Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

Slavia ve skvělém zápase dokázala v prodloužení udolat houževnaté Bohemians a postupuje do finále domácí poháru!

Z hlediska nestranného diváka šlo o reklamu na fotbal, protože zápas měl všechno. Střetly se v současnosti dva špičkové české týmy - Slavia je doma dominantní, Bohemians naopak patří k nejlepším celkům na hřištích soupeřů a navíc se pyšní skvělou aktuální formou. Navíc šlo o derby, které bylo doprovázeno fantastickou atmosférou. Pozadu nezůstal ani samotný zápas. Slavia měla výraznou převahu, nicméně hostům vycházela taktika na rychlé a nebezpečné brejky. Klokani dvakrát vedli, nicméně sešívaní vždy dokázali vyrovnat - a hlavně trefa na 2:2 měla grády, když přišla v samotném závěru zápasu! "Last minute" gól s Bohemians samozřejmě otřásl a v prodloužení již tahali za kratší konec. Slavia tak postoupila gólem Jurečky ze 109. minuty.

Celkově šlo tedy o skvělý zápas. Bohemians podali výkon na hranici svých možností a ukázali, že jejich neočekávaně výborné výsledky nejsou věcí náhody. Spokojen jsem byl i se hrou Slavie směrem dopředu. Zlepšit by se dala finální fáze, nicméně výstavba hry tentokrát fungovala velmi dobře. Naopak naše obrana vypadala nejistě, podobně jako tomu bývá ve venkovních zápasech na jaře. S jednoduchou brejkovou taktikou hostů jsme měli s naší vytaženou obranou nemalé potíže a bohužel žádnou spásou zatím není ani zatažení Holeše na post stopera. Hrubku si po delší době a po povedených výkonech připsal i nesmyslným výběhem brankář Kolář. V tomto směru máme stále značné rezervy a bude třeba se zlepšit, pokud chceme být v soubojích se Spartou o trofeje úspěšnější. Zvlášť když se minimálně 2 ze 3 nadcházejících derby budou hrát venku.

Závěrem proberu výkon rozhodčího Černého, protože v zápase došlo k několika diskutovaným situacím. Slávisté si stěžovali u první branky, kdy na hřišti zůstal ležet Ogbu s nepříjemným zraněním hlavy, pro které musel následně střídat. Rozhodčí má v takovém případě ihned přerušit hru, nicméně tady byla situace netypická v tom, že Ogbu po souboji ještě dopadl na nohy a spadl až následně. Akce soupeře se rozvinula rychle a je klidně možné, že si Černý pádu Ogbua nevšiml, nebo že zdravotní stav vzhledem k původnímu domnělému ustání souboje nepovažoval za tak vážný, jaký nakonec byl. O faul se pak nejednalo, takže bych sudímu tuto situaci nijak nevyčítal ani nezazlíval, i když tak Bohemians "zadarmo" přišli k rozhodujícímu přečíslení.

Bohemians si pak stěžovali na branku na 2:2 z 96. minuty, když se nastavovalo jen 5 minut. Už ale zapomínají, že jak Křapka, tak Prekop se v nastaveném čase svalili na trávník a nechali se ošetřovat. Rozhodčí pak hned a jasně ukazoval, že se o proležený čas bude hrát déle. Úplně stejně pak Černý postupoval i v nastavení prodloužení. Samotné nastavení 5 minut pak zcela odpovídá trendu po MS v Kataru a šéf rozhodčích Příhoda před startem jarní části veřejně řekl, že tak budeme nově postupovat i u nás. Takže zcela v pořádku, stejně jako celkový výkon Dalibora Černého, který pískal přesně a naprosto férově na obě strany. Víc takových výkonů nastupující generaci českých rozhodčích! Od trenéra hostí Veselého šlo tak jen o nedůstojné brečení, kterým zbytečně shazuje sympatickou práci, kterou dosud v lize odvádí. Ze stejného soudku jsou i řeči o chování naší lavičky. Včera bylo naprosto v pořádku a bez excesů.

Hráči jsou hodnoceni od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 4 - Začal slušně, když předvedl dva dobré zákroky. U prvního inkasovaného gólu byl Prekop z menšího úhlu, nicméně se trefil přesně, takže si netroufám vinit brankáře. Za druhou inkasovanou branku už ale Kolář jasně mohl, když nesmyslně vybíhal proti Hálovi, který by branku z úhlu ohrozil těžko. Takto mu stačilo jen Koláře lehce přehodit. Situace ho pak poznamenal, když dvakrát rozehrál naprosto nepřesně, ač nebyl pod tlakem.

Lukáš Masopust - 6 - Začal špatně, když během prvních pár minut několikrát ztratil míč. Postupem času se ale do hry dostal a pro Slavii má svůj přínos - je schopný předvést nadstandardní moment, kdy obejde protihráče, centry má pak lepší než Douděra, ale horší než D. Jurásek. Celý zápas zatím odehrát nezvládne. Horší šestka.

Igoh Ogbu - není hodnocen - Smolně se zranil při hlavičkovém souboji a jeho zdravotní stav nevypadal vůbec dobře. Doufám, že nepůjde o nic vážného a Ogbu bude brzy zpět na hřišti.

Tomáš Holeš - 5 - Můj názor je zatím takový, že Holeš druhým Kúdelou není a stoperská dvojice s ním funguje v zásadě podobně jako bez něj. Tedy s občasnými chybami, které jsou při našem způsobu hry hodně vidět. Obě branky padly z jeho prostoru, u druhé se pozdě snažil vystavit Hálu do ofsajdu, i když pak chyboval hlavně Kolář. Ale zmatků, kterých se Holeš zúčastnil a nedokázal je řešit, bylo víc. Zbytek zápasu sice zvládl, ale i třeba jedna dvě menší chyby, z kterých jsou ale pak velké šance, jsou příliš. V závěru základní hrací doby se pěkně uvolnil ve vápně, při střele ale až příliš sázel na razanci oproti umístění.

David Jurásek - 7 - Dozadu to od něj jako od Slavie nebylo 100%, nicméně ofenzivní přínos nakonec převážil. Jeho centr před brankou na 1:1 byl naprosto špičkový a nikdo v lize takový nedá (resp. maximálně ještě Höjer, který ale neumí bránit). Ještě předtím výborně našel ve vápně Zafeirise. Střídání jsem chápal jako taktické vzhledem k vytížení Davida v reprezentaci.

David Douděra - 8 - Povedený zápas, zřejmě asi nejlepší ve Slavii, jak sám hráč přiznal. Záloha mu za mě sedí víc, protože zvládne spíš doplnit vápno jako u branky na 1:1, kterou vstřelil. V závěru pak zachoval chladnou hlavu a správně vracel míč na osamoceného Lingra. Prsty měl i ve vítězné trefě, když dobře nastřelil míč do vápna. Zbytek zápasu odmakal a střídal kvůli vyčerpání po 117 minutách.

Oscar Dorley - 7 - Kombinačně výborný výkon, výstavba hry nám fungovala dobře. Nicméně problém je ve finální fázi, protože jak Ševčík, tak Oscar se netlačí do zakončení ani do riskantních rozdílových přihrávek do vápna. Trochu větší aktivitu v tomto směru vyvinul Oscar po přesunu na post levého beka.

Petr Ševčík - 7 - Platí pro něj to stejné co pro Oscara. Výstavba hry výborná, kombinace taktéž. Ale zakončení se vyhýbá jako čert kříži. Jednou takhle nestřílel z ideální pozice, podruhé už chtěl, ale jeho střela byla zblokována. Posun v produktivitě se u něj už asi čekat nedá a když hrají spolu s podobně laděným Oscarem, tak je to problém, ačkoliv výstavba hry pak vypadá výborně. Ševčík si alespoň občas připíše asistenci z dobře kopnutého rohu.

Christos Zafeiris - 7 - Rozjížděl se pomaleji a hodinu hry byl spíš ve stínu Ševčíka s Oscarem. Ve 21. minutě si pak měl počínat lépe v zakončení při velké šanci. S postupujícím čase ale ukázal svou rozdílovost. Skvělou akcí připravil tutovku Jurečkovi, v samotném závěru normální hrací doby pak dobře rozehrál roh, po němž jsme vyrovnali. Mile mě překvapila i jeho fyzička, když zvládl 120 minut v dobrém tempu.

Ivan Schranz - 6 - Podobně jako celá naše záloha odehrál nadstandardní zápas, i když patřil mezi méně výrazné hráče. Sklepnul míč na Douděru před naší první brankou, i když je otázkou, jestli to tak chtěl a jestli už neměl zakončovat sám.

Mick van Buren - 6 - V zápase měl lepší i horší momenty, i když těch povedených bylo nakonec víc. Nedá se sice úplně říct, že obranu soupeře větral, ale spolu s Oscarem vybojoval míč před brankou na 1:1, ve druhé půli jednou dobře střílel z úhlu a při trefě na 2:2 vyhranou hlavičkou prodlužoval na Douděru. Párkrát si ale s Jurečkou ve vápně soupeře spíše překáželi. Lepší šestka.

Aiham Ousou - 6 - Ukázal, že je na podobné úrovni jako Holeš s Ogbuem a záskok zvládl v pohodě. Lepší šestka.

Ondřej Lingr - 7 - Prokázal svou gólovost, když byl u klíčové branky na 2:2 tradičně na správném místě ve správný čas! V prodloužení pak neproměnil tutovku, když trefil jen Jedličku.

Václav Jurečka - 6 - Herně se mu včera až tak nedařilo. Párkrát se pletli s Van Burenem, Jurečka pak za stavu 1:1 zahodil tutovku. Vše nicméně odčinil vítěznou trefou, u které prokázal důraz i dobré zakončení. Za mě těch gólů nedává málo vzhledem k prostoru na hřišti.

Matěj Jurásek - 6 - Měl jeden dva dobré průniky, nic zásadnějšího ale tentokrát střídáním nepřinesl. Je vidět, že po nemoci ještě není v tak dobré formě. Horší šestka.

Stanislav Tecl a Petr Hronek nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

semifinále - Středa 05. 04. 2023 20:15

MOL Cup, 2022/2023
3 - 2
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

23. David Douděra
90. Ondřej Lingr
109. Václav Jurečka

Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

14. Prekop
84. Hála

Komentáře (83)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    Slávista 51     před rokem 06.04.2023 13:06 |  
    1 1

    Až na jednoho - si všichni zaslouží o jeden stupeň vyšší známku.
    Bojovnost i přes smůlu při zakončování !

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      mig52     před rokem 06.04.2023 13:50 |  
      7 3

      Souhlas s hodnocením. Jen u Holeše tvé slovní hodnocení neodpovídá za 5. Je ok, ale dle mne odpovídá 4.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        Slávista 51     před rokem 06.04.2023 14:25 |  
        7 2

        Já jsem nejmenoval.
        A když tedy chceš jméno tak - Kolář !

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

          Arya     před rokem 06.04.2023 16:54 |  
          0 10

          A jé, další člověk s obsesí.

          • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

            Slávista 51     před rokem 06.04.2023 17:06 |  
            4 5

            Furt není to, co to bývalo a ještě nezhubnul !

          • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

            Slávista 51     před rokem 06.04.2023 17:07 |  
            4 3

            Jiní tady " tepou " Tecla neustále, já občas Koláře, no !

  2. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    JohnyPine (přítel SN)     před rokem 06.04.2023 13:32 |  
    11 0

    Vsiml jsem si, ze vic hracu zacina zkouset obejit 1 na 1 ve vapne protihrace. To by mohla byt zbran na zatazene obrany, ktere proti nam hraje kazdy krome sparty. Vypada to, ze je to novy trend a chapal bych, kdybychom si vybirali hrace i podle toho. Z nasich se mi v tom nejlepe jevi Zafeiris, Masopust a oba Juraskove.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      Alanor (admin)     před rokem 06.04.2023 13:33 |  
      7 0

      Jo, to by byl určitě krok správným směrem, pokud by z toho byl trend. Velmi dobře se tam jednou uvolnil i Douděra.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      Pert     před rokem 06.04.2023 18:42 |  
      6 0

      První roky jsme všechny válcovali fyzičkou a nasazením. To už se naučili i ostatní, takže teď už musíme přijít s něčím navíc.
      Vsaď se ale, že rudoši budou hrát stejně. Zalezlí za půlkou a budou nakopávat balóny.
      To je styl, který na nás platí. Přijde mi, že naši hráči vůbec neumí hrát hlavou. V obranné hře většinou míč nesmyslně prodlouží za sebe, takže posílají soupeře do šancí. Jediný kdo je schopný poslat hlavičkou přesnou přihrávku dopředu je kupodivu "mrňavý" Zafeiris :)
      A ještě jedna věc je podivná, prakticky v každém zápase máme pasáž, kdy bez jakéhokoli důvodu a tlaku protihráče pošleme míč soupeři přesně na nohu. Včera to bylo cca v dvaašedesáté minutě - tam bylo snad pět takových zmršených přihrávek za sebou, myslel jsem, že mě klepne :)


      Komentář byl uživatelem upraven (06.04.2023 18:45) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    mirda     před rokem 06.04.2023 13:47 |  
    7 21

    Šestka pro M. Juráska se mi zdá příliš. Já jsem z jeho hry hodně zklamaný, mladý rychlý kluk, po příchodu na plac bych od něj čekal, že bude hořet tráva. Místo toho vidím letargický projev, skoro bych řekl, že vždy po jeho střídání hrajeme takřka o deseti.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      IJS     před rokem 06.04.2023 21:31 |  
      2 2

      Bohužel to vidím stejně! Jak ho mám rád a fandím mu, tak nemůže nevidět, že je to hráč "do pohody". Když se láme chleba a musí jít na krev, tak na hřišti není vidět. Ale je mu ještě 19, takže to asi i chápu....

  4. Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu.

    Myšák     před rokem 06.04.2023 13:59 |  
    9 1

    Byl jsem zápasem přímo uchvácen. vynikající výkon Slavie jako celku. Líbilo se mi 100% nasazení do poslední vteřiny, které se nakonec vyplatilo.
    Co je správně, Zafeiris, nebo Zafiridis???

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu.

          SirCohen     před 8 měsíci 29.08.2023 11:32 |  
          0 0

          rádo se stalo

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu.

      rakusan     před rokem 06.04.2023 18:12 |  
      5 0

      Zafeiris, ALE správně se to podle mne čte "ZAFIRIS" bez toho "J". V řečtině je mnoho íček a jedno z nich je i "ei".


      Komentář byl uživatelem upraven (06.04.2023 18:13) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    Pedro50     před rokem 06.04.2023 14:03 |  
    7 3

    Hodnocení přesné, jenom doplním že dokud nedáme do kupy stopery tak to bude pořád problém že budeme inkasovat ..

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      Markus     před rokem 06.04.2023 15:27 |  
      10 0

      Mě přijde, že nemáme ani tak problém se stopery jako problém se zálohou. Když budeme soupeřům nahrávat do brejku a ještě tam bude chybět odvaha to hned na začátku utnout, hasí se ty brejky už špatně. Přál bych si Holeše zpět v záloze, aby tam tu defenzivní činnost zálohy lépe pohlídal, i u ostatních. Včera si velkou pochvalu zaslouží Ousou, že svou úlohu zvládl i přes to, že poslední zápasy nehrál a stavěl bych ho dál.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        Pinturichio     před rokem 07.04.2023 16:45 |  
        1 0

        Ja bych take radeji viděl Holeše v záloze, ale už tak je tam přetlak. Co třeba tato sestava: Kolář - Masopust, Ousou, Ogbu, D. Jurásek - Holeš - Douděra, Zefeiris, Ševčík, Schranz - Jurečka.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      rakusan     před rokem 06.04.2023 18:11 |  
      2 1

      Tak my máme ty stopery slušný celkem všechny, ale hrajeme riskantně tím, že krajní obránci pořád útočí a na bránění zbývají většinou fakt jen ti 2 stopeři. Daň za atraktivitu.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      IJS     před rokem 06.04.2023 21:37 |  
      3 1

      Ty naše stále se opakující chyby v defenzivě nejsou ani tak chyby stoperů, ale podle mně je to chyba systému hry. Hrajeme bez zajištění a každá nečekané ztráta míče je téměř fatální. Stačí nákop za naší obranu a rychlý útočník hostí ( nejčastěji černé pleti ) a nebo výborný hlavičkář a najednou je naše obrana v koncích. Jestli nebylo dobré hrát na 3 stopery a ubrat na "české házené" okolo soupeřova vápna!

  6. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    pehacko     před rokem 06.04.2023 14:43 |  
    19 3

    Jak mam Ondru rad a ten jeho navrat z bahna na výsluní mu moc preju. Tak mam pocit, ze v poslednich zapasech jde zase dolu. Vcera byl nejistý az beda a to tam predvedl jeden skvely zakrok pri prvni sanci klokanu, kdy dobre vybehnul a dosahnul na strelu tusim Překopa, takze jsem očekával, ze ho to nakopne k skvělému vykonu a opak byl pravdou. dostal prvniho gola a podle me nestal idealne.. a od te chvile se tak nejak sesypal a odkopy to letalo vetsinou do autu a nebo hur na soupere. Pak druhy gol… to se asi stane, hasil chybu jinych a bohuzel pri tom zakopnul pomyslne o sud s benzinem a byl to výbuch. Pritom, kdyby zustal v brane byl hala v úhlu a nic moc by nemohl delat. Ale co me rozvasnilo byla jeho nejistota v prodlouzeni, kdy mu vypadnul nerikam, ze snadny centr, ale proste centr a lovil ho tam silene nemotorne…coz byla snad posledni sance bohemky. Tam jsem zestarnul o pet let.


    Komentář byl uživatelem upraven (06.04.2023 14:45) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      mig52     před rokem 06.04.2023 17:24 |  
      8 5

      Bohužel, más recht. Navíc Ondra šel hodně dolů hrou nohama.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        obiwan     před rokem 07.04.2023 11:49 |  
        1 0

        Ano, tolik nepřesných míčů při hře nohou jsem od něj snad ještě neviděl a není to první zápas...

  7. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    Lunaris     před rokem 06.04.2023 17:07 |  
    6 2

    U pana rozhodčího se mi nelíbilo, že celý zápas si ležících hráčů prakticky vůbec nevšímal, hrálo se dál, aby pak v nastavení najednou přerušoval hru, když kolchozníci simulovali. Kdybychom nevyrovnali, zcela jistě by zde zaznělo daleko více kritických názorů ve smyslu toho, že naše hráče rozhodčí tímto přerušováním hry vyváděl z tempa.

  8. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    kupik     před rokem 06.04.2023 17:10 |  
    14 2

    Dobrý odpoledne přátelé,
    tak známky jsou rozdány a karty taktéž.Co se týče utkání tak to byla paráda,která posouvá pohár o několik levelů vejš.Fantastická kulisa,oboustanně dobrej výkon umocněný totálním fotbalem naší Slavie.Snad vyjma gólmana zaslouží všichni absolutorium.Už v minulým příspěvku jsem p.Koláře káral za špatný výkopy,včera přidal i výhozy a výběhy.Zdá se,že dosáhl maxima a můj osobní dojem je ten,že pro Evropu patrně není tou správnou personou.
    Opět mě nezklamal David Douděra,jeho pozápasový rozhovor mluví za vše.Ten chlapec míří opravdu hodně vysoko.Tak aby mu to vydrželo.Na každej pád jsme všichni viděli Slavii takovou,jakou si přejeme.Pravda,vzadu nás tlačí bota,ale doufám,že realizák bude tuto situaci řešit.Nutno taky podotknout,že i na protějším břehu byla slušná návštěva,pohár dostává zaslouženou odezvu.
    Takže mám radost a doufám,že I.Ogbu se brzo uzdraví.Naopak,kdo je už asi nevyléčitelně marodnej je trenér,expert a odborník p.Hašek.Ty nesouvislý věty a bláboly byly na úrovni žáka třetí B.Já teda taky nepíšu spisovně,ale tady na fóru to patrně nevadí.Soudě podle reakcí mi rozumíte.Já p.Haškovi nerozuměl a jestli on tímto způsobem nalejvá moudra do hráčů tak se nedivím,že jim to nejde.Nevím,kdo vybírá v ČT tzv.experty,ale trofám si tvrdit,že řada z vás by tuto činnost dokázala zastat daleko lépe i patrně i zdarma.
    Tak hezkou pomlázku.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      mig52     před rokem 06.04.2023 17:21 |  
      20 1

      Na mne to působilo, jak kdyby si Hašek šlehl slušný matroš. Jaké má názory mne moc nezajímá, ale ptát se, proč rozhodčí nastavil víc, to je na chocholouška. Tak se shodit.... .

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        slavista23     před rokem 07.04.2023 06:28 |  
        1 0

        Musím se ho zastat. On to právě neviděl tu situaci. Byl si právě šlehnout!!

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

          necich     před rokem 07.04.2023 07:36 |  
          2 0

          Tak to si pravděpodobně šlehal skoro celý zápas a viděl až ten gol na 3:2.. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      rakusan     před rokem 06.04.2023 18:08 |  
      19 0

      Tesat do kamene. Přesně. Ti odborníci ve studii překonali snad i největší odborníky z O2TV svojí trapností a blbostí. Paník a Haškem, to snad normální redaktor nemůže vymyslet ...

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      IJS     před rokem 06.04.2023 22:07 |  
      10 0

      K tomu Haškovi. Ona ho ČT4 brala jako experta i na MS v Kataru a já měldojem, že jeho pohled je fakt pohled experta a ne baviče. Ovšem teď mě taky dostal. Jestli takhle stojí před mužstvem dospělých a nalejvá jim do hlavy taktiku, tak to od něho nemůžou pochopit! Už se nedivím, že už netrénuje...

  9. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    cvočkař Danda     před rokem 06.04.2023 19:37 |  
    7 3

    Hodnocení ve studiu mně nezajímá,tam si může Hašek s Panikem žvanit co chtějí,ale sralo mně jak komentoval Zelenka s tím druhým zvanilem.Podle jejich komentáře by Bohemka musela vyhrát 5:0.Chvilema jsem dokonce vypínal zvuk.To Zelenka je byvalý Slávista!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      rak (přítel SN)     před rokem 06.04.2023 20:11 |  
      4 0

      Podíval jsem se na záznam a toto mně tedy vůbec nepřišlo. V studiu ale tragédie.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      slavistou50let     před rokem 06.04.2023 20:18 |  
      3 9

      Zelenka již několik let
      mele proti Slavii sračky, je to zmrd.


      Komentář byl uživatelem upraven (06.04.2023 20:18) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        Tacit     před rokem 06.04.2023 21:21 |  
        3 2

        Zelenka je takovej příčinlivej Hujer. Neustále žvaní a žvaní a opakuje to, co každý divák vidí, jen s tím otravuje. Asi to má ve smlouvě, nebo je placenej za počet vyřčenejch mouder.
        A oba mamlasové furt mleli o vynikající Bohemce.
        Horší je už jenom sebestředný narcis Bosák, ten ale škodí i ze zlý vůle (viz Teplice- Jarošík).
        Často mi vadí komentátoři na O2TV sport, ale ti jsou oproti gigantům z ČT zlatí.

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

          rakusan     před rokem 06.04.2023 22:22 |  
          13 0

          Ano, Bohemka byla vynikající, určitě lepší než my, jenom ten počet rohů 20:0 s tím nějak úplně neladí. No... :-)


          Komentář byl uživatelem upraven (06.04.2023 22:22) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      Martin 58     před rokem 06.04.2023 20:32 |  
      6 0

      Vypnete-li si zvuk, užijete si zápas fotbalově opravdu nesrovnatelně lépe. Kdyby na vás soused v hledišti neustále mluvil, jak nešvarově módní hned dvojice komentátorů v TV, tak z mače nebudete mít nic.
      Mám to dávno ověřené. Nejsem pak nijak ovlivněn a vyrušován a mohu si úsudek udělat sám.
      Alternativou je, pokud to jde, vypnout zvukovou stopu s komentátory a ponechat zesíleně jen zvuk z ruchových mikrofonů.

  10. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    IJS     před rokem 06.04.2023 21:27 |  
    19 0

    Hodnocení je asi odpovídající, ale pár poznámek k němu. Kolář nepůsobí příliš jistě. Druhá branka jde přímo za ním a jsem přesvědčen, že i první branku mohl chytit. Nebo spíše intuitivně předvídat kam střela půjde, když levák obíhá míč na placírku. Dal bych mu za 4. Douděra asi už lépe hrát nemůže a o včetně jeho podílu na výsledku není třeba pochybovat. Za mě 9. Ještě přínos Matěje Juráska byl menší než je prezentováno, spíš na 5. Cenná výhra, ale trochu nepříjemně mě zklamal trenér Veselý, který se snaží vystupovat jako "správný chlap", ale jak může, tak kopne pod koleno...

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      rakusan     před rokem 06.04.2023 22:23 |  
      8 1

      Jo jo, to je takovej hajzl křiváckej, že to nemá obdoby...

  11. Holeš - stoper

    Jezevec     před rokem 06.04.2023 21:38 |  
    15 0

    Alanor: "Můj názor je zatím takový, že Holeš druhým Kúdelou není a stoperská dvojice s ním funguje v zásadě podobně jako bez něj. " To je přesně přešně přesné, Holeš je lepší v záloze a sám tam chce hrát.... Já myslel, že Holeš záloha, stopeři Ousou-Ogbu by mohlo fungovat.....

  12. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    slavista23     před rokem 06.04.2023 22:01 |  
    8 0

    No včera když běžela 94 min. Tak mi hlavou proběhlo, kolik zápasů jsme vydřeli v posledních minutách. A byl nevěřící Tomáš, že se to nemůže opakovat. A když tam padl a já si pořádně nemohl zakřičet kvůli sousedům a MOJÍ, KTERÁ UŽ LÁSKYPLNĚ SPINKALA. Tak mi málem praskla cévka, jak jsem to tlumil.
    Asi mám velké oči a růžové brýle pro útok.
    Kolář 4, — Masopust 6, Holeš 5, Jurásek 7, Ševčík 7, Dorley 8, Douděra 10, Zafeiris 9, Schranz 9, Mick van Buren 9, Ousou 7 a Lingr 10.

  13. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 07.04.2023 03:37 |  
    14 3

    Já měl ještě Holeše za čtyři ač ho mám rád, ale měl by top lídrem a to nebyl no a jeho kolegu na stoperu za pět. Jinak známky podobné. Ovšem minus milion bych dal totálnímu nynandovi či jak ho nazvat Haškovi. O jeho duševním rozpoložení stačí věta ať mu někdo vysvětlí jak to je s délkou prodloužení, když rozhodčí na začátku nastavuje pět minut. Ten blbec buď zápas v prodloužení druhého poločasu vůbec nesledoval a navíc asi nesledoval ani poslední MS ve fotbale. Nebo je úplný neználek a pak je také ostudou ČT, že si takovýho člověka vůbec zve

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      rakusan     před rokem 07.04.2023 10:34 |  
      10 0

      Přesně tak. Haška asi nemá cenu komentovat. Ten musí být na drogách a kozohorský je taky dlouhodobě tragéd. No páník to už je jen komik.

  14. PO TAKTO VYHRANÉM ZÁPASE

    Slávista 51     před rokem 07.04.2023 04:39 |  
    1 4

    si všichni hráči v poli zaslouží minimálně 7 i když k některým z nich, mají hlasující averzi.
    Bojovnost předvedli !

    • Re: PO TAKTO VYHRANÉM ZÁPASE

      Kratass97     před rokem 07.04.2023 08:18 |  
      4 5

      Bojovnost je samozřejmost ve Slavii to jinak nejde.. plus by ty hráči měli bejt hlavně hodnocení pro přínos v tom zápasu od hráčů slavie čekáme nadstandart fotbalovosti.

  15. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    bbslavia     před rokem 07.04.2023 09:45 |  
    8 22

    Dobrý den,
    když čtu hodnocení Alanora a spol., tak si myslím, že byl na jiném zápase.Chybí objektivita, jako příklad uvedu Koláře, 2 nebezpečné střely na bránu a 2 góly, oba se daly chytat.Z mého pohledu by hodnocení v italském tisku bylo 1.Ostatní podali bojovný výkon, ale to je samozřejmost.K hodnocení dle kolegy Alanora-viz vysoké známky musí být herní individuální kvalita výkonu a ta tam nebyla.Průměr.Viz rohy a standartní situace.Hodnocení je ovlivněno euforií po postupu, kdy to vypadalo na postup Bohemky a v posledních sekundách jsme dali vyrovnávací gól.Máme velkou převahu, ale bez velkých šancí.Chybí efektivita a kreativita, myšlenka v předfinální a finální fázi.Soupeři stačí postavit blok a čekat na chyby.Za 2 roky se v naší hře proti zatažené obraně nic nezměnilo.Ale chápu nadšení z postupu,Zápas měl atmosféru, dokázal vtáhnout fans do hry.Ale jenom připomenu, že Sparta vyhrála na Bohemce 6:2.Prostě si mi náš herní projev nelíbil.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      rakusan     před rokem 07.04.2023 10:32 |  
      19 2

      Nezlob se, ale podle mne nemáš pravdu. Ten zápas měl tempo vyšší než většina utkání v Premier league, kterou fakt dost sleduji, a mnohem vyšší než prakticky všechna utkání např. italské ligy. Byly tam normální technické nedostatky, ale tempo, atmosféra, návštěva a nakonec i bohemka to tempo jakž takž stíhala i když jenom bránila. Takové to utkání mohlo být klidně ve Wembley ve finále FA. To, že naši zoufalí novináři na všech úrovních to přejdou prostým komentářem, že Slavia po dramatickém utkání porazila Bohemians je naprostá tragédie. O tom měli psát na hlavní stránce 3 dny.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.04.2023 10:32) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        Slávista 51     před rokem 07.04.2023 10:47 |  
        2 0

        MÉDIA
        jsou kapitola sama o sobě a závist k tomu - výsledek je hned !

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      torn     před rokem 07.04.2023 13:01 |  
      3 1

      Každý půlrok vidím nový způsob, jak se naši trenéři snaží přijít na blok. To není nic zvláštního, prolomit blok není nic snadného.
      Abych jmenoval nějaké herní prvky, tak jde například o rychlý přesun míče na druhou stranu, nahrávky do volného prostoru, rychlá rotace hráčů a poslední dobou i procházení přes hráče.
      Šancí tam také nebylo málo.
      Vážím si toho, že si konzistentní, ale to není vše. Podroužek je taky konzistentně urážkou sportovní novinařiny a nechválíme jej zde za to. Dle mého názoru si mnoho věcí ve svém hodnocení vynechal.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      japhy     před rokem 07.04.2023 16:47 |  
      9 2

      Tak se na ten fotbal radši vyser, protože drtivá většina našich zápasů se ti nemůže líbit.
      Prej nebyly šance...

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        bbslavia     před rokem 07.04.2023 17:15 |  
        2 12

        Máš pravdu, zápasy si mi nelíbí, není to herní projev, který by nás někam posunul a hlavně by měl být vidět rozdíl mezi námi jako nejbohatším klubem v lize a spodinou jako je Bohemka.Statistika rohů a držení míče nic neznamená.Je to jako v hokeji počet střel na bránu.Přestřílíš soupeře a stejně jasně prohraješ.
        Za šanci považuji tu od Oscara v druhé půli.

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

          torn     před rokem 07.04.2023 21:08 |  
          8 2

          Spodinou, jo? Hrají pěkný fotbal, tento rok obrali o body spartu, poslední 3 zápasy jsou výhry nad Plzní a Slováckem a prohra s námi v nastavení.
          S takovou arogancí jdi třeba na druhý břeh. Budeš se k nim hodit.

  16. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 07.04.2023 09:49 |  
    27 0

    Dobré sváteční dopoledne Vám všem už u dobré kávy a také s přáním prožití hezkých velikonočních svátků.
    Zápas jsem si užil se vším všudy a v 95 minutě jsem si říkal, že pokud je nějaká spravedlnost, tak jedině teď.....
    Při gólu Ondry Lingra jsem skákal a řval u televize a ani nevím, co všechno jsem při tom prováděl......
    Hodnocení hráčů jsem tentokrát vypustil, protože jak řekl správně Lingr, Jurečka, Köstl i Douděra, hlavní je tým!!!
    Seděl jsem ještě snad hodinu u televize a vracel jsem si některé sekvence zápasu.
    Komentář televizních expertů snad ani nemá cenu komentovat. Jestli oni takhle vidí další vizi českého fotbalu, tak potěš koště..... Že Páník nesnáší Slavii, to víme už 20 let. Je to starý člověk a tak na to sere i bílý tesák, ale Hašek???? Pro Boha, co to je za neuvěřitelný kydy.
    No nic.
    Kluci děkuji Vám všem za postup a věřím, že to bude ten další stupínek ve víře v sama sebe.
    Když je to dobře v hlavě nastavené, tak i když se to desetkrát nepovede, jdem do toho znovu a znovu.....
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      mudrc     před rokem 07.04.2023 12:25 |  
      2 9

      Dekuji priteli Sokrate 55, mile radky od tebe. Povez mi prosim, proc nechodis do Edenu?

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 07.04.2023 16:17 |  
        7 0

        Zdravím příteli.
        Víš, nejsem už nejmladší :-(( a do Prahy to mám 120 km. Už se mi nejezdí moc dobře v noci (brýle) a tak už na zápasy nejezdím tak, jak jsem jezdíval....... Ale až bude teď možnost lepšího počasí a i delšího světla, tak se snad vypravím.
        Tak jestli to takhle stačí?
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

          mudrc     před rokem 08.04.2023 12:43 |  
          1 3

          Dekuji za uctu i odooved priteli. Chapu, ze nekdo muze mit v 68 letech potize se rizenim vozidla. Skoda, ze Te nekdo ze zdejsich disputujicich pratel z Tveho okoli nevezme s sebou. Tak treba nekdy, mej hezky. A pridavam uctu.

  17. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    SKEP     před rokem 07.04.2023 10:21 |  
    4 3

    Lidová pranostika říká, že každý zápas je jiný. Jsem proto velice zvědav, jak nás bude Veselý dvaadvacátého zbavovat titulu... 0čekávám pravý opak, to my 22.. 4. Veselého zbavíme účastí ve skupině TOP 6.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      rakusan     před rokem 07.04.2023 10:24 |  
      1 0

      Zajímavé, dvaavacátého nás chce zbavit dvaadvacátého titulu. To nemůže vyjít.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      Slávista 51     před rokem 07.04.2023 10:44 |  
      2 6

      Tak zajisté Slavia je/Bohemku, porazí i příště,
      tu TOP 6 bych jí ale přál - ten jejich stadion si zaslouží ochranu.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        wimpy     před rokem 07.04.2023 11:55 |  
        16 0

        Jejich stadion si zaslouží srovnat se zemí a vybudovat znovu.

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

          Slávista 51     před rokem 07.04.2023 12:10 |  
          0 4

          TOTO PROVEDENÍ
          beru. Ale zálusk mají developéři a to by bylo po stadiónu !

          • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

            wimpy     před rokem 07.04.2023 12:17 |  
            8 0

            Ovšem pravda je, že Ďolíček už zdaleka nevyhovuje prvoligovým standardům a rekonstrukce víceméně není možná. Nikomu (dokonce ani povidlovejm čertům) nepřeju, aby přišli o stadion, ale kdyby Ďolíček zbourali a postavili tam něco pro cca deset tisíc, otočeného o devadesát stupňů, asi by byli spokojeni všichni.

            • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

              necich     před rokem 07.04.2023 12:42 |  
              0 7

              Těm by stačil stadion pro 5 000 diváků a stejně by byl většinu zápásů poloprázdný.. :)

              • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

                wimpy     před rokem 07.04.2023 12:59 |  
                0 1

                Ale nám by museli dát aspoň pětset lístků a minimálně další tři tisíce by se nás tam dostaly. :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

                  necich     před rokem 07.04.2023 17:43 |  
                  1 0

                  Na nás by měli vyprodáno..

                  • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

                    wimpy     před rokem 07.04.2023 18:04 |  
                    1 2

                    Námi. Deset tisíc aktivních jich fakt není.

                    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

                      Slávista 51     před rokem 07.04.2023 18:56 |  
                      3 2

                      Prvoligové mužstvo v ČR, by mělo mít stadion na úrovni 21.století minimálně na těch 10tisíc diváků.
                      Ono by také stačilo 10mužstev 1.ligy, že !

                      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

                        wimpy     před rokem 07.04.2023 19:08 |  
                        1 0

                        O tom se tu vedlo hodně diskuzí. Argument, že mladí hráči by si v takové lize moc nekopli, mi přijde pádnej. Taky těch derby by bylo moc. :-)

                        Ty samoopravy na mobilu mě dávaj.


                        Komentář byl uživatelem upraven (08.04.2023 13:04) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

                necich     před rokem 07.04.2023 17:41 |  
                0 3

                OK, tak průměrná návštěva na Bohemce je od roku 2000 cca 4000 diváků, od roku 2010 cca 3750 diváků a od roku 2015 cca 3500 diváků.. V letošním roce, kdy hrají nejlepší fotbal za 20 let mají cca 4850 diváků.. Takže kapacita 5000 diváků je tak akorát..:)

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        Sherudan     před rokem 08.04.2023 08:41 |  
        3 2

        Jedině pánskou. Něco na hodně velký čuráky.

  18. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    cvočkař Danda     před rokem 07.04.2023 20:41 |  
    1 10

    Sokrate,prosím o latinský citát.
    Díky cvočkár

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      Wulfstan (přítel SN)     před rokem 08.04.2023 15:14 |  
      0 3

      Můžu já, když se Sokrates nehlásí?
      Latinsky neumím vůbec, takže je to určitě s chybami, ale mně to nevadí.

      "Oremus Per Coitum et Patris Deum
      Animus In Libidum et Crucem Meum
      Ave Fornicatio et Sacrilegum"

      Autor neznámý, asi Attila Dorn. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        wimpy     před rokem 08.04.2023 15:42 |  
        1 2

        Omnia vincit amor!

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

          Sherudan     před rokem 08.04.2023 18:24 |  
          0 0

          Post coitum omni animal triste.

          • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

            wimpy     před rokem 08.04.2023 19:28 |  
            0 0

            To se ale týká jen samečků. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      Arya     před rokem 08.04.2023 16:31 |  
      4 4

      Veni,vidi,vici.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

        o5aradecek     před rokem 09.04.2023 11:31 |  
        1 0

        Veni, vidi, Lingi

  19. Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

    Karel13     před rokem 08.04.2023 17:31 |  
    7 7

    Chci si přečíst něco o hodnocení hráčů a ne cinty, patřící do OT. Co vy na to, admini ...

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      tomaray     před rokem 08.04.2023 18:34 |  
      5 3

      Přesně tááák...tady nějakej Kryl a jeden jeho pubertální příznivec nikoho nezajímá!

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      necich     před rokem 08.04.2023 18:50 |  
      1 6

      Jsou Velikonoce což jsou svátky jara, radosti, klidu a pohody tak nech adminy také v klidu. Zajisté si dokážeš hodnocení hráčů najít a pár příspěvků, které s tím nesouvisí prostě tzv přeskáčeš. Takže přestaň prudit a užívej jara a života.. Zdraví fanoušek Slavie z Loun..

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      wimpy     před rokem 08.04.2023 19:29 |  
      1 3

      Omlouvám se, zastyděl jsem se, když jsem na konci větve zjistil, že nejsem v OT.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále MOL Cupu

      Wulfstan (přítel SN)     před rokem 09.04.2023 11:32 |  
      2 0

      Taky souhlasím. A věřím, že to Karel přesune. Trošku jsme se nechali unést. A žádám přísné potrestání wimpyho nemilosrdnou žlutou kartou! :-)


      Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2023 11:46) . Zobrazit původní komentář