Fortuna liga

Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

Po dvou šílených zápasech má Slavia možnost napravit si reputaci v dohrávce 22. kola. Jako soupeř ji však čeká ambiciózní Mladá Boleslav, které se pod novým trenérem Karlem Jarolímem zatím daří. Zápas poběží na kanálu ČT Sport.

Těžko se hledají slova pro tento článek. Slavia totiž v posledním týdnu přinesla fanouškům další utrpení, dokonce v dvojitém podání, a již i těm nejzarytějším optimistům pomalu uhasíná plamínek s trpělivostí. Smutné je, že po velmi špatném zápase s Jihlavou přišlo utkání ještě o třídu horší. Nepovést zápas se jistě může, to se nevyhne každému týmu, ale předvést po nepovedeném zápase za pár dní ještě horší, navíc bez jakékoliv známky skutečného zápalu a snahy odčinit své předchozí hříchy, to skutečně fanoušky nenaláká. Slavia se dostává do svízelné situace, kdy je i po pěti jarních kolech stále plně namočena v záchranářských bojích a navíc se velmi vzdálila vidina zachránění sezóny v domácím poháru. Nemohu si pomoci, ale současnou mizérii přikládám absolutně netaktnímu převratu v klubu, která ruku v ruce s evidentním protežováním některých hráčů logicky zamíchala s naládou v kabině. Jako pověstný blanický rytíř přichází Vladimír Šmicer a nám nezbývá než doufat, že jeho příchod nastartuje podobný pozitivní obrat jako přišel, když se do Slavie vracel naposledy.

Tenkrát mu dělal trenéra Karel Jarolím, který nyní vede našeho zítřejšího soupeře, tedy Mladou Boleslav. Osobně jsem viděl poslední dva zápasy Středočechů a nešlo si nevšimnout jedné věci - střed pole naprosto opanuje David Jarolím, který svou chytrostí a zkušenostmi prakticky z poloviny tvoří současné pojetí Mladé Boleslavi. Ve světle těchto skutečností je trochu hořkokyselá představa, že nechyběl moc a mohl podobně zářit v červenobílém dresu. Tím spíše pokud se podíváme, kdo ve středu zálohy ve Slavii nastupuje nyní. Jinak je však na Bolce pomalu znát rukopis Karla Jarolíma, jenž se snaží o podobné pojetí fotbalu, na jaký jsme byli zvyklí především v první polovině jeho nejúspěšnějšího působení u Slavie. Tedy křídelní hra s rychlým přechodem do útoku a hodně hráčů, kteří se zapojují do útočné fáze. Krom Davida Jarolíma má velkou formu nyní například další bývalý slávista Kysela a střelecky se prosazuje Ščuk.

Dříve byly zápasy Slavie s Boleslaví synonymem pro atraktivní a útočný fotbal z obou stran, kde každý chvilku tahal pilku. Sešívaní však z posledních tří návštěv skromného stadionu v automobilovém městě odvezly přesně nula bodů. Spolu se vzpomínkou na poslední vzájemný zápas, který Boleslav vyhrála na podzim 4:0, skutečností, že ze 7 posledních domácích zápasů Boleslav ztratila jen v souboji s Plzní a vynucenou absencí dosud jednoho z nejlepších hráčů Michala Smejkala, který v Edenu hostuje právě z Mladé Boleslavi, tak situace nevypadá zrovna růžově.

Na druhou stranu je třeba říci, že Bolka zatím body sbírá, jejich hra má povedené momenty, ale žádný suverénní válec to určitě není a především ty dvě poslední vítězství šly ruku v ruce i s velkým štěstím. Vše tak bude především o přístupu borců v červenobílém. Pokud bude z jejich strany k vidění nasazení jako například s Duklou či Teplicemi, bez šance to nebude. Pokud však naopak naváže na poslední výkony, tak se bude Karel Jarolím možná sám divit, jak lehce k bodům se svým srdečním týmem přišel.

Kurzy bet365 - 1.75 - 3.50 - 4.75

Tip na sestavu - Čontofalský - Dostál, Škoda, Nevés, Ritchie - Zmrhal, Gecov - Piták, Hrubý, Juhar - Necid

Komentáře (114)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    tolsimir     před 10 lety 30.03.2014 17:11 |  
    0 0

    je to psane mozna pro nekoho prilis negativne ci otravene, ale priznam se, ze frustrace ze stredy stale ze me v zadnem pripade nevyprchala, mimochodem, kdybych si mel tipnout, tak to zitra vidim na 2:0 pro domaci, tak snad jsem jen velky skeptik

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 12:31 |  
      0 0

      Je smutne, ze David Jarolim neni ve Slavii...a hraje za nejakou stredoceskou vesnici...

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 12:42 |  
        0 0

        Hlavne vyhrat v Brne, treba 2:1, ale odjezdit to tam a nechat na hristi vsechno!!...chran vas ruka pane, ze si tam budete vykracovat pesky jak nejake babicky v parku, viz Gecov, Nitriansky, Zmrhal v poslednich zapasech!!!

  2. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    opicemag     před 10 lety 30.03.2014 17:33 |  
    0 0

    Jestli bude zítra hrát ten chudák Zmrhal...
    Postavil bych to nějak takto:

    Rakovan - Dostál, Škoda, Nevés, Ritchie - Gecov, Lička - Juhar, Hrubý, Piták - Necid

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      spino     před 10 lety 30.03.2014 17:46 |  
      0 0

      Rakovan - Dostál, Škoda, Neves, Ritchie - Gecov - Prošek, Hrubý, Piták, Juhar - Necid

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        Travinho     před 10 lety 30.03.2014 19:57 |  
        0 0

        Černý - Dostál, Škoda, Neves, Čonka - Gecov, Hrubý - Prošek, Piták, Nitrianský - Juhar

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          Meny     před 10 lety 30.03.2014 20:21 |  
          0 0

          Čonka určitě hrát nebude.

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 10:35 |  
      0 0

      bohužel Zmrhal tam určitě bude...stejně jako Čonty v bráně...

  3. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    spino     před 10 lety 30.03.2014 17:42 |  
    0 0

    A Dukla zvesela rozdává bodíky. Kéž by příští rok sestoupila...

  4. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    Matysek     před 10 lety 30.03.2014 20:03 |  
    0 0

    Tím že nehrál za Admiru Vyhnal bych tipoval že bude místo Necida... :). Trenérovi už konečně došlo že je Zmrhal uplně marnej tak ten bude dole, místo něj Lička a na levém beku Tusjak místo Ritchieho...

  5. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    slaviator     před 10 lety 30.03.2014 20:56 |  
    0 0

    No nevím.. Ve světle toho, jak divoké výsledky má na jaře třeba Olomouc (dá bůra nám a pak dostane čtyřku od Teplic a bůra od Jihlavy), Brno (dostane bůra od Slovácka a pak vyhraje u nás v poháru), tak věřím, že prostě zejtra vyhrajeme. A to drtivě.

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      Kactus     před 10 lety 30.03.2014 21:28 |  
      0 0

      tolik optimizmu :)

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        edenian     před 10 lety 31.03.2014 08:46 |  
        0 0

        To psal z hospody :-)

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          slaviator     před 10 lety 31.03.2014 14:10 |  
          0 0

          Psal jsem to naprosto střízliv, vážně si myslím, že můžeme překvapit nějakou dardou...

  6. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    slaviator     před 10 lety 30.03.2014 21:00 |  
    0 0

    Jinak taky jsem si vzpomněl na to, když jsem tu před dvěma lety psal, abychom přivedli DJ... a místo toho přišel Gecov... Pak jsem psal, že DJ by stejně měl přijít, a prý že ne, že tu je Gecov, který je lepší hráč... No sakra, představit si, že by ve Slavii hrál DJ s Boudjemou místo Gecova se Zmrhalem...

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      quelhar (admin)     před 10 lety 30.03.2014 21:04 |  
      0 0

      Hele, ja si tak rikam, ze by to stejne dopadlo tak, ze Jarolim by hral straslivou tuzku a Gecov by hral v reprezentacni forme nekde jinde. Fakt si rikam, ze proklety je snad ten klub a jakykoli solidni hrac tu spadne do totalniho marasmu. Boudjemaa je zatim svetla vyjimka, ale uz je tu zraneni, ktere se bezpochyby brzy po navratu na hriste obnovi a bude chybet do konce sezony.

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        mats     před 10 lety 30.03.2014 21:14 |  
        0 0

        ...taky mám kolikrát pocit, že u nás je to už spíš práce pro šamana... ;-) Jinak... na sestavu jsem docela zvědav, když trenér nebyl po Brně spokojen... , jestli se to nějak projeví na složení základu...

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        slaviator     před 10 lety 30.03.2014 21:31 |  
        0 0

        Tak je jasný, že Slavie je prokletá. A nejen poslední roky. Neměli nás rádi za císařství už, potom za protektorátu, za komunistů, jak tu dopadl Korbel, PPF, ENIC... To není prokletí za Řebíčka nebo za Straku. Já si až říkám, jestli on ten Madden tehdá někomu něco neudělal.. :)

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          edenian     před 10 lety 31.03.2014 08:49 |  
          0 0

          Hlavne ze my se mame radi, ne?

  7. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    wymaz     před 10 lety 30.03.2014 21:23 |  
    0 0

    Dobře napsáno.

  8. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 30.03.2014 22:15 |  
    0 0

    osobně bych se hodně divil, kdybychom z Bolky přivezli nějaké body. Nečekám ani nějakou nálož, Bolce to dopředu skřípe.

    Ale poslední dva zápasy mě fakt pořádně na..aly a po pravdě - vzaly chuť a zájem. Už mě vážně nebaví, že parta debílků, co pracuje 4 hodiny denně, není ochotná ani 2x90 min týdně dřít. Lidé, co na ten humus chodí, dřou 5x480 min (a víc) a nikdo se je na to neptá. Takže mě už vytáčí chodit podporovat bandu leplů, kteří si nepřihrají, nezpracují a hlavně - neodmakají to. To chceme tak moc?

    Dokud nebudou ty zápasy odmakané, je docela fuk i sestava. Když makají 3 hráči a ostatní sotva popoběhnou, tak body čekat nelze.

    Nechci strašit, ale vzhledem k losu můžeme být po následujících 4 kolech poslední. Rád věřím na zázraky, ale nějak si nemyslím, že přijde Šmíca a vše začne fungovat.

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      tolsimir     před 10 lety 30.03.2014 22:33 |  
      0 0

      osobne to citim dost podobne a pokud neuvidim zitra vykon alespon jako proti Teplicim, tak na Jablonec proste a jednoduse nejdu, coz by byl mimo ruzne bojkoty atd. snad prvni vynechany domaci zapas po nejakych 8 letech

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      Barra     před 10 lety 30.03.2014 23:17 |  
      0 0

      A slibuji vernost v casech dobrych i zlych ...

      Tuto sezonu neklesl pocet divaku Beerschotu nikdy pod 7 tisic, a to v pate lize. Minulou nedeli byl stadion kompletne vyprodany s 11.213 divaky.

      Tak co, Slaviste? Beru, ze uspech laka a ma mnoho otcu (viz vyprodany Eden v dobach kdy Slavie ziskala titul), ale prave ted, v spatnych casech, potrebuje Slavia podporu vsech, kteri maji moznost jit na zapas. A ti pak maji na oplatku pravo muzstvo popripade vypiskat.

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        slaviator     před 10 lety 30.03.2014 23:24 |  
        0 0

        Ono je ale rozdíl jezdit po prdeli a hrát tak, že pod nohama hoří tráva - a smolně prohrát proti tomu, když osm či devět hráčů za celej zápas ani nepropotí dres, vyloženě to odchodí, prohrajou a hodinu dvě hodiny po zápase jsou v restauraci celí šťastní nad sklenicí nejen jednoho piva či panáka a vůbec je to netankuje, že jeden z nejstarších klubů na kontinentální Evropě a jeden ze dvou historicky nejúspěšnějších českých klubů hraje o sestup a drží se jako slepý opilec vrávorající na hraně propasti jen tak tak...

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        tolsimir     před 10 lety 30.03.2014 23:44 |  
        0 0

        v zasade uz se vyjadril slaviator, ja k tomu jen doplnim, ze me vernost skutecne vycitat nemusis, ja se 'tisnil' na Strahove, i kdyz nas tam tenkrat nechodilo ani 2000. Na Slavii jsem nezanevrel ani ted v dobe uz hodne vlekle krize, naopak vcelku aktivne jezdim i na venkovni zapasy, kdyz to cas dovoli, ale co je moc, je moc. Posledni dva zapasy me nastvaly jeste mnohem vice nez ten vypadek s Teplicema nebo Boleslavi. A to jsem byl tenkrat rozpalen taky dobela. Po tom Brnu jsem se dostal do faze, ze jsem o Slavii nechtel tri dny nic slyset, nechtel jsem se o ni zajimat, i do toho clanku se mi dneska nechtelo. A neni to proto, ze by se prohralo 2x za sebou. Jen uz je toho na me proste moc, kazdy pulrok doufam, ze ted uz to pujde nahoru. Byl jsem nastvany, kdyz se vyhodil trener Koubek, rikal jsem si - ok, dame tomu cas, treba na tom novem smeru neco je. Prvni dva zapasy me nabudily a ted je to zase krutej sesup dolu. A nejhorsi je, ze mi prijde, ze je to pulce kadru uplne, ale uplne jedno a te, ktere to jedno neni, tak to zase zoufale nejde. S tim Brnem to pro me byl naprosto ztracenej cas, realne jsem uvazoval, ze si na notebooku pustim tenis, protoze me to neuveritelne nebavilo a otravilo. Chodil bych na Slavii i na nizsi ligy, kdybych tam videl, ze to ma nejakej smysl. Ale sebetryznit se nyni nehodlam. Ne dokud bude pristup k tymu zapasum takovy, jaky byl predchozi dva zapasy. Tak uvidime zitra

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          slaviator     před 10 lety 31.03.2014 00:02 |  
          0 0

          Já na Strahov jako mimopražskej moc nejezdil, byl jsem tam v posledních čtyřech sezonách (tzn po mých patnáctinách) co jsme hráli na Strahově dohromady asi 10-15krát (včetně třeba toho zápasu s Libercem, kdy vedení odvolalo tým ze hřiště, včetně předkol UEFA s nějakejma Gruzíncema apod).

          V Edenu jsem za těch neúplných pět sezon dohromady asi šest nebo sedm zápasů (letos jsem nebyl jenom na Boleslavi, a to ne proto že bych byl po Teplicích nasranej, ale protože jsem měl angínu), loni jsem nevynechal ani jeden zápas, zlomená ruka při fandění na fotbale přece nevadí (ostatně ona mi nevadila ani při čutání a možná proto jsem měl ty záprstní kůstky v sádře ne plánovaných pět až šest, ale osm týdnů), vždycky mám permanentku.

          Teď jsem se na Brnu zařek, že na příští zápas nepůjdu kvůli tomu jak to odchodili ale myslím, že mi to nedá a dorazím...

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          Barra     před 10 lety 31.03.2014 00:27 |  
          0 0

          A co se tedy podle tebe zmenilo, Tolsimire, ze v poslednich dvou zapasech to nekteri 'vypustili' oproti tem zapasum proti Teplicim a Znojmu, kdy muzstvo bylo chvalene a dokonce se tri Slaviste dostali do sestavy tydne? Ze by v tech dvou zapasech hral jen faktor Boudjemaa?

          Abychom si dobre rozumeli, nejednalo se o zadne zpochybneni vernosti co se tyka tebe, ci ostatnich Slavistu. Ale kazdy reagujeme jinak, pro me je fotbal droga, asi jsem vice masochista -:), kdyz jsem chodil na Beerschot i kdyz se minulou sezonu nesmirnel trapil, priserne hral, az spadnul do druhe. A kdyz nakonec klub prestal existovat protoze byl vyhlaseny konkurz a tedy ze dne na den uz nebyl zadny Beerschot a nebylo na co nadavat, jsem si asi poprve za tech 50 let uvedomil, co mi schazelo. A jak jsem ja a ostatni byli stastni, ze muzeme zacit nanovo, i kdyz se hraje v provincialni (krajske) lize, a ted hrajeme proti muzstvum z vesnic, ktere maji par set obyvatel. Hrdy Beerschot, mnohonasobny mistr Belgie.

          • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

            slaviator     před 10 lety 31.03.2014 01:00 |  
            0 0

            Právě proto mnozí (včetně mě) říkají, že před těma třema lety měla Slavie prostě spadnout z ligy, do pralesa, a postupně se očištěná prokousávat výše. Příkladů by se našlo více, nejznámější je asi Glasgow Rangers...

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          Borris     před 10 lety 31.03.2014 01:10 |  
          0 0

          Já k tomu jen dodám, že když se prohraje způsobem jako v Teplicích, tak prohru odpustím, pochválím kvalitní výkon a že byl zápas opravdu odmakaný a za výkon zatleskám. Ale když přijdou prohry jako doma teď s Jihlavou či pohárová prohra s Brnem, tak pro takový výkon neexistuje omluva a hráče klidně drsně zkritizuju. A když třeba vidím lempla Nitrianskýho který není schopný popoběhnout, tak to bych mu nejradši jednu hvízdnul aby se probral. Snad pomůže teď Šmícova přítomnost, ale nesmíme si myslet že přišel štístko a všechno půjde samo. Doufám že si Šmíca flákače pohlídá, klukům předá něco ze svých zkušeností a bude Pastoorovi dobrým asistentem.

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 07:43 |  
          0 0

          Tolsimire, vyjádřil jsi to přesně i za mě. Pro mě byly poslední dva zápasy na úrovni sebetrýznění. Být trenérem, tak se asi zblázním, řvu na hráče a do poločasu vyčerpám všechna střídání. Tohle jsou prostě utkání, která člověku berou veškerý elán a chuť. Totálně odchozená, nic nefunguje, fotbal na neligové úrovni. Pak vidí, že pitomá Jihlava pod Radou dá bůra Olmíku, to prostě nechápu.

          Do nedávna jsme viděl problémy v trenérech, ale poslední čas mě přesvědčil, že je potiž v kádru.

          Navíc mi po pravdě dost vadí tlačenky v sestavě - Zmrhal, Ritchie, kteří budou hrát i kdyby nevím co - k tomu když připočtu hráče bez formy, tak z té jedenácky skoro nikdy nezbude. Tohle by se asi také nemělo stávat. Hrát mají ti nejlepší s nejlepší formou.

          Já bych i na Jablonec šel, i ikdybych věděl, že prohrajeme, ale chci prostě jediné - aby byl zápas odmakaný na krev. Chci tak moc? Nemyslím si!

          • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

            leoneig     před 10 lety 31.03.2014 12:08 |  
            0 0

            Ahoj Thorklaere, Tolsimire a Slaviatore. Po této zimní přípravě jsem si po dlouhé době říkal super, konečně dorazily skutečně kvalitní posily, mohlo by být zase líp (to si nalhávál už tak dva roky v každé pauze, ale teď jsem tomu opravdu věřil.)
            Pak přišel zápas v Olomouci a krutá porážka, kde výkon dozadu byl tristní, ale dopředu kvalita vidět byla. Následně ubojované tři body s Duklou a vyhazov Koubka. Pak přišla velmi smolná porážka v Teplicích a dobře odježděné utkání doma se Znojmem, na což si člověk říkal, ok třeba ta změna realizačního týmu klubu pomůže, začne chodit konečně hodně lidí atd a bude to fajn. To, co jsme viděli následně nečekal asi největší pesimista. S Jihlavou úplně bezkrevnej výkon, že jsem si říkal, hm, horší už to nebude. Ale bylo - to ještě mnohem horší, výkon v utkání s Brnem byl asi nejhorším výkonem (nikoliv výsledkem) za posledních x let. Reakce klubu nulová, žádná omluva, žádná beseda, pokus o vysvětlení, prostě nic (tohle předvést 1.FC Koln, fanoušci podpálí stadion). No a tak si Karolko řekne, zkusíme si fanoušky dostat na svou stranu příchodem Šmíci. Jeho příchod skutečně vítám, je to osobnost a srdcař a vítěznej typ. No jo, ale to se tyhle kroky skutečně nedaly udělat již v zimní pauze, to nemohl Karolko říct Koubkovi dříve a Pastoora se Šmícou představit né až když teče do bot? Efekt této výměny a koncepce první dva zápasy ještě vidět nebyl, ale nyní se evidentně projevuje v celé své nahotě, hráči vědí, že většina z nich v létě odejde, vědí, že dobré výkony z tréninků jim jsou díky protekci stejně k ničemu, nikdo prostě neví, co má čekat. A Karolko? Jestli k němu hráči vzhlíželi jako k ikoně, svému vzoru a příkladu, minimálně od drsné výměny Koubka, nyní neví, co si o něm mají myslet, když ho vidí, řeknou si pozor, je tu ten křivák, co se na Koubka usmíval stejně jako na nás a podívejte se jak to dopadlo. Ne, takhle se pozitivní klima skutečně nevytváří.
            Barro, je krásné, že Beerchotu fandíš v lepších i v horších časech, ano tak to má být, ale vše má skutečně své hranice, meze. Kdyby nám aspoň někdo řekl sorry, tohle nelze akceptovat, omlouváme se, přijďte na Jablonec zdarma, ok skákat nadšením nebudu, ale řeknu si, dobrý, úplně ukradený jim nejsme.
            No jo, to se ale nestalo a tak budou fanoušci rozdělený na dva tábory, jede bude chodit opravdu furt a jeden si řekne, z nás už si vedení, ale především hráči prdel dělat nebudou, tohle mi nehodláme podpořit. Sám zatím nevím, v kterém táboře skončím, neb se to ve mě hodně mele. Jsem ale tak nasr..., že vše si líbit nenechám a i podle toho, co dnes hráči předvedou v MB se budu rozhodovat dál.

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        bongor     před 10 lety 31.03.2014 04:54 |  
        0 0

        Ahoj Barro,není náhodou ten rozdíl v přístupu fanoušků daný rozdílem v mentalitě obou národů?Já jsem zase v Beneluxu nebyl tak dlouho,abych to dokázal férově posoudit.Ale za sebe se přiznám,že
        se mi už na Slavii taky moc nechce.Ty chyby se nám vrší až příliš dlouho a kdo se naštve a raději nechce vidět ten přímo posměšný přístup většiny našich hráčů jako k posledních zápasech,ten má bohužel i moje porozumění.Sestup ale podle mě není dobré řešení,i když za současné situace je bohužel dost pravděpodobný.Slavia je podle mě,při vší úctě k Tvému Beerschotu,přece jen jiný pojem a
        potom je tady tady ta jízlivá radost rudých,kterým bych ji tedy dopřát nechtěl ani za nic.

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 16:47 |  
      0 0

      Zlatá slova 100% souhlas, ale bod bychom mohli dnes uhrát, v případě, že vstřelíme jako první branku a využijeme tak jednu z mála šancí, které budeme mít a poté beton, pokud dáme dva, možná i vyhrajeme, ale to z říše snů. Osobně to vidím 1:0 nebo 2:1 pro Bolku, ale s Jabloncem to vidím realněji na plichtu...

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      slaviator     před 10 lety 30.03.2014 23:19 |  
      0 0

      No je hozená láhev a hozená láhev... Vem si, že taková prázdná láhev od litrové finlandie je sama o sobě docela velká a těžká (váží 340 gramů, měřeno). A kinetická energie je sviňa... Dostat 340 g vší silou do hlavy fakt není na "jenom otřes mozku"...

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        Petr9608     před 10 lety 30.03.2014 23:58 |  
        0 0

        No, nejsem traumatolog. Ale flaška není (ostrej) šutr, co by nedejbůh, mohl jsem lebku prorazit. Větší plocha lahve, větší rozložení síly...

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          slaviator     před 10 lety 31.03.2014 00:09 |  
          0 0

          Když máš smůlu a trefí tě hrana dna/stěny či tě trefí hrdlo láhve... A nezapomínej, že 340 gramů (v tomto případě) je samo o sobě dost a je jedno, zda je to flaška finlandie, ostrej šutr či železná koule s dokonale kulatým a hladkým povrchem. Záleží hodně na kinetické energii a kam tě to trefí - určitě bude rozdíl když tě to trefí do čela a když do spánku... Takže rozhodně si nemyslím, že by (i lehčí, půllitrová flaška, která se navíc může rozbít a střepy pořezat při kurevské smůle tepny na krku) nemohla nikoho zabít a vždycky se proto "divím", když někdo dokáže hodit x-kilovej šutr na jinou lidskou bytost. Jasně, A.C.A.B., ale házet po policajtech tříkilový kameny a kusy betonu? Nebo jak trefil ten kámen toho Plzeňáka v Edenu cca tři roky zpět - prý to taky nebyl nějak extra velkej kámen...

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          Petr9608     před 10 lety 31.03.2014 00:44 |  
          0 0

          * "mohl lebku prorazit"

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      onceiwasadeadbeat     před 10 lety 31.03.2014 07:48 |  
      0 0

      Neni mi uplne jasne, co je na tom zvlastniho. Muzes se ve jmenu vedy s nekym domluvit, aby se ti trefoval lahvi do hlavy - jsem si jisty, ze to ani nebude trvat dlouho, nez prijde ten spravny zasah.

      Mozna by to chtelo min sledovat akcni filmy s Brucem Willisem.

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 08:02 |  
        0 0

        a co teprv Steven Segal a Chuck Norris? Ti přežili všechno! Nějaká flaška po palici, to bylo jako polechtání:-)

  9. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    Petr9608     před 10 lety 30.03.2014 22:39 |  
    0 0

    Hm...

    1: 1,75 = 0,57.... Sázkovky viděj výhru Bolky asi na 57%.. Pokud si myslíte, že výhra Bolky je "tutová" a ne pouze "o něco více pravděpodobná" než náš boový zisk, tak dejte jedničku...

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      EdCable     před 10 lety 31.03.2014 10:15 |  
      0 0

      Zas tak jednoduchy to neni:

      1. Marze, takze:

      1/1.75 = 0,57 + 1/3,50 = 0,29 + 1/4,75 = 0,21 = 1,07. Takze vyhra Bolky cca 0,57/1,07 = 0,53, remiza cca 0,29/1,07 = 0,27 a nase vyhra cca 0,21/1,07 = 0,20.

      2. Kurzy se stanovuji pravdepodobnostne jen na zacatku, pak se upravuji podle toho, na co lidi sazi.

  10. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    LukySKS     před 10 lety 31.03.2014 00:19 |  
    0 0

    Co je s Boudjemou?? co s nim sakra je? To se Slavia nemuze nikde poradně vyjadrit? Bude zitra hrat nebo nebude??

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      rek     před 10 lety 31.03.2014 00:31 |  
      0 0

      Na ofiko strankach je k tomu informace :
      Do utkání bohužel ještě nezasáhne Damien Boudjemaa. „Je stále zraněný, ale rekonvalescence jde tím správným směrem. Možná už bude k dispozici na pohárovou odvetu v Brně, případně proti Jablonci. Nechceme nic riskovat ani uspěchat.

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        leoneig     před 10 lety 31.03.2014 12:17 |  
        0 0

        myslím, že to tu psal Smely, že Damien chodí o berlích a trpí následky zákroku Matuly. Minulý týden psal cca 2 až 3 týdny, tak uvidíme
        Smely, nevíš náhodou něco novýho??
        I to je to, co mě na klubu sere, proklamovaná otevřenost nikde

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 13:03 |  
          0 0

          Pokud je to tak, ze je Boudjemaa zraneny diky mrdce Matulovi, nemel by byt ten parchant potrestan vic, nez pouhy smesny trizapasovy odpocinek?

          • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

            leoneig     před 10 lety 31.03.2014 15:34 |  
            0 0

            Smely tu informaci měl z první ruky.Proto je z podivem,že klub ohledně jeho zranění mlčí. Jasně, žeby Matula pak měl dostat více,tohle je nehoráznost

  11. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    Borris     před 10 lety 31.03.2014 01:19 |  
    0 0

    Jinak dnes proti Bolce nás čeká pořádná fuška. Přiznám se že Bolku docela sleduju a čeká nás zatím nejtěžší zápas a nejtěžší soupeř na jaře. Můžeme si být jistý že je fantomas proti nám pořádně nahecuje a vůbec s náma nebude mít slitování. Pozor si budeme muset dát zejména na vynikajícího Ščuka, který naší ligu začíná pomalu ale jistě přerůstat. Když jsem asi rok a půl zpět psal, že by jsme Ščuka mohli přivést když měla Bolka na středu zálohy přetlak, spousta lidí mi tu napsala na co by nám byl, že na Slavii nemá a kdesi cosi. Myslím že tato sezona dává jasnou odpověď jaký je to fotbalista! Velmi komplexní a má vyváženou obrannou i útočnou fázi a s Davidem tvoří velmi silný střed. Mám docela hrůzu z toho, co s náma budou provádět. Zejména pokud nastoupí Gecov nebo Zmrhal. A velký pozor taky na Honzu Kyselu. Jeho výpady po pravé straně jsou hodně nebezpečné a hraje teď nebojím se říct v repre formě. A velmi nepříjemný bude i na hrotu Nešpor. Snad si s ním ale Škoda nějak poradí, když ho zná z Bohemky. No uidíme zítra.

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      bongor     před 10 lety 31.03.2014 05:03 |  
      0 0

      Ahoj Borrisi,v Boleslavi bohužel máme šanci na remízu minimální,spíš mám obavu,aby z toho nekoukala další ostuda.Šmíca by se hochů měl zeptat,kdo opravdu chce bojovat za naši Slavii a u koho tu snahu neuvidí,tak ho do konce sezony posadit na tribunu.Jestli skutečně někdo mezi hráči rozšířil,že se jich po sezoně většina bude pakovat,tak nevidím šanci,aby se přinutili k poctivé práci.Holt nezbývá,než místo lemplů nasadit juniory.Hůř to odehrát nemohou.
      Nevzít Dýdžeje,to byla jen další superchyba,kterou nikdy nepochopím.To zase počkáme,až vyhasne a bude dalším,koho koupíme po záruce?

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 07:18 |  
      0 0

      Já mám bohužel takový neblahý pocit, že u nás by i ten Ščuk hrál špatně ...

  12. Asi nerozumím ligovému fotbalu.

    Kunetice     před 10 lety 31.03.2014 07:28 |  
    0 0

    Třeba v první a třídě by po takových výkonech řada hráčů byla jen na lavičce, ale tady je v předpokládané sestavě stále Dostál, Škoda, Zmrhal, Piták, Gecov, na místo jiných možná lepších nebo ochotných bojovat na krev (Lička, Prošek, Souček, Tusjak, Vyhnal).
    Jsem zvědavý co změní Šmicer pokud jenom nebude dobře placený maskot, no nechám se dnes překvapit .

    • Re: Asi nerozumím ligovému fotbalu.

      edenian     před 10 lety 31.03.2014 09:11 |  
      0 0

      Smicer je proste zoufalej pokus smerem ke hracum. Nikdo nevi co s nima, to je vse.

    • Re: Asi nerozumím ligovému fotbalu.

      opicemag     před 10 lety 31.03.2014 09:36 |  
      0 0

      No zrovna Dostál, Škoda a Gecov se alespoň snaží. I když jim to zrovna (vůbec) nejde. Za Gecova na post defenzivního záložníka ani nemáme žádnou alternativu. Zmrhal a Pitál by si klidně mohli posedět na lavičce, ale stejně nakonec budou hrát.

  13. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    Viking     před 10 lety 31.03.2014 07:29 |  
    0 0

    V dnešním Týdnu poměrně obsáhlý článek o Slavii a stadionu. Není to veselé čtení.

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      SKS70     před 10 lety 31.03.2014 08:33 |  
      0 0

      Velká ruská hra o pražskou Slavii
      Datum: 31.3.2014 Autor: Petr Kolář, Jakub Kvasnička Zdroj: Týden Rubrika: Kauza Strana: 12

      Fotbalové Slavii hrozí po dvaapadesáti letech sestup do druhé ligy. V jednom ohledu však zůstane prvoligová – v počtu lobbistů, politických podnikatelů a různých figurek, motajících se okolo vlastnické struktury klubu a stadionu v pražském Edenu, kde Slavia hraje.


      O prodeji slavného českého klubu do ruských rukou se spekuluje už od loňského podzimu. Několikrát byl majetkový transfer na spadnutí, ale zatím ho vždy zhatily údajné další a další požadavky stávajícího majitele, exministra dopravy za ODS Aleše Řebíčka.


      Dohoda na dosah ruky


      Naposledy už se zdálo, že je vše dohodnuto. Předpokládaný příští vlastník Dmitrij Romaněnko, podnikatel s pevnými vazbami na ropnou společnost Lukoil, už do řídících funkcí v klubu dokonce jmenoval své lidi a přivedl si nizozemského trenéra Alexe Pastoora. Pak si ovšem podle informací TÝDNE Řebíček „vzpomněl“, že by chtěl ještě dalších 82 milionů korun. A na to prý nechce slyšet ani „Dima“ Romaněnko, ani jeden z tuzemských architektů celé transakce Martin Nejedlý. Poradce prezidenta Miloše Zemana a reprezentant firmy Lukoil Aviation Czech, v níž je Romaněnko jednatelem. Téže firmy, jež v roce 2008 získala od tehdejšího ministra dopravy Řebíčka obří zakázku na dodávky paliva pro ruzyňské letiště. Nikdo však nepochybuje, že tandem Romaněnko–Nejedlý dříve či později dosáhne svého. Nejedlý se už prý před časem v kruhu svých známých pochlubil, že Slavii prakticky mají.

      Ještě roztodivnější partička starých známých se motá okolo stadionu v Edenu. Vedení investiční skupiny Natland Group pobuřovalo, že se o ní nikdy nemluvilo jako o spasiteli Slavie (právě ona ji prodala Řebíčkovi) i stadionu, ale jen kvůli nikdy neprokázanému spojení s podnikateli Romanem Janouškem, Tomášem Hrdličkou či lobbistou s vazbami na PPF Karlem Pražákem. Natland proto v červenci 2012 prodala osmdesátiprocentní podíl ve společnosti Eden Sport Investments, která prostřednictvím E Side Property stadion vlastní, firmě Kingwater Holdings Limited vlastněné Václavem Slavíčkem. Neznámý kladenský advokát tvrdí, že není „bílý kůň“, lidé znalí poměrů v tomto byznysu však tvrdí, že o nynějším prodeji stadionu jednají opět lidé jako Hrdlička či Pražák. Jen Janoušek z projektu údajně vycouval. Místo něho prý získal podíl v Edenu další starý známý – Ivo Rittig.


      Národní stadion s Rusy


      Ať tak či onak, stadion je nyní na prodej. Stávající majitelé si ho podle neoficiálních informací cení na 1,2 miliardy korun. V tom jsou ovšem započítány i dluhy – 400 milionů pro Českou spořitelnu a 258 milionů korun za bondy včetně 117 milionů půjčených radnicí Prahy 10 firmě Key Investments. Nabídka nakonec doputovala k Dmitriji Romaněnkovi a jeho partnerům, kteří by tak mohli získat Slavii i stadion v jednom balíku. Jenže vlastníci Edenu vycítili ještě jednu šanci, fotbalové mistrovství Evropy v roce 2020.

      Šéf fotbalové asociace (FAČR) Miroslav Pelta by se na šampionátu, který bude hostit třináctka evropských měst, rád podílel. Nemá však k dispozici potřebný stadion a stavbu Národního stadionu na Strahově za tři miliardy korun od státu mu premiér Bohuslav Sobotka v uplynulém týdnu shodil ze stolu. Vlastníci Edenu naproti tomu připravili studii, podle níž by dostavba stadionu na kapacitu 35 tisíc diváků i rozšíření potřebného zázemí vyšla na 750 milionů. A chtějí Peltu přesvědčit, aby FAČR do stadionu majetkově vstoupila a přihlášku na pořádání šampionátu v Edenu odeslala. Existuje totiž prý i další studie, podle níž by jen čtyři zápasy Eura znamenaly miliardu čistého zisku. Podle představ majitelů stadionu by svaz mohl získat na stadionu jedenapadesátiprocentní podíl.


      Eurobojovník Pelta


      „Samozřejmě vím, že by měl vlastník stadionu Slavie zájem, kdybychom zvažovali kandidaturu se stadionem v Edenu. Kdyby byla privátní investice ze strany vlastníka stadionu, tak bychom měli zájem dále jednat. Nechci potvrzovat to či ono, ale jsme jako vždycky bojovníci a zvažujeme všechny možnosti,“ připustil tuto možnost Pelta. Podobný scénář neodmítl ani oficiální vlastník Slavie Slavíček. „V průběhu posledního roku jsme vypracovali několik variant možného budoucího směřování či rozšíření stadionu. S fotbalovým svazem jsme na toto téma jednali, nicméně prozatím jsme se neposunuli. Jsme však přesvědčeni, že pro účely Národního stadionu je z časového i finančního hlediska rozšíření stadionu v Edenu daleko nejvýhodnější variantou,“ tvrdí Slavíček.

      Až kdyby se s Peltou a spol. nedohodli, putovala by nabídka i k očekávaným kupcům Slavie. „Zatím nevyjednáváme. S fotbalovou Slavií však budeme jednat o řadě věcí týkajících se jejího stávajícího a budoucího působení na stadionu. Mojí vizí, kterou jsem představil při koupi stadionu, je, že tuto investici považuji za střednědobou,“ podotkl Slavíček.

      Ale zpět k prodeji klubu samého. Politická kariéra Aleše Řebíčka byla v srpnu 2011 v troskách, z veřejného života se mu však ještě odcházet nechtělo. A tak v sobě objevil slávistu. Jen opravdový srdcař totiž mohl v polovině roku 2011 vstupem do Slavie klub zachránit před ztrátou licence a pádem do třetí ligy. Zatímco Natlandu šlo jen o konsolidaci a následný rychlý prodej plus o stadion v Edenu, Řebíček si přál od začátku majoritní podíl kvůli naději, že si jako zachránce tradičního týmu vylepší na veřejnosti pověst pošramocenou z politiky. Podle zdrojů z jeho okolí v té době uvažoval o případné pozdější kandidatuře do Senátu nebo angažmá ve fotbalové asociaci. Na kolik ho majorita v klubu přišla, nikdy neprozradil. Jisté je, že kromě dalších desítek milionů dluhů musel uhradit 110 milionů korun, jež si nárokovala britská společnost ENIC, kterou ze Slavie vyšachoval další předchozí majitel Petr Sisák. Jen v souvislosti s Řebíčkovou vstupní investicí se v té době hovořilo o 250 milionech.


      Peníze od dětí došly


      Když tehdy Hospodářské noviny upozornily, že z legálních příjmů nemohl Řebíček na Slavii vydělat, exministr vykládal, že nešlo o jeho peníze. „Půjčil jsem si na to od dětí. Bude mě to bavit, dokud si nesplním cíl, který jsem si dal. Tedy vrátit Slavii na výsluní,“ líčil s tím, že jeho cílem je finančně stabilizovat klub, hrát evropské poháry, vychovávat talenty a porážet Spartu.

      Jenže za tři roky se mu z toho nepodařilo nic. Po sportovní stránce je na tom Slavia rok od roku bídněji, Sparta si z ní většinou dělá trhací kalendář, mladé hvězdy aby člověk pohledal. Ale především: Álovi, jak se mu říká, zjevně došly peníze vypůjčené od dětí. Podle zdrojů z jeho okolí do klubu „nasypal“ přes 350 milionů a pak se ocitl na suchu. Kromě jiného například od převzetí klubu nezaplatil za akcie předchozímu utajovanému majiteli Petru Sisákovi, který si je následně vzal zpět. K vyrovnání mezi Řebíčkem a Sisákem ve výši 25 milionů mělo dojít až na sklonku minulého týdne. Nicméně během svého působení ve Slavii Řebíček nasekal spoustu dluhů. Podle kvalifikovaných odhadů činí pouze vnitřní dluh klubu zhruba 55 milionů. Už v březnu 2012 TÝDEN psal, že majitel Slavie dlužil vlastníkům stadionu přes dva miliony korun a sekeru vyrovnal až po zveřejnění celé věci.


      Tajemný Rus Dima


      Jestli to Aleše Řebíčka stále „baví“, jak zmiňoval při ovládnutí klubu, není jasné. Jeho samého se na to zeptat nelze, protože na telefony ani textové zprávy nereaguje. Fakt je, že jeho finanční i sportovní nouze chtějí využít ruští investoři s Lukoilem za zády a poradcem prezidenta Miloše Zemana Martinem Nejedlým po boku. Či spíše v předvoji. Mimochodem, o nespecifikovaném zájmu z Ruska se v souvislosti se Slavií spekulovalo už před exministrovým vstupem do klubu. Tehdy však Řebíček projevil větší tah na branku a jednal rozhodněji.

      Dnes už podle informací TÝDNE hledá pouze cestu, jak z transakce „vytřískat“ co nejvíce a pokud možno si udržet nějaké postavení v klubu. Na tom údajně ztroskotal první pokus o dohodu mezi Řebíčkem a Romaněnkem. Právě tu zprostředkovává jejich společný přítel a Zemanův poradce Martin Nejedlý. Toho prý exministr loni na podzim oslovil, zda by o nějakém zájemci nevěděl.

      Na konci listopadu pak MF Dnes jako první napsala, že „tajemným Rusem“, který jedná s Alešem Řebíčkem o záchraně tradičního klubu, je Dmitrij Romaněnko – evropský zástupce ropného a plynárenského gigantu Lukoil. „Nemohu vyloučit, že se pan Romaněnko rozhodl se Slavií spolupracovat,“ řekl tehdy listu jeho obchodní partner Nejedlý. Ti dva se údajně seznámili při Nejedlého působení v Německu, třiačtyřicetiletý „Dima“ či „Dýmka“ byl prezidentovu poradci za svědka na svatbě a „rodinní přátelé“ jsou podle Nejedlého i s Řebíčkem.


      Já chci být prezident!


      Jenže podle tehdejších informací TÝDNE příprava dohody narážela na jednu věc – Řebíčkovu ambici udržet si podíl v klubu a zůstat v něm na viditelném místě, pokud možno stále na pozici prezidenta. To se investorům nezamlouvalo. Ačkoli se tehdy spekulovalo, že změna vlastníka nastane už během zimní ligové přestávky, k ničemu nakonec nedošlo.

      Přesto se obě strany blížily k dohodě. Navrhovaná verze měla znít: Romaněnko a spol. za klub zaplatí 250 milionů korun. Padesát milionů bude pro Řebíčka, zbytek půjde na uhrazení všech závazků (včetně 25 milionů, jež údajně do konce minulého týdne Řebíček dlužil Sisákovi). Kromě toho se nový majitel zaváže, že v příštích pěti letech investuje do Slavie půl miliardy. Řebíček sice nebude nadále za klub oficiálně vystupovat, zůstane mu v něm však pětadvacet procent akcií.

      Zřejmě už s očekáváním dohody přišli do klubu bývalý manažer Feyenoordu Rotterdam Jan Willem van Dop, někdejší hráč Barcelony, sportovní ředitel Zenitu Sankt Petěrburg či asistent kouče ruského národního týmu Igor Kornějev, jenž si po odehrání dvou jarních ligových kol přivedl nizozemského kouče Alexe Pastoora. Mimochodem, tiskové konference k uvedení nového kouče už se Řebíček neúčastnil. „Pastoor je koněm Romaněnka a jeho lidí. V době, kdy byl odvolán (předchozí trenér) Koubek, se už zdálo, že je vše mezi Řebíčkem a jím hotové, že dojde k prodeji. A tak přišel Pastoor. Jenže následovaly komplikace. Je ale jen otázka času, kdy Řebíček klub prodá,“ řekl TÝDNU bývalý zaměstnanec Slavie, který je důvěrně obeznámen se situací uvnitř klubu.


      To ví jen Aleš


      Oněmi „komplikacemi“ je podle zdrojů TÝDNE Řebíčkův nový požadavek na navýšení prodejní částky o dalších 82 milionů korun. To však kupci odmítli s tím, že jde o dluhy Řebíčkovy, jež s klubem nesouvisejí. Situace se tím zkomplikovala. Jestliže v zimě tlačil čas jen Řebíčka, který si musel být vědom, že v případě sestupu Slavie do druhé ligy půjde cena klubu rapidně dolů, nyní už je to i problém Romaněnkův. Případný sestup by už totiž šel i na jeho vrub. Kromě toho Řebíček v okruhu svých známých občas zmíní i jiné potenciální investory. Například Libora Sadílka (dříve Motoinvest, dnes Eltodo), spekuluje se i o Jiřím Šimáněm z Unimex Group a Travel Service, který Slavii sponzoruje. S největší pravděpodobností však jde jen o kouřovou clonu, neboť jednání s „Dimou“, Nejedlým a spol. jsou už opravdu hodně daleko. Na druhé straně, o Řebíčkových krocích nic netuší ani zaměstnanci klubu. „Vnímáme to jako věc majitele, který si jednání vede po vlastní ose. Nic víc vám říct nemůžu. Nic víc ani nevíme, ví to jen Aleš Řebíček,“ řekl TÝDNU tiskový mluvčí Slavie Jiří Vrba.


      ***


      Panoptikum majitelů Slavie


      BORIS KORBEL (1991–1993)


      „Český Abramovič“, který předběhl svou v dobu. V devadesátých letech přišel bohatý česko-americký podnikatel do Slavie investovat svoje miliony. Chtěl maličkost – absolutní vládu nad klubem. Tu mu však minoritní akcionáři nikdy naplno neumožnili. Vizionář a milovník okázalosti byl pro postkomunistickou zkostnatělost příliš velkým soustem. Zhrzený Korbel po necelých dvou letech klub opustil. Zůstaly po něm rekordní přestupy (třeba záložník Radim Nečas přišel z Ostravy za tehdy neskutečných 26 milionů korun). A taky pachuť. Protože kdyby byly staré kádry z akcionářské minority (Fotbalový oddíl Slavia atd.) progresivnější, mohl být dnes vršovický klub úplně někde jinde.


      PPF (1994–1997)


      Po intermezzu, v němž se hledal silný finanční partner, který by nahradil Korbela, přišla Kellnerova PPF. Nejdříve vlastnila 25 procent (dalších 25 procent měla společnost Wika, zbytek Fotbalový oddíl Slavia a SK Slavia), později přešla na majoritu, kterou pak zase pustila, do klubu vstoupila třeba i společnost Benzina (15 procent). Výsledkem byl ekonomicko-organizační guláš bez chuti. Jenže Slavia v tu dobu měla velmi silnou generaci Poborského, Bejbla, Šmicra a spol. Po 48 letech získala titul a podnikla senzační cestu do semifinále Poháru UEFA.


      ENIC (1997–2006)


      Právě jízda v poháru nalákala Angličany z ENIC (vlastnili třeba londýnský Tottenham Hotspur), kteří koupili majoritu klubu (54 %) za 120 milionů korun. Následné stamiliony za přestupy Poborského a dalších ale nenapumpovali zpět do klubu – určité peníze mu poskytli jakousi „půjčkou“, většina ale „kdesi“ zmizela („kdesi“ = v Tottenhamu a dalších byznysech ENIC). Právě tady začaly velké slávistické problémy, právě zde začalo na Slavii vládnout zlo, mamon a podivní lidé s podivnými zájmy. Klub nestavěl stadion, který sliboval, dlouhá léta hrál na neoblíbeném Strahově. Pro slávistické fanoušky tehdy všechno zlo reprezentoval ředitel Vladimír Leška – muž, který zchytával zlobu za Angličany.


      PETR SISÁK (2006–2011)


      Český fotbal se dlouho marně ptal: Kdo od ENIC koupil 61 procent akcií? Nejprve se o majoritu podivně přihlásili slávističtí šéfové Tomáš Rosen s Petrem Doležalem (nikdo jim nevěřil), o pár let později vyšlo najevo, že vše ze stínu řídil pražský kontroverzní podnikatel Petr Sisák. Za oficiálního majitele přitom po humorném představení Doležala s Rosenem vyhlásila Slavia Sisákova někdejšího řidiče Antonína France, později se v roli vlastníka a „čističe dluhů“ prezentovala firma Natland. Ve skutečnosti šlo pořád o partu z mokré čtvrti, tedy Sisáka a další pražské politické podnikatele. Slávistický absurdní sitcom vrcholil. Nepřehledné změny v akcionářské struktuře sice přinesly chvilkové úspěchy – Slavia získala dva tituly, poprvé v historii hrála Ligu mistrů –, jenže růžový sen trval jen dvě sezony. Pak peníze zmizely v hlubokém tunelu, klub ohromně dlužil, málem zanikl.


      ALEŠ ŘEBÍČEK (2011 – současnost)


      Kdo jiný by do mafiánsky rozložené Slavie mohl vstoupit než nejkontroverznější ministr dopravy všech dob? Aleš Řebíček postupně odkoupil 98 procent akcií klubu, přičemž, jak sám přiznal, si „na to půjčil od dětí“… Ratolesti už ale očividně také nemají kde brát, Řebíček je zadlužený a chce klub prodat.

      -kva-

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 09:01 |  
        0 0

        no, je to psané tak mlhavě, samé střípky informací.

        Ale také mi přijde, že prodej už asi měl proběhnout, jen se další a další pijavice chtějí na tomto procesu obohatit. A "překvapivě" je mezi nimi i Řebíček.

        Ka stadionu - to už je taková divočina, mi přijde. Celá ta konstrukce dost padá na tom, že Euro/národní stadion vláda napodpoří. Doufám. To by zase byl mega tunel.

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          Viking     před 10 lety 31.03.2014 09:20 |  
          0 0

          Proč by mezi nimi nebyl Řebíček když Slavii vlastní?????????

          Jinak ke klubu tam toho nového moc není, spíš jsou zajímavá fakta ke stadionu. Poté co Pelta narazil u Sobotky, pokusí se podle mě buď rekonstruovat/přestavět Letnou nebo navýšit kapacitu Edenu. V druhém případě ale čekám, že Letná mu bude vyhovovat více - už jenom z hlediska tunelu Blanka, Eden je v tomhle totálně zakopaný.

          • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 09:23 |  
            0 0

            většinou, když se dohodne byznys, tak se o ceně vyjednává na začátku, tam je prostor, ale ne ke konci. Mně tohle přijde prasácký, dle mě využil toho, že si byl už nový "majitel" jistý, přivedl své lidi, prostě už nemohl vycouvat, a tak to Řebíček zkouší. To je podle mě prasárna, osobně bych z takového byznysu hned vycouval.

          • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

            travel (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 10:33 |  
            0 0

            Taky mě zaujala víc situace kolem stadionu (Řebíček si zřejmě vymýšlí další fin. požadavky,ale věřím,že s ním se dohodnou).Největší problém pro získání stadionu je zřejmě snaha o spoluúčast na pořádání ME 2020.Když nevyšlo Peltovi domluvit se Sobotkou ,aby stát garantoval výstavbu Národního stadionu na Strahově tím,že by se podílel finančně,tak doufejme,že se nenechá "přesvědčit" ,aby se navýšila kapacita stadionu v Edenu.Věřím,že o to nebude mít zájem,spíš by k tomu využil Letnou,čím by zabil dvě mouchy jednou ranou.Přesto nevěřím ani tomuto,dělá to na mě dojem,že Pelta chce Národní stadion na Strahově,kde pozemky,jestli se nepletu,patří FAČR.I když Pelta prohlásil po neúspěšném jednání se Sobotkou,že kandidaturu podávat nebudem,tak jistota bude až 25.4.,kdy je uzávěrka pro podání kandidatury o ME 2020.Tak doufejme,že to pro Slavii dobře dopadne,protože jinak by to znamenalo dalších 6 let živoření a nechci domyslet kam by až Slavie mohla klesnout.

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          janko (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 09:21 |  
          0 0

          Ano, samé střípky a navíc to psal Kolář, rudoch až na pr*eli...

          • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

            alois_veliky (admin)     před 10 lety 31.03.2014 09:22 |  
            0 0

            Přesně tak, mám dokonce pocit, že píše okénko věnované sparťanským fanouškům ve Sportu...

            • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

              janko (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 09:52 |  
              0 0

              Tvůj pocit je naprosto správný, arogantní rudej sr*č. Dříve psal v reflexu.

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        spino     před 10 lety 31.03.2014 10:16 |  
        0 0

        Navare, Piero, můžete k tomu prosím něco říct? :)

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          edenian     před 10 lety 31.03.2014 12:00 |  
          0 0

          Jasne, ze uz je vsechno domluveny a ze to bude super.

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        Markus     před 10 lety 31.03.2014 10:20 |  
        0 0

        Něco bude jinak, ale tento článek mi přijde jen jako blábol vycucaný z fám kolujících mezi lidmi. Zajímavé je, že kolem stadionu se daří vytrvale držet pod pokličkou komunikaci se serioznějšími institucemi.

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 11:25 |  
        0 0

        Na Slavii nemuze byt nic jednoduchy.. tak me napada, jestli ta ztrata formy v poslednich dvou zapasech neni rizena ze strany novych lidi, aby si ales uvedomil, ze taky muzem sestoupit a nedostane nic..

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          django8     před 10 lety 31.03.2014 11:57 |  
          0 0

          jsou tam samé plky.. a fámy který už snad každý plátek zveřejnil..a přitom se furt z toho dělá senzace...no a ty nepodložený informace..je to trošku bulvár co si budem povídat

          • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 12:09 |  
            0 0

            co jsou plky.. to v tydnu? he, no to se snadno rekne, nejlip ovsem tomu, kdo vi, jak to skutecne je.. mas snad lepsi informace, django?:)

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        Kornovo     před 10 lety 31.03.2014 12:59 |  
        0 0

        taky jsem si to rano koupil, ale kdo vi co je na tom pravdy. ale v clanku se cituje i nejaky byvaly zamestnanec klubu nebo dokonce i soucasny. jmeno sisak a nejedly tam pada taky casto. kazdopadne clanek o kurtu cobainovi je o dost zajimavejsi a ten rozhovor s jeho poslednim fotografem taky supr.

  14. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 10:34 |  
    0 0

    Těžko hodnotit, co nový asistent Vladimír Šmicer za tak krátkou dobu s týmem udělá. Jsem samozřejmě rád, že to Vláďa vzal, je to slávista tělem i duším, ještě tak najít nějakou funkci pro Pavla Kuku a bude to super, jen aby to nedopadlo jako s angažováním Luboše Kubíka. Dnešní zápas vypadá na porážku, ale třeba se nám podaří bod uhrát, to by byl sen, navíc bez Smejkala, to bude hodně těžké...

    Tip na sestavu - Čontofalský - Dostál, Škoda, Nevés, Ritchie - Zmrhal, Gecov - Piták, Hrubý, Juhar - Necid

    taky bych to viděl na tuhle sestavu, Zmrhal opět v základu.

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      Kunetice     před 10 lety 31.03.2014 10:41 |  
      0 0

      Proč tu sestavu opisuješ s článku to fakt nechápu.
      Já bych do sestavy naopak zařadil Součka, Proška, Ličku, jen ne Zmrhala, Gecova, a ty kecy že defenzivního záložníka nikdo jiný nezahraje však oni stejně hrají hovno a horší to už být nemůže a třeba právě Souček by Gecova spolehlivě nahradil.nebo Tusjak Dostála.

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 12:03 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem
        Dnešní zápas bude pouze a jen o tom, zda budeme schopni pokrýt aktivním napadáním po celý zápas rozehrávku MB a to už od jejich vlastní brány, tzn. vytáhnout pressing na celé hřiště a nečekat na své půlce. Důležité je zda skutečně nastoupí Budjemaa. Také jsem pro Proška, Hrubého a Ličku. O Tusjakovi už přesvědčen tolik nejsem. Pokud tam nenecháme duši, tak flákat se na hříšti nemá cenu. To si jdeme o pár přes "držku".
        Situaci o hledně našeho možného nového majitele nekomentuji. Jen si dovolím poznámku, že je možné už teď klidně vyhlásit Spartu mistrem a Peltu druhým "Košťálem". No a jedna z možností je, že se Slávie z národní ligy bude kupovat líp.
        Víc radši dodávat nebudu, neb se mnou vztek a bezmoc cloumá.
        Jsme my fandové opravdu za docela dobré kašpárky.......... a tím nemyslím jen naše vlastní vedení. Docela si nás vychutnávají v podstatě všechny ligové celky. Jen Plzeň to s námi myslí dobře.
        Sokrates55
        P.S. Nechtějte vědět víc.......... Ani sám netuším, kam až je to rozehrané.

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 12:11 |  
          0 0

          Dobrý den, Sokrate.. myslim ze bychom radi vedeli vic..:), byt je nam jasne, ze nic pekneho to asi nebude..

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          1rytir     před 10 lety 31.03.2014 12:46 |  
          0 0

          Promiň, ale úvahy typu, že se "Slavia z národní ligy bude kupovat líp" neberu. To, co by kupec získal na nižší ceně by násobně utratil za opětovnou cestu nahoru. Pokud ale opravdu v klubu takto nějak uvažuje a i kabina o tom ví, pak nám opravdu není pomoci.

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          Eluin (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 13:56 |  
          0 0

          Tak to je hodně mrzuté, Sokrate... :-(

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          travel (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 14:19 |  
          0 0

          Přesto,že to není zrovna příjemná informace,tak Vám za ni Sokrate děkuji.Jsem rád,že aspoň někdo z těch,kdo nás o novinkách ohledně vyjednávání kolem případného nového vlastníka už dřív informoval,tak i když to nabralo jiný směr (zřejmě horší),tak mu není proti mysli nás informovat dál.S tím,že by se Slavia v národní lize kupovala líp,mi nepřijde dobré.Snad jen,že by o ni neměli zájem spekulanti,ale skutečný příznivec fotbalu a Slavie.Jenže je tu ještě ten zatracenej stadion a to mám obavu,že by pád z ligy nahrál těm současným proradným majitelům stadionu.

          • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 14:44 |  
            0 0

            To kupování Slavie z druhé ligy se mě zdá přitažené za vlasy,proč by se dělal takovej humbuk s výměnou trenéra příchodem Smíci a ne zrovna levnými nákupy.Nicméně vyloučit se nedá nic.

            • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

              django8     před 10 lety 31.03.2014 15:14 |  
              0 0

              sokrates:takovej nesmsl co jsi vypustil...až mě napadá že to naschvál někdo vypouští aby bylo zábavnějc..a nebo se někdo dělá důležitým..a má z toho prdel

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          Tonda     před 10 lety 31.03.2014 15:20 |  
          0 0

          Tipnul bych si, že hráči ty 2 zápasy vypustili an pokyn buď Řebíčka, nebo někoho jiného. Řekl bych že zlepšená hra v následujících týdnech bude indikovat že je prodej domluvený, neli dokonaný. Pokud ale budeme hrát bídu s nouzí i nadále, klub bude stále Řebíčka.

          • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

            django8     před 10 lety 31.03.2014 15:26 |  
            0 0

            a teď mi pověz proč by to řebíček dělal..nebo vlastně kdokoliv..neni v zájmu nikoho aby se spadlo..jen by to znamenalo to že řebíček přijde o peníze..a nový majitel se na to vyprdne..a s tim že se otálí...to je snad normální když nikdo neví jestli se s timhle kádrem zchráníme..pravděpodoně ano..ale dokuď nebude konec sezony..nic se nezveřejní tak už to pochopte:)

            • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

              travel (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 15:47 |  
              0 0

              Django,jsem rád,když sem dáš příspěvek.To co teď píšeš je logické a myslím,že to drtivá většina i chápe.Ale co já nechápu (a zřejmě i ostatní) je,jak hráči kašlali na utkání s Jihlavou a vyvrcholilo to utkáním s Brnem.To že se prohraje po bojovném výkonu,kdy soupeř je lepší,prosím to je možné.Ale jak už jsem se zmínil ,když na to kašlou ,tak to člověk těžko chápe a začne spekulovat a teď ještě do toho ten článek v časopise Týden.Tak pochop,když člověk nemá info (Ty asi ano) a ve srabu už jsme 5 let,že člověk fantazíruje (a někdy ze Slavie už i magoří-aspoň já si tak někdy připadám).

              • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

                Tonda     před 10 lety 31.03.2014 16:20 |  
                0 0

                No tak ja teda přiznám, já zmagořil už dávno. Každý rok kupuju permici, s nadějí že se to zlepší, ale pokaždé mě poměrně rychle vyvedou z omylu. Přesto chodím na zápasy jak jen to jde. Snažím se pochopit proč se to děje. Vím že ve sportu hrají velkou roli forma, psychyka. Jenže to jaké podávají naši hoši výkony odporuje logickému vysvětlení (myšleno po sportovní stránce). Proto přemýšlím nad jinými důvody, a tam se nabízí nepřeberné možnosti. Buď opravdu cítí že se s nimi nepočítá, a natolik je to otrávilo že se nesnaží, nebo to dělají na něčí pokyn. Proč by někdo takový pokyn dával? no nějaké důvodu k tomuhle zoufalému kroku se u různých lidí najdou vždycky. Mě se ale nechce věřit že by hráči byly otrávení a dělali to záměrně, nebo neměli formu týden po dobrých výkonech, a just ne 80% hráčů.

                • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 16:39 |  
                  0 0

                  Dobrý den přeji Vám všem.
                  Vážený Django8, pokud jste si přečetl můj příspěvek pozorně, tak vidíte, že jsem to pouze připustil jako nabízjící se možnost ab absurdum (vzhledem k přístupu všech, co se za Slávii mají se vším poprat). Pokud příchod trenéra Pastoora je omezen zřejmě jen jarem a pak co...., tak až tak velký nesmysl to zase nebude. Samozřejmě, že se mi taková představa také "ekluje", ale sám nevím, co se všechno v našem klubu děje. Tohle si za celý svůj život prostě nepamatuji, a že už jsme v duhé lize také byli.
                  To jen na vysvětlenou, ale "prdel" jsem si opravdu nedělal. Na to je situace velmi, velmi povážlivá.
                  S úctou k Vám pane Django a všichni ostatní,
                  Sokrates55

                • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 16:46 |  
                  0 0

                  Já vidím asi největší problém v kádru,prostě tam převažují nekopové kteří ve Slavii nemají co dělat a ti lepší to holt nezachrání.At mě nikdo neříka že za to mužou jen trenéři i když odchod Koubka se zatím jeví jako hloupost.Další věc je že ty nekopy někdo do Slavie koupil.

                  • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

                    spino     před 10 lety 31.03.2014 17:01 |  
                    0 0

                    Koupil je samozřejmě Řebíček, z většiny na doporučení sportovního ředitele (a agentů).

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 16:39 |  
        0 0

        Jsi asi naivní, jestli myslíš, že Pastoor tam dá třeba Součka, namísto Nevese, v textu jsem napsal, že ta sestava vypadá realná, můj odhad je, že Zmrhal tam prostě bude, takže Lička na lavičku, Prošek možná ano, pokud nebude hrát Damien...

  15. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    Viking     před 10 lety 31.03.2014 11:49 |  
    0 0

    Od Šmicera nečekám vůbec nic, už jeho působení ve funkci manažera repre bylo tragickomické, úplně zapadl do té strahovské šarády - smrádek, teploučko, golfíček apod. Prostě zaplácnutí jednoho místa odchovancem jako v minulosti Řehákem nebo Knoflou.

    Nikdo mu neodpáře statut bývalého vynikajícího fotbalisty ale cokoliv nad tento rámec je nad rámec jeho schopností. Ale abychom se všichni nedivili!

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      edenian     před 10 lety 31.03.2014 12:11 |  
      0 0

      Nemusime do neho takhle. Je to jen pokus o motivaci hracu. Po pravde, predstav si, ze jsi den co den "poucovenej" touhle partou / Kornejev, Poustka, Passtoor, Kisel /. Musim rict, pujdu radsi do prace, kdyz vim, ze tam je Smicr a ne jen tihle. ? Pastoor je mi sympatickej, ale asi s nim moc nepokecaj. Se Smicrem je to spravne.

      A protoze me narodak nezajima, nemam problem se Smicrovo epizodou. To vubec neresim. Mnohem vic si ho vazim za to, ze do tech Rebickovejch sracek jde. Klobouk dolu. Nema to rozhodne zapotrebi. A jestli nasi hraci maj trochu slavisticky krve, tak na to uslysi. Nejde o nic jinyho nez o udrzeni v lize. Coz je pro Slavii mimoradna trapnost. Ja ho obdivuju a podporuju.

  16. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    Virgil1956     před 10 lety 31.03.2014 12:57 |  
    0 0

    Osobně si nemyslím, že současné mizerie má nějakou souvislost s "převratem" v klubu, po něm se nezměnilo nic k horšímu ani k lepšímu, dokonce bych řekl, že to nemělo vůbec žádný efekt a otázka je, jestli to není ta vůbec nejhorší varianta. Nezbývá než věřit, že nastartované změny se projeví kladně v blízké budoucnosti a že je to jen první krok.

  17. Další 2 zápasy

    Mike     před 10 lety 31.03.2014 13:10 |  
    0 0

    Vážení, už začínám mít díky naším výkonům a postavení v tabulce postupně myšlenky, patřící do oblasti teorií a spekulací a spoléhám na pomoc nadpřirozených sil , i když jsem na nic podobného dříve nevěřil. S Boleslaví můžeme něco uhrát jen díky tomu, že se občas zrodí nějaké překvapení- pokud mám dát příklad, tak vyjmenuji několik utkání posledních kol- Dukla- Jihlava 0-3, Plzeň- Slovácko 0-0, Znojmo- Jablonec 4-0 nebo třeba Ostrava- Sparta 1-1.
    Problémem je, že všechny týmy, které překvapily, tak na hřišti nechaly duši. Což je základní předpoklad úspěchu relativních outsiderů, jenže tahle vlastnost jaksi u nás chybí, takže pro dnešek asi smůla.
    Dále bude doma Jablonec ,a tady se zabývám ještě absurdnějšími myšlenkami. Šéfuje tam Pelta, snad nás chce v lize díky třeba vyšší hodnotě televizních práv /i když ta již byla prodána/ a přece jenom bez nás by ta liga trochu na obchodní značce utrpěla. V lize již o nic nehrají, v Poháru díky 1.zápasu asi postoupí dál, tak v koutku duše doufám, že třeba i díky jeho jemnému naznačení nebudou hrát proti nám úplně naplno, přece jenom bude lepší jezdit do Prahy než někam do Brna, 0stravy či Olomouce.
    Takže místo abych se zabýval tím, že nám na 1.místo schází 5 bodů, tak přemýšlím jak tupec. A to především díky našim lemplům.
    Máme to vůbec zapotřebí?
    Pokud jste pochopili trochu můj kostrbatý slovosled a myšlenky slávisty navštěvující Eden a dříve Strahov a Ďolíček jako dějiště našich domácích zápasů, prosím o vaše rekace.
    Děkuji, s pozdravem Mike.

    • Re: Další 2 zápasy

      Mike     před 10 lety 31.03.2014 13:16 |  
      0 0

      Doplnění- Takže místo ,abych se zabýval tím, že nám na 1.místo schází 5 bodů- myšleno samozřejmě doby od vstupu Borise Korbela do našeho klubu až po r .2009., kdy jsme se vůbec nezabývali týmy tak od 4.místa až dolů.

    • Re: Další 2 zápasy

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 13:29 |  
      0 0

      Chci se zeptat pamětníků, jakou sezonu/y hrála Slavie v Ďolíčku? Hledal jsem to všude možně a nikde jsem nic nenašel. Díky za informace!

      • Re: Další 2 zápasy

        lassiter     před 10 lety 31.03.2014 13:39 |  
        0 0

        tuším že 91/92

    • Re: Další 2 zápasy

      lassiter     před 10 lety 31.03.2014 13:37 |  
      0 0

      :-) já nevím, jestli je takový rozdíl v tom jet jednou za rok z Jablonce do Prahy nebo do Brna či Olomouce. Pelta nám rozhodně pomáhat nebude, takže si to budem muset uhrát sami. V Teplicích nebylo daleko k bodům a chlapci jezdili po zadku, stejně jako se Znojmem. Další dva zápasy nechápu, ale snažím se to vysvětlit nějakými fotbalovými důvody, jako je absence Damiena, protože ty nefotbalové nějak nejsem schopen pojmout. Pokud k tomu dnes přistoupí jako v Teplicích, tak můžeme klidně vyhrát :-), čemuž moc nevěřím, ale zvědavost už je dneska zase silnější než naštvanost, pročež i přes zaříkání, že už za touhle partou nikdy nikam nejedu, opět pojedu. Asi kvůli Šmícovi.

      Co se Slavie obecně týče, tak jsem poslední měsíce zmítán v silném očekávání, kdy se tu snad podle různých náznaků má rodit něco velkého, a deprese z toho, že se zatím rodí jenom zmatek a hlavně z té plejády výše uvedených zm..ů, kteří se z nějakého důvodu všichni rozhodli přiživit zrovna na Slavii a jejím stadionu, jako by se někdo z nich nemohl realizovat třeba na druhé straně řeky...

  18. Pro kotel!

    Kunetice     před 10 lety 31.03.2014 13:37 |  
    0 0

    Tedy jestli to ty hovada zase odchodí tak prosím vás po zápase jím neděkujte(hráčům) protože není za co a akorát ze sebe děláte blbce a oni se v koutku duše smějí.
    Nebo je po zápase zasypte těmi nejhoršími nadávkami jaké znáte a že i bez nich se vydrápeme nahoru třeba i z 2.ligy a dejte jím to pořádně zežrat.

    • Re: Pro kotel!

      Pepino44     před 10 lety 31.03.2014 16:43 |  
      0 0

      Ano,Ty jsi opravdový Slávista , podle toho co píšeš,tak se na Slávii maximálně koukneš v televizi a možná si něco přečteš v novinách (pokud umíš číst). Hlavně sprostě vynadat,že. Heslo - "Jsme s vámi v dobách dobrých i zlých" Ti asi moc neříká. Tady už jsme si několikrát říkali,že příspěvky mají být věcné a slušné,ale to je na tebe asi moc.

  19. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 14:50 |  
    0 0

    Myslím že dnes je jen otázka kolik řachnem.Tak že přemýšlí zda jít či nejít mam to pár kiláčků.

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      Betynka58     před 10 lety 31.03.2014 15:14 |  
      0 0

      Já bych to zase neviděl tak úplně černě. Samozřejmě hrozně záleží na přístupu hráčů, pokud budou jezdit npo zadku jako v Teplicích, tak je klidně nějaký bodový import možný. Dost mě navnadil i příchod štístka Šmícy, takže očekávám, že po dvou letech bude Slavia zase kopat penaltu!

      • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 15:39 |  
        0 0

        vecny opmismus nas stale neopousti :)

        • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 16:39 |  
          0 0

          Musím se přiznat, že až do zápasu s Brnem jsem by iks let optimista v rámci možností,ale po tomto zápase jsem jím přestal býti a blíží se to spíše k nasranosti :-(

  20. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    Ferguss     před 10 lety 31.03.2014 15:23 |  
    0 0

    Já myslím, že je dobře, že Boudjemaa dneska ještě nehraje. Ještě by ho blbeček Dosoudil zmrzačil defintivně a to tam s tímhle přístupem není zdaleka sám. Jinak si myslím, že i bod se rovná zázraku, vzhledem k tomu že nemůže hrát ani Smejkal, tak to bude stát za bačkoru jak vzadu tak vepředu, kde jsme impotentní dlouhodobě. Strašně rád se budu mýlit.

  21. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 15:47 |  
    0 0

    ma sestava
    RakovanCerny - Dostal, Skoda, Soucek, Ritchie- Gecov, Hruby- Prosek, Pitak, Juhar - Necid
    cekam ze, prohra o mene jak dva goly bude milosrdna. verim vsak jak jinak nez ve vitezstvi a paradni bojovny vykon! Rozhodne neni duvod si myslet, ze na to kluci nemaj. Jen se musi prestat bat a jit si pro vitezstvi! hlavne pro sebe!

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      (host)     před 10 lety 31.03.2014 16:07 |  
      0 0

      Rakovan už by snad měl být fit a měl by začít s tréninkem, dnes by měl být ale ještě jen na tribuně.

  22. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    Tonda     před 10 lety 31.03.2014 16:44 |  
    0 0

    neda mi o a napisu mou sestavu, ikdyz je mi jasne ze se k dnesni asi moc nepriblizim.

    ...................Hrubes.................
    Škoda, Souček, Neves, Tusjak
    ............Gecov, Hrubý...............
    ...Prošek, Necid, Piták, Juhar...

    1) Hrál bych bez hrota. Necid by byl více v poli. Na hrotu je osamcený. Stejně nehrajeme na krychlé křídla ale útočíme pořád do plných, takže pokud se k nějakému centru dostaneme, tak do vápna naběhnout stihne.

    2)Myslím že Souček vedle Škody na stoperu hrát nemůže. Škoda není zkušený. to by neklapalo.

    3)Nitianský, Čontofalský - koupit lístky na tribunu do kotle.

    4)Jardu Zmrhala nechat na lavičce. Myslím že už musí být psychycky úplně v pr...i. něco v něm je, ale tým kolem něj musí šlapat, což se neděje. Jeho post bude dnes hodně klíčový, myslím že se tam dnešní zápas rozhodne. Nejlépe dnes hrát v záloze s 5 hráči, a aktivně napadat. Juhar s Proškem pak případně nachystaní k nějakému brejku.

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      Tonda     před 10 lety 31.03.2014 16:50 |  
      0 0

      jo a ještě připíšu že Ličku bych po tom šíleném výkonu proti Brnu nedal ani na lavičku. Sice je to můj oblíbenec, ale ten jeho výkon nešlo nevidět. Na co sáh, to pokazil, byl neskutečně pomalý, balon nedal od nohy než o něj nepřišel nebo zakopl, případně dal neskutečně strašnou přihrávku. Přišel mi jakoby neměl v nohách vůbec žádnou sílu... to jsem nechápal co předvedl.. takže se vůbec nedivím že na jaře nehraje..

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 17:13 |  
      0 0

      Dávat Škodu na pravého beka je kardinální hovadina! Ikdyž, efekt by byl možná stejný jak s Nitrianským. Tusjaka nikdo z vás neviděl hrát, každopádně souhlasím, že hůř než Ritchie minulý zápas by tam asi nezahrál. Nápad hrát bez hrota naší současné hře moc nemůže uškodit, Necka se tam vůbec nedostává do hry a když už, tak kazí. Takže by se asi oproti současnému stavu nic neměnilo. A Ličku bych rozhodně nezatracoval, ono se těžko něco světoborného předvádí, když jdeš do hry v 70. minutě za stavu 0:1 pro soupeře a ještě tví spoluhráči hrají to co hrají. Za mě Lička rozhodně pořád lepší Gecova, Zmrhala a bohužel asi i Pitáka. No jsem dneska zvědavej, v zázrak nevěřím - tipuju prohru 1:3.

  23. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 17:16 |  
    0 0

    Tak prej takto Čontofalský - Dostál, Gecov, Neves, Ritchie - Zmrhal, Hrubý - Juhar, Piták, Vošahlík - Necid

  24. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 17:17 |  
    0 0

    Tak teď jsem viděl sestavu, tak měním tip z 1:3 tak na 0:5...s Gecovem na stoperu a Jardou Zmrhalem v základu za světlými zítřky!

    • Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

      zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 17:48 |  
      0 0

      Myslím, že kluci dnes udrží vepředu 0 a vzadu maximálně trojku...

  25. Re: Zítra Slavii čeká těžký zápas v Boleslavi

    zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 17:46 |  
    0 0

    Tak pozor sestava trošku překvapivá:

    Čontofalský

    Dostál, Nevés, Gecov !! Ritchie

    Hrubý, Zmrhal

    Vošahlík, Piták, Juhar

    Necid

    lavička:

    Černý, Souček, Nitrianský, Sodoma, Prošek, Lička, Vyhnal

    takže chybí i Škoda, Gecov na stoperu no uvidíme...