Přípravná utkání

Ázerbajdžán - Slavia 0:2

V posledním přípravném utkání na soustředění v Dubaji vyhrála Slavia nad reprezentací Ázerbajdžánu 2:0.

Ázerbájdžán - Slavia 0:2 (0:1)

Branky: 36. Hošek, 64. Fořt

Sestava Slavia: Vaniak (46. Diviš) - Kaufman (22. Janda), Brabec, Hošek, Švento - Grajciar, Jarolím, Cissé (68. Belaid), Ivana - Besta (62. Toleski), Šenkeřík (24. Fořt)

"Potěšil mě nejen výsledek, ale i způsob, jakým jsme utkání sehráli. Už v předcházejícím zápase jsme měli herní projev ve druhé půli dobrý, gólově jsme to ale vyjádřili až v tomto utkání. Byli jsme důslednější v obraně, odebrali jsme hodně míčů a vyráželi často do nebezpečných protiútoků. S tímto záměrem jsme do utkání šli, proto jsem rád, že se nám to podařilo realizovat," zhodnotil zápas Karel Jarolím.

Špatnou zprávou jsou zranění, nyní je zraněno devět hráčů, někteří by se snad měli do středečního přáteláku s Nitrou dát dohromady, po Nitře už pak následuje jen generálka na ligu příští neděli se Slovanem Bratislava.

Zítra večer by slávisté měli přiletět do Prahy, kde se k týmu připojí Tomáš Pekhart a možná ještě další hráč či hráči.

Komentáře (211)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 17:04 |  
    0 0

    To by mě zajímalo, kdo budou ti další hráči.
    Mimochodem, sledujete někdo tenis? Díval jsem se na zápas Benešové a nějak nechápu ten závěr utkání.. Zlatej fotbal.. :-)

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      skman     před 15 lety 07.02.2009 17:08 |  
      0 0

      trapp je dalsi hrac urco ;)

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        kytt (host)     před 15 lety 07.02.2009 17:26 |  
        0 0

        plus Da Silva

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          skman     před 15 lety 07.02.2009 17:31 |  
          0 0

          ba ne vsadil bych levou botu ze ten neprijde je uz kolem nej dlouho klid, vysumi to do ztracena :)

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            kytt (host)     před 15 lety 07.02.2009 17:32 |  
            0 0

            V novinách psali, že po příletu týmu z Dubaje podepíše kontrakt ;)

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 17:36 |  
              0 0

              Podle některých místních diskutérů je zdrojem denního tisku diskuze na SN...

              • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                kytt (host)     před 15 lety 07.02.2009 17:36 |  
                0 0

                Místní diskutéři jako Slaviator, Bulldock atd. jsou erudovaní asi jako moje levé varle.

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 17:46 |  
                  0 0

                  Hlavně že tvoje pravé varle netrpí nedostatkem fotografií Jakuba Diviše..

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    kytt (host)     před 15 lety 07.02.2009 17:50 |  
                    0 0

                    Máš pravdu, netrpí ;)

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 17:37 |  
        0 0

        Říkal jsem si, zda se ještě nepřipojí zbožňovaná posila Marek z Ostravy, ale to je patrně již jen v oblasti sci-fi.

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          Viking     před 15 lety 07.02.2009 17:40 |  
          0 0

          Da Silva plus Trapp. Víc nikdo, máme hráčů dost:-) BTW k tomu tenisu, přesně pro tyhle zápasy nesleduju ženský tenis. Každá druhá je pytel nervů a většinou jde jenom o to, kdo udělá první chybu.

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            Eluin (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 18:16 |  
            0 0

            ..no a právě proto se mi ženský tenis líbí. Je to pomalé, plné chyb a člověk nikdy neví... :-). V mužském to byl samý Sampras...a pak dlouho nikdo nebo dnes Federer..a pak nikdo. No nuda, ne? :)

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              slaviator     před 15 lety 07.02.2009 19:17 |  
              0 0

              Federer je už zase jedničkou a pak dlouho nic? Nebo není jedničkou Nadal ještě? :) Nebo minimálně nejsou vyrovnaní..?:)))

              • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                Eluin (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 19:43 |  
                0 0

                To ano, ale jinak je mužský tenis docela předvidatelný.

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  PetCC     před 15 lety 07.02.2009 19:56 |  
                  0 0

                  A já tenis nesleduju už 20 let, naposled se mi líbil Mečíř.

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  slaviator     před 15 lety 07.02.2009 19:58 |  
                  0 0

                  To jo no. I když to byl jeden čas i ženskej a opět se to vrací - Williams.. :)

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 20:44 |  
                    0 0

                    Nebo dřív Hingisová. Ženský tenis má ale tu výhodu, že když hra stojí za ...., no řekněme nestojí za nic, tak se na ty holky dá aspoň koukat (na některé).
                    Tak..a zpátky k fotbalu! :)

                    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                      slaviator     před 15 lety 07.02.2009 22:45 |  
                      0 0

                      Na fotbalisty se snad nedá koukat? Třebas na Diviše? :-D

                      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                        miross     před 15 lety 07.02.2009 23:25 |  
                        0 0

                        zdravím 4% slávistu! :-)))

                        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                          slaviator     před 15 lety 08.02.2009 12:17 |  
                          0 0

                          to měla být narážka na kytta... :)))

                      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 09:29 |  
                        0 0

                        No..jak se říká, proti gustu žádný dišputát :)

  2. Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

    Socrates (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 17:36 |  
    0 0

    Tak sakra, kde se flákají naši SN komentátoři ? 0) :-)))

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      Troubi     před 15 lety 07.02.2009 17:47 |  
      0 0

      Zdravim Vas pane krasny Socrate a preji Vam neskutecne bajecny podvecer.

      Dnesni zapas byl sileny,dle onlinu jsem zjistil,ze vse je spatne. Navic jsou vsichni zraneni a je to vina Karla Jarolima, ktery z jejich zraneni ma osobni PROFIT!! Podle me jeste prijde Kazenga, ktery ma za manazera Chovance a dalsi tri utocnici!

      Na zaver snad jen tradicni citat:"shitus exodus"- Hovno z prdele leze!

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        kytt (host)     před 15 lety 07.02.2009 17:52 |  
        0 0

        Zdravím,

        velmi zajímavý je Váš postřeh, že pan Lua Lua má za manažera Ondřeje Chovance. Máte ještě nějaké informace o českých manažerech v Premier League?

        Děkuji za odpověď a přeji krásný a ničím nerušený sobotní večer.

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 17:55 |  
        0 0

        Děkuji za ironii ve Vašich příspěvcích.
        Trošku smutno je mi pouze TKutnika, netušil jsem, že Vám naše disputace tolik na SN vadí.
        Pokud se chcete brát dál tímto směrem na SN, proč ne. Klidně tu piště i ty nejsprostější výrazy, urážejte koho chcete a buďte Ti "správní hrdinové okamžiku". Nashle v Edenu. Sokrates55

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 18:14 |  
          0 0

          On to nemyslel zle, řekl bych. A já bych se skoro nedivil, kdyby tomu tak bylo. Maj si v Blesku vymyslet, že jednáme o Morávkovi, nebo převzít Marka z diskuze..

          Vypadá to, že Grajciar s Fordem se hlásí do základu, Grco navíc kope rohy (a asi dobře), to je dobrá zpráva. Špatný jsou další zranění. To už máme na marodce snad 6 obránců:( Jsem zvědavej, jestli tedy po návratu podepíšou Trappa a toho Da Silvu.

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 18:37 |  
          0 0

          Zdravím,
          zdejší diskuze mi vůbec nevadí, spíš naopak. Pročítám ji docela pozorně.

          Sprostě nebo urážlivě jsem tu nikdy nevystupoval. S "konspirační teorií" o přebírání z diskuze SN přišel někdo z místních, nevím, kdo konkrétně. Jestli jsem se Vás nečím dotknul, tak se omlouvám, v úmyslu jsem to rozhodně neměl.

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          harry     před 15 lety 08.02.2009 10:11 |  
          0 0

          Tak diskuse na SN je na rozdíl od toho chaosu pod články na oficiálech vítaný zpestření...

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 18:17 |  
        0 0

        Sice možná vtipné, ale jinak dosti nevkusné. Co vlastně proti Sokratovi55 máte?

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        LordEdmund     před 15 lety 07.02.2009 18:18 |  
        0 0

        On nejspíš má KJ také asi nějaké napojení na lékaře, léčitele a terapeudy...Naše hráče pŕetěžuje a na každém dlouhodobém zranění, se neuvěŕitelně zahojí, potože má samozřejmě pod palcem i VZP. Tím, že nechal odejí bratry Dejmkovy, Dočkala, Kratochvíla,Rychlíka, a stovky dalších pośkodil Slavii a připravil ji o miliardy. Marek nepŕijde, protoźe nen klient VZP a proto neni pro Karla zajímavým hráčem. Snad se Slavia vrátí jednou do rukou panu LEŽkovi a na trenérské místo usedne milovaný pan Czsaplár:-))) BACK to second place Forever!!!:-)))

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          bongor     před 15 lety 08.02.2009 12:59 |  
          0 0

          takže lorde já nemám taky moc nadějí,když jsem u ZPMV?Jinak KJ má prý z každého zranění 126-Kč na osobu a den a už se hlásí Drát,že mu to zaplatí ze svého.Tak ty informace je potřeba pořádně prověřit.Nejlépe by se k tomu hodili StB,KGB,nebo CIA.

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Socrates (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 18:27 |  
        0 0

        :-DDDDDDDDDDDD !!! *y*

  3. Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

    Pedro08     před 15 lety 07.02.2009 18:31 |  
    0 0

    Četl jsem na internetu, že Trapp stojí 15 milionů. Nějak nerozumím proč prodáme stejně starého Latku za 17 a koupíme o poznání horšího a méně zkušeného Trappa za 15, náš nejdražší nákup od Vachouška. Na tom něco nehraje ať chceme, nebo nechceme být kritičtí.

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      Miklos     před 15 lety 07.02.2009 18:37 |  
      0 0

      To psaly ve sportu kde si ty castky tahaj jak nudle z nosu. Jinde psali ze to nebude ani tech 12 jako za toho rudocha co sel do Bolky. Typnul bych si tak 10. Problem bude spis ve visi procent z dalsiho prodeje. Trapp je pracovitej a maka ale 15 je fakt blbost i s ohledem co pises o Latkovi. I tech 10 je trosku nad cenou ale tlaci nas DZ a Plzen to vi.

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 18:55 |  
        0 0

        Já bych řekl, že nejdražší přestup to bude leda, když od nás pude Trapp za 2 roky do Realu za 300mega a Plzeň shrábne 10% :-)

        Doležal neni magor, bude to kolem těch deseti. Možná jim dáme nějakou kompenzaci, někoho z béčka na hostování, ale bez opce, proboha. Hlavně s Latym bych ho nesrovnával, jsou to úplně jiní hráči, laty na DZ byla znouzectnost, to je jako kdybys řikal proč kupovat Bestu, když máme Šventa.

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          Miklos     před 15 lety 07.02.2009 19:09 |  
          0 0

          Laty s ladnoti Sventa a Trapp se zarputilosti Besty jestli jsem to prelozil dobre:)

          No rekl bych ze v tech procentech to bude mezi 20-30

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      slimak     před 15 lety 07.02.2009 20:32 |  
      0 0

      také věřím tomu, že to nebude 15 mil. ta částka by byla strašně vysoká..doufam, že se chytne a pak je solidní šance ho prodat se ziskem ven, je mu jen 23-to neni na defenzivniho zaloznika zadnej vek..
      btw. docela by me zajimalo, za kolik nakonec sparta v létě koupila kušníra. jeslti to bylo těch 18 mil, o kterých se mluvilo

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        miross     před 15 lety 07.02.2009 21:20 |  
        0 0

        Rosen je ochoten dát 8 mega a procenta při prodeji! Možná ještě hostovačku!

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          zz     před 15 lety 07.02.2009 21:28 |  
          0 0

          Tak to je rozumný návrh.

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          slimak     před 15 lety 07.02.2009 22:00 |  
          0 0

          tak to je opravdu velmi rozmný návrh. líbí se mi, že se nepouštíme do žádného bláznivého utrácení.
          V tom byla největší chyba Lešky, který se nechal snadno strhnout a miliony lítaly...

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            skman     před 15 lety 07.02.2009 23:00 |  
            0 0

            nj leska byl moc velkej slavista slibil koloucha tak ho proste musel koupit za jakoukoliv cenu!! to stejny vachousek atd. chtel mit to nejlepsi

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              miross     před 15 lety 07.02.2009 23:32 |  
              0 0

              No ono se to Leškovi utrácelo, když ty peníze byly ENICU. Ted jsou Rosena a ten není blbej! Taky pak to hospodaření dopadlo! málem jsme šli do konkurzu a kvůli arbitrážím jsme málem nemohli koupit dalšího hráče! Za Lešky se dlužilo Vikovi za letadla, za prádelnu, ale kupovali jsme Švancary atd.

              • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                miross     před 15 lety 07.02.2009 23:34 |  
                0 0

                Nezlob se, ale Leška takový Slávista nebyl! Jenom ty peníze nebyly jeho! To se to pak utrácí! Taky to skončilo asi 500 mega v mínusu!

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  PetCC     před 15 lety 08.02.2009 10:33 |  
                  0 0

                  Ale byl a doufám, že je slávista pořád. Bohužel svým přístupem Slavii rozmazloval, narozdíl od současného vedení.

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    Wommi     před 15 lety 08.02.2009 12:03 |  
                    0 0

                    ..myslim ze leska rozmazloval hlavne sam sebe!!!!!!!

                    ...mozna je to slavista..ale hlavne mu vzdy slo o to jak si napakovat kapsy a aby se vsema byl ale velmi zadobre..

                    ..chrakteristika na nej sedici,..."slizkej had"!

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              slimak     před 15 lety 07.02.2009 23:44 |  
              0 0

              s tim kolouchem to byl nekolikanasobnej prusvih..
              1. jeho nemoc + plat, ktery se mu platil
              2. prestupni cena se s tema penalema vysplhala az k 30 mil. Kč - což už je fakt nalož
              3. po nastupu KJ byl vyhozen a odesel za minimalni castku

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            mirecek1111     před 15 lety 07.02.2009 23:25 |  
            0 0

            Tak Vachoušek se tehdy ve výsledku vyplatil. Někdy se ty velké investice vyplatí, jen je důležité si hráče dobře vytipovat. Kdybychom například koupili za milionů euro Keriče z Liberece, tak pochybuju, že bychom za dva roky plakali do dlaní, že nám nic za ty dva roky nedal a ještě mu klesla cena sotva na polovinu.
            Myslím, že ukázkovým příkladem je Pudil, protože podle mého názoru byla chyba, že jsem tu opci neupatnili. Tak kvalitní hráč do Slavie dlouho nepřišel. A co, že tam měl Liberec velká procenta z prodeje. Pudil byl hráč, který svou přítomností významně zvedal kvalitu základní sestavy, troufám si tvrdit, že s ním na křídle jsme byli ještě silnější než se Šventem. Klidně tady mohl dva roky hrát a pak se prodat v nejhorším případě jen s minimálním ziskem.
            Jinak to, že Trapp nemůže stát výrazně víc než 10 miliónů, jsem psal uplně první den, co se o něm začalo mluvit. Na to nepotřebuje žádné zákulisní informace ale stačí jen sledovat přestupovou strategii Slavie na jiných přestuech minulosti. Bylo zřejmé, že za něj nedáme nějakých bláhových 18 miliónů či kolik. Proč myslíte, že například nakonec šel Kušnír do Sparty. My máme jasné manitinely jak v přestupových částkách tak v platech pro hráče. Proto nepřišel Kušnír a možná proto se nedokázal dohodnout na smlouvě Matěj.
            A je to jen dobře. Na tom je jen vidět, jak profesiónální vedení v porovnání s jinými máme a nakonec se už navážíte i do pana Doležala jako před pár dny..

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 00:07 |  
              0 0

              Pudil byl moc dobrej kauf, i to hostování se hodně vyplatilo. Ale přišel Jarda Černý, vrátil se Dušan, nemělo to cenu mít tři takový borce, navíc byl Pudič drahej. Já bych po něm taky šel, KJ si ale vybral Jardu Černýho.

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              slimak     před 15 lety 08.02.2009 00:30 |  
              0 0

              Mas pravdu, že nekteré drahé nákupy se vyplatí. Je tu ale jedno velké ALE. Ve fotbale nikdy nemáš jistotu. Je to zkrátka příliš rizikové a takový drahý nákup ti váže peníze, které bys mohl využít jinak a dopředu nevíš, jestli se ti zhodnotí.
              V dohledný době si tedy nebudem moci dovolit dávat mil. Euro za hráče. Pořád je tu riziko zranění, špatné adaptace, charakteru hráče, jeho kolísající formy atd.
              Je otázka kolik by ten Pudil stál - za 15 mil. bychom ho asi koupili, ale zas bys tím zhoršil možnost zpeněžit Šventa

              • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 01:59 |  
                0 0

                No celkem panuje shoda, že to mělo bejt 25mil+procenta na další prodej.

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      Khadgar     před 15 lety 07.02.2009 23:10 |  
      0 0

      Ve Sportu píšou doslova že "agenturní informace hovoří o 15M, zdroje ze Slavie o poloviční částce". Tak si to přeberte. Podlě mě těch 15 je hype Kramariče, který má podobné věci ve zvyku.

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        miross     před 15 lety 07.02.2009 23:36 |  
        0 0

        Tak já dávám krk za tu polovičku!

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        quelhar (admin)     před 15 lety 07.02.2009 23:41 |  
        0 0

        Vis jak, Kramaric si do te ceny zapocita vse, tj. castku splatnou hned a i tu, co Plzni prijde pri prodeji Trappa do zahranici ze Slavie. To se ta castka najednou muze vysplhat az na tech 18M. No a zdroj ze Slavie napise jen cenu, kterou Slavia zaplati ted a to muze byt treba tech 8M. Pravdu maji oba, vlk se nazral a koza zustala cela.

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          miross     před 15 lety 08.02.2009 00:17 |  
          0 0

          No jasně, ale to už neplatíme vlastně my! Pokud ho dobře prodáme tak jenom míň vyděláme, ale teď ty prachy nevydáme! Nemůže přeci do toho Kramarič nic počítat, kromě nějakých procent, která budou ve smlouvě. Částka za kterou ho jednou prodáme( jestli tedy prodáme.-))
          je zatím čistě ve snech!

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 02:01 |  
            0 0

            Maximálně že by tam baly nějaké doplatky.. jako třeba za počet zápasů, nebo kdyby se dostal do repre.. co já vim, Takhle to bylo postavený např. u Toleského.

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 07.02.2009 23:47 |  
        0 0

        Já bych to viděl kolem tý desítky, plus minus procenta, možná hostovačka. O Koblerovi se mluvilo, že už by měl na ligu a Plzeň teď narychlo asi nikoho nesežene, mohla by kejvnout i bez opce.

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          quelhar (admin)     před 15 lety 07.02.2009 23:48 |  
          0 0

          Ted v pratelacich delaji defenzivniho zaloznika z Limberskeho.

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 00:01 |  
            0 0

            To vim, podle jejich fandů nic moc. Stejně se asi béčko rozběhne po hostováních. Sice Plzeň už je klub, pro kterej to bez opce moc smyslu nemá, ale kdyby neměli náhradu, tak by na to třeba kejvli.

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      Viking     před 15 lety 08.02.2009 09:49 |  
      0 0

      V kolika zápasech jsi viděl Trappa že ho takhle odsuzuješ? Aspoň v pěti naživu? Já Latku za poslední rok několikrát a byla to vesměs tragédie.

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        PetCC     před 15 lety 08.02.2009 10:38 |  
        0 0

        Latka byl tragédie pro současnou hru Slavie, ale jinde se může v klidu uplatnit.Já proti němu nic nemám (jenom nechápu to jeho mávání rukama), ale pro všechny je dobře, že odešel.

  4. Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

    tantalos     před 15 lety 08.02.2009 10:21 |  
    0 0

    Nedávno jsem tvrdil, že Slavia má nevhodnou věkovou strukturu. Současné zdravotní potíže v áčku můj názor potvrdily.
    Dnes má trenér k dispozici z osmi zkušených hráčů (ročník narození 1979 a starší) k dispozici pouze Vaniaka, Brabce a Toleskiho, zatímco zdravotní potíže mají Vorel, Dřížďal, Hubáček, J. Černý a Šmicer.
    To znamená, že postiženo je 62.5 procenta slavistických kmetů.
    Ze zbývajících 19 hráčů (podle dnešní soupisky na slavia.cz) nejsou v pořádku Volešák, Litteri, Jablonský, Šiklič, Suchý,Kaufman a Šenkeřík, tedy procento zneschopněných činí necelých 37 procent.
    Není to náhodný jev, přece jen s rostoucím věkem dochází k většímu opotřebení organismu a snížení jeho odolnosti
    U hráčů mimořádných kvalit jako jsou Šmicer nebo Vaniak, na věku nezáleží. Dokud hrají, zaplaťpánbů za ně. Byl bych naprosto spokojen, kdyby Šmíca nastupoval do základu třeba jenom dvakrát za rok proti Spartě a dal jí vždy dva kousky.
    Jinak ale je třeba mít připravenou mít náhradu.
    V ideálním stavu by Slavia měla být schopna nahradit třeba celou řadu hráči z juniorky.
    Já osobně si dovedu představit, že by Slavia nastoupila proti Plzni s obranou Held, Hošek, Studík, Starý. Jejich sehranost by měla vynahradit jejich nedostatek zkušeností.
    Pochybuji však, že vazba mezi áčkem a juniorkou je ve Slavii dost těsná, aby podobná operace přicházela do úvahy.

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 10:32 |  
      0 0

      No, statistika je hezká věc, ale když se interpretuje scestně, tak je víc škody než užitku. Hubáček je asi největší držák ve Slavii a momentálně odražená pata nebo chřipka už vám ho diskriminuje..

      Problém není ve věku, ostatně ta zranění prochází všemi skupinami!
      Problém je v tom, že jsou zranění Suchý, Jablonský, Šiklič, Kaufman i Hubáček a Ferry (tzn. 2 třicátníci, tři produktivní věkové a jeden mlaďas) a Brabec nemůže hrát.

      Sehranost ve 3. lize je hezká věc, ale Plzeň, to jsou trochu jiné obrátky, ostatně konfrontace proběhla v Tipsport lize a my prohráli. Krom toho do ligy zbývá 14 dní, nejsem sice žádný Klaus, či jiný pracovník prognostického ústavu, ale hádám, že v té době bude situace s našimi obránci dost změněná.

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        miross     před 15 lety 08.02.2009 10:49 |  
        0 0

        Tantalosi, ty nejen že jseš demagog, ale ještě tomu fotbalu nerozumíš! V podstatě jsme podle tebe žádného kaufmana, Trappa dělat nemuseli a ještě jsme mohli pustit Suchého protože obranu tam můžeme dát celou z béčka! Škoda, že to toho Jarolíma nenapadlo!
        před nima mohl hrát Vácha s Jablonským, v útoku Klavik a mohli jsme ušetřit spousty peněz! Až by jsme s tímhle postoupili do semi LM, tak by jsme je klidně prodali každého po 100 milionech! věřím, že tyto tvoje výplody jsou díky chřipkové epidemie, kterou provází 40 st teploty!!

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          tantalos     před 15 lety 08.02.2009 11:23 |  
          0 0

          Kaufmana jsme udělat měli, ačkoli si nejsem jistý, zda je pro hru dopředu lépe technicky vybaven než Held nebo Jablonský. Jeho silnou stránkou je právě jeho síla a fakt, že z každého vhazování na úrovní velkého vápna soupeře by se mohla stát nebezpečná standardka, máme-li do útoku Forda a Pekharta.
          S nákupem Trappa si nejsem moc jistý, viděl jsem ho dvakrát nebo třikrát, ale nepřesvědčil mě, že bude výraznou posilou, obávám se, aby to nebylo pouhé doplnění. Jinak Ford a Pekhart určitě posily jsou, doufám, že z peněz za Tavarese se alespoň jednoho z nich podaří udržet..

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            miross     před 15 lety 08.02.2009 11:32 |  
            0 0

            Tantalos a jeho nevhodná věková struktura Slavie!

            jen tak pro zajímavost AC Milán - docela slušnej oddíl!
            Didá 36
            Flamini 37
            Unzaghi 36
            Beckham 34
            Ševčenko 33
            Emerson 33
            Seedorf 33
            Nesta 33
            Zambrotta 32
            Jankulovski 32
            Ambrosini 32
            Gattuso 31
            Pirlo 30 Možná by to měli rozpustit a nebo si nechat od tebe poradit!

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 11:50 |  
              0 0

              Já myslím, že by měli hrát s béčkem.... :-)

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              tantalos     před 15 lety 08.02.2009 12:10 |  
              0 0

              To spíš od Wengera

              • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 12:43 |  
                0 0

                No jo Wenger má poslední dobou všechny mlaďase k dispozici viz Rosický, Fabregas atd.. A hlavně s nima dosáhl spousty úspěchů, viď?

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 12:47 |  
                  0 0

                  Právěže ty starý padavky už mu dosluhujou, víš co Rosa, Fabregas.. Je potřeba sáhnout mezi ty jeho děcka a přetáhnout celou zálohu.. jsou sehraný z Carling cupu atd..:-)))

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    Khadgar     před 15 lety 08.02.2009 13:04 |  
                    0 0

                    Zajímavý je, že Wenger teď v několika posledních zápasech přesouval Bendtnera na pravýho záložníka. No a že mu to tam fakt šlo...

  5. Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

    Miklos     před 15 lety 08.02.2009 11:39 |  
    0 0

    Gambrinus Liga 2008/2009

    1. SK Slavia Praha 73 b
    2. Mlada Boleslav 71 b
    3. Sparta 70 b
    4. Banik Ostrava 68 b

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      quelhar (admin)     před 15 lety 08.02.2009 11:44 |  
      0 0

      Tak to opravdu nehrozi :o) Fakt by me zajimalo, jak by Sparta mela ziskat o bod vic nez plny pocet (14 x 3 = 42, 42 + 27 = 69) :o)
      Ale kdyz odectes u kazdeho deset bodu, tak by se to mohlo blizit realite :o)

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Miklos     před 15 lety 08.02.2009 11:49 |  
        0 0

        :DD dekuji za upozrneni
        Pri mem magickem vypoctu jsem pouzil chybnou formuli 14x3=52 jako maximalni mozny pocet dosazitelnych bodu na jare.

        opraveno na
        Gambrinus Liga 2008/2009

        1. SK Slavia Praha 63 b
        2. Mlada Boleslav 61 b
        3. Sparta 60 b
        4. Banik Ostrava 58 b

        a pak se bude zas skandovat mistri,mistri:)

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          Khadgar     před 15 lety 08.02.2009 12:10 |  
          0 0

          Že by Boleslav získala ze 14 zápasů 30 bodů? No nevím...los sice špatný nemají, ale stejně...Na podzim se jim zázračně vyhýbala zranění, to už by se nemuselo opakovat, viz současná situace s útočníky.

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        bongor     před 15 lety 08.02.2009 13:17 |  
        0 0

        no tak quelhare,cožpak nevíš,že sralta je zcela vyjímečná?Dokáže získat ještě více bodů,než je tento výpočet.Proč?Protože na první místo patří a to za každou cenu.nějaká matematika takový velkoklub nemůže zajímat.Ten si žije svým životem mistra mistrů a ty jim do toho nemluv.

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      zz     před 15 lety 08.02.2009 11:50 |  
      0 0

      No vida, jaro bude bez nervů. Je dobré vědět v únoru, že titul obhájí Slávia.
      Máš to z dobrého zdroje?

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Miklos     před 15 lety 08.02.2009 12:05 |  
        0 0

        Septaj si o tom vrany na Strahove:)

        Je to takovej muj vypocet. Obhajen vyse predvedenymi (ne)schopnostmi zakladnich vypoctu:)

        Kazdopadne pokud si udrzime dostatecny naskok prez jaro (dobry los) do poslednich 2 kol ktere jsou dost osklive Teplice:Slavia, Slavia:Liberec, tak je to doma.

        Zname ty sesivany jara:D

        Sparta moc stracet nebude. Pouzije vsechny dostupne paky a i ten tym se ji zlepsil.

        Mb prisla jen o Rajnocha a Hapal s nima hraje rychlej fotbal.

        Ostrava sve oslabeni dost odnese padem na 4. pricku.

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          miross     před 15 lety 08.02.2009 17:02 |  
          0 0

          No já nevím v čem se jim ten tým tak zlepšil! Hubník možná, ale ten zbytek, to bude otázka zda budou lepší ti co přišli, než ti co odešli!

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      coolair     před 15 lety 08.02.2009 17:56 |  
      0 0

      1. Slavia 64 b
      2. Ostrava 60 b
      3. Boleslav 56 b
      4. Liberec 53 b

  6. Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 12:02 |  
    0 0

    S tema zranenima je to u nas fakt hruza, snad ale kluci nemaj nic vaznejsiho a brzo budou fit. Jinak z onllinu se toho moc pochytit neda, ale presto je par veci, ktery by se mohly potvrdit, az uvidime nejakej zapas. Hosek by se mohl jevit slibne, nase obrana alespon co se statistiky tyce nebyla slabsi, kdyz nastoupil, mozna ma dokonce nejmin obdrzenych golu (odhduju, ze nejvic inkasovala dvojice Brabec - Hubacek, ale nepocital jsem to, statistici me opravi!). Grajciar by mohl byt posilou, myslim ze bychom meli vyuzivat krajni zalozniky a on by jim mohl byt, navic po jeho standardkach se dostavame do sanci, svete div se. Ve Fordovi neco je, to co v priprave predvedl, nemuze byt nahoda. Samozrejme kazdy utocnik ma obdobi, kdy mu to tam pada vic, pak zas min, to je jasny. Taky ho urcite proveri tesna obrana nekterych v lize. Ale dulezity je, ze strilet goly dokaze, jsou utocnici, ktery neskorujou ani v priprave a za cely rok daj tak dva goly. Z utocniku se na hostvacku jevi Goce. Janda by mohl nabirat postupne formu, casto cteme zminky o tom, ze vybojoval mic, standardku, v tom je silnej a od toho se muze odrazit. Problemy cekam na leve strane, to bude pro KJ rebus, zatim e zadny reseni asi nejevi idealni. Kdyz bude hrat Dusan obrance, nemame zas levyho zaloznika (a mozna ani levyho obrance:-)). Nedokazu odhadnout, nakolik je pouzitelny Siklic.

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      quelhar (admin)     před 15 lety 08.02.2009 12:14 |  
      0 0

      Tak jsem projel inkasovane branky v priprave, nejvic to samozrejme ovlivnuje trojka od Charkova, kterou inkasovala dvojice Brabec - Hubacek.
      Celkem to je takto:
      Brabec - Hubacek 4 (tri od Charkova a jeden od Bunyodkoru)
      Hosek - Hubacek 2 (jeden od Bunyodkoru a jeden od Teplic na Vysehrade)
      Brabec - Suchy 1 (uvodni zapas s Bohemkou)
      Brabec - Latka 1 (uvodni zapas s Bohemkou)

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 12:18 |  
      0 0

      Aloha, nechme statistiku povolaným:-), podstatný je, že Hošek podle všeho může být platnou alternativou do ligy. Snad se ty okopaniny z Dubaje poléčí za dva dny klidového režimu a nebude to ne dýl..
      Věřím, že co se týče hry, tak se to posune k tomu, co oceníš (a já taky) a bude to lítat nahoru dolu. Grajciarovy rohy jsou pro mě asi největším pozitivem přípravy:) a Ford se opravdu v té Francii neflákal, jak píše ve Sportu.. tak když dá na bench 100, tak se nemusí bát ani Řepky s Hunalem a bude pálit dál. :-)))
      Se Šikličem nevím, herně je to dobrý, ale spíš ta zdravotní stránka. . k tomu ještě Jabloń a Ferry. . všichni mimo. Zas na druhou stranu je dobrá šance, že to do ligy všichni stihnou.

  7. Goce do Olomouce

    slaviator     před 15 lety 08.02.2009 12:33 |  
    0 0

    Tak Goce jde na hostování do Olomouce, pravděpodobně s opcí.

    • Re: Goce do Olomouce

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 12:52 |  
      0 0

      Tak si dej panáka.. to tě muselo zkrouhnout.:-))
      Nevim jak s opcí, ale ono u hráčů v tomhle věku to není moc o vykopání.. Uvidíme, co upečou. Třeba fakt přivedou toho Heidenreicha (když je teď taková marodka) a pustěj tam hostovat (bez opce) Jabloňe.

      • Re: Goce do Olomouce

        slaviator     před 15 lety 08.02.2009 13:03 |  
        0 0

        Nikdo z Olomouce prej nepřijde. A s tou opcí neví zda tam je či ne, ale rozhodně ne prej předkupní právo, protože na to Olomouc vůbec nejede...
        A může to celý padnout ještě, pokud se nám ještě někdo zraní v přípravě.

        Nevím proč, ale ten chlápek z Olomouce Goceho vůbec nechce.. :((( Já to Gocemu docela přeju, jako jsi i Ty přál Volišovi, aby mu vyšlo angažmá v Teplicích.

        • Re: Goce do Olomouce

          Wommi     před 15 lety 08.02.2009 13:06 |  
          0 0

          ..jak muzes napsat v prvnim prispevku ze tam jde Goce s opci a ted najednou napises ze vlastne nevis??????

          ?

          • Re: Goce do Olomouce

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 13:35 |  
            0 0

            On píše pravděpodobně.. Mně fakt přijde, že poslední dobou lidi tak nějak psycholigicky, v režimu nevědomí, zamaskujou ta slova, která se jim nehodí do krámu..Ne, nic ve zlém. :-))

            JJ, já bych to Voldovi přál, teď hlavně aby se dal zdravotně do pořádku ,a pak aby někde kopal, nejlíp ve Slavii. Goceho mám taky rád, ale tak nějak to na něj vychází, někdo bude muset z kola ven. Kdyby se rozehrál v Olomouci, proč ne. Akorát nevím, jestli má ve svejch letech šanci nějak se výrazně posunout, aby se pak do Slavie vrátil s lepší produktivitou. Z tohohle pohledu bych opci u hotovýho hráče pochopil, a to hlavně z pohledu druhé strany. Uvidíme.

            • Re: Goce do Olomouce

              Wommi     před 15 lety 08.02.2009 13:53 |  
              0 0

              ok..tak to se omlouvam, ze to bylo trochu jinak nez jsem to napsal (to jsem nevedome prehledl),..nicmene stejne tam v prvnim prispevku mohlo byt napsano jiz to co je potom dole,..tedy ze se vlastne nevi, jestli tak a nebo jinak...
              M.

          • Re: Goce do Olomouce

            slaviator     před 15 lety 08.02.2009 14:03 |  
            0 0

            psal jsem pravděpodobně - vzhledem k tomu, že Olomouc asi není tak zoufalá, že by ho chtěla i bez opce

    • Re: Goce do Olomouce

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 13:06 |  
      0 0

      Opravdu? Prohlédl jsem internet a zatím nikde nic... Inu, Toleski je dobrý hráč, ale v útoku máme skutečně přetlak a mám dojem, že stálé místo na lavičce mu sedět asi nebude..
      P. S. V televizi opět ženský tenis! Doufám, že dnes dorazíme to Španělsko!

      • Re: Goce do Olomouce

        slaviator     před 15 lety 08.02.2009 14:03 |  
        0 0

        Mohly by je, Španělky, udolat...

    • Re: Goce do Olomouce

      quelhar (admin)     před 15 lety 08.02.2009 15:25 |  
      0 0

      A k nasemu byvalemu utocnikovi - Necid ani v dalsim pratelaku se Zilinou nehraje v zakladni sestave. Je to docela zajimave srovnani - Jarolim sestavou v pripravnych zapasech toci, zkousi ruzne varianty a Zico hraje prakticky s 13 hraci a ostatnim dava cuchnout jen na zavery zapasu.

      • Re: Goce do Olomouce

        slaviator     před 15 lety 08.02.2009 16:09 |  
        0 0

        tak holt se Necka za půl roku za rok objeví zpátky ve Slavii na hostování.. :)

  8. Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

    zz     před 15 lety 08.02.2009 15:35 |  
    0 0

    Zico to dělá podobně jako Bruckner, který také vše odehrál s 13 hráči.
    Necid nemůže hrát Uefu proti Ville, tak nemá důvod ho stavět.
    Vše směřuje k úspěchu v Poháru Uefa. Necid musí být trpělivý.
    A Libor Došek dal v prvním zápase v řecké lize gól.

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      quelhar (admin)     před 15 lety 08.02.2009 15:36 |  
      0 0

      Dokonce dva. Jeste se spartani budou chytat za hlavu, jakeho strelce to pustili. Zvlast kdyz ta avizovana zahranicni posila je stale v nedohlednu.

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Khadgar     před 15 lety 08.02.2009 15:46 |  
        0 0

        hattrick :-) jejich zahraniční posila? nebude to náhodou Kazenga? :-D

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        jnnxx     před 15 lety 08.02.2009 15:52 |  
        0 0

        ....vím, že to sem nepatří, ale Sáblíková opět zlato, klobouk doů....

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            slaviator     před 15 lety 08.02.2009 16:10 |  
            0 0

            Co? Že to nikdo ČT nenabíd a nedejbože kdyby nabíd a ještě za to chtěl peníze!

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 16:48 |  
            0 0

            Vážený diváku,

            já o tom uvažoval, ale šlo to proti sestřihu golfu a šachovému magazínu, navíc, bohoužel, Norsko je daleko od Prahy i od Liberce. Jestli se to někomu nelíbí, ať si odhlásí televizi.

            S pozdravem,
            Váš Ota černý.

            :-))
            P.S. Sáblíková je moc dobrá, velkej úspěch. Máme nového Zátopka:-)

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              slaviator     před 15 lety 08.02.2009 17:52 |  
              0 0

              Spíše..
              "Vážený diváku,
              o vysílání jsme měli zájem, ale norský partner nám ani nenabídl prodej vysílacích práv." Asi takhle nějak by to řek, po tom, co řekl o zápasu s Marokem (že jim to Maročané ani vůbec nenabídli, jaká drzost!)

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              bongor     před 15 lety 08.02.2009 17:58 |  
              0 0

              Tak soudruhu Černý,napište si,že Bongor odhlašuje televizi.Mně je totiž úplně jedno co vysíláte,protože po digitalizaci 4 programů ČT
              tady u nás stejně nic nechytíte.Tak si mě tam prosím vyškrtněte.
              zn.Set top box mám,ale na ho*no,stejně to nemaká.Měl jsem raději dát peníze,které jsem za něj utratil na dobročinnou sbírku ve prospěch zlepšení práce sportovní redakce ČT.

              • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                slaviator     před 15 lety 08.02.2009 18:29 |  
                0 0

                Jenže "průšvih" je, že i když se nekoukáš na ČT, ale koukal by ses jen přes satelit na zahraniční programy, tak poplatek platit musíš, protože máš televizní přijímač...

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  Nax     před 15 lety 09.02.2009 09:32 |  
                  0 0

                  Co kdyz pojedes vyhradne internetovou televizi bez TV obrazovky, porad je to pravne televizni prijimac?:-) A nebo kdyz si koupim plazmu na hrani playstationu?:-)

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        bongor     před 15 lety 08.02.2009 18:02 |  
        0 0

        U těch hráčů sralty jde spíš o to,že někteří by možná byli schopní
        jakž takž hrát,ale mají smůlu,že si vybrali nevhodné mužstvo.
        Proto hrajou před přestupem do ní,po přestupu z ní,ale ten prostředek jim jaksi chybí.

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          bongor     před 15 lety 08.02.2009 18:07 |  
          0 0

          Fotbalisté Arsenalu nebudou na nedělní londýnské derby proti Tottenhamu vzpomínat v dobrém. Nejenže ztratili dva body za remízu 0:0, ale zároveň přišli o vyloučeného Eboueho. Zranění si navíc přivodili Adebayor a Clichy. Tak ten KJ už řádí i v Arsenalu.Zase dva zranění

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 18:14 |  
            0 0

            No, jasnej důkaz, že Arsenál má špatně věkově složené mužstvo! Milán je zdravej jak řípa a válí. . akorát Matej jim zatrhnul tipec:-)))

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              miross     před 15 lety 08.02.2009 18:36 |  
              0 0

              No to je jasný! Ta mladá generace nic nevydrží! Důchodci z AC jsou v pohodě! Nebejt Matěje....

              • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                slaviator     před 15 lety 08.02.2009 21:59 |  
                0 0

                Jojo, Hoffenheim má nejmladší tým v bundeslize a hele jak mu to šlape... Nováček a vede po půlce ligy sezonu... :))))))

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 22:06 |  
                  0 0

                  No a nakonec skončej zhruba 4. stejně jako Arsenal, který mu to ze začátku taky vždycky šlapalo ale nakonec se přes něj přehnali týmy se zkušenými hráči jako ManU atd..

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 22:48 |  
                    0 0

                    BTW proč potom naše béčko nevyhraje aspoň tu 3. ligu, když je to tam samá pespektiva a nejlíp seskládaný. . . :-)))

                    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 08.02.2009 23:12 |  
                      0 0

                      Protože se tam rozehrává pořád někdo z áčka :-)

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    slaviator     před 15 lety 08.02.2009 22:50 |  
                    0 0

                    Není pravda, že by to kazili tam mladí hráči. Akorát ti starší prostě se vždycky zraní a proserou to! :-))

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    miross     před 15 lety 09.02.2009 09:38 |  
                    0 0

                    Přesně tak! Euforie, peníze a ktomu se jim neskutečně dařilo. Žádná zranění a liga je neznala. Uvidíme jak to skončí na konci! budou rádi, když se udrží na nějaké pozici do UEFY.

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 02:09 |  
      0 0

      By mě zajímalo kterej debil od nás chce, aby stadion koupilo město...

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Nax     před 15 lety 09.02.2009 09:29 |  
        0 0

        Potreba financni stabilizace, bylo by v celku rozumne, kdyby radnice nejaky podil na stadionu mela. Stadion jako takovy bude stezi samofinancovatelny, i vzhledem k soucasne hospodarske situaci. Otazkou je zda svazovat stadion s Bohemians, klubem neklubem, bez financi, s nejasnou budoucnosti, myslim prilis draha hracka pro druhou ligu.

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 09:46 |  
          0 0

          Na druhou stranu Bohemka vybera na vstupným víc než Slavia na Strahově. . Já byh se tomu nebránil, s Bohemkou nemám problém, akorát oni maj teď najednou nějakej problém s náma. Ale jinak patří Bohemka do Ďolíčku, což se vůbec nehodí pánům radním. Trvale by u nás bejt neměli, ale jinak bych se tomu nebránil, pomohlo by nám to.

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            Wommi     před 15 lety 09.02.2009 10:26 |  
            0 0

            ..pokud by bohemaciu byli slusny,..taky by mi nejak extra nevadilo kdyby tam hrali,..bohuzel v ty chvili uz by to nebyl slavistickej eden..ale mestsky stadion.
            na druhou stranu ale by aspon zase stadion alespon trochu vic vydelaval,..preotoze by se tam akce delali kazdej vikend...

            ..jinak naklady na stadion by zase nemuseli byt tak strasny,...hotel je samostatna jednotka a tedy bych je ke stadionu nespojoval.
            M.

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              Nax     před 15 lety 09.02.2009 10:45 |  
              0 0

              Jen spekuluji, data nemam:-) Delam analogii se Sazka Arenou. Nakladama myslim hlavne investicni naklady, ktere budou muset byt zaplaceny. A jenom urokove naklady budou asi predsatvovat pekny ranec. Ale jen spekuluji, data nemam:-)

              • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                Wommi     před 15 lety 09.02.2009 10:54 |  
                0 0

                ..tak samozrejme, pokud je marleting stadionu takovy jaky je:)....a pokud bohuzel ted je ke vsemu krize a dalsi a dalsi faktory,..urcite splatky na stadion nebudou male a budou naopak velmi narocne!

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  Wommi     před 15 lety 09.02.2009 11:00 |  
                  0 0

                  ..jen se chci zeptat,..nemate nahodou nekdo zpravu porp. informace ohledne te restaurace paradis?...jak funguje?..proc je tam vlastne?...
                  duvod proc se ptam...nikde o ni neni zminka, nema stranky,..na stadionu neni zadny neon, info tabule jsou ne pred stadionem, ale az ve vstupu, takze nejsou videt,....

                  ..proste jednoduse nechapu proc s tou restauraci zachazi takto,..vzdyt myslim ze by se dala celkem solidne "prodat" a pokud by ceny nebyly nejak premrstene, mohli by tam celkem dost chodit lidi.

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            quelhar (admin)     před 15 lety 09.02.2009 11:02 |  
            0 0

            Bohemka vybira na vstupnym hodne v Dolicku. Kolik by vybirala v Edenu, kde by nejspis bylo i drazsi vstupne, tot otazka. Bohemaci by Eden nikdy za svuj neprijali. Za sebe rikam - doufam, ze zustanou v Doliku, v Edenu je nechci.

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 11:26 |  
              0 0

              Ano, určitě by se to trochu snížilo, ale myslím, že by to bylo pořád víc, než třeba doma vyinkasuje Žižkov nebo Střížkov. Já jim taky přeju Ďolíček, ale dovedu si představit, že by u nás chvíli pobyli. . akorát se obávám, že by to byla stejná chvíle, jako naše strahovská. A to při vší úctě k výkonnosti bohemáckých kolchozníků při opravách stadionu předloni:-)

              • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                Viking     před 15 lety 09.02.2009 11:38 |  
                0 0

                Nevěřím tomu, že by u nás zůstali dočasně. Budou hrát u nás, jejich majoritní vlastník se rozhodne postavit byty a jsou u nás natrvalo. Dočasné stěhování je jenom první záminka k tomu, odstěhovat se z Ďolíčku. Kvůli těm pozemkům tam jejich majoritář vstupovat, nejsou to žádní samaritáni. Najednou by bourání nesnesli, tak se jakoby dočasně přestěhují, potom se jim řekne že by to všechno bylo moc drahé atd. a už je máme v Edenu napořád.

                STOP FALZIFIKÁTU Z VRŠOVIC!!!

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  denydzlSKS     před 15 lety 09.02.2009 11:40 |  
                  0 0

                  ať jdou na strahov...fanoušci bohemky nechtěj do edenu, my je taky v edenu nechcem, snad k tomu bafíci přihlédnou...

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    Wommi     před 15 lety 09.02.2009 11:45 |  
                    0 0

                    ..no obavam se ze e-side je jen podnikatel a nic jinyho!!!!!!..bohuzel..takze pokud by jim sli na ruku na mestsky cast a zaroven by byla domluva s bohemkou,..na fanousky se nikdo divat nebude a muzou radni rikat co chctej..to muzou pak byt jen reci pro media.
                    ve finale, kdovi jak to je,..jak rikal ten chlapek na fotbalzive v reportazi,..dle nej je odhad na opravy v radu cca 150 mil. a ne 400 jak rika majitel bophemky.
                    uprimne receno, myslim ze by to bylo v zajmu i majitele i mestsky cast, kdyby to tam udelali trochu pekny..zabili by dve mouchy jednou ranou..hezci stadion a komercni zona k tomu,...tam by se to zrovna hodilo!!!

                    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                      slimak     před 15 lety 09.02.2009 12:05 |  
                      0 0

                      ať si to tam pěkný udělaj, ale zásadně odmítám jakoukoliv finanční pomoc ze strany MČ Prahy 10 do rekonstrukce Ďolíčku!

                      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                        Wommi     před 15 lety 09.02.2009 12:13 |  
                        0 0

                        ..tak to ja bych byl radsi aby MC Praha 10 sla do dolicku nez do edenu,..protoze pak by stale nemela moznost ovlivnovat deni v edenu a stadion by nebyl mestsky ale jen slavisticky a treba nakonec bychom se dockali i stadionu pepi bicana, nebo tak nejak podobne

  9. Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

    quelhar (admin)     před 15 lety 09.02.2009 11:06 |  
    0 0

    Tak dnes ve 13:00 je podle Sportu tiskovka, kde Slavia ohlasi odchody dvou utocniku, ktere uz jsou domluvene.

  10. Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

    Jiri1     před 15 lety 09.02.2009 12:17 |  
    0 0

    Zdravim, zajimave a poucne tema, mestska cast naslibovala podporu pri dostavbe inrastruktury, prispevek na provoz stadionu a neustale je ve hre i varianta sdruzeni prostredku na spolecne vyuzivani Edenu obema kluby, jenze ma to maly hacek, v rozpoctu Prahy 10 a potazmo i mesta nejsou zadne volne penize, skrti se doprava, omezuji se investicea bude hur. A k tomu samozrejme i predstava majitele dolicku, ktery by nejradsi pozemky strelil a zbavil se fotbalu i dnes pozemku , ktere zatim vlastni. K tomu se musi jeste pricist momentalni financni nestabilita a vyjdde Vam z toho, ze maximalne je mozna nejaka mensi dotace na provoz , ale to je vse. Proto to bude jeste hodne dramaticke , ufinancovat naklady na stadion i jeho provoz, byt se setri , jak se da, omezuje se pocet hlidacu, vymenila se uklidovka a snizuje se i pocet provoznich zamestnancu a to s jedinym cilem usetrit. Do Edenu jsou na jarni i letni mesice pripravovany velmi zajimave akce, je snaha vyuzit a vydellat na splatky , jak jen to pujde , chci verit , ze ne jako loni na ukor Slavie a naseho fotbalu. Jiri1

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      Wommi     před 15 lety 09.02.2009 12:29 |  
      0 0

      ..tady bych chtel dodat, ze by snad mohlo byt pro stadion polehcujici, ze hotel je samostatna jednotka, existujici vedle stadionu, tedy naklady na chod a splatky by nemusely snad byt takovou pritezi...

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Jiri1     před 15 lety 09.02.2009 12:36 |  
        0 0

        Ja Vam Martine nevim, jdou takove hlasky o exekutorech, kteri se pravidelne dostavuji na stadion ve snaze zabavit naky majetek, o te prusvihovce napodzim to vite sam, myslim, ze v soucasne dobe bych byl vdecny za nejaky rozumny ekonomicky vyhled, ktery by se plnil , aby nenastavaly trapasy typu, zda se bude svitit, nebo jestli potece voda a pod.

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          Wommi     před 15 lety 09.02.2009 12:40 |  
          0 0

          ..co ja mam zpravy,..tak nejvetsi problem byl proste pri stavbe s penezi a pristupem stavebni firmy ke stavbe a vsem subdodavatelum..a ve finale samozrejme pristup investora k tomu vsemu seshora!
          ale jak jsem psal, dle mych informaci, proste hotel nepatri ke stadionu.(preberte si to jak chcete:)

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            Jiri1     před 15 lety 09.02.2009 12:49 |  
            0 0

            My si nerozumime, hotel je zatim jedna s mala veci , ktera tam funguje , ne stoprocentne, ale funguje, plati radne najem a ti je to vyrizene, zajimave je to ostatni, proc se dodnes zatim nerealizuji ty slibene investice do okoli , parkovist, obytneho komplexu a v neposledni rade i do zlepseni podminek pro nase fandy.

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              Wommi     před 15 lety 09.02.2009 13:03 |  
              0 0

              ..tak tam je to Jiri jednoducha odpoved:)...nejsou penize a kdyz jsou, je snaha je udat tam kde to prinese dalsi penize!!!
              napriklad garaze,...idealne od zacatku se s nimi pocitalo spise jen z donuceni, aby mohla byt stavba vubec kolaudovana, to ze tam nekdo necha auto a zaplati 20cku to ty garaze nezaplati a bohuzel je to nutny naklad, ktery se proste v podstate nevrati...takze tim spis je snaha to odkladat:(
              ..co se trevba ale divim, ze puvodne mel byt mekac i dovnitr,..chapu provozovatele obcerstveni ze asi nechtel,..ale myslim ze by bylo v zajmu provozovatele, aby treba mekac mel vetsi zisk a z nej pak mohl platit vetsi najem...
              ..ostatni veci, jako treba obytna budova apod. tammyslim ze na tom ma urcite podil i to ze ted je situace na realitnim trhu docela spatna a tedy mozna ze to prodlozuje i toto.
              ..podminky pro fandy...tam se to zlepsuje pomalilinku...a asi to jeste dlouuuho potrva..v podstate nei duvod a jak muzeme videt,..lidi i presto ze nadavaji tak chodi,..takze se s timto pristupem ztotoznuje i provozovatel,..ktery vse nemusi delat tak rychle,..protoze proste vidi zajem i kdyz to uplne neni ono.

              • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                Jiri1     před 15 lety 09.02.2009 13:12 |  
                0 0

                Tak ja jsem rypnul schvale, protoze vim , ze to dost sledujete, ale vadi asi nejvic ty parkoviste a rikate 20 Kc, ja vim , ze od znameho chteli 200 Kc. a autobus plati litr, perlicka je , ze casto parkuje mimo pozemky E Side, na pozemku jednoty,coz je docela sranda.

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  Wommi     před 15 lety 09.02.2009 13:15 |  
                  0 0

                  ..no ted jsem mel dokonce moznost mluvit s jednim clovekem konecne,..kterej je/spis byl u toho velmi blizko,..a bylo mi celkem smutno:)

                  ..parkoviste jsou opravdu nej..nejvetsim problemme..ale jak jsem psal..neni to vec ze ktere se vydelava,..proto ta neochota..

                  200 se vybira za stani na pozemku vedle stadionu na to uvalcovanym "parkovisti"...

                  ...a z duvodu malo mista pro busy se udelal ted parking na cca 30min i pred vchodem jedna:))))

  11. Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

    Viking     před 15 lety 09.02.2009 13:05 |  
    0 0

    Tak koho dneska pustíme? Jandu s Toleskim na hostování? (Jandys bez opce?).

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      Jiri1     před 15 lety 09.02.2009 13:09 |  
      0 0

      No covece povedlo se jim to utajit, ja bych tipnul Toleskeho a Senkerika, Janda je universal, i kdyz v posledni dobe toho moc nenahral, mam pocit , zeSport mluvil o prestupech, zbavovat se Jandy timto zpusobem si myslim KJ neprojde, pokud tedy mame myslici vedeni , jak tady vsichni radi pisou.

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Viking     před 15 lety 09.02.2009 13:13 |  
        0 0

        Já to myslím s Jandou dobře. Na jaře bude hrát napravo zřejmě Grajciar a moc by si nezahrál. Proto bych preferoval na jaro jeho hostování. Pustil bych klidně i na přestup Šenkeříka.. Toleského nechat, když pravidelně hraje, dává pravidelně góly.

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          Jiri1     před 15 lety 09.02.2009 13:21 |  
          0 0

          Tak Martin potvrdil asi toho Senkyho, popravde se moc dobre necitil a asi chtel pryc viz jeho rozhovor ve Sportu stary asi 2 mesice a Jandys, no mas pravdu, ze na jare asi moc hrat nebude , ale typ podobneho zaloznika Slavii hodne chybi a podivej se na tu marodku, z toho by mne snad jeblo, Suchy sice zacal neco delat s micem , ale nekde rikal, ze nevi jestli prvni kolo stihne a ti ostatni, ti si o tom mohou asi nechat zdat, jde mi hlavne o Feryho.

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            denydzlSKS     před 15 lety 09.02.2009 13:41 |  
            0 0

            tak zrovna šenkeřík by mně z útočníků mrzel nejvíc...můj nejoblíbenější hráč ve slavii:-(

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 13:46 |  
              0 0

              No jo jenže jako útočník toho moc nepředvedl, bohužel. A na pravé záloze máme Grajciara, Jandu a případně Ivanu, kterej tam už párkrát zahrál celkem obstojně a taky mu to šlo na podhrotu v přípravě. Toleskimu to tam celkem padá a je to typický útočník. Budeme mít dvě varianty podobnýhc dvojic Fořt-Besta, Pekhart-Toleski a navíc Ivanu, schopného zahrát na víc místech. Zdeňka mám taky rád díky jeho povaze ale vzpomeň si kolikrát šel sám na brankáře a nic z toho. Je zkrátka dost neproduktivní.

              • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                Wommi     před 15 lety 09.02.2009 13:53 |  
                0 0

                ..tak pod to bych se podepsal..!

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  denydzlSKS     před 15 lety 09.02.2009 14:05 |  
                  0 0

                  což o to, ale neni to náladovej hráč jako milan a goce...přijde mi že pořád hraje nadprůměrně, jediný kdy mně zklamal tak bylo když nasstoupil na 15min proti (asi) Ville to to odchodil, ale jinak je pořád nebezpečnej...ale je fakt že z tý trojice je nejmíň gólovej, bohužel...stejně mě to ale hodně štve...hraje pro tým bojuje...ale ať už odejde goce, milan nebo šenky tak mně ot bude mrzet každej má něco do sebe, šenkyho mám ale nejradši..

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 14:09 |  
                    0 0

                    kdyz nebude nikdo behat, nebudou ani "golovy" hraci davat goly. zaciname mit hodne hracu, na ktery se musi pracovat, aby oni pak mohli se nekam postavit a odtud vyslat genialni strelu nebo prihravku. Ale jen o tom fotbal neni. presne tak, goceho mam rad, ale kdyz mu to nestrili a nejde, jen ztraci balony. Senky je platny, i kdyz goly neda. A zas tak neproduktivni neni, on toho zas tolik nenahral.

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 14:08 |  
                  0 0

                  Můžeme se podívat i na statistiky:
                  Zdeňkova je následující:
                  08/2009 SK Slavia Praha 9 - 2
                  07/2008 SK Slavia Praha 22 - 3

                  A Goceho:
                  08/2009 SK Slavia Praha 8 - 3
                  07/2008 SK Slavia Praha 11 - 3

                  Přičemž 07/08 je u Goceho jen polovina sezóny, první část odehrál v Mostu kde dal 7 gólů. Jak je vidět, je tu velký předpoklad, že mu to bude střílet i dál. Navíc Zdeňkovi končí smlouva a může v létě odejít zadarmo do zahraničí, zviditelnil se v LM kde dal dva góly Steaue, takže pro Slavii by se mohla tato varianta jevit jako nejlepší. Ale uvidíme jak to dopadne..

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 14:33 |  
                    0 0

                    Ta statistika bude trochu nepřesná, protože třeba Šenky letos asi třikrát naskočil do zápasu (a dostal se do statistik) a dohromady za ty tři starty nehrál tak 1/4 hodiny. . zrovnatak Šenky občas nastupoval v záloze, Goce vždy na hrotu, ale jako uznávám, že Goce je lepší zakončovatel. Problém je v tom, že když nedává góly, tak týmu herně moc nepomůže (i když umí pěkně i přihrát viz. Ostrava). Šenky by teď odešel tak za 7-8 mega, je to lepší než nic, ale já bych ho raději využil ve hře a dal mu novou smlouvu. Uvidíme, jak to vidí KJ. Zajímavá byla ta věta ve Sportu, že útočníka od nás chce víc týmů, ale preferujem Olomouc, zřejmě tam bude nějaká další souvislost.

                    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 14:39 |  
                      0 0

                      A při jakejch zápasech, kdy Goce hrál, jsi si všiml, že nám herně nepomohl? Já si žádnej takovej vybavit nedokážu. Vždycky se mi zdálo, že na hřišti dost makal. Je silovej a místo běhání svádí souboje s obránci, což mi přijde stejně důležitý jako když se je Šenky snaží uběhat, každej na to jde jinak..

                      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 14:55 |  
                        0 0

                        Noo.. to bych musel najít.. namátkou Teplice a pak tušim Bohemians, kdy byl střídanej. Ale i Šenky má samo hluchý zápasy. Jako oba jsou dobří a platní, ale tak nějak víc cenim Šenkyho. Třeba s tou Steauou, když jsme šli do kytek po vyrovnání, tak za to vzal a běhal až zpátky k obráncům, aby se dostal k balonu a tahal ho dopředu. Hlavně že neni ortodoxně vázanej na hrot já považuju za výhodu.

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    DrFe1     před 15 lety 09.02.2009 14:39 |  
                    0 0

                    Počet zápasů je poněkud zavádějící, protože i když hráč nastoupí třeba jen na 5 minut, tak je to započítáno jako celej zápas. Takže podle minut je to takhle:

                    Šenkeřík:
                    2007/2008 - 1308 min (cca 14,5 zápasu) / 3 góly
                    2008/2009 - 344 min (cca 4 zápasy) / 2 góly

                    Toleski:
                    2007/2008 - 804 min (cca 9 zápasů) / 3 góly
                    2008/2009 - 396 min (cca 4,5 zápasu) / 3 góly

                    Ivana:
                    2007/2008 - 1073 min (cca 9 zápasů) / 1 góly
                    2008/2009 - 226 min (cca 2,5 zápasu) / 2 góly

                    Takže vzhledem k tomu, jak málo toho naši útočnící (kromě Necida) odehráli, tak je jejich produktivita v téhle sezoně velmi slušná. I když z toho mála se nedají dělat velké závěry. Je potřeba si uvědomit, že Tom,áš Necid defacto zabral jedno místo útočníka sám a o to druhé se dělili ostatní výše uvedení ještě navíc s Vláďou Šmicrem a epizodně i Litterim ....... doufám že někdo dostane nyní na jaře dlouhodobější šanci.

                    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                      DrFe1     před 15 lety 09.02.2009 14:41 |  
                      0 0

                      U Ivany je v sezoně 2007/2008 těch zápasů 11, chybička se vloudila ....

                      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 14:58 |  
                        0 0

                        No a zapomněl jsi u Goceho první půlku sezóny a jeho sedm gólů.. Ostatní taky mají celé sezóny..

                        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:02 |  
                          0 0

                          A kdo říká, že by Šenky za Most 8 gólů nedal:-) Ono taky záleží, jestli hráč nastupuje od začátku, nebo střídá na posledních 20 minut, kdy se hraje na údržu a nikdo už se mu dopředu nežene. A pak je to taky o tom, jestli hráč nenastupuje z výkonnostních důvodů nebo kvůli zranění. Ale v tom jsou si asi všichni rovni.

                        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                          DrFe1     před 15 lety 09.02.2009 15:03 |  
                          0 0

                          Já jsem to bral jako bilanci za dobu co jsou ve Slávii. Jinak u Goceho je to za celou sezonu 2007/2008 - 1851 min (cca 20,5 zápasu) / 10 gólů. Slušná bilance

              • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 14:24 |  
                0 0

                No, já mám teď po zimě v kádru jen Šenkyho, Voldu a Ferryho a všichni to maj nahnutý:( Sice Šenky nepředvedl žádnej gólostroj, ale kdo jo, krom Necky. Pro mě je Šenky platnej, hraje stylem, kterej já rád vidim a hlavně v pohárovejch zápaseh se chytá. Jestli pude do Holomóce, tak natvrdo, má půl roku před koncem smlouvy. Raděj bych pustil Goceho nebo Ivanu.

                Jenom douška ke stadionu.. já to moc neřeším, nějké obavy kde je logo nebo vstupy MCD jsou mi fuk. Spíš bych ocenil takové praktické věci, ale je na to čas, vím jak chodí u nás stavby a že se všechno vleče.. Chtěl jsem jenom říct, že si sice pochvalujete, jak je hotel samostatná jednotka, ale hotely teď zahučí v krizi celkem slušně, takže to taky nebude zas moc zlatej důl:(

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  Wommi     před 15 lety 09.02.2009 14:36 |  
                  0 0

                  ..tak ja jsem to pochvalovani myslel predevsim s ohledem na to, ze pokud tomu tak opravdu je,..investora nemusi zajimat co a jak hotel...protoze on hotel nesplaci!!!

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 14:59 |  
                    0 0

                    Aha, já myslel, že investor financoval komplet stavbu a pak to přeprodával, pronajímal. Do toho se nemotám a je mi to vcelku jedno.. jenom podotýkám, že hotelům teď pšenka nekvete, no.

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  slaviator     před 15 lety 09.02.2009 17:34 |  
                  0 0

                  To mě Volda zůstává zatím... a Goce to má nahnutý :(

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 14:01 |  
            0 0

            tak jsem zvedav, jak tp nakonec dopadne, ale variantu Janda + Senky bych vubec nechapal, potrebujem taky rychly hrace, kteri jsou ochotni behat a napadat soupere, z utocniku to bude delat kdo? snad besta, jinak mame spis hrace do vapna. kdo bude za ne behat? ivana tezko.

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              quelhar (admin)     před 15 lety 09.02.2009 14:05 |  
              0 0

              A goly bude davat kdo, kdyz budeme mit behave impotentni utocniky? :o) Ja osobne myslim, ze Janda zustane. A jsem rad, ze mame konecne utocniky do vapna, loni nam velmi chybeli.

              • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 14:14 |  
                0 0

                meli jsme preci strihavku..:-)). utocnici musi pracovat pro tym, jinak to nejde. Siegl nebo Lokvenc by dnes uz zdaleka nebyli tak uspesni ani v lize. Podivej se na necida, jak jezdil po zadku a napadal. To mi u Goceho chybi a Ford na to taky nikdy nebyl. Z toho usuzuju, ze hrac typu Senkerika by am byl platny. Ja proste nadrzuju jinym typum hracu, tak to je..:-))). Jinak si taky nemyslim, ze bychom pustili jandu, to jsem jen reagoval na Vikinga.

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 14:22 |  
                  0 0

                  Tak to si vůbec nemyslím, podle mě je u útočníka absolutně nejdůležitější aby dával góly. Když je bude dávat může klidně stát na hranici ofsajdu a čekat. To že je i běhavý je jen bonus navíc ale nikdy to nebude znamenat víc než to, že dává góly. To znamená "neběhavej ale gólovej" je víc než "běhavej a impotentní". Pokud si myslíš, že je to naopak dovolím si tvrdit, že se pleteš ;-) Běhavý mají být především záložníci a krajní obránci. A my máme Grajciara, Šventa, Jadnu, Šikliče, Ferryho a dovolím si tvrdit že i Trappa a Da Silvu. Plus Suchý jako stoper.. to je ti málo?

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    denydzlSKS     před 15 lety 09.02.2009 14:34 |  
                    0 0

                    no jo ale on goce neni běhavej ale od tý doby co je ve slavii neni ani tolik gólovej...:( je fakt že na gól potřebuje míň šancí než milan a šenky ale zas o tolik víc jich nedá a navíc to neni takovej pracant...uvidí se, hlavně aby ti kteří zůstanou dávali góly...a ten kdo odejde tak aby se mu dařilo proti všem kromě slavie

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 14:36 |  
                    0 0

                    Tak je hodně přísný říkat Gocemu golovej a Senkymu impotentní. To pozor, zas ty statistiky nejsou az tak drtive ve prospech Goceho (rozdil je hlavne v poctech zapasu v minuly sezone, podle tvy statistiky...). Utocnik jen do vapna? na tom se neshodnem, to moc neberu, musi toho odvest vic, to by musel byt superstrelec. A to goce zatim neni. Vyjmenoval si behave hrace, ale kdo z nich bude hrat? Pri trose soudnosti KJ v zakladu jen Svento. Jinak KJ zatim sazi na Cernyho, Jarolima a Belaida, Siklic je velka neznama, Ferry zranenej a o Trappovi toho taky moc nevime, natoz o Da Silvovi.

                    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                      Wommi     před 15 lety 09.02.2009 14:38 |  
                      0 0

                      jinak docela zajimava mi pak jeste v clanku na sportu prijde veta, kdy levy z enicu naridil paskovi, aby u pekharta preferoval slavii,..
                      dalo by se špekulovat, ze enic ma nejakej zajmy u slavie:)

                      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                        Miklos     před 15 lety 09.02.2009 14:52 |  
                        0 0

                        zajmy by mohli byt reba 30% vlastnicky podil:) Nebo kdo vi co horsiho

                    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 14:55 |  
                      0 0

                      No tak Goce má průměr za poslední sezónu a půl v GL 1 gól za 170 minut a Šenky 1 gól za 320 minut. To je dvojnásobnej rozdíl, což já považuji za drtivej rozdíl ve prospěch Goceho. Jinak ať se ti to líbí nebo ne prostě útočník je tam kvůli tomu aby primárně dával góly, vše ostatní je navíc. Běhavý bez gólu mají být záložníci, u kterých je zase bonus navíc ten gól ale když ho nedaj nic se neděje. Jinak samozřejmě, že toho útočník odvede víc, v případě Goceho, ten svádí souboje s obránci a Šenky se je pro změnu snaží uběhat, co je víc prospěšné nedokážu posoudit ale gólu dal prostě víc Goce, možná proto, že má na zakončení víc síly než Šenkeřík, kterej se mezitím uběhá. Ale to už je jen nepodstatná úvaha, důležitý jsou u útočníka góly..

                      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                        DrFe1     před 15 lety 09.02.2009 15:00 |  
                        0 0

                        Mě to vychází Goce - 173 min, Šenky - 270 min. Ale souhlasím s tím, že je Goce gólovější.

                        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:31 |  
                          0 0

                          Šenky: 1652 minut/5 gólů = 330 na jeden dokonce nebo mi špatně počítá kalkulačka? ;-)

                      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:12 |  
                        0 0

                        Ostatni neni navic, je to nutnost. Dneska musi vsichni branit i utocit. Je dulezity, bay byl tym dobre typove slozenej, kdyz budou hrat jen pesci kteri dobre strileji z mista tak to nebude fungovat. A ja myslim ze k Fortovi, Bestovi a Pekhartovi se vic hodi behavy technik nez dalsi durazny hrac do vapna. Dulezity je jak bude tym hrat a cim bude soupere prehravat.

                        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:27 |  
                          0 0

                          No soupeře by měli přehrávat záložníci a střílet góly by měli útočníci.. To je dle mého nejlepší varianta. A pokud se spolehneš na jednoho střelce jako na Necida, za chvíli to každej prokoukne a je v háji. A stejně furt nechápu proč by v útoku měl hrát hráč, kterej nevyniká ani góly ani přihrávkami na ně.. Já chápu koho by jsi tam měl rád ale to prostě Šenkeřík neni a u nás už to dokazuje sezónu a půl..

                    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:03 |  
                      0 0

                      A co se týče KJ, tak pokud na pravej kraj nepostaví Grajciara nebo Jandu, teda běhavce, těžko tam postaví Šenkeříka. V tom případě bych nechápal na co by nám byl a jenom kvůli tomu aby jsme měli v týmu někoho běhavý mi přijde scestný obětovat post útočníka někomu kdo prostě góly nedává..

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 14:40 |  
                    0 0

                    No, kmotře, nevím, jestli bych zrovna Sucháče vypíchl jako běhavce:-) Já souhlasím s martynim, že jsou potřeba ti běhavci a černí pracanti, a taky je mám tak nějak rád (zřejmě s ohledem na to, že se svojí žalostnou technikou to musim hrát nejinak:)). A to Goce nebo Ivana zahrajou občasně, o baletní sekci v záloze ani nemluvě:-) Na druhou stranu kvituju s povděkem, že přišly takové posily. . Besta, Kaufman, Pekhart, on i ten Ford umí zabojovat (akorát jestli Švento jezdí na motorce, tak Ford prdlá na babetě), třeba i Trapp a Da Silva, ale Šenkyho prostě nedám! :-))

                • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                  quelhar (admin)     před 15 lety 09.02.2009 14:55 |  
                  0 0

                  Strihavku jsme meli par zapasu nez se definitivne zranil. Ano, jeho angazma se opravdu prilis nepovedlo. Ale kdyz se dari celemu tymu, tak z toho Strihavka dokaze tezit - viz ted na podzim v Ostrave. Banik si dokazal vytvaret sance a Strihavka dal pet branek.
                  Ano, hrac typu Senkerika by nam byl platny, s tim souhlasim. Ale my ho mame. Jmenuje se Milan Ivana.
                  A co se tyce Forta - lidi, co ho videli v akci, se az divili, jak se vraci pro mice, zdaleka pry nehraje jen na hrotu, ale dokaze tymu pomoci i pri prechodu do utoku. Ja jsem na to zvedavy, protoze takoveho ho nepamatuju, ale nemam duvod tomu neverit. A krom toho dava i branky.

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:03 |  
                    0 0

                    Ivana je naladovy hrac, Senky je bojovnik. Na Forta se tesim, jsem moc zvedav, jak mu to pujde. Ale neocekavam od nej to co od Senkyho, proste je to jinej typ. Goce bude mit velkej problem dostat se pred Forda popr. Pekharta do sestavy. Oproti nim totiz muze sotva nabidnout neco jineho. Proto si myslim, ze Senky by se uplatnil vic.

                    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                      quelhar (admin)     před 15 lety 09.02.2009 15:19 |  
                      0 0

                      Neboj, od Forta ocekavam daleko vic nez od Senkerika, zvlast po povedene priprave :o))

                    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:22 |  
                      0 0

                      Já nechápu proč tam musíme mít jinýho typa? :-) Proč když to nepujde Fořtovi, Pekhartovi či Bestovi tam nemůže jít Goce, kterej je "gólovej" ale měl by tam jít Šenkeřík, kterej neni "gólovej" a vlastně jenom proto že je jinej typ? Běhavej typ? Jako tuhle úvahu o útočnících, který nedávaj góly a přesto by měli hrát moc neberu, protože oni tam opravdu nejsou od ničeho jinýho. Nahrávky na góly si maj počítat záložníci. Ano, je možný, že se najde dvojice, kdy jeden bude ty góly připravovat a ten druhej dávat, do toho bych nešahal ale takovej Šenkeřik opravdu neni, tak co tam s ním? ;-)

                      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:58 |  
                        0 0

                        to jsem netusil, ze vuci senkymu tady panuje takova averze.. Goce nedal o tolik golu vic nez Senky, za rok 6, to neni buhvijaka bilance. Neni to tak, ze zaloznici by meli jen nahravat a utocnici zakoncovat... jde o to prehrat soupere, do zakonceni se musi tlacit vic hracu, stejne tak do napadani a do obrany. Ale je to vec nazoru, ja to proste vidim jinak. Co me zarazi, jakou sodovku tady Senkerik dostava, utocnik k nicemu, impotentni.. hm.. podle me jsou vykonnostne s Ivanou a Gocem velmi vyrovnani, jen je kazdy trochu jiny typ, nekde jinde maji prednosti, jinde slabiny. Ja bych volil Senkerika kvuli tomu, ze je to poctivej hrac, ma nejvyrovnanejsi vykony a vic nam chybi utocnik jeho typu nez strelec do vapna.

                        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 16:37 |  
                          0 0

                          Zatím se k němu vyjadřuji více méně jen já. Teď přišli 3 útočníci a těžko pujde Besta na hostování i když bych tu místo něj radši viděl Šenkeříka, protože to jsou podobný typy, takže prostě co se Šenkeříkem, když je gólově horší než Goce a podobnýho Bestu jsme teď přivedli? Pro mě jsou na stejné úrovni Ivana a Šenkeřík, Goce je převyšuje góly. Šenky je starší než Ivana a v létě mu končí smlouva. Prostě bych vybral jeho.. Co se hry týče je nejlepší když všichni dělaj všechno ale tak to nefunguje zřejmě nikde..

                        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                          quelhar (admin)     před 15 lety 09.02.2009 16:52 |  
                          0 0

                          Nerekl bych, ze tu panuje nejaka averze. Rozhodne ne vetsi nez proti Cernemu a Marku Jarolimovi. Ja napriklad souhlasim, ze do zakonceni se musi tlacit vic hracu a to je prave duvod, proc mi Senkerik (pokud odejde) chybet prilis nebude - protoze jeho typicka akce je takova, ze misto strely udela klicku navic nebo nahravku. Ja mam radeji hrace (a hlavne utocniky), kteri jsou naopak sobci a jdou do zakonceni za kazdou cenu. Slavia az prilis dlouho primo prekypovala typy hracu, kteri by si i na malem vapne nahravali a davali goly jen do prazdne brany a proto je pro me prijemna zmena, ze ted mame utocniky a zalozniky takove, kteri se neboji vystrelit z jakekoli pozice (v zaloze Belaid, Jarolim, Cerny a v utoku vsichni az na Ivanu a Senkerika)

                          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                            slaviator     před 15 lety 09.02.2009 17:38 |  
                            0 0

                            Na Jarka mi nesahej, vole! :-) Kdyby akorát tak to moc nedrbal.. :(

                  • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:09 |  
                    0 0

                    No Milan Ivana je podobnej typ jako Šenky, ale mně občas přijde jako trochu leklá ryba, to u Šenkyho nevidim. Nevím, jestli je to jinými nároky nebo častějším pozorováním, ale zdá se mi, že ve Slavii se zatim nedostal (ani herně) na takovou fazonu jako ve Slovácku.

                    + ještě k tomu, co píše kmotr. Jasně, útočník musí hlavně dávat góly, ale když připraví gól pro druhýho, je to totéž. . měly by se ve fotbale taky počítat nahrávky jako v hokeji. A btw to je právě ten rozdíl, že Šenky, hlavně loni, nastupoval často v záloze, takže to potom, jak píšeš, jsou ty góly jako bonus:-))

                    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:16 |  
                      0 0

                      Šenky v záloze? Jako s pěti záložníky když jsme hrávali? Asi už mám špatnou paměť. A ty góly dával z pozice záložníka? ;-)

                      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:20 |  
                        0 0

                        JJ, Standa hrál útok a Šenky pátýho záložníka zprava. A myslim, že i na jaře, když hrál KJ na dva DZ, na hrotu jen se Střihavkou nebo Gocem, ale mám trochu mlhu v paměti, takže možná to nebylo tak výrazný:-)

  12. Nervy.....

    mart     před 15 lety 09.02.2009 14:44 |  
    0 0

    Todle sou teda hrozny nervy, todleto.
    Vubec nevim, jestli je narocnejsi fandit Slavii, kdyz se hraje soutez, nebo jestli je to este horsi, kdyz je prestupni termin.
    Vlastne si myslim, ze ty prestupy jsou jeste o neco horsi.
    Zejmena jsou pak dve situace, kdy se to da opravdu jen tezko vydrzet.
    Prvni je, kdyz se dopredu vi najake info, .....
    a druha je, kdyz se zadne info nevi :)
    mart

    • Re: Nervy.....

      quelhar (admin)     před 15 lety 09.02.2009 14:50 |  
      0 0

      Tak tohle bylo naprosto presne :o)

      • Re: Nervy.....

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:12 |  
        0 0

        A nejhorší je, když sem někdo přinese "INFO" . . :-)))

  13. Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

    Miklos     před 15 lety 09.02.2009 15:02 |  
    0 0

    Zdenek Senkerik

    jeho prednostmi jsou pracovitost, technicka zdatnost, kondice, univerzalnost a dal nekolik hodne dulezitych golu

    Nevyhodou je spatna produktivita na utocnika. To ale byva problem temer vsech ceskych utocniku. Taky mu chyby cisty tah na branu. Ne vsechny klicky jsou smerem na branu.

    Goce

    Vyhodou je tolikrat zminovany zabijacky instinkt. Posledni dobou jsme ho bohuzel nevidali ve Slavii tak casto.

    Nevyhoda odchozene pasaze zapasu, neduraznost, casta zraneni-vek.

    Milan Ivan

    Dobra technika, pracovitost.

    nevyhoda je nedostatek durazu, nevyrovnanost vykonu.

    Me z toho vychazi, ze bych asi poslal pryc Goceho. Mam pocit ze toho zabijaka uz nikdy uplne neprobudi (doufam ze se milim). Roli v odchodu muze hrat i to ze Zdenek mozna nechce prodlouzit, a tak na nej vedeni chce pritlacit.

    Zaroven Senky podaval nejvyrovnanejsi vykony z teto trojce a tak by ho byla velika skoda.

    Kazdopadne v Olomouci se na Goceho uz tesili a mlsna slova padala i od rudochu.

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      DrFe1     před 15 lety 09.02.2009 15:07 |  
      0 0

      Chtělo by to složit z nich jednoho ideálního útočníka :-) Není to lehká volba, koho pustit a koho nechat. Musíš to taky posuzovat v kontextu našich dalších útočníků .... Já osobně bych na odchod tipoval Goceho nebo Šenkyho popř. oba.

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      DrFe1     před 15 lety 09.02.2009 15:07 |  
      0 0

      Chtělo by to složit z nich jednoho ideálního útočníka :-) Není to lehká volba, koho pustit a koho nechat. Musíš to taky posuzovat v kontextu našich dalších útočníků .... Já osobně bych na odchod tipoval Goceho nebo Šenkyho popř. oba.

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      quelhar (admin)     před 15 lety 09.02.2009 15:11 |  
      0 0

      To taky o necem svedci, kdyz se fanousci tesi na Toleskiho, zatimco Senkerik pro ne neni nic extra. U Goceho vidim jako nejvice limitujici faktor ta zraneni.
      No a Senky - u nej je tech branek proste malo. Ano, dva goly v LM, super vizitka, jenze krome toho? Dva goly v poslednich minutach, ktere dal Sparte a ktere nic neresily. Rozhodl na jare domaci zapas s Libercem. Jenze na to prijde zapas se Zizkovem (0:3), kdy jde dvakrat sam na brankare, zahodi to a prijde nejtezsi soutezni porazka za posledni rok.

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:17 |  
        0 0

        Já myslím, že v tomhle je to na stejno. . o to je to těžší:( Goce rozhodl ve Zlíně, Šenky zas letos s Příbramí, ale vzhledem k těm pohárům bych tam právě viděl spíš toho Šenkyho. . dobré zápasy sehrál s Ajaxem, Steauou i s Arsenalem celkem. Proti Ajaxu a Seville se dobře jevil i Ivana. A Goce je proti nim starej kozel, to je fakt. Na druhou stranu už ho to nepotáhne za kopečky tolik, má tu malýho kluka a v Čechách se mu líbí, klidně by tu 2-3 roky zvostal asi. Fakt dilema. .

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:17 |  
        0 0

        U Goceho vidim jako limitujici taky nevyrovnanost vykonu. Porad se tady pise, jakej je zabijak, ale odehral spoutu zapasu, kdy mu to seredne neslo a v sancich kolikrat ani netrefil balon. Jinak je mi ale trochu blby, ze do nej siju, je to sympatak a kdyz ma formu, dokaze byt hodne nebezpecnym utocnikem, ale cekal bycjh od nej tu formu casteji. A taky typologicky proste si myslim, ze vic se hodi Senky.

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:18 |  
        0 0

        A na podzim dal rozhodující Příbrami tušim

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:13 |  
      0 0

      V kterých zápasech si viděl u Goceho ty odchozené pasáže? Nevim jestli si nemůžu vzpomenout nebo jestli mi to tak nepřišlo. Nevim co myslíš, že jsme nevídali, jestli Goceho na hřišti nebo jeho zabijácký instinkt? Pokud instinkt tak si celkem náročný protože dal na podzim za 396 minut (4 a půl zápsu) 3 góly.. No a s nedůrazností nesouhlasím, naopak jako "zabiják" musí být důrazný a podle mě Goce svádí hodně soubojů tělo na tělo, kdežto Šenky se tomu spíš vyhýbá a snaží se obrance zbavit nebo ho uběhat.. Ivanu a Šenkyho řadí jako útočníky na stejnou úroveň.. Nechal bych si Ivanu, Šenkymu navíc končí smlouva..

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:24 |  
        0 0

        Hele namátkou, snad si to vybavuju dobře, ale třeba Střížkov nebo Teplice mu moc nesedly.

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 15:32 |  
          0 0

          No já už snad radši přestanu diskutovat protože na obou jsem byl ale nedokážu si nic vybavit, sakra ;-(

          • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

            tolsimir     před 15 lety 09.02.2009 15:33 |  
            0 0

            Tak hlavne s Teplicema pokud vim vubec nehral a Strizkovu dal gol a na dalsi nahral

            • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

              tolsimir     před 15 lety 09.02.2009 15:34 |  
              0 0

              Tak oprava, hral, mel jsem ten dojem, ze jsme hrali na jednoho utocnika a prichod Ivany to ozivil a ono to bylo jinak, Ivana vystridal Toleskiho

              • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

                DrFe1     před 15 lety 09.02.2009 16:24 |  
                0 0

                Právě že byl s Teplicem Goce dost "neviditelnej" takže byl střídán už v poločase.

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Miklos     před 15 lety 09.02.2009 15:32 |  
        0 0

        Odchozeny jsem spis myslel to jak Goce obcas misto napadani bloudi po hristi a ceka na prihravku, nebo proste stoji na offsidu a ceka az mu daj balon. Je na nej taky hodne offsidu piskanejch. A kdyz mu ty mice moc nechodej tak to vypada jako zapas kde nemakal na 100%. Ale on je hlavne stvoren pro goly. U hrebika by si asi moc nekopl:)

        Dalsi vec co jsem si ale uvedomil ze s Bestou budeme mit spolu s Senkym a Ivanou uz 3 pracovite utocniky co ale nedavaj zadne mraky golu. cos je docela luxus. Utocnik proste musi davat goly. V golovosti me trosku zklamal od sveho prichodu Ivana. Byl casto zranenej to se do toho musi zapocitat, ale myslel jsem ze bude vetsi strelec.

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 09.02.2009 16:03 |  
          0 0

          To je prostě těžké rozseknout. Taky by se dalo říct, že budem mít s Toleskim ( Pekhartem a Fordem) 3 zakončovatele, pro který budou hrát ostatní. A že to naoběhá MJ s Belaidem a Černým je nad slunce jasnější:-) Však uvidíme, jak to Kj poskládá.

  14. Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

    Viking     před 15 lety 09.02.2009 15:23 |  
    0 0

    Na HP se dále píše:

    Slavia oznámila také na úterý tiskovou konferenci, na které představí další dvě přicházející posily.

    Trapp a Da Silva?

    • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

      matej-kt     před 15 lety 09.02.2009 15:43 |  
      0 0

      Nebo Trapp a Marek? :)

      • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

        Viking     před 15 lety 09.02.2009 16:54 |  
        0 0

        Nebo Marek a Rajnoch?

        • Re: Ázerbajdžán - Slavia 0:2

          slaviator     před 15 lety 09.02.2009 17:42 |  
          0 0

          Beckham a Casillas :)