Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 8. kolo

Loni slávisté v Opavě body ztratili, letos ale Slezanům nadělili na jejich půdě tenisového kanára. Demolici soupeře řídil objev Sima.

Začátek přitom vůbec nenapovídal tomu, jakým výsledkem zápas skončí. Domácí na nás vletěli a zaskočená Slavia prvních pět minut skoro nepřelezla půlku a vypadala, že je ještě v šatně. Brzy ale sešívaní zabrali a byli nebezpečnějším celkem na hřišti. Nutno však říct, že první půlku Opava odehrála aktivně a dobře a byla červenobílým vyrovnaným soupeřem. Do šaten se šlo za stavu 1:0 pro naše barvy, když se po standardce prosadil Kúdela. Á propos, standardní situace se nám od začátku sezóny daří výtečně, což připomíná v tomto ohledu zlatou éru Škody, Ngadeua či Součka. Sám jsem po startu ročníku říkal, že jde spíše o šťastnou shodu náhod a že tolik gólů z těchto situací nemůžeme dlouhodobě dávat tolik vzhledem k výškovému průměru mužstva. Zatím to ale vypadá, že jsem se mýlil a trenéři i v tomto ohledu odvádějí skvělou práci. Slavia totiž nepolevuje a ze standardek nadále střílí spoustu branek. Skvělé!

Krátce po změně stran sešívaní vedení potvrdili a do té doby houževnatá Opava se sesypala jako domeček z karet. Vzhledem k předchozímu dění na trávníku bych to nečekal, ale komentátoři přenosu hovořili o tom, že Slezané mají mnohem horší bilanci ve druhých poločasech, takže se spíše jedná o hlubší problém než o náhodu. Každopádně ve druhém dějství existovalo na pažitu jen jediné mužstvo a Slavia předvedla svým fanouškům oku lahodící show, v níž vynikal zejména mladý objev Sima, jehož blesková adaptace na špičkový tuzemský fotbal působí až nadpřirozeně. A vůbec po výkonnostně trochu slabším vstupu do sezóny je nyní radost se dívat na omlazený slávistický mančaft. Vedle "rakety" Simy je jistotou stoper Zima a o čím dál více pozornosti si říká i Oscar. Nejen budoucnost ale i přítomnost tohoto týmu tak vypadá velmi zajímavě. Sám jsem zvědav, jak si zvládne poradit s náročnější části podzimu, která je vzhledem k losu před námi.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - Nemusel si připsat žádný vyloženě těžký zákrok, ale několikrát zasahovat musel a působil jistě. Nohama hrál naprosto spolehlivě.

Lukáš Masopust - 7 - Poměrně otevřený zápas proti výkonnostně slabšímu soupeři mu vyhovoval. Dozadu si své odvedl a směrem dopředu byl nadstandardní. Má hlavní zásluhu na důležité brance na 2:0, která domácí zlomila.

Ondřej Kúdela - 7 - Vzadu zvládl zápas bez větších problémů, zásadním plusem je pak samozřejmě vstřelená branka po rohovém kopu, kdy Ondra míč dotlačil do sítě i za cenu vlastního zranění.

David Zima - 7 - Podobně jako parťák Kúdela si vedl jistě a výborným prodloužením míče po vyhrané hlavičce se výrazně podílel na úvodní brance zápasu.

Oscar Dorley - 7 - Další velmi kvalitní výkon v řadě u Oscara. Byla by velká škoda, kdyby z toho vypadl kvůli nepříjemnému koňaru, který v závěru zápasu schytal. Vůbec bych nečekal, že to řeknu, ale v základu je zcela oprávněně, i když už je připraven kapitán Bořil. Ten je jistotou nadstandardu, ale úplnou fazónu zatím na podzim nemá a Oscar aktuálně působí lepším dojmem, když je konstruktivnější i nebezpečnější dopředu.

Abdallah Sima - 9 - Každý další zápas, kdy Sima nastoupí, si říkám, že už v jeho mladém věku a při minimálních zkušenostech musí přijít nějaký výkyv. A on přijde a překoná svůj předchozí výkon, i když jsem si říkal, že už to snad ani nejde. Proti Opavě byl nejlepším hráčem na hřišti a obranou domácích doslova prolétával. Neuvěřitelný gól na 5:0 je toho důkazem. S jakou lehkostí se zbavil dvou obránců a mazácky zakončil - to klobouček! Navíc měl prsty i v dalších brankách, třeba trefa Bořila jde z velké části za ním. Jsem zvědav na jeho budoucnost, potenciál předvedl neuvěřitelný. Pokud takto bude pokračovat, tak může být i o level výš než z evropského pohledu velmi dobrý Olayinka.

Ibrahim Traoré - 7 - Začátek neměl nic moc. Měl nějaké výpadky, navíc zahodil tutovku za stavu 0:0. Ve druhé půli ale předvedl vynikající výkon, když průnikovou přihrávkou poslal do nájezdu Simu a po individuální akci ve vápně střílel na Fendricha.

Petr Ševčík - 7 - Podobně jako Stanciu nebyl na první pohled úplně dominantní, když si ale projdete jeho výkon, tak uvidíte vysoký nadstandard jak pohybově, tak rozehrávkou.

Nicolae Stanciu - 7 - Po fotbalové stránce vypadá tak na 50 % maximální fazóny, kterou měl na jaře. I tak je ale hodně platný, což jasně ukazují jeho čísla. Proti Opavě rozehrál roh, po němž padla první branka a málem i branku vstřelil, i když si nakonec po zásahu Kuchty připsal jen asistenci. A pokud si dobře pamatuji, tak krásnou přihrávkou rozjel akci před šestou brankou.

Peter Olayinka - 7 - Dobrý a aktivní výkon, i když tentokrát se brankově neprosadil a byl poněkud zastíněn druhým křídlem Simou. A jak jsem na začátku sezóny psal, že Provod je momentálním křídlem číslo jedna, tak teď bude mít naopak cestu zpět do sestavy hodně těžkou. O Malínském nemluvě.

Jan Kuchta - 8 - Minule jsem psal, že si v šancích počíná neohrabaně jako Tecl. Zápasy s Opavou i Nice ale naznačily, že proti Standovi by snad Kuchta mohl mít výrazné plus navíc - výběr místa. Za Slavii Honza zaznamenal čtyři branky, z nichž byly tři zdánlivě lehké doklepávky. Ale je i umění být ve správný čas na správném místě a já doufám, že se s přibývajícími zápasy skutečně ukáže, že Kuchta má na góly čuch a že to nebyla jen shoda okolností.

Jan Bořil - 7 - Po covidu může mít cestu zpět do základu až překvapivě těžkou. Zatím kapitán odehrál 25 minut a byl to pro něj pohodový návrat na trávník. Slavia za tu dobu dala tři branky, přičemž jednu zaznamenal sám Bořil. Pozici měl triviální, ale chtěl bych ho pochválit za náběh do vápna z pozice krajního beka.

Tomáš Holeš - 6 - Hezkým centrem nahrál na závěrečný gól Musovi a byl u pohodového závěru Slavie.

Petar Musa - 6 - Odehrál sice necelých 20 minut, ale za vstřelenou branku si nadprůměrnou známku zaslouží. V posledních zápasech jeho pozice v mužstvu trochu oslabila, ale Musa v Opavě potvrdil, že v zakončení patří k nejlepším v lize.

Ondřej Lingr a Matěj Jurásek nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

8. - Sobota 21. 11. 2020 18:30

Fortuna liga, 2020/2021
0 - 6
0 - 1
Slezský FC Opava
Slezský FC Opava

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

34. Ondřej Kúdela
53. Jan Kuchta
58. Jan Kuchta
73. Jan Bořil
80. Abdallah Sima
88. Petar Musa

Komentáře (50)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Droosy     před 3 lety 23.11.2020 19:31 |  
    3 3

    překvapivě nízká hodnocení!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Mikey     před 3 lety 23.11.2020 21:44 |  
      4 0

      Hráči nesmí usnout na vavřínech :D
      Za ten druhý poločas si 9-10 zaslouží, ale první poločas, hlavně začátek nebyly dobré, takže to tak odpovídá.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    damade     před 3 lety 23.11.2020 20:02 |  
    3 5

    Souhlas, jediná kaňka na výkonech Simy a Olayinky je, že to dost možná zavře dveře do základu Provodovi, kterej byl před covidem ve skvělý formě a začínal být produktivní. Nedivil bych se ale, kdyby ho dal JiT proti Nice třeba na podhrot místo Nica (ale bůhví v jaký je teď formě).

    Na druhou stranu po nějaký době zase začínám mít pocit toho hrozně nabušenýho kádru, kdy si je těžký tipnout, kdo vůbec bude hrát. Stejně jako třeba před rokem a půl, když jen na lavičce seděli hráči jako Stoch, Král, Ševčík nebo Kudela

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      MarkMobius1983     před 3 lety 23.11.2020 20:35 |  
      2 0

      Těch zápasů bude ještě hodně a Provod může naskakovat za Simu, Olayinku, Stancia (tam si myslím, že ale bude hrávat spíš Lingr) ale i za Ševčíka...

      Stejně tak na krajích obrany se nabízejí varianty:
      Masopust - Bořil
      Masopust - Oscar
      Bořil - Oscar

      Je dobře, že si to zase sedá a nabírá to na síle, kvalitní lavička bude potřeba ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      kalex     před 3 lety 23.11.2020 20:48 |  
      3 0

      Hele a teď si vem, že toto nám ta rudá svoloč fakt závidí. Jindra tam hodí mladé kluky a jak rychle to jde nahoru. Ono když dva dělají totéž, nemusí to být totéž.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        obiwan     před 3 lety 24.11.2020 12:37 |  
        2 2

        On je naštěstí mezi námi a rb několik výrazných rozdílů (především morálních) a pak to, že když vrazíš mladyho kluka do sestavy rozklizenyho mužstva, tak mu to fakt neulehcis, u nás naskakuji ti kluci do fungujícího strojecku a to je pak jiná...:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Mikey     před 3 lety 23.11.2020 21:43 |  
      5 6

      V tom programu, který nás čeká zápas každý 3-4 dny, tak potřebuješ mít i kvalitní lavičku. Takže určitě dostanou šanci i Musa, Lingr, Provod, beci se budou muset nějak prostřídat, Masopust nezvládne 2 kvalitní výkony ob 3 dny, on potřebuje delší regeneraci, i ten Karafiát dostane šanci. Kdyby sestava nerototovala, tak hráče totálně odvaris, teď je i výhoda 5 střídání, že od začátku stačí třeba 4 změny a ostatní se nějak prostřídaji.
      A k Provodovi, jeho výkony byly sice dobré, ale mně se pořád zdálo, že míč hodně predrzuje, nemá takový tah na bránu, v hodně situacích jde dopředu, je u vápna, ale zasekne to, vrací se zpět a míč zpátky obráncům.
      Včera jsem tak ještě přemýšlel, že kdyby se přivedl Bah a Conde, tak ta sestava bude totálně nadupaná + taky kdyby hrál Bah, Oscar, Olayinka, Conde, Sima, Stanciu, tak by v základu hrálo jen 4 Češi, jak byste se na to tvářili?
      Upřímně, jestli trenéři ještě něco vidí v Hromadící, tak bych ho stáhl v zimě z hostování, Condeho bych neprováděl, ušetřili bychom 20-30 mil. - dal větší šanci třeba Cervovi nebo se spojil s Taborskem, jestli by nám nepomohli najít nějaké pořádné DCM. Ale toho pravého beka potřebujeme, Masopust sice hraje dobře, když teda pominul občasný chyby v bránění, ale na tomto postu nemůže hrát hráč, který zvládne max 70-80 minut. Na levo Oscar/Bořil a vpravo Bah/Bořil (nejhůř Masopust) a bude prostě hrát ten, který se bude hodit typologicky a bude mít i největší formu.
      Zelený je asi určitě out, ten nemá na Slavii hlavu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        jose01     před 3 lety 24.11.2020 00:06 |  
        7 5

        když budou hrát dobře, tak ať je v sestavě klidně 11 eskymáků. Tohle neřeším

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        pcitron     před 3 lety 24.11.2020 06:14 |  
        3 0

        Náhodou, teď Jarda Zelený pěkně hlavou zavěsil:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        La Tortuga     před 3 lety 24.11.2020 12:11 |  
        2 4

        Presne, Provod to predrzoval. Ja porad hledal slova jak ho popsat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 23.11.2020 22:01 |  
      4 0

      Provod patří na kraj zálohy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Cross     před 3 lety 23.11.2020 22:05 |  
      4 1

      Proti Nice musí samozřejmě nastoupit Stanciu. Budeme hrát na brejky a standardní situace, tam Nico nemá konkurenci. I proti Opavě byl u dvou branek. Ale ten Šíma...vlastně udělal 4 góly, kdyby se dávaly druhé asistence, jako v hokeji, tak je má!!! Vůbec nechápu, že ve Francii před par měsíci nikdo nepochopil co v něm je!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        wimpy     před 3 lety 23.11.2020 22:09 |  
        8 0

        Nebudem hrát na brejky, přehrajeme je v záloze.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        pinochet     před 3 lety 23.11.2020 23:26 |  
        2 3

        Já bych proti Nice nechal sedět Kuchtu a do útoku dal Simu. Na pravý záloze by pak mohli začít hrát Masopust nebo Holeš a na pravém beku Bořil, jestli tedy Oscar bude v pořádku a bude moci nastoupit na levém.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      fps     před 3 lety 24.11.2020 12:58 |  
      0 8

      dle mě žádná kaňka, ale zase máme na stranách hráče kteří to rychle hrají nahoru, mě se tedy Provod moc nelíbí, na straně to akorát zpomaluje a strhává hru do středu

  3. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    gr—pla     před 3 lety 23.11.2020 21:26 |  
    1 2

    Do kdy má Sima smlouvu? Předpokládám, že jako nákup do B týmu na zkoušku max do června 2022?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      jose01     před 3 lety 23.11.2020 22:15 |  
      13 7

      on ten Sima bude asi pěknej potížista, boří nám všechny mýty o potřebě dlouhé adaptace na náš styl hry. A celkově o zvykání afričanů na Evropu. A pak že nejde v cizině sehnat kvalitní levný hráče.(když to umí Táborsko)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        kalex     před 3 lety 24.11.2020 10:01 |  
        4 5

        Nezlob se na mně, ale toto je naprosto zbytečný hejt. Sice nejsem trenér s profilicencí, ale blbej taky nejsem a slepý už vůbec ne, abych viděl a chápal, že ten tým je úplně jiný a tím pádem i způsob hry je přece jenom odlišný. Ale jestli Sima umí dopředu i dozadu a na hřišti se neposere, což už teď se zdá, že ne, tak proč by nemohl naskočit rovnou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          p!erreCORE     před 3 lety 24.11.2020 12:17 |  
          4 2

          Podle mně to byl od kolegy žert :) netřeba se čílit

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2020 12:53 |  
          4 4

          Nezlob se na mě, ale toto je zbytečně vyhrocený příspěvek. :) Radím si přešlápnout a zajíst trochu masa. Myslím, že to byl na 99% vtip (aspoň za mě autor dostal malý bezvýznamný plusík).

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            jose01     před 3 lety 24.11.2020 14:45 |  
            8 3

            Dámy a pánové.pokud někdo nechápe lehkou nadsázku a bere sebe a všechny příspěvky tady smrtelně vážně, tak je to jeho chyba. Bavíme se tu většinou o fotbale a to má být snad zábava, kdo to chtěl pochopit jako vtip, ten to tak pochopil. Zase fotbal není taková věda jak se z něj kolikrát dělá. Hejtovat nebo jak se to vlastně nazývá je poslední co tu chci dělat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            kalex     před 3 lety 24.11.2020 15:48 |  
            2 1

            Jo, mi taky došlo, že jde o vtip. Sice ho moc nechápu, ale tak to bude můj problém. Nicméně my můžeme být rádi, že tam trenéři dají mladé kluky, kteří jsou schopní zabrat dopředu i dozadu. Navic ti mladenci určitě dostavají čuchnout v áčku aspoň na tréninku, takže ví co se po nich chce a pokud nejsou hloupí, tak na sobě makají a neměl by být takový problém je zařadit do sestavy. Nenapsal bych o hejtu, kdyby ten borec došel před týdnem, hned měl nastoupit a zahrál tak jak zahrál. Perfektně zahrál. To bych to možná napsal podobně. Ale Sima tu fakt pár dní i s cestou není.
            Nicméně nechtěl jsem to hrotit a pokud to tak někdo vzal, tak nemám problém se mu omluvit.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              jose01     před 3 lety 24.11.2020 16:53 |  
              3 3

              nic si z toho nedělej, já taky nechápu všechno a v dnešní době ani nechci. Ono je tady spoustu lidí, která má všechny kroky vedení a trenéra za až božsky posvátné a nedotknutelné. A nedej bože, když na ně někdo upozorní nebo rozporuje. Ať už vážně nebo ve vtipu, to je pak oheň na střeše. Já si třeba nemyslím, že udělali vše nejlíp a jiný řešení by třeba nebylo lepší. Každej chybuje , naše vedení a trenér jakbysmet. To přece ale neznamená , že nemají můj obdiv a uznání za to, co z podstatě z nuly vytvořili. Vždyť se tomu dá až těžko věřit. To že příjdou horší časy snad víme všichni, tak to dle historie chodí.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                kalex     před 3 lety 24.11.2020 18:58 |  
                3 0

                Měl jsem to asi fakt napsat jinak, ale nechtěl jsem tě urazit. Mi to v Ten moment přišlo jako trochu blbá sranda, ale, tak jsem to napsal, jak jsem to napsal.
                My můžeme být fakt rádi, že to ve Slavii nevypadá jako v mordoru a na jednu špatnou je zbytek do tuctu dobrých.
                Ale ta má formulace byla blbá a měl jsem to napsat jinak.
                Omlouvám se. Zbytečně jsem zaprudil.

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  jose01     před 3 lety 24.11.2020 23:29 |  
                  3 0

                  v klidu nic se neděje

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        kjandourek (admin)     před 3 lety 24.11.2020 10:34 |  
        12 4

        To je taková ta klasika - povede se jeden mladík z ciziny a už má kdekdo pocit, že takovejhle kluků běhá po světě miliarda.... a my jsme jenom blbí, když je neumíme najít.... To tu bylo už v době, kdy Jarolímovi někdo nabídl na zkoušku Tavarese a Belaida.... taky tu začal panovat dojem, že stačí sáhnout do páté francouzské ligy a druhý Tavares bude na světě....

        Táborsko má ve svém kádru dva zahraniční hráče.... jednoho brazilce a jednoho dvacetiletého útočníka z Guineje.... jinak samé čechy a slováky - takže umí opravdu sehnat kvalitní levný hráče? Nebo se prostě jenom zná s jedním manažerem, který sem lifruje afričany s tím, že jeden je lepší, druhý horší.... ?

        Abdallah Sima není výsledkem nějaké rozpracované skautské sítě Táborska, nepřišel ze Senegalu nýbrž z Francouzského Evianu.... Táborsku ho doporučil jeho manažer Daniel Chrysostome....

        A když se podíváme na hráče, které má tenhle borec pod sebou, tak zjistíme, že většina z nich hraje už tady hraje: Kamso Mara a Tijany v Liberci, Azevedo v Baníku, jeden Dramé v Karviné, druhý Dramé, Condé a Toutou ve Zlíně...

        Ano, je možné, že má pod palcem další zajímavé mladíky a stálo by za to se s ním seznámit blíže - ostatně už se s ním určitě známe - Tijany je náš, minimálně jsme se s ním museli bavit, když šlo o Simu a teď poslední přestupový den o toho Condého.... Ale zase bych se varoval toho, abychom brali každého jeho svěřence, když vyšel jeden Sima...


        Komentář byl uživatelem upraven (24.11.2020 10:35) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          La Tortuga     před 3 lety 24.11.2020 12:14 |  
          6 3

          To nikdo nerika. Jen jsme se musime naucit sami vodit hrace ze zahranici.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        bongor     před 3 lety 25.11.2020 17:43 |  
        0 0

        On ten Lischka věděl,proč běžel k Táboru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      hasák     před 3 lety 24.11.2020 10:07 |  
      0 0

      Simova smlouva nikde není uvedena, teda do kdy.. Transfermarkt nic neříká :-(

  4. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    zeleznik2     před 3 lety 24.11.2020 10:25 |  
    2 7

    Za mě Sima 10, to byl výkon. Traoré se mi nelíbil hlavně v prvním poločase, neproměnná tutovka a dvě chyby na stoperu. Stejně jako Kolářovi jsem mu dal známku 6.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    zeleznik2     před 3 lety 24.11.2020 10:32 |  
    4 0

    Abdallah nás zaujal v zápase s Táborskem, v rámci letní ligy. K jeho přednostem patří zejména silný pohyb, přebírání míče a zakončení. Po desetidenní zkoušce v B-týmu potvrdil svou kvalitu a prokázal potenciál se nadále rozvíjet a pracovat na detailech. Sima splňuje požadavky na herní styl a projev A-týmu do budoucna. Nyní minimálně rok stráví v B-týmu, kde s ním budeme pracovat na detailech, jeho rozvoji a aklimatizaci na české prostředí,“ říká k přestupu člen představenstva a sportovního úseku Jiří Bílek.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2020 10:49 |  
    9 3

    Dobré dopoledne ze Šumavy, kde je mlha a jinovatka a také voní dobrá káva:-)).
    Hodnocení přítele Alanora, i s ohledem na prvních 20 minut zápasu, považuji v celku za objektivní.
    Přiznám se, že pokud Nico Stanciu a Petr Ševčík mají sedmu, tak bych asi Ibrovi dal za 8. On byl totiž první, kdo se vzpamatoval a začal zvedat spolu se Zimou naši hru. Přidal se i Ondra Kúdela a pak se chytli během pár minut i ostatní. A taky souhlasím, že hodnocení by mělo odpovídat i tomu, že se Opava díky naší hře úplně položila a tak nemá cenu mít "nos příliš nahoře".
    Hodně názorů k hodnocení hráčů se objevilo už v minulém článku od přítele Kjandourka a tak se jen radujme z našich kluků, kteří se začínají ukazovat tak, jak si přejeme. Bude před nimi ještě dost práce, ale jdeme po správné cestě.
    Věřím, že to nakopne všechny a podpoří to i nově se tvořící kabinu. Ta síla kabiny byla znát i v minulém období a mám pocit, a to snad nejen já, že se ten slávistický duch nikam neztratil a jen čekal, kdy si ho kabina znovu najde.
    Ta fotbalová chuť a radost byla ve druhém poločasu cítit z každého našeho hráče. Musím ocenit i chování kapitána Opavy Źídka, který i přes ten nářez velmi hezky popřál jednotlivě našim hráčům a Simovi velmi uznale poplácal po zádech. Tak jsem to viděl, protože odezírat neumím.... :)).
    Martin58 si vypíná zvuk, aby nemusel poslouchat komentátory. Už to dělám taky. A komentoval jsem si to sám pro sebe. Nic moc, ale cítil jsem se u TV daleko líp.
    Když jsem si pustil fotbal opakovaně a poslouchal jsem pana Rajnocha, tak už jsem se musel jen smát.
    Ještě jednu poznámku, kterou už jsem napsal k článku k zápasu.
    Koukal jsem se na našeho mladého chlapce Matěje Juráska. Pánové, pokud bude na sobě pracovat a u JiT nemám pochybnosti, že to určitě bude, tak tu máme dalšího velmi kvalitního kluka. Už jen jak jsem viděl jeho první přebrání míče a pak i jeho průnik zastavený žlutým faulem, tak mám takový ten pocit někde v hlavě, že to bude další šikula.
    Doufám, že se klukům povede i pohárový zápas v Nice. Pokud budou bojovat a makat jeden za druhého, tak by to mohlo vyjít.
    Zdravím všechny slávisty i slávistky (těm dnes přeji dobrý los).
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Boo_SKS     před 3 lety 24.11.2020 11:27 |  
      4 1

      Já bych, Sokrate, Ibrovi osmičku nedával, protože na začátku při tom velkém tlaku Opavy tam měl nebezpečnou a když se musel na chvilku zatáhnout na post stopera, tak to tam trošku hořelo a kvůli jeho podskočení a špatnému přebrání hráče měli domácí šanci. Je fakt, že poté šel výrazně nahoru, ale vzhledem k tomu začátku mi ta sedmička přijde akorát. Naopak známku bych zvýšil Ondrovi Kúdelovi, který nám v první půli i za cenu možného zranění neuvěřitelně pomohl tím prvním gólem, který naprosto změnil ráz utkání a najednou byl z vyrovnaného mače souboj kočka myš.

      A zvýšil bych známku i střídajícím Musovi s Holešem. První si konečně připsal gól, který už moc potřeboval, a druhý mu na něj nádherně přihrál, takže oba mají u mě za 7.

      Ale jinak opravdu bez výhrad a jsem moc rád, že jsme se snad definitivně oklepali z té dánské facky, úspěšně se protrápili bojem s farmaceutickým gigantem, vhodně okysličili sestavu a teď už se nám vrátila radost ze hry, lehkost a sebevědomí. A sám za sebe bych si moc přál, aby tento zápas pomohl i Ondrovi Kolářovi. V Opavě nezkazil snad žádnou rozehrávku a netrefil soupeře v nebezpečném prostoru, což se mu poslední dobou poměrně často stávalo, tak snad se mu pomalu vrací jistota do kopaček. V Evropské lize a honbou za postupem ji totiž budeme moc potřebovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2020 14:13 |  
        4 3

        Díky za názor příteli :-)).
        Já jsem se na tu situaci také díval..... a asi máš pravdu. Víš, já měl po tom zápase takovou radost, že bych asi dal všem za 10 a bylo to.
        Jinak velice oceňuji Tvé příspěvky, protože jsou objektivní a jdou někdy až "na kost". A to je dobře, protože nic není jen krásné..... A Ty to navíc popíšeš tak, že z toho nemám pocit, jako u některých zdejších pisatelů o tom, že všechno je stejně špatně a vlastně nic neumíme......
        S úctou k Tobě
        Sokrates55

  7. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Fačín     před 3 lety 24.11.2020 10:53 |  
    2 2

    Pokud někdo z adminů vede statistiky, zajímalo by mě, jestli někdo dostal od hodnotících diskutérů někdy vyšší známku než Sima za tento zápas. Průměr 8,96, 42krát desítka, jediná šestka. Ode mne dostal 10.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      damade     před 3 lety 24.11.2020 10:59 |  
      3 0

      Kolář proti Barceloně dostal 9,96, to bude asi nejvyšší

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Fačín     před 3 lety 24.11.2020 11:09 |  
        2 2

        Jo, tak to se asi jen tak nepřekoná, to je ještě jeden level navíc:)))

  8. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2020 13:27 |  
    8 1

    Zdravím z prosluněných Beskyd (tím nechci provokovat kolegu Sokratese), ale dnes je opravdu u nás krásně. Hodnocení za mě docela dobré, možná bych někomu zvedl známku, ale jsou to drobnosti. Přiznám se, že jsem nahlídl i na nějaký cizokrajný/rumunský web, ale asi jsem se sekl, přehodilo mě to do Izraele ke zdi nářků....

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2020 17:00 |  
      1 0

      Zdravím a přeji hezký večer do Beskyd :-)).
      Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2020 19:40 |  
        1 0

        Take zdravim na Sumavu, snad se tam dostanu pristi rok na dovolenou. Jeste nam tu chybi Krionose a mame pokrytou celou republiku. ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2020 19:46 |  
          6 0

          Určitě souhlas. Slávisti jsou od Šumavy až k Beskydům všude po celé republice. A to je dobře!!!
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Recak     před 3 lety 25.11.2020 17:28 |  
            3 0

            Sešívaní přátelé, já to jistím od Jizerek :-)
            Recak

  9. Hodnocení slávistů - 8 kolo

    dubas     před 3 lety 24.11.2020 14:15 |  
    7 0

    To jak Sima nahrál Bóřovi o tyčku na ten gól, to bylo luxusní

    • Re: Hodnocení slávistů - 8 kolo

      Leksel     před 3 lety 24.11.2020 20:07 |  
      5 0

      To už byla oslava fotbalu a předkrm k tomu jeho famóznímu sólíčku před 5. gólem, na kterej mu asistoval zase Kolář. Kanárci by nechápavě čuměli s votevřenou hubou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8 kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 25.11.2020 09:47 |  
        6 0

        Dobré ráno ze Šumavy při dobré kávě :-)) přeji nejen Tobě Lekseli.
        Přesně popsáno. Kdybyste věděl, jak mi bylo toho Simy líto, když se trefil do té tyče.... :-((.
        A ten kluk si z toho nic nedělá, raduje se s Bóřou a pak tam s prominutím "prdne" takový sólo, že jsem u TV skákal jako trdlo. Manželka se na mě dívala, nevěřícně kroutila hlavou a pak pronesla krásnou větu: "Vy tu sedět všichni z těch Vašich slávistických novin, tak spadne barák" :-)).
        To mě přivedlo na myšlenku, že jestli ten COVID přežijeme, tak uspořádám příští léto "Slávistické sezení" u mě na chalupě a budu čekat, že někdo snad přijede....... :-))).
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 8 kolo

          Leksel     před 3 lety 25.11.2020 12:41 |  
          3 0

          Já se přiznám, Sokrate, že u tý Šímovy parádičky jsem měl se slavením určitou prodlevu, nevěřil jsem, že se koukám na český fotbal, to byla akce spíš z jihoamerický fotbalový kuchyně. Říkal jsem si, že předtím musela být zřejmé přerušena hra a Šíma si tu akci přes 2 opavský solný sloupy, kdy to ještě vyšperkoval jeslemi, přesto ještě dokončil. Ale když jsem viděl, jak se k němu radostně sbíhají všichni slávisti, bylo mi jasný, že jsem skutečně viděl "ostrou" akci z kategorie snů.
          Pokud si žena vzala slávistu, musí být charakterově sama taky slávistka, tzn. inteligentní, šlechetná a tolerantní. :-)
          Zdravím na Šumavu
          Leksel

          • Re: Hodnocení slávistů - 8 kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 25.11.2020 15:02 |  
            1 0

            Nemám co dodat :-)).
            Sokrates55

            • Re: Hodnocení slávistů - 8 kolo

              Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 25.11.2020 15:06 |  
              2 0

              Jen pevně věřím, že zítra to kluci zase odmakají a nedopustí žádné sebeuspokojení.
              Sokrates55

              • Re: Hodnocení slávistů - 8 kolo

                Leksel     před 3 lety 25.11.2020 16:27 |  
                1 0

                No a kdyby to náhodou nevyšlo, tak jim hlavy trhat nebudu, ten poslední famózní víkend má na mě silný blahodárný sedativní účinek. Navíc po tom rudým televarieté jsem zřejmě ještě předàvkován. :-)