Fortuna liga

Slavia - Jablonec 0:0 (VIDEO)

Slavia se proti Jablonci představila poprvé pod Martinem Poustkou. Ten překvapil sestavou, hráči pak v první půli ofenzivním fotbalem. Ve druhé půli kvalita hry poklesla, zápas skončil zaslouženou remízou. Uvnitř článku video!

Slavia - Jablonec 0:0 

Slavia: Čontofalský (73. Berkovec) - Dostál, Latka, Hubáček, Čonka - Nitrianský (90. Vlček), Jarolím, Cicman, Milutinovič - Blažek - Škoda (25. Böhm)

Martin Poustka při skládání sestavy rozhodně překvapil, poslal do hry hned šest defenzivních hráčů včetně zkušeného Davida Hubáčka a Martina Dostála. Naopak jen na lavičce zůstali například Hurka, Trubila nebo Böhm. Šest defenzivních hráčů se nakonec rozestavilo tak, že Nitrianský hrál pravého záložníka, Cicman ve středu zálohy, z čehož vyplynulo, že Milutinovič hrál v záloze vlevo. První tutovku si připravili slávisté, když centr Nitrianského našel ve vápně úplně volného Blažka, ten z voleje ve vyložené šanci minul. Hosté odpověděli závarem, při kterém ve vápně přečíslili naše hráče, k zakončení však jejich snaha nakonec nevedla. Hra byla vyrovnaná, na Cicmanův pokus po rohovém kopu odpověděli hosté tutovkou Pitáka, který křížnou střelou těsně minul. A hned o minutu později pálil z podobné pozice Nitrianský, jeho rána byla přesnější, ale stihl ji vyrazit Špit, z následného závaru nic nebylo. V aktivním tempu se slávisté dostali i do další šance, Milutinovič měl na hranici vápna spoustu času, ale jeho střela byla slabší než slabá. Slávisté pokračovali v mírném tlaku podporováni výborným publikem, Nitrianského střelu vytáhl na roh Špit. V 34. minutě docílili hosté branky, ta ale nemohla být pro ofsajd uznána. Nádherný pokus Marka Jarolíma asi z 25 metrů letěla jen těsně nad. Ve 41. minutě spálil další obrovskou šanci Milutinovič, z rohu malého vápna trestuhodně přestřelil. Hosté se nenechali zahanbit a Marek Jarolím střelu zpoza vápna nasměroval naštěstí přímo do náruče Čontofalského. Pěkný ofenzivní fotbal, jaký Eden pár zápasů neviděl, branku v první půli nepřinesl a do kabin se tak šlo za stavu 0:0.

Trend hry nastavený v prvním poločasu se nezměnil ani v tom druhém, první šance si vytvořili hosté, před Lafatou na poslední chvíli odehrával na roh Latka, druhá hlavička Lafaty skončila vedle. Slávisté odpověděli hlavičkou Böhma po centru Nitrianského těsně vedle, o chvíli později si parádní Dostálův centr Böhm ve vápně zbytečně zpracovával a o míč přišel. Další nebezpečně vyhlížející závar ve vápně hostů skončil zblokovanou střelou jednoho ze sešívaných. A na druhé straně zase Marek Jarolím, tentokrát z voleje vedle brány Čontofalského. V posledních 20 minutách zápasu se počet nebezpečných situací před oběma brankami přeci jen ztenčil a pěkný fotbal se změnil v boj, který nepřinášel šance na žádné straně a zápas tak skončil už potřetí na jaře bez branek. Po zápase přišla na řadu po dlouhých měsících opět děkovačka, kotel po ní vyvolával také trenéra Poustku.

Trenér Jablonce František Komňacký hodnotil zápas takto: "Asi se shodneme, že bychom si představovali fotbal v trochu lepším balení, kvalita pokulhávala za bojovností a nasazením. My jsme se nedostali ke své hře, která je založena na kombinaci a kreativitě, bylo to dílem toho, že Slavia dobře bránila, dílem toho, že balon byl hodně ve vzduchu, ani terén tu nebyl nejlepší. V první půli byly na každé straně brankové příležitosti, ve druhé už šla kvalita stranou. Chtěli jsme tady vyhrát, bod pro nás zásadní význam nemá. Máme za cíl se dostat do Evropy a tyto ztráty nám tento cíl narušují. Nicméně dělba bodů je zasloužená, vyhrát si nezasloužilo žádné mužstvo. Vždy, když nastoupí nový trenér, je mužstvo méně čitelné, Slavia byla od Martina Poustky připravená velmi dobře jak po psychické, tak po taktické stránce, našeho nejlepšího hráče Lafatu dokázala Slavia prakticky eliminovat. Ofenzivní fázi samozřejmě nelze nacvičit za den, to chce daleko víc času."

Martin Poustka hodnotil zápas poměrně pozitivně. "Myslím, že se fotbal mohl fanouškům líbit, šance byly na obou stranách, nás omezila zranění a nucená střídání, nemohli jsme potom střídat do ofenzivy a naopak jsme se v závěru soustředili na pomoc Martinu Berkovcovi. Chtěli jsme vyhrát, za výhrou jsme šli, bohužel jsme šance neproměnili a další akce nedotáhli do zakončení. Kluci nezůstali výbornému publiku dlužni nic kromě gólů. Všichni víme, že Lafata je nebezpečný v šestnáctce, takže cílem naší obrany bylo zaměřit se na jeho nejlepší nahrávače - Jarolíma, Pitáka, Kovaříka a Kopice, to se Róbertu Cicmanovi vesměs velmi dobře dařilo. Směrem dopředu ještě trochu chyboval. Pravou stranu jsme vyztužili Martinem Dostálem, abychom eliminovali silnou levou stranu soupeře. Dostal jsem úkol připravit mužstvo nejlépe na toto utkání, to si myslím, že se docela povedlo. Co bude dál, tím si nezatěžuji hlavu a ani jsme se o tom s vedením nebavili. Kromě toho si myslím, že to není o Poustkovi, ale o těch hráčích, co jsou na hřišti. Před zápasem jsem byl samozřejmě nervózní, ale po startu zápasu jsem na to zapomněl. Tentokrát můj přesun na pozici hlavního trenéra - i díky tomu, že to byla taková akce kulový blesk - nebyl ani takový šok, jako v létě, když jsem po Pavlu Řehákovi přebral béčko. Když kotel vyvolával mé jméno, udělalo mi to velkou radost, jako každý chlap jsem totiž ješitný. Fanoušci byli dnes perfektní a kluky hnali dopředu, myslím, že to bylo na hřišti znát. Děkovačku jsem si maximálně užil, děkovali fanoušci nám i my nim. Ale ještě lepší, než vyvolávání mého jména po dnešním zápase, by bylo vyvolávání mého jména po vítězném derby. Trénovat Slavii nebo Spartu vyžaduje extrémně odolného trenéra, byl bych sice rád, kdybych dostal mandát do konce sezóny, ale nejsem si jistý, jestli to pro mě není přeci jen ještě moc brzy. Slavia potřebuje zkušeného trenéra a mně by vůbec nevadilo, kdybych se vedle takového člověka mohl ještě nějaký ten pátek učit. Slavia je nejstarší klub s velkým renomé a bohatou historií. Já bych chtěl být její součástí, ale nevím, jestli jsem nyní připraven být její součástí jako hlavní trenér A týmu. Za ony dva dny jsem se snažil atmosféru uvolnit a mentálně hráče nabudit, aby nastoupili k zápasu jako jeden chlap a zápas odpracovali, to si myslím, že se podařilo."

Komentáře (47)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    japhy     před 12 lety 11.03.2012 16:36 |  
    0 0

    Jestli bylo něco pravdy na tom, že Straku tepali za málo odchovanců v sestavě, tak Poustka by měl letět ještě před výkopem :)
    Jinak jsem stále pln optimismu z odchodu Kukačky, tudíž se mi nechce nic kritizovat, ale postavit tohle Kukačka, tak mi hrábne.

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      dejva     před 12 lety 11.03.2012 16:55 |  
      0 0

      Nasazením Dostála do sestavy se trenér Poustka sám připravil o možnost hrát s Jabloncem vyrovnanou partii. Tímto svým rozhodnutím vlastně zapříčinil to, že Slavia bude od první minuty hrát proti soupeři v deseti lidech.

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        siskin     před 12 lety 11.03.2012 18:00 |  
        0 1

        Mne se to libi, po dloouhyy dobe se hraje fotbal.

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        smichov_1     před 12 lety 11.03.2012 20:19 |  
        0 0

        Blazek, Hubacek.... prisnejsi kriteria splnuji Contofalsky, Latka, Conka a Milutinovic, a to je malo!

  2. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    DKNL     před 12 lety 11.03.2012 16:47 |  
    0 0

    To čumím.Jak tohle dnes dopadne ???

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      mirecek1111     před 12 lety 11.03.2012 16:54 |  
      0 0

      no jak, blbě :) Mě to připadá jako ta první žižkovská sestava Straky. Prostě omyl. Ale nakonec je to Poustkova věc, ten zápas je jeho příležitost. Upřímně nás už v téhle sezoně jedna "remiza" navíc nevytrhne. Hlavní je, že je Straka pryč.

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 11.03.2012 16:57 |  
        0 0

        Mně to připadá jak strach z Jablonce a hra na 6 obránců... No uvidíme...

        • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

          ZahadnaNeznama     před 12 lety 11.03.2012 18:04 |  
          0 0

          Jestli budete jen bránit, tak dostanete gól, ale spíš bych si tipla, že to skončí klasicky 0:0.

  3. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 11.03.2012 16:54 |  
    0 0

    Nitrianský a Čonka v záloze, Hurka na lavičce... Jak toto dopadne...?

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      quelhar (admin)     před 12 lety 11.03.2012 17:02 |  
      0 0

      Pred zapasem jsem rozestaveni tipl, ted je to spravne...

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 11.03.2012 17:06 |  
        0 0

        Ok, tak tam teď mámě jiné dva obránce :)...

        • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

          murko     před 12 lety 11.03.2012 18:21 |  
          0 0

          Nitriansky a Conka zatim v zaloze oba zatim parada.

  4. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    spojka     před 12 lety 11.03.2012 19:03 |  
    0 0

    Je to bída. Hráči sice působí živějším dojmem, ale nic zásadního se nezměnilo a hrajeme o sestup.

    Hrát doma na jednoho (divizního) útočníka je ostuda, navíc Böhm snad za celej zápas nevyhrál jedinej souboj. Centry do vápna, to je kapitola sama pro sebe - buď to letí přímo do náruče brankáře, nebo na tribunu. A vrchol všeho je Držmíšek, kterej při střídání za stavu 0:0 chvíli před koncem ukazuje na Čontofalskýho, ať nespěchá... pak se pánové diví tomu, že potřetí ze čtyř zápasů hrajeme 0:0 a není na to zvědavejch ani 5 tisíc lidí.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      jarodo57     před 12 lety 11.03.2012 19:29 |  
      0 0

      Držmíšek je kapitola sama o sobě.Zaslechl jsem,že byl při přátel. utkání v Bratislavě jestli bude chytat Čontofalský ,tak řekl že jo a on tam ani neodjel.Takže takového máme sport. manažéra,který ani neví s kým jede do zahraničí

  5. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    pc115     před 12 lety 11.03.2012 19:08 |  
    0 0

    Kluci makali, já byl spokojen. Bohužel chybí goly.Navíc jsme hráli s 5 mančaftem.Zařazení Dostála : co říct každej trenér má své mouchy.Dokud nebudeme mít tvořivýho záložníka a pořádnýho útočníka tak to lepší nebude.Ale hra o 100% lepšíjak za Straku.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      klimi     před 12 lety 11.03.2012 19:20 |  
      0 0

      Dyť právě zařazení Dostála chápu, Nitri mohl díky tomu hrát v záloze a tam patřil mezi nejlepší na hřišti. A Dostál byl dneska celkem slušný, nemusíte ho všichni pucovat za to, že to je Dostál...
      Dneska je těžké hledat vyloženě špatného hráče, až tedy na jednoho. Böhm na Slavii opravdu nemá.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 11.03.2012 19:29 |  
        0 0

        Nitrianský dneska podle mě úplně nejlepší na hřišti, toto se tréňovi povedlo... Od Dostála se mi líbily jen ty dlouhý auty, a centry má snad lepší i Hub... Možná že právě vedle Nitriho byl ten rozdíl jen jasněji vidět... Obranné práce dneska moc neměl, takže tam ho nekritizuju...

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          dejva     před 12 lety 11.03.2012 20:07 |  
          0 0

          Nitranský dostal dnes hodně prostoru a bojoval. Byl skutečně jedním z nejlepších hráčů v sešívaném dresu. Ale aby byl skutečnou oporou mužstva bude muset ještě přidat. Ty jeho centry. To mi připomnělo doby Lukáše Doška. Za Dostála musel snad v každé situaci zaskakovat Hubáček. Každý snad vidí, že ten hráč nemá rychlost, nemá orientaci, neodcentruje. Prostě nic co by měl bek ve Slavii umět automaticky. Rozdíl mezi ním a Čonkou, který je nepochybně nejlepší levák od dob Dušana, ale i jedním z nejlepších fotbalistů, kteří do Slavie za poslední léta přišli, je propastný. Blažek není stoprocentní. Kdyby byl, už dávno nehraje Českou ligu. To co je Latka v obraně to je pro nás Blažek v útoku. Ale potřeboval by dostat tři čtyři dobré míče, aby z nich dal alespoň jednu branku. Slavia by měla pracovat na tom,aby tady zůstal i po sezoně. Škoda sice odehrál jen dvacet minut, ale i to stačilo k tomu, aby přesvědčil všechny diváky o tom, že jeho příchod do Slavie byl omyl. To samé Böhm, pohrobek Straky, který mu zavářel v utkání na Žižkově. I když Hurka poslední zápasy neměl žádnou formu, troufám si říct, že by byl dnes lepší, než Škoda s Böhmem dohromady.

  6. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 11.03.2012 19:27 |  
    0 0

    Martina Poustku je třeba podržet a udržet. Jám mu věřím a držím palce.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      janko (přítel SN)     před 12 lety 11.03.2012 19:30 |  
      0 0

      Naprostý souhlas, ten kluk mi je čím dál sympatičtější...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      jarodo57     před 12 lety 11.03.2012 19:36 |  
      0 0

      Ano.Začal bych zkoušet hru jako Barca .Bez nějakého hrotového hráče po lajnách a krátké přihrávky. Hra na hrotového hráče je stejně přežitek.Nikdo z nejlepších týmů v Evropě už tak nehraje.To samozřejmě neříkám,že momentálně na takový fotbal máme.Ale hráči jako je Koreš,Hůrka,Prošek,Blažek by k tomuhle stylu hry neměli daleko.To je samozřejmě dnes sen,ale třeba začít na tom pracovat postupně.

  7. hodnoceni

    rudahvjezda     před 12 lety 11.03.2012 19:28 |  
    0 0

    Conto 6 (berkovec 5) - dostal 6, latka 7, hub 6, conka 6 - nitriansky 7, cicman 5, jarolim 6, milutino 5, blazek 6 - bohm 2
    Docela peknej fotbal, prava strana fungovala dobre a dostal s nitrianskym pred nim by mohl fungovat

    • Re: hodnoceni

      mirecek1111     před 12 lety 11.03.2012 19:38 |  
      0 0

      no nevím, mě přišlo, že Latka hrál kromě stopera i na půl uvazku beka za Dostála. Nadruhou stranu, čekal jsem od něj větší tragedii. Naopak se mi zase výrazněji líbil Čonka, pro mě byl spolu s Latkou nejlepší na hřišti.

      • Re: hodnoceni

        hamlo1 (přítel SN)     před 12 lety 11.03.2012 20:02 |  
        0 0

        podle mně Nitrianský a Latka

      • Re: hodnoceni

        japhy     před 12 lety 11.03.2012 20:05 |  
        0 0

        Ještě bych rozhodně doplnil Nitrianského. Zatím se tento obránce ukázal jako nejlepší pravý záložník za hodně dlouhou dobu.
        Blažek sice už asi do konce života gola nedá, ale aspoň se kvůli hráčům jako je on můžeme dívat na fotbal a ne kopanou.

        • Re: hodnoceni

          Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 11.03.2012 23:38 |  
          0 0

          Souhlas s obojím, hlavně ten Blažek se nebojí jít 1 na 1 a obránce obejít...

  8. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    mpik     před 12 lety 11.03.2012 19:57 |  
    0 0

    Večer sešívaných kanonýrů! Fotbalisté 0, hokejisté 0. Oba týmy však získaly bod a tak to není až tak tragické... :-)

  9. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    opicemag     před 12 lety 11.03.2012 20:07 |  
    0 0

    No dnes mi hráči přišli živější. Dobře hrál hlavně Čonka, Dostál si své odehrál. Jen škoda Škody, Bohm si vůbec nekopnul. Nic zázračného to nebylo, ale mírné zlepšení ano. Jen je myslím již zcela jasné, že Blažek je co se týká koncovky naprosté kopyto. Kolik ten již spálil šancí. Jinak mám trochu pochybnosti o Cicmanovi, sice získá nějaké míče, ale zase o ně hned přijde, protože neumí přihrát.
    Přesto mírná spokojenost (po těch hrůzách) a snad i velmi mírný optimismus.

  10. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    podol (přítel SN)     před 12 lety 11.03.2012 20:07 |  
    0 0

    Také jsem si přál 3 body,ale buďme realisté-nezmění se to ze dne na den.S mužstvem Jablonce,hrajícím o poháry jsme hráli vyrovnanou partii.Lafata snad ani nevystřelil,Piták si mnoho nekopl.Myslím,že náš nejlepší hráč byl jednoznačně Latka,ani Čonka nehrál špatně.Je na čem stavět,byli jsme na tom hůř.
    Dík kotli,jen nás ostatních mohlo být více.Podol

  11. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    eomer (přítel SN)     před 12 lety 11.03.2012 20:16 |  
    0 0

    Očekával jsem obigátních 0:3, nebo tak něco, takže jsem v celku spokojen. Bojovnost byla, ale střelce prostě nemáme. Jediné negativum jsou divácí, tedy spíše nediváci co zůstali na gauči- kde jste byli ?!

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Wommi     před 12 lety 11.03.2012 20:36 |  
      0 0

      ...taky mi dost prekvapilo, kolik malo bylo divaku, slysel jsem dost hlasu po odchodu straky, ze pujdou na stadion, kam uz dlouho nevkrocili a pak tak malo, ale treba jsou na tom vsichni jako ja - nemoc mi nedovoli a bohuzel ani pocitac nefacha, tak jsem koukal na online:))

      Co se mi libi, rozhovor, resp. hodnoceni utkani a vubec obecne výše p. Poustky. Moc pekne mluvi, trochu pokora neni to jen obligatni, no zapracajeme a kdyz bude stesticko, tak priste dame goly, apod. tak snad nas ceka svezi jarni vitr a zase bude lip!

  12. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    quelhar (admin)     před 12 lety 11.03.2012 20:29 |  
    0 0

    Mozna to bylo tou atmosferou, ale mi ten fotbal (predevsim prvni pule) prisel jako nejlepsi minimalne od prvni pule na Slovacku. Na jare jsme podle mne tak dobre jeste nehrali. Napr. kritizovany Dostal podle mne odehral nejlepsi zapas, co je ve Slavii, stejne tak chvalney Nitriansky - nejlepsi vykon praveho zaloznika za dost dlouhou dobu. Kdyby Zoran nepalil ty nejvetsi tutovky, kdy je ve vapne uplne sam a ma cas poradne zamirit, tak bychom treba brali vsechny body.

    No, po Strakovi, ktery na to absolutne nemel, ale myslel si, ze na to ma, mame ted trenera, ktery by na to opravdu mohl mit, ale je realisticky a skromny, a tak si mysli, ze jeho cas jeste neprisel.

    Na tiskovce pusobil Martin Poustka velmi inteligentne, zadne kecy o srdicku a stesticku, rozvinute vety, popsana taktika. Ja bych se nebal mu sverit tym az do konce sezony (pokud by mel prijit trener, ktery je ted nekde jinde - pokud ma prijit volny trener jako treba Uhrin, ktery na zapase byl, tak by mel tym asi prebrat co nejdrive).

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      siskin     před 12 lety 11.03.2012 20:35 |  
      0 1

      100% souhlas

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        dejva     před 12 lety 11.03.2012 21:03 |  
        0 0

        Snad jen jediné k panu Poustkovi. Je sice milé, že je takto upřímný a otevřený, ale to, že říká, že neví jestli na Slavii v současné době má, by si měl spíš nechat pro sebe. Zbytečně tak oslabuje svoji pozici. Já myslím, že na to má. Slavia teď ani tak nepotřebuje zkušeného trenéra, jako někoho, kdo vnese pohodu do kabiny a pomůže navrátit důvěru fanoušků.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          denydzlSKS     před 12 lety 11.03.2012 21:26 |  
          0 0

          A to já jsem naopak rád, že řekl to, co si doopravdy myslí.. Takový to politikaření, aby někdo říkal nebo neříkal z důvodu oslabení pozice..to se mi nelíbí. Já vidím jeho pozici stejně jako on sám nebo jak popsal výše quelhar..což je v podstatě to samé.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      spojka     před 12 lety 11.03.2012 20:46 |  
      0 0

      Respekt trenérovi Poustkovi za jeho vystoupení na tiskovce. V dnešní době, kdy kdejaký rádobytrenér jde přes mrtvoly a snaží urvat nejlepší flek, se taková skromnost nevidí.

      Osobně si myslím, že by na to Martin Poustka mohl mít už teď. Hlavní příčinou problémů jsou zoufalý kádr a absence sportovního vedení nahrazeného duem diletantů Držmíšek - Platil.

  13. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Citrus (přítel SN)     před 12 lety 11.03.2012 20:43 |  
    0 0

    Poustka je zdá se docela upovídanej. Takhle dlouhý hodnocení jsem snad od našeho trenéra nikdy nečetl. Ale mě se to líbí. Trošku mě zaráží převládající kritika. Za sebe můžu říct, že jsem si zápas po dlouhé době užil. Byla tam samozřejmě ještě spousta chyb, ale taky bylo vidět, jak kluci chtěj vyhrát a to musím ocenit. Na to, že měl Poustka na přípravu jen 3 dny si myslím, že to nebylo špatný. Ikdyž po přečtení sestavy jsem se docela bál. Co se mě ale vůbec nelíbí jsou naši útočníci. Je sice pořád ještě brzo, ale obávám se, že Škoda s Böhmem jsou omyl. Jediné, co nás může uklidňovat, že nic nestáli. A jak se na podzim nadávalo na Pospěcha, tak ten je pořád o level výš. Co s ním vůbec je? V půlce ledna se měl zapojit do přípravy a 2 měsíce poté o něm není ani slechu. Dál mě mrzí, že to Latka neodehrál bez karty, moc už tomu nechybělo. Byl bych pro, aby na Dukle nenastoupil, protože jestli se nám vykartuje na derby, to by byla pohroma. Celkově tedy u mě pozitivní pocity. Uvidíme, jak bude trenér s mužstvem pracovat dál. Těžko říct, jestli by mohl zůstat nastálo. Ale kdyby třeba příští rok spolupracovali s Kozlem, vůbec bych se nezlobil.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      japhy     před 12 lety 11.03.2012 21:36 |  
      0 0

      Hezky se ale ukázalo, že určení zákl. sestavy může mít vliv na výslednou hru, ale ruku na srdce - Straka by s tím mohl točit donekonečna, nevěřím ale, že by něčeho dosáhl.

  14. Re: Slavia - Jablonec 0:0 (VIDEO)

    brekekeSKS     před 12 lety 11.03.2012 21:11 |  
    0 0

    Hub vynikajici

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 (VIDEO)

      DrFe1     před 12 lety 11.03.2012 23:52 |  
      0 0

      jako vždycky

  15. Re: Slavia - Jablonec 0:0 (VIDEO)

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 12 lety 11.03.2012 21:13 |  
    0 0

    Dneska se mi nejvíc líbili Latka, Cicman a Nitrianský. Ve výkonu docela naděje, i když to bylo pořád takový neuspořádaný...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 (VIDEO)

      goop     před 12 lety 12.03.2012 12:52 |  
      0 0

      Ano, hlavní rozdíl byl dle mojí optiky v tom, že se kluci snažili a bojovali. Bylo to stále neuspořádaný, nesehraný. Ale to s nima měl nacvičit Straka v zimní herní přípravě. Poustka za dva dny s nimi herní systém nenatrénuje. Takže pro mě příslib do budoucna a teď jsem zvědavej, jak se to bude vyvíjet dál.

  16. Re: Slavia - Jablonec 0:0 (VIDEO)

    Fallen (přítel SN)     před 12 lety 11.03.2012 23:11 |  
    0 0

    Mě se dneska zápas velice líbil, oproti tomu co hrajeme poslední rok je to balada. Akorát jsem se teda utvrdil v tom, že Böhm má příšernej timing a ještě mnohem horší odhad na balon, tím pádem nedokáže vyhrát jediný souboj. To se nevidí. Takhle prohrávající souboje o míč byl co si pamatuju jen Vyhnal, ale u něj to bylo proto, že je to párátko.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 (VIDEO)

      DrFe1     před 12 lety 11.03.2012 23:53 |  
      0 0

      Škoda, že to tam alespoň jednou nepadlo. Pak si myslím, že bysme si všichi užívali celkem eufórii.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 (VIDEO)

      Artur (přítel SN)     před 12 lety 12.03.2012 10:33 |  
      0 0

      Já bych byl s kritikou Bohma opatrnej, myslim ze v nem je velkej potencial proste ho podrzet v lete poradne zapracovat , a myslim že příští jaro se s ním máme na co těšit. Odepsat kluka kterej byl vychovanej pro ligovej fotbal ale diky své blbosti se vrátil až teď ( a maká) mi přijde nesmyslné! Dejme mu šanci.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 (VIDEO)

        Fallen (přítel SN)     před 12 lety 12.03.2012 15:26 |  
        0 0

        Já fakt nevim jestli se to dá natrénovat. Ten timing asi anno, ale cit pro výběr místa, to už prostě musí mít. A on ho nemá.