Fortuna liga

Netradičně v pátek zápas s Karvinou

Uběhlo pár dní a před Slavií nastává další výzva v podobě dalšího ligového soupeře. Papírově by mělo jít o jeden z nejsnažších cílů do konce soutěže, ale znáte to... Jestli to tak skutečně bude, a Slavia potvrdí roli favorita, se můžete přesvědčit i na ČT Sport. 

Při pohledu na poslední bilanci Karviné člověka přepadne pocit, že na ty její zápasy snad ani nemá cenu moc chodit, když je předem jasné, jak to dopadne. Hned pět remíz v řadě je unikátní výkon, sám si nepamatuji, kdy někdy předvedl někdo něco podobného. A nešlo jen tak o ledajaké soupeře, v těchto pěti remízách najdeme i částečné skalpy Liberce, Olomouce nebo Sparty, z toho hned 2x šlo o počin venku, což by mělo být pro Slavii dozajista varováním (další venkovní remízu přidala Karviná o další zápas později v Brně a ještě před tím vyhrála v Boleslavi). Před touto sérií se však náš soupeř výsledky na hřištích soupeřů příliš chlubit nemohl, jelikož si z dalších 7 zápasů připsal pouze jednu remízu a jinak samé porážky. Suma sumárum to s průměrnou domácí bilanci dává i průměrné postavení v lize, relativně komfortní pětibodový náskok na záchranu a zároveň hodně daleko od případných pohárových příček.

Na nich se vyskytuje Slavia, která by je snad mohla mít i po poslední výhře v Brně takřka zaručené, pokud nepřijde nějaký kolaps, když má, podobně jako Karviná na záchranu, pětibodový polštář. Slavia však jistě míří výše, minimálně udržet druhé místo a ještě se pokusit dostat Plzeň pod tlak. Jenže s výkony jako ten poslední v Brně to asi nepůjde. Trefně jeden známý slávistický fanoušek okomentoval prozatimní snahu Jindřicha Trpišovského jako totální nudu namísto slibovaného totálního fotbalu. 

Poslední domácí zápas Slavia trapně ztratila se Zlínem, čímž si pokazila jinak stále nejlepší domácí bilanci v lize s pěkným skóre 24:6. Věřme, že s pár navrátilci a snad i zotavením se zbytky kádru z nepříjemné virózy uvidíme zítra o několik tříd lepší výkon. Poslední zápasy Karviné totiž ukazují, že ani ona (podobně jako Zlín) se sama jistě neporazí...

Tip na sestavu: Kolář - Frydrych, Jugas, Pokorný, Sýkora - Bořil, Souček, Hušbauer, Stoch - Škoda, Tecl

24. kolo - Pátek 13. 04. 2018 18:00

HET liga, 2017/2018
3 - 2
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

29. Miroslav Stoch
58. Miroslav Stoch
78. Jakub Jugas

MFK Karviná
MFK Karviná

14. Kalabiška
87. Wágner

Komentáře (142)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    zeleznik2     před 6 lety 12.04.2018 17:03 |  
    3 0

    Další domácí ztrátu s outsiderem si nemůžeme dovolit. Navíc v případě vítězství stáhneme náskok Plzně na čtyři body a o posílení sebevědomí před matchem v Liberci nemluvě. Navíc věřím, že Sparta bude v Plzni bodovat, tak vítězství bude hodně důležité..

  2. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    Gino     před 6 lety 12.04.2018 17:10 |  
    2 5

    Tvl Pokorny zase? :)
    Mimochodem.... jeden z nejsnazsich cilu? Videl jsem jarni tabulku?

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      tolsimir     před 6 lety 12.04.2018 17:42 |  
      4 1

      Tak z dalších domácích zápasů hrajem s Jabloncem, kterému jde o poháry, s Plzní a Slováckem, co se pere o záchranu. A protože nám to venku moc nejde, neodvážil bych se říci, že třeba zápasy v Teplicích nebo na Dukle budou jednodušší... Karviné o nic nejde.. ale lehké to nebude

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        TSeguinTS     před 6 lety 12.04.2018 20:02 |  
        1 1

        Souhlasím s Tolsim, papírově lehčí soupeř už nás nečeká. Samozřejmě pak na hřišti už může být Karviná nakonec těžším protivníkem než Plzeň....)

  3. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    Ondráš     před 6 lety 12.04.2018 17:14 |  
    0 1

    Věřím ve výhru 1:0, nebo 2:1, ale bude to krušný, křečovitý, upracovaný..chtělo by to hodně lidí v Edenu - teď se láme sezóna a uvidíme, jestli můžeme ještě pokukovat po titulu, nebo se naopak strachovat o druhej flek..tak bojovat kucí!

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      Jachym     před 6 lety 12.04.2018 17:20 |  
      1 1

      Jak by řekl klasik, zápas nám nabídne nic než krev, dřinu, slzy a pot... Na druhé straně si nepamatuji, že by vzhlížel k nějakému našemu zápasu s přehnaným optimismem:-))

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      TSeguinTS     před 6 lety 12.04.2018 20:03 |  
      1 2

      I kdyby to měla být zítra největší holomajzna v sezoně, tak bych bral absolutně cokoliv, hlavně 3 body. Klidně upachtěnou výhru 1:0 vlastňákem.

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        p!erreCORE     před 6 lety 13.04.2018 00:06 |  
        0 1

        To bys neměl říkat..ani potichu a ani nahlas.

        Nic než jasnou výhru dneska přece neberem..

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        p!erreCORE     před 6 lety 13.04.2018 00:10 |  
        0 1

        Teda aby nedošlo k mejlce..

        Říkej si samolitr co chceš a kdy chceš a kdekoliv..

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      afro     před 6 lety 12.04.2018 20:30 |  
      0 0

      Ufff, s hruzou jsem zacal cist tvuj komentar (viz Zlin) a ted jsem v naprostem klidu... :-)

  4. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    japhy     před 6 lety 12.04.2018 17:24 |  
    4 0

    Kde jsou ti navrátilci? Normálně bych tam dal Floa a podle toho se zařídil.

  5. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    Novasinho     před 6 lety 12.04.2018 17:25 |  
    6 0

    Nepodařil se unikátní výkon pěti ttagických remíz i těm z druhého břehu? :-)))

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      hamlo1 (přítel SN)     před 6 lety 12.04.2018 19:13 |  
      0 0

      Myslím, že Budějce pod Tobiášem udělaly spoustu remíz. Jáchym bude asi víc v obraze

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        Novasinho     před 6 lety 12.04.2018 20:01 |  
        0 0

        Mě spíš jde o tuto sezónu ;-)

        • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

          kjandourek (admin)     před 6 lety 12.04.2018 20:25 |  
          1 0

          Tahle série je v živé paměti - předpokládám, že kolega Tolsimir to myslel jako narážku, kterou nelze nepochopit ;-)

          • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

            Novasinho     před 6 lety 12.04.2018 21:13 |  
            1 0

            Myslím, že jde :-)))))

            • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

              Novasinho     před 6 lety 12.04.2018 21:14 |  
              1 0

              Tedy lze :-)))

          • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

            tolsimir     před 6 lety 12.04.2018 21:35 |  
            0 1

            touché :-)

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        Jachym     před 6 lety 12.04.2018 20:12 |  
        0 0

        Tobiáš byl opravdu králem remíz, ale třeba v sezóně 2008/2009 (musel jsem si ověřit) sérii 11 zápasů bez porážky proložil i pár výhrami, takže pět remízových zápasů v řadě to velmi pravděpodobně (alespoň tedy v Budějcích, v Příbrami jsem ho již detailněji nesledoval:-) nebylo.

  6. Sestava

    Travinho     před 6 lety 12.04.2018 17:36 |  
    2 0

    Zmíněna sestava by se mi docela líbila. Osobně bych místo Pokorného jednoznačně preferoval Kúdelu. A je samozřejmě otázkou, co a jak bude se Simonem. Byl bych rád, kdyby se hrálo na dva hroty. Ani ne, že bych byl nějakých příznivcem této hry, ale pokud to chceme zjednodušit, tak jsem tři středoví záložníci zbytečným luxusem. Zvlášť pokud by se Hušbauer zase stahoval bůhví kde a mezi zálohou a Škodou by byla obrovská mezera. Nicméně nebál bych se ani rozestavení 4-5-1 přičemž by krajní záložníci by podporovali Škodu a Stoch by byl uprostřed. Jeden z krajů by pak musel být Tecl.

    • Re: Sestava

      tolsimir     před 6 lety 12.04.2018 17:43 |  
      1 1

      Taky bych preferoval Kúdelu, leč Pokorný je levák, tak si myslím, že by mohl dostat přednost

      • Re: Sestava

        Travinho     před 6 lety 12.04.2018 19:05 |  
        1 0

        Uvidíme, asi bude hrát zase roli zdraví. Jinak Simon je jistojistě mimo?

      • Re: Sestava

        bongor     před 6 lety 13.04.2018 07:15 |  
        3 0

        Já jsem taky levák,ale asi mě JiT těžko postaví.Ale jestli je to jediná podmínka pro nominaci,tak ten Pokorný sedne.

  7. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    CarlBruno     před 6 lety 12.04.2018 17:46 |  
    0 0

    Nevíte někdo, prosím vás, co je s jardou Zmrhalem ?

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      rak (přítel SN)     před 6 lety 12.04.2018 18:09 |  
      0 0

      Jak říkal teď Trpišovský, už trénuje, ale na Karvinou to ještě nebude.

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        JS (přítel SN)     před 6 lety 12.04.2018 18:19 |  
        1 5

        Uf uf....

  8. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        před 6 lety 12.04.2018 18:16 |  
    2 3

    Ty věříš na dva hroty od začátku? Šílenec

  9. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    JS (přítel SN)     před 6 lety 12.04.2018 18:21 |  
    8 2

    Asi bych nepochopil, kdyby jakýkoliv trenér měl v kádru uzdraveného Sýkoru, který může hrát v obraně i záloze, tak kdyby ho nacpal do obrany a pak řekl, že nemá dost křídel a dal na kraj zálohy Bořila...

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      tolsimir     před 6 lety 12.04.2018 18:27 |  
      9 1

      viz zápas se Zlínem, kdy mohl hrát namísto Sýkory třeba Frydrych, a přesto se pak trenér vymlouval, že nemá křídla.. poučil se? uvidíme

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      Travinho     před 6 lety 12.04.2018 19:00 |  
      6 0

      Asi by to bylo rozumnější. Hlavně si nedovedu představit duo Stoch - Sýkora, protože to by zavánělo průserem směrem dozadu. Spíš by byla atraktivnější dvojice Bořil - Sýkora, přičemž by se mohli pěkně prolínat.

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        o-cab     před 6 lety 12.04.2018 22:17 |  
        0 3

        ja si predstavil sykora sobol:)

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      TSeguinTS     před 6 lety 12.04.2018 20:10 |  
      1 0

      Zajímavé, že Budínský zmiňuje tu naši rozsáhlou marodku. To musí být situace vážná..

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 12.04.2018 21:36 |  
        4 0

        Ale ne, lepší se to. Krizový byl ten Zlín, tam z opor nehráli Simon a Zmrhy a další dva naši klíčový hráči nastoupili po zranění (Škoďák a Hušby), plus další dva po dlouhodobém zranění (Syky a Mingi) a další čtyři se vrátili s repre z Číny a vstřebávali časový posun (Jugy, Bóřa, Suk a Standa Tecl). Ale tohle už je naštěstí za námi a zítra vyhrajeme.

  10. V pátek proti Karviné

    houston (přítel SN)     před 6 lety 12.04.2018 19:50 |  
    13 0

    Je mi jedno kdo nastoupí, ale jedno mi nebude, jak ti vyvolení budou hrát a jak to dopadne ! Ale mám jedno skromné přání, které se mi snad jednou splní. Bože dej, ať nastoupíme od počátku s dvěma forwardama a zmáčkneme taková mužstva, jako je i Karviná, tedy ze spodku tabulky. Zatlačit a drtit ! Kdy už nám naši hráči ukáží, proč berou desetinásobky příjmů svých soupeřů ?

    • Re: V pátek proti Karviné

      PetCC     před 6 lety 12.04.2018 22:50 |  
      1 5

      Zajímavá myšlenka, ale dva útočníci znamená, že budeme mít míň hráčů v záloze, takže je nebudeme přehrávat a tlačit je tedy můžeme jen překopnutím zálohy na útočníky. Tohle je tvoje představa?

      • Re: V pátek proti Karviné

        Martin 58     před 6 lety 13.04.2018 10:56 |  
        3 1

        Jenže, pokud jsi se díval v poslední době na Ligu mistrů i Evropskou ligu, tak na jednoho forwarda už hraje málokdo, a jak to fotbalu svědčí. My máme ten problém, že pokud je v útoku veden pouze Škoda, tak ho vůbec, s vyjímkou Jardy Zmrhala, na hrotu neumíme doplňovat. Takže já jsem jednoznačně za přičlenění Tecla do útoku a přizpůsobení se zálohy tomu. A rovněž bych rád viděl návrat Floa. Ani Sýkora mě během působení u nás nepřesvědčil, že by to byl nějak obzvlášť dobrý bek. A Flo, podle mě, umí vepředu hrát výborně a vzadu je na minimálně stejné úrovni jako všichni naši beci, kteří neumí většinou bránit, snad s vyjímkou tvrdšího, ale často faulujícího Bořila, který se ovšem potýká s úbytkem formy

    • Re: V pátek proti Karviné

      bongor     před 6 lety 13.04.2018 07:18 |  
      0 0

      Dívali jste se včera na Marseille-rudá bída Lipsko?Krásnej fotbal.

      • Re: V pátek proti Karviné

        japhy     před 6 lety 13.04.2018 08:36 |  
        0 0

        No, usnul jsem u toho :) Ale fotbalem to fakt nebylo, reklama na fotbal.

        • Re: V pátek proti Karviné

          afro     před 6 lety 13.04.2018 08:52 |  
          0 0

          Zdravím kolegu se slabou morálkou. :-) Já taky klimbal, ale to co jsem viděl bylo skvělé.
          #jednoujsemvestojeusnulnakoncertePungentStenchanebylotoalkoholem :-)

          • Re: V pátek proti Karviné

            japhy     před 6 lety 13.04.2018 09:50 |  
            0 0

            To nebylo morálkou. Na polostarý kolena to nějak přeháním se sportováním a nejsem s to vydržet vzhůru do obvyklých 1-2 a.m.

            Chtěl jsem se kulturně obohatit a podíval se na ten Štiplavej smrádek, ale nic z toho nebude :) Potřebuju aspoň náznak melodie.

            • Re: V pátek proti Karviné

              afro     před 6 lety 13.04.2018 10:00 |  
              0 0

              Ad PS) Chápu... :-)

  11. dva hroty? Bohužel nevěřím

    sicilianbrno     před 6 lety 12.04.2018 21:52 |  
    2 4

    dva hroty nepostaví i kdyby v posledních 5 zapasech dali Tecl a Škoda po 10ti golech...a přitom by se to uplně vybizelo...raději trpiš ucpe střed 5 záložníky z toho dva DZ a budem hrát na vitězství 1:0 :-/ ale třeba překvapí...

    • Re: dva hroty? Bohužel nevěřím

      Rooney     před 6 lety 12.04.2018 22:13 |  
      2 4

      Kde porad berete ty dva DZ? Krom Zlina tam byl zatim vzdy jen jeden a to Soucek...

      • Re: dva hroty? Bohužel nevěřím

        sicilianbrno     před 6 lety 12.04.2018 22:27 |  
        6 1

        to byla narážka právě na zlín, kdy doma hrajeme s podpruměrným týmem a připosraně ten střed zavřem dvěma DZ, a vysledek byl pak vidět..nepochopim

        • Re: dva hroty? Bohužel nevěřím

          Rooney     před 6 lety 12.04.2018 23:04 |  
          2 1

          OK, v tom pripade beru zpet. Ja jen ze to tu ctu pomerne casto a porad nevim, kdo je myslen tim druhym DZ (zrejme Hromada, ktery ho ale nehraje).
          Jinak s tim Zlinem bych to nevidel na priposranost, ale spise jako nouzove reseni... Asi by bylo lepsi tam dat Buchu, Kudelu na PO, Borila na kridlo a Mingazova posadit, ale po zapase se mi to keca no.

  12. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    p!erreCORE     před 6 lety 12.04.2018 23:27 |  
    5 5

    1) tyhlencty fráze:

    "Trefně jeden známý slávistický fanoušek okomentoval prozatimní snahu Jindřicha Trpišovského jako totální nudu namísto slibovaného totálního fotbalu"

    sou už nuda..

    2) "Poslední domácí zápas Slavia trapně ztratila se Zlínem"

    Ano,ztratila,ano výkon byl slabý..ale nemůžeme vyčítat hráčům,že to chtěli urvat..

  13. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    p!erreCORE     před 6 lety 12.04.2018 23:32 |  
    0 1

    3) "Poslední zápasy Karviné totiž ukazují, že ani ona (podobně jako Zlín) se sama jistě neporazí..."

    Jasně,že se Karviná sama neporazí, my je ROZDRTÍME rozdílem dvou tří tříd..

    (thx mr. tolsimir)

  14. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    Ragnarok     před 6 lety 12.04.2018 23:49 |  
    9 7

    Jsem zcela v klidu. Předseda kontrolní komise odboru přátel si u mě nechal papírek, kam přesně napsal zítřejší sestavy, výsledek, střelce, čas gólů, počet diváků, počet prodaných drei in weckla, průměrnou teplotu klobás. Samozřejmě, že to nyní nelze zveřejnit, protože bych nerad namlsal slávistickou veřejnost, ale po utkání přijde ten pravý čas. Lze jen říci, že se všichni budou ještě hodně divit.

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      Jachym     před 6 lety 13.04.2018 09:08 |  
      2 0

      Oni si snad myslí, že se ten fotbal udělá sám, ty vole, jestli mi jako rozumíš...:-)

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      Gino     před 6 lety 13.04.2018 09:33 |  
      2 2

      Palec dole... za to zbytečný kousání, jo?

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      smely (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 10:05 |  
      3 0

      Dnes hraje Slavie, jak to krasne zni ! Proto hosi s chuti do toho, at jsme vzdy a vsude vitezni !

  15. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 01:20 |  
    0 0

    Vyhru 5:0 tipuji jako vzdy.. Borci se musi vytahnout pred finisem

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      Ondráš     před 6 lety 13.04.2018 07:44 |  
      0 0

      Tak jednou se zcela jistě dočkáš:D

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        Jachym     před 6 lety 13.04.2018 09:07 |  
        0 0

        Proti Dukle se v této sezóně již trefil...:-)

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      Horacio11     před 6 lety 13.04.2018 09:23 |  
      1 0

      Nech to na Plzeň až;) Teď stačí 3:0

  16. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    TSeguinTS     před 6 lety 13.04.2018 11:17 |  
    4 0

    Zkusim si zde veřejně tipnout sestavu, která půjde do zápasu, snad tím nikoho nenaštvu: Kolář - Bořil, Jugas, Kúdela, Sýkora - Tecl, Hromada, Hušbauer, Souček, Stoch - Škoda

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      japhy     před 6 lety 13.04.2018 12:07 |  
      5 1

      Jak nenaštvu? Chlapi, tohle není nedělní škola.
      Nelíbí se mi Tecl na křídle. V ideálním případě by měl křídlo obstarávat Bořil, čímž by Tecla tlačil na hrot. U nás s tím ale máme celkem problém a jak je někdo jednou napsanej na lajně, tak se u ní taky pořád pohybuje. Neplatí pro Stocha, ten se pravděpodobně na sestavu ani nedívá :)
      Na druhou stranu si ale myslím, že v současné formě by Tecl měl nastoupit, ať už to je kdekoliv. A dal bych tam Buchu, klidně jen pro samotnou změnu, jelikož v posledních 3 utkáních utkáních se u dua Huš-Suk vystřídalo všchno možný, ale nikdo s nimi nevydržel ani do druhý půle. A navíc se mu vyloženě chce hrát fotbal, ne nakopávaná.
      Ještě bych TEORETICKY vyměnil Pepíka za Dannyho, ale uznávám, že jeho +- bilance je v posledních zápasech strašlivá. Nelíbí se mi totiž to, co nám Pepa ve středu předvádí. OK, má supr standardky, což je nezpochybnitelné plus (kde bychom bez nich teď asi byli?) a střílí z dálky. Když už má ale k sobě dva lidi, co mu to oběhaj, měl by se hl. soustředit na to být kreativní dopředu. Pro začátek mu (už zase) alespoň zakázat stahovat se k bekům při rozehrávce.

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        TSeguinTS     před 6 lety 13.04.2018 12:21 |  
        3 0

        Pouze jsem tipoval úvodní sestavu. Ve hře to pak může být praktikováno už jakkoli dle vývoje utkání a pokynů trenéra. Např: Kolář - Jugas, Souček, Kúdela - Bořil, Hromada, Hušbauer, Stoch, Sýkora - Škoda, Tecl

  17. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    TSeguinTS     před 6 lety 13.04.2018 11:37 |  
    8 0

    Zábavné je, jak se vždy píše o tom, jak sparta vítězstvím nad Plzní pomohla Slavii nebo jak tuto neděli sparta opět může pomoct Slavii.. Nikde však nevidím titulky, že Slavia vítězstvím nad Bohemkou pomohla spartě v boji o 6. místo tabulky..)

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 11:59 |  
      5 0

      Díky příteli TSequine TS.
      Mám podobný pocit, ale takového titulku se nikde nedočkáš.
      Jsem opět správně nervózní a věřím, že to naši kluci zvládnout. I v tom podcastu se hovořilo o tom, co tu zmiňuji už po několikáté. Proč jsme ustoupili od toho vysokého napadání a tlaku na rozehrávku soupeře už od jejich vápna? Tím se dostane soupeř pod tlak a nemá čas na to si nás pohlídat tak, jak to udělal např. Zlín. To je přeci i otázka té zápasové psychiky. Soupeř v tu chvilku zjistí, že hraje pod tlakem něco, co vůbec hrát nechtěl a jde do kytek. Místo toho, začneme "halabala". Ba ne, v Brně už ve druhé minutě jsme mohli vést 1:0. Taky se z toho Brno asi tři minuty těžce sbíralo, ale místo toho, abychom v tom tlaku pokračovali, tak jsme se postavili k půlící čáře a nechali jsme je se uklidnit, no a potom už jsme byli málem v kytkách my. Díky Standovi se to přeci jen vytáhlo zase k nim. Kluci prosím Vás, fanděte i za mě. Já se tam fakt dneska nedostanu. Hlavně to tam zase nějak blbě "nevykuřujte". Těch pokut máme už dost a je toho skoro za půl melounu. Za to by byl zájezd do Liberce na 5 autobusů včetně lupenů.
      S úctou k Vám
      Sokrates55

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        Jachym     před 6 lety 13.04.2018 12:12 |  
        2 1

        Sokrate, ti, kteří tam vykuřují (a nemyslím tu hromadu cigaretových závisláků, kteří bohorovně porušují návštěvní řád stadiónu a nejsou schopni svůj zlozvyk opustit na dvě hodiny) tyto stránky velmi pravděpodobně nečtou a hlavně se tvou dobře míněnou radou nemíní řídit:-) Já jsem si po nemalém úsilí dnešní fotbal naštěstí prosadil a za rodiči se pojede až po zápase...:-)

        • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

          Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 12:48 |  
          0 0

          Ahojky Jáchyme.
          Víš, vadí mi, že přispívám nemalou částkou pokaždé, když jsem tam. A říkám těm klukům, že s těmi dýmovnicemi je to špatně. Bohužel, je to marné............ je to marné.
          Tak tam fandi co můžeš. Třeba Tě v televizi uvidím, ........ co třeba nějaký poznávací znak??? :-)..
          Sokrates55

          • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

            Jachym     před 6 lety 13.04.2018 12:57 |  
            0 0

            Poznávací znamení: červenobílý dres a červenobílá šála:-) Ale delší detailní záběry do sektoru 111 asi nebudou pro televizi zajímavé...:-)

            • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

              Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 13:26 |  
              0 0

              Jo, určitě Tě tam takto "vyštaficírovaného" najdu :-).
              Sokrates55

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        TSeguinTS     před 6 lety 13.04.2018 12:17 |  
        0 0

        Já vím, že nedočkám, jen jsem to tu chtěl zmínit. Já se tím přístupem ke spartě jen bavím, ostatně spartou se bavíme již několik let.
        Jinak nick můj lze zjednodušit pouze na příjmení Seguin psané s G. Při zakládání jsem se snažil vytvořit něco jiného než co jsem používal dříve a vidím, že to dělá problémy :-) Jsem velký fanoušek hokeje, hlavně NHL, odtud ta inspirace.
        Od vysokého napadání jsme ustoupili, řekl bych, z důvodů virózy v týmu. Bylo to na kondici hráčů celkem vidět. Doufám, že je nejhorší za námi a dnes již uvidíme dominanci herní i fyzickou.

        • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

          Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 12:56 |  
          0 0

          Beru Seguine. Zranění jsou problém a nevím jak je na tom Kúdela. Asi proto se píše o Pokorném ???
          Třeba to ovlivnilo i ten způsob napadání, ale zase pokud to trénují (alespoň doufám, že je to součást tréninkového procesu), tak by to měli umět hrát všichni? Víš, člověk je nádoba plná hříchů, nevědomostí, a já nevím čeho všeho. Ale zároveň je očekávající, doufající a těšící se. No a já jsem moc rád, že jsme tu podobné (věřím, že i spojité) nádoby. Že se dnes k večeru prostě o to vítězství popereme opravdu až na doraz. Nedat jim ani slinu.
          S úctou
          Sokrates55

          • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 13:05 |  
            1 0

            Pardon ze se vmesuji, ale nejde o zraneni ale o virozu. Jestli jsem to spravne pochopil,tak v zapsech se Zlinem a Brnem byli na hristi hraci se zacinajici virozou nebo po prave prodelane viroze. Bylo evidentni,ze nepouzivame vysunuty presink,takze jim to JiT musel naridit. O tom, jak je telo zeslablbe po nejake viroze asi netreba mluvit. Ale to jen vsechno odvozuji,zadne inside informace nemam..

            • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

              Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 13:25 |  
              0 0

              Děkuji Kmotře.
              Já se snažím to pobrat tak, že jsme prostě ten vysunutý presink právě z důvodu těchto zdravotních problémů nemohli hrát. Snad se k němu vrátíme. Doufám.
              Jinak přeji vše dobré Kmotře.
              Sokrates55

              • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 15:28 |  
                0 0

                No ja si prave predtim nebyl uplne jisty,jestli to tak beres,tak jsem si dovolil “vstoupit” :)
                Jinak taky preji vse dobre a doufam,ze nam vsem dnes kluci udelaji radost (a tajne Si preji,aby to bylo i bez nervu)!

        • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

          p!erreCORE     před 6 lety 13.04.2018 15:35 |  
          0 0

          Tyler Seguin Tyler Seguin nebo Tyler Seguin Tribuna Sever?

          #suctoumilanhejduk

          • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

            TSeguinTS     před 6 lety 13.04.2018 16:34 |  
            1 0

            Tribuna Seguin Tyler Sever

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      Edenjejenjeden     před 6 lety 13.04.2018 11:59 |  
      1 1

      No to je asi ideál z těch použitelných hráčů co nám zbyly.Ale taky je možné,že nás všechny překvapí a nasadí Floa(sakra,jak se to sklonuje?),a Sýkoru případně až v průběhu hry,pokud by se nedej bože zase honil výsledek.Hlavně ne Sobola.

  18. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    dauby     před 6 lety 13.04.2018 11:43 |  
    1 0

    Doufám, že konečně nastoupíme se dvěma útočníky od začátku, Škoda s Teclem, to by bylo fajn. Místo Pokorného a Frydrycha bych pak prosil na plac nějaké fotbalisty...

  19. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    urs (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 11:52 |  
    3 10

    Dnes v půli s prstem v nose tři k nule a v druhém dějství ještě jedna pečeť. Sestava klasika 4-4-2 a nejlépe v tomto složení:

    Kolář
    Kúdela-Jugas-MNN-Sýkora
    Bořil-Danny-Bucha-Stoch
    Škoda-Tecl

    Varianty dle zdravotního či herního stavu:
    Deli za MNN
    Zmrhal za Buchu, kdy se Stoch posune z halva na střed

    Neberme se vážně, jsou to jen mé představy jak to hrát.
    :o)

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      TSeguinTS     před 6 lety 13.04.2018 12:02 |  
      9 5

      Několik výtek příteli :-)

      1. Kde je sakra Hušbauer? :-D
      2. Kde je Souček?
      3. Kde je Hušbauer?
      4. Ngadeu je vykartovaný.
      5. Kde je Hušbauer?
      6. Zmrhal na Karvinou ještě nebude (avizováno na slavia.cz)
      7. Kde je Hušbauer?

      Snad jsi trefil alespoň ten průběh zápasu :-)

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        urs (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 12:16 |  
        4 8

        Hušbyho hra mě nebaví, takže ho ortodoxně cpu rovnou na tribunu :))

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      Travinho     před 6 lety 13.04.2018 13:45 |  
      2 3

      S tou poslední větou souhlasím, protože tohle opravdu nikdo, KDO ALESPOŇ TROCHU ROZUMÍ FOTBALU brát vážně nemůže.

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        urs (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 17:20 |  
        1 2

        Týjo a já vůl se domníval, že by to mohlo klapat. Sorry, jdu si koupit učebnici moderního korfbalu, na čutanou evidentně nemam

        • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

          Travinho     před 6 lety 13.04.2018 17:28 |  
          1 0

          Jako dávat do středu duo Danny - Bucha, to prostě nemůže fungovat. Byl by to průchoďák jako prase.

          • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

            urs (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 17:34 |  
            1 2

            Já si to právě nemyslím, a proto jsem to tak postavil. Ale dost už toho, máme očividně jiný pohled na fotbal, nicméně nám to nebrání slušně diskutovat a hlavně fandit společně - tak do toho! :)

            • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

              Travinho     před 6 lety 13.04.2018 17:44 |  
              1 0

              Tak mi zdůvodni, proč bys postavil tyto dva vedle sebe, ty jiný pohlede. Já ti napíšu proč ne.
              1. Bychom prohráli uprostřed všechny hlavy.
              2. Především Danny má hodně ztrát a přepínání do obrany by tento střed zálohy měl těžké.
              3. Všechny osobní souboje by byly pro soupeře.
              4. Naši záložníci by byli všude pozdě, protože oba nejsou z nejrychlejších.
              5. Nikdy spolu nehráli.
              6. Bylo by za nimi okno jako prase.
              Ne, to by prostě nefungovalo.

              • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

                urs (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 20:04 |  
                0 2

                Milý kolego, kamaráde, diskutére etc. Dnes jsem opětovně uzřel, že Hušbauer spolu se Součkem vyhráli mračno hlav a statečně drželi střed pole před nenechavci z Karviné, svou rychlostí a rychlostí myšlenky mě nenechali vydechnout a jejich projev byl a jistě dále bude hoden jen a jen obdivu. Tímto vzdávám hold tvému pojetí a jdu se, již podruhé dnes, zahrabat.
                Už mi, milý Travinho, prosím nepiš. Byla by to ztráta času..

                • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

                  Travinho     před 6 lety 13.04.2018 20:07 |  
                  1 0

                  Souček vyhrál skoro všechny hlavy. Jinak ano, nešlo jim to. Ale tady nejde o to, komu to jde a komu to nejde. Danny s Buchou k sobě prostě systémově nepasují.

  20. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    smely (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 12:21 |  
    0 0

    Atketico jde na Arsenal, to by mohla bejt v pripade jejich uspechu pro nas win win situace....

  21. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 12:22 |  
    3 0

    Dnes cítím v kostech dobrý zápas a vysoké vítězství. A hlavně , že budou Slavisté "jezdit po zadku" a dřít na 120%.

    Jinak semifinále Evropské ligy Arsenal-Atletico je podle mého dobře. Přeci jen ve dvojzápase by mohlo mít Atletico navrch. A v případném finále, kdyby náhodou postoupil Aresenal, tak je to vždy specifický jeden zápas, kde může překvapit i outsider (což někdo z dvojice Salzburg-Marseille proti Arsenalu/Atleticu bude). Zatímco ve dvojzápase by měl ten outsider mnohem menší šanci 2x překvapit.

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      mirecek1111     před 6 lety 13.04.2018 12:27 |  
      0 0

      A kdyby teoreticky EL vyhrál Salzburg nebo Marseille, tak je to pro nás OK?

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        smely (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 12:35 |  
        0 3

        OM blby, sou cvrty a do CHL jdou prvni dva....Salzburg je prvni a mely by jit primo, taktze pro nas nejlepsi finale Atletico - Salzburg, pak mame jistotu EL i kdyz nebude titul ....

        • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

          mirecek1111     před 6 lety 13.04.2018 12:41 |  
          3 0

          No já nevím, Rakousko je s koeficientem hluboko pod ČR, ten Salzburg asi přímo do LM nepůjde. Dle mého to bude viset jen na tom Atletiku. Škoda toho Lazia.

          • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

            Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 12:49 |  
            1 0

            Takže závěr. Prakticky jistotu dává Atletico (náskok 19 bodů na nepostupový Betis, 7 kol do konce). Zcela bez šance je Salzburk (mistr Rakouska přímo do LM nepostupuje). Krajně nepravděpodobné, hraničí s jistotou je Arsenal (ztrácí na přímý postup z ligy 13 bodů a je 5 kol do konce). A Marseiile na tom taky není úplně dobře, i když teoretická šance tam trošku je (ztrácí na přímý postup 7 bodů na Monaco -stejně jako Lyon- a do konce je 6 kol = 18 bodů). I

            • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

              Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 13:02 |  
              1 0

              Ale to už je včetně letošní sezóny. A nasazení do příštího ročníku pohárů se dělá před začátkem dotčené sezóny.

              • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

                smely (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 13:05 |  
                0 0

                ok, beru...skoda... :-)))

        • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

          Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 12:41 |  
          3 0

          Bohužel to tak není. Salzburk je sice první, ale v rakouské lize hrají předkolo LM vítěz i druhý...

        • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

          kjandourek (admin)     před 6 lety 13.04.2018 12:43 |  
          2 0

          Rakouský mistr do LM přímo nepostupuje (jsou až za námi patnáctí), takže nám může pomoci jedině Atletiko ...

              • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

                smely (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 13:00 |  
                0 1

                otazkou tedy je, zda-li je ofiko tabulka UEFY smeroplatnejsi nez ta tebou uvedena :-))))

                • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

                  Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 13:04 |  
                  1 0

                  Viz níže. To už je tabulka včetně letošní sezóny. A nasazení do příštího ročníku pohárů se dělá před začátkem dotčené sezóny. Takže bys musel najít tabulku bez započtení letošních výsledků v pohárech.

                • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

                  mirecek1111     před 6 lety 13.04.2018 13:06 |  
                  0 0

                  Já ten COEN sleduju už řadu let a zdájí se mi ty stránky seriozní. Ten rozdíl v tom koeficientu Rakouska je dán tím, že v té tvé tabulce je počítán i koeficient z před pěti let a v tom COENu už není. A proto má najednou Rakousku menší koeficient.

                  • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

                    smely (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 13:09 |  
                    0 0

                    "...a komu tim prospejete , druhe strane ??? " v poho diky uz mi to vysvetlil i kouzelnik, nedoslo mi, ze se bere rok stara tabulka namisto aktualni...tak holt to Atletico, no.... :-)

                • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

                  Edenjejenjeden     před 6 lety 13.04.2018 13:39 |  
                  0 0

                  Nejlepší by bylo se zeptat Máni:-).Já teda se osobně přiznám,že se pro mě to nasazování stalo značně nepřehledným.

                  • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

                    smely (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 13:40 |  
                    0 0

                    Pravdu ma nacelnik....:-)

            • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

              smely (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 12:58 |  
              0 0

              a dle aktualni sezony dokonce sedmy...

          • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

            Travinho     před 6 lety 13.04.2018 13:57 |  
            1 0

            Dost možná by nám pomohla i Marseille, pokud byla v lize do 3. místa. Počet týmu Francii by se v případě jejího vítězství nenavyšoval.

            • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

              soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 14:34 |  
              0 0

              to je vlastně jediný co nechápu, pokud by byla Marseille třetí, znamená to, že bychom šli rovnou do třetího předkola, nebo ne?

              • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

                Travinho     před 6 lety 13.04.2018 14:38 |  
                0 0

                Přesně. Níže to vysvětluju trochu podrobněji.

        • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

          TSeguinTS     před 6 lety 13.04.2018 12:43 |  
          2 0

          Salzburg sice první v rakouské lize je, ale přímo do LM nejde, půjdou do kvalifikace. K jistotě skupiny EL pro 2. český celek tak dojde pouze v případě výhry Atlética.

        • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

          Jachym     před 6 lety 13.04.2018 12:48 |  
          3 1

          Docela je legrační, že tady už porcujeme medvěda a ještě jsme nikam zdaleka nepostoupili...:-)

          • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

            Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 12:50 |  
            0 0

            ... stejně jako ty dva, co přišli napovědět, že není špatné snít... :-)

            • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

              Jachym     před 6 lety 13.04.2018 12:52 |  
              1 2

              Jsou jako dva přízraky co odněkud sem zabloudily...:-)

          • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

            mirecek1111     před 6 lety 13.04.2018 12:52 |  
            3 0

            máš pravdu, zvláště když budeme mít za měsíc a půl v kapse postup do skupiny LM :-)

            • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

              Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 13:00 |  
              0 0

              Tak když už jsme u toho, tak pozor na AS Řím. Ten je v italské lize zatím na 4. místě zajišťující přímý postup, ale má jen bod náskok na 5. Inter Milán. A 5. místo už je jen Evropská liga. Takže kdyby teoreticky vyhrál LM a současně se propadl o jednu příčku a aktuálně jeden bod v Italské lize (což tedy celkově není moc pravděpodobné), tak český mistr přímo do LM nepostoupí...

              • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

                smely (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 13:04 |  
                0 0

                to by me prislo vtipny az kdybychom teoreticky neobhajili titul :-)

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 12:40 |  
        0 0

        A jo. Blbost :-) Já měl zafixované, že nesmí vyhrát Arsenal. Ale Salzburk je úplně na nic. A Marseille na přímý postup do LM z ligy ztrácí 7 bodů na druhé Monaco. To taky nevypadá úplně reálně. Takže platí jen první část mé úvahy, že v dvojzápase má snad Atletico větší šanci vyřadit Arsenal, než v případném finále, kdy je to o jednom zápase.

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      Travinho     před 6 lety 13.04.2018 14:13 |  
      6 0

      Přátelé, podíval jsem se tomu trochu na zoubek a pokud tomu správně rozumím, tak situace se má takhle.
      Arsenal - Všichni kromě Luďka Mádla víme, že jeho výhra by byl pro náš 2. tým průser.
      Atletico - I zde je vše jasné. Pokud vyhraje EL, jdeme do třetího předkola a máme jistotu Evropské ligy.
      Salzburg - Jeho výhra nám také nehraje do karet, protože by místo předkola LM šli do hlavní fáze a k žádnému posunu v předkolech nemistrovské části by nedošlo.
      Marseille - Tady ale pozor. Hodně koluje mylná domněnka, že výhra Marseille by nám také nepomohla, ale nemusí tomu tak být. U Marseille nám teoreticky stačí 3. místo v lize, o které se momentálně rovnocenně pere s Lyonem. Proč? 3. francouzský tým má místo právě ve 3. předkole LM a o jeho posun přímo do LM nám jde, protože ten nám zajistí posunutí do 3. předkola. Pokud tedy Marseille skončí 3. v lize a vyhraje EL, tak bude hrát přímo Ligu Mistrů, tudíž jeho místo ve 3. předkole pak zaujme druhý tým od nás. Což je to o co nám jde.
      Ale ono s tím ještě může zamíchat i AS, kdyby čirou náhodou ovládlo Champions League a bylo páté v lize. To by v praxi klidně mohlo znamenat to, že do předkol bude muset i náš mistr.
      Je již všechno jasné?

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        smely (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 14:26 |  
        2 0

        - Plha se hlasi ...
        - Ja se chtel jenom zeptat, jak to bude s tim nasim pripadnym postupem primo EL ?

        • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

          Travinho     před 6 lety 13.04.2018 14:27 |  
          0 0

          Od letoška platí pravidlo, že týmy vyřazené ve 3. předkole LM nepůjdou do 4. předkola EL, ale přímo do základní skupiny.

          • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

            smely (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 14:43 |  
            1 0

            :-))

          • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

            bububu (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 15:17 |  
            1 0

            Ale pozor: výše uvedené platí pouze pro nemistrovskou větev kvalifikace. V mistrovské to zůstává při starém, tedy vypadnutí ve 3. předkole LM --> 4. předkolo EL.

            • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

              Travinho     před 6 lety 13.04.2018 15:25 |  
              1 0

              Díky za doplnění. Na to jsem se předtím vůbec nedíval, ale máš pravdu.

  22. 2 utocnici

    Dresco     před 6 lety 13.04.2018 13:19 |  
    1 0

    Take ocekavam, ze dnes prijde ten cas, kdy budou hrat dva utocnici. Jen skoda, ze se Ngadeu vykartoval. Jinak jak to vlastne dopadlo s tim Panakem? V lete byl predstaven jako posila a nakonec to asi nepodepsal, ze?

    • Re: 2 utocnici

      Jachym     před 6 lety 13.04.2018 14:51 |  
      3 2

      Určitě. Za Karvinou s největší pravděpodobností také nastoupí nějaký útočník...:-)

  23. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    juras72     před 6 lety 13.04.2018 14:54 |  
    6 1

    Postavil bych to takto: Kolar--Boril, Kudela, Jugas, Flo--Sykora, Soucek, Husbauer, Stoch--Tecl, Skoda Lavicka: Kovar, Frydrych, Danny, Bucha, Necid, Hromada

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      bongor     před 6 lety 13.04.2018 15:54 |  
      3 0

      Na Slavii potřebujeme vyhrát, ne remizovat, říká karvinský Hošek.
      Dejte jim bůra!

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      donford     před 6 lety 13.04.2018 16:32 |  
      0 0

      To je docela optimistická sestava. Třeba se teď Flo právě proto v juniorce rozehrával. Také by se mi líbili 2 útočníci, zejména, že když nehraje Krmelec, tak jsou to prakticky ti 2 nejgólovější ( česky nejbrankovatější:-)) z celé ligy. A drajv Tecla, pokud mu vydrží a myslím, že vydrží, to je něco! To je příslib! A také jsem se s chutí zasmál na úvahou jednoho z nás, že Stoch si hraje své a sestavu nečte. To učitě sedí! Možná, že i pro dobro v naší hře. Uvidíte, že dneska Karvinou uděláme a snad Plzeň zase o něco víc znervózníme. Ještě hoďku a půl a začne to.

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        Jachym     před 6 lety 13.04.2018 16:44 |  
        0 0

        Nejgólovější je beze sporu Mebrahtu...:-)

        • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

          donford     před 6 lety 13.04.2018 17:14 |  
          0 0

          To je fakt, na toho jsem zapomněl - když Golgol dá gol, tak jsou to tři najednou. :-)

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      zeleznik2     před 6 lety 13.04.2018 16:34 |  
      0 0

      pěkná sestava, ale obávám se, že Flo určitě v základu nebude a doufám, že snad zase nenastoupí tři středový hráči na úkor Standy a Sobol...

  24. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    Jachym     před 6 lety 13.04.2018 16:37 |  
    2 2

    Už je tady železník, takže o onlajn reportáž bude zde postaráno a já mohu v klidu vyrazit do Edenu:-)

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      zeleznik2     před 6 lety 13.04.2018 17:43 |  
      0 0

      to asi sotva..

  25. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    Arya     před 6 lety 13.04.2018 16:56 |  
    2 0

    Tvl zase Sobol...

  26. Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

    Hofo78     před 6 lety 13.04.2018 17:00 |  
    0 0

    Kolář – Frydrych, Jugas, Kúdela, Sobol – Souček – Stoch, Hromada, Hušbauer, Bořil – Škoda

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      donford     před 6 lety 13.04.2018 17:16 |  
      0 0

      Trochu mi mrzí, že se na 2 DZ (Suk, Hromádka) a doma a proti Karviné! Škoda. Snad Tecl později, ale přece.

      • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

        bububu (přítel SN)     před 6 lety 13.04.2018 17:34 |  
        0 0

        Hromada neni DZ. Stve me ale Tecl na lavce...

    • Re: Netradičně v pátek zápas s Karvinou

      zeleznik2     před 6 lety 13.04.2018 17:44 |  
      0 0

      Sobol proboha ne!!!opět tři středový hráči, proboha ten JT snad i proti okresnímu přeboru nepostaví dva hroty..