Fortuna liga

Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

Již téměř týden má Slavia nového trenéra. A přesně po týdnu bude před něj postavena první zatěžkávací zkouška, přičemž při pohledu na tabulku nemohla být o moc složitější. Sešívaní totiž zajíždějí na hřiště před tímto kolem třetího týmu tabulky, tedy Teplic, a již tradičně je doprovází i televizní kamery, zápas je možno sledovat na Fandovi.

Vyjadřovat se ke Slavii by nyní bylo dá se říci mlácením prázdné slámy. Na začátku tohoto týdne totiž začala skutečně nová éra, těžko říci jestli pozitivní, či negativní, ale fakt je ten, že vše, co tu bylo ještě minulou neděli, tak bylo smeteno ze stolu, začíná se od znovu. Přesto si dovolme se slůvkem zastavit u posledního utkání Slavie, tedy střetnutím s Duklou, které je zajímavé především z jednoho důvodu - s týmem, z jehož stadionu je výhled na Hradčany, hrál i náš zítřejší soupeř. Zápas nabízela živě Nova a vy z vás, který jste ho viděli, tak se mnou budete jistě souhlasit, že Teplice opticky předvedly lepší výkon než-li Slavia proti stejnému soupeři v dalším kole. Přesto prohrály, konkrétně 3:1, což může být i objektivním důvodem, proč vypadaly Teplice zdravěji a lépe - jednoduše potřebovaly od začátku dotahovat, zatímco Slavia po brzkém vedoucím gólu trochu zatáhla za brzdu a role zde tedy byly obrácené. Stojím si však za názorem, že Slavia byla až příliš pasivní a jen vinou neschopnosti Dukly nakonec dokázala dá se říci ubojovat vítězství. Než se ještě vrhneme na detailnější rozbor soupeře, tak si můžeme lehce zaspekulovat, co lze od Slavie zítra čekat. Trenér Pastoor hovořil o snaze více kontrolovat hru, je však otázkou, jakou váhu vlastně jeho slovo, co se týče stylu hry, bude mít a zda určení tempa a stylu nepadá na jiná bedra. Ať tak, či tak, za týden se zázraky předvést nedají a právě možná razantní změna předváděné hry by mohla být kamenem úrazu. Je tedy alespoň pro mě velmi zajímavou otázkou, jak moc radikální změna a hlavně jak hbitá je v plánu. Hodně se bude dát odvodit i ze sestavy, kde půjde odhadnout dle dřívějšího zápasu juniorky minimálně to, kdo v ní nebude. 

Nyní tedy k žlutomodrým, kteří předvedli velmi dobrý výkon, podpořený i čtyřmi brankami, v minulém kole proti Olomouci, tedy tomu týmu, jenž nasázel Slavii pět branek týden předtím. Je však třeba dodat, že teplickým značně usnadnil život brankář hostí Zlámal, který tak nechal zavzpomínat na časy, kdy hájil bránu červenobílých. I tak si však trenér Ščasný může ve svém diáři odškrtnout dva herně povedené zápasy, ačkoliv jeden tedy výsledkově tolik nevyšel. Před zápasem proti Slavii však zkušenému lodivodovi přibyly jistě na čele vrásky. Bude se totiž muset obejít bez svých dvou tradičních stoperů - bývalý slávista Hošek je zraněný a Jablonský bude chybět vinou karetního trestu. Jako náhrada se dá čekat mladíček Lüftner a přeškolený útočník Vondráček, což by mohlo být vítané ulehčení pro Tomáše Necida. Jinak se dají Teplice, jak jistě víte, charakterizovat jednoduše dvěma slovy - cizinecká legie. Velkou obavou budiž pro naše přece jen ne příliš stoprocentní kraje obrany dvě teplická internacionální křídla - Litsingi a Nivaldo. Teplice jsou jinak doma po týmu s rudými dresy nejlepším týmem ligy, vyhrát tam dokázalo jen Znojmo.

Vyjadřovat se k poslednímu vzájemnému zápasu pro mě činí skutečně značnout obtíž, jelikož jde stále o nejhorší moment, který jsem se Slavií zažil (a že jich za poslední léta bylo), tudíž snad jen telegraficky připomeňme, že do slávistické sítě padlo skutečně hodně branek.

Chybět Slavii budou krom Dobrotky i vykartovaní Piták, Vošahlík a Nitrianský. Jak jsem již řekl, sestava bude velmi očekávaným tématem a vzhledem k neurčitosti tak vybízím k diskuzi spíše o té, kterou byste si přáli, což udělám tedy i já.

Čontofalský - Dostál, Smejkal, Škoda, Tusjak - Gecov, Lička - Prošek, Boudjemaa, Mičola - Necid

Kurzy bet365 - 1.67 - 3.75 - 5.00

Komentáře (101)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    Fulham     před 10 lety 09.03.2014 19:01 |  
    0 0

    Na Fandovi to dávaj....

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      quelhar (admin)     před 10 lety 09.03.2014 19:09 |  
      0 0

      Jj, vyjimecne je nedelni zapas na CT a pondelni na Fandovi. Opravil jsem.

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 10:25 |  
        0 0

        Contofalsky-Dostal, Smejkal, Skoda, Ritchie- Licka, Gecov, Hruby, Boudjemaa, Micola- Necid

  2. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    PetCC     před 10 lety 09.03.2014 19:14 |  
    0 0

    Koreš odehrál posledních 10 minut zápasu MB v Olomouci.

  3. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    spino     před 10 lety 09.03.2014 19:48 |  
    0 0

    Škoda, že to neuvidím, protože hokej je v tuhle chvíli důležitější. :(

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      Betynka58     před 10 lety 09.03.2014 23:30 |  
      0 0

      Spino, spino, Ty máš divné priority...

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        spino     před 10 lety 10.03.2014 11:47 |  
        0 0

        No dovol? V gambáč lize nám už prakticky o nic nejde (sestup je podle mě nereálný) a v hokeji hrajeme play-off!

  4. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    Fulham     před 10 lety 09.03.2014 19:50 |  
    0 0

    Na tom videu z Ploešti hrál Damien i vlevo a levou umí...takže jestli 4-3-3 tak by to mohlo Matěj - Dostál,Škoda,Smejkal,Tusjak - Čolek,Gecov,Juhy - Venca,Necka,Damien

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      klimi     před 10 lety 09.03.2014 19:54 |  
      0 0

      Čolek?

      Já tipuji:

      Rakovan-Dostál,Škoda,Smejkal,Ritchie-Hrubý,Zmrhal,Lička-Prošek,Necid,Boudjemaa

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        Fulham     před 10 lety 09.03.2014 20:02 |  
        0 0

        Já měl problema se stranou Dostal Damien Venca páč se mi zdálo zbytečný DB uklidit dozadu. Jinak Ritchie,Hrubý,Jarda??? To chceš ,nebo tip že to tak bude? Bych se docela bál......

        • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

          klimi     před 10 lety 09.03.2014 20:07 |  
          0 0

          Já nevím, kdo má ve Slavii přezdívku Čolek.

          Já se nebojím, Hrubý ukazoval, že má dávno hrát v Áčku, Zmrhal proč ne, Ritchie nebo Tusjak, ono je to asi jedno.

          • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

            Fulham     před 10 lety 09.03.2014 20:23 |  
            0 0

            Čolek Mičola - ještě by mohla být varianta šoupnout dozadu nalevo Juhara.... Ale toho mám raději na opačný straně hřiště...:-) no a místo toho Jardy fakt Gecku...jsem hoooodně zvědavej jak to IKKKAPVCD postavěj....

            • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

              klimi     před 10 lety 09.03.2014 20:25 |  
              0 0

              A já si vždycky myslel, že v systému 4-3-3 jsou vždycky ty tři záložníci střeďáci.

              • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

                Fulham     před 10 lety 09.03.2014 20:45 |  
                0 0

                Teď nechňápu já...tři záložníci střeďáci...

                • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

                  klimi     před 10 lety 09.03.2014 21:10 |  
                  0 0

                  4-3-3:

                  4-dva krajní obranci, dva střední obránci
                  3-tři střední záložníci jakkoliv se prolínající
                  3-Dvě křídla a jeden čistej hrot

                  Nebo to bývá jinak?

                    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

                      Fulham     před 10 lety 10.03.2014 05:57 |  
                      0 0

                      Yes - jo ták - no ono by to mělo být hodně variabilní, záleží na nastavení po ztrátě - pres ihned,návrrat za balon ,zapojení krajních beků - je to jen papír - huvidíme - já tuším vítězství....

  5. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    Nosorozec     před 10 lety 09.03.2014 21:11 |  
    0 0

    Na zápasy v Teplicích se vždycky těšim. Nejlepší je ten jejich zoufalej hlasatel, co tam furt přiteplenym hlasem vyřvává "Teplice! Teplice!" a nikdo se na to stejně nechytá :D

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      edenian     před 10 lety 09.03.2014 21:31 |  
      0 0

      Ten v Edenu me leze na nervy vice a casteji. Myslim toho co si z nas dela sbor. To nesnasim. Je to zoufala trapnost.

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        tolsimir     před 10 lety 09.03.2014 21:33 |  
        0 0

        jak to myslis?

        • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

          edenian     před 10 lety 09.03.2014 22:35 |  
          0 0

          Myslim to tak, ze kdyz jsme byli jako divaci v pohode, tj. bavili jsme se fotbalem a vubec celou Slavii, tak to proste zilo v hledisti tak jak ma a bylo to prirozeny. Ted je to dost na prd, tak to podle toho vypada, coz je taky prirozeny. Samozrejme TS je trochu vykonnejsi nez ostatni, ale prave proto mi pripada trapny, kdyz pred ne vleze nejakej roztleskavac a hulaka krestni jmena a pozaduje z nejakeho me nejasneho duvodu, aby mu hlediste odpovidalo. Je to strasny vsude, kde se tohle snazi ty kluby delat. Ale me to v Edenu docela urazi, kdyz tam ten chlapek chodi po trave a rve na me a chce abych s nim provozoval tohle priblbly divadlo pro deti. Jsme snad dospely lidi ne? Aplaudovat budu komu chci ja, vzdyt je to jak na 1. maje 1972

          • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

            Nosorozec     před 10 lety 09.03.2014 23:17 |  
            0 0

            Já si myslim, že tohle se hodí provozovat u týmů jejichž fanoušci aktivně nefanděj a je potřeba je trochu nakopnout, což rozhodně neni případ Slavie.

            • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

              PetCC     před 10 lety 09.03.2014 23:46 |  
              0 0

              Souhlas. Naposled mi vadilo, že se toho dožadoval i při gólech, takže jsme ani neoznámili jméno střelce my, jako diváci, sami. To, že to vyvolá kotel a přidá se zbytek, to je podle mě vcelku originální.
              Zkrátka, nemusíme dělat všechno jako v Německu, ale naposledy měpobavila LM v Schalke, když dali na 1:6 a diváci odpovědeli Schalke - 1 - hosté - 0! :-)

            • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

              PetCC     před 10 lety 09.03.2014 23:46 |  
              0 0

              Souhlas. Naposled mi vadilo, že se toho dožadoval i při gólech, takže jsme ani neoznámili jméno střelce my, jako diváci, sami. To, že to vyvolá kotel a přidá se zbytek, to je podle mě vcelku originální.
              Zkrátka, nemusíme dělat všechno jako v Německu, ale naposledy měpobavila LM v Schalke, když dali na 1:6 a diváci odpovědeli Schalke - 1 - hosté - 0! :-)

              • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

                jane (admin)     před 10 lety 10.03.2014 12:34 |  
                0 0

                To uz jsem slysela pred deseti lety na Bayernu .)

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        Matlafous     před 10 lety 09.03.2014 22:15 |  
        0 0

        Souhlas.

        • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

          Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 12:47 |  
          0 0

          Mas pravdu, ze tak trapne predstaveni na Slavii nepatri, je to nejvetsi zoufalost.

          • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

            Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 12:52 |  
            0 0

            Mne by se libilo, kdyby hrali pred zapasem fotbalove dechovky...to by byla skvela retroatmosfera a obcerstveni dostalo jinou uroven, nez jak v multikine.

  6. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    Dobi     před 10 lety 09.03.2014 21:22 |  
    0 0

    Čučím na TV, na sraltu z toaletné. Mám 3 postřehy:
    Plzeň hraje guáno
    Jech se "snaží"
    Ale poslouchat šplechty ex-milicionáře Čapka, to je masochismus...

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      Matlafous     před 10 lety 09.03.2014 22:15 |  
      0 0

      Bylo krásné sledovat frustrovanou Plzeň.

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        tolsimir     před 10 lety 09.03.2014 22:16 |  
        0 0

        ja bych tedy mnohem radeji sledoval frustrovanou spartu

        • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

          denydzlSKS     před 10 lety 09.03.2014 22:18 |  
          0 0

          Sledovat pohodovou Slavii by zas potěšilo mně.

        • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

          Matlafous     před 10 lety 09.03.2014 22:19 |  
          0 0

          To byl v posledních letech mnohem častější pohled. Přeci jen s tou Plzní je to něco nového. :))

          A poturčenej je skutečně horší Turka.

          • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

            Dobi     před 10 lety 09.03.2014 22:42 |  
            0 0

            Jo, ten Vácha mě tak s... U Dočkala je to blbost předchůdců ve vedení, že ho vyhnali... Pardon -odsunuli...

        • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

          slaviator     před 10 lety 09.03.2014 22:25 |  
          0 0

          To já bych raději sledoval frustrovanou Spartu s Plzní, jak upachtěně dýchají Slavii na záda...

          • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

            marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 09.03.2014 22:47 |  
            0 0

            K zblití je spíš to juchání na twitteru od hlupáčků z deníku sport kdy Konečný jmenuje hráčema zápasu 6 jmen:D To už mi přijde, že fakt klepe na dveře od blázince.

        • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

          bongor     před 10 lety 10.03.2014 06:50 |  
          0 0

          neboj se i na rumuna dojde až tam přijedeme my.Plzeň byla poražená už když zápas dostal známý rumunofil Jech,bohužel k tomu ještě přispěla sama a hlavně Uhrinovo nakopávání na Vágnera,jak za časů Kleki Petry.

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      PetCC     před 10 lety 09.03.2014 23:49 |  
      0 0

      Tak já viděl Spartu naposledy vlastně v derby a předtím v poháru s těma Švédama. Dneska jsem to vydržel sotva 10 minut, protože to byla vcelku očekávaná katastrofa a ne fotbal. S tímhle v EP sotva někam dojdou.

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        bongor     před 10 lety 10.03.2014 06:56 |  
        0 0

        Já jsem se přinutil,dívat se taky těch 10 minut a potom jsem to vypnul a vždycky pustil jen na chvilku.Plíseň je pod Uhrinem hotová. Bolševik v EP zase dojde tak daleko jako letos.Stačí nestranej rozhodčí a jsou na prkně.Jinak na soudruha Váchu mám názor úplně stejnej jako Dobi,to samé na Dočkala.

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      zeleznik2     před 10 lety 10.03.2014 08:39 |  
      0 0

      Škoda elektřiny, dopředu jasný výsledek, rozhodčí pískající nestranně pro domácí!!!a bez zvuku, protože sparťan Čapek se nedá poslouchat a k tomu duklák Karoch, opravdu elita a krásný zážitek pro nedělní večer...

  7. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    slaviator     před 10 lety 09.03.2014 22:21 |  
    0 0

    Rakovan - Dostál, Škoda, Smejkal, Ritchie (popř. Tusjak) - Boudjemaa, Zmrhal, Hrubý - Prošek, Necid, Mensah a vyhrajeme 4:2!

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      judy     před 10 lety 09.03.2014 22:24 |  
      0 0

      až na Ritchieho kterého dle mého nikdo neviděl hrát tak souhlas...

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        slaviator     před 10 lety 09.03.2014 22:53 |  
        0 0

        Boudjemaa byl taky "neznámý" hráč, kterého vytipoval Korněev... A asi nikdo nemůže být horší než byl Zmrhal v Olomouci na levém beku.

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      Aloha     před 10 lety 09.03.2014 23:05 |  
      0 0

      A kdo tam bude bránit? to by dopadlo tak 3:7 :)

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        slaviator     před 10 lety 09.03.2014 23:20 |  
        0 0

        Bránit samozřejmě 4 obránci a ze zálohy Zmrhal...

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      klimi     před 10 lety 10.03.2014 12:33 |  
      0 0

      Krása, jde vidět, že jsme ze stejného kraje, stejně bych to poskládal i já :))

  8. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 09.03.2014 23:08 |  
    0 0

    Na zápas jsem velmi zvědavý, byl bych optimistou...(mírným).

    A propos, trochu mimo téma, teď jsem se vrátil z Letné, ze zápasu Sparty s Plzní. Rudoši podali zajímavý výkon, derby vyhlížím s obavami.

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      sicilianbrno     před 10 lety 09.03.2014 23:26 |  
      0 0

      Spíš bych to nazval, že Plzen podala hroznej výkon bohužel...a emoce vubec nezvladli, kdyby rozhodčí chtěl tak mohl (a měl) vyloučit Čišovskeho a Limberskeho, kterej už žlutou měl a další dva fauly na žlutou se dopustil....ani už si nepamatuju, jestli se čtyřma vyloučeníma se dá dohravat utkání :-)

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        Borris     před 10 lety 09.03.2014 23:32 |  
        0 0

        Přesně tak. Plzeň podala naprosto trapný výkon a za celý zápas se nedostala pořádně ani kr střele. Až na konci to z těch dvou standartek trochu zasmrdělo. Ale jinak byli úplně marný a ještě to neunesli v hlavě. Červené byly zcela poprávu bohužel. Hlavně Hořava bychza to zhvízdal. Ztratil balón jak žáček a ještě zbytečně fauloval i přesto že věděl že už má kartu. Rumuni byli bohužel lepší ale Plzeň jim to usnadnila tím, že na ten zápas ani snad nepřijela.... Tam nebylo nic!

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        Edwardtheiron     před 10 lety 10.03.2014 07:20 |  
        0 0

        Ten Uhrin je fakt ubožák. V Ostravě dostali regulérní gól a on se čertil, když se ho na to ptali a teď si stěžuje na rozhodčího, přičemž fakt mohli dostat o jednu dvě červené víc.
        http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/197526/uhrin-po-prohre-asi-jsme-tak-silni-ze-ty-cervene-karty-byly-nutne.html

        Tentokrát, bohužel, nutno uznat, že je zrůdy rudý přejeli. A pro nás je to vlastně dobře. Od příštího roku jdeme na titul my / :-D/ a kdyby ho oni nezískali letos, tak by se asi děla zvěrstva jako v devadesátkách.
        A teď mě napadá, že za chvíli asi dorazí zase nějaký strážce stránek a začne vyskakovat, proč tady píšeme o zápase Sparta-Plzeň, když to nemá souvislost se Slavií. :-)

        • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 08:18 |  
          0 0

          Taky myslím že éra prádelníků pomalu končí odchodem Vrby a stárnutím buřta se to umocní,tím neříkám že nebudou hrát třeba do pátýho fleku,ale na tituly to už nebude.Doufám že je na tý špici vystřídáme my a chátru pořádně nakopem.

        • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

          Tomski     před 10 lety 10.03.2014 08:24 |  
          0 0

          ochránce stránek se zastaví když tady budeš postovat články o Lobotomovi a ještě si je špatně přečteš :-)))

          • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

            Edwardtheiron     před 10 lety 10.03.2014 14:02 |  
            0 0

            Já budu postovat to, co uznám za vhodné, pokud to nebude odporovat pravidlům, která zaplaťpánbů neurčuješ ty. :-D

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      PetCC     před 10 lety 09.03.2014 23:50 |  
      0 0

      Jsi normální? :-)

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        winter (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 15:51 |  
        0 0

        asi tak..

  9. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 01:32 |  
    0 0

    Martin Latka dal za Fortunu vyrovnávací gólna konečných 1:1

  10. Můj tip.

    Kunetice     před 10 lety 10.03.2014 06:45 |  
    0 0

    Čontofalský

    Dostál, Neves, Smejkal, Ritchie

    Prošek, Lička, Boudjemaa, Mensah,

    Necid, Juhar,

    • Re: Můj tip.

      bongor     před 10 lety 10.03.2014 07:00 |  
      0 0

      Já bych to dal jako Kunetice,jen místo Nevese Škodovku

    • Re: Můj tip.

      Socrates (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 07:06 |  
      0 0

      Určitě minimálně prohodit Nevese se Smejkalem, Ritchieho bych na první zápas do obrany neriskoval, zrovna tak jako Mensaha do zálohy, pokud ty dva postavit, oba bych je posunul dopředu (a do hry bych je zapojil, určitě pro ně bude lepší debutovat venku, než potom někdy doma). A místo Proška obránce, takže:

      Čontofalský
      Dostál, Škoda, Smejkal, Neves
      Lička, Boudjemaa, Ritchie
      Necid, Juhar, Mičola (Mensah)

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      rak (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 08:30 |  
      0 0

      Ano, vcelku přesně popsáno.

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 13:00 |  
      0 0

      Celkem dobrý článek. Bůhví, jak tomu doopravdy je a co našemu klubu přinese budoucnost. Dnešek k nové historii napíše první větu.

  11. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    zeleznik2     před 10 lety 10.03.2014 08:35 |  
    0 0

    Nesmírně těžký zápas, premiéra pro nového trenéra a hnedka na Stínadlech, kde se nám k tomu příliš nedaří...
    tipuji remízu a tato sestava
    Čontofalský - Dostál, Smejkal, Škoda, Tusjak - Gecov, Lička - Prošek, Boudjemaa, Mičola - Necid

    vypadá věrohodně, Neves je pomalý a tudíž by měl velké problémy s mladými běhavými afričany, takže Tusjak je lepší volbou, možná v záloze Juhar namísto Proška či Mičoly a Zmrhal za Ličku.

  12. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    Dresco     před 10 lety 10.03.2014 09:44 |  
    0 0

    Ocekavam dnes divacky atraktivni zapas s dominanci ofenzivy nad defenzivou na obou stranach, golmani si asi uzijou. Snad budeme stastnejsi a padne nam tam toho vic, za vyhru 4:3 bych se nezlobil :-)

  13. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    Petr9608     před 10 lety 10.03.2014 10:06 |  
    0 0

    Jinak co myslíte. Nehrozí teď, že Plzeň vzdá boj o titul a bude se o to více soustředit na boj o "náhradní trofej", to jest pohár? Jestli jsme si třeba pohrávali trochu s myšlenkou, že třeba Plzeň do případnýho SF nedá úplně vše (a my zase úplně všechno nedáme do zápasu Slavia - Plzeń v lize - co si budem dělat iluze, že... - viz. tři derby na jaře 2010), tak to asi padá...

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      lassiter     před 10 lety 10.03.2014 10:14 |  
      0 0

      Holt si to budem muset uhrát sami no. Pak tam teda ještě máme to Brno... :-)

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      smely (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 11:08 |  
      0 0

      ahoj, tu namistrovanou partu porazime i kdyz budou hrat v plny sestave...videl jsem vcera kus z toaletny a byli opravdu neskodni navic mohli byt radi, ze dostali jen 2 cerveny. Era Plzne konci to je bez debat, Uhrin na to nema, jsem rad , ze neni u nas, ac se tu po tom jeden cas hodne volalo.

  14. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 10:09 |  
    0 0

    Zajímavý zapas, hodne se na nej těším, ale vůbec nevím, co od toho čekat.

    jeste před týdnem bych to viděl na 3:0 pro Teplice, ale asi pro každého je teď Slavia hodne nečitelná, cehoz by se dalo využít. Navíc novy trenér je vždycky impuls, i potřetí v sezoně :-) tohle kolo je taková "vzpoura outsiderů", tak bychom se mohli přidat.

    na druhou stranu, Teplice hraji skvělý ofenzivní fotbal, každý bod by byl cenný. Osobně by se mi líbilo 4:3 pro Slavii:-)

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 10:10 |  
      0 0

      P.S. Neni Luftner porad zraněný? Mel jsem za to, ze si urval vazy a má po sezóně, takže mě ta informace překvapila..

  15. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 10:19 |  
    0 0

    pratele sesivani potreboval bych radu. netsusi nekdo z vas, kde je v trnave nejaky sport bar, kde bych mohl videt ten vecerni koncert?
    net na hotelu je tak pomaly, ze bych si mohl tak leda prohlizet fotografie :(
    diky

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      slaviator     před 10 lety 10.03.2014 13:11 |  
      0 0

      Prý Irish pub oproti futbalovemu stadionu, měli by tam prý chytnout české TV, zkus se během dne zeptat...

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 13:19 |  
        0 0

        diky, zeptam se. snad budu mit stesti a nekde tu tv najdu

        • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

          slaviator     před 10 lety 10.03.2014 14:26 |  
          0 0

          Přítelkyně je z Trnavy, prý v tom Irish Pubu naproti stadionu české TV by měli mít.

          (otázka je ale, zda ti štamgasti dovolí se na to koukat, když už tu nehraje ani jeden ze slovenské partičky :) )

          • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

            slamacek (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 16:17 |  
            0 0

            uvidime, nechapu ze maji na hotelu takove pripojeni, ze se sotva nace stranka :) holt asie :)

  16. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    Lachim     před 10 lety 10.03.2014 10:25 |  
    0 0

    Sestava podle mě :-)

    Čontofalský - Ritchie, Smejkal, Neves (Škoda), Dostál - Zmrhal, Gecov, Hrubý, Boudjemaa, Juhar - Necid

  17. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    no-nick     před 10 lety 10.03.2014 10:43 |  
    0 0

    Nekouká někdo z pražských někde v Holešovicích (či poblíž)? Jsem pracovně v Praze a moc to tu neznám, kde by se dalo sledovat, případně s kým:)

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      smely (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 11:03 |  
      0 0

      ahoj, nic ve zlym, ale holesovice neni uplne nejlepsi oblast na sledovani Slavie....hodne stesti... :-)

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        no-nick     před 10 lety 10.03.2014 11:20 |  
        0 0

        Noo, taky mě to napadlo:-) Tak jinak, kde se dá dnes sledovat fotbal, například poblíž Vrsovic?:-)

        • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

          Bombadil     před 10 lety 10.03.2014 11:33 |  
          0 0

          Nejsou to sice přímo Vršovice, ale tady ( http://www.usadu.cz/) většinou fotbal běží, i s dobrým pivem. A když neběží, tak si stačí říct a zapnou tv, aspoň jsem měl většinou štěstí.

          • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

            no-nick     před 10 lety 10.03.2014 11:56 |  
            0 0

            Díky, to vypadá pěkně. Jestli se mi nepodaří k nikomu se přidat, půjdu na truchlivce tam:-)

            • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

              Bombadil     před 10 lety 10.03.2014 12:02 |  
              0 0

              Tak si tam kup želvičku, ať nesedíš u stolu sám. :) (pochopíš až tam)

            • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

              slaviator     před 10 lety 10.03.2014 14:28 |  
              0 0

              Já uvažuju o tom zajít do jedný hospody v Ruský ulici, fotbal by nám tam určitě půjčili, akorát majitelka je sparťanka a nechci slyšet kecy o včerejším zápase :))

              • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

                no-nick     před 10 lety 10.03.2014 15:01 |  
                0 0

                Hele a tam bych i mohl trefit:) Líbí se mi celkem ta hospa co psal Bombadil, ale raději půjdu do pajzlu s někým než do pěkný hospy s dobrým pivem sám;)

                • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

                  slaviator     před 10 lety 10.03.2014 15:06 |  
                  0 0

                  OK, pošli mi na vojtechl@centrum.cz číslo, zavolám a domluvíme se

                  • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

                    no-nick     před 10 lety 10.03.2014 17:02 |  
                    0 0

                    Máš to tam.

        • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

          Eluin (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 12:51 |  
          0 0

          Já mám dobré zkušenosti z Hockeyky: https://www.lunchtime.cz/hockeyka/
          Mají tam i sektory rozdělené pro sparťany a slávisty a ač se to většinově orientuje na hokej, tak pokud není nějaká kolize - což dnes možná ano - pustí i fotbal.

  18. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    Matlafous     před 10 lety 10.03.2014 12:13 |  
    0 0

    Mohu poprosit někoho zdatného o vytvoření záznamu dnešního zápasu a uploadu na uloz.to? Mač bohužel nemůžu vidět live a televizi s udělátkama u nás v domácnosti nenajdete :))

    (Koukám obvykle přes sazkabet nebo ivysilani.cz)

    DÍKY

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 12:40 |  
      0 0

      už to tu někdo psal. grabuj.cz. Tam si zadáš co chceš nahrát a pak si to v klidu stáhneš a rychleji nez uložto :) a je to stoprocentně legální. Když někdo hodí záznam na uložto na vlastní triko tak se přeci jen může dostat do problémů.

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        Tomski     před 10 lety 10.03.2014 13:03 |  
        0 0

        grabuj.cz funguje v pohodě...

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        slaviator     před 10 lety 10.03.2014 13:13 |  
        0 0

        To mě mrzí, že si nepamatuješ, že sem to sem dával já...

        :)))

        Ale přesně jak říkáš: ono totiž stáhnout COKOLI pro vlastní potřebu je legální, legální je i udělat si pro vlastní potřebu kopii čehokoli co sis koupil, ale nelegální je to pak sdílet (pokud k tomu nemáš autorská práva)

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        Matlafous     před 10 lety 10.03.2014 13:27 |  
        0 0

        OK, díky všem. Zkusím.

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      Pepino44     před 10 lety 10.03.2014 13:26 |  
      0 0

      Ano,takhle se dělá z prdu kulička. Nakonec je Šeterle hrdina a bojovník za lidská práva. Když mu řekli,ať maže,tak odešel jako "hrdina".

  19. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    Petrslav     před 10 lety 10.03.2014 13:24 |  
    0 0

    Jen pro zajímavost. Miroslav Beránek v poledních sportovních zprávách na ČT řekl, že teď na jaře si dává odpočinek a že případnou nabídku na trénování v GL by přijal až v létě, aby měl příležitost absolvovat s týmem celou přípravu. Tak mě automaticky napadlo, že pokud by se Pastoorovi neprodlužovala smlouva, tak bych doufal, že by Beránek dostal nabídku od Slavie.

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      Barra     před 10 lety 10.03.2014 14:29 |  
      0 0

      Nevěřím, že Beránek bude ochotný ze sebe dělat kašpárka, aby postavil toho, koho mu určí Korneev - jak se zdá důvod proč musel Koubek odejít.

      Přeji Pastoorovi a Slavii aby se začínaje dneškem dařilo, ale jak oprávněně psal Edenian, Pámbů s nimi jestli to Korneev-Kisel podělají. Mají posily které si vybrali, mají trenéra kterého si přáli, budou určovat jak sestavu, tak taktiku, odstavili generálního ředitele (ať už byl jaký byl), mají veškerou moc v rukách.

      Pod Koubkem jsme měli 12 bodů na 30, očekávám že minimálně stejný počet bude scházet k tomu, abychom měli jistotu záchrany. Až na Bohemians které mění trenéra, bodují všichni naší blízcí konkurenti.

      Nebude to lehké, přesto očekávám první bod(y) již dnes, za podmínku že nenastoupí půlka nového mužstva.

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        Gino     před 10 lety 10.03.2014 14:43 |  
        0 0

        Barro... nepoužívejme prosím už to slovo "kašpárek"... je to nedůstojné a spekulativní :) Štve mě, že už jsem to v souvislosti se Slávií dnes četl několikrát...
        Budeš zápas sledovat nějak?

  20. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 13:42 |  
    0 0

    Ocekavam sestavu nakeho takoveho typu:
    Čontofalsky-Dostal, Smejkal, Škoda, Tusjak/Ritchie-Gecov/Zmrhal, Zmrhal/Lička, Hruby/Licka, Prosek, Boudjemaa-Necid

    Asi bych si pral sestavu:
    Rakovan - Dostal, Smejkal, Skoda, Nevim :D asi Neves - Zmrhal, Hruby, Licka, Boudjemaa, asi Juhar - Necid
    alternativne Boudjemu do stredu a kraje Juhar, Prosek. Micolu na zaklad este tak minimalne mesic moc nevidim..(kdyby se do formy dostal bylo by to pro me velky prekvapeni-mily protoze se mi libil)

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      zeleznik2     před 10 lety 10.03.2014 14:28 |  
      0 0

      Rakovana asi ne, Čonty proti Dukle chytal jistěji, Nevese na kraje obrany určitě ne, rychlostně už nestíhá a dneska to bude hodně běhavé, Hrubý rovnou do základu taky ne, Gecov proti Dukle zahrál snad nejlepší zápas po svém návratu, takže volba č.1 na DZ vedle něj Ličku nebo Zmrhala(to bude záležet na trenérovi)spíše asi Ličku, Zmrhal byl s 21, Mičola je též můj oblíbenec, ale musí být 100% zdravý, dneska to ještě asi na základ nebude, navíc si myslím, že by se zase zranil, takže spíše Juhar a Prošek.

      Čontofalsky-Dostal, Smejkal, Škoda, Tusjak-Gecov, Zmrhal/Lička, Prosek, Juhar/Mičola, Boudjemaa-Necid

      • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 18:10 |  
        0 0

        Ja vim ze minule se gecovovi zapas poved ale byl to jedinej zapas za celej rok snad..Neves vim ale nikdo jinej me nenapada a ritchiho neznam a vzhledem k tomu ze predtim nebyl ani na lavicce..taky jsem napsal nevim :D
        Jinak ocekavanou sestavu jsem celkem trefil :D

    • Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

      smely (přítel SN)     před 10 lety 10.03.2014 14:28 |  
      0 0

      dnesni sestava junirky proti B1905
      SK Slavia Praha: Hrubeš – Mac, Verner, Smolák, Červenka, Pelikán, Peterka "K", Šimeček, Vondráček, Zámečník, Prosek
      Náhradníci: Řehák – Kodr, Sodoma, Liška
      neni tam Mensah, Venca Prošek ani Ritchie...ze by jeli s A do Teplitz ?

  21. Re: Debutem pro nového kouče bude zápas Na Stínadlech

    zeleznik2     před 10 lety 10.03.2014 14:30 |  
    0 0

    Poslední vítězství na Stínadlech se datuje k: 23. května 2009 15:00 0:1
    od té doby 3 remízy a dvě porážky, je na čase to zlomit.