Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 1. kolo

Slavia zažila podařený pozdní vstup do ligy, když dobyla rok odolávající domácí tvrz Zbrojovky.

Brňané doma neprohráli více než rok a během 14ti zápasů zaznamenali výbornou bilanci 9-5-0 (upřímně se přiznám, že jsem to neověřoval, tak snad na O2 Sport nemystifikovali jako se střídáním van Kessela). Vše už je ale minulostí, neboť slávisté potvrdili vynikající formu a Brno doslova vydrancovali po výhře 4:1. Radost zveličuje i fakt, že Slavia odehrála výborný zápas a na hřišti dominovala v podstatě po celých 90 minut. Řešit titul po pouhé třetině soutěže je samozřejmě úsměvné, pro jeho zisk je třeba potvrzovat výbornou formu po mnohem delší časový úsek. Nicméně je třeba říct, že včerejší výkon měl špičkové parametry. Teď ale půjde o to, jak často ho zvládneme zopakovat v následujících 20 kolech. Těžší zápas, než by se mohlo na první pohled zdát, nás podle mě čeká už v sobotu se Slováckem, které mohlo odpočívat a připravovat se na nás po celý týden. Také se ukáže, jak se hráči dokážou vyrovnat s dílčím úspěchem a s ním spojenou chválou v médiích. Zda neusnou na vavřínech a ukáží, že to s atakem na příčky nejvyšší myslí skutečně vážně. Doma zkrátka musíme zvítězit, dopomoci k tomu bychom pak měli my, fanoušci. Myslím, že po skvělých výkonech Slavie z poslední doby je zcela na místě, aby dorazila pěticiferná návštěva a kluky k vítězství dotlačila. Výmluvy na televizní přenos či večerní zimu by v současné situaci byly vyloženě trapné.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 6 - Práce měl spíše málo. Inkasované brance nemohl při nejlepší snaze zabránit, týmu pomohl několika dobrými výběhy.

Michal Frydrych - 5 - Nebyl to jeho den a byl herně o třídu horší než proti Hradci. V první půli chyboval při inkasované brance, kdy nezachytil náběh Přichystala. Připsal si ještě další výraznější chyby, když špatnou přihrávkou založil brejk 3 na 2 a když nevystoupil na ofsajdovou linii a Řezníček tak šel málem sám na branku. Podprůměrný výkon si ale vytáhl na průměrnou známku prvním vstřeleným gólem za Slavii. Situaci vyřešil výborně, když se uvolnil při standardce od protihráče a krásným a přesným obloučkem zakončil.

Jiří Bílek - 7 - Naši stopeři předvedli opět výborný výkon. A tentokrát Delimu Bílek zdatně sekundoval a hrál opravdu velice dobře. Byl silný v osobních soubojích, přesný ve skluzech a když už fauloval, tak to bylo ve správný moment, kdy na půli přerušil rozvíjející se brejk. Dobrým zákrokem zachránil situaci po chybě Frydrycha a situaci 3 na 2 ze strany Brna.

Simon Deli - 7 - Další výborný výkon Deliho. Zdá se, že je definitvně zpět ve své jarní formě. Opět v obranných soubojích dominuje a včera k tomu přidal i dobrou rozehrávku, kdy se nebál zatáhnout míč hlouběji na polovinu soupeře. Nejlepším momentem pak bylo jeho akrobatické vykopnutí téměř gólové rány patičkou.

Jan Bořil - 6 - Začíná se dostávat do výborné formy, kterou se prezentoval minulý podzim v Mladé Boleslavi. Poslední zápasy je jistotou, což potvrdil i včera. Snaživý výkon dopředu, důrazná hra směrem dozadu.

Jaromír Zmrhal - 6 - Napravo sice nebyl vidět tolik jako v posledních zápasech na druhé straně, i tak ale odehrál dobrý zápas. Nejlepším momentem jeho včerejšího působení na hřišti byla velice chytrá hlavička, která prodloužila míč na Škodu, jenž mohl upalovat do dobré šance. Jinak podal Zmrhal poctivý výkon i směrem dozadu.

Michael Ngadeu Ngadjui - 7 - V Hradci to od něj bylo jen průměrné, tentokrát byl znovu výborný. Ve středu hřiště dominoval v osobních soubojích a díky jeho černé práci se mohli Hušbauer a Barák věnovat hlavně ofenzivním úkolům. Kromě toho je Ngadeu i velice dobrý při práci s míčem. K dokonalosti chybí ještě větší kreativita směrem dopředu a případné prosazení se při standardních situacích.

Josef Hušbauer - 9 - Nejlepší Hušbauerův zápas za Slavii. V posledních týdnech je navíc ve vynikající formě a patří k našim klíčovým hráčům. Po jeho poněkud kontroverzním přestupu z týmu největšího rivala se s postupujícím časem více a více zdá, že šlo o trefu do černého. Proti Brnu skvělými přihrávkami vytvářel naše šance a byl snad u všeho nebezpečného. Přímou asistenci má na gól Frydrycha, velký podíl má i na brance Škody. Kdyby se ještě ujala některá z jeho pohotových a nebezpečných střel, tak by šlo o výkon na nejvyšší známku.

Antonín Barák - 9 - Podobně jako proti Hradci byl spolu s Hušbauerem nejlepším hráčem na hřišti jeho kolega ze středu zálohy Barák. Tonda podal vynikající výkon a vstřelil první dvě branky Slavie. Jde o komplexního hráče s výbornými fyzickými parametry, kterému je očividně jedno, jestli zakončuje pravou nebo levou. Nebo alespoň včera uklidil míč zcela spolehlivě oběma nohama. Nezanedbatelné plus má i za pozápasové rozhovory. Jde o skromného kluka, kterému ale nechybí zdravé sebevědomí. V hlavě to má navíc srovnané.

Dušan Švento - 8 - Vedle výtečného představení Hušbauera s Barákem by neměl zapadnout ani vynikající výkon Šventa. Ten se do základní sestavy vrátil s plnou parádou a na vysoké výhře Slavie má taktéž výrazný podíl. Nepřímou asistenci má na první branku, přímou na čtvrtou. V celém zápase byl velice aktivní a bylo na něj spácháno mnoho faulů, z čehož mohla Slavia profitovat v podobě standardních situací. Po návratu do Edenu začal kvůli opakovanému zranění rozpačitě, včera to byl ale přesně ten Švento, na něhož se všichni fanoušci těšili.

Milan Škoda - 7 - V první půli se mu až tak nedařilo a docela se zahazoval. Vše ale vynahradil v poločasu druhém, kdy nejdříve výbornou hlavičkou vyzval ke skórování Baráka a poté sám pohotovým zakončením z voleje uzavřel výsledek zápasu na 4:1. Není sice ve své nejlepší formě, i tak je ale pro mužstvo velice platný, včerejší bilance 1+1 hovoří sama za sebe. Navíc je na něm v posledních zápasech vidět zlepšení.

Jasmin Ščuk, Muris Mešanovič a Mick van Buren nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (141)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    buri     před 8 lety 20.10.2016 12:22 |  
    4 0

    Dobře zhodnoceno, jen Michaelovi bych dal 7,5 kdyby to šlo. Ať žije Slavie.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 20.10.2016 12:27 |  
      0 1

      Je to tak, hrál výborně. Rozhodoval jsem se mezi 7 a 8, ale to bych asi musel známku zvednout i Delimu s Bílkem. Nakonec jsem to dal takto, přeci jen mi přišlo, že trio Hušbauer, Barák a Švento bylo vidět nejvíce.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        kjandourek (admin)     před 8 lety 20.10.2016 12:52 |  
        0 0

        Co se Hušbauera týče, stejný podíl jako měl na brance Škody, tak měl i na druhé brance Baráka (centr na Škodu a jeho zpětná hlavička - druhá asistence) ... a teoreticky i na první, protože i tam po jeho pasu za obranu centroval Švento ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          klimi     před 8 lety 20.10.2016 13:25 |  
          0 0

          Hušbauer měl v Brně výrazný podíl na všech brankách...U první kolmou přihrávkou našel Šventa, u druhé centroval na Škodu, na třetí sám nahrál a u čtvrté také klíčovou nahrávkou přihrál Šventovi.

          Stejně jako v Hradci se přímo podílel na prvním góle, na druhý sám nahrál. U třetí byl jeho pas nepřesný, ale tak nějak to z něj taky vyplynulo :D

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Novi.sks     před 8 lety 20.10.2016 13:41 |  
            4 0

            No co by teď chátra dala za to, aby mohla mít střed Hušbauer - Dočkal a na stoperu Simona...
            Mají střed Rosanatribuně - Dočkal (+ nezapomínejme na MatějovskývBolce) a na stoperu jednu díru vedle druhý. Přitom taková obranná dvojice Kadlec - Deli, to by byli myslím za vodou - teda za vodou to oni jsou, o tom žádná, ale na špatným břehu, takže teď můžou maximálně utřít nos, drbat si hlavy a bojovat o 4. místo :))

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 18:47 |  
              1 0

              Začínám mít radost, že zde roste fanklub Hušbauera! Za Uhrina hrával na pozici, kde moc s góly pomoct nemohl, ale taky hrával dobře, jenže to málo kdo ocenil...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        vršek     před 8 lety 20.10.2016 22:02 |  
        1 0

        Pro 7 jste se však nerozhodl dobře.
        Ngadeu byl vždy tam kde bylo nejvíce třeba, pozičně skvělý a důrazný, a bez zbytečných faulů! Byl vynikající při přebírání těžkých balonů v obležení protihráčů, balony neztrácel a na rozdíl od Vás si myslím, že jeho včerejší rozehrávka neměla chybu a byla i dostatečně kreativní, s jednoznačným přínosem pro zakládání našich útoků.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Balvan86     před 8 lety 20.10.2016 12:23 |  
    1 0

    Včera to byla jedna velká "LAHODA".

  3. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    kurtman     před 8 lety 20.10.2016 12:32 |  
    5 0

    Super výkon ... Možná k hodnocení... Bořilovi bych dal sedmičku. Nevím, kdy jsem naposledy viděl, aby levej bek mohl jít sám na bránu. Škoda, že si ten míč blbě zpracoval ... Jinak souhlas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      no-nick     před 8 lety 20.10.2016 16:41 |  
      2 0

      Když jsem ho viděl v jednu chvíli na hrotu, tak jsem valil oči. Takhle vypadá sebevědomý výkon!:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        dubas     před 8 lety 20.10.2016 18:41 |  
        2 0

        Ten moment v té asi 20 minutě byl naprosto nejlepší věc z celého zápasu, Pepa dává pas za obranu, já se dívám kdo to nabíhá na hrotu a on náš levý obránce a je fakt, že takových situací tam bylo víc, kdy se najednou tam vzal někdo kdo tam teoreticky neměl vůbec co dělat. Mě to připadá, že Jarda stanovil taktiku, všichni na hrot a dejte jim bůra a hrozně pěkně se na to dívá:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      mpik     před 8 lety 20.10.2016 21:31 |  
      0 0

      Souhlasím, Bořil by si sedmičku zasloužil.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    honzaccc     před 8 lety 20.10.2016 12:41 |  
    2 0

    Jasný, o titulu nemá význam mluvit, ale kdyby to bylo za měsíc s Bolkou byl zápas o první místo, tak bych se nezlobil :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      bongor     před 8 lety 21.10.2016 19:47 |  
      0 0

      To by nešlo,nyní je v lize nový fenomen,největším šlágrem je zápas druhého s pátým.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 12:48 |  
    0 3

    Pavlenkovi bych dal 5, protože prakticky z jediný střely na bránu inkasoval, byť to bylo zakončeno nadstandartně. Jinak na něj prakticky nic nešlo.
    Frydrych byl po půli na vystřídání a i ve druhý půli byl mimo, nebyl to jeho zápas. Do té doby to bylo, když na něj budu hodne,j tak na 3. Pak to ale vylepšil golem. Takže 4 by seděla víc.
    Bořil byl hodně aktivní a vzhledem k hodnocení celého týmu, mi 6 přijde podhodnocená, min. za 7.
    Pokud má JH10 a AB27 po 9, MNN min. 8. Včera to byl taky jeden z jeho nejlepších výkonů a ve středu zálohy naprosto dominoval a těžili z toho jak oba střední záložníci, tak celej tým.

    Celkově to jsou ale detaily a liší podle úhlu pohledu, v tom hlavním se shodujeme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      sicilianbrno     před 8 lety 20.10.2016 13:37 |  
      3 0

      S Ngadeu s tebou jednoznačně souhlasím, kéž by takhle suveréně zahrál pokaždé ( hl tu rozehrávku, která mu v předešlých zápasech mnohokrát nešla).

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      zeleznik2     před 8 lety 21.10.2016 08:31 |  
      0 0

      Pavlenka předvedl určitě jeden skvělý a jeden dobrý zákrok. Frydrych 4 před gólem ano, pak už ne. Boříl 6 pokud Zmrhal 5, jinak 7 spravedlivější. MNN 7 si myslím spravedlivá, on měl pokryt střed při akci, ze kterého padl gól, ale to jen drobnost.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 09:11 |  
        0 0

        Jestli myslíš tu šanci Řezníčka, tak ten ani nevystřelil. A jinej skvělej zákrok si nepamatuju.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 09:12 |  
        0 0

        Jestli myslíš tu šanci Řezníčka, tak ten ani nevystřelil. A jinej skvělej zákrok si nepamatuju.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Quentin     před 8 lety 20.10.2016 12:51 |  
    6 0

    OT: Slávista měl včera zakázán vstup mimo sektor hostí. Sítem byla kromě viditelných červenobílých barev adresa bydliště zapsaná v občance. Taková blbost. Slavia má příznivce všude po republice. Vidím Slavii na vlastní oči párkrát do roka, zpoza branky se na fotbal bohužel dívat neumím. Řádně zakoupený lístek mám, mají mi zajistit slušný výhled na hrací plochu. Tento přístup je kaňka na jinak krásném večeru. Díky chlapci!

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      sicilianbrno     před 8 lety 20.10.2016 13:39 |  
      2 0

      Narovinu po mě taky chtěli občanku (jakožto brnák fandici slavii bych s tim problem neměl), ale narazil sem na mladou žabku + zamnou fronty, takže jen se usmál a prošel, takže by nemělo problém projít mnoho pražáků....a stejně by je pustili, nevidim duvod proč automaticky chodit do sektoru hostí, ne každému se tam chce.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 18:50 |  
        0 0

        Už vidím, jak přijedu do Edenu na Slavii proti Baníku Ostrava a oni mě pošlou do kotle hostů. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Travinho     před 8 lety 20.10.2016 16:02 |  
      2 0

      Pak se diví, že na fotbal u nás lidi prostě nechodí. Toto není dobrý přístup.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Robinator     před 8 lety 20.10.2016 12:58 |  
    4 0

    hodnocení výstižně, jen Delimu bych dal o stupeň více, každý zápas je famózní a jde o nejlepšího stopera ligy

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 20.10.2016 13:12 |  
      2 0

      Deli mohl 8 klidně dostat, viz můj komentář ohledně Ngadeua. S tím, že je za poslední rok nejlepším stoperem ligy asi ani nejde nesouhlasit. :) A to i navzdory tomu krátkému období, které se mu nevydařilo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        sicilianbrno     před 8 lety 20.10.2016 13:41 |  
        1 0

        tak nevidíme duvod proč si to tak neudělal a oboum našim afričanům si to nezvýšil..jelikož by to bylo zasloužený. (Bílek za 7 bych nechal, přecejen, klid v rozehrávce u něj není takový jako Deli)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Sracken     před 8 lety 20.10.2016 13:03 |  
    2 5

    Nekonzistentní, Kessel dostal kdysi po zoufalém výkonu na úrovni divize dobrou známku za to, že byl efektivní. Frydrych dostane 5. Blbost. Buď tedy hodnotím výkony bez keců o efektivitě, nebo efektivitu. Jak mohl mít Kessel někdy více než 3 za své výkony pokud má Frydrych nyní 5.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 20.10.2016 13:07 |  
      9 2

      Nesouhlasím. Van Kessel je teď snadným cílem pro kopanec, ale 7 dostal za své první představení proti Levadii, kde v důležitém zápase gól dal a druhý připravil. Navíc byl velice aktivní a krajní obránce ho několikrát nedokázal zachytit. To, že potom šly jeho výkonu dolů, je jiná věc, ale první zápas v Edenu se mu povedl a za tím si stojím. Frydrych včera vůbec dobře nehrál (objevil se už i komentář, že mohl mít nižší známku), průměrné hodnocení mu zachránila dobrá gólová akce.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        homerinho     před 8 lety 20.10.2016 13:24 |  
        0 0

        Taky bych řekl, že Frydrych mohl mít i nižší známku. Řekněme, že golem vykompenzoval svoji chybu při golu Brna a zbytek zápasu byl z jeho strany tentokrát spíš podprůměr.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          zeleznik2     před 8 lety 21.10.2016 08:34 |  
          0 0

          Bože proč házíte vinu jen na Frydrycha?ten gól jde za celou naší defenzívou, chyba ve středu hřiště(Ngadeu, kde byl?)stopeři vůbec Frydrychovi nepomohli, samozřejmě mohl si počínat lépe, ale za gól může maximálně z 1/3. Spíše bych mu vyčítal ty dvě namazání soupeři, když se krásně po lajně uvolní, ale nedokáže správně přihrát...

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            homerinho     před 8 lety 21.10.2016 11:09 |  
            0 0

            Že za ten gol může jenom on nikdo neříká. Jen že při něm udělal chybu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              zeleznik2     před 8 lety 21.10.2016 16:50 |  
              0 0

              Jistě, ale nebyl v tom sám, těch chybujících tam byla celá řada...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Sracken     před 8 lety 20.10.2016 13:36 |  
        5 7

        Nesouhlasím s tebou, van Kessel v tom utkání poslal 10 míčů na tribunu, 7 byl úlet. Na to, jak to byl slabý úlet a kolik míčů u něj skončilo to byla naprosto přepálená známka. Je to prostě nekonzistentní, to si neobhájíš ani se skupinkou obdivovatelů. Pokud má mít Frydrych za včerejšek 5, tak prosím, ale přepiš si hodnocení všech hráčů ze zápasů pod Uhrinem kromě Plzně, pokud to má mít jako celek nějakou vypovídací hodnotu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          urs (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 13:52 |  
          5 0

          Klídek prosím, vždyť zas o tolik nejde, nebo jo?? :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Sracken     před 8 lety 21.10.2016 07:15 |  
            2 0

            Absolutně to není důležité, co člověk to názor. Podstatné je se fotbalem Slavie a výsledky Slavie bavit a to se nezpochybnitelně děje od té doby, co jsme angažovali trenéra.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Láryfáry     před 8 lety 20.10.2016 14:08 |  
          6 1

          To je ale blbost. Každý má na hřišti svoje primární úkoly, který si má plnit. Úkolem Frydrycha je bránit s útočnou nadstavbou po straně. Hlavním parametrem k hodnocení je tak jistota, spolehlivost, nepouštění soupeře k ohrožení. Míčů nemůže ztratit mnoho. Když dá gól, je to plus, ale svými chybami může destabilizovat obranu. Úkolem Van Kessela bylo aktivně se zapojovat do útočení, být efektivní (přihrávat/dát gól). Může tak mít mnoho ztrát, ale musí mít nějaký hmatatelný přínos můžstvu. Na tom zápase jsem byl také, Kessel mě štval, jak spoustu akcí zazdil, nojo, jenže jak se na něj má člověk zlobit, když svojí neustálou aktivitou na jeden gol ze dvou asistuje a druhý sám dá.. Známka 7 je tak zcela obhajitelná.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        mpik     před 8 lety 21.10.2016 16:44 |  
        0 0

        GvK jsem v prvním utkání sledoval hodně bedlivě. A byl to pro mě velký šok. Za ty miliony jsem čekal skvělého hráče. Na hřišti ale pobíhal jakýsi nešika, který nezpracoval ani jeden míč, nedal jedinou nahrávku, prostě vůbec nic. I ta nahrávka na gól bylo evidentní ukopnutí se. Už o poločase měl jít dolů. Naštěstí přišla cca 70 minuta jak si to tak pamatuji a povedlo se mu trefit přesně hlavou a naštěstí hned vzápětí střídal kvůli křečím.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    juras72     před 8 lety 20.10.2016 13:14 |  
    4 0

    Tak JŠ konečně našel tu spravnou sestavu, vychytal vní poslední mouchy (Švento/Mingazov) a na Slovacko se stejnou sestavou. Asi pred dvěma a pul měsíci sem zde psal že máme nejlepší sestavu za posledních cirka 20 let nacoš se my tady hodně lidí vysmálo, ale já na tom pořád trvám!

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 13:35 |  
      5 0

      sestava je ted supr, ale v ramci udrzitelneho rozvoje v ramci kabiny, bych asi nechal v sobotu hrat Murise, Milanovi to vadit nebude, hral ted vlastne furt (vcetne repre) a nasemu "cholerikovi" to pomuze .. :-) ... #justsaying

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Jachym     před 8 lety 20.10.2016 14:47 |  
        0 0

        Nemám nic proti většímu vytížení Mešanoviče (Ščuka, van Burena...), ale v týmu by se měl vždy podřídit jednotlivec... Věřím, že si s tím trenér poradí. Někdo tady včera uvedl, že po zápase byl Muris zase podrážděný a nikomu nepodal ruku... Neviděl jsem, nicméně pokud je tomu tak, je vidět, že jeho slova o tom, že už tyto své výbuchy ovládne, nemůže naplnit...

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          smely (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 16:24 |  
          3 0

          :-) no ja si myslim, ze je to prave o te jemne psychologii trenera , aby vcas rozeznal co je pro tym nejlepsi, zda-li tocit stejnou sestavu, nebo nechat zahrat v papirove lehcim zapase i nekoho z lavicky, aby se mu po kabine netoulal hrac nafouklej jak Zepelin ....ono takove to striktni : ted hrajou tyhle tak si dej pohov a podrid se.... , neni uplne dycky to pravy vorechovy (viz neschopnost komunikace s hraci od DU) nicmene verim , ze JSVCD :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            spravnej_jezedak     před 8 lety 20.10.2016 23:35 |  
            0 0

            Souhlas a nejen to... Ono je fajn mít na střídačce hráče, kteří by mohli hrát základ v týmu, který je na poměry 1. ligy řekněme průměrný (např. Mikula, Jablonský,Van Buren..). Ale když ti hráči nebudou mít odpovídající herní vytížení, tak budou těžko podávat svůj standardní výkon.. Spíše naopak...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        bongor     před 8 lety 21.10.2016 19:57 |  
        0 0

        Já s tím naprosto souhlasím.Není dobré opět nechat Meššiho sedět.Máme dva velmi dobré hroty,vítězná sestava se obvykle nemění,ale on si mě získal svou velkou touhou hrát,která z něho přímo vyzařuje.Milanovi to určitě vadit nebude,

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      urs (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 13:54 |  
      1 0

      Mě v tý sestavě porád chybí někdo jako Krajčík - to byl pravej bek jako sůl :)
      Mimochodem..., kde je mu konec??

  10. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    chrobak     před 8 lety 20.10.2016 13:22 |  
    0 0

    Když jsem přemýšlel, koho bych dal za hráče zápasu, tak mě z toho vyšel Švento. Byl kromě gólů u skoro všech našich nebezpečných akcí. Takže jemu bych dal také 9. A Delimu bych bodík přidal za tu patičku, nevím, že bych někdy něco takového viděl. Byl jsem zvědavý na hodnocení Frydrycha. Za ty děsivé chyby bych mu dal 4 i s přihlédnutím k tomu gólu. Je schopen zahrát jeden zápas excelentně a pak tolik nebezpečných chyb. Než dal gól, tak jsem čekal, že bude vystřídaný.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    chrobak     před 8 lety 20.10.2016 13:24 |  
    8 0

    A zapoměl jsi zmínit Van Kessela, také si pár minut zahrál :-)

  12. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    sicilianbrno     před 8 lety 20.10.2016 13:35 |  
    1 0

    Hušbauer s Tondou za 8, Švento 7, Ngadeu 8...pro mě nejlepší hráč zápasu, vyhráné a čisté výskoky, včera klid na míči, rozvaha i dobrá rozehrávka, hl Škoda si proti němu neškrtl. Jak tu autor napsal " odvedl černou práci, tím vyniklo H+B umění.
    Viděno odemě ze stadionu, tudíž se lépe mohlo vidět postavení hráčů po celý zápas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Jachym     před 8 lety 20.10.2016 14:50 |  
      2 0

      Michel je výborný. Chtěl jsem napsat, že je pro černou práci jako stvořený, ale zrovna v jeho případě by to bylo politicky... zvláštní... :-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Gino     před 8 lety 20.10.2016 15:02 |  
    4 0

    Jestli to tu už bylo, tak se omlouvám. Je to spíše o CEFC, ale i pro nás je to tedy podstatné. Mimojiné se tam Šimáně vyjádřil, že již prodal všechny své akcie a z klubu zcela odešel.

    https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/tvrdikova-cinska-uzaverka-po-roce-spory-v-pivovaru-i-ve-slavii-banka-v-nedohlednu-3360

    Byl jsem teď nějakou dobu mimo ČR a situaci nesledoval, tak pokud jdu s křížkem po funuse, omluvte mne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      JS (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 23:04 |  
      0 0

      K tomu ještě musím podotknout, že nedávno se ministr financí AB (v souvislosti s čínskými protesty proti návštěve dalajlámy) vyjádřil, že Číňané vlastně do českého státního rozpočtu žádné peníze nepřinesli. Že se tu pohybuje jediný čínský investor v soukromé sféře a od něj se odklánějí i ti čeští. Není těžké uhodnout, o kom mluvil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 06:07 |  
        1 0

        Asi nerozumím... Jako že čínského investora v první fázi zainvestovali čeští investoři a teď se od něj odklánějí? ;-)
        Mě spíše pobavily informace o pivu Lobkowicz. Hlavní zpráva: pivovar vaří o 25% méně. (Ta ,špatná´ zpráva: vaří méně, protože se zrušily nevýhodné smlouvy.)
        Hm, a Pelta je zklamaný, protože od Číňanů očekával sponzorování celé ligy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        smely (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 12:18 |  
        1 1

        nerad bych vstupoval na tenky let, ale o necem v tomto smyslu jsem tu pred nekolika tydny psal...vice se k tomu vracet nebudu....

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          patras     před 8 lety 21.10.2016 13:04 |  
          0 0

          Cetl jsem ten pripevek od tebe a po precteni toho clanku jsem si na tebe hned vzpomnel. Docela mam obavu co bude nasledovat. Stadion mel bejt vyresen nekdy v srpnu... Nemam z toho dobry pocit.....

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            smely (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 13:07 |  
            1 0

            no koukam, ze na palec dolu staci napsat i "tenky led" :-))))))

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              JS (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 13:08 |  
              0 0

              Já to asi nějak minul. Najdu to v nějaké diskusi? :)

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                smely (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 13:13 |  
                0 0

                urcite, ale nerad bych to tu znovu rozpatlaval, dostal sem tenkrat dost sodofku :-)

  14. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 15:13 |  
    4 2

    celkem se shodujeme v hodnoceni. ja jsem tedy dal nejvic 8 a muze zapasu vidim v husbauerovi. ten chlapec se mi posledni dobou libi.

    zaroven bych rad podekoval panu Uhrinovi, ze tym slusne seskladal a pripravil pro Jardu.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Nascimento     před 8 lety 20.10.2016 15:23 |  
    0 1

    Zdravím, nemá někdo záznam toho utkání? :) Koukám na isport, ale nikde to tam nevidím.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Jarinho     před 8 lety 20.10.2016 15:46 |  
    6 0

    A jak to vidí pan japoko teď ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      honza_sl     před 8 lety 20.10.2016 16:18 |  
      1 0

      :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Boss82     před 8 lety 20.10.2016 17:04 |  
      2 0

      Šilhavý, Tvrdík a půlka kádru ven:-)! Všechno na hovno, nedá se na to koukat, výsledky jsou jenom dílem náhody:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Miky44     před 8 lety 20.10.2016 17:08 |  
      3 1

      Ten už se chystá na ty Izraelce dneska v nějakým sportbaru na Letný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 17:50 |  
      0 0

      Ač jsem s ním hodně často v kritice souhlasil a byla často oprávněná, tak to dost často přeháněl. A hlavně jsem od něj nikdy neviděl nic pozitivního, žádnou pochvalu nic. Opravdu má asi radost, když se nedaří a může kritizovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Miky44     před 8 lety 20.10.2016 18:34 |  
        0 0

        Já například často nesouhlasil s tebou, ale poslední asi dvě kola jsem několik tvých příspěvků četl a kýval u toho souhlasně hlavou. Například v názoru na Frydrycha v posledních dvou zápasech.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 19:06 |  
          1 0

          Přesně o tom je diskuze :)

  17. Tak příště za 10 :-)

    honza_sl     před 8 lety 20.10.2016 16:20 |  
    2 0

    No, tak doufejme, že příště se "některá z jeho pohotových a nebezpečných střel" ujme. Je fakt, že už chybí jen to, aby sázel gól za gólem zpoza vápna. Ale zas na druhou stranu, to bychom se ním museli v létě stopro loučit (pokud by tedy udržel výkonnost).

    A ne, nejsem alter ego Bosse :-)

  18. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Staršina     před 8 lety 20.10.2016 16:36 |  
    0 0

    Za mně kosmetické úpravy. NMM 8, Škoda 6. U JH jsem si až do vystřídání nevšiml ničeho, co by mi bránilo mu dát 10. Jestli jsem se po někom opakoval, tak se omlouvám Z časových důvodů jsem četl pouze bodová ohodnocení.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    cepin     před 8 lety 20.10.2016 16:36 |  
    0 2

    Radost "zveličuje" i fakt... ???

  20. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    martyni (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 17:03 |  
    5 0

    Souhlas, Barak s Husbauerem tahli ten nas valec! :) Zajimavy je, ze se jim spolu uz velmi dařilo poslední jarni zapasy, pak je ale DU prestal spolu stavet. Mam z obou radost, Barak je talent a pusobi desne pozitivne, Husbauerovi jsem krivdil, myslel jsem si, ze není tvurce hry, jaka hloupost! Když hraci okolo nej behaji a nabizeji se mu, dokaze davat jeden lahudkovej pas za druhym.

    Nechapu, jak JŠ dokazal tym takhle rychle promenit, jedna věc je taktika, ale hlavne si myslim, ze dodava hracum klid a sebevedomi, zatímco DU je spis nervak a houby psycholog. Hlava dela hodne a s vyhranými zapasy nam sebevedomi slusne roste, nekdy mi prislo, ze jsme branili az moc s velkym klidkem, to by se priste nemuselo vyplatit. Teda dost se mi taky libi, ze mame tym plnej velkejch a rychlejch hracu, v Brne asi dostali strach..:).

    Jinak Slovacko bych nepodcenoval, na rozdil od Brna nebude hrat fotbal a překonávat jejich beton nemusi bejt vůbec jednoduchy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      dubas     před 8 lety 20.10.2016 19:10 |  
      2 0

      Jak to udělal, no nechal je hrát fotbal který je jim vlastní. DU poskládal útočný tým a pak hrál na dva DZ, kdežto JŠ má taktiku dejte jim bůra, ale jsme na začátku a tak to ještě nevychází úplně, ale ty šance tam jsou.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 17:06 |  
    2 2

    Za sebe muzu rict ze jsem rad za vysoke znamky pro Baraka a zejmena Husbauera. Osobne bych i premyslel nad udelenim desitky protoze byl naprosto u vseho a jediny co se mu nepovedlo stoprocentne (na rozdil od vseho ostatniho) byla ta pohotova strela z hranice vapna ktera sla bohuzel doprostred brany.
    Vlastne ja bych nad tou desitkou nejen premyslel ale i bych mu ji dal. Takhle vypada naprosto spickovej vykon na jehoz hodnoceni by nemelo mit vliv ze gol nedal. Nakonec ani ve 100% sanci nebyl..

  22. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 17:26 |  
    2 0

    Nechápu, proč DUmla nestavěl Tondu Baráka, to je pan fotbalista už ve svém věku, jen tak dál !

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 20.10.2016 17:53 |  
      3 0

      Tak Uhrin stavěl na tom postu Keniu, po kterém tu všichni volali. Nic proti Levanovi, ale Barák je efektivnější hráč. Kromě toho je mladší, pracovitější a má lepší fyzické parametry. Je dobře, že teď je důležitým článkem naší sestavy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 18:57 |  
        2 1

        Přesně tak. Kenia už ve Slavii pár týdnů být nemusel... Sice ho tady všichni obdivují, ale já jsem mu nikdy nepřišel na chuť, ale třeba Barák si mě získal už v první minutě co jsem ho viděl ve slavistickém dresu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          dauby     před 8 lety 20.10.2016 21:24 |  
          2 7

          Vsichni ne, jenze kdo si troufnul se o Keniu jen otrit, ten to hned schytal od jeho fanklubu (jednou jsem neco v tom smyslu napsal a hned jsem mel asi 10 minusu...). Kenia na Slavii nema fyzicky (porad zraneny) ani mentalne, navic i kdyz je zdrav, zahraje jen obcas. Barak byl vzdycky lepsi. Osobne nechapu, proc Keniovi prodlouzili smlouvu. Co se tyce Husbauera, sel nahoru i proto, ze hraje vedle Baraka a za sebou maji jistotu jmenem Ngadeu. Kdyz tam hral Soucek, musel branit i za nej a nemel si to moc s kym dat... Jinak jsem jeste moc zvedav na jednoho hrace, co zatim moc nehraje, a tim je Scuk. O nem jeste uslysime!

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            JS (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 22:52 |  
            4 0

            Tak a ode mě máš další, protože „Kenia nemá na Slavii fyzicky ani mentálně“ je totální výmysl, kravina a nechápu, jaks na to přišel. Fyzicky. Lítal tam, kde ostatní chodili, takže ano, pak odpadal dřív. Mentálně – Tys s ním mluvil nebo co? Nebo na jakém základě si dovoluješ pronést takový odsudek?

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        vršek     před 8 lety 20.10.2016 22:21 |  
        2 1

        Je zvláštní jak jednoduché je určit kdo je lepším fotbalistou po několika zápasech, ve kterých celý tým šlape jak namazaný stroj. Díky trenérovi Šilhavému.
        Chci tím říct to, že se třeba ještě ukáže, že Kenija doplácel na pana Uhrina stejně tak jako většina hráčů kádru, i Barák trpěl pod "synáčkem Uhrinem", a nyní roste zápas od zápasu, a že trenér Šilhavý bude schopen využít Kenijových vynikajících fotbalových schopností tak, jak bude nejlépe vyhovovat hře týmu. Samozřejmě pokud bude Kenija fit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          JS (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 23:00 |  
          1 0

          Přesně tak. Srovnáváme herní přínos jedince v době, kdy byl tým úplně dole a v době, kdy je v naprostém laufu. V laufu se daří vždycky všechno.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          bongor     před 8 lety 21.10.2016 20:08 |  
          0 0

          JUá taky stavím Tondu mimořádně vysoko,ale to neznamená,že dáme všechny jeho konkurenty na přestup.Protože chceme být nejvýš,tak přece musíme mít na každý post minimálně zdvojení.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Alanor (admin)     před 8 lety 20.10.2016 18:01 |  
    9 0

    Jinak když už tu bylo zmíněno sestavení týmu Uhrinem, tak bych teď připomněl kauzu Latka, za kterou tady byl bývalý trenér dost propírán. Ale myslím, že současná situace mu dává mnohem více za pravdu, než jak to vypadalo na začátku sezony.

    Martin je bohužel zase zraněný, což mu nepřeji, ale žádné překvapení to u něj během posledních let není. Naopak Bílek teď potvrzuje, že je podle mě herně o fous lepší a navíc je to držák, který nemarodí. A příchod Ngadeua je asi největším Uhrinovým plusem při skládání týmu, to je vyloženě jeho hráč.

    Kromě něj stojí taky za příchodem Mihalíka. Ten je podle mě velice nadějný a sám jsem zvědavý, jak moc se tu zvládne prosadit. Naopak se zdá, že van Kessel se nepovedl. Ale je tu chvíli a i kdyby to byl omyl, tak to se stát může, protože zatím jde o jeden z mála přestupových omylů a úspěšnost příchodu je dle mě velmi dobrá. Naopak třeba Hušbauer a asi i Barák budou Šimáněho koně. Za Mešanovičem stojí Plíšek, za Šventem Tvrdík. A Linharta přitáhl Dovalil. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Nascimento     před 8 lety 20.10.2016 18:30 |  
      0 0

      Jak na tom Linhart vůbec je? Nějak se mi ztratil z dohledu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Alanor (admin)     před 8 lety 20.10.2016 18:35 |  
        0 0

        Na hostování v Bohemce s opcí. Od začátku sezony zraněný.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          dauby     před 8 lety 20.10.2016 21:30 |  
          1 1

          Kdyz udelas za roj 12 prestupu, nemuzou vyjit vsechny, to proste ani statisticky nejde. A Linjart mel proste smulu, ze se zranil. Ale ze by jeho prichod byla chyna, kdyz to byl reprezentant U21, to bych se neodvazil tvrdit. Celkove se delala dobra prestupova politika, akorat nestaci jen privest hrace, ale musi se to umet poskladat. DUml je spatny trener, spatny psycholog a spatny clovek, proto to nefungovalo...

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            JS (přítel SN)     před 8 lety 20.10.2016 22:54 |  
            0 0

            Akorát o Linhartovi se mluvilo jako o budoucím super fotbalistovi už před dvěma lety. Od té doby to s ním šlo z kopce, což se neslo i z prostředí Budějovic, kde se o něm říkalo, že tráví víc času v hospodě, než na tréninku. Dřív o něj stály přední týmy ligy, on ale stále zůstával na jihu. My jsme ho brali až když už ho nikdo nechtěl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Miky44     před 8 lety 20.10.2016 18:35 |  
        0 0

        Pokud vím, tak je v Bohemce, ale vůbec nehraje. Ono se není, co divit, Bohemka má letos docela nadprůměrnej útok

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        japhy     před 8 lety 20.10.2016 20:55 |  
        0 0

        Takhle to číst je docela hrozný - tenhle je kůň tohohle, toho zase přitáh tamten...Snad tam byla alespoň nějaká shoda.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Alanor (admin)     před 8 lety 20.10.2016 21:06 |  
          1 0

          Tak jsem to nemyslel. Nějaká shoda pak samozřejmě byla, spíš jsem to bral, kdo s kým přišel.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            vršek     před 8 lety 20.10.2016 22:27 |  
            0 4

            Sakra, a kdo přišel s "fotbalovým expertem" Uhrinem?

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Staršina     před 8 lety 20.10.2016 21:01 |  
      9 0

      Když jste tuto situaci otevřel, tak se vyjádřím a zkusím objasnit. Tenkrát jsem u Vás nedopadl nejlépe. Víceméně většinu toho co budu psát, jsem kdysi v diskuzním fóru psal. Předem se omlouvám za delší příspěvek.
      Na chalupě mám sousedy, jejichž syn hrál za Slavii až do juniorky. Vlivem těžkého zranění nohy musel přejít do jiného klubu. Na Slavii již neměl. Dodnes hraje kraj a hrál i nižší soutěže i v Německu. Ve Slavii má přesto kamarády s kterými hrál. Od jeho rodičů dostal můj vnuk slavistický set s nabídkou podpisů A mužstva přes jejich syna. Využil jsem toho i pro můj dres. Podpisy zařizoval Laty. O něco později jsem se na chalupě potkal i s tím, kdo to ve Slavii zařizoval. Tak jsme hodili řeč. Byl jsem zděšen. Tenkrát jsem jméno nemohl uveřejnit. Znáte to. Problém zaměstnavatel versus zaměstnanec. Nevím kdo všechno čte příspěvky. To info bylo od JH. Jeho vyjádření, že toto nikde nezažil je naprosto výmluvné. Tréninky, taktika, herní systém atd. Vzhledem k tomu, co jsme měli možnost sledovat, tak ať si každý udělá obrázek sám. Spousta věcí proběhla diskuzemi, včetně řvaní arogantního trenéra. Kdo by neměl problém.
      Teď se vrátím k Latymu. V té době byl jako kapitán a lídr kabiny jediný, kdo se mohl postavit DU. JH nemohl, protože si ho DU vybral. A zase zaměstnavatel... Ostatní na to neměli. Vzhledem k tomu, že DU byl dva roky neodvolatelný, tak vzniká schizofrenní situace. Končí p. Šimáně. On to věděl a prohrál. Na druhou stranu vyhrála Slavia, protože při příchodu Horníka bych asi dostal infarkt. Vy jste se zastával DU a po výhře s naprosto hroznou PB 3:0 jste byl podrážděný z probíhající diskuze. Já se Vám opravdu nedivím. Jste admin, tak se snažíte diskuzi uklidnit. Naprosto v pořádku. Chápu to. Jenže začíná vznikat Vox populi, vox dei. Latka je vyhozen a tým ztrácí jakoukoliv naději ubránit se DU. Pro mně osobně to byl ten nejhorší faktor. Proto jsem Latyho bránil a mé vyjadřování směřovalo proti DU. Říká se, že dvakrát do stejné řeky... Připomenu KJ > Brabec. Velmi podobné, ne-li stejné.
      Závěrem. Obě tyto situace, KJ>Brabec a DU>Latka, vyústili v totální chaos. Tým přestal existovat a hrála se jenom kopaná. Naštěstí JT procitl. Po odvolání DU si pamatuji pouze jeho vyjádření jak je velmi překvapen svým odvoláním. Neuvěřitelné, které hovoří za vše. Dnes je naprosto jiná situace a to s pravdou DU nemá nic společného. Latymu za vše děkuji, přeji mu brzkému uzdravení a přeji mu hodně úspěšných zápasů. Když hrál, tak se mi v Liberci jeho výkon líbil. Nikomu nic nevnucuji. Je to jen můj úhel pohledu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Alanor (admin)     před 8 lety 20.10.2016 21:20 |  
        2 0

        Já jsem to myslel po sportovní stránce. Ačkoliv ta paralela s Brabcem a KJ v něčem sedí, tak v tomhle nejdůležitějším bodě je podle mě zásadní rozdíl. Zatímco ztráta Brabce byla klíčová a nedokázali jsme ho nahradit (o což se měl postarat tragický Vomáčka), tak odchod Latky byl z tohoto pohledu celkem logický. A není to tak, že by ho Uhrin předem odepsal. To se stalo asi až v momentě, kdy měl na poslední zápasy zaskočit za Deliho, který si vykloubil rameno, ale opět se zranil a poněkolikáté nebyl k dispozici. Jinak nic proti Martinovi, je to můj oblíbený hráč a v Liberci hrál dobře, když nastoupil. Ale po sportovní stránce jeho odchod dává smysl čím dál více.

        Že tam byly nějaké rozpory mezi ním a trenérem je asi zjevné. Ale co jsem slyšel, tak se jednoznačně nedá říct, na čí straně je černá či bílá. Jde to asi chápat z pohledu trenéra i hráče. Ale jsou to pořád jen drby a už to nemá vůbec cenu řešit...

        Na Příbrami mi velice vadilo, že se na kluky začalo pískat po prvních zkažených přihrávkách, místo aby se jim fanoušci snažili v těžké situaci pomoci. V podobném duchu se pak nesla diskuse, kde lidi nebyli schopni ani minimálně ocenit, že hráči urvali vítězství, ač to bylo tedy hodně upracované...

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Staršina     před 8 lety 20.10.2016 23:32 |  
          3 0

          První odstavec. Já jsem to tenkrát pochopil, jak to myslíte. Nebyl jsem slepý. V těch diskuzích to proběhlo. Martin nebyl nejrychlejší a tak si připomáhal jinak. Já jsem oponoval. Ano více drobných faulů, ale báli se ho rozhodčí i soupeři. Nejde mi to sice moc přes pysky, ale Řepka ve Spartě byl na tom podobně, ale s opravdu daleko brutálnějšími zákroky. V tento moment je pro mně daleko důležitější ten psychologický faktor. Kromě již zmíněného to je vůdčí role v kabině. Laty pozitivní, o tom druhém si myslím spíše negativní. Zase příklad. Slepičku z PB znám osobně. Jako třináctiletý mně přehrával v malé kopané. Chtěl jsem tenkrát zajít na Slavii, aby si ho podchytili. Nenašel jsem odvahu. Po přestupu do Sparty vzhlížel právě k Řepkovi. A v tom jsem viděl problém naší kabiny. Jsem přesvědčen, že právě Laty měl možnost našim mladým hráčům pomoci. Máte pravdu v zástupnosti na hřišti, i když v ten moment měl podle mně Bílek horší období. Ale v kabině zástupnost nebyla. A proto to dopadlo, jak to dopadlo. Ono ve Spartě to dopadlo podobně, ale brutálně a to mně fakt nezajímá. Ve Slavii byl problém řešen v úrovni intelektuální a to i v případě Martina. I proto si ho vážím.
          Druhý odstavec. Přiznám se, že jsem informaci převzal jako reálný stav v kabině Slavie. Že nejde o drby, dokázal následný vývoj celkové situace a výsledky.
          Třetí odstavec. Naprostý souhlas. Úplně nenávidím pískot a sprosté nadávání hráčům, když to zrovna nevychází. Jenže vezměte to z druhé strany. V tomto období tam byl asi i jiný důvod. Ten pískot nemusí nutně vyjadřovat nevraživost vůči hráčům. Když nevycházela hra, tak je to možná odezva vůči vedení lavičky a jejich nadřízených. Jakou možnost se má vyjádřit fanoušek, který vidí, že ne vše je v pořádku. Žádnou. Pouze diskuze.
          Závěrem. Teď je na Vás, aby jste dokázal jako admin rozlišit názory fanoušků. Vím, že my kritici jsme Vás pozlobili. I to proběhlo diskuzí a někteří se na Vás zlobili za odsudky. Já se tenkrát neozval, ale trochu mně to odsouzení mrzelo. Nelze házet všechny diskutující do jednoho koše. Také mně vadí urážlivé příspěvky. Jenže po desetiletích jsem opravdu rád, že mohu vyjádřit svobodný názor. Když hrajeme špatně, tak prostě hrajeme špatně a nebudu se opíjet rohlíkem. Když to diskutující řekne slušnou formou, tak v tom nevidím problém.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        mabr     před 8 lety 21.10.2016 09:43 |  
        0 0

        Mám to samé info od toho samého člověka. Kde máte chalupu, jestli se můžu zeptat? :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Staršina     před 8 lety 24.10.2016 00:29 |  
          0 0

          Okres Louny.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    japhy     před 8 lety 20.10.2016 21:16 |  
    9 0

    Všichni tady chválíte Hušbyho s Barákem. Byli výborní, to ano, ale mě prostě přijde, že oba, hl. tedy Hušbauer, takhle hrajou pořád. Jen teď to víc vynikne, jelikož se nemusí věčně motat kolem našeho vápna.
    Já bych si dovolil vyzdvihnout jiné dva hráče. Ne, že by byli nejlepší, ale jsou pro mě velmi pozitivním překvapením.
    Prvním je MNN. Na něm se mi líbí, že se skoro každým zápasem jen zlepšuje. Když začal nastupovat, hned jsem si ho zařadil do škatulky "bijec, ale kopyto". Teď už to je skoro Deli II. No, hrát bych proti němu nechtěl :)
    Druhým je jednoznačně Švento. Na ME nic nepředvedl, když začal nastupovat u nás, byly tam záblesky, ale jinak spíš zklamání. A teď? Sice přišel o svoji fenomenální rychlost, ale přesto jsem jen zíral. Supr centry, výborný náběhy, kombinoval jak starej rutinér. Takhle se má stárnout :) Jen asi dozadu se mu moc chtít nebude. Naprosto jinej hráč, tak doufám, že toto nebyla jen shoda náhod.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Travinho     před 8 lety 21.10.2016 07:56 |  
      0 0

      Já si myslím, že u MNN je hlavní problém, že na pozici záložníka hrával dřív jen sporadicky a pravděpodobně hlavně v utkáních, kde se jeho mužstvo jen bránilo. Přeci jen si musí zvyknout, že je v záloze na vše méně času hrát jednoduše. Vzhledem k tomu, že se to vcelku rychle začíná zlepšovat, tak mám pocit, že v něm za rok můžeme mít vskutku vynikajícího defenzivního záložníka. Na druhou stranu je mi líto Ščuka, který má taky velkou kvalitu, ale pořád je využitelný i na ofenzivnější pozici. Navíc 2 možnosti jsou vždy lepší než 0.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Haala (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 08:05 |  
        2 0

        Neřekl bych, že Souček, který nás držel loni půl sezony, se rovná 0....

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Travinho     před 8 lety 21.10.2016 10:52 |  
          0 0

          Tak jsem to přeci nenapsal. Myslel jsem tím, že jsme v minulosti mnohdy lepili posty hráči, kteří na nich ani nehráli, nebo tam cpali borce, kteří byli totálně z formy. Nyní máme skoro na každý post 2 možnosti. Na DZ dokonce 3, ale v současné chvíli by se mi mnohem více líbilo, kdyby šel Tomáš na hostování, což by bylo žádoucí i vzhledem k jeho účinkování na EURO 21.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    golfer     před 8 lety 20.10.2016 22:49 |  
    3 0

    Za to, jak se v posledních zápasech naše mužstvo v lize prezentuje jsem opravdu moc rád a navýsost šťastný. Žiju si na té krásné vlně jako vy. A potom koukám na tu EL, kde jsou naše mužstva za totální ubožáky. Vč. vítězných RB. A říkám si, jak bychom dopadli my ? Připraví naše chlapce tyto ligové zápasy na Evropu ? Máme vůbec šanci jednou i v Evropě s takovouto ligovou přípravou ? A to jsou místní nejlepší kluby. Semifinále EL, jako před časem je utopie, ale zaplať pánbů utopie je i sezona 2013, kdy jsme byli na sestup. Proto je ta pokora na místě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      donford     před 8 lety 20.10.2016 23:23 |  
      3 0

      Je fakt, že v Izraeli dnes jen bránili a tak je nutno si připomenout, že v derby s námi vystřelili na Pavlenku poprvé až v 75. min. Ovšem Plzeň šla strašně dolů. Už proti Slovácku byli bezradní a po zranění Hubníka se jim rozsypala obrana. Dřív jim patřil střed hřiště, dnes to bylo zoufalství. Nakonec dopředu byl nejlepší "starý" Petržela. Najednou vůbec nevěděli, co hrát. Myslím si, že i vzhledem k psychice to pro Plzeň nedopadne se Spartou dobře. A nebo se mýlím, a dojde k jejich vzepětí, jako k poslední šanci uspět aspoň v lize. Brňáci brečeli, že s námi hráli odložený zápas te'd, když jsme v laufu. My můžeme taky brečet, že nehrajem s Plzní až teď. V porovnání s oběma kluby nepochybuji, že bychom s jejich zahraničními soupeři d n e s k a zamleli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        golfer     před 8 lety 20.10.2016 23:45 |  
        1 0

        Ohóó. Zamleli :D :D. Tak jo. Rád tomu věřím. Ale příprava z naší ligy na evropskou úroveň je nulová. Prostě si žijeme v tom našem rybníčku tak trošku zatuchle. Už abychom tam byli a naše chlapce ta Evropa pořááááádně zocelila. Když jsem se probíral kronikou, tak jsme byli v určitý čas v r. 1996 v koef. jako klub na 11. místě. A to nemluvím o první republice. Jasně malý je ten, kdo malé si dává cíle, ale za pár let ? Co kdyby ?????? :D :D :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Travinho     před 8 lety 21.10.2016 07:53 |  
        0 0

        Ještě je velice dobrý ten Kace...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        bongor     před 8 lety 21.10.2016 20:21 |  
        0 0

        V neděli budu fandit Plísni a nejlepší by byl kříž.Petržela je výbornej,ale kríplík,ten by se náturou hodil za vodu.
        Záloha proti Norsku:Petržela,Hušby,Barák,Zmrhal.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Sracken     před 8 lety 21.10.2016 06:53 |  
    6 0

    Je načase, aby prapor českých týmů v pohárové Evropě zvedla Slavia a vrátila tak stav věcí, do normálního stavu.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 21.10.2016 08:28 |  
    0 0

    Hodnocení až na Zmrhala souhlas, bohužel já jsem tam tu 6 neviděl, když to porovnám s Bořilem, měl by být o známku horší. Jistě hrál na pravé straně, nikoliv na své obvyklé levé, ale já jsem jej viděl snad v prvním poločase jednou se rozeběhnout a ani v druhé půli to nebylo o mnoho lepší. Takový výkon Mingazova v Hradci, vzhledem k jeho předchozím výkonům a tvých hodnocení, když si šestku dával za jiné výkony. Takže u mne 5 jako u Frydrycha, ten neodehrál dobrý zápas do doby než dal gól, pak ten výkon byl o ničem jiném, takže tak 4- před a 6+ potom.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 21.10.2016 09:03 |  
    0 0

    Spart to viděl tahkle:
    Pavlenka 5 - Bořil 6, Deli 5, Bílek 6, Frydrych 6 - NMN 7 - Hušby 7, Tonda 8 - Zmrhal 6, Dušan 7 - Milan 7

    Ščuk, Mešanovič oba 5

    JInak Rumuni po včerejšku zase na koni vyhrát z jedné střely na bránu, to mu se říká klika, Plzeň opět padla, Liberec s Fiorentinou také. No snad Plzeň v neděli nezklame...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      JS (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 09:07 |  
      3 0

      Deli 5? Za to, jak zmařil jasnou gólovku nebo za to, jak vykopnul míč letící do brány na lajně? *idioti

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        zeleznik2     před 8 lety 21.10.2016 16:54 |  
        0 0

        Příjde mi, že ve Spartu mají nějakou averzi vůči Simonovi, ale čemu se divit, vždyť je to rudý plátek. už jen to vychvalování, když sotva porazí potápějící se Jihlavu a Lafata je za hvězdu... Jinak si to neumím vysvětli.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      sicilianbrno     před 8 lety 21.10.2016 10:17 |  
      1 0

      Deli 5, Frydrych 6...tady jde vidět, že pisálek ve sportu na tom utkání vyloženě nebyl, ani v telce nekoukal..protože Delimu za 5, který pozičně celý zápas byl suveréní by opravdu člověk co trochu rozumí fotbalu dát nemohl :-/

  29. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    marty9     před 8 lety 21.10.2016 10:31 |  
    6 0

    Nedá mi to se nevyjádřit k poslednímu zápasu. To, jak jsme pod JŠ vyrostli a jakým stylem se prezentujeme, to je opravdu nádhera!
    Od zápasu v Brně jsem neměl velká očekávání, moc jsem doufal ve tři body a po velmi dobrém zápasu v Hradci jsem byl hodně optimisticky naladěný, nicméně zkušenosti z minulosti mi velely, abych trošku brzdil nadšení. Přece jen, v Brně jsme poslední sezóny pravidelně podávali nejhorší výkony sezóny, nikdy se nám tam nehrálo moc dobře.. Ale to co se v Brně událo, to jsem nečekal ani v nejkrásnějším snu!
    Samozřejmě, v utkání byly nějaké mouchy, chyby, nepřesnosti, ale ty jsou vždy, ani Real Madrid neodehraje naprosto dokonalé utkání bez jakéhokoliv pochybení nebo zaváhání. Nicméně, po zápase jsem byl v pozitivním slova smyslu jako opařený..
    Mám ze hry Slavie radost, po opravdu x letech se na to moc dobře kouká, hrajeme efektně i efektivně, konečně to, co jsme si asi všichni představovali - silná záloha, pěkné kombinace, hraní balónu primárně po zemi, plno centrů a náběhů do vápna, do útoku jdeme organizovaně a ve větším počtu než dříve. Obrana funguje naprosto výborně, obdržený gól po individuální chybě Frydrycha je opravdu jen malou kaňkou na skvělém výkonu. A jsem moc rád, že výkonů si všimají hodně média. Ale to, co u mě demonstrovalo naprostou genialitu tohoto zápasu jsou dva momenty - náš gól na 4:1, to byla opravdu lahůdková akce, kterou jsem u Slavie dlouho neviděl. A druhý moment - naprosto geniální stonecold zákrok Deliho na brankové čáře :) známe Deliho a v podobných kouscích si libuje, ale tohle bylo neskutečné :)

    Naprosto souhlasím s Alanorovým hodnocením, Hušbauer a Barák mají neskutečnou formu a jsou velice efektivní, je vidět, že spolu jim to v té záloze funguje (což se hodně projevilo v derby) a MNN se také odrazil ke skvělým výkonům. Hlavně z Baráka mám radost, líbil se mi od první minuty a potvrzuje, že v něm opravdu něco je. Navíc je to skromný kluk, který chce pracovat a neustále se zlepšovat, má to v hlavě opravdu srovnané. Moc se těším na jeho další výkony.
    Nicméně pro mě je hráčem zápasu Švento. Na jeho příchod jsem se těšil, nicméně až na první zápas proti Zlínu neodehrál své minuty na hřišti dobře, převládalo (myslím, že nejen u mě) spíše zklamání. Ale jeho výkon v Brně byl opravdu impozantní. Sázel do pokutového území jeden centr za druhým, velmi silný v osobních soubojí, skvělé čtení hry, často si zabíhal na kraj kde ho několikrát perfektní přihrávkou našel Hušbauer a samozřejmě velmi dobré vyhodnocení poslední gólové situace a přiťuknutí Milanovi, který se trefil! Přinesl nám na křídlo kvalitu, zkušenost a přehled, cemuž zatím Mingazov nemůže konkurovat.

    Vezeme se na vítezné vlně, ale jak tady již bylo několikrát zmíněno (a myslí, že JŠ to moc dobře ví), je potřeba mít pokoru do dalších zápasů. Stačí jeden špatný výkon nebo výsledek a může se to vše zase otočit.. Šest bodů z venku je paráda, ale pořád hrajeme venku, čili od domácích se očekává nějaká aktivita, doma se Slováckem to bude něco jiného. Slovácko má hodně nevyrovnané výkony ale vždy se snažili přezentovat útočným, odvážným fotbalem. Myslím, že zítra to bude něco jiného a budou hodně zatažení a hrát spíše na remízu. Při naši formě by bod z Edenu pro ně byl hodně cenný. O to víc doufám, že zítra utkání zvládneme!

    Tak zítra všichni do Edenu, ať tu parádu vidíme naživo!

  30. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Dresco     před 8 lety 21.10.2016 10:54 |  
    1 0

    Mam fakt radost z toho jak se Ngadeu rozjel a pridava i tu rozehravku, ktera se mu nedarila ze zacatku pusobeni. Jen si nejsem jisty, jestli to nebyl on, kdo zalozil akci Brna svou ztratou u vapna, po ktere pak Deli vykopaval z lajny. Jinak se mi ale moc libi a Scuk to bude mit tezke, nemluve o Souckovi. Tam je ted trosku pretlak.

  31. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Travinho     před 8 lety 21.10.2016 11:04 |  
    3 0

    Ještě bych k posledním utkáním dodal jednu věc, která se mnohdy ve fotbale dost podceňuje. A to, že se mi líbí, jak pan Šilhavý napumpoval do hráčů sebevědomí, už se nebojí hrát, věří, že jejich řešení bude dobré. Optimismus a víra ve své mužstvo z našeho trenéra přímo sálá a právě to je podle mého za týmovým vzestupem.

    Ještě před dvěma měsíci bychom jeli do Brna s tím, že nebudeme inkasovat a snad nějak jeden gól dáme. Pokud bychom pak inkasovali, tak by se vše zbořilo jako domeček z karet. Nyní na soupeře jdeme s tím, že dáme prostě víc branek než oni. Ani krajní beci se ze strachu z obdržené branky nebojí útočit. Skoro mi to přijde, jako by za nás hrálo jiné mužstvo než v srpnu.

    A tohle vše není s podivem, protože když se kouknu na předchozí působení pana Šilhavého, tak jak v Jablonci, tak i v Liberci se dá najít hromada hráčů, kteří své výkony pod jeho velením už nikdy nepřekonali a ani se jim nepřiblížili. Jako typické příklady by mohli sloužit Breznaník, Bosančič, Rabušic, či Pospíšil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Dresco     před 8 lety 21.10.2016 11:05 |  
      5 0

      Tak sebevedomi dela divy. Taky myslim, ze hracum rapidne v tomto smeru pomohla ta demolice v derby.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      JohnyPine (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 14:49 |  
      2 0

      To, jaký má trenér vliv na hráče, bylo koneckonců krásně vidět na případě Frydrycha. Hráč, který byl po poločase zralý na vystřídání. Já už přemýšlel, jestli místo něj půjde Mikula, nebo se stáhne Dušan a na jeho místo půjde Mingazov.
      Trenér mu ale věřil. Neodepsal ho po pár minelách a Michal se mu pak odměnil gólem a zlepšeným výkonem ve zbytku zápasu. Hráči jsou si vědomi, že za pár chybek je trenér neseřve a jsou pak klidnější.

  32. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Pepino44     před 8 lety 21.10.2016 13:10 |  
    3 0

    Tak já jsem se zamyslel nad rozdílem kdy byl trenérem DUml a nyní, když trénuje JŠ. V mnoha příspěvcích je psáno, že DUml není žádný trenér, nemá žádnou koncepci, nic s hráči nenatrénuje a podobně a jak rychle se to změnilo po příchodu JŠ. Přišel jsem k názoru, že DUml nemusí být špatný trenér, že nějakou koncepci by měl (bylo vidět v zimní přípravě, kdy jsme hráli dobrej fotbal a dost jsme zatápěli předním mužstvům z Evropy), dále potom na výběru posil, který se celkem podařil. Problém ale přišel na jaře, kdy jsme se ani nepřiblížili k výkonům ze zimní přípravy. Buď se DUml připokakal, nebo jej hráči začali sabotovat asi pro jeho přístup ke hráčům, nevím, neznal jsem poměry v kabině a náladu při trénincích. Se vší úctou k JŠ nevěřím tomu, že by za tak krátkou dobu hráče naučil kombinovat,zažít automatizmy, prostě hrát tak jak hrají nyní. Prostě stačilo změnit přístup k hráčům, dodat jim sebedůvěru a výsledek se dostavil, protože v těch hráčích to je a JŠ to v nich probudil a za to mu velký dík.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      marty9     před 8 lety 21.10.2016 13:23 |  
      4 0

      Je jasně, že JŠ z nich neudělal za 4 týdny fotbalisty.. uměli hrát fotbal vždycky, nicméně přístup DU, taktika, komunikace - to vše asi bylo špatně a prostě si to nesedlo, to se občas stává. Vždycky jsem tvrdil a myslím si to pořád, že DU je dobrý trenér pro průměrný tým, v tu chvíli je z něj schopný vytáhnout maximum, jako u nás na podzim když přišel. Ale pokud je na něj tlak, musí vyhrávat a hrát o přední příčky, tak to nezvládá a jak říkáš, asi se připokakal :) a hlavně jak jsi zmínil, JŠ do nich vtloukl sebevědomí, bez toho to nejde. DU nebyl evidentně dobrý psycholog a už se to řešilo během např. domácího zápasu s Anderlechtem (a i v jiných), kdy prostě ta psychika mužstva byla špatná a cokoliv se nepovedlo nebo jsme dostali gól, ten tým se složil a přestal hrát. Teď je ta mentální síla úplně jinde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Jachym     před 8 lety 21.10.2016 14:24 |  
        1 0

        Souhlasím s vámi oběma. Totéž jsem tady psal vícekrát a už bych se jen opakoval. Celkově hodnotím jeho účinkování ve Slavii jako úspěch a rozhodně na něj pohrdavě neplivu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          afro     před 8 lety 21.10.2016 14:43 |  
          1 0

          Přesně tak, loni před vstupem CEFC resp. Šimáněho jsme hráli na naše možnosti dobrej bojovnej fotbal, tým se celkem zvedl a nezapomínejme, že jsme porazili po dvou a půl letech po dobrém výkonu bolševika. Pro mě to byla tehdy hodně opojná záležitost, protože se mnou byly poprvé na derby i obě děti. Na jaře to sice bylo na Letný docela utrpení, ale celkově byl podle mě pro Slavii v daném období přínosem (viz kolegy někde výše zmiňované přestupy). Pak už neměl týmu co dát a konec jeho působení už pak bylo utrpení pro všechny...

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            kjandourek (admin)     před 8 lety 21.10.2016 15:46 |  
            1 0

            Tady bych trochu nesouhlasil - CEFC + Šimáně do toho "vstoupili" už na začátku září...

            http://fotbal.idnes.cz/fotbalova-slavia-meni-majitele-koupila-ji-cinska-skupina-cefc-china-energy-company-limited-gwv-/fotbal.aspx?c=A150904_112643_fot_reprez_pes

            Takže nejenom derby, ale například i nákup Michala Frydrycha už byl v režii nového vedení....

            A upřímně řečeno, nevěřím tomu, že se to "upeklo" za poslední týden, takže si myslím, že i Duml s Jinochem podepisovali smlouvy s vědomím, že je na dobré cestě prodej klubu movitějším zájemcům - pokud jsem dobře četl, tak minimálně J.Šimáně už byl na cestě .... možná ještě nebyli domluveni CEFC a hledalo se, kdo do toho půjde s ním

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              afro     před 8 lety 21.10.2016 16:03 |  
              0 0

              No vidíš, já jsem měl zafixováno, že právě do derby jsme vstupovali s novým majitelem a byl to určitý impuls ke třem bodům a k pozitivní náladě slávistů. ;-) Každopádně jsme podzim odehráli bez posil (vyjma Frydrycha) a skončili jsme na příčkách, které umožňovaly hledět vstříc pohárům. Na to mohla mít vliv změna majitele snad pouze v rovině psychologického dopingu.
              S posledním odstavcem souhlasím a myslím si, že indicie o příchodu někoho movitějšího Uhrin měl...

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                kjandourek (admin)     před 8 lety 21.10.2016 17:00 |  
                0 0

                Ono se říkalo, že to je první derby pod novým majitelem, tak možná proto :-)

                Jinak chápu jak jsi to myslel, bylo to před první vlnou nákupů pod novým majitelem, kádr nebyl nikterak nabušený... Frydrych byl jedinou posilou a on se sám o sobě na hřiště moc nedostal, protože Deli a tehdy Latka byli jistotou...
                Na druhou stranu na hráče mohla působit i jistota pravidelné výplaty, třeba i někomu zvedli plat (myslím, že Škodovi určitě) což po letech, kdy hráči přemýšleli, že o víkendu půjdou roznášet letáky, taky mohlo na někoho zapůsobit ...

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  afro     před 8 lety 21.10.2016 19:45 |  
                  0 0

                  Jasne, ono pozitivni klima muze delat/dela divy. Prikladem budiz deka po DU a vyborne vykony pod JŠ.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            smely (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 15:53 |  
            1 1

            a nezapomenme na euforii, kdy jsme doma porazili golem Jardy Zmrhala Plzen a cely stadion krome "Tak jsme prvni, na cooo ? " vyvolaval DU..., bohuzel " pak se to nejak zvrhlo, Pepe se roztonal na malarii , nebo co a vysypal obsah kralicka do zachodu..." psal jsem to tady uz vcera, ze bychom nemeli zapomenout na to dobre co tady DU odvedl a privedl a zaroven nepodlehat stejny bezbrehy euforii k soucasnymu stavu, vime jak to je, nepreju si pochopitelne nic zlyho, ani nikomu jinymu a budu rad ,kdyz to vydrzi co nejdyl ...

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              smely (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 15:57 |  
              0 0

              :-))) ty jo, a ted nevim , kdybyste me zabili, esi to nebylo este za Beranka ...omlouvam se kdyz tak :-))) som z toho volajaky zmeteny....

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Jachym     před 8 lety 21.10.2016 16:01 |  
                0 0

                Já jsem spíš nepobral toho Pepeho Guardiolu a králíčka...:-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  smely (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 16:04 |  
                  0 0

                  Policajt nebo Rostak... s Guardiolou to nema nic spolecnyho...:-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  afro     před 8 lety 21.10.2016 16:07 |  
                  0 0

                  Aha... taky mě napadl Guardiola.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          marty9     před 8 lety 21.10.2016 15:13 |  
          1 0

          Souhlasím, a jak zmínil nade mnou Afro, tak je potřeba si uvědomit, že ten kádr, který teď máme, tak je z velké části zásluha DU. Navíc u mě má respekt za to, že vůbec do Slavie v situaci, v jaké tehdy na podzim byla, šel..

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Sešívaný     před 8 lety 21.10.2016 14:46 |  
      5 0

      Já si myslím, že dost zásadní rozdíl je v komunikaci. Z toho, co jsem tak pochytil během působení DUml, mám pocit, že s hráči individuálně komunikoval málo nebo vůbec. Třeba když Latka říkal, že vůbec neví, na čem je, protože trenér s ním měsíc nemluvil...
      Mám pod sebou ve firmě 18 lidí, což je srovnatelné s počtem hráčů ve slávistickém áčku. Není to jenom o tom řídit tým jako celek, ale taky neustále mluvit s jednotlivými členy, jestli jim současný stav vyhovuje, hledat s nimi cestu k tomu, aby jim to sedělo víc a tým z nich víc dostal. Prostě člověk musí být tak trochu psycholog. Jinak může řídit tým jako celek sebelíp, ale pokud taky nebude pracovat s individualitami, tak to dřív nebo později začne skřípat. A toto DUml IMHO moc nedával.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        fafhrd     před 8 lety 21.10.2016 14:54 |  
        1 0

        Naprostý souhlas

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        edenian     před 8 lety 21.10.2016 16:45 |  
        2 0

        Kdyz se kouknes na zpusob vyjadrovani DU na tiskovkach atd., jak uvnitr vety nekolikrat meni tema, nedokonci myslenku, skace od jednoho k druhymu, muzes si udelat obrazek jak asi vypada nejaka komunikace, cely jeho projev o nem dost vypovida. S nejakou promyslenou psychologii bych asi vubec nepocital.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      dalislavista     před 8 lety 21.10.2016 18:10 |  
      3 0

      Já myslím, že zlepšení přišlo, protože začala fungovat klimatizace :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      bongor     před 8 lety 22.10.2016 06:54 |  
      1 0

      Pod dojmem příchodu Jardy nemá cenu nějak nadávat na DUmla.Ten dělal co mohl,ale víc už dělat nemohl,tak přišla vyšší kvalita.Vždyť JŠ je u nás jeden z nejlepších.Jediné,co DUmlovi nikdy nemohu odpustit je,že prakticky vyštval velkého slávistu Martina.

  33. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Slawek     před 8 lety 21.10.2016 20:53 |  
    3 0

    V "odborném" Deníku Sport dal Delimu jakýsi Koštuřík známku 5 ! Tak jsem ho požádal, ať mi vysvětlí jeho 5 a Frydrychovu 6. Prý se na tom shodli s kolegou Podroužkem. Jistě pochopíte, že tím mě dostal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Travinho     před 8 lety 22.10.2016 15:53 |  
      0 0

      Tak Koštuřík. Ten u mě skončil už dávno. Ještě když dělal Deník sport inspekce stadionů... Věř tomu, že ten člověk ani nepozná Frydrycha od Bořila...

  34. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    bongor     před 8 lety 22.10.2016 06:46 |  
    1 0

    A čemu se divíš.Takový "redaktoři",jejichž jedinou kvalifikací je jejich láska k bídě tam mají své pevné místo