Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 25. kolo

Utkání na půdě třetího Jablonce skončilo očekávanou porážkou a Slavia se dále propadá tabulkou.

Aktuálně je dokonce 14., což je horší postavení než na konci minulého katastrofálního ročníku. Nicméně navzdory zoufalé aktuální formě mohou být sešívaní v relativním klidu, neboť jim výsledky soupeřů hrají do karet. V duelu dvou posledních týmů totiž Budějovice remizovaly s Hradcem 2:2, když vyrovnávaly gólem z penalty v předposlední minutě řádné hrací doby. Remíza nepomohla ani jednomu, naopak Slavia tak má na sestup ještě poměrně značný náskok šesti bodů. Právě Budějovice, které na jaře uhrály teprve první bod, budou příštím soupeřem červenobílých a v Edenu proti tak slabému soupeři nepřipadá v úvahu nic jiného než výhra!

Ale zpět k víkendovému zápasu. Opět šlo o zápas dvou poločasů, ačkoliv hráči i trenér Slavie mluví jinak. První půle byla z naší strany i přes špatný vstup do zápasu odehrána slušně. Jablonec sice o něco více držel míč, ale nebezpečnější byla Slavia a nebýt Pitákovy střelecké nemohoucnosti, tak mohla jít do šaten za příznivějšího skóre, než byla průběžná remíza 1:1. Druhá půle byla, bohužel již tradičně, ze strany vršovických velice slabá. Hrálo se na jednu bránu, Slavia vůbec nekontrolovala míč a bylo jen otázkou času, kdy se domácí prosadí. To se stalo přibližně po hodině hry prostřednictvím Pospíšila a vzhledem k tomu, že další šance už Jablonec nevyužil, skončil duel očekávanou porážkou 1:2. Navzdory další prohře byl včera ve funkci potvrzen trenér Beránek, což je asi dobře. Dávat mu důvěru jen na Jablonec, kde jsme byli outsidery, by bylo alibistické. Po sezóně však pokračování jeho angažmá jistě přijde na "přetřes" znovu.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 5 - S inkasovanými brankami mohl těžko něco dělat. Ke konci si připsal dva středně těžké zákroky. Menší zaváhání měl jen jedno, když mu vypadl míč, ale to bylo dost možná způsobena faulem Doležala, který byl také odpískán.

Michal Švec - 4 - Začal velice špatně. První gól jde podle mě na jeho triko, ač měl Nováka asi původně bránit Vukadinovič. Když ale Švec nikoho nemá a vidí, že se na jeho straně řítí do vápna nehlídaný hráč, tak ho musí přebrat. Postupem času se zlepšoval a druhou půli už odehrál v pohodě.

Jiří Bílek - 5 - Nejjistější z naší obrany, podal uspokojivý výkon, proti němuž nemám vážnějších námitek.

Lukáš Fialka - 4 - Na první pohled zápas celkem zvládl, chybám se ale nevyhnul. Centr na první gól šel přes něj, více mu vyčítám ale hrubou chybu, po které šli Romera s Kopicem dva na jednoho. Fialka měl moře času na zaujetí pozice pro odhlavičkování míče, ale souboj trestuhodně prohrál. Ostatně v hlavičkách není na stopera tak silný, jak by měl na ligu být. Občas i zbrkle odkopl míč na tribunu místo snahy o rozehrávku.

Jan Mikula - 4 - Jistě pro něj není snadné hrát přes nohu na levé straně obrany, ale proti silnému Jablonci to ještě jakž takž zvládl. Občas chyboval, ale celkově si v obraně počínal slušně a asi mi přišel o něco jistější než Švec na druhé straně a rozhodně lepší při bránění než Tamás na stejném postu v předchozích zápasech. Podpora útoku se mu ale celkem tradičně nedařila.

Aldo Baéz - 4 - Takový sotva průměrný výkon. Měl momenty lepší i horší, přišel mi ale o něco platnější než Deli. Velkým minusem je další z Baézových naprosto nesmyslných faulů, kvůli němuž mohla padnout i červená karta.

Simon Deli - 3 - Minule zahrál slabě na místu stopera, tentokrát se mu nevydařil zápas ve středu zálohy. U něj je to stále stejná písnička - střídá skvělé momenty při odebrání a pokrytí míče s hroznými chvilkami, kdy nepřesně rozehraje nebo míč lacině ztratí. V Jablonci měl bohužel více těch stinných momentů. Hlavně bych ho vinil za vítězný gól Jablonce, kdy měl Pospíšil spoustu místa na střelu za vápnem, zatímco Deli se někde toulal a posléze se vracel šnečím tempem.

Vukadin Vukadinovič - 5 - Jeho podíl na první inkasované brance jsem probíral již u Švece a primárně bych z ní Vukadinoviče nevinil. Hráči si zkrátka musí pomoci a zastoupit se a tady nebyl důvod tu akci nepokrýt i po Vukadinově zaváhání. V první půli hrál velice dobrý zápas směrem dopředu a byl motorem ofenzivní snahy Slavie. Ve druhé půli vyčichl podobně jako zbytek mančaftu. Celkově průměrná pětka.

Karel Piták - 3 - Z mého pohledu náš nejslabší hráč. Hned v úvodu nepochopitelně ukradl šanci Škodovi, přičemž se místo zakončení ukopl. Ani druhou vyloženou šanci nedokázal proměnit a potvrdil tak svou neproduktivnost. Nevyhnul se ani dalším neúčelně tvrdým zákrokům. Z mého pohledu je silně za zenitem a Slavii na hřišti příliš nepomůže.

Krisztián Tamás - 4 - Kopal roh, z něhož skóroval Škoda. Po hříchu to ale bylo z jeho strany víceméně všechno. Jistá snaha vidět byla, ale kvalitu na překonání jablonecké obrany neměl.

Milan Škoda - 6 - Skvěle se prosadil po rohovém kopu a vrátil Slavii do zápasu. Když se dostal k míči, tak byl platný, bohužel mnoho kloudných balónů, podobně jako v minulých zápasech, nedostal.

Levan Kenia - 4 - Zřejmě měl nějaké drobné zdravotní problémy a proto nehrál od začátku. Příliš vidět nebyl, ale těžko mohl sám něco dělat s trendem zápasu. Přesto lepší než Piták.

Robert Hrubý a Marek Červenka nejsou hodnoceni.

Slovní hodnocení hráčů bude doplněno záhy!

Komentáře (67)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Navyseals     před 9 lety 27.04.2015 12:00 |  
    0 0

    Myslím si, že Baéz má velké zastání u hodně lidí a naopak Deli dostává za uši až moc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      (host)     před 9 lety 27.04.2015 12:03 |  
      0 0

      S Baézem souhlasím, podle mě je jeho dosavadní angažmá velkým zklamáním.

      Deli je rozporuplný, někomu se jeho styl líbí, někomu vůbec. Já se snažím být nad věcí a hodnotit výkon v každém zápase zvlášť. V Jablonci se mi upřímně líbil ještě méně než Baéz, který až na ten zkrat odehrál průměrné utkání.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Navyseals     před 9 lety 27.04.2015 12:07 |  
        0 0

        Ono hrát na dva DZ je systém z minulýho století. Jeden druhýmu se pletou do práce a nic z toho. Horší je, že my nemáme v kádru hráče, který by byl můstek mezi DZ a ofenzivním záložníkem. Piták už nestíhá a Hrubý se snaží hrát si na velkýho fotbalistu, ale chybí mu zájem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          klimi     před 9 lety 27.04.2015 12:14 |  
          0 0

          Však takového hráče máme ve Zmrhalovi, to je podle mě celkem solidní box2box hráč, jen jsme z něj zase v naší bídě udělali křídlo, protože prostě nebyli hráči nalevo.

          Dneska vyloženě na DZ hraje opravdu málokdo...Snad mě z těch lepších týmů ani nikdo nenapadá.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            martyni (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2015 12:25 |  
            0 0

            Jj, Zmrhal je dobry typ, pak uz ale mame jen Hrubyho, kterej nema dost odpovednosti na braneni..

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            naplavnik     před 9 lety 27.04.2015 12:46 |  
            0 0

            Špičkové týmy naopak vždy mají klasického čističe před stopery. Chelsea (Matič), Arsenal (Coquelin), Barcelona (Rakitič) atd atd.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              klimi     před 9 lety 27.04.2015 13:24 |  
              0 0

              Tak zrovna Rakitič je kreativní fotbalista, toho bych opravdu moc mezi vyloženě čističe neřadil.

              Coquelina moc neznám, ale také bych ho mezi čisitiče moc neřadil.

              Chelsea nesleduji, tudíž nevím...

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                Borris     před 9 lety 27.04.2015 13:54 |  
                0 0

                Však Chelsea tu by sledoval snad jen masochista co se ukájí na tom, jak vždycky zaparkují před vápnem tu svojí městskou hromadnou dopravu :-D

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  naplavnik     před 9 lety 27.04.2015 14:43 |  
                  0 0

                  Na to by ti Mourek odpověděl, že nuda je nemít 10 titul... Úspěchy chlapec má, to nikdo nebere, ale s každým týmem hrál nekoukatelné fotbaly.

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                naplavnik     před 9 lety 27.04.2015 14:56 |  
                0 0

                Tak Rakitič je fakt klasický DM, bavit bychom se snad mohli o Busquetsovi, že není DM, spíše CM. To, že dnes špičkový DM umí kvalitně rozehrát a neztrácet za zálohou míč, je asi jasné. Jinak ten trend je fakt mít jednoho klasického štítového záložníka, typologicky podobného našemu Delimu, co sbírá hlavy, přerušuje středové akce, uklidňuje rozehrávku a občas zastoupí vyjetého beka. Deli by tomu typologicky vyhovoval, ale často ztrácí míče v prostoru mezi obránci a záložníky a ani rozehrávka není bůh ví jaká. Více se mi Deli líbí na stoperu, pokud se nerozhodne vykličkovat s míčem z vlastního vápna :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  klimi     před 9 lety 27.04.2015 15:31 |  
                  0 0

                  Tak to já bych teda spíše řekl, že Busquets je klasický DM, ale hádat se nebudu, myšlenku "jen já mám pravdu" tu nechám jiným...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                    naplavnik     před 9 lety 27.04.2015 17:30 |  
                    0 0

                    A možná, že máte pravdu, zase tak Barcelonu nasledovanou nemám, tak se můžu mýlit. Co jsem pár zápasů viděl, tak se hodně věnoval právě té černé práci, ale mohl jsem mít jen štěstí na zápasy ;-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  Corfe     před 9 lety 27.04.2015 16:00 |  
                  0 0

                  Rakitič teda rozhodně klasický defenzivní záložník není! Sice se vrací a taky vybojovává balony, protože to už v dnešním fotbale musí umět a praktikovat téměř každý hráč, ale primárně je jeho úkolem hrát dopředu. Vždyť v sestavě Barcelony nahradil technického playmakera Xaviho. Ze tříčlenné barcelonské zálohy je nejstaženějším a nejdefenzivnějším právě zmíněný Busquets.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                    naplavnik     před 9 lety 27.04.2015 17:31 |  
                    0 0

                    Xaviho pozici začal hrát přeci Iniesta, ne?

  2. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2015 13:30 |  
    0 0

    S hodnocením souhlas.

    Obrana jakž takž fungovala, byť ze začátku se asi Švecovi z Kopice točila hlava. Mikula je jistota dozadu, ale Rajtorala/Kadeřábka z něj už asi těžko vykřesáme.

    Dlouhodobě nám nefunguje záloha. Hrajeme na 2 defenzivní štíty a v bránění to vůbec není znát, před obránci je pořád dálnice, modelový příklad je druhý inkasovaný gól. Úplný top je pak vidět Deliho vyklusávat před míčem, když z jeho prostoru padnul gól. Deli sice vyhraje spoustu hlav, získá míče, ale dojem absolutně kazí strašidelnými chybami. Baéz je pro mě též zklamáním, hlavně ty jeho neustálé kosy jsou o strach.
    Piták už by bohužel také neměl nastupovat v základu, kondičně na to nemá a co zápas zahodí velkou šanci.
    Vukadinovič mě hodně naštval tím, jak totálně vypustil návrat před prvním gólem, byť ano, hráče mohl převzít Švec. I tak to je lajdáctví na pokutu. Bohužel se mu nedařilo v předfinální fází, něco z těch šancí na Škoďáka procpat chtělo.

    Slavia trpí na individuální chyby (často z laxnosti) a zahazování šancí. Dokud se toto nezmění, těžko se posuneme byť jen do průměru. Bohužel.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Maeden (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2015 14:56 |  
    0 1

    Nic proti, vážím si práce redaktorů a pokud se můj názor liší tu a tam o bodík, nepíšu nic. Teď mám po dlouhé době pocit, že jsem zabloudil a byl na fotbale v jiném městě.
    Vukadinovič: se známkou problém nemám, je fakt, že byl trochu laxní dozadu a v druhé půli nic moc. Pak ale nevím, proč se tu vůbec diskutuje o hře na víc útočníků. Jestli chceme, aby se křídelní hráč i podhrot vraceli po nepovedené akci sprintem až do vápna (i když tam jsou dva DZ a na druhém křídle hraje typický bek), pak to prostě bude od začátku radovský zanďour s odříznutým Škodou a útočením ve dvou lidech, na což víceméně došlo v druhé půli. Já mám radši fotbal a první půlka se mi celkem líbila, oproti tragikomedii s Jihlavou nebo v Brně to byl zcela jiný sport.
    Tamás: asistence nebyla všechno, byla tam i další výborná gólová přihrávka, kterou zazdil Piták. Dva centry se mu nepovedly, dozadu celkem v pohodě, druhá půle horší jako celý tým. Na to, že nehrál svůj post, to byl nadprůměrný výkon. Kdyby každý ofenzivní záložník dával dvě gólové přihrávky za zápas (notabene na hřišti třetího týmu) a nic nezkazil, tak máme průměr tři góly na zápas a dnes bychom řešili, jak posílit na poháry. Čtyřka je podle mě úplně mimo.
    Deli: za to, kolik balonů odebral, si podle mě trojku nezaslouží, i když špatná poziční hra a nepřesné přihrávky jeho výkon shazují. Jinak ale taky možná zabránil gólu z přímáku.
    Berkovec: góly nechytatelné, jinak jistota. Když mu Doležal zajede nohama do žeber, to není "zaváhání" ani náhodou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2015 15:40 |  
      0 0

      k Berkovcovi: mě zatrnulo po jeho 2 nepovedenejch odkopech, ale jinak OK

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      japhy     před 9 lety 27.04.2015 17:36 |  
      0 0

      Souhlasím.
      A ještě bych v článku prohodil vinu za druhý gól. Deli byl daleko od toho, kdo Pospíšilovi nahrával a právě Baez se někde drbal za uchem, čímž dal Pospíšilovi moře místa a času.
      Každopádně komunikace mezi obranou a dvěma štíty je u nás delší dobu katastrofální. A jak jde vidět, nezlepší ji ani nasazení dvou klasických DZ. Podle mě má být DZ jen jeden a Baez by to určitě být neměl. Nespolehlivej, pomalej, slabej a nevydrží.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Alanor (admin)     před 9 lety 27.04.2015 20:34 |  
        0 0

        Pokud si pamatuji, tak Baéz otravoval hráče, co Pospíšilovi nahrával, zatímco Deli se zapomněl někde vepředu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          no-nick     před 9 lety 27.04.2015 22:32 |  
          0 0

          To si pamatujes špatně. Deli byl daleko od hrace, který nahrával Pospisilovi, ale směrem od brány. Baez jakoby šel po té přihrávce, nebo prostě jen nechal za sebou (směrem ke středu) Pospisila, ten si to zpracoval k bráně a měl spoustu času.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2015 06:58 |  
            0 0

            Alanor má pravdu, pusť si opakovačku. Baéz napadal hráče, který Pospíšilovi přihrál.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              no-nick     před 9 lety 28.04.2015 07:36 |  
              0 0

              Já tam prostě vidím chybu obou. Deli je daleko od hráče, jeho hráč je v tu chvíli ten, co nahrál Pospíšilovi. Baezův je Pospíšil, zbytečně se vytahuje na toho co mu nahrával, tím ho nechal volného. Podle mě chyba obou, Deli zbytečně daleko, Baez zase lítá jak splašenej, hraje na všechny a zároveň na nikoho.

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2015 09:20 |  
                0 0

                zde se neshodneme. Oba měli být za míčem. Baéz vystoupil na hráče s míčem, takže Deli měl mít prostor, kde střílel Pospíšil. Ten měl před sebou hotovou dálnici.

                Ale nechme toho, zde bychom totiž potřebovali na rozsouzení nějakého experta typu Csaplár, nebo Vízek:)

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  no-nick     před 9 lety 28.04.2015 13:17 |  
                  0 0

                  Deli byl za míčem. Byli s Baezem vedle sebe, Deli blíž k lajne, takže měl brát nahravace a Baez Pospisila. Těžko říct, jestli to posral Deli, ze byl daleko, nebo Baez, že si měl hlídat Pospisila. Baez Deliho úplně v tu chvíli vysachoval a odkryl Pospisila, přitom to stačilo vystát.

                  Jsem si nahral i video z celého záznamu, aby byla vidět ta akce celá, ale nevim, jak ho nasdilet☺

                  Co Csaplar, dneska letí Hysky a Straka, ti by nám to vysvětlili ☺

                  • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                    japhy     před 9 lety 28.04.2015 15:14 |  
                    0 0

                    Není proč to sdílet, na iSportu to je pořád. Situaci jsi ale popsal přesně.
                    Na Hyskýho jsem maximálně alergickej. To jeho hyperkorektní vyjadřování, volba slov, prkennost. Ćlověk by brečel, když vidí jaký tým vybudoval Záruba na hokeji, kde ty debaty mají smysl i úrovneň a vyloženě mě baví to sledovat. Bych se vsadil, že tady to má pod palcem Čapoun, nechce se mi věřit, že Bosák by nevsadil na lepší lidi.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                      no-nick     před 9 lety 29.04.2015 00:47 |  
                      0 0

                      To bude určitě Capek, máš pravdu, že je to děs. Málokdy narazís na někoho, koho si fakt rád poslechnes. Já teď snad jedině Svanciho.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                        AlesJa     před 9 lety 29.04.2015 10:15 |  
                        0 0

                        jenže Švanci z toho dělá estrádu

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2015 18:01 |  
      0 0

      Taky nějak nechápu jak někdo může po křídelním hráči chtít aby po sprintu dopředu a ztrátě balónu hned sprintoval dozadu, když jsou tam další dva hráči, kteří ho můžou zajistit. DZ + bek. soupeř nikdy nejde do rychlého kontru ve víc jak 4 max 5 ti hráčích. My máme 4 obránce a 2 DZ, takže jestli to neubráněj oni tak nemá smysl se vztekat na hráče co před pár sekundama dokončil sprint...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Veta (přítel SN)     před 9 lety 27.04.2015 21:47 |  
      0 0

      Maedene, v moderním fotbale jsou primárně dvě možnosti, jak pokrýt situaci před prvním gólem a v rozestavení 4-5-1 většinou vítězí ta, že se má stáhnout křídlo (krajní záložník / útočník). Tedy v našem případě Vukadinovič. To, že Švec mohl zastoupit nebo že v takovém systému nemáme mít v sestavě 2 bořiče, to už je jiný příběh.

      U Deliho či Tamáse s tebou souhlasím. Navíc zrovna u Deliho bych vypíchl, že má chuť hrát a podle toho by s ním měl trenér nakládat. Je dost možné, že takové úlohy má a pak jde většina nepokrytých situací ve středu za Baezem.

      U Berkovce jsi mimo, protože ten míč mu vypadl před tím zajetím a to zajetím bylo velmi příhodné alibi. (ale mám toho kluka rád, alespoň nehraje mašiny ve velkém;))

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Maeden (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2015 00:30 |  
        0 1

        Ad první gól - souhlasím. Já vlastně polemizuju s výtkou, že Vuk je líný na krok dozadu. Což tu bylo napsáno párkrát jinde, leč Alanor to vůbec nenapsal :) mea culpa.
        Než Berkovec chytal míč, ještě před ním skočil, v ten okamžik už mu jel do úsměvu chlap s nohou napřed. On možná i šel hned rukama nahoru ze země, aby pod ním aspoň podjel. To smrdělo špitálem a proto se to píská, byl to to jasný faul ještě než se Berkovec dotkl míče.
        Za mě určitě lepší, než kdyby do toho šel hlava nehlava, zranil se a během dlouhé rehabilitace by z nudy začal krmit ty bedny ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Pepino44     před 9 lety 28.04.2015 09:28 |  
          0 0

          Tak já jsem to viděl také tak,že Berkovcovi nejdříve vypadl míč z rukou ač nebyl nijak zvlášť atakován a teprve na vypadnutý míč dojížděl soupeř nohama napřed. Byl to jasný faul, ale i před tím chyba Berkovce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2015 11:02 |  
          0 0

          Nevim, kdo v systemu mel hlidat Novaka pri golu, ale byl to hrac Vuka, prebral si ho na zacatku nabehu, ale byl moc daleko a nesel do nej.. Svec hlidal prostor spravne, obrana byla posunuta a on ji nemohl moc roztahovat do kridla. Balon sel trochu mimo jeho prostor, jestli mohl o setinu vteriny rychleji reagovat, asi ano, ale primarne to byl hrac, kteryho si Vuk prebral a mel ho dostoupit.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Faltak     před 9 lety 27.04.2015 21:39 |  
    0 0

    Nikdy jsem hodnotitele nechválil ale poslední dva zápasy vystihl dobře. Když sečteme účinkování Deliho v jarních kolech , bilance je velmi špatná.
    Tady je jasné proč nezůstal na Letné. Ten kdo obdivuje jeho elegantní výskoky, by si měl všimnout ,že je bez pohybu a bez zájmu a ve spojení se statickým Fialkou je výsledek jasný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2015 00:56 |  
      0 1

      Deli bez zájmu? Vytknout se mu dá hodně, ale nezájem o hru je to poslední. I když u něj žádnou eleganci zatím nevidím, vsadil bych se, že bude v základu do konce ligy, bez ohledu na estetický dojem :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Faltak     před 9 lety 28.04.2015 02:43 |  
        0 0

        Možná máš pravdu,že bude v základu ale to je ten problem.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Philliip     před 9 lety 28.04.2015 08:33 |  
    0 0

    Byla tu rec o tom, ze hrajeme na dva defenzivni stity. Baez, Deli. Prvni vec je, ze to asi neni uplne vhodny system. Druha vec je, ze nam ani nefunguje. Jak muze dochazet k tomu, ze dostavame goly a celkove dochazi casto ke strelam za hranici vapna? Kdyz tam krome stoperu mame dva DZ. Zasadnejsi problem pak je v tom, ze nam nefunguje cely system zalozni rady. Nedrzime balon, nevypomuzeme si k prihravce, ztracime balony. Behame proto bez mice a zbytecne ztracime sily. Krajni zaloznici od 60 minuty jsou vycerpani. Pitak fyzicky nestiha a nemuze hrat po cele delce hriste. Defenzivni zaloznici nemaji ofenzivni kvality. Proto kdyz prohravame, tak nejsme ani schopni ohrozit vyrovnat. Postupny utok neumime nebo nevim proc to tak nehrajeme.

    Podivejme se v nasi lize a vsude po svete, ktere tymy jsou v cele. Jedna vec je kvalita hracskeho kadru, ale jakym stylem ty kluby hraji? Ktere muzstvo kdekoliv v Evrope muze vyhrat titul s hrou na brejky a drzenim mice pod 40%? A neni to tak, ze hrat odvazne a hrat s balonem muze jen klub, ktery ma lepsi hrace. Napriklad Plzen v evropskych poharech. Hrala s mnohem kvalitnejsimi kluby. A dokazala s nimi hrat casto i rovnocenne. Vsichni jsme videli jak dopadla s Bayernem, kdyz to postavili ciste na betonu. Utrpela tezky debakl. Druhy zapas hrala odvazneji a vysledek i vykon byl lepsi.

    O Plzni se mluvi nekolik let, ale my si z ni ve Slavii porad neumime vzit priklad. Predevsim tedy z prace, kterou tam zavedl Vrba. Neumim si predstavit, ze v domacim zapase s Budejovicemi budeme hrat zase hru na protiutoky a nechavat tvorit hru soupere. Byl by to dost smutny pohled. Musime na ne nastoupit, nenechat je vydechnout a obklopit jejich vapno. To je alespon to co u Slavie chci videt.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Pepino44     před 9 lety 28.04.2015 09:45 |  
      0 0

      Tak tady se neustále kritizuje náš systém rychlých protiútoků,potažmo nákopů na Škodu a volá se po postupném útoku. Podle mého praktikujeme systém nákopů také proto.že na postupný útok nemáme dostatečně technické hráče (až na některé vyjimky). Postupný útok vyžaduje přesné přihrávky a rychlé zpracování míče (nejefektivnější další nahrávka z jedné) a nakonec, a to je nejdůležitější hráče,který umí přesně a tvrdě vystřelit ze střední vzdálenosti. Máme takového hráče,já myslím že ne. Kdo,kdy se naposled trefil (ze hry) z větší vzdálenosti do branky?

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2015 09:58 |  
        0 0

        Juhar :).

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          klimi     před 9 lety 28.04.2015 10:00 |  
          0 0

          Juhar do branky? Tím myslíš vstupní branku do Edenu ne? :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2015 10:36 |  
      0 0

      Souhlasím naprosto. To, že umíme hrát pouze na brejky, jasně ukazuje na slabost Beránka jako kouče. Proto hrajeme relativně dobře (na naše poměry) s mužstvy, které tvoří hru (Sparta, Plzeň, Jablonec), jakmile ale máme převzít iniciativu my, zejména doma a proti slabšímu soupeři, je k vidění naprostý mrdokvas (zápasy s Bohemkou, Jihlavou). Jak jsem byl ze začátku naprosto nadšený z příchodu Beránka, tak je pro mě jeho působení naprosté a totální zklamání, mnohem větší než zklamání z Rady nebo Pastoora, protože od těch jsem v zásadě nic nečekal. Beránek na to prostě a jednoduše už nemá a nemůžeme se pod ním nikam posunout, jde akorát o marnění času, za tím si stojím. Beránek zoufale nedokáže reagovat ani na vývoj zápasu, ani na vývoj sezony.

      Opět ale chci připomenout, že základ je jiný vlastník než AŘ, bez masivní investice do kádru se prostě z místa nehneme a furt se budeme točit v lepším případě kolem poloviny tabulky. Ona i ta Plzeň před začátkem Vrbovy éry docela masivně a draze posilovala (Petržela, Kolář, Rajtoral a další) nebo si vzpomeňme na nás před památnou sezonou 2007/2008, letní posily taky nebyly zadarmo a kádr byl jednoznačně zkvalitněn. Ruku v ruce s novým majitelem snad přijde i nějaký slávistický Vrba, jakkoliv jsou takoví trenéři v ČR ohroženým druhem. Dokud ale budeme pod současnými vlastníky, nikdy to výrazně lepší nebude, ať nás bude trénovat kdokoliv.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        JirkaD     před 9 lety 28.04.2015 11:38 |  
        0 0

        Nedával bych vinu pouze Beránkovi. Sám hovořil o horizintu 3 let. První fáze - očista od nekopů proběhla v létě a v zimě. Nejsme klub, který si může dovolit koupit 10 nových hráčů v lepší kvalitě, tak hrajeme s tím, co máme. Hráči jako Mikula, Fialka, Kodr, Tamás, Zmrhal, Hrubý, červenka... jsou mladí hráči, kteří pořád ještě zbírají zkušenosti. Tito hráči potřebují hrát a věřím, že příští rok na nich bude vidět znatelný progres. Jen potřebují získat čas. Ona je snažší zabudovávat jednoho dva mladíky do fungujícího týmu, horší je to, když stavíte celý nový tým. Vždyť kolik hráčů hrálo vloni a kdo hraje letos. To jsou dvě rozdílná mužstva. Co mi víc chybí je lídr, který na hřišti bojuje do poslední minuty a je to "pan fotbalist" který to umí fotbalově. Toho dnes hlavně v záloze nemáme.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2015 13:54 |  
          0 0

          To je všechno hezké, ale já nedokážu pochopit Beránkovu připosranost. Proč jsme opustili aktivní styl s vysunutým pressingem praktikovaný v prvních 5 kolech? Nebo úspěchy ze začátku sezony byly pouze náhoda?

          Já jsem jednoznačně pro dlouhodobou koncepční práci, ale zase se bráním tomu dělat z koncepce samoúčelný fetiš. Když je vidět, že vůbec žádný progres nenastává, mužstvo se zhoršuje, trenér si neví rady a hrajeme čím dál tím hůř a jsme opět namočeni do boje o udržení, nevidím jediný důvod proč takovou "koncepci" hájit. Z čeho konkrétně pramení přesvědčení Vás všech zastánců Beránka, že třeba za rok na tom budeme líp?

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            JirkaD     před 9 lety 28.04.2015 14:02 |  
            0 0

            Třeba z toho, že když jsme točili trenéry i několikrát do roka, tak to změnu k lepšímu nikdy nepřineslo. Ať to byl defenzivní trenér, impulzivní trenér, cizinec...) Nevidím do klubu a nemohu posuzovat změny v tréninku, v atmosféře v kabině, přístupy hráčů mimo zápas, jestli je pravda, co se tu naznačovalo o prodávání zápasů, tak se nediv, že jsme tam, kde jsme. Zápasy, které jsme mohli vyhrát jsme prodali, a tyto body nám dnes chybí.

            Vžij se do situace, že víš, že brankář prodává zápas, budeš se snažit? Nechápu, že se za něj hráči údajně postavili, že by si dělali fóra, pro případ, že by taky jednou chtěli něco prodat?

            Mrzí mne, že ti, kteří zde naznačili prodávání zápasů dnes mlčí.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              bububu (přítel SN)     před 9 lety 28.04.2015 14:26 |  
              0 0

              Ano, to je častý argumentační faul: to, že jsme točili hodně trenérů a byli jsme ve srabu ještě neznamená, že když je točit nebudeme, tak se z něho dostaneme. Bohužel.

              S tím prodáváním je to v rovině jedna paní povídala, ale ikdyž by to byla pravda, tak proč by teď hráči hráli ho*no, zvlášť potom, co byl dotyčný odstaven? To prostě nedává vůbec logiku...

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              bongor     před 9 lety 28.04.2015 19:39 |  
              0 0

              To mě mrzí taky,protože to je velmi vážné obvinění,které může hráči úplně zlikvidovat celou karieru/samozřejmě ne v Čechách,tady lidé s mnohem těžšími prohřešky dokonce fotbal vedou/.Tak kdo začal mluvit o ovlivńování zápasů by měl
              pokračovat a skutečně o tom přinést přesvědčivé důkazy.Zatím nic takového nikdo
              nepřidal.To klidně můžu za jméno KH dosadit kohokoliv jiného,když ho budu chtít shodit.Tím neříkám ,že je čistej,ale chci znát kdy,komu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Pepino44     před 9 lety 28.04.2015 12:04 |  
        0 0

        Já si myslím,že pouze v Beránkovi to není,co je platné určit nějaký styl hry,když jej hráči nejsou schopni plnit. U mnoha hráčů mi schází dovednosti,které se učí v žácích,maximálně v dorostu. Pokud tyto základy chybí, učit je to v ligovém mužstvu prostě nejde. Moderní fotbal se hraje rychle,zpracování míče přesné,přihrávky na jeden dotek. To u našich hráčů vidět není. Po zpracování míč odlétá od nohy,přihrávky na jeden dotek jsou nepřesné. Za tohle Beránek nemůže.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          JirkaD     před 9 lety 28.04.2015 12:29 |  
          0 0

          Souhlasím s Penínem44, ale pak by se mělo podívat podrobněji na výchovu mladých u nás, musí být chyba ve výchově a přesto jsme celkem úspěšní v mládežnických kategoriích. Možná trochu upozadit výsledky a soustředit na kvalitu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            AlesJa     před 9 lety 29.04.2015 10:13 |  
            0 0

            a není náhodou chyba v jejich přechodu, že není nikdo schopný jim sehnat hostování v 2.lize, dát jim šanci a možnost se adaptovat na dospělý fotbal. Prostě s nima jen pracovat a to i lidsky

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Philliip     před 9 lety 28.04.2015 16:35 |  
          0 0

          Otazka je, jestli Beranek muzstvo nejaky jiny herni styl uci. Uz od prvniho kola se muzstvo prezentuje hrou se dvema DZ a na rychle protiutoky. Po prvnich kolech to vypadalo jako nadejny progres. Dokazali jsme nebezpecne zautocit v rychlosti a ve vice hracich. Ale ocekaval jsem, ze muzstvo se zlepsi v dalsich hernich cinnostech. A to se nestalo. Nemuzeme rict, ze hraci neumi hrat kombinacne a hrat casteji v drzeni mice, protoze jsme to v zadnem zapase nezkouseli. Pri ziskani balonu je videt, ze se hra okamzite nakopava dopredu, v lepsim pripade jdeme do rychleho brejku po strane. Hraci jsou k tomu evidentne vedeni a navykli. Nejsem zastance nejakych koncepci do 3 let a podobne, protoze to je jen aliby k tomu, kdyz se hned nebude darit. Co je to za koncepci, kdyz realne hrozi sestup? Beranek tu udelal neco dobreho, ale spoustu toho se mu nepodarilo. Bohuzel.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          bongor     před 9 lety 28.04.2015 19:43 |  
          0 0

          Samozřejmě je to tak,když někdo neumí zpracovat míč,natož už s myšlenkou na další postup,tak za to trenér nemůže.Může takového fotbalistu nahradit jiným.Ale
          levný fotbalista=ne příliš dobrý a nahradit ho dalším takovým levným,to si trenér moc npomůže.To samé se týká přihrávek všeho dalšího,co má ligový fotbalista
          dávno umět.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Philliip     před 9 lety 28.04.2015 20:36 |  
            0 0

            Já nevěřím tomu, že je to v tom, že hráči ve Slavii neumí zpracovat balon nebo přihrát. To už je moc extrém. Vezměme si třeba tuhle sestavu.

            Švec - Prošel snad všechny mládežnické reprezentace, starty i v A repre. 4 roky v nizozemském Heerenveenu.
            Latka - Stejně jako Švec prošel reprezentacemi a má za sebou mimo jiné zápasy v německé bundeslize.
            Bílek - Pár zápasů v mládežnických reprezentací si také připsal. Zápasy v německé bundeslize.
            Tamas - Nastupoval za maďarské mládežnické reprezentace. Prošel testy v AC Milán, stál o něj i Arsenal.
            Baez - Argentinec odehrál přes 6 sezon v Trenčíně a patřil k nejoceňovanějším hráčům slovenské ligy.
            Simon Deli - Ne nadarmo si ho vybrala v roce 2012 Sparta a letos se stal reprezentantem Pobřeží Slonoviny.
            Piták - Úspěšný mládežnický reprezentant. 3 starty v A repre. Kvalitní angažmá v rakouském Salzburgu, Jablonci a samozřejmě i v dresech Slavie.
            Vukadinovič - Nemá za sebou reprezentační starty, ale patří k našim lepším hráčům, má v sobě pořád slušný potenciál.
            Kenia - Dlouholetý eprezentant Gruzie. Testovaný v Barceloně. Oceňovaný pro svou práci s míčem.
            Zmrhal - Reprezentant do 21 let. Univerzál. Letos zaznamenal velký fotbalový progres.
            Škoda - Nemá za sebou velkou kariéru, ale přesto je teď druhým nejlepším střelcem ligy a poprávu v hledáčku Pavla Vrby pro reprezentaci.

            Tihle hráči mají na to hrát lepší fotbal. Je to o jejich vedení, je to o tréninku a především o psychice.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              klimi     před 9 lety 28.04.2015 22:11 |  
              0 0

              A co se na to podívat i opačně?

              Švec-Hrál sice Maďarskou ligu, ale úroveň téhle ligy je bídná...
              Latka-Hrál sice BL, ale s týmem sestoupil, poté ho ve druhé lize nechtěli.
              Bílek-V Polsku hrál se svým týmem o sestup
              Tamas-Mladík, který hraje ve Slavii první zápasy v dospělé kategorii
              Baez-Asi není co dodat, ale že byl nejoceňovanější hráč slaboučké slovenské ligy? No...
              Deli-Ve Spartě ho nechtěli, v repre je z důvodu, který moc nechápu, asi tlačenka agenta.
              Piták-Nemám co dodat.
              Vukadinovič-Všude nechtěný, nikde moc nehrál....
              Kenia-Sice talent, který prošel Barcelonou. Asi není co vytknout...
              Zmrhal-Sice reprezentant, ale žádný extratahoun to není...
              Škoda-Kromě této sezóny naprosté nic.

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                edenian     před 9 lety 28.04.2015 23:16 |  
                0 0

                Spravny pohled. Realismus bez urazek.

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 29.04.2015 06:49 |  
                  0 0

                  No ale i ten realismus dává za pravdu, že máme víc než na 14 místo.

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  Barra     před 9 lety 29.04.2015 07:22 |  
                  0 0

                  Spis klasicky nahled na to, jestli je lahev na pul plna ci na pul prazdna. Nehledejme lacine vymluvy ze mame muzstvo slozene od odlozencu, kteri jinde neuspeli. Vazne ma Slovacko, Dukla nebo Jihlava (Pribram vynechavam) kvalitnejsi kadr nez my? Nebo dokonce Bohemka? Realismus, jak pises, je spis tady na miste. Jinak jen okrajove - od doby, co nechyta Hrubes, jdeme vysledkove dolu. Ne, ze by byl Berkovec horsi (i kdyz az na jeho super zakroky v prnich minutach proti Plzni si moc jinych nevybavuji), mozna ze si Hrubes umel ale lepe organizovat svoji defenci, ktera ted Berkovce moc nedrzi. Hrubesovi se vycitaly vyrazene mice ktere nasledne vedly k brankam, i u Berkovce se tak deje, stejne tak dostava branky z hranice vapna. Ocekaval jsem trochu vice.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                    JirkaD     před 9 lety 29.04.2015 09:03 |  
                    0 0

                    Papírově horší tým než Dukla a Slovácko nemáme, ale tyto kluby jsou oproti nám stabilnější. Dlouhobobě tam působí trenéři, ne nadarmo jsou to dva nejdéle sloužící trenéři v současné době u jednoho mužsta. Oba týmy mají stabilní vedení a jasné dané cíle. Nikdo netlačí na Slovácko, aby hrálo o titul nebo o poháry a pořád se mluvilo o tom, že zase zkamalo.
                    I ta Příbram může těžit z toho, že Tobiáš tam v akademii působil několik let a klub a hráče zná a nebyl to trenér z venku.

                    K Berkovcovi - ještě bych porovnal soupeře, proti kterým se hrálo a jejich kvalitě a pak bych to porovnával se zápasy ze začátku ligy.

                    k sestavě - ano, jsem přesvědčený, že kdyby naši hráči byli v jiných kubech, tak patří k tomu lepšímu co v lize je, ale jen, kdyby tam byli jednotlivě, takto pohromadě, je to mnoho očekávání vedle sebe a málo kdo z nich je osobnost, která potáhnu ostatní vzhůru. Tuto roli snad plní Latka, ale i vlivem jeho zranění to již není ono, a přiznejme si, že Latka z této sezóny již není ten Latka, co tu byl dříve.
                    Brankář: Hrubeš – brankář s podezřením, které by možná cosi vysvětlovalo, Berkovec – spoustu očekávání, které sráží častá zranění, brankář potřebuje být s obranou sehraný, kolik zápasů má Berkovec odehráno s jednotlivými členy obrany? Pro Slávii platilo, že má dobré brankáře v mládežnickém věku, ale dost často jsme si je nechali odejít a poslední dobou nemáme stabilní jedničku, která by odchytala celou sezónu. Věkově, jsou také naši brankáři spíše ještě perspektivní do budoucna než v ideálním brankářském věku.
                    Obrana: Tamás, Mikula, Kodr, Fialka – na těchto hráčích vzhledem k jejich věku nemůže ležet zodpovědnost za obranu, zvlášť když budou hrát dva vedle sebe. Latka – zranění, věk, možná i menší motivace, jeho přínos je to, že je to velký srdcař a vůdce, ale stačí to ještě? Hraje dost nečistě a tím dává rozhodčím možnost nás dostat, případně udržet pod tlakem. Bílek – ve fungujícím týmu by byl platným hráčem. Švec – po zranění, snad po celé přípravě a zapracování se do týmu bude jeho výkon jen lepší a lepší.
                    Záloha – chybí mi zde hráč, který by dal hře myšlenku a uměl by dát překvapivou přihrávku a tím tvořit šance spoluhráčům. Ze hry mám pocit, že zálohu úmyslně vynecháváme, protože jsem si tohoto hendikepu vědomi. Kdo má tvořit? Piták – to nejlepší má již za sebou, věk, kila, nestíhá a tím fauluje v nebezpečných prostorech (např. zápas s Bohemkou a vyrovnávací gól), Kenia – fotbalově je na tom hodně dobře, mohl by být tím tvůrcem, přišel po zranění a možná ještě nemá potřebnou kondici, je pro mne záhadou, proč po něm nešáhnul někdo z 2 bundesligy. Deli – osobně se mi líbí více než Baez, při výběru koho na DZ, tak rozhodně jeho. Spoustu vyhraných hlaviček, snaha hrát konstruktivně, s věkem by mohlo přijít i jisté zklidnění. To že zkazí rozehru, je mrzuté, ale jeho prací není tvořit, ale bořit. Kdyby měl vedle sebe šikovného tvořivého záložníka, tak jeho výkon půjde nahoru. Zmrhal – pořád ještě naděje, Hrubý to samé a platí o nich to samé co o nadějných obráncích. Vuk – rychlostně dobré, potřebuje zlepšit finální přihrávku, ale když do vápna běží jen jeden spoluhráč, je obtížné ho trefit. Kdyby v náběhu bylo více hráčů -3-4 tak je to mnohem lehčí.
                    Útok – Škoda dobré, je to gólový hráč, ale koho k němu? Červenka – naděje do budoucna, Snad i Diop.

                    Pořád mi z toho vychází mnoho nadějí a málo zkušenosti. Trenér pracuje s tím co má. Velké plus u mne Beránek má za to, že vyházel hráče, kteří zde hráli v minulosti a vůbec si nezasloužili zde hrát. Věřím, že když dostane šanci, tak příští rok bude o něčem jiném. S doplněním o dva tří hráče má tato sestava na boj o horní polovici tabulky.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                      fleder     před 9 lety 29.04.2015 09:24 |  
                      0 0

                      Naprosto s komentářem výše souhlasím.
                      Stavem rozhodně nejsem nadšen, některé zápasy byly doslova ostudné/Brno/, ale zapomíná se na jednu věc. Je pravda, že v některých zápasech to z mého pohledu odflákli.Kolikrát jsme na jaře hráli za sebou ve stejné sestavě nebo alespoň hráči na stejných postech?
                      Dost zraněných, karty...kolikrát hrála třeba obranná čtyřka ve stejném složení? Ten tým je po zimě de fakto nově sestavený, ti kluci spolu ještě nejsou a nemohou být zcela sehraní.
                      To je třeba velký rozdíl oproti Dukle a Slovácku, kde je jeden trenér několik sezon a jsou to sehraný mužstva bez velkých jmen.

                      Trenérem to vše rozhodně není. On na hřišti nepřihrává, on na hřišti neběhá..dejme mu čas.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                        Barra     před 9 lety 29.04.2015 09:55 |  
                        0 0

                        Kolik treneru se vystridalo u Jihlavy nebo Bohemians za posledni 2 sezony? U Jihlavy 4, u Boh 3. A u Liberce? Kdyz vezmu Kotrbu a Csaplara jako jednoho, tak maji za poslednich 12 mesicu pateho hlavniho trenera. Podivej se na jejich slozeni brankare na zacatku sezony a ted. Problemy ktere ma Slavie maji i ostatni kluby.

                        Nejsem priznivec odvolani treneru jako na kolotoci. Nevolal jsem po odchodu Rady, Koubka, Petrouse (a vycitat mu 0-7 s Telicemi mi pripadalo velmi lacine, kez by mel Petrous tehdy vyber z hracu, ktere mame ted). Budme ale objektivni: ktery trener dostal u Slavie tolik casu jako Beranek, kdyz se vezne vysledove v uvahu poslednich 20 zapasu? Nevzpominam si. A moc herni progrese bohuzel take nevidim. I kdyz to jeste bude napinave az do konce, presto ma Slavie vsechny trumfy k udrzeni ve svych rukach. A pak muzou na kolenech dekovat jen jednomu - ne trenerovi, ale Milanu Skodovi.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                          Barra     před 9 lety 29.04.2015 10:00 |  
                          0 0

                          Pardon - veta o slozeni obrany Liberce nedava moc smysl. Meola tam byt 'brankare a obranne ctverice".

                        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                          AlesJa     před 9 lety 29.04.2015 10:19 |  
                          0 0

                          já mám stále větší a větší pocit, že nejlepší práci dělal jako trenér Petrouš.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                            Barra     před 9 lety 29.04.2015 10:28 |  
                            0 0

                            Absolutne souhlasim. Ale nedostal tolik sanci, po ktere se ted vola.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                            slamacek (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2015 10:43 |  
                            0 0

                            castecne souhlasim. ale co Petrous podle mne nedokazal bylo muzstvo pripravit na novou sezonu. dohrat sezonu, to mu slo vice nez dobre. myslim si ze to byl vyborny trener a mel a mohl se podtzet. skoda.
                            K berankovi. Muj nazor je ten, ze vzdy po delsi pauze hraci hrali s chuti a velkym nasazenim. a to je predevsim zaluha pana Beranka. potiz dle meho je:
                            1) stabilni obrana ctverice spolu s brankarem.
                            2) v zaloze chybi druhy dric. (Kenia je super dopredu ,ale cernou praci na tu neni)
                            3) chybi nam krajni zaloznici (prosek ocekavani nenaplnuje a leveho zaloznika po zraneni zmrhala proste nemame. a zmrhal ani levy zaloznik proste neni). tak zbyva jen Vukadinovic a ten je splaseny, ale hodne nebezpecny a bude se lepsit (tedy prislib do budoucna).
                            4) zklamani ze soucasne pozice a tedy i vetsi chut zabojovat.
                            5) neprizen sudich, kdy nam velmi brzy daji najevo jak je rovina naklonena
                            6) krec

                            za mne ja berankovi verim i pro dalsi sezonu. verim ze pokud budou protredky dokazal by muzstvo posilit a mohli bychom hrat lepe. Klicove ovsem bude zajistit klub jako celek. tedy zbozne prani nas vsech, aby Ales prodal.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                          JirkaD     před 9 lety 29.04.2015 11:00 |  
                          0 0

                          K Liberci: my jsme také byli po prvních 5 zápasech pod Beránkem u vytržení. Beru to tak, že Liberec zatím naplňuje svoje možnosti a funguje kouzlo nového trenéra.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                          bububu (přítel SN)     před 9 lety 29.04.2015 16:43 |  
                          0 0

                          Naprosto souhlasím Barro!

  6. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 28.04.2015 10:04 |  
    0 0

    Bez námitek, ono vlastně ani není co hodnotit, Škoďák nejlepší bez debat, Vuky a Berky 5 po právu, ikdyž Vuky měl podíl v prvním gólu Jablonce, Bílek dobrý a Fialka to vcelku zvládl, ale Švec ani Mikula zrovna nezářili, ale oproti Delimu asi o známku lepší. Piták velké zklamání a Kenia taky už druhý zápas nic moc. Baéz fakt nevím a Tamász v záloze no to zrovna není jeho post, ale když nejsou jiní, tak musíme brát z toho co máme.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    jirkka     před 9 lety 29.04.2015 10:29 |  
    0 0

    Sestava na Budějovice, kterou bych si přál (za předpokladu, že budou všichni zdraví): Berkovec - Mikula, Deli, Bílek, Tamás - Švec, Zmrhal - Vukadinovic, Kenia, Boudjemaa - Škoda

    Věřím, že s takovou sestavou bychom hráli i kombinační fotbal a dáme jim 4:0.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Philliip     před 9 lety 29.04.2015 12:29 |  
      0 0

      Tahle sestava vůbec nevypadá špatně. Mohlo by to dát naší hře větší klid, konstruktivnější rozehrávku a především kvalitnější kombinační hru. Jsem jedině pro.