Fortuna liga

Slavia - Jablonec 0:0

Slavia získala v zápase s Jabloncem jediný bod za bezbrankovou remízu, za kterou navíc může být ještě ráda, protože ve druhém poločase přestála velké množství šancí soupeře.

Slavia - Jablonec 0:0

Slavia: Černý - Dostál, Škoda, Neves, Nitrianský - Gecov, Zmrhal (76. Čonka) - Juhar, Hrubý, Vyhnal (14. Boudjemaa) - Necid (85. Sodoma)

Trenér Alex Pastoor vytáhl na Jablonec nečekanou kartu, na post levého křídla postavil útočníka Pavla Vyhnala, který na jaře zatím zasáhl jen do dvou soutěžních zápasů, vždy jako střídající hráč na poslední minuty. Na lavičce náhradníků byl připravený již uzdravený Damien Boudjemaa. První minuty se na hřišti nic moc zajímavého nedělo a tak nejvíce zaujalo, že trojice záložníků hrála v rozestavení 1-2, když nejblíže obraně běhal Hrubý a před ním dvojice Gecov - Zmrhal. Po deseti minutách se zranil v čistém souboji o míč Pavel Vyhnal a tak asi o dost dříve, než kdokoli čekal, nastoupil na hřiště Damien Boudjemaa. Slávisté se po jeho příchodu osmělili a Zmrhal, který se přesunul na levý kraj zálohy, poslal do vápna dva pěkné centry, na které jeho spoluhráči jen těsně nedosáhli. Na druhé straně však po odvráceném rohovém kopu chyboval Hrubý a Černý musel hasit nebezpečný brejk zakončený střelou Kopice. V 27. minutě Boudjemaa krásně přiťukl za obranu Juharovi, ten z úhlu zblízka trefil zadní tyč, odražený míč pak trestuhodně nad prázdnou bránu poslal Zmrhal. Poté sudí přerušil zápas při pokřiku "Pelta je čurák", čímž jen dokázal, že český fotbal je absurdní divadlo, za které by se nemusel stydět ani Václav Havel. Po restartu zápasu se do tutovky dostal hostující Beneš, jeho střelu po rohovém kopu ale obrana sešívaných naštěstí zablokovala. Další drama na hřišti přinesla srážka Nevese s Rossim, po které stoper Slavie ztratil vědomí. Několik minut se nehrálo, Nevese odnášeli na nosítkách přímo k sanitce a do hry se chystal Čonka, když se Fernando Neves u rohového praporku zvedl z nosítek a vběhl zpět na hřiště, jako by se mu nic nestalo. První půli, ve které se nehrálo z různých důvodů dobrých pět minut, nastavil sudí Zelinka o minuty tři. Už v nastaveném čase pronikl po přihrávce Boudjemaay do vápna Zmrhal, místo střely však nepřesně přihrával. Vzápětí vystřelil sám Boudjemaa, ani on ale nebyl úspěšný.

Ani ve druhé půli hra nenabrala vyšší tempo, zaujala nejprve hlavička Škody po rohovém kopu, kterou Valeš zneškodnil na brankové čáře, na druhé straně po brejku chytil střelu Rossiho a po chvíli po chybě Dostála hlavičkoval tentýž hráč nad Černého bránu. Hosté působili ve druhém poločase nebezpečněji, přestože mírnou územní převahu měli slávisté. Kolem 70. minuty pak Slavia úplně vypadla z role a obrana jen přihlížela, jak hosté pálí jednu šanci za druhou, vynikal v tom především Rossi. Tři body sice potřebovala Slavia, jenže na hřišti to vypadalo jako čekání na gól hostí. Blízko k němu byl Beneš, jehož střela po rohovém kopu zřejmě olízla břevno. V závěru zápasu pak "potěšil" tribuny sudí Zelinka, když nastavil jedinou minutu, neponechal výhodu Slavii při přechodu do útoku po faulu, načež neumožnil ani rozehrání přímého volného kopu a odpískal konec zápasu. Slavia v něm získala bod, který je v její situaci zoufale málo, ale může být za něj ráda, protože ve druhé půli byla výrazně horším týmem a hosté měli velké množství velkých šanci.

Jako první hodnotil zápas tradičně trenér hostů Roman Skuhravý: "Je to teď takové frekventované sousloví, ale hodí se to - beru bod s pokorou. Poprvé jsme na jaře venku neinkasovali branku, a tak bod beru. Na druhou stranu jsme ve druhé půli měli jasnou herní převahu, bohužel naše bolest je v útočném vápně a proto nevezeme tři body. Jediná pasáž, kdy nás Slavia zlobila, bylo 20 minut po příchodu Boudjemaay. Bod není spravedlivý, ale ze hřiště soupeře jej bereme. Přerušení hry kvůli skandování diváků jsem vůbec neregistroval, já jsem řešil tou dobou s hráči, jak reagovat na přítomnost Boudjemaay na hřišti."

Alex Pastoor hovořil po zápase takto: "Je jisté pravidlo, které říká, že když nedokážete vyhrát, tak alespoň neprohrajte. A to jsme dnes udělali. Podruhé v řadě jsme udrželi čisté konto. V první půli jsme měli vyložené šance Juharem a Zmrhalem, ve druhé půli jsme pak už nehráli dobře, Jablonec byl blíže vítězství. Ukázali jsme bojového ducha od začátku do konce, příkladem šel Fernando Neves, kterého téměř odnášeli na hřbitov a on se vrátil na hřiště. My jsme přitom s doktorem nechtěli riskovat, ale pro něj nebylo jiné řešení než se vrátit na hřiště. Zranění Pavla Vyhnala nevypadá vůbec dobře, jedná se zřejmě o těžké zranění kolene. Boudjemaau jsme samozřejmě nechtěli poslat na hřiště tak brzy, plánovali jsme pro něj 30-45 minut v tomto zápase, protože tři týdny prakticky netrénoval. Čekají nás dvě velké výzvy, Sparta a Plzeň, my ale budeme bojovat. Nebojím se nikoho, ale strategii samozřejmě kvalitám soupeřů přizpůsobíme."

Komentáře (111)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    dArtagnan     před 10 lety 08.04.2014 17:11 |  
    0 0

    To vypadá spíš na 4-3-3 nebo 3-5-2, to jsem vážně zvědavý.

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      Travinho     před 10 lety 08.04.2014 17:45 |  
      0 0

      Podle mě 4-4-2

  2. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 17:14 |  
    0 0

    No to jsem zvedav...kdyz jsem videl dvakrat Vyhnala, pripominal mi stylem hry pomaleho Korese, spis se plouzil po hristi jakoby bez zajmu...treba prekvapi, uvidime.

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      Travinho     před 10 lety 08.04.2014 17:45 |  
      0 0

      Vyhnal a Koreš? To je jako srovnávat Messiho a Pepého. Proboha...

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 18:36 |  
        0 0

        Kdyz uz se tady ohanis bohem, tak nam laskave vysvetli rozdil mezi Koresem a Vyhnalem...kdyz si to pozorne prectes, srovnaval jsem jejich nasazeni neboli plouzeni se po hristi...oba byli pomali a nebyli schopni kloudne prihravky...

        • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

          Travinho     před 10 lety 08.04.2014 20:57 |  
          0 0

          Koreš i Vyhnal jsou rychlí tak průměrně a zrovna tyto dva borce bych řadil mezi ty jejichž nasazení je dost velké a chtějí hrát, ale moc kazí. Nicméně porovnávat hráče do vápna s poměrně špatnou technikou, s drobným technikem s výbornou hrou jeden na jednoho mi přijde mimo mísu.

          • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

            Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 23:42 |  
            0 0

            No moc me to nepresvedcilo, ale budiz...jejich cas treba teprve prijde, preji to obema.

  3. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    petrjir     před 10 lety 08.04.2014 17:28 |  
    0 0

    Mě překvapuje počet hráčů na lavičce. To tam nemohli dát třeba někoho nejlepšího z juniorky či dorostu, jen aby ukázali, že se mladí můžou dostat do sestavy, popřípadě jen na lavičku, když budou makat?

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      edenian     před 10 lety 08.04.2014 17:37 |  
      0 0

      Myslim ze mame fakt jiny starosti ...

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      quelhar (admin)     před 10 lety 08.04.2014 18:14 |  
      0 0

      Na lavicce je jeste Sodoma.

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        petrjir     před 10 lety 08.04.2014 18:20 |  
        0 0

        Aha, to na oficiálkách předtím nebylo..

        • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

          quelhar (admin)     před 10 lety 08.04.2014 18:29 |  
          0 0

          Jj, taky jsem se doma divil, ale v zapisu o utkani Sodoma je.

  4. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    edenian     před 10 lety 08.04.2014 17:40 |  
    0 0

    Zaloha vypada sebevrazedne.

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      edenian     před 10 lety 08.04.2014 17:46 |  
      0 0

      Tak ja jdu, budu se modlit.

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        jarodo57     před 10 lety 08.04.2014 17:50 |  
        0 0

        Sestava vypadá hrozivě. Nevím jestli nám to modlení bude trochu platné. Já jdu s hrůzou.Tak snad,ale.....

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      zeleznik2     před 10 lety 08.04.2014 18:55 |  
      0 0

      Už tam hraje Damien, tak dopředu to je celkem ok...

  5. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    Travinho     před 10 lety 08.04.2014 17:47 |  
    0 0

    Já nevím no. Dva vysoké hrotové hráče, když nejsme schopni míči zásobovat ani jednoho? To mi přijde trošku luxus. Jsem dost zvědavý na rozestavení, ale že by hrál Vyhnal nalevo?

  6. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    zeleznik2     před 10 lety 08.04.2014 17:53 |  
    0 0

    Tak jsem to tipnul s Černým dobře, ale že v základu bude Vyhnal?to jsem fakt nečekal, jo ještě lavička


    Lavička náhradníků: Čontofalský, Prošek, Souček, Boudjemaa, Čonka, Vošahlík,

  7. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    Dresco     před 10 lety 08.04.2014 18:24 |  
    0 0

    Koukam, ze na CT konecne sehnali nekoho kdo umi anglicky po tom trapasu posledne...jinak dnes jsem teda hodne zvedavy na Vyhnala, moc bych mu pral,a by se prosadil.

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      zeleznik2     před 10 lety 08.04.2014 18:45 |  
      0 0

      Tak Vyhnal už konečná ani ne 12 minut na hřišti, lazaret se nám rozšířil o další jméno, jde na plac Damien....

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        Dresco     před 10 lety 08.04.2014 18:46 |  
        0 0

        To je fakt skoda, dostane konecne sanci a pak takovy zraneni...snad to Damián zvladne uhrat...

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 18:47 |  
        0 0

        Co se mu stalo?

        • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

          zeleznik2     před 10 lety 08.04.2014 18:49 |  
          0 0

          V tv řikali, že asi vazy v koleně, tak to vypadá na delší odpočinek...

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      sasky     před 10 lety 08.04.2014 18:46 |  
      0 0

      No Vyhnal si moc nezahrál :( to koleno to nemohlo vydržet. V lepším případě menisky, v horším vazy v hajzlu (sry za to slovo, líp to říct nejde).

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2014 09:35 |  
        0 0

        To si udelal sam nebo je to po faulu? Pokud plati druha varianta a souper ho zlikvidoval, nemelo by se to nejak resit?

        • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

          sasky     před 10 lety 09.04.2014 17:53 |  
          0 0

          Udělal si to sám. Šel do souboje a podlomilo se mu koleno u stojné nohy... Nic moc.

  8. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 08.04.2014 19:09 |  
    0 0

    zatím příliš nezáživný zápas, hodně soubojů a po jedné šanci na každé straně. Nejvíc mne dostává rozhodčí, který neustále přerušuje utkání.

  9. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 08.04.2014 19:19 |  
    0 0

    Zmrhal a zase zmrhal....zatím dvě šance a obě zazdil..

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 19:22 |  
      0 0

      Zatím nejlepší hráč:-)

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

      rudahvjezda     před 10 lety 08.04.2014 19:23 |  
      0 0

      Sorry, ale Zmrhal dnes zatim patri jednoznacne k nejlepsim hracum. Je aktivni, duslednej, technickej. Libi se mi. Skoda tech dvou sanci, ale jestli bude takhle hrat dal tak si ten zaklad zaslouzi

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 19:29 |  
        0 0

        ale porad mu chybi koule aby sel do zakonceni..

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

          Kenny     před 10 lety 08.04.2014 19:34 |  
          0 0

          Zato Necka ty koule má, co? To je hrůza. Ještě je tady někdo, kdo tvrdí že Necka je o dvě třídy vejš než ostatní?

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

            Thane (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 20:27 |  
            0 0

            necid je strasnej no bohuzel..:(
            Zmrhal hral dneska asi nejlip za celou sezonu ale ma podle me na hodne vic este ale nema koule..

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

      Nosorozec     před 10 lety 08.04.2014 19:29 |  
      0 0

      Zmrhalův dneska dokazuje, že když hraje aktivně, tak je na hřišti přínosem. Doufám, že na výkon v prvnim poločase naváže.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

        LordEdmund     před 10 lety 08.04.2014 19:41 |  
        0 0

        Dneska je opravdu mimořádně aktivní, ale neproměněná 100% šance ( prázdná brána po tyči) je stejná chyba jako když gólman vykopne na nejbližšího protihráče. To se prostě nemůže stávat. Dnes to zas moc nejde Hrubému ani Neckovi.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

          sicilianbrno     před 10 lety 08.04.2014 20:50 |  
          0 0

          tak zrovna 100% šance vypadá trochu jinak. V tv bylo z opakovačky vidět, jak měl málo času na zaměření a navíc byl předním hráč, tudíž musel by miřit tudíž rozhodně prázdnou bránu před sebou neměl.
          Ale neomlouvá ho, že bránu ani netrefil

  10. Re: Slavia - Jablonec 0:0 po 1. pol.

    Nosorozec     před 10 lety 08.04.2014 19:28 |  
    0 0

    Fernando Neves je borec! :) Už ho nesli do sanitky, ale on se zvedne a vrátí se do hry. "V pohodě, jenom menší otřez mozku, hraju dál!" :) Prostě chlap jako skála!

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 po 1. pol.

      sicilianbrno     před 10 lety 08.04.2014 20:39 |  
      0 0

      sice težkej nekopa, ale tím gestem tvrdáka mě taky potěšil :-)

  11. Re: Slavia - Jablonec 0:0 po 1. pol.

    hamlo1 (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 19:34 |  
    0 0

    komentare vTV :podkopnuti Necida -byl to faul,ale
    faul na Neveze -bylo to predlokti

  12. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

    slavistajiri     před 10 lety 08.04.2014 20:00 |  
    0 0

    To je trága. Sp koledujeme

  13. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

    jufoun (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 20:01 |  
    0 0

    achjo to není fotbal, ale být Necid v dresu sparty a být zatažen ve vápně rukou byla by jasná 10

  14. hodnocení

    rudahvjezda     před 10 lety 08.04.2014 20:24 |  
    0 0

    černý 6 - dostál 5, škoda 6, neves 6, nitri 5 - gecov 5, zmrhal 6 - juhar 5, hrubý 5, boudjemaa 6 - necid 3

    • Re: hodnocení

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 20:26 |  
      0 0

      Tak to ani náhodou..Šestky???

    • Re: hodnocení

      sicilianbrno     před 10 lety 08.04.2014 20:38 |  
      0 0

      ty šestky sou srandovní docela, sniž to každemu o dva, krom necida a černeho, těm o jedno a dá ti to reálný obraz....

      Nevidět zápas, tak bych si myslel že slavka vyhrala 2:1 a hrál se fotbal nahoru dolů

  15. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

    opicemag     před 10 lety 08.04.2014 20:24 |  
    0 0

    Pokud se zachráníme (o začínám se dost bát, že to nemusí vyjít), je třeba tento tým kompletně rozprášit a postavit nový. Nechat tak 3-5 hráčů a postavit úplně nový tým. Vím, zní to tvrdě, ale jinak to nepůde (samozřejmě musí přijít ruský či jiný bohatý majitel). Co má jakýkoli trenér dělat s tímhle souborem nekopů?

  16. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

    jesus76     před 10 lety 08.04.2014 20:25 |  
    0 0

    Tři nejlepší: Zmrhal, Gecov, Juhar
    Tři nejhorší: Necid, Hrubý, Neves

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 20:28 |  
      0 0

      Neves nejhorší? A viděl jsi střed útočné zálohy? Já také ne.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

      sicilianbrno     před 10 lety 08.04.2014 20:28 |  
      0 0

      Zmrhal souhlas, Gecov dobrej vtip nebo sis pletl hráče, i když jinej rezavej tam nebyl, tak nevím

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

        rudahvjezda     před 10 lety 08.04.2014 20:34 |  
        0 0

        tři nej: zmrhal, neves, černý
        tři hrůza: necid, juhar, dostál

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

          denydzlSKS     před 10 lety 08.04.2014 21:03 |  
          0 0

          Neves podle mně ani náhodou mezi nejlepšíma. On si to ještě relativně odbránil, ale jeho způsob hry je taky jedna z věcí, která má vliv na útočení. On to kope jak libero někde v I.A třídě prostě míč odkopnout a hlavně nepustit útočníka. Ale (asi mám moc vysoké nnároky) ligový fotbalista, krot zkušený harcovník, by měl k odkopům z jedničky sahat jen v krizových situacích a ne v drtivé většině případů. Klid a rozvážná rozehrávka stoperů to pak hodně usnadní i záloze či útoku, kteří nemusí lítat nahoru dolů za nákopama.

          Dneska se mi třeba líbil Nitrianský, na kterýho jsem začal být trochu alergický, ale hrál dobře. Rozehrával v klidu a pokud možno nenakopával nazdařbůh. Navíc si to dnes odbránil i dozadu dobře.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 21:43 |  
      0 0

      jsi hodně mimo. a neopič se po bolševikovi Konečným

  17. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Euforak (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 20:27 |  
    0 0

    Těch chyb je za zápas z naší strany hrozně moc.. Ztráty, špatný přihrávky, mizerný standardky.. Není to dobrý, ale bod je zlatej..

    Co tam drželi ti naši kopáči u děkovačky?

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Dresco     před 10 lety 08.04.2014 20:33 |  
      0 0

      V TV bylo videt jak dava Vosahlik Skodovi po zapase nejakej srolovanej transparent, ci co...

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Euforak (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 20:34 |  
        0 0

        To vím, ale nevím co bylo na něm )

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Dresco     před 10 lety 08.04.2014 20:58 |  
          0 0

          tak to se asi dozvime az dorazi nekdo z dnes pritomnych osobne...ale docela me to zajima.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Eluin (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 21:13 |  
          0 0

          Na derby společně za Slavii nebo tak něco.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          slaviator     před 10 lety 08.04.2014 21:23 |  
          0 0

          bylo tam "Na derby společně za Slavií"

  18. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    sicilianbrno     před 10 lety 08.04.2014 20:35 |  
    0 0

    Nebudu hodnotit Jablonec, ten mě nezajímá.
    Totální nuda, hra slavie solidní podrůměr.

    Nejlépe to zhodnotil a vystihl na závěr ten komentátor:
    " rozhodčí nastavuje pouze minutu, asi se na ten fotbal už nemohl dívat " :-/

    Doklepat ligu, v létě totál překopat tým, zbavit se pruměrných a nepotřebných hráču (kterých máme dostatek) a nastavit nějakej novej koncept, bud nechat Pastora nebo přivezt Beránka a hrát na dva utočníky, protože Necid jako jeden utočník je prostě nevyužitej (myšleno obecně, ne že zustane v letě).
    Možná dobře, že sme vypadli v domácím poháru, můžem ten tým opravdu přebudovat a udělat čistku, což by v připadě předkola evropské ligy zas tolik nešlo....

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      alois_veliky (admin)     před 10 lety 08.04.2014 23:33 |  
      0 0

      Jen pro zajímavost - Beránek dnes seděl na tribuně za naší střídačkou a chvílemi si dělal poznámky...

  19. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    denydzlSKS     před 10 lety 08.04.2014 20:38 |  
    0 0

    No, ale alespoň trochu zahráli Zmrhal, Gecov, Nitrianský(docela povedená trojka) a Černý. Jinak fakt bída..no, bude to ještě zajímavé s tou záchranou. Narozdíl od průběhu našich zápasů, které jsou až k uzoufání nezajímavé.

  20. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    sicilianbrno     před 10 lety 08.04.2014 20:41 |  
    0 0

    No nic jdu si zpravit náladu a zkouknout Chelsea- Paris....abych se mrkl jak vypadá fotbal .....

  21. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    houston (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 21:14 |  
    0 0

    Bože, kolik máme hráčů na ligu ? Pět ? Možná ani tolik ne...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Euforak (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 21:21 |  
      0 0

      Chudák Vyhnal.. Sotva je v pohodě, zase na půl roku zrakvenej..

  22. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    edenian     před 10 lety 08.04.2014 21:17 |  
    0 0

    Me tam teda pripadlo, ze rozhodci to prerusil po "Pelta ven", ze ten druhej porik byl az potom, nebo ne? Rozhodne tomu sefoval nejakej chlapek s knirem. Coz je fuk, protoze jsme si to moooooc uzili a jiste jsme potesili televizni divaky :-)

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Tomski     před 10 lety 08.04.2014 21:25 |  
      0 0

      po "Pelta ven" něco říkal hlasatel...přerušil až po tom "Pelta je ...."

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Pepino44     před 10 lety 08.04.2014 22:13 |  
        0 0

        Ano,po prvním pokřiku "Pelta je č,,,k" hlasatel napomínal diváky aby nepoužívali sprostých slov,po druhém pokřiku "Pelta je č,,,k" rozhodčí teatrálně přerušil hru. Je zajímavé,že pokud takový pokřik použili reprezentanti,tak to Peltovi nevadilo. Pokud se to použilo proti němu,tak je to špatně. Proč je to špatně,když je to pravda. Jinak mnozí zde psali,že soudce Zelinka je jeden z nejlepších soudců,ale mně to dneska moc nepřipadalo. Je to asi velký šéf,všiml jsem si toho při autech,kdy pomezní zdvihl praporek,že je míč v autu,ale čekal kam ukáže Zelinka. Komické bylo také nastavení v prvém poločase,kdy po zranění Vyhnala a přerušení zápasu po pokřiku se nehrálo celkem 7 min.a sudí se odvážil nastavit 3 min. Jinak konec zápasu byl rovněž komický. Nejprve něco vysvětloval hráči (asi proč neponechal výhodu) a když se vykecal,tak pískl konec,protože nastavil pouze 1 minutu.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      slaviator     před 10 lety 08.04.2014 21:28 |  
      0 0

      Ve druhém poločase to už prý v TV nebylo slyšet... Teda aspoň kamarád, kterej na to koukal v TV, tak nic ve druhým poločase neslyšel, asi stáhli ruchový mikrofony nebo nevím...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      bongor     před 10 lety 08.04.2014 21:31 |  
      0 0

      Fotbal z naší strany učiněná hrůza.Rozhodčí to přerušil po Pelta ven,nevím kvůli čemu by to jinak mohlo být.Dneska nejlepší Zmrhal a Černý.Damienovi to moc nešlo,Necka se trápí,je mi ho kluka líto.
      Jabka mnohem lepší,bohužel,i když taky žádná sláva.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Tomski     před 10 lety 08.04.2014 21:40 |  
        0 0

        vážně to přerušil až po "Pelta je č...."

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          slaviator     před 10 lety 08.04.2014 21:43 |  
          0 0

          Přesně tak, přerušil po "Pelta je [mužský pohlavní orgán]"

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 21:45 |  
      0 0

      Přerušil když se spustilo Pelta je čur.. Hned jak se to začlo skandovat tak "šéf" securitky pod kotlem dostal nějaké instrukce do vysílačky a následovalo přerušení a posílení security pod kotlem. Osobně mi to ale přijde od Pelty dost trapné honění ega. Jestli chce válku s fanouškama tak jde dobrým směrem, pro fotbal to ovšem dobře není a nebude. S takhle nastavnejma pravidlama ani nemusej derby hrát protože tam přeruší poprvý pak podruhý a pak se strhne taková mela, že se to bude moc rovnou ukončit. Už dneska to přerušení vyvolalo hoodně velkých a zbytečných emocí jak v heldišti tak i na hřišti u hráčů, kteří právem nechápali co se děje a chtěli hrát.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        slaviator     před 10 lety 08.04.2014 22:28 |  
        0 0

        Já bych nepřerušoval za žádné slovní projevy, ani za "Jude Slavie", "Smrt Spartě", "Poláci z Baníku" apod, natož za "Pelta je ču..." Jediný, kdy bych kvůli slovnímu projevu přerušoval, tak kdyby kotel skandoval něco ohledně extremistických hnutí a podporoval je... (Jako se děje na Ukrajině, v Rusku, ...)

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 23:42 |  
          0 0

          Přerušování kvůli skandování i když vulgárnímu je fakt extrémní nesmysl....

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            slaviator     před 10 lety 09.04.2014 00:21 |  
            0 0

            Přesně... kromě situace, kdy by se skandováním adorovaly zvěrstva holocaustu, genocidy apod. Teprve pak by bylo přerušení či ukončení zápasu na místě...

  23. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    slaviator     před 10 lety 08.04.2014 21:26 |  
    0 0

    Nejlepší hráči: Zmrhal, Nitrianský, Gecov.
    Nejhorší hráči: Hrubý, Necid, Juhar
    Muž zápasu: Pelta ven
    Tvrďák zápasu: Neves...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Tomski     před 10 lety 08.04.2014 21:28 |  
      0 0

      Juhar ???

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        slaviator     před 10 lety 08.04.2014 21:39 |  
        0 0

        Ten hráč sice má tvrdou střelu a rychlost, ale občas by měl používat to co má mezi ušima...

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2014 08:55 |  
        0 0

        myslíš, že by nosem dal ještě tvrdší střelu?

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Euforak (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 21:31 |  
      0 0

      Nemůžeš u těch nekopů určovat, kdo je nejlepší.. To pak vyzní, že je nejlepší jen proto, že toho nezkurvil tolik co ostatní.. A to je samozřejmě smutný )

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Falk     před 10 lety 08.04.2014 21:35 |  
        0 0

        Nechci byt vulgární,ale souhlas!

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Falk     před 10 lety 08.04.2014 21:38 |  
          0 0

          Líbil se mi Nitrianský a Gecov,proč hrál Sodoma?

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            slaviator     před 10 lety 08.04.2014 21:39 |  
            0 0

            Proč hrál Sodoma? A kdo jinej měl hrát? Vyhnal se zranil, Necid jednak nemá formu a jednak nemohl, tak koho do útoku místo něho?

            • Re: Slavia - Jablonec 0:0

              Falk     před 10 lety 08.04.2014 22:04 |  
              0 0

              Kdy hrál v juniorce,nepamatuji si,to není nic proti němu,to vůbec ne,ale nejsou v juniorce ostrilenejsi borci.No nic,dnes to není o Sodomovi,moc mu to přeji.Nyni jde už jen o záchranu a po dnešním výkonu,to nebude vůbec lehké .My jsme už tak zblbli z těch nekopu a protekce,že už jsme vděčni jen za to ,že nastoupí na trávník,ale ke koukani to není a zádný progres taky nemůže přijít ,u našeho týmu už delší dobu chybí fotbalovost.Kluci to dnes odjezdili,bojovali ,ale Jablonec v druhé půli byl o třídu lepší a to taky nic nehrají,ach jo,hlavně ať se udržime

              • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                slaviator     před 10 lety 08.04.2014 22:13 |  
                0 0

                Já nechápal to, proč šel na hřiště Čonka...

                • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                  Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 22:27 |  
                  0 0

                  Protože jinak by tam asi musel Šmicer, fakt není kde brát s tou marodkou co máme.

                  • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                    slaviator     před 10 lety 08.04.2014 22:41 |  
                    0 0

                    Mohl tam jít Prošek, možná tam dát Vošahlíka...

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        slaviator     před 10 lety 08.04.2014 21:42 |  
        0 0

        No souhlas... Na druhou stranu Zmrhal dneska tak marnej nebyl, Nitrianský taky ne. Zmrhala se věčně zastávám, na Nitrianského a Gecova jsem byl už skoro alergickej, dneska je musím ale pochválit... Ale na koho začínám být pomalu alergickej, tak je Necid. První zápasy na jaře se mi líbil, ale on hraje hůř a hůř...

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Euforak (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 21:51 |  
          0 0

          No tak to se na to díváme asi každej přes jiný brejle.. Zmrhal marnej nebyl, ale v nehorázně těžkým boji o záchranu nedá tutovku.. A z celýho mače se mu povedly dvě kliky, víc ani ťuk.. To prostě nemůže stačit. Milan naprosto neefektivní.

          Neckovi to nejde, propadá nějaké depce, že je všechno v prdeli nebo mu nevoní změny po Koubkovi. Nevím.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            slaviator     před 10 lety 08.04.2014 22:16 |  
            0 0

            Vezmu to od konce - s Necidem souhlas. Podle mě chce "až moc", ale zároveň se mi zdá, že poslední tři čtyři zápasy co jsem byl (asi už Znojmo, určitě Jihlava, doma Brno, dneska) hraje děsně alibisticky. Jasně, má to vepředu těžké, ale Sodoma za těch pár minut se mi dneska líbil víc než Necid za celej zápas...

            Zmrhalovi to asi vyčítat moc nejde - prostě musel zavřít oči a vystřelit. Ona ta brána prázdná nebyla, byl tam dotírající obránce, Zmrhal nevěděl zda je či není někdo za ním, musel střílet z první - a netrefil. Bohužel. Daleko víc mě sejří Juhar, který běží na bránu a místo toho aby přihrál lépe postavenému a zcela neobsazenému spoluhráči, tak střílí - zápas co zápas...

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Pepino44     před 10 lety 08.04.2014 22:24 |  
          0 0

          S tím Neckou máš naprostou pravdu,nehraje už dlouho nic. Někteří jej omlouvali,že když nehraje Budjemaa,tak mu nikdo nenahraje. Dneska Damien hrál a Necka byl zase jalovej.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            opicemag     před 10 lety 08.04.2014 22:45 |  
            0 0

            Mně přijde, že se bojí nebo co. Zdá se mi, že do soubojů nechodí úplně naplno, chybí mu agresivita.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          sasky     před 10 lety 09.04.2014 18:11 |  
          0 0

          No Necid hraje to, co mu 2 bránící hráči kolem něj dovolí. Chodí do vápna sám, maximálně při standardkách je tam víc hráčů. Vepředu je po nákopech zoufale málo hráčů a nemá to komu ani sklepnout. A zas takovej plejer, aby vymotal dva obránce to zas bohužel není :( Potřebuje podporu zálohy a pak to půjde.

  24. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 22:04 |  
    0 0

    Mně to zase tak hrozné nepřišlo, mezi týmy je rozdíl 7 bodů a 7 příček..., to by člověk od Jablonce snad i očekával něco jiného, než zdržování v závěru... :-).
    Jsem také celý překvapený z toho, že se mi herně docela líbil Zmrhal. Jistě, šanci prováhal a nějakou chybu také vyrobil, ale jinak to bylo celkem slušné, jen tak dál..

  25. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    zeleznik2     před 10 lety 08.04.2014 22:04 |  
    0 0

    Jak zmínil výše kolega Quelhar bod je zoufale málo, ale na druhou stranu, co Jablonec v druhé půli zahodil to snad ani není možné nedat. Náš klasický výkon z poslední doby těžkopádná hra, po příchodu Damiena se to zlepšilo, ale od 70 minuty už jsme zase fyzicky nestačili. Vzadu katastrofa, opravdu fakt se divím, co ty naši obránci dokážou vyčarovat, třeba takový Neves nedokáže odkopnout míč jinak než na protihráče. Zápas byl hodně bojovný měli jsme tam nějaké šance(Zmrhal), ale bylo toho málo. Nejlepší asi opravdu Zmrhal, vidět byl i Gecov, Juhar a Damien. Černý dobrý.Zklamání: Necka stejně jako Hrubý. Vyhnal toho mnoho nestihl a naše obrana obvyklý výkon vzadu strašné chyby, ale třeba Nitrianský směrem dopředu to nebylo tak špatný..Uf teďka derby, pokud kluci nepředvedou zázrak, tak 3:0 pro Spartu. Poté doma Plzeň, takže možná bodový zisk za dva zápasy 0.

  26. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Aloha     před 10 lety 08.04.2014 22:12 |  
    0 0

    Viděl jsem jen 2.půlku a musím teda říct, že to byla hrozná holomajzna z naší strany s tímhle materiálem teda budeme mít opravdu co dělat, abychom se zachránili

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      edenian     před 10 lety 08.04.2014 23:11 |  
      0 0

      Ale to mame co delat uz asi dva mesice

  27. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Viking     před 10 lety 08.04.2014 22:15 |  
    0 0

    Neviděl jsem tedy Brno ale za tuhle sračku si tu druhou ligu zasloužíme. Pokud byt to skončilo 1:5, nikdo nemohl říct ani popel.



    KISEL VEN!!!

  28. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Viking     před 10 lety 08.04.2014 22:17 |  
    0 0

    Příští zápas, derby. Rozhodčí píská útočný faul Sparty na úrovni vápna Slavie. Míč si bere Martin Juhar a střílí na branku.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 08.04.2014 22:32 |  
      0 0

      *trefuje zeď/rohový praporek

  29. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    ortevor     před 10 lety 08.04.2014 23:33 |  
    0 0

    myslim, ze zraneni Vyhnala je velika skoda...
    kdyz konecne dostal poradnou sanci, tak se takhle odrovna...ted jsem se dival na zaznam v TV, a ten jeho pohyb vypadal pro koleno hodne osklive :/
    A vzhledem k tomu co tam ted Necka (ne)predvadi, tak verim, ze zrovna Vyhnal by se velmi hodil...ale obavam se, ze Vyhnala dlouho neuvidime :/

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Nosorozec     před 10 lety 08.04.2014 23:53 |  
      0 0

      Já bych prohodil v sestavě Juhara s Necidem. Juhar by hrál v útoku, protože dává víc gólů než Necid a je rychlej. Necid by hrál na kraji zálohy, protože i když hraje v útoku, tak si stejně musí chodit pro balony do hlouby hřiště a podržet balon a přihrát na Juhara by mu podle mě teď šlo líp, než mu jde střílet.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Nosorozec     před 10 lety 08.04.2014 23:55 |  
        0 0

        nebo bych dal Necida spíš na podhrot a Zmrhala nalevo. Boudjemaa by hrál zprava a Necku by na podhrotu doplňoval Hrubý. Jedinej DZ by tak byl Gecov. Na derby tudiž Černý - Dostál, Neves, Škoda, Nitrianský - Gecov - Boudjemaa, Hrubý, Necid, Zmrhal - Juhar. Nemáme v tom zápase co ztratit, tak proč to takhle nezkusit.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Betynka58     před 10 lety 09.04.2014 00:53 |  
          0 0

          Jak jsem měl vždycky Necku moc rád, tak příště bych ho nejraději nechal sedět za to, co poslední zápasy předvádí (nebo spíš nepředvádí). Že je z formy, to bych mu odpustil, ale nejhorší je, že mi připadá, že vůbec nebojuje a hlavně vůbec nechodí důrazně do soubojů. Klasicky o bylo vidět v první půli, když Zmrhal utekl podél levé lajny, odcentroval (vůbec ne špatně) a Necid to ve finále vypustil. Kdyby do toho centru vlítnul, mohl dá gól. Bohužel po nadějném začátku to ve druhé půli přestalo jít i Damienovi, jehož trápení vyvrcholilo těsně před koncem, když před vápnem zadrbal nadějně se rozvíjející akci. Musím říci, že po dnešku i já, věčný optimista, začínám mít jisté obavy.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          AlesJa     před 10 lety 09.04.2014 10:08 |  
          0 0

          Necid podhrot ???? ten to přeci hrát nemůže tam musí být někdo kdo dá finální přihrávku, kdo má pohyb. Klidně ať to hraje Hrubý, který je dopředu mnohem lepší než dozadu. Boudjemaa může i na kraj, udělal bych klasiku Juhar doleva, Boudjemaa doprava,doprostřed Hrubý, Zmrhal ke Gecovovi

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      slaviator     před 10 lety 09.04.2014 00:24 |  
      0 0

      Na druhou stranu díky tomu zase hrál Boudjemaa... Každopádně Pavla je mi hodně líto... :/ :/

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        ortevor     před 10 lety 09.04.2014 10:23 |  
        0 0

        taky je mne ho moc lito, myslim ze za tech par minut bylo videt, ze na rozdil od vosahliku a dalsich hracu, co to maji na salamu, ze Vyhnal se extremne snazil, koneckoncu videt hrace co hraje na levym kridle, aby nekolikrat behem tech uvodnich par minut zacal presovat rozehravku
        soupere a napadal je uplne naprovo u lajny, takovouhle snahu a nasazeni u vosahlika a spol. clovek nikdy neuvidi...

        velka skoda, uz jenom tim pristupem k zapasu mne fakt potesil...a tohle byla diky situaci v kadru pro nej idealni sance
        si udelat jmeno, protoze jsem presvedcenej, ze na Slavii urcite ma..

  30. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    1rytir     před 10 lety 09.04.2014 10:32 |  
    0 0

    Odpověď na otázku co se stalo se Slavii je zřejmě na Nobelovu cenu. Jinak včera při pohledu z tribuny mi to přišlo, jako kdyby v našem dresu na plac vyrukovalo jedenáct chlapíků, kteří se právě sešli, řekli si kde kdo bude běhat a byli přesvědčeni, že hrají fotbal. Protože fotbal to z naší strany nebyl. Opakovaně jsem to tady psal mnohokrát, ale ještě před pár roky by mnozí z našich dnešních borců nemělo ani na to hrát za béčko. Nezlobte se, ale soubor, který se včera prezentoval "hrou" by měl obrovské potíže i v té II.lize.

  31. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 09.04.2014 10:55 |  
    0 0

    nevede si někdo statistiku kolik už sme letos nastřelili tyčí? přijde mi, že tyč nastřelíme v každym druhym zápase.....

  32. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    zeleznik2     před 10 lety 09.04.2014 18:19 |  
    0 0

    Tak Vyhnal půl roku bez fotbalu, tak to dopadlo nejhůř, jak mohlo...