Fortuna liga

Statistické okénko - 18. kolo

Od zápasu s Duklou uběhlo jen sedm dní, díky překotnému vývoji událostí v klubu se ale týden jeví jako mnohem delší časové období. Vraťme se přesto ještě před ligovým víkendem zpět právě k zápasu proti Dukle a podívejme se na něj pohledem statistik, které zveřejnila Gambrinus liga.

Než se dostaneme k samotným herním statistikám zmiňme jednu příjemnou bilanci. Slavia svého pátečního soupeře porazila v obou ligových zápasech v sezóně, což se sešívaným poslední dobou bohužel nestává příliš často. V probíhající sezóně bude mít Slavia šanci dosáhnout téhož v zápasech proti Znojmu a Bohemians 1905. Loni bylo jediným soupeřem, kterého červenobílí porazili v obou zápasech v sezóně, Brno. V sezóně 2011/12 dokonce slávisté neporazili žádného soupeře v sezóně dvakrát, totéž platí pro sezónu 2010/11. Jinými slovy za poslední čtyři roky se to stalo teprve podruhé.

A nyní už tedy k herním statistikám zveřejněným Gambrinus ligou. Všechny potvrzují, jak zásadně během týdne změnila Slavia svůj herní styl, což také komentoval trenér Koubek na pozápasové tiskové konferenci slovy "nehráli jsme krasofotbal jako v Olomouci". K tomu tedy několik čísel. Střelecká aktivita ze zápasu v Olomouci (22 pokusů) se zmenšila na polovinu, červenobílí vystřelili v zápase 11krát, zatímco jejich soupeř zaznamenal o tři střelecké pokusy víc. Problém s přesností střel však Slavii zůstal. V Olomouci na bránu prošlo jen 6 střel z 22 (27%), proti Dukle dokonce jen dvě (18%), obě naštěstí znamenaly branku. Tři další střely obrana Dukly zablokovala, což znamená, že šest jich letělo mimo bránu. Dukla měla 4 střely na branku, 5 zblokovaných a tedy 5 střel mimo. Mimochodem méně střel na bránu měl v tomto kole jen Baník (jednu) v zápase v Jablonci.

Také v počtu přihrávek Slavia velmi výrazně ubrala. V prvním jarním kole s 610 přihrávkami ligový peloton v této statistice vedla, v zápase s Duklou však tento počet snížila na 349, tedy o více než 40%. V této statistice je dokonce úplně poslední, před ní je Baník s 382 přihrávkami, což je poměrně velký odstup. Dukla zaznamenala v zápase 551 přihrávek. Také co do úspěšnosti přihrávek se Slavia nemá moc čím chlubit, 68% je dokonce spolu s Baníkem dělené poslední místo.

A konečně držení míče, což je do třetice stejná pohádka jako v případě střel a přihrávek. V Olomouci 32 minut, doma proti Dukle už jen 19 minut a 41 sekund, zatímco Dukla 28:50. Poměrově to dává 41% - 59%. I ve statistice doby držení míče je Slavia v tomto ligovém kole předposlední, za ní ale tentokrát není Baník ale Slovácko, i když jen těsně o 14 sekund (19:27).

Na všechny statistiky má jistě vliv samotný vývoj utkání, brzké vedení 1:0, které znamenalo, že se tým mohl více zatáhnout a nechat hrát soupeře. To však Dukle, jenž slaví úspěchy spíše rychlými protiútoky než tlakem s dlouhým držením míče, příliš nevyhovovalo. I přesto je však dle mého patrné, že Slavia byla na zápas dobře připravená, a věděla, že proti Dukle může uspět tím, že iniciativu přenechá soupeři, který se v této roli necítí příliš komfortně.

Sešívaní byli navíc úspěšnější než soupeř v osobních soubojích, z celkového počtu 190 soubojů dokázali zvítězit v 104 (55%), zatímco Dukla pouze v 86 (45%). Dále liga napočítala Slavii v zápase celkem 9 "extra útočných a klíčových" přihrávek (tedy dle vysvětlivek přihrávek za obranu a přihrávek do gólové pozice), zatímco Dukla měla takových přihrávek jen 6. U obou týmů platí, že přesné byly čtyři. Dále liga uvedla statistiku přesných přihrávek do šestnáctky (12:18) a počet protiútoků (13:12). Oba týmy v zápase nasbírali 16 faulů.

Komentáře (216)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    edenian     před 10 lety 07.03.2014 10:24 |  
    0 0

    A pan matematik se taky dostavil :-)

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      edenian     před 10 lety 07.03.2014 10:25 |  
      0 0

      Sorry Quelhare, ale nemohl jsem jinak. pan Jiri z tebe proste udelal legendu.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        quelhar (admin)     před 10 lety 07.03.2014 10:28 |  
        0 0

        Jojo, zase mam potrebu se tady vytahovat s nejakymi statistikami, ktere nikoho nezajimaji. Ale zrovna nemam zadne zhave info od kamosu z tiskace, tak si musite vystacit s timto :o))

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          klimi     před 10 lety 07.03.2014 10:30 |  
          0 0

          Hlavně se určitě jedná o nepodložená, ba i hůře, vymyšlená data...Jak nestydaté!

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          bedva (přítel SN)     před 10 lety 07.03.2014 10:35 |  
          0 0

          Jak vystačit s tímto?! Za co vás platí?! :)

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          smely (přítel SN)     před 10 lety 07.03.2014 10:39 |  
          0 0

          ...za ty prachy :-)

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          slaviator     před 10 lety 07.03.2014 13:41 |  
          0 0

          Hlavně ta čísla jsou vymyšlená, jsou přehnaně optimistická a kdo si to spočítá, tak dospěje k tomu názoru, že účelově zkreslená...

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            smely (přítel SN)     před 10 lety 07.03.2014 14:30 |  
            0 0

            ...za ty prachy....

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          subHuman     před 10 lety 07.03.2014 23:18 |  
          0 0

          Slunickovemu muzi to stacit.

  2. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    Gino     před 10 lety 07.03.2014 11:22 |  
    0 0

    Už to chtělo nový článek, díky ti za něj :)
    Poté, co se vše v klubu odehrálo, panuje až nezvyklé "ticho po pěšině" (ne tady na SN, ale ze strany klubu).

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      klimi     před 10 lety 07.03.2014 11:26 |  
      0 0

      Ono asi ani není moc o čem informovat, snad jen mohli informovat o tom, že Verner a Peterka trénují (stále pořád?) s Ákčem.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        klimi     před 10 lety 07.03.2014 11:27 |  
        0 0

        *samozřejmě Áčkem

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          spino     před 10 lety 07.03.2014 12:19 |  
          0 0

          Těším se, až půjdou do áčka Sodoma a Fotr. Snad si je sportovní triumvirát vytáhne co nejdříve. :)

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            klimi     před 10 lety 07.03.2014 12:31 |  
            0 0

            Já doufám, že si všimnou těch, kteří hrají dobře.

            Kolikrát jsi viděl Fotra hrát nebo jsi jen takový ten internetový kecal?

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              Pepino44     před 10 lety 07.03.2014 12:36 |  
              0 0

              Možná,že to bude tím,že jiné hráče z mládežníků nezná. Už je s tím vyvoláváním Fotra (i když to není špatný hráč) dost trapnej.

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                Eluin (přítel SN)     před 10 lety 07.03.2014 12:54 |  
                0 0

                Zrovna poslední utkání Oskarovi moc nevyšlo, dost spálených šancí, ale nezatracuji jej, jen brát ho teď do áčka mi přijde jako holý nesmysl.

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  Pepino44     před 10 lety 07.03.2014 13:22 |  
                  0 0

                  Tak samozřejmě,to jenom spino ještě nepochopil,že mezi dorostenci a chlapy přece jenom nějaký rozdíl bude.

                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                    spino     před 10 lety 07.03.2014 17:22 |  
                    0 0

                    Ono je těch mladých hráčů víc, kteří by měli hrát v áčku. Například takový Prošek patří podle mě nejen do áčka, ale rovnou do základní sestavy.

                    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                      klimi     před 10 lety 07.03.2014 19:31 |  
                      0 0

                      Však Prošek v Áčku je.

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            Barra     před 10 lety 07.03.2014 13:55 |  
            0 0

            Být Oskarem Fotrem, začínal bych mít strach že se jedná z tvé strany o stalking...

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              spino     před 10 lety 07.03.2014 15:45 |  
              0 0

              Mě zase stalkuje na hokeji Držmíšek. Snad se tam nechodí ucházet o Růžovo místo, i když v hokeji se toho už moc zkazit nedá. :)

  3. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    slaviator     před 10 lety 07.03.2014 13:40 |  
    0 0

    Takže v zápase s Duklou se hrálo 49 minut čistého času...

    Já volám pořád po tom, aby se zrušil nastavený čas a aby se začalo hrát 2×30 nebo 2×35 minut polohrubého času (čas se zastavuje při vyloučení a na pokyn rozhodčího, mohl by se zastavovat třeba před standartkama apod), podobně jako se na polohrubý čas hraje v rugby. A podobně jako v rugby by někdo, kdo dostane žlutou kartu, mohl jít třeba na deset minut (odstopovaného času...) mimo hřiště...

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      slaviator     před 10 lety 07.03.2014 13:44 |  
      0 0

      A jinak, zajímalo by mě, kolik lidí ty statistiky sleduje? Ono jen na ty přesné a nepřesné přihrávky je potřeba minimálně jeden člověk... Takže tři lidi na každém zápase? Netušíte někdo?

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        wymaz     před 10 lety 07.03.2014 15:04 |  
        0 0

        Ahoj, já dělám statistiku na basketbale, už nějaký pátek a zvládnu to sám, ono to vypadá ze začátku složitě, ale časem si zvykneš. takže klidně i jeden člověk. Známý dělal volejbal a tam ještě něco dopočítavají podle videa.

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          slaviator     před 10 lety 08.03.2014 11:00 |  
          0 0

          V basketu ale si nečárkujete přihrávky, ne? :-)

          Čas držení+střely+fauly+ofsajdy může dělat jeden člověk, ale že by stihl během toho ještě načárkovat 900-1000 přihrávek za zápas, no uff....

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        wymaz     před 10 lety 07.03.2014 15:05 |  
        0 0

        Ahoj, já dělám statistiku na basketbale, už nějaký pátek a zvládnu to sám, ono to vypadá ze začátku složitě, ale časem si zvykneš. Takže klidně i jeden člověk. Známý dělal volejbal a tam ještě něco dopočítavají podle videa.

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Kornovo     před 10 lety 07.03.2014 13:44 |  
      0 0

      ty volas?to mi pripomina jeden vyborny text: ja cekam v cechach a zivot uz je blizko :)

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      lassiter     před 10 lety 07.03.2014 13:49 |  
      0 0

      No a nebo by chlapci mohli trošku zrychlit tempo, nemuselo by jim minutu trvat, než rozehrajou přímák na půlce, půl minuty vhazování, brankářovi půl minuty odkop do brány, atd. Mohli by hned po přerušení chtít hrát a vzít si míč a ne zabodnout oči do trávy a odklusávat od brány. Jde to jinde, nevím proč by to nemělo jít tady. Není nutný měnit pravidla jen proto, že jsou hráči líní a trenéři a majitelé klubů nenároční. Třeba se toho dočkáme.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        slaviator     před 10 lety 07.03.2014 14:09 |  
        0 0

        No, ono i v té Premier League se hraje max 65 minut... A hlavně to máš neregulerní - jeden zápas 49 minut čistého času, jiný v tomtéž kole v též lize třeba 57 minut...

        Stejně jako děsně neregulerní je to, že jednou rozhodčí nastaví jednu minutu, jindy čtyři. Jednou se nastavuje za střídání, jindy ne.

        Není nic jednoduššího než když se střídá ten čas stopnout. Když se hráči dohadují kolem odpískané penalty ten čas stopnout. Když se hráči dohadují kolem faulu a někdo se válí po zemi ten čas stopnout. A další a další...

        Dneska je naopak zdržování naprosto logickou taktickou věcí a hráčům ani trenérům se to nemůže mít tak za zlé. Pokud by se hrál čistý čas jako v hokeji nebo polohrubý jako v rugby, tak by 80 % zdržovacích prodlev odpadlo...

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          Barra     před 10 lety 07.03.2014 14:23 |  
          0 0

          Mně se to tedy zdá zbytečně komplikované a vedlo by to jen k nekonečným hádkám. Kluby by také měli své chronometry, k tomu minimálně 3 rozhodčí, často 4 – a nikdy se ty chronometry nezastaví ani nepustí na setinu vteřiny stejně rychle, co říkám setinu, někdy na vteřinu. Nechme věci jak jsou, o nastaveném času ať rozhodne hlavní rozhodčí. Líbila se mi před léty změna z 2 bodů na 3 za výhru, myslím, že i navrhované řešení pro nižší soutěže že v případě remízy budou rozhodovat penalty není špatné pro atraktivitu hry, ale zásadně bych si nehrál s vteřinami.

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            no-nick     před 10 lety 07.03.2014 15:54 |  
            0 0

            Jestli se hrálo v našem zápase s Duklou jen 49 minut čistého času, tak už to není o vteřinách a nebo setinách vteřin...

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              Barra     před 10 lety 07.03.2014 17:05 |  
              0 0

              Vyjadril jsem se spatne. S vyrazem hrat si s vterinami jsem mel na mysli rozdily ahadky o vteriny, ktere zakonite musi nastat pri chronometrovani efektivne uhraneho casu. Kazda strana bude mit svoje stopky, nikdy je nestlaci presne v stejnym olkamziku jako rozhodci, jestlize se bude pri lazdem hvizdu rozhodciho zastavovat a nasledne opet pustet chronometr, tak na konci zapasu nastanou rozdily. Vyjadril jsem se nesikovne.

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                Thane (přítel SN)     před 10 lety 07.03.2014 17:58 |  
                0 0

                jak uz jsme kolikrat slyseli jediny platnej cas je rozhodciho i kdyby mu nakrasne sel cas o pul hodiny jinak..navic par vterin za zapas by znamenalo prdlacku (zejmena kdyz se vetsina akci dohrava)

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                slaviator     před 10 lety 08.03.2014 11:03 |  
                0 0

                A proč to v rugby jde? Nejde tam o vteřiny jako u hokeje, prostě by se ve fotbale střídalo, měla kopat penalta, tak se stopne čas... A jedno zda o tři vteřiny dříve nebo ne. Proto by to bylo na posouzení rozhodčí, kdy dá ten pokyn. Věřím, že kdyby se tohle pokusně zavedlo v nižší soutěži, stejně jako zrušení ofsajdů, tak by to atraktivitě a tempu hry pomohlo...

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  Barra     před 10 lety 08.03.2014 12:15 |  
                  0 0

                  A UEFA a FIFA by ti předem moc děkovaly. Největší peníze jdou do fotbalu s televizních práv, bylo by zajímavé vidět jak by televize reagovaly, kdyby zápas mohl trvat 100 minut ale také třeba 300...

                  Neberu ti tvůj názor (je to navíc věc o které se často diskutuji na webu), ale pro mě ne. V hokeji, v basketbalu, v rugby, v házené kde to funguje, se může střídat dle obliby, klidně může hráč co minutu z pole a být střídaný. Ve fotbale se 3 střídání by hráči mohli tedy být 3 a někdy více hodin na hřišti. Nechtěl bych být brankářem, abych tak dlouho udržel koncentraci.

                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                    slaviator     před 10 lety 08.03.2014 14:53 |  
                    0 0

                    Hraje se 50-65 minut čistého času z těch 90 minut (plus většinou 2, ne výjimečně bývá ale i 8 minut nastavení). Takže 2×35 minut polohrubého času, který by se zastavoval před penaltama, při střídání, před pětiminutovým rovnáním přímáků... A naopak při autech, při rohu, při odkopech brankářů apod by běžel normálně dál... Tak by se hrálo pořád 50-65 minut čistého času, ale ne z 90, ale ze 70 minut. A rozhodčí by nemohl ovlivnit závěr zápasu, kdy někdy opíská konec i třeba 20 vteřin PŘED vypršením řádné hrací doby (Jihlava-Plzeň) a jindy nastaví 3 minuty a konec odpíská až v 97. minutě....

                    Každopádně nějaký zápas teoreticky může tři hodiny trvat i dnes - rozhodčí může při špatném počasí nebo nepokoji diváků (a nutnosti vyklidit divácké sektory) přerušit zápas, takže se to může rozkouskovat i dnes. A argument, že zápas by místo 100 minut trval 300 tím tedy padá.

                    Říkám, zkusit to zavést v nějaké pralesní lize (nebo třeba ve třetí), kde žádné TV zápasy nejsou a vidělo by se, jak delší (nebo paradoxně kratší) by ten zápas byl, kdyby se nehrálo 2×45 minut hrubého, ale 2×35 minut polohrubého času... A schválně jsem zvědav, jak to bude i nadále během jara vycházet, protože já doposud tvrdil, že i v GL se pod 50 minut čistého času nehraje - a my s Duklou hráli 48 minut z 90, 42 minut byly prostoje... A to mi nepřišlo, že by se nějak extra zdržovalo, jen počkat, až budeme hrát s Příbramí třeba...

                    V rugby to funguje...

                    A pro co bych byl ale rozhodně a hned, tak že za žlutou kartu by musel hráč na pár minut mimo hřiště. Otázkou je zda na pět či na deset minut...

                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                    slaviator     před 10 lety 08.03.2014 15:01 |  
                    0 0

                    Jinak televizi nejde o čas, televize se dokáže přizpůsobit. Televizi jde o atraktivitu.

                    A nemusel by být extra problém, aby bylo zavedeno něco jako "maximální možný čas", podobně jako ve Formuli 1, která musí skončit do 2 hodin od startu, i když se neodjedou všechna kola.

                    Umím si představit, že by tedy minimálně pro Champions League, EL a pro první ligy platila úprava typu "I. Hraje se 2×35 minut polohrubého času, kdy čas zastavuje rozhodčí dle svého uvážení v případě potyček mezi hráči na hřišti, v případě střídání, v případě dohadování, po odpískání pokutového kopu do jeho zahrání. II. Maximální možná doba zápasu je (v případě, že se neprodlužuje) 120 minut* od zahájení utkání."

                    120 minut je jako dnes 2×45 minut+15 minut poločasová přestávka+15 minut pro prodloužení. Tedy - hrál by se polohrubý čas, utkání by nebyla delší než jsou dnes (maximálně o pár minut), ale bylo by to spravedlivější. Dneska se v podstatě dá i 50 minut šikovně prosimulovat a protáhnout (lehání na trávníku, než se kopne rohový kop, zahraje standartka, střídání kdy hráč běží od rohového praporku a cestou si dvakrát zaváže tkaničky a pozdraví se se všema hráčema na hřišti, ...)

                    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                      Barra     před 10 lety 08.03.2014 15:27 |  
                      0 0

                      Jak jsem rikal, neberu to tvuj nazor, nemusis na me vytahovat nove argumenty. Podle me to nema moc smysl, ale kdo vi jaky fotbal se bide hrat za 20 let a jake pravidla potom budou platit. Mozna ze se bude hrat jen s 8 hraci, jak nekteri ted take navrhuji, a to s arumentem ze by hra tim byla vice atraktivni. Nebo ze by se meli zvetsit branky, coz by take vedlo k vice strilenych golu.

                      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                        slaviator     před 10 lety 08.03.2014 15:36 |  
                        0 0

                        8 hráčů by nebylo atraktivnější (podle mě), 100 × 50 metrů je velká plocha, 7+1 by to neuběhalo v takovém tempu, jako se hraje dneska (a ona i ta česká liga má svý tempo, i když se to nezdá někdy). Zvětšení branek by zase znamenalo investici (byť ne takovou jako u videí).

                        Desetiminutové tresty za ŽK je nulová investice, zrušení ofsajdů ve vápně je nulová ivnestice...

                        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                          Barra     před 10 lety 08.03.2014 17:21 |  
                          0 0

                          Rekl bych, ze jsi uz pouzil vsechny mozne argumenty ve snaze nas presvedit. Ted uz zbyva jeb obratit se na Peltu, Michela Platini nebo Sepp Blattera.

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            Thane (přítel SN)     před 10 lety 07.03.2014 17:57 |  
            0 0

            Ono je to strasne jednoduchy (viz rugby). Rozhodci piskne ukaze nad hlavou ze zastavuje cas a je to..zadny problemy to neprinasi..ja tvrdim, ze ragby ma nejlip vyreseny prubeh casu ze vsech sportu..podle me jde o idealni kompromis cistyho a hrubyho casu. (i kdyz ve fotbale by porad neresila prodlevy u vykopu apod. ale simulace uz ano) Stejne tak kdyby zluta karta znamenala ztratu hrace na 10 minut (opet ragby) ubylo by kecu protoze kuli jednomu trestnaku by urcite nechteli hrat dalsich 10 minut treba v deviti. Navic by uz zluta karta byla zajimavym trestem..zabranis rychlemu protiutoku za cenu zlute? tak se 10 minut modli ;)
            Co bych este prevzal z jinyh sportu je z hazeny. Kdyz rozhodci piskne tak se okamzite musi polozit balon na zem..zadny drzeni zakopavani ani nic jinyho, proste se hned muze rozehrat..

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              quelhar (admin)     před 10 lety 07.03.2014 21:52 |  
              0 0

              Mereni casu bych ve fotbale nijak nemenil, ale to z te hazene bych bral vsema deseti. To by fotbalu prospelo daleko vic nez vse ostatni, co tu zatim padlo. A clovek by ani nemusel kvuli tomu menit pravidla, jak je psano nize, piska se podle zvyku. Staci zmenit zvyk, v pravidlech urcite neni, ze se par vterin po odpiskani muze provinivsi se hrac mazlit s balonem a pak jej pripadne vysokym obloukem hodit deset metru zpatky :o)

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                Thane (přítel SN)     před 10 lety 08.03.2014 14:12 |  
                0 0

                Ja nerikam ze by se mereni casu melo nejak menit jen jsem psal ze to v ragby funguje..ono hodne skvelejch veci co funguje jinde jde tezko prevest se stejnym efektem protze kazdej sport je trochu jinej..Ono to porad jde vyresit v ramci soucasnych pravidel kdyby rozhodci proste poradne nastavovali..jenze ono se to vsechno bere jako soucast fotbalu a tak se to nedela..
                Pak si myslim (slaviator to psal myslim) ze zruseni ofsajdu je naprostej nesmysl protoze by se z toho stal uplne jinej sport
                Ja bych ofsajdy resil pomoci techniky..kdyz to funguje ve fife proc by to neslo i v realu? :D

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  Barra     před 10 lety 08.03.2014 14:46 |  
                  0 0

                  Slaviator je naopak velky zastance zruseni ofsidu :-)

                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                    Thane (přítel SN)     před 10 lety 08.03.2014 14:53 |  
                    0 0

                    to jsem myslel..spatny obrat :D

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  slaviator     před 10 lety 08.03.2014 15:03 |  
                  0 0

                  Ano, jsem velký zastánce ofsajdů (nebo určitě ofsajdů co se týče velkého vápna). Podle mě je nesmysl, když je ve velkém vápně odpískán ofsajd, protože bránící hráč si stihne vystoupit o 10 cm proti útočímu hráči. Ve středu hřiště bych ofsajdy klidně nechal, ale ve vápně bych je zrušil úplně...

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  slaviator     před 10 lety 08.03.2014 15:08 |  
                  0 0

                  Jinak pravidla fotbalu by měla být taková, aby se s nima dalo hrát jak na úrovni Champions League, tak v Premier League, ale i v české divizi nebo litevské druhé lize. Technika, která by spolehlivě odhalila ofsajdy, v podstatě neexistuje (jelikož se nebere v potaz noha hráče, ale část jeho těla...) a ty, které by fungovaly na 98 % tak stojí několik milionů. Vem si ono "Jestřábí oko", které sleduje zda byl či nebyl gól, tak stojí cca 8 milionů / jeden stadiion. A to se hlídá jenom 7 metrová čára mezi brankovejma tyčema...

                  Zrušit ofsajdy uvnitř velkého vápna, zavést polohrubý čas a hrát 2×35 minut s tím, že max doba zápasu může být 120 minut od zahájení, zavést za žluté karty desetiminutový trest na lavičce či zavést, že v případě remízy se kopou pokutové kopy - to vše se dá zavést plošně pro evropské poháry, pro první ligy i pro krajský přebory... A v podstatě to vůbec, ale vůbec nic nestojí. A atraktivitě by to pomohlo...

                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                    Thane (přítel SN)     před 10 lety 08.03.2014 16:57 |  
                    0 0

                    Co se tyka techniky na ofsajdy tak pravidla by byly stejny i pro divizi akorat by se to pouzivalo na ME MS LM EL apod. jestrab v tenise je taky jen na grandslamech nakejch turnajich masters (nevim jestli vsechny ale asi ne) davis cup apod..
                    Ja se priznam ze nejsem zastance penalt po remizach..si pak takovy tymy jako budejovice pribram apod rekly ze ukopat 0:0 jim v pohode staci protoze muzou mit porad dva body zatimco hrat na vyhru by jim prineslo maximalne tri ale spis ne..fotbal by se vytratil u nekterych horsich tymu a videli bysme zase betony..

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              slaviator     před 10 lety 08.03.2014 11:04 |  
              0 0

              přesně tak, rugby tohle má vyřešené dobře... a je to dobrý a ideální kompromis mezi čistým a hrubým časem....

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          lassiter     před 10 lety 07.03.2014 14:33 |  
          0 0

          Nevidím nic zásadně neregulérního na tom, že v jednom zápase je míč ve hře 49 a v druhém 57 minut. Různá nastavení za střídání je sviňárna od rozhodčích, na druhou stranu je to zase nejlepší barometr toho, kdo komu tlačí káru, což je také důležité vědět :-) No ale pravidla jsou tu přes sto let a skoro se nemění, měl bys k nim mít trošku úctu a ne hned rušit ofsajdy a měnit čas :-) Ono by stačilo, kdyby rozhodčí dělali, co mají a nebáli se dát žlutou brankáři za zdržování třeba v prvním poločase, dát aut soupeři, když zdržuje při vhazování (nejsem si jistej, že to jde, ale dřív to určitě šlo), nepovolovat masérům vstup na hřiště při každý hovadině nebo pískat brankáři pravidlo šesti vteřin, který jsem za posledních deset let viděl zapískat snad jen jednou Vaňousovi v Bělehradu...

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            Thane (přítel SN)     před 10 lety 07.03.2014 18:02 |  
            0 0

            Fotbal ( i jiny sporty ale u fotbalu mi to prijde obzvalst zrejmy) maj pravidla napsany nejakym zpusobem (vetsinou dost obecne) a piska se podle zvyku (viz fotbal) prot me hrozne vadi kdyz se nekdo zacina oanet doslovnym vykladem kdyz se tak proste nepiska..podle soucasnejch pravidel se da piskat uplne jinak jde jen o to udelat nekde prvni krok (treba hokej a hakovani..)
            Jestli jste nekdy cetli pravidla tak by se s tim na hristi dalo delat opravdu lecos :D

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 07.03.2014 16:03 |  
      0 0

      Já osobně na čistém času nevidím nic extra špatného. Ve fotbale rozehrání standartky netrvá tak dlouho a obecně je tam mnohem méně přerušení než v rugby. Čistý čas proste k fotbalu patří a odvýjí se od něj i taktika. A pokud rozhodčí dojde k názoru, že hra je zbytečně zdržována tak má nástroje tomu bránit. Buď může nastavovat nebo trestat kartama, nebo obojí. Myslím, že zasahovat do pravidel takovýmhle způsobem by nebylo dobré.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        slaviator     před 10 lety 08.03.2014 12:06 |  
        0 0

        Počkat, čistý čas je v hokeji, ve fotbale je právě hrubý čas...

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 08.03.2014 17:51 |  
          0 0

          no vždyť jsem vocas..

  4. Vocel

    Kornovo     před 10 lety 07.03.2014 13:42 |  
    0 0

    zdar spinaku,jak dneska vidis boj o play off?ja jsem nepochopil proc to cernozluti nechali dojit takhle daleko,ale oni ty rozhodujici zapasy umej,tak proc ne.tipuju ze to francik vychyta a vyhrajem 4 : 1,venku je postup vzdy sladsi :)

    • Re: Vocel

      wotlemburg     před 10 lety 07.03.2014 13:47 |  
      0 0

      Hic leones sunt

      • Re: Vocel

        bongor     před 10 lety 07.03.2014 14:33 |  
        0 0

        tady je teda hic milý Leone.

      • Re: Vocel

        spino     před 10 lety 07.03.2014 15:47 |  
        0 0

        Nepropaguj tady prosím bolševika, ok? ;)

    • Re: Vocel

      Alanor (admin)     před 10 lety 07.03.2014 14:48 |  
      0 0

      Myslel jsem, že fandíš Olomouci, ale očividně přeješ každému proti Slavii. Tak doufám, že ti dneska naši hokejisté zavřou pusu.

      • Re: Vocel

        Kornovo     před 10 lety 08.03.2014 08:01 |  
        0 0

        A mily redakturek se dostava do opozice.dej si ban,udelas nejlip :)

    • Re: Vocel

      spino     před 10 lety 07.03.2014 15:48 |  
      0 0

      Rozhodující zápasy uměj? Mohl bys mi nějaký říct, to já si teda u Litvínova nepamatuji žádný. :D

      Nicméně výhodu máte určitě v brankáři a dlouhodobé úspěšnosti proti Slavii. Snad to tentokrát zvrátíme.

      • Re: Vocel

        Kornovo     před 10 lety 07.03.2014 15:57 |  
        0 0

        pamatuju si jak porazili plzen v boji o play off,tak pred rokem nebo 2 a kazdorocne bojuji do posledniho kola.staci i vyhra na najezdy a tam jsou neporazitelni :)
        A Alanore,kamo,ty jsi totalne mimo,ale to je v poho

      • Re: Vocel

        Kornovo     před 10 lety 07.03.2014 16:00 |  
        0 0

        tenkrat to vychytal truhlar martin volke,kde tomu je konec :)

        • Re: Vocel

          Fulham     před 10 lety 07.03.2014 17:06 |  
          0 0

          Nebyl Volke v Liťáku?

          • Re: Vocel

            Fulham     před 10 lety 07.03.2014 17:12 |  
            0 0

            Jinak Slaviator na ofiko napsal,že fandí Litvajzu taky - aby vám odpad z Chezy rozežral nohavice....:-)))

            • Re: Vocel

              Edwardtheiron     před 10 lety 07.03.2014 19:46 |  
              0 0

              Sorry, coby původem Severní Čech pochopitelně taky fandím Litvínovu, ale vzhledem k tomu, že už tam třináct let nebydlím, tak na mě musíš svrhnout jinou kletbu, než odpad z Chezy. :-)

            • Re: Vocel

              slaviator     před 10 lety 08.03.2014 11:10 |  
              0 0

              Fulhame, ano, fandím - ono když jsem z Mostu, kterej je od Litvínova coby kamenem dohodil (jsme spojení rychlodráhou), když prababička bydlela v ulici hned nad zimákem, když mě děda bral na Chézu sotva jsem se dostal z kočárku, když jsme bývali za střídačkou - holt to na tehdy malého caparta zanechalo vliv. Ten samý děda mě taky trochu později potom v mých sedmi letech vzal poprvý na fotbal, ten jistý zápas skončil 9:1 pro domácí tým a já mu začal fandit... :-)

              • Re: Vocel

                Fulham     před 10 lety 09.03.2014 10:02 |  
                0 0

                Zdar - to bylo jen popíchnutí - Tvoji regionální příslušnost znám...

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Kornovo     před 10 lety 07.03.2014 18:08 |  
      0 0

      kouc vypada jako sympatak

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 07.03.2014 18:20 |  
        0 0

        myslíš, jak odpovídal nicneříkajícíma frázema?

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          denydzlSKS     před 10 lety 07.03.2014 18:37 |  
          0 0

          Na druhou stranu, ve fotbale bylo teoreticky řečeno vše, takže nemluvit frázema není v dnešní době úplně jednoduchý. Podle mně takřka nemožné.

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            denydzlSKS     před 10 lety 07.03.2014 18:39 |  
            0 0

            Není podle mně dobré dávat jakýmkoliv rozhovorům trenérů/hráčů/manažerů příliš velkou váhu.

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 07.03.2014 18:46 |  
              0 0

              však proto píšu, podle jednoho rozhovoru plného těch nejotřepanějších frází fakt nebudu říkat, že je sympaťák ale samozřejmě ani opačně.

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                Gino     před 10 lety 07.03.2014 18:54 |  
                0 0

                Proč ne? Přeci nemusíš soudit podle obsahu... sympatický ti člověk může být i tím, jak vystupuje... jaký má třeba tón hlasu...

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 07.03.2014 20:28 |  
                  0 0

                  Aby mě by trenér Slavie sympatickej, tak za něj musí mluvit činy. Proto ho zatím nehodnotím. Přeci jen na trenéra Slavie mám větší nároky než velký prsa a sexy zadek :D

  5. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 07.03.2014 18:37 |  
    0 0

    Schválně kdo si pamatuje kde hrával...
    Kondiční trenér Tomáš Hašler (@Haslerka81): Chci pracovat s nejlepšími, proto jsem ve Spartě! http://bit.ly/1cBsYjz pic.twitter.com/JdEyHmOX1X

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Nosorozec     před 10 lety 08.03.2014 00:17 |  
      0 0

      Aaale, náš jednogólovej střelec z roku 2004 proti Baníku :-O

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 08.03.2014 08:52 |  
        0 0

        máš bludišťáka :)

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      bongor     před 10 lety 08.03.2014 09:43 |  
      0 0

      Á,soudruh Vácha má učenlivého následovníka.A potom že nerostou.

  6. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    hamlo1 (přítel SN)     před 10 lety 07.03.2014 19:09 |  
    0 0

    Dynamo CB- Hurka nahrál na gol

  7. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    spino     před 10 lety 07.03.2014 22:50 |  
    0 0

    Tak dneska to byl infarktový zápas, přesně ten, kvůli kterým mám hokej rád. Teď to chce porazit Pardubky a pak vzhůru na svatou válku s Rudochy!

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 08.03.2014 07:04 |  
      0 0

      Jo, nervy velké, ale nakonec to stálo za to. Čím větší nervy, tím větší euforie, když to dobře dopadne. :)

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        spino     před 10 lety 08.03.2014 09:02 |  
        0 0

        A takových rozhodujících zápasů je pod Růžou požehnaně! Škoda, že tyto pocity zažíváme díky panu Benýškovi letos nejspíš naposledy. :(

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Kornovo     před 10 lety 08.03.2014 07:45 |  
      0 0

      meli jsme vas na lopate,ale jak spravne rikas spino,proto mam hokej rad.na titul tipuju trinec nebo liberec.ale uz to neni ono,kdyz v breznu nemam komu fandit

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        spino     před 10 lety 08.03.2014 09:03 |  
        0 0

        Slavii tipuji na semifinále. ;)

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          Kornovo     před 10 lety 08.03.2014 09:54 |  
          0 0

          neymslim si,ze maji na pardubice,ale treba zas prekvapite

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 08.03.2014 10:14 |  
          0 0

          S těma přesilovkama asi těžko

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 08.03.2014 10:14 |  
          0 0

          S těma přesilovkama asi těžko

  8. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    judy     před 10 lety 08.03.2014 00:39 |  
    0 0

    Dobré ráno
    k videu před Teplicemi, musím se omluvit za to že jsem si myslel že Alex bude "chrochtat" byla to mejlka a chválím jeho dobrou Angličinu a klidný a příjemný hlas. již dlouho se mluví o změně a mam pocit že právě nastala. Ale jestli bude kladná se teprve uvidí, ale mám pocit že ano.

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Barra     před 10 lety 08.03.2014 02:33 |  
      0 0

      Dobre rano ;udy, souhlasim s tebou a Ginem. Alex Pastoor se jevi jako vyrovnany klidas. Jiz pred par dny jsem psal, ze ho podle reportera na you tube den pred jeho posledniho zapasu na lavicce N.E.C meli hraci a fandove radi, i pres 13 zapasovou prohru v rade (tedy, s jednim bodem za remizu). Z Pastoora zari klid, vyrovnanost, a verim ze to bude umet predat svym hracum. Jaky rozdil s hektickym Strakou.

      Tesim se na zapsa s Teplici, jsem zvedavy na sestavu a takticke pokyny. Myslim ze tem bod ziskame, hraci. Budou extra motivovani, budou se chtit predvest. Preji jim uspech, stejne jak Pastoorovi a fandum. Vsichni si to zaslouzi(me).

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Barra     před 10 lety 08.03.2014 06:37 |  
        0 0

        Promin to zkomoleni jmena, Judy :-),, ta klavesnice je tak malam

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          jarodo57     před 10 lety 08.03.2014 09:16 |  
          0 0

          Barro uvidíš,že to tam dopadne dobře,že jim tu sedmu vrátíme se vším všudy. Vždyť už to přeci musí přijít a ta psychická deka z těch kluků musí spadnout. Tak snad k tomu přispěje i klidný trenér.Rád bych ,ale docela v sestavě viděl nebo spíš neviděl Nevese (Ritchieho nebo toho přetloustlého Tusjaka ) a Vošahlíka(někoho z mladíků či Juhara)

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            Barra     před 10 lety 08.03.2014 11:24 |  
            0 0

            Ahoj Jaro, věřím že můžeme být vedle Plzni (jestli se nemýlím) první mužstvo, které bude v Teplicích bodovat (a jsem docela rád, že nám pomůže absence dvou stoperů Teplic v tomto zápase).

            Mně Neves ani tak nevadil proti Dukle, myslím si, že už nemá na to aby byl stoper, a tedy de facto nesl klíčovou odpovědnost v obraně, jako levé bek to uhraje lépe. Chápu ale tebe a jiné, že změna by mohla přinést sebou překvapení v dobrém smyslu slova, a proto se také těším na to, co trio Igor-Alex-Karol vymyslí v obraně, ale samozřejmě nejen tam. S Vašahlíkem souhlasím - zítra bude mít stejně distanc kvůli své červené kartě, ale na levé straně zálohy mě nepřesvědčuje (že by zítra hrál Mensah? Těším se také na Mičolu).

            Postavil bych mužstvo kolem Damiena Boudjemaa - nechválím ho jen teď kvůli jeho brance proti Olomouci a geniální nahrávce Necidovi proti Dukle. Od prvního dne, když ho Slavia podepsala, trvám na tom že je klíčová osoba pro Slavii a bude revelace Gambrinusligy. Boudjemaa je podle mě rozený dirigent, Spielmacher, a jeho nejlepší léta teprve začínají. Nesmíme zapomenout, že do 25 let hrál nízké ligy ve Francii, teprve v Rumunsku ochutnal fotbalu na vyšší úrovni. Ve dvou zápasech dal za nás 1 branku, na obě proti Dukle nahrál (rohový kop - kolmice). 1 branka, 2 přihrávky ve dvou zápasech – kdo umí lépe?!

            Kdybychom měli osu mužstva s Latkou v obraně – Petráka jako vysavač před obranou – Boudjemaa jako dirigenta – Necida (a škoda, k němu Depetrise) jako snajpery, tak by Slavie měla nakročena ke konsolidaci v top 3 Gambrinusligy. Věřím, že Slavie bude dál rozumně posilovat a jestli na místo Latky – Ondry a v útoku (konec Necida u nás se bohužel týden co týden blíží) najdeme náhradu na úrovni Boudjemaa, tak bude hej. S Boudjemaa se ukázalo, že se nemusí jednat o zvučná jména z předních lig, že se dají najít kvalitativní posily, když je patřičný přehled a ví se kde hledat.

            Jinak bych strašně rád viděl u Slavie hráče z Jiho-Amerických lig. U Beerschotu málokdy zklamali (a nějaký tucet tam působil za poslední dvě dekády), byli téměř vždy posily od prvního dne, nepotřebovali vůbec adaptaci. Něco jako Depetris. Kdo ví, kolik potencionálních Luisů Suarez by se dalo najít.

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              jarodo57     před 10 lety 08.03.2014 16:26 |  
              0 0

              Ahoj Barro.Napsal jsi téměř všechno co si myslím já.Boudjemu jak jsem viděl poprvé kopnout do balón ,tak jsem si říkal ,že to bude borec. To je hráč mého ražení.Dneska jsem od jednoho rodilého Alžířana dokonce si ujasnil jeho přesné vyslovování -Budžma. Tak jsem zvědavý na soudruha Čapka a další odborníci v TV jak ho budou komolit.S Nevesem bych s tebou také souhlasil,ale nejsem nijak přesvědčený jestli pro nás je užitečný.A nejde mi do hlavy proč se na takovou dlouhou smlouvu kupoval Ritchie a stahoval se Tusjak.To co napsal Koubek a obhajoval svá rozhodnutí o Tusjakovi mi také nejde do hlavy(že přišel s nadváhou).Přeci nadváhu musím z hráče dostat během jednoho dvou týdnů.Na místo Vošahlíka,bych zařadil Juhara (Mičolu) a ve druhém poločase bych už prozkoušel Mensaha.Zatím bych nezatracoval Pitáka jeho čas ještě přijde a tomu věřím.Takže moje sestava do Teplic by asi byla tato-Rakovan(Čonto)-Dostál,Škoda,Smejkal,Ritchie-Boudjemaa,Gecov,Tusjak-Piták,Necid,Juhar.Napsal jsem to do systému 4-3-3 s kterým nejspíš trenér bude chtít hrát.Ale já si myslím, že není až tak důležité jaký systém bude napsaný na papíře,ale jak si budou hráči na hřišti jevit.Proč Gecov?myslím, že tam jeden vyloženě buldok musí být(zatím) a Zmrhal je na můj vkus pomalý a nedůrazný.Proč Tusjak?Když přišel do Slávie a Rada ho postavil , tak pendloval po lajně jak dneska Sparťan Krejčí a nebo Pilař kdysi v Plzni.Proč Juhar(i když to není zrovna můj oblíbenec)- jeho rychlost a presink na teplické beky by mohla být účinná zbraň.No uvidíme a přejme si ať to kluci a trenér zvládnou . Dnešní prozatím výsledky hrají pro nás Ostrava prohrává,Jihlava na Dukle nic neudělá(PSJ-majitelům to celkem přeju i Radovi- myslím tím sešup do 2.ligy- )Tím chci napsat, že v případě výhry bysme se konečně trochu mohli vzdálit od těch sestupových míst a začít hrát v klidu a tím i ukázat sou pravou fotbalovou tvář.AŤ žije Slávie.

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                slaviator     před 10 lety 08.03.2014 16:49 |  
                0 0

                No, pět kilo během shodit během jednoho týdne, to by žádnej doktor neskákal vysoko, spíše naopak...

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  Gino     před 10 lety 08.03.2014 16:57 |  
                  0 0

                  Slaviatore... 5 kilo jde dolů za dva týdny v pohodě i bez ztráty síly a kondice - na boxu jsme to dělávali naprosto běžně. Jsou borci, co dokážou sundat do měsíce i 12 kilo (s udržením výkonnosti). V tom bych fakt problém neviděl, když se ví jak... a ve Slavii určitě vědí jak.

                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                    slaviator     před 10 lety 08.03.2014 17:06 |  
                    0 0

                    Kolega psal, že těch 5 kilo za týden - při boxu se to dá, fotbal či hokej je něco trochu jiného a pět kilo by mělo jít dolů za ty dva týdny.

                    Ale je to obecně, při Tour de France není výjimkou, že někdo během jedné etapy shodí i tři kila (když to táhne sám).

                    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                      Gino     před 10 lety 08.03.2014 17:15 |  
                      0 0

                      Psal "běhěm jednoho dvou týdnů" jestli se nemýlím... 3 kila za etapu je ale hlavně voda. Tusjak potřeboval sundat špeky poctivým spalováním. Věřím, že teď už je v richtiku :) No jsem, stejně jako ostatní, strašně natěšenej a zvědavej. Nečekám zázraky ani výhru, ale jsem zvědavý co předvedeme.

                      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                        slaviator     před 10 lety 08.03.2014 17:21 |  
                        0 0

                        "Přeci nadváhu musím z hráče dostat během jednoho dvou týdnů." - jo, já tím směřoval k těm spíše dvěma týdnům, než k tomu jednomu... Tusjaka mohl vzít Dostál s sebou na pár výběhů po tréninku... :-)

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                jarodo57     před 10 lety 08.03.2014 17:03 |  
                0 0

                Tak Jihlavu jsem zjevně podcenil spíše naopak přecenil ty profesory z Dukly.
                Dukla hraje přesně to co jsme produkovali my -pomalý,profesorský fotbal bez jakéhokoliv efektu , nedůrazu a špatné rozehrávky.

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          judy     před 10 lety 08.03.2014 12:08 |  
          0 0

          stavají se horší věci na světě než zkomolení přezdívky :)

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            Barra     před 10 lety 08.03.2014 12:47 |  
            0 0

            Malé písmenka na mobilu, už trochu špatné oči, půl třetí ráno…

    • Re: Zdarec!

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 08.03.2014 10:44 |  
      0 0

      Tak v nejhorším budem třeba začínat ve 3.lize,no myslím že bychom to taky přežili. Samozřejmě si to nikdo nepřeje.

      • Re: Zdarec!

        Barra     před 10 lety 08.03.2014 12:08 |  
        0 0

        Přežili? Záleží na věrnost fandů.

        Beerschot přestal v květnu 2013 existovat, a měl začít opět z nuly, z čtvrté provinciální ligy. Fandové měli to štěstí, že Wilrijk FCO z první provinciální (a jen pár kilometrů vzdálený soused) nezapomněl na to, že Beerschot tradičně hrál svůj první přípravní zápas s Wilrijk, a nabídnul pomocnou ruku. Hrajeme tedy v páté lize, tuto sezónu je bilance z 24 odehraných zápasů 18 výher, 5 remíz, 1 prohra, 61 branek pro, 17 proti, 59 bodů na 72. Ještě 6 zápasů, příští sezónu čeká čtvrtá liga. Jestli bychom v tomto tempu, tak je Beerschot v sezóně 2017-18 mistr Jupiler Ligy, a mohl by spolu se Slavii nastupovat v Champions League:-)

        Možná dvě zajímavosti:

        - Beerschot má věrné publikum, i v páté lize chodí průměrně přes 7 tisíc diváků na domácí zápasy (je více klubů z první ligy, které si o takové návštěvě jenom můžou nechat snít)

        - druhá zajímavost je, že vzhledem k tomu, že Beerschot zbankrotoval kvůli neschopnosti vedení a zadlužování klubu, má teď Beerschot-Wilrijk KFCO jako první a jediný klub v Belgii ve svém vedení vyhrazeno 20% spoluúčasti fandů. Dle dohody se časem dle německého modelu tato účast navýší na 51% většinu. Ale i těch 20% stačí – klub žije s fandami, fandové žijí s klubem, hraje se otevřená karta. Právem můžou fandové teď tvrdit ´Beerschot, to jsme my´.

        • Re: Zdarec!

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 08.03.2014 12:42 |  
          0 0

          Myslím že se Slavii by to bylo podobné.Jinak minimálně jeden fanda by na každý domácí zápas chodil v jakémkoliv případě a to bych byl já :-)

    • Re: Zdarec!

      Jiri1     před 10 lety 08.03.2014 10:51 |  
      0 0

      Aby se na Slavii stalo neco razantniho, musel by nekdo osvetlit sachy s vlastnikem, pravidelne platit a predevsim rict hacum , co po nich chce , to , ale neznamena., ze by vedeni nemelo shanet kvalitni trenerry v danne chvili jde zrejme o nejlepsi reseni, jen jde o to jak to prijmou hraci,. Zejmena mladsi hraci Koubka nemuseli, dnes to zatim pry vypada dobre.
      Pro pana Sub Humana jedno speci , nemluvil jsem ani s Knoflickem, nebo s kustody, ale primo s hraci.
      V posledni dobe se tady siri takovy virus , neco jako skupinova nemoc , tak bych doporucoval pockat par kol a pak neco hodnotit.
      Jeste k p. Koubkovi, uz ted se ukazuje, ze treba Hurka umi v priznivelsim pracovnim ovzdusi zabrat, uz ted se ukazuje i dalsi tzv. mladi a nezkuseni hraci umi hrat fotbal , ale v jinem prostredim, kde nikdo nedonasi a kde je nikdo nesikanuje.

      • Re: Zdarec!

        slaviator     před 10 lety 08.03.2014 11:13 |  
        0 0

        ...zdravíme na Šumavu

        • Re: Zdarec!

          Jiri1     před 10 lety 08.03.2014 11:24 |  
          0 0

          Lukasi zdravim z Prahy, tak doufam ,ze v pondeli konecne zabodujem i v tom Vasem kraji a ze moje cesta na zapas bude mit smysl, chlapci z Teplic se veri, doufam, ze se tentokkrat zadne zakulisni cachry konat nebudou, ze uz ty barove dychanky za ucasti nekterch hracu jsou minulosti.

          • Re: Zdarec!

            slaviator     před 10 lety 08.03.2014 11:30 |  
            0 0

            Já věřím, že to dopadne jako před lety, kdy naskočili Dočkal a spol a vyhráli jsme 4:0. V pondělí by mohli tak naskočit v základu Bazal, Prošek, Mensah... :))

            • Re: Zdarec!

              Jiri1     před 10 lety 08.03.2014 11:41 |  
              0 0

              Zajimava uvaha............

            • Re: Zdarec!

              ortevor     před 10 lety 08.03.2014 11:45 |  
              0 0

              Bazal asi nenaskoci, kdyz hostuje na zizkove...

              • Re: Zdarec!

                slaviator     před 10 lety 08.03.2014 11:56 |  
                0 0

                Jo, myslím Hrubý a píšu Bazal...

                Mohl jsem napsat ještě rovnou Oskara, když je to nejčastěji skloňované jméno tady

                • Re: Zdarec!

                  klimi     před 10 lety 08.03.2014 12:02 |  
                  0 0

                  Tak já Hrubého očekávám v základu na 95%, spíše tak nějak mi to vyplývá z týmu a toho , co říká trenér.

                  Osobně jsem hodně zvědav na sestavu. "Možná se budeme ještě hodně divit."

                  • Re: Zdarec!

                    slaviator     před 10 lety 08.03.2014 12:10 |  
                    0 0

                    Osobně to očekávám (vzhledem k tomu, že Paastor byl mládežnický trenér, očividině sází na mladé a tipl bych si, že posily ze zahraničí budou hrát v základu...) asi takto:


                    Rakovan - Dostál, Škoda, Smejkal, Ritchie/Tusjak - Boudjemaa, Zmrhal, Hrubý - Prošek, Necid, Mensah

                    • Re: Zdarec!

                      Barra     před 10 lety 08.03.2014 12:22 |  
                      0 0

                      Hlavně bych nepřeháněl s tím ´mládežnickým trenérem´. To byl Poustka a Petrouš také, stejně jako absolutní většina trenérů, kteří začínají.

                    • Re: Zdarec!

                      klimi     před 10 lety 08.03.2014 12:31 |  
                      0 0

                      Takhle by se mi to i docela líbilo. Je otázka, jak by to vypadalo na hřišti, ale Hrubý s Pepou se budou chtít konečně ukázat, stejně jako jeden z dvojice levých beků. I Zmrhal by se konečně mohl probrat ze zimního spánku.

                      • Re: Zdarec!

                        slaviator     před 10 lety 08.03.2014 12:46 |  
                        0 0

                        Hlavně v přípravě hráli dobře a co jdou reference, tak hlavně Mensah hraje výborně v juniorce. Tak proč je nezkusit...

                        Upřímně: z Teplic nepočítám s bodama, takže tam nemáme co ztratit, máme tam jen co získat. A budu radši, pokud se tam zkusí nějaká podobná sestava a po pohledném fotbalu nahoru-dolů prohrajeme o gól nebo o dva, ale bude se od čeho dát odpíchnout do dalších zápasů, které budou klíčové (hlavně ty následující dva domácí) než když pojedeme na údržbu a budeme to tam zezadu betonovat na 0:0 a případný náhodný gól ...

                        • Re: Zdarec!

                          Kornovo     před 10 lety 08.03.2014 13:18 |  
                          0 0

                          myslis neco podobneho jako legendarni vitezstvi v brne pod trenerem radou? :)

                          • Re: Zdarec!

                            spino     před 10 lety 08.03.2014 14:37 |  
                            0 0

                            Vtipné bylo, jak mu po zápase v Brně lezl Juhar do análního otvoru a když mu následně po Teplicích dal "ceres", tak se ho rozhodl odstřelit. :D

                            • Re: Zdarec!

                              Tomski     před 10 lety 08.03.2014 16:28 |  
                              0 0

                              a to že se ho rozhodl odstřelit máš nějak potvrzené...ti zase nějak narostla křídla...

  9. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 08.03.2014 15:46 |  
    0 0

    Moc rád čtu podobné články.

    Ohledně sestavy na Teplice si jsem jist snad jen tím, že si ničím jist nejsem :-). Určitě budou hrát Necid s Boudjemaaou (to skloňování...), jak to Alex postaví dál se podle mě moc odhadnout nedá. Dovolil bych si ale tipnout, že do základu postaví Proška a možná i Hrubého.

  10. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    Fulham     před 10 lety 08.03.2014 15:47 |  
    0 0

    Vokurky drtěj Peltonec......ono může být i za týden veselo...

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Edwardtheiron     před 10 lety 08.03.2014 16:04 |  
      0 0

      4:0 v 70. minutě! Začínám mít obavy...

  11. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    petrjir     před 10 lety 08.03.2014 16:05 |  
    0 0

    Koukám na Znojmo s Jabloncem a jestli bude takhle hrát i s náma, tak to bude hodně těžká písemka...

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      mart01     před 10 lety 08.03.2014 16:16 |  
      0 0

      I Jihlava hraje docela dobře.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Edwardtheiron     před 10 lety 08.03.2014 16:41 |  
        0 0

        0-1 na Julisce v 50 min. To nás v těch následujících třech kolech čekají pěkné věci.

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          slaviator     před 10 lety 08.03.2014 16:50 |  
          0 0

          0-2...

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            Gino     před 10 lety 08.03.2014 16:58 |  
            0 0

            0:3 - no pěkně.... ufff.... co se to dneska děje? Pánbu není doma??

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              Gino     před 10 lety 08.03.2014 17:00 |  
              0 0

              Ta Dukla s tím svým antifotbalem nějak ztrácí dech.... taky se tam na to kouká jenom 2200 krků :) Ještě, že naší lavičce nešéfuje Kozlik - ten by tu dostal čočku :)

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                slaviator     před 10 lety 08.03.2014 17:10 |  
                0 0

                No, nemyslím si, že by Dukla hrála antifotbal... Naopak, třeba dneska mi přijde, že doplácí na to co s náma - soupeř ji nechává tvořit hru a využívá brejky. Ale když Dukla hraje na brejky, dá se na to koukat. (ostatně koukat se na to dá i dneska :) )

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  Gino     před 10 lety 08.03.2014 17:12 |  
                  0 0

                  Mě se ten urputnej fotbal moc nelíbí. Na brejky se většinou dá koukat na jakýkoliv tým :) Ale vypadá to, že Rada četl na internetu s čím jsme na Duklu vyrukovali a vzal si z toho příklad :D

                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                    slaviator     před 10 lety 08.03.2014 17:15 |  
                    0 0

                    Rada byl v pátek na zápase sám osobně :)

                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                    PetCC     před 10 lety 08.03.2014 17:35 |  
                    0 0

                    Mě se Dukla líbí nejméně v lize. Taky počet nastřílených gólů v poměru k získaným bodům ukazuje, jakým stylem Dukla hraje.
                    Jo, mimochodem, sledoval jsem teď na jaře Jihlavu a Mikula hrál ve všech zápasech a bylo to dozadu celkem slušný.

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          Edwardtheiron     před 10 lety 08.03.2014 16:51 |  
          0 0

          Ještěže ta Ostrava nevyhrála...

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            spino     před 10 lety 08.03.2014 16:53 |  
            0 0

            Proč? Stejně nemůže sestoupit...

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              Edwardtheiron     před 10 lety 08.03.2014 17:03 |  
              0 0

              No jo, nemůže sestoupit. Pan znalec se ozval.

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                slaviator     před 10 lety 08.03.2014 17:13 |  
                0 0

                Jenže spino má pravdu, Ostrava sestoupit nemůže. Minule zastupitelstvo napodruhé odhlasovalo, že odkoupí ruiny za 110 nebo kolik mega, a Ostrava se tím pádem zachránila v lize, jinak by nedostala licenci kvůli dluhům. Rok předtím měli rozhodčí v závěrečných třech nebo čtyřech kolech jí "pomoc". Tradičně si na jaře pomáhají moravské týmy Ostrava, Olomouc, Slovácko, Brno, dříve Zlín a náhodou vyhrává vždy ten, kdo hraje o poháry či o záchranu. No a letos evidentně sestoupí Bohemka jako poslední tým a sestoupí Znojmo, i kdyby bylo osmé...

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  Edwardtheiron     před 10 lety 08.03.2014 17:24 |  
                  0 0

                  Moravská vzájemná výpomoc je známá věc, ale tyhle kydy, že někdo nemůže sestoupit, prohrát, vyhrát atd. jsem slyšel už asi milionkrát a dost často to končilo přesně opačně. Když budou chtít dostat z ligy Znojmo, tak ho ven dostanou na ten stadion, ale nevím, co s tím má společného odkup Bazalů. A vůbec nikde není psáno, že se Bohemka před Ostravu nemůže dostat. Zaručené informace začátkem března mají hodnotu exkrementu.

                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                    slaviator     před 10 lety 08.03.2014 17:27 |  
                    0 0

                    Po Bohemce v klíčových momentech na jaře půjdou rozhodčí, vzpomeň si na mě...

                    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                      Edwardtheiron     před 10 lety 08.03.2014 17:32 |  
                      0 0

                      Uvidíme. Ale třeba odmítám věřit tomu, že by Slavia, Sparta, Plzeň a pár dalších byli raději, kdyby spadla Bohemka. A to jsou pořád dost silné argumenty proti moravské spolupráci.

                      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 08.03.2014 17:50 |  
                        0 0

                        Sparta, Plzen a ani Slavia nejsou v situaci kdy si mohou dovolit pouštět body na záchranu Bohemky. Ovšem třeba Olomouci nijak neublíží pustit Baníku zápas.

                        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                          Edwardtheiron     před 10 lety 08.03.2014 17:54 |  
                          0 0

                          Nejde o to, že by jim to pouštěli. Řeč byla o tom, že Bohemku zaříznou, ale rozhodčí mají rozhodně blíž k Plzni nebo Spartě a obecně k Čechám. Vzpomeň si na Dášu: Všechno zlo přichází z Moravy. :-)

                          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                            spino     před 10 lety 08.03.2014 18:19 |  
                            0 0

                            OT: Koukám na Bohémku a Berkovec předvádí kromě nechycené penalty vynikající výkon. Snad na něm budeme stavět příští sezónu. Klidně bych vyhodil oba veterány.

                            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                              Edwardtheiron     před 10 lety 08.03.2014 18:23 |  
                              0 0

                              Twe, 8. března a já s tebou už podruhé letos souhlasím. To bylo obvykle za celý rok.

                              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                spino     před 10 lety 08.03.2014 18:56 |  
                                0 0

                                Hlavně ať ho neprodají. Slyšel jsem, že ho Bohemce nabízeli, ale ona ty peníze nikdy dohromady nedá.

                                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                  quelhar (admin)     před 10 lety 08.03.2014 20:05 |  
                                  0 0

                                  No, když sestoupí, tak si ho už teprve nebudou moci dovolit.

                                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                    slaviator     před 10 lety 08.03.2014 20:07 |  
                                    0 0

                                    no, dneska penalta proti a červená karta pro stopera... Zápas sem neviděl, ale podporovalo by to to, co jsem slyšel, že je rozhodnuto, že Bohemka spadne...

                                    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                      Edwardtheiron     před 10 lety 08.03.2014 20:16 |  
                                      0 0

                                      Obojí bylo bez diskuze. Hele, já jsem v tomhle opatrnější. Nikde není psáno, jak to ve skutečnosti je s Ostravou, jestli vůbec o záchranu stojí. S tím prodejem Bazalů to je dost podivná záležitost. Třeba jen chtěli zavřít huby fanouškům a spadnou sportovní cestou, protože nemají dostatek peněz. Pochopitelně se to týká i Bohemky, ta na tom taky není nijak valně s financemi. S těmi konspiračními teoriemi bych ještě počkal.

                                      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                        spino     před 10 lety 08.03.2014 22:36 |  
                                        0 0

                                        Dneska bylo u Bohemky všechno v pořádku, Weber akorát brečí. Měli by ho odvolat, jestli se chtějí zachránit.

                                        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 08.03.2014 22:45 |  
                                          0 0

                                          Cchtan se nezachrání ani náhodou je nejslabší za oponou.

                                          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                            spino     před 10 lety 08.03.2014 23:44 |  
                                            0 0

                                            Pro ligu je to ale velká ztráta. Po Spartě je pro mě Bohemka asi nejatraktivnější soupeř.

                                            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                              slaviator     před 10 lety 08.03.2014 23:48 |  
                                              0 0

                                              no jo, s takovou Plzní hraje nudný zápasy a neumíme na ní...

                                              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                                spino     před 10 lety 09.03.2014 00:11 |  
                                                0 0

                                                V Plzni to bývají vynikající zápasy i co se týče atmosféry v ochozech, ale doma patří Plzeň spíše k průměru. Zápas s Bohemkou je z hlediska fanoušků výš.

                                            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.03.2014 07:05 |  
                                              0 0

                                              Tak to za oponou nikoho nezajímá.

  12. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    Travinho     před 10 lety 08.03.2014 21:54 |  
    0 0

    Nevíte někdo, kdo půjde zítra pomoci Admiře? Ať vím, zdali má cenu tam jezdit.

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      ortevor     před 10 lety 08.03.2014 22:10 |  
      0 0

      nevim, ale jsem optimista a verim, ze tam vicero hracu bude (treba simecek, kolarik, vyhnal - i kdyz bych tyhle dva mnohem radsi videl na lavicce acka)

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        ortevor     před 10 lety 08.03.2014 22:11 |  
        0 0

        tzn tam jedu taky

  13. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    rdw666     před 10 lety 08.03.2014 22:51 |  
    0 0

    Zdravim všechny slavisty,

    na pondělí očekávám tuto sestavu Čonto-Dostál, Smejkal, Souček, Tusjak- Boudjemaa, Lička(Gecov), Zmrhal- Prošek, Necka, Mensah.

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Edwardtheiron     před 10 lety 09.03.2014 07:03 |  
      0 0

      Souček a Tusjak asi dost těžko, ale s tím zbytkem bych docela souhlasil. Do toho proklamovaného stylu se Prošek i Mensah hodí a zároveň si myslím, že bude v sestavě Juhar.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        klimi     před 10 lety 09.03.2014 08:16 |  
        0 0

        Proč Tusjak těžko?
        Proč Juhar?

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          klimi     před 10 lety 09.03.2014 08:17 |  
          0 0

          Resp. si nedokážu představit, že by Juhar měl hrát v taktice založené na držení míče :D

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            no-nick     před 10 lety 09.03.2014 08:39 |  
            0 0

            Já si nedokážu představit, že by Juhar měl hrát v taktice:)

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              ortevor     před 10 lety 09.03.2014 08:54 |  
              0 0

              asi tak, souhlas :)

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                edenian     před 10 lety 09.03.2014 09:05 |  
                0 0

                Ale ma hezky usmev a je velmi pratelsky.

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  spino     před 10 lety 09.03.2014 09:14 |  
                  0 0

                  :DDD

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            Edwardtheiron     před 10 lety 09.03.2014 09:05 |  
            0 0

            Jenomže ta taktika potřebuje také rychlé hráče a my moc rychlejších hráčů než je Juhar nemáme a těch, kteří jsou schopní hrát v útoku už vůbec ne. Pořád je to náš nejlepší střelec. Osobní averze stranou, prosím.

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              edenian     před 10 lety 09.03.2014 09:07 |  
              0 0

              Rekneme, ze zatim umel nejcasteji z nasich hracu dopravit mic za brankovou caru. To lepsi nez " strelec "

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                Edwardtheiron     před 10 lety 09.03.2014 09:10 |  
                0 0

                Klidně to ironizuj jak chceš, ale je to prostě fakt. Já bych si taky představoval někoho jiného, ale nikdo jiný tady není. A mimochodem, ta taktika držení míče, s tím bych byl opatrnější. Míč jsme drželi v Olomouci a jak to dopadlo víme.

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  edenian     před 10 lety 09.03.2014 09:20 |  
                  0 0

                  Ja se taky tesim, ze budeme " hrat ve vapne a nebudeme behat od brany k brane "jak rekl AP. Na druhou stranu mam nase hrace za tak spatne, ze uz vlastne necekam nic.

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              klimi     před 10 lety 09.03.2014 09:31 |  
              0 0

              Zase bych to s tou rychlostí u Juhara nepřeháněl, zas takový rychlík to s míčem není, navíc když mu ještě překáží, Mensah je rychlejší.

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                Edwardtheiron     před 10 lety 09.03.2014 09:39 |  
                0 0

                O Mensahovi píšu, že ho čekám taky v sestavě. A o Juharovi píšu, že moc rychlejších hráčů nemáme, což je holý fakt.

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  klimi     před 10 lety 09.03.2014 09:45 |  
                  0 0

                  Pravda, je to jen holý fakt.

                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                    Edwardtheiron     před 10 lety 09.03.2014 09:51 |  
                    0 0

                    Holý a výmluvný fakt, který svědčí ve prospěch Juhara. I kdyby sis ze samé averze vůči němu rozdrápal kůži na hlavě.

                    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                      klimi     před 10 lety 09.03.2014 10:00 |  
                      0 0

                      Jen jestli ve Slavii potřebujeme atleta, já bych spíš chtěl rychlého fotbalistu :)

                      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                        Edwardtheiron     před 10 lety 09.03.2014 10:04 |  
                        0 0

                        Klimi, proboha, píšu i to, že bych taky raději někoho lepšího, ale nikoho s takovým tahem na bránu tady nemáme. Stejné je to s Dostálem, který je mnohem platnější než talentovanější Nitrianský. Prostě vycházím z toho, co tady je, když v létě přijdou lepší, tak v pořádku.

                        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                          klimi     před 10 lety 09.03.2014 10:06 |  
                          0 0

                          Já tu vidím lepší, ale budiž, je to tvůj názor.

                          Já jsem nikdy nechápal pojem "tah na bránu". Prosím o nějaké vysvětlení, hlavně tedy v podání Martina. Díky.

                          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                            Edwardtheiron     před 10 lety 09.03.2014 10:11 |  
                            0 0

                            Já nevím, jestli se dá něco vysvětlovat někomu, kdo nechápe pojem "tah na bránu". Je to něco, co žene hráče dopředu, místo toho, aby zastavil hru a přihrál zpátky. Pokusí se obejít protihráče, nebojí se osobních soubojů a zakončení. Předpokládám, že přijdou rádoby vtipné odpovědí typu: kdyby to radši nezkoušel atd., ale kdyby to nezkoušel, tak jsme s největší pravděpodobností poslední. Kde vidíš lepší v současném kádru, nevím.

                            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                              klimi     před 10 lety 09.03.2014 10:18 |  
                              0 0

                              Samozřejmě jsem věděl, co to je tah na bránu, mě to jen ve spojení s Juharem přijde vtipné, ještě když si vzpomenu na jeho góly...No, nebudu se hádat, budoucnost ukáže.

                              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                Edwardtheiron     před 10 lety 09.03.2014 10:25 |  
                                0 0

                                Ty ho prostě chceš za každou cenu shazovat a tohle už je docela křeč. Ať je to jak chce, jeho čtyři góly znamenaly sedm bodů a kde bychom bez nich byli, si spočítej sám. A za sebe říkám, že radši Juhara než supermegatalentované fotbalisty jako je Fenin.

                                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                  klimi     před 10 lety 09.03.2014 10:27 |  
                                  0 0

                                  Nechci ho shazovat, jen mám trošku jiné měřítko pro hráče...Dal sice čtyři góly, nechci hodnotit jaké, ale zbytek zápasů byl nulový, stejně tak v přípravě...

                                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                    Edwardtheiron     před 10 lety 09.03.2014 10:30 |  
                                    0 0

                                    Zatímco zbytek kádru předváděl výkony hodné Premier league...

                              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                bongor     před 10 lety 09.03.2014 10:37 |  
                                0 0

                                Zaplať Pán Bůh za Juharovy vtipné góly,je to kluk,který si nedělá velké problémy a alespoň někdy vypálí.A když se trefí,má brankář modřiny,nebo padne právě ten vtipnej gól.Kromě toho je to spolu s Proškem náš nejrychlejší hráč a obrana musí být permanentně ve střehu.Zkrátka momentálně potřebnej borec.

                                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                                  Edwardtheiron     před 10 lety 09.03.2014 10:42 |  
                                  0 0

                                  Já si tohle myslím taky, o té jeho a Proškovi rychlosti rozhodně a proto jsem zrovna tyhle dva a Mensaha jmenoval jako ty, kteří mi připadají vhodní do toho předpokládaného systému.

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      spino     před 10 lety 09.03.2014 09:20 |  
      0 0

      Vidím to jen nepatrně jinak:

      Čonto - Dostál, Smejkal, Souček, Ritchie - Budžema, Piták, Zmrhal - Prošek, Necid, Mensah

      Náhradníci: Rakovan, Tusjak, Lička, Vošahlík, Hrubý, Vyhnal, Gecov

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        klimi     před 10 lety 09.03.2014 09:27 |  
        0 0

        Piták?

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 09.03.2014 09:28 |  
        0 0

        Piták nebude hrát zcela určitě, pokud vím, tak je vykartovanej.

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          klimi     před 10 lety 09.03.2014 09:32 |  
          0 0

          Čekal jsem, že zrovna spino bude tohle vědět, zklamal jsi mě!

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          Fulham     před 10 lety 09.03.2014 09:35 |  
          0 0

          Mám s tou sestavou jeden problém,když pominu levou stranu - vážně je dobře ,,utopit,, Damiana za Vencu?

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          edenian     před 10 lety 09.03.2014 09:50 |  
          0 0

          Taky ma chripku, ne?

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          bongor     před 10 lety 09.03.2014 10:39 |  
          0 0

          To nevíš,že Piták byl omilostněn spinovou pravidlovou komisí ?

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Edwardtheiron     před 10 lety 09.03.2014 09:41 |  
        0 0

        A stejně tak nebude Vošahlík na lavici. Samozřejmě ti tam nechybí Ritchie, kterého jsi v životě neviděl hrát a divím se, že tam nemáš Fotra.

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          edenian     před 10 lety 09.03.2014 09:55 |  
          0 0

          Ale zase poslal Skodu na tribunu. Ty jo, bez stopera na lavici :-) to je vazne superutok na pohary.

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            Edwardtheiron     před 10 lety 09.03.2014 10:20 |  
            0 0

            :-)

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          spino     před 10 lety 09.03.2014 11:58 |  
          0 0

          Nechtěl jsem stalkovat, jinak bych ho samozřejmě dal do základu vedle Necida. :)

  14. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    Betynka58     před 10 lety 09.03.2014 10:37 |  
    0 0

    Mám takový dotaz - myslíte, že je teoreticky možné, že teď, když je Koubek out, by mohl vzít AP na milost Čonku, který údajně podává za juniorku dobré výkony? Post levého beka vidím v současné době jako nejvíce otevřený a popravdě řečeno, ani jedna ze tří variant (Neves, Ritchie, Tusjak) se mi příliš nezamlouvá.

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      bongor     před 10 lety 09.03.2014 10:42 |  
      0 0

      Já Ti nevím,mně nepřijde Čonka jako špatnej hráč,ale jeho náhlý sešup se mi nelíbí.Nejhorší je když hráč co na to má najednou začne hrát pod psa.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Edwardtheiron     před 10 lety 09.03.2014 10:53 |  
        0 0

        Zrovna Čonkovi bych ještě šanci dal.

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.03.2014 11:11 |  
          0 0

          Já ne dozadu je nemožnej.

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            Edwardtheiron     před 10 lety 09.03.2014 11:12 |  
            0 0

            Byly doby, kdy byl možnej a není důvod si myslet, že by se nemohly vrátit.

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              Falk     před 10 lety 09.03.2014 11:15 |  
              0 0

              Bazal v základu na žižkově

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                PetCC     před 10 lety 09.03.2014 12:53 |  
                0 0

                Odehrál hodinu. Jsem zvědav, jak mu to dál půjde.

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.03.2014 12:15 |  
              0 0

              Pro mě nemožnej,pro tebe možnej,nemá cenu dál o tom polemizovat,za mě prostě ne.

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              Thane (přítel SN)     před 10 lety 09.03.2014 12:37 |  
              0 0

              to byl fenin a 1000 dalsich taky..

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 09.03.2014 11:36 |  
            0 0

            Tak nemusí hrát beka, dneska ze Admiru taky hraje levé křídlo, parametry na to má, je rychlý, má dobrý centr i střelu. Já bych mu osobně šanci ještě dal.

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              ortevor     před 10 lety 09.03.2014 13:05 |  
              0 0

              souhlasim...navic zahranicni kouc by ho mohl probudit a vydolovat z nej ten jeho potencial, kterej v nem nesporne je...
              vidim u Conky vetsi prodejni potencial nez treba u Zmrhala

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              Travinho     před 10 lety 09.03.2014 13:29 |  
              0 0

              Pokud bude chodit hrát bez zájmu, tak asi nového trenéra nezaujme, podle mě má potenciál, ale dneska nepředvedl nic extra ani v Admiře.

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 09.03.2014 13:55 |  
      0 0

      Dobrý dotaz, já bych asi nebyl proti.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        judy     před 10 lety 09.03.2014 14:06 |  
        0 0

        Myslím že svoji šanci dostal a nevyužil jí, je na čase jít dál a zkusit někoho jiného.

  15. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 09.03.2014 11:34 |  
    0 0

    Nevíte co je se Salašovičem? Je zase zraněný?

  16. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    Travinho     před 10 lety 09.03.2014 18:09 |  
    0 0

    Nevíte někdo kde hraje zítra juniorka? V edenu na UMT nebo ve Chvalech?

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 09.03.2014 18:38 |  
      0 0

      Na umělce v Edenu.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Travinho     před 10 lety 09.03.2014 19:09 |  
        0 0

        díky moc

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Pepino44     před 10 lety 10.03.2014 12:26 |  
        0 0

        Taky díky moc,už jsem se chystal dělat okružní cestu. Na oficiálky to dali až dneska,asi se chytli za rypák,když četli dotazy.