Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 30. kolo

Slavia si vybrala další slabou chvilku a po šokující domácí ztrátě s Hradcem ztratila před nadstavbou 1. příčku.

Tohle se nečekalo. Slavia doma vyhrála dosavadních 14 ligových zápasů, v tom 15. ale narazila, když jen remizovala s Hradcem. Tomu přitom už o nic nešlo a v posledních týdnech patřil k týmům s nejhorší formou v soutěži. Vše načal už samotný začátek, když v 7. minutě chyboval Kolář a pustil střelu Kučery. A ačkoliv vyrovnání přišlo brzy po vlastní brance Gabriela, tak Slavia potvrdila své trápení v zápasech, kdy inkasuje první. To se děje hlavně venku, ale v této sezoně už podobně ztratila zápasy v Edenu s Kluží a Sivassporem, které měla také zvládnout.

Po správně odvolané brance Van Burena zkraje druhé půle sklouzla hra Slavie do tradičního bezzubého obléhání. Hráči působili velmi nervózně a pokud to tak nebylo, tak jich dobrých 7 na hřišti prostě nemělo svůj den. Laciných chyb tak byla spousta a bylo tristní sledovat, jak ve vápně nemáme jediného soubojového hráče. Jak by se nám v takový moment hodil třeba takový Vašulín, který zvládl udržet nejeden těžký míč. Ale v kádru o 29 hráčích zřejmě nemá trenér Trpišovský pro takový typ místo, a tak 2. rokem ztrácíme zápasy po tomtéž průběhu. Co hůř, 2. rokem po sobě tím můžeme i ztratit titul. 2. místo je po průběhu jara zklamáním, nicméně vše se ještě může v dobré obrátit, když zvládneme nadcházející nadstavbu...

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 3 - Nebudu ho pranýřovat, protože jaro měl celkově dobré. Poslední zápas ale týmu nepomohl, když za svá záda pustil střelu Kučery. Balón sice na poslední chvíli zaplaval, ale i tak měl míč na ruce a měl ho vyrážet. I ve zbytku zápasu působil hodně nervózně, když dvakrát řešil dílčí zaváhání až na poslední chvíli skluzem... Ke konci zápasu alespoň předvedl dobrý zákrok, který ale nevyváží chyby předtím.

Aiham Ousou - 5 - Jeho nasazení do zápasu bylo podivné. Dá se pochopit, že jsme chtěli pošetřit Masopusta, a dá se pochopit, že jsme o půli chtěli při obléhání dostat do hry ofenzivnějšího hráče, nicméně se to moc nepovedlo. Masopust se zranil a šlo o vyplýtvané střídání a taktéž stažení Ousoua bylo do určité míry nespravedlivé, když patřil k lepším hráčům a po jeho centru si Gabriel vstřelil vlastní branku.

Igoh Ogbu - 6 - Z obrany byl nejlepší, i když tentokrát nezazářil ani on.

Tomáš Holeš - 5 - Jakž takž zápas zvládl. Dozadu jsme měli potíže, ale ty byly do značné míry dané i pomalými návraty ofenzivních hráčů. Dopředu bych od něj při rozehrávce čekal víc v takovém typu zápasu, kdy máme značnou územní převahu.

David Douděra - 4 - Nesedlo mu to a zahrál podprůměrně. Směšná byla jeho herecká etuda po souboji s Rynešem. Ano, nohou ho zasáhl a pak mu chytil tvář, za což správně dostal žlutou kartu, nic z toho ale není důvodem pro zběsilé válení sudů. Sklony k teatrálnosti mívá Douděra i jindy, takže bych řekl, že v neděli to byl vhodný moment k zamyšlení se a změně přístupu v této oblasti.

Oscar Dorley - 6 - Několikrát pomohl obraně vyhraným hlavičkovým soubojem, což je při jeho postavě příjemné překvapení. Při základní rozehrávce byl tradičně nadprůměrný, nicméně směrem do vápna nic nevymyslel, což je bohužel dlouhodobě jeho slabina.

Christos Zafeiris - 5 - Měl několik dobrých momentů a povedenou střelu, ale právě v tomto typu zápasu bych od něj čekal ještě víc. I směrem dozadu měla záloha problémy.

Ivan Schranz - 4 - Podprůměrný výkon. Nedokázal se prosadit a měl dostat žlutou kartu za zastavení brejku soupeře. Rozhodčí ale kompenzoval svou předchozí chybu, když svým špatným postavením přispěl ke ztrátě míče od Schranze.

Lukáš Provod - 4 - Dostává víc prostoru, ale podobně jako v loňském závěru sezony to zatím k ničemu nevede a jeho výkony jsou na ligu naprosto průměrné. V začátku si dobře dvakrát navedl míč a jednou střelu i slušně trefil, nicméně ve zbytku zápasu hrál unyle, v kombinaci nevymyslel vůbec nic a nebezpečný nebyl.

Peter Olayinka - 4 - Střídal pro zranění a je otázkou, na jak dlouho vypadne. Klidně to také mohla být jeho derniéra ve Slavii, i když bych byl nerad sýčkem. Každopádně za 30 minut hry vidět nebyl.

Václav Jurečka - 4 - Střídal světlé momenty s horšími. Tím nejlepším byl jeho úprk a následný centr na Van Burena na druhou stranu vápna. Tam k nebezpečnějšímu zakončení chybělo dát míč o pár decimetrů kratší. Celkově bych si ale představoval, že v zápase, kdy máme jasnou územní převahu, bude ve vápně a kolem něj cítit mnohem víc.

Mick van Buren - 4 - Trochu ztrácí dech, i když derby odehrál výborně i bez gólů. Ty mu ale jinak chybí. Zápasy sice odpracuje, ale není úplně tím typem útočníka, který je až tak dobrý v mezihře či udržení míčů, aby byl platný i bez branek. Škoda mírného ofsajdu, protože únik zakončil na výbornou.

Lukáš Masopust - 4 - Smolné střídání. Masopust naši hru neoživil a brzy se zranil. Podobně jako u Olayinky je otázkou, na jak dlouho vypadne. S jeho neustálými zdravotními problémy je na zvážení, nakolik s ním do budoucna počítat do užšího kádru.

David Jurásek - 4 - Pauza po zranění na něm byla vidět. Při centrech byl nepřesný. Jinak se snažil být aktivní a hrát s míčem, ale kvalita tentokrát za jeho standardem zaostávala. Snad se do formy brzy dostane, protože ho budeme pro klíčový závěr sezony potřebovat.

Matěj Jurásek - 4 - Jak v Ostravě z lavičky rozhodl, tak tentokrát zcela zapadl do šedi našeho výkonu.

Ibrahim Traoré není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

30. - Neděle 30. 04. 2023 15:00

Fortuna liga, 2022/2023
1 - 1
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

19. vlastní branka

FC Hradec Králové
FC Hradec Králové

7. Kučera

Komentáře (108)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Lord_Edmund     před 12 měsíci 02.05.2023 10:02 |  
    8 1

    Holešovi a Kolářovi o bod méně, jinak OK. Co je s Holešem, vždyť je strašně nepřesnej oproti minulosti ? :-(Je mi to líto a doufám, že se brzy vzpamatuje.
    Koláŕ si zase až moc věři, možná by měl pauzírovat a chytat by měl Mandy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 02.05.2023 10:07 |  
      6 4

      Vidíš, u toho Koláře je možné, že to nebyla nervozita, ale přehnaná sebedůvěra. :) Každopádně mu to nesedlo.

      Ale brankáře bych neměnil, jejich točení je cesta do pekel, viz loni. A ke ztrátě pozice Koláře podle mě není úplně důvod, jaro měl celkově dobré a víckrát nás podržel než chyboval.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.05.2023 10:07) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Jikom33     před 12 měsíci 02.05.2023 10:42 |  
        33 4

        Přehnaný sebevědomí je u Koláře dlouhodobý problém. Sebevědomí, lajdáctví, frajeřina...jak jinak si vysvětlit to, že dokola opakuje ty samé chyby. Teď se zase dostáva "do formy". Už na Baníku málem dostal gól, když si hrál na Neuera. Proti Hradci takhle zaváhal 3x v jednom zápase (!!!).
        Navíc ty jeho nezákroky po střechách z dálky... Po poháru hráči Bohemky říkali, že měli za úkol to zkoušet, protože Kolář tyhle góly dostává. A já s tím souhlasím. Za poslední týden jen zíral na Fleišmanovu střelu do břevna, trapný nezákrok při gólu Hradce viděli všichni.

        Nedávno v nějakém článku, tuším na idnesu, psali o tom, jak šel Kolář do sebe. Že prý to dřív flákal, a nemakal, ale že po svatbě dospěl a teď prý maká. Já mu to nežeru. Jak si může dovolit přiznat, že tomu v minulosti nedával vše? Pro mě je to neodpustilený
        Chytá v jednom z nejlepších klubů ČR, s velkou tradicí, mnoha fanoušky, bere velký peníze, chytá velký zápasy, a on v klidu řekne, ze tomu nedával vše? Chucpe
        Navíc mu to jeho proměnu nežeru.

        Kolář není gólman pro Slavii. Kdyby to nebyl Tvrdíkovo zeťák, musel by dávno sedět na lavičce nebo na tribuně.
        Ono to, že si vzal dceru šéfa SKS, ho zrovna pokoře nenaučí, spíš naopak. To jeho ničím nepodložené sebevědomí očividně zase stoupá a až bude na vrcholu tak zase můze jít kopat penaltu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          mig52     před 12 měsíci 02.05.2023 12:07 |  
          7 1

          I tobě dík za Kolářovo hodnocení. Když jsem totéž psal před časem, byl jsem za hejtaře, cože si to dovoluji, když nás tolikrát podržel. Zvláště Karel tu na mně zlámal pár rákosek, jako kantoři na zlobivých ogarech v 30-60.letech minulého století.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            weetek     před 12 měsíci 02.05.2023 13:25 |  
            1 3

            Stokrát lepší podívat se pravdě do očí, než se nechat oblbovat všelijakými janďourkovinami. Ony se prostě některé věci nakonec stejně ukážou. Často v tu nejmíň příhodnou dobu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          honza304     před 12 měsíci 02.05.2023 13:37 |  
          5 0

          Dovolím si k tomu ocitovat z knihy "Trpišovský - Úplný příběh milionového trenéra".
          Citace, kapitola Bojovníci v Hvězdných válkách, str 144, 145
          "Odchodem Dúbravky se navíc v bráně uvolní místo pro Ondřeje Koláře, Lempla, který hřešil na vlastní talent a ještě nedavno pobýval na hostování ve Varnsdorfu. Trpišovského štáb mu začal dávat pěkně do těla - a nejvíc pochopitelně trenér gólmanů Štěpán Kolář. Když dostal svého jmenovce do rukou, byl paf z jeho držení míče a techniky. Jenže ten přístup!
          Po dobrém to nešlo, tak ho drezíroval tak, až zvracel. A začal ho dokonce mlátit žlutou tyčí z tréninkového vybavení přes lýtka. "S balonem byl drzý, ale nohama neuměl hrát, stál pořád jako na chůdách. Do toho byl děsně líný. Pětkrát jsem ho při přebírání balónu opravil, pošesté jsem ho fláknul přes lýtka. Kolikrát dostal tolik ran, že to nešlo spočítat," popisoval nesmlouvavý trenér v Právu.
          A zkusil na něj i jiné metody. Zavolal jeho tátovi, bývalému volejbalistovi, a hodinu mu vykládal, jak se synátor v rukavicích chová. Na druhé straně zazněl slib, že jeho odbojného svěřence hlava rodiny srovná. Když Štěpánovi Kolářovi přišel druhý den gólman říct, že k nim někdo domů volal, přísný trenér brankářů zapřel, že to byl on. "Uzemnil jsem ho, že já k nim nevolal, protože už s ním nehodlám spolupracovat, že mě nezajímá," vyprávěl. A ještě mu pohrozil, že ho pošle na hostování do třetí ligy, aby neplýtval trenérovým drahoceným časem..."
          Ještě párkrát ho musel vycukat, ale hořká medicína začala účinkovat. A z Ondřeje Koláře bude zanedlouho nejlepší brankář české ligy ..."
          Konec citace ...
          A teď mlaťte klackem od rohového praporku zetě předsedy představenstva ;-(


          Komentář byl uživatelem upraven (02.05.2023 13:40) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        SLAVIESTA     před 12 měsíci 02.05.2023 10:50 |  
        4 7

        Dovol mi se vší úctou a slušností konstatovat, že víckrát než Kolář podržel nás, Ty jsi podržel Koláře. Mám taky slabost pro některé hráče, je to lidské. Prosím nenamáhej se dokazovat, že u Tebe je to jinak. Dík.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Mijk     před 12 měsíci 02.05.2023 10:34 |  
      6 3

      Jo jo, točení golmanů, to je myslím přesně to, co teď potřebujeme..

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Lord_Edmund     před 12 měsíci 02.05.2023 11:09 |  
        3 2

        Třeba jo

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Krystof     před 12 měsíci 02.05.2023 10:40 |  
      9 0

      Zdá se mi, že soupeři v posledních zápasech Holiho programově při rozehrávce vytlačují co nejvíc na jeho slabší levou nohu, kterou jsem tedy nikdy jako úplně vyloženou slabinu u něj nepovažoval, ale vypadá to, že teď s tím problémy opravdu má. Nějak divně a neobratně se při rozehrávce staví k balónu a než si to srovná, vše strašně dlouho trvá. Ve spojení s tím, že na levé straně se mění složení (zranění Juráska, absence Olayinky atd.), problémy s rozehrávkou ještě více vyniknou.
      Jinak ani pozičně mi to nyní nepřijde od Holeše jako žádná hitparáda, dřív se mi paradoxně na stoperu líbil více, než v záloze, díky právě bezchybné poziční hře, ale v poslední době je i tohle od něj docela nejisté.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      LukySKS     před 12 měsíci 02.05.2023 10:51 |  
      19 3

      Holeš nehraje na svém postu, myslím, že to bude hlavní zádrhel. Trpiš ten tým prostě otupuje v souhře a v sebevědomí. Jeho trenérské přehmaty jsou už asi rok do očí bijící. Přesně tohle nás minulý rok připravilo o titul a letos asi teda zase ... Kolář je kapitola sama pro sebe, zranění, svatba s dcerou šéfa... to prostě není dobrý!

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      mig52     před 12 měsíci 02.05.2023 11:58 |  
      8 2

      Kolimu poděkovat a popřát hodně úspěchů v jiném klubu! Já vím, ve kterém, když při jeho výkonech asi zájem není?!

  2. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Jikom33     před 12 měsíci 02.05.2023 10:18 |  
    35 0

    Po těch dobrých výsledcích je tohle pořádná facka.
    Je ale víc než symbolické, že nás téměř po roce opět utkání s Hradcem dost možná připravilo o titul, a to úplně stejným způsobem jako loni.
    Krásně se ukázalo, kam jsme se za ten rok posunuli - nikam.
    Neschopnost zahrát proti dobře organizovanému a bránícímu soupeři, to je naše dluhodobá bolest. Z toho impotentniho obehrávání vápna snad bolí oči všechny, jen ne náš trenérský štáb, který s tím zřejmě nic moc nedělá, když se to za rok nijak nezměnilo. No,co, smlouvy mají :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 02.05.2023 10:25 |  
      28 0

      Je to smutné. Sice hrajeme v lize nejlepší fotbal, ale máme našlápnuto k tomu projebat druhý titul za sebou, protože Trpiš chce mít na hřišti 10 běžců a na lavičce to samé za všech okolností... A těch ztrát proti autobusům je strašně moc. Stálo nás to už LM s Ferencvárosem, letos z toho byl nepostup ze slabé skupiny v Evropě.

      Už nevěřím, že se dokážeme poučit, když je vedení očividně spokojené. Teď přijde Chytil, který je sice dobrý hráč, je to ale ten stejný typ jako Jurečka, Van Buren, Tecl a pochybuju, že nám v tomhle vytrhne trn z paty.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Mijk     před 12 měsíci 02.05.2023 10:32 |  
        2 7

        Chytil je stejný typ jako Jurečka, Van Buren a Tecl? Ano, je tam pár podobností, zejména v tom, že je běhavej a pracovitej, ale říct, že je to stejnej typ, to mi teda přijde jako blbost..

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Alanor (admin)     před 12 měsíci 02.05.2023 10:45 |  
          26 0

          Jasně, že mezi nimi rozdíly jsou. Podle mě ale ne zásadní. Když si představíš škálu útočníků od rychlých a malých, jako byl Inzaghi nebo je Chramosta, po silné obry typu Kollera či Chorého, tak ti naši jsou plus minus uprostřed. Když si tedy odmyslíš, že jsou i anomálie jako Haaland, kteří dovedou všechno. :)

          A Chytil mi přijde plus minus podobný jako to, co tu máme, určitě to není beranidlo do vápna. Soubojově je asi silnější než Van Buren, ale to třeba leckdo čekal i od Jurečky a stejně není tím rozdílovým hráčem do přehuštěného vápna.

          Podle mě úplně nepotřebuješ 3-4 stejné útočníky. Mnohem lepší by bylo mít víc variant pro různé zápasy. Vysoký útočník, jako byl Škoda či Musa, mi tu citelně chybí. Zvlášť na zápasy proti autobusům, zvlášť když je únor, hraješ v Jablonci nebo Liberci a trávník stojí za hovno.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            mig52     před 12 měsíci 02.05.2023 11:55 |  
            11 1

            Souhlas a jsem rád hlavně za tvůj poslední odstavec. Když jsem to zde psal před časem, kdy se bodově více dařilo a přitom se občas zbytečně ztrácelo z důvodu jediné nabídky v portfoliu hrotáku, dostával jsem tu nálož. Většina se spokojila s pohledem na tabulku, ale kolikrát jsme se trápili a byly to zbytečné nerváky. Teď nás ta karma už párkrát dohnala. A pokud vedení kvalitní vysokou věž nepřivede, čeká nás to v budoucnosti žel znovu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Jikom33     před 12 měsíci 02.05.2023 10:44 |  
        1 0

        V zimě tam byl nějaký náznak přivést jiný typ hráče. Toho Yeboaha jsem vnímal jako vysokýho hráče, co takovým kompromisem mesi tím kladivem do vápna, kterého potřebujeme, a tím běhavým atletem, co chce vedení. Víme, jak to dopadlo

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Alanor (admin)     před 12 měsíci 02.05.2023 10:56 |  
          9 1

          Tak Yeboah byl náhradou za Olayinku, i typologicky. Ostatně Peter je jeden z mála, co se z útočných hráčů dokáže prosadit hlavou. Občas ještě Schranz nebo Lingr. Ale jednak jich je v kádru málo a druhak to není jejich primární přednost. V naší lize tam má každý tým třeba 3 vyšší hráče.

          Takže Yeboah by to nijak nevytrhl, jen měl být zárukou, že v další sezoně ve vzduchu ještě neoslabíme. A teď si představte, že by Olayinku nahradil Plavšič... To by byly další cm dolů.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Jikom33     před 12 měsíci 02.05.2023 11:13 |  
            18 0

            Koukal jsem na to při nástupu hráčů v zápase s Baníkem
            Baníkovci byli oproti naším klukům vysocí..
            Ono to pak bohužel s tou naší hrou souvisí. Zápasy jako ten s Hradcem jsme dřív vyhrávali. Ngadeu, Deli, Frydrych, Škoda, Souček....to byla síla jako blázen. Když se nedařilo, tak tihle hráci to prostě urvali silou. Teď ve vápně podobnou sílu nemáme, proto to pak vypadá jako s tím Hradcem.
            Teď tohle umí jen Sparta. Můžeme oprávněné diskutovat o tom, že se pro ně pískají kontroverzní penalty, jenže oni mají hráče, kteří si umí vynutit tlak a umí se dostat do těch situací, kdy k těmhle kontroverzním situacím dochází. Z téch jsou pak závary, šance, penalty. Je to největší zbraň Sparta a důvod, proč si jdou pro titul.Taky jsme to dřív uměli, teď přihrávánim na okraji vápna a neustálým Provodovo otáčením se s míčem,podobné situace nevybojujeme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 12 měsíci 02.05.2023 14:07 |  
        4 0

        Mluvíš o autobusu, ale Hradec zrovna ukázkový autobus ála prešovský beton nehrál. Že v mnoha momentech bránilo 10 hráčů jsme jim umožnili sami nesmírně pomalým přechodem do útoku, kdy jsme všechno přetavili (vyjma brejku MvB) do neefektivní házené, kdy Hradec měl spoustu času se stáhnout a zformovat se.
        A ještě OT: co se musí u HK ocenit, to byly právě jejich útoky. Získali míč, okamžitě s ním dopředu, relativně často tak na nás běželi v přečíslení 3 na dva, čtyři na dva, dva na jednoho a jen jejich neschopnost nás nepřipravila aspoň o ten bod.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      mig52     před 12 měsíci 02.05.2023 11:40 |  
      16 5

      A přesně proto u mne už není Trpišovský nej trenér v Česku. Za rok neposunul mančaft ani o píď. Bohužel.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 12 měsíci 02.05.2023 17:25 |  
        0 0

        Říkáš "už není". Tak kdo teda podle tebe je "teď" nej trenér v Česku? Koho máš výše?
        A to netvrdím, že mě JiT vůbec neštve (v poslední době často).

  3. Hodnocení slávistů - 30. kolo.

    Myšák     před 12 měsíci 02.05.2023 10:35 |  
    19 1

    Strašné zklamání, fotbal opravdu nemá logiku, jak říkal pan Pospíchal. Alanorovo hodnocení za mne, perfektní. Nikdo neví, kdy Kolář přestane blbnout, určitě už mnoha fandům zadělal na infarkt. Já bych to nechal dochytat Mandouse.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Alanor (admin)     před 12 měsíci 02.05.2023 10:35 |  
    58 1

    A ještě k rozhodčím (ke kterým jinak ani nemám chuť se vyjadřovat) z trochu jiného pohledu.

    Já chápu, že Jarda Tvrdík po prodělané těžké nemoci asi leccos vnímá jinak a s nadhledem. Ale nemohu si pomoci, že letos z něj Plzeň se Spartou udělali užitečného idiota. Nejdřív leze do zadku Šádkovi, který nás pak bez skrupulí zařízne v Plzni. Pak veřejně vykládá ty zveličené nesmysly ubrečenců, že Spartu obrali o 6 bodů (přitom třeba penalta s Baníkem se nekopala správně a i to tak komise vyhodnotila), aby pak Křetínský zašel za rozhodčími a totálně ovlivnil závěr soutěže...

    Já chápu, že je třeba budovat český fotbal jako celek a že pak z toho budou profitovat všichni jak sportovně, tak ekonomicky, ale se Spartou a Plzní dost dobře spolupracovat nejde a Jarda by se měl v první řadě starat hlavně o Slavii.

    A ještě dodatek: Zapomněl jsem dodat, že když už rozhodčí pomůže nám, viz Klíma, tak mu dá Tvrdík veřejně sodu a prosí komisi, aby nám ho už nedávala. To si pak rozhodčí fakt rozmyslí, jestli něco písknout pro nás. Zvlášť když od rivalů je naopak zákulisní tlak maximální.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.05.2023 11:02) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Mejla29     před 12 měsíci 02.05.2023 10:47 |  
      34 3

      Podpis, amen. Mne nejak to Dusinovske chovani leze krkem, je to ted hodne moderni, 54 pohlavi, vsichni jsou si rovni, Evropa muze prijmout vsechny migranty sveta a my se bijeme za spartu, ze ji rezou rozhodci. Svet se v pr... obraci. Vsechny extremy jsou spatne, chovat se jako hovado nebo jako Mirek Dusin. Nam se ten Mira Dusinu evidentne moc nevyplaci, ale hlavne, ze jsou spokojeni na druhem brehu Vltavy, no ne?

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        mig52     před 12 měsíci 02.05.2023 11:24 |  
        20 3

        Líp to napsat nešlo!!! Ať se Jaryn stará o Slavii a nebrečí nad odpady a prádelnou. Jestli si myslí, že jde spolupracovat s Kabelou a Prádelníkem, tak to ať postoupí i psychoterapii, protože je v realitě úplně mimo. Jako jeho zeťák v posledním zápase.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          záplata     před 12 měsíci 02.05.2023 11:53 |  
          26 6

          Náš Jaryn je esencí populisty, to nutkání ukázat se hezkej je prostě neodolatelný, proto tvítuje a moralizuje pod každym hovnem co se kde šustne (naposledy průser ochranky v CB), teď se neozve, což je ale dobře, protože by to nebylo populární, medmrdky by ho znectily. Fotbal jde úplně mimo něj, nerozumí ani hře ani prostředí. Nejhorší ale je, že ty populistický sračky tě časem doženou a pak jsi prostě jenom za vola. Že se má starat pouze a jedině o Slávii tady píšu už rok, ale to by nebyl tolik vidět. Mně to focení s kdejakym šekem, divadlo s podpisama smluv našeho realizáku, předvádění se u chudáků nemocnejch dětí se špínou našeho fotbalu (na mně to dělalo dojem vlezdoprdelsví) a další tyjátry začínají lézt krkem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            knl66 (přítel SN)     před 12 měsíci 02.05.2023 17:48 |  
            4 0

            Ano, JT chce ukázat na všechny strany, že se fotbal kultivuje, že stojí za to do něj nalejt peníze, že fotbal má různé průniky do společnosti, že fotbalové prostředí si uvědomuje i činnost ve prospěch nějaké charity atd. atd.
            Zkrátka se JT snaží dokázat, že fotbal není jen Berbr, suchej hajzl, cinklý jaro, divné penalty. Je to důležité k našim sponzorům, nejen k těm stávajícím, ale i těm budoucím. Aby se nemuseli stydět, když někde uvedou, že jsou partnerem naší Slavie. A v dnešním rozhovoru vysvětluje i to, proč se angažoval v onom budějickém průseru. Přečetl sis to?
            A že nerozumí hře?!? No, zaplaťPB!!! Přiznává to, na rozdíl od Křetínského. Aspoň se nesere do trénování, což ti potvrdí kdekdo z trenérů. A že nerozumí prostředí? Aha, takže pod jeho vedením SKS klesá níž a níž, je v insolvenci jak za vedení lidí, kteří prostředí rozuměli... Hm, tak to jo. A sorry, nazývat DžejTýho Jarynem... To už ani nevím, co si o tom myslet. A co mě překvapuje dál, že tenhle tvůj slint nasbíral tolik plusů.
            EDIT: Dneska aby se člověk občas styděl přiznat, že chodí na fotbal. Pro většinu společnosti je fotbal jen zkorumpovaný odpad, na který chodí jen debilové. Třeba ve své práci s tím docela zápasím, protože fotbal je, bohužel, pro většinu mých spolupracovníků zábava pro idioty. Byls na fesťáku? - Fajn! Byls na přehlídce minipivovarů? - Fajn! Byls na fotbale? - A to tě jako baví, jo, čumět na ty všechny debily kolem, jo? A platit za něco, co je dávno dohodnutý, jo?


            Komentář byl uživatelem upraven (02.05.2023 20:27) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              záplata     před 12 měsíci 02.05.2023 22:57 |  
              2 0

              Ano, Tvrdík chce na všechny strany ukázat jak se fotbal kultivuje, jak stojí za to do něj lejt peníze atd. Proto se v Motole producíruje se symbolem fotbalové čistoty Šádkem, to má mít do společnosti jaký přesah, do party tam chyběl už jenom Starka, aby ten signál ke sponzorům měl větší váhu. Částku na šeku, byť je za ní Donor určitě rád, kde třetinu tvoří peníze od fanoušků ani komentovat nebudu, vzhledem k příjmům hráčů.
              Čím prospěl fotbalu, nebudu psát našemu klubu, svým osočováním rozhodčích, že nám pomáhají, pamatuji si, že to udělal dvakrát, čím prospěl osočováním rozhodčích, že poškozují našeho úhlavního rivala, to jenom pro příklad. Nevšiml jsem si, že by se stejně vehementně ozval, když jsme byli poškozeni my. Mám toho v životě dost za sebou, abych baštil tyhle tanečky, Tvrdík propaguje hlavně Tvrdíka, ne Slávii.
              Pro tvojí informaci, Jaryn je jedním z tvarů jména Jaroslav, spíš nechápu co je DžejTý, to je nějakej mimozemšťan nebo švihák z texaských ropných polí?
              Na závěr, vidím, že tě fascinují + a - ano jasně, že píšu slinty, jsem si toho vědom, ty ne, proto máš na svůj ,,příspěvek" jednu reakci.

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                knl66 (přítel SN)     před 12 měsíci 02.05.2023 23:19 |  
                1 0

                Holt jsme se aspoň shodli, že jsme se v tomhle neshodli.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    honza304     před 12 měsíci 02.05.2023 10:37 |  
    30 4

    Co k tomu? Trpišovský vybral jednu z mnoha taktických variant neboli herních schémat, tentokrát tu s házenkářským obléháním a přidal místo běžecké variantu pochodovou. Protože nemá Ševčíka, na jeho místo VYLOSOVAL Provoda. Ten měl tvořit hru, ale devadesát pět procent jeho přihrávek šlo buď na stojící spoluhráče nebo dozadu, čímž výrazně „zrychloval“ hru. Pravda, neměl to jednoduché, když mu spoluhráči nenabíhali. Zbytek rozehrávek končilo buď (slušně) v kopřivách, jestli se nepletu, tak čtyřikrát založil přímo protiútok Mechováků. Nevím, kdo poslal tu průnikovku Mikešovi do ofsajdu, snad jediná přihrávka za zápas, bohužel ofsajd, ale ocenil bych zakončení MvB a to, jak stoperovi utekl.
    Celý zápas mi připadalo, že spoluhráči naprosto ignorují Zafeirise!!!
    Zvláštní případ je Kolář, ten byl tentokrát úplně mimo. Branku, co pustil, to byla šmudla z běhu z nějakých 25 – 27 metrů, navíc na prostředek brány. Pak tam dvakrát předváděl, jak výborně umí nohama. Jednou se to odkulilo těsně vedle tyče, podruhý to hasil skluzem před mechovákem. Je to možná krutý, já jsem mu dal ještě o bod míň.
    Co mi ještě vadilo, jak se snažíme padat ve vápně a chtít penaltu. Asi Jurečka tam nabíhal s obráncem a místo, aby se snažil aspoň vystřelit na bránu, padá Teclovsky na prdel a rozhazuje rukama, co vole, penalta né! Toto NÁM nikdo pískat nebude. My to nemáme bafuňářsky zvládnutý na rozdíl od jiných. Navíc v týhle zemi je podporování Číňanů víc než smrtelný hřích.
    Další velký mínus - derby se mělo hrát v Edenu, bude na Toaletný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Stoormzender     před 12 měsíci 02.05.2023 11:08 |  
      6 2

      Ano, u Provoda 100% souhlas. Přišlo mi, že se tam tak plouží, když byl volnej míč, žádnej start na něj, spíš se tak podíval okolo, přihrávky vždycky zpomalující hru, nějak se mi líbí míň a míň. Je ale pravda, že celej tým byl nějakej vyhaslej, možná únava, ale prostě mi chyběla ta správná agresivita nebo spíš dravost. A u Lukáše nejvíc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      levap     před 12 měsíci 02.05.2023 11:29 |  
      7 1

      Jenom drobnost k Jurečkovi. Pokud jsem se dobře díval, tak v tom popisovaném okamžiku jej obránce objímal oběma rukama kolem těla a nakonec jej téměř odhodil na zem. Obecně toto držení je tak přehlížené, že se k tomu nikdo ani nevrací. A bohužel výkony Provoda jsou spíše důvodem ke smutku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      weetek     před 12 měsíci 02.05.2023 13:03 |  
      9 4

      Provod opravdu zahrál hodně mizerně. I on patří k hráčům, kteří se sice těší dlouhodobé a neochabující důvěře trenérů, ale jeho přínos je pro mě letos (a stejně tak i do budoucna) velkým otazníkem. V té souvislosti se mi vybavuje snad ještě předsezónní diskuse o jeho osobě, kdy nick, který si už bohužel nepamatuju, naznačoval tak až jako tajemně, že s Provodem už to dobré nebude. Nick byl plénem shledán jako nedůvěryhodný, v diskusi byl vymínusován a vysmán, načež zmizel. Ze zpětného pohledu na dosavadní Provodovo působení ale možná tak docela mimo nebyl.

      U Koláře jako by se nám znovu vracela toxická kombinace sebevědomí, v podstatě nekonečné důvěry trenérů a vedení, neotřesitelné pozice i díky rodinným vztahům, problematické tréninková morálky a sklonu k pohodlnosti. Už jednou si tu nemalá (postupně možná dokonce převážná) část slávistického národa zoufala nad tím, jak je na jedné straně (už) neudatelný, na druhé straně ho trenéři prostě neposadí, ale on nám svými kiksy prohrává zápasy. Pokud se prochytal do podobné situace teď, v nejdůležitější části sezóny (a nejde jen o jeho výkon proti Hradci), je to hodně špatné. I proto, že trenéři ho zřejmě opět neochvějně podrží, o čemž svědčí pozápasové hodnocení JiT - brankář, který v hodnocení fanoušků dostává 2-3, nás údajně v zápase podržel... Co k tomu dodat. Od realizáku jsem viděl na jaře leccos, ale výraznější sebereflexi bohužel ne. Nečekám proto, že by přišla teď a v souvislosti zrovna s Kolářem. A zítra budu trnout pokaždé, když rudí napřáhnou ke střele z dálky nebo když naše obrana bude posílat balon dozadu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      vršek     před 12 měsíci 02.05.2023 13:30 |  
      4 3

      Největší problém s Provodem v této chvíli vidím v tom, že nefunguje souhra mezi ním a Zafeirisem,
      Myslím, si že přítomnost Provoda stojí za zcela nevýraznými výkony Zafeirise v těchto zápasech. Oni si ve středu hřiště vzájemně "překáží".... Moc opět nerozumím tomu proč v rozhodujících zápasech ligy nehraje Hromada ale "čekáme" na to až se Provod po zranění vrátí k výkonům před zraněním....

  6. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Martin 58     před 12 měsíci 02.05.2023 10:41 |  
    6 3

    Mimořádně trefné hodnocení, na zápase jsem byl, nevidím jediný bodík, který bych chtěl rozporovat. Díky Alanore.

  7. Doufám, že Kolář v nové sezoně,

    Slávista 51     před 12 měsíci 02.05.2023 11:38 |  
    4 7

    už nebude v brance 1.mužstva Slavie.
    Zda bude chytat jinde, nebo přejde do realizačního týmu, je i na něm.

    • Re: Doufám, že Kolář v nové sezoně,

      Slávista 51     před 12 měsíci 02.05.2023 11:45 |  
      3 2

      Nějaký EP bude Slavie hrát každopádně.
      Uvidíme, kdo nový se objeví a kdo odejde, podle toho - jak se ke Slavii budou stavět, či staví.
      Každopádně, Slavie musí nadále patřit mezi 3nejlepší mužstva 1.ligy v ČR a v EP musí předvádět fotbal, na který je radost se dívat i když třeba nepostoupí dál.

  8. Trochu humoru

    Mike     před 12 měsíci 02.05.2023 12:37 |  
    12 2

    Chápu tady rozladění všech, naprosto je pochopitelné, k výkonu jednotlivců už bylo tady napsáno hodně a hlavně pravdivě. Tak jsem dám trochu humornou vsuvku. Na 99% si za postavení v tabulce a naše ,,nevýkony" můžeme sami, to nemůže zpochybnit vůbec nikdo. Ale pěkně se do bojů o letošní trofeje ,,připletl" náš odchovanec Lukáš Červ. V Poháru neproměnil proti Spartě rozhodující penaltu v rozstřelu, což nám místo jednoho z dvojice Liberec/Budějovice přihrálo do finále toho nejtěžšího možného soupeře, v lize nám vstřelil branku po tečované střele, která nám velela obrat v Liberci a moc dobře víme, co s námi vedoucí branka soupeře udělá a nakonec v neděli fauloval na penaltu Wiesnera, což měla za následek výhru Sparty. Nechci hodnotit, že v Poháru jsme s Bohemkou měli štěstí a měli jsme vypadnout, v Liberci jsme nakonec otočili a jen vlastní blbostí jsme utkání zremizovali, a že VAR Adámková u penalty neměla asi intervenovat. I tak to je zajímavý příběh. Berte to ale v nadsázce.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    SKSKali     před 12 měsíci 02.05.2023 12:45 |  
    7 0

    Všiml jsem si, že už se o tom někdo zmiňuje dole, ale chtěl jsem to napsat samostatně.
    Minimálně v jedné věci Sparta lepší je, a to v útočné nátaklové hře. Ona to prostě do toho vápna dostane, prorve se tam. Pak taky vznikají ty kontroverzní situace. My se dostane před vápno a většinou už nic nevymyslíme. Přitom Hradec často i fauloval před tím vápnem, dit jsme snad měli tři zajímavé standartky zpoza vápna. Jenomže my ani nejsme nějak rychlý v přechodové fázi. Často mi přijde, že i schválně necháme obranu soupeře zformovat a pak to plácáme před vápnem, viz poslední dvě utkání.
    Když nám to nejde, tak to zkoušíme horem, jenomže na to nám zas chybí výška a dobrý hlavičkáři. Takovej prcek Krejčí si místo často najde a dokaže přehlavičkovat i vyšší hráče. Trpiš má rád menší běhavé univerzální hráče. Jenomže abychom z takovýhle hráčů udělali dominantnější mužstvo, museli by vesměs všichni ti hráči být minimálně o třídu lepší než soupeř, aby je jak rychlostí, tak technicky uštvali. To už je ale otázka pro samotný realizák, jestli budeme preferovat stejný styl hry, nebo uspusobíme dle soupeře, ale to, že kvalitativně horšímu Hradci stačilo během jednoho roku třikrát stejný styl hry, aby nás pokaždé obral o důležité body, je napováženou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      vršek     před 12 měsíci 02.05.2023 13:34 |  
      8 2

      No, on tam je jeden zásadní rozdíl! Kdyby hrál Jurečka v rudém dresu pískala by se penalta v derby a pokud by hrál v takovém dresu v neděli pískala by se penalta v druhé půli proti Hradci!
      Oba tyto zákroky na Jurečku byly penalty. No, v našich zápasech má evidentně VAR technické problémy a výpadky obrazu....


      Komentář byl uživatelem upraven (02.05.2023 14:15) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    velehal     před 12 měsíci 02.05.2023 12:49 |  
    6 0

    Přijde mi, že naši hráči postrádají psychickou odolnost. Když dáme první gól, hrajeme většinou dobře, doma pak dáváme mraky gólů, i kombinace nám jde. Jak inkasujeme jako první, většinou přichází křeč, nepřesné přihrávky apod. Nevím, jak psychickou odolnost natrénovat či zlepšit, ale určitě na to budou odborníci. Mezi našimi hráči mi scházejí bojovníci v tom smyslu, že když se nedaří, zkusí to vzít na sebe a strhnou ostatní. Je to zvláštní, protože “rvavých” hráčů, kteří chodí obětavě do soubojů, máme poměrně dost.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Steevee     před 12 měsíci 02.05.2023 13:02 |  
    16 11

    Nečetl jsem místní komentáře po zápase, ať mi to neovlivňuje úsudek a ještě víc mě to nenasere, ale vidím, že panuje poměrně (správná) vzácná shoda.

    Já bych se touto cestou zastavil u dvou jmen. A to je Kolář a Jaroslav Tvrdík.

    Třeba mě ukamenujte, ale s Kolářem to už (mentálně) lepší nebude. Jenom si vzpomeňte, kdy začal jeho strmý a dramatický pád. Kdy začal kupit ty průsery. Jenom velmi těsně po svém naprostém peaku. Jasně, story Rangers tomu zásadně pomohla. Bál se chodit pod nohy, při střelách zblízka se otáčel hlavou od balónu atd. Ale že měli/mají Rangers cokoliv společnýho s tím, jak pravidelně šmrdlá ty balóny nohama, s tím ať na mě nikdo nechodí. Spravedlivě je zmíněno, že Kolářovo jaro je víceméně povedený. Ale nedělní výkon ukázal, že toho naprosto neuvěřitelně laxního flegmatika v sobě bude mít už navždycky. Ať už víc nebo míň. A dobře to pro nás není.

    Kolář místo aby šel krůček po krůčku a s pokorou se jednou třeba ještě nějak výkonnostně přiblížil době, kdy vynuloval Barcelonu, tak odehrál pár solidních měsíců bez dělání bot a už má znova tendence k těmhle pičovinám. Kličky, metr před malým vápnem naznačovat odkop, pustit si balón za sebe a potom ho ve skluzu vykopávat z čáry ven atd., atd. A to v situaci, kdy nám sportovně jde o život, je pro mě naprosto nepochopitelné a neakceptovatelné. O to víc, že on toho při první kiksu nenechá. Neřekne si "oukej, možnost jedné boty jsem si dneska už vybral, už to budu všechno prostě odmazávat pryč, ať získám jistotu". Ne. On tohle prostě v sobě nemá. Kolář je hazardér a sportovní "gambler". Trojka velmi, velmi shovívavá. Jeho nedělní výkon celkově včetně řeči těla a speciálně toho optického "nezájmu" byl pro mě z tribuny na nakopání do prdele.

    Jaroslav Tvrdík. Odehrává se to ve vlnách. Nejdřív všechno tweetoval, někomu se líbila otevřenost, někdo si ťukal na čelo, že co že to zas (úplně zbytečně) pustil do světa. Jednou byl padouch (covid testy před Zlínem nebo kým?), potom zas vybízel k trpělivosti s rozhodčími a sklidil uznání. Všechny story nemá smysl sepisovat.

    Pokud jde ale o jeho letošní rétoriku, ta je za mě naprosto skandální. Horší je o to, že si prostě nemyslím, že ono dřívější poplácávání zkurvenýho Šádka nebo rudochů je upřímný. Tvrdík si tím pouze hraje se svým mediálním obrazem a mám pocit, že v (naprosto stupidních) prohlášeních typu "rozhodčí řežou Spartu" chce daleko víc působit jako férák on sám, než že by chtěl vylepšovat "odkaz" Slavie jako takové.

    Jaroslavu Tvrdíkovi a tehdy tomu počátku čínské éry jsem v celkovém kontextu vděčný. Bez nich bychom se dneska o boji o titul (po několik úspěšných z posledních let) fakt nebavili. Ale já chci klubového bosse, který za každou (!) cenu bude hájit zájmy našich barev. Nechci šéfa, kterej jede rétoriku, po který si možná pár nezaujatách strejdů v hospodě řekne "hele on ten Tvrdík vlastně není možná tak špatnej". Na tohle já seru. Protože z toho má Slavia úplný hovno. A v neposlední řadě ve věkové kategorii řekněme 40 plus tu hru na bezmeznou férovost Jaroslavu Tvrdíkovi, vzhledem k jeho historii, žere objektivně řečeno málokdo.

    A v kontextu toho, jakej směr nabrala naše liga po stránce férového průběhu v posledních týdnech, si fakt můžeme nad těmahle vyjádřeními akorát schovávat hlavu v dlaních. Rudoši větří titul a jdou do toho zákulisně na tisíc procent. Tak se Jardo vyser na to "dušínovství". V nápravu lidí věřím, ale ty tím Mirkem, i přes enormní pomoc naší milované Slavii, historicky prostě nejsi. Sorry. Tak napni všechny síly a zatahej za všechny nitky na světa, abychom ten titul ještě vůbec měli ŠANCI urvat my. Protože se dvěma penaltama na zápas pro Spartu to fakt nepůjde.

    Díky.

    P.S. Moje babička kdysi dávno vždycky říkala, že "všem podle zásluh". Naprosto souhlasím.

    Takže už jenom za poslední týdny Spartě nic než smrt.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      martynko     před 12 měsíci 02.05.2023 17:52 |  
      5 1

      ad) Tvrdík. Nevim, jestli tohle bereš v potaz..

      " Řekl mi, že se nemůžu litovat. V ordinaci jsem ten den byl třetí v pořadí. Řekl mi, že já mám pravděpodobnost na přežití třicet procent. Pořád to je vysoká šance. Ti dva pacienti přede mnou ji neměli.“
      „Schůzka s panem profesorem byla v tu chvíli zlomem. Jak budu připraven fyzicky, tak bude operace úspěšná. Odložil jsem skleničku a začal cvičit. Byl to zápas o život. Bojoval jsem každý den, nepřipustil jsem, že by to nemohlo vyjít. Cvičil jsem i v době, kdy jsem docházel na radioterapii. Cvičení mi dodávalo sílu, drželo mě, dělal jsem všechno pro to, abych léčbu zvládl.“
      V současné době každé tři týdny absolvuje kontrolu. „Slavia a práce mi pomáhá zapomenout, že jsem onkologickým pacientem. Ale noc před kontrolou je bezesná. Obáváte se, jestli se to nevrátí.“
      Tvrdík přiznává, že jeho život už není jako dřív. „Potýkám se s následky léčby. Dřív jsem byl zvyklý pracovat dvanáct i čtrnáct hodin. Teď přijdu večer domů a mám problém napsat sms. Ale i touhle cestou chci poděkovat českému zdravotnictví. Když jste na tom špatně, lékaři se o vás postarají, chovali se mile. Chci poděkovat všem fanouškům, nejen slávistickým. Psali mi lidi ze Sparty, z Plzně. Když jde o život, soupeření jde stranou. Fotbal je koníček, ale není to nejdůležitější.“

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Steevee     před 12 měsíci 02.05.2023 19:38 |  
        10 2

        Vím, co tím chceš říct a naprosto to chápu. V potaz to samozřejmě beru. Ale.

        Věř, nebo ne, sám jsem velmi podobným obtížím čelil, měl jsem to blízko u sebe i v nejbližší rodině, je to hrozný. Bez debat. Rozhodně v ten moment člověk nemá za to nejdůležitější na světě výsledek fotbalového zápasu nebo soutěže. I na mě asi mysleli a přáli mi kamarádi a známí, kteří fandí Spartě. Spoustu věcí přehodnotíš. Ale pokud jde o to, že Sparta pro mě pořád představuje to nejnenáviděnější možné, na tom se od té doby nezměnilo vůbec nic. To, že mi nějakej sparťan popřál brzké uzdravení fakt nezpůsobilo to, že dneska lobbuju za spravedlnost pro Spartu. Což je mimochodem oxymoron gigantických rozměrů.

        Suma sumárum oukej, možná jsem byl až moc přísný, ale pořád si myslím, že věcný. A pořád si taky myslím, že by měl Jaroslavu Tvrdíkovi připomenout doby Slavie v době tvrdého komunismu, jak vypadala liga na konci éry rudého noka Štrougala, co dělal Košťál, Pelta a spousta jiných. Jestli když nás rozhodčí na úkor Sparty neuvěřitelným způsobem řezali (stejně jako všechny ostatní), jestli pánové taky orodovali za férový průběh ligy.

        Ne. Vyjadřovat podporu Spartě prostě ne, ne a NE.

  12. Vysoký útočník do vápna

    Mike     před 12 měsíci 02.05.2023 13:04 |  
    9 2

    Jen pro zajímavost, jak někteří výše píšete, že by nás spasil vysoký útočník do vápna. Četl jsem rozhovor s Honzou Kollerem, že on by si v současné době ani neškrtnul, protože ve vyspělé Evropě /až na vyjímky typu Haaland/ se hraje na hrotu na pohyblivého rychlého útočníka a beranidlům do vápna už dávno odzvonilo. Pokud to řekl takhle skvělý plejer, který je nejtypičtějším představitelem útočníka tohoto typu, tak kdo má vlastně pravdu ? Trenéři týmů ve vyspělých ligách a Koller, nebo my tady v diskuzi, kteří bychom tento způsob hry v určité fázi zápasu a v době, kdy protivník zaparkuje autobus, chtěli vidět ? Ono to tak lehké není, já si nedovedu představit, že tento hráč bude čekat na lavičce a vběhne tam v 70.minutě za úkolem zvrátit zápas. Ten hráč tady nebude chtít dřepět na lavičce zápas co zápas a jít tam rozhodnout třeba každý třetí zápas, když se nedaří. Takový hráč bude chtít hrát od začátku, pokud bude dobrý, jinak půjde jinam, nebo vůbec nepřijde. Nebo to bude náhradník, který se do základu díky výkonnosti nedostane a tím pádem nevím zda by nám pomohl. Jsem ale laik, tak můžete mi oponovat.

    • Re: Vysoký útočník do vápna

      Martin 58     před 12 měsíci 02.05.2023 13:11 |  
      5 1

      Haaland je extrémně pohyblivý a rychlý, přesně tak, jak je dnes vyžadováno, navíc má fantastickou postavu, kterou dokáže "zkrotit" prakticky ve všech, i akrobatických pozicích. Vůbec to není typ hrotového útočníka starého typu. A proto také ty jeho fantastické statistiky...

      • Re: Vysoký útočník do vápna

        belmis (přítel SN)     před 12 měsíci 02.05.2023 16:17 |  
        3 0

        Ano, základ je ale pohyblivý a rychlý. Ne nějaké nepohyblivé kladivo do vápna z roku 1990. I ten Chorý není žádný pomalík.

    • Re: Vysoký útočník do vápna

      Steevee     před 12 měsíci 02.05.2023 13:17 |  
      5 5

      Promiň, ale vůbec nevím, proč má být názor Kollera o tom, že dneska by na to vlastně neměl, nějak směrodatný. Koller by byl platný úplně stejně jako byl. Za mě klidně možná i víc. Ani před dvaceti lety se na "beranidla" moc nehrálo. Koller byl úkaz i tehdy. Oukej, dneska by možná byl úplnej jednorožec. Ale pokud říkáš a) a to, že by Koller nebyl tak platný, protože není pohyblivý atd. a že tak se vlastně dneska nehraje, tak dodej ještě to b). A to, že ony ani obrany nejsou typologicky skládané dneska na obranu takových "Hulků". Takže dosaď do dnešní doby Kollera před funkční zálohou a ukaž mi ty, kteří ho budou ve vápně úspěšně (primárně ve vzduchu) bránit...

      Pro příměr NBA. Nedávno jsem někde četl názor (reálně stupiditu), jak by to měl Shaquille O´Neal těžké v dnešní neskutečně rychlé a dynamické NBA. Ale pán už mi taky potom nechtěl říct, kdo by 150 kilového Shaqa v dnešní éře stokilových atletických pivotů bránil. O´Neal by dneska dával 40 bodů na zápas...


      Komentář byl uživatelem upraven (02.05.2023 13:23) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Vysoký útočník do vápna

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 02.05.2023 13:21 |  
      9 6

      Jasně, zcela souhlasím, že primárně máme hrát na pohyblivého útočníka. Takže beru, že třeba mladý, drahý hráč s potenciálem jako Almási nebude tím pravým ořechovým, aby tu dělal "jen" žolíka. I když je otázkou, jestli by se hlavně na špatné terény v domácí soutěži víc nehodil takový hráč i do základu.

      Ale máš i jiné varianty. Můžeš vzít vysokého, ale zároveň pohyblivého hráče, jako je třeba Čvančara. Ten ale z jeho strany naprosto logicky zvolil Spartu, protože tady by dopadl jako Fila. To samé Musa. To taky nebylo jen kopyto do vápna, ale chtít po něm napadání jako u Kuchty, který je v tom široko daleko nejlepší, byl nesmysl.

      A když jako Trpiš nestrpíš kompromisy a chceš prostě extra běhavého útočníka, tak si vezmeš nějakého čahouna aspoň na lavičku. Někoho, kdo už nemá ambici hrát každý zápas 90 minut, ale kdo bude platný. Typicky Škoda před rokem. I teď by tu byli platní hráči jako Doležal, Kozák, Poznar atd., když si vezmeš kolikrát jsme ztratili body v takovém typu zápasu. Už jen tím, že by na nich viseli stopeři a podstupovali by souboje, by se uvolnil prostor pro ostatní. Teď v přehuštěném vápně není z mančaftu cítit vůbec nikdo, max Lingr, který má 175 cm a kombinačně není silný.

      A ještě dodatek: Nebo když budeš hrát na pohyblivého útočníka, tak si aspoň budeš hlídat výškový průměr zbytku kádru. Ale Trpiš všechny vysoké hráče v sestavě zlikvidoval. My nemáme jediného hráče nad 190 cm v základu, což je na naší ligu strašný handicap. A fotbalově ti hráči taky nejsou tak na výši, aby soupeře rozebrali (což někdy ani nejde vzhledem k terénům).

      Podle mě je kádr složen radikálně podle jednoho mustru, výjimky neexistují. A ten zvolený metr je ok možná na vyspělou Evropu v podobě LM nebo lepší EL, ale do té se z 2. místa a přes skupiny s Klužemi a Sivasspory ani nedostaneme.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.05.2023 13:28) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Vysoký útočník do vápna

        Mike     před 12 měsíci 02.05.2023 14:26 |  
        2 0

        Máš asi pravdu v tom, že v naší lize se musíme prosadit občas i výškou a tvrdostí, než šikovností a pohyblivostí. Otázkou je priorita. Jenže ten kádr je pak nepoužitelný v Evropě podle mého názoru. Plzeň vloni vyhrála ligu právě tímto způsobem- Hejda, Pernica, Chorý, Beauguel- pak přišla Liga mistrů a tam diametrální rozdíl v pohybu a bylo to jako z divize. Pokud to porovnám s naším loňským a předloňským jarem v pohárech, tak tam jsme soupeře vyřazovali hlavně tou pohyblivostí /Sima, Sor/. Píšeš, že fotbalově ti hráči taky nejsou tak na výši, aby soupeře rozebrali . V zahraničí to dokážou. Můžeš namítnout, že ti hráči jsou světoví, to jsou, ale zase hrajou proti špičkovým obráncům a špičkově organizované hře a stejně to dokážou. Myslím si, že záloha Ševčík, Zafeiris, Oscar a zdravý Provod prostě musí umět rozebrat u nás jakoukoliv obranu, neřkuli tu průměrnou z Hradce. Ale to je na delší debatu.

      • Re: Vysoký útočník do vápna

        belmis (přítel SN)     před 12 měsíci 02.05.2023 16:14 |  
        4 0

        S Čvančarou by problém nebyl. Na to, jak je vysoký, je pohyblivý až až. Sám zmiňuješ Lingra. Nejspíš náš nejlepší střelec hlavou - 175 cm. Ve Spartě a v celé lize je nejlepší hlavičkář LK37. Kolik gólů za nás dali z rohů srovnatelně vysocí Santos, Fila, Ousou? Je to o výběru místa, timingu. Ne o výšce a nějakém kladivu do vápna.

      • Re: Vysoký útočník do vápna

        1zippo1     před 12 měsíci 02.05.2023 19:18 |  
        2 0

        Pokud dovolíš, podepisuji ...

      • Re: Vysoký útočník do vápna

        martyni (přítel SN)     před 12 měsíci 02.05.2023 19:34 |  
        3 1

        Vždycky, když začínám bejt nalomenej, že by se tenhle typ hráče hodil, si přečtu jména jako Doležal, Kozák nebo Poznar a vracím se zpátky k přesvědčení, že nehodil.. podle mě nestačí výška a síla, bez pohybu se do těch soubojů nedostane. A taky je asi problém s tím, kdo by přijal tu roli, že prostě nikdy nebude hrát v základu a bude chodit na plac, jen když budeme potřebovat zápas zlomit.

    • Re: Vysoký útočník do vápna

      vršek     před 12 měsíci 02.05.2023 13:48 |  
      1 2

      My však potřebujeme být prvotně úspěšní v naší lize. Natož pokud chceme tu ligu vyhrát. A těch zápasech, ve kterých jsme za poslední dva roky poztráceli body by jeden "hromotluk" do vápna mohl zápasy svou fyzickou silou "zlomit" či lépe "rozvrátit" ten nechutný "autobus", kterým se ostatní týmy proti nám prezentují.
      A že by se takový "silový" hráč do vápna hodil bylo zřejmé i při zápasech, které jsme odehráli v poslední době i se slabšími evropskými soupeři, kteří brání podobným stylem....
      No, bohužel druhého Součka nemáme a najít jej je a bude evidentně problém. Byl to on, kdo nám právě v zápasech s takovými soupeři nejvíc chyběl a chybí a pokud nepřivedeme alespoň typově podobného hráče do vápna budeme mít problém i dále. Myslím, že pokud by na lavičce našeho týmu byl v neděli takový Vašulín, zápas bysme vyhráli.
      Byť je zcela zřejmé, že zápas rozhodl svým střeleckým "uměním" Van Buren....
      A nemohu si odpustit a zopakovat - a hlavně neodpískané fauly na Olayinku před hradeckým gólem a neopískaná penalta po jednoznačném a dlouhé držení Jurečky v poločase druhém.

      • Re: Vysoký útočník do vápna

        witty13     před 12 měsíci 02.05.2023 19:29 |  
        4 2

        To muzes tvrdit, ale dukaz proto nemas zadny. Plzen to postavila na kolohnatovi v utoku. A kde je? Nebyly bychom s nim treba take o par bodu zpat? Naopak si vsimni LK37 - nemam ho rad - ale ten jeho vyskok a timing je neuveritelny. A pokud se nepletu, neni extremne vysoky. Jen to proste “umi”, a uskave kohokoli. To same David Hovorka… o vysce to vzdy neni.

        • Re: Vysoký útočník do vápna

          1zippo1     před 12 měsíci 02.05.2023 19:47 |  
          2 0

          Promiň, ale nemáš úplnou pravdu. IQ37 má sice opravdu výborný timing, stejně jako měl i Tomáš Souček. Ale také je jejich velkou výhodou, že se obránci musí soustředit na jiné vysoké hráče, což teď u nás naprosto neplatí. A to je jádro pudla. Prostě nám plán B chybí. Jak ve hře, tak hlavně při standardkách.

    • Re: Vysoký útočník do vápna

      rfslavia     před 12 měsíci 02.05.2023 14:18 |  
      3 5

      tak v nasem pripade by si opravdu neskrt, protoze centry nasich kridelnich hracu jdou v 99% do prd....

      jinak ma pravdu, dnes je potreba od utocnika daleko komplexnejsi vykon, proto Halland, Lewandowski nebo Benzema (ikdyz ty uz jsou trochu za zenitem...) atd. atd.

    • Re: Vysoký útočník do vápna

      Tacit     před 12 měsíci 02.05.2023 18:03 |  
      4 2

      Muhamed Tijany z Baníku by to mohl splňovat. Je urostlý a navíc rychlý.
      Kdyby se ve Slavií ještě zlepšil …

  13. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Marek3     před 12 měsíci 02.05.2023 14:00 |  
    7 5

    Souhlasim s nazory pozastavujici se nad podivnejma vykonama sudich v nasi lize a to hlavne v nas neprospech. Co mne pouze zarazi je ten udiv a prekvapeni nad tomto fenomenem. Stejne 'podminky' jsme meli I v minulych letech kdy treba v loni rozhodci rozhodli o vitezstvi Plzne v lize. My jako slavie musime byt rok co rok o 15-20% lepsi nez ostatni tymy abychom ten titul ukopali a mame k tomu vsechny predpoklady - na nasi ligu top tym (ikdyz neni asi uplne idealne slozeny), podle mnohych nejlepsiho trenera v CR, vynikajici fanousky a neuveritelne navstevy na nasich zapasech, vzdy kvalitni podminky pro pripravu a velice aktivni prestupovou politiku. Za mne nam vse hraje do karet ikdyz vezmu v potaz vykony rozhodcich v Nas neprospech. Ale bohuzel nas tym neni dobre slozen - hraci na kterych by se melo stavet jsou casto mimo (Hromada, Masopust, Sevcik), nebo uplne z formy (Kolar, Holes, Kacaraba). Dalsi hraci bud neprokazuji vykonnostni rust (Ousou, Schranz, Oscar, Lingr) nebo jsou jejich vykony nestabilni (Jurasek, Jurasek, Olayinka). Je skutecne zarazejici ze zadny z nasich hracu nema spickovou formu a ted bohuzel chybi jednotlivci kteri by dokazali rozhodovat dulezite zapasy. Casto se tady spekuluje o letnim prodeji hracu, ale ja fakt nevim o koho by mohl byt v zahranici zajem, vzdyt Lingr nehraje poradne v zakladu a Jurasek zahraje jednou za Tri zapasy. Mame velice siroky tym, ale v nem hrace jako Standu, Ibru, Hronka, nebo Pecha kteri bohuzel nejsou zadny prinosem, nebo spoustu hracu co pulku sezony promarodi. Za mne je nutna vyrazna revize nasi prestupove politiky (kvalita nad kvantitu), pripravy kadru na sezonu, priprava tymu na zapasy a vedeni zapasu. Ja fakt nevim jestli soucasny trenersky tym je schopen nejake radikalnejsi zmeny ktera je naprosto nutna.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      witty13     před 12 měsíci 02.05.2023 19:25 |  
      1 1

      Sorry, ale napsal jsi uplnou blbost. Hodnocenim rozhodcich pocinaje (ano, opravdu nejsme majoritne poskozovanym tymem, a v poslednich cca 5 letech jsme sice nebyly “TOP” jako Plzen, ale u rozhodcich jsme meli respekt a az na jednotlive zapasy jsme nebyli ucelove rezani). A hodnocenim prinosu hracu konce. Lingr co je zde udelal neuveritelny progres, a vetsinu sezony odehral v zakladu. Ted je zraneny, proto nehraje. D. Jurasek i Olayinka jsou hraci temer s nejstabilnejsi formou, a Kacharaba fakt neni nekdo na kom by to melo stat…

  14. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    vršek     před 12 měsíci 02.05.2023 14:07 |  
    11 7

    Vím, že to sem do hodnocení výkonu hráčů nepatří, ale musím....
    Zaregistrovali jste jak se během tří dní proměňuje mediální hodnocení obdivuhodných, "úžasných" gólových závěrů Sparty.
    Ještě v pondělí se psalo převážně v duchu toho, že obě penalty Sparty byly minimálně diskutabilní a jednalo se o ony "soft penalty", které nechceme... No včera Komise rozhodčí posvětila obě jako po právu odpískané a ještě přidala něco o tom, že v zápase proti Plzni měl být vyloučen Kaša. Žlutá pro Vydru byla dostatečným trestem... Pan Rajnoch sic není přesvědčen, že druhá penalta pro Spartu se měla pískat, ale "všichni ostatní by si měli zamést před vlastním prahem... To samé je pak obsahem dnešního článku pana šéfredaktora Tomka ve Sportu!
    Navíc - v dnešním Sportu zcela chybí článek o našem zápase s Hradcem. No, zřejmě to p. Podroužek "nestihl" a možná, že bude potřeba pana redaktora "zklidnit" tak, aby se vyjadřoval v rámci nově nastavené linie našeho fotbalu...
    Navíc prý včera v Tiki-Taka hovořil exreprezentant Němeček o tom, že největším simulantem našich trávníků je Olayinka a dnes po obědě se objevují dva články na internetu o dalším simulantovi, kterým je náš Douděra....
    No, vše je nachystáno na zítřejší derby!!!!
    Pozor, Sparta se bude muset vyrovnat s největší špínou současného českého fotbalu těmi simulanty s Edenu....

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Myšák     před 12 měsíci 02.05.2023 16:17 |  
      2 2

      Tak že Olayinka a Douděra nesimulovali???

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      witty13     před 12 měsíci 02.05.2023 19:21 |  
      4 7

      Hele, ja chapu ze pocet penalt pro Spartu a jejich nacasovani, vcetne souvislosti s navstevou kretinskeho u rozhodcich je minimalne velmi nestastna shoda okolnosti, ktere neveri ani ten nejvic naivni Spartan, ale stejne je porad pravda, ze jako opravdu chybnou lze oznacit pouze tu na slovacku. Proti Plzni je stopro spravne, hejda sel jednoznacne smerem k mici, a liberecke jsou v sede zone. Nelibi se mi a asi bych nepiskl ani jednu ale chapu postoj sudich.

      Ovsem to co tu plodis ty… posledni derby odpiskal cerny perfektne. Nevidim duvod se stresovat a vytvaret tlak podobnymi komentari. Prave ze mame cistou hlavu - v poslednim derby jsme byli lepsi ale smolnejsi. Mame na to vyhrat a pokud prohrajeme kvuli rozhodcim, tak to je potvrdi tu zumpu a muzeme byt hrdy na nase vysledky, ktery neskonci vitezstvim jen diky zlovuli sudi a lidi v zakulisi. A na to jsem v ceskem fotbale bohuzel zvykly temer 30 let. Budu se v tom pripade tesit na evropu

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Boss82     před 12 měsíci 02.05.2023 22:03 |  
      1 6

      Nech se konečně vyšetřit, Vršku, to je opravdu šílenost, co tady předvádíš.

  15. Sport.cz

    Slávista 51     před 12 měsíci 02.05.2023 15:24 |  
    2 0

    Holeš ve výběru kola,
    tady za 5,
    u hlasujících za 4.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Taky     před 12 měsíci 02.05.2023 15:41 |  
    8 0

    Oscar dostal od iSportu (společně s Douděrou a MVB) nejhorší známku z našeho souboru. Tak to bych tak neviděl ani náhodou. Vidím ho naopak jako jednoho z nejlepších našich.
    K tomu jeho hlavičkování, on vyhrává hlavy v každém zápase, buď je čistě vyhraje, nebo neutralizuje soupeře. Je to úkaz.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 12 měsíci 02.05.2023 17:30 |  
      8 0

      Nějaké známkování v iSpartu je mi u zádele. To myslím, že kolega Alanor tady na SN odvádí mnohem lepší práci.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    kupik     před 12 měsíci 02.05.2023 15:45 |  
    9 4

    Dobrý odpoledne přátelé,
    tak známky máme,někdo lepší někdo horší,tak jako ve škole.Každý si udělá úsudek sám.Nechci o hodnocení diskutovat,po tomhle zápase to jde dost těžko.
    Bohužel,opět se ukázalo,že nemáme top gólmana.Jak Kolář tak Mandous jsou bezesporu muži na svém místě,ale ruku na srdce,na Evropu nemá ani jeden.Koli se současnou formou je tak na prostředek tabulky a o Mandousovi nevíme zhola nic.Nechci tím snižovat jejich profesionalitu,ale chce-li Slavie hrát pohárovou Evropu,tak bude muset posílit i tento post.Občasný perfektní zákrok ještě neznamená špičku.Od toho tam ten brankář je a je k tomu trénován.
    Dosti toho taky bylo napsáno o podivných penaltách ve prospěch TJ Odpady Letná.Nevim,jak bysme reagovali my,kdyby nedej Bože p.Tvrdík navštívil kabinku sudích,ale soudě podle názorů a reakcí z protějšího břehu,návštěva
    pana velkomajitele AVE Dluhy se neminula účinkem.Takže jak vidno,historie se opakuje,divadlo funguje dál,sbor ochotnických herců je ale pozměnen.
    Devadesátky vítejte zpět.
    Mějte hezký den

  18. Softpenalty

    Petr9608     před 12 měsíci 02.05.2023 16:02 |  
    8 3

    Co na to říct? Dobře, nastaví se směrnice, že se (spíš) kopat nemaj, ale rozhodčí si jí i tak v zápase obhájí. Obhájí si i její nepísknutí.

    A o tom to je.

    Za mne - penalta je prostě mor fotbalu. Je to 80% technický gól. Pískán v situacích, které by vedly k brance jen třeba v 10-20% případů. Ve sportu, který se v průměru hraje na 3 branky, nezřídka ale jen na 1 a nezřídka ani jeden z týmů nepřijde na to, jak dostat za 90 minut míč skrz branku o 20 m2. To není jak házená nebo basket se svými trestnými hody. To je sport, kde branek/košů padnou střední/vyššé desítky.

    V hokeji padá 2x tolik branek, co ve fotbale. Kompenzace skrz trestné střílení se velmi podobá situaci, která byla faulem bránícího hráče přerušena. Je tam jasné určení, že útočník musí být za všemi obranci, jít sám na brankáře. I tak tam má útočník jen tak 30% šanci na úspěch.

    Penalty bych zahrával tak ze 16 metrů.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.05.2023 16:04) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Softpenalty

      Alvop     před 12 měsíci 02.05.2023 18:50 |  
      2 4

      s tím se nedá než souhlasit. úplně to degraduje hru. vsítit branku ze hry je celkem složitá věc a vyžaduje nějakou práci, um a kvalitu zakončení. Zatímco penalta (pominu penaltu, kdy hráč z pole vyrazí balon rukou místo brankáře, nebo sejme hráče který jde sám na bránu) je 80% gol, který je momentálně zejména v české kaprlize věcí hereckých schopností útočícího družstva, nekvalitních nebo zaujatých rozhodčí (jak na hřišti tak u varu). Nejhorší jsou penalty za nastřelené neúmyslné ruce a "fauly" v rohu velkého vápna, nejlépe kdy podťatý hráč je zády k bráně a pravděpodobnost dosažení branky limituje k nule.

  19. B-tým

    dys     před 12 měsíci 02.05.2023 16:18 |  
    1 11

    Vím, že to sem nepatří. Může někdo vysvětlit proč se nesnažíme zachránit B-tým ve 2 lize? Jediné co mě napadá, že nejsou peníze a šetří se.

    • Re: B-tým

      Taky     před 12 měsíci 02.05.2023 16:26 |  
      4 4

      Zaslechl jsem myšlenku, že těm našim mladíkům bude líp vyhovovat 3 liga a Vlašim bude pro ty, co na dospělej profifotbal už mají.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.05.2023 16:28) . Zobrazit původní komentář

      • Re: B-tým

        Lord_Edmund     před 12 měsíci 02.05.2023 18:29 |  
        3 3

        těšínská jablíčka, prostě buď se zachrání, nebo spadnou, hrají fakt špatně což je dané i věkem, ale podle mě hlavně trenérem.

        • Re: B-tým

          rak (přítel SN)     před 12 měsíci 03.05.2023 00:13 |  
          2 0

          Tak dnes zrovna vyhráli v Příbrami. Místo Jarolíma komentoval zápas asistent. Možná to něco naznačuje.

        • Re: B-tým

          Taky     před 12 měsíci 03.05.2023 09:45 |  
          1 1

          Musel jsem gůglit... :-)
          Těšínská jablíčka, to jakože marné utěšování? Může to tak být.
          Se slabým trenérem souhlasím.

      • Re: B-tým

        dys     před 12 měsíci 03.05.2023 10:25 |  
        2 2

        Aha a pro mladé z Olomouce a Sparty je zase 2. Liga lepší zajímavá myšlenka!

        • Re: B-tým

          Alanor (admin)     před 12 měsíci 03.05.2023 10:26 |  
          4 1

          To je nepochopení situace. Za naše béčko hrají o několik let mladší hráči než za béčka Sparty a Olomouce.

          • Re: B-tým

            dys     před 12 měsíci 03.05.2023 15:09 |  
            0 0

            Tak tím je to pro nás ještě lepší ne to udržet.

    • Re: B-tým

      Lord_Edmund     před 12 měsíci 02.05.2023 18:27 |  
      1 1

      a jak? Patrně jsi neviděl v žádném zápase "B" výkony "pomocníků" z "A". Navíc zítra pohár a dost marodů, co navrhuješ ?

  20. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Petr9608     před 12 měsíci 02.05.2023 16:30 |  
    3 0

    Když si dívám, jak se poněkud "nepráší" po lístkách na pohár, nemohu si nevzpomenout na toto.
    https://youtu.be/G0BiU6puqng?t=9427

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Stoormzender     před 12 měsíci 02.05.2023 20:23 |  
      3 0

      2:40:20...pomezní Berbr, rozhodčí Jirků, njn, to zraje :))

  21. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 12 měsíci 02.05.2023 16:37 |  
    11 0

    Nedělní remíza má stejnou váhu jako prohra v nadstavbě.

    Nevím, zda si toho někdo všiml, ale v letošní ligové sezóně se nám 4x stalo, že jsme nedali branku - vždy z toho byla prohra a 4x jsme dali právě jednu branku - vždy nastala remíza. Pokud tedy nevstřelíme v utkání alespoň dvě branky, tak nevyhrajeme.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    IJS     před 12 měsíci 02.05.2023 18:16 |  
    9 5

    Děkuji Alanore, přesné a vše vypovídající hodnocení. Asi k němu není co dodat a to včetně hodnocení jednotlivých hráčů. Kolikátý zápas v celé sezóně jsme ztratili, tím že na fotbal, který předvádíme, nemáme odpovídající středního útočníka. Bude to znít asi blbě, ale hrát u nás letos Chorý nebo Škoda, tak už můžeme slavit titul... Znova se opakuji, ale máme 4 útočníky a všichni jsou stejní. Tam si střídáním nepomůžeme. Myslel jsem si, že to trenéři přece musí vidět, ale už si tím nejsem jistý. Navíc Hradec má poměrně malé ( nevysoké ) stopery a přesto jsme se neprosadili! Ještě se musím zmínit o Lukáši Provodovi, kterého jinak velmi uznávám, ale ten hraje ve středu zálohy velmi slabě. Je pomalý, tahá míč, většina míčů jde dozadu. Moment překvapení chybí úplně. Když jsem si přečetl, že do konce sezóny budou chybět Oli a Masopust, tak buďme realisté, ale tohle už v náš prospěch nelze zvrátit. Sice stále slyším jakou má Slavia silnou lavičku, ale ono to nebude tak horké! Třeba Traoré už na ligu nemá a bohužel u Standy je to obdobné. Sám jsem zvědav jak Slavia nastoupí zítra ve finále Poháru a zda budeme konkurenceschopní!
    Vím, že můj příspěvek je hodně pesimistický, ale bohužel už nevidím šanci to zlomit!

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      IJS     před 12 měsíci 02.05.2023 20:49 |  
      12 1

      Provod v sestavě kola???! Podle mě byl jeden z nejhorších hráčů Slavie. A to ho mám rád! Zpomaluje hru, tlačí před sebou útok a pak se zastaví a přihrává dozadu... Nevymyslel vůbec nic. Snad je skluz, po kterém střílel Jurečka nad.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        kalex     před 12 měsíci 02.05.2023 21:15 |  
        6 0

        Já ho mám taky rád, ale vůbec nechápu, co dělá v sestavě kolo. To byl taky důvod, proč jsem to sem dával.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          rak (přítel SN)     před 12 měsíci 03.05.2023 00:17 |  
          2 1

          Provod někdy opravdu zpomaluje hru, ale jinak mně zase tak špatný nepřišel. Měl tah (tedy po šestnáctku) a je schopen udržet míč, těžko se mu odebírá. Navíc je jediný vyšší ve středu. Nemůžeme mít zálohu ze samých mrňousů, i když jsou šikovní. Pak je tam Traore a ten už je teď mimo.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            obiwan     před 12 měsíci 03.05.2023 08:30 |  
            1 1

            Provod začal velmi dobře, dvakrát šel jako za starých časů odvážně mezi soupeřovy hráče a konečně taky zkusil střílet, byť to byly střely, které sotva došly k bráně...pak zapadl do nevykonu ostatních...ale za mě vidím zlepšení...

  23. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Marek3     před 12 měsíci 02.05.2023 19:27 |  
    36 7

    Tak bez Olayinky a Masopusta. My mame kadr Jakob krava ale klicove zapasy budeme dohravat s Ibrou, Standou a Hronkem. Nase sance fakt bohuzel dobre nevidim. Zasrany zapasy s Libercem, Budejkama atd. Kdyz sem loni videl Choreho s titulem tak sem si myslel ze nic horsiho uz neuvidim, ale ted kdyz si predstavim tu partu rudejch c....u v cele s Krejcim, Wiesnerem a Kuchtou tak sem na nase trenery fakt nasranej.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.05.2023 20:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 12 měsíci 03.05.2023 12:15 |  
      1 0

      Absolutně ti rozumím a já sám se nad tím neumím / nedokážu povznést. Jestli ty rudý dem.nti udělají titul, tak asi na pár týdnů odjedu mimo ČR :) Samo o sobě by mi to asi až tak nevadilo - jednou to přijít muselo -- ale to co předváděj mý kamarádi rumuni, zejména v našem okresním týmu, to je naprosto šílený ..

  24. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    levap     před 12 měsíci 02.05.2023 19:43 |  
    14 1

    Moc mě to mrzí, ale v loňském roce jsem si myslel, že tak podělat úplný závěr sezóny už nikdy nemůžeme zopakovat. A vida, rok se s rokem sešel a vypadá to velmi podobně. Sice pořád máme naději na úplně jiný konec, ale pravděpodobnost není moc velká. Alespoň bych byl rád, kdyby v současné personální krizi dostali příležitost naši mladí, třeba překvapí. Já jim věřím.

  25. SPORT.cz

    Slávista 51     před 12 měsíci 02.05.2023 20:17 |  
    1 1

    PŘÍMÁK :
    Zákrok na Kuchtu

  26. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    slavistajiri     před 12 měsíci 02.05.2023 20:39 |  
    1 2

    není náhodou provod v sestavě kola ds? :)

  27. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    dauby     před 12 měsíci 02.05.2023 21:32 |  
    14 7

    Kolářovi bych dal dvojku. Podal naprosto strašidelný výkon a pokud mu dáš trojku, vlastně tím říkáš, že může zachytat ještě mnohem hůře. Rád bych viděl příště v bráně kohokoliv jiného. A Jurečkovi bych dal šestku, celkem se mi líbil, asi jako jediný. Jinak nedat doma ani jeden gól zoufalému Hradci je totální tragédie. Celkově jsou proto známky příliš vysoké. Za co třeba dostal Provod čtyřku a Ousou pětku?

  28. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Ferguss     před 12 měsíci 03.05.2023 06:59 |  
    11 2

    Ještě taková maličkost, možná už to někdo psal. Vyhráli jsme los a Holeš automaticky vybral stranu tak aby se v druhém poločase hrálo proti tribuně sever. Jenže kvůli tomu jsem hráli proti sluníčku,který mělo podle mě podíl na brance. Jedinej kdo na to poukazoval byl Oli, ale už bez výsledku. Tohle si hlídají i týmy na okrese.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Pedro50     před 12 měsíci 03.05.2023 10:50 |  
      2 1

      Taky ten čas , proč se hraje tak brzo?

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        pcitron     před 12 měsíci 03.05.2023 13:59 |  
        1 0

        Aby se na zápas dostala i spousta fanoušků z Moravy...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          wimpy     před 12 měsíci 03.05.2023 14:14 |  
          1 0

          Si museli, chudáci, přivstat.

  29. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Ragnarok     před 12 měsíci 03.05.2023 08:02 |  
    24 1

    Nevim, kdy naposledy jsem byl tak zhnusený a rezignovaný děním ve fotbalu. Asi když jsem jel ze Strahova po nedohraném zápasu s Libercem, kteý se nakonec dohrál. Nebo derby, kde nás řezal a Nedvěd dal v 90. Na 1:0. Ovlivňování zápasů je podle mne na vrcholu. Je to marasmus. Výkony hráčů přestvají být podstatné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Ferguss     před 12 měsíci 03.05.2023 12:20 |  
      2 1

      Mám to podobně už delší dobu. Dřív jsem se na každý domácí zápas týden těšil, teď se mi někdy ani nechce, Ono je tam víc věcí, ale ta táhnoucí se zákulisní žumpa je fakt vysilující.

  30. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    neuge     před 12 měsíci 03.05.2023 18:28 |  
    3 0

    Rynes byl na hrane cervene uz pri prvotnim faulu na Douderu (jednoznacne umyslne podkopnuti zezadu), po naslednem chyceni za krk to uz mela byt tutove cervena,
    a VAR mlci, komise taky nic ...


    misto toho se na internetu resi ze to Doudera prihral, ano prihral, klidne mohl dostat zlutou,
    ale to na jasne cervene pro hrace Hradce nic nemeni

  31. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 12 měsíci 03.05.2023 18:30 |  
    1 0

    Míč zaplaval?bohužel chyba Koláře a ne první, kolik takových střel již pustil?
    Celkově špatný výkon.
    Jen odbočka, pokud Sranda Příhoda řekne: " Že všechny situace v Liberci byly, posouzeny správně" nemá cenu se na českou ligu vůbec dívat. Teátrální pád Kuchty, kterého držel lehce obránce dávno před vápnem, který se však skácel o dobrých 20 metrů později..a lehký dotek kopačkou...
    Proč se tedy nepískají penalty ve prospěch Slavie?

  32. UŽ TO CHCE GÓLA,

    Slávista 51     před 12 měsíci 03.05.2023 19:18 |  
    1 0

    než se vzpamatují !

  33. TAK NA TO,

    Slávista 51     před 12 měsíci 05.05.2023 08:08 |  
    0 0

    Patří po MOL CUP hodnocení.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.05.2023 08:10) . Zobrazit původní komentář