Info o SN

Anketa Slávista podzimu 2016

Hlasujte v anketě Slávista podzimu 2016, tentokrát v rámci nového webu! Zúčastnit se mohou pouze registrovaní uživatelé. Zapojte se zde!

Anketa je integrována do našeho systému, jediné co musíte udělat, je přihlásit se a vejít na stránku s anketou. Tam vyberete pět nejlepších hráčů a hlasujete! Každý registrovaný účastník může poslat pouze jeden hlas a již jej nemůže měnit. Redakce může hlasy vyřadit nebo smazat, v takovém případě byste mohli hlasovat znova.

Do nominace se zapojili hráči, kteří odehráli na podzim alespoň 100 minut v soutěžích ePojištěníliga.cz, Evropská liga, MOL Cup. Po rozkliknutí na jednotlivé hráče se můžete podívat na statistiku daného hráče.

Máte-li dotazy, pište do komentářů, pokusím se odpovědět.

WEB PRO ANKETU

Komentáře (151)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Arutha     před 7 lety 08.12.2016 22:58 |  
    15 0

    Když oni se mi tam, kluci ušatí, všichni nevejdou...

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 16:54 |  
      0 0

      Chtěl sem napsat něco podobného. NÁDHERA!!! Poslední roky, kdy sem vymýšlel koho ještě napsat... A dnes? Za mne se nevlezli JH10 ani Tonda, protože prostě Milan se Simonem jsou jasní a Muris je náš Mešši (mmch. při prvním pohledu na čísla sem si říkal, že ten GvK nebyl zas tak marný, když ale vidím, že Muri má +13bodů a to mu v herním čase stále chybí 100minut do Gina...). Pavlenka za mne taky jednoznačná volba, držák. No a tak zbylo poslední místo. A to obsadil hráč, u kterého byl nejvíc vidět jeho přínos ve chvíli, kdy na hřišti nebyl - NgNg.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        dubas     před 7 lety 12.12.2016 09:24 |  
        1 0

        Přesně, Pavlenka, Deli, MNN, Hušbauer, Mešanovič, Škoda, Zmrhal a udělej z nich pět. To je nelidské, takhle omezit to hlasování, jen na pět hráčů:-)

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

          dubas     před 7 lety 12.12.2016 09:26 |  
          2 0

          A ještě, Tonda Barák.

  2. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Mike     před 7 lety 08.12.2016 23:52 |  
    3 0

    Nynější hlasování bude hodně vyrovnané, není lehké se rozhodnout. Podle mě bodové rozdíly budou minimální, oproti minulým anketám je hned několik adeptů na vítězství. Za mě takto.

    1. Škoda- vede ,,kanadské bodování" ligy, jeho vítězné góly a asistence nám přinesly nejvíce bodů. Z 10 výher má 4 vítězné góly a 3 asistence na vítězné góly. Tudíž se přímo podílel na 7 výhrách. A to pominu ještě výstavní branku proti Bohemians, která nám zajistila aspoň bod. Lídr týmu se vším všudy. Branky se také dobře hromadí v zápasech se slabšími soupeři /Příbram, Jihlava, Karviná/, ale pak přijdou důležité zápasy a mnou nejmenovaný útočník je vymazán ze hřiště, vzteká se, fauluje a jeho přínos je pro mužstvo nulový. Milan je přesný opak tohoto skřeta z Letné.

    2. Deli- nejlepší stoper ligy, elegance sama, prakticky ,,neobejitelný" obránce. Ještě si ho vychutnávejme, ligu už dávno přerostl a v létě by si zasloužil lepší angažmá než v Kaprlize.

    3. Pavlenka- Pro mě po dlouhé době v brance jistota. Podzim projel bez většího zaváhání, v polovině zápasů, a to i těžkých- Sparta, Zlín- udržel čisté konto a v důležitých chvílích mužstvo podržel několika famózními zákroky. S takovýmto gólmanem se dá vyhrávat na 1-0, což se opakovaně přihodilo v domácích zápasech.

    4. Mešanovič- Úžasná produktivita na to, kolik toho odehrál. 3 vítězné góly, , nastartování obratu na Dukle a lahůdková asistence na vítězný gól, záchráněný bod v poslední minutě se Zlínem. Postupně se propracoval do základní sestavy a utvořil se Škodou zabijácké duo.

    Na 5. místo bylo několik adeptů- Bílek, Zmrhal, Ngadeu, Hušbaeur, Barák.
    5.místo- Barák- rozhodování opravdu těžké, nakonec jsem se přiklonil k Barákovi- Líbí se mi, že se neschovává, chce míč, má nápady a nebojí se je realizovat i za cenu, že něco zkazí. Toho si velmi cením. A navíc má výbornou ránu z dálky, kterou také vstřelil pár důležitých branek.

    Takže takto jsem v anketě hlasoval, je z čeho vybírat a myslím, že i třeba hráči, kteří po hlasování skončí na 5.-7. místě celkového pořadí podávali na podzim lepší výkony, než medailisté z anket minulých.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      el_moscardon     před 7 lety 09.12.2016 11:43 |  
      3 0

      Měl jsem stejný problém. První čtyři máme stejné hráče a na tom pátém jsem se prostě nevěděl. Nakonec jsem to dal Jardovi i za tu repre. Ale nedat tam MNN, Tondu, Walcotta, to je strašně nefér...

  3. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    biggris (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 06:18 |  
    1 0

    Ou, tak tohle se musi udelat na pc, na mobiu to je proste neudelatelny:-)

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Richi (admin)     před 7 lety 09.12.2016 07:11 |  
      0 0

      Ano :)

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      mike-k (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 07:51 |  
      1 0

      Ale jo, jde to i na mobilu.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        biggris (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 09:41 |  
        1 0

        Ale tak jo, slo to. Ale rozhodne to nebylo, slovy klasika, nic komfortniho :)

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

          Richi (admin)     před 7 lety 09.12.2016 14:00 |  
          0 0

          Melo by byt opraveno

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

            biggris (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 14:28 |  
            0 0

            To je dobre :-) skoda jen, ze uz to neodzkousim, kdyz uz mam odhlasovsno. Vyzkousim na konci sezony :-D

  4. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    carfi-sks (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 08:53 |  
    6 0

    1.Deli 2.Škoda 3.Barák 4.Mešanovič 5.Pavlenka

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Pinturichio     před 7 lety 09.12.2016 09:12 |  
      1 0

      uplne stejne, akorat pozmenene poradi, je videt, ze jsi odbornik :))

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        Jachym     před 7 lety 09.12.2016 09:32 |  
        3 0

        Já jsem si "neodborně" dovolil jednoho z těchto borců nahradit Zmrhalem... :-)

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

          afro     před 7 lety 09.12.2016 09:56 |  
          1 0

          To je zajímavý. Mně se tam taky občas motá Zmrhal (na 5 míst mám 8 kandidátů), ale asi se nakonec neodvážím... :-)

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        carfi-sks (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 09:45 |  
        0 0

        Odborníkem bych se určitě nenazýval, jenom mi to tak přišlo, to pořadí je samozřejmě narvané , kolikrát nás podržel právě Pavlenka a možná by měl být na prvním místě on , ale :)

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Balvan86     před 7 lety 09.12.2016 12:23 |  
      1 0

      Taky jsem neodborně vystrnadil Pavlenku a nahradil ho MNN. :)

  5. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Thorklaer (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 09:42 |  
    3 0

    Snad nejtěžší hlasování co pamatuji :)
    1. Simon Deli - každý jeho zápas je pro mě zážitek, neskutečně kraluje a protihráče vyloženě školí. Nejlepší stoper, kterého jsem v lize viděl.
    2. Škoďák - ze začátku se hledal, ale forma v druhé pulce podzimu byla daleko lepší. Tohle od něj čekám.
    3. Hušby - často kritizován, ale pro mě je svými finálními a předfinálními přihrávkami motor ofenzivy. A roste z něj sprinter! :-)
    4. Ngadeu - když hraje před Delim, je obrana skoro neprostupná, na DZ je úplná zeď a zlepšil i rozehrávku. Nesmírně důležitý hráč.
    5. Meši - váhal jsem mezi ním a Zmrhym, ale u Mešiho mi hodně imponuje jeho buldočí povaha a hlad po gólech.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      kjandourek (admin)     před 7 lety 09.12.2016 10:03 |  
      4 1

      Mám to podobně - potřeboval bych tak deset míst místo pěti...

      1.Hušby - u erbéček jsem v něm viděl nafoukanýho idiota, co je schopen se uprostřed akce soupeře zastavit a rozhazovat rukama... Tady mě dostalo, jak přijal úplně jinou roli, stahuje se dozadu, řídí hru a vedle toho taky skluzuje a bojuje.. A ano - taky rád chodím proti proudu, takže k němu cítím sympatie vždy, když pár křiklounů nadává pro jeho původ.
      2.Škoďák - pro mě nepostradatelná hvězda do ofenzivy
      3.Zmrhy - Už za ten gól na Letné... Rychlost a tvrdá střela - všechny předpoklady pro moderní fotbal
      4.Meši - jeho zaujetí pro hru a neustálý hlad po golech mi imponuje
      5.Deli - Nejlepší stoper... Mohl by sem tam dát i gól, aby to bylo ještě trochu vyšperkovanější :-)

      A teď mi tam chybí: Barák, Ngadeui (takové dva symboly podzimního vzestupu), Pavlenka ... a také Jirka Bílek, nenápadný kapitán, který to podle mého názoru úžasně řídí zezadu a hodně lidí na něj zapomíná...

      A jako desátý ten nejdůležitější: Jarda Šilhavý - anketa se jmenuje "Slávista", není řečeno, že to musí být hráč :-)

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        stromovous (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 13:19 |  
        0 0

        K tomu, že by Deli "mohl sem tam dát i gól, aby to bylo ještě trochu vyšperkovanější" jsem si všiml, že poslední dobou Deli nechodí na útočné standartky... Nevím, zda to je z toho důvodu, že JŠVCD považuje Simona za nepostradatelného při likvidování případných protiútoků do otevřené obrany, nebo zda je to z důvodu, že Simon potřebuje šetřit síly, ale z hlediska naší (im)potence při standartkách je to škoda.

  6. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    lassiter     před 7 lety 09.12.2016 09:46 |  
    2 0

    Tohle bylo to nejtěžší, co jsem tady zažil... a popravdě nevím, jestli bych to sestavil stejně, kdybych to měl dělat znova :-)

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Betynka58     před 7 lety 09.12.2016 10:18 |  
      1 0

      Mám to úplně stejně, taky si nejsem jistý, jak bych volil podruhé. Nakonec jsem zvolil pořadí 1. Barák, 2. Deli, 3. Škoda, 4. Ngadeu, 5. Hušbauer, ovšem s vědomím, že minimálně tři další hráči (Pavlenka, Zmrhal, Mešanovič) by si v té pětce taky zasloužili být.

  7. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Pepino44     před 7 lety 09.12.2016 10:08 |  
    0 0

    Je to radost, když je z čeho vybírat, ale také starost, když je to tak vyrovnané. Ale takovéto starosti bych chtěl mít i po jaru.

  8. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Boss82     před 7 lety 09.12.2016 10:17 |  
    5 0

    Zdravím, hlasoval jsem takto.

    1. S. Deli

    Nejlepší stoper ligy, dokonce bych se nebál říct nejlepší stoper, jaký za hodně dlouhá léta zpět v lize byl. Hráč, který vyhrává 95 % všech soubojů, je silný, rychlý, umí oběma nohama, na stopera má velmi dobrou techniku a hraje konstruktivně. Snad ještě alespoň půl roku zůstane, protože naší ligu už dávno přerostl.

    2. J. Hušbauer

    Některými stále nedoceněný hráč, který drží naší hru kompletně pohromadě. Dokáže hrát box-to-box záložníka, tvořit hru z hloubi hřiště přesnými 50 - 60 metrovými pasy za obranu a operovat na velkém prostoru. Neméně platný je jako podhrot, kdy se pohybuje v okolí pokutového území soupeře a rozdává výborné finální a předfinální přihrávky do nebezpečných prostorů okolo vápna. Je znám také svou vynikající střelou z dálky, kterou by nám však mohl ukázat častěji. Dle hodnocení Chance Index nejkreativnější hráč ligy a náš nejlepší nahrávač.

    3. M. Škoda

    Jestli byly nějaké pochybnosti, zdali mu měly být nabídnuty luxusní podmínky (podpisový bonus; radikální navýšení platu), nebo mu mělo být naopak umožněno jít za lukrativním angažmá do Číny, tak Milan je rázně utnul! Jako náš nejproduktivnější hráč nám zařídil obrovské množství bodů, protože jeho góly a nahrávky byly obvykle klíčové a rozhodovaly zápasy. Je však velmi platný i v mezihře, jeho schopnost udržet vepředu těžké míče, vyhrávat souboje a neustále zaměstnávat obranu soupeře je mimořádná.

    4. M. Mešanovič

    Pro soupeřovu obranu extrémně nepříjemný útočník, disponující solidní rychlostí, důrazem v osobních soubojích a schopností zakončit oběma nohama i hlavou. Nedělá mu problém se jako střídajícímu hráči ihned zapojit do zápasu a přinést na hřiště velký rozruch. To ho, bohužel pro něj, dělá v očích trenéra výborným žolíkem, kterého pošle do zápasu, když potřebuje na hřišti něco změnit. V posledních utkáních však ukázal, že dokáže být platný i jako člen základní sestavy, a že si dokáží s M. Škodou výborně vyhovět. I on nám vystřílel spoustu důležitých bodů.

    5. J. Zmrhal

    Hráč disponující vynikajícími rychlostními předpoklady, výborným fyzickým fondem a nebezpečnou levačkou. K tradičně zodpovědné hře směrem dozadu a „pilování“ lajny přidal letos i důležité góly a radikálně zlepšil přesnost svých centrů a finální fáze obecně. Konečně se mu podařilo vyvarovat se výraznějších výkonnostních výkyvů a začíná působit jako sebevědomý hráč, který si je vědom svých schopností.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Borec09 (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 12:24 |  
      0 0

      Cau Bossi, Ja jsem to dal stejne vcetne poradi az na Skodu, misto nej jsem dal Tondu Baraka. bohuzej je pozue 5 mist a za tenhle pul rok by si tam zaslouzilo byt 90% hracu.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        Boss82     před 7 lety 09.12.2016 18:51 |  
        0 0

        Zdravím,

        jojo, Tonda Barák byl můj první muž "pod čarou".

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      honza_sl     před 7 lety 10.12.2016 14:21 |  
      0 0

      Ahoj Bossi,

      já tam nedal Simona. A to proto, že se ukázalo, že i přes jeho absenci dokáže tým hrát super. Sice platí, že Deli je fotbalovými kvalitami v české lize zjevení, ale podle mě by byla na naší hře pocítit více ztráta Milana Škody, Josefa Hušbauera či MNN. Stejně tak Murise. U Deliho jsem váhal nad číslem 5, ale nakonec jsem upřednostnil Tondu Baráka.
      Ostatně soudím, že Deli se u nás už dlouho neohřeje a docela mu i přeju další fotbalový rozvoj v kvalitnější lize (byť mě jeho potenciální ztráta bude mrzet).

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        Boss82     před 7 lety 14.12.2016 11:38 |  
        0 0

        Zdravím,

        tohle je už otázka nějakých osobních preferencí. Nemyslím si, že by se úplně ukázalo, že i bez Deliho dokážeme zahrát super (třeba v Jablonci), nicméně souhlasím, že stoper se přeci jen lépe nahrazuje, než třeba útočník nebo střední záložník.

        Ovšem i tak jsem nemohl S. Deliho opomenout, prostě proto, jak na hřišti dominuje a jak očividně svými kvalitami převyšuje kvality české ligy.

  9. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    1rytir     před 7 lety 09.12.2016 10:55 |  
    0 0

    Souhlasím, že se první pětka skládá velmi těžko...:-) Nakonec jsem to dal dohromady takto: Deli, Škoda, Mesanovič, Hušbauer, Ngadeu. Moc mne mrzí, že mi mezi vybranými chybí Pavlenka, Barák, Zmrhal, anebo Bílek

  10. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Gino     před 7 lety 09.12.2016 11:36 |  
    4 1

    Hodně těžké. Spíš by se mi líbil systém, kdy všichni místo pětice prostě oznámkují všechny hráče a z výsledného celkového průměru samo vyplyne pořadí.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      smely (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 11:56 |  
      0 0

      souhlasim, vybrat jenom 5 hracu je nelidsky ukol...

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Richi (admin)     před 7 lety 09.12.2016 14:01 |  
      1 0

      Takova pravidla mame celou dobu :-)

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 17:08 |  
        0 0

        nojo ,jenže kdyby se známkovalo, tak minulá léta by se udělovaly body i mínusové ;)

  11. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    afro     před 7 lety 09.12.2016 11:57 |  
    2 0

    Letos bylo hlasování obzvlášť složité...

    1. Škoda - tahoun týmu a i když se mu ze začátku sezóny střelecky příliš nedařilo, vrátil se do formy na kterou jsme u něj zvyklí. V kanadském bodování nejlepší. Góly s Bohemians, v Brně (celá akce) a ve Zlíně byly famózní.

    2. Deli - Naprosto dominantní hráč na kterého se tzv. chodí.

    3. Hušbauer - Pro naši hru důležitý hráč a když teď dokázal, že umí i rychle běhat očekávám ještě lepší výkony. Oceňuji i jeho defenzívu. Má nejvíce asistencí ve statistikách.

    4. Pavlenka - Jistota a stabilní výkony v některých zápasech s nadstavbou.

    5. Mešanovič - Sice toho tolik neodehrál, ale jeho produktivita a zaujetí pro hru byly úžasné.

    Pětici jsem vybíral z předvýběru osmi hráčů a nakonec se nedostalo na Zmrhala, Ngadeu a Baráka, kteří odváděli také nadstandardní výkony.

    Nejoblíbenější hráč: Bořil
    Nejpříjemnější překvapení: Ngadeu
    Největší zklamání: Van Kessel

  12. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    rybář 53     před 7 lety 09.12.2016 12:15 |  
    0 0

    1.Milan Škoda,2.Simon Deli,3.Josef Husbauer,4.Jiří Pavelka,5.Muris Mesanovic,Jaromír Zmrhal,Michael Nageu.Své si ale odehráli vsichni ostatni,Boril,Frydrich,Bílek,Barak,těžké rozhodování.

  13. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Balvan86     před 7 lety 09.12.2016 12:28 |  
    2 0

    Samozřejmě že naprosto neodborně a nebojektivně...přesto takto :D
    1, Škoda
    2, Mešanovič
    3, Deli
    4, MNN
    5, Barák

  14. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 12:41 |  
    0 0

    Zarazilo mě, že tam byl Železník s odehranými minutami 400+ a 4 vstřelené góly. Pokud mě paměť nešálí, tak odehrál pár minut proti Zlínu a v poháru 30 minut(proti Litoměřicku, kde se jednou gólově prosadil). To se tam počítají i zápasy za juniorku nebo jste u něj připočetli minuty i z jara 2016?

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Richi (admin)     před 7 lety 09.12.2016 14:01 |  
      1 0

      Prehledl jsem a asi se zapocitaly minuty z juniorky

  15. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 12:48 |  
    2 0

    Tak nakonec jsem to udělal takhle. Zohlednil jsem i progres jaký hráči za podzim dosáhli, Ale stejně mě bolí opomenout Pavlenku nebo Zmrhala.... tak alespoň Honorable mentions :D
    Mešanovič - za to jak se z role žolíka perfektním poměrem minuty/goly vnutil do základu
    Škoda - goly + asistence víc netřeba dodávat
    Deli - nejlepší stoper ligy
    MNN - za to, jak se ze sebe udělal top DZ
    Hušbauer - prostě mě jeho letošní progres imponuje.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      dřevěný     před 7 lety 09.12.2016 15:18 |  
      0 0

      No vida.. i někdo další vidí pořadí téměř stejně jako já, včetně zdůvodnění. Jediný rozdíl je prohození Škody a MNN, jinak naprosto souhlasím :)

  16. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    JS (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 13:10 |  
    3 0

    Za mě:

    1) Muris za neskutečnou produktivitu při střílení branek, srdnatost a ochotu rvát se za tým. Za vydržení v roli náhradníka a procpání se do základu nakonec.

    2) Škoďák za největší produktivitu over-all co se gólů a nahrávek týče. Nepostradatelný hráč.

    3) Deli za jeho suverénní výkony v obraně především v 2. polovině podzimu. Taktéž nepostradatelný hráč.

    4) Barák za neskutečný progres pod novým trenérem, za klidnou a srovnanou hlavu a odhodlání.

    5) Tady jsem váhal, asi jako všichni. Pavlenka by tam měl být určitě, možná MNN... Já dal Bílka. Kapitán, který to má celé „pod palcem“, a samozřejmě i díky tomu laufu, ve kterém tým je, to kočíruje moc dobře. Navíc nepostradatelný v obraně.

  17. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    stromovous (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 13:10 |  
    0 0

    1. Deli
    2. Hušbauer
    3. Barák
    4. Mešanovič
    5. Škoda

  18. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 13:45 |  
    1 0

    Je škoda, že se nemůžou vybrat hráči i na 5.-10. místo.
    Takhle mám neodbytný dojem, že jsem musel pominout spoustu dalších skvělých hráčů a mrzí mě to vůči nim na dálku. :(

  19. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Jarda66     před 7 lety 09.12.2016 14:17 |  
    1 0

    No i já měl hodně těžký rozhodování, ale nakonec jsem se rozhodl takto:
    1. Škoda
    2. Zmrhal
    3. Deli
    4. Mešanovič
    5. Pavlenka

    Ale prostě mi tam chybí ještě místo pro Hušbauera, Baráka a Ngadea. Potřeboval bych více možností pro hlasování. Mimochodem po dlouhý době to není hledání jednookýho krále, ale hledání toho opravdu NEJLEPŠÍHO.

  20. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Robinator     před 7 lety 09.12.2016 15:02 |  
    3 0

    1/DELI
    2/Mesanovic
    3/Škoda
    4/Barák
    5/MNN

  21. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    zeleznik2     před 7 lety 09.12.2016 15:05 |  
    0 1

    Anketa je za celý podzim, takže jsem na vážkách zda tam dát Milana a Jardu, kteří v některých nebyli úplně skvělí
    1. Muris - těch 7 gólů stihl za poměrně malé množství času, derby to byl jeho zápas
    2. Deli - zde není třeba komentáře, nejlepší obránce
    3. Hušby - nejen že to můj oblíbenec, ale jeho role v mužstvu, kdy odvede spoustu černé práce, si zaslouží uznání a nemůžou být všichni hráči jen ofenzivní
    4. Ngadeu - prakticky totéž, co Hušby, odvede spoustu práce v defenzívě, po přesunu na DZ výtečný
    5. Nakonec dávám Jirku Pavlenku, 7 nul, pouze devět obdržených branek, až na dvojzápas s Anderlechtem, úspěšný podzim, korunovaný prvním startem za reprezentaci

    náhradníci: Škoda, Zmrhal, Barák a Bílek

  22. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    zeleznik2     před 7 lety 09.12.2016 15:59 |  
    0 3

    Pro ty co ještě nečetli:
    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/288322/nezmar-odmitl-slavii-a-hleda-posily-pro-liberec-duris-by-se-nam-libil.html

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/288240/do-hry-o-sykoru-vstoupila-sparta-oproti-plzni-a-slavii-ma-jednu-vyhodu.html
    tak zase dostihy jako v případě Šurala?

    Droppa má nabídku i ze Sparty, nevíte někdo, jak je to s ním aktuálně?

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Jachym     před 7 lety 09.12.2016 16:06 |  
      3 0

      Nezklamals :-)) Mimochodem, neděláš na některém oddělení policie? Tam také neustále "monitorují situaci"... :-D

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      smely (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 16:07 |  
      1 0

      diky :-) ...my te nemit....

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 16:32 |  
      3 0

      S tim Nezmarem nevim no. Po druhý už bych mu pak laso neházel, ať si tam v tom Liberci dělá třeba do 60. Tým, na který neni žádný tlak, teplíčko, nikdo ho nevyhodí, nic extra se nestane, když se něco nepovede. Na co chtít osoby, které nevidí ten obrovský potenciál, co se Slavii jde dokázat. Radši někoho, kdo má chuť tu něco předvíst a ne, že se bude rozhodovat podle "Jindry"

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 17:19 |  
        5 0

        Tady je ale situace jiná, Nezmar v Libe hrál, dělal kapitána. Má ke klubu osobní vazby. Naopak já dokážu ocenit, že člověk úspěšný, který by se nám hodil, upřednostní kontinuitu a práci srdcem (to je to co se mi líbí třeba na Atléticu M. a taky by odtud mohli pořád všeci zdrhat do RM). A jestli jej naše nabídka zaujala jedině finančně a snazší prací (proti Libe máme na co ukážeme)... Budu věřit, že najdeme lepšího, nebo časem dojde i na něj :D

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        lassiter     před 7 lety 09.12.2016 18:18 |  
        0 0

        Myslím, že by na to všechno i slyšel, jen třeba nechce utíkat od týmu, co je tři body od sestupu... tak možná v létě.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Robinator     před 7 lety 09.12.2016 16:45 |  
      1 0

      at jdou do hajzlu

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      bongor     před 7 lety 09.12.2016 20:29 |  
      0 0

      V případě Šourala zasáhla prozřetelnost.U nás by si těžko kopnul a tak je tam,kde má šanci,ale kdo ji tam nemá?

  23. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Makii     před 7 lety 09.12.2016 16:26 |  
    0 0

    1. Škoda
    2. Deli
    3. Tonda
    4. Muris
    5. Pavlenka
    Ale byly to nervy teda.. Nevešel se mi Hušby.. :( A spousta dalších..

  24. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Artur (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 17:04 |  
    2 1

    1. MNN - jeho posun na tuto pozici mužstvo uklidnil a s jeho dominantní výkony do obrany pro me hráč podzimu
    2. Škoda - za góly
    3. Deli - top stoper
    4. Mešanovič - spravný žolík
    5. Barák - gólovost

  25. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Almik     před 7 lety 09.12.2016 17:27 |  
    2 0

    Neskutečně těžká volba:
    1. Deli: Podle mě je v naší lize asi to, co Messi v La lize... Nejlepší hráč na svém místě v lize. Když nehrál, nějak jsem týmu nevěřil.

    2. Ngadeu: Též na naší ligu neskutečný hráč. Narozdíl od Deliho v něm zatím nevidím až takový klid a ne všechno mu vyjde, avšak už jen jeho přítomnost vzbuzuje v hráčích soupeře strach a ti pak často nevědí, co si proti naší "kráčející skále" počít.

    3. Škoda: Ofenzivní lídr, jaký nemá ve Slávii za posledních 7 let obdoby.

    4. Hušbauer: Na hřišti je hned několik hráčů, jejichž hra se mi líbí mnohem víc. Hušbauera jsem ale zvolil pro jeho kreativitu a bojovnost. On je jeden z těch hráčů, kteří vymýšlí a často tudíž dávají nepřesné přihrávky. Ale Hušbyho bilance mluví sama za sebe. On je velmi produktivním hráčem a motorem naší ofenzivy. Hráčům soupeře zatápí často i neuvěřitelnou silou na míči, která soupeře nutí jej faulovat.

    5. Pavlenka: Jěště nikdy jsem z brankářů Slávie necítil takovou jistotu, jakou je právě Jirka. Pravda, tolik skvělích zákroků, jako kdysi Vaniak předvést zatím nemusel. A popravdě pochybuji, že by se "Čaroději" na čáře vyrovnal. To je však zapříčiněno i jeho poměrně jistými výběhy, sbíráním centrů, skoro 2 metry výšky a dirigencí obrany. Pokud by chtěl u nás zůstat, mohli bychom v něm najít jistotu na mnoho a mnoho (doufejme) úspěšných let.

    +6. Bílek: Lídr, dirigent obrany, kapitán, jistota, neuvěřitelné množství vyhraných soubojů, slušná rychlost, velká bojovnost, neskutečné nasazení a hlavičky.

    7. Barák: Nemá tak oslnivé statistiky jako Hušbík, ale přijde mi, že je mnohem jistější v driblinku, přihrávkách a ryhlosti. Navíc je vysoký a dost silný v soubojích. Na jeho hru je potěšením se koukat. Myslím, že je budoucností naší reprezentace a ze všech našich hráčů mám jeho asi nejraději.

    8. Zmrhal: Jako všichni nad ním by v jakémkoli jiném týmu nejspíš patřil do TOP 5 a kdoví, třeba se na jaře předvede jěště o něco lépe a přinutí mě hlasovat v jeho prospěch. Jeho přednosti? Rychlost, dravost, zakončení... podle mě by mohl klidně hrát v útoku :) Do nejlepší pětky slávistů mi u něj chybí, že není tak vidět, má kolísavou formu a popravdě má i trochu smůlu, kdy mu spousta stel těsně nevyjde, přičemž kdyby mu vyšly, byly by to přenádherné branky!

    9. Mešanovič: Dokáže rozpohybovat obranu soupeře, konstruktivně řešit šance a dávat kvanta golů během krátké chvíle.

    10. Bořil: Jistota, jeden z nejlepších beků v lize, který přidává čas od času i ofenzivní nadstavbu. Můj oblíbený hráč a sympaťák

    Další hráči: Frydrych - občas se předvede lépe, občas hůře.
    Souček - poslal bych ho na hostování a sehnal prozatimní náhradu. Na to, aby ze sestavy vytlačil Ngadea, v současné době prostě nemá a sezení na lavičce mu jistě nepomáhá.
    Buren - za tu chíli, kterou stihl odehrát, se mi velmi líbil a nemůžu se dočkat, až dostane více příležitostí.
    Švento - hvězda týmu a symbol znovuzrození naší značky... návrat legendy a marketingový tah. Na hřišti od něj ale čekám mnohem víc.
    Ščuk - Nedostal dostatek času, ale přijde mi jistý na balonu a schopný útočných výpadů
    Mingazov - Vidím v něm velmi schopného náhradníka do několika dalších sezon.
    Mihalík - Jeho technika je famozní, ale přijde mi, že ze sebe nevydává 100 procent. Dokud se jeho nasazení nezvýší, jeho cesta do základní sestavy bude zavřená. Potenciál má ale velký.


    Jak dál? Kessel - nevidím možnost, jak by nám mohl být v A-mužstvu prospěšný. Na Slávii dle mého názoru nemá.
    Kenia - Jeho zranění mi přijdou přes čáru. Je to velmi kvalitní hráč a já osobně ho mám velmi rád, ale takhle to dál nejde.
    Železník - snad se nám na jaře ukáže, ale náš útok je dost kvalitní, aby se obešel bez něj.

    +Mikula, Jablonský - Průměrní hráči. Mám je rád, neboť jsou to srdcaři a Jablonského jsem v anketě za minulý podzim dával na 4. místo. Je pro mě měřítkem, jaký neuvěřitelný progres náš kádr za tu dobu ukázal.

    Ten kádr je letos našlapaný až moc :)




    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      zeleznik2     před 7 lety 09.12.2016 17:56 |  
      1 0

      Právě, jak si řekl, nesmírně těžká volba, vybrat jen pět, sedm, to už by asi bylo snadnější. hráče si zhodnotil přesně a trefně, Jen bych neřekl, že kádr je až tak úplně našlapaný, útok ano, tam opravdu Škoda, Muris, Van Buren i GVK, na jeden post přebytek, plus ještě Železo, v poslední době hrajeme na dva hroty, takže je šance i pro Van Burena. To též na DZ se tlačí vedle Michaela i Ščuk a Souček. Ale na kraje máme jen Zmrhala, Mihalík a Dušan věčně marodí a tak tam musí hrát Tonda, v obraně obdobně jen Bořil a Frydrych. Pokud tipuji správně bude chtít právě JŠ posílit hlavně kraje. Odchody: určitě Kenia, GVK podle toho, co předvede či nepředvede v přípravě. Ostatní uvidíme, i na základě posil.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        Almik     před 7 lety 09.12.2016 18:08 |  
        0 0

        Správná poznámka. Já ale doufám, že se Švento s Mihalíkem zvednou a když připočtu jěště Mingazova, takl máme krajů dost. Bohužel jen Zmrhal je doopravdy ve formě. Post hodný posílený je podle mě RB, Frydrych je dobrý, ale představoval bych si jěště někoho lepšího :) Třeba by nám Brémy prodali Gebreho :D

  26. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 17:55 |  
    0 0

    Hodně těžké hlasování, za mě asi pětice - Deli, Škoda, MNN, Barák, Pavlenka. Ale výběr je tentokrát velmi náročný...
    P.S. Zajímalo by mě, kolik recesistických hlasů dostane GvK :).

  27. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    dauby     před 7 lety 09.12.2016 18:14 |  
    0 0

    Prijemna starost, koho z nasich hvezd nacpat do hodnoceni. Nakonec se mi tam nevesli moji oblibenci Deli a Barak, a ani Husbauer. A u tech, co se mi tam vesli (Pavlenka, MNN, Zmrhal, Skoda, Mesanovic) by mohlo byt poradi prakticky jakekoliv.

  28. anketa

    dupy77     před 7 lety 09.12.2016 18:15 |  
    1 0

    Tak to byla dřina hodinu přemýšlet koho volit skoro všichni by si zasloužili bodovat SKS ole

    • Re: anketa

      Jachym     před 7 lety 09.12.2016 22:01 |  
      2 1

      Slavii mám hodně v srdci, ale za hodinu raději zvládnu přece jen užitečnější činnosti...:-))

  29. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 18:22 |  
    0 1

    uff loni jsem měl problém si na 5 dobrých hráčů vzpomenout a letos mám opačný problém, totiž na někoho nezapomenout. :) Pokud budu hodnotit celý rok, viděl bych asi trochu jinak než většina:

    1. Simon Deli - nejlepší stoper ligy, v každém utkání přehled, jistota - on je opravdu kvalitou o stupeň výš
    2. Tonda Barák - změna trenéra mu ohromně prospěla, podával skvělé výkony a věřím, že bude ještě lepší až odbourá zbrklost. Máme tvůrce hry.
    3. Jiří Pavlenka - jistota v bráně, když přicházel, klepal jsem si na čelo, měli jsme velmi dobře hrajícího Berkovce. Jirka je ale právem naše jednička .
    4. Jarda Zmrhal - měl výborný půlrok, pravá/ levá strana všechno jedno. Hraje v top formě a právem je v repre.
    5. Jiří Bílek - kapitán, bez něj by to v obraně nešlo!

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Mac     před 7 lety 09.12.2016 20:00 |  
      1 0

      Zajímavý názor, nedat do TOP 5 Škodu ani Mešanoviče.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      JS (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 21:43 |  
      0 1

      Eh... Pravá levá všechno jedno, s tím rozhodně nesouhlasím. Já bych řekl – levá dobrý, pravá děsný.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2016 06:54 |  
        0 1

        myslel jsem posty, ne nohy...na to, že je ortodox levák, líbil se mi i když nastoupil vpravo...podobně ale (narozdíl od Dušana) i Tonda Barák.

        Jinak Škodu jsem tam nedal, protože začátek sezóny mu příliš nevyšel a i přesto, že se v závěru už rozstřílel, těch gólů mělo být z jeho strany víc. O Murisovi jsem přemýšel, mám ho na pomyslné 6. pozici :)...

  30. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    jufoun (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 18:49 |  
    0 0

    Mám to asi jako všichni. Moc hráčů, málo míst :)
    Vybral sem
    1 Škoďák, proto, že ukázal že je top útočník, obrovský bojovník.
    2 Muri, on si tou svojí snahou obrovskou ty známky zajistí :D
    3 Simon, prostě klasa, nejlepší stoper ligy, technicky skvělý.
    4 Pavlenka, výborný postřeh, reflexy, myslím, že máme na dlouho jasnou jedničku v brance.
    5 Hušby, dokáže vymyslet překvapivé řešení, skvělá střela ze střední vzdálenosti, a ten poslední sprint...

  31. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    rybka     před 7 lety 09.12.2016 19:09 |  
    3 0

    Těžká písená práce i já s ní měl problém.
    1.Deli
    2.Škoda
    3.Ngadeu
    4.Mešanovič
    5.Pavlenka
    Je to sice anketa o nejlepšího hráče podzimu ale největší zásluhu na vzestupu Slavie si myslím,že má Jarda Šilhavý.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      biggris (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2016 15:34 |  
      0 0

      Mam to temer stejne, jen jsem prohodil Murise s Ngadeem. Je videt, ze jsi odbornik:-D

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        rybka     před 7 lety 10.12.2016 19:08 |  
        0 0

        Nene.odborník nejsem.Deli i Škoda patří na 1. místo ale já tam dal Simona,protože mám pocit,že se v ČR necítí úplně nejlépe.Naivně si myslím.že by ho podpora fanoušků udržela o něco déle ve Slavii.Ngadeu za bojovnost ke které přidává i fotbalovost.Mešanovič za to jak zkousnul roli žolíka a s jeho jižanskou povahou to určitě nebylo snadné.S Pavlenkou cítím klid a pohodu.Bohužel už se nedostalo na Zmrhala,Baráka,Hušbauera a Bílka,kteří by si ocenění taky zasloužili.

  32. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Mac     před 7 lety 09.12.2016 19:56 |  
    1 0

    Je to příjemně těžké, v minulosti jsem stěží našel pětici, nyní bych dal klidně dvojnásobek.
    Škoda, Deli, Mešanovič, Bílek, Pavlenka. Na pozici náhradníků je záloha - Zmrhal, Barák, Ngadeu.

  33. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 09.12.2016 20:06 |  
    0 0

    Tak jsem vlozil ale asi se budete divit 1-Deli 2 NNN 3 Skoda 4 Mesanovic 5 Buren(pokud dostane prostor jeste nam ukaze). Barak Zmrhy a Walcott jeste musi maknout

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      afro     před 7 lety 09.12.2016 20:57 |  
      2 0

      Mas pravdu, divim se... :-)

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2016 07:32 |  
        0 0

        sem chtel byt zajimavy, nicmene Buren je le meho lepsi

  34. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    honza_sl     před 7 lety 09.12.2016 21:21 |  
    1 0

    1. Josef Hušbauer - na něm stojí rozehrávka, nepokrytě přiznávám, že pro něj mám slabost
    2. Michael Ngadeu Ngadjui - jistota, věž, vlnolam útoků soupeře, jít proti mě tohle do souboje, tak si vytáhnu lopatičku a zakopu se 5 metrů pod zem, jen se na mě podívá...
    3. Milan Škoda - stojí na něm hra dopředu, podržení míčů + jeho góly i mezihra
    4. Muris Mešanovič - hoří pod ním tráva, bulldog
    5. Antonín Barák - asi nespravedlivé, že je až 5., ale ostatní mi přišli důležitejší.

    Letos velmi těžké, protože super byli i ostatní, propadáků minimum a "průměrňáků" jen málo...

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      kjandourek (admin)     před 7 lety 09.12.2016 23:25 |  
      1 0

      Těší mě, že nejsem jediný, kdo má Hušbyho na prvním flíčku - taky mám pro něj slabost :-)

  35. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    mudrc     před 7 lety 10.12.2016 07:44 |  
    14 1

    1. Jaroslav Tvrdík! Díky němu si tu teď lameme hlavy, jestli se do pětky vejde Tonda Barak, Muris, nebo někdo další! Smekam před JT. a dekuju!

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      bongor     před 7 lety 10.12.2016 12:31 |  
      1 0

      Já se připojuju Jardo,hezký Vánoce a mistrovský červenobílý rok 2017!Trošku brzo,ale abych potom nezapomněl.

  36. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Grobar     před 7 lety 10.12.2016 09:04 |  
    1 0

    Sečetl jsem tady všechny hlasování a průběžné pořadí vypadá takto:

    1.Deli 102
    2.Škoda 88
    3.Mešanovič 60
    4.Hušbauer 45
    5.Barák 32
    6.MNN 28
    7.Pavlenka 21
    8.Zmrhal 10

    Twitter J. Tvrdíka: Ve čtvrek v 9 ráno přímý přenos TK v Edenu. Po dlouhé době se na ni i docela těším. Slibuji, že mikrofónů máme dost.

    Já se taky těším!!!!!

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      honza_sl     před 7 lety 10.12.2016 09:46 |  
      3 0

      Copak mikrofony, ale kolik bude mukionů, to je, oč tu běží...

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        bongor     před 7 lety 10.12.2016 12:29 |  
        3 2

        Náš starej mukionář bohužel už dlouho nepíše,co je s Tebou Jirko,napiš aspoň k Vánocům

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

          honza_sl     před 7 lety 10.12.2016 13:37 |  
          2 0

          Tak mě teda Jiří1 nechybí - byl to sice (možná) fanda SKS, ale totální negáč, co urážel všechny okolo, házel okolo sebe špínu a kromě toho ve velké míře blábolil nesmysly.
          Respektive, chybí mi jeho alter ego, které psalo jen málokdy, jehož příspěvky dávaly smysl a byly v zásadě slušné. ten mi chybí, ten druhý ani v deliriu tremens :-)

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

            bongor     před 7 lety 10.12.2016 15:34 |  
            2 0

            Já jsem ty jeho názory bral spíš jako výsledek snahy v něčem zaujmout pozornost,nebral jsem ho jako zlého člověka.

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

              honza_sl     před 7 lety 10.12.2016 16:43 |  
              0 0

              Tak zlý člověk nejspíš není. Jenom je "momentálně" zaostalej, alespoň podle projevů...

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2016 15:49 |  
        2 1

        Mukiony byly miliony, aspoň mám takový silný dojem. Ale hledat v archivu to nebudu.
        (Jirko, přihlas se! Vždyť o nic nejde a rádi tě tu zase přivítáme...)

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

          honza_sl     před 7 lety 10.12.2016 16:42 |  
          1 0

          Ano, mukiony byly miliony. Nicméně "mukiony" se házelo na všechny strany, místo toho co by se použily na nákup mikrofonů :-)
          Mukiony jsou takový slávistický novotvar mikrofon-milion-mukion. Pokud je to jinak, nechť mě Dulhar popraví (pardon, poopraví) :-)

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

            travel (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2016 17:17 |  
            0 0

            Taky to budu ve čtvrtek sledovat a doufám,že hlavní téma bude stadion.A ještě 2 krátká vyjádření O. Zlámala.Snad už to opravdu s koupí stadionu vyjde.
            Ondřej Zlámal ‏@OndraZlamal 8 hod.před 8 hodinami
            Pokud klub a stadion mají stejného majitele, je to obrovská výhoda. Věřím, že pro fanoušky to jsou jistě velice nadějné a slibné zprávy.
            1 reply 1 retweet 27lajků
            Odpovědět 1 Retweetnout 1
            To se mi líbí 27
            Víc
            Ondřej Zlámal ‏@OndraZlamal 9 hod.před 9 hodinami
            Vztahy se stadionem Slavii brzdily a ničily. Snad po letech mohu prozradit, že ve hře bylo několikrát i zpětné stěhování na Strahov.

  37. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    kleofas     před 7 lety 10.12.2016 10:09 |  
    1 1

    Sakra, proč jenom 5???

  38. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Hanzwalter     před 7 lety 10.12.2016 14:29 |  
    1 0

    Tiskovka ve ctvrtek v 9:00? Hmm to znaci, ze do ctvrtka prijdou dle meho tak 2-3 hraci a tak 4-5 se uvolni

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 10.12.2016 14:35 |  
      1 1

      Příchody ani odchody se na tiskovce přece řešit nemusí. Jsou i další okolnosti, proč tiskovku udělat.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        SKSVenca     před 7 lety 10.12.2016 14:42 |  
        1 0

        Na každé tiskovce po podzimu nebo před sezonou v době CEFC se oznámilo i několik posil takže se s tím dá počítat :)

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

          Hanzwalter     před 7 lety 10.12.2016 14:59 |  
          1 0

          Tak asi je jasne, ze bude pozitivni hodnoceni podzimu a vyjadreni k cilum pro jaro tedy pohary potazmo zkusit vyhrat titul....a pak posileni kadru pro jarni boje o titul 2-3 hraci dle meho prijdou a tak 1 ci 2 uz ve ctvrtek budou predstaveni... pote reknou co a jak se stadionem a akademii a nakonec JT popreje hezke vanoce a stastny novy rok;-)

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

            Pepino44     před 7 lety 10.12.2016 17:48 |  
            3 0

            Tak já si myslím, že tiskovka bude hlavně o stadionu, na přestupy je podle mne ještě brzo, i když vlastně bylo by dobré vzhledem k tomu soustředění v Číně by bylo dobré, kdyby již někdo byl podepsán. Jak bylo oznámeno,že soustředění bude v Číně, objevil se i odkaz na ten ostrov kde budou, byly to sice propagační snímky, ale prostě nádhera, proto přeji co nejvíce našich hráčů, aby se mohli zúčastnit. Je to něco uplně jiného než ty tradiční místa soustředění (Turecko, Španělsko a pod.) Tam bude klukům opravdu dobře.

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

              SKSVenca     před 7 lety 10.12.2016 18:01 |  
              2 0

              Na přestupy není brzo :) Třeba Hušby k nám přišel 16.12 takže se nějaký přestup dá očekávat :)

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

              patras     před 7 lety 10.12.2016 19:38 |  
              2 0

              Souhlasím s tebou, tiskovka bude o stadionu. Co se týká soustředění v Číně, tak to je parádní věc, krásný prostředí ,skvělý podmínky a vůbec, jde o nevšední a atraktivní destinaci. Je vidět, že naše SLAVINKA šlape tak, jak má velký klub šlapat. Ty nekonečně dlouhá leta plná zmaru a trápení jsou snad nenávratně pryč a my budeme fungovat tak, jak je nám hodno! ! Dkuji PANU TVRDÍKOVI, A SKUPINĚ CEFC !!
              Jsme velice silný klub ! !
              SKS FOREVER ! !

              • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

                jarodo57     před 7 lety 11.12.2016 10:45 |  
                1 0

                V té Číně půjde asi hodně o propagaci - to je také hodně důležité

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2016 11:25 |  
      1 0

      podle mě to bude tiskovka o stadionu. Upřímně by mě to potěšilo snad víc než nějaká nová posila. Máme velmi solidní kádr, stačí 1-2 hráči (v případě že nikdo ze základu neodejde samozřejmě).

  39. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Janty     před 7 lety 10.12.2016 18:03 |  
    4 0

    Tak už tu asi dvacet minut sedíme s bráchou, držíme v ruce hráčské kartičky, a snažíme se vybrat nejlepší pětici. Zatím jsme to horko těžko zredukovali na nejlepší osmičku. Ale řeknu vám, je to celkem příjemná práce... :)

  40. Shalom friends..

    Siddhartha     před 7 lety 10.12.2016 20:34 |  
    2 9

    Možná mne tu roztrháte, ale já bych do toho třetího místa toho Mikulu viděl.. Hraje to srdcem jako skoro nikdo u nás. A bez srdíčka nic nejde hoši, vaše partnerky by vám vyhubovaly !
    První místo samozřejmě Deli, naše fotbalové zvíře. Klidné a nekompromisní,. Bohužel pravděpodobně český revír brzy opustí.

    • Re: Shalom friends..

      Borgetti     před 7 lety 10.12.2016 20:40 |  
      1 0

      Pro mě, za mě :-) Každý má svůj názor, svoje oblíbence ... Já jsem přemýšlel tak mezi 10 hráči koho dát do top 5 a dokonce jsem tam nedal ani svého oblíbence, kterého jsem doposud stavěl na přední 2 místa vždy, ale na Mikulu jsem si opravdu ani nevzpomněl. Dostál hrál na stejné pozici taky se stejným zápalem :-)

    • Re: Shalom friends..

      Robinator     před 7 lety 11.12.2016 02:02 |  
      1 4

      Tak to je silný kafe :D..mít takových srdcaru v základu 11 tak hrajeme o sestup..top 3 Mikula..twl

      • Re: Shalom friends..

        JS (přítel SN)     před 7 lety 11.12.2016 02:42 |  
        1 1

        „Hlavně to srdíčkoooo“ – Franz Straka

    • Re: Shalom friends..

      Sracken     před 7 lety 11.12.2016 18:02 |  
      6 0

      Tak pojďme hrát jen na srdcaře. Mikula kapitánem a určitě 15-16 dalších najdeme. Pro tým srdcařů ideální Pulpit, když je Franz odkecanej. Docela zajímavé je, že Real, Barca, Man City atd. angažují místo srdcařů spíše hráče, co umí hrát fotbal na vysoké úrovni.

      • Re: Shalom friends..

        homerinho     před 7 lety 12.12.2016 00:14 |  
        1 4

        A nebo pojďme naopak hrát jenom se žoldákama, kteří nechápou význam derby a pokud za řekou zacinkaj stříbrňáky, s radostí přejdou na druhý břeh. Já jsem rád, že Honzu Mikulu máme a měl bych velkou radost, kdyby u nás zůstal.

        • Re: Shalom friends..

          JS (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 02:00 |  
          3 1

          K čemu mu je, že chápe význam derby, když kvůli tomu, že neodbrání pořádně žádného z RBček, prohraje?

          • Re: Shalom friends..

            Hanzwalter     před 7 lety 12.12.2016 07:50 |  
            0 1

            Souhlas s JS a naprosto ziram na top3 Mikula....jestli nekdo z hracu naseho kadru na Slavii nema tak je to bohuzel Mikula a Jablonsky... pro Bohemku ci Duklu super a asi i hodny kluci, ale pro Slavii NE. A srdcar? No to by opravdu za nas hralo par kluku co na to uplne nema... mne staci, kdyz prijde zoldak a stane se Slavistou stejne jako Husbx, Deli ci Barak atd....

            • Re: Shalom friends..

              Jachym     před 7 lety 12.12.2016 10:15 |  
              2 0

              Vždyť je to jenom interní anketa v úzkém kruhu pár stovek fanoušků. Každý má svoje favority a preference. Mě tedy Mikula ani náhodou jako kandidát nenapadl, ale ať si každý podle svého gusta zvolí. Rozhodne demokratická většina a ti, jejichž favorit nevyhrál, snad nepřijdou před Eden zapalovat auta nebo rabovat obchody :-)) Každopádně sestavu bude naštěstí i nadále vybírat trenér...:-)

          • Re: Shalom friends..

            homerinho     před 7 lety 12.12.2016 09:34 |  
            1 0

            Zase z něj nedělej hráče přeboru, co se týče bránění je Mikula bek solidní. Pokud si dobře pamatuju, tak minulý podzimní derby naprosto vymazal Krejčího, takže tvoje poznámka, že neubrání nikoho, je nesmysl. Na pozici 2.-3. beka je to pro nás ideální hráč.

            • Re: Shalom friends..

              Robinator     před 7 lety 12.12.2016 09:43 |  
              0 0

              dneska až tak nemůžeš koukat kdo je srdcař a kdo ne..pokud se chceme probojovat do ligy mistrů..ale určitě je dobře mít například jednoho až dva v základu..viz Milan a Dušan..
              Mikula při bránění špatný není, ale techniku, rozehrávku má přímo strašidelnou..ale když bude bek číslo tři, jsem s tím ok :))

            • Re: Shalom friends..

              JS (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 12:18 |  
              1 1

              Tak mě nechytej za slovo. Občas někoho ubrání, ale 100% nedokáže pořádně zpracovat míč, rozehrát, centrovat nebo cokoliv jiného.

  41. Forutna - Slavia ve skupině LM

    Petr9608     před 7 lety 10.12.2016 23:36 |  
    2 0

    Fortuna vypsala sázku na to, že příští rok probojujeme do LM - dala kurz 12,00 - To mi přijde jako dosti hodnotné. Když na titul je 2,50. Mimoto je sice malá ale ne zcela nereálná varianta postoupit i jako vícemistr.

    • Re: Forutna - Slavia ve skupině LM

      Robinator     před 7 lety 11.12.2016 18:32 |  
      0 0

      To za to stojí dát si to za litr, popremyslim

    • Re: Forutna - Slavia ve skupině LM

      Artur (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 08:36 |  
      0 0

      A pokud by As Rim a nebo Sachtar ziskal EL titul :-) coz s vykony Donecku neni nerealne... spadlo by to ceskemi mistrovi do klina.. a proc ne zrovna Slavii :-)

      • Re: Forutna - Slavia ve skupině LM

        homerinho     před 7 lety 12.12.2016 09:40 |  
        0 0

        + slušnou šanci bych viděl i u Ajaxu a Anderlechtu.

    • Re: Forutna - Slavia ve skupině LM

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 10:10 |  
      0 0

      Postoupit do LM jako vicemistr je šance nejenom malá, ještě k tomu ale zcela nereálná. Pravděpodobnost, že jako nenasazení porazíme dva TOP soupeře za sebou se limitně blíží nule. Třeba takový Anderlecht, který nás porazil celkově 6:0, by patřil prakticky k tomu nejlehčímu, na co bychom mohli ve třetím předkole narazit. A to už vůbec nemluvím o play-off...

      • Re: Forutna - Slavia ve skupině LM

        Robinator     před 7 lety 12.12.2016 10:15 |  
        0 0

        možné to je..je tam velká šance narazit například na ruské týmy, ty jsou hratelný..a když vhodně a citlivě posílíme, budeme na to mít

        • Re: Forutna - Slavia ve skupině LM

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 12:25 |  
          0 0

          OK, to jseš ale furt ve třetím předkole. I kdybychom ho prolezli, tak tam ještě čeká někdo z Anglie/Německa/Španělska/Itálie/Francie. Jen pro názornost, letos byli ve 4. předkole nasazení: Manchester City, Porto, Villarreal, Ajax, Borussia Mönchengladbach.

          • Re: Forutna - Slavia ve skupině LM

            Robinator     před 7 lety 12.12.2016 13:10 |  
            0 1

            jako jo, je to peklo :)) ale při šťastném losu :) a když jsem viděl minulý rok, nebo kdy to hrál Jablonec s Ajaxem..měli je na lopatě

            • Re: Forutna - Slavia ve skupině LM

              bububu (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 13:29 |  
              3 0

              Jenomže to byla EL, kterou častokrát mají velké kluby narozdíl od LM těžce na salámu...

              • Re: Forutna - Slavia ve skupině LM

                bongor     před 7 lety 23.12.2016 17:48 |  
                1 0

                To je nejlíp vidět na bídě.Kdyby hráli se stejnými kluby ve skupině LM,jako na podzim v EL,tak by skončili při nejlepším na 3.místě.Takhle mohou masturbovat nad svým prvním místem a žít v rajském snu,jací že jsou borci.¨
                Jenže zapomínají,že EL je pro Inter nebo Southampton podřadná soutěž.

          • Re: Forutna - Slavia ve skupině LM

            Petr9608     před 7 lety 12.12.2016 15:18 |  
            0 0

            Ajax, možná i to Porto...

            • Re: Forutna - Slavia ve skupině LM

              JS (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 15:25 |  
              1 1

              Porto?? Jakoze bychom porazili Porto? Nejvetsi klub v Portugalsku a totalni tamni hegemon, ktery pravidelne prochazi do jarnich boju v CL a vyhrava mistni tituly jak na bezicim pasu?

            • Re: Forutna - Slavia ve skupině LM

              bububu (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 15:48 |  
              2 1

              Víra je hezká věc, seběvědomí taky, ale je potřeba přitom neodhazovat zbytky soudnosti...

              Já opravdu věřím, že jednou na tom můžeme podobně jako Porto nebo Ajax být - ale bude to dlouhá cesta vykoupená obrovskou pílí, pokorou, prací a především trpělivostí. V tuto chvíli je tak dumání, jestli bychom přešli přes Porto, čirou utopií a bláznovstvím.

          • Re: Forutna - Slavia ve skupině LM

            dubas     před 7 lety 12.12.2016 15:59 |  
            0 0

            Tak dáme City bůra, u nich samozřejmě a pohoda vánek, ale jako mistra se nás to nebude týkat:-)

  42. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Hektor     před 7 lety 11.12.2016 10:28 |  
    1 0

    Škoda, Deli, Barák, Mešanovič, Ngadeu, takhle mi to vyšlo. Mezi 5 nejlepších hráčů patří podle mne i Kenia, který toho ale odehrál dost málo, abych ho mohl zařadit. Je to škoda, protože při našem současném herním projevu by se jeho kvality ještě více projevily a třeba při presinku by tam neběhal sám, jako bylo ještě na jaře. Z dalších hráčů čekám na jaře posun u Mihalíka, zatím vždy zahrál jako střídající hráč, když byl v základu, nebylo to ono. Rád bych viděl na place více Burena a jsem zvědav na nové posily, ty letní se až na Kessela docela vyvedly.

  43. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Tonda     před 7 lety 11.12.2016 11:26 |  
    1 0

    1 Milan - za produktivitu, a za to že chce zůstat dále v SKS
    2 Muris - za produktivitu a nasazení
    3 Simon - bez něj je obrana nejistá = základní kámen obrany
    4 Michael - pro nasazení, s ním máme vzdušný prostor v záloze a navíc pokryje velkou část hřiště
    5 Jarda - za progres, produktivitu a parádní gól rudochům
    6 Pepa - sice není v top 5, ale je to důležitý člen zálohy - má zkušenosti, hraje obětavě - snad přidá i nějaké branky
    7 Jirka B - zkušený kapitán, řídí obranu, výkon Deliho vedle něj roste, klidná síla
    8 Jirka P - vytlačil Martina, výkony má stabilní, umí chytit hodně navíc
    9 Tonda - nebojí se hrát, je správně drzý, až si na jeho hru zvyknou spoluhráči v záloze, půjde i jeho výkon nahoru, na 9 je pro mě v tuto chvíli proto, že často přijde o míč sólováním, je až na 9, přestože je to můj velký oblíbenec. držím mu pěsti a myslím že na jaře se probojuje to top 5
    10 Honza B - hraje celkem spolehlivě, občas se ale nestihne vrátit a z jeho místa má soupeř centry, útok ale podporuje slušně, je to o souhře s křídlem což zatím tolik nefunguje
    11 Michal - o trochu slabší výkony v porovnáním s Honzou Bořilem, ale přesto už dokázal vyrobit spoustu hrubých chyb špatnou přihrávkou - když je na stoperu, necítím se tolik v bezpečí jako když je tam Deli, ale to je logické, myslím že po odchodu Deliho půjde Michal na stopera kde ještě ukáže, že je dobrý stoper, potřebuje se tam jen sehrát a dostat se do toho.

    Tak to vidím já.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Crispo     před 7 lety 12.12.2016 00:55 |  
      0 0

      Docela souhlas a hlasoval jsem stejně, akorát Hušbyho jsem vyměnil za Zmrhala. Jsem zvědavej kdo anketu vyhraje a bude to určitě velmi těsné...

  44. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Nosorozec     před 7 lety 11.12.2016 16:41 |  
    2 1

    1) Ngadeu, 2) Škoda, 3) Mešanovič, 4) Barák, 5) Deli :)

  45. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Hanzwalter     před 7 lety 11.12.2016 17:03 |  
    2 0

    U me nakonec 1.) SKODA - dava goly, je kovany Slavista, slusny kluk a chce byt ve Slavii....vzor pro mlade kluky. 2.) DELI - naprosto top stoper ligy, mega sebevedomej borec co nedela skoro chyby a uz trosku prerostl CR ligu....3.) BARAK - mega talent s vybornym pohybem a strelou a za 2 roky bude opora i repre...nas klenot. 4.) NGADEU - defenzivni zaloznik bez kompromisu, vyborny vyskok a prehled ve hre plus neni z cukru a 5.) PAVLENKA - neveril jsem mu a musim se omluvit... je cim dal tim lepsi!....kdybych mel jeste 3 mista tak 6.by byl Mesan; 7. By byl Jarda Zmrhal a 8. Husby...

  46. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    Artur (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 08:39 |  
    0 2

    Ja jsme hlavne zvedav jak se projevi tritydenni nepritomnost Deliho a MNN v lednove priprave. Osobne si myslim ze po africkem sampionatu bohuzel Deli odejde.

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      Robinator     před 7 lety 12.12.2016 09:14 |  
      0 0

      asi to tak bude, možná proto ten zájem o Droppu, MNN by se přesunul do obrany místo Deliho..ale byla by to velká škoda, rozbít funkční sestavu

    • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 10:05 |  
      8 0

      Projeví se zejména tak, že místo přáteláků s kdovíjakými soupeři budou oba hrát naprosto špičkové zápasy, kvalitativně s naší ligou nesrovnatelné. Vůbec bych se toho nebál a nedělal kolem toho haló. Rozumím naprosto tomu, že to řeší v Anglii, kdy se Africký pohár kryje s prakticky nejnáročnějším obdobím v ligové sezoně, ale řešit to v našich reáliích je zkrátka komické. Jinak si myslím, že Simon odejde nejdříve v létě...

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        lassiter     před 7 lety 12.12.2016 10:21 |  
        1 0

        Před pár lety jsem Africký pohár celkem sledoval a špičkových zápasů jsem tam moc neviděl, v podstatě žádný, ale možná se doba změnila. Navíc je celkem pravděpodobné, že Simon tam toho neodehraje moc.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        Maeden (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 10:52 |  
        1 1

        Bohužel, pokud Simon někam odejde, nebude to na tuty západním směrem...
        S tím, že rudá mršina má opravdu polovinu z přestupní částky, tudíž se do jeho prodeje nikdo nehrne. (Vidím tu prostor pro deal typu "necháme tě odejít jako volného hráče, budeš si moct říct o pořádnou prémii/plat, ale nebude to zadarmo", ale to je čistě moje spekulace.)
        Dlouhodobě je ale jeho působení u nás s otazníkem. Už proto, že jsme těsně před podpisem mladého stopera.

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

          JS (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 11:51 |  
          0 1

          Chaluš? :)

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

            Sracken     před 7 lety 12.12.2016 12:16 |  
            0 0

            Chaluš je určitě nejlepší český stoper ve svém ročníku, ale otázka je, jestli ho lepší kádr vytáhne na level 2- místo v Evropské lize pravidelně.

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

            Travinho     před 7 lety 12.12.2016 13:39 |  
            0 0

            Do budoucna možná, ale v současné době fakt ne...

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

          Fulham     před 7 lety 12.12.2016 11:56 |  
          5 0

          Maeden - na jednu stranu Tvůj příspěvek chápu . Na druhou si myslím, že by to pro CEFC a JT byl poněkud nešťastný začátek působení v našem fotbale . Teda vyjebat s Křetinskym. Prostě je ta smlouva takto nastavena, vší víme za jakých okolností. Buďme rádi ,že je u nás a vyjebejme s nima na place.

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

            Maeden (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 12:53 |  
            1 3

            Jasně, proto píšu, že je to čistě moje spekulace. Důvodem je Řebíčkův amatérismus a blbost, Šimáně + CEFC závazky uznali.
            Na druhou stranu, Křetínský v tomhle kousku taky nehrál Mirka Dušína, neslýchaných 50 % je tak trochu zneužití těžké nouze. A skutečnosti, kterých se dotýká moje první věta, mu taky byly známé.

            • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

              bububu (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 13:28 |  
              4 0

              Pacta sunt servanda.

              Nikdo nás nenutil takovou smlouvu podepisovat, zkrátka to je obrázek doby, ve které k nám Simon přišel. A já říkám buďme za to rádi! Taky zde Deli vůbec nemusel být a pak by tato debata byla bezpředmětná.

              • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 17:35 |  
                0 0

                Záleží na smlouvě, ale i ta klauzule jde vyplatit, když vám jde o to dát spartě co nejméně.
                Příklad: Slavia dá spartě 40M Kč za 50% výstupní klauzuli a následné peníze z prodeje Deliho by šli Slavii.

                • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

                  Sracken     před 7 lety 12.12.2016 19:13 |  
                  1 0

                  Opravdu tam tu klauzuli má? Zdá se mi to dost divné už proto, že tyto klauzule platí na omezenou dobu a Simon už je tu dlouho a navíc má již zcela jiný kontrakt než na začátku. Je to divné.

          • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

            bongor     před 7 lety 23.12.2016 17:37 |  
            0 0

            O tom Fulhame snad nikdo nepochybujeme.Byla by to taky pěkná ostuda ,nad takovými nýmandy nevyhrát.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        Artur (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 11:33 |  
        1 0

        Samozrejme jsem rad ze tam oba budou, a jejich tymy budu sledovat. Nicmene uplne nesouhlasim ze je jedno ze v priprave hrac nebude... Skodak, Svento, Duris vsichni na zacatku ligy uplne jaloví (Dušan dokonce zraněn). Psychicka a fyzicka unava se u hracu muze projevit. Ale znovu opakuji ze je dobre ze tam jedou.

      • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

        tolsimir     před 7 lety 12.12.2016 12:10 |  
        3 1

        jednak je kvalita afrického poháru dost na pováženou, druhak je dost možné, že tam Deli neodehraje ani minutu

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 12.12.2016 18:39 |  
          0 0

          "Třeťak" ho tam může někdo v ostrém mači pěkně přejet i za těch 5 min, co si zahraje..

        • Re: Anketa Slávista podzimu 2016

          Sracken     před 7 lety 13.12.2016 07:26 |  
          0 0

          Kvalita ale stoupá. Pamatuju v 90tkách, jak tam stopeři rovnou ze vzduchu odpalovali balony 70 metrů daleko, míč na zeme se dostal jen při výkopu, šamani obětovali zvířata přímo v hledišti, penaltový rozstřel 17:16 nebo kolik a gólmani v teplákách co nechytli ani malárii.

  47. Re: Anketa Slávista podzimu 2016

    honzah (přítel SN)     před 7 lety 17.12.2016 12:03 |  
    0 0

    Těžké hlasování, ale nakonec takto:

    1. Mešanovič - z náhradníka nejlepším střelcem, zajímavý příběh včetně drobné roztržky s trenérem
    2. Ngadeu - jeho nasazování do středu zálohy je zlomový faktor v naší podzimní hře
    3. Hušbauer - hraje pro tým, ustál nedůvěru veřejnosti, postupový gól v EL
    4. Bílek - pilíř naší obrany, kapitán, platný při standardkách na obou stranách hřiště
    5. Škoda - trochu kolísavý podzim, možná únava z Eura, ale nakonec velká produktivita a obrovský charakter