Fortuna liga

Slavia - Bohemians 1905 3:0

Slávisté se před prázdnými tribunami rozloučili s ligou výhrou nad Bohemkou 3:0.

Slavia - Bohemians 1905 3:0 (2:0)

Góly: 33. Koreš, 45. Pospěch, 90. Čelůstka

Sestava Slavie: Vaniak - Kaufman, Čelůstka, Hubáček, Trubila - Černý (73. Milutinovič), Jarolím, Janda, Koreš (54. Hora) - Kisel - Pospěch (65. Vlček)

Lavička: Zlámal, Petrák, Koubský

I v posledním kole, kdy Slavii šlo už jen o umístění v tabulce, postavil trenér Michal Petrouš tradiční sestavu, v brance zřejmě naposledy prázdné tribuny viděly Vaniaka, květiny před zápasem na rozloučenou dostal před utkáním Mgr. Karol Kisel.

Slávisté měli celý zápas pod kontrolou, první poločas byl ve znamení dobývání soupeřovy branky, problém byl ve finální fázi, střely míjely Sňozíkovu bránu. Ve 33. minutě se Slavia konečně ujala vedení, na Kiselův centr zprava si před bránou naběhl Koreš. V nastaveném čase první půle Slavia zvýšila vedení, Trubila potáhnul míč po levé straně, ve vápně přiťuknul míč nabíhajícímu Pospěchovi a ten zvýšil počet svých vstřelených jarních gólů na sedm.

Druhý poločas víceméně kopíroval ten první, co se obrazu hry týče, ale u slávistického vedení o dva góly nezůstalo, v nastaveném čase po rohu přidal třetí gól Čelůstka střelou odraženou o zem.

Slávisté tak i v posledním utkání předvedli pěkný výkon, skončili na celkovém 9. místě. Další zajímavé statistiky z právě uplynulé sezóny sepíše brzy quelhar.

Hráčům začíná dovolená, sezónu si prodlouží reprezentanti Jan Hanuš, Ondřej Čelůstka, Milan Černý a Adam Hloušek, kteří se budou hlásit na srazu jednadvacítky 2. června, Petr Janda pak se seniorskou reprezentací odlétá už v úterý do Japonska.

Komentáře (113)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    Alanor (admin)     před 13 lety 28.05.2011 19:32 |  
    0 0

    Podle mě velice dobrý výkon a navíc začínám mít radost i z Petrouše. Hrajeme pod ním hezký fotbal a konečně přestal prosazovat Zlámala. Tak doufám, že prozřel.

  2. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    podol (přítel SN)     před 13 lety 28.05.2011 19:32 |  
    0 0

    Chlapci,pěkný závěr GL,Bohemka byla jasná dvojka.Jen taková úvaha-nešel by ještě před definitivním koncem sezony zoraganizovat nějaký přátelák na rozloučenou s Vaniakem,Kyselem a s poděkováním celému mužstvu.Jsem přesvědčen,že by nás Slávistů přišlo hodně.Třeba s výběrem
    slávistických hráčů nedávné minulosti,či jnak.Snad by se na toto
    utkání nevztahoval flastr se zavřeným stadionem.Podol.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      jane (admin)     před 13 lety 28.05.2011 19:56 |  
      0 0

      Neslo, hracum zacina hned dovolena. Rozlucka s Vaniakem ale nekdy bude, to se nemusi nikdo bat.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        edenian     před 13 lety 28.05.2011 23:16 |  
        0 0

        Jane, ty tanecky co tam predvadel nejvyssi kmotr naseho vrsovickyho Palerma Richtr neco predznamenavaji?

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          jane (admin)     před 13 lety 29.05.2011 08:44 |  
          0 0

          Ja na zapase nebyla, takze bohuzel nevim vic nez ti, co to sledovali na tipovani.

  3. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    spojka     před 13 lety 28.05.2011 20:38 |  
    0 0

    Benjaminovi Vomáčkovi končí smlouva, která se neprodlouží. Stejně tak se neprodlouží hostování Zdeňka Zlámala.

    Volejte sláva a tři dny se radujte...

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      PetCC     před 13 lety 28.05.2011 20:42 |  
      0 0

      Se Zlámalem souhlasím, Vomáčka je mi jedno.
      Jenom mi vadí, že u nás Zlámal vůbec byl a zkušenosti tak nezískaly naši mladí brankáři.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        mirecek1111     před 13 lety 28.05.2011 20:50 |  
        0 0

        No tak tenkrát to nikdo nemohl vědět, než šel do Itálie, tak mu to celkem šlo. Pamatuju dobu, jak media vyčítaly Spartě, že si ho nechala utéct do Liberce. Navíc jsme mu prý neplatili žádné peníze, což v situace, ve které jsme byli byl jasný stimul.

        U Vomáčka nerozumím, proč je ti to jedno, protože ten kluk bral jistě celkem výrazné peníze a ve chvíli kdy se snaží šetřit kde se dá je to výrazne ulevení rozpočtu. Za jeho plat může hrát v juniorce o tři mladé kluky víc. A přinos pro tým byl snad dokonce záporný, vždyt jste to viděli na hřišti všichni.

        Já bych byl možná ještě radikálnější a tu smluvu nedal ani Standovi, pokud by už uvažoval o konci kariéry. A využil toho, že se snad tvoří nový sportovní úsek, on si to pokračování ve Slavii i po konci kariéry zaslouží a chytrý kluk to je.
        Pokud ale chce ještě mermomoci rok hrát, tak to je pak jiná, určitě by si nezasloužil, aby musel něco hledat jinde. Já jen, že už to fakt není ono a on to musí vědět.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          lassiter     před 13 lety 28.05.2011 21:17 |  
          0 0

          No je to tak, ex post se to lehce říká. Na druhou stranu přišel v době, kdy jsme měli Vaniaka, Hanuše, Berkovce a Valeše, ať už tady nebo na hostováních, takže prostě nepochopitelně, ať už jsme za něj platili nebo ne.

          Mam radost, jak kluci hrajou, je třeba hodně smeknout, jak to celý zvládli. A už se těšim na další sezonu, snad to všechno dobře dopadne.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          edenian     před 13 lety 28.05.2011 22:34 |  
          0 0

          Co se tyka Standy, tak ne ze bych za tim videl nejakou predvidavost nasich sefu, ale ja myslim, ze se trochu pocita s nejakym jeho uplatnenim v klubu i nadale. A taky pro Petrouse je urcite potrebne mit v kabine takovyho profika. I kdyz jak vidime, moral neni nas problem. A ja rikam lepsi Standa nez Hora :-)

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          PetCC     před 13 lety 28.05.2011 22:49 |  
          0 0

          K Vomáčkovi, já mluvím jen o přínosu na hřišti, nějakého nahradního zkušenějšího středního obránce potřebujeme. Pokud se na to místo nepočítá s Kaufmanem.
          Přínos Vomáčky byl podle mě +-0, což je k jeho zkušenostem samozřejmě málo.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            spojka     před 13 lety 28.05.2011 22:54 |  
            0 0

            Podle mě byl přínos Vomáčky silně záporný, těch gólů přes něj šlo dost. Od začátku to byla bída a nejhorší na tom je, že se to dalo čekat už před jeho příchodem. Nakonec nebýt u Novákové, tak by se k nám nikdy nedostal.

            Souhlasím s tím, že stopera potřebujeme. Vzhledem k tomu, že na nákupy asi nebudou peníze, zkusil bych Drska, se kterým se už v Jablonci nepočítá.

            Jinak mi přijde, že celkem panuje spokojenost s tím, že ten tým +/- zůstane stejný, ale pokud odejdou Černý s Čelůstkou a skončí Vaniak, tak to žádná sláva není a klidně z toho může být opět spodní půlka tabulky.

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

              PetCC     před 13 lety 28.05.2011 23:05 |  
              0 0

              Tak Čelůstka byl na podzim zcela jasně mínus, do rozumné formy se dostal až na jaře (naštěstí). Ale pokud by odešel, tak by za něm musel přijít nějaký opravdu slušný obránce.
              A s Drskem si nejsem jist, jestli na tom teď není jako Vomáčka. Před dvěma lety bych ho bral všemi deseti, ale teď si jím moc jist nejsem. I když jsem si na něj taky vzpomněl, když jsem slyšel, že je volný.

              • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                spojka     před 13 lety 28.05.2011 23:12 |  
                0 0

                Je pravda, že v tom Jablonci vypadl ze sestavy a teď i z klubu dost narychlo, není to tak dlouho, co byl pomalu nejlepší stoper ligy. Snad ještě na začátku téhle sezony. Nevěřím, že by šel za tak krátkou dobu tolik dolů. Ono jde o to, že někoho lepšího asi budeme shánět těžko, Koubský se zázračně nezlepší a v béčku není kde brát...

                • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                  slaviator     před 13 lety 28.05.2011 23:15 |  
                  0 0

                  V Ostravě končí Nevés

                  • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                    spojka     před 13 lety 28.05.2011 23:21 |  
                    0 0

                    Protože snad chce jít někam do francouzsky mluvící země?

                    Jinak by prý měla prodávat i Bohemka, protože mj. potřebují 5 mega na vyplacení Jarolímova bratra s jeho Umbrem :-) Ale tam taky žádná kvalita k mání není.

                    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                      slaviator     před 13 lety 28.05.2011 23:35 |  
                      0 0

                      nevím, jestli má něco domluvenýho.. :)

                      No, z Bohemky jedině Moravec, Štohanzl nebo nějakej bojovník do útoku, kdyby byl za hubičku - co Kaufman? Nekončí mu v Bohemce smlouva?

                      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                        spojka     před 13 lety 28.05.2011 23:42 |  
                        0 0

                        Domluveného nevím, ale dnes byl v novinách dost obsáhlý rozhovor s Peterou, kde vykládal, že budou snižovat rozpočet na platy snad o 15 mega, budou předělávat smlouvy a na otázku, jestli zůstane Bolf s Nevesem odpovídal nějak, že jeden z nich možná zůstane, ale musel by přistoupit na výrazně nižší plat. O Bolfa má snad zájem Karviná.

                        Jinak by prý měl Baník v létě změnit strukturu majitelů, nejpravděpodobnější varianta je, že do toho půjde Světlík se svejma Vítkovicema.

                        Z Bohemky snad radši nikdo :-)

                        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                          slaviator     před 13 lety 28.05.2011 23:46 |  
                          0 0

                          Já bych toho Nevése, nebo Marka, z Ostravy zkusil... Oslovit ho můžeme, maximálně k nám nebude chtít jít nebo se neshodneme na platových podmínkách

                          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                            petrjir     před 13 lety 29.05.2011 00:19 |  
                            0 0

                            Tak ho zkus oslovit:) Uvidíme, co ti řekne

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

              mirecek1111     před 13 lety 28.05.2011 23:07 |  
              0 0

              To bych zase neřekl, že to bylo jen kvůli té agentce. On v Žilině hrál dobře, navíc mu končila smlouva a jestli už tenkrát šrotovalo Jarolímovi v hlavě, že vyhodí toho Brabce tak to v té době byl ideální krok. Nikdo nemohl stejně jako u toho Zlámala vědět, že ani náznakem nenaplní očekávání.
              A k druhé kolegovi, ono přece zkušeného stopera máme - Hubáčka. A on určitě ve Slavii ještě dva tři roky vydrží.
              A ať už na hřiště nebo na lavičce, tu potřebnou zkušenost v něm vždy připravenou mít budeme. On poslední roky začal tápat jen kvůli rychlosti, ale teď když přešel z beka do středu tak v tom nevidím problém.

              A k Drskovi, no kdybychom neměli toho Hubáčka, tak by do něj klidně šel, ale hrát s dvěma pětatřicátníky ve středu obrany už by bylo asi moc. A aby jeden seděl, to by bylo stejně přínosné jako s tím Vomáčkou. Sedět mají ti, kteří na tu svou pravou chvíli teprve čekají.
              Fakt nechápu kam to vede, když sedí Vomáčka nebo Standa, na kterém je zápas co zápas vidět, že se hledá a hledá. Když to dělá pětadvacetiletý kluk, tak má nějaký smysl vydržet ale u Standy je to už napováženou. Ruku na srdce, stojí to za starou belu už od doby, co se vrátil z Anderlechtu.

              • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                spojka     před 13 lety 28.05.2011 23:18 |  
                0 0

                Ano, Hubáčka máme a to jaro bylo z jeho strany celkem dobré, ale představa, že tu bude hrát ještě tři roky, mě trochu děsí. Jenže někdo musí hrát vedle něj. Čelůstka odejde, Koubský bohužel svoje možnosti ukázal, v béčku nikdo není. Umím si tam představit Kaufmana, ale přesouvat hráče tímhle stylem není řešení pro celou sezonu.

                • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                  kit     před 13 lety 28.05.2011 23:44 |  
                  0 0

                  Pokud odejde Čelůstka, tak doufám, že přivedou zpátky Latku. A ten ať klidně hraje s Koubskym, nebo Hubáčkem...to už je jedno

  4. Petrouš, Hubáček, Koreš

    Dobi     před 13 lety 28.05.2011 21:44 |  
    0 0

    Tak si, přátelé, probírám některé dávné a dávnější diskuse.. Ne, nechci být oním generálem po bitvě, ale musím ocitovat slavného J.W.von Goethe (mimochodem velkého přítele i českých buditelů, s nimiž se třeba v Mariánkách setkával.., to málokdo ví...). Tak onen Goethe napsal "Šedá teorie, zelený strom žití". Teorie nám říkala, že Petrouš má jen na Čelákovice, Hubáček je už přestárlý a z Koreše nikdy fotbalista nebude... Ne, nebyli bez chyby, Petroušovi bych vytkl jediné - netaktičnost a netaktnost při rozodovrech, kdy je možná i dobrá myšlenka chybně inerpretována,, Ale co dokázalo toto "jarní" mužstvo? Jedinou porážku se Spartou!
    Pro naše Červenobílé listy vždy připravuji i materiály ze sezóny... Tabulka "jarní" poloviny se u Slavie liší jen o jediný bod s Baníkem. Musím spočítat skutečnou jarní tabulku, tedy za 13 jarních kol... 12 zápasů bez porážky. Jen 4 porážky na jaře - na zkušenější Spartě, po "penaltovém mariáši" v Teplicích, kontumace 0:3 v poháru s Olomoucí a 0:1 v odvetě, kde již bylo jasné, že s tím nic neuděláme... Já, za svou osobu musím poděkovat a jen podkovat. I když jsem poslední dvě výhry NA VLASTNÍ OČI vidět nesměl. ALe 2:2 v Plzni i v Peltonci (v průměru dvě zasloužené remízy, i když "na body" bychom v Plzni prohráli a v Jbc vysoko vyhráli. Ne nečekal jsem to a kdybych nosil klobouk, smeknu jej. Mužstvo se vlastně zázrakem konzolidovalo a snad se to projeví i v zázemí! A i ten náš Hajduk nakonec ubránil aspoň to druhé místo!!! Živimo vječno, jsme hold věční!

    • Re: Petrouš, Hubáček, Koreš

      Dobi     před 13 lety 28.05.2011 21:47 |  
      0 0

      Pardon, rozhovorech p.Petrouše

    • Re: Petrouš, Hubáček, Koreš

      edenian     před 13 lety 28.05.2011 22:35 |  
      0 0

      Dobi, nebylo to ve Varech? To setkavani...

      • Re: Petrouš, Hubáček, Koreš

        Dobi     před 13 lety 28.05.2011 22:53 |  
        0 0

        On miloval celý Zpč trojúhelník - KV, ML, FL. A tyto informace jsem se dověděl v Goetheho části muzea v ML.. Tedy nevylučuji ani KV (to tam ještě nevládly bukvy...). A kousek od FL je jedna z nejmladších sopek v Evropě (vyhaslých) Kammerbühl-Komorní hůrka. A tam nechal kutat.. A stále tam lze najít strusku z někdejšího soptění...
        Ale to jsme se dostali od Petrouše a jeho zeleného stromu prožitého jara se Slavií!!!!

        • Re: Petrouš, Hubáček, Koreš

          edenian     před 13 lety 28.05.2011 23:08 |  
          0 0

          No je pravda, ze v ML se naposledy zabouch. Ovsem mimo jine ma v KV krasnou vyhlidkovou stavbu, ktera je ovsem v podobnem stavu jako jeho odkaz v Cechach. No uz jdu taky od toho :-)
          Ja ted nejvic myslim na Karola K. jak jsme ho predelali ze spartana na slavistu za jeden rok. A bez penez, takze je to nezpochybnitelne :-)
          A Petrous dobry no, leze z toho vseho ze KJ uz hrace evidentne nemotivoval. Me se taky zda, ze Petrous nic moc, ale na jare proste fakt prekvapil. Tak uvidime. Ted je takovej cas, ze nikdo nemuzeme nic prognosovat, jen se snad tesit. Tak zatim cao.

  5. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    PetCC     před 13 lety 28.05.2011 22:59 |  
    0 0

    Ty dva zápasy bez diváků nám ukázali zajímavou věc. Že bez nás nejenže hráči dokázali hrát dobře, dokonce bych řekl, že hráli dokonce líp.
    To je jen takové upozornění, aby jsme si my, kteří na fotbal chodíme jako diváci, nemysleli, že bez nás to nejde a že jsme ti nejdůležitější.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      spojka     před 13 lety 28.05.2011 23:07 |  
      0 0

      To je z dlouhodobého hlediska přece nesmysl. V normálních podmínkách a zemích (tzn. ne v českém fotbale) je divák to nejdůležitější, protože hrát fotbal bez lidí prostě postrádá jakýkoliv smysl.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        edenian     před 13 lety 28.05.2011 23:09 |  
        0 0

        Nesmysl to je totalni.

  6. koho v létě?

    slaviator     před 13 lety 28.05.2011 23:24 |  
    0 0

    konec smlouvy či kariéry, nevyužití opce, jistý přestup: Vaniak, Vomáčka, Zlámal, Hora, Kisel

    pravděpodobně odejde: Čelůstka, Černý

    koho koupit?
    brankář - někoho z Plzně zkusit, co Ticháčka?
    obránce - Drsek (končí v JBC), Nevés (končí v Ově), mladíci z vlastních zdrojů, možná bych zkusil toho Latku...
    záloha - snad si vystačíme s mladíky, zkusil bych F.Trojana
    útok - Rabušic, zkusil bych Bednáře...

    • Re: koho v létě?

      Euforak (přítel SN)     před 13 lety 28.05.2011 23:28 |  
      0 0

      Na horu se využije opce a Martina klub přemluví.

      • Re: koho v létě?

        slaviator     před 13 lety 28.05.2011 23:33 |  
        0 0

        opce na Horu je deset milionů, to se těžko využije - za deset milionů bych radši koupil na levou zálohu/útok Danovskiho, hodil nějakej bonus za podpis Nevésovi a koupil do útoku Chigoua

        • Re: koho v létě?

          spojka     před 13 lety 28.05.2011 23:35 |  
          0 0

          Ten Chigou a jeho končící smlouva mě děsí. Vždyť to je druhej Siegl, dal vůbec někdy gól jinak než z penalty nebo dorážkou z malýho vápna?

          • Re: koho v létě?

            slaviator     před 13 lety 28.05.2011 23:38 |  
            0 0

            A vadí to? Mít hráče, o kterým bych před sezonou věděl, že dá dvacet gólů, tak klidně ať nepřelejzá půlící čáru...

            Btw Pekhart hrál akorát v 17 zápasech v základu a vstřelil 18 branek. Škoda, že u nás ho KJ svýho času pěkně dusil, na druhou stranu je pravda, že když Pekhart hrál, tak moc nepřesvědčil, vrcholem byl zápas s Jabloncem, když vystřelil a ramenem si vyrazil vlastní střelu z brány... Ale měl dostat větší důvěru.

            • Re: koho v létě?

              spojka     před 13 lety 28.05.2011 23:44 |  
              0 0

              To bylo snad s Baníkem ne?

              Jinak ten Chigou - no podle mě to vadí, protože na to, aby tu hrál hráč, co je schopen dávat góly jen tímhle způsobem a jinak je v podstatě nepoužitelnej, na to tady není kádr.

              • Re: koho v létě?

                slaviator     před 13 lety 28.05.2011 23:47 |  
                0 0

                na 99 % to bylo s Jabloncem

                • Re: koho v létě?

                  tolsimir     před 13 lety 29.05.2011 01:01 |  
                  0 0

                  bylo to s banikem

                • Re: koho v létě?

                  Ferguss     před 13 lety 30.05.2011 08:36 |  
                  0 0

                  Nebylo, s Jabloncem naopak dával nádhernýho góla těsně před koncem při běhu přes půl hřiště.

          • Re: koho v létě?

            petrjir     před 13 lety 29.05.2011 09:18 |  
            0 0

            A co od utocnika chces nez aby daval goly. Klidne z dorazky. Nase hra je pekna, ale nez prisel Pospech, tak jsme nemeli nikoho, kdo by to tam i klidne doklepaval

    • Re: koho v létě?

      slaviator     před 13 lety 28.05.2011 23:29 |  
      0 0

      možná ten Chigou... Nevíte někdo, jak hrál ten Markovič na Žižkově? nedorážel jenom míče z metru do prázdný brány? 184 cm/80 kilo není špatný, třeba Pospěch má 188/82... možná bych zkusil Zorana Danoskiho, na hostování s opcí, výběr místa má podobný jako měl Toleski, ale hejbe se ... a na to, že hrál levém kraji zálohy... přesto dal 7 golu...

    • Re: koho v létě?

      spojka     před 13 lety 28.05.2011 23:31 |  
      0 0

      O Horu má Slavie zájem.

      Ticháček proboha ne, to ať radši chytá Hanuš nebo Berkovec.
      Latka nereálný, Neves nereálný (naštěstí), Drska bych asi bral, protože nic lepšího neseženeme.
      Trojan asi nereálný, komu by se z Německa chtělo sem, navíc do současný Slavie?
      Bednář nereálný, Rabušice bych před rokem bral, letos to byla z jeho strany šílenost. Ten kluk není schopen odběhat ani poločas.

      Otázka je, kolik bude na tyhle záležitosti připraveno peněz. Když slyším Platila, nedivil bych se, kdyby nepřišel nikdo.

      • Re: koho v létě?

        slaviator     před 13 lety 28.05.2011 23:40 |  
        0 0

        Trojan by sem mohl jít ze stejnýho důvodu, jako sem šel před časem Fořt, Skácel a další nebo do Baníku Svěrkoš, Heinz a další - restartovat kariéru.

        Škoda, že Pitákovi se z Jablonce asi nebude chtít, ten by po přípravě věřím byl dobrou náhradou za Kisela, kterej - ruku na srdce - na jaře už nehrál tak výborně jako na podzim

      • Re: koho v létě?

        slaviator     před 13 lety 28.05.2011 23:42 |  
        0 0

        Jinak já jsem pro, ať chytá Hanuš. Ale měli bychom mít k dispozici na lavici někoho zkušenějšího. Koho ale? Nemáme prachy na to koupit třeba Daňka, takže by to musel být někdo jako Ticháček, Vorel, ... :/

        • Re: koho v létě?

          spojka     před 13 lety 28.05.2011 23:47 |  
          0 0

          Já bych tam spíš než Hanuše viděl radši Berkovce.

          A pokud by tu měl Vaniak trénovat mladý, tak ať ho klidně daj na soupisku jako třetího. Stejně si neumím představit, jak bude ty kluky trénovat. Se svojí kopací technikou... to stráví půlku tréninku chozením pro zakopnutý balony do křoví :-)

          • Re: koho v létě?

            PetCC     před 13 lety 29.05.2011 11:26 |  
            0 0

            A to jsi si nevšiml, že prakticky v každém zápase udělal Vaniak protihráči kličku a vyšla mu? :-)

        • Re: koho v létě?

          kit     před 13 lety 28.05.2011 23:50 |  
          0 0

          Neves je opravdu nereálný vzhledem k tomu kolik v ově bral, ale proč je podle Vás nereálný ten Latka?
          Do zálohy by mohl přijít Kalivoda, v Teplicích tolik nehraje a k nám bych ho bral, zvlášť pokud kromě Kisela odejde ještě někdo další (Černý, nebo Janda).

          • Re: koho v létě?

            spojka     před 13 lety 28.05.2011 23:54 |  
            0 0

            Latka mi přijde nereálný, protože zůstali v první lize, draze ho kupovali a jemu se asi zpátky do Čech chtít nebude. Tak starý zase ještě není.

            Kalivoda by asi žádná velká posila nebyl, v Brně ani v Teplicích to nebyla žádná sláva a nakonec ani předtím ve Slavii ne.

        • Re: koho v létě?

          Rottax (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 07:44 |  
          0 0

          Vorel? Proboha ten ne! Podívej se na góly,co dostalo letos v lize Ústí. Těch minel měl fakt hodně.
          Petrouš se podle včerejší tiskovky nevzdává myšlenky na pokračování Vaniaka,tak uvidíme. Když ne jako jednička,tak dvojku za Hanušem by klidně třeba i jen půl roku dělat mohl.

          Odchody 100% - Kisel

          Možné odchody - Hora 95%. Svojí zbrklostí mi připomíná Sionka ve Spartě - rychlej,ale zbrklej a pokud by byla ve smlouvě částka 10mil.,tak to je přemrštěné - jeho cena cca 4mil.

          Černý a Čelůstka 65% u obu záleží,jak se předvedou na ME21

          Vaniak 40% - viz výše.

          Jarolím,Vlček,Hubáček - 10%. Jarolím,ale zřejmě i Vlček mají nadstandartní smlouvy,tak bude důležité,aby jim Platil nenabízel o hodně menší plat,než mají teď. Na druhou stranu ve svém věku už nebudou chtít někam jinam a všichni prokázali,že ve Slavii mají své místo.

          • Re: koho v létě?

            mart     před 13 lety 29.05.2011 09:25 |  
            0 0

            Pockej Vlado, Hora je rychlej?
            No tak to mi asi blbne televize :)
            Zbrklej jo, to zas jo, ale rychlej ?

            • Re: koho v létě?

              Rottax (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 11:44 |  
              0 0

              Bez míče jo,ale míč mu překáží :).

      • Re: koho v létě?

        urs (přítel SN)     před 13 lety 28.05.2011 23:59 |  
        0 0

        Horu nechápu - to jako, že se čeká jeho náhlý poprázdninový vzestup na řekněme "ligový" level??? :(

        btw. omlouvám své trapné prosazování mistra Zlámala, kdy jsem ho viděl jako slušnou posilu po jeho příchodu - opak byl ale pravdou a všem slávistům se tak dodatečně omlouvám :)

        • Re: koho v létě?

          spojka     před 13 lety 29.05.2011 00:02 |  
          0 0

          Pokud je ta opce na Horu fakt 10 milionů, tak to nechápu ani já. Kór v současném stavu.

    • Re: koho v létě?

      mirecek1111     před 13 lety 29.05.2011 00:41 |  
      0 0

      To není tak jisté, že odejdou. Už nejsme v situaci, kdy musíme nutně prodávat na pokrytí rozpočtu.
      Odejdou pokud pokud U21 udělá nějaký slušný výsledek a naši kluci se ukážou o čemž hlavně v případě Čelůstky pochybuju. Ostatně kdo ví, jestli ho někdo nevyšoupne ze sestavy. Tady je hlavně důležité, na kolik si jich naše vedení cení a jen doufám, že tohle nebude jen na "odborném" posudku Platila, protože ten by je prodal i za deset..
      Už aby bylo po té valné hromadě a doufám, že do té doby nebude dělat Platil nějaké hurá prodeje..

      A pokud by skutečně Čelůstka odešel, tak by se na jeho pozici nabízel třeba Štochl z Příbrami.

      • Re: koho v létě?

        mirecek1111     před 13 lety 29.05.2011 00:44 |  
        0 0

        A nebo Kelič z Liberce, každopádně musíme nahrazovat mladíky mladíky, nemůžeme přece dělat trejdy Čelůstka ven, Drsek sem. To by ta kupní síla základní sestavy šla rychle do kopru.

      • Re: koho v létě?

        slaviator     před 13 lety 29.05.2011 00:57 |  
        0 0

        nebo Dreksa z Olomouce

        • Re: koho v létě?

          mirecek1111     před 13 lety 29.05.2011 01:09 |  
          0 0

          To si děláš srandu, vždyť toho vypakovali z Olomouce hostovat do Ústí a mu to tam šlo jako celému tomu týmu.. Ten je teď out jako Rabušic. I když do toho Rabušice bych šel. Třeba tu roční hostovačku s opci jako u Hory. Druhou ligu bude hrát těžko, tak proč ne.

          • Re: koho v létě?

            urs (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 08:14 |  
            0 0

            jen k tomu stoperovi - pokud by přišel Drsek zadara a bez přemrštěných platových podmínek - já bych ho bral, třeba by u nás ještě chytil druhej (poslední) dech a mladý by se od něj měli co učit - zkušeností má na rozdávání..

            podler mě čelda s milanem jsou tak horký zboží, že oba po jednadvacítkách prodáme..

            • Re: koho v létě?

              edenian     před 13 lety 29.05.2011 10:25 |  
              0 0

              Kupovat stopera jestli chyti druhej dech ???????

            • Re: koho v létě?

              edenian     před 13 lety 29.05.2011 10:25 |  
              0 0

              Kupovat stopera jestli chyti druhej dech ???????

              • Re: koho v létě?

                urs (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 13:01 |  
                0 0

                zadara pane :) a v jeho případě né druhej, ale spíš poslední :))
                copak nemám právo na názor :-P
                zas tak starej neni..

                • Re: koho v létě?

                  edenian     před 13 lety 29.05.2011 21:36 |  
                  0 0

                  Este k tomu posledni !?
                  No jasne ze mate pravo, ja taky ne? :-)
                  Me to proste vylekalo.

                  • Re: koho v létě?

                    urs (přítel SN)     před 13 lety 31.05.2011 23:28 |  
                    0 0

                    juchů, díky ;)
                    poslední asi určitě, jak jinak se může nakopnout starej mazák, kterýho moc nestavěj než tím, že se dostane jinam, kdo ho postavěj a on ještě mákne a ukáže, že to byla chyba nebo naopak - že novému (SKS) týmu může něco ještě dát :))
                    Ale dobrá dobrá.. mám pro Drska slabost asi no - ale podle mě je to super fotbalista v rámci ligy, i přes aktuální zřejmě neformu nebo co..
                    pokud je zdravej (???), pak bych o něm ve slávii rád slyšel - jdu spát :)
                    brounoc pane :)

  7. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    klimi     před 13 lety 29.05.2011 09:02 |  
    0 0

    Herně zřejmě nejlepší jaro za poslední roky, hlavně díky Pospěchovi.
    Krásná hra, neskutečný, takový fotbal jsem v ČR viděl naposled u Slavie :)))

    Jinak k přestupům:

    Hlouška už tu na 99% neuvidíme, škoda ho :)
    Černý, Čelůstka: Podle mě se na ME ani jeden neprosadí, Čelda toho moc neodkope a Černý je poslední dobou takovej nic moc, uvidíme :))

    Vomáčkovo neprodloužení je logické, plat měl řekl bych spíše nadprůměrný, výkony podprůměrné, to samé Zlámal.
    U Hory bych přemýšlel o přestupu tak v ceně max do 4 mega, jinak se v té ceně dá sehnat i něco lepšího (určitě i Rabušic by byl lepší...).
    Hub,Lukáš a Standa: Pokud nebudou jejich nároky na smlouvu nějak moc extra velké, tak prodloužení 100% beru. LJ se na jaře hodně rozehrál, Hub překvapil a Standa jako vždy tak půl na půl :)
    Co se týká posil, tak já si prostě stojím za tím, že se k nám přijde na půlroční/roční hostování rozehrát Trojan, určitě by byl prospěšný a kdyby to bylo za rozumný peníz a vykopal nám třeba poháry, tak by to bylo určitě výdělečné...
    Útok je celkem problematický, nějak moc mě nenapadá, kdo by k nám mohl kromě Fořta (?) jít. U Chigoua nevim, po postupu se mu podle mě moc chtít nebude. Dál mě nikdo moc nenapadá (Markovič,...).

  8. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    Dobi     před 13 lety 29.05.2011 09:53 |  
    0 0

    Rychlá jarní tabulka - tabulka 13 hol hraných na jaře. Narychlo jsem počítal a vyšlo mi toto. Slavia měla bilanci 13 6 6 1 23:11 24 a vychází mi jako čtvrtá (nepočítám skóre, dávám bodověě na stejnou pozici): 1.Sparta 31, 2.-3. Plzeň a Jablonec 28, 4. Slavia 24, 5.HK 23, 6.Bohemians 21, 7.Liberec 20, 8.-9. MB a Olomouc 16, 10.-11.Teplice a ČB, 12.Příbram 13, 13.-14.Slovácko a Ostrava 11, 15.Brno 9, 16.Ústí 7.
    Snad jsem se někde nespletl, ale o něčem to vypovídá... Naši jarní bilanci kazí obě předehrávaná kola -prohra v MB a remíza s Baníkem..
    Přeji hezký den a dobrou mysl!

  9. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 11:18 |  
    0 0

    Tak Hoftych dostal od Richtera na rozloučenou gps navigaci, aby trefil zpátky do ďolíčku:D To je pak už úplně jasný, proč je bohemka ve Vršovicích protěžovaná,když jí fandí starosta i když ono už je to očividný už dlouho. No a vzhledem k tomu že se tam porvali fanoušci apod., jsem zvědavej na trest od ČMFS, jestli vůbec nějakej bude.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      Jakubisko     před 13 lety 29.05.2011 11:19 |  
      0 0

      Řekl bych že s tím ČMFS nemá co dočinění.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      slaviator     před 13 lety 29.05.2011 11:44 |  
      0 0

      jak píše Jakub, ČMFS s tím nemá co společnýho panebože... to kdyby se porvali v hospodě fanoušci, tak by taky měla podle tebe ČMFS zasahovat a trestat?

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 11:54 |  
        0 0

        To máš pravdu vlastně

  10. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 11:49 |  
    0 0

    Úplně mě děsí, že u tech končících hráčů si nevzpomenul Petrouš i na Horu. Jestli ho koupíme, tak to fakt chápat nebudu. Dával jsem mu čas a na začátku mu i docela věřil, ale místo aby se postupně zlepšoval jako třeba Koreš, tam se spíš zhoršoval..
    No zkrátka nebrat.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 11:55 |  
      0 0

      No OZ na oficiálních píše, že o Horu zájem máme a on má zájem zůstat ve SLavii no.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 12:25 |  
        0 0

        Hmm.. to by nebyla Slavie, aby se něco nepoto.. člověk se raduje když čte o Zlámalovi a Vomáčkovi a pak přijde takováhle s prominutím blbost. Pokud bude stát mega tak ok. Víc je blbost..

        Mimochodem Vaňka je vážně škoda. Po odchodu Kisela by mu ten střed seděl jako prdel na hrnec. Tohle Platil podělal i s Valešem a to přes to že už věděl,že Kisel jde do fuč a Vaniak bude končit..

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      Tonda     před 13 lety 29.05.2011 12:03 |  
      0 0

      No podle mě za 4 mega ten hrac stoji... do toho bych sel.. za 10 si myslim ze by to byl obrovsky risk.. Precijenom je mu 20 a ma moznost se stale zlepsovat.. dlsi plus pro nej je v tom ze uz patri do tymu, z ktereho odejde uz i tak plno hracu...myslim ze pokud ta cstka bude nizsi nejz je domluvena, tak by to bylo v poho.. ale doufam ze nepujde o nejaky vyjeb od pelty ktery nam ho koupi za tech 10 s tim ze pri prodeji bude malezet trebas 80% peltovi... brrrr. to radeji at odejde

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 12:18 |  
        0 0

        No hlavní problém je ale ten, že se Hora nezlepšuje. Pokud by na jeho místě měl hrát Hurka nebo třeba Milutinovic, tak to vyjde nastejno a nemusí za ně nic platit..
        Já bych mu to přál ale předvádí poslední dobou na hřišti je katastrofa, viz. šance proti Příbrami atd..
        Doufám, že v tomto případě ušetříme.

  11. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    Mickey     před 13 lety 29.05.2011 12:41 |  
    0 0

    Nad nekterymi lidmi mi zustava rozum stat. Na jednu stranu chcete aby odesel Zlamal, a na druhou si prejede prichod Vorla nebo podobneho golmana. To snad nee! Musi chytat Honza Hanus, je to reprezentant, tak kruci neco umet musi, dokazoval to i v Hradci kdyz tu sanci dostal. Jen musi dostat proste apon na pul sezony opravdu duveru, kdyz jsme pustili Divu. V obrane bych do toho moc nesahal, doufam ze Celda zustane a pak bych byl i pro prichod Drska, a postupne zkouseni Simice. Do zalohy muze odejit jen jeden z dvojice Janda- Mina, kez by zustali oba. Hora, pokud bude cena nizsi, do 5M, tak mozna no ... do utoku bych dal sanci Cousensovi a pokud bude moznost nekoho privest, tak nejak nemam potuchy, kdo by to mohl byt.
    Nekdo tu zminoval Trojana, pokud by mel zajem, a odesel Mina nebo Jandis, tak bych nevahal ho zkusit, to neni spatny napad. Pokud by odesel Celda, tak zkusit toho Latku no, i kdyz ten by asi nesel, nebo Stochla. A jinak si myslim ze se musi dava sance Hurkovi, Proskovi a podobnym, coz bude jedine dobre. Prodlouzit Huba, Vomacka at jde.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      slaviator     před 13 lety 29.05.2011 13:10 |  
      0 0

      Blbě jsi to pochopil. Já si nepřeju příchod Vorla, Ticháčka, Millera ani nikoho podobnýho. Jen tvrdím, že nějakej zkušenej brankář by asi měl přijít, aby kryl záda Hanušovi s Berkovcem, a na nějakýho superdobrýho brankáře nemáme money...

      Jít do sezony s dvojicí Hanuš-Berkovec by byl velkej risk!

      Jestli Vaniak bude br.trojkou, tak bez problémů... Ale jestli ne, někdo přijít bude muset, a bohužel na někoho lepšího nemáme peníze. Nebo snad vzít na hostování ze Sparty Zítku??

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        mirecek1111     před 13 lety 29.05.2011 13:36 |  
        0 0

        Kučera z ČB.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          slaviator     před 13 lety 29.05.2011 13:41 |  
          0 0

          jo, ten by pravda nebyl asi špatnej... jako brankář, kterej by kryl mlaďasům záda

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            mirecek1111     před 13 lety 29.05.2011 13:51 |  
            0 0

            Ale já nemluvím o dvojce, brankář je jediný post, kde by i u týmu, který sází na mládí měly hrát zásadní roli zkušenosti.
            U bránkáře bych skutečně raději preferoval nějakého zkušeného třicátníka než mlaďase, který se bude půl roku rozkoukávat a v zimě budeme hodnotit jestli se vůbec rozkoukal.
            Takový Hanuš už něco za Slavii odchytal a pokud vím nechitil ani jeden jasný gol. Vaniak takových chytí každý zápas několik.

            A Kučera chytá v ČB dlouhodobě výborně a s lepší obranou by z něj mohl být další Vaniak. A stát může tam max. 4 miliony. A když kvality nepotvrí tak budeme mít tu vaši zkušenost na lavičce, který kryje záda mlaďasům.
            Ale kupovat brankáře s vizí čistě pro lavičku by opravdu ale opravdu strategické nebylo.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          slaviator     před 13 lety 29.05.2011 13:42 |  
          0 0

          ...i když nejlepší varianta by bylo ukecat k návratu R.Černýho :)

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 14:09 |  
            0 0

            co Bureš z Brna, když sestoupilo, nebo Hruška z Příbrami

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        Mickey     před 13 lety 29.05.2011 13:44 |  
        0 0

        Tak to pak OK, ale myslim ze presne na tehle pozici by mel byt Vaniak. A Hanuse se opravdu nebojim, svoje kvality prokazal v HK i v mlad. repre. Jen doufam ze kdyz dostane duveru, tak to bude aspon na pul sezony, verim mu. Miller, Kucera a podobni ale neprijdou delat dvojku/trojku, to by opravdu musel byt ten Vorel, ale toho nechci.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          spojka     před 13 lety 29.05.2011 19:50 |  
          0 0

          V repre Hanuš nechytá, tam sedí na lavici. Ve Slavii šanci dostal a ani v jednom zápase nechytil nic navíc, pro srovnání Vaniak pomalu v každým zápase chytil minimálně jeden jasnej gól. Hanuš byl jak reklama na nervozitu, ještě teď vidím ty jeho šílený výběhy a odkopy. Nakonec stabilně nechytal ani v tom Hradci.

          Někdo tu vzpomíná Bureše z Brna - to snad ne, to je totéž, co Vorel. Líbil by se mi Kučera z ČB, ale vůbec netuším, jestli je to reálný.

  12. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    opicemag     před 13 lety 29.05.2011 13:33 |  
    0 0

    No bojím se, aby to nedopadlo tak, že nikdo nepřijde a odejde Čelůstka s Milanem.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      lassiter     před 13 lety 29.05.2011 14:03 |  
      0 0

      No i to je možné... jen ten gólman nějakej by přijít mohl. Chodím čas od času na Žižkov, tam chytá Vaclík. Nebál bych se ho vzít jako jedničku, ten kluk je dobrej. Má trochu hendikep ve výšce, ale to víc než dorovnává skvělým reflexem a mrštností. Měli jsme ho vzít tehdy, když byl zadarmo, ale i tak si myslim, že nebude nedostupnej. Nevím co chce Žižkov dělat v lize, potřebovali by koupit asi osm ligovejch hráčů, aby měli šanci nesestoupit, což asi není v jejich finančních možnostech...

      No a pak bych bral ještě jednu posilu do týmu, který se stará o trávník. Někdo, kdo tomu rozumí, pár bodů navíc nám to přinese.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        Mickey     před 13 lety 29.05.2011 14:08 |  
        0 0

        Na co Vaclika, kdyz mame Hanuse kterej s nim chyta v repre? Dalsi zabijeni nasich talentu, at nejdriv dostane sanci on. Zizkov na to nema, ti hraci tam pry nedostavaji vyplatu snad stejne dlouho jako nedostavali nasi, je to tam dost podobny tomu co u nas. Prachy nemaji. Pochybuju ze se udrzi.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          podol (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 14:28 |  
          0 0

          Též se domnívám,že když hlavně čerpat z mladých odchovanců,
          tak na post brankářů dva máme.Dejme jim šanci a jako č.3
          bych nechal Vaňouse.Mohl by při tom trénovat brankáře mládeže
          a ještě by mohl nastoupit v jediném zápase jako č.1.Abychom se s ním mohli důstojně rozloučit.On by si to zasloužil.Podol

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          lassiter     před 13 lety 29.05.2011 14:34 |  
          0 0

          V repre Hanuš moc nechytá, chytá Vaclík. Ani v Hradci moc nechytal. Mě teda nikdy moc nepřesvědčil, ale je pravda že jsem si ho asi nějak zafixoval jako toho, co nedokáže ve dvaceti dokopnout na půlku... třeba už se zlepšil. Ale tak když ho vidí na tréninku každej den, tak snad vědí, jestli na ligu má. Je jich tam na to dost.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        Oja     před 13 lety 29.05.2011 15:44 |  
        0 0

        Co třeba Jakubov? Teď hostoval na Kladně...

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        mats     před 13 lety 30.05.2011 19:53 |  
        0 0

        Tak k tomu bych se připojil. Trávník by bylo třeba dát fakt do lepšího stavu.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      quelhar (admin)     před 13 lety 29.05.2011 16:22 |  
      0 0

      O kadru a jeho perspektivach neco sepiseme...
      Jinak je podle me zbytecne kupovat mlade brankare odjinud. Pokud chceme opravdu stavet na vlastnich, mame nejen Hanuse s Berkovcem, ale v mladeznickych reprezentacich vynikajici Hrubese (U18) a Zimu (U17). S temi samozrejme nelze pocitat do acka hned, ale prijde mi zbytecne kupovat zvenku treba 25leteho golmana.
      Ani bych se moc nebal jit do sezony se ctverici Hanus, Berkovec, Vaniak (pripraveny naskocit v pripade zraneni obou) a za B tym Hrubes.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        lassiter     před 13 lety 29.05.2011 16:57 |  
        0 0

        Je zajímavé, podle toho co říká na idnes ("Každopádně se musí udělat nový brankář."), že Vaniak by se s touto čtveřicí do sezony asi jít bál. Zřejmě ho mladý nějak v tréninku nepřesvědčili.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          quelhar (admin)     před 13 lety 29.05.2011 17:21 |  
          0 0

          Na druhou stranu zase rika, ze by si chtel vychovat nastupce. Jsem zvedavy, koho budou chtit privest, pokud vubec nekoho...

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            Ferguss     před 13 lety 30.05.2011 09:58 |  
            0 0

            Podle mého nemyslel Hanuše s Berkovcem, ale někoho z mladších, takže jejich současné chytání u A by nepřicházelo do úvahy.

  13. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 15:39 |  
    0 0

    Nečekám žádný příchody z venku (max. z dorostu nebo béčka nebo změna hostovaček na přestup) a to do té doby, než nastoupí nový lidí do vedení Slavie a hlavně nový sportovní manager. A to bude přibližně do měsíce, asi po valné hromadě. No, hlavně aby měl Slaviator pravdu a přišel do sportovního vedení Kubíček. Je vzdělanej, má obrovský zkušenosti z ligového oddílu, je to osobnost a jen tak se něčeho nelekně (včetně Toaletný). A je momentálně volnej. Fakt dobrá volba.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      urs (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 16:21 |  
      0 0

      trošku porouchanej, ale přeci jen souhlas :)

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      slaviator     před 13 lety 29.05.2011 16:31 |  
      0 0

      on to sám sice popírá teda, ale těžko říct - mám to od zdroje, kterej se tak často nemýlí... za poslední dva či tři roky to snad pouze dvakrát dopadlo jinak, než ten zdroj tvrdil... z asi deseti případů. Relativně mu tak věřím, a doufám, že K. to popírá jen proto, že to ještě není podepsaný

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        slaviator     před 13 lety 29.05.2011 16:37 |  
        0 0

        ....každopádně by mi to dávalo smysl, je ambiciozní a chce ve fotbale zase dělat... A nevím jak dneska s nima je v kontaktu, ale před pár měsíci chtěl do Slavie přivést nějaký arabský podnikatele, měl s nima schůzku v Egyptě. A sám pak měl "za odměnu" dělat ve Slavii. Teď za Natlandu to může být trochu jinak, nakonec třeba Řebíček bude rezolutně proti... Ale je volnej, je zkušenej, nezalekne se něčeho - mě by se ve Slavii taky zamlouval, byť někdy je trochu možná paranoidní a některé jeho kroky jsou jako kroky slona v porcelánu, ale prostě takovej je a nezmění se už

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 30.05.2011 18:19 |  
          0 0

          Já bych Kubíčka taky bral a nevěřím tomu, že s tím Střížkovem podpláceli. Jde to proti logice, byli jasně lepší, hráli doma a navíc proti poslednímu. Navíc je veřejným tajemstvím, že Kapr platil rozhodčím v nižších soutěžích. Proto tak suveréně postupují. Vzpomínám si, když ještě Kozel trénoval naše béčko (to nadupaný) a prohráli s nima doma 0-2, tak prohlásil. Dnes to bylo o ničem, hlavně, že se nenechal nikdo vyprovokovat. Kapr je prostě pro mne dlouhodobě nedůvěřivá a neseriózní osoba.

  14. dotaz na Slaviatora

    piero (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 18:28 |  
    0 0

    Protože se tady řeší již nové složení týmu a případné posily a nikdo se nezmínil o Laďovi Volešákovi. Pokud si dobře pamatuji do Slovácka odešel na hostování, ale nevím zda s opcí či bez. Nevíš Lukáši, zda je ještě vůbec náš kmenový hráč a zda může Slovácko uplatnit opci. Díky.

    • Re: dotaz na Slaviatora

      marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 19:30 |  
      0 0

      Volešák je ve Slovácku na stálo

      • Re: dotaz na Slaviatora

        spojka     před 13 lety 29.05.2011 19:51 |  
        0 0

        Naštěstí.

  15. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    FrancoisMerlin     před 13 lety 29.05.2011 19:12 |  
    0 0

    Osobně bych přivedl některýho z hráčů, kteří se neprosadili ve spartě nebo plzni. Fillo by nebyl špatnej, Zeman, Třešňák, Folprecht .........
    To byla záloha ala Barca Jarolim, Kores, Zeman, Hora :-)))

  16. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    FrancoisMerlin     před 13 lety 29.05.2011 19:12 |  
    0 0

    Osobně bych přivedl některýho z hráčů, kteří se neprosadili ve spartě nebo plzni. Fillo by nebyl špatnej, Zeman, Třešňák, Folprecht .........
    To byla záloha ala Barca Jarolim, Kores, Zeman, Hora :-)))

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      janko (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 19:27 |  
      0 0

      Dle mého nepřijde nikdo. Řekli to jasně, příští sezona je stabilizační. Maximálně dotáhnou do konce Pospěcha.
      Do brány Berkovec/Hanuš, tím se uvolní v béčku místo pro nadějné mladíky z dorostu. Pokud odejde Čelůstka, tak k Hubáčkovi se přesune Kaufman a na jeho místo je tam Dostál.
      Pokud odejde Míňa, tak je tam Hurka a Mikula. A do útoku je v béčku Cousens a v dorostu Peres. Teď mne můžete na kusy, že na to nemaj, ale doplňovat to za každou cenu z venku, to se mi nelíbí.. Vzpomeňte na zimu, jak se tu nadávalo, a jak si to nakonec sedlo. Tak uvidíme, necháme se překvapit....

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        urs (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 20:16 |  
        0 0

        mno mě taky zajímá jestli budou schopni ukopat divizi..

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      slaviator     před 13 lety 29.05.2011 20:19 |  
      0 0

      Trapp se neprosadil v Plzni!!! :)))

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        lassiter     před 13 lety 29.05.2011 20:30 |  
        0 0

        Trapp se v Plzni dostal do repre :-)

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          Rottax (přítel SN)     před 13 lety 29.05.2011 20:49 |  
          0 0

          Bílek jde na ruku po Spartě i Plzni. A aby se neřeklo,tak povolal i Jandu. Trapp se v Plzni neuchytil. Když od nás odešel,tak mě to celkem mrzelo,ale když jsem ho párkrát na jaře viděl,tak jsem nakonec rád, že je pryč!

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            lassiter     před 13 lety 29.05.2011 21:06 |  
            0 0

            No tak ono dělat dneska v ČR nominaci do repre je poměrně nevděčná věc, pač vždycky bude někdo řvát, že jde Bílek někomu na ruku, trochu hysterie myslim. Jediný řešení je mít trenéra, u kterýho by to nikoho ani nenapadlo. A takovej tady asi neni, jedině snad Zeman. U Brücknera to bylo marný, ten si tam furt točil těch svých dvanáct hráčů :-)

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

              slaviator     před 13 lety 29.05.2011 21:46 |  
              0 0

              počkej, až na podzim půjde k repre KJ