Přípravná utkání

Brøndby IF - Slavia 2:0

Atlantic cup, kterého se během letošní zimní přípravy Slavia zúčastnila, dospěl do své závěrečné fáze. Červenobílí po dvou zápasech obsadili ve své skupině druhou příčku a tak se v závěrečném zápase o umístění utkali o celkové třetí místo s druhým celkem druhé skupiny. Tím se stal celek Brøndby IF  z města Brøndbyvester patřícího do aglomerace Kodaně. 

Vzhledem k tomu, že hned na druhý den byla naplánována ostrá generálka na ligu, dalo se očekávat, že trenér Trpišovský do tohoto zápasu pošle základní sestavu tvořenou výhradně náhradníky. Poprvé se tak v základní sestavě A týmu objevili Joao Felipe a David Zima. Dánové nasadili silnou sestavu, v útoku nastoupil slovenský střelec Mráz, který v Brøndby hostuje z Itálie.

První desetiminutovka se odehrávala mezi dvěma šestnáctkami, bez větších šancí. Holeše po rohovém kopu zablokovala obrana, podobně na tom byl jeden ze soupeřvých útočníků. Nadějnou průnikovou přihrávku Brøndby na hranici šestnáctky zastavil včas Zima. První zákrok si Markovič připsal ve třinácté minutě, když si u pravé tyče pohlídal pokus Mensaha z ostrého úhlu. Více se gólman Slavie zapotil v devatenácté minutě, když nejprve nepustil za sebe proudký přízemní centr a vzápětí spolehlivě kryl střelu ze střední vzdálenosti. Ve 22. minutě už se hráči Brøndby radovali, ale branka hlavou po centru z rozehraného trestného kopu nebyla uznána pro ofsajd. Ve 30. minutě chyboval na hranici vlastního vápna Zima, Markovič pádem pod nohy soupeřova útočníka situaci zachránil. Dánský celek se pomalu dostával do tlaku, omlazená Slavia po sympatickém začátku byla méně na míči, o žlutou kartu si několika ostřejšími zákroky řekl Oscar. Ve 35. minutě šli hráči Brøndby do nadějného brejku, Mráz našel Hedlunda, ten obešel Markoviče, ale než stačil zasunout míč do prázdné branky, dokázal skluzem zasáhnout Frydrych. Vzápětí těsně vedle zamířil Samuel Mráz. Ve 42. minutě si zákrok připsal i německý gólman dánského celku, když jej povedenou ranou z dálky poškádlil Holeš. Hned za minutu obránci soupeře sestřelili na hranici vápna Oscara a Slavia tak dostala k dispozici trestný kop z hodně zajímavé vzdálenosti, ale Hellebrand nepropálil zeď. první půle tak skončila bezbrankovou remízou, se kterou mohla být spokojenější omlazená Slavia. Dánský celek nastoupivší v nejsilnější sestavě měl přeci jenom více šancí.

 Do druhé půle nastoupily oba týmy beze změn. V 51.minutě odkulhal ze hřiště Zima, nahradil jej Zelený. Už za minutu se skóre měnilo - přízemní přihrávka zprava propadla přes dvojici hráčů až k Mrázovi a ten propálil Markoviče - 1:0. Hra se vyrovnala a dále byla bez šancí na obou stranách. Trenér Trpišovský zaregoval dvojím střídáním, ze hřiště odešli Musa a Felipe, nahradili je Yusuf a Toula. V 65 minutě hlavičkoval po Křišťanově centru Holeš, ale byl příliš daleko, hlavička se o zem ještě zpomalila a gólma Schwäbe si s ní hravě poradil. Slavia ožila, měla tlak, ale nějaká vyložená šance se ne a ne dostavit. Dlouhou dobu se hra odehrávala bez vzrušení. V 84.minutě za to vzal Provod a jeho slušná rána z velké dálky prosvištěla nad břevnem. V samotném závěru šli "domácí" do brejku, střelu z levé strany Markovič ještě skvěle vykopl, ale pouze ke střídajícímu Tibblingovi a ten zvýšil na 2:0. Už v nastaveném čase sestřelil Frydrych jednoho z útočníků na hranici vápna za žlutou kartu. Gammelbyho pokus zeď tečovala mimo tři tyče a to bylo vše, co se v zápase událo. 

Mladíci, kteří v tomto zápase dostali příležitost proti ostřílenému soupeři vysloveně nezklamali, ale na vítězství to nestačilo. Pomyslný bronz na Atlantic cupu si tak na krk pověsí tým Brøndby IF, Slavia končí čtvrtá. Pro většinu hráčů SKS to nicméně byla velice cenná zkušenost, kterou do budoucna jistě zúročí.

Pátek 07. 02. 2020 13:00

Přípravné zápasy, 2019/2020
2 - 0
0 - 0
Brøndby Kodaň
Brøndby Kodaň

52. Mráz; 88. Tibbling

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (197)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Brøndby IF - Slavia

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 12:13 |  
    6 1

    Dobré poledne přeji Vám všem.
    Velmi odvážná sestava plná našich mladých hráčů. Budu jim držet palce.
    Vzhledem k tomu zítřejšímu zápasu je to i logické a bude to další poznatek pro naše trenéry.
    Tak kluci bojujte za Slavii :-)).
    S úctou
    Sokrates55

  2. Re: Brøndby IF - Slavia

    o5aradecek     před 4 lety 07.02.2020 12:13 |  
    7 0

    V základu 5 kluků, kterým ještě nebylo 20 let + Musa (22), Oscar (21), Hellebrand (20) či Provod (23).

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 12:35 |  
      6 1

      Jj, kazí to jen "dědkové" Frydrych s Holešem. :-)

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        Qope     před 4 lety 07.02.2020 12:41 |  
        8 0

        Do věku "dědka" Holeše bych se klidně vrátil :-D

        • Re: Brøndby IF - Slavia

          Edenjejenjeden     před 4 lety 07.02.2020 12:43 |  
          3 0

          Mám to stejné Qope .Ale zas nás může těšit ,že máme stále mladou mysl :-D

          • Re: Brøndby IF - Slavia

            Qope     před 4 lety 07.02.2020 13:05 |  
            3 0

            Jj já třeba jsem uplnej puberťák:-D

        • Re: Brøndby IF - Slavia

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 12:45 |  
          4 0

          No, snad i do věku Frydrycha, ne? Já bych nepohrdl ani věkem třeba Standy Vlčka nebo Radka Černýho.

          • Re: Brøndby IF - Slavia

            Qope     před 4 lety 07.02.2020 13:06 |  
            0 0

            Ten zase tak daleko od mého věku není ale ok, i toho bych teda bral ;-)

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        o5aradecek     před 4 lety 07.02.2020 12:42 |  
        2 0

        To jsem ještě Musovi přidal, stále mu je 21... Jo, "dědkové" to tam musí trošku usměrnit. :-) Jsem na ten zápas fakt zvědav, těším se na ty mladé pušky.

  3. Re: Brøndby IF - Slavia

    goop     před 4 lety 07.02.2020 12:27 |  
    0 0

    Dá se to někde sledovat?

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      murena     před 4 lety 07.02.2020 12:28 |  
      1 0

      Nova Sport1

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      kjandourek (admin)     před 4 lety 07.02.2020 12:29 |  
      0 0

      Nova Sport 1.... v práci asi blbě - tedy pokud člověk nemá O2TV s touto stanicí a možností pustit si ho i na pracovním PC

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        goop     před 4 lety 07.02.2020 12:31 |  
        0 0

        Díky. To opravdu nemám :-)

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        Markus     před 4 lety 07.02.2020 12:48 |  
        0 0

        Případně kdo má UPC tak ve webovém prohlížeči na horizon.tv.

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      Pašák     před 4 lety 07.02.2020 12:40 |  
      1 0

      Vypadá to, že by to mohlo být na YouTube, ještě vydrž.

  4. Re: Brøndby IF - Slavia

    karpet     před 4 lety 07.02.2020 12:55 |  
    4 0

    Tak jsem zvědavý na našeho Zimu. Zvláště pak v soubojích s kodaňským Mrázem :)

  5. Re: Brøndby IF - Slavia

    sTizz (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 13:01 |  
    0 0

    Ten spravce nema uplne pevnou ruku pri tom lajnovani :)

  6. Re: Brøndby IF - Slavia

    wita22     před 4 lety 07.02.2020 13:16 |  
    0 5

    Hmmm Yusuf si zatím nekopl ani v přátelakách.
    Je zraněn nebo odepsán?

  7. Re: Brøndby IF - Slavia

    goop     před 4 lety 07.02.2020 13:37 |  
    2 1

    Oskar to zatim docela prasí...

  8. Re: Brøndby IF - Slavia

    karpet     před 4 lety 07.02.2020 13:39 |  
    7 0

    Teda, ten Oskar se mi fotbalově líbí, ale bude sbírat víc karet, než svého času Aldo Baéz... jedno stažení zezadu, před chvílí dost nešetrný skluz zezadu... mám pocit, že v lize by už šel ven

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      goop     před 4 lety 07.02.2020 13:41 |  
      0 1

      Souhlasim. Ani se ty fauly nesnaží schovat nějak nenápandě. Pověsí se za chlapa a nechá se jim táhnout.

  9. Re: Brøndby IF - Slavia

    Qope     před 4 lety 07.02.2020 13:40 |  
    3 0

    Pěkně Frydrych :-)

  10. Re: Brøndby IF - Slavia

    Fačín     před 4 lety 07.02.2020 13:41 |  
    7 31

    Chtěl jsem počkat do poločasu, ale to se vážně nedá. Co to ten Dorley předvádí? Opět poslal svojí bohorovností a dlouhým přemýšlením soupeře do smrtícího brejku (už ve čtvrtý minutě!), rozehrávat hru neumí a co je nejhorší, bránit taky ne (tady se to vyčítá Balutovi, ale Dorley je v tom ještě horší) a co je nejhorší, hraje jako totální prase. Skluzy zezadu, tahání za dres, šlapáky. Takový hráče ve Slavii nechceme!

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        martyni (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 13:51 |  
        6 1

        :) Zrovna jsem se na to chtel zeptat...

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        Pepino44     před 4 lety 07.02.2020 13:56 |  
        7 1

        Tak samozřejmě, nejméně dva - Fa a Čín.

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        fleder     před 4 lety 07.02.2020 14:02 |  
        8 0

        On to bude asi plurál majestatis....

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        Fačín     před 4 lety 07.02.2020 14:10 |  
        1 16

        Mluvím za všechny slušný Slávisty, který chtěj vidět kvalitní a pohlednej fotbal, ne takový prase, který je vyloženě nebezpečný všem okolo.

        • Re: Brøndby IF - Slavia

          Edenjejenjeden     před 4 lety 07.02.2020 14:11 |  
          12 0

          Tak za ně laskavě nemluv. Děkuji.

        • Re: Brøndby IF - Slavia

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 14:17 |  
          7 1

          A všichni slušní slávisté ti dali mandát k tomu, abys za ně mluvil? Ne? Takže mluvíš jen sám za sebe.

          • Re: Brøndby IF - Slavia

            Fačín     před 4 lety 07.02.2020 15:16 |  
            1 7

            To se tak říká, víš? Ale to ti v tvým hnidopišství asi uniklo.

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      Alanor (admin)     před 4 lety 07.02.2020 13:51 |  
      12 2

      Asi jsou taky dva pod jedním účtem jako u jeho předchůdce Jiřího. :)

      Takové "odborníky" na SN nechceme!

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      Edenjejenjeden     před 4 lety 07.02.2020 13:54 |  
      19 0

      Co to ten Fačín předvádí ? To se vážně nedá ,stále stejný kecy ,fotbalu nerozumí ,umí jen hejtovat . Takový na foru nechceme !

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        Fačín     před 4 lety 07.02.2020 14:05 |  
        6 7

        A tobě to přijde v pořádku? Jako kdyby takhle hrál někdo proti nám, tak se tu všichni poserete z toho, že někdo prasí. Ale teď to vidět nechcete? Tomu se říká selektivní příjem informací.

        • Re: Brøndby IF - Slavia

          Qope     před 4 lety 07.02.2020 14:11 |  
          2 0

          Tak když už máš takový názor, zkus to vzít z té lepší stránky - lepší ho mít u nás než hrát proti němu ;-) ale moc s tvým pohledem na něj nesouhlasím ...

          • Re: Brøndby IF - Slavia

            Fačín     před 4 lety 07.02.2020 15:09 |  
            0 8

            No to je sice asi pravda, že je lepší aby byl u nás než jinde, ale nevím no, potkat ho takhle na hřišti, tak by po dvou takovejch zákrocích dostal pár facek. Ostatně Dánům se to taky moc nelíbilo a začali mu oplácet stejným metrem.

          • Re: Brøndby IF - Slavia

            Fačín     před 4 lety 07.02.2020 15:11 |  
            1 7

            No a zase nezapomeň, že nás může v nevhodnejch chvílích oslabovat, dostávat karty, způsobovat přímáky.. Takže to má i tu stinnou stránku.

            • Re: Brøndby IF - Slavia

              Qope     před 4 lety 07.02.2020 15:18 |  
              3 0

              Uvidíme, co se týká jeho tvrdosti a nasazení proti soupeři počkám si na "ostré" zápasy a tak po deseti a více zápasech za nás ho budu soudit ... Uvidím, nebudu ho hned hanět ... Ale takhle by to budu mít u každého hráče ...

              • Re: Brøndby IF - Slavia

                Fačín     před 4 lety 07.02.2020 15:33 |  
                0 6

                Tak já ho taky nijak "nehaněl", jen jsem zhodnotil to, co jsem viděl. A navíc slušně, ostatně jako vždy, protože si hodně dávám pozor, abych nebyl zbytečně sprostej nebo zlej.

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      Boss82     před 4 lety 07.02.2020 14:03 |  
      9 5

      Oscara ve Slavii jednoznačně chci, ovšem přivítal bych, kdyby ses k ní přestal hlásit ty!

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      LH1969     před 4 lety 07.02.2020 14:09 |  
      13 0

      Kámo jseš nemocnej zajdi k doktorovi a najdi si nějakej klub kterej Ti bude vyhovovat a budeme všichni tady spokojený

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        Fačín     před 4 lety 07.02.2020 15:11 |  
        0 9

        Co třeba radši něco k zápasu, nějakej poznatek nebo argument by nebyl?

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      Feda     před 4 lety 07.02.2020 15:39 |  
      6 4

      Poprosím Vás, už zde nepřispívejte. Děkuji

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        Fačín     před 4 lety 07.02.2020 15:43 |  
        2 7

        Děkuji za prosbu, ale bohužel vám nevyhovím.

  11. Re: Brøndby IF - Slavia

    Marcelo10     před 4 lety 07.02.2020 13:52 |  
    5 2

    Vyborny Markovic, skvela rozehravka i pod tlakem. Prekvapuje me Hellebrand, je to fakt talent. Musa uzasne dre a bojuje. Oscar..fotbalove skvelej, neni pochyb, ale Jindra ho musi srovnat. Hraje jako hovadko..

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      goop     před 4 lety 07.02.2020 13:57 |  
      3 0

      U tý rozehrávky to drhne. Ale je to spíš týmovej problém, kluci spoolu takhle hrajou poprvé asi.

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        Marcelo10     před 4 lety 07.02.2020 14:03 |  
        1 0

        Ja myslel rozehravku Markovice, nohou :) nedal jedinej odkop naslepo.

  12. Re: Brøndby IF - Slavia

    Pepino44     před 4 lety 07.02.2020 14:02 |  
    3 0

    Tak to hřiště mi připomíná hřiště Sokol Kolná, tam se ale nehrají bohužel zápasy Atlantik cupu.

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      Dr. Fe1     před 4 lety 07.02.2020 15:19 |  
      1 9

      Chtěl jsem to hřiště pro srovnání najít, abych si doplnil zeměpisné znalosti a vy bohužel kecáte. V Kolné hřiště nemají. Ani Sokol. je to moc malá vesnička

      https://mapy.cz/s/nehefojopo

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        Pepino44     před 4 lety 09.02.2020 10:27 |  
        2 1

        Tak tady se opět ukázalo, jak jsi hloupý. Nediv se, že dostáváš tolik minusů /ode mne ne, nezasloužíš si ani ten minus/.

        • Re: Brøndby IF - Slavia

          Dr. Fe1     před 4 lety 11.02.2020 12:20 |  
          0 6

          A v čem se mýlím ? Kde to hřiště máte ? Nereagujete nesmyslně náhodou vy ?

  13. Re: Brøndby IF - Slavia

    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 14:14 |  
    0 0

    Bohužel, utkání sledovat nemůžu, tak se zeptám těch šťastnějších na dvě věci:
    - kdo je zatím lepším týmem?
    - prasí Oscar opravdu hodně, skoro jako hovado (abych citoval jednoho přispěvatele)?

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      o5aradecek     před 4 lety 07.02.2020 14:24 |  
      6 0

      Kodaň je lepší, ale je to dané nejspíš tou naší mladou a zatím nezkušenou sestavou. Markovič chytá výborně, už nás párkrát podržel.

      Oscar si občas pomůže zatažením za dres, měl tam i jeden ostřejší skluz, ale rozhodně to není žádné "prasení" ve stylu Frýdka.

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        knl66 (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 14:27 |  
        0 0

        Dík. Slovní přestřelky tady se věnovaly jiným tématům. :)

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        Fačín     před 4 lety 07.02.2020 15:04 |  
        1 9

        Ten šlapák v 18. minutě si přehlédl náhodou nebo schválně?

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      pehacko     před 4 lety 07.02.2020 15:30 |  
      0 0

      hele ja zas tak neprasim... letos treba v salovce mam jen tri zlute! takze bacha na to prasi jako hovado!

  14. Re: Brøndby IF - Slavia

    goop     před 4 lety 07.02.2020 14:14 |  
    1 2

    Přijde mi, že Joao hraje trochu bez zájmu. Možná trochu nemůže. Hellebrandt výborně.

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      Ondráš     před 4 lety 07.02.2020 14:17 |  
      0 0

      Hele je dobrej? Nemůžu koukat.

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        goop     před 4 lety 07.02.2020 14:20 |  
        3 0

        Řekl bych, že je zatavenej. Dánové hrajou fyzickej fotbal a to mu nesedí.

        • Re: Brøndby IF - Slavia

          Ondráš     před 4 lety 07.02.2020 14:24 |  
          0 0

          Ne, já myslím Hellebranda.

          • Re: Brøndby IF - Slavia

            goop     před 4 lety 07.02.2020 14:30 |  
            4 0

            Hellebrandt za mě výbornej. Přehled, technika, pohyb, jeho přihrávky maj oči...

            • Re: Brøndby IF - Slavia

              goop     před 4 lety 07.02.2020 14:36 |  
              3 1

              Další, kdo se mi hodně líbí, je Provod.

            • Re: Brøndby IF - Slavia

              Ondráš     před 4 lety 07.02.2020 14:45 |  
              2 0

              Bych ho už do Slovácka neposílal.

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 14:20 |  
        0 2

        Jde místo něj Yusuf, takže asi to nebylo bůhvíco.

  15. Re: Brøndby IF - Slavia 1:0 ve druhém poločase

    Leksel     před 4 lety 07.02.2020 14:24 |  
    0 0

    Zápas taky nesleduju, tak jsem se jen kouknul na online na oficialky a tam je 1:0 pro nás, tak jsem zmatenej.

  16. Re: Brøndby IF - Slavia 1:0 ve druhém poločase

    Qope     před 4 lety 07.02.2020 14:49 |  
    4 0

    Za nás nejlepší Markovič, ostatní kluci asi i v rámci nesehranosti žádný velký výkon ...

  17. Re: Brøndby IF - Slavia 1:0 ve druhém poločase

    rak (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 14:50 |  
    2 2

    Celkově docela bída, žádná vytvořená šance, bezradnost, důraz Dánů dělá velké problémy. Vypadalo to v předchozích zápasech, že mladí hráli skoro lépe, ale teď se ukazuje, že ne. Jak už naznačoval JiT, bez Součka a Takácse budeme velké problémy v defenzívě, vlastně jakžtakž hraje snad jen střed.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 1:0 ve druhém poločase

      goop     před 4 lety 07.02.2020 14:54 |  
      7 0

      Tak ta sestava hrála spolu asi poprvé a naposled. Dánové měli generálku na svoji ligu. To že naše nesehraný béčko drželo vyrovnanou hru se čtvrtým celkem dánský ligy v plný síle, mi přijde jako dobrej poznatek.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 1:0 ve druhém poločase

      goop     před 4 lety 07.02.2020 14:54 |  
      10 0

      Tak ta sestava hrála spolu asi poprvé a naposled. Dánové měli generálku na svoji ligu. To že naše nesehraný béčko drželo vyrovnanou hru se čtvrtým celkem dánský ligy v plný síle, mi přijde jako dobrej poznatek.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 1:0 ve druhém poločase

      donford     před 4 lety 07.02.2020 14:56 |  
      1 5

      Příjemně mi překvapuje Hellebrand. Jistý na míči, nápaditý v řešení, nějak mě (možná ale že jen mě) připomíná hrou Pitáka. Brazilec na křídle se zatím nechytá. Zima měl několikrát zajímavé průniky. Provod je ve středu celkem úspěšný, ale je ho tam škoda. Křídlo je jeho prostor. Musa dřel, ale byl tam sám. Jusúf stále marný. Tak si obě mužstva příjemně zatrénovala.

      • Re: Brøndby IF - Slavia 1:0 ve druhém poločase

        hajnej     před 4 lety 07.02.2020 15:02 |  
        7 1

        Jusúf nehrál špatně, hraje dobře zády k brance, udrží míč a rozehraje. K zakončení se moc nedostal.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 1:0 ve druhém poločase

      Harvey     před 4 lety 07.02.2020 14:59 |  
      8 0

      Tenhle zápas nemá kolektivně žádnou vypovídající hodnotu. Jak už zmiňoval Jakub Dobiáš v rozhovoru, většina hráčů dospívá fyzicky až ve 22/23 letech a v tu chvíli se u nich razantně zvedá statistická úspěšnost vyhraných soubojů.
      Přičti si k této nevýhodě ještě nesehranost téhle jedenáctky v pressingu, obraně i zakládání útoků a zjistíš, že výsledek 2:0 je spíše ostudou pro Brondby, které by mělo zápas naprosto dominovat.
      Dnes pochvala především pro Markoviče, sem tam Oscara a Provoda, který hraje jednoduše, ale velmi účelně a s přihlednutím jaké mu chodili balóny od spoluhráčů byl dobrý. U Hellebranda je vidět, že je technicky jinde než ostatní a jsem zvědavý zda z něj dokáže náš realizační tým udělat v dohledné době kompletního hráče, aby byl prakticky využitelný na hřišti, protože jak jsou u něj do očí bijící silné stránky, to samé platí pro slabé stránky.

      • Re: Brøndby IF - Slavia 1:0 ve druhém poločase

        rak (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 15:12 |  
        0 2

        Tak jasně, ale s tou obrannou fází máme problémy zatím prakticky ve všech přípravných zápasech. Může to tedy být i tím, že se v nich hraje na větší riziko.

  18. Re: Brøndby IF - Slavia

    Fačín     před 4 lety 07.02.2020 14:54 |  
    9 10

    Tak další nepovedená příprava. Není moc co chválit, jakžtakž nasazení, zodpovědnost do obrany a Jakub Markovič. Ten byl vynikající, pohotovost, čtení hry, reflexy, všechno v pořádku. Ale dopředu to byla opět bída, nevybavuju si žádnou vyloženou šanci, dokonce snad ani střelu na bránu... No nevím, jestli si někdo z mladíků řekl o šanci v základu, snad jen Provod, ten mi přijde, že se zápas od zápasu zlepšuje, ale bude to mít těžký přes Olayinku.

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      goop     před 4 lety 07.02.2020 14:55 |  
      6 8

      Trpiš ven!! Nemá na Slávii! Celýmu týmu pokuty za znevážení jména Slávie!!!!

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        Borgetti     před 4 lety 07.02.2020 14:58 |  
        4 0

        Že to je ironie? :)

        • Re: Brøndby IF - Slavia

          Dr. Fe1     před 4 lety 07.02.2020 15:15 |  
          2 12

          Jenže není na místě. Zesměšňovat, že někdo zhodnotí zápas oprávněně kriticky není v tomhle případě moc patřičný.

          • Re: Brøndby IF - Slavia

            Fačín     před 4 lety 07.02.2020 15:19 |  
            5 6

            No mě ani nepřijde, že bych to zhodnotil nějak vyloženě "kriticky". Naopak jsem dokonce dva hráče pochválil. A že jsme nedali gól ani jsme neměli "loženky", není názor, ale fakt.

    • Re: Brøndby IF - Slavia

      kjandourek (admin)     před 4 lety 07.02.2020 15:29 |  
      14 2

      No je to k vzteku, že? A přitom na výsledcích v přípravě záleží ze všeho nejvíc!
      Koho zajímá liga, nebo dokonce liga mistrů... to se nepočítá, nejdůležitější ze všeho jsou výsledky v přípravě!
      A ten trenérskej nedouk si dovolí den před generálkou postavit víceméně třetiligový béčko a to neporazí ani čtvrtý tým dánský ligy, kterej nic nepodcenil a nastoupil v plný síle... to je opravdu škandál!

      To je zase celej rok v háji.... jako loni.. ;-)

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        Dr. Fe1     před 4 lety 07.02.2020 15:31 |  
        1 10

        Další reakce zcela mimo, Zkuste si přečíst ještě jednou a pomalu příspěvek na který reagujete a napište s čím na něm nesouhlasíte.

        • Re: Brøndby IF - Slavia

          Edenjejenjeden     před 4 lety 07.02.2020 15:35 |  
          7 2

          Ty se prostě nezměníš . Ta reakce je zcela adekvátní .Znáš přísloví "Jak se do lesa volá ,tak se z lesa ozývá" ? A už žádný SZ ,nemám o ně zájem .Sbohem

          • Re: Brøndby IF - Slavia

            Dr. Fe1     před 4 lety 07.02.2020 15:39 |  
            3 11

            A co je na tom Fačínově příspěvku tak hroznýho, já fakt nevím ? Dokážu si představit, že někoho může popudit první věta. Ale jinak je to zhodnocení docela trefné. To mi prosím vysvětlete co vás tak popudilo - že jste za to odsoudil rovnou i mě ?

        • Re: Brøndby IF - Slavia

          kjandourek (admin)     před 4 lety 07.02.2020 15:41 |  
          9 2

          No tak zjednodušeně a bez ironie: Od začátku přípravy bylo avizováno, že máme domluvenou generálku s týmem Hammarby na sobotu... a že tedy by měl být ještě jeden zápas den předtím a ten tedy bude věnován hlavně náhradníkům a mladíkům z béčka... To bylo dnešní utkání.... nastoupili kluci, kteří na jaře budou hrát za třetiligové béčko plus noví hráči, kteří mají do sestavy dále, či blíže.....

          A jako asi nikdo neočekával, že si vypracují dvacet loženek a soupeře přejedou.... Zvláště ve chvíli, kdy vyšlo najevo, že tomu soupeř dal plnou vážnost a naopak nastoupil v nejsilnější sestavě, kterou ve finále ani neprostřídal...

          Upřímně jsem očekával, že to bude souboj kočky s myší, u kterého naši mladíci uvidí, jak moc jim chybí do dokonalosti... asi tak, jako když SKS v MOL cupu narazí na Vyšehrad .... až mi bylo líto Frydrycha, Holeše, Provoda a Oskara, kteří tedy měli tu "mateřskou školku do toho boje vést.... i když Oskar a Provod k ní věkově taky patří...
          skutečnost, že celá půle byla 0:0 a ani ve druhé jsme nebyli pod trvalým tlakem naopak ukazuje na velice vydařené vystoupení našich mladíků....

          Takže nazvat to nepovedenou přípravou mi přijde minimálně nepatřičné... spíše ukazující na to, že autor příspěvku je totálně mimo...

          • Re: Brøndby IF - Slavia

            necich     před 4 lety 07.02.2020 15:48 |  
            3 3

            Tak já bych to neomlouval...Za to, jakej nám v Praze dělá bordel dánská mládež, znevažuje sochu Sv. Václava apod., měli dostat trojku a jít s brekem...:) Doufám, že z toho vyvodí realizační tým patřičné důsledky.... Takhle teda ne...

            • Re: Brøndby IF - Slavia

              kjandourek (admin)     před 4 lety 07.02.2020 15:51 |  
              7 3

              To si vzal za své Houšťa, když s držkováním na rtech opouštěl areál.... očekávám, že jim minimálně obešel auta s korunou!

              • Re: Brøndby IF - Slavia

                necich     před 4 lety 07.02.2020 16:04 |  
                0 0

                Myslíš, že tam mají naši kluci auta? To bych neřekl...:)

                • Re: Brøndby IF - Slavia

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 07.02.2020 16:14 |  
                  2 2

                  No naše ne.... ty s dánskou SPZ :-)

                  • Re: Brøndby IF - Slavia

                    necich     před 4 lety 07.02.2020 16:38 |  
                    0 1

                    OK. :)

                    • Re: Brøndby IF - Slavia

                      rx7     před 4 lety 08.02.2020 15:23 |  
                      0 0

                      :-) ... nee s DK !!!

          • Re: Brøndby IF - Slavia

            Dr. Fe1     před 4 lety 07.02.2020 15:53 |  
            4 9

            jako asi nikdo neočekával, že si vypracují dvacet loženek a soupeře přejedou ................. to opravdu neočekával nikdo - tak to nepodsouvejte.

            Problém není že jsme si jich nevypracovali dvacet, ale že jsme si nevypracovali žádnou. Alespoň nějákou šanci a nějákou střelu by naši mladíci vyprodukovat mohli.


            Upřímně jsem očekával, že to bude souboj kočky s myší, u kterého naši mladíci uvidí, jak moc jim chybí do dokonalosti...

            tojá taky. ale i v souboji kočky s myší se dá předvést více. Včera jsem se díval na Athletico Bilbao - Barceloba - bylo to kořka s myší z pohledu Barcelobny. Přesto to Bibao dokázalo i dopředu sem tam něco předvést a nakonec dalo v poslední minutě gól a vyhrálo 1:0.

            Talže nevyčítal bych že nepřehráli soupeře a neměli dvacet šancí. Ale že bohužel nevytvořili skoro nic. To je minus.

      • Re: Brøndby IF - Slavia

        Fačín     před 4 lety 07.02.2020 15:40 |  
        9 9

        Promiň Karle, ale já jsem nenapsal ani čárku o tom, že na tom výsledku nějak zvlášť záleží, nebo že je to nějaká ostuda nebo tak nějak. Naopak, beru to smířlivě, věděl jsem, že bude hrát béčko, dokonce jsem věděl i o tom, že pro Brondby je to generálka. Takže s prohrou jsem tak nějak počítal a ani mi to nevadí. Trošku mi vadí, že jsme se nedostali k nějaké pořádné šanci nebo nevstřelili gól, ale přežiju to.

        Chápu, že tu mám nějakou "reputaci", ale bylo by fajn, kdybys (a asi i ostatní) si příspěvek přečetl bez rudejch brejlí...

        • Re: Brøndby IF - Slavia

          kjandourek (admin)     před 4 lety 07.02.2020 15:47 |  
          7 3

          A cos čekal? Že si béčko doplněné o dva starší hráče vypracuje dvacet loženek? .. Pro nás je generálka zítra, dneska dostali šanci kluci z béčka - pro ně je super, že si zahráli celý zápas, nebo jeho větší část, viděli, jak moc jim ještě schází do toho, aby mohli uspět v Evropě, protože Brondby by minimálně EL mohlo taky hrát... a zároveň nebudou naštvaní, že se v generálce nedostanou na hřiště, protože se dá předpokládat, že tam už se bude hrát "jako" na výsledek i střídáním a ne snahou, aby si zahrál každý....

          Pokud jsi počítal s prohrou a nevadí ti, tak by ti nemělo vadit ani to, že jsme neměli žádnou šanci... naprdlí by měli být spíše soupeři, kteří zřejmě očekávali těžší zápas a přistoupili k němu zodpovědněji.... ovšem myjsme od začátku přípravy avizovali, že takhle to bude... tak proč tomu říkat "nepovedená příprava".... já čekal podstatně horší výsledek...

          • Re: Brøndby IF - Slavia

            Fačín     před 4 lety 07.02.2020 15:53 |  
            4 8

            "dvacet loženek" jsem opravdu neočekával... "nepovedená příprava" mi nepřijde jako neadekvátní reakce, myšleno to bylo výsledkově.. Ale to je jedno, tady už se jen "rejpeme v hovně" a slovíčkaříme..

            • Re: Brøndby IF - Slavia

              kjandourek (admin)     před 4 lety 07.02.2020 16:10 |  
              6 4

              Tak já beru, že sis tu rychle vypěstoval renomé někoho, kdo pořád jenom "držkuje" a nadává.... vybraným jedincům, případně celému trenérskému štábu.... takže vidouce Tvůj příspěvek, automaticky mi naskočí, na koho se bude nadávat tentokrát.... a podle první věty si hned řeknu: "á tak na všechny"....

              A jak to tedy mám brát - co by byla v téhle sestavě "povedená příprava"? Vždyť si vezmi, že takhle nikdy do žádného soutěžního zápasu nenastoupíme.... tedy někdy v budoucnu by to možné ano - za nějaké dva tří roky... ale ta šance je opravdu v řádech desetin procenta....

              Já bych jako nepovedenou přípravu považoval, kdyby tahle sestava dostala bůra a ještě se zranil Markovič a Provod.... To dejme tomu by se dalo tak nazvat.... Takhle jsem prohru 0:2 s týmem, který je ve stejné fázi přípravy jako my, bral jako celkem přijatelnou a důstojnou.... žádný kolotoč, žádný zaparkovaný autobus kolem vápna... Ano, těm klukům chybí automatismy běžných hráčů áčka na otevření zkušené a zkonsolidované obrany... a ani na nějaký brejk to nevyšlo...

          • Re: Brøndby IF - Slavia

            Dr. Fe1     před 4 lety 07.02.2020 16:03 |  
            4 10

            Zlehčujete. A úmyslně oponentovi podsouváte přehnané názory, které nezastává. Viz 20 šancí ....

            1) Tohle není klasické béčko, je to širší kádr áčka.

            2) 20 šancí nikdo neočekával, ale lepší to snad být mohlo. Alespoň něco vytvořit by bylo záhodno.

        • Re: Brøndby IF - Slavia

          Qope     před 4 lety 07.02.2020 15:51 |  
          6 0

          Bud v pohodě, já třeba osobně tě hodnotím kladněji než třeba, třeba ... No třeba doktora :-D

          • Re: Brøndby IF - Slavia

            Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 15:58 |  
            5 4

            Já už je mám na stejné hladině. Resp. na úplném dnu.

  19. Re: Brøndby IF - Slavia 1:0 ve druhém poločase

    první rytíř     před 4 lety 07.02.2020 14:56 |  
    1 0

    Viděl jsem jen druhou půli a stejně mohu konstatovat, že výsledek je pro nás až příliš krutý. V poli jsme byli vyrovnaným, v druhém poločase možná i lepším celkem, mladí kluci mne překvapili slušnou technikou a nebojácností jeden na jednoho (někdy pravda zbytečně i jeden na tři). Jen to zakončení. Nevytvořili jsme si jedinou brankovou šanci. Soupeř skóroval po fatálních obranných chybách a v tom budeme mít asi problém.

  20. Re: Brøndby IF - Slavia 1:0 ve druhém poločase

    Obr     před 4 lety 07.02.2020 14:56 |  
    3 0

    Zapas docela o nicem a skoro bez nasich sanci. Markovic podrzel. Hellebrand, Oscar a Provod se snazili a chteli hrat. Jusuf velkej nastup po stridani a za 5 minut zvadnul a byl neviditelnej.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 1:0 ve druhém poločase

      Kzlo     před 4 lety 07.02.2020 15:10 |  
      5 2

      Yusuf si neměl s kým dát. Vždyť záloha nebyla schopna se pořádně dostat k vapnu nějak smysluplně

      • Re: Brøndby IF - Slavia 1:0 ve druhém poločase

        Obr     před 4 lety 07.02.2020 16:38 |  
        1 1

        To je prave jeho problem. On si to furt chce s nekym davat a pritom by bylo nejlepsi, kdyby cekal ve vapne na prihravku...

  21. Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

    Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 15:04 |  
    3 2

    Taková úvaha k diskuzi. Jestli do dobře chápu, tak dnes hrálo spíše Béčko. Máme to tedy chápat tak, že ligu začne v základu Tecl místo Musy?

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Kzlo     před 4 lety 07.02.2020 15:09 |  
      11 5

      Taky to nechápu a je to podobný fail jako když před dvěma lety JT odstavil na x kol Ngadea na tribunu

      • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

        Marcelo10     před 4 lety 07.02.2020 15:19 |  
        8 0

        Musa je s tymem teprve chvilku..postupem z nej urcite bude jednicka. Mozna uz na Bohemce.

        • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

          Edenjejenjeden     před 4 lety 07.02.2020 15:27 |  
          2 1

          Vidím to stejně ,myslím ,že Musa na Bohemce bude v základu ...

          • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

            Dr. Fe1     před 4 lety 07.02.2020 15:35 |  
            2 9

            Zítřejší zápas je poslední příprava před ligou nebo ne ? (když tak mě opravte). Já si myslím že asi ano, takže bych očekával ligovou sestavu a proto to vypadá, spíš na Standu.

            jinak já bych tam viděl radší Musu. Ale vzhledem k tomu, že Jusuf hrál kdysi za Bohemku a dařilo se mu tam, tak bych nevylučoval ani překvapivý tah s jeho zařazením na Bohemce. Je to dost otevřené

      • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

        Rooney     před 4 lety 08.02.2020 01:26 |  
        3 0

        Jak už tu bylo napsáno, Musa je s týmem teprve chvíli, navíc je možné, že ještě individuálně dohání některé aspekty z naší fyzické přípravy. Počítám, že jedničkou na jaře bude, ale ne hned.

        Odstavený Ngadeu nebyl fail, bylo to vyústění jeho ne zrovna idealní poziční a taktické hry v Trpišově systému. Začal hrát až tehdy, kdy to do sebe dostal, podobně jako Stoch.

        • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

          cunak     před 4 lety 10.02.2020 09:16 |  
          0 5

          Inu - zajímavé, jak se může za necelé 2 roky změnit výklad dějin. Ngadeu byl odstaven z důvodů, které nikdo nikdy nevysvětlil. A vrátil se, když byli zranění, či vykartovaní všichni ostatní stopeři. Včetně tehdejšího oblíbence Pokorného. A pak se ukázalo, že s MNN na stoperu prostě obrana funguje lépe. Legenda o přeškolení MNN vznikla později. A možná nás to stálo titul a účast v LM (spolu s protežováním jednoho mladého cucáka na úkor Hušbyho).

          • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

            Edenjejenjeden     před 4 lety 10.02.2020 09:49 |  
            2 0

            Tak vzhledem k tomu ,že ztráta po podzimu byla ,pokud si dobře pamatuju , 15 bodů na Plzen ,tak nás toto rozhodnutí rozhodně titul nestálo. O titul nás připravil mizerný podzim

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Dr. Fe1     před 4 lety 07.02.2020 15:13 |  
      8 11

      Taky mě to vyděsilo. očekával bych, že dnes si zahraje Jusuf celej zápas. A zítra Musa 70 minut a Tecl 20 minut. Tak bych to viděl na ligu já.

      Podle stávající sestavy se ale bojím nejhoršího . tedy že se do základu počítá s dvojicí Tecl + Jusuf.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Fačín     před 4 lety 07.02.2020 15:13 |  
      6 6

      Bohužel to tak vypadá..

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      celtix     před 4 lety 07.02.2020 15:29 |  
      6 0

      Myslím že JT jasně naznačil že počítají s Teclem jako jedničkou. Takže první zápasy bude hrát, ale můj tip je že ne moc dobře a nakonec dohrajeme ligu s Musou na hrotu.

      • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

        pehacko     před 4 lety 07.02.2020 15:34 |  
        5 1

        tecl dostane sanci se ukazat a musa bude cekat na svoji sanci. staci jeden zapas, kdy se to muze cele otocit!

      • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

        necich     před 4 lety 07.02.2020 15:39 |  
        2 3

        Až zítra Standa hetrik tak budeš mluvit jinak...:)

        • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

          celtix     před 4 lety 07.02.2020 17:17 |  
          3 2

          Já budu jedině rád jestli bude Tecl dávat góly. Ale zatím ve Slavií nedal ani 5 gólů za sezónu a to už tu je dlouho. To i ten van Buren byl platnější.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      PetCC     před 4 lety 07.02.2020 16:48 |  
      7 0

      To, že hrál někdo dneska, vůbec neznamená, že nemůže být v základu v lize. Spíš to bylo rozděleno na zkušené a zaběhnuté, ti budou hrát generálku, a na mladé a nováčky, kteří se měli ukázat v zápase, kdy jim to zkušenější nepomůžou a budou tak hrát pod větším tlakem.
      No a třeba Oskar ukázal, že když se mu zatmí před očima, že udělá pro zastavení soupeře cokoliv :-)
      A přesně na tom se bude u něj muset pracovat.

  22. Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

    kostelnivlajka     před 4 lety 07.02.2020 15:35 |  
    2 5

    Asi ví co dělá, ale já nechápu, proč hrála taková disko sestava.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Edenjejenjeden     před 4 lety 07.02.2020 15:40 |  
      4 0

      Chtěl vyzkoušet všechny hráče ,a hrát alespon čtyři zápasy ,ale jiný termín než dnes už nebyl . A jelikož zítra zase hrajem ,tak proto...

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Max1     před 4 lety 07.02.2020 15:46 |  
      4 0

      zítra je další zápas. Hlavně když si mladé pušky zahrají v zápase kde alespoň o něco jde a je tak tam nějaký tlak, jenom dobře.

  23. Ach jo..

    necich     před 4 lety 07.02.2020 15:38 |  
    1 0

    Hezký :( a já vsadil litr na naši výhru s tím, že bude dovča zadara... Vsadím si jednou za uherák a to to?

  24. Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 15:43 |  
    2 0

    Je jasné,že je to jen příprava a o nic moc nejde,ale mě se nelíbí žádná prohra i když se hraje s mladíky a trenér je chce vidět.Na první pohled je asi jasné že se koukáme do budoucnosti a podle toho se nakupuje.No na ligu by to mělo stačit.Jsem opravdu zvědavý zdali dáme do kupy tým schopný v létě postoupit do LM,říkáte že přišel právý čas asi je to pravda.Každopádně to bude těžká písemka.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      kostelnivlajka     před 4 lety 07.02.2020 16:05 |  
      2 2

      Mně se hlavně nelibí ta obrana, bráno ve všech zápasech, to jsou hrozný průchoďáci, aspoň jak jsem četl zde. Předpokládám, že zas goaly ze šancí dávat nebudeme, takže...

      • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

        Ondráš     před 4 lety 07.02.2020 16:08 |  
        2 1

        Tak to rozpustíme? Nebo jim dáme ještě šanci?

        • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

          kostelnivlajka     před 4 lety 07.02.2020 16:26 |  
          1 1

          vyházet!

  25. Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 15:50 |  
    18 12

    Dobré odpoledne přeji Vám všem.
    Zápas jsem viděl celý a moc spokojený nejsem.
    Sice rozumím tomu, že jde o přípravný zápas a tahle sestava byla opravdu hodně mladá, ale i tak tam bylo příliš mnoho nepřesností a hra neměla z naší strany příliš velkou kvalitu.
    Markovič, Hellebrand, Provod a Musa snesou přísnější měřítko.
    Holeš, Zelený, Frydrych a Jusuf musí rozhodně moc a moc přidat, jinak to bude bída.
    Zima je trochu ještě janek, ale stojí za to s ním pracovat a navíc nevím, jak je na tom fyzicky (asi dostane trochu jiný dávky v tréninku, aby nabral sílu).
    Toula, Červ a Kosek budou nadějí a také bych s nimi dále počítal.
    Filipe byl zatavený a působil utahaně. Snad prvních 10 minut a pak šel dost s výkonem dolů. Asi zatím není na dospělý fotbal ještě úplně připravený fyzicky.
    Křišťan také zatím není na ligu.
    Oscar Dorley je dobrý, ale musí mít vedle sebe kvalitu a ne mladý kluky, kteří se sami teprve s velkým fotbalem seznamují. První balon si vezme velmi dobře a pak to zbytečně někdy "zadrbe", a nebo nepřesně přihraje. Pak z toho pramení i ty hloupý fauly a někdy bohužel dost blbý a na žlutou.
    Pokud však už šlo o zápas týden před ligou, tak by už měl být ten pohyb po hřišti trochu jinde. Presovat jsme vydrželi asi jen prvních 10-15 minut a pak už to moc nešlo. Přitom Kodaň nehrála žádný extra fotbal a oba góly padly po dost velkých chybách naší obrany.
    Obranu vůbec vnímám jako dost chybující a to není dobré zjištění. Zatím mě nepřesvědčil ani jeden hráč o tom, že už je "redy" na ligu.
    Za týden už je liga a musím porovnávat i to jak hrají ostatní týmy a to i přípravné zápasy. Viděl jsem teď i hru Plzně proti rusákům a "Plzeňácí" jsou tedy někde úplně jinde.
    Přestaňme se tady ubezpečovat, že máme velký náskok. To je cesta do pekel a s takovou budeme mít problém hned v prvním zápase u "Klokana".
    Myslím to dobře a nechci panikařit. Spíš chci tak nějak trochu silněji zakřičet: "Chlapi, budíček"!!!!!!
    Třeba zítřejší generálka bude lepší a budu jedině rád.
    Odmítám však bohorovné řečičky typu - "Těžko na cvičišti, lehko na bojišti". To už dávno neplatí.
    Ale abych nebyl moc přísný, tak samozřejmě uznávám, že jsou to přípravné zápasy a trenér to určitě chce vidět i v takovém zápase a v takové sestavě. A také to nese i tohle riziko, že to prostě prohrajeme.
    Jenže se s tím trochu hůř smiřuji a to je i celkem pochopitelné.
    Nechceme se přeci dostat do nějakého průměru, že??
    Tak asi tak a s úctou k Vám všem
    Sokrates55


    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      ColinSKS     před 4 lety 07.02.2020 16:19 |  
      3 4

      i cimrman říkal, že je dobré zjistit, že tudy cesta nevede. takže to beru tak, že mládí vpřed ale zatím to na to není.

      • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

        martyni (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 17:25 |  
        4 1

        Tak nemůže hrát tolik mladých najednou, že jo. To je asi kazdymu jasny.. spis jestli 2 - 3 nemuzou dostat nejakou sanci v acku v prubehu jara, to je asi otazka.

        • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

          necich     před 4 lety 07.02.2020 17:39 |  
          0 1

          Přesně, a dovolím si tvrdit, že šanci jich dostane minimálně sedm...

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Ondráš     před 4 lety 07.02.2020 16:53 |  
      0 9

      No na začátku ligy to bude asi hodně syrový. Taky bych se nedivil, jestli u tradičně nadrženýho klokana rupnem. Budem se do toho dostávat asi trochu dýl. Plznička zatím vypadá o level jinde (aspoň pokud jde o výsledky), ale každá voda nakonec steče dolů a pak už to znáte:)

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Slawek     před 4 lety 07.02.2020 23:56 |  
      1 1

      Tak například Křišťan -na ligu není, zvláště když hrál dnes asi poprvé krajního beka a to přesto, že levý bek Kosek byl na hřišti, ale z nějakého zvláštního důvodu jsme ho zkusili na pravé straně zálohy. Inu což, byla to příprava, jen nevím na co.

  26. Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

    Martin Platil     před 4 lety 07.02.2020 15:56 |  
    7 4

    A co Baluta nebo Sýkora, nechyběli?

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      necich     před 4 lety 07.02.2020 16:01 |  
      8 4

      Nechyběli, hráli jsme v jedenácti..

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      pehacko     před 4 lety 07.02.2020 16:44 |  
      2 3

      kdyby to bylo na tobe, tak vsechny nase hrace pustis zadara pryc, jen at se jim nemusi platit plat a trenuje nas petrous! tak neprovokuj!

      • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

        Edenjejenjeden     před 4 lety 07.02.2020 16:45 |  
        4 0

        Hele pan Platil se vždy ke Slavii choval slušně :-)))

        • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

          pehacko     před 4 lety 07.02.2020 18:08 |  
          1 0

          proto se i ja k nemu chovam slusne a rad bych nakouknul do jeho povestne aktovky!

      • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

        necich     před 4 lety 07.02.2020 17:36 |  
        1 3

        Hele ty ignorante, pokud nevíš že ikona klubu, která přivedla naší pozdější legendu Milana Škodu, mmch. za hubičku, a která se chovala ke Slavii hodně slušně, se jmenovala Mirek, tak sem raději ani nepiš..:)

        • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

          pehacko     před 4 lety 07.02.2020 18:09 |  
          0 1

          nakonec "prodej" legendy byl vlastne v duchu mirdy platila... zadarmo... ty vole jestli tahle cena nebyla rovnou u milana ve smlouve!

      • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

        Martin Platil     před 4 lety 07.02.2020 17:49 |  
        1 0

        Kdyby nebylo mého jmenovce, tak je otázka, jak by na tom Slavia byla. On ten experiment Rosena s Doležalem ohledně produktu Slavia byl takový, že za jejich éry nakonec nebylo ani na webové stránky klubu.

        • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

          pehacko     před 4 lety 07.02.2020 18:11 |  
          1 1

          ja si prave myslim, ze tvuj jmenovec mohl byt poslednim "hRebickem" do rakve! nikdy jsem se jako slavista necitil hure, nez kdyz byl u nas tenhle spartan a rozdaval nase hrace zadarmo!!!

  27. Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

    japoko     před 4 lety 07.02.2020 16:05 |  
    8 16

    Tak Holeš zatím vypadá na přestupový omyl za dost peněz!

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Donald     před 4 lety 07.02.2020 16:33 |  
      2 10

      Holes a Zeleny určitě. Na jaře uvidíme jak to bude s Provodem, Hellebradem a Matouskem.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Obr     před 4 lety 07.02.2020 16:35 |  
      6 6

      Holes je pro me zatim zklamani. Vypada spis jak Van Damme nez jako fotbalista. Myslim, ze Cuf se o flek bat nemusi

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Dr. Fe1     před 4 lety 07.02.2020 16:42 |  
      6 6

      Nemůže se povést všechno. Ale třeba ještě kladně překvapí. Otázka je, jak by hrál, kdyby dostával šanci dlouhodoběji. Role střídajícího hráče co toho moc nenahraje není jednoduchá.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Ondráš     před 4 lety 07.02.2020 17:06 |  
      5 6

      Nesmysl.

  28. Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

    PetCC     před 4 lety 07.02.2020 16:52 |  
    3 0

    Ještě zapomínáte na jednu důležitou věc. Tohle byl zápas, při kterém se mladíci ukázali i pro případné jarní hostování někde v lize. A pokud se někdo dobře projevil, tak by si tím mohl uděla další krok dopředu v kariéře.

  29. Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

    WarszawskiMuranow     před 4 lety 07.02.2020 16:57 |  
    4 2

    Jako mě se to taky moc nelíbilo chyběla mi myšlenka směrem dopředu. To věčné obehravani mě posledních 20 minut vyloženě nudilo, ale píšu pro to abych se zastal Holeše. Mě se dneska líbil. Snad neřekl poslední slovo.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Ondráš     před 4 lety 07.02.2020 17:01 |  
      9 8

      Holeš je náhodou výbornej hráč, problém je, že nehraje pravidelně. Já tvrdím, že je na tom fotbalově i líp, než Coufal.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      donford     před 4 lety 07.02.2020 17:19 |  
      7 6

      Také jsem počítal, že zítra bude hrát Musa. Tady byl vepředu absolutně sám, a i když se rval, tak proti urostlým bekům mi přišel jako lehká váha snadno odstavitelná. Nedostal snad ani jednu přihrávku do náběhu, aby mohl střílet. A Tecl dodnes nepřesvědčil a Jusúf???
      Nějak mi přichází, jistě se mýlím, že kluci jsou takoví celkově ukolébaní velkým bodovým náskokem. Všichni jsou takoví bohorovní a moc klidní Jako by nehráli za Slavii. Musí udělat Bohémku, aby se zase rozjeli, ale bez útoku to nejde. Moc a moc se ukazuje, že Slavia byla Suk. Ten byl jejím režisérem a zároveň dokázal celé mužstvo strhnout. (A dávat góly za útok)
      A pozor na Plzeň!!! jedou jak fretky. Guľa je probudil dokonale. Tříčlenná záloha, Bucha, Kalvach, Čermák válí. My zatím pořád nemáme pořád pořešenou dvoučlennou obrannou zálohu (Tkács zraněný, Oscar 2x nehraje, Traoré, zraněný?, Ševčík?)
      Dneska to byl jen trénink. Kluci se měli a mohli ukázat a porvat se o místo, ale místo toho jen tréninkový zápasík s hafo běháním, ale také s nefotbalem. A neberu, že pro Dány to byla generálka. Jako Slavia a účastník LM musíme udávat tón i v takových zápasech. Rvát se a nechat na hřišti všechno. I tito naši mladí adepti. Vždyť ti by to měli jednou převzít. Podmínky od klubu mají jako nikdy v životě. Španělsko, Portugalsko, specielní letadlo, teplíčko, 2 travnatá hřiště 100 m daleko, kolem nich skáčou fyzioterapeuti, maséři, trenéří, ráno i večer plné mísy, jen ten fotbal se jaksi zatím moc nekoná. Pomalu aby Trpiš vzal do ruky pomyslný bič.

  30. Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

    o5aradecek     před 4 lety 07.02.2020 17:18 |  
    8 8

    Koukám, že až na Fačína a jeho advokáta Dr. Divnolásku, zde drtivá většina hodnotí střízlivýma očima. Bylo řečeno prakticky vše, já bych ještě jednou vyzdvihl výkony Markoviče a Hellebranda a fakt, že naše "béčko" nezahrálo o nic hůř, než včera rudá bída v nejsilnější sestavě. :-)

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Papol     před 4 lety 07.02.2020 17:51 |  
      3 0

      Docela by mě zajímalo, kolikrát měl Markovič balon na noze, připadalo mi, že asi nejvíce ze všech hráčů

  31. Příprava

    Slávy syn     před 4 lety 07.02.2020 17:21 |  
    12 3

    Tyhle přípravy pod Trpišovským by snad měly probíhat v utajeném režimu, vždyť je to peklo. Člověk už ze zkušenosti ví, co asi dostane, přesto se těší, dokonce v den zápasu nemůže dospat, cestou do práce si přeříkává vysněné sestavy, nakonec opustí svět - a ponoří se přesně do té pálivé omáčky, kterou očekával. Bum, ťafka! Takhle to pod Jindrou chodí, ale na další mač už se zas oblizujem, že uvidíme mladé pušky, nebo staré pušky, spojené červenobílé pušky pálit do šibenic a trhat sítě... a zase dostanem ránu. Tak snad to vyjde zítra. Už aby se hrálo. Kéž bych mi chtěl někdo trhnout pod nohama časem a já se probral šestnáctého v pět večer, kdy začneme drtit klokana, už vidím, jak mu do vaku sázíme jeden gól za druhým... ale zítra mě čeká očistec s Hammarby... anebo ne? Tecl se rozstřílí, Nico se rozstřílí, všichni se rozstřílej jak pistolníci v O.K. Corral, obrana vytáhne tajné trumfy a Kolář usne v bráně, hoďte mu tam nějaké vavříny, jsem nepoučitelný, těším se, těším, tihle fanoušci, s rozumem jsme si moc nepotykali, žene nás srdce, zde sešívané, srdce feťáka, to je motor fotbalu, tak zítra, už aby to bylo.

    • Re: Příprava

      Dr. Fe1     před 4 lety 07.02.2020 18:13 |  
      3 9

      Já bych se radši probudil až po Klokanech s tím že jsme s přehledem vyhráli. U Hammarby nervy mít nebudu, v prvním mistráku naopak pořádný.

  32. Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 17:59 |  
    8 9

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Trochu jsem už "vypustil páru" a ten přípravný zápas je za mnou. Prostě se nám moc nepovedl.
    To je vše.
    Jen si myslím, že bychom si neměli pokazit své renomé. Těžko se získává a lehko se ztrácí.
    Pokud si myslíte, že jsem byl ve svém předchozím příspěvku až příliš přísný, tak mínusy přijímám s pokorou.
    "Ignoranti, quem portum petat,nullus suus ventus est" - Seneca
    Tomu, kdo neví , do kterého přístavu pluje, nepomůže žádný vítr.
    S úctou
    Sokrates55


    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Dr. Fe1     před 4 lety 07.02.2020 18:09 |  
      11 9

      Nebyl jste přísný, byl jste spravedlivý. A to je dobře. Než psát líbivé příspěvky pro zalíbení se davu, který neunese jediné kritické slovo, je lepší být upřímný a nemazat med kolem úst. To vás jen šlechtí.

    • Re: Hušby - off topic

      pinochet     před 4 lety 07.02.2020 18:38 |  
      3 1

      Už dal gól...

    • Re: Hušby - off topic

      Kulajs     před 4 lety 07.02.2020 18:41 |  
      5 1

      A už má první trefu!

      • Re: Hušby - off topic

        Dr. Fe1     před 4 lety 07.02.2020 18:49 |  
        3 6

        Výborně ! Akorát teda soupeř taky nelenil a bleskově to obrátil - po 12. minutách hry stav 1:2 .... tak snad Pepa přidá další góly :-)

  33. Brondby - Slavia

    Grobar     před 4 lety 07.02.2020 18:17 |  
    13 10

    Já se nestačím divit tady. Jenom připomínám, že jsme hráli s mimořádně mladým týmem. Brondby (špička dánské ligy) proti nám nasadili jedenáctku, která se mnohem víc podobala její ideální sestavě. V takovém složení jsme hráli úplně poprvé, myslím, že mladíci se toho zhostili výborně. Nemůžeme čekat zázraky na počkání, spousta hráčů ukázala, že se ještě budeme časem divit. Vyzdvihl bych zejména Hellebranda, Oscara a Musu. Minimálně dva z nich budeme prodávat za velký balík.

    • Re: Brondby - Slavia

      donford     před 4 lety 07.02.2020 18:54 |  
      11 3

      Tak ještě ani u nás nezačali a už je budeme prodávat za velký balík? Budu jen rád, když se vypracují a stanou se oporou našeho áčka, ale už teď uvažovat o tom, kolik jednou na nich vyděláme? Raději bych počkal s touto úvahou tak 4-5 let. Mají před sebou pořád dlouhou cestu. Mně oproti tobě dnes toho příliš k pozitivnímu divení nepřišlo. Byla to spíš oboustranná nuda. Že ti kluci umějí kopnout do balónu, o tom nepochybuji. Ale mnoho, mnoho se ještě musejí učit.

  34. Brøndby IF - Slavia "B" 2:0

    houston (přítel SN)     před 4 lety 07.02.2020 20:15 |  
    9 12

    Tak nám Jindřich ukázal, že to s Teclem vepředu myslí skutečně doopravdy. Podle mnoha z nás, kteří si po gólovém vstupu Musy mysleli, že možnost vytlačit Jindřichovi Tecla z hlavy, tak ta alternativa dneškem asi padla. No nic, budeme to muset v počátku jara vyvstekat a vynadávat. Nic jiného nám ani nezbývá a nakonec to stejně trenérovi odpustíme. Takže to bude úplně stejné jako doposud...

    • Re: Brøndby IF - Slavia "B" 2:0

      VanDel     před 4 lety 08.02.2020 08:30 |  
      5 4

      Doufejme, že prozře stejně rychle, jako tehdy po svém nástupu k nám a odstavení Ngadea. Tenkrát svou chybu poznal a uznal celkem rychle a Ngadea začal naplno využívat. Takže doufejme, že stejně tak to bude i teď u Tecla. I když samozřejmě v opačném směru než u Ngadea -> tedy ze hřiště pryč ven.

      • Re: Brøndby IF - Slavia "B" 2:0

        Taky     před 4 lety 08.02.2020 09:00 |  
        2 0

        Taky se mi Tecl zatím vůbec nelíbí, ale proč to hodnotit teď, když nehrál, před (jeho) generálkou ? Uvidíme co předvede dneska . A vlastně ani to není to rozhodující...
        Trpiš mu věří a chce mu dát dostatečný prostor během jara, ale určitě jenom v případě, že ty jeho výkony nebudou stejně bídné jako do teď. Otázka spíš je, jak to trenéři vidí s rozhodováním mezi Musou a Júsufem...

        • Re: Brøndby IF - Slavia "B" 2:0

          VanDel     před 4 lety 08.02.2020 09:19 |  
          4 1

          Hůl nad ním samozřejmě nelámu, ale prostě momentálně formu nemá. Ano, ať dá Teclovi ze začátku jara šanci v základu. Ale pokud v prvních dvou kolech neukáže razantní zlepšení, tak už ve třetím kole musí na lavičku a do základu Musa !

          • Re: Brøndby IF - Slavia "B" 2:0

            Navyseals     před 4 lety 08.02.2020 09:23 |  
            6 2

            Co myslíš, že ukáže náběhovej útočník v zápase proti Bohemce a Opavě? Jak asi budou bránit? Myslíš, že budou s námi hrát na férovku a Tecl poběží 5x za poločas do brejku? Asi těžko. Budou bránit malý vápno a Tecl bude úplně mimo hru. Ze všech tří jednoznačně nejhorší volba do těch dvou zápasů.

            • Re: Brøndby IF - Slavia "B" 2:0

              VanDel     před 4 lety 08.02.2020 09:26 |  
              2 1

              V pořádku, takže se tedy shodneme, že v těch zápasech by měl hrát Musa. S tím opravdu problém nemám :)

      • Re: Brøndby IF - Slavia "B" 2:0

        Jakob     před 4 lety 08.02.2020 09:32 |  
        6 1

        Tak já si myslím že v tom hraje roli ohled na tým a nějakou hierarchii v něm. To je třeba brát v potaz a je to jedna z věcí které Trpiš ovládá dle mě dokonale a proto všichni mluví o skvělé partě. Před pár dny říkal do novin jak je přesvědčen že je Tecl jednička útoku tak teď po pár dnech ho nebude chtít odstřelit. Ale půjde pozvolnou cestou aby to nenarušilo klid v týmu. Samozřejmě nevím jak to přesně je, ale jsem přesvědčený že často ty jeho rozhodnutí souvisí s tím aby udržel skvělou atmosféru. Viz třeba u Nica když ho hned nedal do sestavy i když jsme všichni věděli že by tam asi měl být. A to samé když se vždy divime že přijde posílá a nehraje hned. Nemuslim že jde jen o fyzičku a sehraní. Ale o tu alchymii. A v tom vidím kouzlo realizaku.

        • Re: Brøndby IF - Slavia "B" 2:0

          VanDel     před 4 lety 08.02.2020 09:39 |  
          2 1

          Ruku na srdce, myslíš že správnou náladu v kabině by nastolila situace, kdy v základu bude hrát hráč evidetně bez formy a lepší útočník bude sedět ? A teď nemyslím třeba pouze Tecla, ale případně i jiné hráče na jiných postech. Ano, hierarchie v týmu je třeba a být musí, ale ne nějaká zvrácená nespravedlivá. Tím neříkam, že to tak ve Slávii je. Jenom tvrdím, že hierarchie v tomhle směru je špatná. Správná hierarchie a nastavení kabiny je v něčem jiném.

          • Re: Brøndby IF - Slavia "B" 2:0

            Jakob     před 4 lety 08.02.2020 10:18 |  
            4 0

            Tak já nemyslím že by nechal hrát Tecla celou půl sezónu bez formy. Ale že mu dá prostě tu první šanci ( třeba jen v generálce ) a když to nebude dobrý tak je postupně vymění. A když to bude hodně špatný tak je třeba vymění hned. Ale tu první šanci právě podle mě dá teclovi i když třeba tuší že je to fotbalově horší varianta. A 20 letý kluk který je tu týden určitě zvládne pocitově malou nespravedlnost lépe než 30 lety mazák co dál už cca 60 gólů v lize. Nehledě na to že ten mazák má určitě daleko větší vliv na kabinu. Ale já netvrdím že to tak určitě je, jen to tak chápu.

            • Re: Brøndby IF - Slavia "B" 2:0

              VanDel     před 4 lety 08.02.2020 11:31 |  
              2 1

              Jak píšu tady nahoře, ano, ať mu tedy ze začátku tu šanci dá. Ale pokud nebude vidět razantní zlepšení (dvě max.tři kola), tak okamžitě nasadit do základu Musu.

  35. Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

    VanDel     před 4 lety 08.02.2020 08:47 |  
    7 3

    Před zápasem při pohledu na základní sestavu, se opravdu nedaly čekat žádné zázraky. Zápas to byl nakonec opravdu dost nepovedený, ale rozhodně ne zbytečný. Někdo ukázal že je s ním třeba počítat......hlavně že má smysl s ním pracovat. Někdo ukázal, že je momentálně těžko použitelný.
    Rychle v kostce ze včerejšího základu: Oscar a Musa by měli hrát základ i v sezoně. Pokud neplánujeme v létě prodat Koláře, tak Markoviče pustit někam na hostování. Tohodle kluka je už v tomhle věku škoda ho brzdit sezením na lavičce, je třeba aby pravidelně chytal ligu. Zimu zezačátku střídat, ale postupně rychle zapracovat do základu. Hellebrand je opravdu velký talent, práce s míčem vynikající, to bude jednou vynikající desítka ! Provod vypadá taky ve formě a je to jenom dobře. Je třeba, aby pořádně tlačil na Olayinku a ten neusnul na vavřínech (tím myslím chválu za výkony v LM, v lize to právě dost často žádná sláva není). Kosek by si měl taky zkusit hosotovačku někde v lize.
    Felipe vypadal dobře prvních 20 minut, pak buď odešel fyzicky, anebo ho otrávila tvrdá hra soupeře (zřejmě kombinace obojího). Každopádně to fotbalista dobrý je, ale bude s ním ještě dost práce.
    Na opačné straně se ukázal Holeš. Nevím co s ním je, jestli se mu tady nelíbí, jestli se na něm podepisuje malá vytíženost, ale prostě jeho forma, už od podzimu, je hrozná. Momentálně ve Slávii těžko použitelný.
    Frydrycha a Zelenýho moc komentovat nebudu, co se týče mě a klidně mě tu sežerte a umínusujte, ale u těhle dvou já budoucnost ve Slávii žádnou dobrou nevidim. Kvalita těhle dvou hráčů není na takové úrovni, aby mohli být ve Slávii co platní.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      Pepino44     před 4 lety 08.02.2020 09:49 |  
      1 10

      Tak podle mne to byl naprosto zbytečný zápas. V takovéto sestavě Slávia nikdy nenastoupí (alespoň v současnosti). Připadá mi i zbytečné - aby se hráči jak se říká ukázali. Jak se mohou ukázat, když spolu hrají poprvé, nerozehraní a proti dost silnému soupeři. Posuzovat zda hráč má na "A" nebo ne by se mělo při zařazení mezi hráče, se kterými je počítáno do ligy. Tam se může ukázat zda je hráč pro ligu použitelný nebo ne,zda zapadne do koncepce a jak si bude rozumět s ostatními hráči. Tohle byl podle mne naprosto zbytečný zápas, jenom aby si každý zahrál. To, jestli umí hráč kopnout do balonu se přeci projeví i v tréninku.

      • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

        VanDel     před 4 lety 08.02.2020 09:58 |  
        4 2

        Zápas ti vždycky ukáže víc než trénink. I takový, kdy je sestava takhle slátaná. Právě v takových případech když nějaký hráč předvede dobrý výkon, se potvrdí, že v něm něco je. A včera tam pár takových náznaků bylo.

      • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

        necich     před 4 lety 08.02.2020 11:20 |  
        6 0

        Tak pro trenéry a realizační tým určitě nebyl zbytečný, proto ho chtěli odehrát. Zjištění, o čemž se zmiňuje i Kostl a to, že mladí (mnohdy si o sobě myslí, že jsou již mistři světa) si uvědomí, kde vlastně jsou, je k nezaplacení.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      japoko     před 4 lety 08.02.2020 10:46 |  
      4 12

      Souhlas, o Holešovi jsem psal niže a Frydrych i Zeleny měli být davno pryč! To se ale mistním skalnim libit nebude!

      • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

        Qope     před 4 lety 08.02.2020 10:51 |  
        5 0

        Copak skalním, ale asi se to nelibi ani trenerovi, když jsou stále členy týmu. A sorry, jeho pokladam za vetšího odborníka ...

        • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

          VanDel     před 4 lety 08.02.2020 11:01 |  
          1 6

          Tak to není žádný argument. Členy týmů jsou dost často i hráči, o které trenér nestojí, anebo je tam prostě má jako takové "křoví" na záskok. Anebo je i varianta, že by se jich vedení rádo zbavilo, ale není o ně valný zájem, anebo oni sami odmítají odejít a tato role v týmu jim vyhovuje.

          • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

            Qope     před 4 lety 08.02.2020 11:04 |  
            3 0

            Co se týká třeba Zeleného nebo Frydrycha, tak rozhodně si nemyslim že mají v týmu roli "křoví" ... Co se týká jejich případných přestupů nebo zájmu o ně, samozřejmě do toho nevidim, ale muj názor je takový, že by jistě uplatnění našli ...

            • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

              VanDel     před 4 lety 08.02.2020 11:12 |  
              2 3

              Ano, uplatnění by jistě našli, ale za jakých podmínek ? Dá jim někdo tolik peněz, kolik mají ve Slávii ?

              • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

                Qope     před 4 lety 08.02.2020 11:15 |  
                0 0

                já teda nevim ani kolik mají tady ... ale kdo ví treba i jo, samozřejmě ale ne v Čechách ...

                • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

                  VanDel     před 4 lety 08.02.2020 11:29 |  
                  2 2

                  Jedině tak. Nějaké rakousko anebo druhá německá.

            • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

              o5aradecek     před 4 lety 08.02.2020 13:46 |  
              3 0

              Frydex jak to tam včera zachránil, tím skluzem... paráda!

      • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

        Kulajs     před 4 lety 08.02.2020 11:06 |  
        5 0

        Já bych Frydrycha nechal, přeci jen je zkušenější a občas dá i gól. A dokud se neuzdraví Hovorka, tak bude potřebný. Ale Zelený je takový típek, který se tváří stále utrápeně a nejsou na něm vidět žádné emoce. Jiný hráč, když nedá vyloženou šanci, tak si zařve nebo použije pár peprných výrazů a třeba se tím i nabudí, ale on sklopí hlavu a běží zpět. Už to tak má asi nastavené. Připomíná mi tenistu Veselého, který má také stále beznadějný výraz.

    • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

      coogee     před 4 lety 08.02.2020 12:45 |  
      4 1

      Nevím, co jsi od toho zápasu čekal. Ti kluci v tomhle složení hráli přece poprvé!
      Myslím si, že výkon každého jednotlivce závisí i na výkonu ostatních hráčů, na souhře, na tom, že všichni ví, co od spoluhráče v té které situaci můžou očekávat. O tom se v tomto případě dá s úspěchem pochybovat.
      Takže hodnocení bych určitě nechal na trenérech a nikoho bych po tomhle zápase ani nechválil, ani nezatracoval.

      • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

        VanDel     před 4 lety 08.02.2020 14:17 |  
        2 3

        Co jsem od toho zápasu čekal ?? Já ti nevim, ale mam takový dojem, že to zcela jasně a zřetelně píšu hned v první větě, nebo ne ?
        Nesouhlasim s tím, že výkon KAŽDÉHO hráče závisí na výkonu spoluhráčů. Právě tak, se právě pozná opravdu dobrý hráč -> tedy že dokáže, alespoň párkrát za zápas, vyniknout, i když se ostatním nedaří.

        • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

          Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 08.02.2020 14:43 |  
          5 0

          Dobrý den přeji Vám všem a jestli smím, připojím se rád k této disputaci :-).
          Napsal jsem k tomuto zápasu dva příspěvky. Jeden kritičtější hned po zápase a potom už mírnější.
          Nejsem žádný odborník a práci našich trenérů uznávám a ctím.
          Rozumím tomu, že jen oni vidí, kdo jak pracuje v tréninku a i při zápase. Sami víte, že utkání sledované u televize nikdy nenahradí pohled na mančaft po celém place, kdy jsou vidět náběhy hráčů, pokrytí soupeře a další momenty, které v televizi prostě vidět nejsou.
          Moje kritika toho prohraného pátečního utkání byla myšlena v dobrém.
          Netroufl bych si nikoho vyhazovat z mužstva a nebo dokonce někoho urážet.
          Na druhé straně však mohu být kritický ke způsobu hry některých hráčů a to jsem udělal.
          A nikomu svůj názor nevnucuji a jsem rád, když to vidí každý jinak.
          Jen z takové disputace se objeví ta objektivní pravda a pak nemám problém si přiznat, že jsem se spletl.
          Z této disputace jsem si vzal k srdci, že jsem měl vzít v potaz hlavně tu skutečnost, že je to přípravný zápas a trenér to takto postavil a chtěl to tak vidět. A protože je to opravdu borec, tak určitě viděl to , co potřeboval.
          Dneska hrajeme poslední "generálku". Byl bych rád za dobrou hru, plnou hezkých fotbalových řešení z naší strany a získat pocit, že se naše Slavia dostává do dobré výkonnosti a hry.
          Že je hra některých našich hráčů ještě nedobrá, to můžeme přičítat i tvrdé přípravě a ještě takové syrovosti. Tak to budu respektovat a budu trpělivější.
          A určitě budu zase mačkat palce večer u televize a věřit, že se budeme jen zlepšovat.
          Díky za disputaci a s úctou k Vám
          Sokrates55

          • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

            první rytíř     před 4 lety 08.02.2020 15:19 |  
            2 4

            Plně s vámi souhlasím, leč mohu také napsat, že s výsledky, kterých v přípravě dosahujeme asi skutečně nemůže být spokojen žádný. Omluv a dobrých i pravdivých jsou desítky, ale dost na mne zapůsobila slova trenérů, kteří jasně uvedli, že soupeři z přípravy jsou na úrovni průměru naší ligy (!) a přesto v žádném zápase jsem neviděl Slavii ve formě alespoň trochu podobné té z podzimu. Zase si přečtu, že kluci mají v nohách těžkou fyzicky náročnou přípravu. Jasně, že mají. To snad ale i naši soupeři, anebo snad ne? Těžké nohy jsou jedna věc, profesorský projev věc druhá. Prostě mi zatím chybí chuť a rvavost něco víc pro jméno, které si Slavia v Evropě vybojovala, udělat. A čekat, že se to brzy změní je moc a tuze těžké!

          • Re: Brøndby IF - Slavia 2:0

            coogee     před 4 lety 08.02.2020 16:05 |  
            3 0

            Prostě se budeme muset smířit s tím, že to bude chvíli trvat, než si to bez Součka "sedne", a neposílat hned hráče na hostování nebo jinam. Jen si vzpomeňte na náš výkon v poháru v Ostravě, bez Součka...
            Vybavuje se mi hodně starý článek v MF, autorem byl pan Jílek, který pojednával o Slavii a měl název "Chronická neptrpělivost". Tahle diskuze by se klidně mohla jmenovat stejně! Tak pánové, vydržte, zase budeme mít ze hry naší Slavie radost, to mi věřte!

  36. 1996 - 2008 - 2020

    Petr9608     před 4 lety 08.02.2020 13:32 |  
    2 0

    https://tv.isport.blesk.cz/video/6167296/slavia-1995-96-titul-po-49-letech-a-jizda-poharem-uefa-jak-se-prolomilo-porazenectvi.html

    Letos to bude 24 let od prvního novodobého titulu.

    Ovšem ještě více mi přijde neuvěřitelné to, že to letos se stane první titul z nového Edenu půlícím dělítkem mezi titulem z roku 1996 a současností.

    Tehdy, v roce 2008, jsem kdesi v zásilkovém obchodě POPRON sháněl VHS "1. fotbalová liga 1995/96". No, sehnal jsem ji. :o) Ale prostě - působilo to na mne jako strašná archiválie a návrat do dob neskutečně vzdálených, kdy bylo všechno jinak. Samozřejmě - nejvíce ty změny byly signifikantní na Edenu a okolí. 1996-2008 se změnilo všechno, 2008-2020 skoro nic :o)

    No, dobře - v tom druhym poločase se zrekonstruovala tramvajová trať, ať jsem fér. :o)