Hráči Slavie

Kteří hráči ve Slavii skončí?

 Je pravděpodobné, že ještě v zimní pauze opustí kádr Slavie 1 až 2 hráči, několika dalším pak končí smlouva po jarní části. S kým se máme pomalu loučit a u koho bude smlouva prodloužena?   

U každého hráče je odhadnuta šance, že v sešívaném dresu nejpozději po konci této sezony skončí. Upozorňuji, že jde pouze o můj odhad. Zahrnuti jsou jen hráči, kteří by skončili z důvody, že o ně Slavie nebude mít zájem nebo že oni nebudou mít zájem pokračovat ve Slavii.

Lukáš Jarolím (36 let, smlouva do 30.6.2013) - Paradoxní situace, kapitán, kterého fanoušci vůbec nemají v oblibě. Po návratu do Slavie podává dlouhodobě slabé výkony, jejichž sestupná tendence na podzim vygradovala, takže Jarolím ztratil místo v sestavě. Jeho konec ve Slavii se zdá být neodvratný, musel by se stát zázrak, aby mu byla v létě prodloužena smlouva. Přtiom je možné, že skončí už v zimě. Pravděpodobnost konce: 95 %

Karol Kisel (35 let, smlouva do 30.6.2013) - Náš nejlepší podzimní střelec, který chtěl ukončit kariéru již před touto sezonou. Ve Slavii nepodává špatná výkony, ale potýká se s kolísavou formou. I v současných rozhovorech dává najevo zájem v létě skončit a dá se čekat, že trenéři nebudou za každou cenu proti a radši dají šanci mladším podobně kvalitním fotbalistům. Pravděpodobnost konce: 80 %

David Hubáček (35 let, smlouva do 30.6.2013) - Další matador v naší sestavě, u kterého už fotbalový důchod pomalu klepe na dveře. Podzim odehrál vzhledem ke zranění Dobrotky v základní sestavě, pro jaro se s ním mezi fanoušky kvůli příchodu Bortela příliš nepočítá. Hubáček už ale několikrát z pozice outsidera vyšel jako vítěz, hlavně díky svému nezlomnému zdraví. Přesto si troufám tvrdit, že je pravděpodobnější, že s ním po sezoně nebude prodloužena smlouva. Kvůli věku i nestálé výkonnosti. Pravděpodobnost konce: 70 %

Kamil Čontofalský (34 let, smlouva do 30.6.2013) - Smlouva po jarní části končí i naší opoře v bráně. Ředitel Kusý už dopředu avizoval, že bude mít zájem o prodloužení  kontraktu, záleží tak, jestli Čontofalský nabídku akceptuje. Dohoda se zdá být pravděpodobná, Kamilovi se zde daří a má tu pevné místo, navíc v jeho letech nelze předpokládat konkurenční nabídku z velkého klubu. Podle toho, jak to s ním dopadne, se bude odvíjet i řešení situace s ostatními brankáři. Pravděpodobnost konce: 15 %

Jan Vošahlík (23 let, hostování do 30.6.2013) - Hostuje u nás do konce sezony z Jablonce. Přesné detaily nejsou známy a konkrétní nebyl ani manažer Kusý, ale všeobecně se předpokládá, že ve smlouvě není přímá opce. Vošahlík měl bohužel na podzim smůlu a jeho větší část byl zraněný. Záleží tedy, v jakém světle se ukáže na jaře, zatím by Slavia neměla příliš důvodů k usilování o jeho přestup. Pravděpodobnost konce: 55 %

Martin Dostál (23 let, smlouva do 30.6.2013 s opcí) - Pravý bek Dostál nedokázal po slabých výkonech z minulých let přesvědčit trenéra Radu a podzim strávil v juniorce, kde se mu ale dařilo tak, že ke konci podzimu do prvního týmu přeci jen nakoukl. I přes zlepšení nemá pozici jednoduchou, na jeho místě je konkurence v podobě Nitrianského a Mikuly. Oba jsou mladší a perspektivnější, takže není vůbec vyloučené, že na něj v létě Slavia opci neuplatní. Pravděpodobnost konce: 50 %

Jan Hanuš (24 let, smlouva do 30.6.2013 s roční opcí) - Už před rokem proběhla médii zpráva, že si brankář Hanuš hledá angažmá, Slavia s ním však nakonec podepsala smlouvu a obratem ho poslala na hostování. Jeho pozice se nezdá lepší ani nyní, sešívaní se zajímají o mladého gólmana Rakovana z Karviné, navíc disponují též nadějným Berkovcem. Jedničku Čontofalského snad ani nemá cenu zmiňovat. Zdá se tak, že bývalý mládežnický reprezentant v pražském týmu spíše skončí. Pravděpodobnost konce: 70 %

Štěpán Koreš (23 let) - Pravé křídlo Koreš po zranění nemůže najít ztracenou formu. Stále se dá počítat za nadějného hráče, o jehož konci ve Slavii by se v normálním případě příliš nedalo spekulovat, ale Korešovi hrubě nevyšel podzim a hrál přímo katastrofálně. Na jaře tak bude muset přesvědčit, že fotbal hrát nezapomněl, jinak by už vedení v jeho případě mohla dojít trpělivost. Pravděpodobnost konce: 35 %

Martin Berkovec (23 let) - Na jaře působil kvůli zranění Čontofalského jako jednička, možná čekal, že si pozici udrží i pro podzim. Nakonec chytal jen dvě poslední střetnutí a pohárové zápasy. Nevedlo se mu ale dobře a Slavii nepodržel, kritizoval ho trenér Rada a nepřímo i manažer Kusý. Přesto je spíše pravděpodobnější, že se Slavia zbaví Hanuše než Berkovce, který má dle mého názoru o něco lepší pozici. Berkovec pak nejspíše půjde hostovat, aby mohl pravidelně chytat. Nelze ale zcela vyloučit, že bude chtít pryč nebo že o něj nebude stát klub. Pravděpodobnost konce: 15 %

Komentáře (101)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

    Barra     před 11 lety 11.01.2013 21:36 |  
    0 0

    Zajímavý přehled, se kterým se umím ztotožnit. Až na jedno jméno, ale to asi nepřekvapí: David Hubáček dle mě ještě není v 35 letech na odpis. I kdyby byl jen super-sub, rezerva na kterého je spoleh, že se dále profesionálně bude připravovat a chovat, aby mohl nastoupit, jakmile bude někdo zraněn/vykartován. A to vše za předpokladu, že Bortel potvrdí, že na to má, a že Dobrotka zůstane zdráv.

  2. Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2013 21:45 |  
    0 0

    no já bych to teda viděl takto:
    LJ - 100%

    Kisel - 100%

    Hub - 75-80%

    Vošahlík - uvidí se podle toho co předvede na jaře, ale kdyby se mu začalo střelecky dařit, tak se dá očekávat že si ho bude chtít vychcanej Pelta nechat, případně nám ho za draho prodat

    Dostál - za celou dobu co je ve Slavii, tak nikdy nic extra nepředvedl, viděl bych to klidně na hostování, ale on má tak maximálně na 2. ligu

    Hanuš - dlouho nechytal, přes Blažka se neprosadil, záleží na tom, jestli Slavia koupí toho Rakovana, pak bych viděl jeho odchod na 99%, máme ještě Berkovce, kterého bych poslal na hostování, je tam ještě Hrubeš a v Sezimáku je Měsíček, v juniorce Malina, v dorostu Řehák

    Koreš - ideální adept na hostování, nemá cenu ho stavět na 10-20 minut, radši ať hraje 2. ligu ale pravidelně

    Berky - potřebuje chytat, ale ne v juniorce. Hostování 1. nebo 2. liga.

    • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2013 23:53 |  
      0 0

      Ale Vočahlikovi udajně končí v létě smlouva u jablek.

      • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

        winter (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2013 00:28 |  
        0 0

        to neni pravda, než šel k nám tak tam prodloužil ;)

  3. Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

    Philliip     před 11 lety 11.01.2013 21:55 |  
    0 0

    Je to opravdu trošku paradox, že L. Jarolíma nemají fanoušci příliš v oblibě. Ale přiznám se, že ani já ho mezi své oblíbence neřadím. Možná právě proto, že jako slávista a kapitán nikdy nebyl nějak výrazným vůdcem a osobností. Podobně jako třeba Standa Vlček už má nejlepší za sebou a mladší hráči na jeho postu jsou minimálně na stejné úrovni, spíše už vyšší. Kisel chce skončit a nepředpokládám, že se na tom něco změní. I tady alespoň bude prostor pro mladší. Zvědavý jsem na "nesmrtelného" Hubáčka. Předpokládám, že příští sezonu ještě odkope. Doufám, že už ale opravdu jen jako náhradník. Jak to má Vošahlík netuším, každpoádně potenciál v něm je a uvidíme jak se mu vydaří jaro. Dostál pryč. S Hanušem se zřejmě nepočítá. Možná si šanci zasloužil. U Koreše věřím, že se dostaneme na jaře do formy a bude pro Slávii ještě platným hráčem. Berkovec by měl zůstat, pokud odejde Hanuš.

    Když to shrnu, i za předpokladu, že všichni zmiňovaní (kromě jednoho brankáře) po sezoně skončí, nemělo by to být výrazné oslabení. Pochopitelně mužstvo bude potřeba doplnit a pevně věřím, že by se podařilo přivést kvalitnější hráče. Jako třeba nyní Gecov a snad nějaký ten útočník. Když se do toho bude dařit mladíkům, kterých máme dostatek, může být příští sezona konečně už důstojnější pro Slavii. Ale jsou to předčasné spekulace.

  4. Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

    Betynka58     před 11 lety 11.01.2013 23:26 |  
    0 0

    Jarolím a Kisel jsou podle mne jasní, v prvním případě nebude mít zájem klub, v druhém hráč. Hubovi bych nabídl roční prodloužení (jako náhradník na lavičku by se občas mohl hodit), ale je možné, že už se po sezóně bude chtít vrátit domů do Zlína. Co se týká brankářů, tak bych jednoznačně doporučoval ponechat stávající dvojici Čontofalský-Berkovec s tím, že by oba měli na začátku přípravy stejnou startovní čáru. Podle mne jsou dost vyrovnaní, každému loni vyšla půlka sezóny, tak ať se ukáže, kdo bude mít na jaře lepší fazónu. Hanuše vidím v lepším případě na hostování, spíše však na přestup.
    Korešovi bych vzhledem k jeho předchozímu dlouhodobému zranění dal na jaře určitě ještě šanci, ale muisí hodně přidat! S Vošahlíkem moc nepočítám, na podzim mě nijak nepřesvědčil, nevylučuji ale, že se na jaře zvedne. Dostála mám celkem rád, na rozdíl od některých ostatních na hřišti maká, ale je jasné, že ten kluk má své limity, špičkový bek z něj nikdy nebude. Uvidíme, jak se na jaře popere s konkurencí v podobě Nitrianského a Mikuly, jeho letní odchod vidím tak padesát na padesát.

    • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

      bongor     před 11 lety 11.01.2013 23:55 |  
      0 0

      Věk středních obránců je potřeba posuzovat podle toho,co se od nich vyžaduje.Je to zkušenost a z toho plynoucí předvídavost,ta s věkem logicky roste.Rychlost a obratnost zase naopak klesá,s tím se moc nenadělá,i když náš Franta blahé pamětí utíkal dvacetiletým soupeřům i v šedesáti letech.Vždycky si vzpomenu na AC Milán a jeho obranu,ti kluci rovnocenně kopali LM téměř ve čtyřiceti.
      Zastanu se obránců všeobecně ještě v jedné věci,oni jsou lidi a tak každý z nich občas pochybí.Ale podívejte se na útočníky,ti když zahodí tři tutovky za zápas tak by tu jednu-dvě chyby obránce kompenzovali,kdyby dali.Místo porážky 0-2,by se zapisovalo vítězství 3-2.Proto bych ještě Huba neodepisoval,jako náhradník-hasič problémů je pořád ještě výbornej,navíc je to skromný kluk a nenaštve se,když stojí několik zápasů. LJ je trochu jiná situace,měl by skončit už kvůli sobě,i když pořád si nemohu odpustit dojem,že kdyby se nejmenoval jarolím,tak bychom ho určitě posuzovali mírněji.
      Karolko má svoji práci a jak bylo ke konci podzimu vidět,dobře vést mládežnická mužstva a ještě kvalitně trénovat a hrát už bylo trochu nad jeho síly.
      Koreše v žádném případě nevyhazovat,to by byla chyba na úrovni Gebreho,Váchy,Dočkiho.Musí se mu dát hlavně psychická podpora.

      • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

        hamlo1 (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2013 08:03 |  
        0 0

        s Korešem naprosto souhlasím

      • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

        Barra     před 11 lety 12.01.2013 08:42 |  
        0 0

        S tvými slovy se na ztotožňuji na 100%, perfektní analýza, Bongore!

        • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

          jarodo57     před 11 lety 12.01.2013 10:22 |  
          0 0

          Já mám stejný názor

        • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

          mats     před 11 lety 12.01.2013 11:53 |  
          0 0

          Tak tady bych se k Bongorovi taky přidal. Vidím to podobně.

          • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

            wymaz     před 11 lety 12.01.2013 13:46 |  
            0 0

            Hezky jsi to vystihl, hlavně ty chyby obránců versus útočníků.

    • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2013 23:42 |  
      0 0

      a nevíš jestli je už hostovačka dohodlá? Každopádně ten kluk potřebuje stabilně hrát a bojim se že u nás by si ted nekopl, snad mu to v Příbrami vyjde a vrátí se nám o něco zkušenější :)

      • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

        bongor     před 11 lety 11.01.2013 23:59 |  
        0 0

        Veselý je ve Slavii velké jméno,jedno z největších,přál bych mu,aby se tam vyhrál natolik,že se brzy vrátí a bude oporou.Jeho dědeček se na nás dívá a myslím,že je s tímto řešením taky spokojen.

        • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

          Pepino44     před 11 lety 12.01.2013 10:29 |  
          0 0

          Tak nevím,jestli se Veselý v Příbrami nějak vyhraje. Franta nastavil laťku velmi vysoko a mám takový dojem,že jeho potomci jdou generacemi stále níž a níž.Je mi to líto a přál bych si abych se pletl a jméno Veselý bylo opět na výsluní.

          • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

            quelhar (admin)     před 11 lety 12.01.2013 10:32 |  
            0 0

            Myslim, ze mladsi vnuk Lukas ma vetsi predpoklady nez Dan. Uz treba proto, ze narozdil od Dana je v reprezentacnim vyberu sve kategorie. Na druhou stranu, do dospeleho fotbalu to ma z U16 jeste hodne daleko.

            • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

              bongor     před 11 lety 12.01.2013 11:15 |  
              0 0

              Geny hrají velkou roli,je to ale pouze předpoklad a z celkového výsledku mají tak 50%/to je jen můj odhad,jestli je tady nějaký odborník na dědičnost,ať mě opraví/.Všechno ostatní je tvrdá práce,tréning,odříkání/pokud bych chtěl být špička/.Ale kdybys trénoval do roztrhání těla,nedal by sis ani skleničku,ani šluka,tak stejně bez nadání=genové výbavy,neuděláš vůbec nic.
              Proto věřím,že se se jménem Veselý brzy setkáme ve vrcholovém provedení,třeba zrovna ten Lukáš se podědkovatí,což mu z celého srdce přeji.

            • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

              subHuman     před 11 lety 12.01.2013 14:54 |  
              0 0

              Doporucuji se na U16 jit podivat, vsadil nych se, ze Lukase Veselejo by poznal dle herniho projevu kazdy, kdo vi jak hral jeho ded :)

      • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

        quelhar (admin)     před 11 lety 12.01.2013 10:03 |  
        0 0

        Prezentovalo se to tak, ze je tam zatim jen na testech. Kdyby neco bylo dohodnute, verim, ze minimalne Pribram by se s tim pochlubila.

        • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

          bongor     před 11 lety 12.01.2013 11:17 |  
          0 0

          Je to možný,ale on se kluk někde rozjede,ať už v Příbrami,nebo jinde.

  5. Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

    opicemag     před 11 lety 12.01.2013 11:31 |  
    0 0

    Moc by mi nevadilo, kdyby většina odešla.
    Jen u Vošahlíka a Koreše si nejsem jistý. Koreš byl jeden z nejlepších hráčů, než se zranil. Ale jeho podzimní výkony byly tak hrůzostrašné, že si nejsem jist, zda-li s zaslouží vůbec ještě šanci.
    Vošahlík by podle mě mohl být i dobrý, ale v tom případě by si ho Pelta nechal.
    Ale je jasné, že pokud všichni tito hráči odejdou (a odejít by měli), musíme přivést nějaké adekvátní posily. A to asi bude problém.
    Ví někdo něco o tom, jak to vypadá s útočníkem. Bude to ten Fenin? Ne že bych z něho byl nějak nadšený, ale útočníka potřebujeme tak nutně, že se spokojím v podstatě s někým, kdo za život dal víc jak 10 gólů.

    • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

      opicemag     před 11 lety 12.01.2013 11:33 |  
      0 0

      Jsem blbý, samozřejmě bych si nechal Čontofalského. Tomu nemám co vytknout.

    • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

      quelhar (admin)     před 11 lety 12.01.2013 11:38 |  
      0 0

      Myslim, ze s Feninem se celkem da pocitat. Me by ted vic prekvapilo, kdyby nakonec neprisel. Pokud on Slavii hned nezavrhuje a Rada o nej ma zajem, tak pocitam, ze se nejak dohodnou. Zvlast kdyz v Cottbusu se blizi dohode o ukonceni smlouvy. Otazka je, kdo je ten druhy, tam se zda, ze by to mohl byt nekdo, o kom se zatim vubec nemluvilo.

      • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

        piero (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2013 12:53 |  
        0 0

        Já přispěji svojí troškou do mlýna. Podle mých informací je Fenin takřka jistý a druhým by mohl být útočník hrající slovenskou ligu a zatím se o něm příliš nemluvilo. Ale je ještě vše v jednání a stát se může ještě cokoliv.

        • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

          Alanor (admin)     před 11 lety 12.01.2013 16:43 |  
          0 0

          Na toho druhého mi skoro sedí jméno Ceesay.

          • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

            petrjir     před 11 lety 13.01.2013 16:14 |  
            0 0

            No kdyby to byl Ceesay, tak bych se vůbec nezlobil. Jen nevím, jak by Rada přežil jeho ramadán a jak by se s ním domluvil.

        • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

          petrjir     před 11 lety 12.01.2013 17:45 |  
          0 0

          Reaguji na druhého útočníka. Mohl už u nás působit (onen hráč ze Slovenska)?

          • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

            piero (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2013 19:53 |  
            0 0

            V českém mužstvu nehrál.

            • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

              petrjir     před 11 lety 12.01.2013 20:27 |  
              0 0

              Mě napadl Robert Pich, který už hrál za Slavii v dorostu.

    • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

      jarodo57     před 11 lety 12.01.2013 11:43 |  
      0 0

      Tak kdejakému ztroskotanci(Fenin apod.) by jste dávali šanci a mladého kluka, který je po skoro ročním marodění a nepovedlo se mu nějakých pár zápasů ,byste přemýšleli jestli mu ještě nějakou šanci dát. A co když s jeho nepovedenýma zápasy má něco společného trenér?

      • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

        bongor     před 11 lety 12.01.2013 11:58 |  
        0 0

        Ještě k tomu Feninovi,zpočátku ohrnoval nosík,že nějakejch 150 táců ,to že si snad děláme legraci.Potom zjistil,že o něj není žádná rvačka
        a najednou bysme mu byli dobrý.Ale dovedu si představit,že se přece za ty drobný nepřetrhne.Co tomu potom budeme říkat?

      • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

        spojka     před 11 lety 12.01.2013 12:00 |  
        0 0

        Ono jde taky o to, nakolik těch pár nepovedenejch zápasů bylo způsobeno předchozím maroděním, nebo spíš flákačstvím a naprostým nezájmem o hru. Že na tom hřišti nebude po ročním marodění zářit, bych akceptoval, ale aby se tam procházel, stínoval souboje a za celej zápas se nerozeběhnul, to už je trochu příliš. Trenér s ním po hřišti neběhá a předpokládám, že běhat mu ani nezakazuje.

        Mimochodem, mladej kluk? Bude mu 24, v tomhle věku už by ve fotbale něco předvést mohl. Zhruba stejně starej je i Fenin, kterej je pode vás ztroskotanec (upřímně, taky z něj nejsem nadšenej).

        • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

          jarodo57     před 11 lety 12.01.2013 12:28 |  
          0 0

          To o tom trenérovi jsem myslel právě v tom smyslu, že musí na každého hráče působit trochu jinak. Já si pamatuju, že když jsem hrál ,tak jsem měl raději když mi trenér nebo starší spoluhráč spíše poradili než aby na mě někdo řval. Jestli je líný na krok tak tam má trenér taky nějaké páky ne?A o Feninovi už se nebudu vyjadřovat.Slávia potřebuje kdejakou korunu a cpát ji do nějakého hejska je podle mě absolutní demagogie. Vemte si jak to dopadlo třeba se Šimákem ve Spartě apod. ještě mu museli platit odvykací kůru.

          • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

            Eluin (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2013 12:50 |  
            0 0

            Demagogie?

            • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

              jarodo57     před 11 lety 12.01.2013 18:22 |  
              0 0

              Ano.V době kdy nejsou peníze sem přitáhnout hráče , který takřka 3 roky pořádně nehraje ještě měl obrovské osobní problémy spojené bůhvíčím a kterému se ještě nelíbí, že dostane měsíčně 150 litrů je dle mého názoru absolutní nehoráznost a mrhání prachama.

    • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

      Barra     před 11 lety 12.01.2013 11:50 |  
      0 0

      Hlásím se do služby:-)

      • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

        bongor     před 11 lety 12.01.2013 11:55 |  
        0 0

        Já to vezmu s Barrou,ale moc neumím levou,tak Ty bys musel spíš zleva.Teda ono je to vlastně jedno ,jsem levej na obě nohy.

        • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

          Barra     před 11 lety 12.01.2013 12:10 |  
          0 0

          Podstatné je, že spolu máme, jak odhaduji, snad už nějakých sto let zkušenosti od té doby, kdy nám začínalo růst chmýří pod nosem!

          • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

            bongor     před 11 lety 12.01.2013 12:23 |  
            0 0

            To bys asi ještě přidal,ale hlavně že se cítíme jako mladíci.

            • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

              Barra     před 11 lety 12.01.2013 12:44 |  
              0 0

              Jó, prožíváme naše druhé mládí...

              • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

                Kornovo     před 11 lety 12.01.2013 14:42 |  
                0 0

                honza simak je buh,fenin mu nesaha ani po kotniky

                • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

                  Betynka58     před 11 lety 12.01.2013 15:08 |  
                  0 0

                  A to myslíš jako ve fotbalovém kumštu nebo v mimofotbalových "aktivitách"?

                  • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

                    Kornovo     před 11 lety 12.01.2013 16:21 |  
                    0 0

                    ja jsem s nim v knajpe nikdy nesedel,takze o mimofotbalovych kvalitach nic nevim.ale muj nazor je,ze pokud by ho angazovala slavie,tak by byl nas jasne nejlepsi hrac,jeden z mala s kym by si to mohl kisel a tak dat,on ma totiz fotbalove mysleni a ne to co jsme predvadeli na podzim

                    • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

                      Matysek     před 11 lety 12.01.2013 20:03 |  
                      0 0

                      Jo jo, já si taky myslím že 35letej záložník s problémy s životosprávou hrající za Tábrosko je to iedální co v dnešní situaci potřebujeme...

                      Ještě vzít Došky ze slavoje Koloveč a nakoupit Adriana Rolka z Bolky...

                      Ať už tohle přestupní období skončí, jelikož tolik zcestných návrhů jsem dlouho neslyšel...

                      • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

                        slaviator     před 11 lety 13.01.2013 01:59 |  
                        0 0

                        a co Otepku, Pennera a do útoku Kollera?

  6. Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

    Koky (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2013 15:14 |  
    0 0

    OT
    Dneska jsem se byl podívat na juniorku v KH.
    Sestava Slavie: Malina (46. Hrubeš) - Smolák (46. Herc), Brůžek (46. Mac), Synek, Sudek, Prošek (46. Šittich), Čepelák, Žák (46. Ptáček), Kolařík, Růžička (46. Malcharek), Vondráček.
    Takže nikdo nový testovaný. Byl to první zápas, takže vlastně nikdo ani pořádně nevynikal, snad jen kapitán Kolařík, který pokrýval celé hřiště, ale v rozehrávce řada nepřesností, kluci se snažili to všechno dotáhnout až do brány, jinak by určitě aspoň 2:0 vyhráli, nakonec to skončilo 0:0.
    Z hráčů, kteří aspoň nějak zaujali, tak snad Čepelák jakožto defenzivní záložník, Kolařík na podobném postu a Růžička jako krajní záložník. Zaujala i celkem vysoká podpora v útoku, kdy se ve vápně objevovalo i pět-šest hráčů. Ale jinak průměrný zápas po všech stránkách.

    • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.01.2013 15:26 |  
      0 0

      Díky!

    • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

      quelhar (admin)     před 11 lety 12.01.2013 15:44 |  
      0 0

      Taky dekuju za zpravy, zda se, ze styl hry se nezmenil, i kdyz nekolik klicovych hracu odeslo do acka, za coz jsem rad.

      • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

        Koky (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2013 16:09 |  
        0 0

        Šlo o první zápas tak bych tomu nedával žádnou váhu, každopádně podpora útoku byla vysoká. Ještě bych rád zmínil, že při rozcvičování se asi lehce zranil Zámečník, který měl hrát v základu a nahradil ho Žák, který nic nepředvedl...

  7. Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

    lassiter     před 11 lety 12.01.2013 15:17 |  
    0 0

    Tak Pavel Kuka prý míří do Plzně... Nějak se s tou Slavií dlouhodobě míjí a mě to celkem mrzí, vždycky sem si celkem přál, aby dělal ve Slavii sportovního manažera nebo nějakou jinou roli. Jakkoli jeho předchozí angažmá tuším v Příbrami a na Žižkově nedopadla nic moc a jakkoli i jeho působení u stadionu bylo možná pro někoho lehce kontroverzní, i když já o tom nic moc nevím. Každopádně podle mě je škoda, že člověk, co je bezpochyby slávista a odchovanec a má to v hlavě srovnaný, ve Slavii není a je kdesi v Plzni...

    • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

      Khadgar     před 11 lety 12.01.2013 15:52 |  
      0 0

      Jako fotbalistu ho miluju, jako funkcionář je to tragéd. Buďme rádi, že ho tu nemáme.

      • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

        quelhar (admin)     před 11 lety 12.01.2013 15:56 |  
        0 0

        Navic lide, kteri ho znaji osobne, hovori o neprilis idealnich osobnostnich vlastnostech... Mi ve Slavii zrovna on opravdu nechybi.

        • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

          edenian     před 11 lety 12.01.2013 21:27 |  
          0 0

          Ani me. Nikdy nezapomenu jak v primem prenosu pravil, ze Kostal je nejlepsi kandidat na predsedu.

          • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

            vavicek     před 11 lety 13.01.2013 09:49 |  
            0 0

            To těžko. Kuka šel do voleb společně s Haškem a po jeho prohře stáhl svojí kandidaturu.

      • Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

        vavicek     před 11 lety 13.01.2013 09:51 |  
        0 0

        To jo. My máme jinačí hvězdy. O Držmíška s Řebíčkem se přetahují fotbalový giganti ze zahraničí.

  8. Juniorka

    Prochy     před 11 lety 12.01.2013 16:19 |  
    0 0

    Dnes jsem se byl podivat v Kutne Hore na nasi juniorku a musim rict, ze Cepelak s Ruzickou me ohromili! Dle meho nazoru byli nejlepsi na place! Brankar Hrubes taky vybornej!

  9. Hadaščok

    slaviator     před 11 lety 13.01.2013 00:45 |  
    0 0

    Liberec prý nabízí Hadaščoka na hostovačku. Co myslíte? Podle mě to není žádnej superhit jako Tecl, ale potenciál má, je podle mého daleko platnější pro tm než Hubník a kdyby to byla hostovačka s přijatelnou opcí, osobně bych ho do Slavie v současné situaci bral...

    • Re: Hadaščok

      slaviator     před 11 lety 13.01.2013 00:50 |  
      0 0

      21 let, v lize dle iDnes 38 zápasů/6 gólů, ale do desíti zápasů naskočil na méně než deset minut, do 22 zápasů méně než na půlhodinu. Takže jen v 16 zápasech hrál 30 a více minut, takže těch šest vstřelených branek (dle wiki 8) není taková tragédie.

      • Re: Hadaščok

        fredydj (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2013 01:21 |  
        0 0

        nastupoval za repre U19, ale mně se ten kluk herně vůbec nelíbil.....

        • Re: Hadaščok

          slaviator     před 11 lety 13.01.2013 02:01 |  
          0 0

          Tak hlavně se ukazuje, že je škoda, že jsme nepřivedli Rabušoviče když jsme mohli...

          • Re: Hadaščok

            bongor     před 11 lety 13.01.2013 08:39 |  
            0 0

            To je určitě škoda,i když by to asi byl další zdravotně neurčitý člověk.
            Ten Hadaščok by asi taky byl lepší než Škodovka.Ale věřím,že pan Kusý společně s Kubou něco solidního přivedou.

          • Re: Hadaščok

            klimi     před 11 lety 13.01.2013 09:22 |  
            0 0

            Přesně tak! Když tehdy Brno sestupoval, tak jsem o to vyloženě prosil. Tehdy byla jeho cena hodně nízko. Jenže tehdy také Slavii vedli mnohem větší "profesionálové" než nyní.

          • Re: Hadaščok

            quelhar (admin)     před 11 lety 13.01.2013 09:36 |  
            0 0

            To je nejaky klon Rabusice a Mahmutovice? Tak takoveho hrace bych teda rozhodne bral :o))

            • Re: Hadaščok

              slaviator     před 11 lety 13.01.2013 10:15 |  
              0 0

              Ano, ano, jedná se o klon Rabušiče s Mahmutovičem :)

    • Re: Hadaščok

      Alanor (admin)     před 11 lety 13.01.2013 10:09 |  
      0 0

      A seš si jistej, že ho Liberec nabízí s opcí? Spíš bych čekal, že ho chce jen někam poslat na hostování, aby hrál, jako my Berkovce.

      • Re: Hadaščok

        slaviator     před 11 lety 13.01.2013 10:16 |  
        0 0

        Ne. Proto ale píšu "dyby to byla hostovačka s přijatelnou opcí", bez opce bych jej nebral (leda že by mu končila v Liberci smlouva a neprodloužil by)

    • Re: Hadaščok

      jarodo57     před 11 lety 13.01.2013 10:17 |  
      0 0

      Tak si přečtěte rozhovor v dnešním Sportu s Nezmarem a z toho si odvodíte proč ho nabízejí

      • Re: Hadaščok

        Matysek     před 11 lety 13.01.2013 13:49 |  
        0 0

        A není možné, aby si nám to přiblížil, když nečteme Sport?

        • Re: Hadaščok

          slaviator     před 11 lety 13.01.2013 14:35 |  
          0 0

          Koukal jsem na isport, ještě to tam není, večer snad bude. Každopádně zase jsem si akorát připomenul, že Pázlera koupil Pelta, původně měl být do léta na Dukle, ale Jablonec si ho stáhl už nyní... :-/

          • Re: Hadaščok

            jarodo57     před 11 lety 13.01.2013 15:27 |  
            0 0

            Píše tam , že musel vyhodit jednoho zahr. hráče a ostatní, kteří s ním se poprali v baru s dlouholetými fanošky Liberce a jednoho zranili popelníkem na oku potrestat. Jedním z nich byl Hadaščok.Já myslím, že bysme už konečně měli brát kluky, kteří chtějí něco v životě dokázat a nejen se poflakovat po barech a rozhazovat peníze, které si vůbec nazaslouží.

            • Re: Hadaščok

              slaviator     před 11 lety 13.01.2013 18:54 |  
              0 0

              Jo, to vím. Porvali se v jednom baru, nějací hráči z juniorky a snad dorostu, odněkud z Bosny či Srbska mám pocit. Někdy v půli prosince to proběhlo médii. Tak v tom byl i Hadaščok? No, stane se. Víš kdo kdy se jak porval? Pudil kvůli tomu třeba nejel na ME...

            • Re: Hadaščok

              slaviator     před 11 lety 13.01.2013 18:54 |  
              0 0

              Jo, to vím. Porvali se v jednom baru, nějací hráči z juniorky a snad dorostu, odněkud z Bosny či Srbska mám pocit. Někdy v půli prosince to proběhlo médii. Tak v tom byl i Hadaščok? No, stane se. Víš kdo kdy se jak porval? Pudil kvůli tomu třeba nejel na ME...

            • Re: Hadaščok

              Barra     před 11 lety 13.01.2013 18:59 |  
              0 0

              Osobně bych tedy Hadaščuka bral. Petr Rada mu jako první dal v 2010-11 šance nastoupit v prvním mužstvu, odehrál pod ním ve 12 zápasech 527 min a dal 1 branku.

              Minulu sezónu odehrál celkem 536 min a dal 6 branek, což znamená 1 gól co 89 min! Tím byl lepší než Lafata, který potřeboval na 1 gól 108 minut.

              Tato sezóna Hadaščokovi nevyšla tak dobře (728 minut, 1 gól), ale podle mě ukázal, že má potenciál. Článek ve Sportu jsem sice nečetl, ale jedná se o mladého kluka (tento týden mu bylo 21 let), který si zaslouží další šanci.

              A ruku na srdce, kdo z nás nedělal v 20 letech sem tam nějakou volovinu? Rada by si s ním poradil, a jsem si jist že Hadaščuk věděl, že musí zabrat, svou kariéru má celou před sebou. Jestli by hostování a eventuální přestup byl finančně přijatelný, bral bych ho.

              • Re: Hadaščok

                Barra     před 11 lety 13.01.2013 19:01 |  
                0 0

                ...jist že Hadaščuk ví...

            • Re: Hadaščok

              pogin     před 11 lety 13.01.2013 19:47 |  
              0 0

              Tak on vtom baru byl třeba i Vácha, důležitý ale je že jak Vácha, tak Hadasčok se toho konfliktu nezúčastnili, to nic ale nemění natom, že já bych Hadasčoka nechtěl, žádnej zázrak to není.

              • Re: Hadaščok

                Barra     před 11 lety 13.01.2013 20:23 |  
                0 0

                Až na to, že Hadaščok je o rok a půl mladší a při to minulou sezónu byl o 100% úspěšnější než Stanislav Tecl. Ten dal 12 branek a potřeboval na 1 branku 197 min, a to v druhé lize…

                • Re: Hadaščok

                  bongor     před 11 lety 13.01.2013 20:38 |  
                  0 0

                  Ahoj Barro,kde Ty jen bereš ty statistické údaje.To koukám jaká je v
                  Belgii informovanost o českém fotbale .Ten Hadaščok se popral,to by opravdu nemusel být tak zásadní problém,já jsem se taky v životě několikrát porval a nejsem zas tak na houby.Ale jardodo má pravdu,že bychom se měli zajímat nejen o fotbalovost,ale taky o
                  zájem o fotbal,aby ho nové akvizice měly alespoň o něco větší než zájem o chlast a jiné mimosportovní požitky.Ovšem taky jde o to ,jestli jsme na tom tak,abychom mohli být tak přísní.

                  • Re: Hadaščok

                    Barra     před 11 lety 13.01.2013 21:08 |  
                    0 0

                    Ahoj Bongore, rád si vyhledávám co nejvíc informaci, než se pustím do Urteilu o něčím. Na googlu se naštěstí dá najít téměř vše. Údaje o obou hráčích se najde na

                    http://www.eurofotbal.cz/hraci/vojtech-hadascok-30108/
                    http://www.eurofotbal.cz/hraci/stanislav-tecl-13557/

                    Pěkné je, že se dá rozkliknout celý vývoj kariéry, stejně jak různé sezóny a individuální zápasy.

                    Určitě máš s Jarodo pravdu, že se nesmíme stát odkladiště problematických hráčů. Nevím, co Hajdaščok všechno spáchal, ale jestli se jedná jen o tu jednu rvačku (u které snad ani neasistoval), tak osobně nevidím problém. Jak píšeš, snad každý z nás se někdy nechal jít a hlavně když po nějakém alkoholu to může jít rychle (v holandštině je přísloví ´Als de drank is in de man, is het verstand in de kan´ - přeloženo ´Když je chlast v muži, je jeho rozum (naopak) na dně džbánu´).

                    Sezóna 2010-11 se Hadaščokovi krásně povedla, potenciál tam tedy může být. A teď jde o to, aby
                    (a) hráč si sám uvědomil, že dostává novou šanci a aby si toho tedy vážil, a podle toho také jednal na a vedle hřiště, a
                    (b) aby byl nad ním bič a abychom takového hráče drželi na krátko na uzdě.

                    Práce ne jen pro Radu, ale také pro starší, zkušenější spoluhráče, Kusýho a proč by ne také Standu Vlčka (i když Standa je povahově spíš beránek než nějaký vlk).

                    Osobně bych preferoval toho kluka nad Feninem, který novou šanci, kterou dostal v Energie Cottbus nevyužil, a naopak dle mě vinu hledá všude, jen ne u sebe.

                    • Re: Hadaščok

                      bongor     před 11 lety 13.01.2013 22:16 |  
                      0 0

                      Já skutečně nevím,nemám na Hadaščoka žádný názor.Na Fenina ano a to výrazně záporný.Nerad bych mu křivdil,ale když jsem ho poprvé viděl,tak jsem ho zařadil do škatulky "sparťan".Já si lidi takto třídím
                      a hodně často při rozhovorech s lidmi předem uhodnu,kterému ze dvou pražských eS fandí..Je to tak 75% úspěšnosti.
                      Na druhou stranu mám dost samaritánské názory,tak bych mu přál,aby se u nás chytil,jestli dorazí.
                      Holandsko.Holandsky neumím skoro ani slovo,mluvil jsem tam německy,ten základ jazyka mi připadá hodně podobný,třeba chudn avond/píšu foneticky/.Pracoval jsem tam několik měsíců a byla to velká zabíračka,bydleli jsme v penzionu Ouverkerk v Rotterdamu,měli jsme pro dva lidi cimřičky tak 12 metrů čtverečních ,bez oken.
                      Ale vydělali jsme za měsíc víc než v tehdejší ČSR za rok.
                      Rád vzpomínám,tehdy to byl neskutečný rozdíl mezi námi západem.

                      • Re: Hadaščok

                        Barra     před 11 lety 14.01.2013 08:52 |  
                        0 0

                        Goede morgen, Bongore!

                        Tak možná jsme se v Rotterdamu minuli, já jsem celkem dlouho střídavě pracoval jak v Antverpách, tak v Rotterdamu v létech ´80. Vědět, že je tam zpívající Slávista, určitě bych se na tebe přišel podívat. Máš pravdu, německy se domluvíš v Holandsku velmi dobře, holandština je taková jednoduchá němčina, bez moc gramatiky (´Kniha leží na stůl, Jdu do obchod, atd.) Jak holandština, tak němčina a určitě i angličtina se velmi dobře podobají, jako germánské jazyky mají stejné kořeny (boek – das Buch – book, goed – gut – good, drinken – trinken – to drink, atd. atd.). Určitě znáš vedle ´chudn avond´ (a to ´ch ´ je typické holandské chrochtání, Vlámové v Belgii používají měkké ´g´) ještě latentně haldu jiných slov.

                        Houd u (měj se)!

                        • Re: Hadaščok

                          bongor     před 11 lety 14.01.2013 12:06 |  
                          0 0

                          tak já jsem tam Barro asi hrál dříve,možná znáš dancing Tabaris.
                          Hráli jsme pod agenturou Lou Van Rees z Amsterdamu a také pod Ben Roos z Deventeru.Zajímavé tam bylo,že agentura Van Rees byla dost významná ,hráli pod ní třeba Stouni ,ale měla jen 2-3 zaměstnance.U nás obdobný Pragokoncert měl okolo stovky úředníků.Ben Roos byl dokonce úplně sám.Pod ním jsme působili ve Sneeku a v Enschede a potom nás vyslal do Norska.Psal jsem mu minulý rok,ale přišlo to zpět.Zemřel.

                          • Re: Hadaščok

                            Barra     před 11 lety 14.01.2013 13:04 |  
                            0 0

                            Tabaris sice neznám, ale jméno Lou van Rees o to více. Byl také impresário/producent belgických zpěváků, ale hlavně měl, jak říkáš, i velké jména pod sebou. Já mám rád francouzské chansons, a vím že i Charles Aznavou byl pod ním.

                            Včera jsem měl takový melancholický den, pouštěl si ´Il faut savoir´od Aznavoura a narazil na Lou van Rees. A cruises – artisti na výletních lodích, to byla také jeho parketa. Jinak je můj absolutní favorit Jacques Brel. Jeho ´Ne me quitte pas´ je překrásně zazpívaná poezie, která se ani nedá správně přeložit.

                            • Re: Hadaščok

                              bongor     před 11 lety 14.01.2013 14:35 |  
                              0 0

                              Ano,Aznavourovi snad organizoval jeho evropské turné.Tady myslím ,že musím trochu opravit své tvrzení o počtu jeho zaměstnanců.
                              On sám sídlil ve velmi nenápadném domě,kde měl pouze dvě kancelářičky.Nemohli jsme to ani najít.Ale myslím,že měl několik možná desítek agentů,kteří vyhledávali talentované kapely po celé Evropě.Takže jsem ho znal osobně a osobně jsem s ním vyjednával cestu kolem světa na nějakém zámořském parníku via Amsterdam-Kanáry-Havaj-Sydney.
                              Do dneška mě mrzí,že jsme nepřistoupili na jeho podmínky a tak to celé bohužel padlo

                              • Re: Hadaščok

                                Barra     před 11 lety 14.01.2013 15:03 |  
                                0 0

                                Tys mohl na cestu kolem světa, navštívit Hawaii a nechat si pověsit hula-hula holkami věnec kolem krku – a tys nepřistoupil na jeho podmínky? Paní Bongorová byla asi šťastná, ale neměl jsi být tak hodný a myslet na své blaho :-) A místo tebe to vzal Láďa Kerndl:-))

                                • Re: Hadaščok

                                  bongor     před 11 lety 14.01.2013 17:43 |  
                                  0 0

                                  No,asi máš pravdu Laďa Kerndl tam jezdil několik let.My jsme se tenkrát cítili už moc nahoře,tak jsme licitovali,ale zapomněli jsme,že
                                  žádný strom neroste do nebe.Prostě kravina,jaká se povede jednou za život.Ale zase jsem viděl hezkou krajinu za polárním kruhem.Akorát jsme tam byli v prosinci a tak jsme nic neviděli,takže ne že jsem tu krajinu viděl,ale spíš tušil.

                    • Re: Hadaščok

                      Betynka58     před 11 lety 13.01.2013 23:03 |  
                      0 0

                      Teď jsi právě asi uhodil hřebík na hlavičku. Já bych byl ochoten třeba prominout nějaký ten průšvih (samozřejmě ne příliš opakovaný), pokud ale u dotyčného vidím určité známky sebereflexe, uvědomění si, že udělal kravinu. Hledání chyby všude jinde než u sebe svědčí jednak o nedostatečném charakteru, jednak to většinou bývá začátek konce nadějné fotbalové kariéry.

                      • Re: Hadaščok

                        slaviator     před 11 lety 14.01.2013 02:31 |  
                        0 0

                        já tomu říkám "syndrom Lukáš Zelenka"

                    • Re: Hadaščok

                      slaviator     před 11 lety 14.01.2013 02:37 |  
                      0 0

                      Ostatně Fenin se taky porval v baru, minimálně jednou, když mu bylo 17/18, tak v baru Kůlna v centru Teplic, kam chodili a chodí tepličtí fotbalisté. Tehdy narozdíl od Váchy či Hadaščoka v tom Liberci se toho Fenin i aktivně zúčastnil. Takže argument "Hadaščok se porval, proto ho nechci" jako píše kolega výš, tak je podle mne dosti lichý a alibistický. Porval se i Pudil před pár lety, když mu skončila hostovačka ve Slavii a KJ dost uvažoval o tom, využít opci. A Pudil šel na nějakou pomistrovskou oslavu titulu, dostal se v hospodě do křížku s chlápkem, porvali se, on si pochroumal ruku a nejel díky tomu na ME do Švýcarska a my jsme ho díky tomu nekoupili, resp. KJ byl nakonec proti tomu využít opci. A takových případů bylo a je. Čontofalský měl rodinné problémy, několikrát k němu domů jela na podzim 2011 policie na udání že mlátí manželku a co, chtěl ho někdo kvůli tomu vyhodit ze Slavie?

                      • Re: Hadaščok

                        bongor     před 11 lety 14.01.2013 08:02 |  
                        0 0

                        Je to tak,fotbalisti jsou stejní,jako kterékoliv jiné povolání.Ale o nás ostatních se v novinách píš leda až když někoho přizabijeme,kdežto na fotbalisty,jakožto celebrity,číhá po celý rok tlupa novinářů,aby informovali nás čtenáře jací jsou to zvrhlíci.To samé nemine zpěváky,herce,úspěšné podnikatele ani neúspěšné politiky.
                        Co by chudáci novináři psali,kdybychom se všichni chovali vzorně?

                        • Re: Hadaščok

                          Barra     před 11 lety 14.01.2013 08:43 |  
                          0 0

                          Když nestačí ústní argumenty, máme k dispozici jiné, více přesvědčivé :-)

                          Ale beze srandy, Bongor má samozřejmě pravdu, fotbalisté jsou také jen lidé, se svými emocemi. A někdy převaří kotel – jak na hřišti, viz Zinedine Zidane a Materazzi, tak i v soukromí. Stane se, někdy je příliš až moc…

                          • Re: Hadaščok

                            bongor     před 11 lety 14.01.2013 11:19 |  
                            0 0

                            Navíc,pokud někam přijde fotbalista,nebo jiná známější osobnost,jsou na to od ostatních hostů dvě reakce.Jedni jsou rádi,že
                            si s nimi třeba mohou chvíli pokecat,druzí, zvláště už trochu posilnění alkoholem se snaží vyniknout před kamarády a takzvaně si na nich "honí triko".To jsou potom ty vzpomínky na velké hrdinství typu"to jsem mu to dal ,frajírkovi".A potom není divu,že vzniknou třenice,kolikrát dojde až na pár přes hubu.

                            • Re: Hadaščok

                              Barra     před 11 lety 14.01.2013 11:26 |  
                              0 0

                              Máš pravdu, někteří pak cítí neodolatelnou chuť se zbavit svého mindráku…

                              • Re: Hadaščok

                                Barra     před 11 lety 14.01.2013 11:32 |  
                                0 0

                                Nemohl jsem najít správné slovo v češtině, místo ´chuť´ by tam mělo být ´nutkání´ podle slovníku.

                                • Re: Hadaščok

                                  bongor     před 11 lety 14.01.2013 11:57 |  
                                  0 0

                                  Ne,já myslím,že chuť je tam taky v pořádku.

                                  • Re: Hadaščok

                                    jarodo57     před 11 lety 14.01.2013 16:58 |  
                                    0 0

                                    Já jsem jenom napsal to ,že byl u nějaké rvačky.V žádném případě toho kluka nechci odepisovat jen jsem to doplnil s větou, že bysme se spíše měli poobhlížet po hráčích , kteří nevytloukají bary apod. Nezlobte se na mě , ale když dnešní profesionální fotbal je bohužel už o něčem jiném než za našich mladých let,že mám pravdu Bongore a Barro?Já se tedy hlavně divím ,že zrovna do Slávie se za poslední dobu takovýchto hráčů dostalo hodně a ani s jedním (možná Čonto je vyjímka) jsme neměli dobré zkušenosti natož ,aby nám takový hráč něco pozitivního přinesl.Co se týká toho Hadaščoka ,tak zrovna u něho bych to neviděl na nějaký zázrak. I když jsem ho viděl při jednom zápase Liberce ,kde střídal a dal gól a byl opravdu oživením tak v dalším mi připadl ,že je to prachobyčejný průměr. To by snad ,ale odpovídalo jeho věku(nestálost formy),ale je tady zase to ale.Nejlepší by bylo se zeptat Šilhavého,vždyť je to taky bývalý Slávista.Určitě bych mu, dal přednost před Feninem. To se všichni tady na mě nezlobte ,ale to je hodně velké šlápnutí vedle. Tam podle mě jde někumu o pěkný peníz do kapsy(a myslete si všichni ,kteří si o něm myslíte , že je to fotbalista svý)

                                    • Re: Hadaščok

                                      bongor     před 11 lety 14.01.2013 17:35 |  
                                      0 0

                                      Ale já mám jarodo v podstatě stejný názor jako Ty.Jenom jsem k tomu ještě dodal některé věci,ke kterým je podle mě dobré přihlížet,než člověk vynese nějaký konečný verdikt.Jinak Ty jsi pouze interpretoval zprávu a vyslovil svůj názor.Zcela v pořádku,tak by měla vypadat každá slušná diskuse.Co by se měl na Tebe někdo zlobit?
                                      Hadaščok opravdu je takový muž chvíle,mně se to taky tak jevilo.Střídal,vlítnul na plac,byl u všeho,za pět minut dal góla a od té chvíl jen stínoval.Asi jsme viděli stejný zápas.

                                      • Re: Hadaščok

                                        jarodo57     před 11 lety 14.01.2013 18:39 |  
                                        0 0

                                        Ale slova konečný verdikt já ve své mluvě nemám a už vůbec nejsem zastáncem radikálních řešení (ve Slávii vyjma odchodu několika lidí ). Mým hlavním charakterovým rysem je ohleduplnost,pokora a úcta k lidem a hlavně k těm co něco dokázali a nebo k těm co něco chtějí dokázat.Jenže s těmito vlastnostmi v té dnešní džungli je těžké vyžít.Slávia je pro mě první láska a láska na celý život a tak to cítím u mnohých z vás a proto sem píšu.

    • Re: Hadaščok

      zeleznik2     před 11 lety 15.01.2013 17:18 |  
      0 0

      Zajímavá možnost, ale máme trošku přetlak v záloze: Petrák, Gecov, Mičola, Kisel, Zmrhal, Tusjak, Koreš, Hurka, D. Veselý, který ale má jít na hostovačku a hrál zde i Vošáhlík, navíc Rada se vyjádřil ve Sportu, že by rád hrál na dva útočníky, takže zbývají 4 místa v záloze, bral bych ho, ale až po sezoně, kdy skončí Kisel, takhle bysme museli nechat sedět na lavičce perspektivního Zmrhala či drahého Mičolu, protože zatím to vypadá, že Petrák, Gecov a Kisel, kteří mají asi místo v základu jisté.

  10. Re: Kteří hráči ve Slavii skončí?

    zeleznik2     před 11 lety 14.01.2013 17:08 |  
    0 0

    V první řadě trojice veteránů:

    Lukáš Jarolím 100% bohužel velké zklamání, poslední dva tři roky tragédie, myslel jsem, že skončí už teďka na podzim

    Karolko Kisel - 100% sám deklaroval, že je to jeho poslední sezona

    David Hubáček - tady bych to viděl ještě na jednu sezonu a lavičku náhradníků, kdyby někdo vypadl ze základu tak jako alternativa, pravděpodobnost odchodu 50%

    Kamil Čontofalský - podle mne zůstane ještě dvě sezony, souhlasím 15% konce

    Jan Vošahlík - 50% na eurofotbalu je poznámka, že má přijít 30.6.2013 jako volný hráč, uvidíme na jaře zda výkony přesvědčí, že na Slavii má

    Martin Dostál - 50% osobně mne nepřesvědčil, na základ nemá, hráč na lavičku, hostování či prodej

    Jan Hanuš - 85% též si myslím, že odejde, škoda, že nedostal moc příležitostí, rád bych ho viděl chytat za Slavii, Berky mne jako dvojka vůbec nepřesvědčil viz katastrofa v poháru a v soutěžních zápasech na podzim.

    Štěpán Koreš (23 let) - 85% Štěpán mne bohužel nepřesvědčil, občas zazáří, ale horších výkonů více, maximum lavička náhradníků, myslím, že odejde sám

    Martin Berkovec (23 let) - kdybych rozhodoval já, tak po podzimu 100% odchod, co předvedl byla hrůza, ale uvidíme na jaře, pokud dostane další šanci a pokazí jí tak skončí určitě, takhle dávám 50% na odchod