Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 32. kolo

Slavia ztratila reálnou šanci na titul, když v rozhodujícím zápase zbytečně podlehla Spartě.

Proč píšu, že zbytečně? Protože Sparta k získání alespoň bodu, který by jí v její situaci stačil, nepotřebovala podat nijak vyspělý výkon. Ba co víc, nakonec i zvítězila po zbytečném faulu Ogbua a penaltě v nastavení. Chyba sice velká, ale bod by pro nás nic moc neřešil, takže prvořadý problém vidím jinde. Slavia měla 70-80% držení míče, ale na střely nebo šance nebyla lepší, což je zásadní. Když není držení míče efektivní a nevede k reálné převaze v podobě ohrožení branky, tak je to nicneříkající údaj, u kterého bych parafrázoval legendární hlášku Mourinha, že si takový tým může vzít míč domů, ale on radši bere 3 body. Kritiku Sparty za defenzivní výkon moc neberu. Priske naprosto logicky vybral taktiku, ve které měl jeho tým největší pravděpodobnost úspěchu. A je jen a jen smutnou vizitkou Slavie, že k jejímu poražení stačí zalézt a mít pár standardek.

Tato potíž nás totiž tíží už 2 roky a klub ji vůbec neřeší. V týmu máme totiž jediného výborného hlavičkáře - Ogbua se 187 cm. To na soubojovou českou ligu nestačí a bohužel to leckdy nemusí stačit ani na Evropu, viz letošní ostudné vypadnutí z jedné z nejslabších skupin Konferenční ligy. A bez síly v soubojích a ve vzduchu to prostě nejde, protože kombinační kvalitu také nemáme takovou, abychom obrany rozebírali a rozlouskli. Máme sice výborně postavený tým na otevřený a běhavý fotbal, pro ten ale musíme vstřelit první branku, jinak jsme ve velkých problémech.

Neříkám, že bychom měli od naši filosofie úplně ustoupit, protože její jádro je podle mě dobré. Jen není dobré mít 20 podobných typů hráčů v kádru. Kdo si projde naše ztráty za poslední 2 roky, kdy Edenu bezmezně vládne Trpišovský, ten vidí, že ztráty nejsou náhodné. Neztrácíme zápasy tím, že nás soupeř přehraje, ale tím, že se nedokážeme prosadit proti betonu a sami hrajeme vzadu na příliš velké riziko s nespolehlivými stopery. A takových ztrát je tolik, že nás stojí tituly i větší úspěchy v pohárech. Když si k tomu připočteme podivné personální tahy, kterých není málo (teď v derby třeba nasazení Provoda s Traorém do základu), tak se není co divit, že Slavia opustila dobytá území.

Tam vidím příčinu ústupu ze slávy. Klub sice pracuje "dobře" (ale ne tak dobře jako ve zlatých letech, kdy se vše sešlo) a s koncepcí, ta má ale trhliny a nikdo je neřeší. Z klubu mám pocit, že se spíše vymlouvá, že se nemůže vyhrávat pořád, přitom ale měl v podstatě všechny podmínky pro to, aby výkony i výsledky minimálně neklesly o tolik. Argument s menší finanční podporou majitele příliš neberu. Možná by se udržel Stanciu, ale obecně mají trenéři top podmínky (letos Santos 30+, Ewerton 20+, Ogbu a Zafeiris po 50, navíc i další příchody) a hráči jako Bah či David Jurásek se prostě budou chtít posouvat a nedají přednost Slavii před Benficou. A mít finance, abychom je drželi na sílu, taky nevidím jako řešení. Pak odejdou zadarmo jako Olayinka, zpohodlní a ztratí výkonnost jako Kolář nebo se zraní a už se na předešlou úroveň nevrátí jako Provod.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 4 - Klíčový závěr sezony ho nezastihl v ideální formě. S Hradcem vyloženě chyboval, na Spartě nepodržel. Střelu Sörensena měl na ruce. Byl by to špičkový zákrok, ale přesně ten jsme k titulu potřebovali. Chytání penalt mu dlouhodobě nejde, což potvrdil příliš brzkým skokem, kdy pka měl Krejčí snadnou práci.

Tomáš Holeš - 5 - Obstál a nezmatkoval, to se od něj na stoperu očekává. Nicméně jinak pro tento post nemá optimální předpoklady. Při skladbě týmu je pak o to více cítit, že nám chybí centimetry, a měli jsme tak problém s každým dlouhým autem. V závěru prohrál hlavičku se Zeleným, což vedlo ke zkratu Ogbua.

Igoh Ogbu - 4 - Sparta se z pohárového derby poučila a hrála víc na brejky. Ogbu na své 2 top výkony ze vzájemných zápasů úplně nenavázal a měl s Kuchtou tentokrát mnohem větší problémy. Celkově ale hrál dobře a patřil k našim lepším hráčům. Známku mu kazí zkrat z nastavení, kdy šel do nesmyslného skluzu a zavinil penaltu. Já vím, že je to živelný typ hráče a většinou je to ku prospěchu věci, ale v takových momentech ve vápně bývá lepší vsadit na pasivnější pojetí a udržet emoce na uzdě.

David Jurásek - 4 - Moc mu to nešlo, nebyl to jeho zápas. Po zranění to není ono a obecně mi přijde, že na jaře nemá tak skvělou formu jako na podzim, kdy byl naším nejlepším hráčem. Třeba u centrů se mu v poslední době nedaří zdaleka tolik a i z dobré pozice občas pošle míč úplně do zámezí.

David Douděra - 5 - Pěkně rozjel naši gólovou akci. Jinak až tak vidět nebyl a byl to od něj hodně průměrný výkon jako od celé Slavie. Ale při jeho formě jeho stažení nechápu, zvlášť když horší a neproduktivní Provod vydržel na hřišti déle.

Oscar Dorley - 7 - Náš nejlepší hráč. Platný dozadu, výborný kombinačně. Jen mi tam chybí to finále, protože ostatní hráči zase nejsou v přihrávkách tak dobří, aby zvládli soupeře rozebrat. Ale i tak toho pro tým odvádí Oscar hodně a těžko můžeme chtít po jednom hráči úplně vše.

Ibrahim Traoré - 4 - Nechápal jsem jeho zařazení už v poháru. Tam sice nezklamal, ale rozhodně také nezazářil a patřil k našim horším hráčům. Opětovné postavení v základu navíc s Provodem se ukázalo být chybné. Traoré byl těžce průměrný a faulem před pokutovým územím navíc zapříčinil standardku, po které skóroval Haraslín.

Ivan Schranz - 5 - Skvěle si naběhl do vápna a dal gól na 1:1, čímž potvrdil, že se mu proti Spartě střelecky daří. To byla přesně situace pro něj, ale na jeden dotek takovou kombinaci zvládneme jen naprosto výjimečně. A do postupné kombinace není Schranz (stejně jako na druhé straně Jurečka a x dalších našich hráčů) silný. Mimo to mi přijde na velké zápasy často až přemotivovaný a dělá hodně zbytečných faulů.

Lukáš Provod - 4 - Jeho zařazení do základní sestavy si lze vysvětlit asi jen snahou mít na hřišti relativně vyššího hráče. Při obraně nám to ale nijak výrazně nepomohlo, fotbalově pak byl Provod slabý, což u něj v posledním roce je v podstatě běžné. Nevynikal ani v soubojích. Jeho setrvání na hřišti po dobu 80. minut už nechápu vůbec. Po zranění na Slavii nemá a za rok se neposunul ani o píď. Mělo by se mu najít hostování, kde bude moci pravidelně hrát. Jedině tak se do toho ještě může dostat, i když tomu osobně moc nevěřím.

Mick van Buren - 5 - Skvělá a dokonale přesná přihrávka na gól Schranze mu zlepšuje známku. Jinak to od něj byl spíš podprůměr. Až na jednu nepříliš povedenou střelu z otočky nebyl nebezpečný, ani se mu nedařilo kombinačně či při podržení míče.

Václav Jurečka - 4 - Smolař zápasu. U branky Haraslína uhybal ve zdi hlavou, i když si netroufnu říct, že to byla zjevná chyba. U druhé branky se od něj pak dvakrát odrazil míč zpět k vlastní brance. Dopředu se neprosazoval. Jedinou výjimkou bylo, když si dobře zpracoval míč a pohotově vypálil. Kovář ale Spartu v ten moment za stavu 1:1 podržel.

Ondřej Lingr - 5 - Měl skvělý nástup na hřiště, když výborně obral o míč ve vápně Vydru. Dalo se z toho ale vytěžit víc než roh. Pak byl ještě nějakou dobu na hřišti cítit, ale postupně se úplně vytratil.

Petr Ševčík - 6 - Nastoupil po dlouhé době a moc jsem nevěřil tomu, že dokáže naši pomalou hru zrychlit. Ale pod tlakem ubíhajícího času se Ševčík skutečně snažil hrát více na první dotek a bylo to ku prospěchu věci. Takto by to mělo vypadat a měl by to být od něj i od Slavie standard a ne výjimka v jinak obvyklé házené. Velmi dobrým centrem pak našel Tecla, který srovnal na 2:2.

Christos Zafeiris - 5 - Zřejmě si musel zranění po Bohemce nebo po tréninku zhoršit. Prostoru dostal málo a přes snahu tentokrát nic rozdílového neudělal.

Stanislav Tecl - 6 - Obvykle ho kritizuji za výkony i za to, že dává jen pojišťovací branky za příznivého stavu, nebo maximálně na začátku zápasu, kdy ještě nejsme pod tlakem. Tentokrát jsem ale spokojen, protože gól Tecla byl důležitý a před závěrem nám udržel naději na titul. Navíc šlo o dobrý náběh a přesnou hlavičku. Tak by se ale měl útočník ve Slavii prezentovat mnohem častěji než jednou dvakrát za sezonu.

Matěj Jurásek není hodnocen.

32. - Sobota 13. 05. 2023 18:00

Fortuna liga - nadstavba, 2022/2023
3 - 2
1 - 1
AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

30. Haraslín
63. Sörensen
90.+7. Krejčí (pen.)

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

36. Ivan Schranz
85. Stanislav Tecl

Komentáře (111)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    doors     před 12 měsíci 15.05.2023 14:13 |  
    12 2

    Víceméně souhlas. Tým, který při takovéto převaze při držení míče má stejný počet střel a nechá si dát 3 góly, to je herně špatně.
    Holeše na stoperu je prostě škoda. Nejsem odborník, ale to, že J. Trpišovský chce po stoperech hrát tak, jak hrají ( tedy vysoko, na hranici rizika a pod.), tak je problém takové stopery najít. Naše liga je přebraná a pokud v cizině to nějaký obránce splňuje ( je rychlý, obratný, pozičně dobrý a umí to s míčem), tak je jistě dostane do "radaru" i jiných klubů a tady dost dobře nevím, proč by měl chodit do Slávie. Je to trochu začarovaný kruh. Ogbu sice dost atributů splňuje, ale jak píšeš, je živelný. Mám pocit že podobný skluz udělal v Teplicích, kde ho nastřelili do ruky. Tohle bylo podobné řešení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Ferguss     před 12 měsíci 15.05.2023 14:19 |  
      11 0

      Jenže ty nároky na stopery jsou pak extrémní. I když to za zápas 50x zvládne, jednou, dvakrát to nevyjde a je průšvih.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Slávista 51     před 12 měsíci 15.05.2023 14:22 |  
        2 4

        Zvlášť když se k tomu přichomítnou rozhodčí i VAR.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Lantenac     před 12 měsíci 15.05.2023 14:59 |  
        7 0

        Dlouhodobě se ukazuje, že stoper ve Slavii je asi ta nejtěžší pozice. Hráč musí zvládat být rychlý, schopný rozehrávky, důrazný, takticky vyspělý, podstupovat souboje 1:1 s útočníky, kteří si proti němu v takové situaci často můžou pomoct faulem, zatímco on by šel třeba ven. Navíc se zdá, že abychom za něj byli ochotni zaplatit víc peněz, tak musí mít prodejní potenciál, takže třeba do 24 let věku. A přitom skoro nesmí dělat chyby. Najít někoho takového v našich podmínkách je zdá se neřešitelný problém.
        Venkovní zápasy s Plzní a Spartou: Vyloučení Santose + penalta, vlastňák Aihama, penalta Ogbua. Všechny tyhle zbytečný situace nás stály body s největšími rivaly. Brali jsme před lety Tarase, přitom bylo jasný, už když hrál za Liberec, že je to hráč s nevyrovnanou výkonností a sklonem kiksovat.
        Potřebovali bychom stopera, který nepůsobí třeba tak dominantně jako Igoh, ale dává tomu klid a je na něj spoleh. To se asi očekává od Tomáše Holeše, ale myslím si, že by to chtělo do základu ještě někoho trochu kvalitnějšího.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          jenusp     před 12 měsíci 15.05.2023 19:20 |  
          2 4

          no a Kúdelu jsme idioti pustili kvůli tomu, že měl v Evropě špatné jméno... za šeptání... Místo toho abychom se zaměřili na tým řešíme "SPOLEČENSKOU ODPOVĚDNOST" - kraviny!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 15.05.2023 14:22 |  
      30 2

      Ano, v Teplicích to bylo to samé. Ale Ogbu není problém, naopak je to naše přednost. Problém je, že jsme takového stopera za 2 roky našli jediného a takhle riskantní systém dlouhodobě hráli s Kačarabou, Ousouem, Santosem a Hovorkou po xtém zranění kolene. Můj názor je, že v takovém složení pak ta rizika převážila klady tohoto systému.

      Ale trenér je očividně tvrdohlavý. Bude hrát takto, i když na to nemá hráče. Bude mít malý tým (výškově, ne co do počtu hráčů), i když je to očividně závažný problém už 2. rokem a výsledky upadají. A bude rotovat, i když to mnohdy není třeba a hrajeme jen 1 soutěž. A Tvrdík ho poplácá po zádech, že je stejně nejlepší český trenér...


      Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2023 14:27) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        doors     před 12 měsíci 15.05.2023 14:32 |  
        9 1

        Ano, souhlasím. Nemyslel jsme, že Ogbu problém, jen že má někde řešení, které jsou "bez rozmyslu". V podstatě by se hodil typ , a teď mne prosím nechytejte nikdo za slovo, takový lepší Asger Sørensen, který by dával Ogbuovi takový ten klid.
        Že tým je malý, také souhlas, chybí mu tak dva silový hráči do určitých pasáží v zápasu. No ale teď J. Trpišovský přiznal, že nejsme soubojový, takže bych čekal nějakou reakci.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          Alanor (admin)     před 12 měsíci 15.05.2023 14:36 |  
          9 0

          Se Sörensenem úplně souhlasím. I když nevím, jestli má třeba rychlostní předpoklady na to, aby hrál takto vysoko. Ale obecně typ Kúdely schází strašně (ale zase nechci říct, že byla chyba nepřeplatit Jakartu, protože Ondra po zranění vypadal o půlku pomalejší než dřív).

          Ogbu si snad zachová ten pozitivní poměr dominantních zápasů s těmi, kdy kiksne. Ale pořád je mladý a kdyby ty kiksy občas neudělal, tak na něj Slavia nikdy dosáhnout nemohla.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Borec09 (přítel SN)     před 12 měsíci 15.05.2023 14:47 |  
        10 0

        Zdravim Alanore, pisu sem opravdu malo, ale dnes mi to neda. Vidim, ze te prohra opravdu sebrala jako nektere ostatni kamarady slavisty. To, ze je nas trener opravdu tvrdohlavy a hlavne povercivy se vi jiz dlouhodobe. Myslim prave postaveni Traoreho do zakladu, pramenilo ciste z posledniho zapasu, ktery jsme s nim v zakladu vyhrali. Provod hral opravdu pouze diky sve vysce. Ono dat tam Zafeirse s Lingrem, pak by nam zase chybela ta vyska.
        Navic taktika, kterou Priske naordinoval, byla prave nakopavane mice dopredu. Myslim, ze jsem i nekde cetl nebo slysel, ze jsme prave nezranitelnejsi z propadlych micu stredem pole...
        Nevim, jestli je reseni nedelat nic, nebo privest nekoho dalsiho do klubu jako oponenturu k soucasnemu trenerskemu tymu. Oni uz jsou pohromade docela dlouho a mozna bude i problem v urcitem vyhoreni, nebo ponorkove nemoci. Tezko rict.
        Zaverem, ikdyz me to neskutecne mrzi v sobotu budu zase na znackach a fandit Slavii.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          Alanor (admin)     před 12 měsíci 15.05.2023 15:00 |  
          12 0

          Jsem rád, že jsi napsal. Já na Slavii samozřejmě také nezanevřu, to je životní úděl. :) Celkově je to pořád dobré období. Svůj standard máme, hrajeme o titul a poháry, i když výkonnostní pokles je znatelný. Ale fakt mě mrzí, že jsme podle mě měli všechny předpoklady pro to, abychom byli nadále nejlepším českým klubem. Plzeň loni a Sparta letos nebyli nic zázračného a my si to prohráli hlavně sami vlastními chybami. Ze kterých se navíc neučíme.

          Měj se a ať to mladému kope! :)


          Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2023 15:01) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        guyincognito     před 12 měsíci 15.05.2023 16:47 |  
        4 0

        Problém je imho v tom, že aby měli stopeři dynamiku na zachytáváni náběhů ve vysunuté obraně tak prostě nemůžou mít 190cm+. Pak jsou pro JiT moc pomalí, neobratní nebo špatní v rozehrávce. Takže tam raději staví hráče +- 185cm, kteří sice chytají náběhy, ale logicky se občas nechají přehlavičkovat při nákopu, autu atd. A jelikož neustále hrají vzadu 1v 1, tak jakýkoli takovýto prohraný souboj vyústí v potenciálně nebezpečnou situaci soupeřů. Není náhodou, že velké procento gólů, které jsme letos obdrželi, padlo pro brutálně jednoduchých akcích soupeře. Je to nevýhoda i v tom smyslu, že soupeři se můžou soustředit v tréninku na nácvik v podstatě jen několika ofenzivních herních situací, a když se jim povede jednou za zápas, jsou velice blízko k zisku bodů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          damsipivko     před 12 měsíci 16.05.2023 12:12 |  
          0 2

          Já bych v tomhle problém neviděl. Velké týmy takle hrají např. Real doma, kde je ale u nás kámen úrazu je mentální síla týmu. Hráči Realu vědí, že i když se někdo omylem ukopne jako např Adediran v Budějovicích, tak že jim stejně nasází 5 gólu jde se domů. Za celou sezónu jsme otočili pouze zápas s Plzní a Bohemkou a v tom nás bohužel Sralta letos přejela.

          Přes léto je potřeba na tom zapracovat a namísto časté rotace jasně určit lídry týmu, které tým nabudí právě v takovýchto situacích.
          Přeci jenom fotbalově je to zatím pořád o parník nejlepší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Hesmir (přítel SN)     před 12 měsíci 17.05.2023 08:37 |  
        0 0

        Jen úvaha. Nevíme co se řeší interně. Že hi veřejně podpoří neznamená nutně, že je JT spokojený. Jen nepotřebuje vytvářet,,kauzy,, a zvyšovat tlak na své podřízené.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Ferguss     před 12 měsíci 15.05.2023 14:17 |  
    12 5

    Bodové hodnocení v tomhle případě není důležité nebylo to o konkrétních hráčích, ale o špatně zvolené sestavě. S textem pak na 100% souhlas. Zopakuji to znovu, je potřeba přívést do sportovního mamagementu někoho zvenčí, kdo není kamarád a nepatří do party.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 15.05.2023 14:26 |  
      12 0

      O tom si můžeme jen povídat tady na fóru. Z reálných akcí klubů to vyznívá tak, že trenér má naprostou důvěru, za 5 let máme 3 tituly, takže je vše super a co bysme jako chtěli.

      Tak jen můžeme doufat, že se mýlíme my, slyšíme trávu růst a že příští rok se to samo najednou obrátí a při dané koncepci začneme zvládat beton a otáčet zápasy jako to zvládají jiné kluby na čele svých lig.


      Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2023 14:27) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Zd3nA1CZ     před 12 měsíci 15.05.2023 14:58 |  
        12 0

        důvěru ať si JT klidně má... ale taky tam potřebuje mít někoho kdo mu řekne, takhle ne... nemáme takový to typ hráče a bez něj prostě nepůjdeme.... My koupíme všechno co má dvě nohy jen aby to náhodou nekoupil někdo jiný... a za pár let se dostaneme třeba do situace kdy českého hráče či jakéhokoliv z ligy bude pak těžké přivést, protože si řekne... jo půjdu do SKS, ale strávím 4 roky na hostováních nebo na tribuně aniž bych dostal šanci... Měli by si udělat v tomhle taky už konečně pořádek... široký kádr 25 lidí je ok a třeba 3-5 na hostování... odchovanci... ale mít na hostování nebo tribuně další komplet tým to je největší úlet toho sportovního úseku... btw na hostování máme z A týmu (včetně Matouška) 18 hráčů !!! a to ještě z B týmu jich je na hostování 15 !!!

  3. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    bububu (přítel SN)     před 12 měsíci 15.05.2023 14:28 |  
    22 8

    S hodnocením do puntíku souhlas. I když odhlédnu od zápasů, ve kterých jsme si reálně prohospodařili titul (Teplice, Budějovice, Boleslav, Liberec), tak tým, který s držením míče 83 % je schopen zápas prohrát, si prostě a jednoduše titul nezaslouží. Priske dal Trpišovskému brutální lekci z efektivity.

    Vůbec se tady nechci bavit o vycinkaných rudých penaltách, nebo o našich absolutně stupidních ztrátách (zejména vyloučení Olayinky v Liberci a vlastňák Ousoua v derby), titul jsme si DRUHOU sezonu v řadě prohospodařili výhradně my sami neschopností se jakkoliv poučit a něco efektivně změnit.

    Nezlobte se na mě, ale po 17. kole jsme na Spartu měli náskok 7 bodů. Udělat z toho po 15 zápasech -5 je fakt absolutní provar a jednoznačný neúspěch. MOL Cup je jen velmi slabá náplast. Loni se to snad ještě dalo přejít s tím, že jsme alespoň uspěli v Evropě a nemůžeme vyhrávat pořád, letošní sezona je ale prostě optikou shora uvedeného první pod Trpišovským, kterou bych s klidným svědomím označil slovem NEÚSPĚŠNÁ.


    Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2023 14:30) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 15.05.2023 14:34 |  
      23 1

      Rozhodování bylo po návštěve Křetínského šejdrem, na tom se v podstatě shodli i neutrální novináři. Ale primární problém vidím jednoznačně u nás ve Slavii, proto jsem o sudích ani nechtěl polemizovat, ačkoliv moji důvěru už Příhoda víceméně ztratil. Možná to neohýbá schválně (ale možná taky jo, ruku do ohně bych za něj nedal a ke Spartě měli s Kovaříkem vždy blíž), ale s tou obrovskou šedou zónou, se kterou přikryje skoro jakékoliv rozhodnutí, se rozhodčí správně vést nedají.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 12 měsíci 15.05.2023 14:31 |  
    30 1

    Dobré odpoledne přeji Vám všem.
    Musel jsem si nejprve všechno zhlédnout a ještě si to rozebrat a také se tak trochu sebrat z toho mého smutku.
    Smutek mám v sobě pořád a tak trochu pocit ne marnosti, ale pocit, že jsme mohli dosáhnou výš.
    Ztratili jsme zbytečně několik bodů, což bylo špatně.
    Zatím asi největším problémem je, že bychom se měli pořádně zamyslet nad hrou proti "autobusu".
    Očekával jsem, že přesně takhle budou v derby rudoši hrát.
    Dvakrát poznali na jaře, že nás fotbalově nepřevrhnou, tak to prostě odbránili a ukopali.
    Bohužel jsme tentokrát neměli nastavené hlavy tak dobře, jako při pohárovém utkání.
    Měli jsme na ten obranný val rudochů být připraveni líp.
    Ano, po bitvě je každý generálem, ale to není smyslem mého příspěvku.
    Jak píše správně Alanor, pokud jsme čekali ( a měli jsme očekávat), že rudoši budou hrát z hlubokého bloku, který budou přesouvat a zalezou na svou půli, tak nevím, proč jsme měli v prostředku hřiště nejpomalejší hráče v Provodovi a Traorém. My dáme na kraje rychlé hráče - Schranz a Douděra, v útoku Jurečku a Burena, ale máme pomalý střed, proč???
    Navíc pak tak trochu rozmělňujeme hru Oscara, protože mu tam hlavně Provod bral prostor. Přitom Oscar umí hru zjednodušit a zrychlit. A hlavně byl opět výborný a souhlas s jeho známkou.
    Zbytečný faul Traorého pak umocnil hezky trefený přímák od Haraslína.
    Kolář skutečně mužstvu moc nepomohl a jeho řešení při pokutovém kopu bylo skoro až naivní.
    Ogbua bych naopak ocenil vyšší známkou, přestože byl u penalty.
    Aspoň ví, že se má ještě u nás co učit, než půjde někam výš.
    A to se týká i Jurásků a dalších našich kluků.
    Máme ještě tři zápasy a tak je pojďme zahrát co nejlépe, abychom dohráli ligu se ctí.
    Všechno ostatní je dílem něčeho, na co český fotbal opět blbě doplatí.
    Signalizují to některé opravdu nedobré a alarmující věci. Jen si lžeme do vlastní kapsy, že je vše v pohodě.
    Nebudu ten, kdo na naše kluky a trenéry bude nadávat. Jen jsem doufal, že ten titul vybojujeme.
    Budu jim držet palce.
    Tak se opatrujte všichni slávisté a hlavu vzhůru, prosím!!!
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 15.05.2023 14:40 |  
      9 0

      U Traorého s Provodem (který navíc hrál spíš ze strany) to podle mě nebylo o rychlosti. Ta ti pomůže do otevřené obrany, kdy máš kam nabíhat. U nich to je o tom, že jsou kombinačně totálně průměrní a nic nevymyslí, jen překulují míče. A ani soubojově nebo driblinkem tým neposunou. Prostě jen vata a výplň sestavy, Hromada se Zafeirisem jsou za mě v současnosti mnohem lepší hráči (a vím, že Zafeiris na 99 % víc nehrál kvůli zdraví).

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        doors     před 12 měsíci 15.05.2023 14:55 |  
        2 0

        U toho Provoda, on si ho J.Trpišovský chválil v prvním derby na Spartě, kdy dokázal, dokud byl na hřišti, ubránit Krejčího při standartních situací. Proto podle mě hrál.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          Alanor (admin)     před 12 měsíci 15.05.2023 15:03 |  
          9 0

          Taky to tak vidím. Ale ten záměr nevyšel a mělo se reagovat mnohem dřív. Se standardkami jsme měli obrovské problémy a dopředu byl Provod víceméně nulový.

          • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 měsíci 15.05.2023 17:29 |  
            1 0

            Tomu rozumí Alanore, jen jsem chtěl vypíchnout fakt, že když hrajeme proti bloku, musíme být rychlejší právě v přechodu přes střed hřiště. A tam jsme měli oba hráče sice vyšší , ale byli pomalí.
            Vždyť se podívej, oni vyhazovali míče k půlce, kde jsme to znovu sbírali, ale všechno pomalu. Hromada i Ševčík měli jít na plac už v poločase. Hromada by šel za Oscara a Oscara bychom měli víc k jejich obraně.
            Ale teď už je pozdě bycha honiti viď.
            Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      mig52     před 12 měsíci 15.05.2023 14:46 |  
      2 2

      Sokrate, doufám, že ta tvoje poslední věta nanaznačuje nějakou plánovanou odmlku!!:((

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Slávista 51     před 12 měsíci 15.05.2023 14:46 |  
      3 2

      FURT JE ŠANCE,
      jenom by mohli/museli pomoci další, kterým musí ta současnost/téměř vše ve prospěch Sparty, " lézt krkem ".

  5. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    mig52     před 12 měsíci 15.05.2023 14:51 |  
    7 5

    Precizní zápasové hodnocení. Tečka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      japoko     před 12 měsíci 15.05.2023 16:15 |  
      2 7

      Máš spolu s Alanorem svatou pravdu, přesto budete částí místního odbornictva stejně nesmyslně kritizováni(minusy)!

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Alanor (admin)     před 12 měsíci 15.05.2023 16:20 |  
        7 0

        Hele, ale od toho je diskuse, že někdo s mým názorem nemusí souhlasit. Já patent na rozum nemám a třeba k žádné podstatné změně konceptu nedojde a najednou prolomíme beton, začneme vyhrávat atd. a ukáže se, že to byla jen nehorázná 2letá smůla a že jsem se mýlil. A nebo najdeme jiné řešení, které vůbec s cm a kg souviset nebude. Třeba tomu bude chybět jen ten Chytil...

        Já tomu sice nevěřím a snažím se to podepřít argumenty, ale vůbec bych nikomu neupíral slušně vyjádřený nesouhlasný názor.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          japoko     před 12 měsíci 15.05.2023 16:33 |  
          2 3

          V žádném případě neupírám nikomu právo vyjádřit nesouhlasný názor! Jen jsem vyjádřil údiv nad pohnutkami, které v tomto konkrétním případě nesouhlasný názor formulují! A to je, myslím, rozdíl!
          Protože jen kriticky objektivní posouzení způsobu, jakým jsme opět přišli o titul, Slávii posunou vpřed!

  6. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    IJS     před 12 měsíci 15.05.2023 15:11 |  
    6 2

    Asi musíme souhlasit s Alanorovým hodnocením. To jak s hodnocením příčin porážky, tak s hodnocením jednotlivců. Hodnocení porážky a vůbec herního projevu mužstva bych nechal po sezóně, i když nepopírám, že je pravdivé. K jednotlivcům. Nasazení Traorého s Provodem do středu zálohy byl asi záměr jak čelit výškové převaze. Ale herně se to hrubě nepovedlo. Fakt nechápu, že tam nedali Jakuba Hromadu, který by držel s Oscarem střed zálohy jako koncem podzimu. Jinak sestava podle očekávání. Těžko se dalo čekat, že jsme schopni prolomit "autobus" Sparty, když jsme to nedokázali v Teplicích, Budějkách a jinde. A to nemluvím o domácí remíze s Hradcem, která nás stála titul. Za tím si stojím! K mému překvapení jsme si nějaké šance připravili a dali i 2 branky. To by mělo k výhře stačit, ale ty zmatky při bránění a Sparta využila vlastně všechny šance... Už jsem jsem trochu alergický na názory JiT " Musíme vyhrát všechny zbývající zápasy" , protože je to vždy (!) křeč k prvnímu gólu a ten většinou dostaneme my...

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      rfslavia     před 12 měsíci 15.05.2023 15:44 |  
      13 1

      na hlasky typu ze musime vyhrat vsechny zbyvajici zapasy bych daval pokuty, neni v liberci nebo na zizkove, kde muze spekulovat ze bod z venku je dobrej, je ve Slavii

      a jeste bych dodal, ze tim, ze bude stavet do rozhodujicich zapasu hrace co celou sezonu sedel na lavici (traore) nebo hrace totalne mimo formu (provod) co zalohy to vyzniva celkem jako oxymoron


      Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2023 15:47) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      žbl68     před 12 měsíci 15.05.2023 18:34 |  
      1 2

      3,14% - maximálně 4%

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      jose01     před 12 měsíci 15.05.2023 19:12 |  
      2 2

      Priske prostě postavil taktiku která na nás seděla jak pověstný hrnec víte na co? Přece nebude hrát stylem, kterým je smeteme, je spíš naše ostuda, že i tak nám dali tři branky. Kolik jsme to meli golovek?

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Flame     před 12 měsíci 16.05.2023 16:25 |  
      0 1

      Tak nevím, za co mi dávájí mínusy, snažím se brát věci se sarkasmem a s humorem, snad to příště pochopíte.

      Ale vážně, jízda sralty je stejná jako loni plzeň.

      Včetně té nepenalty, přesně jí popsal quelhar, loni pískl polák plzni penaltu za dotyk zády Oscara do slováka a komentátoři i novináři ticho, stejně jako dnes.

      Naopak, když nám někdo připískne, je to aféra jako hrom.

      Mám obavu, že Taškář(jehož jméno se nesmí vylovit) si vzal z loňského roku příklad, udělal si radost a Berbr, Verze 2.0 to vždycky pokryje.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Simis     před 12 měsíci 15.05.2023 16:08 |  
    5 4

    Asi bych nesouhlasil s tvrzenim, ze se nepracuje tak dobre, jako ve zlatych letech. 1. Kazdeho trenera po nejake dobe maji souperi do urcite miry precteneho 2. Pri nastupu do funkce JIT zdedil tym s radou skvelych hlavickaru (Skoda, Soucek, Frydrych, Deli, Ngadeu), pamatuji si, ze v minulosti to take ne vzdy byla herni hitparada, ale kazda nase standartka znamenala pro soupere obrovske ohrozeni a spoustu zapasu jsme tak i rozhodli.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 15.05.2023 16:14 |  
      10 3

      Ale to je právě významná součást té "ne tak dobré práce". Že z týmu výborných hlavičkářů systematicky uděláš s nadsázkou tým trpaslíků, ale jiné efektivní řešení pro střílení branek a bránění, které by tuto změnu ospravedlnilo, nenajdeš.


      Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2023 16:15) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Slávista 51     před 12 měsíci 15.05.2023 17:00 |  
        3 1

        BUDE STAČIT,
        když při takovém držení míče, přestanou " hrát házenou " a budou střílet na branku soupeře, téměř z každé možné příležitosti - něco se ujme, nebo bude možnost dorážení míče.
        Tak padá hodně gólů, jak je vidět z evropských lig.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        utrzeny_ze_retezu     před 12 měsíci 15.05.2023 17:14 |  
        2 1

        tak mi hlavně máme špatné standardky a navíc moc nestřílíme. Pořád se nejvíc snažíme o to dát gola kombinací až do brány a to se do betonu většinou nedaří.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          Ferguss     před 12 měsíci 15.05.2023 19:01 |  
          3 0

          Ono se stačí kouknout na rozcvičku. Střelba to je velký špatný. Podle mě se nedostaneme přes 50% úspěšnosti. A to se střílí v klidu bez obránců. Kromě hlavičkářů chybí někdo jako Hušby, Stoch nebo Stanciu. Kdo se nebojí a umí vystřelit z delší vzdálenosti.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          Martin 58     před 12 měsíci 15.05.2023 19:43 |  
          2 1

          Další mýtus. Ve standardkách jsme určitě byli ještě před pár koly nejlepší v lize, teď statistiku neznám, ale moc změn se tam určitě neudálo. Úspěšná standardka přeci neznamená, že se vstřelí gól hlavou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Martin 58     před 12 měsíci 15.05.2023 19:39 |  
        6 1

        Alanore, zase to úplně nepřehánějte, V posledních zápasech byli na hřišti Olayinka, Jurečka, Schranz, Provod, Ogbu, van Buren, Jurásek a navíc v záloze skvěle hlavičkující menší Oscar. Myslím, že jako o trpaslících se nich mluvit nedá,

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Steevee     před 12 měsíci 15.05.2023 17:33 |  
      7 1

      V domnění, že píšeš obhajobu Trpiše, píšeš jeho obžalobu...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    verpánek     před 12 měsíci 15.05.2023 17:14 |  
    14 4

    Ohledně Priskeho bych nesouhlasil. Co píšeš, by platilo pouze za předpokladu, že hluboký blok je jednou z jeho strategií, kterou podle potřeby střídá s ostatními. On ale i v rozhovoru přiznal, že je mu tahle hra proti srsti a že to bylo jednorázové řešení pro tento zápas. On se snaží učit Spartu nějaký styl celou sezonu, ale v rozhodujícím zápase té svojí hře nevěří dost na to, aby ji hrál. Je to proto, že se ukázalo, že když Priske i Trpišovský hrají svojí hru, tak má Trpiš navrch. A protože Priskemu jeho hra opakovaně proti Slavii nefunguje, tak okopíroval taktiku horších týmů ze spodku tabulky. Mimochodem, Sparta ten hluboký blok zase tak dobře nehrála, protože byla ráda za dva inkasované góly (viz tyč Provoda). Kdyby Slavia měla takhle úspěšnou ofenzívu proti všem hlubokým blokům, tak s odstupem vede tabulku, protože dva a víc gólů dostane od málokoho. Sparta byla oproti ostatním týmům s touhle taktikou lepší vepředu díky vyšší individuální kvalitě, spoléhala na standardky, které jí skvěle vycházely. Ze hry toho moc neměli. Takže sice Priske zaslouží uznání za realistické zhodnocení situace a schopnost změny, na druhou stranu to byla tak trochu z nouze ctnost. A pro český fotbal je rozhodně špatně, že taková taktika vede k úspěchu. Pak všichni trenéři vidí, že ani Sparta nemá odvahu hrát se Slavií otevřeně, když jde o hodně, a že se jí to vyplatí. Budou tak mít o důvod víc hrát totálního zanďoura a spoléhat na standardky nebo náhodné góly.

    Samozřejmě Slavia se musí naučit se s tím lépe vypořádat, jiná cesta není. A že neumí hrát proti bloku? Oproti minulým sezónám se Slavia výrazně zhoršila ve venkovních zápasech, ale současně se zlepšila v těch domácích. A není to tím, že by do Edenu všichni jezdili hrát otevřený fotbal, zatímco doma hráli v hlubokém bloku. Je možné říct, že v Edenu jsou fanoušci a lepší terén, ale to tak bylo vždycky, takže tím se to zlepšení nevysvětluje. A že venku je terén horší a přemotivovaní soupeři, ale to tak taky bylo vždycky, takže to nevysvětluje zhoršení. Je normální, že týmy hrají lépe doma než venku, ale takový rozdíl vysvětluje problém v hlavě - ostatně proč má Slavia třeba venku o tolik horší soubojové statistiky (mluvil o tom i Trpiš)? S tím souvisí i to, že se nedaří otáčet zápasy, když dostaneme první gól.
    Mimochodem, Dobiáš říkal před minulým derby, že Slavia a Sparta hrají na jaře zhruba stejně dobře a že Slavia má podle xG dokonce lepší defenzívu, ale dostává ve venkovních zápasech víc gólů. Proč? Je to vše od individuálních chyb po nepravděpodobné góly. Jaká byla třeba pravděpodobnost, že Kušej trefí životní gól zrovna proti Slavii, když předtím nedával daleko větší šance? Nakonec Slavia dostala celkově méně gólů než Sparta. A v útočné fázi na jaře Sparta dávala více gólů, než by odpovídalo xG, nadproduktivní byl hlavně Čvančara. Ale i tak dala celkově Slavia víc gólů než Sparta.
    Nemyslím, že by to Slavia vůbec neřešila, ale ne zcela se řešení dařila. Například Ewerton je zcela odlišným typem hráče proti ostatním, ale moc se neprosadil. Takže samozřejmě se stala řada chyb a je třeba spoustu věcí zlepšit, ale navzdory všem potížím s obranou a produktivitou nelze říct, že by ani jedno nefungovalo. Problém je v nevyrovnanosti. To bylo vidět i v Konferenční lize. Ve skupině jsme měli slabší týmy a podle útočného i obranného xG jsme patřili mezi nejlepší týmy v soutěži, takže to vypadnutí byla statistická anomálie. Ale odráželo to problémy, o kterých píšu výše.

    A na závěr ještě jedna věc. K prohospodaření náskoku musí být dva. Jeden musí hodně ztrácet a druhý hodně získat. Sparta šla nahoru díky tomu, že jí skvěle vyšla volba trenéra a asistenta, a povedly se některé příchody (Sorensen, Kuchta atd.). A hlavně na jaře jim vycházelo skoro všechno, dostali se do laufu, dařilo se jim to urvat, když nehráli dobře, párkrát měli i štěstí. K tomu i příznivé vnější okolnosti - o rozhodčích se toho napsalo dost, a třeba Kuchta by tam nebyl, kdyby nebyla válka na Ukrajině a hráči z Ruska nebyli uvolněni. Kdyby k tomu nedošlo (nebo dokonce kdyby šel do Slavie), vypadala by tabulka asi trochu jinak.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 12 měsíci 15.05.2023 17:15 |  
    13 1

    Ač sparta se dostala za půlku asi tak pětkrát a balón měli pod kontrolou jen v pětině utkání, tak i přesto faulovali méně často než my. Přitom my jsme ty fauly dělali okolo šestnáctky a darovali soupeři poměrně zadarmo to, v čem je jejich síla. Často ty fauly z naší strany byly úplně zbytečné a z ničeho se dostali ke standardce, stejně jako pak se z ničeho dostali k penaltě. Taky měli více střel na bránu, což je smutný.

    Chyba byla za mne i u opatrnosti se střídáním, Traoré měl jít dolů s Provodem již v poločase, abychom zkvalitnili střed pole, kde sparta byla slabá a v početní nevýhodně. Místo toho jsme tam dali jen Lingra a stále lpěli na centrech ze stran.

    S hodnocením u hráčů souhlasím. Kolář má poslední týdny horší období a nepodrží, což je v závěru sezóny klíčové, kde si nemůžeme dovolit ztrácet. Ve finále poháru jsem si myslel, že by mohlo dojít ke změně v bráně. Nestalo se, ale naštěstí se ho (ještě) drželo štěstí jako proti Hradci, kde si málem připsal vlastňák.
    Před zápasem jsem bránil zařazení Traorého do základu už s ohledem na pohárový zápas, kdy to od něj nebylo zlé, ale tento se mu nepodařil. Ač dle mého přesluhuje už druhým rokem, měl by si to i hráč sám uvědomit a následovat Hovorku s koncem kariéry, protože se obávám, že někteří v týmu by mu byli schopni nabídnout novou smlouvu.
    Provod po zranění střídá průměrné a podprůměrné výkony, takže mne vůbec nepřekvapilo, že tentokrát to vyšlo na ten podprůměrný. Hostování se mělo řešit loni v létě či zimě. Jsem velice zvědav, co bude s Provodem v létě. Stejně jako třeba proti Hradci nerozumím, že vydržel na hřišti tak dlouho, proti Hradci odehrál dokonce celý zápas.

  10. Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Myšák     před 12 měsíci 15.05.2023 17:35 |  
    2 10

    Co jsem vám chtěl říci, už udělali kamarádi přede mnou. Myslím, že nám víc bude slušet EL, než LM. Nerad bych, abysme dopadli jako Plzeň v LM.
    Musím vás všechny pochválit, velice příjemně jste mne překvapili, čekal jsem obrovskou vlnu histerie na rozhodčího a na VAR a ono nic! Jsem tu správně na tom správném fóru???

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      mig52     před 12 měsíci 15.05.2023 17:52 |  
      9 3

      No, naposledy jsme se v KL také moc nevytáhli. Spíše to byla, vzhledem k soupeřům ve skupině, pořádná ostuda!

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Myšák     před 12 měsíci 15.05.2023 17:56 |  
        0 4

        No, a jak bysme potm dopadli v LM?

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 12 měsíci 15.05.2023 18:22 |  
          8 0

          Asi bychom taky nepostoupili ze skupiny, ale měli bychom na účtu o pár stovek miliónů Kč víc. Proto za mne LM > EL. Jelikož máme slušný koeficient, tak bychom šli ze třetího koše, což při troše štěstí ti může zajistit o něco hratelnější los a třeba i postup do EL z třetího místa.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      žbl68     před 12 měsíci 15.05.2023 18:33 |  
      1 0

      koukni na možný los předkol EL ...

  11. Hodnocení se Spartou

    rybarmirek     před 12 měsíci 15.05.2023 17:37 |  
    9 3

    Zdravím všechny příznivce.Po dvou dnech už jsem to částečně vstřebal a usoudil, že je to jen fotbal,ale musím alespoň trochu přispět k diskusi.S hodnocením naprosto souhlasím a to ve všech bodech,nebudu kritizovat trenéry,nevidím hráče na tréninku,jen chci říct, že se mi poslední dva roky zda nás realizační tým nepoučitelný.Jak už zde bylo mnohokrát napsáno, potřebujeme ještě jednoho kvalitního stopera,útočníka oba vysoké .To jak nás bolševik porazil s držením míče okolo 30 procent,je ostuda naše,taktika nám evidentně nevyšla,včetně sestavy,to ostatní jsme si zapříčinili sami,zbytečnou kritikou a posranosti nazývat věci pravými jmény.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 12 měsíci 15.05.2023 17:37 |  
    9 1

    Trochu zápas blbec s extra blbým koncem. Bohužel těch zápasů blbcu bylo víc, což už asi nebude úplně náhoda. Možná bude lepší je tak nenazývat.Musime spíš věřit , že se z toho realizák poučí i když to už jsem říkal vloni. No zbývá nám opravdu jen v to doufat. Jedná věc je dle mého špatně a to, že jsme v moc hodní, Jindra furt chválí rozhodčí a soupeře, že si to zasloužili, hovno si chátra zasloužila, nejsem přesvědčen o tom že by se ta pentle piskla na druhé straně,protože v zákulisí je taky něco špatně o tom jsem přesvědčen. Tvrdík je až moc diplomaticky na můj vkus. Po odchodu Nezmara a varování pro Bílka jsme v tomto jalovy na rozdíl od bídy.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    martyni (přítel SN)     před 12 měsíci 15.05.2023 17:41 |  
    20 7

    No.. můj názor je tradičně trochu jiný. Podle mě je omyl se domnívat, že hrát proti dobře organizované obraně na vápně je jednoduché a my jsme špatní, pokud se to někdy nepovede. A jsem rád, že se JiT pokouší uspět fotbalem, ne nakopávanou a betonem. Podporuju to, i když to není záruka úspěchu a Mourinho ať si říká co chce. Zadruhý si myslím, že důvodem prohry nebyl náš slabý výkon z hlediska kreativity, pokud jsme dokázali dát 2 branky, nepřijde mi to špatné. Jasně, mohli jsme si vytvořit víc šancí. Provod a Traoré hráli jednak kvůli výšce jednak kvůli tomu, že Lingr, Zafeiris a Ševčík nebyli 100% připraveni, to přece všichni vědí, ne? Příčinu porážky vidím ve dvou věcech: 1) Neuhlídali jsme standardky, pokud spartu přehráváme, tohle byla jejich jediná šance a my jsme to nezvládli, částečně kvůli hloupým faulům, částečně kvůli smůle před druhým golem; 2) výkon VARu, nechat penaltu za faul Ogbua a neintervenovat při faulu na Jurečku je prostě hanebnost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      pehacko     před 12 měsíci 15.05.2023 17:46 |  
      19 2

      O vyhre a prohre nekdy rozhoduje strasne malo a pak staci, kdyz jde nekdo vic nez stesticku naproti. Jeste o polocase jsem si rikal, ze to Cerny piska slusne, ale delal presne to co ma delat. Ve stredu pole piskal slusne, ale kolem vapen a uvnitr byl nejlepsi hrac rudych

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Myšák     před 12 měsíci 15.05.2023 17:53 |  
      1 4

      Co je štěstí??? Muška jenom zlatá!!! A to nám chybělo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        žbl68     před 12 měsíci 15.05.2023 18:32 |  
        1 0

        myšák vzývá mušku .... to jsou věci :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      rakusan     před 12 měsíci 15.05.2023 18:25 |  
      4 0

      A na VARu byl Petřík, kterého jsme téměř lynčovali, že nám přál v poháru se Zlínem asi před 2 lety. Tak nám pro jistotu nepřál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Martin 58     před 12 měsíci 15.05.2023 19:28 |  
      4 3

      Potvrzuji. Toto jinak velmi akurátní Alanor úplně ignoroval. Už jsem to psal, ale musím znovu zopakovat. Dva perektně vykombinované góly, 2 kolmice, kterými jsme se dostali do příležitostí, které po zákrocích Spartťanů měly být realizovaný pokutovými kopy. Jasná šance Jurečky, kterou chytá Kovář a příležitost van Burena, který se neuměl do střely z otočky náležitě položit. V principu mi to proti takhle zakopané obraně nepřijde málo a nevypovídá to o tom, že bychom si s autobusem nebyli schopni poradit. Mnohem horší byla nesoustředěnost obrany. I tak bychom Spartu pravděpodobně porazili, pokud by rozhodčí jasné penalty nařídil (právě vyšlé komuniké tzv. komise rozhodčích nemá, s ohledem na její předcházející reakce v posledních kolech, žádnou relevanci). Pak by byl zápas nejspíše hodnocen tak, že skvělá Slavia si poradila s letenským Gigaautobusem,

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Martin 58     před 12 měsíci 15.05.2023 19:33 |  
        3 0

        Dole mně ještě někdo upozornil na Provodovu střelu do tyče. Sedm příležitostí, to není neprostupná obrana.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    dalislavista     před 12 měsíci 15.05.2023 18:09 |  
    14 2

    Zajímalo by mě, jestli si nevede někdo statistiku, kolik Černý proti nám už zapískal penalt a jestli něco pro nás.
    A to samé se Spartou.
    Pokud si dobře pamatuju, začal pískat nás s Ostravou a hned 2 pentle proti nám a byl za hvězdu, že se nebál písknout proti Slavii, maladěc! Z těch 3 derby další 2 proti nám, ze tří, co měl pískat pro nás -nic.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 12 měsíci 15.05.2023 18:18 |  
      15 2

      Jednu statistiku jsem někde pochytil a to že po 90 minutě kopalo penaltu od začátku ligy jen asi 5 týmů. Za to rudá bída to teď kope každý zápas. Tedy po návštěvách zmrdečka danečka u černoprdelníků.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Myšák     před 12 měsíci 15.05.2023 18:20 |  
      3 3

      Tady nejde o to kolik, ale jestli byly v pořádku?

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 12 měsíci 15.05.2023 18:33 |  
      6 0

      2021/22
      Baník 3:3 Slavia - 2x penaltu kopal Baník
      Slavia 4:0 Pardubice - penaltu kopala Slavia
      Slavia 5:0 Jablonec, Slovácko 0:1 Slavia - bez penalt

      2022/23
      sparta 3:3 Slavia - penaltu kopala sparta
      sparta 3:2 Slavia - penaltu kopala sparta
      Slavia 4:1 Zlín, Slavia 5:1 Jablonec, Slavia 2:1 plzeň - bez penalt

  15. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    vršek     před 12 měsíci 15.05.2023 18:25 |  
    24 2

    Nerozumím tomu proč v hodnocení Douděry a Jurečky není ani zmínka o tom, že po zákrocích Krejčího a Kováře na jejich osoby jsme měli kopat dvě penalty, obě byly dle dostupných záznamů 100% a že nebyly odpískány není vinou hráčů, oba dva to udělali skvěle, ale neskutečnou špínou, kterou se letošní "spanilá sparťanská jízda" plná penalt pro rudou bídu a po sobotě už i plná neodpískaných penalt a vyloučení jejich hráčů jen hemží.
    Douděra i Jurečka minimálně o známku více!

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Slávista 51     před 12 měsíci 15.05.2023 19:25 |  
      9 2

      A Krejčí ?
      Takové nesportovní chování - se jinde odměňuje postupně žlutými kartami/2 = červená !

  16. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    žbl68     před 12 měsíci 15.05.2023 18:30 |  
    4 0

    celkově souhlas tak na 50% ... někde je málo (Schranz-5) jinde moc (Lingr-5) ... zápas kdy je diametrální převaha na míči a .... souhlas s Kolářem - byl byto zákrok snů a zákrok ze sezony snů .... ani jedno se nekonalo
    ted porazil plže ... a držet palce zeleným kapsoidním zvířatům ... jde jim o evropu, ne ? :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Slávista 51     před 12 měsíci 15.05.2023 19:21 |  
      0 0

      NO PRÁVĚ
      a to i o stadion.
      Zálusk na to místo mají developéři - kanceláří ve Praze, je málo, že !

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        žbl68     před 12 měsíci 16.05.2023 08:14 |  
        0 0

        nas*at zhluboka loperům ... ale o tom se mluví už min. 10-15? let - to jsem někdě viděl první studie - když jsme řešili něco kousek vedle ... :-)

  17. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    SKEP     před 12 měsíci 15.05.2023 19:28 |  
    2 0

    Mnozí hořekují, že po odchodu člena KLK J. Nezmara patříme v zákulisi do smečky slabších psů. Víc než Nezmar nám ale chybí někdejší smlouva mezi FAČR a společnosti CEFC. To byla, panečku, v kuloárech síla! Dolfi s Krulou hráli druhé, respektive třetí housle.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      damade     před 12 měsíci 15.05.2023 22:14 |  
      5 5

      Hrozně nenávidim tuhle mentalitu. Víte kdo byl v zákulisí silnej pes? Slavoj Vyšehrad. A víte kde je dnes? Snad někde v pátý lize a taky před soudem, kde mu hrozí téměř milionová pokuta. Díky bohu za to, že u nás už Nezmar nepracuje a že tu naštěstí nestihl udělat tak velkej bordel, aby Slavii dostal před soud. Další logický krok by měl být buďto vyhazov, či velmi ostrá domluva Jirkovi Bílkovi a definitivní konec všech nekalých, protiprávních či protiřádných praktik ze zákulisí. Šádek s Krulou ať si dělaj co chtěj, u těch mi je to, jestli skončej v poutech, celkem u prdele, ale my se k nim nemůžem pridávat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        wimpy     před 12 měsíci 15.05.2023 22:28 |  
        10 1

        Nikdo na světě nemůže vyhrávat, pokud si s ním v zákulisí vytíraj. A pokud se v zákulisí rozhoduje tak, jako se rozhodovalo letos, je úsměvné chtít se od toho distancovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          damade     před 12 měsíci 15.05.2023 22:41 |  
          5 0

          Pokud naše vedení ví o protiprávních praktikách v záklusí, tak neni nic lehčího, než podat trestní oznámení. Rozhodně ale nemužem ohrozit budoucnost klubu tim, že se budem chovat jako ti ostatní.

          • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

            wimpy     před 12 měsíci 15.05.2023 22:49 |  
            7 1

            Aby mělo smysl podávat trestní oznámení, nestačí to vědět, museli by mít důkazy. A pokud není důkaz ani to, že majitel klubu navštěvuje o přestávkách nevydařených zápasů kabiny rozhodčích, neumím si je ani představit. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Monarchie     před 12 měsíci 15.05.2023 19:44 |  
      7 2

      Už to nemá smysl řešit, druhý rok po sobě závěr nevyšel. Křéťa si udělal pořádek..

      V rozhodujícím zápase je to o hlavě a musím uznat, že bída hrála chytřeji. Výkony a sestava jdou za Jindrou, máme také smůlu, kdyby hrál Oli, vyhráli bychom, tyhle zápasy umí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Quentin     před 12 měsíci 15.05.2023 20:42 |  
      24 0

      Toto je z článku na lžidnes:

      Slavia se dožadovala penalty dvakrát v první půli, v obou případech si ale rozhodčí počínali správně. V 38. minutě hrál domácí brankář Matěj Kovář před kontaktem s Václavem Jurečkou nejprve míč. Čistý byl rovněž o šest minut později Krejčího zákrok na Douděru. Asistent rozhodčího následně chybně odmával ofsajd Slavie, nicméně míč by i tak měla pod kontrolou Sparta.

      Nevím, jestli to je vyjádření komise nebo formulace autora článku, ale přesně to ukazuje tu faleš a možnost otočit kormidlem tam, kam je potřeba. Já v dostupných záběrech rozhodně viděl zpracování míče Jurečkou, Kovář ho pak zboural. Zákrok na Douděru minimálně k přezkoumání, o které se nikdo nepokusil. Tady asi Douděrovi nepomohla pověst stimulanta. Nechci brečet, ale prostě neumím překousnout to, že na jedné straně je obrovská snaha penalty ve prospěch Odpadů obhájit a přikrýt, na straně druhé všechno sfouknou jak svíčku. A to zdaleka nemyslím jen naše poslední utkání. Je to hnus, ten Křetínského padesátník byla fakt investice roku...

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Lantenac     před 12 měsíci 15.05.2023 23:49 |  
        13 0

        To jsem neměl číst. Ta "zdůvodnění" jsou na tom všem to nejšílenější. Evidentně se dá obhájit cokoliv jakkoliv. Cítím z toho nasrání a zároveň bezmoc. Komise fakt přikryje (skoro) všechno, i když si při tom protiřečí.

        Pro srovnání:
        ve stejném kole v zápase Brno-Pardubice penalta na Alliho. Zákrok velmi podobný nefaulu na Douděru.
        Stejně kolo, Jablonec - Ostrava, Letáček fauluje stejně jako nefauloval Kovář.

        Když rozhodčí dělali chyby, měl jsem k tomu větší pochopení než k tomuhle systematickému překrucování výkladu pravidel.

  18. SESTAVA KOLA

    Slávista 51     před 12 měsíci 15.05.2023 19:58 |  
    0 0

    Sport.cz

  19. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    mirda     před 12 měsíci 15.05.2023 20:14 |  
    12 4

    Tak ta hranice mezi úspěchem a neúspěchem je velice tenká. Kdyby s Hradcem Mick v nastaveni trestuhodně nespálil stoprocentní šanci, věřím, že by bylo vše úplně jinak. Ale těžko chtít titul, když že šesti jarních venkovních zápasů jsme vyhráli pouze dva, a ani v těch jsme nebyli lepším týmem.


    Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2023 20:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      IJS     před 12 měsíci 15.05.2023 22:59 |  
      8 1

      Přesně tak! Zápas s Hradcem to vše zlomil. Povinná výhra by nám zajistila toto derby v Edenu a měli bychom před zápasem 1 bod náskok a lepší postavení po základní části. Proto mi hodně vadil po zápase názor JiT "Pro nás se nic neděje. Musíme vyhrát zbývajících 5 zápasů!" Všichni víme, jak to bylo nereálné!

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Lantenac     před 12 měsíci 15.05.2023 23:23 |  
        1 1

        Náskok bychom neměli, ale měli bychom výhodu domácího prostředí a při případné remíze v derby bychom pořád vedli. Ten zápas s Hradcem (hlavně špatný výkon víceméně 90 minut, ale i neproměněná tutovka v nastavení) + konec paralelního utkání v Liberci byly podle mě zásadní. Já jsem si na tribuně uvědomil, že najednou ztrácíme dva body, derby hrajeme venku a Sparta může jednou remizovat a stejně si to uhraje.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    dauby     před 12 měsíci 15.05.2023 23:17 |  
    4 18

    Špatné hodnocení a vrchol Tvého alibismu. Nejdřív rozumně zhodnotíš slovně a pak dáš průměrné známky? Hráli jsme těžce podprůměrně. Za co proboha dostal Traoré čtyřku? Hrál mizerně a zavinil hloupým faulem první gól. Za mě známka 2 a může být ještě rád. A Provod za 4? Hrál hrozně. Sorry, ale asi hodnotíš úplně jiný zápas než jsem viděl já.


    Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2023 23:18) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      IJS     před 12 měsíci 16.05.2023 11:41 |  
      1 0

      Reaguješ ještě podle vlivem emocí?! Já si myslím, že jsme až tak špatně nehráli a ber v úvahu, že vždy je druhé straně soupeř, který chce taky vyhrát! Spiš než samotné známky jednotlivcům, bych hodnotil taktiku. Opět jsme hráli s nezajištěnými stopery a opět se soupeř dostal za obranu! Může to zkoušet v zápase třeba 20x neúspěšně ( viz. Kuchta ), ale jednou se to povede ( viz. vyhraná hlavička Zeleným a najednou volný Mabil ) a hned je šance, na kterou my čekáme před "autobusem" celý zápas. Ale to by bylo na dlouho....

  21. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Ontko     před 12 měsíci 16.05.2023 01:16 |  
    16 1

    Zdravím všechny, z hodnocením v podstatě souhlasím až na 2 věci. Za prvé nesouhlasím s tím, že bod by pro nás nic moc neřešil. Po včerejší remíze klokana se Slováckem je jasné, že oba kluby budou o 4. místo bojovat do konce. A oba budou hrát s rudými, Slovácko dokonce doma. Pravděpodobnost, že rudý někde body ztratí tu je a není malá. Navíc Plzeň má na rudé pifku po tom jejich posledním zápase, jak se jim vysmáli na netu. Takže kdybychom remizovali, byli bychom pořád reálně ve hře. To si měli všichni uvědomit, a na konci zápasu nebláznit. Asi to v těch emocích nešlo. A za druhé nesouhlasím se 6tkou pro Ševčíka. Nechápu za co? Dobře nahrál na gól, ale jinak je to právě Ševčík, co dělá z naší hry házenou. Navíc je pomalý a od toho zranění na podzim se bojí chodit na plno do soubojů. Asi se bojí o nohy. Jinak ale dobré hodnocení. Ještě jedna věc. Myslím si, že po téhle sezóně končí Příhodovi mandát v čele komise. Bude se potvrzovat Příhoda nebo volit nový předseda a ten si sestaví svoji komisi. Opravdu mě zajímá, jaký názor projeví Slavia a koho podpoří. Příhodova komise pracuje 2 roky a my jsme 2 roky bez titulu a vždycky po hodně divných rozhodnutích sudích a divných penaltách písknutých ve prospěch budoucího mistra ligy (loni Plzeň, letos rudý). Já nějak nevidím jediný důvod, proč ho podporovat…

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Malvin     před 12 měsíci 16.05.2023 09:09 |  
      5 1

      S nepodporou Příhody absolutní souhlas.
      Ten ohýbá pravidla velmi zkušeně a ani se u toho nečervená.

  22. CO FURT BREČÍTE, ŽE NEBUDE

    Slávista 51     před 12 měsíci 16.05.2023 05:37 |  
    2 4

    titul už druhý rok za sebou/ještě není konec !
    Taková Barca - letos získala titul po 4letech, co tam asi říkali celou tu dobu fanoušci ?

    • Re: CO FURT BREČÍTE, ŽE NEBUDE

      rfslavia     před 12 měsíci 16.05.2023 07:08 |  
      2 4

      co by rikali, barca je v prestavne a bez penez (relaticni pojem v jejim pripade), ma v lize real s atletikem...s neefektivni prekulovanou xavi skoncil, bude to umet i nas strateg?

  23. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    George (přítel SN)     před 12 měsíci 16.05.2023 06:00 |  
    4 6

    Pořád není konec, věřím Plzni a Slovácku i Bohemce, že je o body oberou....je to mission impossible, ale dokud je naděje, je potřeba věřit...

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Slávista 51     před 12 měsíci 16.05.2023 06:48 |  
      3 0

      A kdyby se to oběma, povedlo
      penaltami v prodloužení -
      to by byla pro Spartu medicína !

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      davy     před 12 měsíci 16.05.2023 09:27 |  
      3 0

      Při vzpomínce na rok 2008 lituji, že už za Spartu nehraje Řepka. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Mijk     před 12 měsíci 16.05.2023 10:55 |  
        8 1

        Hlavní rozdíl je v tom, že přestože i letos mají v sestavě psychopatickýho retarda, tak nikdo nemá koule mu dát červenou, takže i kdyby v příštím zápase hodil někomu balón do ksichtu a nadal rozhodčímu do čuráků, odnese si za to žlutou kartu..

  24. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    lukas6novak     před 12 měsíci 16.05.2023 07:26 |  
    10 0

    To že proti autobusu máme problém je pravda, ale v derby dala Slavia 2 góly ze hry. A všechny 3 inkasovala po standartních situacích. Takže já bych řekl že hra nebyla vůbec špatná (žádný galapředstavení ale fungovalo to) ale problém byly standartní situace. Takže vlastně když už jsme dokázali přijít s něčím co alespoň nějak fungovalo proti autobusu tak vyhoříme v jiné disciplíně

  25. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    ervin     před 12 měsíci 16.05.2023 08:39 |  
    7 8

    Přiznám se že po zveřejnění sestavy Jsem telku vypnul a derby po padesáti letech neviděl. Traoré a Provod v základu to opravdu ne. Čekal jsem Hromadu a M. Juráska nebo Lingra kteří jsou podle mě rychlejší a tvrdší. Chápu že je potřeba některé hráče nechat zahrát ale v zápase o vše?

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      japhy     před 12 měsíci 16.05.2023 10:59 |  
      3 1

      Tohle se mě asi nestane, ale chápu. V kritické fázi sezony jsme nuceni sledovat v podstatě odepsaného (při vší úctě) Traorého a Provoda, který je jen svým stínem. Jeden tam je zřejmě jen z důvodu magie, druhej alespoň kvůli eliminaci íqoně.
      Jindra už poněkolikátý kvůli jednotlivosti zabil celek. Vím, že Provod měl hezkou asistenci MvB proti Klokanovi a teď krásně penaltově vysunul Douděru, jinak je na něj ale tristní pohled. Pomalej, slabej, nevěří si, tudíž hraje extrémně na jistotu, dostat se z obrany rychle do útoku úplně odmítá. Sice mě štve, ale nemám mu to za zlý - dlouhý zranění, návrat se nepovedl, bůhvíco se k tomu ještě přimotalo. Stane se, ale člověka v tomhle rozpoložení prostě nechceš vidět v závěru ligy v základu. A když, tak ne v kombinaci s Traorém.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        rak (přítel SN)     před 12 měsíci 16.05.2023 15:23 |  
        2 0

        Provod v předešlých utkáních uhlídal Krejčího. Potřebovali jsme někoho vyššího. Traoré tedy už raději ne. Své si odehrál, dal jeden nezapomenutelný gól, i některé další, ale z toho se věčně žít nedá.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Srdcar114     před 12 měsíci 16.05.2023 09:50 |  
    3 3

    S hodnocením souhlasím. Škoda,že jsme nevyhráli doma s Hradcem.Kdybychom vyhráli,hráli bychom se Spartou doma,což by nám vyhovovalo. Druhým problémem je to,že jsme nevyhráli řadu zápasů venku.Kdyby ano,bylo bychom o několik bodů před Spartou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Alvop     před 12 měsíci 16.05.2023 11:31 |  
      0 7

      .. vážně?

  27. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Kikoriki     před 12 měsíci 16.05.2023 10:21 |  
    32 0

    Přátelé, kamarádi. Vše už v diskusích padlo, takže nepíšu nic nového. Jen se trochu potřebuju vypsat. Ze zklamání, ze smutku a ze vzteku.Tři noci jsou pryč a pořád to ve mě leží jako balvan. Titul je pryč....a celé to moje zoufalství jen násobí několik věcí. Je to už druhý rok po sobě, všichni cítíme, že určitě jsme měli lepší mužstvo i kádr (dokonce i naše dvojky na jednotlivých pozicích mají větší kvalitu než jiné týmy u áčka). Takže ten pocit, že jsme podruhé titul darovali někomu kdo hraje hůř (i když Plzeň loni nehrála hůř, jen buzerantskej fotbal)a je slabší mě drtí. V neposlední řadě to, že je to ta smradlavá Sparta a po jejich vylezení z kanálů je potkávám všude. Niukdy jsem se nikomu nesmál, nikoho neprovokoval, ale co jsem zažil dnes a včera v práci, to nemá obdoby. Nesoudnost, nafoukanost, arogance a ztráta pokory těch rudejch zmetků. Ale předpokládám, že jsme si to ty tři dny dali všichni stejně.

    K zápasu: umím si představit jak JiT říkal před zápasem: hlavně ne zbytečné fauly, aby nebyly standardky, bacha na propadlé nákopy a dlouhé auty a hlavně žádné skluzy ve vápně. No a přesně to se stalo. Sparta hrála přesně to co nám nevyhovuje, ale nehrála to dobře. To i Teplice to hráli líp. Dokázali jsme je překonat, byla tam i smůla (mohlo tam něco padnout a mohla být euforie, ta hranice je velmi tenká). Každopádně, nesmíme to nechat zajít do situace, kdy jeden zápas může rozhodnout o titulu. Tam se může stát cokoli.

    k sezóně: loni nás stál titul i nějaké objektivní věci - málo času na přípravu, pohárové jaro a hlavně absolutní neztrátovost Plzně. I tak lze říci, že jsme se o titul připravili sami. To letos je to z 99% jen o nás. Sparta nehrála líp než my, ale my jsme ztráceli. A nebylo to smůlou. Všichni vědí, která hra nám nevoní. Zajímavé je, že doma to umíme přetlačit a venku ne (psychika??. Nebyla to smůla, byl to trend a všechny zápasy stejné. Trenér změnil hru na 3 stopery a to bylo určitě trochu lepší, ale to že nám chybí Nico, výšková převaha a plán Bé, to víme všichni. Ví to i trenéři a pokud to trochu změní, budeme zase tam kde chceme být. Nechtěl bych nějak rozsáhlé změny, hrajeme hezký atraktivní fotbal (hlavně ne buzerantský fotbal Plzně), ale drobnosti, které nám pomůžou. A taky narovnat psychiku. Jak dostaneme gól nebo je to dlouho 0:0, tak začneme hysterčit, být v šoku, hrát jak blázni. Už dopředu vím, že zápasy neotočíme. Takže psycholog, správné doplnění kádru (jak už bylo psáno výše) a zúžení kádru (do 20ti hráčů). A zrušit ten zákaz střílení z 20ti a více metrů. (když hrajeme proti autobusu, tak můžeme vystřelit klidně 15x za zápas)

    Ke slávii: Já chodil už do starého Edenu, na Strahov, zažil jsem si tu hrůzu se skorosetupem. Jsem obecně šťastný, pokorný a velmi si vážím toho co máme. Nikdy nebudu brblat a v sobotu jsem zase na stadionu. Děláme to dobře, hrajeme hezký fotbal, dali jsme nejvíc gólů v lize, nejméně jsme dostali. Za posledních 5 let se změnilo všechno - k lepšímu. Nejen ve Slavii, ale v celém fotbale v Česku. Od fandění, chorea, přes rozhovory, tiskovky, názvosloví. Všechno ten Trpišák posunul kupředu. Takže to že Slávie udává tón celému Č. fotbalu je prostě fakt. Užil jsem si to, tolik radosti jsem zažil. A samozřejmě chci, aby to vydrželo ještě pár let. Je to opojné. I letost těch euforií bylo mnoho. Takže pojďme dát od příštího roku zase hattrick - ten mistrovský.

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Slávista 51     před 12 měsíci 16.05.2023 10:25 |  
      1 2

      Ještě není konec sezony/ligy.
      A i když to vyjde a Slavia bude mistrem ligy za sezonu 2022/23 - chleba lacinější nebude.
      Za to pivo bude dražší - tak jako tak !

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Alvop     před 12 měsíci 16.05.2023 11:31 |  
        6 9

        děkujeme panu premiérovi

        • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

          pehacko     před 12 měsíci 17.05.2023 16:30 |  
          5 5

          Tak nekde se na ty sekery co zatal tvuj guru bures vzit musi, samo se to nezaplatí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

            Alvop     před 12 měsíci 17.05.2023 17:21 |  
            1 7

            to ne, 50 miliard ukrajincům taky ne a proto je potřeba sebrat důchodcům. já s tím souhlasím. je potřeba platit více, aby bylo na korýtka skupiny kolem pana premiéra, co dělá vše skvěle. já mu fandím.

            • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

              pehacko     před 12 měsíci 17.05.2023 17:40 |  
              3 1

              A porad je podle tebe lavrov nejchytrejsi na svete?

            • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

              obiwan     před 12 měsíci 17.05.2023 22:40 |  
              4 2

              No jo, Ukrajinci...závidíš jim to, že mohli utéct z rozbombardovaný země, kterou rusáci přepadli?

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Alvop     před 12 měsíci 16.05.2023 11:15 |  
      3 4

      já myslím že to je skvěle vystiženo. kdo by si pomyslel v dobách temna, kdy jsme měli 4-4-7 po podzimu, že se budeme vztekat nad druhým flekem. Ale například já to snáším o mnoho hůř, než loni. tak kombinace naší nemohoucnosti se slabými týmy a prvoplánová tlačenice luder, jejichž fotbal nelze vůbec sledovat, protože to je zoufalství, tak to bolí sakra hodně. Jediné, co mne těší, že jsme jim nedali čuchnout ve vzájemných zápasech. pseudo penalty v nastavení 2x liberec, 1x plzen, 1x my plus pentle na slovácku taky před koncem, to mi nikdo nevymluví a nevysvětlí, že si to uhráli sami. neuhráli. ... myslel jsem si že nebudu nasratý, ale jsem.


      Komentář byl uživatelem upraven (16.05.2023 11:30) . Zobrazit původní komentář

  28. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    Borgetti     před 12 měsíci 16.05.2023 13:04 |  
    4 0

    Letošní sezóna, kdy výhra o 5 a více branek znamenala do dalšího utkáni ...
    ---
    Slavia - St. Joseph's 7:0
    => Hradec -Slavia 1:0
    ---
    Slavia - Pardubice 7:0
    => Slavia - Rakow 0:0/2:0pr.
    ---
    Slavia - Teplice 6:0
    => Slovácko - Slavia 1:1
    ---
    Slavia - ČB 6:1
    => Slavia - Ballkani 3:2
    ---
    Slavia - Bohemians 6:0
    ... 3:2

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Leksel     před 12 měsíci 16.05.2023 17:34 |  
      2 2

      Ty vysoký výhry holt budou pro nás kletba, to je zajímavý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        Borgetti     před 12 měsíci 16.05.2023 19:52 |  
        2 0

        Přesně to jsem si řikal taky. Už nechci aby si takhle vystřelili náboje.

  29. Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

    sarenec     před 12 měsíci 17.05.2023 08:13 |  
    5 5

    Už druhou sezonu jsme proj..bali náskok a to máme nejlepší mančaft v lize,vypadli jsme v pohárech v základní skupině ,tak jaká spokojenost se sezónou. Zase jsme druhý, hrajeme furt stejně.Chybí nám top gólman a top střelec. Co chyt Ondra někde navíc se dá spočítat na prstech jedný ruky, jestli vůbec a co nepočítám vyložené chyby( Hradec,Bohemka pohár),

    • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

      Slávista 51     před 12 měsíci 17.05.2023 10:29 |  
      2 3

      NO,
      přímo posvícení to není. Byly však daleko horší časy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo

        benny231     před 12 měsíci 19.05.2023 09:46 |  
        4 1

        Souhlasím, časy horší byly, dokonce i časy velice zlé. Každá sezona ale píše svůj příběh. A tahle je promarněná, Sparta na začátku a Plzeň na jaře měli tolik ztrát, že byl titul loženej.