Fortuna liga

Zítra o krále Vršovic

Slavia - Bohemians. Velkou bitvu o Vršovice los a televizní diktát nachystal na zítřek, 8. 11. Slavia posilněna o výhru v Teplicích, ale naopak oslabena o několik hráčů by ráda doma konečně zase zvítězila. Tím spíše proti jednomu z kandidátů na sestup. Zápas nabídne O2 Sport.

To si tak člověk říká při pohledu na sestavu, vědomí, jak to té Slavii v Teplicích v poslední době moc nejde a tak vůbec, že remíza by byl zázrak. Pak začne zápas a hle, to je jedna šance, náznak další, jedna střela za druhou a do mysli se vkrádá jedna záhadná otázka. Netrpím nějakou schizofrenní poruchou? Jako že bych sudý týden fandil jednomu týmu, ten lichý druhému a neuvědomoval si rozdíl? Páč rozdíl v posledním domácím zápase proti Olomouci a v tom minulém, již zmíněném v Teplicích byl diametrální. Ačkoliv jsem si tak říkal ještě v 80. minutě, že bod by byl vlastně z Teplic, konkurenta v tabulce dobrý, vrtala tam hlavou touha po třech bodech. Ten tým na to totiž v ten den měl. Pak napřáhne Jirka Bílek, Slavík jen bezmocně proplachtí vzduchem a radost může začít. V dle mého soudu klíčovém utkání, které nasměřovalo sešívané po možná lehčí krizi k setrvání v podzimních bojích o přezimování na potenciálně pohárových příčkách, ukázal tým potenciál. Pravda, Teplice nebyly soupeř úplně nejtěžší, ale to nebude papírově ani ten zířejší. I když...

Bohemka totiž má ten talent, že může hrát celou sezónu špatně. Trápit se proti komukoliv. A pak přijde zápas proti Spartě nebo právě Slavii a na trávníku je najednou úplně jiný tým. Jistě nechci, aby to znělo nějak povýšeně, ale zatímco pro nás slávisty je tím ligovým vrcholem vždy derby pražských "S" a tomu vršovickému zas takovou váhu nepřikládáme (samozřejmě počítám s možnými ojedinělými vyjímkami), tak pro fanoušky, potažmo hráče Bohemky bývají zápasy roku možná právě ty se Slavií. Je tam znát touha o vršovickou korunu. Je však na místě ještě dodat, že tento fakt bývá znát především v Ďolíčku, klokanské svatyni, zatímco v Edenu to přeci jen až taková sláva není.

A ona to pro zelenobílé není žádná sláva ani celou tuto sezónu. Jen považte, například za šest venkovních zápasů si připsali pouhé dva body za dvě remízy. Možná lehce paradoxně jeden z nich přišel z Jablonce, ten druhý poté z Dukly. Není tak překvapivé, že je Bohemka na sestupové příčce. Ona totiž ani doma to není žádná hitparáda. A kdo ví jak by to dopadlo, kdyby klokany v posledním kole nezachránila v zápase s Jihlavou penalta za ruku jednoho z hostí. V té době totiž Bohemka prohrávala 1:0, trápila se, ale právě proměněná penalta ji nakonec nastartovala směrem k zisku tří bodů a přeci jen lehkému odpoutání od Baníku. Beze zmínky však nemůže zůstat, že Bohemka vítězný gól vstřelila již proti deseti mužům a krátce po vstřelené druhé brance se vyloučil ještě další jihlavský. A přestože tak ten západněji položený vršovický tým hrál s nastavením více méně 15 minut proti devíti, navíc podpořený otočením výsledku, nedokázal si vytvořit žádný tlak ani šance a naopak ještě mohl děkovat brankáři Zlámalovi za to, že nakonec zápas neskončil dělbou bodů.

Co se týče absencí, sešívaní se bohužel budou muset obejít bez Keniji, Štohanzla, Hrubého a Bazala. Především absence Keniji bude s přihlédnutím k jeho výkonu v Teplicích velmi citelná. Na druhou stranu se našemu soupeři vykartovala půlka obrany, jmenovitě Šmíd a Šírl, k tomu navíc bude kvůli stejnému důvodu chybět i Bartek.

Slavia by měla potvrdit roli favorita, napravit zaváhání s Olomoucí a zápas s trápícími se hosty ovládnout. No jo, měla. Ale jaká bude realita?

Nezapomeňte také na bohatý předzápasový program, který začíná fanzónou před stadiónem již ve 12:00. Bližší informace viz náš předchozí článek.

Tip na sestavu: Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Švec - Souček, Bílek - Voltr, Piták, Zmrhal - Škoda

kurzy Fortuna: 1.63 - 3.80 - 5.90

Komentáře (81)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra o krále Vršovic

    Maeden (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 16:12 |  
    0 0

    OT: Holky smetly spartičku 4:0 :-D

    • Re: Zítra o krále Vršovic

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 16:27 |  
      0 0

      Gratulace.

  2. Re: Zítra o krále Vršovic

    pinochet     před 8 lety 07.11.2015 17:16 |  
    0 0

    Proč chybí Kenia?

      • Re: Zítra o krále Vršovic

        Azor     před 8 lety 07.11.2015 18:23 |  
        0 0

        už zase? achjo :(

        • Re: Zítra o krále Vršovic

          Slawek     před 8 lety 07.11.2015 19:44 |  
          0 0

          Kdyby nedošlo ke zranění při tréninku, zranili by ho téměř jistě klokani. Jeho odolnost je ovšem na pováženou.

  3. Re: Zítra o krále Vršovic

    Mike     před 8 lety 07.11.2015 17:41 |  
    0 0

    Já myslím, že pravého záložníka bude hrát Mikula, Zmrhal bude vlevo, a Voltr bude hrát druhého útočníka, nebo podhrot.

    • Re: Zítra o krále Vršovic

      adams89 (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 17:58 |  
      0 0

      Zrovna zítra bych vyzkoušel M. Vukadinoviče.

  4. Re: Zítra o krále Vršovic

    janko (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 18:01 |  
    0 0

    V poslednim cisle casopisu Forbes je clanek o "cinske" kariere Jardy Tvrdika. Mimo jine se tam pise, ze na fotbal respektive na Slavii zacal diky nemu chodit sef pivovaru Lobkowitz. Na utkani s Bohemkou pry chteli pripravit specialni "cervene" tedy slavisticke pivo ale kvuli pravum na vysadni postaveni te sracky z PL tahle myslenka krachla... a proto jebat gambrihnus a celou plzen...

    • Re: Zítra o krále Vršovic

      Khadgar     před 8 lety 07.11.2015 18:04 |  
      0 0

      Tak to je logický, že si tam nepustí jiný pivo. To byli hoši trochu naivní...
      Ale co fanzone, tam musí být taky Gambrinus? Tomáši, kde jsi? :))) Když by nešlo ani tohle, tak tu ještě máme Zlý časy :D

    • Re: Zítra o krále Vršovic

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 18:13 |  
      0 0

      Dá se to na netu někde přečíst ?

      • Re: Zítra o krále Vršovic

        steev (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 18:42 |  
        0 0

        Ve Fanzoně bude nealko :(

        • Re: Zítra o krále Vršovic

          Borris     před 8 lety 07.11.2015 19:03 |  
          0 0

          Ačkoliv jsem abstinent a mě osobně se to nijak nedotkne, tak tomuhle moc nerozumím. K fotbalu prostě pivko neodmyslitelně patří a moc nerozumím tomu proč tam nebude. Ani se pak nebudu divit, pokud spousta lidí radši před fanzónou dá přednost nějaké osvěžovně kde si pivo budou moci dát.

          • Re: Zítra o krále Vršovic

            bongor     před 8 lety 07.11.2015 19:59 |  
            0 0

            Určitě Borrisi to pivo k fotbalu patří.Ale ve zdejší kotlině se vymýšlejí pořád nějaké ptákoviny a prim hrají všelijaké zákazy.Jestli to není množstvím úředníků.Ti se potom v práci nudí a výsledky jejich "práce"vidíme.

    • Re: Zítra o krále Vršovic

      no-nick     před 8 lety 07.11.2015 18:43 |  
      0 0

      To si nebudu brát osobně:) Jiné pivo bych taky ocenil...

      • Re: Zítra o krále Vršovic

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 20:58 |  
        0 0

        re: vlk30 - tady mají jen ochutnávku a video (www.forbes.cz/nove-cislo-forbes/)

    • Re: Zítra o krále Vršovic

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 00:20 |  
      0 0

      Tak diky Slavii a spojeni pres majitele jsem si vcera koupil dvanacku Lobkowitz Premium jen tak na vyzkouseni (kdyz uz jsme jedna rodina). Jsem celjem vybiravy. Mam rad spise horke piva, vyraznejsi chuti, bez ocasu (z tech kometcnejsi jednoznacne Plzen). Ten Lobkowitz nebyl zrovna nejlevnejsi, ale chutove me velmi mile prekvapilo a postoupilo mezi me oblibene znacky. Velmi dobre pivo. Navic varene v jihoceskem Protivine, takze muj novy oblibenec.

      • Re: Zítra o krále Vršovic

        Nosorozec     před 8 lety 08.11.2015 01:04 |  
        0 0

        Když jsme u toho piva, tak mym oblíbencem se stalo pivo Chalupník z celkem novýho pivovaru v krušnohorskym Perštejně. :)

  5. Re: Zítra o krále Vršovic

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 18:33 |  
    0 0

    Podle mě klokany přejedeme, i když nejkrásnější fotbal to asi nebude. V obraně Bohemka bude asi hodně slabá, tak doufám, že Milan Škoda - jak se dříve říkávalo - prožene míč soupeřovým "goalem". :) Už by to potřeboval.

    Na utkání se bohužel nedostanu (a moc mě to mrzí, věřím, že Navar a spol. vytvoří super zázemí pro fanzónu a celkově bude na klání dost lidí), neboť mě skolila jakási nemoc zrádná a musím se do úterka dát do pořádku (mám závod).
    Tož, budu aspoň držet palce u internetu (snad bude připojení milostivo...).

    • Re: Zítra o krále Vršovic

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 19:26 |  
      0 0

      bohuzel na nich vydelali dost penez

      • Re: Zítra o krále Vršovic

        bongor     před 8 lety 07.11.2015 19:33 |  
        0 0

        Luděk Zapletal
        Kdy už kluby Bundesligy pochopí, že když koupí sparťana tak to je jako by ty prachy spláchli do hajzlu.
        Velmi dobrý postřeh pane Zapletale.

        Ale proč tedy rumun hrál se Schalke docela vyrovnané zápasy?To je práce Jardy Hřebíka,jeho "obrazce".Stačí ale,když si plzeňáci nebo i Slavie na to schema udělají protihru a rudoch si nekopne.

        • Re: Zítra o krále Vršovic

          Barra     před 8 lety 07.11.2015 20:13 |  
          0 0

          Ludek Zapletal je kdo? Deratizater s Olomouce, jestli jsem dobre pochopil. Jinak je to s Dusanem Svento, Adam Hlouskem a Ondrejem Petrakem take celkem smutne, rekl bych. Nebo ne?

          • Re: Zítra o krále Vršovic

            Betynka58     před 8 lety 07.11.2015 20:20 |  
            0 0

            Adam alespoň dnes po dlouhé době střídal. Ale proč nehraje Ondra, je pro mne záhadou.

            • Re: Zítra o krále Vršovic

              steev (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 20:34 |  
              0 0

              Dušan bývá na lavici pokud jsem se dobře díval.A upřímně bych ho rád viděl v zimě nás.

          • Re: Zítra o krále Vršovic

            warhammer (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 20:47 |  
            0 0

            Přesně tak. To je stejná bída. A to je alespoň rumuni na rozdíl od nás uměli prodat (celkem skoro 190 milionů Kč).

            • Re: Zítra o krále Vršovic

              steev (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 21:00 |  
              0 0

              Stejná bída to určitě neni!

              • Re: Zítra o krále Vršovic

                warhammer (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 21:06 |  
                0 0

                Tou bídou myslím to , že stejně jako K+K ani "naši" v bundeslize nehrají.

                • Re: Zítra o krále Vršovic

                  steev (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 21:19 |  
                  0 0

                  Já jsem to pochopil,ale naši hráči nesedí na tribuně to je jedna věc. A druhá nedělaj ze sebe celoživotní mistry světa jako rumuni.Proto mi to dělá radost když je někdo posadí na tribunu.

          • Re: Zítra o krále Vršovic

            bongor     před 8 lety 08.11.2015 06:23 |  
            0 0

            Zapletala neznám,ale velmi se mi líbí jeho názory.To ani nevím,že Ondra nehraje.Nejspíš zranění.

            • Re: Zítra o krále Vršovic

              Barra     před 8 lety 08.11.2015 07:18 |  
              0 0

              Dobre rano, Bongore. Vis ze jsi tady muj pritel z prvni hodiny, nevim ale co se posledni dobu s tebou stalo. Uz dlouho si nepamatuji nejaky prispevek kde by ses ironicky nezminil o Sparte. Proc se nesoustredis na Slavii? Tolik se posledni dobu u nas stalo a jeste bude dit. Nech tvoji 'sraltu, plisen a jabka' bokem, pis o nich jako o safranu, prece nestoji za to. Ze si rozumis s p. Zapletalem neni asi tak divne, vzhledem k jeho nazorum.

              Kdysi jsi psal take o pivu, o hudbe, o pejskach, o zivote. Dnes se nabizi temata jako budoucnost Slavie, ocekavane zmeny v kadru na jare, spoluprace Slavie na fotbalove akademii v Cine, dnesni den v kterym prijdou mladi Slaviste na prvni misto, pritomnost nasich majoritnich majitelu na stadione, ale take napriklad problemy ktere mame abych nejaky ten gol strelili (jak moc zavidim MB ktera v 13 zapasech dala 37 branek, prumer tedy vice jak dvojnasobny oproti nam - 2,84 / 1,33), co udelat pro to aby se na Slavii nalakalo vice divaku (jak mi bylo lito T. Syrovatka ktery dela maximum pro to aby divaci zacali chodit a pak je odmeneny s necelymi 6tis jako proti Olomouci). Mluvme o Slavii, jejich moznostech, problemech, budoucnosti, a uberme na tech vykricich a posmeskam smerem k nasim rivalum - jsme prece Slavie, nemame to zapotrebi. A proc za vsim hledat konspiraci jako v pripade penalty, kterou mel umyslne spatne kopnout proti Sparte Duris? To mi prislo uz az moc tahane za vlasy.

              A jinek ne, Ondrej Petrak neni zraneny, a mluvi se o jeho prestupu do 1. FC Union Berlin, momentalne na 13.miste v druhe lize. A kolegove maji pravdu, ten klub z Letne umi alespon spravne zpeneznit sve hrace. A do tretice moje poznamka - co bych za to dal, kdybychom si vychovali naseho Kaderabka, kdybychom meli nos na hrace jako Wilfrieda Bony, Simona Deli a jine. Slavie a jeji fandoce jsou strasne nedockavi, chteji ihned vse. Simon Deli je jiz ctvrtou sezonu v Cesku, teprve ted se jeho kvality plne ocenuji. Wilfried Bony dostal take
              potrebny cas. U nas Jospeh Mensah letel po 4 mesicich. Bundesliga je narocna, kdo z Cechu se v ni uchytil? Asi nejvic momentalne Gebre Selassie. Skoda ze Slavie jeho kvality nepoznala, stejne tak jako u Tecla. Po 5 mesicich mohl pakovat zpet na Vysocinu kde v nasledujicich 2,5 sezonach dal 34 branek. V porovnani s konkurenci nemame tedy bohuzel ani nos, ani potrebnou trpelivost. Skoda. A zasadne ne duvod se jim vysmivat. Casy transferu Marka Sucheho a Tomase Necida jsou jiz davna minulost. Bohuzel.

              • Re: Zítra o krále Vršovic

                Boss82     před 8 lety 08.11.2015 09:40 |  
                0 0

                Barro, podpis a razítko pod tento Váš komentář! Vážím si lidí s nadhledem a objektivními názory, a proto si vážím i Vás.

              • Re: Zítra o krále Vršovic

                steev (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 09:58 |  
                0 0

                Ahoj Barro,já myslím že ten čich na hráče máme,a kvalitních mladých hráčů vychováváme také dost.Ne náhodou tito hráči hrají v naší první lize i v zahraničí. To že jsme nedokázali zapracovat do kádru A mužstva (popř podržet delší dobu) má jasnou souvislost s finanční situací klubu. To snad ale není potřeba připomínat. Amatérské vedení klubu bez finančních prostředků samozřejmě zanechalo své stopy. Že hráče nedokážeme zpeněžit je poměrně logické,nehrajeme poháry a naše finanční situace byla taková že jsme prostě prodávat museli i pod cenou.
                Co se Sparty týče: bylo by fakt s podivem že by jim pár hráčů nevyšlo.Vždyť oni skoupí všechno co má nohy.Jen díky jejich katastrofické přestupové politice jsou tam kde jsou. Vždyť každé přestupové období přijde několik hvězdných posil( domácích i zahraničních) a nic.Po půl roce odcházejí neznámo kam.To už bylo hráčů které totálně pohřbili. A z toho nepřeberného počtu hráčů odejdou dva do bundesligy a ti sedí na tribuně.
                A Barro že jsou naši fandové nedočkavý? Že chceme do pohárů nejlépe ještě letos je logické.A myslím že jsme se trpělivě načekali už dost let.Málokdo má tak trpělivé fandy jako Slavia.

                • Re: Zítra o krále Vršovic

                  Barra     před 8 lety 08.11.2015 10:59 |  
                  0 0

                  Co se tyka cichu na hrace a netrpelivosti mam na mysli mlade hrace z ciziny. Jestli se jednou rozhodnu pro prichod Josepha Menshy, tak mam byt konsekventni a neposlat ho za 4 mesice zpet domu. Obzlvasz hraci z Afriky potrebuji cas na adaptaci. Co se tyka Bundesligy, ta je fyzicky mimoradne narocna, konkurence je take obrovska. Ze Kadlec se neprosadil v minule sezone v Frankfurtu neni az tak velka ostuda, kdyz se vi ze jeho primy konkurent Meier byl nakonec topscorer cele Bundesligy. Snad take nikdo nebude tvrdit ze Mario Götze je spatny hrac, kdyz nema sve pevne misto v sestave Bayernu. Jinak nejsou vysledky Kadlece vzhledem k odehranym minutam vubec spatne, dat prumerne branku kazdych 213 minut je i pro Bundesligu slusna vizitka. V minule sezone byl na jare v Synotlize dokonce uspesnejsi nez nas Milan Skoda. Kaderabek? Myslim ze kazdy Slavista by si ted sveho Kaderabka pral v muzstve. Jen mimochodem, koho mas vedle Suchyho a Necida jeste na mysli ze by uspel v zahranici?

                  Nesnazim se ale obhajovat Spartu, reagoval jsem na Bongora a jeho hlasky. Nechme tu zakomplexovanost co se tyka Sparty, alespon tak to na mne pusobi. Na krasny prispevek Sokrata ohledne ohledne viteztvi nasich devcat prisly na mne slova "ano sralťan musi vedět, že jeho misto je dole" jako smutna reakce. Jsem si jisty, ze nase holky maji v sobe vetsi noblesu a nadhled.

                  Jinak, co se tyka trpelivosti slavistickych fandu. Jak pises, vse zavisi na financich, a je logicke ze jsme nemohli hrat prvni housle v lize za posledni leta. Slaviste nejsou vice nebo mene netrpelivi nez ostatni fandove. Urcite si pamatujes jak Dortmund v minule sezone dlouhou dobu flirtoval s dnes tabulky. Nikdy nebyli vypiskani, naopak. Myslis vazne ze Slaviste by se chovali stejne?

                  • Re: Zítra o krále Vršovic

                    Barra     před 8 lety 08.11.2015 11:03 |  
                    0 0

                    Posledni veta samozrejme "s dnem tabulky"

                    • Re: Zítra o krále Vršovic

                      steev (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 11:22 |  
                      0 0

                      No právě to když jsme poslední dvě sezony sestupovali tak se to ukázalo.Na hráče se nepískalo,věrní kteří chodili,tým ze všech sil podporovali i když se na to bramboračku nedalo koukat.Měl jsem na mysli srovnání především s českými fanoušky protože česká mentalita je minimálně v tomhle dost zvláštní.Ale i v porovnání s úžasnými fanoušky dordmundu se nemáme za co stydět.
                      Co se hráčů týče tak jsem měl na mysli právě Necida a Suchého,Hlouška ale i Ondru Petráka nebo Dušana Šventa ( kterým se tuto sezonu sice moc nedaří ale rozhodně nezklamali) Když si vezmeš soupisku reprezentace tak to neni vůbec špatný na jeden tým.Dost nám prostě ublížila doba nedávno minulá že těch hráčů není víc.
                      Ale víš jak Barro časy se teď mění a i naši kluci budou zas odcházet do zahraničních týmů.

              • Re: Zítra o krále Vršovic

                Betynka58     před 8 lety 08.11.2015 11:32 |  
                0 0

                Pěknou sluníčkovou neděli, Barro. Tady se musím bongora trochu zastat. Myslím, že jeho antisparťanské nálady jsou, alespoň co já pamatuji, konzistentní a neměnné. I když já tento jeho životní postoj nesdílím, respektuji jej a snad jako u jediného mi ty jeho rejpavé poznámky vůči našemu úhlavnímu nepříteli nevadí, protože to k němu tak nějak patří. Nesnažme se ho proto, prosím, v tomto směru měnit, protože to už by asi nebyl on. Mám toho kluka upřímně rád (i když ho vlastně jinak vůbec neznám) a vždy, když zde vyplodí zase nějaký svůj příspěvek zaměřený proti těm z druhého břehu Vltavy, beru ho tak trochu s rezervou a spíše mne to pobaví.

                • Re: Zítra o krále Vršovic

                  Barra     před 8 lety 08.11.2015 12:04 |  
                  0 0

                  Dobre poledne, Betynko. Jak jsem psal, Bongora beru jako jednoho z prvnich pritelu tady na webu. A vzdy zpestrim, kdyz ctu nejaky tvuj prispevek, protoze si te velmi vazim. A stejne tak jsem se hluboce zamyslel nad reakci Borrise a Judy na tema 'maskotu', protoze i oni patri k tem, kteri pisou smysluplne a ktwre si velmi vazim. A behem okurkoveho tydne kdyz bude hrat reprezentace si dovolim jeste jednou vratit k diskusi ohledne maskotu, protoze mam pocit ze vetsina Slavistu si pod tim jen predstavuje nejakeho skakaciho panaka, ktery je tak akorat dobry pro deti ale Slavii by zesmesnoval. Zajimave je, ze predni evropske kluby naopak teprve v poslednich letech zacaly venovat pozornost maskotu a moznosti, ktere z toho prameni po financni strance - merchandising. Ale to je snad na nekdy jindy.

                  Bongora jsem vzdy rad cetl, moc jsme tady na sebe reagovali. Myslim ze te mam Bongore celkem precteneho, jestli se to tak alespon na dalku da rict. Jsem si ale jisty ze jsi nikdy nebyl tak negativni jak ted, v poslednich mesicich. Nevim proc jen reagujes s usklebkem o konkurenci, a zapomnel si psat o nas, o Slavii. Alespon mi se zda celkem divne ze mas opakovane zapotrebi jen psat o "rektalnich alpinistech" atd. Co ti ale proboha ty spartanske
                  holky udelaly? Jednou Sparta, navzdy ztracene? A co tedy udelame s Simonem Deli? Patri do stejneho odpadu? Nebo se neco zmenilo kdyz prestoupil k nam Martin Juhar, Karol Kisel?

                • Re: Zítra o krále Vršovic

                  Boss82     před 8 lety 08.11.2015 12:06 |  
                  0 0

                  Zdravím. Myslím si, že zakomplexovanost ze Sparty, totální neobjekvivita a nesoudnost, ubrečenost a konspirátorsko-paranoidní smýšlení - tedy vše, čím se zde diskutující s nickem Bongor dlouhodobě prezentuje, ke Slavii, jak já si ji představuji, nepatří. A rozhodně to nelze omlouvat slovy "k němu to nějak patří". Možná to patří k Bongorovi, ale určitě ne ke Slavii.

                  • Re: Zítra o krále Vršovic

                    steev (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 12:12 |  
                    0 0

                    Bože můj. Já třeba ke spartě cítím čirou nenávist a myslím že je to v pořádku.

                    • Re: Zítra o krále Vršovic

                      Barra     před 8 lety 08.11.2015 12:23 |  
                      0 0

                      Spravne jsi psal ' Boze muj'.

                      • Re: Zítra o krále Vršovic

                        steev (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 12:28 |  
                        0 0

                        Ver mi ze nejsem jedinej.

                    • Re: Zítra o krále Vršovic

                      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 12:29 |  
                      0 0

                      kádrovat je neslušné. k Bongorovi to patří, je to součást jeho humoru, jak ho čtu já. Slavie je jen jedna, společná a každý slávista v ní má místo

                      • Re: Zítra o krále Vršovic

                        Barra     před 8 lety 08.11.2015 12:42 |  
                        0 0

                        Jestli se jedna o humor, tak ok, i kdyz by to nekdy obsahem spis patrilo na oficilky. Ale cira nenavist? A jasne ze Steev v tom neni sam, beru za halda jinych Slavistu citi to same. Radi se tady ale ohanime s idealy 'otcu zakladatelu' pred 123 lety. A tam zrovna nevidim prosto pro nenavist. Tedy, jde o to co pod "nenavisti" Steev rozumi. Jestli se to take ma tykat nejakeho 8-leteho chlapce, ktery ma na sobe shirt Sparty, tak je to v mych ocich smutne. Muzeme si snad povzdechnout ze ma spatny vkus, ale to je snad vse. Jestli jde o rivalitu ktera zustane v rozmezi fair play, nemam s tim vubec problem. Ale slepa nenavist? Vazne nemas ani jednoho kamarada ktery je Spartan nebo cloveka ktereho by sis vazil i presto ze preferuje Spartu?

                        • Re: Zítra o krále Vršovic

                          MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 12:58 |  
                          0 0

                          no ja o nenavisti nepsal nic, ale kdybych se mel vyjadrit, tak ja spartou pohrdam a ma to prave co delat s fairplay, protoze vsechny jejich unfair akce na vsech myslitelnych scenach jsou toho pricinou. ja si myslim, ze fandit sparte je defekt osobnosti, zivotni prohra a asocialni nemoralnost. a otcove zakladatele se se spartou rozhodne neparali, protoze ctili zasady a spartani byli vzdy pripraveni zajit az za unosnou mez pro vlastni prospech. odjakziva!

                          • Re: Zítra o krále Vršovic

                            Barra     před 8 lety 08.11.2015 13:15 |  
                            0 0

                            Nenavist byla reakce na Steeva, s tvym pohrdanim souhlasim. Ale ze by Sparta byla vzdy a odjakziva ochotna zajit ve svuj prospech az za unosnou mez, jak pises? Bylo tomu jiz tak pred valkou? Ne snad. Ze rezim po 1948 Spartu postavil do vykladni sine a protektoval je jasne, stejne jako ze Kostal, Pelta a spol v tom pokracovali. Ale budme uprimni - kdyby byla Slavie zvyhodnena, prestal bys ji fandit? Myslim ze si tuto sezonu absolutne nemusime ztezovat na rozhodci a predpokladam ze sponzorovani naseho majitele ktery donasi do FACR pokladny par desitek milionu kc rocne tomu nebude cizi. A kdyby se vaha prehoupla v nas prospech, budeme pak take mit pocit ze nam nadrzuji a ze naopak jinym muzstvu skodi a se zato stydet? Nemyslim si to.

                            • Re: Zítra o krále Vršovic

                              Faris (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 13:35 |  
                              0 0

                              Barro, souhlasím s Vámi. Nenávist plodí nenávist. Lepší je láska ke klubu, nemusím si dokazovat slavistické srdce tím, že nenávidím Spartu. Samozřejmě nebudu nikoho odsuzovat, asi to k fotbalu patří, většina fandů ze stadionu tuto nenávist ke Spartě (a obráceně ke Slavii u sparťanů) má. Spartu nemám rád, ale nikdo mě nedonutí křičet smrt spartě.
                              ALe dost filozofie, která stejně nikoho nepřesvědčí, každý jsme nějak založení a hurá do Edenu!

                              • Re: Zítra o krále Vršovic

                                Barra     před 8 lety 08.11.2015 13:47 |  
                                0 0

                                Moudra slova. Drzim palce a budu stridave na idnes a na oficilkach, nekdy je rychlejsi jeden web, nekdy ten druhy. Jestli chceme naplnit predpoklady vedeni co se tyka maximalni ztraty bodu na podzim, tak je dnes vyhra absolutni 'must'.

                                • Re: Zítra o krále Vršovic

                                  steev (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 14:12 |  
                                  0 0

                                  Dopovime to jindy,jsem na stadionu,v synotu :)

                                  • Re: Zítra o krále Vršovic

                                    Barra     před 8 lety 08.11.2015 14:21 |  
                                    0 0

                                    A videl jsi medveda -:)

                                    • Re: Zítra o krále Vršovic

                                      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 17:50 |  
                                      0 0

                                      kdyby Slavie byla nepravem zvyhodnovana (!), tak bych byl proti a co je hlavni, proti by byla i velka cast slávistů. o tom nepochybuji, takove tendence tu jiz v minulosti byly. vysvetluji si to tim, ze v celkovem prumeru je iq naseho obecenstva vyssi a s tim se poji i vyssi moralni integrita. asi mam smulu, ale neslysel jsem nikdy od jedineho spartana, ze by zpochybnoval jejich cinknute tituly a ze by uznal, ze nehrali fair. nikdy! naopak. poskozenym stranam se navrch vysmivali a oznacovali je za ubrecence. to je pro mne s*arta. byt spartan v mych ocich znamena byt bezcharakterni krivak. a musim te zklamat, tyka se to i dob predvalecnych. pametnici vypravi

                                      • Re: Zítra o krále Vršovic

                                        Barra     před 8 lety 09.11.2015 07:46 |  
                                        0 0

                                        Vyssi IQ? Muze byt, ale moc bych si nenamlouval, bezmozci se najdou i u nas, neboj se. Byt Spartanem znamena byt bezcharakterni krivak? Tak to uz zavani v mych ocich slepym fanatismem a ne fandenim. A neboj, i u nas mel napriklad Anderlecht stejne postaveni a zvyhodneni jako Sparta. Majitel Anderlechtu byl Constant Vanden Stock, majitel pivovaru Belle-Vue (visnove pivo), ktery byl vic jak dvacet let take zodpovedny za narodni muzstvo. On selektoval hrace, trenovani prenechaval jinym. Penize znamenaji moc, Anderlecht mel rozhodci na sve strane, vykrik Anderlecht-penalty je pojem v belgickem fotbalu. Take si kupovali tituly, dokonce na evropske scene 'pujcili' tyden pred semifinale evropskeho poharu proti Notts Forrest spanelskemu rozhodcimu 1 mil franku. Vec vysla najevo kdyz komplic ktery penize predaval zacal Anderlecht vydirat. Ale uz jsem o tom psal, a kdo chce si to snadne vygoogluje. Kazdy ne-Anderlecht fanda ma na bliti kdyz slysi slovo Anderlecht (promin, Stando Vlcku). Kvuli tomu je take pohrdavam, ale promin, na slepou nenavist se neponizuji a zasadne by me nikdy nenapadlo tvrdit ze ten kdo fandi Anderlechtu je bezcharakterni krivak. A vazne si nemyslim ze je neco spatneho s moji moralni integritou.

                                        Tve presvedceni ktere neni osamele tady ti neberu, ale vazne nechapu jak muze byt nekdo tak zaslepeny nenavisti . Doufam pro tobe ze jestli mas/budes mit dceru, ze se ti nikdy doma neobjevi s klukem, ktery fandi Sparte. A prosim, zadne pohadky ze je dobre vychovana a ze by si nikdy nejakeho chlapce, ktery ma tu smulu ze fandi Sparte, nevybrala. Laska je slepa.

  6. Re: Zítra o krále Vršovic

    steev (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 19:54 |  
    0 0

    Ještě jeden OT a fakt poslední:
    Věděli jste že Slovan Liberec vznikl spojením dvou klubů Rapidu a Slavie přičemž Slavia se jmenovala podle nás a hráli v sešívaných dresech s modrou hvězdou na prsou? Pro mě teda uplná novinka. Možná proto mi ten klub tak uplně nevadí :)

  7. Re: Zítra o krále Vršovic

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.11.2015 22:34 |  
    0 0

    Zítra vůbec nečekám extra pěkný fotbal, ale jen veliký boj. My zatím nemáme kvalitu do kombinace a proto míváme velké problémy s bránícími mužstvy. Musíme vzadu za každou cenu udržet nulu a být trpěliví v útoku a pak věřím, že to dobře dopadne. Už před Teplicemi jsem měl větší obavy z tohoto zápasu z Bohemians, ale jsou tady dva nové faktory, které nám hodně pomohou. Opět by měla být návštěva 10t, to je skvělé, to je ten pověstný 12 hráč a poprvé by měli zápas navštívit představitelé CEFC, určitě to hráči budou vědět a budou se chtít předvést před novým majitelem. Zápas řídí Ondřej Lerch a lajnoví Tomáš Mokrusch a Robert Hájek.

    • Re: Zítra o krále Vršovic

      pinochet     před 8 lety 08.11.2015 00:21 |  
      0 0

      Kdyby mohl hrát Kenia, tipoval bych, že vyhrajeme rekordním rozdílem, takhle to bude snad góly ze standartek a nedivil bych se ani penaltě. Už jí snad přece jenom jednou kopat musíme. Souhlas s nulou vzadu. Počítám, že by mohli nastoupit Bílek i na chvíli Piták.
      Tip na sestavu: Berkovec-Frydrych, Latka, Deli, Jablonský - Voltr, Souček, Bílek, Piták, Zmrhal - Škoda

    • Re: Zítra o krále Vršovic

      Betynka58     před 8 lety 08.11.2015 00:58 |  
      0 0

      Já nevím, jestli to, že budou přítomni majitelé, bude nějaká výhoda. Spíše se obávám, že naši hráči budou ještě nervóznější než obvykle.

      • Re: Zítra o krále Vršovic

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 02:43 |  
        0 0

        Můj tip na sestavu: Berkovec - Mikula, Latka, Deli, Jablonský - Voltr, Souček, Zmrhal, Černý - Piták, Škoda

  8. Re: Zítra o krále Vršovic

    Petr9608     před 8 lety 07.11.2015 23:02 |  
    0 0

    Zajímavej zápas v tý Bolce. 3/4 se Bolehlav klepala, zda neztratí doma s ousiderem body a nakonec takovej výprsk.

    2685 diváků? Přiše vám z přenosu ten stadion plný více jak z 50%? Bych si tipl, že reálně to bylo o 1000 méně. V sobotu večer, soupeř neatraktivní.

    Každopádně je celkově pro násnegativní, že takovej klub v lize vůbec zazvazí. Podobně jako Jablonec. Klidně ať se třeba místo těchto klubů vrátí nahoru Brno...

    • Re: Zítra o krále Vršovic

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 00:43 |  
      0 0

      bohuzel penize se u nas neodviji podle zajmu. zizkov misto dukly. brno, banik nahoru, jbc, mb dolu, hradec, opava do ligy a bylo by veseleji

  9. Re: Zítra o krále Vršovic

    Nosorozec     před 8 lety 08.11.2015 01:08 |  
    0 0

    Jirku Bílka mam sice rád, ale nepřijde mi jako vhodnej nápad hrád doma proti Bohemce s dvěma defenzivními záložníky. Bohemka bude betonovat a pokud budeme mít na hřišti pouze 4 ofenzivní hráče a jednim z nich bude Piták, tak ten zápas bude směřovat k výsledku 0:0. Problém však je, že kvůli obsáhlý marodce fakt nemáme nikoho dalšího, koho bysme mohli do středu zálohy postavit.

    • Re: Zítra o krále Vršovic

      bongor     před 8 lety 08.11.2015 06:29 |  
      0 0

      Máme opravdu "širokej"kádr,určitě se to na jaře rapidně změní.Ken bude hodně chybět,nikoho podobného nemáme.Tipuju remizu,klokan taky potřebuje body jak sůl.

      • Re: Zítra o krále Vršovic

        Mike     před 8 lety 08.11.2015 08:14 |  
        0 0

        Můj tip na sestavu- Berkovec- Frydrych, Latka, Deli, Švec- Mikula, Souček, Piták, Zmrhal- Voltr, Škoda.
        Voltr bude hrát na místě 2.útočníka, nebo podhrota.
        Bude to těžký zápas, hlavně boj. Trochu výhodu vidím ve vykartovaných hráčích Bohemky- Bartek a polovina obrany- Šmíd a Šírl. A ještě si zkusím ohledně soupeře zaspekulovat. 4.žlutá hrozí tahounům zálohy Jindřiškovi a Mosquerovi. Příští zápas je pro ně daleko důležitější a existenční- doma s Baníkem. Třeba nepostaví ani tyto 2 hráče. Baník tuto možnost také zvažuje. Hrají s Plzní a 4.karta hrozí Machovcovi a Kukecovi. S body moc nepočítají, spíše se také upínají na souboj s Bohemkou a tyto hráče pravděpodobně nepostaví.
        Ale třeba bude všechno jinak, oni nastoupí v nejsilnější možné sestavě a my jim dáme trojku, nebo budou někoho šetřit a skončí to 1-1.

        • Re: Zítra o krále Vršovic

          vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 08:43 |  
          0 0

          Vyhrát by se mělo,jen doufám že nás nedokopou a nezraní nám další hráče,je to derby pujdou do toho po hlavě. proti nám se vždy hecnou i kdyby hráli s béčkem.Ovšem holomajzna to bude nekoukatelná.Nejlépe jim nasázet do půle tři fíky a bylo by po nerváku.

          • Re: Zítra o krále Vršovic

            Nosorozec     před 8 lety 08.11.2015 09:21 |  
            0 0

            Problém taky je, že naše silná zbraň jsou standartky. A ty z našeho týmu zahrávaj Hrubý nebo Kenia a dneska nebude ani jeden z nich k dispozici. Budeme mít na hřišti sice hned několik skvělých hlavičkářů, ale nikoho, kdo by jim tu standartku kopnul.

  10. Vzpomínka- Slavia-Bohemians- 1983

    Mike     před 8 lety 08.11.2015 08:38 |  
    0 0

    Tak na tomto utkání jsem byl. Nikdy před tím, ani potom už jsem tolik diváků v Edenu neviděl. A nyní díky kapacitě je to už nemožné. Už si přesně nepamatuji tabulku, ale po výhře bychom se myslím dotáhli na Bohemku na 1.místo. Bohužel to nevyšlo, v dalších zápasech se nám přestalo dařit a na konci slavila Bohemka svůj jediný titul.
    Tak se přiznejte, kdo jste byl také v hledišti- https://www.youtube.com/watch?v=J7dcUPCwtp0

    • Re: Vzpomínka- Slavia-Bohemians- 1983

      pinochet     před 8 lety 08.11.2015 10:43 |  
      0 0

      Taky a pamatuji si, že tam bylo nahuleno jak v putyce.

      • Re: Vzpomínka- Slavia-Bohemians- 1983

        tramp8     před 8 lety 08.11.2015 14:43 |  
        0 0

        Taky jsem tam byl, jestli si dobře pamatuju, tak jsme museli vyhrát 4:0, abychom se dostali na 1.místo.

  11. Re: Zítra o krále Vršovic

    DKNL     před 8 lety 08.11.2015 10:38 |  
    0 0

    Kolem 13.00 vyjíždím z Hradce Králové, mám 1 místo volné. Tel.720 479 230.

    • Re: Zítra o krále Vršovic

      bedy     před 8 lety 08.11.2015 10:54 |  
      0 0

      Jsi ze Dvora?

      • Re: Zítra o krále Vršovic

        DKNL     před 8 lety 08.11.2015 11:01 |  
        0 0

        Jsem,můžeš zavolat.

        • Re: Zítra o krále Vršovic

          bedy     před 8 lety 08.11.2015 11:04 |  
          0 0

          Já dnes nemůžu, hraji zápas.

          • Re: Zítra o krále Vršovic

            DKNL     před 8 lety 08.11.2015 11:06 |  
            0 0

            Škoda, bude to pěkný odpoledne, snad i výsledek zápasu.

            • Re: Zítra o krále Vršovic

              bedy     před 8 lety 08.11.2015 11:09 |  
              0 0

              To doufám. :)

  12. Re: Zítra o krále Vršovic

    sTizz (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 12:54 |  
    0 0

    Tipuju 14723 lidi,snad bude i vic:)

  13. Re: Zítra o krále Vršovic

    steev (přítel SN)     před 8 lety 08.11.2015 13:29 |  
    0 0

    Uz je to tady,pred edenem pobiha dvoumetrovej medved v nasem dresu. :D

    • Re: Zítra o krále Vršovic

      Borris     před 8 lety 08.11.2015 13:54 |  
      0 0

      :-D :-D :-D

    • Re: Zítra o krále Vršovic

      bongor     před 8 lety 08.11.2015 14:27 |  
      0 0

      Tak to je připomenutí AŘ,ministr dopravy, a ne že nemáme žádné významné zvíře.

  14. Re: Zítra o krále Vršovic

    Betynka58     před 8 lety 08.11.2015 14:27 |  
    0 0

    Tak dnešní sestava: Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Jablonský - Černý, Souček, Piták, Zmrhal - Voltr - Škoda. Já osobně bych asi udělal dvě změny - Míňu doprostřed místo Pitáka a napravo Mikulu, jinak O.K.