Liga mistrů

Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

Slavia se chystá na pravděpodobně nejdůležitější zápas celé sezóny. Po domácí výhře 1:0 se pokusí nadějný výsledek udržet i v odvetě v Bělorusku na hřišti tamního šampióna BATE Borisov. Aktualizováno: Zápas bude přenášet O2 Sport!

Trenér Šilhavý překvapil proti Teplicím nečekanou rošádou v sestavě, avšak nakonec se dá říci, že mu tato škatulata v zásadě vyšla. Jasně, výkon nebyl dobrý, několik hráčů potvrdilo, že se s formou zrovna v současné chvíli nepotkává, ale jak by řekl klasik, důležitý jsou body a je už jedno jak. Slavia tak mohla odcestovat na východ relativně s klidnou hlavou a natěšená na věci příští. Do určité míry je zde k vidění již několikrát zmiňovaná paralela se sezónou o 10 let dříve. Tehdy také vstup do ligy výsledkově vyšel a čekala veledůležitá odveta se Žilinou. Odveta, jejíž případný neúspěch by měl tehdy pro klub nedozírné následky, zejména finanční. To sice teď spíše nehrozí, o to horší by však byly ony následky herní…

BATE toho v Edenu moc nepředvedlo, a nemyslím si, že to bylo až tak ovlivněno penaltou. Popravdě si troufnu říci, že bylo místy po vyloučení dokonce lepší a odvážnější než předtím. O víkendu si však spravilo chuť – to když pohodově zdolalo v běloruské lize tým ze středu tabulky poměrem 3:0. Nejde však o nic, kvůli čemuž by slávističtí hráči měli během spánku nechat lampičky na pokojích raději rozsvícené. Nůžky mezi předními běloruskými týmy a tím zbytkem jsou totiž značně otevřené.

Relevantnější tak může být spíše srovnání výsledků BATE doma a venku. Doma totiž v lize hned 22 bodů z 24 možných, zatímco venku to šlo o dost hůře – jen 14 z 24. Běloruský celek nepředvedl doma špatný výkon ani v předchozím předkole LM, byť se nakonec jen urodila překvapivá remíza v poměru 1:1. BATE však bylo po většinu zápasu jasně lepší, ale, nutno dodat, také proti soupeři, který nepatří do úplně toho top ranku.

Jak však i vyplývá z vyjádření slávistických hráčů, nelze čekat, že by BATE přistoupilo k odvetě stejně jako k zápasu v Praze. Na druhou stranu to může být i velkou slávistickou výhodou, jelikož namísto nutnosti dobývání svatyně, před kterou se postaví několik karosek, jim bude asi nabídnut mnohem větší prostor k útočnému operování. A pokud sešívaní vstřelí alespoň gól, celá situace již bude značně růžovější.

Pro úplnost dodejme, že k zápasu neodcestovali Ščuk, Tecl nebo Alvir a dále také samozřejmě dlouhodobě zranění Hromada se Sýkorou.

Tip na sestavu: Laštůvka - Frydrych, Jugas, Deli, Bořil - Van Buren, Ngadeu, Hušbauer, Rotaň, Danny - Škoda

3. předkolo - Středa 02. 08. 2017 19:00

Liga mistrů, 2017/2018
2 - 1
1 - 1
FK BATE Borisov
FK BATE Borisov

5. Signěvič
46. Stasevič

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

44. Milan Škoda

Komentáře (175)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Borisov musí být off

    Jachym     před 7 lety 01.08.2017 17:48 |  
    3 1

    Pevně věřím, že se naše daleko větší hráčská kvalita projeví. Borisov to bude muset otevřít a nebude moci betonovat jako v prvním zápase, byť k tomu byl částečně donucen vyloučením. Naše osa týmu je odpočinutá. Určitě se do třetice konečně podaří i dát gól ze hry. Základem je ale samozřejmě vyvarovat se nejhoršího možného scénáře, vést po poločase zrádných 2:0...:-)

    • Re: Borisov musí být off

      Mike     před 7 lety 01.08.2017 17:52 |  
      3 0

      Tak to bych bral hned, 4 goly uz bychom ve 2.polocasu temer jiste nedostali.

    • Re: Borisov musí být off

      Virgil1956     před 7 lety 01.08.2017 17:57 |  
      0 0

      :-)

    • Re: Borisov musí být off

      donford     před 7 lety 01.08.2017 18:23 |  
      1 0

      Jo, Csaplarových 2:0 v poločase, to vejde do všech fotbalových učebnic.

      • Re: Borisov musí být off

        Harvey     před 7 lety 01.08.2017 18:58 |  
        1 1

        Tak on to samé řekl i Alex Ferguson. To pouze zde na SN se to považuje za absolutní blbost, ale je to pravda. Byť to Csaplár špatně po Fergusonovi zopakoval. 2:0 je zrádné, protože soustředěnost opadá i když náskok ještě není tak velký. Narozdíl od 1:0, kdy je se tým soustředí nebo 3:0, kdy je náskok dostačující :-)

        Když je to 2:0 tak tam spadne banán a než se tým vzpamatuje má tam dalšího.

        • Re: Borisov musí být off

          Jachym     před 7 lety 01.08.2017 19:02 |  
          5 0

          Což se samozřejmě za stavu 0:0 nebo 1:0 stát nemůže...:-D

          • Re: Borisov musí být off

            biggris (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 19:15 |  
            0 0

            Tady ale jde o ten hrozici pocit uspokojeni. Koncentrace polevi, vykon opadne... Ono to muze bejt i jen v jednotkach procent, ale prave ty rozhodujou. Proste do souboju pujdes jinak za stavu 0:0 a jinak za 2:0. Chapu, co tim Czaplar myslel, nicmene to tenkrat popsal jako snad nejvetsi tragedii, co se muze muzstvu prihodit a toho uz se proste nezbavi :-)

            • Re: Borisov musí být off

              biggris (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 19:17 |  
              0 0

              Omluva Josefovi, samozrejme Csaplar :-D

        • Re: Borisov musí být off

          donford     před 7 lety 01.08.2017 21:22 |  
          3 1

          Proč hned za blbost? Jistěže na tom cosi z hlediska psychiky hráčů je. Ale vsadil bych se, že všichni od nás (fandové, mužstvo, trenér) by radši byli, kdyby se to Borisova letělo ještě s jedním fíkem navíc. Jsem zvědav, zda ve čtvrtek bude stačit CZ na Spartě vedení 2:0. Či zda to podle této teorie vypustí. A zda se naši dostatečně koncentrují na to jednobrankové vedení. Hlavně ať se jim při očekávaném náporu Bate - těm asi nic moc jiného nezbývá, podaří ulítnout a na tu neoblíbenou cifru 2:0 výsledek zvýšit. Zajisté bychom všichni zde jásali.

          • Re: Borisov musí být off

            edenian     před 7 lety 01.08.2017 22:34 |  
            4 0

            Tak jestli na Letny CZ povede v polocasu 2:0, tak to ve druhy puli vypusti na 100% :-)

  2. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 17:50 |  
    2 0

    Tak hurá na ně. Už se nemůžu dočkat... :-)

  3. Bilance pod Silhavym

    Mike     před 7 lety 01.08.2017 17:51 |  
    5 0

    Pokud se nepletu, tak pod trenerem Silhavym sehrala Slavia 32 souteznich zapasu a prohrala jedno- doma Pohar se Zlinem . A skorovat nedokazala pouze ve 2 zapasech- v lize v Jablonci a ve vyse zminovanem utkani. Snad nedojde k dalsi prohre zitra, a hlavne bez vstreleneho golu. Prislo by to v nejnevhodnejsi chvili, snad tu skvelou bilanci neproher nebo zapasu se vstrelenym golem jeste natahneme, protoze pokud bychom dali branku, tak myslim, ze 3 nedostaneme. Ale stale si v prehravam ty tyce Husbauera nebo Skody, postup mohl byt znacne bliz. Ja moc nemam rad tyhle soupere s postsovetskych republik, hlavne doma jsou o hodne lepsi nez venku.

    • Re: Bilance pod Silhavym

      pevek     před 7 lety 01.08.2017 18:48 |  
      0 0

      jak slysim postsovetsky souper, tak mi hned nabiha Shaktar. Tam jsme taky meli naskok 1:0, ale jeste navic zvenku. Brr fuj.

      • Re: Bilance pod Silhavym

        Alky (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 09:57 |  
        0 0

        Co si ale pamatuju, tak Šachťar byl tenkrát lepší než my. Doma i venku. Tam jsme dali náhoďáka před koncem, doma ho naopak dostali, a pak už se to v prodloužení s náma akorát vezlo. To Tiraspol byla (a je) noční můra.

  4. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Robinator     před 7 lety 01.08.2017 18:27 |  
    1 0

    Bude to těžký..hlavně nedostat první gól a jít do poločasu 1:0...to by bylo špatný..doufám, že tam protrhneme tu střeleckou smůlu..vidím to tak 60:40 na postup

  5. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    DF007     před 7 lety 01.08.2017 18:37 |  
    1 0

    První gól, který tedy dáme my, vyřeší rébus. Věřím v postup. Snad JŠVCD bude mít šťastnou ruku a kluci to uhrají.
    Sestava je asi jasná: Laštůvka-Frydrych, Jugas, Deli, Bořil - Ngadeu - Van Buren, Rotaň, Hušbauer, Dany - Škoda. Takže jako doma.

  6. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Fulham     před 7 lety 01.08.2017 19:06 |  
    1 0

    Hlavně klucí postup!! Kopejte to klidně celej zápas na tribunu nebo za ní, ale hlavně postup. I když tuším, že dáme prvního kusa a pak je smáznem...s pokorou, s vírou v sebe. už zase úplně vyřízenej s nervama...:-)))) jsem zvědav jak BATE začne. Mají něco odehráno v pohárech, tak nevěřím, že budou tlačit na sílu hned zkraje. Spíš tuším držení nuly a hledání skulinky . Vzpomínám na trenéra jednoho franc týmu s kterým se kdysi hrál PVP tuším. Tam naše vyhra 1-0 a on prijel do odvety s tím , že budou držet nulu a fláknou to tam na konci...no a skoro mu to vyšlo - jen potom za nás vyrovnal Míra Kouřil?? Nebo Radek? Už nevím. Kvalita je u nás, nic nepodcenit a Evropo třes se!!!!

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 23:29 |  
      2 0

      Nice. Tam 2:2, tady 1:1 gól Labant

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Fulham     před 7 lety 02.08.2017 08:56 |  
        2 0

        No vidíš to - já si to pošoup až do osmdesátek... a Nice tenkrát hrálo druhou ne? Mám hosipa...:-))

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      kjandourek (admin)     před 7 lety 02.08.2017 09:14 |  
      0 0

      Míra Kouřil... To bylo v pětaosmdesátém proti St. Mirren... Doma jsme po spoustě zahozenejch šancí vyhráli jenom 1:0 gólem pár minut před koncem, kdy to tam Mirek doslova protlačil, snad v té době už ležíce na zemi :-)

      A v odvetě jsme prohráli 0:3 po prodloužení... :(

      To byl vůbec příběh - Slavia se do poháru UEFA dostala po dlouhých letech hlavně díky Ivu Knoflíčkovi, který byl králem střelců sezóny 1984/5... a on si hned na začátku podzimu 85 zlomil ruku ve Svéradicích, takže celý podzim chyběl.. a jeho góly s ním... i když v té době jsme na poháry nalákali luxusní posily: Takáč a Víger k nám šli z vojny místo toho, aby se vrátili do sestoupivšího Slovanu, do brány přišel Zdeněk Hruška, odněkud se vrátil Zamazal, z Trebišova přišel zajímavý a podle mě tehdy hodně nedoceněný Alexander Comisso a z tehdejšího Gottwaldova nejlepší střelec druhé ligy - právě Míra Kouřil... :-)
      To v té době vůbec nebylo běžné :-)

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Fulham     před 7 lety 02.08.2017 10:02 |  
        0 0

        A kotel byl za kasou u trati když dával ten gól....:-)

  7. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 19:19 |  
    4 12

    Pevně doufám, že takhle naše sestava vypadat nebude, považoval bych ji za dost riskantní variantu. Danny nemůže v takhle klíčovém zápase hrát nalevo, tam musí být někdo, kdo je nejen šikovný dopředu, ale hlavně kvalitně brání a levou stranu zavře, tzn. Zmrhal nebo popř. Švento. Tím jeden hráč zůstane na lávce, asi Rotaň a Danny bude operovat jako volný hráč za Škoďákem, bude hrát podhrot.
    Druhý problém je vysoký forvard soupeře na kterého posílají vysoké balony a on souboje většinou vyhrává a sklepává míče na nabíhající spoluhráče v kritickém prostoru před naším vápnem. U nás se k tomu po vyloučení sice už moc nedostávali, ale stejně několik soubojů Jakub Jugas prohrál a to je problém. Kuba se bude muset hodně zlepšit a ostatní mu musí být nápomocní nebo se nabízí druhá varianta, nasadit na něho Míšu. Každopádně pokrytí tohoto hráče bude základ našeho úspěchu.

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Dennis     před 7 lety 01.08.2017 19:56 |  
      9 1

      Rotaň určitě nebude sedět. Nikdo z trojlístku Ngadeu, Hušbauer, Rotaň nebude sedět. Myslím, že to JŠ fakt postaví stejně jako doma. Bořil a Frydrych jsou spíše defenzivní beci, takže to zavřou oni. Nehledě na to, že MVB vpravo taky moc nebrání, takže podle tvé logiky by nemohl nastoupit ani on, protože ten to taky nezavře...

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 20:04 |  
        1 4

        Bate má velice nebezpečné náběhy rychlých hráčů a to co píšeš by znamenalo, že Bořil a Frydrych budou hlídat každý dva hráče, tak to bychom měli zaděláno na velký malér. Jsem na naší sestavu zvědavý, ale naši trenéři jsou výborní takticky, takže čekám změny.

        • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

          Dennis     před 7 lety 01.08.2017 21:51 |  
          1 0

          Bránit budou stopeři, pomáhat jim budou beci a ve středu pole Ngadeu a Rotaň. I Hušbaeuer se hodně vrací a dokáže pomoct obraně. Takže to už máme sedm hráčů. Kolik bys těch bránících hráčů chtěl? Já naopak doufám, že BATE vnutíme naši hru a budeme diktovat tempo hry. Kvalitu na to v záloze máme.

          • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

            Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 22:21 |  
            0 1

            Každý hráč má svého protihráče a proti tomu hraje, je to takových 10 minisoubojů a není možné, aby někdo nezvládal bránit a propadal. Na krajích musíme mít rychlé hráče a ti si poradí.

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 22:53 |  
        0 0

        Pokud je cílem 0:0, tak je ideální zvolit jen defenzivní hráče, ale pokud dáme gól, tak je prakticky hotovo. Vůbec bych nezapomínal na útok...
        Nejlepší obrana je útok.

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Aloha     před 7 lety 02.08.2017 09:01 |  
      0 0

      četl jsi rozhovor s tím analytikem (sorry si pořád nepamatuju jméno :) ) obrana není jen o tom, že honím nějakého hráče jak vlčák, podle něj Danny skvěle vykrývá prostor, takže se balon v první řadě ani do jeho prosotru nedostane, takže toho bych se nebál, ale souhlasím s tím vysokým útočníkem, ten vypadal hodně silný a naší stopeři měli problém ho odstavit od míče, z něj mám taky trochu obavy

  8. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 19:24 |  
    0 0

    Také očekávám trochu jiný duel než v matičce Praze. Můj tip je 1:1 a v závěru značně nervózní hra běloruského týmu :).

  9. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 20:36 |  
    0 0

    Vyrazeni znamenaa konec v poharech nebo ne diky

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      vojta     před 7 lety 01.08.2017 20:40 |  
      0 0

      ne, hrali bychom jeste posledni predkolo evropsky ligy

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 21:55 |  
      4 0

      Na to ani nemysli :D
      Bude to boj, ale kvalita Hušbyho, Dannyho, Ruslana atd. se projeví, tipuju 1:2.

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 23:52 |  
        1 1

        0:2, poločas 0:0

  10. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Petr9608     před 7 lety 01.08.2017 22:13 |  
    4 10

    Mohlo by se nám hrát lépe než v Edenu, ve kterém se nám nyní regulérně nedaří. Už dost "děsivých" pět soutěžních zápasů v řadě (Zlín, Jablonec, Dukla, bAT3, Teplice) nemohl z našeho chrámu člověk odejít s pocitem převažující dobrou náladou. V zápasech mimo Eden naopak člověk mohl být spokojen 5x v řadě (KAR, SLO, BOH, MBO, BRN - na Strahově)...

    Pokud hoši nepostoupí, tak ať jedou vlakem. Rovnou do Ostravy.

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Obr     před 7 lety 01.08.2017 22:33 |  
      2 0

      Ty po vyhranym zapase neodchazis s pocitem dobry nalady? :-)

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Petr9608     před 7 lety 01.08.2017 22:42 |  
        5 12

        Po 1:0 gólem z penalty, kdy a) jsme nedokázali následně využít 70 minut přesilovky, které by citelně zvýšilo naše naše šance na postup b) jsme celkově zahráli zlý zápas a navíc byla vymšlená, fakt neodcházím z Edenu s převažujícím pocitem dobré nálady...

        A nebylo to vlastně skutečně velice povrchní, aby jediným kritériem pro spokojenost byl zisk 3 bodů?

        • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

          Obr     před 7 lety 01.08.2017 22:51 |  
          7 0

          Ja myslim, ze to moc dramatizujes. S Bate sme sice meli vyhrat vetsim rozdilem, ale i 1:0 je dobrej vysledek, protoze sme doma nedostali gol. Proti Teplakum probehlo v zakladu 7! zmen a presto sme vyhrali. Tech 7 zmen bylo moc a zamavalo by to asi s hrou kazdyho mancaftu. Penalta sice nebyla, ale zakrok na Halila penaltovej byl.

        • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

          Alcapone     před 7 lety 02.08.2017 09:37 |  
          3 0

          Já si myslím že jsme s Bate naopak dominovali a měli jsme vyhrát daleko víc ale zabránily nám v tom tyčky a břevno. Bude to o psychyce a vzhledem k tomu že jsme lepší by jsme měli v klidu postoupit.

          • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 11:40 |  
            0 0

            To, že jsme byli lepší v prvním zápase nic nemusí znamenat. Nevyužili jsme trestuhodně ''nekonečnou'' přesilovku a pokud dostaneme jako první gól, tak pak to může dopadnout jakkoliv. Základ úspěchu bude vstřelit první gól, což bude v tomto zápase asi nejdůležitější.

            • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

              Alcapone     před 7 lety 02.08.2017 14:56 |  
              0 0

              Jo nevyužili tak to někdy je třeba to vyloučení nám možná uškodilo a sami kluci řekli že 10 min nevěděli co hrát. Já mám z toho dobrej pocit nehráli jsme ustrašeně a bylo to na jednu branku. Proto postoupíme oni musí útočit a kvalitu na to máme aby jsme gól dali pokud nebudem jančit což si nemyslím tak si to pohlídáme. :-)

          • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

            Petr9608     před 7 lety 02.08.2017 16:41 |  
            0 1

            Nezabránily nám v tom tyčky ale neschopnost trefit bránu místo její konstrukce.

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Jachym     před 7 lety 01.08.2017 22:58 |  
      2 0

      Ale ještě před tím je poslat do tamních dolů vydělat si na tu cestu vlakem!

  11. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Obr     před 7 lety 01.08.2017 22:25 |  
    0 0

    Dobrej tip na sestavu. Lip to asi postavit nejde. Obrana bez komentare. Veprostred tri zaloznici silny na balonu a zodpovedni dozadu. Dopredu na krajich raketa, ktera jim to bude pekne vetrat a kreativita v podani Dannyho.... vepredu samozrejme kapitan, kterej jim da minimalne dva fiky. Mozna bych tam jeste nekam vecpal Suka :-)

  12. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    JS (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 22:34 |  
    1 14

    Švento > Bořil


    Frydrychovi s Bořilem vůbec nevěřím, ne na těch postech, kde nastupují. Frydrych je stále více stoper a Bořil to má přes nohu.

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      sicilianbrno     před 7 lety 01.08.2017 22:38 |  
      2 1

      I když Šventa mám rád, tak společně s Bořilem jsou to oba prckové na standartky, což je Frydrychova velká přednost a bude se hodit. Nechal bych ho společně s Bořilem či Šventem...

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      afro     před 7 lety 01.08.2017 22:39 |  
      3 0

      Mně tedy připadá Bořil lepší "dozadu" a Švento není nějak výrazně rozehraný. Osobně bych na tento zápas volil Bořila.

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Obr     před 7 lety 01.08.2017 22:56 |  
      2 1

      Boril je dozadu platnejsi nez Svento, takze levej bek je podle me jasnej. Doprava uz pak zbejva jenom Frydrych, kterej je sice trochu topornej a pomalej, ale ma zase jiny prednosti. Na pravo potom jina alternativa stejne neni...

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        JS (přítel SN)     před 7 lety 01.08.2017 23:34 |  
        1 11

        Nesouhlasím. My využíváme krajní beky především dopředu, ne dozadu, kam se naopak velice často stahuje střední defenzivní záložník a někdy i ti nad ním. Za další – Švento hrál LB v Salzburgu i v Bundeslize, takže nějaké kvalitní předpoklady pro tu pozici asi má. Pokud budeme vybírat beky jen podle jejich defenzivních schopností, bude to dopředu stále holomajzna a nejspíš nevyužijeme potenciál hry po křídlech a ostrých centrů na Škodu.

        • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

          afro     před 7 lety 02.08.2017 07:55 |  
          4 0

          Na tvém příspěvku je hodně pravdy, ale Bořil si třeba s Teplicemi užil bránění docela dost. A nebezpečného Filla dobře pokryl. A pak ta nerozehranost a asi ne bůhvíjaká výdrž Šventa.

        • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

          Obr     před 7 lety 02.08.2017 08:21 |  
          2 1

          Podle me to Boril piluje lip nez Svento, kterej se vepredu zapomina. Asi to nevidim jenom ja, ale i trener. Navic za Dannym musis mit nekoho, kdo bude hrabat zpatky a z toho mi vychazi taky Boril.

        • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 09:26 |  
          1 1

          Krajni bek musí byt vepředu i vzadu, není pravda, ze je tym muzem využívat především k utoceni. Mozna při hre proti deseti nebo při dobyvani zatazeny obrany. Ve vyrovnanem zapase ne. Frydrych s Borilem jsou na lajnach všude tam, kde by měli byt.

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 09:23 |  
      2 1

      Myslim, ze je podceňuješ. Hrajou hodne spolehlive dozadu, v prvním utkani od nich hraci BATE odpadavali jak hrusky. Oba hrajou i solidne dopředu, porad se nabizeji, mají dobře nabehy.. ano, centry a kombinace by mohly byt presnejsi, ale lepsi by mohli byt všichni. Na ty centry si take musí hraci spravne nabihat tak, aby bylo vůbec mozne hrace centrem trefit. Vsadil bych se, ze minimalne z poloviny je neuspesnost centru dana spatnym nabehem. Frydrych je navíc strasne nebezpecny při standardkách, kolik golu za poslední dobu zaridil! Nebyt jeho, nebyla by ani jedna penalta v posledních dvou zápasech. Svento a Flo muzou byt taky dobri, verim i jim, ale nebudou to mit lehke, aby byli lepsi nez Boril s Frydrychem.

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      jarmik     před 7 lety 02.08.2017 10:16 |  
      7 0

      Dovedeš ty letos vyplodit něco jiného, nebo si už vystačíš s CTRL+C a CTRL+V?

  13. věřím v postup

    sicilianbrno     před 7 lety 01.08.2017 22:40 |  
    3 1

    Pevně věřím, že jeden gol dáme a že tři rozhodně nedostanem,...chtě nechtě to budou muset v průběhu zápasu otevřít a nám takový styl bude sedět než dobejvat 11 hráčů 30m od branky...

  14. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    siskin     před 7 lety 02.08.2017 04:31 |  
    0 1

    Tak hoši, hrrrr na ně a nandejte je jim co se do nich vejde.

  15. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Pepibican     před 7 lety 02.08.2017 06:31 |  
    3 8

    Takže dnes čekám na základě všech prohlášení hráčů, realizačního týmu a managementu jízdu po zadku, neskutečné nasazení, hru srdcem a boj do posledního dechu. Cokoli jiného mne zklame a všechna ta prohlášení u mne budou mít cenu dávno vymlácené slámy. Ono je to totiž před každým zápasem úplně stejné a na hřišti to potom vypadá úplně jinak, než co se prohlašuje. Takže borci čekám, že bude večer k vidění něco mimořádného, ne připosraný zanďour na 0:0.

  16. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Kara (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 07:06 |  
    4 0

    Tak co, vážení, jste nervózní? :)

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      siskin     před 7 lety 02.08.2017 07:20 |  
      1 1

      Vůbec ne, nervozní je ten kdo se bojí

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      urs (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 07:38 |  
      4 0

      Já jsem posera, tak ano :)

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      donford     před 7 lety 02.08.2017 08:57 |  
      1 0

      Jo, já když vidím vizoura, klepe se mi pazoura - jak říká Vyčítal. A ani teď se nemůžu trefit neurózou klíčem do vrat. :-)

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Fulham     před 7 lety 02.08.2017 08:59 |  
      0 0

      Úplně hin...:-)

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        bongor     před 7 lety 02.08.2017 16:56 |  
        0 0

        Hin sa hukáže

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Corfe     před 7 lety 02.08.2017 09:04 |  
      1 0

      Zatím ne :-)

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Gino     před 7 lety 02.08.2017 12:36 |  
      0 0

      Trochu jo. No... možná hodně...

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 14:19 |  
      3 0

      Na jednu stranu jsem zdravě nervózní. Na druhou stranu i kdyby se to nepodařilo, tak by to byla velká škoda, ale zase to není konec světa. Takže s rozumem. Nedělat z toho tragédii, kdyby se náhodou nepostoupilo...

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      sasky     před 7 lety 02.08.2017 17:44 |  
      0 0

      Jdu si radši sám zasportovat a od poločasu budu sledovat. Snad už to v té chvíli bude bez nervů. Teď mám teda nervy slušný.

  17. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    hiker42     před 7 lety 02.08.2017 07:50 |  
    7 0

    ahoj, jsou to nervy, co? :) jakýms takýms klidem mě naplňuje flegmatik Deli, kterej hraje podle mě ve formě dobré i pro Juve, Míša Ngadeu (když koleno vydrží, tak kolem něj 3 metry z každé strany je závora, spíš strom) a Danny, tohle cítím, že budou základní kameny úspěchu. Nevím proč, ale myslím, že dneska to bude utkání Dannyho. Podle mě se něm vyfauluje nějakej Bělo-Rus a dá gól. co čekám od našich je vysokej presink a la Nice, semknutost a absolutní soustředění. Vždycky si vzpomenu na Dominika Haška po zápase s Kanadou v Naganu na téma soustředění, v tom rozhovoru je strašně moc pravdy o úspěchu. ufff. pocity, nervy ale vlastně paráda, jsme zpátky a bušíme na vrata Evropy.

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Jachym     před 7 lety 02.08.2017 09:25 |  
      3 0

      Jen pořádně tlučme a bude nám otevřeno, přesně jak to stojí v evangeliu :-)

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        donford     před 7 lety 02.08.2017 09:52 |  
        3 1

        Včera bylo takové vedro, že kapala z borovic smůla. Samozřejmě na židli na zahradě, kam jsem si na chvíli sedl ve světlých šortkách. Tak doufám, že jsem případnou smůlu Slavie včas a s předstihem, "nabral" na své kalhoty. (tedy nikoliv do svých kalhot). Mně za to teď tluče manželka,:-) ale televizi mi snad také nechá večer otevřenou,:-) bude li se vysílat.

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        bongor     před 7 lety 02.08.2017 16:59 |  
        1 1

        Tluče Jarda Tvrdík ,tluče na vrata,přišla mu otevřít Běloruska nahatá........................................

        • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

          hiker42     před 7 lety 02.08.2017 17:04 |  
          0 1

          rozsekal jsi mě Bongore na maděru

          Běloruska nahatá,
          smradlavá a chlupatá.

          omluva všem Bělo-Ruskám, ale dneska to je o západních Slovanech :)

  18. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Robinator     před 7 lety 02.08.2017 09:22 |  
    0 0

    přenos asi furt není jasný co

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      JS (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 09:29 |  
      2 2

      Klid, určitě to půjde na nějaké streamovací stránce s autentickým ruským komentářem alespoň...

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        M@rvin     před 7 lety 02.08.2017 09:47 |  
        1 0

        Což je většinou lepší, než třeba takový Vlášek :) O úrovni komentáře na O2 moc přehled nemám.

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Robinator     před 7 lety 02.08.2017 09:51 |  
        0 0

        jo, to si najdu..možná, že to bude i na tipsportu..ale chtel jsem jit do hospody na pivo a na plátno, prece jen ty streamy jsou na hovno

        • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

          soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 10:02 |  
          0 0

          kdyby to dávalo O2, tak se chystám ke Kouli a počítám, že nebudu jediný :-)

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Robinator     před 7 lety 02.08.2017 10:31 |  
        0 0

        dík :)

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Robinator     před 7 lety 02.08.2017 11:53 |  
        0 0

        jooooooooojupiiiiii, díky moc :)

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 12:06 |  
        1 2

        Tak sláva. Zaplať pán Bůh za O2, když ČT, do které cpeme ročně miliardy korun nebyla schopná to zajistit...

  19. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    LA11     před 7 lety 02.08.2017 09:29 |  
    1 2

    2 goly vstrelime toho se nebojim ale ceho se bojim je ze to neuvidime pokud nebudem pritomni na stadionu v belorusku.. :( JAK JE TO MOZNY ZE TO JESTE NENI VYRESENY?????

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      M@rvin     před 7 lety 02.08.2017 09:43 |  
      2 0

      Pokud někdo, kdokoliv, ten přenos vyrábí, vždy to najdeš na netu. Bavit se můžeme jen o kvalitě streamu, ale když člověk trochu hledá a nevezme za vděk hned tím prvním, dá se většinou najít ucházející nebo i velmi dobrá kvalita. Linky na streamy se určitě objeví i tady v diskuzi.

  20. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    LukySKS     před 7 lety 02.08.2017 09:44 |  
    1 0

    Chlapci bude nějaký stream? Chtělo by to!!! Děkuji'

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      M@rvin     před 7 lety 02.08.2017 09:51 |  
      1 0

      Bude, nemáš zač;-) Pídit se po streamu x hodin před zápasem je dosti nejistý business. Já když hledám stream, pouštím se do toho až pár minutek před výkopem.

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Robinator     před 7 lety 02.08.2017 09:53 |  
        2 0

        prosím tedy o maximální spolupráci než to začne :D

  21. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Mikey     před 7 lety 02.08.2017 10:19 |  
    0 2

    Dneska by to chtělo, abychom na Bate vlítli hned od začátku, přitlačili je k pokutovému území a dát v prvních 10 minutách gól. Ale bohužel podle vyjádření pana Šilhavého, který řekl že budeme hrát na postupový výsledek, tak čekám, že budeme bránit a chodit občas do brejků. Ale věřím, že Šilhavý překvapí a nebudem hodně bránit. Ale dneska týmu věřím a čekám výhru 2:0 a o poločase 1:0. Sestavu bych nechal stejnou jako proti Bate.

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Gino     před 7 lety 02.08.2017 12:38 |  
      3 0

      Je mi uplně jedno jak budeme hrát, pokud postoupíme. Klidně ať betonujeme jako BATE v EDENU, když to vyjde. Sorry.

  22. TV přenos

    jarmik     před 7 lety 02.08.2017 10:26 |  
    3 0

    Vzpomínám, jak jsem někdy ve 14 letech (2002) ještě neměl PC ani internet a v podobných případech napjatě sledovat teletext ČT a čekal, zda se zápas Slavie v Poháru UEFA bude vysílat, či ne. Případně jsem přepínal mezi Novou, Primou a ČT2 a doufal, že se to někde objeví. Občas se to stávalo. Ještěže dnes už vím, že nějakou cestou se to ke mně v nějaké kvalitě určitě dostane. :)

    • Re: TV přenos

      M@rvin     před 7 lety 02.08.2017 10:42 |  
      1 0

      Nezapomínejme na Radiožurnál, to často bývala záchrana, i když jen rozhlasová :) Mimochodem, dnes by to měl vysílat v přímém přenosu, akorát bude druhý poločas přepínat mezi námi a Plzní.

      • Re: TV přenos

        jarmik     před 7 lety 02.08.2017 10:45 |  
        1 0

        Jo, to byly největší pecky. Sedět u klasické hudby a čekat nervózně na poločasový vstup reportéra z Balkánu. :)

        • Re: TV přenos

          PetCC     před 7 lety 02.08.2017 13:02 |  
          2 0

          Při reportáži v rozhlasu jsem byl vždycky o dva řády víc nervózní, než když jsem to viděl na vlastní oči :-)

        • Re: TV přenos

          knawi     před 7 lety 02.08.2017 13:08 |  
          0 0

          Se mýlíš, klasická hudba na radiožurnálu? To si neumím představit.

          • Re: TV přenos

            M@rvin     před 7 lety 02.08.2017 13:16 |  
            0 0

            To se mi taky nezdá, klasika jedině na Vltavě. Ale nevíme, co jarmik v té době rád poslouchal a čemu říkal klasika, třeba měl ta měřítka posunutá :)

          • Re: TV přenos

            afro     před 7 lety 02.08.2017 13:19 |  
            0 0

            Jarmik myslel určitě Gotta a Zagorku... :-)

          • Re: TV přenos

            jarmik     před 7 lety 04.08.2017 09:20 |  
            0 0

            Chlapi, tehdy jsem klasickou hudbu produkoval, ale neposlouchal. Teď je to naopak. Každopádně už fakt nevím, co tam tehdy během nějaké odvety hrálo a co jsem dělal s radiem. Jen jsem to plácl do komentáře, protože jsem měl nějaký dojem. :)

      • Re: TV přenos

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 13:52 |  
        1 0

        Tyjo na Radiozurnalu, to byly nervy! Takovej prenos v rozhlase je 100x dramatictejsi, protože rozhodujici moment zapasu muze prijit uplne kdykoli.. :)

        • Re: TV přenos

          M@rvin     před 7 lety 02.08.2017 14:15 |  
          11 0

          Já byl vždycky úplně na prášky i při poslechu S mikrofonem za fotbalem. Vždycky čekat, než vstupy oběhnou celé to kolečko stadionů, to bylo k nevydržení. A jak se blížil konec zápasu a ještě nebylo rozhodnuto, bylo to čím dal tím horší. Když se pak minutu před koncem ozvalo něco jako " Nyní rychle spěcháme do Brna, kde hraje pražská Slavia, protože Miroslav Augustin nám hlásí změnu stavu", měl jsem blízko ke kolapsu :)

          • Re: TV přenos

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 14:56 |  
            0 0

            no ty kraso... na to uz jsem skoro zapomnel! :) presne tak to bylo..!:)

    • Re: TV přenos

      bongor     před 7 lety 02.08.2017 17:03 |  
      0 0

      Nejlepší ze všeho bylo,když to v rozhlase komentoval Josef Laufer.

      • Re: TV přenos

        pevek     před 7 lety 02.08.2017 17:21 |  
        1 0

        To pamatujes? Ja jsem kdysi poslouchal v archivu rozhlasu zaznamy prenosu z MS v hokeji v roce 1947, kdy komentovali Laufer, Maslonka a Prochazka a bylo to rozhodne neco, co by dnes pusobilo archaicky a nevim, jak by to dnesni posluchaci davali. Predne hracum tykali a neustale davali rady: "Vem mu to Konopasku! A vidite, Konopasek nas vazeni divaci neposlechl, tak se musime branit..." Za druhe si potrpeli na tituly. Brankar Modry nebyl jen Modry, ale vzdy zasadne "Inzenyr Modry". Tedy "Inzenyr Modry nastesti puk chyta". A to jeste obrance hral JUDr. Slama, v zapase titulovany jako "Doktor prav Slama" nebo jen "pan doktor". Prestavkovy program pak obstaralo cteni dopisu od posluchacu. Kdyz "nasim chlapcum pral hodne stesti i kolektiv Lidoveho soudu", byl to zajimavy paradox.

    • Re: Budeme v televizi!

      KezbaCZ     před 7 lety 02.08.2017 11:51 |  
      1 0

      Výborná zpráva. Lepší někde než nikde. Může se na to aspoň do hospody a ne hledat jen streamy, což může člověk tak jako tak pokud někomu není o2 dost dobré.

      • Re: Budeme v televizi!

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 11:52 |  
        1 0

        Snad by to měli dávat i na O2Free...?
        "Po nekonečném jednání mám dobrou zprávu, zápas BATE Borisov-Slavia Praha odvysíláme dnes od 19 hodin na O2 TV Sport a O2 TV Free i na O2 TV Fotbal," sdělil Marek Kindernay, šéf vyjmenovaných televizních kanálů.

        • Re: Budeme v televizi!

          afro     před 7 lety 02.08.2017 11:56 |  
          0 0

          Na O2TVFree nejspíš až ze záznamu, tipuju...

        • Re: Budeme v televizi!

          Robinator     před 7 lety 02.08.2017 11:56 |  
          0 0

          to jsem se chtěl zeptat, 02 free často udávají a pak je tam jen takový to malý okýnko.. tak nevím, jestli riskovat s tím, že budu koukat doma a nebo jít do hospody

          • Re: Budeme v televizi!

            knl66 (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 12:05 |  
            0 0

            Nebo koukat pár minut na velké okno a napjatě sledovat tu časomíru, která ti ukrajuje vteřinu po vteřině... :(
            Taky jsem rozpolcený, asi zvolím jistotu v hospodě.

          • Re: Budeme v televizi!

            mabr     před 7 lety 02.08.2017 12:45 |  
            3 0

            Tak hospoda má rozhodně svoje kouzlo. Tím nic nezkazíš. Dvě první poločas, dvě druhej poločas a jedno závěrečný na postup. Doma pak přiznáš tři ;-)

            • Re: Budeme v televizi!

              Robinator     před 7 lety 02.08.2017 12:47 |  
              1 0

              však jo,už jsme se rozhodli, že jdeme :)

            • Re: Budeme v televizi!

              Scrat     před 7 lety 02.08.2017 13:25 |  
              2 0

              Navíc hospoda udělá i z nekoukatelného zápasu úplný koncert :-))

              • Re: Budeme v televizi!

                bongor     před 7 lety 02.08.2017 17:05 |  
                0 0

                Hlavně když hraje naše Slavie a sedí tam samej bolševik

    • Re: Budeme v televizi!

      oboj     před 7 lety 02.08.2017 12:07 |  
      0 0

      Víte, jak dlouho trvá ta 69,- aktivace? Budu to mít na knop, abych pak na to nevejral půlhodinu s lupou.

      • Re: Budeme v televizi!

        pethead (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 12:09 |  
        0 0

        Mělo by to být na 24 hodin od zaplacení...

        • Re: Budeme v televizi!

          oboj     před 7 lety 02.08.2017 12:14 |  
          0 0

          Zeptal jsem se blbě, šlo mi o to, jestli nebudu muset čekat poločas, než to pustěj, když udělám aktivaci těsně před začátkem.

          • Re: Budeme v televizi!

            Robinator     před 7 lety 02.08.2017 12:18 |  
            0 0

            ne, naskočí to okamžitě..

          • Re: Budeme v televizi!

            pethead (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 12:19 |  
            3 0

            Aha, pardon. :) Před chvílí jsem to absolvoval... nebudu v dosahu TV, tak to zkusím (poprvé) aspoň přes mobil. Musel jsem se registrovat do O2 TV, poté zadat své tel. číslo. Do pěti vteřin přišla SMS, na kterou stačí odpovědět ANO. A do dalších cca deseti vteřin bylo vše funkční...

            • Re: Budeme v televizi!

              oboj     před 7 lety 02.08.2017 12:21 |  
              0 0

              Díky!

              • Re: Budeme v televizi!

                pethead (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 12:24 |  
                0 0

                Není zač. :) A ještě pozor, abys měl v mobilu aktivovány, resp. povoleny příslušné (SMS) platby. Kamarád má pracovní mobil, kde to má bloklé, a samozřejmě na tom tak jeho snahy ztroskotaly...

      • Re: Budeme v televizi!

        Jožin     před 7 lety 02.08.2017 12:40 |  
        0 0

        Já jsem to měl už vícekrát a zadáš tel. ,přijde zpráva a odpovíš na zprávu ANO a trvalo to 20-30 vteřin

    • Re: Budeme v televizi!

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 14:32 |  
      1 0

      Jen malé doplnění hlavně pro starší fanoušky nebo méně technicky zdatné. Ptal se mě teď na to táta a moc tomu nerozuměl. O2 TV je internetová televize. Tzn. nejde o klasickou televizi, ale sleduje se přes internet. Tzn. pro přehrání na normální televizi musíte mít od nich settop box, který musí být připojen na internet. Jinak si to musíte pustit na PC monitoru či na tabletu, případně mobilu. Každopádně vždy potřebujete připojení přes internet. Na mobilu pak být buď připojen přes wifi nebo mít aktivovaná data (a signál nejlépe 4G-LTE). Pokud na to budete koukat přes mobilní data, tak takový přenos žere ty data opravdu rychle, takže určitě raději přes nějaké free wifi.

      • Re: Budeme v televizi!

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 17:47 |  
        1 0

        Nebo si propojíš noťas s TV a můžes se koukat na velkou obražovku :)

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Akuls     před 7 lety 02.08.2017 13:21 |  
      0 1

      Ovšem jedním z komentátorů bude Homolka, tak doporučuji ztlumit zvuk.

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        slamacek (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 13:26 |  
        0 0

        ja tedz nevim, ale ten komentar ani vnimat asi moc nebudu :)

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Scrat     před 7 lety 02.08.2017 13:27 |  
        3 0

        co mi vadí je, že tam neexistuje funkce vypnout komentář a mít to jen s ruchem stadionu...protože úplně bez zvuku to není ono

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Maty22     před 7 lety 02.08.2017 13:31 |  
        0 0

        Mi v hospodě tak řveme, že ho stejně neuslyšim.

  23. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    LA11     před 7 lety 02.08.2017 13:31 |  
    0 0

    Nevite nekdo kolik zhruba fanousku cestuje do beloruska?

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      future     před 7 lety 02.08.2017 15:49 |  
      4 0

      Ahoj, letadlem je nás tu kolem stovky a minimálně jeden bus.

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        afro     před 7 lety 02.08.2017 16:02 |  
        2 0

        Užijte si to a ať je cesta domů veselá!

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        bongor     před 7 lety 02.08.2017 17:08 |  
        1 0

        A hlavně kluci povzbuzujte i za nás!Červenobílá síla-to jsme my!

  24. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    JS (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 14:05 |  
    0 2

    Kde budete dnes koukat na fotbal? Nějaké tipy na dobrou hospodu? (Pokud možno nekuřáckou) Plus doplňkové info jako nutná rezervace atd.?

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Robinator     před 7 lety 02.08.2017 14:13 |  
      5 0

      Ahoj, nekuracky uz jsou vsechny :)) jinak my premyslime jit k Zabranskym, v Karline..je tam obrovsky platno a v okoli neznam lepsi hospodu na sport..navic i dobre vari a maji dobre pivo

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        bongor     před 7 lety 02.08.2017 17:10 |  
        1 0

        Tam k Zábranským do Karlína,chodí moje Karolína,každej nad námi jen žasne,jak nám to tam spolu pásne!

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Kzlo     před 7 lety 02.08.2017 14:52 |  
      0 0

      Ja mam rad koukat na Slavii v hospode hned u tramvajove zastávky Slavia. Myslim ze hospode se jmenuje u stadionu a nebo u slavie. Kazdopadne uvnitř super atmosfera a maji o2.

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 15:32 |  
        2 0

        jmenuje se U Stadionu, ale nikdo jí neřekne než U Koule (podle toho míče ve štítu)...já tam budu :-)

        • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

          lassiter     před 7 lety 02.08.2017 17:57 |  
          2 0

          aha, to je míč, já vždycky myslel, že je to prostě...koule

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      vojta     před 7 lety 02.08.2017 14:52 |  
      0 0

      u zabranskych jak psal kolega je to super, jen bych mozna doporucoval tam zavolat dopredu a booknout stul, dneska si ten zapas asi brousi zuby hodne lidi a neni to na CT, tak pujdou do hospod ve vetsi mire nez normalne

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Robinator     před 7 lety 02.08.2017 15:34 |  
        0 0

        Jak říkáš..teď jsem tam volal a poslední místa jsou na baru..což je v pohodě..ale předpokládám, že už teď nejsou ani tam :)

        • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

          malan (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 16:41 |  
          1 0

          Karlín dnes bude červenobílý. Budu o 100 metrů dál.

          • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

            Robinator     před 7 lety 02.08.2017 17:44 |  
            0 0

            To je dobře :) Kde budete koukat?? Já už spěchám pro slávistické tričko a jedu tam :))

            • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

              malan (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 20:07 |  
              0 0

              Shadow

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        bongor     před 7 lety 02.08.2017 17:12 |  
        0 0

        Jenže všichni jsou natěšený na prádelnu a proto taky ČT dává oba jejich zápasy.Na nějakou Slavii dlabou.

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Scrat     před 7 lety 02.08.2017 15:08 |  
      0 0

      ještě se můžeš na webu o2 doklikat na záložku o2 tv a podniky s o2 tv sport, kde jsou všechny vyznačeny na uvedené mapě

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      sicilianbrno     před 7 lety 02.08.2017 17:47 |  
      1 0

      Sportbar na hybešce v Brne. U nas taky "překvapivě" nekuřacký a Slavia vždy táhne, rezervuji se téměř všechny stoly, Plzeň má Smolíka u nas

  25. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Eskaes     před 7 lety 02.08.2017 15:34 |  
    2 1

    Hlavně klid hoši. Víme, že na to máte, ale hlavy vám neutrhneme, kdyby se to přesto nepovedlo. Je to jen fotbal a míč je kulatý, no ni? :-P

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      VanDel     před 7 lety 02.08.2017 15:46 |  
      5 2

      No to teda NI ! Postup musí být !

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Eskaes     před 7 lety 02.08.2017 16:41 |  
        3 0

        já se jen snažil sundavat tlak z hráčů :-)

        Ale dobrá, zapomeňte, že to bude bez nervů, je to přece naše slávka. ;-)

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      bongor     před 7 lety 02.08.2017 17:13 |  
      2 0

      Jenže v Bělorusku se hraje hranatým míčem,nařídil to soudruh Lukašenko.

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 17:38 |  
        0 0

        Tak nějak mě to také napadlo,navíc spousta lidí bere postup jako hotovou věc,že vlastně bělorus nejlehčí soupeř a to bohužel smrdí kolikrát průserem.

  26. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 16:50 |  
    1 0

    A jaka myslite ze bude sestava a jaky prubeh hry? Řekl bych, ze sestava stejna jako doma proti Bate. Belorusove se nebudou nikam hnat, my budem s Rotanem a Dannym drzet mic a oni cekat na sanci, jen jejich utoky budou trochu castejsi a nebezpecnejsi nez u nas. A nebo to samozrejme muze byt uplne jinak..:)

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Robinator     před 7 lety 02.08.2017 17:00 |  
      0 6

      Ja tipuju, že nás hodně zatlačí už od začátku..když nedají gola, pak to povolí, my budeme hrát na protiútoky..čekám hodně šancí Bělorusů, nemají co ztratit..musíme to ustát a dál gola..podle mě to bude dost vyrovnaný zapas

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Bukovina     před 7 lety 02.08.2017 17:05 |  
      0 0

      tipuji naší dominanci, BATE už není co bejvávalo..střed hřiště bude náš..a pokud na naši branku vystřelí víc jak 2 , bude to na pováženou

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Jachym     před 7 lety 02.08.2017 17:11 |  
      4 0

      Zkusil bych si odvážně tipnout, že nějak to dopadne:-)

  27. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    milos2     před 7 lety 02.08.2017 17:43 |  
    2 0

    Kdyby to někoho zajímalo, tak se to promítá na velké plátno i Riegrákách. Ověřila telefonicky má přičinlivá žena, neb je už nervózní jako pes.

  28. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    zeleznik2     před 7 lety 02.08.2017 17:44 |  
    0 0

    Sestava z prvního zápasu, neměnit...opory byly, šetřeny, tak dnes to snad dáme a bude postup do 4. předkola...No už se nám ten kádr začíná pomalu tenčit, bez brankářů a marodky 19, pokud odejdou Ščuk a Tecl. Copak je s Alvirem?

  29. Jen výhra

    spivi     před 7 lety 02.08.2017 17:47 |  
    0 6

    Moc tu nechápu strach,pokud chceme do ligy mistrů musíme v Borisove vyhrát,jinak tam nemáme co dělat.....Je to předkolo.... Co bysme chtěli f lat v skupině se zvucnejsim soupeřem ... Nedostat pět? Tohle přemýsleni lidí mě děsí... Snad chcem b,t konkurence schopný tým v Evropě a borisov při vší úctě je spodina ligy mistrů.....

    • Re: Jen výhra

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 17:50 |  
      0 0

      Právě, že je to předkolo, tak si v dnešním zápase můžeme dovolit i prohrát 2:3... Ve skupině bychom s Borisovem potřebovali bodovat, ale v předkole tomu tak úplně nemusí být.

  30. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    SKSVenca     před 7 lety 02.08.2017 17:56 |  
    1 0

    Laštůvka - Frydrych, Jugas, Deli, Bořil - Van Buren, Hušbauer, Ngadeu, Rotaň, Danny - Škoda

  31. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    spivi     před 7 lety 02.08.2017 17:58 |  
    0 7

    Zajímavý.... Chcem být podle Tvrdíka konkurence schopný v Evropě a to je při někoho prohra v Borisove? Takže ve východní Evropě máme obstát?

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      lassiter     před 7 lety 02.08.2017 18:00 |  
      2 0

      Tak já nevím, existují specifika jednoho zápasu, ve kterém se muže stát všechno, je to tak těžké pochopit?

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 18:12 |  
        1 0

        Přesně, v jednom zápase je možné cokoli, zažili jsme to nedávno ještě za Uhrina v Tallinnu. Hlavní je postup a pokud to bude po výborném výkonu našeho mužstva, tak jen houšť.

  32. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Dankys     před 7 lety 02.08.2017 17:58 |  
    1 0

    Ahoj,
    Kdyby někdo z vás měl přihlašovací údaje na jednodenní o2 a chtěl se podělit, tak to uvítám

    • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

      Pepa...     před 7 lety 02.08.2017 18:17 |  
      0 0

      musíš obětovat 69 peněz... vyťukáš své číslo a přijde ti sms, ty odpovíš ANO a odečte ti to peníze z kreditu... jinak stream někde...

      • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

        Dankys     před 7 lety 02.08.2017 18:22 |  
        0 0

        Mám bloknuté prémiové sms, takže mi to právě nejde... :/
        Jinak 69 Kč bych v pohodě zaplatit a nic neřešil...

        • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

          Pepa...     před 7 lety 02.08.2017 18:28 |  
          0 1

          jiná cesta není, pak jedině ten stream...

        • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

          hajnej     před 7 lety 02.08.2017 18:36 |  
          0 0

          Mám taky služební tel a řeším zaplacení přes mobil manželky

        • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

          frostt     před 7 lety 02.08.2017 22:58 |  
          0 0

          Staci si koupit predplacenku a je to cajk, vetsinou cena se rovna i vysi kreditu, take jsem tak resil, kdyz mi omylem operator bloknul v tarifu (chybne) premium SMS a ja nemel v dany moment jinou moznost,

          • Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

            frostt     před 7 lety 02.08.2017 23:01 |  
            0 0

            Coz tedy naprosto nechapu, pro u O2 Sport Na Den nelze platit jinym zpusobem (karta, prevod..) ! :-/

  33. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    jufoun (přítel SN)     před 7 lety 02.08.2017 18:17 |  
    2 0

    Ještě 45 min, pivo vychlazený, brambůrky nasypaný, já se těším jako malý kluk, a zařvu si aspoň dvakrát. :)

  34. Re: Čeká nás důležitá odveta s BATE Borisovem

    Robinator     před 7 lety 02.08.2017 19:49 |  
    1 2

    No tak ještě že tak...ale ty naše kraje obranný jsou fakt špatný..neumí dát kloudny centr..a Jugas..no koment..ještě že je to 1:1