Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

V Ostravě to byl bláznivý zápas a reklama na fotbal. Konečná remíza 3:3 je pro Slavii hořkosladkým vyústěním dramatu.

Takhle bláznivý zápas Slavie si za víc než 10 let, co chodím na fotbal, snad nepamatuji. Určitě se tomu blíží zimní derby na Letné, kdy jsme v poločase prohrávali 0:3 a nakonec remizovali, ale nedělní utkání s Baníkem bylo jedinečné v tom, že po půli měla vítězství napůl v kapse Slavia, ke konci zase Baník. Nakonec z toho bylo vyrovnání v devíti lidech a navrch přežitá penalta v nastavení. Poslední zápas podzimní části sezony měl skoro vše, snad až na fanoušky na tribunách.

Ale popořadě. Slavia vstoupila do utkání výborně a nic nenasvědčovalo dramatu. První půli měli sešívaní pod kontrolou a zcela zaslouženě vedli 2:0, když předvedli jeden z nejlepších poločasů za podzim 2021. Jenže hned po změně stran se vše rozsypalo. Střídající Almási snížil hned po minutě pobytu na hřišti. Ale to se stane, navíc to byla branka smolná. Kačaraba si po hlavičce rovnal masku a na vteřinku nezachytil náběh, Mandous se navíc vracel po výběhu, takže byl lehce před čárou. A slovenský čahoun se z těžké pozice trefil dokonale. Mnohem větším problémem bylo vyloučení Oscara o pět minut později. Náš bek neunesl neodpískaný souboj a po nepěkném oplácení musel předčasně do sprch. Byla to skutečná hloupost a nelze se divit rozčilení trenéra Trpišovského.

Vyloučení bylo zásadním momentem utkání. Ale nechtěl bych úplně vše házet jen na Oscara, protože to až tak zásadní být nemuselo, kdyby uměla Slavia bránit v bloku. Dlouhé oslabení totiž bylo z naší strany doslova hrůzostrašné a nebojím se říct, že "zaparkovaný autobus" má lépe zmáknutá i poslední Karviná. Vzpomeňme si, jak proti nám hráli v oslabení Union nebo Feyenoord. Nebo i Plzeň, která byla alespoň schopná urputně bránit. U nás to byla katastrofa a od začátku jsme byli pod ohromným tlakem. Obrana nepůsobila nijak zvlášť jistě a nevyhrávala hlavičkové souboje, místo zálohy pak splašeně pobíhalo několik hráčů. Vzadu to tedy smrdělo a dopředu jsme nebyli schopni předvést vůbec nic. Ani udržet míč, ani podniknout nebezpečný brejk, jako se nám to dařilo třeba ve Varšavě. Chápu, že hluboký blok s kontry není náš obvyklý styl hry, ale jak se nám první půle herně povedla na výbornou, tak ta druhá byla až ostudná.

Zákonitě jsme tak inkasovali a při otočce na 3:2 jsme navíc přišli i o Kuchtu, kterého bych ale z taktického pohledu za zabránění gólu rukou nehanil. Když už to vypadalo, že můžeme hodit ručník do ringu, tak naši hráči ukázali charakter a i ve zdánlivě beznadějné situaci dokázali vyrovnat po standardce. Naši obrannou bídu pak potvrdil faul ve vápně v nastavení. Napodruhé ale Almási selhal a Mandous se zaskvěl. Takže ze zápasu nakonec máme bod. Ten by v půli nebral žádný slávista, po průběhu druhé půle má ale cenu zlata. Závěrem bych ještě pochválil rozhodčího Černého. Ten mne zaujal už při zápase s Jabloncem, kdy jsem konstatoval, že tak přesný výkon jsem u rozhodčího u nás už dlouho neviděl. Kvalitu tento mladý sudí potvrdil i v Ostravě, kdy byl v těžkém zápase přesný a nebál se ani zásadních rozhodnutí. Dalo by se polemizovat, že mohli být vyloučeni i Masopust či Klíma, ale myslím si, že to nebyly jednoznačné situace a že rozhodčí udělal dobře, když se v těchto nejasných situacích držel spíše "při zdi" a zbytečně na sebe nestrhával pozornost.

Hodnocení podzimu

Poslední zápas roku 2021 vybízí ke krátkému zhodnocení podzimní části sezony. S výjimkou úvodního záběhového půlroku, kdy to při změně stylu pochopitelně dřelo, šlo o nejnáročnější období pod trenérem Trpišovským. Poprvé jsme se totiž ocitli ve větších problémech, když nepočítáme plánovanou přestavbu kádru ze zimy 2020, kdy jsme měli výrazný náskok na čele tabulky. Letní předkola pohárů dopadla fiaskem a Slavia se na podzim potýkala s početnou marodkou. Navíc byl vidět i herní útlum. V této souvislosti si připomeňme týden ze závěru října, kdy jsme po velmi špatném výkonu prohráli v Haifě a následně velmi lacino ztratili body v Budějovicích. V té době, kdy byly výkony stále jak na houpačce, jsem připustil i možnost, že se očekávané zlepšení nemusí do zimy dostavit. Zároveň jsem ale pořád ve skrytu duše zůstával optimistou a psal, že celý podzim ještě může skončit dobře a my postoupíme ze skupiny v Evropě a povedeme ligu. A to se povedlo!

Právě po nepovedeném týdnu s Haifou a Budějovicemi (a s trvalým přesunem Mandouse do branky) se vše zlomilo. Slavia začala šlapat a v závěru podzimu navázala na svou mistrovskou formu z předchozích sezon. Podzim tak nakonec hodnotím mírně kladně. Zpackaná předkola už samozřejmě napravit nešla, ale postup z těžké skupiny Konferenční ligy a vedoucí příčka v lize jsou nezpochybnitelnými úspěchy! Zvlášť ve světle problematického návratu opor po letním Euru a množství zraněných hráčů. Ač jsem měl na podzim výhrady (stavění Koláře, angažování Plavšiče, využívání Krmenčíka), tak trenéři opět ukázali, že umí a že jsou jednoznačnou špičkou ve svém oboru. Kdo by byl řekl, že nakonec prožijeme dobrý podzim, i když jsme se museli v mnoha zápasech obejít bez Kúdely, Provoda, Koláře, Ševčíka či kapitána Bořila? Kdo by si vsadil na stoperskou dvojici Kačaraba - Ousou?

Věřím tak, že našlápnuto máme do jara dobře a že s návraty marodů budeme ještě silnější. Ostatně hlavně vyprázdnění marodky bude zásadním posílením a předpokladem pro zisk čtvrtého titulu v řadě. A pokud by nedej bože měly být u někoho (Bořil či Kúdela?) problémy dlouhodobějšího rázu, tak máme přes zimu možnost reagovat přestupy. Ač bude jaro těžké a Plzeň se Spartou budou nelehkými soky v bitvě o prvenství, tak jsem optimistou - fotbal hrajeme z naší ligy nejlepší a kvalita by se měla projevit.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 6 - Tři inkasované branky jsou pochopitelně dost, ale těžko je Mandousovi vyčítat. Smolná byla jen ta první, kdy se vracel do branky a Almási se trefil přesně na tyč. Míč sice letěl dlouho, ale dostat se tam dalo těžko. Druhý gól pak fantasticky trefil Kaloč a třetí padl z penalty. Aleš nás naopak podržel v samotném závěru, kdy odhadl stranu a chytil špatně kopnutou "pětku" Almásiho. Lepší šestka.

Alexander Bah - 6 - Nezářil jako minule, ale i tak zápas odmakal a předvedl mírný nadprůměr. Za mě patřil mezi lepší hráče na trávníku.

Aiham Ousou - 4 - V poháru proti Zlínu působil na začátku lehkovážně a směrem dozadu nebyl jistý ani v Ostravě. Chybu udělal zejména v závěru, kdy v nastavení ve vápně fauloval Sora. Postavení měl mít lepší a Baník se k penaltě dostal lacino, když jen nakopl a prodloužil míč. Naopak Ousoua chválím za výtečný míč na Olayinku před naší první brankou.

Taras Kačaraba - 4 - Také měl výpadky proti Zlínu a také s Baníkem si vybral spíše slabší zápas. Před první brankou měl smůlu, když si rovnal masku po hlavičce a právě v té chvíli mu odskočil Almási. Kačaraba stínoval i před inkasovaným třetím gólem. V takových soubojích prostě musí být hlavičkář jako on cítit. Ale nechci to házet jen na stopery, protože záloha jim vůbec nepomáhala a byli pod tlakem.

Oscar Dorley - 2 - Nesmyslný zkrat a vyloučení, které zásadně ovlivnilo zápas, jsem už rozebral v úvodu. "Kapky" si za to od trenéra Oscar zasloužil, ale zatracovat ho rozhodně nemá smysl. Zrovna u něj to byla dosud ojedinělá věc a snad se z ní poučí. Je to zbytečná kaňka na jeho jinak povedeném podzimu. K nejnižší známce jsem nesáhl, protože se Oscar v první půli podílel na našem výborném výkonu.

Lukáš Masopust - 5 - Průměrný výkon, trochu si zahrával s druhou žlutou kartou a možným vyloučením.

Tomáš Holeš - 8 - Výbornými střelami dvakrát rozvlnil síť, což je samozřejmě zásadní příspěvek. Škoda, že v první půli ještě jednu šanci řešil naprosto nesmyslnou přihrávkou. Tam si to vyloženě říkalo o placírku na zadní tyč. Ale je třeba také říct, že si šanci Tomáš sám vypracoval získaným míčem. Ještě vyšší známku nemá také proto, že celkově hrála záloha v oslabení velice špatně.

Daniel Samek - 5 - Asistoval na Holešův gól, když dobře vyhodnotil situaci a měl přehled. Přišlo mi, že druhou půli nejenom on podcenil. Chce to být vidět nejenom patičkami, ale i černou prací ve středu pole.

Nicolae Stanciu - 6 - Za mě dobrý výkon, kterým jen potvrdil, že dlouhodobě patří k našim nejdůležitějším hráčům. Byl nadstandardní nejenom dopředu, ale zamakal i dozadu, když v první půli zblokoval ve vápně slušnou šanci soupeře.

Peter Olayinka - 6 - Výborným náběhem a přihrávkou zařídil náš první gól. Ve druhé půli už si s přesilovkou soupeře nevěděl rady jako celá Slavia. Výkon na hranici pět a šest, nakonec dávám lepší známku s minusem.

Ivan Schranz - 6 - Místo na hrotu útoku mu podle mě vyhovuje více než post křídla. Sice (ještě?) není tak platný v mezihře jako Kuchta, ale dokáže soupeře zaměstnat náběhy a být nebezpečný. Vstřelil první branku, když se velmi dobře natlačil před Svozila. Ve druhé půli už ale nedokázal podržet míče, i když měl jen špatnou podporu.

Jan Kuchta - 4 - V oslabení se ani on moc nedokázal dostat do hry. Zaujal tak hlavně brankářským zákrokem a červenou kartou. Z taktického pohledu se ale podle mě nezachoval špatně. Podle mě byla větší šance na body věřit, že penaltu Baník nepromění a deset minut doklepeme, než že dokážeme vyrovnat v oslabení. Jeho absenci v úvodu jara bychom pak měli zvládnout nahradit.

Ibrahim Traoré - 4 - Takový protipól výkonů Slavie. Jak měl povedený úvod sezony, tak ke konci podzimu šel dost dolů a nedařilo se mu. To se potvrdilo i v neděli, kdy jeho příchod nepomohl ani při bránění, ani při podržení míče.

Ondřej Lingr - 5 - Snažil se a makal i za nepříznivého stavu. Horší pětka.

Srdjan Plavšič - 5 - To stejné jako u Lingra, takže dávám aspoň průměrnou známku. Jinak se u Plavšiče v kontextu celého podzimu není moc čeho chytit. Na jaře bude muset předvést mnohem víc, pokud se nechce zařadit mezi nejhorší posily Slavie.

19. kolo - Neděle 19. 12. 2021 18:00

Fortuna liga, 2021/2022
3 - 3
0 - 2
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

46. Almasi; 70. Kaloč; 83. Almasi (pen)

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

24. Ivan Schranz
29. Tomáš Holeš
88. Tomáš Holeš

Komentáře (122)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    o-cab     před 2 lety 21.12.2021 17:46 |  
    10 1

    diky Alanore za cely podzim hodnoceni, dnes neni co dodat:)

  2. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    wimpy     před 2 lety 21.12.2021 17:52 |  
    5 1

    Tedy ten Kuchta, já to beru jako reflex, z taktického hlediska to byla podle mého chyba, v deseti se furt dá hrát vyrovnaně, i když třeba vabank. Vykartoval se i na první jarní zápas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      Alanor (admin)     před 2 lety 21.12.2021 17:56 |  
      4 3

      Jasně, je to spíš o reflexu, než že by si během té vteřiny promyslel konsekvence. :)

      Druhá věc je, že jsme v těch deseti hráli příšerně a na případné vyrovnání to tedy moc nevypadalo. Ač se to pak paradoxně pak povedlo v devíti.

      Každopádně bych za to Kuchtu nepranýřoval.


      Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2021 17:56) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        wimpy     před 2 lety 21.12.2021 18:01 |  
        2 0

        Řekl bych, že si od trenéra své vyslechl.. :-)
        Ale beru to, bude stát doma na Karvinou, čímž mu můžou prodloužit přípravu na Fenerbahče.
        Za tohle je snad jeden zápas taxativně a nemůžou vymyslet žádnou lumpárnu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        žbl68     před 2 lety 21.12.2021 18:18 |  
        5 5

        souhlas kuchta by neměl dostat takovou čočku jako oscar - čk kuchty a čk oscara jsou srovnatelné jak patagonie a čad ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 21.12.2021 17:59 |  
      2 6

      Kuchta dostal rovnou červenou, takže by měl chybět minimálně dva zápasy stejně jako Oscar. Ale délka samozřejmě může být delší, tu se snad v nejbližší době dozvíme...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        wimpy     před 2 lety 21.12.2021 18:02 |  
        5 2

        Jak píšu níž, za tohle snad musí dostat jeden zápas, ani méně, ani více.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

          Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 21.12.2021 18:52 |  
          1 2

          Jenže to nejde... takové jsou regule. Což je škoda i u Oscara, místo dvou žlutých a stopce na jeden zápas může prosedět na tribuně celý únor.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

            wimpy     před 2 lety 21.12.2021 19:04 |  
            2 0

            Určitě nejsou za přímou červenou minimálně dva zápasy. To je taxa, která platí tuším jen když uděláš faul, po kterém faulovaný musí pro zranění odstoupit ze zápasu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

              Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 21.12.2021 19:26 |  
              1 1

              Pokud se pletu, tak jedině dobře pro nás. Třeba někdo bude danou problematiku znát a podělí se o to.

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                wimpy     před 2 lety 21.12.2021 19:34 |  
                3 0

                Tak jsem to zkopíroval z disciplinárního řádu. Kuchtova ruka spadá pod 1/§ 43. Takže až 4 týdny, spodní hranice tam není.

                § 42
                Surová hra
                1. Kdo se jako hráč dopustí surové hry a byl nebo měl za to být při utkání vyloučen podle
                pravidla č. 12 Pravidel fotbalu, bude potrestán zákazem závodní činnosti na jedno až šest
                soutěžních utkání, popřípadě i peněžitou pokutou až do výše 50.000,- Kč.
                18
                2. Zákazem závodní činnosti na dvě až deset soutěžních utkání, popřípadě i peněžitou pokutou
                až do výše 100.000,- Kč bude pachatel potrestán, způsobí-li disciplinárním přečinem
                uvedeným v odstavci 1 zranění, pro které zraněný hráč odstoupí z utkání.
                3. Zákazem činnosti na dva až osmnáct měsíců, popřípadě i peněžitou pokutou až do výše
                250.000,- Kč bude pachatel potrestán, způsobí-li disciplinárním přečinem uvedeným
                v odstavci 1 takové zranění, pro které je zraněný hráč omezen v obvyklém způsobu života
                po dobu delší než sedm dnů nebo není schopen výkonu sportovní činnosti po dobu delší než
                šest týdnů.
                § 43
                Narušení řádného průběhu hry
                1. Kdo jako hráč nebo člen realizačního týmu svým jednáním závažným způsobem narušuje
                řádný průběh hry, zejména neslušně pokřikuje na hřišti, zabrání soupeřovu družstvu dosáhnout
                branky nebo zmaří soupeři zjevnou možnost dosáhnout branky přestupkem proti pravidlům
                fotbalu, nebo se při utkání jinak neukázněně chová ve hře či mimo ni a byl nebo měl za to být
                při utkání vyloučen podle pravidla č. 12 Pravidel fotbalu, bude potrestán důtkou, zákazem
                činnosti až na čtyři týdny, výkonem fotbalově prospěšné činnosti nebo peněžitou pokutou až
                do výše 200.000,- Kč.
                2. Kdo se jako hráč nebo člen realizačního týmu svým úmyslným jednáním pokusí pro své
                družstvo získat neoprávněnou výhodu spočívající v možnosti zahrávat pokutový kop, přímý
                volný kop nebo v udělení napomenutí hráči soupeře, měl za to být při utkání napomenut, a
                takové jedánní bude mít vliv na průběh utkání, bude potrestán zákazem činnosti až na dvě
                soutěžní utkání nebo peněžitou pokutou do výše 200.000,- Kč.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      mig52     před 2 lety 21.12.2021 18:29 |  
      2 2

      Jasně, tam to šlo za stopery. Almási si hlavičkoval jak na matějské pouti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      mig52     před 2 lety 21.12.2021 20:04 |  
      5 3

      Ku.va, před Kuchtou to měl Taras poslat do řiti a byl klid. Furt Kuchta, to byl přirozený reflex zabránit gólu!!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        žbl68     před 2 lety 22.12.2021 09:35 |  
        0 1

        to prostě někomu kdo jen teoretizuje nevysvětlíš ... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      o5aradecek     před 2 lety 21.12.2021 21:51 |  
      0 1

      Dost se teď řešilo, jestli to měl vyboxovat či ne. Podle mě zbytečná a hlavně naivní diskuze. Jak píšeš - reflex. Víc se ti v tom zlomku vteřiny v hlavě neodehraje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        wimpy     před 2 lety 21.12.2021 21:53 |  
        1 2

        Na druhou stranu, jestli na trenincích nechytá, jemu by měl reflex říkat, že ruka k míči nepatří.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

          o5aradecek     před 2 lety 21.12.2021 22:28 |  
          3 1

          Spíš, že míč do slávistické brány nepatří. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      kapitan.pisoar     před 2 lety 22.12.2021 00:51 |  
      6 8

      Co to tady nekteri melete o reflexu? Reflex muze mit golman, kdyz chytne balon rukou pred vapnem.
      Ale profesionalni utocnik nema po balonu rukama co smatlat, to neni reflex absolutni hloupost a nedostatek herni inteligence.
      Za me Kuchtova cervena + penalta daleko vetsi stupidita, nez to co predvedl Oscar.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    sarenec     před 2 lety 21.12.2021 18:11 |  
    6 0

    Souhlas s Plavčičem,zatím nic moc a za mě zklamání poslední výkony Traoreho

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      žbl68     před 2 lety 21.12.2021 18:15 |  
      2 4

      P. spíš nic a T. střídá geniální chvilky s těmi druhými ... oba musí na jaře přidat ... a nejen oni

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        donford     před 2 lety 21.12.2021 19:27 |  
        8 0

        Myslím, že Traoré už lepší nebude až na krátké okamžiky. Zjevně už dokopává, dohrává. Někde jsem četl, že se s ním počítá v klubu dál. Ale tu vítěznou branku proti Seville na 4:3, tu budu mít před očima pořád.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

          žbl68     před 2 lety 22.12.2021 06:30 |  
          0 1

          nelze nesouhlasit, ani nelze být v sestavě jen za zásluhy ..

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

          tomblesk     před 2 lety 22.12.2021 17:31 |  
          0 1

          Dobře Traoré. Ale vyrovnávací - náš - gól, byl i po jeho práci u ostravské zdi - odvedl Lischku a byla tam díra, kam se Holeš trefil. Není nad zkušenosti ... A díky za hodnocení. I když já bych klukům přidal, nejsem masochista!! Ale relace beru ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      mig52     před 2 lety 21.12.2021 20:01 |  
      0 2

      Tak byl zdarma, teda vhodný do naší přestupové politiky byť mu nebylo 22. Zase si více vydělá a v rozhodujích zápasech to bude dávat hroťákům na čelo! :)))


      Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2021 20:01) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      o5aradecek     před 2 lety 21.12.2021 21:47 |  
      1 6

      Souhlas. Plavšič je nejslabší článek lavičky.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    žbl68     před 2 lety 21.12.2021 18:14 |  
    3 3

    podzim nakonec dopadl "relativně dobře"
    + hráči podzimu - Mandous, Holeš, Bah, Ousou,... ale jinak vůbec všichni kdo ve zdraví dohráli + přijemné překvapení u mladých, kteří dostali šanci
    - především vypadnutí z QLM, QEL ... konkrétní hráčské provary podzimu zde nemá cenu rozebírat, protože a) sestava se většinou hodně lepila ze zdravého zbytku ... b) někdo by to tady nemusel nepřekousnout ...
    a jako ve škole :
    liga 1- (velká škoda derby ... že nebyla aspon plichta - proto horší jednička)
    poháry 3 (díky postupu do jarní fáze... i s příhlednutím ke zraněním a periody výkonů některých je 2 moc a 4 málo... vypadnutí z obou kvalifikací je prostě na Slavii malo ... zvlášt když H i PL byli k poražení... , další mínus prohra s neevropským klubem ve skupině EKL...)
    kde posílit? stoper(už je na cestě?), levý obránce, útočník ...
    odchodů co nejméně (1?, max.2??), pokud vůbec nějaké ze širší záklaní sestavy (cca 16 hráčů) , zapracování mlaďochů

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      Sherudan     před 2 lety 21.12.2021 19:10 |  
      3 11

      Tím neevropským klubem jsi se odkopal. Izrael toho má s Evropou víc společného, než Kosovo, ty antisemito.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        žbl68     před 2 lety 21.12.2021 19:16 |  
        5 9

        trhni si drátem - pod proudem , nauč se zeměpis a netahej sem politiku - tohle je hodně chucpe ..... Izrael je krásná země, fajnoví obyčejní lidé a dál už nic - TEČKA - kašpárku-provokatére-amatere :-( s kosovem jdi víš kam .... na Miloševičův hrob :-DDDDDDD to mi je srdečně ukradený :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

          obiwan     před 2 lety 23.12.2021 12:21 |  
          1 1

          Geograficky sice ne, jinak ale Izrael patří do Evropy...

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

            wimpy     před 2 lety 23.12.2021 12:23 |  
            4 0

            Člověče, jak jinak, než geograficky, se to dá stanovit? :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

              žbl68     před 2 lety 23.12.2021 12:29 |  
              0 0

              shrnul jsi můj elaborát do 1 věty :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

              p!erreCORE     před 2 lety 23.12.2021 13:17 |  
              0 2

              politicky!

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                wimpy     před 2 lety 23.12.2021 13:36 |  
                1 0

                To bych si dovoloval oponovat. Jakkoli existuje politická mapa Evropy, nemůže mít ambice měnit geografické hranice.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

            žbl68     před 2 lety 23.12.2021 12:29 |  
            2 1

            Izrael je nezařaditelný - takový solitér na modré planetě ..... ale co je to jinak ? patří do Evropy tedy i křestanské ostrůvky v Africe? patří Karlovy Vary díky části obyvatel so pravoslavné říše? jak to je s největším národem, ktery ani v 21.století nemá uznaný svůj stat? a okupují jej 4 jiné státy vč."rádobyčlena EU" ?
            problem je složitější ... historie je všeobecně temná a nejen v tamní lokaci... a s ohledem k zítřejšímu výročí ... štastné a veselé Vánoce :-)
            my to zde nevyřešíme, prostě evropské poháry by měly být pro evropské země (ty mimo na jihovýchod a východ v Evropě opravdu nejsou) , pro ostatní třeba intergalaktický :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

              wimpy     před 2 lety 23.12.2021 12:56 |  
              1 0

              Musím říct, že politické důvody pro zařazení Izraele do Evropských sportovních soutěží chápu, co nechápu, jsou týmy jako Ázerbajdžán, Arménie, Gruzie, Kazachstán a vlastně ani Turecko.

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                žbl68     před 2 lety 23.12.2021 13:11 |  
                0 0

                i když by politika neměla stanovovat pravidla sportu (zápasy RUS-UKR na neutralním území - třeba v Litvě a bez diváků...) - ano samozřejmě řekl jsem A - izrael, neřekl jsem B - Ázerbajdžán, Arménie, Gruzie, Kazachstán a vlastně především! Turecko.... tam platí to samé, ač např. Almaty je krásné město ale cestovat tam např. vlakem 3 týdny :-DDDDD

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        japoko     před 2 lety 22.12.2021 07:50 |  
        1 3

        Hloupost, co má tak strašně společnýho?

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      Xerxes     před 2 lety 21.12.2021 22:25 |  
      3 0

      Velký plus podzimu je Samek - na toho jsi zapomněl.
      Minule byl objev Sima.
      Teď je to Samek a na paty mu šlape Ousou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        žbl68     před 2 lety 22.12.2021 06:32 |  
        1 2

        samka beru mezi mladochy - a tam je č.1 :-) Ousou je dobrá skála :-)

  5. skvělé

    žbl68     před 2 lety 21.12.2021 18:19 |  
    3 3

    srozumitelné, NESTRANNÉ hodnocení :-)
    kéž by tomu bylo zde tak i u jiných .... potrefené ovce mohou začít beeéčet :-D


    Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2021 18:37) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    Lantenac     před 2 lety 21.12.2021 19:02 |  
    14 0

    Vzhledem k tomu, že před rokem (23.12.2020) v zápase s Plzní naše obranná pětka vypadala takto: Kolář - Masopust, Kúdela, Zima, Bořil, tak první místo v lize po všech těch změnách považuju za zázrak.

    jen pro kontext: mistr Polska Legia Varšava, která nás "slavně" v létě vyřadila v kvalifikaci o EL, se krčí na předposledním místě, má 15 bodů z 18 zápasů a již dvakrát vyměnili trenéra.

    Chci tím říct, že bychom si fakt měli vážit toho, jak na tom nyní jsme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      žbl68     před 2 lety 21.12.2021 19:13 |  
      1 1

      pravdou je že Slavia většinu zápasů oprvdu dokazala uplést bič z ... --- ...
      jinak dvojzápas v poháru na jaře bude mít velký význam jak pro Slavii tak i pro koeficient CZ , jen si kladu otázku kdo vůbec na poháry v CZ mimo Slavie , ..... Sparty a možná Plzně z doby 2018/19 a dříve ....... má .... Slovácko by se mohlo aspon otrkávat , Jabka jsou na hnoji - tedy na sestup, Baník? Bolek?? kéž by chytil pradávnou fazonu Liberec :-/ ....

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        Lantenac     před 2 lety 21.12.2021 19:18 |  
        1 1

        a už je vlastně jasné, jestli se ten jarní dvojzápas s Fenerbahce bude počítat do koeficientu? protože to znevýhodňuje ty týmy, které postoupili rovnou výše a nemůžou tak získávat body.
        Někde na twitteru jsem zaznamenal, že by to snad mělo jít do národního koeficientu, ale už ne do toho klubového.
        Kdyby měl někdo přesnější info, tak dejte vědět.


        Komentář byl uživatelem upraven (21.12.2021 19:18) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

          žbl68     před 2 lety 22.12.2021 06:29 |  
          0 1

          do národniho 100% ano, jinak se zkus zeptat coena :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

            wimpy     před 2 lety 22.12.2021 09:54 |  
            0 0

            Coen říká, že ani do národního, ani do klubového.
            Co se klubového týká, možnost už je jen bod za semifinále a bod za finále.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

              žbl68     před 2 lety 22.12.2021 11:40 |  
              0 1

              to je divný ...

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                wimpy     před 2 lety 22.12.2021 11:57 |  
                0 0

                No vlastně není. Kompenzují to bodem za umístění ve skupině.

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                  lubi34     před 2 lety 22.12.2021 15:15 |  
                  1 0

                  Do národního ANO, do klubového NE

                  • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                    žbl68     před 2 lety 22.12.2021 16:45 |  
                    0 1

                    takto jsem si to původně myslel a mělo by to logiku ... :-) díky pane

                  • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                    wimpy     před 2 lety 22.12.2021 17:55 |  
                    1 0

                    Na Coen je vyloženě věta, že co se týká KL, počítají se do národního koeficientu jen skupiny, semifinále a finále.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                      lubi34     před 2 lety 22.12.2021 18:20 |  
                      0 0

                      Tzn. že KL má jiná pravidla než CHL a EL?

                      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                        Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 22.12.2021 18:29 |  
                        0 1

                        Pravidla mají stejné, ale bodování (koeficient) se liší, ale to se liší i za postup do skupiny... Z klubového/národního koeficientu je jedno, zda vypadneme proti Fenerbahce anebo ve čtvrtfinále.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                        wimpy     před 2 lety 22.12.2021 18:56 |  
                        0 0

                        Možná jsem to i blbě pochopil, teď kolem Vánoc bych si IQ nad sedmdesát nepřipisoval. :-)
                        Ale maj to tam: http://www.coen.wz.cz/

                        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                          lubi34     před 2 lety 22.12.2021 19:10 |  
                          0 0

                          kluci díky ok

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      mig52     před 2 lety 21.12.2021 19:56 |  
      8 7

      O to větší průser, že jsme ji nevyřadili.

  7. Hodnocení slávistů - 19. kolo

    donford     před 2 lety 21.12.2021 19:24 |  
    3 0

    Osobně bych se už k Oscarovu vyloučení moc nevracel. Od Trpiše jistě dostal čočku. Jen by mi zajímalo (ale asi jen od něj) ta jeho vytrčená noha, to byl obranný reflex a nebo oplácení? Teď už je to jedno, tak by mohl se svou čistou pravdou ven, ať je jakákoliv.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      tomblesk     před 2 lety 22.12.2021 17:35 |  
      0 1

      Milý donforde - koukal ses dobře, já několikrát zpomaleně. A taky mám podobný názor - ta noha vyletěla nepřirozeně a rychle ... Musí se koukat i na "práci" toho Juroška ... Taky by se měla ocenit!!! Třeba i tady - pochopením oscara!

  8. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    mig52     před 2 lety 21.12.2021 19:53 |  
    9 6

    Dobře shodnoceno. Trápim se, co se stopery? Nemohu se zbavit dojmu, že profitují z toho, že hrajeme nátlakovĕ a dál od brány, ale jak jsme pod tlakem, tak hoří! Jistě, hrají spolu krátce, ale Taras dle mne už nepůjde nahoru a má minely jak poziční, tak individuální. U Ousua totéž, ale ten vzhledem k věku půjde nahoru. Tedy, pokud mu bude zdraví přát. Berte to tak, že to není kritika, ale jen normální konstatování. Při krizi na těchto postech to zvládmi parádně , viz Union. Ale Slavia .... .:)))

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      Nosorozec     před 2 lety 21.12.2021 22:06 |  
      1 0

      Na jaře už budeme mít víc stoperů než dva. Kačaraba, Ousou, Kudela, Talovierov, Hovorka. Hrát budou ti dva, kteří budou mít aktuálně nejlepší formu. Mě osobně by se zamlouvala stoperská dvojice Kúdela + Ousou

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        MKCZ83     před 2 lety 21.12.2021 22:15 |  
        5 2

        Kúdela nejspíš nebude. Jestli se ty zvěsti, které jdou, zakládají na pravdě, nemůže ani trénovat. Tj. má už kolik, aspoň 2 měsíce bez alespoň udržování fyzičky? V jeho věku padá všechno mnohem rychleji a o to hůř se do toho vrací. Navíc se prý ještě ani pořádně nezjistilo, v čem je problém. U něj bude vůbec úspěch, pokud začne s tréninkem v lednu nebo únoru. Hovorka je velká neznámá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      japoko     před 2 lety 22.12.2021 07:45 |  
      1 4

      S náhledem na Kačarabu souhlas, nevyrovné výkony,vesměs špatná rozehra.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    Luky.vlk     před 2 lety 21.12.2021 21:42 |  
    7 20

    Jako skoro chválit hráče (Kuchtu) že místo fotbalu hrál házenou mi přijde dost přehnané. Gól se stejně dostal a ještě bylo o hráče míň... A učit hráče že z taktického hlediska je dobré hrát nefér (což v případě Kuchty bylo) to je ubohost. To je lepší prohrát 0:5 než podvodem vyhrát 1:0... Gól Ostravy byl zasloužený a říkat si raději hrát rukou a pak doufát že nedají penaltu... Za mě to měl Kuchty pořádně schytat hned v prvním řádku a známka 1!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      damade     před 2 lety 22.12.2021 01:05 |  
      6 0

      Neni to podvod, je to faul.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    kapitan.pisoar     před 2 lety 22.12.2021 00:33 |  
    7 10

    Kuchta za 4? To jako opravdu, hrac ktery za 18 nic nepredvedl, zavinil penaltu a nechal si dat cervenou? A jeste o to napsat ze se “nezachoval takticky spatne”.
    To ve kterem vesmiru je lepsi nechat se vyloucit a zavinit penaltu, nez dostat gol?
    Ja vim ze tyto hodnoceni jsou subjektivni zalezitost a casto mimo realitu, ale toto uz je opravdu mimo, zvlast k prihlednutim na Oscarovu znamku…

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      Dennis     před 2 lety 22.12.2021 08:21 |  
      8 3

      Tak když zbývá dokonce jen pár minut, tak než si nechat dát gól (ten balon šel do brány bez jakýchkoli pochybností), tak určitě JE lepší nechat se vyloučit a dát šanci brankářovi, aby to chytil a zachránil tak bod. Já to třeba Kuchtovi nevyčítám vůbec, nehledě na to, že na rozhodnutí měl zlomek sekundy a byl to spíše reflex. Taky když šel ze hřiště, tak si směrem k realizáku ulevil nějak ve smyslu: "A co jsem s tím měl kurva dělat?"

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        kapitan.pisoar     před 2 lety 22.12.2021 15:36 |  
        2 6

        Reflex to muze byt pro sestilete decko, ne u profesionalniho utocnika u nej je to nebetycna hloupost a nezodpovednost. Co mel delat? Mozna trochu premyslet… A porad nerozumim logice kdy je lepsi dostat cervenou, zavinit penaltu -> dostat gol. Nez jen dostat gol a mit o jednoho hrace navic a gol zase dat…

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

          Dennis     před 2 lety 22.12.2021 17:21 |  
          3 4

          Já jsem myslím celkem zřetelně vyjádřil svůj názor, včetně argumentů, proč to považuji V TU CHVÍLI s ohledem k okolnostem za správné řešení. Něco jiného je samozřejmě udělat to v jiné fázi zápasu. Jestli umíš číst, rozumíš psanému textu a máš IQ nad 70, tak bys to mohl pochopit. Nikomu ale neberu opačný názor, svůj ovšem nezměním. Být Kuchtou, udělám v ten moment to samé.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

            kapitan.pisoar     před 2 lety 22.12.2021 18:02 |  
            0 6

            Kupodivu cist umim, Dokonce i IQ mam vyssi nez 70 a psanemu textu taky rozumim. Tvuj nazor ti taky neberu, jen se snazim najit logiku v cem je dobre poslat tym do 9 a nechat si dat gol 10 minut pred koncem + trest v naslednych zapasem.
            Ale to bude asi tim, ze jste s Kuchtou na podobne intelektualni urovni…

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

              wimpy     před 2 lety 22.12.2021 18:04 |  
              4 0

              V podstatě ti dávám za pravdu, byla to blbost, ale reflex se tomu říká právě proto, že není ten čas přemýšlet. :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                kapitan.pisoar     před 2 lety 22.12.2021 19:24 |  
                1 6

                Ja si prave myslim ze reflex ligoveho fotbalisty by mel byt: rukama se na balon nesaha NIKDY!
                Takovy reflex muze mit stryc, co si chodi v nedeli pred obedem zakopat a i ten si v ten moment uvedomi, ze se to nedela a udela to spis pro pobaveni…

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                  wimpy     před 2 lety 22.12.2021 19:39 |  
                  2 0

                  Souhlasím, minimálně těch asi třicet let, co je k penaltě i redka.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

              obiwan     před 2 lety 23.12.2021 12:14 |  
              0 0

              Ale on by ten gól deset minut před koncem padl...kdyby Kuchta nezahrál rukou...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        Steve2924 (přítel SN)     před 2 lety 22.12.2021 17:39 |  
        3 2

        v nastavení možná. Ale promiň ne v 80 minutě. Kuchtův zákrok a jeho reakce po něm dala jasně najevo, že ten zápas vnitřně odepsal a i podle jeho výkonu na hřišti, neměl snahu se pokoušet o zvrat. To fakt není přístup, který očekávám od hráče Slavie. Já čekám přístup takový, jaký předvedlo těch 8 zbývajících, kteří s tim opravdu chtěli něco udělat a nakonec se to podařilo.
        Poslat svůj tým do 2 násobného oslabení proti rozjetému soupeři je vůči spoluhráčům dost podraz. Navíc to zavání tím, že už mu bylo jedno jestli to skončí 3:2 nebo taky třeba 6:2.. Tohle Kuchta prostě pos... a má na jaře co odčiňovat. Teda až mu vyprší stopka, což je další argument proč se nenechat debilně vyloučit v dlouhodobé soutěži...

  11. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    Travinho     před 2 lety 22.12.2021 06:17 |  
    7 1

    Já nesouhlasím s neudělením ČK jak Masopustovi tak Klímovi. Maso křišťálově čistá druhá ŽK a Klíma absolutní kriminál. Dále vynikající Lingr, tomu bych se nebál dát minimálně sedm. Jeho snaha byla jednou z hlavních příčin toho, že nás Baník ani v sedmi nezmáčkl. Na závěr děkuji za tohle i ostatní hodnocení a přeju hezké svátky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      japhy     před 2 lety 22.12.2021 09:02 |  
      1 1

      Ale prdlajz kriminál. Skočil před něj a pokrčenou "zadní" nohou ho vzal nártem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      mig52     před 2 lety 24.12.2021 06:42 |  
      0 1

      Konečně zase "pracuješ"! Proč ta pauza, nebyl jsi za oceány?:))))

  12. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    Divizni (přítel SN)     před 2 lety 22.12.2021 08:55 |  
    9 1

    Náš obrovský problém je hra v deseti. Nechápu, proč zrovna tohle my vůbec neumíme. Hrát v bloku a při vhodných příležitostech vyrážet. Místo toho tam naši 2 hráči nesmyslně pobíhají mezi jejich čtyřmi. Tohle náš realizák zatím zmáklé nemá. Hezký den všem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      japhy     před 2 lety 22.12.2021 09:03 |  
      8 0

      A proti deseti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      Dennis     před 2 lety 22.12.2021 09:54 |  
      2 1

      Neumíme to třeba proto, že normálně v hlubokém bloku nikdy nehrajeme? Vždycky hrajeme aktivně vysoko, a to i proti silnějším týmům. Fakt nerozumím, čemu se divíš.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        Papol     před 2 lety 22.12.2021 14:10 |  
        2 2

        Diví se tomu, že neumíme přepnout v takové chvíli. Opravdu věc realizáku

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      mig52     před 2 lety 24.12.2021 06:40 |  
      0 1

      Podpis. Jen jsi měl přidat, že stejný problém máme, hrajeme-li proti deseti. Jak rozhodčí vyloučí hráče, čeká nás vždycky martýrium, ať je to na kterékoliv straně.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    Cross     před 2 lety 22.12.2021 10:14 |  
    0 9

    Yueau. Musí na našich stránkách být ty prolhané reklamy Babiš - Takáč - Bitcoin?

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      Fačín     před 2 lety 22.12.2021 13:31 |  
      5 2

      Hele nejsem odborník, ale reklamy ti většinou vyskakujou podle toho, na co koukáš jinde, takže to je spíš na tobě...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        Cross     před 2 lety 22.12.2021 15:19 |  
        1 3

        Já se v tom taky nevyznám. Proto jsem se tak blbě zeptal. Pokud máš pravdu a my to neovlivníme, tak asi nějaký algoritmus zjistil, že často klikám na ekonomické stránky, třeba kursy.cz economist.com, nebo cnb.cz
        Ale nabízet zrovna mě taková zvěrstva jako fingovaný rozhovor Bureše s Takáčem, a na základě toho nabídky bitcoins, to je čistý průstřel, taková "reklama". A řekněme si na rovinu, biafra ducha. Stejné jako Trpišovi nabízet třeba Balloteliho, nebo tak něco...

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

          Fačín     před 2 lety 22.12.2021 15:50 |  
          5 1

          Já se u firemního počítače střídám s jednou kolegyní, takže teď mi tu svítí reklama na zeštíhlovací legíny a modýlek traktoru....

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

            obiwan     před 2 lety 23.12.2021 12:08 |  
            1 0

            Pobavil jsi mě:-))

  14. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 22.12.2021 11:12 |  
    19 4

    Hezké dopoledne ze šumavského kraje přeji Vám všem.
    Káva krásně voní a já už jsem se také zklidnil po posledním divokém mači s Baníkem.
    Nejprve bych chtěl Alanorovi poděkovat za jeho práci po celou podzimní sezónu při hodnocení hráčů.
    Máš můj respekt Alanore, a i když se občas neshodneme a i to je účelem slušné disputace, tak si Tvé hodnocení vždycky rád přečtu a je to vždycky přínosné. Takže díky a piš!!!
    Hodnocení hráčů i díky průběhu zápasu, a to to hlavně ve druhé půli, je pro mne přijatelné a dobré.
    Spíš než to všechno si myslím, že jsme jako tým prostě nevstoupili do druhého poločasu dostatečně nachystaný.
    Nechali jsme se zaskočit a pak už jsme v tom lítali jako nudle v hrnci.
    O těch červených kartách bylo vše popsáno.
    I o těch, které i třeba mohly být možná uděleny.
    Přesto jsme si to zavinili sami a rozhodčí to posoudil dobře.
    V první půli velmi dobře vyhodnotili rozhodčí, že Olayinka nebyl v ofsajdu.
    A pentle byly obě dvě.
    Já jsem moc rád, že jsme odehráli ten zápas s tím, že jsme se i v 8 v poli dokázali dostat k té potřebné šanci dát gól a kluci to sehráli skvěle. I proto ten pocit z remízy nebyl nakonec až tak bolavý, jako kdybychom to utkání úplně ztratili.
    Já bych právě proto také vyzdvihl výkon Tomáše Holeše za celý zápas a tady bych dokonce dal snad i za 9.
    Ano , Stanciu velmi dobrý v první půli, Samek také, Schranz také a i Olayinka.
    Ale Tomáš hrál celý zápas a díky němu jsme zvedli červenobílou vlajku. Fakt jsem rád, že je u nás.:-))
    Aleš za góly nemohl a penaltu zkušeně vyčekal a chytil..... super výkon.
    Honza Kuchta si musí trochu vyčistit kebuli. Musí jít na plac vždycky s tím, že bude odevzdávat maximum pro tým. Jeho ležérnost, kdy vůbec nedostoupil Kaloče při jeho střele (a kdyby máknul, tak ho mohl před střelou atakovat), to se mi od něj vůbec nelíbilo. Přeci věděl, že jsme o 10 a měl lítat nadoraz. A Traoré? To bylo asi bohužel podobné.
    Jak jsem už napsal k hodnocení zápasu. Zaplať PánBůh, že jsme to uhráli a se vší tou smůlou a někdy i štěstím jsme po podzimu první.
    Kluci si teď odfrknout a budou mít 14 dní klid. To potřebovali asi jako sůl!!!
    Věřím, že se nám do přípravy někteří kluci vrátí a budu doufat, že to budou i Ti dlouhodobě zranění.
    Kéž by:-)))
    Pousmál jsem se nad pohledem pana Czaplára......... jeho vyjádření bylo opravdu úsměvné....
    Vlastně náš fotbal bude v pořádku asi jen tehdy, když bude Slávia dohrávat vždy o 9 a budou na ni nařízeny dvě pentle.
    Pokud budeme dohrávat v 11 a nebude na nás písknuta aspoň jedna pentle, tak je asi něco podle Czaplára zřejmě špatně.
    Pokud budou opravdu všechny zápasy pískány jako ten, co byl hrán v Ostravě, tak s tím nemám problém.
    Když jsem viděl, jak v zápase Hradec Králové - Sparta řve na rozhodčího sparťan Krejčí mladší sprostá slova nejhrubšího zrna a to ještě po obdržení žluté karty, a není za to vyloučen.....?? To je podle Czaplára v pořádku??
    Víte, nejsem moc rád, že v té kauze "Šváb" jsme také. Mrzí mě to a i bolí.
    A není pro mě argumentem, že všichni ostatní jsou v tom taky.
    Ale to je hlavně můj problém a obviňovat nikoho nebudu.
    Slavia je pro mě dědictví od mých předků a tak si Slavii ponesu ve svém srdci stále a na plné pecky:-))).
    Přeji všem ještě jednou hezké a šťastné vánoční svátky a pohodový rok 2022.
    Jen bych možná ještě dodal směrem k Davidovi Ocetníkovi, že nic není nikdy samozřejmé:-)) (viz Tvá glosa v dnešním deníku Sport).
    Nás bude na jaře čekat ještě hodně práce a fotbalové dřiny, ale pevně věřím, že titul nakonec poctivě a ve vší pokoře obhájíme.
    "Prospera omnes sibi vindicant, adversa uni imputantur" - Tacitus
    Úspěch si přivlastní všichni, neúspěch přičtou jedinému.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      clsa     před 2 lety 22.12.2021 12:15 |  
      6 2

      Vážím si lidí, kteří ač již vyššího věku neztratili punc dávného školství a dokonce se projevují i latinou. Nikdy sem nepíši a nebudu tak činit ani nadále, nicméně Vaše hodnocení čtu a často pookřeji, že rozum i jistá noblesnost se nevytrácí ani z veřejných anonymních diskusí. Co se Alanora týče tak:
      Quod si deficiant vires, audacia certe laus erit: in magnis et voluisse sat est. Sextus Propertius

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        Kulajs     před 2 lety 22.12.2021 12:48 |  
        0 0

        Je ta glosa Davida Ocetníka někde k přečtení? Hledám a nenacházím. Děkuji za nápovědu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

          Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 22.12.2021 14:37 |  
          1 0

          Zdravím příteli Kulajsi:-))
          V dnešním vydání deníku Sport na straně 9 - rubrika "Z kotle - očima fanoušků".
          Pěkný den
          Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        Karel13     před 2 lety 24.12.2021 01:02 |  
        0 1

        Je to hezké, že si vážíš Sokrata, protože on, na rozdíl od tebe, ten svůj závěrečný citát vždy zopakuje v češtině ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      Kactus     před 2 lety 22.12.2021 14:00 |  
      0 0

      ahoj Sokrate, co mi na tvem prispevku vadi "kava krasne voni" .... to je provokace pro nas, co nemame covidove čich :) tak uz jen cekam, az znova naskoci :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 22.12.2021 14:39 |  
        2 0

        Zdravím Tě příteli Kactusi.
        Věřím, že se Ti tvůj čich vrátí do obvyklého standardu co nejdříve a nebudu tolik provokovat:-)).
        Pěkný den
        Sokrates55

    • Re:

      tobro     před 2 lety 22.12.2021 15:25 |  
      1 4

      - Josef Csaplár -

      • Re: Re:

        Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 22.12.2021 16:05 |  
        4 0

        :-)).
        Tohle už neokecám
        Takže oprava: Csaplár
        Sokrates55

        • Re: Re:

          tobro     před 2 lety 22.12.2021 16:16 |  
          0 3

          Však ano.. ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      mig52     před 2 lety 24.12.2021 06:35 |  
      0 1

      Tak Holeš to trefil pěkně, ale po zápase měl hráče Baníku, kteří stáli ve zdi, pozvat na panáka. Lischku na tuplovaného. Tobro, jestli jsem zmrvil příjmení jmenovaného soupeře, prosím o opravu.:))))

  15. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    knl66 (přítel SN)     před 2 lety 22.12.2021 13:28 |  
    9 2

    Jsem za podzim zklamaný z výkonů Ekpaie a Plavšiče. Oba přišli z české ligy, měli na ni být už adaptovaní a věděli, co je čeká. A věřil jsem JiT, že oba nastartuje. Přesto jejich minutáž a výkony jsou celkově poněkud tristní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      bububu (přítel SN)     před 2 lety 22.12.2021 13:46 |  
      6 2

      Ekpai měl dobrý rozjezd, s postupujícím časem to už byla slabota. Něco ale ukázal, možná to v něm je. Plavšič zatím kromě 30 minut v zápase s Plzní nepředvedl vůbec nic...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      SirCohen     před 2 lety 22.12.2021 14:43 |  
      1 2

      Ekpaie neberu jako hráče do základu, ale "spolehlivého" náhradníka, který zaskočí, když je potřeba. Já jsem s ním relativně spokojený. Totéž se ovšem nedá říct o Plavšičovi, ten mě tedy nepřesvědčil vůbec.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      mig52     před 2 lety 24.12.2021 06:27 |  
      0 2

      Kluci, vím, že Plavčič je kontroverzní téma, ale za mne se neprosadil proto, že ho zabrzdila zranění, když se do toho dostával. Navíc ho sestřelovali v zápasech, kdy makal. Bude to mít s tou svojí muší váhou vždycky těžké, ale zatáhnout to umí a jeho centry patří k nejlepším v lize. Dalo by se z něj těžit, alespoň v určitých zápase a stavech zcela jistě.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    Cross     před 2 lety 22.12.2021 17:21 |  
    0 2

    Tak je to jasné…(:-))).

  17. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    pinochet     před 2 lety 22.12.2021 18:51 |  
    3 9

    Dle mého si Kuchta známku 4, stejnou jako stopeři, nezaslouží. Stopeři žádný zkrat jako on neměli. Myslím, že by měl spíše dostat známku na úrovni Oscara, který alespoň v 1. půli něco pozitivního přinesl, to Kuchta vůbec nic.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

      Harvey     před 2 lety 22.12.2021 19:05 |  
      8 6

      Z hlediska vlivu na zápas, z hlediska pochopitelnosti jednání, se ty dvě červené karty nedají srovnávat. Kuchta se obětoval pro tým, Oscar tým poslal ke dnu. A především Kuchtova červená byla důsledkem Oscarovo předchozích činů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 22.12.2021 19:15 |  
        3 11

        Čím se obětoval pro tým?
        Trpišovský jednou řekl takové moudro, radši dostat gól, než červenou. V 11 je větší šance, že to zvrátíme na svou stranu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

          knl66 (přítel SN)     před 2 lety 22.12.2021 20:22 |  
          5 0

          No, nebyli jsme v jedenácti... :(
          Stav byl v tu chvíli 2:2, Kuchta zabránil jistému gólu a byla prostě naděje, že penaltu Mandous chytí a pořád to zůstane 2:2.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

            Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 22.12.2021 22:44 |  
            3 6

            Zabránit brance šlo i hlavou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

              DF007     před 2 lety 23.12.2021 07:39 |  
              5 1

              Možná kdyby měl dva a půl metru, výskok jako Jordan a jiné postavení.

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                mig52     před 2 lety 24.12.2021 06:19 |  
                0 1

                Proč Jordan, zvládl by to i Sima :)))))

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

              wimpy     před 2 lety 23.12.2021 14:52 |  
              1 0

              Kdyby měl k dispozici video a viděl, kam ten míč letí a na základě toho se rozhodoval, tak možná. Na hřišti ti v takové chvíli stačí třeba to, že zrovna v tu část vteřiny nejsi v pozici, ze které se můžeš odrazit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

          Dennis     před 2 lety 22.12.2021 22:15 |  
          7 0

          A můžu se tě Radku zeptat, jestli tohle Trpišovského tvrzení platí i pro třeba 93. minutu zápasu? Nebo pro 85. minutu? Nebo pro kterou to ještě platí a pro kterou už ne? Kdy ještě je rozumný čas to zvrátit a kdy už není? A jak se měl Kuchta podle tebe během zlomku sekundy rozhodnout, jestli teda už jo, nebo ještě ne? Když v ten moment dost možná ani nevěděl, kolikátá minuta přesně běží...

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

            Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 22.12.2021 22:41 |  
            0 4

            Zeptat se můžeš, odpovědět ti samozřejmě nedokážu. Pouze jsem parafrázoval slova Trpišovského.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

              Dennis     před 2 lety 23.12.2021 14:47 |  
              1 0

              Fajn, já vím, že to Trpišovský řekl, ale nemůže to platit kategoricky. Jsou fáze zápasu, kdy je lepší se nechat vyloučit, než dostat gól, protože už prostě není čas s tím inkasovaným gólem něco udělat. Když bude stav 1:1 a soupeř poběží v poslední minutě sám na bránu, je lepší ho stáhnout za dres za červenou, než si nechat dát gól na 1:2. Protože už to prostě nesrovnáš. Tady to bylo diskutabilní, protože jsme už byli v desíti a do konce ještě nějaký čas byl, ale zase to byl 100% gól a průběh zápasu neodpovídal tomu, že bychom to pak mohli ještě srovnat. Byť se to nakonec nečekaně podařilo dokonce v devíti.

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

                MKCZ83     před 2 lety 23.12.2021 15:18 |  
                3 2

                Kuchta by to podle mě udělal úplně za jakýhokoli stavu a situace v tom rozpoložení, ve kterým v neděli byl. Jestli byl ublíženej, že nehrál od začátku, nebo co jinýho mu mrdlo v hlavě nevím... ale nevypadal vůbec v pohodě a mentálně nastavený na zápas. Tu racionalizaci, nebo důvody atd. do toho dodáváme zpětně na základě toho, jak zápas dopadl a to je špatně. Pokud by Oscar dostal červenou a my přidali gól na 3:1 a utkání v klidu zvládli, tak by se jeho chování hodnotilo myslím o dost jinak... jako klukovina, která se nedělá. Teď je to největší zlo, co kdo ze Slavie udělal za poslední asi 3 roky. Stejně tak by se jinak hodnotila Kuchtova ruka, kdyby nám Baník nasypal pár gólů a my dostali 5:2

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

              mig52     před 2 lety 24.12.2021 06:16 |  
              0 1

              Tak ono také, co řekne JiT, nemusí být vždycky pravda! Jindra je super trenér, ale člověk omylný jako každý z nás. Nevytvářejme z něj kult, o to určitě nestojí, tím jsem si jistý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        honza1947     před 2 lety 23.12.2021 18:26 |  
        2 7

        Obětovat se pro tým, znamená něco úplně jiného a ne to, že se nechá hloupě vyloučit. Navíc hráč s pole a navíc hrotový útočník, pokud se nachází i v této pozici, má mít pazoury u těla nebo za zády a ne úmyslně chytat balon. Navíc jsem přesvědčen, že jeho přítomnost v brance a jeho pohyb rukama proti míči měly negativní vliv na reakci Mandouse. Česky řečeno, kdyby se tam Mandousovi nepletl, tak to Mandous chytil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

          mig52     před 2 lety 24.12.2021 06:12 |  
          2 2

          Nechytil !!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

        mig52     před 2 lety 24.12.2021 06:09 |  
        1 2

        Tým ke dnu poslali stopeři, druholigisto. Taras měl důrazně do autu odhlavičkovat centr před 1.gólem a ne do míče ťuknout tak, že ho protihráč doběhl 2m před postranní čarou a nacentroval tak, že Kačaraba nedosáhl. Nebýt této minely, nebyl by za 2 minuty Oscarův skrat. Třetí branka nevýkon našich středních obránců umocnila, neboť v hlavičkových soubojích a občas i v poziční hře hořeli tentokrát celý zápas.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

          Akuls     před 2 lety 24.12.2021 11:57 |  
          1 2

          A ještě lépe by Taras býval udělal, kdyby balón v klidu pustil či přenechal Mandousovi, ten by si ho jen v klidu sebral. Bohužel, po smutné zkušenosti na Ferencvarosi, asi raději na gólmana moc nespoléhá.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    cvočkař Danda     před 2 lety 23.12.2021 10:56 |  
    8 4

    Zdá se mi,že tady všichni kopou do Oscara jako do prášivé ho psa.Rád bych vás kritiky kdyby vás sroovali chlap o 30kg těžší.Byla tam určitě frustrace,ale nechápu toho všemi vychvalovaného sudího,že nepíská jasný faul na Osciho.
    Jsem na 100% přesvědšen,že by Osci neoplácel.Obvzlášť mě neseděl postoj našeho,jinak,skvělého trenéra,který dával všechnu vinu za nezvládnutého zápas Oscarovi
    Jaro bude těžké,ale ale věřím,že to dáme.Ať žije SLAVIE.



  19. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo + celý podzim

    vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 23.12.2021 13:36 |  
    6 1

    Utkání u Poláků jsme si prohráli sami, dá se říct že Ocarovym zkratem to začalo a pak se to vezlo dolů kopcem.nevěřím, že by to chachar srovnal, když by se hrálo v jedenácti. Pochvala za to že i v devíti se vyrovnalo,svědčí to o síle mužstva. Hodnocení plus minus v pohodě. K podzimu nejhorší byl začátek v pohárech a vypadnutí ze dvou pohárů. Jediný opravdový průser pro mně byla prohra s rudokožcem a zase po vyloučení hráče.O zranění plejerů nemá cenu se bavit a už vůbec se na to vymlouvat, patří to k fotbalu. Bez toho by SKS byla trochu jinde. P. S. Podroužka volím jako prolhanou podplacenou mrdku roku.

  20. Tak panstvo,

    Slávista 51     před 2 lety 23.12.2021 19:29 |  
    2 3

    pěkný, klidný Vánoce a trochu střídmosti při nich.