Fortuna liga

Eden uvidí souboj prvního s druhým

Fanoušci sešívaných uvidí po dlouhé době přímý souboj o první místo, když domácí Slavii vyzve v sobotní večer aktuální lídr ligy z Plzně.

Navzdory tomu, že zápas poběží živě na ČT Sport, se očekává vysoká návštěva nad 10 tisíc diváků. Není se co divit, červenobílí po letech utrpení prožívají snový vstup do nové sezóny. Silně obměněný tým pod Miroslavem Beránkem zatím šlape na výbornou, i když se v sobotu ukáže, zda červenobílé nerozhodí poslední prohra z teplických Stínadel. Každopádně by měl Slavii již pomoci uzdravený kapitán a lídr týmu Martin Latka.

Slavii navíc čeká soupeř z nejtěžších. Plzeňská Viktoria je v posledních letech nejúspěšnějším tuzemským celkem, když dvakrát během posledních čtyř let vyhrála titul a hrála základní skupinu Ligy mistrů. Úvod do aktuální sezóny ale Plzni příliš nevyšel, když se z Evropy pakovala po prvním dvojutkání s rumunskou Ploještí. Stejně tak si kufry sbalil kouč Uhrin ml., kterého vystřídal slávistům velice dobře známý trenér Koubek. Premiéra v minulém kole mu vyšla dobře, Plzeň doma rozdrtila slabý Hradec přesvědčivě 4:0.

Navzdory opačné kvalitě týmů v posledních letech, se Slavii proti Plzni nedařilo špatně a se svým soupeřem si připsala několik dobrých výsledků. V sezóně 2010/11 ztížili premiérové získání titulu Viktorii Milan Černý s Karolem Kiselem, když dvěma góly v posledních minutách zápasu uzmuli ve Štruncových sadech pro Slavii cennou remízu 2:2. I další ročník dokázali sešívaní proti Plzni uhrát body, když ji tehdy v památném domácím zápase porazili 2:1 brankami Pospěcha a Hurky. Šlo o nejsvětlejší moment nenáviděného trenéra Straky, který v současné době bojuje o Ligu mistrů se Slovanem Bratislava. Sezóna 2012/13 a další slavné vítězství nad Plzní, tentokrát venku 1:0 po úchvatné brance Milana Škody. Slavia se navíc většinu zápasu bránila o 10 bez vyloučeného Juhara. Další nejsvětlejší moment pro našeho ex-trenéra, v tomto případě současného lodivoda mládežnické reprezentace Michala Petrouše. Vloni, v historicky nejhorší sezóně v samostatné české lize, Slavia opět dokázala s Plzní bodovat - venku hrála pod tehdejším trenérem červenobílých a nynějším koučem Plzně Koubkem 1:1.

Zmínku si zaslouží i výkony rozhodčích ve vzájemných zápasech, které velmi často Slavii poškozovaly. Řeč už byla o vyloučení Juhara, které bylo velice přísné a které ignorovalo Horváthův podíl ve strkanici. V živé paměti fandové jistě mají i penaltu z 89. minuty loňského podzimu po naprosto čistém skluzu Dostála. Naštěstí tehdy Horváthovu ránu z puntíku zneškodnil Rakovan. Sobotní zápas píská sudí Zelinka, který rád pouští tvrdou hru a pak se nebojí trestat kartami, ostatně v minulém kole vyloučil hned dva jihlavské hráče. Nezbývá než doufat, že si v červenobílém pekle nedovolí tlačit káru protežované Plzni příliš okatě.

Tip na sestavu: Hrubeš - Nitrianský, Latka, Bílek, Juhar - Baéz, Zmrhal - Černý, Boudjemaa, Piták - Škoda

Kurzy dle Fortuny: 3.95 - 3.5 - 1.9

Komentáře (137)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    Oja     před 10 lety 21.08.2014 14:02 |  
    0 0

    V roce 2011 nedával oba góly Milan, první gól dal tuším Kisel.

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      (host)     před 10 lety 21.08.2014 14:08 |  
      0 0

      Opraveno, díky. :) Ten zápas jsem tehdy neviděl, protože jsem měl sám zápas. Když jsme končili, tak tam v hospodě byl stav 2:0 a 5 minut do konce, přijel jsem domů a nestačil se divit. :)

  2. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    spino     před 10 lety 21.08.2014 14:10 |  
    0 0

    Zkusil bych tuto sestavu:

    Hrubeš - Mikula (pokud je už zdráv, jinak holt Nitrianský), Latka, Bílek, Juhar - Baéz - Černý, Boudjemaa, Zmrhal - Škoda, Balaj

  3. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    PetCC     před 10 lety 21.08.2014 14:37 |  
    0 0

    "když ji tehdy v památném domácím zápase porazili 2:1 brankami Pospěcha a Hurky" - pámátnej byl, ale asi ne pro mě. Já si tenhle zápas nepamatuju vůbec :-)
    Pamatuju si zápas, kdy Zlámal zavinil penaltu, pamatuju si zápas, kdy dával gól Škoda, ale na tenhle nemám nic. Asi kvůli tomu Strakovi.

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      Mike     před 10 lety 21.08.2014 14:43 |  
      0 0

      Já si ho pamatuju dobře, Plzeň vedla gólem Koláře, pan odcentroval Milutinovič a Pospěch skluzem na zadní tyči vrovnal na 1-1 a pak Pospěch přistrčil patičkou na vápně Hurkovi a ten zleva prostřelil plzeňského brankáře. Kdo to byl, už nevím. Druhou půli nás svírali, v nasatvení šel sám na brankáře Paprčiak, ale nedal.

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        Navyseals     před 10 lety 21.08.2014 14:58 |  
        0 0

        Pospěch nepřihrával Hurkovi patičkou, tenkrát nás několikrát podržel Čontofalský a všemi nenáviděný Cicman tenkrát vymazal nejlepšího hráče ligy Jiráčka.

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          Mike     před 10 lety 21.08.2014 15:09 |  
          0 0

          A ještě si pamatuju, jak Plzeň kopala kolem 80.minuty spousty rohů a nejzajímavější na nich bylo, že Horvi BĚHAL jak šílený od jednoho rohového praporku k druhému.

            • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

              Huzgi (přítel SN)     před 10 lety 21.08.2014 15:35 |  
              0 0

              Kde nakonec skončil Milutinovič?

              • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                Deba     před 10 lety 21.08.2014 15:40 |  
                0 0

                Inter Zapresic ;)

            • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

              quelhar (admin)     před 10 lety 21.08.2014 15:41 |  
              0 0

              Wow, musím přiznat, že já si na ten zápas taky nevzpomínám a ani po shlédnutí branek si nic nevybavuji. A je opravdu pozoruhodné, že jsme dokázali porazit Plzeň s Cicmanem, Milutinovičem a Hurkou v základní sestavě, skoro celý druhý poločas pak hrál Paprčiak.

              • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                Navyseals     před 10 lety 21.08.2014 15:43 |  
                0 0

                říkám, životní Cicmanův zápas

  4. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 21.08.2014 14:54 |  
    0 0

    V sestave bych rekl, ze bude jiny pravy zaloznik. Preci jen Nitro s Pitakem proti Limberskymu s Pilarem, to se mi nezda. Tipuju Vukadinovice.

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      Mike     před 10 lety 21.08.2014 15:12 |  
      0 0

      Myslím, že vpravo bude Milan Černý, jak píše autor. Ještě bych zkusil Pitáka na podhrota, doleva před Juhara Zmrhala, aby eliminovali Řezníka s Petrželou. A dopostřed Baéze a Boudejeemu.

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        Navyseals     před 10 lety 21.08.2014 15:15 |  
        0 0

        něco mi říká, že tentokrát půjdou průsery z jejich levý strany

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          quelhar (admin)     před 10 lety 21.08.2014 15:23 |  
          0 0

          To neni tak tezke odhadnout, kdyz tam hraji za sebou nejlepsi levy bek a nejlepsi levy zaloznik v lize :o) Taky mam obavu, ze Nitriansky si asi v tomto zapase sve renome prilis nevylepsi :o/

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            Mike     před 10 lety 21.08.2014 15:31 |  
            0 0

            Tak to prrr, soudruh Konečný ze Sportu by Ti tvrdil, že nejlepší dvojice nalevo je Costa a Krejčí...
            A jako nezaujatý pozorovatel musím uznat, že máš pravdu. Eliminace plzeňské levé strany bude klíčem ke konečnému výsledku.
            Takže asi bohužel Nitrianský a já bych dal před něj Milana Černého. je to buldok, a nikdo jiný mě nenapadá.

            • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

              quelhar (admin)     před 10 lety 21.08.2014 15:36 |  
              0 0

              Jojo, taky bych dal před Nitrianského nejběhavějšího hráče v kádru.

              • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                Navyseals     před 10 lety 21.08.2014 15:40 |  
                0 0

                Měl by hrát Mikula, Pilař si z Nitrianskýho udělá trhací kalendář

                • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                  spino     před 10 lety 21.08.2014 15:52 |  
                  0 0

                  Musíme hlavně hrát ofenzivně. Plzeň má hodně slabou obranu. A jestli bude hrát tchoř, tak mu nedávat čas na koncové přihrávky.

                  • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                    Navyseals     před 10 lety 21.08.2014 15:55 |  
                    0 0

                    je fakt, že obranu mají hroznou, ale oni hrozí hlavně z brejků, otevřenej fotbal s nimi hrát nemůžeme

                    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                      spino     před 10 lety 21.08.2014 16:16 |  
                      0 0

                      Až na Limberskýho, to je pořád bohužel nejlepší český krajní obránce, navíc má teď i formu, ale stoperská dvojice je příšerná, hlavně Hubník by podle měl problémy i v průměrném českém klubu.

                    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                      martyni (přítel SN)     před 10 lety 21.08.2014 16:18 |  
                      0 0

                      tak z brejku bychom meli hrozit my, zas brejkovy muzstvo ted mame. jen se nesmime nechat vzadu vykostit a v predu mic trochu udrzet.

              • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                Fulham     před 10 lety 21.08.2014 19:15 |  
                0 0

                Mám Míňu v oblibě, ale v Tepláku jsem ho měl první půlku přímo pod náma a moc Juhymu nepomohl....snad to doladěj..

            • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

              bongor     před 10 lety 22.08.2014 06:54 |  
              0 0

              Teda když to píše soudruh Konečník,tak je to pravda!Ti soudruzi Costa a Krejčí,to je lahůdka,vždyť dokonce dali góla i ve Zwolle.
              A dali Limba s Pilařem góla ve Zwolle?Nedali!Tak je jasné ,kdo je tady nejlepší.A kromě toho nikdo nemůže být lepší než vládci Prahy.

  5. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    Borris     před 10 lety 21.08.2014 16:03 |  
    0 0

    Tak jsem taky sám zvědav jak se pochlapíme proti silné Plzni. Jenže není vůbec důvod se jich bát. Máme natolik silný mančaft že je můžeme porazit. Teplice hoďme za hlavu. Tam se to nepovedlo, to se stává. Věřím že zítra zase navážeme tam, kde jsme proti Liberci skončili.

    Přiznám se že mě také trošku děsí levá strana Plzně. To je opravdová palebná síla. A jen doufám že se uzdraví Honza Mikula, který by se svým buldočím stylem mohl na ty dva platit. Upřímně řečeno mě představa že by na ně měl hrát Nitrak trochu děsí. No a před Honzu Mikulu klidně zase Vukadina. Jen se asi naše pravá strana musí připravit na to, že to bude pěkný záhul a směrem dopředu už to bude hodně o vůli. Míňu nechat vlevo, ten by svou rychlostí na Řezníka mohl platit. Jinak myslím že není důvod aby jsme proti nim byli zabetonovaný. To by byla cesta do pekel a my navíc máme na to je porazit útočným fotbalem. Tak v sobotu SKS!!!

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      spino     před 10 lety 21.08.2014 16:20 |  
      0 0

      Na fotogalerii Boudjemaa nemá rozlišovák, takže zřejmě v základu nebude. Tím mě už Beránek trošku štve. Měl by ho brát takového jaký je, čili technik do kombinace a pro koncové přihrávky. Má rád držení míče. Nikdy mu tam nebude sklepávat ty nakopávané míče přes střed hřiště.

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        bongor     před 10 lety 22.08.2014 06:57 |  
        0 0

        Jestli MB čte naše komentáře,tak se teď pěkně vyděsí.To už si teda dovolil moc,naštvat spina!

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          Sedrousek     před 10 lety 22.08.2014 18:40 |  
          0 0

          Mně děsí jeho fyzička. Buď by měl trochu přidat a nebo by měli vyhodit kondičního trenéra. Protože dělá něco špatně. Jestli nevydrží běhat (aspoň) 70 minut tak nemá v základní sestavě co délat

  6. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    moody     před 10 lety 21.08.2014 16:20 |  
    0 0

    System nevyzkousenej, ale tahle sestava by me bavila: Hrubes - Bilek, Latka, Dobrotka - Baez - Cerny, Pitak, Boudjemaa, Juhar - Skoda, Balaj. Na ctyri cistice ve stredu defenzivy, dva hbite kraje, dva tvorive hrace a dva utocniky. Nebezpecny smerem dopredu a ano, i smerem dozadu :)

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      spino     před 10 lety 21.08.2014 16:22 |  
      0 0

      Tímhle herním systémem jsem se Slavií vyhrál v FM Ligu mistrů. :DDD

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        Sedrousek     před 10 lety 22.08.2014 18:42 |  
        0 0

        No co tak by nám dali bůra. Však bylo i hůř

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      Navyseals     před 10 lety 21.08.2014 16:27 |  
      0 0

      tohle bys zkoušel zrovna proti Plzni? to máš teda koule...

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      klimi     před 10 lety 21.08.2014 16:27 |  
      0 0

      Proti Plzni naprostá šílenost! Kdo bude bránit kraje Řezník-Petržela a Limberský-Pilař? Na křídlech jen jeden hráč proti dvěma útočným soupeřům....

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        lassiter     před 10 lety 21.08.2014 16:33 |  
        0 0

        no co, normální 3-5-2 který se tu hrálo dvacet let :-)

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          Navyseals     před 10 lety 21.08.2014 16:34 |  
          0 0

          no a za Bicana se hrálo na dva obránce, tomu se říká pokrok

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          moody     před 10 lety 21.08.2014 16:38 |  
          0 0

          Tak tak, Bilek a Dobrotka by hrali neco mezi stredovym a krajnim obrancem, navic Plzen hraje na jedineho hrota. Vim, odvazne, ale... :)

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            klimi     před 10 lety 21.08.2014 16:41 |  
            0 0

            Jasně, Bílek s Dobrotkou by bránili kraje a Latka by byl jeden na jednoho na jejich útočníka, to je dobré no :)))

            • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

              Navyseals     před 10 lety 21.08.2014 16:42 |  
              0 0

              to by byl hurá fotbal :-) dáme víc než dostaneme

            • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

              lassiter     před 10 lety 21.08.2014 16:45 |  
              0 0

              Chramostu by si nějak pohlídal... :-) Vůbec už se těším na jejich souboje, pokud se k nim teda Martin dostane, on je to prevít rychlej (a simulantskej).

              • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                klimi     před 10 lety 21.08.2014 16:47 |  
                0 0

                Jo? Tak to bych chtěl vidět jak. Chramosta by udělal jeden rychlý krok a Laty by byl bez šance, to by měl spíš větší šanci proti Bakošovi a těm dalším...

                Vůbec nechápu, že zrovna proti Plzni chcete hrát na tři stopery, to je fakt vražda :)))

              • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                slaviator     před 10 lety 21.08.2014 17:25 |  
                0 0

                "Jasná penalta. Sáh na mě, to se nesmí" :DDD

  7. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    stromovous (přítel SN)     před 10 lety 21.08.2014 16:55 |  
    0 0

    Tip na sestavu: Hrubeš - Nitrianský, Latka (není-li v pořádku tak Dobrotka), Bílek, Juhar - Baéz, Zmrhal - Vukadinovič, Boudjemaa, Černý - Škoda

    Přání na sestavu: Hrubeš - Mikula, Latka, Dobrotka, Juhar - Baéz, Gecov - Nitrianský(Vukadinovič), Piták, Boudjemaa - Škoda

    PS: A nebo stoperskou dvojici Latka, Bílek a Dobrotku na beka, kterýho hrál, jak jsem se nedávno zde v diskusi na SN dozvěděl, ve Slovanu Bratislava.

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      stromovous (přítel SN)     před 10 lety 21.08.2014 17:01 |  
      0 0

      Příště bych se měl nejdřív podívat na oficiálky. "Dobrou zprávou je návrat kapitána. „Uzdravil se Martin Latka, lehkou virózu má Karel Piták, ale do utkání bude připraven,“ ujišťuje trenér."

      Ale o Mikulovi ani slovo.

  8. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    slaviator     před 10 lety 21.08.2014 17:28 |  
    0 0

    Sestava Slavie: Hrubeš - Nitrianský, Latka, Bílek, Juhar - Vukadinovič, Baéz, Zmrhal, Černý - Škoda, Balaj.

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      stromovous (přítel SN)     před 10 lety 21.08.2014 18:05 |  
      0 0

      Přání, tip nebo zaručená zpráva? :)

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        slaviator     před 10 lety 21.08.2014 20:01 |  
        0 0

        tip :-) Kdyby to bylo přání, figuroval by tam Boudjemaa, který však dneska na tréninku neměl rozlišovák a začne tak imho na lávce ...

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          stromovous (přítel SN)     před 10 lety 21.08.2014 20:39 |  
          0 0

          To vycházíte z tý jedný fotky na slavia.cz nebo mi ještě něco uniká?

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            slaviator     před 10 lety 21.08.2014 21:06 |  
            0 0

            to taky...

            • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

              slaviator     před 10 lety 21.08.2014 21:07 |  
              0 0

              ...kromě toho vycházím z toho, že v tomhletom je Beránek podle mého trochu konzervativní trenér. Ale jo, možná místo Balaje bude Damien (nebo Káca) nakonec v základu...

              • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                stromovous (přítel SN)     před 10 lety 21.08.2014 21:16 |  
                0 0

                No já jen k tý fotce, sice nejsem odborník na to, kdo má nebo nemá rozlišováky na tréninku Slavie, a zda ten, kdo ho má, tak ho má celou dobu a o víkendu pak hraje, ale když jsem hrál fotbal, tak jsem klidně během jednoho tréninku - v závislosti na tom, co se zrovna nacvičovalo - Xkrát rozlišovák měl a Xkrát neměl. :)

                • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                  slaviator     před 10 lety 21.08.2014 21:36 |  
                  0 0

                  Tak souhlas, ale zase by se v lize měl sehrávat se spoluhráčema ten co bude pak s nima hrát, na druhou stranu klidně hodinu a půl před zápasem někdo může dostat střevní chřipku a vypadnout ze sestavy a hrát pak musí někdo s kým se počítalo celej tejden na lavičku... :))

                  Ale jak říkám, Beránka vidím jako konzervativnějšího trenéra, zatím to funguje, do základu sahat nebude (kromě Latky)

  9. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    lassiter     před 10 lety 21.08.2014 18:00 |  
    0 0

    Věřím v nějakou standardku a že se tam Latka nebo Škoďák hlavou najdou. V Teplicích kopal přímáky zprava Vukadinovič a zleva Juhar, což se mi teda úplně nelíbilo, přijde mi, že když to kope zprava levák a naopak, tak je to mnohem nebezpečnější a navíc tam těžko chodí brankář. Bod by nebyl úplně špatný, když ho mohla uhrát Příbram... Tipuju 2:2 a deset tisíc vydaných vstupenek či diváků nebo jak to teď hlásí. Ještě bych se přimlouval k panu hlasateli, zda by bylo možné se neopičit po všech možných stadionech a nevyvolávat střelce gólů (pokud se tedy zadaří).

  10. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    slaviator     před 10 lety 21.08.2014 19:48 |  
    0 0

    anketa:

    Budete mít radost, když dneska chcípne sparťanům další koza?
    a) ano
    b) ano
    c) ano

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      lassiter     před 10 lety 21.08.2014 20:20 |  
      0 0

      no, dobře Tomáš :-)

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 21.08.2014 21:32 |  
      0 0

      Chudak pan Svejdik kuli unave nehraje..

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        slaviator     před 10 lety 21.08.2014 21:43 |  
        0 0

        Zajímavý, že fotbalisti z top lig odehrajou za sezonu i 80 zápasů (třeba v Premier League to není nic nemožného, pokud ten hráč hraje i za repre a tým hraje evropský poháry), to by se z toho Švejdík asi pos...l

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          honza_sl     před 10 lety 21.08.2014 22:22 |  
          0 0

          Z toho by se pos... kterejkoli hrac cesky ligy.

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            Kara (přítel SN)     před 10 lety 21.08.2014 22:27 |  
            0 0

            Tak ono je teda zase otázka, nakolik je to z dlouhodobýho hlediska pro ty fotbalisty dobrý, když hrajou v takovéhle zátěži. Každopádně co by dělal Šmejdík, tu už bylo řečeno...

            • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

              slaviator     před 10 lety 21.08.2014 22:49 |  
              0 0

              Nesmí to být skokový, jinak těch pár let na nejvyšší úrovni to asi v dnešní době špičkové regenerace nemusí nutně vadit, pokud fotbalista regeneraci poctivě dodržuje a nešálí ji... Horší podle mého je pro fotbalisty z dlouhodobého hlediska pokud naskočí v 17-18 do ligy. Jen ve Slavii kolik bylo za posledních pár let takových hráčů - a kolik z nich mělo problémy s (nejen křížovými) vazy. V Arsenalu je to podobné...

              • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                Kara (přítel SN)     před 10 lety 21.08.2014 23:16 |  
                0 0

                Tak Arsenal jsem jednu dobu podezírala, že je tam nějaká systémová chyba v zátěži a léčení, protože tam na vazy odpadlo fakt hodně hráčů. Každopádně na té zátěži mladých něco je - dokud to tělo není dovyvinuté, asi to může nadělat paseku.

                • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                  slaviator     před 10 lety 21.08.2014 23:53 |  
                  0 0

                  To by bylo systémové i ve Slavii. Jenže ono bylo v podstatě jedno za jaké trenéra naskočili do ligy a kdo byl kondičním trenérem... Ono prostě tělo fyziologicky v 18 není připraveno na takovou zátěž, jakou snese o dva o tři roky později. Pokud je to právě s mírou a s detailně promyšleným zapracováváním, kdy se starty sbírají po minutách a postupně zátěž roste, tak se tomu nejspíše dá předejít - a minimálně to tomu hráči neuškodí.

                  Ale je taky pravda, že třeba o různých hráčích z Afriky, kteří v 16, 17 přestupují do Barcelony, Arsenalu, Chelsea, nizozemské či belgické ligy apod kolují zlé řeči, že jim bývá mnohdy více let než je oficiálně uváděno. Bordel v afrických státech by umožňoval je "úředně omladit", aby byli dražší (17tiletý hráč s muskulaturou 20tiletého má jinou cenu než 22tiletý hráč), stejně jako je prokázáno v Číně, že se gymnastky úředně postaršují (gymnastkám snad smí být 16 a více let a nejen na OH v Pekingu byl problém, že Čína 12, 13tiletým holčičkám dodala jiné rodné listy, které je dělaly staršími...)

                  • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                    Kara (přítel SN)     před 10 lety 21.08.2014 23:59 |  
                    0 0

                    No jasně, tohle omlazování je vůbec velkej nejen sportovní, ale i etickej problém a bohužel je to zase všechno hlavně kvůli prachům a výkonu, často bez ohledu na ty sportovce. Ta Čína je v současný době asi extrém, nicméně ne tak dávno jely různý problematický metody (typu otěhotnění a následný potraty gymnastek kvůli pružnějšímu tělu) ve velkém v celém východním bloku a čert ví, jak je to s některými těmi zeměmi dodnes...

                  • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                    bongor     před 10 lety 22.08.2014 07:07 |  
                    0 0

                    Nesmíš zapomínat,že černoušci dříve vyspívají,takže se to takhle nedá srovnávat.

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            slaviator     před 10 lety 21.08.2014 22:44 |  
            0 0

            Nemyslím si. Je to o zvyku. A náročnosti tréninků a regeneraci. A tempu zápasů.

            Tréninků je v české lize méně než v Anglii, Itálii i Německu a jsou méně náročné. Regeneraci máme v lize nejspíše světovou, pokud po zápase jdou fotbalisti do Kozičky (ti pražští) apod nebo pokud v Plzni ve tři ráno musí Hubník podpírat Horvátha aby se ten nesložil na zem a Fillo tam skáče po střechách aut před nočním klubem... A tempo zápasů? Stačí si přepnout z TOP5 ligy na naši a člověk zjistí, jak je to tempo rozdílné. Takže těch 80 zápasů za rok by odchodit dokázal i Horváth...

            • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

              Barra     před 10 lety 21.08.2014 23:19 |  
              0 0

              80 podle me ne, spis kolem 60 -:)

              Dival jsem se na hrace jako Terry, Cech, David Luiz v Premier League, Manuel Neuer a Arjen Robben v Bundesliga, Messi a Ronaldo v Primera Division. Hraci kteri hraji narocnou ligu, dostali se daleko v poharech, hraji v narodnich muzstvech. Kdyz vezmeme 4 tydenni prestavku na konci sezony, znamena 80 zapasu rocne dva zapasy tydne, rok co rok. Ty by uz museli byt Superman, jestli ne robot.

              • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                Thane (přítel SN)     před 10 lety 21.08.2014 23:39 |  
                0 0

                Rikal special 1 ze Oscar odehral za rok myslim 87 zapasu..to je asi extrem trochu ale +- 80 je asi celkem realny..

                • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                  slaviator     před 10 lety 21.08.2014 23:46 |  
                  0 0

                  Záleží taky v kolika zápasech byl střídající jen na posledních pár minut... Každopádně 87 zápasů za sezonu by byla superdarda

                  • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                    Barra     před 10 lety 22.08.2014 00:28 |  
                    0 0

                    V 2012-13 nastoupil Oscar celkem 64 x za Chelsea, odehral 4.177 minut, tedy ekvivalent 46 zapasu.

                    http://www.transfermarkt.co.uk/oscar/leistungsdaten/spieler/85314/saison/2012

                    Dale hral 16 x za Brazilii, ne vzdy odehral cely zapas, ale berme ze ano. Celkem to tedy dava 46 plus 16 = 62 zapasu.

                    Minulou sezonu odehral v 47 zapasech 3.124 minut, tedy ekvivalent 34 celych zapasu, k tomu opet 16 zapasu za Brazilii.

                    I tak samozrejme uctihodne vykony, ale odehrat prumerne 80 zapadu, tedy 2 tydne, je podle je nad sily hracu.

                    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                      Thane (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 10:15 |  
                      0 0

                      Ja nerikam ze by to mela byt naka norma, ale hrac roste v zapasech. Pokud odehraje 30 zapasu jako v cesky lize tak nikdy nevyroste. Proto jsem treba pro rozsireni souteze..

              • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                slaviator     před 10 lety 21.08.2014 23:44 |  
                0 0

                Mám pocit, že někdo před nedávnem odehrál asi 79 za jednu sezonu :) Ale ono je zavádějící: brankář odchytá 90 minut a ač se to nezdá, tak je to také náročné a těch 6-7 km klidně během zápasu ujde (TOP hráči běhají 12+ km), někdy i více. A pak to může být útočník, který naskočí na posledních pět minut a připíše si start...

                Je to také zavádějící v tom, že dříve (70. léta, 80. léta) byl fotbal pomalejší než dneska, světový fotbal měl rychlost asi jako dneska český (nadsázka), od té doby se rychlost a agresivita v osobních soubojích zvýšila - takže dva dřívější zápasy vydají za jeden dnešní. Ale zase je tu kvalitnější a promakanější regenerace, různé podpůrné (legální) přípravky od iontových nápojů přes stravu po nevím co, v TOP týmech má každý klíčový hráč svého osobního maséra (opět trochu nadsázka :-) ) a tréninkové plány se s pomocí moderní techniky pasují přímo na tělo toho či toho hráče (ať sportester hodinky nebo poslední měsíce se začaly využívat různé čipy na těle, které snímají pohyb hráče a software toto pak vše v reálném čase vyhodnocuje a trenér to v reálném čase vidí na displeji tabletu, popřípadě v Google Glass...)....

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        bongor     před 10 lety 22.08.2014 07:04 |  
        0 0

        Není on to nakonec tajnej slávista?

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          bongor     před 10 lety 22.08.2014 07:07 |  
          0 0

          To bylo na soudruha Švejdíka a nějak se to posunulo dolů.

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            Kara (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 09:07 |  
            0 0

            Jakože "potrefená husa"? :D

  11. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 07:10 |  
    0 0

    Nebudu tipovat sestavu, ale považuji za nezbytné hrát v rozestavení 4-2-3-1 jako po střídaní Balaje v Teplicích. Lze čekat, ze nas bude stejně jako Teplice přehrávat,tak je potřeba to dozadu zpevnit. Pokud nastoupíme v 4-4-2, v body moc nevěřím.

    Jinak nevíte,jak je na tom Mikula?

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      afro     před 10 lety 22.08.2014 07:59 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím, v Teplicích to pan Beránek viděl a reagoval poměrně brzkým střídáním. Snad nebude mít příliš konzervativní přístup a budeme hrát na na tři střední záložníky. Pro zklidnění hry a přesnost přihrávek je imho potřeba dát do základu Boudjemaau nebo Pitáka a nebo oba. Ty rychlé ztráty míčů z důvodu nepřesností jsou zlo.

      V útoku bych víc věřil Balajovi.

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        bongor     před 10 lety 22.08.2014 09:25 |  
        0 0

        Vlastní výkon Necid hodnotit nechtěl, trenér Ron Jans si ho však nemohl vynachválit. "Udělal na mě obrovský dojem. Umí hrát hlavou, je fyzicky silný, dokáže udržet míč a je to výborný týmový hráč. Navíc je pracovitý a myslím, že nám tady bude velmi dlouho dělat radost," prohlásil.
        To mně neleze moc do hlavy.U nás byl Necka slaboučkej a najednou za pár týdnů jsou z něj v Holandsku nadšený.sralťani z něho byli nešťastný.Škoda,že u nás nezůstal,Míra by si s tím určitě taky dobře poradil.Jak je vidět,nejlepší český útočník současnosti na to má.Doufám,že to předvede s plnou parádou i na Letné v zápase s Prahou.

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          Pajja55     před 10 lety 22.08.2014 09:42 |  
          0 0

          Disciplinárka udělila Slavii pokutu 20 tisíc Kč za chování diváků v utkání s Libercem.

          Nevíte čím se fanoušci provinili? To jako za to několika málo vteřinové vulgární skandování pí*a Damková? To je opravdu výsměch.

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            Barra     před 10 lety 22.08.2014 10:11 |  
            0 0

            Nejde o chytraky, kteri si uzili s horcici a kecupem? Meli by pokutu platit sami, je to smesny a detinsky zpusob fandeni.

            • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

              ortevor     před 10 lety 22.08.2014 10:35 |  
              0 0

              horcice a kecup byly v Teplicich..
              taky nechapu co zase disciplinarka pi*uje kvuli zapasu s Libercem, kde se nic nestalo...mimo nadavek na Peltonena, Demkovou a Berbra

              • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                Barra     před 10 lety 22.08.2014 14:26 |  
                0 0

                Jejda, mas samozrejme pravdu!

              • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                Sedrousek     před 10 lety 22.08.2014 18:51 |  
                0 0

                Já tam viděl světlice a tomu kdo ji zapálil bych kromě účtenky dal ještě přes držku.

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            Ferguss     před 10 lety 22.08.2014 10:42 |  
            0 0

            Podle mýho je to za světlice, jinak se tam snad nic moc nedodehrálo.

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            Fallen (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 10:43 |  
            0 0

            Zřejmě proto, že přišli...

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            Oja     před 10 lety 22.08.2014 11:00 |  
            0 0

            A nebylo to za "huhuhu" na Sackeyho po jeho faulu?

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          Barra     před 10 lety 22.08.2014 10:15 |  
          0 0

          Ahoj Bongore, myslim, ze Necid mel stejne problemy u nas, jako pred tim Skoda, Skutka a spol. Pod Berankem by se neztratil. A samozrejme ze by lepe zapadnul v muzstvu, muzstvu, ktere diky posilam se neda porovnat s tim, ktere hralo na jare.

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            Navyseals     před 10 lety 22.08.2014 10:35 |  
            0 0

            mně se na Necidovi nelíbí jedna věc a to, že často zpomaluje akce, jinak byl včera dobrej

  12. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    birkin     před 10 lety 22.08.2014 09:52 |  
    0 0

    Hrubes - Mikula, Latka, Bilek, Juhar - Baez, Zmrhal - Vukadinovic, Skoda, Pitak - Balaj
    Pitak sice na kridlo neni moc behavej, ale je tam potreba pro prekvapivou prihravku, nalevo by to za nej musel obehat Zmrhal.

    Jeste jsem uvazoval se sestavou

    Hrubes - Mikula, Latka, Bilek, Juhar - Baez, Zmrhal - Vukadinovic, Pitak, Cerny - Skoda

    ale Skodovi je lip pod hrotem a Plzen je potreba poradne proverit v obrane, proto bych uprednostnil hrotaka Balaje

    Jinak doufam, ze je Mikula zdrav, staci ze budeme hrat se zaloznikem na levem beku

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      Pepino44     před 10 lety 22.08.2014 13:10 |  
      0 0

      Tak já se obávám,že postavit Pitáka do základu by byla chyba. V současné době je to hráč tak na 30 min. Fyzicky na tom nebyl nejlépe ani před zraněním,natož nyní. Rád bych jej tam viděl od začátku do konce,ale bohužel. Ještě tak v nějakém lehčím zápase,kdy by si mohl v určité fázi odfrknout,ale proti Plzni bude muset hrát každý nejméně na 100%.

  13. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    rihy10 (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 10:58 |  
    0 0

    Dobrý den ve spolek, páteční dopoledne, konec pracovního týdne, už začínám pociťovat zdravou nervozitu, jak by řekl Jarda Kužel už ta kapka stéká po zádech a končí tam mezi půlkama.
    No taky přispěju tipem na sestavu..tipem, nikoliv přáním.
    Hrubeš - Nitrianský, Latka, Bílek, Juhar - Baéz, Gecov - Černý, Škoda, Boudjemaa - Balaj

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      quelhar (admin)     před 10 lety 22.08.2014 11:02 |  
      0 0

      Uprimne receno si nedokazu predstavit situaci, ve ktere by Zmrhal nehral, pokud bude zdravy. Ja spis cekam, ze Gecov opet nebude ani na lavicce nahradniku.

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 11:12 |  
        0 0

        také doufám.

  14. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 11:38 |  
    0 0

    Hrubeš - Nitrianský/Mikula, Latka, Bílek, Juhar -Zmrhal, Gecov - Černý, Baéz, Vukadinovic - Škoda

    nejsem si jist s vukadinovicem, ale predvedl rychlost a pokud se bude vic zapojovat do obrany tak at hraje on.
    Baeze jsem vysunul vic dopredu ze dvou dudovu.
    1) aby napadal a vlastne nedal cuchnout horvatovi,
    2) je konstruktivnejsi nez gecov

    starosti mi delaji kraje obrany, jak Juhar, tak Nitrianksy..nejradeji bych je nestavel na tento post. jeji obrane schopnosti me nepresvedcuji

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 12:02 |  
      0 0

      Myslim ze stavet ofenzivni hrace na beky je prijatelne riziko. Krajni bek musi hrat dopredu, jinak je cely tym v haji. Kluci se musi naucit branit a byt v dobrem postaveni. Ale davat tam defenzivni typy je konec. Jinak tezko bude hrat Baez na tomhle postu. Klidne bych ale dal Gecova vedle Baeze a Zmrhala na kridlo, kdyz uz mame byt defenzivnejsi. Ale myslim, ze ani tak to nebude:)

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 12:23 |  
        0 0

        to mas sice pravdu, ale jak juhar tak nitriansky nam bohuzel dokazuji opakovane, ze pro obranu jsou kolikrat nebezpecnejsi nez souperi :( on na tyhle mista nakonec ale nikdo jiny neni, takze treba hosi prekvapi. kez by.
        vysunuti baeze jiste neprojde, jen takov uvaha

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          Tomski     před 10 lety 22.08.2014 13:09 |  
          0 0

          neřekl bych, že Juhar nějak zvlášť propadává...bohužel mu tam často nepomáhají ostatní...

  15. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    Oja     před 10 lety 22.08.2014 13:08 |  
    0 0

    Máte někdo dnešní Spart? Mohl byste případně sem nafotit rozhovor s Milanem Škodou? Já už se pro něj dnes nedostanu... Díky!:)

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 13:26 |  
      0 0

      o to bych též poprosil:-)

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        Oja     před 10 lety 22.08.2014 15:24 |  
        0 0

        Díky moc!

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 16:32 |  
        0 0

        Diky!
        By me opravdu zajimalo kolik golu si tak mohl dat za cil. Chapu, ze po lonske sezone by bylo k smichu i pet, ale nerekl bych, ze je to pod deset. Tipuju takovejch 12-13 golu.
        Rozhodne je zajimave, kdyz rika, ze driv chodili behat do lesa a skoro neposilovali (pochopil jsem to tak, ze nemluvil jen o sobe kuli zraneni)..to mi prijde skutecne nemoderni, az zabednene. Neni divu, ze pak hraci nebyli dostatecne silni a dynamicti (jak se zde psalo po nastupu trenera Beranka a jeho testech).

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          mart01     před 10 lety 22.08.2014 16:52 |  
          0 0

          Dal si 15 gólů ;)

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            Thane (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 16:59 |  
            0 0

            To mi prijde hrozne odvazny i na blbej tip :D

            • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

              mart01     před 10 lety 22.08.2014 17:10 |  
              0 0

              Taky že se půlka kabiny smála :D

              • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                lassiter     před 10 lety 22.08.2014 17:17 |  
                0 0

                A to netušila, že to zdá se myslel jen za podzim...

                • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                  Barra     před 10 lety 22.08.2014 19:50 |  
                  0 0

                  Dobry -:))

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            Nosorozec     před 10 lety 22.08.2014 17:28 |  
            0 0

            Tak to má třetinu splněnou už po 4 kolech :)

            • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

              Falk     před 10 lety 22.08.2014 20:35 |  
              0 0

              Beránek sestavu moc nezmění ,Vukadinovič byl s Teplicema velmi neviditelný a to samé Zmrhal ,Zmrhal na křídlo už vůbec ne a na def.záložnika Gecova a se systémem 4-4-2 si z nás Plzeň udělá průchoďák,v současné době hraje moderní ofenzivní fotbal,kde na ně nebudou stačit naivní bochánky za obranu

              • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

                Ryange     před 10 lety 23.08.2014 14:28 |  
                0 0

                Bochánky za obranu by mohly klidně stačit, protože má Plzeň v současné době jednu z nejhorších stoperských dvojic v lize..

  16. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 21:25 |  
    0 0

    OT: Na tom Slovak sportu jsou fakt strašný amatéři. Teď jim tam jde zvuk komentáře ze dvou drojů

  17. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    quelhar (admin)     před 10 lety 22.08.2014 22:17 |  
    0 0

    Tak nakonec z Teplic pro Slavii celkem vyhodny vysledek. Domaci prvni hodinu hrali uplne prd, mohli byt radi, ze dostali jen jeden gol. Pak to bylo lepsi, ale podle me hlavne proto, ze museli stridat oba stredni zaloznici Liberce. Proti Slavii hrali domaci daleko daleko lepsi fotbal nez dnes vecer.
    A vykon sudiho Hrubese, to byla naprosta tragedie. Pomer zlutych karet 0:6 hovori sam za sebe...

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 22:26 |  
      0 0

      Rozhodci neskutecna bida..na druhou stranu zlutejch mohli (meli) dostat mraky vic i Liberecaci..treba Frydek ta penalta? Jasne ven za druhou zlutou..

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        quelhar (admin)     před 10 lety 22.08.2014 22:27 |  
        0 0

        Jj, proste ten sudi byl spatny celkove a komplexne. A zavrsil to jedinou minutou nastaveni.

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 22.08.2014 22:28 |  
          0 0

          treba se v ty pistalce docteme ze mohl vyloucit Frydka a celkove udelal par chyb, ktere ale neovlivnily vysledek. Vyzdvihnou pak nejspis spravne odpiskanou penaltu a znamkou 6-7 (odvazne 5)..

  18. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.08.2014 11:09 |  
    0 0

    Tak prej dnes takto Hrubeš - Nitrianský, Bílek, Latka, Juhar - V. Vukadinovič, Baéz, M. Černý, Zmrhal - Balaj, Milan Škoda,ale moc se mě to nezdá.

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.08.2014 11:55 |  
      0 0

      co se ti nezdá ? taková klasická "očekávaná" sestava :)

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      stromovous (přítel SN)     před 10 lety 23.08.2014 12:17 |  
      0 0

      Před Libercem se tvůj zdroj nemýlil, budu ti věřit i tentokrát a... absence Boudjemy/Pitáka mě teda trošku štve. :) A z 4:4:2 proti Plzni mám taky trošku vítr :D

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.08.2014 12:29 |  
        0 0

        Vím máš pravdu,ale aspoň DB bych tam radši viděl nebo Dobrotku.

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          stromovous (přítel SN)     před 10 lety 23.08.2014 13:22 |  
          0 0

          Já taky. Ale nenaděláme nic. Btw. tvůj zdroj je tajný?

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.08.2014 13:36 |  
            0 0

            Tak na půl,dělá ve Slavii trenéra,ale ne u áčka.

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      Borris     před 10 lety 23.08.2014 12:53 |  
      0 0

      Tak to jsem rád že Laty bude. Dnes ve Sportu je právě napsaný v absencích tak jsem se na chvíli lekl, jestli si to neobnovil. A jinak asi vcelku taková očekávaná sestava, klasika.

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        edenian     před 10 lety 23.08.2014 14:37 |  
        0 0

        Uplne vidim, jak si Laty obnovuje konara :-)

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 23.08.2014 13:03 |  
      0 0

      4-4-2 jako v Teplicích? Tak to se mi tedy moc nelíbí, raději bych defenzivnější 4-2-3-1. Aby Plzeň nerozpoutala stejné peklo jako Teplice.

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        Sedrousek     před 10 lety 23.08.2014 13:19 |  
        0 0

        Teplice byly namotivovaný. Kdyby sme s nima hráli o kolo později tak jsme taky neprohrálimjako Liberec

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 23.08.2014 13:24 |  
          0 0

          KAzdej zapas je jinej, vzdycky je to hra na hru..tvrdit ze tohle kolo bysme je porazili, je naprosto neoduvodnitelna..muzem to brat i tak, ze hrat se Slovackem jindy, tak prohrajeme a takhle porad dokola..

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.08.2014 13:39 |  
            0 0

            Jinak chlapi neberte tu sestavu uplně vážně,situlace na bojišti se mění každým okamžikem jak je známo.

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          Kara (přítel SN)     před 10 lety 23.08.2014 16:17 |  
          0 0

          Teplice byly namotivovaný a hlavně jim to tam na začátku za krátkou dobu prostě dvakrát spadlo, což pokud dneska eliminujeme a budeme napadat systematičtěji a hlavně už někde kolem půlky, tak by to mohlo fungovat. Osobně to tipuju na remízu.

  19. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    th     před 10 lety 23.08.2014 12:31 |  
    0 0

    Technická: Bude změna názvu ligové rubriky a její ikonky u článků?

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      dArtagnan     před 10 lety 23.08.2014 13:53 |  
      0 0

      Ne dokud si tady platí píár Gambrinus ;-)

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      edenian     před 10 lety 23.08.2014 14:40 |  
      0 0

      Jezismarja!!! Staci ze tu odpornost mame na Edenu.

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 23.08.2014 16:16 |  
        0 0

        Tak jako pořád se ta rubrika může jmenovat třeba 1. liga :)

        • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

          th     před 10 lety 23.08.2014 19:02 |  
          0 0

          Jsem pro. :)

          • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

            edenian     před 10 lety 23.08.2014 19:24 |  
            0 0

            Quelhare, je to odhlasovany!!! Ja jen ze bys to mel akceptovat.

  20. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    Sedrousek     před 10 lety 23.08.2014 13:17 |  
    0 0

    Tak jsem si dneska koupil sport a pan Kovařík tipuje že si Plíseň dokráčí pro 3 body a jestli nebude hrát Latka tak to bude i o víc branek.

    • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

      lassiter     před 10 lety 23.08.2014 14:15 |  
      0 0

      No jestli je to ten rozhodčí Kovařík, tak by mě to trochu znervóznilo, jestli je to ten hráč Plzně, pak je asi dobře, že si to myslí, a jestli je to nějaký úplně jiný Kovařík, pak je to asi jedno :-)

      • Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.08.2014 15:29 |  
        0 0

        V tom případě je pan Kovařík hovádko boží,dnes si je dáme k večeři :-)))))

  21. Re: Eden uvidí souboj prvního s druhým

    Tomski     před 10 lety 23.08.2014 18:12 |  
    0 0

    Hrubeš - Nitrianský, Latka, Bílek, Juhar - Gecov, Baéz - Vukadinovič, Zmrhal, Černý - Škoda
    střídačka: Rakovan, Dobrotka, Boudjemaa, Kodr, Balaj, Petr, Piták
    už je to na oficiálkách...