Aktuality z médií

Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

Komentáře (69)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

    SirCohen     před 4 lety 05.12.2019 10:09 |  
    6 2

    "Happy wife, happy life"

    • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

      Qope     před 4 lety 05.12.2019 10:37 |  
      8 8

      Je jedno staré přísloví, " jak je cu.ak v pi.i, tak je rozum v pr.eli" :-)

      • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

        obiwan     před 4 lety 05.12.2019 11:01 |  
        5 0

        Dobytku:-))

        • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

          Qope     před 4 lety 05.12.2019 11:26 |  
          5 6

          Jak je cucak v pili (Polské město), tak je rozum v praeli (Via dei Praeli, Asso, Provincie Como, Itálie) :-) teď jen vymyslet, jak to souvisí se Stochem :-D

          • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

            Dr. Fe1     před 4 lety 05.12.2019 15:18 |  
            4 11

            trapné

            • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

              Qope     před 4 lety 05.12.2019 15:40 |  
              6 1

              njn ...

    • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

      carevitchando     před 4 lety 05.12.2019 11:04 |  
      2 2

      Ovšem obráceně to platí taky :-)

      • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

        SirCohen     před 4 lety 05.12.2019 11:19 |  
        3 2

        "Sad wife, sad life"?

  2. Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

    o5aradecek     před 4 lety 05.12.2019 12:42 |  
    3 1

    Spartánci na jejich fóru, už po něm pošilhávají. Naivkové :-)

    • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

      Dr. Fe1     před 4 lety 05.12.2019 15:21 |  
      2 10

      Proč naivkové ?

      • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

        o5aradecek     před 4 lety 05.12.2019 16:43 |  
        4 3

        Protože Miro je slávista a s klubem se rozešel v pohodě. Proč by měl jít trucovat do týmu bojujícího každoročně o top 6?

    • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

      Crispo     před 4 lety 05.12.2019 15:33 |  
      3 8

      Naivkové? Včera jsem četl loňský díl Fotball Clubu (kdo nezná, jde o český fotbalový čtvrtletník), kde se ptali fanoušků, jakého hráče závidí konkurenci. Sparťan řekl, že Slavii závidí Stocha, slávista naopak, že spartě závidí Stancia. Měl jsem na rtech úsměv, než jsem si uvědomil, že v situaci Stocha, kdy mi ho zpět v jeho věku nevememe a prakticky v Řecku nehraje, je jeho návrat jinam do Čech dost možný. O spartu si hubu snad nikdy neotřel, na českou ligu je to nadstandardní hráč a sparta je finančně schopná jej platit, tak si říkám, aby tam náhodou nezakotvil. Znáš to, když je hráč v nouzi, tak i sešívané zradí. Viz. Brabec, i když takovou zradu jen tak někdo nepřekoná.

      • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

        Dr. Fe1     před 4 lety 05.12.2019 15:35 |  
        0 10

        Podepisuji. Taky se obávám, aby tam opravdu neskončil.

      • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

        fleder     před 4 lety 05.12.2019 15:45 |  
        4 0

        No pokud se nepletu, tak důvody jeho odchodu z Prahy byly mimofotbalové, pochybuju, že by manželka byla nadšená z možnosti vrátit se zpět na místo činu za hezkou reportérkou ;-)

        • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

          Crispo     před 4 lety 05.12.2019 15:51 |  
          0 2

          Tak to víš více než já :-) Pronikali nějaké zprávy, že chce odejít kvůli manželce, ale že je v tom jiná ženská žijící v Praze se ke mně nedostalo :-) I tak je nějaká šance, že ho sparta zláká, pokud o něm vlastně uvažují. Osobně si myslím, že by za to byl Rosický odbornou veřejností kritizovanej, protože by si s Dočkalem a Kangou Stoch absolutně nevyhověl, ale i tak tomu dávám nějakou šanci, stačí aby se rozvedl :-) Ale to mu samozřejmě nepřeji, i kdyby projevil zájem jít do sparty.

          • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

            Dr. Fe1     před 4 lety 05.12.2019 15:56 |  
            3 9

            Všechno jsou to jenom spekulace a byly různé verze. byla i verze, že byla nevěrná naopak manželka .... Takže to jsou všechno jenom doměnky. Bůhví jak to je ve skutečnosti.

          • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

            fleder     před 4 lety 05.12.2019 16:53 |  
            0 0

            Kanga jim dle zpráv z hlásné mordorské trouby odchází, resp. mu neprodlouží smlouvu (takže jim odejde jediný pořádný playmaker a hráč, co umí něco s míčem vymyslet - jak toho zmetka nemám rád, přiznat mu to musím)- Flusal pokud naskočí, tak mu zase někde píchne nebo si něco natrhne, to je záležitost max. pár zápasů. Ale už by pán mazal nejraději rovnou na Euro..
            Takže by se jim Stoch možná i hodil. Ale pochybuju, že by tam k nim šel, ví velice dobře, v jakém jsou srabu a jaká tam je "parta" v kabině..

            • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

              necich     před 4 lety 05.12.2019 18:24 |  
              0 0

              Respektive " jim" neprodlouží smlouvu a to je trochu rozdíl...

        • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

          kapitan.pisoar     před 4 lety 06.12.2019 02:38 |  
          0 1

          No zas tak hezka neni :D

      • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

        Jachym     před 4 lety 05.12.2019 15:56 |  
        11 0

        O Spartu si hubu nikdy neotřel? Nebyl kvůli tomu dokonce na disciplinárce? Proč se asi ujalo ono: Stoch, Stoch, hooligans, proti Spartě, proti všem!? :-)

        • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

          Dr. Fe1     před 4 lety 05.12.2019 15:59 |  
          0 7

          pravděpodobnost , že půjde do Sparty se tím sice snižuje, i tak se ale obávám, aby tam neodešel.

        • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

          Crispo     před 4 lety 05.12.2019 17:59 |  
          1 2

          Osvěž mi paměť. Proč byl na disciplinárce?

          • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

            Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 05.12.2019 18:15 |  
            3 0

            Kricel dekovacku v puvodni hooligans verzi...

            • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

              kjandourek (admin)     před 4 lety 05.12.2019 18:58 |  
              1 0

              Ovšem to nebylo úplně z jeho hlavy, že?

            • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

              Crispo     před 4 lety 06.12.2019 08:44 |  
              0 2

              Díky za připomenutí. Jo, tak to je opravdu známka toho, že spartu nesnáší, když je v euforii a někdo mu špatně předříkává, tím si do sparty navždy zavřel dveře. Kam se hrabe Řehák...

          • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

            necich     před 4 lety 05.12.2019 18:22 |  
            6 0

            Smrt Spartě....

      • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

        o5aradecek     před 4 lety 05.12.2019 16:40 |  
        6 0

        "O spartu si hubu nikdy neotřel" :-)))) LOL

      • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

        Martin Platil     před 4 lety 05.12.2019 18:58 |  
        1 1

        Tak Brabcovi bych to nevyčítal - ze Slavie ho v podstatě vyhodili a když se vracel, tak Zlámal chvátal na letiště, aby Brabec neříkal, jak to bylo. Do Slavie ho nechtěli. Stanciu se chtěl také nejprve vrátit do Sparty, ale nechtěli ho tam.

        • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

          zeleznik2     před 4 lety 06.12.2019 12:23 |  
          1 0

          Jméno Brabec a údajné prodávání některých zápasů s jeho jménem spojené,bych raději nezmiňoval. Ten člověk u mne klesl na hodně nízkou úroveň.

          • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

            Dennis     před 4 lety 06.12.2019 13:33 |  
            0 0

            A ty víš, že fakt něco prodal? Ti to říkal on sám, nebo jsi to jen někde četl? Ví vlastně někdo na beton, co se tehdy doopravdy stalo? Vsechno to vnímám jen jako spekulace.

  3. Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 05.12.2019 12:51 |  
    5 0

    Upřímně ho lituji jen se obávám že už ho nikdo nevycepuje jako Trpiš ať už důvody jeho odchodu jsou jakékoliv.

  4. Stoch

    Dr. Fe1     před 4 lety 05.12.2019 15:20 |  
    5 16

    Hned bych ho bral zpět. Citelně nám chybí. V tom házenkářském rozehrávání nám chybí někdo, kdo jde dopředu, chybí nám střely ze střední a větší vzdálenosti ... tedy jeho doména.

    Pokud nejsou vzájemné vztahy příliš poškozené, tak bych byl rád, kdyby naše vedení o tohle reálně uvažovalo. Věřím, že by se u nás zase dostal do formy.

    • Re: Stoch

      Jachym     před 4 lety 05.12.2019 16:02 |  
      6 0

      Ve střelecké formě byl obrovským přínosem. Ale také mu trvalo půl sezony (nevstřelil za tu dobu dokonce ani gól) než se adaptoval na Trpišův styl. Očekávám, že Stanciu by po půlroční adaptaci mohl na něj plně navázat, co se týče gólových příspěvků. Potenciál k tomu má, jak ukázal u letenských rivalů.

      • Re: Stoch

        Dr. Fe1     před 4 lety 05.12.2019 16:04 |  
        0 8

        U Stanciua je to nějákej psychickej blok - alespoň mi to tak tedy připadá. Snad se mu povede jej odstranit. Kdyby se teoreticky vrátil Stoch, tak věřím, že by se do toho dostal rychle.

      • Re: Stoch

        kjandourek (admin)     před 4 lety 05.12.2019 16:05 |  
        3 2

        No moment.... on sice během podzimu nevstřelil gól, to je pravda, ale to Slavii vedl ještě Jarda Šilhavý.... "odšpuntoval" se v derby na Letné, což bylo teprve šesté utkání pod Trpišovským... a od té doby se trefoval celkem pravidelně :-)

        • Re: Stoch

          Jachym     před 4 lety 05.12.2019 16:18 |  
          0 0

          To máš zase pravdu, pane statistiku:-) Šesté utkání je vlastně docela brzké odšpuntování. Ale měl to zpočátku s Trpišem těžké, což trenér také v podstatě přímo říkal v rozhovorech. Asi i jeho překvapilo, jak se Miňo "kousl" a pracoval pro tým.

          • Re: Stoch

            kjandourek (admin)     před 4 lety 05.12.2019 16:20 |  
            0 0

            To ano, jemu samozřejmě to vstřebání Trpišovského stylu nějakou chvíli trvalo, asi by se i s tou půlsezónou dalo souhlasit - ale už během toho prvního jara pod JiT byl překvapivě produktivní.... Zatímco Šilhavého styl mu teoreticky měl sedět víc a on během té půlroční spolupráce neměl takřka žádná čísla...

          • Re: Stoch

            Dr. Fe1     před 4 lety 05.12.2019 16:21 |  
            3 12

            Mě přišlo, že hrál dost dobře a byl prospěšný týmu i v době, kdy góly nedával. A to hned od začátku angažmá. Hodně to rozhýbal, měl tah na branku, vytvářel šance pro spoluhráče.

            • Re: Stoch

              Jachym     před 4 lety 05.12.2019 16:28 |  
              4 3

              Souhlasím s tím, že byl hodně vidět (a jak se hezky česky říká "byl často na míči"), pěkně se na něj dívalo, ale podle mě tah na branku tedy moc neměl. Baletil s míčem téměř výhradně mimo pokutové území a většinou ještě směrem k lajně. A střely mu lítaly dva metry nad a/nebo tři vedle. Na podzim byl zcela bez gólů, což bylo na ofenzivního záložníka tristní.

              • Re: Stoch

                Dr. Fe1     před 4 lety 05.12.2019 23:44 |  
                1 6

                Každý si to pamatujeme podle vlastních dojmů a emocí. Je známá, věc, že minulost si tvoříme v hlavě každý jinak podle svých emocí atd. atd. každý su tutéž situaci pamatuje jinak, třebas i naprosto odlišně. Takže je klidně možné, že se mýlím, ale mě se líbil herně od začátku a to že nedával góly jsem měl spíš za náhodu. Ale jak píšu. to je jen můj subjektivní dojem.

  5. Miro - Slávista

    p!erreCORE     před 4 lety 06.12.2019 09:33 |  
    0 0

    Nevím, zda si vzpomínáte, ale při oslavném křepčení při oslavách titulu a poháru Stoch křičel, že "už sem Slávista!"
    Myslíte, že to byly jen takový ty "mediální kecy pro fanoušky" nebo to myslel upřímně? Pokud ano, stěží by šel do sparty.. pokud to upřímný nebylo, tak je mi zas volnej.. protože tohle "převlékání kabátů (dresů)" velmi nemám rád.

    • Re: Miro - Slávista

      sasky     před 4 lety 07.12.2019 13:38 |  
      0 0

      Nemyslím si, že to byly mediální kecy pro fanoušky a ani si nemyslím, že by Miňo byl bůhvíjaký slávista. Prostě euforie.

  6. Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

    ColinSKS     před 4 lety 06.12.2019 09:51 |  
    2 9

    kdybych si měl vybrat mezi stochem a kangou, tak beru oba dva, být majitel a manažer

    • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

      pinochet     před 4 lety 06.12.2019 12:15 |  
      4 1

      Já teda ani jednoho, zálohu máme nadstandardní, potřebujeme útočníka, ne nějakou primadonu, která není lepší než Stanciu, Ševčík nebo Hušby a nezapadne do týmu

      • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

        sasky     před 4 lety 07.12.2019 13:36 |  
        3 1

        Já nějak pořád nechápu tu mantru o chybějícím útočníkovi. Golů v lize dáváme tunu a že pálíme šance? Byl bych rád, kdyby někdo, kdo má čas, byl schopen spočítat, kolik tutovek zazdili útočníci a kolik zbytek týmu (namátkou Masopust, včera třeba Suk a další a další). Systém Slavie není postaven na doklepávači typu Lafaty, kladivu typu Kollera nebo tahovém útočníkovi typu Baroše. V tom systému jde o střídání a prolínání postů, takže útočník se může často objevit na půlce na sklepnutí balónu do kombinace záložníkům. Z tohohle systému může vyplavat v gólovce prakticky kdokoliv (např. krajní bek při zavírání zadní tyče při centru - Béřa i Cuf z toho gól dát umí). Však v 19 zápasech ligy se prosadilo už 16 slávistů, minimálně 2x se trefilo 10 hráčů včetně stopera Kúdely. Tím, že z tohoto systému se může do gólovky dostat prakticky kdokoliv, tak je sázka třeba 100 milionů na jednoho hroťáka podle mě nesmysl. Jasně, rád bych viděl v kádru hráče, který rozerve obranu soupeře na cucky a dá gól vždy, když si usmyslí, ale takových hráčů je na světě pár, v lize žádný. Ostatně, kdyby stačil opravdu zabiják do vápna, tak už je Komličenko u nás.

        • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

          wimpy     před 4 lety 08.12.2019 01:34 |  
          0 1

          Mně by se líbil Lautaro Martinez, ale jestli po něm sahá ta Barca... :-)

        • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

          pcitron     před 4 lety 08.12.2019 14:50 |  
          1 4

          Nesouhlasím, Lukaku názorně ukázal, že vynikající útočník může být rozhodujícím faktorem. Při vší úctě k Frydrychovi, Michal na něho vůbec nestačil.

          • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

            Fačín     před 4 lety 09.12.2019 12:31 |  
            1 6

            Přesně. Kecy o tom, že útočníka nepotřebujeme, protože góly dávaj krajní beci, mě už lezou krkem. Stačilo vidět náš zápas s Interem a hned bylo jasné, že gólové zabijáky potřebuje každý tým, protože jsou sami schopni rozhodnout zápas.

            • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

              Dr. Fe1     před 4 lety 09.12.2019 13:21 |  
              1 4

              To je sice pravda, jenže Lukkaku stál 70 mio euro. Kde vzít takového útočníka za 5 procent této ceny ?

          • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

            sasky     před 4 lety 13.12.2019 13:48 |  
            0 0

            A kde byl ten špičkový Lukaku v zápase v Miláně, kde na něj hrál (při vší úctě k Frydrychovi) super Hovorka? Já ti to řeknu kde... V prdeli. Spíš bych viděl problém v tom Frydrychovi, než v tom, že by Lukaku byl takový bourák. A hlavně jak píše Dr.Fe1 - to je hroťák za 70 mega EUR. Koho pořídíš za 4? Jasně, je to o skautingu na východ a na jih. Ale rozdílového útočníka s potenciálem ti nikdo za hubičku neprodá. Nebo jich musíš koupit 10 a doufat, že se jeden z nich chytne. Špičkoví útočníci za posledních 10 - 15 let byli v lize 2. Bony a Džeko. To je trošku málo na 16 týmů a 15 let. A přesně tohle jsou ti hráči, kteří mají význam pro LM. Když připustím, že Komličenko má potenciál na to, být 3. do party, tak se na něj podívejme ve finančním detailu. Už teď je jeho cena na transfermarktu 5,5 mil. EUR. Takže pryč z Boule půjde tak za 10, jinak jsou to paka. Takže i takovýhle útočník je pro nás finančně nedostupný. A navíc otázka - je tohle ten hráč, který by nám vyhrál zápasy na Interu, s Barcelonou apod.? Kdybys byl v kůži Nezmara a rozhodoval bys o 250 mega s tím, že spoléháš na to, že se chytne... Koupil bys ho? Věříš mu jako osoba pcitron na tolik, že bys vsadil třeba 25 000 (ať se pohybujeme v našich relacích) na to, že se do roka chytne v LM (v jakémkoliv týmu)?

    • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

      zeleznik2     před 4 lety 06.12.2019 12:28 |  
      0 11

      No Kangu na rozvrat týmu 100%. Když někoho od Rumunů tak Teteha, proti Jusúfovi, střelec par excelent.

    • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

      marp (přítel SN)     před 4 lety 06.12.2019 17:31 |  
      7 1

      Ty být majitel a manažer, tak nebereš ani jednoho, protože to by dřív klub s tebou v čele zkrachoval.

  7. Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

    zeleznik2     před 4 lety 06.12.2019 12:26 |  
    0 9

    Vidíš Míňo měl si raději, zůstat u nás. Nemuseli jsme platit sto milionů za Nica. Teď by ses mohl, vrátit, ale přes tuhle konkurenci, se jen těžko, budeš, prosazovat. Navíc my potřebujeme útočníka.

  8. Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

    Aladinus     před 4 lety 06.12.2019 13:43 |  
    4 0

    Čo bolo, to bolo. Ve Slávii sehrál skvělou roli a je na co vzpomínat. Jestli se nám ale přes zimu nerozsype záloha, hlavně střed , nemyslím, že by bylo pro Slávii nějak prospěšné, kdyby se vrátil zpátky. Půl roku skoro nehrál a jestli by to mělo být proto, aby seděl na lavičce a neskončil tak ve Spartě, byl by to docela luxus. Není pravda, že nemáme hráče, kteří umí vystřelit z dálky.

  9. Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

    kostelnivlajka     před 4 lety 06.12.2019 16:25 |  
    0 4

    Bral bych ho zpět, jenom za tu děkovačku a chorál TS na něj

  10. Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

    Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 07.12.2019 21:25 |  
    0 2

    Jestli odešel kvůli ženský, tak mu Tvrdík prostě sežene ještě lepší, hezčí, bohatší, prsatější a já nevím co ještě pražandu a Miňo se vrátí. Já chci ještě vidět ty jeho parádní góly :-D

  11. Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

    Fačín     před 4 lety 09.12.2019 12:42 |  
    2 10

    No jestli Miňo skončí za řekou, budu opravdu smutný. A naštvaný na Trpiše, že mu Slavii znechutil tak, že radši odešel.

    • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

      kjandourek (admin)     před 4 lety 09.12.2019 12:56 |  
      5 1

      To by byla opravdu velká novinka, že zrovna ty bys byl naštvaný na někoho, na něhož nasazuješ od jeho příchodu....

      • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

        Fačín     před 4 lety 09.12.2019 13:27 |  
        0 10

        Tak už to znechutil Stochovi, Sýkorovi, Balutovi, celej podzim se o totéž snaží u Škody. Při vší úctě, všechno to jsou skvělí fotbalisté, kteří by nám měli co dát, kdyby je Trpiš uměl využít.

        • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

          Edenjejenjeden     před 4 lety 09.12.2019 13:36 |  
          4 1

          Hele dočkáš,Trpišovský jednou stejně odejde,a pak konečně bude ráj na zemi a my ten Inter určitě rozdrtíme :-))). Nebo je ovšem taky možné,že se ke konfrontaci s absolutní světovou špičkou vůbec nedostaneme....

        • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

          kjandourek (admin)     před 4 lety 09.12.2019 13:41 |  
          7 0

          Zapomněl jsi na Matouška... Ti všichni září ve svých nových klubech a v ligové tabulce jsou vysoko převysoko, zatímco my pod tím trenérem z uleknutí už ztratili šest bodů za tři plichty a plácáme se na prvním místě pouze se čtrnáctibodovým náskokem....

          • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

            Dr. Fe1     před 4 lety 10.12.2019 00:04 |  
            0 6

            Ač máte proti Fačínovi pravdu, tak s tím Matouškem je to od vás podpásovka. Ten je opakovaně zraněný a když nebyl, tak se mu v Jablonci docela dařilo, v těch zápasech co odehrál má bilanci docela slušnou. Podobně jako ostatní hráči na hostování.

          • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

            Fačín     před 4 lety 10.12.2019 08:54 |  
            0 1

            Tak Matoušek to vzdal spíš sám, ne? Ale typologicky si myslím, že by se nám hodil. Těžko říct, jak je na tom psychicky, jestli je připravenej na tlak, kterej ve Slavii je.

        • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

          martyni (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 16:01 |  
          1 0

          Aha.. a my jsme tady jako fan klub hracu nebo co? A ceho lepšího jsme mohli se jmenovanymi hraci dosáhnout?

    • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

      Edenjejenjeden     před 4 lety 09.12.2019 13:19 |  
      3 1

      Tak vzhledem k tomu,že ty jsi na Trpišovskýho (Nezmara,Coufala,Tecla) ,naštvanej od jeho příchodu ,tak se opravdu nic nestane ...

    • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

      Dr. Fe1     před 4 lety 09.12.2019 13:24 |  
      0 7

      A vy víte jak to se Stochem bylo a proč odešel ? Já bych se to rád dozvěděl. Beze srandy.

      Vyprávějte ....

    • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

      martyni (přítel SN)     před 4 lety 09.12.2019 15:56 |  
      6 0

      Trpis mu to u nas znechutil? Jako tak, ze Mino hral u nas svůj nejlepší fotbal? Nebo tak, ze ho nutil behat? No tak to je mi taky lito, ale podle me Mino muze na hru pod Trpisem vzpomínat jen v dobrem, zvlast po naslednem angažmá v Recku.

      • Re: Tvrdé vystřízlivění. Slavii vyměnil za Řecko, Stoch však zažívá sezonu hrůzy

        Fačín     před 4 lety 10.12.2019 08:56 |  
        0 3

        Spíš jsem myslel tím, že ho ke konci angažmá už nestavěl do základu, což pro něj bylo asi těžko stravitelný. Ovšem s tím Řeckem to teda fakt moc nevychytal, já předpokládal, že ho tam berou jako hvězdu a budou na něm stavět. To jsem byl hodně vedle.