Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 24. kolo

Jednoznačnou výhru nad Teplicemi řídil Matěj Jurásek, který se po zdravotních potížích vrátil do základu parádním způsobem.

Náš nedělní soupeř měl dosud na jaře dobrou formu, na druhou stranu šel ale do zápasu bez svého nejlepšího útočníka a našeho kmenového hráče Fily. Severočechům chyběli i Gning, Kričfaluši, Labík a několik dalších hráčů, trenér Frťala měl tak omezené možnosti. Slavia toho beze zbytku využila, když vyhrála hladce 4:0. Nicméně až tak snadno se přesvědčivá výhra nerodila. Ačkoliv Teplice po většinu zápasu působily směrem dopředu veskrze bezzubým dojmem, tak v obraně byly houževnaté a kompaktní.

Slavia měla od začátku výraznou územní převahu, kromě závarů si ale vyložené šance nevypracovávala. Cestu, jak prorazit autobus, naplno ukázal uzdravený Matěj Jurásek. Zmíněným řešením je střelba z hranice pokutového území i nealibistické pokusy o individuální průniky. Hráčů, kteří toto v efektivní formě dovedou, je v lize málo a Sparta s Haraslínem a Birmančevičem je na tom v tomto ohledu o něco lépe. Jurásek ale ukázal, že když vydrží zdravý, tak může být v tomto směru rozdílový a vzhledem ke svému věku třeba časem může oba zmíněné sparťany i přerůst a udělat větší kariéru. Každopádně při tvorbě kádru je důležité myslet i na takovou typologii hráčů a nepodřizovat vše jen rychlosti a atletickým dispozicím.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 5 - Práce měl minimum, Teplice ohrožovaly naši branku jen minimálně. V 35. minutě si práci tak trochu sám vytvořil, když neudržel míč v rukavicích. Následně ale vše sám vyřešil, když výborně zmenšil úhel a nebál se jít hlavou proti míči. Dlouhé výkopy ze hry za obranu má pak opravdu dobré.

Tomáš Vlček - 7 - Je dobře, že po začátku jara, které strávil na lavičce, dostává mnohem víc příležitostí. A myslím, že svými výkony ukazuje, že je dostává oprávněně. Rozehrává nealibisticky a kreativně. Byl blízko gólu, když placírkou vystřelil z odraženého míče těsně vedle. Druhou půli pak hrál ve středu zálohy a v rámci nouzového řešení to bylo ok.

Igoh Ogbu - 7 - Trochu ztratil důvěru trenérů i veřejnosti, ale po třetím pokaženém derby v řadě se moc nemůže divit. Proti Teplicím to byl ale starý dobrý Ogbu - útočníkům nedal na hřišti ani kousek prostoru a vyhrával souboje.

David Zima - 6 - Do základu, myslím, patří, i když úplnou oporou zatím (ještě?) není. Vybavuji si jednu situaci v první půli, kdy se dobře zapojil do útočení až na pozici křídla. U dvou zákroků kolem půle zbytečně moc použil ruce a byl mu pískán faul.

Malick El Hadji Diouf - 6 - Bránil jistě a velmi aktivně podporoval z pozice beka útok. S míčem je to ale z jeho strany zatím jen průměrné ať už v kombinaci, nebo při centrech. Zadrbal i samostatný nájezd, ale příliš ho to mrzet nemuselo, protože z akce nakonec stejně padl gól. Horší šestka.

Matěj Jurásek - 9 - Od začátku byl velmi aktivní a využíval prostoru na své straně. Zápas rozhodl dvěma parádními brankami, na které by měl Ševčík koukat každý den, protože když je prostor ke střele, tak je třeba ho na hranici vápna využít. Snad tím začne Jurásek dosud individuálně smolnou sezonu (snad až na podařený zápas proti Karviné) otáčet.

Lukáš Masopust - 6 - Ve středu zálohy se snaží a hraje dobře, pořád to ale nemůže na ligovou špičku, která na tomto místě hraje celý život. Slavia se navíc po jeho zranění dostává do ještě větší personální nouze.

Oscar Dorley - 7 - Střed zálohy na něm v současné situaci do značné míry stojí a Oscar to zvládá výborně, když pomineme to, že to není hráč pro finální přihrávky nebo zakončení. Ale to už bychom od něj chtěli opravdu vše a on by ve Slavii již dlouhou dobu nebyl.

Václav Jurečka - 6 - Po herní stránce ryze průměrný výkon. Hlavně s míčem u nohy to není žádný dirigent ani technik. Ale pro tým pracuje, což podtrhují třeba dvě odvrácené obranné standardky. A čuch ná góly potvrdil 11. vstřelenou ligovou brankou v sezoně.

Conrad Wallem - 6 - Podobný případ jako Jurečka - herně mne příliš nezaujal, nicméně gólovou akci vyřešil výborně. Hlavně ten dotyk, kterým si míč připravil a zmátl obránce byl špičkový a zakončení tím měl Wallem mnohem lehčí, protože i brankář nemohl dostatečně zmenšit úhel.

Mick van Buren - 5 - Průměrný ligový výkon. Občas se dobře zapojí do kombinace, ale mnoho nadstandardního nepředvede a čas od času se dopouští i technických nepřesností a ztrát míče. Oproti životní formě, když před rokem přišel z hostování v Liberci,  je nyní poloviční.

Michal Tomič - 5 - I když odehraný poločas vyzněl týmově dobře, tak Tomči výrazný nebyl. Vybavuji si jeden nepovedený centr z dobré pozice.

Ondřej Zmrzlý - 5 - Také méně výrazné střídání. Už už se dostával do šance, ale zakončení mu ztížil spoluhráč.

Stanislav Tecl - 6 - Nejvýraznější ze střídajících hráčů (když nepočítám Tijaniho, u kterého to ale bylo spíše v negativním slova smyslu). Tecl byl vidět a ukázal i přehled ve hře, když rýsoval výbornou průnikovou přihrávku za obranu, která byla ve skluzu zastavena na poslední chvíli.

Muhamed Tijani a Lukáš Provod nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

24 - Neděle 10. 03. 2024 15:00

Fortuna liga, 2023/2024
4 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
FK Teplice
FK Teplice

Komentáře (151)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    honza304     před měsícem 11.03.2024 15:20 |  
    15 5

    Začnu u Tijaniho, ve hře marnej, proč nedal balón Teclovi do tutovky, to asi nechápe nikdo. U Jurečky se rozcházím s hodnocením, mně připadal celej zápas na hřišti nějak navíc, taky marnej, pak se nachomýtl k balónu a gól. Juráskovi to, podle mne, do gólu taky moc nešlo, ale omlouvám to návratem po zranění. Výbornej Oskar!


    Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2024 15:24) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Edenjejenjeden     před měsícem 11.03.2024 15:30 |  
      6 2

      Jen tak mimochodem , víte kdo je podle hodnocení Livesportu nejlepším hráčem kola (i před všemi plzenáky) ? To byste asi neuhodli . Václav Jurečka !!!. Jinak ze Slavie jsou ještě v jedenáctce kola Matěj Jurásek a Tomáš Vlček

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          obiwan     před měsícem 12.03.2024 11:42 |  
          1 0

          Jako aktivní byl, ale já, jako řekněme, laik, jsem u něj viděl spousty nedokonalostí, chybiček, atd. Ano rozjel akci přes Buráka, kdy dál Wallem gól a sám gól dal...

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Stoormzender     před měsícem 11.03.2024 15:34 |  
      14 1

      Je to s Jurečkou rozporuplný, Dávám plus Alanorovi ze to, že si všiml dvou odvrácených míčů, ty se počítají, snahu měl, po konci 1+1, což je také super, ale herně to bylo pro mě naprosto strašný. Přišlo mi, že snad nedal přihrávku, střely děs, pak se to tedy zvedlo, ale přijde mi hrozně pod dekou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Alanor (admin)     před měsícem 11.03.2024 15:40 |  
        10 0

        Jurečka je při obranných standardkách dost platný. Není to výjimka, že právě on odvrací míč. To se včera povedlo i Tijanimu, ale u něj se to vzhledem k výšce tak nějak čeká, že bude ve vzduchu vynikat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Fačín     před měsícem 12.03.2024 09:07 |  
      2 11

      To chápu naprosto přesně, proč nepřihrál Teclovi. V článku o zápase to skvěle vypsal weetek. Jako hroťák, od kterého se očekávají góly a on je na hraně sestavy (nebo spíš za ní), správně zachrtil a vzal to na sebe, místo alibistické přihrávky hráči, který netrefí ani vrata od stodoly.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Lunaris     před měsícem 12.03.2024 10:37 |  
      2 4

      Přihrávku Teclovi by obránci zachytili, nebo by musela být tak prudká, že by Tecl neměl šanci ji zpracovat. Nevím, co by na tom kdo neměl chápat.

  2. Ještě mám připomínku k fandění

    honza304     před měsícem 11.03.2024 15:22 |  
    7 16

    Klub se jmenuje Slavia Praha a ne Sláviééé, doma nemáme žéény, ale ženy a máme rodiny a ne rodíííny. To je hrůza.

    • Re: Ještě mám připomínku k fandění

      žbl68     před měsícem 11.03.2024 15:42 |  
      2 0

      hrůůůza a nebo Hrůza ? :-)
      Jsou horší prohřešky jako např. -y- -i- ... apod.

      • Re: Ještě mám připomínku k fandění

        jarmik     před měsícem 12.03.2024 08:35 |  
        2 0

        Ale ty jaksi nemůžeš zazpívat.

        • Re: Ještě mám připomínku k fandění

          žbl68     před měsícem 12.03.2024 09:24 |  
          1 0

          ba ba ... pravdu díš ...

      • Re: Ještě mám připomínku k fandění

        martynko     před měsícem 13.03.2024 15:15 |  
        2 0

        Prosím na Hrůzu mi nesahej :) Do té nehody ve Stodolní byl hudební kapacitou.

        • Re: Ještě mám připomínku k fandění

          žbl68     před měsícem 13.03.2024 15:45 |  
          1 0

          a "Pardubák" ostatně to je město samých virtuosů - Moi Papalescu, Michal Mareda, Michal Hrůza...
          je fakt že RK byl on a bez něj RK nic moc

    • Re: Ještě mám připomínku k fandění

      mis3     před měsícem 11.03.2024 15:51 |  
      1 7

      Donesl se k vám koncept skloňování? 5 pád?

      • Re: Ještě mám připomínku k fandění

        honza304     před měsícem 11.03.2024 15:56 |  
        6 1

        "My jsme Slávié" zrovna 5. pád nebude.

        • Re: Ještě mám připomínku k fandění

          mis3     před měsícem 11.03.2024 16:04 |  
          1 0

          Bohužel jsem včera dorazil o něco později, takže nevím, že se tento chorál zpíval. Vzhledem k tomu, že v úvodním příspěvku jste to nekonkretizoval, předpokládal jsem nejpoužívanější: Slavie, do toho!

      • Re: Ještě mám připomínku k fandění

        jarmik     před měsícem 12.03.2024 08:35 |  
        1 0

        Jako češtinář se ptám: Co? :D

        • Re: Ještě mám připomínku k fandění

          mis3     před měsícem 12.03.2024 08:36 |  
          2 0

          ... předpokládal jsem nejpoužívanější: Slavie, do toho!

    • Re: Ještě mám připomínku k fandění

      jarmik     před měsícem 12.03.2024 08:34 |  
      1 0

      Taky nevím, proč to zpíváme slezsky (ostravsky), dost mi to trhá uši od slávistů. :-) Teda vím, kvůli rytmu, ale když slyším baníkovce na Severu, je to takové divné.


      Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2024 08:38) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    drdly     před měsícem 11.03.2024 15:25 |  
    22 13

    Když srovnám MvB s Jurečkou, tak bych jim právě hodnocení prohodil. Dyt ten Jurečka ty vole, až na ten gól, na co hrábl tak skončilo buď v autu nebo na kopačkách soupeře.

  4. MVB x Jurečka x Tecl

    Blad21     před měsícem 11.03.2024 15:57 |  
    16 17

    MVB nejlepší jeho výkon na jaře. I když možná srovnatelně s Karvinou, kde mohl mít 3 áčka nemít ostatní vychýlenou mušku. Byť nedal gól, i když šanci hlavou měl slušnou, tak až na jednu ztrátu byl ve hře aktivní, platný v kombinaci, několikrát zrychlil hru nebo řešil překvapivé a kvalitní řešení. (přenesení, prostrčení, patička) Navíc třetí gól defacto připravil/udělal. Asistence připsaná Jurečkovi byla spíš náhoda, Václav až na gól úplně mimo hru, několikrát ztratil balón nebo nebyl vidět. Nicméně chápu, že dal gól v závěru. Standa mi nicméně neukázal až na pár náběhů a jednu přihrávku vůbec nic. Nevím za co má šestku. Ano útočník primárně střílí góly, ale za včera je pro Micka 5 nespravedlivá. Za mne MVB 6, Jurečka 5, Tecl 5. S ostatním souhlasím.

    • Re: MVB x Jurečka x Tecl

      obiwan     před měsícem 11.03.2024 22:18 |  
      3 3

      Souhlasím, viděli jsme to s klukama úplně stejně...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    kupik     před měsícem 11.03.2024 16:28 |  
    8 0

    Dobrý odpoledne,přátelé
    tak jsem měl včera hned od začátku takovej dobrej pocit,že to nemůže špatně dopadnout.
    Byla vidět dobrá chemie,dobrá práce s balónem a šikovný využívání volnejch hráčů na různejch postech.
    Škoda nešikovně řešenejch brejků,mohlo bejt veseleji.Ale i tak,hezkej zápas a celkem slušně odpískáno.
    Se známkama se dá souhlasiti,možná bych trochu ubral Ing.Jurečkovi.Je patrný,že není ve svý kůži.Kéž by si vzal muštr od Matěje Jurásků.Za takový gólový pumelice by se mu tleskalo kdekoliv v Evropě.Jenom doufám,že se neprostřílí do zahraničí,já bych ho chtěl u nás vidět alespoň 2 roky.A klidně i déle.
    Samozřejmě nelze opomenout,že radost z výsledku a hry byla několikanásobně umocněna večer při sledování další nadílky jistému nejmenovanému velkoklubu.MÓC jsem si to užil.Už je tam jenom bodik,ale bude to ještě drama.
    Takže se těším na čtvrtek,mám dojem,že se bude opět hráti pohlednej fotbal.A tak je to správný,tak to má bejt.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Jikom33     před měsícem 11.03.2024 16:42 |  
    25 25

    Mám pocit, že se teď ve středu zálohy děje to, co se před nedávnem dělo na postu stopera. Bylo období, kdy nás tam opravdu tlačila bota, fanoušci o tom diskutovali, média o tom psala, jen realizák to neviděl a několik přestupních období to neřešil. Tak hráli na stoperu Bořil, Masopust, Holeš...
    Teď nás podobná personální "krize" tlačí ve středu zálohy. Nás realizák tam zřejmě zaspal.

    Další, co prostě musím vyčítat realizáku (a speciálně JT), to je jeho přístup k mladým hráčům. Proč sakra dostane prostor maskot Tecl, který navíc očividně pořádně přibral, a nemůže ty minuty dostat někdo z mladých kluků? Na hřišti je úplně k ničemu. A nejde jen o Tecla, další příklad, byť ne tak výrazný, je MvB, který už dlouho prostě není přínosem.
    Lituju mladý kluky (třeba Ogungbayie), co se snaží, odvádí dobrou práci, za kterou jsou třeba i veřejně chválení, a pak musí koukat na to, jak šanci dostává Tecl, zatímco oni sami jedou hrát do Králova Dvora...

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      rak (přítel SN)     před měsícem 11.03.2024 16:55 |  
      19 8

      Nesouhlasím vůbec. Mladí pravidelně hrají buď na hostování nebo v béčku. Je to pro ně lepší než brát pár minut v áčku. Času mají dost a pokud budou dobří, příležitosti dostanou. Standa včera nepatřil k nejhorším. To spíše mladý Tijany, který mu to nedokázal dát před prázdnou. A několik Mickových přihrávek do volného bylo naprosto skvělých. Na třetím gólu má výrazný podíl. Za mnou ale také seděli nějací takyfandové, které při jeho téměř každém doteku s míčem začali nadávát Buren ven nebo když dostal balón a byli kolem něj 2-3 tepličtí, že je tedy lehce neobehrál.
      Ohledně středu. Realizák o tom ví, ale prostě se nepodařilo získat kvalitního hráče. Já mám tedy trochu pochyby o puštění dvojice Červ, Valenta. Ale prostě si asi vyhodnotili, že by nebyli pro nás až tak velkým přínosem.


      Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2024 16:58) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        mig52     před měsícem 11.03.2024 17:09 |  
        12 12

        Raku, tvůj příspěvek jako jo, ale rvát tam zase Standu, to je prostě slušně řečeno krávovina nakvadrát nedávající absolutně smysl. Nepochopím ji, i kdyby mi ji Jindřich zdůvodňoval jakkoliv. Tedy jedině, že by přiznal, že Tecl je stále protekční hráč!! Tečka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Slávista 51     před měsícem 11.03.2024 17:20 |  
          3 6

          JAK UŽ JSEM PSAL -
          na rozdíl od Tecla, jsou mlaďasové hamouni, nenahrají i na konec zahodí šanci - Tecl mohl dávat gól do prázdné brány !

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Flame     před měsícem 11.03.2024 17:16 |  
        3 0

        To je věčná otázka, já si myslím, je pro hráče lepší hrát každý týden třeba nižší soutěž, než čekat na pár minut hry za áčko. Ideální jsou podle mě hostování v první lize s maximálním herním vytížením.

        A nebál bych se poslat hráče z áčka na do béčka na rozehrání, trénink zápasové zatížení nenahradí a hráč má nejenom herní praxi a může pilovat návyky, ale i získat sebevědomí. Tohle je podle mě případ Tijaniho hrát a zase hrát, potenciál určitě má a byla by škoda, kdyby to s ním dopadlo jako s Hilálem, na trénincích exceloval a v zápase se většinou trápil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Jikom33     před měsícem 11.03.2024 20:07 |  
        5 9

        Ještě pochopím argumentaci, že na hostování si hráči zahrajou víc. Ale když jsou v klubu a můžou rotovat mezi ačkem a béčkem, proč nemůže ten čas dostat někdo z nich a musíme se dívat na Tecla? Prostě je to vůči těm mladým nefér a musí to být šíleně demotivační.
        Navíc to s hráči na hostování neplatí vždy. Třeba Fila, kdyby loni dostal ten prostor, co dostal Tecl, mohl se v pohodě zapracovat a letos mohl být platný, určitě na to má. To samý třeba Valenta nebo Rigo, klidně mohli zůstat v kádru a zapracovávat se. Vždyť už při pohledu na soupisku bylo a je vidět, že vzhledem k počtu zápasů, náročnosti programu a náchylnosti některých hráčů na zranění, by ten prostor určitě byl a klidně se někdo z nich mohl letos do kádru zapracovat.
        S Tijanim souhlas, je to omyl. Ale ta kritika, že nenahrál Teclovi, je zbytečná. Ta Teclova pozice nebyla tak tutová, aby se dalo říct, že by z toho dal gól. Rozhodně to Tecl neměl před prázdnou bránu a při Tijaniho nekvalitě s míčem u nohy by se mu ta přihrávka vůbec nemusela povést. Vzal to na sebe, kdyby to trefil, byl by za frajera. Už když do tý akce šli oni dva, bylo jasný, že to golem neskončí.
        Já osobně jsem velký kritik MvB, ale přípouštím, že včera tam měl světlý momenty. Hlavně, když pomáhal zakládat brejky, to mu včera šlo. Bohužel kolem vápna a ve vápně je to už delší dobu zoufalý, ten jeho buldočí styl už je pryč. S míčem působí bezradně, jako kdyby nevěděl co dělá. Vynikne to hlavně, když se má Slavia probíjet obranou zalezlého soupeře.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Martin 58     před měsícem 11.03.2024 20:23 |  
          8 2

          Jenže to pohodové zapracování by se nekonalo. Jmenovaní Fila, Valenta a Rigo se zdají lehce "zapracovatelní", protože jsou vidět v souhrnu v mnohem slabších klubech, kde mohou dokonce hrát hlavní roli. Tu by ve Slavii bez předcházející ligové praxe nedostali, to by museli být kalibři jako kdysi Luboš Kubík.
          A další a možná rozhodující věc je tlak spojený se Slávií. To se nedá s ničím srovnávat. A v takové situaci naskakovat na kratičké úseky v zápasech, je spíše jejich vražda. Poněkud lépe to snášejí cizinci s neznalostí řeči a fotbalových reálií. Vemte si jen, jak probíhá zapracování Matěje Juráska a ten má nějaký X-faktor!!

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Jikom33     před měsícem 11.03.2024 20:29 |  
            3 5

            Já si naopak myslím, že kdyby ten čas dostali, zapadli by. Jasně, že to takhle nejde u všech...

            Ale třeba Fila prokazoval kvality už v Bolce, proto jsme ho snad brali. Teď jsme ho poslali do Teplic, aby ukazoval kvality tam a pak možná dostane šanci tady. To mi připadá zvláštní.
            Tady by měl kolem sebe kvalitnější spoluhráče, vedle kterých by určitě rostl. Měl by lepší servis od spoluhráčů, nabíral by zkušenosti z těžkých zápasů.
            Jurásek je skvělej, proč nedostává (myslím před zraněním) tolik prostoru, to musí vědět hlavně realizák. Podle posledních vyjádření to trochu vypadá, že u Juráska je problém v hlavě a přístupu. Ale snad už dozrává

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          obiwan     před měsícem 11.03.2024 21:55 |  
          7 1

          Nezlob se na mě, ale Tijany mohl včas nahrát a byla by to naprosto tutová příležitost, to byla situace jak z fotbalový učebnice. A že nahrát umí víme, předložil takto možnost Diufovi, který dal první ligový gol ve Slávii...

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      popin     před měsícem 11.03.2024 17:00 |  
      18 5

      Pouze souhlas. Při náchylnosti Ševčíka na zranění měl být alespoň 1 kus jako záloha pořízen. Nebyl. Synian je tu kolik , půl roku, ještě si nekopl, nebyl ani na lavici. Jestli je takový lazar, musí pryč. Béčko nehrálo, proč nedostane aspoň půlhodinu Bolu nebo D.Pech ? Kdy jindy ? Standa se proběhl, nic nezkazil, ale jaký to má smysl ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Jikom33     před měsícem 11.03.2024 20:11 |  
        3 0

        Syniana prostě zkusili, myslím, že do moc velkýho rizika klub nešel. Ale je fakt, že já osobně bych rád o léta viděl v kádru Kričfalušiho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Harvey     před měsícem 11.03.2024 17:44 |  
      15 6

      Začali jsme hrát kvalitně, tak se opět začaly řešit vymyšlené problémy. Jsme na správné cestě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Jikom33     před měsícem 11.03.2024 19:56 |  
        1 1

        :-D

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      obiwan     před měsícem 11.03.2024 21:51 |  
      7 3

      Tecl je maskot? No holt i mezi slávisty jsou zvláštní existence....

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Jikom33     před měsícem 12.03.2024 08:56 |  
        5 8

        Zvláštní existence jsou hlavně ti, kteří si myslí, že Tecl je v současné době něco víc a že má na hřišti nějaký přínos.
        Já vím, je to hodnej kluk, něco u nás odkopal, dal nějaký góly... Já teda navrhuji, abychom oslovili i Pavla Kuku, třeba by si ještě ligu zahrál rád.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          obiwan     před měsícem 12.03.2024 11:28 |  
          5 1

          Nechci se hádat, ale zkrátka napsat o klukovi, kterej má evidentně Slavii v srdci, že je maskot, to mi fakt přijde smutný...

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Lunaris     před měsícem 12.03.2024 10:34 |  
      2 4

      O středu zálohy se ví, ale údajně není k dispozici dostatečně kvalitní hráč, který by do Slavie mohl či chtěl přijít. Spíš to vidím jako alibismus ze strany klubu. V létě musí přijít minimálně jeden hráč do středu, pakliže žádný jiný neodejde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před měsícem 13.03.2024 18:03 |  
        3 2

        Za poslední dvě přestupové období jsme nechali jít dva střeďáky (Traoré, Hromada) - správná rozhodnutí a nepřivedli žádnou náhradu. Od začátku loňského roku jsme na to měli čas se připravit a nenašel se jediný hráč? Zvláštní. Vlastně jednoho jsme přivedli - Zmrzlého, jen je problém, že tam vůbec nehraje.
        O Zafeirisovi jsme věděli, že do přestupového období bude zraněn, pak se bohužel zranil zase, a že Ševčíka moc dlouho mezi zdravými neudržíme... i přesto nikdo nepřišel. A tak jsme měli personální nouzi ve středu pole asi po pěti soutěžních zápasech a budeme s tím bojovat do konce sezóny. Nemuseli jsme za velké peníze někoho přivádět na poslední chvíli, ale alespoň na půlroku přivést defenzivního střeďáka na hostování, aby si mohl Oscar taky chvíli odpočinout. Když jsme dokázali v minulosti na hostování sem přitáhnout hráče, proč to nešlo teď? (minulá sezóna Tiehi, předtím Traoré)

  7. Hodnocení slávistů

    Flame     před měsícem 11.03.2024 16:59 |  
    14 2

    Zdravím všechny,

    přátelé, ve výborném zápase mě asi nejvíc potěšil Staňkův zákrok, kdy dostal pumelenici balonem do hlavy, prostě neuhnul. Tohle mě vadilo na Kolářovi i Mandousovi, pokud nestačili uhnout, kryli si hlavu rukama.

    Jinak s hodnocením souhlasím, k některým hráčům bych byl trochu vlídnější, k jiným mírně přísnější, ale mužstvo podalo dobrý výkon a doufám, že se potvrdí prognózy o načasování formy na závěr ligy, budeme to potřebovat.

    Stále věřím, že se podaří udělat s Tijaniho skvělého fotbalistu. Když se hrát fotbal naučil kopyto chorý, měl by náš realizák vychovat i Tijaniho, začal bych s redukcí váhy(tak 5kg), určitě by se zlepšil pohyb a tím častější zapojení do soubojů i zakončení.

    • Re: Hodnocení slávistů

      Betynka58     před měsícem 11.03.2024 18:04 |  
      2 10

      V případě Staňkova zákroku bych jen podotkl, že k němu vůbec nemuselo dojít, kdyby ten míč tak hloupě nevyrazil.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    cvočkař Danda     před měsícem 11.03.2024 17:04 |  
    18 0

    Bylo to krásné poetické odpoledne,jak by řekl klasik a věrný slávista Bohumil Hrabal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      rakusan     před měsícem 11.03.2024 17:33 |  
      7 0

      Dokonce takové pěkné uvolněné odpoledne...

  9. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    IJS     před měsícem 11.03.2024 17:16 |  
    4 5

    Tentokrát se známkami i s hodnocením souhlasím. Jen škoda, že Alanor nehodnotil také Tijanyho. Ten asi dostal "čoud" v kabině. Takhle přehlídnout volného spoluhráče, to snad nejde ani u žáků.... Dnes jsem si přečetl, že Masopust je asi zraněný! Ševčík se má léčit do konce března a u Zafiho nikdo neví?! To je fakt průser, protože na lavičce je plno stoperů a útočníků, ale hráč, který umí přihrávku a ještě k tomu bránit, ten tam není žádný. Může to hrát možná Provod, ale on je dozadu pomalý. Kdo na tomto postu hraje v Béčku a jak?

  10. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    WarszawskiMuranow     před měsícem 11.03.2024 17:19 |  
    3 49

    Prosím Wallem a Tomič v létě pryč, no a Tijan, snad už ne jaře. Jinak skvělý byl Vlčák, Osky a hlavně Matěj!

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      japoko     před měsícem 11.03.2024 17:41 |  
      9 32

      Pryč hlavně Buren!

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Edenjejenjeden     před měsícem 11.03.2024 18:01 |  
        33 5

        Pryč hlavně japoko , se svými věčně nespokojenými , žlučovitými příspěvky . Tak hlavně , že seš spokojenej sám sebou . Fakt nechápu , proč sem chodíš , nadávat si můžeš doma , a jestli nejsi spokojen se svým životem , ventiluj si svoji frustraci jinak , a ne nadáváním na hráče Slavie


        Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2024 18:04) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          japoko     před měsícem 11.03.2024 20:40 |  
          3 24

          Ano, možná i ty jednou pochopíš, že nesmyslná adorace a vykřikování hloupých, rádoby motivaćních, hesel nikdy nic neřeší! Ještě cca před cca 8 lety zde byla možnost normální diskuse, což ale v poslední době skutečně neplatí. Tvoje zoufalost i tady ovšem dost vyčnívá! Již dvakrát jsem požádal o zrušení mého přístupu na web, nebyl jsem tu cca 2 měsíce, ale bohužel jsem na nějaké hlouposti odpověděl!
          Opravdu netrpím frustrací ze života nebo Slávie, tomu klidně věř!
          A na závěr tedy taky jedno motto:
          JDI DO PRDELE, EDENEJENJEDENE!

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Edenjejenjeden     před měsícem 11.03.2024 21:37 |  
            13 1

            Díky za potvrzení mých slov , právě si ukázal jakej si ubohej , zamindrákovanej ubožák . Ale Slavia ani vanBuren nemůžou za tvůj posr.nej život japoko


            Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2024 21:55) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              obiwan     před měsícem 11.03.2024 22:11 |  
              4 0

              Já myslím, že kdyby neměl Burena, najde si jinýho, kdo může za všechno...

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                Edenjejenjeden     před měsícem 11.03.2024 22:17 |  
                3 1

                Samozřejmě , takhle si prostě ten člověk léčí svoje mindráky . Podobně jako ti dědkové na tribuně , co na hráče nadávají hned po první pokažené přihrávce

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              japoko     před měsícem 12.03.2024 11:32 |  
              1 6

              Hodnocení úrovně posraných životů od nýmanda tvého typu potěší a rozesměje!

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                Edenjejenjeden     před měsícem 12.03.2024 12:06 |  
                2 1

                Hele už si se zablokoval ? Koukám , že stále ne :-D. A úroven tvých příspěvků o tobě hodně prozrazuje :-)))


                Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2024 12:15) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            obiwan     před měsícem 11.03.2024 21:49 |  
            10 0

            Tak pokud za tebe normální diskuze je vyhazování vlastních hráčů, pak nemám co dodat...pak se prosím opravdu nech zablokovat...

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              japoko     před měsícem 12.03.2024 11:37 |  
              2 8

              Vyhazování hráču ne, Burena ano!

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                obiwan     před měsícem 12.03.2024 12:04 |  
                5 0

                Naštěstí do toho mluvit nemůžeš...tedy můžeš, ale zbytečně:-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Cygnus     před měsícem 11.03.2024 22:25 |  
            11 0

            "Již dvakrát jsem požádal o zrušení mého přístupu na web"?!

            Kde a co si žádal?

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              japoko     před měsícem 12.03.2024 11:34 |  
              0 4

              Administrátory webu. Jestli tedy víš, co to je?

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                Cygnus     před měsícem 12.03.2024 23:20 |  
                2 0

                Není mi úplně jasné, jak by tobě admini mohli "odebrat přístup na stránky". To je něco jiného než zrušení registrace - ale předpokládám, že ani s takovým bizarním požadavkem se admini ještě nesetkali. Pokud už nechceš být na SN, tak se prostě už nemusíš přihlašovat. Nebo si samozřejmě můžeš schválně nechat dát černou kartu - a budeš mít navždy klid.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Staal11     před měsícem 12.03.2024 12:34 |  
          4 0

          Doma právě nadávat nemůže, tam má dovoleno pouze držet hubu

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Edenjejenjeden     před měsícem 12.03.2024 12:36 |  
            2 0

            To je taky možný :-)))

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Tacit     před měsícem 13.03.2024 17:33 |  
        2 0

        Japoko je slávista?

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Harvey     před měsícem 11.03.2024 17:50 |  
      36 4

      Wallem má v první sezóně srovnatelnou produktivitu s Olayinkou. A to jsme v podstatě celou sezónu nehráli jeho primární post. Pryč půjde, ale na západ a až za dva roky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      vršek     před měsícem 11.03.2024 18:41 |  
      22 19

      Standa Tecl a jeho dalších 30 minut v lize na úkor Tijaniho nebo některého z mladých v rámci již rozhodnutého zápasu už je opravdu nepochopitelná "umanutost " našeho trenéra. Proč Tecl znovu na hřišti???
      Zřejmě perspektivní hráč.... Kolik času zbývá Teclovi do věku, kdy byl "odejit" Milan Škoda? Ten v plné síle a při návratu do své střelecké formy...
      Ani se nedivím, že Tijani zakončuje sám. On je ten, který musí být produktivní a musí střílet branky.... Já si dokonce myslím, že by v té chvíli možná nenahrával ani Jurečka....možná...
      Mám ještě dva dovětky k Tijanimu - během těch cca 20 minut jeho pobytu na hřišti neletěl na tohoto silového hrotového útočníka do vápna jediný vysoký centr...... proč tedy takového hráče máme v kádru, když jej spoluhráči v podstatě ignorují.... Ten druhý se týká nejen Tijaniho, ale hlavně Jurečky, po včerejšku zde dost poměrně kritizovaného, byť i já bych rád viděl Jurečku v jiné formě. Myslím si, že oni dva jsou velmi platnými hráči v obranné fázi při soupeřových standardních situacích.... Byl to Jurečka, který několikrát odvracel hlavou míč z našeho vápna.
      Druhý rok posloucháme, jak by se Tecl měl stát "mentorem" mladíků v béčku... a kolikrát nastoupil v B týmu? Jak dlouho bude tenhle hráč ubírat herní čas našim talentům či novým hráčům? Půl hodina na hřišti v ligovém zápase je pro mladého hráče docela velká herní zkušenost. Z Tecla lepšího a prospěšnějšího hráče zcela jistě neudělá....



      Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2024 20:20) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Harvey     před měsícem 11.03.2024 18:59 |  
        17 14

        Podle mě je debilní držet si hráče béčka na lavičce pro případ, že by 30 minut už o nic nešlo. O to víc v situaci, kdy béčko šlape a jde si za postupem, jim do toho personálně sahat je uplná zhovadilost za účelem nějakých potenciálních 30 minut v áčku, za stavu kdy o nic nejde a ta zkušenost má hodnotu přípravy.
        Tvoje omlouvání Tijaniho je vysloveně debilní a to říkám jako člověk, který v potenciál Tijaniho stále věří. Buď nepřihrál, protože je sobec nebo protože má nulovou periferní orientaci, oboje velký špatný.
        Ne každý tah trenéra musí být "minmaxing". Tedy snaha z každé situace vytřískat úplné maximum (ona se ta přehnaná snaha může i obrátit ve špatné). Drtivá většina fanoušků si Standu na hřišti užila, spoluhráči také.


        Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2024 19:04) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Flame     před měsícem 11.03.2024 19:45 |  
          7 0

          Harvey, co takhle napsat místo "tvoje omlouvání je vysloveně debilní", "o tvých názorech by bylo možné s úspěchem pochybovat"?

          Všichni jsme SLÁVISTI!

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          vršek     před měsícem 12.03.2024 12:30 |  
          6 6


          Diky za poklonu!
          Ještě nikdo z Vás, kteří obhajujete nasazení Tecla jste mi mimo jeho slávistického srdce, pozitivního myšlení, jeho zásluh a radosti drtivé většiny fanoušků, že jej vidí nepředložil jediný argument proč by měl být vyslán na hřiště.
          Bude to snad on, kdo bude v některém z dalších zápasů o první místo či poháru v našem útoku s Tijanim?

          Kdybyste se trochu orientoval v českém fotbale, znal zákulisí i trenérské praktiky hlavně v dorostu a při přechodu do dospělého fotbalu nemohl byste bagatelizovat možnost odehrát 30 minut v mistrovském zápase. V těch přechodech či přestupech do vyšší soutěže dostávají velmi často zkoušení hráči možnost ukázat co v nich je cca jeden poločas v zápase přípravném, někdy i dva, či právě jen těch 30 minut.... No, v českém fotbale totiž většina expertů během jednoho poločasu pozná "kdo na to nemá" - I ten jeden poločas našim expertům stačí, a je zcela jedno, s kým je zrovna "zkoušený" poslán na hřiště aby přesvědčil....
          Dostat možnost odehrát 30 minut s těmi ,kteří patří do užšího kádru je lepší než odehrát 90 minut ve - snad - stabilizované sestavě týmu, který hraje jen ligu třetí.

          Kdyby Slavia udržela druhou ligu (velká chyba), zřejmě bych vůbec nesrovnával 90 minut za B tým a 30 minut v zápase ligovém. Navíc se zde bavíme o jednom zápase, navíc v situaci, kdy náš B tým vedl v poločase již 2 : 0. Nerozumím tomu, že nemohl být Ogungbayi střídán a nastoupit alespoň na oněch 30 minut v zápase nedělním - ligovém....
          Úroveň naší třetí ligy může prospět k rozvoji těm nejtalentovanějším jen omezeně. Myslím si, že s ohledem na kvalitu slavistické mládeže by měla třetí liga být odrazovým můstkem pro max. - náctileté. Už jen to, že současná třetí liga v Čechách čítá 32 týmů nemůže zaručit dostatečnou kvalitu a být skutečným ukazatelem kvality jednotlivců.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        rybarmirek     před měsícem 11.03.2024 19:30 |  
        22 5

        Zdravím,tak v některých hodnoceních s tebou souhlasím,ne se Standou. Už když přišel na hřiště,ožil celý stadion a já se domnívám, že chceme aby Standa dál branku,a potom skončí,mužu se pochopitelně plést,ale Standa je opravdu skvělej kluk,slávista a něco za nás také odehrál,já ho budu respektovat zrovna tak jako realizační tým, který jsme tu neměli dvacet let,to je můj názor.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          vršek     před měsícem 11.03.2024 20:17 |  
          12 15

          To fakt ne..... "Tecl je jistě skvělej kluk , slavista a něco za nás odehrál".... ale to není přece dostatečná kvalifikace pro to, aby byl neustále nasazován do zápasů v týmu, který je na jiné výkonnostní úrovni než on, a to i přestože dal i dost gólů za Slavii a odehrál i výborné zápasy v našem dresu.... a do kdy bude ožívat celý stadion???
          Já jsem opravdu "ožil a zahleděl jsem se do zářných zítřků"....no, zřejmě budeme čekat dokud Standa nevstřelí stý ligový gól v našem dresu....
          Sakra, já viděl toho Ogungbayie sotva třikrát - ale Vy si opravdu myslíte že v Králově Dvoře měl hrát ve chvíli, kdy víme, že Chytil a Schranz budou šetření na čtvrtek, tenhle mladý a nadějný hráč, s vynikajícími rychlostními předpoklady a technikou a že to neměl to být on, kdo měl dostat alespoň oněch 30 minut namísto Tecla v ligovém zápase?
          Sakra, jak je možné, že tento realizační tým před časem nerespektoval jiného slávistu, který vykonal pro SLAVII NESROVNATELNÉ s Teclem a byl výkonnostně zcela jinde než Tecl - Milana Škodu.
          Nikde, v jakémkoli oboru neplatí, že budeme posuzovat úroveň jen podle toho co bylo vykonáno ač výborně a s láskou, ale budeme to porovnávat s úrovní toho co vykonáno být může, lépe a možná i bez lásky.
          Tecl x Ogungbayi - za mně Tecl do Králova Dvora -Ogungbayi v Edenu!!!!


          Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2024 17:13) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      záplata     před měsícem 11.03.2024 18:59 |  
      2 0

      Ha, na tebe jsem si nedávno vzpomněl, tuším, že v Przegladu sportowym vyšel zajímavý článek, který srovnává úspěchy českých klubů v Evropě s neúspěchy polských klubů, bohužel je zamknutý, nemohl by někdo z tvých polských přátel pomoci. Mohlo by to být zajímavé čtení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      jirkag5     před měsícem 11.03.2024 20:25 |  
      22 1

      Wallen pryč ? Kdy se ti to chlapče stalo ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      benny231     před měsícem 12.03.2024 01:59 |  
      7 1

      Promiň, pokud si se včera díval, tak jsi musel vidět super výkon Wallena. Převzetí nahrávky od Jurečky, pohotový průnik mezi třemi hráči a a vstřelení 3.golu, to byl nádhernej moment.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      žbl68     před měsícem 12.03.2024 08:29 |  
      4 0

      trochu výkřik do tmy - jak když hodíš placáka do Mazurských jezer ...

  11. Podivné Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Marbulinek     před měsícem 11.03.2024 17:52 |  
    24 6

    K hodnocení Alanora mám pár připomínek. Mickovi, který včera podle mně, a mnohých okolo mě na tribuně, podal naprosto uspokojivý a dlouho nevídaný výkon, přisoudit pouze 5 ? A Standovi T,, který naopak za pár minut nic nepředvedl, se přidělí 6.
    Asi jsem byl na jiném utkání a okolo sebe měl dost fanoušků, kteří fotbalu moc nerozumí (?).

    • Re: Podivné Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Slávista 51     před měsícem 11.03.2024 18:00 |  
      2 9

      ALANOR
      se moc nepředává
      a Standa by šanci nespálil, stačilo mu přihrát.

      • Re: Podivné Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Slávista 51     před měsícem 11.03.2024 19:19 |  
        5 10

        Standa má 81ligových gólů,
        jsou mužstva, která takovým střelcům pomáhají v tom, aby se dostali do klubu stovkařů.

        • Re: Podivné Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Fačín     před měsícem 12.03.2024 09:56 |  
          4 5

          V tom by mu nejvíc pomohlo, kdyby někam přestoupil. Jenže on ho nikdo nechce (pochopitelně).

        • Re: Podivné Hodnocení slávistů - 24. kolo

          dalislavista     před měsícem 12.03.2024 11:56 |  
          3 1

          Jen to ne.

        • Re: Podivné Hodnocení slávistů - 24. kolo

          vršek     před měsícem 12.03.2024 13:13 |  
          7 5

          Wikipedie - Klub ligových kanonýrů - čekatelé - Stanislav Tecl - 78 ligových gólů
          Tak snad nám zde některý z adminů bude schopen sdělit jak je na tom zdejší ikona Tecl ve skutečnosti...
          A snad i kolik branek a v kolika ligových zápasech dal za Slavii.
          Když si podělíte i těch Vašich 81 gólů sezónami v lize cca 13 je to průměr 6,23 za sezónu.
          A tak pokud by tomu tak bylo, budeme Tecla vídat na hřišti v dresu Slavie vídat ještě další tři roky.......

          Kupodivu skutečné Ikoně Slavie - Milanu Škodovi jsme dosažení stovky a oslavu ligového titulu neumožnili... No, "odešel" ve chvíli, kdy měl tuším 95 gólů na kontě a bohužel pro nás, kteří jsme mohli být u toho, jsme se o jeho 100. ligovém gólu dozvěděli během čtvrt roku však jen z "tureckých novin"....
          Stanislav Tecl má jeden pro nás veledůležitý zápas - jsou to jeho první dva góly na Strahově, které posvětily náš titul. Ano, díky mu, a byl to on kdo ten zápas rozhodl, Ale v současné chvíli jeho pobyt na hřišti - tedy zřejmě mimo všeobecné radosti, že jej vidíme v plném běhu - Slavii naprosto nic nepřináší a nikam ji neposouvá!!!


          Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2024 17:00) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Podivné Hodnocení slávistů - 24. kolo

            benny231     před měsícem 12.03.2024 16:50 |  
            2 2

            No nazdar

    • Re: Podivné Hodnocení slávistů - 24. kolo

      obiwan     před měsícem 11.03.2024 21:58 |  
      15 1

      Souhlasím, my všichni na tribuně jsme kvitovali Mickův výkon, nějak v tom smyslu, zatím nehrál nic moc, ale dneska mu to lepí, rozdává přihrávky, nekazí...a teď čtu, že je to nic moc na pětku...tak nevím, je to snad krasobruslení, že to každý vidí jinak???

  12. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    yuta_watase01     před měsícem 11.03.2024 17:57 |  
    23 1

    K hodnocení ...

    Celkem souhlas, až na Micka, jako rozhodně mi nepřišel jako nejhorší hráč ze základní sestavy ...

    Chápu, že když letos nehrává už Standa Tecl, tak si smetanu musí slízávat někdo jiný, ale zrovna Mick ?! Pořád je to o třídu lepší útočník než Standa, mám pocit, že takoví exoti jako například uživatel Japoko, který nenapsal zde v životě nic pozitivního, by se měli trošku probrat a vidět ten svět trošku optimističtěji ...

    Jinak nejlepší za mě Jurásek - kromě dvou gólů byl velmi aktivní, chtěl pořád hrát, mám rád jeho drzost a dravost.
    Oscar - klasika. Neúnavný motor ve středu zálohy, obrovský akční rádius, snad se nám nezraní klučina !
    Ogbu - tentokrát velmi dobrý, když se bude soustředit na hru a nebude vymýšlet kraviny, tak je to pan STOPER.
    Celá obrana fungovala velmi dobře, ale Ogbua bych vypíchl obzvlášť.
    Jsem rád za Staňka v bráně a je mi už jaksi buřt, že chytal za Plzeň.
    Je mi sympatický.

    Z formy se mi zdá akorát dlouhodobě Venca Jurečka, ale alespoň dává góly a Míša Tomič, která teda dopředu jakžtakž, ale bránění na úrovni žáčka, šílenost ...!

    Brzy si jdeme pro 1.flek, dal jsem si dneska 4 plzně na oslavu včerejška a jsem spokojený )))
    Dobrý večer Vám všem rozumným fanouškům naší Slavie :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      bramburek (přítel SN)     před měsícem 11.03.2024 18:40 |  
      17 1

      Jsem zvědav, jestli naši trenéři naučí Míšu Tomiče bránit… všímám si toho zápas co zápas, když hraje, pozičně do obrany úplně mimo, nemá návyky, automatismy, strašně pozdě reaguje na náběhy hráčů za obrannou linii, jeden na jednoho taky dost lehce obejitelnej…dopředu velice zajimavej player, ale do defenzivy je to baroko… proti silným soupeřům určitě nemůže hrát pravýho beka, nejvýš pravou zálohu…

      Včera naprosto skvělej Ogbu, vyhrával jeden souboj za druhým a za zápas snad neudělal jedinou chybu, rozehrávka taky v pořádku…

      Oscar to už je klasika, bez toho si nedovedu už současnou Slavii snad ani představit… hlavně je to hráč dlouhodobě se stabilní výkonností, bez nějakých větších výkyvů, což se dá říct opravdu o málokom…

      Matěj Jurásek má tu levačku fakt skvostnou, ještě potřebuje přidat v mezihře, jestli chce bejt opravdová hvězda…

      Za krásnou neděli děkuji, jak našim chlapcům, tak i soudruhům z Bubenče, včetně brněnského vylízance IQ37

  13. Inu

    první rytíř     před měsícem 11.03.2024 18:54 |  
    30 11

    Alanor má na Micka svůj názor, já viděl a nebyl jsem asi sám něco jiného. MvB byl v první půli jeden z nejlepších hráčů na hřišti. Zastínil ho, góly, jen Jurásek.

    • Re: Inu

      Akuls     před měsícem 11.03.2024 19:19 |  
      3 15

      Proto asi JiT MvB a Juráska stáhnul, aby si je ušetřil na čtvrteční odvetu s Milánem. Alespoň na část zápasu jsou určitě využitelnější než v současné slabé formě hrající Wallem s Jurečkou.
      Možná také, že si JiT vzpomněl na staré fotbalové pravidlo, že nejhorší hráči se nestřídají, protože paradoxně tito hráči mají štěstí a skórují. To se také Wallemovi a Jurečkovi podařilo.


      Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2024 19:20) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Jurečka

        juras72     před měsícem 11.03.2024 20:04 |  
        15 8

        Jurečka dostal na Livesportu známku -9 (nejlepší slávista)
        Sám to nechápu jak to tam známkujou, za mě jeden z nejhorších

      • Re: Inu

        Martin 58     před měsícem 11.03.2024 20:12 |  
        22 2

        Tito hráči neměli ve chvíli, kdy vstřelili branky žádné štěstí, ale brilantně zakončili své akce. Štěstí má ve fotbalové řeči úplně jinou podobu. Vůbec se mi nelíbí slovní snižování kvalit našich fotbalistů, nota bene v situacích, kdy právě tuto kvalitu prokáží.

    • Re: Inu

      obiwan     před měsícem 11.03.2024 21:59 |  
      10 1

      Plně souhlasím...

    • Re: Inu

      Lunaris     před měsícem 12.03.2024 10:28 |  
      9 4

      Vidím to úplně stejně, Van Buren jeden z nejaktivnějších hráčů na hřišti, Jurečku, který dostal lepší známku, jasně převyšoval.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    vršek     před měsícem 11.03.2024 19:40 |  
    24 35

    Já si Tecla na hřišti užívám pod p. Trpišovským už cca pátý rok a je to ohromná radost a potěšení sledovat jeho skvělé výkony, nesrovnatelnou střeleckou efektivitu, technické kousky a úžasné sprintové náběhy a pressink....
    Tenhle hráč je pro současnou Slavii naprosto nadbytečným hráčem, který už minimálně třetí rok jen "zabírá" místo kvalitnějším či perspektivnějším.
    No, být na hřišti v pozici Tijaniho i jiný hráč, nastoupit až deset minut po "Staníkovi" a dostat se do situace, kdy se dá střílet asi by také volil střelu... on Tijani ty góly dávat musí, jinak bude nadále pouze vysedávat na lavičce vedle Tecla...
    A s těmi mladými .... moje debilita je do nebe volající..... přesto nevím, zda je tak velký problém vytipovat hráče, který by měl být schopen vynechat jeden zápas ve třetí lize a být k dispozici v lize, zvlášť ve chvíli kdy všichni vědí, že na hřišti nebudou pošetření Chytil či Schranz..... No, on ten Ogungbuai potřebuje prokazovat své kvality ve třetí lize, ale v lize budeme "rozehrávat" Tecla...

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Harvey     před měsícem 11.03.2024 22:37 |  
      30 9

      Užil sis ho v této sezóně 46 ligových minut, ale stejně jsi o tom vypotil dva příspěvky a čtyři odstavce. Ty máš větší komplex z Tecla než průměrná dělnická lopata z Bořila. Masakr.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        žbl68     před měsícem 12.03.2024 08:26 |  
        5 1

        kdyby měl standa z každého příspěvku zde 1 CZK byl by multimilionář na třetí :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      rybarmirek     před měsícem 12.03.2024 05:02 |  
      11 4

      Zdravím,je vidět, že jsi nejchytřejší z nás všech,pouze si nikdy nic netrenoval,pouze do všeho kecal a svými názory,bys každé mužstvo akorát rozesral, promiň ale vždy jsem tě respektoval a rád četl tvé příspěvky ,ale už jsem se musel ozvat!

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        vršek     před měsícem 12.03.2024 13:36 |  
        6 5

        To máte pravdu, nikdy jsem nic netrénoval, a hodně, často a rád do všeho kecám, a nejen do fotbalu.
        Máte pravdu i v tom, že bych nemohl být trenérem, ale tak těmi svými kecy nemohu ani žádné mužstvo rozesrat.
        To, že jste mne doposud respektoval je obdivuhodné avšak je mi to zcela jedno. Jsou to mé názory a snažím se je neustále podepřít někdy lepšími někdy horšími někdy určitě i nevhodnými argumenty, zda jsou to argumenty správné a zakládají se na obecně uznávaných či skutečně platných, objektivních a správných závěrech je jistě diskutabilní... Velmi dobře vím, že nejsem jediný spravedlivý a neomylný a že nejsem nejchytřejší to vím také a docela mne to mrzí.... bylo by to docela uspokojující.... stačí že vím, že nejsem debil!
        Je však s podivem, že stále, a již druhý den, postrádám argumentaci - proč musel do ligového zápasu "naskočit" na 30 minut Tecl..... proč a čemu to prospělo, a jaký to přinese prospěch týmu v dalších zápasech....


        Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2024 13:38) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Maeden (přítel SN)     před měsícem 12.03.2024 18:05 |  
          9 1

          Já zase nenašel argument, proč by neměl Bolu nebo někdo jiný hrát za béčko, aby byl ready na lávku v A. Kromě frází o "nasávání atmosféry". Párkrát jsem na podzim béčko viděl a němůžu říct, že by tam byl někdo, kdo ČFL přerostl a nedává smysl, aby tam dál ztrapňoval soupeře.
          Kdybychom měli půl áčka na marodce, nebo drtili v každém domácím zápase soupeře 3:0 o půlce, tak prosím, ale letos jsou to často nervy do 65. minuty. Pak je pochopitelné, že to nepůjde zkusit vytrhnout nadějný junior - ten zůstane na lávce. Když se povede a vedeme, pak si můžou odpočinout vytížení hráči a jde tam zkušený hráč, který byl platný, mohl dát gól a dal opět super přihrávku za obranu.
          Jenom připomínám, že musíme vyhrávat každý zápas, nesmysly jako "šňůra bez prohry" s bodovým průměrem 2,4 jsou nám k prdu. Plus máme při rovnosti vzáj. zápasů horší skoŕe než bída, ani za stavu 2:0 nemůžeme v klidu dohrávat.
          Naštěstí nejsme zadlužený klub, který musí lepit nezdvojené posty mladíky s tím, že třeba překvapí - nebo taky selže s fatálními následky na jeho kariéru, viz Tafat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            vršek     před měsícem 13.03.2024 11:36 |  
            3 1

            Já jsem ale nepsal jen o hráčích z béčka, to jaksi vyplynulo s polemiky a já jej použil jako hráče, který má dle mého nejlepší předpoklady se prosadit. Popravdě, já naše B a mladé hráče moc nesleduji, hlavně s ohledem na čas a rodinu, a tak ani nemohu horovat za jiné mladíky.... Ale princip mých výhrad jsem snad popsal, ale evidentně ne dostatečně i ve vztahu k jiným hráčům než těm mladým z B týmu. Navíc nejde o to, má někdo dokola vysedávat na lavičce A týmu a nehrát za B tým.... To jsem opravdu nikdy neřekl, stejně cokoli o nasávání atmosféry, a hlavně diskuse je o zápase s Teplicemi. Tak znovu - proč jde Tijani na hřiště až deset minut po Teclovi, hráč kterého jsme si pořídili jako kladivo do vápna, proč je tomuto hráči na hřišti dáno jen 20 minut a znovu napíšu - opravdu těch 20 minut vedle Tecla tomuto hráči prospělo a hlavně bude to mít nějaký význam pro souhru a výkon tohoto hráče v dalších zápasech. To samé platí pro Jurečku, Wallema, Juráska, Van Burena..... opravdu budou ještě nastupovat v soutěžních zápasech spolu? Opravdu je Teclova výkonnost na takové úrovni, aby si někdo přál jej vídat na hřišti? To bychom museli mít opravdu těch zraněných nejméně deset.... A když už tedy k Ogungbayovi, nebyl to on kdy v předchozím zápase B týmu vstřelil 2 góly ze tří..... no, v tom posledním dostal jen žlutou na konci zápasu...
            My naštěstí na marodce máme jen cca 4 hráče, ale tu polemiku jsem začal také argumentem, že bylo jasné, že minimálně Chytil a Schranz na hřiště půjdou jen v případě, pokud by se zápas nevyvíjel ....
            To, že to nepůjde "vytrhnout" nějaký junior není také to co bych tvrdil.
            No, a bylo opravdu za rozhodnutého stavu vyslat Tecla??? V té chvíli měl oněch třicet minut na hřišti dostat Tijani a náš tým měl dávat střílené centry na malé vápno, aby prokázal zda on je tím pravým hráčem do zavřených obran - no, šel tam Tecl a za 20 minut Tijaniho pobytu na hřišti jsem neviděl jediný střílený centr na malé vápno. No, v minulé zápase dal z jednoho takové tyč.
            Tomu poslednímu odstavci nějak nerozumím - je určen mně nebo všeobecný popis jak je třeba dohrát ligu.
            No, my nemusíme vyhrávat každý zápas my musíme vyhrát všechny zápasy do konce ligy pokud chceme být mistrem! O nějaké průměry tady opravdu nejde. O dohrávání v klidu jsem také nikde nepsal......jsem přesvědčen o tom, že mnohem platnější než s Teclem jsme měli dohrát zápas s těmi, kteří budou právě v závěru soutěže jednoznačně platnější než Tecl!
            Proč tam píšete o nesmyslech se "šňůrou bez prohry" .... tak jak to je? Všechno vyhrát bez té šňůry do konce ligy nelze.... Jistě by bylo záhodno mít lepší skóre než má sparta, ale je ten Standa zárukou vstřeleného gólu - možná by i po přihrávce Tijaniho do "tutovky" gól nedal, a že to byl právě on, který poměrně často chyboval, no, konečně jako mnozí jiní.... a stačí jedna výborná přihrávka během 30 minut na hřišti k jeho "velebení", zvláště v případě, kdy by jiný hráč současné Slavie, v plné výkonosti a hlavně rychlosti byl třeba efektivnější - jen dohady - mé i Vaše.
            Jenže my nemusíme nic lepit, my jen musíme vybrat správnou taktiku, určit hráčům posty, které jim vyhovují, hlavně doladit souhru a v případech kdy to je možné dát našim nejtalentovanějším možnost sbírat ligové zkušenosti. Bez vítězné šňůry nám bude skóre k ničemu - rozhodovat nyní budou zápasy na Slovácku a v Plzni - domácí zápasy snad zvládneme... a snad konečně zvládneme i dvakrát Koubka....
            A k mladíkům a Tafatovi - pokud trenér, a to je to hlavní, umí vybrat talenty tak, že je podrží a jednou budou skvělí, a ne jen rozhodovat o tom, kdo na to nemá (jak jsem psal jinde) vypovídá to o jeho trenérské úrovni.
            Tafatovo selhání nebylo o Tafatovi. Bylo o chybném výběru hráče nejen pro závěr nejdůležitějšího zápasu, ale i s ohledem na jeho hráčskou kvalitu. Tafat byl průměrný - možná při souhře náhod druholigový hráč..
            A neodpustím si stejně jako Tafat neměl kvalitu hrát za Jarolímovu Slavii - také současný Tecl je pro Slavii Trpišovkého jen "zbytečným" náhradníkem - hráčem, který není na úrovni ostatních hráčů týmu!



            Komentář byl uživatelem upraven (13.03.2024 11:38) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            vršek     před měsícem 13.03.2024 13:08 |  
            3 1

            Teď jsem shlédl záznam zápasu B týmu proti Admiře. Výsledek 3 : 0 a to Škoda z penalty přestřelil...
            No, pro polemiku jsem si vybral správného hráče - Ogungbayie. Zřejmě nejde jen o jeho výkony v zimní přípravě, které se snad museli líbit všem slávistům....
            Nejen ty dva góly, které dal, a oba "stály za to" , ale myslím, že v průběhu celého zápasu prokazoval technickou vyspělost, rychlost, přehled a fotbalové myšlení,,,, v zápase s Admirou prokázal, že třetí liga je pod jeho úroveň...
            A tímto i pro Vás, kteří nerozumíte o čem jsem psal nebo že snad nejsem schopen správně volit slova.
            Nikde jsem nepsal o tom, že by tento nebo jiný hráč B týmu měl sedět na lavičce A týmu místo toho aby nastupoval a měl herní vytížení byť jen ve třetí lize. Diskuse byla o zápase s Teplicemi v době, kdy jsme šetřili hráče na odvetu s AC a o tom, čemu prospělo nasazení Tecla.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Arminius     před měsícem 12.03.2024 18:17 |  
      4 4

      Příteli, Ty chodíš do Edenu, nebo jsi gaučák? Nejsem úplný příznivec nasazování Standy Tecla do ligových zápasů. Chodím ale na stadion také kvůli zážitku z atmosféry, když po Standově nástupu začal tèměř celý stadion zpívat : ,, Kanonýr, kanonýr, Standa Tecl, kanonýr’’, tak jsem se ( myslím ne sám) velmi bavil.


      Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2024 20:26) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        vršek     před měsícem 13.03.2024 10:16 |  
        4 3

        Možná byste mohl číst mé příspěvky pozorněji - když polemizuji s tím, že si všichni na stadionu nástup Tecla "oslavovali" a já byl jeden z těch, kterým se to nelíbilo, pak jsem zřejmě ležel u televize a vztekle kopal do gauče.....
        Napíšu to znovu - komu a čemu nasazení Tecla na 30 minut zápasu pomohlo mimo tedy všeobecného nadšení????

        Je zvláštní jak se někdy na stadionu chovají slávističtí fanoušci.
        Jistě. každý má své oblíbence. Ale oslavování Tecla - v současnosti naprosto průměrného hráče.... ??? No, snad i chápu, i já uznávám jeho vztah ke Slavii...

        Mne však v nedělním zápase zaujalo hlavně chování nás slávistů na stadionu vůči jinému hráči a to při jeho odchodu ze hřiště.
        Náš v současnosti nejlepší hráč, který v podstatě drží celou naši zálohu už druhý rok - Oscar Dorley je střídán, ale ozývá se jen potlesk, byť potlesk celého stadionu - no, kotel v té chvíli pěl jeden ze svých chorálů a tak se zpívá , ale v té chvíli měl celý stadion uznat jeho výkony obvyklým a nejúčinnějším Oscar - Dorley - Oscar - Dorley....... dle mého nejúčinnější a nejvýraznější uznání výkonu hráče fanoušky tak především pro hráče....

        No, většina oslavuje a užívá si nástup jiného hráče.... jejich volba...
        Nasazení Tecla bych chápal a neměl bych s ním problém, kdyby byl střídán v cca po 80. minutě a celý stadion by mohl křepčit a užívat si nástup Standy Tecla určitě ve stejné intenzitě a radostném prožitku jako v minutě 62.


        Komentář byl uživatelem upraven (13.03.2024 12:13) . Zobrazit původní komentář

  15. Včera

    hiker42     před měsícem 11.03.2024 20:04 |  
    29 7

    jsem nakonec do Edenu na poslední chvíli dorazil a náramně si to užil.

    Kromě koncertu Matěje Juráska bych vyzdvihl Igoha - díky němu neměli Teplice nic, než 1 pološanci za 90 minut. Překvapilo mě, jak rychle dokáže zasprintovat Tomič, takhle rychle jsem snad nikoho z našich od dob Alexe Baha s balonem běžet neviděl.

    A na konec si nechám Standu Tecla. Byl výbornej, nechal odfrknout Schranzikovi a Mojmírovi a kdyby nebyl Tijani dřevák, mohl dát proti TS gól. A vyvolávání Standy po příchodu na hřiště a po děkovačce jsem si užil se slzama v očích. Mám ho rád a přeju mu, aby se rozloučil nějakým gólovým podvečerem.

  16. TAKY JSTE SE

    Slávista 51     před měsícem 11.03.2024 23:54 |  
    0 7

    moc nepředvedli.

    • Re: TAKY JSTE SE

      žbl68     před měsícem 12.03.2024 08:25 |  
      1 1

      tady je přehlídkové molo ? :-)

  17. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    žbl68     před měsícem 12.03.2024 08:27 |  
    0 1

    Zmrzlý, Tomič, Staněk - 6 ...

  18. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    mis3     před měsícem 12.03.2024 08:37 |  
    5 2

    Asi dokážu v hodnocení pochopit 1 pro Juráska, neb asi někdo známkuje jako ve škole (pominuli, že není 10 stupňů škály), ale proč proboha někdo dá Juráskovi 4 ?

  19. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Ragnarok     před měsícem 12.03.2024 09:03 |  
    18 33

    Tecl za 6 je nesmysl. Opět ukázal, že rychlostně nestačí. Svědčí to pouze o nesoudném hodnocení konkrétně tohoto jednoho hráče. Není ani moc starý, ale kondičně je na tom už roky špatně. Mrzí mne, že hráč s dobrou kariérou si vybuduje klientelistickou síť a místo toho, aby dával góly třeba za Jablonec využívá svých kontaktů uvnitř klubu k vydělávání nesmyslných částek vzhledem ke svému přínostu. Není to zdravé ani normální.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Slávista 51     před měsícem 12.03.2024 09:52 |  
      4 4

      A při patřičné nahrávce, by dával gól a dostal by 8 !

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Harvey     před měsícem 12.03.2024 10:02 |  
      19 2

      Kolik Tecl vydělává?
      Dle čeho hodnotíš jeho přínos jako nedostačující vůči platu, vezmeme-li v potaz, že jeho primární pozice v klubu od července 2023 je manažer béčka, které vede ČFL o 5 bodů a míří za postupem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Miklos     před měsícem 12.03.2024 10:27 |  
        11 12

        S těmi hráči v Béčku by bylo "umění" z ČFL nepostoupit. Standu uznávám, ale na těch posledních 10 min takových zápasů by měli dostávat šanci talenti z Béčka, ne veteráni za zásluhy.


        Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2024 11:05) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Ragnarok     před měsícem 12.03.2024 10:45 |  
        2 12

        To je bláznivý komentář. Kolik má rozpočet naše béčku oproti komukoli z té soutěže? Vždyť tam hrají hráči, kteří mají vyšší platy než 80% hráčů v 1. lize.
        Vím, kolik vydělává vcelku přesně. Manažer žádného týmu kromě kromě S,S, P to nemá ani v 1. lize a jeho plat nemá žádný hráč mimo S, S, P. Ano v součtu za ty dvě pozice.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Harvey     před měsícem 12.03.2024 11:43 |  
          13 2

          Opakuji otázky, kolik Tecl vydělává? Z jakých výstupů hodnotíš jeho přínos vůči platu?
          Dále přidávám otázky: Kolik má rozpočet naše béčko? Kolik je průměrný plat hráče v našem béčku?
          To jsou všechno otázky, na které naznačuješ, že znáš "vcelku přesnou" odpověď.
          Pokud odpovíš další abstraktní omáčkou ani radši snad neodpovídej.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            obiwan     před měsícem 12.03.2024 12:08 |  
            3 0

            Taky jsem zvědav, jako, jestli vůbec, dostaneš odpověď:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Ivan     před měsícem 12.03.2024 12:09 |  
          3 0

          Fakt ti naši junioři berou tolik? To je docela překvapivé...

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        dalislavista     před měsícem 12.03.2024 11:50 |  
        11 4

        Jaký ale má význam, že manažer béčka se proběhne v ligovém zápase?
        Proč se raději nedala šance někomu z mladých?

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      pehacko     před měsícem 12.03.2024 10:27 |  
      16 5

      Jak píše dole kolega, tak si myslím že zrovna plat je to nejmenší co by nás mělo trápit. Jako manažer B týmu je úspěšný. Vlastně dobře že i nehraje a misto nej mentoruje LEGENDA Milan Skoda! zároveň plni roli maskota a cely stadion v nedeli potesil, jako nikdo jiny. A za mě já viděl herne, že je na tom úplně v pohodě i když má pěkné briško.


      Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2024 10:30) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Ragnarok     před měsícem 12.03.2024 10:46 |  
        8 18

        Celý stadion nepotěšil. Spoustu lidí naštval, spoustu pobavil. Doporučuji knihu Gustava Le Bona k tomu, jak lidi potěší kde kdo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        vršek     před měsícem 12.03.2024 12:49 |  
        18 13

        Nevím jakou úlohu plní jako manažer B týmu a je mi to naprosto jedno. Stejně jako to, zač je Slavií placen a kolik to obnáší. Ale co mi není jedno je to, že se musím třicet minut ligového zápasu dívat na hráče, který našemu týmu ani svým spoluhráčům nemůže v současné chvíli nijak prospět natož v zápasech dalších či v příštím roce!
        To, jestli je v pohodě mně je zcela jedno stejně jako jaké má bříško nebo účes... V mistrovském zápase mají nastupovat hráči v nejlepší herní kondici nebo Ti, kteří by měli prokázat svou platnost pro tým a jejichž pobyt na hřišti by měl přinést herní posun či souhru se spoluhráči. Měl snad nedělní pobyt Tecla na hřišti prokázat jeho nepostradatelnost? Plnit roli maskota? A znovu zopakuji i kdybych měl být jediný, jakože nejsem, mne jeho 30 minut na hřišti otrávilo a nechápu čemu jeho nasazení sloužilo a pomohlo.....?


        Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2024 12:50) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          rak (přítel SN)     před měsícem 12.03.2024 14:00 |  
          13 5

          Nevyvracím. Určitě to tak někteří vnímat mohli. Mně to neotrávilo, naopak. Ale velmi mě pili krev ti nadávající na Micka, protože si to určitě nezasloužil. Já jen zpochybňuji to možné nasazení mladíka, který hrál třeba v sobotu za béčko. V této fázi zápasu by mu to moc nedalo. Dlouhodobý význam Standy v mužstvu mohou posoudit hráči a zejména trenérský tým (od všech jsem zaznamenal výhradně pozitivní věci). A když mu v této fázi dají šanci, tak to spíše vnímám pozitivně než negativně. Nějaké šance dostával u nás třeba mladý Fila. Vůbec mu to nepomohlo, spíše byl špatný. Chytil se až při pravidelném zatížení v Teplicích. Vlček se rozehrál až po nějaké době v Pardubicích. Před tím ještě byl v Jihlavě. Trvá to nějakou dobu. 20-30 minut proti Teplicím žádnému mladému moc nepomůže.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            mig52     před měsícem 12.03.2024 14:21 |  
            9 14

            A objektivně, Tecl ti už dlouho nepřipadá špatný? Za mne, když hroťák jen pracuje pro tým, nestačí. Hroťák má především střílet góly a pak ať se třeba navíc sedře. Platí, že průměr nestačí a neproduktivní hrot není víc, než průměr. Pozor, platí pro všechny hráče na tomto postu!!! Aby se někomu nezdálo, že hejtuju Tecla.

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              lukas6novak     před měsícem 13.03.2024 07:00 |  
              13 1

              Minulou sezónu měl v lize 11+7 což znamenalo že byl 5 nejproduktivnější hráč ligy a měl cca o polovinu míň minut než 3 ze 4 hráčů před ním. A letos odehrál 49 minut z 2160 v lize. Já vůbec nechápu proč se řeší. Minulou sezónu ten přínos měl takže nebyl problém že si zahrál a letos už je jen jako nouzový řešení a vlastně nechápu proč se vůbec řeší hráč co letos odehrál 2% ligových minut a po sezóně skončí

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        mig52     před měsícem 12.03.2024 14:13 |  
        7 19

        Jeho břicho je, pokud nastoupí, ostuda Slavie. To tam můžeme poslat k premiéře Ihattarena a estetický zážitek bude stejný a fotbalový možná o level větší. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Ragnarok     před měsícem 12.03.2024 14:35 |  
          7 20

          Já bych byl rád, kdyby hráči sledovali sportovní cíle a ne peníze. Tecl je pro mne symbol zlatokopectví. Když kouknu v jaké shapu je třeba Masopust, tak jeho fyzický vzhled je žalostný. Byl bych rád, kdybych znal jeho % tuku, hmotnost a VO2max v tuto chvíli.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před měsícem 12.03.2024 15:29 |  
      14 9

      Teclík za šest úplně v pohodě a nebýt sobeckého počínání jeho kolegy v útoku tak se mohl zapsat mezi střelce. Navíc je působení v áčku se neodvíjí jen v jeho výkonech, ale v jeho postavení v týmu. To ty zjevně vůbec nechápeš, no naštěstí naše zdejší názory o ničem nerozhodují.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Slávista 51     před měsícem 12.03.2024 15:59 |  
        2 2

        Tak jest !

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        mig52     před měsícem 12.03.2024 20:44 |  
        3 14

        Nemohl, zazdil by to, takže ho Tijani zachránil od ..... .

  20. K diskuzím na SN

    IJS     před měsícem 12.03.2024 16:49 |  
    61 8

    Nebudu hodnotit hráče, ale diskuze na Slávistických novinách. Jsem zklamán, jakým směrem se začínají ubírat! Už se to moc neliší od diskuzí na Seznamu. Toto má být fórům fanoušků Slavie, kteří vyjádří svůj pohled na zápas, hráče a problém, ale vždy neagresivní, bez urážek a bez prosazování jen "svého pohledu". V poslední době se tu vyhazují trenéři, hráči a někdy i vedení klubu. Lítají tady urážky hráčů, možná už za zenitem, ale stále osobností Slavie.
    Moc mi tady teď chybí klidné, objektivní a optimistické příspěvky jako má např. Socrates! Už na fóru dlouho nebyl!

    • Re: K diskuzím na SN

      Slávista 51     před měsícem 12.03.2024 18:27 |  
      1 0

      1***

    • Re: K diskuzím na SN

      rak (přítel SN)     před měsícem 12.03.2024 18:47 |  
      5 0

      Socrates snad vcelku pravidelně přispívá.
      Navazuji trochu na to. Jak jsem se před pár dny těšil, že se mně podařilo získat kromě svých míst ještě další dvě vstupenky na AC Milán, tak bohužel, jeden z nás jít nemůže. Nabízím tedy jeden lístek do sektoru 114 úplně nahoru. Je na něm studentská sleva. Lze jí ale v den zápasu jako vždy v případě potřeby doplatit na pokladně 4, tedy vstup od vlaku. Pokud by zájemce patřil k notorickým vyhazovačům trenéra, tak bych právě neměl ani moc chuti mu to prodávat.


      Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2024 18:48) . Zobrazit původní komentář

      • Re: K diskuzím na SN

        rak (přítel SN)     před měsícem 12.03.2024 20:07 |  
        1 0

        Už je to pryč.

    • Re: K diskuzím na SN

      SLAVIESTA     před měsícem 12.03.2024 21:37 |  
      10 16

      S Tvým příspěvkem nesouhlasím. Lítají tady urážky hráčů, píšeš. To není pravda, sarkasmus, nebo ironie ještě není urážka, kdo se pohybuje ve veřejném prostoru musí něco vydržet, vždyť jeho činnost je určena veřejnosti a případná kritika hráčů i vedení může být zcela na místě a často také je. Samozřejmě se sprostotu ani já zásadně nesouhlasím, ale vůči hráčům a vedení se tady prakticky nevyskytuje. To spíš častěji je tady drsně uražen dotyčný kritik.
      Žádáš optimistické, objektivní příspěvky. To ale rozhodně nemusí být totožné! I menšinový názor má nárok na existenci. Když si projdeš delší řadu zdejších příspěvků, jsou většinou takové jaké si představuješ, ale nemohou takové být všechny.

      • Re: K diskuzím na SN

        Harvey     před měsícem 12.03.2024 22:26 |  
        21 5

        Obviňování hráče (který v sezóně odehrál 2% ligových minut) z nepotismu, prezentování lží o jeho příjmu a 3-4 vysloveně negativní příspěvky na jednoho "kritizujícího" po 27 velice dobře odehraných minutách. To nemá s kritikou nic společného, je to nechutný a opakující se harrasment.

        • Re: K diskuzím na SN

          Ragnarok     před měsícem 14.03.2024 09:59 |  
          3 6

          Jsem rád, že píšeš hráče,
          Někdo říká pozitivní objektivní, což může být, já říkám objektivní. Protože 27. velice dobře odehraných minut jsem opravdu neviděl.
          A díky za % odehraných minut. A tady už mohu být zcela objektivní. Proč je ve Slavii hráč, který odehraje 2% času.
          Na Teclovi nevnímám žádná pozitiva. Podobně jsem to měl u hráčů v nedávné době s Frydrychem, Hronkem, Ekpaiem, Krafiátem, Jugasem, Hovorkou. Určitá věc tyhle hráče spojuje, byť Tecl je rozhodně nad nimi. Nikede se pořádně neprosadili a ze Slavie víc vysáli, než jí dali. Narozdíl třeba od kritizovaných hráčů, jako Pavlenka, Barák či Kuchta, ze kterých Slavia rozhodně vytěžila víc, než dala ona jim.
          A pokud budu srovnávat srovnatelné, tak Masopust, či Holeš jsou schopní Slavii konzistentně nabízet mnohem víc než Stanislav Tecl i na hřišti.
          Nevím, proč bych nemohl Tecla kritizovat, zcela si to zaslouží. Narozdíl od mnohých jiných dokážu i jeho ocenit, pokud předvede výkon hodný ocenění, nejsem absolutně nijak ovlivněn svou antipatií vůči němu.

          • Re: K diskuzím na SN

            wimpy     před měsícem 14.03.2024 10:08 |  
            6 1

            To, že ta pozitiva nevnímáš ale neznamená, že je nemá. Ptáš se, proč je ve Slavii, když na hřišti je jeho přínos blízký nule? Realizák zjevně vidí jeho přínos mimo hřiště, který sotva můžeš hodnotit, když v té kabině nejsi. Doufám, že chápeš, jak v konečném důsledku vztahy mimo hřiště ovlivňují dění na hřišti? Takže otázka by měla znít spíš, proč ti to vadí, když jak sám píšeš, na tom hřišti skoro není? Proč vůbec máš potřebu to řešit?

            • Re: K diskuzím na SN

              Ragnarok     před měsícem 14.03.2024 11:17 |  
              6 3

              Protože je mi od 1. okamžiku, kdy nakoukl jako mladíček do Slavie strašně nesympatický. Nikdy nebyl šikovný, koukatelný.
              U něj vidím děsivou podlézavost. Sedím kousek za lavičkou a já ho bohužel vidím pokaždé. Jak vstane z lavičky a tleská směrem k publiku mne vysloveně irituje. Koukám na něj z blízka desítky minut a jeho fyzický vzhled (myslím tím tělesnou konstituci) mne vysloveně irituje. Jak může být ligový fotbalista. A vnímám tam hroznou podlézavost právě proto, aby někomu přišlo, že je dobré ho v klubu mít. Oproti němu vnímám Bořila, který mi přijde autentický a nedělá tyhle opičky a ten mi sympatický je. Mně prostě přijde hrozně podlézavý a to mi vadí. Byl jsem i svědkem toho, jak důvěra v podlézavé manažery přivedla obrovskou firmu skoro na buben a potom museli naskočit ti, kteří říkali pojmenovávali věci objektivně, vycházeli z tvrdých dat a firmu zachránili. Vycházím ze života., spíše profesního.

              • Re: K diskuzím na SN

                wimpy     před měsícem 14.03.2024 11:40 |  
                3 1

                Tak tomu moc nerozumím, ve své době mi přišel vyloženě výborný a nesmírně platný. Nicméně jsem rád, že píšeš, že za tím stojí osobní antipatie, nikoli objektivní hodnocení a interní informace. :-)

      • Re: K diskuzím na SN

        žbl68     před měsícem 13.03.2024 08:05 |  
        7 0

        sarkasmus X urážka ...
        objektivní kritika X plivání na vše ...
        najdi 10 rozdílů :-) ...
        ale vím kam míříš - kluci z Chráněnky někdy balancuji a pak jsou ti kolemjdoucí co to myslí vážně a další sorta prudiči infiltrované existence a v neposlední řadě i váleční štváči a zločinci z tábora nejmenovaného protivníka ...
        P.S. nobody is perfect řekl klasik ... a všichni máme své dny , ale zahrádka Slavia míří vzhůru a zkvétá :-) jenom občas příjdou kroupy, mrazy, sarančata nebo sysle no ...

        • Re: K diskuzím na SN

          obiwan     před měsícem 13.03.2024 11:41 |  
          3 0

          Dávám palec nahoru:-)

          • Re: K diskuzím na SN

            žbl68     před měsícem 13.03.2024 12:29 |  
            2 0

            děkuji, možná jsem trochu osvícen (Černobylem...)
            ale člověk vidí, slyší, čte a bere vše trochu s nadhledem - ostatně jako na všech diskuzích :-)

    • Re: K diskuzím na SN

      žbl68     před měsícem 13.03.2024 07:59 |  
      7 0

      kde to lze podepsat :-)
      dodal bych snad jen, že leckdy to zde potřebuje trochu odlehčit - upustit hrnec ctihodného pana Denise Papina alespon o 3,14 barů nebo 45,54 psi ...

    • Re: K diskuzím na SN

      sauvignon     před měsícem 13.03.2024 11:48 |  
      9 0

      Jestli se nepletu, Socrates tu nebyl od derby. Tak snad mu něco není.

  21. Jurečka v sestavě kola

    mis3     před měsícem 13.03.2024 09:08 |  
    2 1

    ... a teď mudrujte

    • Re: Jurečka v sestavě kola

      žbl68     před měsícem 13.03.2024 10:35 |  
      3 3

      on není mudr ... on je ing...

      hele svoji práci zastal, gol dal ....

    • Re: Bez inkasovaného...

      slaviator     před měsícem 13.03.2024 15:30 |  
      11 1

      Fajgl by řekl, že nemáme nejdelší sérii - my gol nedostali jeden měsíc, ale Sparta branku neinkasovala v letošní sezoně plného čtvrt roku (17.12.23 - 18.02.24)!

    • Re: Franta Dřížďal

      slaviator     před měsícem 13.03.2024 15:28 |  
      4 0

      Ferry!!!

    • Re: Franta Dřížďal

      Stoormzender     před měsícem 14.03.2024 15:23 |  
      0 0

      Ajax byl opravdu nejvíc