Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 19/20 9

Po pouhém týdnu od posledního dílu přichází další vydání podcastu SN Mezi námi fanoušky. Slavia v uplynulém týdnu porazila Plzeň 1:0, přišla o Davida Hovorku a podlehla Baníku Ostrava 0:2 v prodloužení, což jsou také hlavní témata tohoto podcastu. Diskutují quelhar, alois_veliky, Veta a kjandourek.

Výhra v Plzni posunula Slavii už o devět bodů před nejbližšího rivala v tabulce, sešívaní tak jsou v lize v poměrně komfortní pozici pro závěr podzimu. Vítězství se však nerodilo lehce, především již poněkolikáte v poslední době byla Slavia pod tlakem v úvodních minutách zápasu a nějakou dobu trvalo, než se z něj vymanila. Zápas příliš šancí nepřinesl, takže se nabízí otázka, proč velké ligové zápasy většinou za moc nestojí. A nedostává se (i vzhledem k zápasu v Ostravě) Slavia po sérii těžkých zápasů na křivce výkonnosti opět pod vrchol, nebo je taková otázka předčasná a není vůbec na místě? Ve zbytku základní části ligové sezóny má Slavia kromě náskoku devíti bodů také lehčí los než Plzeň, hraje 9x doma a jen 7x venku, zatímco Plzeň naopak. Do konce podzimu pojede Slavia v lize ven už jen do Olomouce a Liberce. Zápas v Plzni přinesl také těžké zranění Davida Hovorky a nabízí se tak téma, jak řešit stopery v kádru do konce podzimu a jak potom v zimní přestávce. Měl by zůstat v kádru Laco Takács, který zatím neodehrál ani minutu? Probrali jsme také téma brankářské dvojky, nejlepší post pro Jaroslava Zeleného, obecně rozdíl v kvalitě základní sestavy a náhradníků a samozřejmě post útočníka, kde si o šanci mimo jiné říká svými výkony v Liberci Petar Musa. Na úkor koho by ale měl dostat šanci? V závěru jsme probrali také pohárový zápas v Ostravě a jeho případné dopady pro ligový zápas, který oba soupeři spolu odehrají v sobotu.

Obsah:

00:00 Plzeň - Slavia 0:1. Slabší začátky zápasů, i závěry? Kvalita základní sestavy vs. náhradníci.
44:25 Zranění Davida Hovorky, změny v kádru v zimní přestávce
1:23:30 Ostrava - Slavia 2:0. Vytížení hráčů v pohárovém rytmu.

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (27)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

    VFL     před 4 lety 01.11.2019 08:53 |  
    5 0

    Super podcast ostatně jako vždy a děkuji za něj.Měl bych jen dotaz zda se v nejbližší době chystá buď nějaký rozhovor jako byl třeba před dvěma a půl lety s Šilhavkou, nebo podcast Na půli cesty, který jste vysíláli v létě?Předem děkuji za odpověď a určitě pokračujete v této práci co pro nás fanoušky děláte, jelikož jí děláte opravdu dobře.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

      quelhar (admin)     před 4 lety 01.11.2019 10:34 |  
      0 0

      V nejbližší době ne, do konce roku budu rád, když dám párkrát MNF, jinak jsem dost vytížený...

  2. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

    Hajsi     před 4 lety 01.11.2019 09:28 |  
    5 2

    Díky za další podcast! quelhar je Trpišovský mezi fanoušky/novináři.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

    Max1     před 4 lety 01.11.2019 10:45 |  
    4 0

    zajímavý rozbor dneska, ale místama jsem nesouhlasil. Myslím, že v lize stále dmoninujeme, stačí se podívat na statistiku střel, kdy celkově máme 277 v lize, druhá sparta 228, na bránu jsme na 104, druhá sparta 91, to máme 19,8 střel na zápas (7,4 na bránu na zápas). Vedeme i statistku v přihrávkách, klíčových přihrávkách, předfinálních přihrávkách....problém je efektivita a jak bylo řečeno už X-krát chybí nám ten zabiják na hrotu. Ke hře, ono je třeba to vidět i objektivně, zápas blbec, nebo úsek zápasu blbec, když se nedaří, má každý tým všude na světě....třeba City ruplo v Norwichi, Dortmund rupl s Union Berlín atd. Je teda velká pravda, že když se porovnají příchody a odchody, tak pořád ta větší kvalita odešla, ale tady si myslim, že se spíš hledali hráči co zapadnou do systému a nemyslím si, že by problém byli finance, ale spíše se hledali alternace které "odkopou" zápasy proti slabšímu soupeři. V zimě bych každopádně stáhl Musu a Oscara a dal jim šanci se ukázat, pokud teda uválčíme jaro v EL (já věřím, že ano). Ztráta Hovorky je sice problém, ale věřím, že ho nahradit dokážeme.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

      Crispo     před 4 lety 01.11.2019 10:59 |  
      0 0

      Souhlas, Musa musí dostat šanci. Oscar by tu kopal už od podzimu, kdyby to šlo. Všichni už počítají s jasným odchodem Součka, takže místo pro Oscara by potom bylo volné. Ale co když zázrakem Souček zůstane?

  4. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

    Crispo     před 4 lety 01.11.2019 10:55 |  
    2 6

    Super podcast, díky za něj.
    Co se týká posil (Hora, Takács, Provod), tak se přikláním k názoru, že vzhledem k poměrně rychlým odchodům (Král, Deli, Ngadeu, Stoch) to asi lépe nešlo. Btw Provod je ten případ, který Vety kritizoval, že nemáme nákup do budoucna. To že nemáme alternativu za Masopusta ovšem chyba je. Ševčík sotva nahradí Traorého nebo Hušbauera ve středu, natož Masa na kraji. Od Vetyho dobrej point v tom, že si s Balutou a Matouškem prostě trenéři musí poradit, až se vrátí z hostování, protože jsou to hráči, kteří v lize vyčnívají, a jen tak se jich zbavit by byla škoda. Po tom co jsem od našich hroťáků viděl za posledních pár zápasů, by tam mohl hrát i ten Baluta jak naznačoval Veta. V ostatních případech jsem s Vetym moc neshouhlasil.
    S Karlem Jandourkem souhlasím snad naprosto ve všem, ten mi mluvil z duše.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

      La Tortuga     před 4 lety 01.11.2019 14:09 |  
      0 4

      Az na tu teorii se strednima utocnikama. Goly proste nedavame.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

        Crispo     před 4 lety 01.11.2019 14:49 |  
        2 0

        Je pravda, že v šancích je pokaždé někdo jinej, takže jeden hráč to nevyřeší, ale nulový hroťák tomu taky nepomůže, máš pravdu ;-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

      JS (přítel SN)     před 4 lety 01.11.2019 16:35 |  
      1 13

      Co je na 23 letém Provodovi za nákup do budoucna?

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

        Crispo     před 4 lety 01.11.2019 21:18 |  
        5 0

        Kde byl před třemi lety Masopust? Provod se u nás ještě pořád může vykopat v jednoho z nejlepších křídel v lize. Tři roky v nejlepších letech u nás a potom přestup.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

          JS (přítel SN)     před 4 lety 01.11.2019 21:22 |  
          1 6

          To by ovšem musel dostávat pravidelnej prostor. Maso se vykopal v Jablonci, kde to na něm stálo.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

    japhy     před 4 lety 01.11.2019 12:21 |  
    2 0

    Teď s Ostravou se ukáže, jestli nám opravdu spadl řemen anebo jsme jen měli horší období. Už i předchozí zápasy nebyly v topu, ale Jablonec s Plzní jsme měli po LM a navíc jsme se dokázali slušně zvednout ještě během první půle a zamakat.
    Varováním může být Příbram, kde první poločas byl marnej jako v Ostravě, ale nekvalita soupeře to docela maskovala. A v obou zápasech byla stejná křídla...

  6. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

    nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 01.11.2019 14:49 |  
    20 4

    Musím souhlasit s tím, co říkal Veta o chování Hušbyho ve středečním zápase. S postupujícím čase se víc vztekal na ostatní, než sám hrál. Takhle si úplně nepředstavuju působení kapitána na spoluhráče. Mám Hušbyho rád, ale tohle mě mrzelo a ostatních kluků mi bylo místy až líto - vybavuju si, jak už v prvním poločase právě po ne úplně povedené přihrávce Hušbyho přišel van Buren o míč a Pepa ho tam seřval jak malýho kluka. Jak má potom ten Mick hrát dobře a dávat góly s pocitem, že když něco zkusí a nepovede se mu to, dostane takhle vycinkáno od vlastního spoluhráče, dokonce kapitána?

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

      JS (přítel SN)     před 4 lety 01.11.2019 16:38 |  
      10 12

      Hušbauer by se měl chytit za nos a začít něco dělat, protože jeho poslední výkony jsou stěží průměrné. Přihlédneme-li k tomu, že on je hráč, na kterém by měla stát kreativní stránka naší hry, nedělá mu to moc dobrou vizitku. Přebírá ty Škoďákovy manýry, kterej hraje už rok totální tužku, ale spoluhráče seřval s radostí.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

      Akuls     před 4 lety 02.11.2019 07:39 |  
      3 4

      Přesně tak, přitom končilo minutové prodloužení na konci prvního poločasu, na nějaké obehrávaní ostravské obranné zóny už nebyl čas, tak to MvB zkusil 1 na 1 a Pepa z toho dostal málem psotník.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

    guyincognito     před 4 lety 01.11.2019 16:36 |  
    7 0

    Karle ty brďo ty máš hlas jak puberťák

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

      kjandourek (admin)     před 4 lety 01.11.2019 16:57 |  
      0 0

      Taky mě to děsí, když se slyším ze záznamu... snad je to tou rýmou... :-)

  8. Bodovy zisk

    Mike     před 4 lety 01.11.2019 16:55 |  
    14 0

    Ja bych cekal vice chvaly za ligu. Vloni po 14 kolech jsme meli 34 bodu, stejne jako Plzen, letos mame bodu 38, Plzen bodu 29. A situace je ve 3 aspektech velmi odlisna. 1/ Jak bylo receno v podcastu, odesli 4 hraci ze zakladu /Deli, Ngadeu, Stoch,Zmrhal-
    Krale nepocitam, ten prisel az na jare/, prisli pouze 2 srovnatelni fotbaliste s temi, co odesli- Hovorka a Stanciu. Takze kadr by mel byt slabsi. 2/ los- vloni na podzim jsme meli Plzen a Jablonec doma, derby bylo na Sparte jako letos. Tudiz utkani s nejtezsimi souperi venku a jeste po Lize mistru. Vysledky famozni- 3 vyhry, skore 6-0- to mi prijde naprosto skvele. Vloni na podzim jsme po Evropske lize meli po prvnich 3 zapasech v lize doma Bohemku, Pribram a Duklu. Hodne velky rozdil. Pravda, krome pondelniho terminu s Duklou jsme meli jenom 2 dny na odpocinek, v tomhle jsou terminy po Lize mistru na ligu o 1 nebo 2 dny lepsi. Jenze zase utkani Ligy mistru jsou 2 dny po lize, kdy fyzicka unava neni takova, ale jak bylo spravne receno v podcastu, , hraci nemaji pred zapasy v Lize mistru unavu v nohach, ale v hlave a nejdou v lize naplno, aby se nezranili a zahrali si proti Barcelone. 3/ kombinace ligy a zakladnich skupiny evropskych poharu. Vloni je hrala i Plzen, a meli jsme s nimi po 14 kolech stejne bodu. Letos je nehraji, maji o 5 bodu mene, my je hrajeme a mame o 4 body vice. A je i rozdil, pokud se na utkani pripravuje tym cely tyden. Pokud vezmu prubehy zapasu, asi mame o 2 body vice, nez by odpovidalo. Nase ztraty 4 bodu v Opave a Karvine po jednoznacnych prubehach utkani jsou vykompenzovany penaltami Olomouce a Boleslavi, v Plzni remizovy zapas, ostatni vyhry byly zaslouzene bez nejakych moznosti souperu neco uhrat. Takze pokud bych to shrnul, vracim se na zacatek meho prispevku. Chybelo mi vice pochvaly za jednoznacny naskok v lize. Ja bych bral po nasich tezkych venkovnich zapasech i treba rozdil 4 bodu mezi nami a Plzni.

    • Re: Bodovy zisk

      kjandourek (admin)     před 4 lety 01.11.2019 17:00 |  
      0 0

      To máš těžké - nehodnotili jsme kompletní ligu, hodnotili jsme jenom dva zápasy... a ještě ke všemu jsme hodnotili po prohře v Ostravě... čili jsme byli plni spíše negativních emocí, než těch pozitivních... Být ty zápasy v obráceném gardu, je možné, že by naše povídání vyznělo pochvalněji :-)

      • Re: Bodovy zisk

        Mike     před 4 lety 01.11.2019 17:38 |  
        2 0

        To mas pravdu, hlavni temata byla jina. Ale hodne jste zabrousili do porovnani lonskeho a letosniho kadru, dale prognozy zbytku podzimu, tak jsem si myslel, ze by se i hodilo zhodnotit dosavadni prubeh sezony. Ale podcast byl jinak vyborne zpracovany, nakonec ani z prohry v Poharu se nijak moc nenadavalo. Mozna mi chybela zminka, ze to byla po 23 zapasech prohra v domacich soutezich, coz je velke cislo /naposledy liga 21.4.2019 ve Zline

  9. hraci v zakladu vs lavicka

    Snivec     před 4 lety 01.11.2019 23:18 |  
    7 0

    Kdyz jsem poslouchal tento podcast, tak jsem si rikal, jak je to hrozne jednoduche. Jde pouze o to, privest ve spravnou chvili spravne hrace do zakladu, spravne hrace na lavicku, pak je spravne stridat, aby se neunavili, nezranili a je to! :)
    Jenze ono to tak jednoduche neni. Ve Slavii nejsou ani nyni v zakladu hraci, kteri hned podavali vykony na zaklad. Jak dlouho trvalo Olayinkovi, Masupostovi a jinym, nez zacali podavat vykony, jako nyni podavaji? Kolik si toho tady mohl vyslechnout Oli celou minulou sezonu, Boril nema na evropu, Kolar nechyti nic navic, Jaromir byl zase neviditelny, Husby je pomaly apod. Kdyby jim trener nedaval opakovane sanci, kde by byli? A jaky je udel nahradniku ve Slavii? Nahradnik dostane sanci jednou za X zapasu a jeste k tomu v sestave, ve ktere je sedm zmen oproti zakladu. Jak to asi muze dopadnout v nesehrane sestave v tymu, kde je nejvetsi duraz kladen na tymove pojeti? Jsem presvedceny o tom, ze kdyby v roli nahradniku byli hraci zakladu, dopadne to podobne. Spise bych rekl, ze na Slavii je 7 zmen v sestave moc. Proste ve Slavii nehrajou hraci jako v Barce, kteri v 5 zapasech 4x odehraji super vykon a i nahradnici prevysuji hrace soupere. Nerikam, ze vsichni hraci maji na Slavii, ale treba Provod v sehrane sestave v Jablonci patril k nejlepsim, Holes patri u nas k nejlepsim krajnim obrancum a poustet klidne Takacse, ktery tady jeste nekopl do mice, je vyslovene nerozum. Tym bude treba urcite doplnit na stoperu, na hrotu a mozna i na dalsich postech, take podle odchodech, ale rozhodne neni problem propastny rozdil mezi nahradniky a hraci zakladu. Ono to je spise o tom, ze u nas hrac musi dostavat opakovane moznost prokazat svoje schopnosti, coz se take ukazuje na hracich, kteri odesli na hostovani a v tymech pak pravidelne hraji.

  10. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

    Akuls     před 4 lety 02.11.2019 08:00 |  
    6 8

    Souhlasím, proti Plzni si toho všiml i JiT a docela brzy ho vystřídal. Pepa si v poslední době hraje na moc velkého dirigenta, všechny balóny musí JiT přes něj, Stanciu mu jen přicmrduje, ale hra se tím jen zdržuje a hlavně má v poslední době hodně ztrát, málo přihrávek které mají oči a o jeho střelbě už nemá cenu se ani zmiňovat. Vrcholné číslo si v Ostravě ale nechal na 66. minutu, kdy místo toho, aby poslal kolmici na zcela volného MvB, který by šel sám na bránu, tak bálón přihrál vedle stojícímu Holešovi. Takhle nějak kdysi ostentativně likvidoval KJVCD Dragišu Biniće. To, že jsme si za celý zápas nevypracovali ani jednu pořádnou gólovou příležitost jde hlavně za Pepou. Pokud kreativní záložník, nedá za celý zápas jedinou finální přihrávku, tak je pro mužstvo stejným trojským koněm jako byl v obraně věčně balóny ztrácející a souboje prohrávající Jaroslav Zelený.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

      Akuls     před 4 lety 02.11.2019 08:03 |  
      1 3

      Omlouvám se, tento text měl být reakcí na příspěvek JS.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

      Rhu-rhu     před 4 lety 02.11.2019 09:51 |  
      4 5

      Opravdu ti přijde, že Pepa nedal za celý zápas finální přihrávku???

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

        Akuls     před 4 lety 02.11.2019 10:27 |  
        3 4

        V základní hrací době určitě. V prodloužení posadil centr z rohového kopu na hlavu Tecla a obránci jeho hlavičku vykoply z brankové čáry. To byla vlastně také naše jediná větší gólová šance za celý zápas. Ano, v začátku zápasu tam 2-3 přesné dlouhé pasy byly, ale to byly maximálně předfinální přihrávky. Balón do vyložené šance, jaké předkládá třeba Matějovský Komličenkovi nebo Meśanovičovi tam tentokrát nebyl ani jeden. S takovou podporou by to měli na hrotu těžké i Lewandowski s Džekem dohromady.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

    Kzlo     před 4 lety 02.11.2019 19:13 |  
    0 5

    Jedná inside informace údajně skončil Nezmar ale musel podepsat mlčenlivost a teď tomu vládne Trpiš s Mullerem

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 9

      subHuman     před 4 lety 03.11.2019 13:53 |  
      2 2

      Tak se nam dostaly drogy i do republiky...