Evropská liga

Slávistická skupina v Poháru UEFA

Slávisté se dnes dozvěděli jména soupeřů, proti kterým nastoupí ve skupině F Poháru UEFA. Jsou to Ajax Amsterdam, Hamburk, Aston Villa a Žilina. Rozhodně dost atraktivní los, máme se na co těšit. Ajax jsme vyřadili loni ve 3. předkole Ligy mistrů, Žilinu ve 2. předkole, Hamburk je špičkové německé mužstvo, se kterým jsme se utkali před třemi lety a navíc zde působí David Jarolím. Jediným pro nás neokoukaným a neznámým soupeřem je tedy současný pátý tým anglické ligy Aston Villa. První zápas sehrajeme doma proti Aston Ville 6.11.!

Termíny zápasů:
23. října - volno
6. listopadu - Slavia - Aston Villa
27. listopadu - Žilina - Slavia
4. prosince - Slavia - Hamburk
17. prosince - Ajax - Slavia

Slavii přálo štěstí při určení toho, s kým bude hrát doma a s kým venku. Do Edenu tak zamíří Aston Villa a Hamburk, takže pro ekonomické stránce nejlepší možné varianty, takže se dá očekávat velký finanční přínos z televizních práv, navíc se dá očekávat i vyprodaný Eden, pokud nebudou ceny vstupenek přemrštěné. Výhodou je, že jedeme do Žiliny, kde bychom měli uhrát body. Zápas v Amsterdamu taky není ztracen, klidně tam bod můžeme také získat.

Šance na postup ze skupiny rozhodně máme, v domácích zápasech před plnými tribunami bychom mohli urvat důležité body. Co se týče výjezdů, Fanklub bude pořádat oba zájezdy, každopádně do Žiliny se pojede na otočku v den zápasu, do Amsterdamu se vyjede zřejmě den před zápasem ve večerních hodinách.

Podrobnější info o našich protivnících budeme přinášet v následujících dnech.

Komentáře (85)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. .

    slaviaprag     před 16 lety 07.10.2008 12:29 |  
    0 0

    hamburg a villu doma a sou prachy na zimni prestupy ;)

    • Re: .

      mart     před 16 lety 07.10.2008 13:18 |  
      0 0

      tak koukam, ze budu dnes v praci vyjimecne az do dvou hodin....musim preci pockat na detailni losovani :).mart

    • Re: .

      mart     před 16 lety 07.10.2008 13:57 |  
      0 0

      Alles klar, tak Vam to vyslo. Ja jsem take spokojen.mart

      • Re: .

        AKI     před 16 lety 07.10.2008 21:24 |  
        0 0

        Ale škoda,že neni zápas v Birminghamu co?? To bys to měl kousek :-) A to jsi ani nepsal žádný komentář k včerejší pohádce Marte.... AKI

        • Re: .

          mart     před 16 lety 07.10.2008 23:30 |  
          0 0

          :D, ke vcerejsku jsem nic napsat nemoh. Jsem sice nesmirne poeticka natura, ale takovou krasnou basen, co predvedli nasi hosi, to bych nesvedl :D.
          Zvazoval sem sobecky, mam-li ovlivnit "losovani", ale memu sobectvi stal zajem Slavie, a tak sem se rozhodl nezakrocit.zdravi mart

  2. Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

    honzah (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 12:32 |  
    0 0

    Los je mediálně atraktivní, nevíte, zda se pořadí a místo zápasů losuje ještě dnes?

    • .

      slaviaprag     před 16 lety 07.10.2008 12:34 |  
      0 0

      rikali za 30 minut - to dela comp... po cesku by to znamenalo kaprici, ale snad to v uefe chodi jinak

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      Artur (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 12:35 |  
      0 0

      z idnes:
      Termíny zápasů jsou 23. října, 6. listopadu, 27. listopadu, 3. - 4. prosince a 17. - 18. prosince.

      Přesný program zápasů upřesní UEFA bezprostředně po losování.

  3. Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

    zz     před 16 lety 07.10.2008 12:39 |  
    0 0

    Zdravím,
    tak až na AC Milán mi vyšla skupina, kterou jsem si přál. Máme atraktivní a hratelnou skupinu. Doma bych si přál Hamburg, Ajax, postup je reálný. Pro slávistického fanouška je to po derby další fotbalová lahůdka. Uzdraví se nám hráči jako Toleski, Šiklič, Švento, k dispozici už jsou Šmicer, Janda, Šenkeřík, nemáme se čeho bát. Je to dobrá příprava na příští sezónu, zkušenosti z těchto zápasů zužitkujeme v předkole LM. Nejde jen o ekonomický přínos, ale hlavně sportovní. Máme možnost znovu si porovnat výkonost s Ajaxem, udělat si srovnání, kam jsme se za rok posunuli. Stejně tak konfrontace s jinými kvalitními týmy nám ukáže naši skutečnou sílu. Jsem spokojený s losem a věřím v postup. Co víc si můžeme přát? Co by za to dali jinde.

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      quelhar (admin)     před 16 lety 07.10.2008 13:03 |  
      0 0

      Zdravim,
      ja jsem taky velmi spokojen s losem, jeste cekam, koho dostaneme doma, jedine me prani je hrat s Zilinou venku.

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 13:04 |  
      0 0

      Zdravím Vás také,
      skupina sice poměrně těžká, ale atraktivní a jak říkáte hratelná.
      Je jen škoda, že máme zraněného Litteriho, on by právě tyhle zápasy taky měl mít možnost "očuchat", aby se rozehrál a zvykl si na takovou zápasovou zátěž. Pokud jsem dobře poslouchal Mgr. Doležala, snad vstoupili do jednání s CSKA, že by (pokud by se CSKA dařilo) mohl Necka u nás být na hostování i na jaře, to by byl supr tah našeho vedení. Taky se mi dobře četl komentář V.Šmicera o dohodě se Slávií a férovém jednání při uzavření smlouvy. Pokud budeme dál poctivě makat a pracovat, snad ten postup může vyjít. Tak a teď zpátky do reality, hrajeme s Kladnem, a tak ani tento zápas není dobré podceňovat a tak přijďme všichni fandit. Sokrates55

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        quelhar (admin)     před 16 lety 07.10.2008 13:09 |  
        0 0

        Zdravim,
        derby byla nejlepsi pozvanka na zapas s Kladnem. Je sice az za dva tydny, ale zato v klasickem case v nedeli v 17:00. Verim, ze prijde vice nez 10 tisic lidi, posledni vykony naseho tymu slibuji pekny fotbal okoreneny nekolika brankami. Co jineho uz bychom chteli?

        • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

          mart     před 16 lety 07.10.2008 13:15 |  
          0 0

          dobra poznamka. Derby byva casto holomajzna. Aby vyhralo jedno nebo druhe muzstvo opravdu jen fotbalem, to je zridkavy jev. A ze vyhraje nase Slavia, ....tak to take byval zridkavy jev. Tak doufejme, ze to takhle bude i do budoucna. Skutecne to co hosi hrali, to bylo prinejmensim potesujici:).mart

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        mart     před 16 lety 07.10.2008 13:12 |  
        0 0

        Ja se ted moc nevyskytuju, ...ale presto poctive ctu vsechno co se na SN sustne.
        Proto bych rekl, ze todle neni uplne jedina vec, co Vam v posledni dobe vyslo. (nerikal jste nahodou Derby 3:0, ... to by pak byl zasah, nakonec i hra [myslim hlavne rozdil ve hre obou muzstev] byl tak jak jste predpovidal?).dobry.mart

        • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

          mart     před 16 lety 07.10.2008 13:13 |  
          0 0

          to bylo na pana zz, Sokratovi samozrejme taky pozdrav :).mart

          • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 13:25 |  
            0 0

            Zdravím Tě Marte,
            to Ti byla včera taková krása :)) Sokrates55

            A ta plzeňská 12 pak tak chutnala...............

            • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

              mart     před 16 lety 07.10.2008 13:51 |  
              0 0

              :D, priteli Sokrate, priznam se, ze opravdu nevim co jsem po zapase pil, .... byl jsem tak opily stestim:).
              Ne samozrejme 4:1 je docela pekne, ale ta hra, ta hra byla skutecne chvikama dost dobra. Dlouho jsem nemel takovou radost.mart

            • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

              dubas     před 16 lety 07.10.2008 19:39 |  
              0 0

              Byla to nádhera ! Asi je to blbost, ale přísahám bůh, že jsem měl včera místy pocit, že kluci ani nejezdili úplně nadoraz, že si jen tak užívali bago. Ten rozdíl byl neskutečný, fakt paráda. Dubas

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      Rhodri     před 16 lety 07.10.2008 13:31 |  
      0 0

      Panove zdravim vas take,
      skupina je velmi dobra, sama atraktivni muzstva. Ja jen doufam, ze
      Aston Villu budeme mit venku, ponevadz bych to mel takrka za rohem.
      Tudiz doufam, ze to kaprici v Nyonu nafixluji spravne. A vcera to derby! Uz se tesim, jak se na zapas opet kouknu dnes vecer.
      Z Walesu, kde leje a leje,
      Rhodri Morgan

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        mart     před 16 lety 07.10.2008 13:49 |  
        0 0

        Zdravim Rhodri. S tou AV mam trochu dilema. Doma jsou dobri, ale mam to blizko. Navic Slavie na ostrovech zatim prilis neexcelovala. V Praze by byly za AV docela slusne penize, navic na kontinente moc neumeji (i Martin O'Neil jako trener Celtiku odejel z Petrzalky s petkou, ...pokud se nepletu :). Hamburk musi byt venku, to si proste preju hodne. To by byl krasny vylet, neni to daleko a zena by jiste taky rada jela,.... ale na zapas uz ji neberu - dva zapasy v Edenu(Jablonec a Vlasuji) dve remizy, ...jasna cervena karta, a zatim 6ti mesicni distanc:). Asi bych chtel (a to sem hodne pohodlnej:) AV a Hamburk doma, a Ajax + Zilina doma.mart

        • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

          Rhodri     před 16 lety 07.10.2008 14:04 |  
          0 0

          Marte, koukam, ze bys chtel sehrat doma vsechny zapasy :-)))
          Jinak ale Villa bude v praze. Pro me osobne skoda a to velka (ctvrtky jsou pro me proste hrozne spatne, protoze bych to na zapas zvladnul jen nekde v okoli, ale nikam letecky), ovsem zase dva nejtezsi tymy budeme mit v Edenu, coz je zrejme vyhoda. Takze to je jednoduche, postup ze skupiny a na jare nekoho tady na ostrovech.
          No a tu manzelku uz prosim te, neber :-)
          zdravim Rhodri

          • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

            mart     před 16 lety 07.10.2008 14:14 |  
            0 0

            :D jo sem se uz zase prepsal. Ale vyslo to presne jak jsem chtel (Ajax a Zilina venku). Ja myslim (nebo spis doufam:D), ze mam jeste spousty dovoleny. Videl bych to na vylet do prahy ve ctvrtek 6.11, pripadne i vylet do Amstru pred vanocema, .... tam bych mozna mohl vzit i zenu (ostatne tezko by me do Amstru pustila samotnyho, ze?), myslim, ze to jeji remizove prokleti by tam neplatilo. Na jare nekoho tady na ostrovech..... jenze uz je tam akorat Spurs (tam uz jsem byl), A Pompeys...a tam je to hrozne daleko :(. No uvidime. Napred postup, a spousty penez za TV prava (+vysmech panu otyliku cernemu).mart

            • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

              Rhodri     před 16 lety 07.10.2008 14:23 |  
              0 0

              Ten Amstr to je docela dobry napad, ja uz taky volal zene, ze asi pojedeme na neplanovany, i kdyz ted uz planovany, vylet pred vanoci do amsterdamu. a kupodivu zadne namitky :-) uz dlouho jsme tam pozvani na navstevu, takze jen budu muset vymyslet, jak se toho 17. presunout z Exeteru, kde zrovna mam ten den byt. zrovna kdyz by se mi hodil ctvrtek, jako na potvoru se bude hrat v patek, to bych se z toho picnul. Jinak tam klidne myslim zenu vzit muzes, bod by tam nebyl spatny, ackoli vitezstvi samozrejme lepsi. Na jaro by tam jeste mohl byt Manchester City, ne? A mozna nekdo s Champions League, ale ti asi pujdou dale. A s televizi jsem opatrny, Ota "vypaseny vepr" Cerny, je schopny to nedavat. Rhodri

              • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

                mart     před 16 lety 07.10.2008 14:28 |  
                0 0

                otylik ma smulu, (krome Ziliny), kdo nebude moct jet, podiva se na nemce, anglany (vila asi na 5ce), a nebo na holandany (...se stazenym zvukem, neb to jejich chrochtani neni moc hezky na usi).
                S tim Amstrem, mas myslim pravdu. Zenu vzit budu muset tak jako tak, ...a nakonec, uz budem mit 9 bodu, tak i kdyz nas zesrabi, ...tak moc se nestane :D.mart

          • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

            mart     před 16 lety 07.10.2008 14:24 |  
            0 0

            ...jo este jsem zapomnel na "millionarios" Manchester, to by bylo na jare velmi hezke, ... kor jestli koupej tech par hracu co ten jejich shejk inzeroval :), ale jak uz sem psal, napred postup.

  4. Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

    hajda     před 16 lety 07.10.2008 13:40 |  
    0 0

    V skupine F do Žiliny už 23. októbra príde Hamburgh, potom Žilina pocestuje do Amsterdamu na Ajax, následne do Žiliny príde Slávia a Žilina skupinovú fázu skončí zápasom v Birmighame proti Aston Ville.
    Zdroj: MŠK Žilina [www.mskzilina.sk]

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      quelhar (admin)     před 16 lety 07.10.2008 13:49 |  
      0 0

      Jestli to je pravda, tak to je vyborne, pojedeme do Ziliny a doma tak budeme hostit dva mimoradne atraktivni soupere.

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 13:57 |  
        0 0

        Zdravím Vás pane Hajdo,
        tak to Vás potěš koště, to pojedete z Katovic až do Žiliny? Jika díky za info :)) Sokrates55

  5. Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

    quelhar (admin)     před 16 lety 07.10.2008 13:58 |  
    0 0

    Pral nam i rozpis zapasu doma/venku, hostime nemecky a anglicky tym, coz slibuje slusny vydelek pri prodeji TV prav.
    Sanci na postup vidim pres vyhru v Ziline a uhrani dalsich minimalne dvou bodu ve zbylych trech zapasech.

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      Artur (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 14:01 |  
      0 0

      No kazdopadne Češi ho neuvidej, Otík ho nekoupi:)

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        mart     před 16 lety 07.10.2008 14:04 |  
        0 0

        :D, akorat je otylik v pytli se vsema vostatnima zapasama. To se ti co nemuzou jet podivaj bud na nemce nebo na anglany, nakonec i holandan se da koukat (se ztlumenym zvukem). Dobre nam to vytahli:), ... i kvuli tomu parchantovi.

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 16:00 |  
        0 0

        Myslíte, že nabídne MŠK za práva spoň toho litra jako loni?

        • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

          Jakubisko     před 16 lety 07.10.2008 21:03 |  
          0 0

          Toho litra nabídla ČT

          • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

            Fallen (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 13:23 |  
            0 0

            No dyť, Otík MŠK...

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      mart     před 16 lety 07.10.2008 14:01 |  
      0 0

      po 3 kolech a nasich dvou zapasech budem s 6ti body, hostit Hamburk, ... cili to posledni kolo by sme mohli "vyhodne" pustit Ajaxu :D.(jako s deviti bodama je to uz jasne, ze?)mart

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      Jachym     před 16 lety 07.10.2008 14:04 |  
      0 0

      To se povede! Jinak fantastický los, atraktivní soupeři a na dva z nich máme dokonce příjemné vzpomínky z loňské sezony. Bojím se jen, že vedení zase nesmyslně napálí ceny. Ale ať tak či onak, stejně přijdu.

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        bojler     před 16 lety 07.10.2008 15:43 |  
        0 0

        s tim vaginomarketink ocividne pocita :)

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 14:10 |  
      0 0

      To je skvele, myslim ze se mame na co tesit, skupina je sice tezka, ale prave takhle tezke zapasy potrebujeme, jak psal zz. UEFA je cim dal zajimavejsi soutez, super.

  6. Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

    Viking     před 16 lety 07.10.2008 14:09 |  
    0 0

    To zase bude peněženka krvácet, viděl bych podobnou pálku jako na LM loni se zdůvodněním, že soupeři v UEFĚ zvuk LM mají:-) Ale co mi zbývá, chci je vidět.

    Zajímavý je článek na idnes.cz, že se plánuje minimálně do konce podzimu výměna Lavička - Chovanec. To už by vážně byla prdel.

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      DrFe1     před 16 lety 07.10.2008 15:29 |  
      0 0

      Tak to by byla pro Spartu další pořádná rána. Ne že bych jim to nepřál :-)

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      quelhar (admin)     před 16 lety 07.10.2008 15:43 |  
      0 0

      Tak je jasne, ze vedeni ceny tradicne napali, ale uvedomme si, ze proste hrat pohary s takovymi souperi jako Hamburg a Aston Villa, to neni samozrejmost. Je to svatek.

  7. Podekovani redakci SN

    mart     před 16 lety 07.10.2008 14:18 |  
    0 0

    Prateli dik, za neuveritelne rychle zpravy. A take dik za vsechny neuveritelne "dobre" zpravy, ktere nam nejen dnes, ale v posledni dobe vubec dost casto prinasite:).zdravi mart

  8. Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 14:53 |  
    0 0

    Zdravím slávistickou obec v euforii :), po ekonomické stránce je to los výborný, což o to, ale mám obavu, že nepostupíme a klidně můžeme skončit poslední, což by se mi asi moc nelíbilo. Je ale rovněž pravdou, že v této fázi už moc slabších klubů není.. Chtělo by to, aby Slavia trochu vylepšila pošramocené skóre českých klubů v pohárech, tak držme palce (i ty na nohou :-)).

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      DrFe1     před 16 lety 07.10.2008 15:30 |  
      0 0

      Taky můžeme skončit první :-) Trochu víc odvahy a jde se na to !

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      FannyBoy     před 16 lety 07.10.2008 15:43 |  
      0 0

      Zdravím, podle mě skupina je rozhodně těžká, za to ale hodně atraktivní. Villans a HSV doma, to jsem si přesně přál, jsme za to hrozně rád. Na Villans se teda těším neuvěřitelně. Doma by se dalo něco uhrát a na Žilině snad taky, nejtěžší to bude v Amsterdamu. Myslím, že když nebudou ceny přemrštěný tak rozhodně bude plnej Eden, a to velkou mirou může přispět k ceným bodíkům....

  9. Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

    Bulvi     před 16 lety 07.10.2008 15:19 |  
    0 0

    má někdo představu,kolik se dá vydělat peněz ve skupině???

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      bojler     před 16 lety 07.10.2008 15:45 |  
      0 0

      na hamburk odhaduju listky za 2500Kc x 5 000 masochistu. aston villa 2000Kc x 4500 zmrzlych masochistu. secist to uz umis...

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 16:07 |  
        0 0

        nepřeháněj...

        • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

          bojler     před 16 lety 07.10.2008 16:41 |  
          0 0

          kdyz byly poradny listky na rumuny za 500, tak co..

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        mart     před 16 lety 07.10.2008 16:54 |  
        0 0

        dobry.....moc dobry. Masochiste, a zmrzli masochiste, ...to je moooc pekny.

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        Nax     před 16 lety 07.10.2008 17:16 |  
        0 0

        Dobra cena, beru. Kurna naucte se platit za kvalitu, jinak nam tu bude za chvili behat jedenactka cinanu, na ktery budou levny listky.

        • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

          FannyBoy     před 16 lety 07.10.2008 17:26 |  
          0 0

          Přijde ti 2000 normální?

        • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

          mart     před 16 lety 07.10.2008 18:10 |  
          0 0

          :) Naxi, chapu Vas, Vam je to jedno. Jenze prumernej slavistickej fanousek je nekde jinde. Je tu spousta mladejch klluku, ktery treba studujou (nebo ja nevim co), a pro ne je asi 2,5k docela dost.(...a to si vubec nedovolim predstavit, kdyby se nekterej z nich chtel ukazat pred holkou).
          Struktura fandu Slavie (ale i jakyho koliv jinyho ceskyho klubu, v jakym koliv sportu...., snad krome golfu), proste nedovoli takovyhle na cesky pomery "predrazeny" vstupny. Marketing by mel takovydle veci poradne propracovat, ... a idealne naplnit po kazde stadion na 97%. Nema smysl vopeprit ceny k absurdnu, a mit poloprazdnej stadion. Vseho s rozumem.zdravi mart :)

          • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

            slaviator     před 16 lety 07.10.2008 19:31 |  
            0 0

            Člověk by ty peníze třeba i dal, kdyby ale věděl, že na stadionu bude vše jak má a že hráči nechají na hřišti duši a vyhrajou..:)

          • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

            Nax     před 16 lety 08.10.2008 10:41 |  
            0 0

            2,000 je moc, s tim souhlasim, prave jsem si to vynasobil poctem zapasu a chapu. Ale lidi, zejmena bojler, tu nadavaji pri jakekoli castce. Ja bych chtel mit ze Slavie exclusivni produkt, stadion se super prostredim a sluzbami, ktery se o svoje fanousky stara a fanousci se staraji o nej. A k exclusivnimu produktu patri i vyssi ceny. Ja pokud neco chci a chci to opravdu, tak si kvuli tomu odepru jine veci - me se velmi nedostava casu. No a golf, byl jsem minuly tyden v Marianskych laznich, prselo, foukal vitr a 7 stupnu, nadherna hra, byl jsem s kamaradem na celem coursu sam, nepotkali jsme jedineho cloveka - jeste ted se lecim z rymy:-) Zdravim.

            • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

              mart     před 16 lety 08.10.2008 10:54 |  
              0 0

              :D, ML+ dest+ vitr = krasa, ryma = malickost. I u nas ted furt prsi ( a v prestavkach leje), no a o vetru bych taky moh vypravet :) ....cili parada :).zdravi mart.

            • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

              bojler     před 16 lety 08.10.2008 11:35 |  
              0 0

              Obavam se, ze predstava o ladovani penez do klubu a cekani na zlepseni je ponekud zcestna. Na Strahov sem chodil pravidelne na vsechny mozny zapasy, pohary nevyjimaje. Tam sem klub podporoval, protoze na tom byl spatne. Ale ted? Nema snad klub penize na pitomy logo na baraku? Nema snad klub na poradnej rezervacni system? Je tak luxusni slavisticka deka, ze musi stat 1000Kc? Mam si koupit za 1200Kc pouhou repliku dresu, kdyz sem ten hezkej nestihl na jare?

              Sorry, ale to radsi splatim cast dluhu bratrovi za auto. To stalo pul mega. Je ale kvalitni, slouzi a prodejce nechtel za predani dalsi 1% z castky...

              Ano budu platit jako mourovatej a rad. Ale tam, kde jedina starost neni to, jak cloveka ojebat. Prasarnu hranicici s podvodem v podobe 30Kc poplatku za vydani permanentky nebyl schopnej Dolezal vysvetlit a podivat se do oci. A protoze co se tyce ojebavani, jsou Cesi moc ucenlivi, ten poplatek (byt schovanej v cene) se vyplaci za zpracovani registrace a predani prukazky uz i ve Fanklubu...ja nikomu tech 30Kc nezavidim, chran buh. Jenom nevidim tu proklamovanou lasku ke Slavii a klubismus..

        • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

          bojler     před 16 lety 08.10.2008 11:24 |  
          0 0

          Ja se obavam, ze 500Kc za listek s bezejmenyma Vaslujema moc kvalita neni. Vidis tu kvalitu treba v predprodeji? V koureni v tunelu? Ve zkryplenym pivu? Stadion hezkej, ale jaksi tam chybi logo, nemyslis?

          • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

            Nax     před 16 lety 08.10.2008 13:19 |  
            0 0

            Stadion kritizuju. Myslim, ze je to pro fanousky Potemkinova vesnice, ze spatne sluzby a nezajem o pohodli a spokojenost fanouska proste jen prenesli ze Strahova do hezkych kulis, ale slendijan je tam porad. Koureni je prusvih, to podepisu. Ale stve me jak tu kazdy nadava na ceny listku. Proste jednou fandim, tak fandim.

  10. Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 17:58 |  
    0 0

    Inu, přál jsem si Milán, ale jinak máme samé atraktivní soupeře. Finančně to vyšlo moc dobře, snad nám to nerozjebe světová krize:-) Na druhou stranu se všemi se dá hrát, pokud zahrajem aspoň na úrovní odvety s Fiorentinou nebo Tottenhamem, tak to může dopadnout dobře.

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      FannyBoy     před 16 lety 07.10.2008 18:53 |  
      0 0

      Nechápu jak si někdo může přát Milán :) Snad si přeju co nejlehčí soupeře, nejhratelnější, a ne ty nejatraktivnější abych se mohl na ně podívat :) Přeci chodím na Slavii a přeju si její vítězství, což by s AC bylo celkem těžký :)

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 19:19 |  
        0 0

        Aby ses nedivil. . Třeba lídr bundesligy bude silnější, než potácející se AC. Ale je to protě parádní tým. . Špičkoví hráči, chtěl bych je vidět i když šance na výhru by byla menší. Furt lepší než si nechat nařezat od " neznámý " Sevilly.

        • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

          slaviator     před 16 lety 07.10.2008 19:29 |  
          0 0

          ACM už je z krize venku, natož třebas 17. prosince, kdy bychom s ním mohli hrát... Každej je hratelnej, ale jsou týmy hratelné a hratelnější.. :)

          • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 20:05 |  
            0 0

            No z tý loňský krize jo, ale už to neni ten AC u finále Lm. . obměňujou kádr atd. Ale ména furt maj. . prostě by to byla pecka. . no tak až ve finále, no:-) Heleď, informátore, jak je to s Františkem?

            • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

              slaviator     před 16 lety 07.10.2008 21:18 |  
              0 0

              Je na něho uvedeno informační embargo.. :))))) Nevím vůbec, nemám info o něm od neděle :)

              • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 21:27 |  
                0 0

                Bláho. . snad se tam nic nekomplikuje. . Já už se zase těšim jak malej Jarda až bude rajbovat po lajně. . To bude fotbal eště v jiný dimenzi :-)

                • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

                  slaviator     před 16 lety 07.10.2008 21:38 |  
                  0 0

                  Jako já se docela taky těším... Dneska měl začít trénovat podle toho co říkal v sobotu... Že když dopadnou ty testy dobře, v uterý už trenuje... Tak nevím no

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        zz     před 16 lety 07.10.2008 22:30 |  
        0 0

        Fanny,
        uvažuj logicky. Ze skupiny postupují tři kluby, prohrát můžeš i s jiným silným klubem z prvního koše. Ale když přijede AC, tak klub může při průměrné ceně vstupenky 800 Kč vydělat velké peníze, hráči jako Kaka a spol. prostě vyprodají stadión bez ohledu na výši vstupenky. K tomu si připočti příjmy z prodeje televizních práv. Prostě pro fanoušky je to zážitek, pro hráče svátek a pro klub jsou to žně. Když místo AC dostaneme třeba Olympiakos, tak stadión nevyprodáme ani při mnohem nižší ceně vstupenek. Přitom můžeme prohrát jak s AC, tak s Olympiakosem. Peníze jsou pro české kluby na prvním místě.

        • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

          slaviator     před 16 lety 07.10.2008 22:33 |  
          0 0

          Nehledě na to, že by to bylo zajímavé i z toho pohledu, že tu máme dva hráče z Interu a pokud by si toho v Itálii všimli, tak by to taky mohli hráči AC brát prestižněji než "jen" jako zápas UEFY... Ale holt si ten AC dáme o kolo později.:))

  11. Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

    mirecek1111     před 16 lety 07.10.2008 19:43 |  
    0 0

    Tak los dopadl nad míru dobře. Mít na domácím hřišti tým z Anglie a Německa je asi nejvíc co jsem vůbec mohli vytěžit. Jednak to budou zápasy velmi atraktivní, a chci věřit, že přijde na oba zápasy plný stadion což by mohlo přinést do pokladny 2x 10.000.000 korun a hlavně jsou tu ty mnohokrát vzpomínané TV práva i když absolutně nemám ponětí, jakou částku můžeme od německých potažmo anglických medií dostat. Možná kdyby mi někdo znalý rozšířil obzor, byl bych vděčem. Sám byt tipoval, že můžeme za celé účinkování v podzimní části poháru Uefa i se započtením dvou naplněných stadionů vydělat tak zhruba 35 milionů, což není vůbec špatné.
    Myslím, že právě to jsou peníze které každoročně potřebujeme na naplnění rozpočtu, takže pokud se Necid prodával jen v důsledku naplnění rozpočtu na tuto sezonu, tak je škoda, že se nepočkalo do zimy. Zvlášť když už ted je jasné, že se jeho cena mírně navýšila. No, pozdě býka honiti.

    Jinak pár postřehů ze včerejška. K zákrokům Kučery se namá cenu vyjadřovat, je mi ho trošku líto, ten kluk nemá budoucnost. Svou fotbalovou neschodpnost dohánět takhle je ubohé. Myslím, že Tijany si včerejší oslavy zasloužil vychunat asi nejvíc ze všech.
    Dále absolutně nechápu, proč byl jako spolukomentátor vybrán pan Táborský. Když jsem ho před chvíli poslouchal v záznamu zápasu, tak je to znova opravdu smutné. A co je ještě víc zaražející, když všichni ti co už na nějaký tv zápas na čt2 koukali víme, jak nádherné je poslouchat postřehy pana Karocha, když byl na výjmečný zápas jako komentárot vybrán pan Bosák jako zřejmě nejlepší komentátor v zemi tak proč nebyl k němu přidělen pan Karoch. Zvláště když je Táborský sparťan!
    No a Hašek ve studiu, to ani nebudu komentovat, platí to co u Kučery, je to ubožák a je mi ho líto. Mluví o gracií a nesahal v gracii panu Ciprovi ani po kolena. Však si to on samotný od pana Cipra při zamyšlení o Tomáši Necidovi a přestupu do Ruska slízl.

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 20:23 |  
      0 0

      No, pamatuju na tu minulou účast ve skupinách a Vrba říkal, že bohužel hrajeme s Němcema venku, takže za ten rok mírně vyděláváme. A že kdyby to bylo obráceně, tak to bude jedna z nej sezon v Uefě. . Nejsou to konkrétní čísla, ale nástin:-)

      Co se tejče derby, já byl spokojenej. Bosák měl den, Táborský mi přišel, výjimečně, docela dobrej a Hašek je taky jeden z nejuznávanějších sparťanů. . u mě. Bylo vidět, že to s nim ještě cuká jako by byl na place, nemá ještě tak zažito jako Cipro, ten má samozřejmě jinej nadhled. Pak byl celkem skleslej, pak trochu brblal, no. Ale zase i toho Kučeru sám zmínil, mluvil k věci, já ho prostě beru. Pro mě to neni ten povýšenej sparťan typu Řepka a Sivok. Taky nebude blbej, když dělá trenéra a je to "Hřebíkovo dítě". . S tim Necidem si to nemyslim, ale tak je to jeho názor, on i Necka o tomhle riziku samozřejmě ví. Navíc Doležal chce o něm ještě jednat. . uvidíme, jestli má nějakou šanci.

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        YsoEz     před 16 lety 07.10.2008 21:49 |  
        0 0

        no tak jestli napali nejlevnejsi listky za 500 ve stylu Vaslui s oduvodnenim ze preci jde o skupinu UEFY a souperi jsou kvalit LM, tak plno urco nebude...

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        mirecek1111     před 16 lety 07.10.2008 23:05 |  
        0 0

        Počkej jak si to myslel, že Doležal chce o něm ještě jednat?

        • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 23:45 |  
          0 0

          No řikal to v nějakym Dohránu. . že ještě budou jednat, jestli mu neprodloužej hostování i na jaro nebo tak něco. Ostatně prý kdyby se Necka nedejbože zranil, tak ten kontrakt padne, takže možná má ještě nějaká zadní vrátka a smlouva není definitivní.

  12. Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

    Viking     před 16 lety 07.10.2008 22:05 |  
    0 0

    Tak Pepek Chovanec ve Spartě, to je paráda. Tlemím se stále od chvíle, co jsem se to dozvěděl. Křéťa prostě kope za nás a dělá to sakra dobře:-)

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      FannyBoy     před 16 lety 07.10.2008 22:18 |  
      0 0

      Souhlas, úsměv od ucha k uchu :)

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      slaviator     před 16 lety 07.10.2008 22:31 |  
      0 0

      Podle mých informací tam má namířeno Ščasný. Před derby jsem taky říkal, že budou hrát o trenéra, a málokdo tomu věřil.. ;)

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        quelhar (admin)     před 16 lety 07.10.2008 22:49 |  
        0 0

        Mno, tak podle jejich vyjadreni tam Chovanec minimalne do konce zimy vydrzi. A pak? Sparta uz nema kvalitu na to, aby si mohla dovolit valku se sudimi. A Scasny je pro Macelu jako rudy hadr na byka :o)

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 23:42 |  
        0 0

        No jo, druhá věc je, že se dá těžko poznat, jestli o něj opravdu bojovali, nebo ho odstřelili. . Ale to je jedno. . Lepšího trenéra neseženou, snad Zeman, mluvilo se o Vrbovi, možná by tam šel Beránek, ale pod současným vedením má šanci to krátkodobě oživit, ale ne posunout k dlouhodobé prosperitě. Naopak horšího než Chovance asi najdou bez problémů. . To už snad ledaže by nastoupil sám DK s tou svojí brožurkou:-)

        Co mě na tomhle kolotoči jediný mrzí, že to odnesla 21. Trenéra Lavičky je mi lidsky líto, ale bohužel to neukočíroval. Otázka je, jestli vůbec mohl. . Jestli je pravda to, co se povídá o projevech hráčů v kabině, tak další trenér odnesl hráčské rozmary, kdy vedení není schopné postavit se za trenéra, ale raději jde na ruku hráčům. Prostě když jsou Řepkové a Blažkové mocnější než trenér, tak to nemůže skončit dobře. Peltovi to v Jablonci došlo za 2 roky, Křetínskýmů za 5 let ne. Každopádně pro nás je Chovanec u kormidla dobrá zrpáva. Ale rád bych dodal, že trenér Lavička odchází, aniž by jeho čest utrpěla, za jeho slova po zápase já hluboce smekám.

        • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

          Viking     před 16 lety 08.10.2008 07:56 |  
          0 0

          Lavička si za to může sám. Mohl zůstat u 21 a ta Sparta by mu v budoucnu neutekla. Navíc nesmyslně sázel na hráče typu Kučera, Došek takže ač před jeho prohlášením po derby klobouk dolů, odstřelil se vlastně sám.

  13. Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

    KING25     před 16 lety 07.10.2008 22:45 |  
    0 0

    Skupina je to super a aspon uvidíme, jak jsme se za ty poslední 2 roky zlepšili. Jen mě docela zaráží ta náhoda, že budeme hrát s týmama venku, které jsme minulej rok vyřadili s LM. Předloni a v loni to byl zase Totenham. Tohle je opravdu dost hustá náhoda a asi specialita Slavie

    • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

      Troubi     před 16 lety 08.10.2008 09:45 |  
      0 0

      tak ja teda zdejsi nadseni vubec nesdilim. uz mi chybi jen Totenham misto Villy a byla by to nejhorsi mozna skupina. Nemluvim ted o sancich na postup,o ekonomice, ale o ciste fanouskovskem prani. Zilinu a Ajax jsme meli loni, Hamburk predloni,takze nuda. Uvidime jen jeden novy tym ze ctyr. Pral jsem si aspon vyjezdy Hamburk a Villu,ale vyslo to presne naopak. Takze suma sumarum, postoupime a dostaneme tottenham nebo sevillu:)

      • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 10:29 |  
        0 0

        To už by bylo až moc:-) Postoupit a trefit zas Tottenham. . na druhou stranu první duel vyzněl jasně, druhej už byl vyrovnanej, letos jsou zatim o dost slabší. Prostě pánbůh nám je bude stavět do cesty, dokud je nepřejedem:-)

        • Re: Slávistická skupina v Poháru UEFA

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 12:40 |  
          0 0

          Dobrý den přeji,
          víte - já jsem v první řadě rád a to je to nadšení, že tyto mančafty tady prostě uvidím na vlastní oči hrát fotbal, to je to ,oč tu běží!! Samozřejmě, že budu fandit abychom postoupili, abychom sehráli vyrovnaná střetnutí. Když budeme makat a bojovat, až se z nás kouřit bude, třeba postoupíme. Víte co všechno se naši kluci zase přiučí a získají další zkušenosti a poznatky. Tak vidím naši účast v poháru. Je to dobré zboží, tak holt zaplatím trochu víc. Snad to bude v únosné mezi, ale zase, kde byla Slávie byli před pár lety .. že.......
          Sokrates55