Fortuna liga

Mladá Boleslav - Slavia 3:1

Slávisté nastoupili v Mladé Boleslavi v sestavě, která potěšila asi jen málokterého fanouška. Delší dobu vyrovnaný zápas rozhodl penaltový faul Čontofalského, po kterém Slavia inkasovala a déle než poločas dohrávala v deseti.

Mladá Boleslav - Slavia 3:1 (2:0)
Branky:
 41. Ščuk (pen.), 44. Šultes, 87. Chramosta - 59. Juhar
ČK: 38. Čontofalský

Slavia: Čontofalský - Dostál, Gecov, Neves, Ritchie (89. Lička) - Zmrhal, Hrubý - Juhar, Piták (77. Nitrianský), Vošahlík (40. Černý) - Necid

Trenér Alex Pastoor, který má k ruce nového asistenta Vladimíra Šmicera, postavil vskutku pozoruhodnou sestavu. Na pravém beku nastoupil Martin Dostál, stoperskou dvojici tvořili Gecov s Nevesem. V záloze zůstali kritizovaní Zmrhal i Vošahlík. Na lavičce byl připravený vedle zkušenějších hráčů poprvé v kariéře dorostenec Jiří Sodoma. Úvod zápasu působil celkem vyrovnaně, ovšem od začátku byl znát markantní rozdíl v konstruktivitě po zisku míče, slávisté často jen odkopávali, zatímco domácí se snažili většinu situací řešit fotbalově. První zajímavou šanci Slavie měl Necid, který zkusil vystřelit ve vápně z úhlu, ale trefil jen boční síť. Jinak však byli nebezpečnější domácí, hodně zaváněl průnik Šultese mezi bránícími Dostálem a Hrubým, domácí hráč naštěstí nenašel nabíhajícího Mageru. V 18. minutě netrefil míč ve vyložené šanci Štohanzl. Slávisté odpověděli náhodnou akcí po rohovém kopu, centr do vápna usměrňoval v akrobatické pozici Neves, Diviš vyrazil míč před Necida, jenže ten ve Slavii zapomněl, jak se má chovat útočník ve vápně soupeře a neprojevil dostatek důrazu, aby míč dorazil do brány. Poté se prezentoval střelou z ostrého úhlu Juhar, dokonce tentokrát trefil bránu, ale Diviš s jeho střelou neměl problémy. Na druhé straně střílel Jarolím z hranice vápna metr vedle. Poté vysunul Jarolím za obranu Mageru, situace byla sice na hranici ofsajdu, ale obrana Slavie trestuhodně zaspala. Magera šel sám na Čontofalského, udělal mu kličku a brankář Slavie jasně fauloval. Nemohlo následovat nic jiného než červená karta a penalta, kterou proměnil Ščuk - 1:0. Do té doby vyrovnaný zápas se zlomil, druhou branku domácích přidal ještě do poločasu Šultes, kterého neuhlídal Gecov.

Druhou půli odstartovala střela z úhlu Zahustela nad bránu Černého. Slavia odpověděla střelou Juhara zpoza vápna, která jen těsně minula bránu, kterou střežil odchovanec Slavie Jakub Diviš. Vzápětí se dostal do úniku Zmrhal a jeho křížná střela olízla vzdálenější tyč. Poté prošel pěkně do vápna Ritchie, ale centr úplně pokazil. Jenže Slavia se znovu dostala k míči, Zmrhal poslal míč obloučkem dopředu, tam hrubě chyboval Diviš, který zůstal na půl cesty k míči a Juhar poslal míč s tečí Dosoudila za jeho záda - 2:1. Na druhé straně zakončoval efektně nůžkami Ščuk, naštěstí nad. Mladá Boleslav ale od té doby začala kontrolovat zápas, Slavii k ničemu nepouštěla a naopak sama stále hrozila vstřelením rozhodující třetí branky. Ta nakonec padla v 87. minutě, kdy nepovedenou střelou šťastně překonal Černého Chramosta. Slavia tak prohrála v Mladé Boleslavi 1:3 a po 22. kole má na 13. místě tabulky pouhých 22 bodů.

Komentáře (198)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

    opicemag     před 10 lety 31.03.2014 17:48 |  
    0 0

    Neves a Gecov stoperská dvojice...kéž bych se mýlil, ale to vůbec nevypadá dobře. Navíc Zmrhal v záloze.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

      Papol     před 10 lety 31.03.2014 21:12 |  
      0 0

      Vážení Slávisté,
      určitě všichni moc a moc trpíme, je to až s podivem, že i když tým nemá svoji kvalitu, tak se ani nebojuje. Jen si dovolím připomenout:
      1. Vizionář Kisel - musíme udělat vizionářský krok, změnit projev týmu, způsob myšlení, zofenzivnit způsob , to je naše nová vize. Nu a co se vlastně událo od vstupu nového trenéra Pastoora
      - pět zápasů včetně poháru a z toho 4 prohry
      - minimálně 2 vyloučení hráči
      - chyby Čontofalského snad v každém zápase
      - nikdo nebojuje
      - Zmrhal stále v základní sestavě a přitom nic, ale vůbec nic nehraje
      - Necid je bohužel špatný atd. atd.

      2. Vizinonář Kisel - vyhodil trenéra Koubka se slovy "Koubka jsme trošku zneužili", co si o tom má člověk myslet....

      3. Vizionář Kisel - sestavu a taktiku budeme určovat 3 - trenér, já a Kornějev...
      To snad není možné, já si vždy myslel, že hlavní slova při určování sestavy má trenér, ale za vizionáře asi ne......Nevím, co tam tedy Šmíca bude dělat....

      4. Sport 5.3. Kisel je zákeřný bafuňář....

      5. A konečně vizionář Kisel vyhodil dva trenéry mládeže a jak se jeví, tak pan Hyský i Roule jsou zcela neschopní.....

      6. Jediná změna, která asi vyjde je, že hráči na hostování budou moci hrát proti Slavii....

      Nevím, co si o tom mám myslet, co se vlastně děje, co mi fanoušci nemůžeme ovlivnit a neovlivníme, ví to někdo z nás?
      Jsem zklamaný nejen ze hry, ale ze všeho kolem.
      Papol

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

        Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 22:23 |  
        0 0

        No hlavně nikdo nekňučte a jede se dál, důležité jet do Brna s tím, že se tam jede vyhrát, nechat na hřišti všechno!! To je nejdůležitější zápas! Liga se zachrání, důležité je myslet pozitivně a nepropadat žádné hysterii...prostě začít makat a bojovat, ono to přijde...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

          Papol     před 10 lety 31.03.2014 22:29 |  
          0 0

          Chluppe, to je zamyšlení, ne kňučení, na hřišti jsme všechno měli nechat už několik zápasů včetně pohárového s Brnem, co myslíš? A když se začne makat a bojovat, máš nějaké info? PP

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

            edenian     před 10 lety 31.03.2014 22:46 |  
            0 0

            Dneska se snad bojovalo ne?

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

              Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 01.04.2014 00:36 |  
              0 0

              Papole, můj příspěvek byl v rovině prevence, úplně jsem viděl předem ty nářky a bědování...toho už tady bylo dost a nikam to nevede, hráči by neměli koukat zpět jak jim to nejde a nešlo...
              Jen bojovat a začít si postupně věřit, ale musí je začít z toho makání bolet zuby...a nastartovat se to musí už teď, ve čtvrtek!!

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

                edenian     před 10 lety 01.04.2014 10:19 |  
                0 0

                Jasne, hlavne neknucet, ale tady to vypada jako kdyz se sejdou stary baby.

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

                  Papol     před 10 lety 03.04.2014 19:55 |  
                  0 0

                  Ty seš nějaký chýtrý kluk, co?

  2. Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

    Nosorozec     před 10 lety 31.03.2014 17:51 |  
    0 0

    Dal jsem v tipovačce 1:1, góly Necid - Ščuk. Já vim, že to dneska vypadá dost bledě, ale pevně věřim, že aspoň ten jeden bod uhrajeme. MUSÍME!

  3. Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

    1rytir     před 10 lety 31.03.2014 17:51 |  
    0 0

    Jelikož není Škoda ani mezi náhradníky, musí být zraněný. Nebo ne?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

      Nosorozec     před 10 lety 31.03.2014 17:53 |  
      0 0

      zranil se v sobotu při tréningu

  4. Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

    slaviator     před 10 lety 31.03.2014 17:52 |  
    0 0

    Já v tipovačce nakonec dal prohru 0:4, a to jsem nevěděl, že bude hrát takhle děsivá obrana...

  5. Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

    Travinho     před 10 lety 31.03.2014 17:54 |  
    0 0

    Při pohledu na sestavu mě napadá jediná otázka. PROČ?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

      django8     před 10 lety 31.03.2014 17:57 |  
      0 0

      a co by si tam změnil..krom toho zmrhala?...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

        zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 18:00 |  
        0 0

        Já bych zkusil tam dát Proška místo Vošiho a Ličku namísto Zmrhala, jinak to asi sestavit nešlo...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

        slaviator     před 10 lety 31.03.2014 18:05 |  
        0 0

        Součka na stopera místo Gecova, pokud Škoda je zraněnej... pokud Škoda zraněnej není, tak stoperská dvojice Škoda-Souček...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

        Travinho     před 10 lety 31.03.2014 18:05 |  
        0 0

        Místo Zmrhala Lička, Za Vošahlíka Nitrianský, za Pitáka Prošek, za Ritchieho Tusjaka nebo Čonku a za Kamila kohokoliv...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

          slaviator     před 10 lety 31.03.2014 18:55 |  
          0 0

          Čonka je zraněnej...

  6. Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

    zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 17:58 |  
    0 0

    Upřímně už nevěřím ani na remízu, na stoperu Gecov s Nevesem, nechci se mýlit, ale tato stoperská dvojice spolu nikdy nehrála, navíc je v sestavě i Zmrhal, místo Vošiho bych dal Proška, ale je to volba trenéra...

  7. Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

    django8     před 10 lety 31.03.2014 17:58 |  
    0 0

    já tipuji 2:2 a´t je nějaká sranda

  8. Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

    podol (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 17:59 |  
    0 0

    Ani nyní nebudu sestavu komentovat. Budu předpokládat, že trenéři ví něco, co většina slávistů neví. Nějakou tajnou alternativu,která přinese body.
    Pokud to nedopadne dobře, potom si musíme řici,že si z nás fanoušků
    Slávie dělají legraci, kterou lze nazvat tragickou pro Slávii.
    Jdeme na to. Ať žije Slávie !!!!
    Podol

  9. Sestava Bolka

    Mike     před 10 lety 31.03.2014 18:01 |  
    0 0

    Tak Boleslav má také dost překvapivou sestavu- na lavičce Štajner, Chramosta-tam byla zranění, a dále Nešpor a Zahustel.

  10. Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

    onceiwasadeadbeat     před 10 lety 31.03.2014 18:04 |  
    0 0

    Dnesni sestava je papirove snad ta nejhorsi, v jake jsem kdy Slavii videl hrat. Jdu doufat v zazrak.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

      judy     před 10 lety 31.03.2014 18:05 |  
      0 0

      Mam pocit že žadný zázrak nepřijde ...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

        judy     před 10 lety 31.03.2014 18:10 |  
        0 0

        Já se na to snad ani nemohu koukat jak jsem nervozní....

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 18:20 |  
          0 0

          Já se na to nemůžu koukat z jinýho důvodu. Souvisí to s kvalitou výkonu.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

            judy     před 10 lety 31.03.2014 18:25 |  
            0 0

            Z toho bolí oči, samá nepřesnost, nákop... Chybí lehkost a Damien

  11. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

    opicemag     před 10 lety 31.03.2014 18:25 |  
    0 0

    Je to jen můj pocit, nebo nikdo z našich hráčů:
    1) neumí zpracovat míč
    2) neumí přihrát
    3) neví o spoluhráčích
    ?

  12. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Travinho     před 10 lety 31.03.2014 18:30 |  
    0 0

    To si ten Necka dělá legraci? On je metr před bekem a nechá se předskočit...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

      django8     před 10 lety 31.03.2014 18:31 |  
      0 0

      je to vidět že necka neni ve své kůži

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 18:32 |  
      0 0

      A pak jsme v 5 lidech ve vápně a on to přihraje prvnímu z MB. Zatím mě svým tradičním chodeckým projevem rozčiluje zcela nejvíc.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

        judy     před 10 lety 31.03.2014 18:33 |  
        0 0

        Chce to Vyhnala , kluka který se o to popere...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

        jufoun (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 18:33 |  
        0 0

        Souhlas zatím zadrbal co mohl hrůza.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

      sasky     před 10 lety 31.03.2014 18:35 |  
      0 0

      Teď mě naštval po Juharově střele. Místo aby byl jako hroťák ve vápně, tak stojí někde na zadní tyči a pak se vzteká. Nikdo na dorážku. A ještě jsem neviděl, že by po Juharově střele gólman míč chytil - většinou vyrazí před sebe. Nebo nejen Necka, ale měl tam být kdokoliv.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

      onceiwasadeadbeat     před 10 lety 31.03.2014 18:38 |  
      0 0

      Nevim, jestli se Necka bal jit do stretu nebo byl docela obycejne laxni, ale pripravil nas o gol. Jeho vykon zatim jeden z nejhorsich. Dostal jako by na hristi nebyl, Zmrhal se od prvni minuty snad nepotkal s micem a Juharovo fotbalove mysleni nese znaky retardace. Presto z nepochopitelnych duvodu zacinam verit v bod za bezbrankovou remizu.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

        judy     před 10 lety 31.03.2014 18:40 |  
        0 0

        A je to tady....

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

        onceiwasadeadbeat     před 10 lety 31.03.2014 18:41 |  
        0 0

        Ze ja neco rikam. :D

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

        zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 18:46 |  
        0 0

        už to asi nevyjde, jinak pokud neproměníme jednu z mála šancí na hřišti soupeře, nemůže pomýšlet na úspěch...

  13. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

    opicemag     před 10 lety 31.03.2014 18:42 |  
    0 0

    Čontofalský. Výhodou je, že si snad pár zápasů nezahraje.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Travinho     před 10 lety 31.03.2014 18:45 |  
      0 0

      Tohle nebyla jeho chyba...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

        opicemag     před 10 lety 31.03.2014 18:47 |  
        0 0

        Fauloval. Naví jako brankář. Samozřejmě nemůže za to, že na něj jde soupeř sám. Ale prostě brankář nesmí faulovat.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

      slaviator     před 10 lety 31.03.2014 18:46 |  
      0 0

      Snad bude příště chytat Rakovan nebo Hrubeš...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

      YuckFou     před 10 lety 31.03.2014 19:23 |  
      0 0

      Hlavně celé akci předcházel offside. Takže gól neměl platit a červená neměla být udělena. Ty karty v tomhle ročníku jsou až moc podezřelé. Tohle už prostě není ani možné.

  14. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 18:43 |  
    0 0

    Tak už je to, milimetrový ofsajd Magery, kterého zkosil Čonty, takže pentle a ještě červená, takže remíza se hodně vzdaluje...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

      django8     před 10 lety 31.03.2014 18:44 |  
      0 0

      no remíza už nebude..na to nemáme hráče

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

        jufoun (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 18:45 |  
        0 0

        Bohužel...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

        mitsu     před 10 lety 31.03.2014 18:47 |  
        0 0

        kolikata cervena to uz je v tehle sezone? to se pak tezko sbiraj body, kdyz hrajeme porad o deseti. Jinak na Davidu Jarolimovi je videt, ze i v jeho veku je kvalitou porad nekde jinde nez zbytek ligy.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

          mitsu     před 10 lety 31.03.2014 18:52 |  
          0 0

          o to vetsi skoda, ze kluk, ktery tu vyrustal se k nam nevratil...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

          zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 18:53 |  
          0 0

          čtvrtá: Nitrianský, Gecov, Vošahlík a teďka Čontofalský..., v 6 zápase slušný průměr

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

            slaviator     před 10 lety 31.03.2014 18:59 |  
            0 0

            čtvrtá na jaře v půlsezoně, ale celkově v sezoně asi šestá

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

              Travinho     před 10 lety 31.03.2014 19:10 |  
              0 0

              Sedmá. Na podzim Karol 2 a Hrubeš.

  15. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 18:44 |  
    0 0

    Tak už je to, milimetrový ofsajd Magery, kterého zkosil Čonty, takže pentle a ještě červená, takže remíza se hodně vzdaluje...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

      slaviator     před 10 lety 31.03.2014 18:48 |  
      0 0

      Tak sorry, ale jestli tohle byl ofsajd, jsem rád, že rozhodčí to pustil. Pokud je to o milimetry či centimetry, ať to radši OBOUSTRANNĚ pouští... Je chyba defenzivy, že vůbec k něčemu takovému jako byla ta kolmice na Mageru došlo...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

        PetCC     před 10 lety 31.03.2014 19:05 |  
        0 0

        Magera byl v ofsajdu celou dobu akce, minimálně o půl metru. Navíc tam byl zrovna střih trávníku, takže nebylo nad čím dumat.
        Kdyby vybíhal zpoza hráče, tak se dá omyl akcekptovat, ale tady to zkrátka bylo ve statickém stavu několik sekund.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

          bongor     před 10 lety 31.03.2014 19:19 |  
          0 0

          teď si pouštím opakovačku,Magera byl přes půl metru v ofsajdu a to
          jak říká Pet,celou dobu té akce.

  16. Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

    Travinho     před 10 lety 31.03.2014 18:46 |  
    0 0

    Chápu, že rozhodčí ofsajd vidět nemusí je to v rychlosti, ale že to nejsou schopni poznat komentátoři ani ze záznamu?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

      Pepino44     před 10 lety 31.03.2014 19:09 |  
      0 0

      Proč to musej komentovat takhle hloupí lidé jako je ten Kozoroh. Vidí to několikrát z opakování,udělaj mu tam čáru,kde to je jasně vidět a on se nemůže
      jasně vyjádřit. On se bojí říci-ano pomezní chyboval,byl to ofsajd. To aby se na něho někdo nezlobil.

  17. Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

    jufoun (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 18:47 |  
    0 0

    A je hotovo teď se modlit, aby to nebyl bůr

  18. Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

    Matysek     před 10 lety 31.03.2014 18:48 |  
    0 0

    Ty pico.... 2:0....

  19. Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 18:50 |  
    0 0

    Tak už 2:0, kluci není lepší do druhé půli radši už ani nenastoupit a prohrát kontumačně 3:0...

  20. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

    Matysek     před 10 lety 31.03.2014 18:53 |  
    0 0

    Gevoc pěkně nasranej při rozhovoru. Se slovy můžu jít do kabiny, to bylo nejlepší... Nicméně dement čonto, doufám že už se do dresu nevrátí... vůbec se neměl nechat vyloučit...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

      Nosorozec     před 10 lety 31.03.2014 18:54 |  
      0 0

      Aspoň že je nasranej. Doufám, že jsou nasraný i ostatní. Lepší, než kdyby jim to zase bylo jedno.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

      slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 18:55 |  
      0 0

      No, já nevím - taky nejsem v jeho fanklubu, ale teď nevím, co měl udělat jinak? Vyběhnout musel, byl tam relativně včas a ten blb tetovanej se skácel, jako kdyby mu zlomil nohu...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 18:55 |  
      0 0

      Co si budeme nalhávat, jediný náš kvalitní golman hraje v současnosti za Bohemku. Okrajově bych pak kdyžtak ještě dal šanci Hrubešovi.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

      onceiwasadeadbeat     před 10 lety 31.03.2014 18:59 |  
      0 0

      Nerad bych hledal obetniho beranka, ale ja opravdu nechapu, jak tohle Contofalsky pri svych zkusenostech muze udelat. Rad bych veril, ze to byl jeho posledni zapas ve Slavii. Jinak se vlastne nedeje nic neocekavaneho. Misto druheho polocasu si radsi pustim Shameless, neminim se tryznit.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

      zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 19:00 |  
      0 0

      Jasně, ani se mu nedivím, Gecov aspoň maká, narozdíl od jiných, který jsou tam neviditelní, co víc říci, penalta po ofsajdu a druhý gól po další chybě naší obrany ve vápně... Necid co ten zase zahodil...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

        bongor     před 10 lety 31.03.2014 19:21 |  
        0 0

        Gecov skutečně maká,je vidět,že jedno mu to není

  21. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 18:54 |  
    0 0

    Ti plouživci mi zase zlepšujou den.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

      Euforak (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 18:55 |  
      0 0

      To je bojovnost, to je snaha.. To je BOJ o setrvání v lize! :D

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 18:56 |  
        0 0

        Měli jsme jít před lety se ctí do třetí ligy. Už bychom možná byli zpět. Navíc by to stmelilo slávistický národ.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

          bububu (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 19:00 |  
          0 0

          To říkám taky...ten rozdíl je totiž v tom, že ve 3.lize dost možná stejně skončíme, jen ztratíme dalších 10 let!

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

        Falk     před 10 lety 31.03.2014 19:03 |  
        0 0

        To je děs běs,u nás je tolik lemplu,že nejde určit,který je největší ,všichni se snaží byt nejhorší ,ale teď vážně hnus!!!kamaradičkovani!!!protekčni hráči!!!Zmrhal,Gecov,Neves,Necid to jsou fotbalisti?,já už ničemu nerozumím

  22. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

    Jakubisko     před 10 lety 31.03.2014 18:56 |  
    0 0

    Opravdu bylo držení míče 74:26? Hééééé!

  23. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 18:57 |  
    0 0

    Jestli budem i v dalších zápasech předvádět takovéhle "výkony", tak si reálně naprosto nedovedu představit, že bychom skončili na konci sezony jinak než 16. Něco se musí hodně rychle změnit!!!

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

      Pepino44     před 10 lety 31.03.2014 19:12 |  
      0 0

      Tak jedině počasí.

  24. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

    DrFe1     před 10 lety 31.03.2014 18:57 |  
    0 0

    Jedna zkurvená chyba a zase se to celý zhroutí ..... přitom to vypadalo před tím docela nadějně, oproti té bídě doma s Jihlavou a s Brnem. Kdyby dal Necid ten gól .... ale na kdyby se nehraje, já vím. Je to ale k posrání.

  25. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

    Euforak (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 18:57 |  
    0 0

    To bude debaklíček.. My bysme s tímhle kabaretem nehráli ani čelo 2.ligy ty voe...

  26. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

    django8     před 10 lety 31.03.2014 18:59 |  
    0 0

    no o záchranu se bude rozhodovat..se slováckem..baníkem..brnem..bohemkou.--s nima musíme vyhrát..doprčic stačí udělat 8 bodů a jsem stopro zachráněni--tak snad to dáme..bohemka.baník olomouc ty budou taky ztrácet..ale pokuď s nima prohrajeme..tak no..všichni víte co

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

      zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 19:14 |  
      0 0

      před Jihlavou jsem neměl pochybnosti, ale po Jihlavě a především po výkonu proti Brnu jsem na pochybách, jestli dokážeme i tyto soupeře porazit...

  27. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

    Viking     před 10 lety 31.03.2014 19:00 |  
    0 0

    Nikdy jsem nepochopil, proc v tehle situacich brankar fauluje. Nereknu 30 minut do konce nebo mimo vapno. Francuz je fakt zadarmo drahej.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

      Viking     před 10 lety 31.03.2014 19:01 |  
      0 0

      Levak Karol VEN!!!

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

      Travinho     před 10 lety 31.03.2014 19:08 |  
      0 0

      Chytal jste někdy? Já ano, zrovna tady Karol asi faulovat nechtěl, ale byl tam pozdě a tak to dle toho dopadlo...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

        zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 19:17 |  
        0 0

        jasně z toho opakovaní bylo vidět, že pár vteřin promeškal a pak už mu nic jiného nezbývalo..

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

          Travinho     před 10 lety 31.03.2014 19:19 |  
          0 0

          Kdyby šel ven dřív, tak si jej obhodí dřív, to by na věci nic neměnilo. Ale ani tento můj názor nemění nic na tom, že už Kamila v naší bráně vidět nechci.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

        slaviator     před 10 lety 31.03.2014 19:20 |  
        0 0

        Jakej Karol fauloval? :P

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

          django8     před 10 lety 31.03.2014 19:22 |  
          0 0

          no poku´d nevyhrajem do konce sezony dva zápasy..plus nějaký remízy tak opravdu nemáme v lize co dělat...a druhá liga nás nemine

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

          Papol     před 10 lety 31.03.2014 21:31 |  
          0 0

          Karol Kisel .......ten nás fauluje furt.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

        Pepino44     před 10 lety 31.03.2014 19:21 |  
        0 0

        To víš,tady je zase chytrejch,Čontofalskýho nijak nemusím,ale v tomto případě mu vinu nedávám. Co měl dělat? Je pravdou,že šel z brány buď pozdě,nebo pomalu a už to nestihl. Položil se do případné střely,Magor šoupl míč do strany a potom upadl přes ležícího Čonta,který snad již ani nebyl v pohybu. Ta pentle o tu se nehádám,ale je to o tom neodmávaném ofsajdu.

  28. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 po 1. pol.

    japhy     před 10 lety 31.03.2014 19:06 |  
    0 0

    Proč se rozčilujete nad sestavou? Je to úúúplně jedno. Z hráčů nevidím ani jednoho fotbalistu, tak těch pár jinejch to určo nevytrhne. Naše hra je neskutečně směšná, tohle není fotbal.

  29. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 v 2. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 19:19 |  
    0 0

    Teď to bylo nejvíc, co zatím Zmrhal předvedl na jaře, ne-li v sezóně

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:0 v 2. pol.

      judy     před 10 lety 31.03.2014 19:22 |  
      0 0

      Příhra na gol to už je taková nadstavba :) Dosoudil má problém chytnout rozeběhnutého Juhara...

  30. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 31.03.2014 19:35 |  
    0 0

    Tak Juhar náš nejlepší střelec se prosadil, 5 gól v sezoně, ještě máme čas na vyrovnání, to byla fantazie...

  31. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 19:48 |  
    0 0

    To co teď předvedl nikým neatakovaný Zmrhal za otřesnou přihlávku je nad jakýkoli logický uvažování.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 19:48 |  
      0 0

      *přihrávku

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 19:51 |  
        0 0

        A Ritchie hodí aut přímo do boleslaváka, to už je fakt cirkusový představení.

  32. SLAVIA - moje hodnoceni

    Prochy     před 10 lety 31.03.2014 19:59 |  
    0 0

    Dnes jsem ztratil posledni kapku nadeje. Nevim, kde zacit?
    Asi u brankare. Opet se ukazalo, ze pomalej Contofalskej tam nema absolutne co delat. Kam to proboha zase vybihal??? Kdyby do Magery neskocil jako silenec, tak by ten balon Magera ani nedobehl. Radek ho dustojne zastoupil a zabranil minimalne jednomu golu, ale i tak. V brane ma byt Rakovan, od leta Berkovec.
    Obrana:
    Dostal - nebyl spatnej, vsichni mu sice nadavaj, ale aspon se snazil a bojoval
    Gecov - nehral spatne, ale stoperska pozice neni pro nej, dnes nefauloval
    Neves - nejlepsi slavista, bohuje, snazi se, nic nevypusti
    Ritchie - byl u druheho a tretiho golu, smerem dopredu je nulovy
    Zaloha:
    Vosahlik - neviditelnej, pomalej
    Hruby - nejslabsi hrac Slavie, pomalej, bez durazu, spatny vyber mista, nebere na sebe odpovednost, kazi prihravky, od 60.min fyzicky marnej
    Zmrhal - pomalej, bez durazu, jediny plus, ze prihral na gol, absence tvorivosti
    Pitak - dalsi zbytecny hrac, brzdi hru, ztraci zbytecne balony
    Juhar - strida slabe okamziky se svetlejsimi, jediny hrac v soucasne Slavii, ktery je schopny dat gol
    Necid - absolutne nejvetsi zklamani Slavie, nevyhral jediny hlavickovy souboj, kazil prihravky, pomaly, spatny vyber mista, byla by potreba dat prilezitost Vyhnalovi
    Stridajici hraci:
    Nitriansky, Licka - nehodnoceni, nevim, proc trener nestridal driv
    Nechapu proc pomale typy Necida s Hrubym nenahradily rychlostni typy Prošek s Nitrianskym v dobe, kdy Slavie mohla hrat na brejkove utoky.

    Je potreba se pripravit na druhou ligu. S nasim profesorskym fotbalem nejsme schopni ligu zachranit. O zachranu se hraje rychle tvrde durazne jako Pribram, Bohemians a Ostrava. Muzstav jako Olomouc a Slavia nemaji sanci.

    Zmena trenera v prubehu sezony se ukazala jako velky omyl. Slozeni kadru je tragicke.

    Jsem z toho zklamanej a urcite i vy ostatni.

    • Re: SLAVIA - moje hodnoceni

      Euforak (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 20:03 |  
      0 0

      Prochy - Ústí nad Orlicí?

      • Re: SLAVIA - moje hodnoceni

        Prochy     před 10 lety 31.03.2014 20:08 |  
        0 0

        nejsem z Usti n/O

        • Re: SLAVIA - moje hodnoceni

          Euforak (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 20:13 |  
          0 0

          Takže VDA nic? Jestli ne, tak to vypusť )

    • Re: SLAVIA - moje hodnoceni

      Navyseals     před 10 lety 31.03.2014 20:03 |  
      0 0

      Tak toho Hrubýho snad nemyslíš vážně. Ten jedinej si dal s Juharem přihrávku.

      • Re: SLAVIA - moje hodnoceni

        Prochy     před 10 lety 31.03.2014 20:08 |  
        0 0

        hrali jsme bez stredu zalohy. pust si to jeste jednou a bud soudnej. dvakrat starsi Jarolim byl mnohem aktivnejsi nez nas mlady benjaminek. od 60.min sotva pletl nohama

        • Re: SLAVIA - moje hodnoceni

          Navyseals     před 10 lety 31.03.2014 20:21 |  
          0 0

          Jarolíma vůbec nezmiňuj, to je fotbalista mimo naší ligu. 15 let v Bundeslize nemůžeš srovnávat s dvacetiletým klukem.

          • Re: SLAVIA - moje hodnoceni

            Prochy     před 10 lety 31.03.2014 20:25 |  
            0 0

            hrajem o zachranu, pokud mame v kadru dvacetiletyho kluka, tak bych cekal, ze bude jezdit jako pila. a k Jarolimovi, je mu 35, 36...3 roky uz nehraje Bundesligu...nemuze byt o dve tridy lepsi nez vychazejici hvezda Slavie. I kdyz hral tolik let Bundesligu, tak je za svym zenitem.

    • Re: SLAVIA - moje hodnoceni

      carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 20:20 |  
      0 0

      Nevés ? Vždyť ho každej přehlavičkuje a góly chodí přes něj, dneska před faulem a penaltou se na tom podepsal hodně+s nim ještě gecov. Jinak taky nechápu naše bránění, buď čumí na balon než odcentrujou, nebo couvaj, proč sakra nejdou proti hráči , to to neumí bez faulu ?

      • Re: SLAVIA - moje hodnoceni

        Prochy     před 10 lety 31.03.2014 20:26 |  
        0 0

        souhlas

      • Re: SLAVIA - moje hodnoceni

        Prochy     před 10 lety 31.03.2014 20:26 |  
        0 0

        souhlas

  33. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    mitsu     před 10 lety 31.03.2014 20:09 |  
    0 0

    no LOL, to je zase interview s Pastoorem. To v u v CR neexistue jediny moderator, ktery by umel aspon trosku anglicky? vzdyt jsou tyhle rozhovory hrozna ostuda.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Dresco     před 10 lety 31.03.2014 20:13 |  
      0 0

      Tak tenhle vocas ma problem davat otazky i v cestine, ale uplne jsem se stydel dnes, co to blekotal. Tak kdyz anglicky neumim mluvit, tak si tam pozvu Smicu na rozhovor, nechapu toto...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        mitsu     před 10 lety 31.03.2014 20:17 |  
        0 0

        U fandy me to tolik neprekvapilo, ale u ceske televize by clovek prece jenom cekal trosku vyssi uroven...

  34. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 20:09 |  
    0 0

    Rozhovor a konci úplně úžasný. :-) Máte 22 bodů? Ano máme 22 bodů.. hahaha. Trenér musí koukat do jakého zapadákova se to dostal.

  35. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    spino     před 10 lety 31.03.2014 20:17 |  
    0 0

    A Držmíšek se jen v koutu směje, jaké nekopy za své éry do Slavie přivedl... :(((

  36. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Travinho     před 10 lety 31.03.2014 20:19 |  
    0 0

    Začnu pozitivně. Bylo to výrazně lepší než proti Brnu, jenže tam to byl divizní výkon. Jinak nechápu proč jsme v druhé půli neposlali na hřiště Proška, který si právě v brejkových situacích umí poradit. Z jednotlivců mě potěšila velmi slušná stoperská dvojice a solidní Juhar. Necid měl tentokrát alespoň hlavy, ale to jak zazdil šanci považuji za větší chybu než Škutkovu vraždu proti Brnu. Vcelku mile potěšil i Zmrhal, naopak letos nějhorší výkon podal podle mne Hrubý a Piták nepředvedl vůbec nic, Vošahlík byl jen o fous lepší.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 21:19 |  
      0 0

      Může se zeptat, čím tě potěšil Zmrhal?

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Pepino44     před 10 lety 31.03.2014 21:57 |  
        0 0

        Tebe asi z toho Zmrhala bolí hlava. Ona Ti nahrávka na gol a nastřelená tyčka nestačila,že to byl zlepšený výkon? Hlavně na někoho nadávat,že. A ona je jistota,že u Zmrhala se k tobě některý "odborník" přidá. No,on už tady není Hub,tak hrrrr na Zmrhala. Nebo,že by na Gecova? Ale ono je to jedno,hlavně,že si mohu zanadávat a jsem in.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          bububu (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 22:09 |  
          0 0

          Rozhodně nejsem apriori kritik Zmrhala, naopak loni na jaře mi přišel jako jeden z nejlepších. V současné "formě" ale nemá na hřišti absolutně co pohledávat, náš nejhorší hráč, který má naprosto nepochopitelně nejvíc prostoru z celého týmu (co do odehraných minut). I navzdory asistenci to byl pro mě ze Zmrhalovy strany další příšerný výkon korunovaný absolutní minelou cca. v 85.minutě. Kdyby se to stalo jednou za 5 zápasů, budiž...ale jemu se to děje furt, zkazí na co šáhne. Spíš bych jako dílo náhody viděl tu jeho dnešní nahrávku na gól Juharovi. Za mě je Lička, který sedí, o 3 třídy lepší fotbalista než Zmrhal.

  37. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 20:26 |  
    0 0

    No na štěstí jsem žádný body nečekal,tak zase nejsem aspoň tak nasranej,rozhodovat budou domácí zápasy a body z nich.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      spino     před 10 lety 31.03.2014 20:32 |  
      0 0

      Nejhorší je, že z těch ohrožených týmů máme nejvíce rozesraný tým. Každý zápas jiná sestava. Naprostá nesouhra, Sestava určována zeshora. Zmatky ve vedení...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 20:46 |  
        0 0

        No bože tak budem v druhý lize, to jsem se Slávkou ještě nezažil,člověk se učí celej život a zase pozná něco nového.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          Mac     před 10 lety 31.03.2014 20:51 |  
          0 0

          Tuto zkušenost bych si rád odpustil, nemusím poznat všechno. ;-) Navíc nikde není psáno, že by se jednalo pouze o roční intermezzo. Případy Hradce před lety a nyní Zlína či Žižkova ukazují, že se dá v 2. lize plácat pěkně dlouho. Investor zmizí, Řebíček už nic nedá a co bude dál?

          • Re: Mac - Pondělí, 31.03. 2014 - 20:51:14

            carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 21:04 |  
            0 0

            Přesně tak, toho se taky bojim

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 21:08 |  
            0 0

            No tak tam budem déle,když by to mělo být ku prospěchu věci,nezapomen že o Slavii neměli zájem jen rusové.Já bych na Slavii jezdil dál.

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

              Mac     před 10 lety 31.03.2014 21:17 |  
              0 0

              Já taky budu fandit Slavii v jakékoliv soutěži, ale stejně si nás nedovedu představit v druhé lize.

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                Pepino44     před 10 lety 31.03.2014 21:21 |  
                0 0

                Tak já,vzhledem k tomu,že jsem to zažil už dvakrát bych se z toho zase až nepo...l. A v té druhé lize? Byly zápasy,kdy nás bylo ve starým Edenu i 10.000.

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 21:38 |  
                  0 0

                  Taky věřím že fanoušci by se ještě více semkli a možná by jich chodilo víc než ted a k tomu ještě kdy by byl majitel kterému by se věřilo.

                  • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                    spino     před 10 lety 31.03.2014 22:16 |  
                    0 0

                    Copak ty Řébovi nevěříš? :o

                    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 22:23 |  
                      0 0

                      Ja mluvím o fanoušcích jako celku, je jasný že může býti majitel kterému by věřilo víc lidí než tomu současnému,tak se zase hod do klidku a pořádně čti.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Pepino44     před 10 lety 31.03.2014 21:17 |  
        0 0

        Spino-V první větě máš docela pravdu,ani jsem Tě nepoznával, ale ten konec jseš zase svůj. " Sestava určovaná zeshora".Koho by jsi tam chtěl postavit? Jo už vím,Fotra a Tusjak. Tak promiň už vím,že v tom máš jasno.

  38. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    jarodo57     před 10 lety 31.03.2014 20:27 |  
    0 0

    Jako staroslávistu mě přepadají hrůzné myšlenky.Nechci se vyjadřovat k tomu co ty hráči předvádí.Jen začínám mít obroskou hrůzu z dnů dalších. Asi stejně dojde v dohledné době na má slova, že se půl mančaftu bude muset vyházet.Tak doufejme,že to bude ještě v 1.lize.

  39. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    petrjir     před 10 lety 31.03.2014 20:28 |  
    0 0

    Dotaz k situaci Znojma, který pro nás nakonec bude skutečně rozhodující.
    Když sestoupí administrativně Znojmo, tak sestupují tak či tak další dva, čili dohromady tři celky nebo jen jeden + Znojmo?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Mac     před 10 lety 31.03.2014 20:38 |  
      0 0

      Sestoupí Znojmo a pouze poslední tým ligy, tedy Slavia :-(

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        django8     před 10 lety 31.03.2014 20:48 |  
        0 0

        máš křišťálovou kouli?

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          Mac     před 10 lety 31.03.2014 20:55 |  
          0 0

          Samozřejmě pořád věřím, že to cca 10. místo nakonec uhrajeme. Ale nervozita stoupá a počet kol ubývá.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      honzah (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 20:52 |  
      0 0

      Já myslím, že tady by měl platit nepříznivý precedens z roku 2005, kdy sestoupily 15. Budějky, 16. Opava + bankrotující Drnovice.

      Sice v létě přišlo pravidlo, že 15. se udrží, když se mezi 4 nejlepšími ve 2. lize nenajdou 2 se stadiónem, ale to asi obratem zrušili a navíc mezi současnými 4 top ho nemá jen Táborsko.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      slaviator     před 10 lety 01.04.2014 08:35 |  
      0 0

      Už padlo rozhodnutí, že pokud se bude sestupovat administrativně, tak sestoupí jen poslední tým a z jakéhokoli místa Znojmo. Takže vždycky jen dva týmy...

  40. Pastoor vs. Koubek

    Mac     před 10 lety 31.03.2014 20:47 |  
    0 0

    Bohužel se potvrzují názory, že trenérská změna byla velká chyba. Pod Koubkem bychom sice hráli nehezký defenzivní fotbal, ale bojovností a disciplínou bychom nějaký ten bodík uklohnili a ty klíčové zápasy třeba 1:0 vyhráli - viz podzimní souboj s Bohemkou. Teď mám opravdu velké obavy o záchranu. Pastoor je sice sympaťák, ale ten jeho klid mě až trochu děsí. Jemu to může být jedno, vrátí se domů a pohoda. A hráči půjdou jinam, on se vždycky nějaký klub najde.

    • Re: Pastoor vs. Koubek

      django8     před 10 lety 31.03.2014 20:51 |  
      0 0

      no musíme bodovat..s bohemkou..ostravou..brnem..příbramý..pak třeba udělat remízu s jablonce..a se slováckem..a je to:)..stejnou hrůzu hrajou další 3 týmy...stačí udělat 8 bodů..a jsme zachráněný..a to neni snad až takové scifi

    • Re: Pastoor vs. Koubek

      django8     před 10 lety 31.03.2014 20:51 |  
      0 0

      no musíme bodovat..s bohemkou..ostravou..brnem..příbramý..pak třeba udělat remízu s jablonce..a se slováckem..a je to:)..stejnou hrůzu hrajou další 3 týmy...stačí udělat 8 bodů..a jsme zachráněný..a to neni snad až takové scifi

      • Re: Pastoor vs. Koubek

        honzah (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 20:55 |  
        0 0

        Obávám se, že Ostrava není herně tak strašná, Bohemka zpevnila obranu (ač jinak naprostí nekopové), takže nejsrovnatelnějšími zoufalci jsou Brňané...

        • Re: Pastoor vs. Koubek

          django8     před 10 lety 31.03.2014 20:57 |  
          0 0

          no mě se zdá že bohemka..ostrava hrajou hrozně..stejně jako my..ale tak ty duležitý zápasy nás čekaj..a tam se bude rozhodovat..pokuď neporazíme týmy ze spodka..tak šup do druhý ligynic jinýho si nezasloužíme--ale já věřim že dokonce 2 výhry a nějaký remízi uděláme

    • Re: Pastoor vs. Koubek

      jarodo57     před 10 lety 31.03.2014 20:57 |  
      0 0

      Ani Koubek není srdcový Slávista .Tak toho Pastoora neobviňujte ,že mu vlastně o nic nejde. Možná, že mu na tom záleží víc ,aby ta Slávia hrála dobře než těm všem čecháčkovským trenérům ,kterým jde jen o to aby měli dobře placený job(Straka,Rada a možná i Koubek).

  41. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 20:51 |  
    0 0

    Zmar, nic nefungovalo.

    Kdo dělá sestavu a taktiku? Vážně Pastoor? Pokud ano, proč tam pošle navlas stejné lemply jako minulý týden?

    Jak jsem předvídal, tak se stalo, tradičně hrozný Čonto, Zmrhal, opakovaně Ritchie. Vošahlík a Juhar přes nohu jsou kravina. Ono když to spočtete, přidáte Necida z formy a Gecova (2. gól je jeho), tak kdo zbyde? Leda tak Hrubý a snaživý netechnik Dostál s Nevesem. To je dost málo.

    Piták je podobně na prd kapitán jako Kisel. Tým ze svrabu herně nevytáhne, na hřišti neviditelný, pořád rozhazuje rukama a vzteká se. Alespoň že od Karolka nepřejal i ty červené.

    Nějak ani nejsem překvapený výsledkem. Herně jsme se totálně rozpadli. Není důležité jméno trenéra, bída přetrvává. Kde je problém?

    Po pravdě, pokud se hráči i ten, kdo dělá sestavu rychle neproberou, jsme na rychlíku do 2. ligy! Nevěřil bych v životě, že budu sledovat zápasy a výsledky posledních 3 ligových týmů ve strachu o udržení!

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      mitsu     před 10 lety 31.03.2014 21:03 |  
      0 0

      tak ja bych výkon tymu nevidel nijak tragicky. precejenom Bolka nema vubec spatny tym. Rozhodujici byla penalta a cervena. do te doby to byl otevreny zapas. Pak uz se hraje tezko. Ale spis nechapu, proc se nezkusí v zaloze Mario. Nemyslim si, ze v dobe, kdy se velmi realne hraje o sestup je na miste nejaka tlacenka mladochu(na mysli mam predevsim Zmrhala), i kdyby bylo jedinym cilem je v lete prodat.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      rybka     před 10 lety 31.03.2014 21:06 |  
      0 0

      S většinou souhlasím.Jen bych se zastal Gecova u druhého golu.Chyba začala u Dostála,který řešil situaci zbytečným odkopem.Gecov už před prázdnou bránou moc možností neměl.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        mitsu     před 10 lety 31.03.2014 21:52 |  
        0 0

        presne tak. Gecova gol urcite nebyl. kazdej, kdo hraje/hral fotbal vi, ze tohle je pro braniciho hrace hrozne tezka situace, zvlast, kdyz mate golmana prikovanyho na care...
        nekdy je ta kritika na Marcela je opravdu nesmyslna. Pritom je Marcel slavista, bojuje a urcite mu stavajici situace neni ukradena, coz bylo mimo jine videt i z dnesniho rozhovoru.

  42. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    spino     před 10 lety 31.03.2014 20:57 |  
    0 0

    Piták je trapný kapitán. Zlatej Karolko, ten to aspoň dokázal vzít na sebe a dát v některých zápasech vydřené góly (Dukla, Liberec). Piták nejen, že hraje tragicky, ale on ani nehecuje, neorganizuje hru, neběhá! Pod Karolkem vždycky hořela tráva, dokázal to tam zjebat. Piták? Nic! Hlava dole, nezájem o hru.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 21:00 |  
      0 0

      taky z toho byly červené:-)

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        spino     před 10 lety 31.03.2014 21:08 |  
        0 0

        Ale aspoň makal na krev, jezdil po trávě, hořelo to pod ním. Karty dostával z přemotivovanosti. Piták se tam plouží jak leklá ryba.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          Mac     před 10 lety 31.03.2014 21:11 |  
          0 0

          Bohužel je to tak. Z příchodu Pitáka a Necida jsem měl obrovskou radost, úplně mi to vrátilo chuť na Slavii, ale zatím jsou oba velkým zklamáním. :-(

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          Tomski     před 10 lety 31.03.2014 21:15 |  
          0 0

          taky nemá formu, ale zase bych nebyl tak radikální...par nahrávek pokazil, pár rozdal...jednou tam skočil do střely...oproti Kiselovi se vrací...větší zklamání je pro mě Necid...

  43. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Nosorozec     před 10 lety 31.03.2014 20:57 |  
    0 0

    Do dnešního dne jsem neměl nejmenší obavy že bysme sestoupili. Řikal jsem si že je to nereálný, že jsou tu horší celky a že to udržíme tak jako tak. Po dnešku už si tak jistej nejse. Neustále ztrácíme body. Jestli tu ligu udržíme, tak mi fakt spadne obrovskej kámen ze srdce.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      django8     před 10 lety 31.03.2014 21:06 |  
      0 0

      no tak já tak nějak počítal že nemáme na přední týmy tabulky..spíš očekávám vítěztví nad týmama ze spodku ..než s tou špičkou ligy..ale tak např jablonec bychom mohli překvapit

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 21:10 |  
        0 0

        Nebo on nás.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Nosorozec     před 10 lety 31.03.2014 21:41 |  
        0 0

        Proti silnějšim týmum poslední dobou hrajeme líp než proti těm slabšim, který většinou zarputile bráněj. Jenže ted už prohráváme se slabejma i silnejma a fakt těžko vybrat soupeře, kterýho jsem schopný porazit, když rupneme i doma s Brnem.

  44. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    opicemag     před 10 lety 31.03.2014 21:23 |  
    0 0

    Chápete někdo, co se stalo s Necidem? Jistě, rozehrává se v týmu, kde jsou nekopové, půlce je jedno, co se na trávníku děje, atmosféra asi také bude hrozná, ale i tak by měl ostatní vysoce převyšovat a neprohrávat každý souboj (samozřejmě to má těžké, je zády k brance, podpora skoro nulová) a doklepnout míč do prázdné branky.
    S tím co tady předvádí se nemůže do Ruska vrátit. Vždyť i tady je (oprávněné) volání to zařazení Vyhnala na jeho místo. Jak může vůbec hráč, na jehož místo by fanoušci, kteří ho mají velmi rádi, raději postavili nezkušeného hráče s minimem ligových zkušeností, pomýšlet na to, že bude hrát někde venku? Byl 2 roky zraněný a nevybral si správný tým pro své rozehrání, ale přesto se zdá, jakoby ztratil své veškéré kvality (rychlost, dynamika, síla v osobních soubojích).

  45. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    tolsimir     před 10 lety 31.03.2014 21:25 |  
    0 0

    Tak nevim, jestli jsem hlupak ja, nebo vsichni z CT, ale rict o Slavii, ktera sotva z jedny petiny drzi mic a kterou Boleslav prakticky celej druhej polocas vubec nepusti za pulku, ze odehrala dobrej zapas, to uz mi prijde krajne nedustojny ke jmenu Slavie, pokud se bude chvalit uz i tohle

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Mike     před 10 lety 31.03.2014 21:47 |  
      0 0

      Dali jsme gól a trefili asi 3x bránu. Jsme už tak trapní, že i toto se bere, že jsme sehráli dobrý zápas.
      Hlupák nejsi, jediný dobrý zápas na jaře vzhledem k naší jarní výkonnosti byl 2.poločas se Znojmem.
      A i ten, kdyby se porovnal měřítkem našich mistrovských sezon, tak bych ho nazval průměrným.
      Je to strašné, ale já už se chytám takových šílených myšlenkových pochodů, že nám to příště Jablonec pustí po intervenci Pelty.
      Za to mu v létě pustíme Hrubého a Berkovce za Jablonského a Špita.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Pepino44     před 10 lety 31.03.2014 21:48 |  
      0 0

      Tak nezlob se na mne,ale vyložených šancí jsme měli možá i víc než Bolka. Píšeš,že nás Bolka ve druhém poločase nepustila vůbec za půlku,ale on byl stav za druhý poločas 1:1 a pro nás ještě jedna tyčka. Ono držení míče,ve kterým jsme jasně byli druzí moc neznamená,výdyť jsme hráli v deseti. A ona ta Slávia oproti minule skutečně dobrý zápas odehrála.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        tolsimir     před 10 lety 31.03.2014 21:52 |  
        0 0

        tak prvni polocas jsme v deseti nehrali a drzeni mice bylo uplne stejne. Rozdil v tech sancich je, ze ty nase byly vsechny nahodne po nakopech, zatimco Bolka kombinovala. Ja mam proste na Slavii vyssi naroky a tohle mi ke spokojenosti nestaci

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          Mike     před 10 lety 31.03.2014 21:58 |  
          0 0

          Souhlas, ještě určitě na youtube se dají najít sestřihy našich utkání pod Karlem včetně Strahova- dělal to myslím Netshcer- kde za zápas bylo tak 10 vypracovaných čistých šancí, tahal to hlavně Standa.
          Dnes jsem neviděl skoro nic, toto je nejhorší Slavia za mých 40 let sledování, co chodím na Slavii.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            Mike     před 10 lety 31.03.2014 21:59 |  
            0 0

            oprava Netscher- přehodil jsem písmenka.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            Mac     před 10 lety 31.03.2014 22:05 |  
            0 0

            Přesně, vždycky mě štvalo to naše neproměňování šancí - Vlček za KJ nebo třeba T. Došek za Beránka. Měli jsme vždy územní převahu, spoustu šancí a soupeř pak jednou utekl a bylo to 0:1. :-) A člověk bral ty šance jako samozřejmost, vůbec by mě nenapadlo, kam až spadneme.

  46. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Pepino44     před 10 lety 31.03.2014 21:41 |  
    0 0

    Tak mne jenom překvapuje kolik se tady najde odborníků,kteří kritizujou sestavu. Proboha,koho by jste tam dneska postavili? Sledovali jste vůbec kdo zůstal na lavičce? Vždyť tam přicházel v úvahu tak akorát Lička,který mne také naposledy když střídal nijak nepřesvědčil. To měl nastoupit do základu Souček,nebo Sodoma? Možná,že mohl střídat Prošek,ale za koho? On Venca moc nebrání,a když hrajeme o deseti,tak je to sakra na zamyšlení. Někdo by mohl namítnout,že Prošek by tam mohl jít na brejky,ale od toho tam byl Juhar. Zase samá kritika a nářky. Já si myslím,že dneska to nebylo až tak hrozný,kluci alespoň oproti minule alespoň makali. A ona taková pentle a vyloučení po ofsajdu taky moc nepřidá.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Falk     před 10 lety 31.03.2014 21:59 |  
      0 0

      Pepino,nemáš vůbec pravdu.Odpovez si sám,kdo muže za ten stav na lavičce,Kisel a spol.,přece nebudem ještě omlouvat tuto mizerii,fotbal hnus

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Pepino44     před 10 lety 31.03.2014 23:13 |  
        0 0

        Tak já nemyslel celkovou úroveň mužstva,reagoval jsem na příspěvek Spina,kdy se pozastavoval nad dnešní sestavou.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          bongor     před 10 lety 01.04.2014 07:00 |  
          0 0

          když budeš reagovat na spina,tak ti cvakne.Uvěom si,že ten kluk nemá o fotbalu ponětí a pouze papouškuje příspěvky ostatních a hlavně soustavně hledá nějaké nepřátele.Současná atmosfera jak v klubu,tak i tady na našich stránkách mu vyhovuje.Neber ho Pepo vážně.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 23:19 |  
      0 0

      no offense, ale mluví z tebe zoufalství. Po minulém týdnu by to trochu odvážný trenér postavil: Hrubeš-Dostál,Neves,Souček,Tusjak-Gecov,Hrubý-Prošek,Piták,Juhar-Necid.

      Stačilo málo. Posadit Čonta, Zmrhala, Ritchieho a nechat hrát Proška s Juharem na postech jim vlastních.

  47. Náskok na sestupová místa

    Mike     před 10 lety 31.03.2014 21:54 |  
    0 0

    Zase nemusíme být pesimističtí. Po podzimu jsme měli náskok 1 bodu na sestupová místa, po odehraných 6 kolech jsme náskok navýšili na 3 body.
    Já už musím vymýšlet i takovéto ptákoviny, abych nemyslel na ty hrůzné výkony posledního týdne.

  48. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    tolsimir     před 10 lety 31.03.2014 21:58 |  
    0 0

    Mimochodem, taky se mi nelibilo, jak se KJ nadsene radoval ze vstrelenych branek. V tomto bychom meli byt objektivni - kdyz to vytykame hracum, meli bychom i trenerum. Holt bohuzel kazdy v tomto neni Kalivoda nebo treba Rosicky

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Mike     před 10 lety 31.03.2014 22:06 |  
      0 0

      To bych mu nevyčítal, je trenérem jiného mužstva, přivedl ho na jaře ke spoustě bodů a zaslouženě jsou na 3.místě. Pod ním by u nás nikdo nic nevypustil. Takový Čontofalský by se pakoval už po podzimním 1.utkání s Ostravou po nestřele Kukece.
      Lavička byl hráčem Sparty, vždy se radoval, když je jako trenér Liberce porazil a nyní se raduje proti Liberci, i když ho přivedl k titulu.
      To samé třeba Ščasný s Teplicemi proti Spartě.
      Karel je prostě zaměstnanec Boleslavi a může mu to být jedno, proti komu se raduje.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      lassiter     před 10 lety 31.03.2014 22:18 |  
      0 0

      to je vtip?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 22:31 |  
      0 0

      Náhodou na tiskovce mluvil ohledně toho vyloučení velmi rozumně.

  49. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Nosorozec     před 10 lety 31.03.2014 22:02 |  
    0 0

    Po 22 kolech máme 7 červenejch karet. To znamená, že bez mála každej třetí zápas dostaneme červenou kartu.

  50. Dotaz na Damiena

    sicilianbrno     před 10 lety 31.03.2014 22:22 |  
    0 0

    Asi už to tu zaznělo a hl sem viděl jen druhej poločas, ale ve zkratce, co je Damienovi a jak dlouho bude ješte mimo?

    dík za info

    • Re: Dotaz na Damiena

      edenian     před 10 lety 31.03.2014 22:49 |  
      0 0

      Vyuzil tajneho dodatku ke smlouve a vraci se do Rumunska.

    • Re: Dotaz na Damiena

      Alanor (admin)     před 10 lety 31.03.2014 23:02 |  
      0 0

      Nateklý kotník. Dle Slavie by měl hrát buď už teď v Brně, nebo proti Jablonci.

  51. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Slawek     před 10 lety 31.03.2014 22:25 |  
    0 0

    Quelhare jsem přesvědčen, že v případě penalty nemáš pravdu ! Čontofalský se Magery vůbec nedotkl. Podívej se na to znovu.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Mike     před 10 lety 31.03.2014 22:34 |  
      0 0

      Jasně ho podtrhnul rukama.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Alanor (admin)     před 10 lety 31.03.2014 23:05 |  
        0 0

        Jo, o penaltě nebylo sporu. Diskutovat se dá leda o tom předchozím ofsajdu, který byl podle mě minimální a přikláněl bych se k názoru slaviatora a Damkové, že se rozhodčím nedá vyčítat puštění toho momentu. Proto nechápu, proč si Pastoor tak stěžoval na tiskovce, zvlášť když se holedbal, jak on o rozhodčích nikdy nehovoří.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          bongor     před 10 lety 01.04.2014 07:04 |  
          0 0

          O tom ofsajdu se diskutovat nedá Alanore.Ten prostě byl,měl se odpískat a vůbec bychom se nebavili o té penaltě.Jestli máš možnost,pusť si záznam,zastav si okamžik přihrávky a uvidíš,že Magora je tam o půl metru a ještě druhý boleslavák je tam velmi nepatrně.O tom druhém by se dalo diskutovat,ale o Magerovi ani náhodou.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 01.04.2014 13:04 |  
          0 0

          Já s tímhle zásadně nesouhlasím...ofsajd buď je nebo není. Všechny kokotiny typu posuňme ofsajd o metr (Bruckner), nebo těsné ofsajdy pouštějme jsou nesmysl. V tu chvíli se ofsajd nedá "změřit." Kdo má patent na to říct co těsný ofsajd je a není? Jaký je rozdíl mezi těsným ofsajdem a neomluvitelnou chybou? Nemluvě o tom, jak by se s tím dalo krásně dalo pracovat například při záchraně Příbrami že..
          Já dokážu pochopit, že rozhodčí těsné ofsajdy splete, to je normální a omluvitelne, ale hlásat, že těsné ofsajdy se mají pouštět jsou vlastně proti základním pravidlům fotbalu..

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Khadgar     před 10 lety 31.03.2014 23:14 |  
      0 0

      Penalta byla jasná, spíš mi přišlo úsměvný, jak se tam Magera po tomhle běžným střetu čtyřikrát přetočil v "ohromných" bolestech. Dvoumetrovej chlap a několikrát se tam v zápase svalil jak děcko. Že se nestydí.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        mitsu     před 10 lety 01.04.2014 00:02 |  
        0 0

        bylo to komicky no. ale to je holt nesvar dnesniho fotbalu. to simulovani mi strasne vadi.vubec se nedivim tomu, ze si spousta lidi z fotbalistu dela srandu, ze to jsou hrozní čajíčci.

  52. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Betynka58     před 10 lety 31.03.2014 22:49 |  
    0 0

    Co se týká naděje na zachranu, tak z mého pohledu mohou nastat dvě situace:
    a) Damien se dá brzy do kupy (nejlépe už pro zápas s Jabloncem - pohár s Brnem vem čert)
    b) jeho léčba potrvá pár týdnů či měsíců.
    a) o záchranu nemám nejmenší obavu,
    b) o udržení budeme hrát do posledního kola, ale i tak doufám, že potřebnou bezgólovou remízu v Ostravě nějak ukopeme, jelikož tamější čutálisti mají s proměňováním šancí ještě podstatně větší problém než Slavia. Budou to ale pořádné nervy!

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Nosorozec     před 10 lety 01.04.2014 00:13 |  
      0 0

      Vidím to úplně stejně.

  53. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    porschak     před 10 lety 31.03.2014 22:55 |  
    0 0

    Pokud budou naši hrát, tak jak autor napasal tento článek, tak nás určitě bude čekat druhá liga. Je to opravdu hnus!!!

  54. další zápasy

    rak (přítel SN)     před 10 lety 31.03.2014 23:04 |  
    0 0

    Zatím se pořád nepodařilo protrhnout opakování našich výsledků z podzimu. Vše dopadlo stejně (tedy výhry, prohry). Když to takhle půjde dál, budeme mít po bodu s Plzní, Brnem, Příbramí a Ostravou a tři s Bohemkou, tedy celkem sedm. To nevím, jestli by stačilo. A nebo se to konečně změní, třeba proti Jablonci. Ale to jsem si myslel už před Jihlavou.

  55. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Petr9608     před 10 lety 01.04.2014 06:20 |  
    0 0

    Jak už tu bylo zmíněno - možnost, že o výsledku s Jabloncem se nebude rozhodovat jen a pouze na hřišti, bych zcela nezavrhoval. JAB se teď bude soustředit na pohár, a výsledky venku má na jaře tristní. Z venku bez gólu, bez bodu, skore 0:8...

    Možná i prorazíme tu 23 zápasovou šňůru bez výhry o 2 branky, jakož i šňůru bez vstřelení aspoň 3 branek...

    Vzpomeňte na poslední zápas Jablek u nás...

    JJ, to byl zápas, kdy "se do Edenu vrátila radost"

    https://www.youtube.com/watch?v=hEbss_1_1Mw

  56. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Betynka58     před 10 lety 01.04.2014 08:59 |  
    0 0

    Tak jsem si včera zase vzpomněl na tu statistiku, kterou nám tady nedávno napsal Barra, a to o inkasovaných gólech Slavie v závěru poločasů. Tentokrát dostali všechny tři góly mezi 40. a 45. minutou daného poločasu, to už snad opravdu nemůže být náhoda.

  57. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    JardaSka (přítel SN)     před 10 lety 01.04.2014 09:01 |  
    0 0

    No tak se tu taky vyjádřím.Já jsem viděl včera kluky bojovat,těžko někomu něco vyčítat.Možná druhý gól Gecimu.Do dvacáté miínuty to bylo z naší strany nakopávání na zdařbuch.Pak po šanci Necky kluci začali trochu hrát.Super šance Fernanda a Necka to měl jednoznačně uklidit.Jakmile jsme ale začali hrát přišel trest.Magera v offsidu (neodmávaném)a pak směšný pád a penalta +červená.Nemůžu si pomoct,jsem asi neoběktivní,ale 4 červené za 6 kol?Myslím,že na nás bylo taky dost faulů na karty a nic.Ten nejznámější Matuly na Damiena.Asi se někomu v lize nehodíme,že by pan Berbr?.Teď dál.Do branky bych vrátil Rakovana,nemůžeme přeci stavět na "starých "golmanech,sorry Radku.Určitě bych zkusil Vyhnala a snad se už vrátí Damien,nikdo neví co mu je a kdy se vrátí.Já alespoň ne.A teď nejčerstvější zpráva,prý končí Alex a bude nás trénovat náš starý dobrý Petrouš.Já nestačím valit oči,co se to děje.Koncepční práce hadr.SKS Navždy!!!

  58. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    naplavnik     před 10 lety 01.04.2014 09:38 |  
    0 0

    Výkon to byl utrápený a výsledek asi již tradiční. Poměrně rozčarovaný jsem s dosavadního projeku Pitáka, takhle si hru kapitána tedy nepředstavuju. Naopak stokráte kritizovaný Zmrhal zahrál ze záložníků nejlépe (lépe i než Hrubý). Celkově na to, v jakém složení obrana nastoupila, to taková hrůza nebyla, ale záloha s nulovým Pitákem, včera neviditelným Hrubým a Zmrhalem je docela plonková. Juhar s Vošahlíkem si odehráli takový svůj standard, tedy lehký podprůměr.

    A Necka? Ten hádám volá co hodinu Damienovi, jak na tom je, protože Boudjemaa je u nás ofenzivně asi fakt jediný s nadprůměrnou kvalitou, nikdo jiný to Neckovi nějak rozumně nedá. A Tomáš nyní potřebuje sérii alespoň dvou zápasů s nějakým gólíkem, pro střelce je hlavní sebedůvěra, a tou se nyní ve Slavii asi fakt nemá od koho nakazit.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Markus     před 10 lety 01.04.2014 10:08 |  
      0 0

      Už několik let se nám nedaří vyladit tým tak, aby udržitelně šlapal. Měli jsme problémy s motivovaností v době, kdy klub dlužil hráčům peníze, tohle období je snad už pryč, ale napáchalo škody, které se dodnes nepodařilo zcela napravit. Stejně tak nám škodí hraní soutěže mimo evropské poháry. Odešli nám tak hráči jako byl Martin Latka, kteří se dokázali do většiny zápasů sebemotivovat a dokázali odehrát solidní zápasy i v době, kdy by s kvůli nízké formě raději jen trénovali. Napravujeme to velkými změnami v kádru, vesměs přichází hráči, kteří už své kvality prokázali, ale jsou z formy. To se ze dne na den nezmění, zlepšit to trvá měsíce a trend se snadno zase zvrátí do negace. V týmu kde je na tom podobně většina hráčů a chybí nám náhradníci na některé pozice se to zlepšuje zvláště špatně, včera to prakticky nešlo poskládat jinak. Cokokoliv nám pomůže se zvednutím formy, beru.

  59. Pepino!!!

    Kunetice     před 10 lety 01.04.2014 10:52 |  
    0 0

    Tak ty máš dost jak koukám jsi jediný spokojený tak ať ti to vydrží.

  60. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    1rytir     před 10 lety 01.04.2014 11:18 |  
    0 0

    Patřím k těm několika málo jedincům (dali by se spočítat na prstech jedné ruky), kteří již na konci podzimu vyjadřovali obavy, že nám reálně hrozí sestup. Byli jsme za to peskováni, označováni za škarohlídy a panikáře. Nemám vůbec radost z toho, že jsme měli pravdu a že se skutečně ukazuje, že tým nemá psychicky na to, aby boj o záchranu zvládl. A jak by také takovou sílu v sobě mohl mít, když s nejčernější realitou nikdo v klubu ani nepočítal. Pláče se nad Koubkem, ale pod jeho vedením k žádnému progresu nedošlo, snad jsme se jen zlepšili v obraně. tah s Pastoorem měl přijít dřív, před zimní přípravou, která nevím o čem byla. Načasování trenérské obměny se tak nepovedlo a přineslo jen další nejistotu do kabiny. Ta je ostatně zjevně v rozkladu. Mazáci, kteří by měli být tahouny záchranářských prací, jsou zjevně z formy a nikdo neví proč a kdo, či co je na vině. Anebo jsou dlouhodobě zranění až se zdá, že marodění na účet klubu je pro ně víc, než boje na hřišti. Proto také Piták, Vošahlík, ale i Necid, Lička, Čontofalský, Černý, či Mičola hrají tak, jakoby nehráli, anebo nehrají vůbec. Mladíci v sestavě dělají co mohou, ale v dané konstalaci i oni působí pod svoje možnosti a psychicky nejsou vyzrálí natolik, aby právě oni zvládli boj o záchranu, což po nich ani nikdo nemůže chtít. Deku na tým háže i naše nschopnost prosadit se ve fotbalovém zákulisí. Tak dlouho se táhnoucí čachry kolem vlastnictví klubu na klidu ani hráčům rozhodně nepřidávají a pak časté vylučování, byť mnohé zcela oprávněné, zjevné přehmaty rozhodčích v hráčích vzbuzují pocit ublíženosti a s ním se bojuje o přežití opravdu špatně. Co s tím? Nikdo ani netuší. Snad jen kouzelná hůlka by mohla pomoc. Tu ale nikdo nemá. Nezbývá než doufat, že se ti zkušení sejdou někde na pivě, seřvou se a třeba i opijí a potom se zdravě naštvou. Nejdříve každý sám na sebe a potom na vše kolem, zapřisáhají se, že Slavii potopit nenechají a hlavně a především to začnou realizovat na hřišti a to hned!

  61. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Sedrousek     před 10 lety 01.04.2014 17:37 |  
    0 0

    Ta sestava kterou jsem včera viděl mi radost neudělala. Nebyl jsem překvapený že jsme prohráli. Mám ale pocit že to stejně dobře dopadne. V práci jim to tam pořád říkám a oni ze mně mají čím dál větší srandu. Ale kdo se směje naposled ten se směje nejlíp. A já věřím že se budu smát na konec já. Snad se stane zázrak. Stačí aby se uzdravil Budjemaa a jít tomu štěstíčku trochu na proti. Ale jenom trošku ne jak to dlouhá léta dělali na Letný. Tam mu chodějí naproti až do kabiny rozhodčích. A z takový záchrany bych já osobně radost neměl

  62. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    jesus76     před 10 lety 01.04.2014 19:17 |  
    0 0

    Milí a vážení souvěrci,
    zřejmě jsem atypický fanoušek Slavie, a se svým hlasem zde na fóru asi budu osamocen, leč už se musím také vyjádřit.
    Obecně si myslím, že každý fanda Slavie je velmi náročný fanda a vždy si myslí nebo je přesvědčen, že ví kde přesně je problém v klubu, ví jak má vypadat hra, ví zcela určitě kdo co jak má hrát a kdo nemá hrát radši vůbec, je přísný a obvykle striktní ve svých názorech či snad soudech. Fakt, že se fotbal hraje především pro lidi, ještě neznamená že tomu lidi také jaksepatří rozumí. Mířím tím tam, že kdyby hru Slavie rozebral např. Buzek, Palička či jiný metodik, zcela jistě to bude mít jinou váhu (třebas ne větší, či menší, avšak jinou) než rychlé soudy fanouška XYZ, který ten mač viděl jednou v transu na tribuně.
    Vůbec se nechci nikoho zde dotknout, jen se chci na věc dívat objektivně.