Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

Slavia odehrála jeden z nejlepších zápasů za dlouhé roky. Silný Genk po skvělém výkonu porazila na jeho hřišti 4:1 a postoupila do osmifinále Evropské ligy.

Postup do této fáze soutěže je skutečně velkým úspěchem pro náš klub. Spolu s účastí v Lize mistrů dokonce ten největší na evropském poli za posledních patnáct let. Zvlášť to vyniká v kontextu toho  kde jsme ještě byli před pár lety. Takže bravo!

Po bitvě sice můžeme být každý generálem, já se ale přiznám, že před zápasem jsem to vzhledem k hodně nečekané sestavě příliš optimisticky neviděl. Postavení dvou tahových rychlých křídel jsem bral za dobrý krok (i když bych asi nepostavil Zmrhala, který byl až do zápasu v Genku nevýrazný), ale co ten střed zálohy? Tři defenzivní záložníci? Navíc jako králík z klobouku vytažen Traoré, který ve dvou posledních velkých zápasech (Sparta a Bordeaux) vyhořel? Bral jsem to jako snahu hrát z obranného bloku na rychlé brejky, odklon od DNA trenéra Trpišovského, který se se Slavií prosazuje moderním útočním fotbalem.

Na hřišti to naštěstí vypadalo úplně jinak. Slavia nevyčkávala, naopak soupeře napadala a hlavně ústřední dvojici Malinovskij - Pozuelo nedala žádný prostor k rozehrávce. Nečekaný taktický tah vyšel trenérskému týmu dokonale, navíc jak Král, tak i Traoré se velmi dobře zapojovali i do útočné fáze hry. U Součka už je to samozřejmost. Slavii tak nezastavila ani velmi lacině inkasovaná branka v úvodu zápasu po hrubce Koláře. Naopak tým se ještě víc stmelil a po perfektním výkonu ovládl zápas až ve snovém poměru 4:1! Genk úplně vypadl z role, nevěděl, co má proti naší nečekané taktice hrát a působil sotva polovičním dojmem oproti výbornému výkonu, který podal v Praze. Tím, že by byl soupeř slabý, ale nechci snižovat náš výkon. Naopak, Genk má výborné mužstvo a slabým dojmem působil jen kvůli tomu, že Slavia hrála tak chytře a skvěle, že dokonale otupila jeho zbraně. Ještě jednou bravo!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 3 - Ta hrubka byla hrůzostrašná. Paradoxně zápas zásadně neovlivnila, ač by se jinak dalo čekat, že úvodní branka v očekávání vyrovnaného zápasu může být klíčová. Je škoda, že to přišlo v tento okamžik, byla to ale první taková chyba Koláře, která se při daném způsobu hry brankáře asi někdy stát musí (viz Neuer). Ondru ale kiks nepoložil a ve zbytku zápasu působil nohama jistým dojmem. V závěru dobře vyběhl proti šanci soupeře, jinak toho ale moc chytat nemusel. 

Vladimír Coufal - 8 - Už v prvním zápase s Genkem hrál výborně (a já ho trochu podhodnotil), v Belgii pak ještě přidal! Dobře bránil, neúnavně útočil a tradičně i doplňoval útočící hráče ve vápně, díky čemuž vstřelil nesmírně důležitou vyrovnávací branku. Působil jako komplexní moderní krajní bek evropské úrovně!

Ondřej Kúdela - 7 - Úplně čisté svědomí nemůže mít u inkasované branky, byť hlavní chyba byla jednoznačně u Koláře. Nejdřív nezachytil náběh a pak se našemu brankáři trochu pletl při odkopu. Ve zbytku zápasu hrál ale podobně jako zbytek mužstva výborně a soupeře takřka k ničemu nepustil.

Simon Deli - 8 - O jeho přínosu jsem před zápasem vůbec nepochyboval. Ngadeu byl v předchozích utkáních náš top hráč a Deli ho zastoupil naprosto rovnocenně. Hrál skvělý zápas, na jeho výkonu by se těžko hledala nějaká chyba. Kdybych chtěl být hnidopich, tak řeknu snad jen podklouznutí v závěru za rozhodnutého stavu. Jak ale postavit stoperskou dvojici do dalších zápasů? Pro naše Afričany, kteří jsou individuálně lepší než Kúdela, to je trochu nevděčná pozice. Ale postavil bych se za dosavadní rozhodnutí trenéra s tím, že Ondra by měl hrát kvůli lepší organizaci hry.

Jan Bořil - 7 - Velmi dobrý aktivní výkon. Bóřa makal, cpal se do útoku a i v obraně si odvedl své. Až tedy na jedinou výraznější chybu ze závěru zápasu, kdy nedokázal ustrážit Ita, který trefil tyč.

Lukáš Masopust - 7 - Na šanci v sešívaném dresu si pár zápasů počkal a pak do toho skočil hned rovnýma nohama ve venkovním zápase o osmifinále Evropské ligy. Ač Lukáš nebyl u klíčových okamžiků, tak zápas zvládl výborně. Byl aktivní a nebál se chodit do kliček. Mně tím potvrdil, že na křídle by měl být primárně tahový hráč u lajny. Tedy že Stoch se víc hodí na podhrot.

Tomáš Souček - 8 - Z pohledu českého fotbalu potvrdil svou extratřídu. Spolu s parťáky Králem a Traorém vládl ve středu hřiště a společně totálně vymazali velebené duo Malinovskij - Pozuelo. Tomáš pak tradičně velmi dobře podporoval i útočné snažení. Velký podíl má i na naší třetí brance, kdy se výborně prosadil k hlavičce po standardce Stocha. Jen skvělý zákrok Jackerse mu zabránil v gólové radosti. Ta ale přišla jen o vteřinu později, kdy míč snadno dorazil do odkryté branky Škoda.

Alex Král - 8 - Podle očekávání dostal příležitost v základní sestavě a zhostil se jí na výbornou. Zápas Alexovi sedl. Výborně si takticky plnil plány, navíc potvrdil, že není žádné kopyto ani směrem dopředu. Na stopera by ho skutečně byla škoda. Pokud udrží fazónu a bude dál růst, tak může být velkou nadějí nejen Slavie, ale i celého českého fotbalu.

Ibrahim Traoré - 8 - Nejpřekvapivější jméno v základní sestavě. Rozhodnutí trenéra asi před zápasem málokdo chápal, samotné utkání mu dalo ale jednoznačně za pravdu. Traoré odehrál jeden ze svých nejlepších zápasů nejen ve Slavii, ale pravděpodobně i ve své kariéře. Z hlediska důležitosti zápasu tedy určitě. Ibra poctivě držel střed pole, navíc velmi mile překvapil i dopředu. Před vyrovnávací trefou pěkně dával míč do strany Zmrhalovi, druhou branku pak dokonce sám vstřelil! Situaci už měl celkem jednoduchou, vyzdvihl bych ale jeho náběh do vápna, což u defenzivního hráče není samozřejmostí.

Jaromír Zmrhal - 8 - Z fanoušků by ho do zápasu po předchozích nevýrazných výkonech postavil asi málokdo. Já už nad Jardou taky trochu lámal hůl, jeho exploze, o které jsem psal před zápasem v Plzni, ale přišla o mač později. A šlo o utkání neméně důležité! Zmrhal si de facto připsal dvě asistence na klíčové první dvě branky. U té první šlo o opravdu dobrý centr, které nesnižuje ani to, že do něj nešťastně sáhl brankář. U druhé akce už to tak dobrý míč nebyl a měli jsme asi trochu víc štěstí než rozumu. Ale tím nesnižuji Jaromírův vynikající výkon. Kromě zmíněných centrů byl totiž i velmi aktivní po celý zápas. Potvrdilo se, že mu svědčí hra do otevřenější obrany.

Milan Škoda - 9 - Předminule jsem psal, ať mi Milan zacpe pusu vstřelenými góly - a přesně to ve čtvrtek udělal! Branky dal hned dvě a hlavně ta druhá stála za to! Navíc to nebylo jen o gólech, i jinak hrál totiž Škoda výborně. Viz třeba skvělý míč na Zmrhala před brankou Traorého. Teď jde jen o to, aby nešlo o ojedinělou vlaštovku a branky na Milanově kontě přibývaly i nadále.

Miroslav Stoch - 8 - Přišel, viděl, zvítězil! Jasně, je tam trocha nadsázky, Slavia byla na nejlepší cestě postoupit už před Stochovým příchodem na hřiště. Miňo ale dvěmi asistencemi zásadně přispěl k uvolněnému konci zápasu, kdy jsme se ani v nejmenším nemuseli strachovat o postup.

Peter Olayinka - 6 - Přispěl k pohodově dohranému závěru utkání.

Mick van Buren není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

R32 - Čtvrtek 21. 02. 2019 21:00

Evropská liga, 2018/2019
1 - 4
1 - 1
KRC Genk
KRC Genk

10. Trossard

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

23. Vladimír Coufal
54. Ibrahim Traoré
64. Milan Škoda
68. Milan Škoda

Komentáře (103)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    Faris (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 12:50 |  
    25 4

    Alanore, já chápu že nemůžeš dat jako já všem 10, ale mne ty známky přijdou nízké. Žádná desítka, jen jedna devítka? Roznesli jsme vedoucí tým belgické ligy, Coufal v sestavě kola. Podle mne podhodnocené. Ale čte se to pěkně, slovní hodnocení lepší bodového.

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      YuckFou     před 5 lety 24.02.2019 19:26 |  
      0 0

      Za mě v pohodě. Alanor si určitě nechává rezervu pro případ, že porazíme Sevillu.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    Gillan     před 5 lety 23.02.2019 12:57 |  
    11 12

    Kolář 3 ?? Za to, že tu " hrubku" zavinil Kúdela a pak tam zachránil včasným výběhem a odkopem jasnou šanci, kdy by šel hráč Genku sám na bránu?A Škoda má mít jasnou desítku, protože dal dva góly a u prvního založil akci?To samé měl dostat Coufal, protože lépe už zahrát nemůže.

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      DF007     před 5 lety 23.02.2019 13:51 |  
      10 7

      Tak ta chyba byla jednoznačně Koláře, o tom žádná. Jestli měl přesto vyšší známku polemizovat nechci. Ale rozhodně to není problém Kudely

      • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

        Gillan     před 5 lety 23.02.2019 13:56 |  
        6 7

        Ja za to nemuzu, ze to nevidis.Takže Kúdela ho tedy vůbec pohybem nezmátl?

        • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

          DF007     před 5 lety 23.02.2019 18:03 |  
          0 4

          Kúdela prostě byl na hřišti. To ho mohlo poplést dalších 20 hráčů. Pravidla, které se učí už žáci, že míč hraje ten, který je čelem k soupeřově brance. A v této situaci to navíc musí hrát i s nohama Kúdely.

          • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

            PetCC     před 5 lety 23.02.2019 20:05 |  
            4 1

            Kúdela natáhnul k odkopu, tak mu Kolář uhnul a najednou to Kúdela zastavil. Tohle obránce udělat nesmí.

            • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

              Harry R     před 5 lety 23.02.2019 23:55 |  
              4 0

              Kolář výborně vyběhl a získal míč. Tím, že držel míč, byl za něj zodpovědný a měl ho odkopnout třeba i s Kúdelovou nohou. Kúdela ho sice pohybem k míči znejistěl, ale tenhle gól je prostě chyba Koláře.

              To, že se mi zdá Kolář při Hodnocení slávistů pravidelně lehce podhodnocen, je jiná věc.

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      slaviator     před 5 lety 23.02.2019 13:56 |  
      7 6

      Souhlasím...

      • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

        Gillan     před 5 lety 23.02.2019 15:21 |  
        2 10

        Tos nemel, mas kvuli tomu -5:))

        • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

          slaviator     před 5 lety 23.02.2019 20:22 |  
          4 0

          To me netankuje...

  3. bodovani

    Gino     před 5 lety 23.02.2019 13:01 |  
    13 5

    Kolar 3? To je ulet. A nizke znamky jakbysmet. Alanore... porazili jsme lidra belgicke ligy 4:1 na jeho pude, navic s neuveritelnym prehledem. Co chces vic?

    • Re: bodovani

      Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 16:38 |  
      4 1

      My je vlastně porazili 5-0, protože sami nic neměli. A darovaná golovka vzniklá ze špatné domluvili O+O aby vedla k 3 jen pro jednoho z viníků... Hele, neviděl jsem že by se dávala za jeden obdržený gol taková dehonestující známka. Jasně, není to Pavlenka, ale je to kvalitní evropský lapač :)

    • Re: bodovani

      bongor     před 5 lety 23.02.2019 18:57 |  
      2 1

      S tím Kolářem teda se Ti to vůbec nepovedlo.Šestka by byla skoro ještě málo.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    Steevee     před 5 lety 23.02.2019 13:04 |  
    8 4

    Potřetí za sebou nesouhlasím. Dokonce i já, jako založením spíš kritik, musim říct, že známky jsou podstrelene. Suverénní Deli, skvělý Coufal, Souček, Král, Zmrhal, díky gólum Škoda, to jsou za mě (MINIMÁLNĚ) devítky jak vystřižene. Úplně jsme vymazali mistra Belgie u něho doma. Osmičky, to je jako bychom doma porazili 3:0 Příbram...

  5. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    Markus     před 5 lety 23.02.2019 13:11 |  
    12 3

    Škodovi zápas skvěle vyšel, já bych mu dal absolutní známku. On k těm gólům přidal obrovskou agresivitu, zariskoval, soupeř není zvyklý, aby útočníci dokázali takto hrát, obránci Genku z něj byli nešťastní a nakonec i brankář. S takhle kvalitním soupeřem a v takto důležitém zápase, kdy když ne teď?

  6. Kolář

    belmis (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 13:12 |  
    20 6

    Kolář udělal velikou hrubku, která nás mohla stát teoreticky postup. Ale já jsem radši, když udělá jednou, dvakrát za sezónu kiks a ve zbývajících zápasech díky konstruktivní rozehrávce už od brankáře uhrajeme v sezóně více bodů než aby se uchýlil díky chybě k laciným odkopům, kdy přijdeme zbytečně o spoustu míčů.
    Sebevědomí každého hráče je hodně důležité a aby byla hra atraktivní s vítěznou atmosférou, je třeba jít někdy víc do rizika s vědomím, že můžu udělat chybu. Je to určitě lepší a s větší šancí na vítězství než se schovávat za hráče a dát co nejrychleji míč od nohy, abych nezkazil.
    Když nějaký hráč namaže (a nedělá to ob zápas) nebo nedá penaltu, neuslyší ode mě kritiku. Mně naopak vytáčí alibismus nebo když hráč některé situace vypustí.

    • Re: Kolář

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 13:45 |  
      3 3

      jinak tím nepolemizuju s Alanorovým hodnocením. Kiks udělal, tak dostal trojku. Možná právě v jiných zápasech, kdy udělá vše dobře a ještě navíc dobře rozehrává, bych mu dával vyšší známky.

      • Re: Kolář

        Gillan     před 5 lety 23.02.2019 13:48 |  
        7 13

        Zadnej kiks neudelal, kdyby to Kudela dohral, tak se nic nestalo.Nemel tam vubec co lezt.Kiks by byl, treba to, kdyby podelal vykopma namazal tompresujicimu hraci.Tohle kiks opravdu z jeho strany nebyl

        • Re: Kolář

          martas2019     před 5 lety 23.02.2019 13:56 |  
          3 14

          objektivně, bylo to 60 kudelovo a 40 kolare. za to že si nekřikli. od toho tam jsou. jasné je, že kůdela naznačil pohyb a kolář si musel myslet, že se bude dít převzetí míče nebo odkop. to že pak kudela cuknul, vedlo k té fatální situaci, která nám, ale paradoxně, pomohla slavně postoupit. Kolářovi jsem dal za sebe 4. situace na něj dolehla

        • Re: Kolář

          belmis (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 13:56 |  
          4 2

          Pokud Kolář na Kúdelu zařval "Mám!", tak jde celý kiks za ním, jelikož se Kúdela k odkopu napřahoval a pak stáhnul nohu.

          • Re: Kolář

            martas2019     před 5 lety 23.02.2019 13:57 |  
            2 8

            to už je spekulace. z detailu to tak nevypadalo

            • Re: Kolář

              belmis (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 13:59 |  
              5 2

              Spekulace to právě jsou z obou stran, protože to ze záznamu spíš vypadalo tak, jak píšu

              • Re: Kolář

                martas2019     před 5 lety 23.02.2019 14:02 |  
                1 8

                ze záznamu, tak jak píšu to vypadalo že kudela to chtěl hrát a pak si to rozmyslel.

                • Re: Kolář

                  Gillan     před 5 lety 23.02.2019 14:07 |  
                  3 8

                  Tontak nevypadalo, tak to presne bylo. A pak uz s tim neslo nic delat.Kolar za ten zachranenej gol jasna 7

                  • Re: Kolář

                    martas2019     před 5 lety 23.02.2019 14:12 |  
                    0 11

                    ja mu dal 4, protože působil rozhozeně, ale v golu byl za míň než se mu přisuzuje. ten výběh v druhý půli vypadal strašidelně, ale odkopl to skvěle. bylo to ale o fous, stačila pikosekunda a neměl to. 7 ne, ale na 5 to bylo, to bych asi uznal.

            • Re: Kolář

              Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 16:42 |  
              3 0

              Kúdela se napřahoval a ze záznamu kde je vidět Kudelovo obličej je vidět že pak něco řve na Koláře... suma sumárum špatná komunikace

          • Re: Kolář

            Gillan     před 5 lety 23.02.2019 13:59 |  
            5 5

            Pokud.A tys neco takoveho slysel?Mozna by se k to u meli vyjadrit oni.To nic nemeni na tom, ze dat mu za tohle 3 je ulet a nesouhlasims tim.

            • Re: Kolář

              belmis (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 14:03 |  
              5 3

              Nesouhlasit samozřejmě můžeš, ale zrovna tak nemůžeš říct, že to nebyl kiks Koláře, protože to mohl být kiks jenom Koláře nebo jenom Kúdely nebo se špatně domluvili byla to chyba obou.

    • Re: Kolář

      Cross     před 5 lety 23.02.2019 15:08 |  
      6 14

      Belmisi, vyjasněme si to. Kdo je lepší brankář - Kolář, anebo Pavlenka? Vzpomínám, že na Pavlenku bylo absolutní spolehnutí. Ve srovnání s Kolářem je lepší na čáře, lepší ve vzduchu, lepší pozičně při střelách z dálky a na tým zároveň působí absolutně uklidňujîcím dojmem. Kolář je taky dobrý brankář, ale v každém zápase riskuje. Ne při rozehrávání, kterým někdy může zrychlit hru (ale vzpomeňme na Plzeň, že...), nýbrž rovnou při kličkování před dotírajîcím útočníkem a prázdnou bránou. V domácí lize už ho každý zná a jdou po něm, v podstatě stačí si vybrat stranu a je dobrá naděje na další Kolářův průšvih. Chci říct, že těmi kličkami ve vápně Kolář pro tým nic nezískává a nic nezrychluje. Vytvářî chaos, nejistotu, nedůvěru a nebezpečí. Pro mě je Kolář kaskadér, který se s tímhle zbytečným riskováním zahrabe. V Genku mohl míč snadno a jednoduše odkopnout, ale chtel si zase zahrát. Ještě k tomu míč směřoval na presovaného spoluhráče... tenhle zápas byl z různých důvodů možná za 100 miliónů a Kolář to buď nepochopil, anebo je rodilý kaskadér. Nechci aby brankář kličkoval ve vápně, a nechci aby dával těžké triceti az čtyřiceti metrové míče na obsazené spoluhràče, neboť z toho může snadno být smrtící kontr. Chci, aby brankář Slavie především dobře chytal a byl spolehlivý. Jako kdysi Čaroděj, anebo nedávno Jirka Pavlenka. Hodnocení Alanora považuji za přesné a odpovídající.

      • Re: Kolář

        belmis (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 18:05 |  
        13 2

        Já Crossi nesrovnávám Pavlenku s Kolářem. Pavlenka je špičkový brankář, ale náš brankář za Trpišovského prostě hrát velmi dobře nohama bude muset hrát. Kdyby sis možná mohl přehrát všechny naše zápasy ve kterých chytal, mohl bys být překvapen, kolik včasným vyběhnutím až za velké vápno už zmařil průnikových přihrávek, které by se proměnily v gólové šance. Pavlenka toho moc pochytal, ale kdyby Kolář stál standardně v bráně, měli by naši soupeři více gólových šancí. To samé jeho čtyřicetimetrové přihrávky do lajny na hlavu našeho obránce, který hlavou dál posouvá po lajně na záložníka je účinný signál.
        Kiks zatím udělal první, ale jen tím včasným vyběhnutím zabránil možná pěti gólům. A to nemluvím o přihrávkách, díky kterým neztrácíme míče a naopak umí jako brankář založit rychlý útok. Když ten kiks nebude třikrát za půlsezónu, tak mu ho odpustím s klidem, jelikož je podložen více pozitivy.

        • Re: Kolář

          mart     před 5 lety 23.02.2019 18:43 |  
          12 2

          Ja bych si dovolil souhlasit s Blemisem. Trpis ma podobny styl hry jako Klopp v LFC. Brankare Liverpoolu vidim minimalne jednou tydne v televizi a asi jednou za 5-6 nedel nazivo na Anfieldu ( i Jarose sem uz dvakrat videl :-).
          Alison zavinil minimalne dva goly sam, ... ja bych rek spis 4, ale 2 goly uplne sam, (bez cizi pomoci :-). ..., a co tim chtel basnik rici? Taky ma 2 ciste asistence na gol, a dalsich par (fakt nechci odhadovat, ale 5 mozna 6) druhejch asistenci. A to nepocitam beznou rozehravku. Ta je nejen presnejsi, agresivnejsi , ... ale hlavne rychlejsi nez u kterehokoliv jineho brankare v PL.
          Jiste , neni hezky, kdyz brankar zavini goal, ale kdyz ma za ukol rozehravat utocne akce a hrat libera, ... tak je to proste DAN se kterou se musi pocitat.
          Mozna blbej nazor, ale ... muj :-)
          Zdravi mart

          • Re: Kolář

            bongor     před 5 lety 23.02.2019 19:01 |  
            3 2

            Ne marte,máš naprostou pravdu.

          • Re: Kolář

            Boss82     před 5 lety 23.02.2019 19:50 |  
            3 3

            Ty i Belmis máte naprostou pravdu. Dost mě překvapuje, že ani po roce působení Koláře a Trpišovského u nás někteří stále nechápou, jaká je role brankáře v Trpišovského systému hry.

        • Re: Kolář

          Rooney     před 5 lety 23.02.2019 18:51 |  
          8 2

          Vystizne napsano, nejde o to, kdo je lepsi, ale kdo je vhodnejsi. Kdybysme meli dneska v brane Pavlenku ci Vaniaka, tak jsem presvedcen, ze by bylo daleko vice situaci, kdy jde souper sam na branu. Ale to nevysvetlis lidem, kteri fotbal nevnimaji jako celek...

        • Re: Kolář

          Cross     před 5 lety 23.02.2019 21:30 |  
          1 4

          Belmisi, zajímavý pohled na věc, ale zapomínáš, ze ta Kolářova minela byla hrozná a zároveň zcela zbytečná. Mohl míč prostě odpálit, zatímco ikdyby mu to z nohy nesjelo, dostal by pod tlak presovaného spoluhræče, který by nejspíš stejně zachraňoval do zámezí.
          Tato užitečná debata je rovněž podbarevna tím, že vynikající výkon ostatních hráčů tu Minelu zamáznul. Nevím co by se ve Slavii dělo, kdybychom takto prisli o desītky mega. Těžko také čekat, že po těchto pravidelných hazardech někdo spadne v Evropě na zadek a budou volat z Liverpoolu.... Spíš nebudou volat odnikud.... Já vidím Kolæře jako naši slabinu a spīš se obávám, ze nez o agresivní brankářský styl, jde o nezodpovědné machrování, čehož bude spíš přibývat. Ale nebudu sobě, ani jiným, kalit radost z velkolepého vítězství. Ještě, že naše Slavia je věčná.

      • Re: Kolář

        edenian     před 5 lety 23.02.2019 20:29 |  
        3 1

        Ja bych se chytl toho " ale v každém zápase riskuje ". Trpis mnohokrat opakoval, ze risk je soucast jeho stylu. A jakkoli ho v nekterych aspektech ve Slavii modifikoval, tak myslim, ze porad je ta snaha jit na hranu patrna. Myslim, ze Kolar / i vsichni ostatni / hraje to, co po nem chce trener, jeho riskovani je podle mne jen soucast pribehu, neni to dusledek nejaky namysleny suverenity, ale nekdy to proste uplne nevyjde.

        • Re: Kolář

          Cross     před 5 lety 24.02.2019 00:49 |  
          2 4

          Risk patří ke sportu. Ale má smysl jen tehdy, kdyz tím neco můžeš získat. Nějakou výhodu.
          Kolář hrál v Genku jenom ruskou ruletu sám se sebou. Nemohl svým pokusem získat nic, pouze ztratit. Míč neodkopl do bezpečí, ale hrál a prohrál. Dobrou noc.

      • Re: Kolář

        Gillan     před 5 lety 24.02.2019 10:26 |  
        3 2

        Proto taky Pavlenka chytá bundesligu a Kolář je ve Slavii.Chápeš ten rozdíl?

  7. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    triangl77     před 5 lety 23.02.2019 13:13 |  
    10 4

    Tak takhle nízké známky jsem vůbec nepochopil. Aby si některý z hráčů zasloužil 10 to by jsme snad museli porazil Real u nich 5:0.

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      martas2019     před 5 lety 23.02.2019 13:58 |  
      4 14

      10 si nezasloužil nikdo, to bychom museli porazit RM 5:0 venku

      • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

        edenian     před 5 lety 23.02.2019 17:23 |  
        5 1

        Na tomhle komentu me nejvic zaujalo, ze nepripousti ani to, ze by nekdo mohl dostat 10 za domaci vyhru nad RM.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    edenian     před 5 lety 23.02.2019 13:15 |  
    8 1

    8-9999-99999-10

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      edenian     před 5 lety 23.02.2019 13:45 |  
      6 2

      Ted si rikam, jestli na ty kluky nejsem moc prisnej / 9-10101010-1010101010-11 :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

        mart     před 5 lety 23.02.2019 18:44 |  
        11 0

        to je binarni kod ...? ... a ta devitka, to je chybka :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

          edenian     před 5 lety 23.02.2019 20:13 |  
          2 1

          To je binarni euforie. Uz dva dny me prepadaji pro okoli nevysvetlitelne ataky jakehosi juchani. To se proste probudis a hned se usmivas, jako bys byl trochu mdleho rozumu, a pak nekolikrat denne znicehonic houknu "Joooo !!! " A nikdo okolo nevi co se deje. Doufam, ze mi to par dni vydrzi, protoze je to super a za prachy si to nekoupis :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

            mart     před 5 lety 23.02.2019 20:29 |  
            3 1

            Euforie, .. jj mam to taky.
            Je docela hezky, kdyz moji klienti zdalky zdravi se vztycenym palcem hned v Patek v poledne.
            A to sme vic nez tisi kilometru od Prahy. Pravda, ... par jich asi slyselo loss dalsiho kola, ... ale par vedelo, ze moje Slavia hrala v Belgii, a ze vyhrala !
            Potesi :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

              edenian     před 5 lety 23.02.2019 20:31 |  
              1 1

              Enjoy :-)

  9. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 13:26 |  
    11 8

    Já dával jen 9 a 10. Po takovém fantastickém zápase se mi nechtělo dávat nižší známky.

    A prosil bych opravit u hodnocení Škody to "přibývali" na "přibývaly" ;-)

  10. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    Snivec     před 5 lety 23.02.2019 13:49 |  
    17 6

    Kolar udelal hrubku, ale dat mu trojku je ulet a tech devitek je tam take malo ;)

  11. Námitka proti známkám

    Martin 58     před 5 lety 23.02.2019 13:50 |  
    17 6

    Dnes budu vůči Alanorovi vyčítavý. Snad jsme nepodlehli dojmu, že liga je důležitější než Evropská liga. Po skvělém výkonu jsme se spolu s účastníky Ligy mistrů ocitli mezi 32 vyvolenými mužstvy v Evropě. Tam už je ta hranice, kdy nás zaznamenají i v Řecku, Turecku, i Anglii nebo logicky ve Španělsku. Kolo předtím možná ještě četli, kdo postoupil dál a ne s kým hrál. Tímto postupem jsme teprve položili základní kámen budování si jména v Evropě, na kontinentu, kde se hraje ten nejlepší fotbal s nejlepšími hráči. Jsme ve velké společnosti.
    Vezmu-li navíc v potaz způsob, jakým jsme Genk odstřelili, mělo by tomu odpovídat i individuální hodnocení hráčů.
    Pro mě Souček 10. Absolutní základní kámen mužstva. Coufal, Škoda, Král a Zmrhal 9. Další vynikající a velmi dobří. U Koláře vlastně nevím. Chyba o výsledku nakonec nerozhodla. Ocenil jsem následné sebevědomí a vynikající vyběhnutí proti Itovi, při kterém, čistě odehrál složitý balón, a které upadající Bosák hodnotil div ne jako chybu.

    • Re: Námitka proti známkám

      martas2019     před 5 lety 23.02.2019 14:00 |  
      1 20

      namyšlenost není cesta. například ligy v Latinské Americe nebo snad i v USA a možná i v Africe si mohou myslet, že hrají lepší fotbal než nějaký v evropě. trochu pokory, bylo to skvělý, ale ne ideální.

      • Re: Námitka proti známkám

        Martin 58     před 5 lety 23.02.2019 16:30 |  
        13 1

        a proto všichni ti nejlepší z Latinské Ameriky, Afriky a dejme tomu i pár jednotlivců z USA, hrajou v Evropě.... To není namyšlenost, spíše fakt.

        • Re: Námitka proti známkám

          martas2019     před 5 lety 24.02.2019 08:38 |  
          1 4

          :-D proti tomu nelze nic říci

    • Re: Námitka proti známkám

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 14:09 |  
      7 4

      Souhlasím s tebou. Také bych dal v tomto výjimečném zápase trochu vyšší známky. Alanor se však podle mě bojí, že po zápase v Seville by mu stupnice nestačila :-)

    • Re: Námitka proti známkám

      donford     před 5 lety 23.02.2019 14:21 |  
      9 3

      Také si myslím, že hodoncení mělo být hrdější. Hrdější na náš výkon. Kluci doslova smázli nejlepší belgický celek současnosti, a to na jeho hřišti. Mužstvo, kde jak oni sami říkají, "se narodili" Courtois a de Bruyne a odkud tito vyšli do světové klubové špičky.
      Tentokrát se podceňujeme hodnocením sami.
      Za mě Škoda 10, a nejméně Coufal také (podruhé v evropské sestavě kola, střelec vyrovnávacího pro psychiku veledůležitého gólu, jezdič (či robokop) po 90 minut) a někteří další za 9 - Deli, Souček (ten možná také za 10), Král, Zmrhal (často hrou sám sebe ponižující, s Genkem neobyčejně vynikající). Bořil, Kúdela, Stoch, Masopust, Traoré za 8.
      Vše v kontextu s kým jsme hráli a jak jsme hráli. Nevěřím, že by někdo z nás, ze slávistů, čekal takový výsledek. Kluci smetli a psychicky vyhráli nad špičkovým klubem. Nebyla na posledním MS Belgie ve čtvrtfinále či v semifinále?
      Tak proč to neoslavit výsostnými známkami? Kdy, když ne teď?

  12. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    Planda     před 5 lety 23.02.2019 14:14 |  
    5 5

    Vynikající výkon,kdy jsem si přál,aby zápas trval ještě minimálně 30 minut navíc.V hodnocení bych všem až na Kúdelu přidal o jeden bod. Kúdela měl stejný podíl na obdržené brance jako Kolář.Ngadeu a Deli jsou lepší.Jinak všem hráčům velka gratulace a těším se na pondělí.

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      martas2019     před 5 lety 23.02.2019 14:17 |  
      2 22

      MNN a Simon hrají na jiním postu než je pravý stoper. na golu Kudela/Kolář 60/40, bez debat. Gratulace proběhla, byl to vyjímečný zápas, navíc pokud jsi byl přímo na místě.

      • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

        Kenny     před 5 lety 23.02.2019 16:50 |  
        1 3

        Hrají na LEVÉM stoperu, to je něco úplně jiného než vpravo.

        • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

          martas2019     před 5 lety 24.02.2019 08:37 |  
          1 5

          ano, přesně tak jsem to i napsal - nehrají NAPRAVO - > z logiky hrají nalevo, přesně jak píšeš

          • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

            padre     před 5 lety 24.02.2019 10:41 |  
            3 2

            Opravdu chcete tvrdit, že MNN nemůže jako pravák hrát stopera zprava?!? Absurdní! Ideální dvojka s SD, který je levák. OK byl na podzim famózní, ale teď už by zase mohla dostat šanci dvojice z Guinejského zálivu.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    Betynka58     před 5 lety 23.02.2019 14:29 |  
    12 6

    S hodnocením mám problém pouze v případě Koláře. Nechci teď polemizovat o tom, jestli to byla primárně hrubka jeho či Kúdely, ten kiks jde jednoznačně za ním, i když souhlasím s tím, že při jeho způsobu hry se taková věc čas od času stát může a nevyčítám mu ji. Mně jde spíše o tzo, že Alanor u různých minel vedoucích k inkasovanému gólu přihlížel často i k tomu, jak tato chyba ovlivnila zápas, a v tomto případě Slavii spíše pomohla. Proto bych dal Kolářovi alespoň 5.

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      chrobak     před 5 lety 23.02.2019 14:46 |  
      7 1

      Taky si myslím, že Kolářovo hodnocení je nízké. Kdo z dvojce KK měl jaký podíl na brance myslím nemůžeme stopro posoudit, nevíme jestli si Kolář křikl nebo ne, byla tam nějaká nedomluva. Navíc bych ocenil, že ho to nerozhodilo.

      • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

        Gillan     před 5 lety 23.02.2019 15:16 |  
        7 7

        Presne, dalsi gol zachranil, to tu ovsem krome martase nikdo ani nezmini, kazdy vidi jen tu chybu, u ktere neni jiste, jestli za to muze.Ja nevim, koho byste v brane chteli.I nejvetsi hvezdy
        Neuer a Ter Stegen vybihaji a obcas to nevyjde, alecasi je z k!ubu nikdo nevyhazuje.

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      martas2019     před 5 lety 23.02.2019 14:48 |  
      1 14

      v momentu golu nikdo neví zda hrubka/nehrubka ovlivní zápas. za mne to bylo za 4, možná za 5 max, a to ne za tu hrubku, ale za nejistotu, kterou jsem u něj pak viděl. ke golu mu z větší části pomohl Kúdela.

      • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

        Kenny     před 5 lety 23.02.2019 16:48 |  
        8 2

        To hodnocení ale není dělaný v momentě gólu, nýbrž po utkání. Co se týká té nejistoty poté, je zajímavé, že nikomu jinému nepřišlo, že by to na něm zanechalo stopu. Upozornil na to i komentátor. Naopak potom podobným způsobem vyřešil nebezpečnou situaci.

  14. Námitka proti známkám

    buri     před 5 lety 23.02.2019 14:42 |  
    13 12

    Za jednu chybu odepsat našeho hráče je úlet nejvyššího kalibru...

    • Re: Námitka proti známkám

      martas2019     před 5 lety 23.02.2019 14:50 |  
      3 11

      od kdy jedna bitva určuje válku? hodnocení je na právě jeden zápas, třeba doma byl výborný. pokudd tedy domýšlím, že míníš Koláře.

    • Re: Námitka proti známkám

      ŽerykRWS     před 5 lety 23.02.2019 14:50 |  
      2 20

      V utkani, kde nema tolik prace je takova minela logicky urcujici pri hodnoceni brankare. Z kotle a pod vlivem jsem toho tolik nevidel, ale prislo mi, ze by to odchytal v klidu Cerny. Kolar rad hraje nohama, ale bohuzel v tom neni silny.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 17:19 |  
    11 8

    Hodit vše na Koláře je úplná hloupost motal se tam i Kudela,jako že teda bude hrát to je záznamu dost jasné, chyba obou je,že se nedomluvili,no asi větší díl viny spočívá na brankáři mohl to řešit jinak,třeba rezolutním odkopem,jenže on se to snaží řešit fotbalově a asi je k tomu i nabádán.Tak že Kolář za pět a Kudela o bod méně.Ostatní bych nechal jako hlavní hodnotitel.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    jufoun (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 18:00 |  
    7 8

    Kolář-4 za tu chybu, jinak v pořádku.

    Coufal-10 Vynikající výkon, ne nadarmo podruhé v sestavě kola EL

    Kudela-6 namotaný v odkopu s Kolářem

    Deli-9 Naprosto s přehledem

    Bořil-7 Velmi dobře

    Souček-9 Chobotnice co má skoro všechny míče, ještě za faul na něj měla být udělená žlutá

    Masopust-7 Překvapení, ale zvládnul brousit lajnu dobře

    Král-8 Alex hraje zatím velice dobře

    Traore-8 Další překvapení v sestavě, výborný výkon

    Zmrhal-9 Dvě golové asistence, jak někdy na Jardu nadávám, tak tady to byl mistr na lajně

    Škoda-10 Dva góly, skvěle do kombinace, bojovnost zasloužená nejvyšší známka

  17. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    DF007     před 5 lety 23.02.2019 18:06 |  
    7 12

    Alanore, podpořím tě, já měl velmi podobné známky a dokonce i tu trojku Kolářovi, protože ten kiks byl fatální. Jinak je třeba konstatovat, že mužstvo odehrálo vynikající zápas a jistě to je vidět i na známkách zde. Průměr známek bude značit, že se jednalo o výborný výkon mužstva.

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      Arya     před 5 lety 23.02.2019 21:00 |  
      11 4

      Ten kiks rozhodně fatální nebyl, vždyť jsme vyhráli (:

      • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 24.02.2019 07:42 |  
        1 4

        Ale mohl být, kdybychom nevyhráli :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

          Gillan     před 5 lety 24.02.2019 11:12 |  
          3 2

          To asi těžko, kdybychom nedali ani gól, tak bychom si ani postoupit nezasloužili a ani nemohli.My jsme na postup potřebovali 1:1, takže ten gól na 1:0 nic neřešil

          • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 24.02.2019 11:43 |  
            1 2

            Neruš, Maruš...

        • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

          Arya     před 5 lety 24.02.2019 13:22 |  
          1 1

          Ale nebyl :)
          Jinak souhlasím s Gillanem, gól jsme stejně dát museli.

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      Taky     před 5 lety 24.02.2019 08:25 |  
      1 1

      To slovo fatální mě taky trochu dráždí. Vždyť to Kolář udělal pohárově předpisově. Doma nedostal, v(G)enku dal.

  18. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    Mirek15     před 5 lety 23.02.2019 23:54 |  
    15 3

    Já bych Bořila za tu Itovu akci v závěru i trochu pochválil za přemýšlení...když už se Ito dostal před něj, tak mu došlo, že nemá faulovat, protože gól by už vadil míň než karta, která možná mohla být i červená....za vyrovnaného stavu by ho sundal, teď asi překonal instinkt a neudělal to...

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      obiwan     před 5 lety 24.02.2019 07:26 |  
      5 3

      Souhlasím, napadlo mě úplně to samé, Bořil nechtěl riskovat redku, zvládl to:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      martas2019     před 5 lety 24.02.2019 08:33 |  
      2 10

      on mu hlavně ito utekl takže to vyhodnotit bylo celkem jednoduché

  19. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    obiwan     před 5 lety 24.02.2019 07:25 |  
    8 4

    Dobré nedělní ráno, přátelé:-) Tahle rubrika rubrika se jmenuje hodnocení slávistů a vztahuje se k utkání s Genkem, je to tak? A není to hodnocení utkání, ani jeho výsledku. Proto si myslím, že by neměl skvělý výsledek z Belgie znamenat, že někdo nedostane horší známku - někteří diskutující, jichž si nesmírně vážím, protože fotbalu evidentně skvěle rozumí, to tak vidí, tak je prosím o shovívavost:-) Obdivuji Alanora, protože týden co týden nese kůži na trh a někdy to vypadá, že každý z nás na tomto fóru se díval na jiný zápas...
    Kolář-fáze jedna, fenomenální vyběhnutí před vápno, tady zřejmě zabránil gólu, provedl to i technicky dobře, fáze dvě, tam už to bylo špatně...Ondra byl čelem k míči, rozběhnutý, měl ten míč razantně poslat až do Bruselu. Neobstojí ani argument s Kúdelou, brankaři to mají jako instinkt, ve vápně si jdou razantně za míčem a porážejí všechny kuželky, které jim stojí v cestě, tak to mělo být i tady. Pak tam měl ještě jeden výběh, před vápno a zvládl ho. Já bych to viděl na něco mezi 4 a 5...Tohle jednorázové hodnocení vůbec nesouvisí s tím, jak našeho gólmana vidím celkově, v minulém utkání nás vyloženě zachránil dvěma zákroky, které jsou vyhrazeny velkým brankářům. Howgh:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      Taky     před 5 lety 24.02.2019 08:51 |  
      8 2

      U Koláře jsem se rozhodoval dokonce mezi pětkou a šestkou, protože hodnotím vysoko to, že ho ten kiks nerozhodil a že hrál dál ten svůj předepsaný part. Už s Teplákama i v Plísni bylo vidět, že soupeři na něco podobného číhají a myslím, že to bude v příštích zápasech často o infarkt. V lize to asi pořád půjde rozehrávat na krátko, ale v Seville bych to kopal všechno vzduchem, jako za starejch ostrovních časů.

      • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

        obiwan     před 5 lety 24.02.2019 09:12 |  
        2 1

        Já bych si nemyslel, že to na něm nenechalo stopy, to by musel bejt úplnej blázen, ale chybu už neudělal...

        • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

          bongor     před 5 lety 24.02.2019 09:37 |  
          4 3

          Genk sice v prvním duelu nebyl lepší, přesto ukázal svou kvalitu. V domácím utkání bude více na balonu a podle papírových předpokladů by se měl prosadit, zvítězit a postoupit." říká Michal Hanák, hlavní bookmaker Fortuny.
          Umíte kulový bookmakeři!

        • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

          Gillan     před 5 lety 24.02.2019 10:17 |  
          3 6

          Tak asi nenechalo, když to udělal i podruhé.Brankáři blázni jsou, koneckonců to říká i Bosák ve Fifě.

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      Snivec     před 5 lety 24.02.2019 10:05 |  
      2 1

      tak jako nemuzeme hodnotit hrace podle vysledku, tak nemuzeme hrace hodnotit pouze podle jednoho nepovedeneho zakroku. Hrubku udelal, ale po zbytek zapasu se na nej muzstvo mohlo spolehnout a zezadu to dirigoval. Videl bych to minimalne na 4, spise 4,5 ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      donford     před 5 lety 24.02.2019 12:43 |  
      3 0

      Trochu mi mrzí, že z celého zápasu se nejvíc rozebírá, omílá ze všech stran, rozcupovává, analysuje do nekonečna či až ad absurdum minela Koláře, která, jak říkají hráči, je navíc motivovala pozitivně. Pojďme raději rozebírat nádherné 4 góly, či hru našich tří překvapení - Krále, Traorého nebo Masopusta, nebo výkony Zmrhala, Coufala, Škody, Deliho. Prostě po takovém zápase, výkonu a výsledku jít do pozitiva a nebazírovat na jedné špatné vteřině dvojice Kúdela - Kolář.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    Pepino44     před 5 lety 24.02.2019 10:09 |  
    10 2

    Tak já nesouhlasím hlavně s hodnocením Kudely a Koláře. Na tom problematickém golu Genku byla vina u obou hráčů tak 50 na 50. Z několika opakovaných záběrů bylo jasné, jak Kudela byl nerozhodný a naznačováním, že balon odkopne rozhodil Koláře, který při vyběhnutí obtížně zpracoval balon, který mu utekl od nohy a musel jej dobíhat. Čili, Kudelovi bych známku snížil nejméně o jeden stupeň a Kolářovi zase o jeden stupeň zvýšil. Ve slovním hodnocení Deliho jsem se dočetl, že Deli a MNN jsou sice dobří, ale Kudela je lepší pro organizaci hry. Jak to zorganizoval bylo právě vidět u té branky. No nicméně to již není nejlepší rozehrávač, ale lepší organizátor hry. Lituji, ale jak jsem si všiml, tak hru obrany diriguje MNN, v posledním zápase zase Deli.

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      martas2019     před 5 lety 24.02.2019 10:47 |  
      1 7

      souhlas, já např. si myslím že kudela tam u golu byl na 60%. i když se mi kolář pak nelíbil, tak to nevadilo, zbytek týmu to vytáhl a kolář nabral sebevědomí pak dalším výběhem, který taky vypadal strašidelně a dal to perfektně. i když pak byla ještě jednasituace, kde to trochu smrdělo. Já mu dal 4. Deli byl famozni, Kudela trochu spadl, protože si myslím, že podvědomě nechce kazit svoje hodnocení, narozdíl od podzimu, kdy naskočil ve stylu "nemám co ztratit"

  21. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    mig52     před 5 lety 24.02.2019 11:41 |  
    12 1

    Pánové, jednu věc mi hlava nebere. Že nikdo z vás, hodnotící Koláře, nezmínil zvláštnost brankáře v týmu!!! Můžeme odehrát skvělý zápas, dát soupeři bůra, všichni hráči dostanou známky 7-9 a chudák gólman s protekcí 5, protože na něj nic nešlo, takže, jakou známku mu dát, že? Tož měl by dostat 1 nebo 0, bo nic nechytil, jen odkopl 2 míče z malého vápna, když skončil zakopnutý míč soupeřem za naší brankovou čarou. Ale dostane tu 5, protože..... Ale nic nepokazil, proč ne 7? Je to blbost, vím. Tím chci jen upozornit na to, že hodnocení brankáře by mělo být jiné. Já to beru matematicky, chyba brankáře, ze které inkasujeme je stejná, jako když hráč v poli zazdí loženku. Takže pokud gólman za 3, hráč rovněž za 3. Jenže všude se píše ( teď nemyslím Alanora, před jehož prací týden co týden smekám), útočník nedal gól, ale napadal, sklepával míče , vypomáhal v obranných standardkách a podobné keci, tak to má za 6. Že brankář parádně zakládá akce, pochytá jiné pološance, dobře vybíhá, na to se kašle , 3. Jakou známku dostal Milan za domácí zápas, mám dojem, že 6. A to zazdil 3-4 pološance, z nichž 21 byly. Dát je, jedeme do Genku s 2 brankovým náskokem. Ale je to hráč v poli a tak se na něj hledí jinak, jak na gólmana. Zdůrazňuji, že z hlediska gólové matematiky to vyjde nastejno!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      mig52     před 5 lety 24.02.2019 11:43 |  
      1 1

      ... z nichž 1-2 byly vyložené.....

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      iwanowicz     před 5 lety 24.02.2019 13:13 |  
      5 0

      Taky mi prijdou Kolarovi znamky podhodnocene a trojku si podle me nezaslouzi za svuj vykon. Sice chyboval, ale hasil situaci, kterou nezpusobil, castecne v tom ma prsty Kudela a naopak potom predvedl, ze z nej u nas vyrostla brankarska osobnost, nenechal se rozhodit, zbytek zapasu odchytal jiste, ja mu dal za 5. V hlave je hodne silnej a tym se na nej muze spolehnout. Udelal velkej progres u nas, rozchytal se k vybornym vykonum, je jistej. Na nejakyho Pavlenku, kterej se tu ani neohral, jsem si uz minimalne pul roku ani nevzpomel.

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      Betynka58     před 5 lety 24.02.2019 14:44 |  
      6 0

      Podle mne se útočník musí hodnotit jinak než brankář. Vyplývá to z jeho pozice, kdy jedna hrubá cvhyba znamená zpravidla gól. Zato útočník může spálenou vyloženou šanci napravit. Přece by nemělo logiku, kdyby útočník dostal průměrnou známku za to, že dva góly dá a dvě stoprocentní šance spálí. Je třeba také hodnotit, zda se do té šance dostane. Takový vyhlášený palič je pro mužstvo rozhiodně prospěšnější, pokud svou hrou přispěje k tlaku svého týmu a tedy i k tomu, že gól dá někdo jiný, než hráč, který celý zápas není vidět a do šance se ani není schopen dostat. A mimochodem, na rozdíl od Tebe si nemyslím, že ty Škodovy šance byly stoprocentní, dokonce (snad s jedinou výjimkou) řešil ty situace dobře.

      • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

        mig52     před 5 lety 24.02.2019 19:08 |  
        1 1

        Betynko, předpokládám, že tvůj příspěvek je reakcí na ten můj, tak dovol, abych s tebou podiskutoval. Jsem rád, že i ty cítíš, že se musí hráči hodnotit jinak než brankáři, tys napsal, že útočník. Souhlasím, jen s malou změnou. Ne, že se má hodnotit jinak útočník, než brankář, ale naopak, brankář jinak jak útočník i jiní hráči v poli. Jak jsem napsal. Tým předvede vynikající výkon, přejede soupeře o 4 - 5 branek, gólman si skoro nesáhne na balón, hráči v poli to dostanou za 7 - 9. A CO S BRANKÁŘEM??? Za 8 ? Nic nechytil , ale ani nepustil! Dloubal se v nose, výkon žádný, ale nechyboval. Nebo za 1 - nic na něj nešlo, však se ve vápně procházel jak na kolonádě, parádně vydělané peníze. Pěkná blbost, vím. No a tak to dopadá ve všech sdělovacích prostředcích ALIBISTICKY v 90% za 5. Proto jednoznačně volám pro jiné hodnocení brankáře. Kritéria si nedovolím navrhovat, ale ve společné debatě bychom jistě něco rozumného dali dokupy. Jinak k těm šancím Milana. To je věc názoru. Byly to pozice na malém vápně nebo na penaltě. Jednou, paradoxně z větší vzdálenosti, to trefil parádně, ale gólman tam stál a reflexem to zneškodnil. Ale 2x to špatně trefil z pozice, která by měla končit gólem. Pouštěl jsem si to několikrát, ale stane se. Jen mně nějak nejde do relace známka pro Milana v domácím zápase a ta Kolářova v odvetě. Oba se negativně podepsali na brankách. Milan tím, že aspoň 1 nedal, Kolář kiksem. A tu akci jsem si pouštěl x krát. Kdo sportoval a tu akci si pustí v klidu a bez emocí, musí uznat, že Kúdelův pohyb na to, jak to dopadlo, měl dopad. V takovém případě stačí desetina vteřiny a je průser. Tím nechci tvrdit, že to nemohl Koli narvat do Bruselu:-). Měj pěkný večer

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      Pepino44     před 5 lety 25.02.2019 10:05 |  
      0 0

      Tak on se brankář, hodnotí také podle jiných kriterií, i když na něho téměř nic nejde. Hodnotí se např. jak si organizuje obranu, jak zrychluje hru a v neposlední řadě i přesnost rozehry. Pokud 3 z 5ti výhozů nebo vý(od)kopů jdou do autu, nebo někam do (pryč), nemůže přeci dostat lepší známku i když nedostane branku. Tímto nemyslím tento zápas, myšleno všeobecně.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    Steve2924 (přítel SN)     před 5 lety 24.02.2019 19:38 |  
    1 17

    Zmrhal 8??? opravdu 8????
    Dvě asistence???? První byla hrubka golmana, protože ten centr byl podprůměrnej. Ten druhej byl vysloveně zkurvenej ale díky absolutní nedomluvě golmana a bránícího hráče z toho naštěstí byl gol.
    Pak ještě asi 8x odevzdal balon naprosto stupidní lajdáckou přihrávkou golmanovi a jednou se dobře vrátil. Jinak jsem ho v tom zápase vůbec neviděl.
    Kdybychom při jeho centrech neměli kliku jak ...., která hodnotile asi hodně zaslepila, tak to byl výkon tak na 3 až 4....

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      martas2019     před 5 lety 25.02.2019 08:15 |  
      1 5

      já mu dal za 6, protože když by ty centry nebyly, nebyly by ani ty chyby, které byly na straně Genku jednoznačné. fotbal je o chybách a kdo nejde naproti štěstí, nemůže vyhrát. to se v Genku povedlo náramně.

    • Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

      SirCohen     před 5 lety 25.02.2019 08:49 |  
      0 1

      Asi bych to nenapsal takhle expresivně, ale souhlasím, že "asistenci" na gól Traorého by si měli připsat gólman a hlavně obránce Genku, ne Zmrhal. Ten jeho centr byl přímo do rukavic Vukovice a nebýt likvidačního zákroku jeho spoluhráče, Traoré se k ničemu nedostal.

  23. Re: Hodnocení slávistů - Genk - Slavia 1:4

    deny91     před 5 lety 24.02.2019 21:00 |  
    1 2

    Z postupu, výsledku, ale i předvedené hry mám neskutečnou radost, byla to včera fantazie. nemohl jsem být doma, tak jsem se díval v autě přes data na mobilu a vždycky řval nadšením, když padl gól. Úžasný zážitek, který stál zato! :)
    K samotnému zápasu:
    Více z nás si tady přálo obměněný střed hřiště a nakonec to viděl stejně asi i trenér. jediné, v čem jsme se lišili, bylo nasazení Traorého, které mě dost zaskočilo a já začal o tomto tahu pochybovat. Zápas ale nakonec jasně vyzněl v jeho prospěch. Svou práci odvedl velmi dobře, gól byl sice po hrubce domácích, ale byl na správném místě. Jen jsem trnul, aby se nenechal vyloučit a doufal, že bude v druhém poločase co nejdříve střídán. Protože když jsem viděl, jak při zasloužené žluté řve a gestikuluje na rozhodčího, tak jsem se začal potit.
    Říkám si, jestli to bylo tím, že včera Genk hrál včera nic moc, a nebo my podali tak skvělý výkon hlavně co se týče pohybu. Byť to bylo nejpravděpodobněji z části obojí, víc se o konečný výsledek zasloužila naše hra a ne jejich špatný výkon. Střed zálohy totiž splnil přesně to, co měl - naprosto vymazal Pozuela s Malinovským a tím pádem byl Genk skoro bezzubý. K tomu se přidala velmi precizní práce křídel směrem dozadu bylo vymalováno. Znovu se tedy potvrdilo, jak je naprosto klíčové mít uprostřed pohyblivé, dynamické a běhavé hráče, pokud chcete uspět proti individuálně silnějšímu soupeři.
    Dovolím si v tomto kontextu říci, že Král nám všem asi dobře vytřel zrak a jsem zvědavý na jeho další rozvoj. Jako náhrada za Suka bude podle všeho víc než dostačující.
    Co se týče Jardy Zmrhala, jsem velmi rád, jak mu tento zápas sedl. Když jsem nad tím uvažoval, v čem je ten rozdíl oproti předchozím zápasům, tak kromě toho, že hrál nalevo a mohl tedy centrovat, tak celkově obrana Genku nechávala vzadu až nečekaně hodně prostoru. A to je potom voda na mlýn právě pro hráče jako je Zmrhal. Myslím, že tolik místa neměl ani v prvním zápase a v lize už vůbec ne. Po jeho dvou centrech padly první dva góly, byť oba trošku se štěstím (ten druhý byl s velkým štěstím), ale na to se historie neptá. Povedený výkon jak dopředu, tak dozadu.
    I Masopust odvedl velmi spolehlivý výkon a hlavně dobrým pohybem pomáhal odebírat míče zvlášť u pravé lajny. V kombinaci byl taky fajn, jen moc nepřispěl ve finální fázi. To by se mohlo zlepšit, až se víc sžije s týmem. Povedený tah JiT.
    Co se týče Milana na hrotu, tak se přiznám, že jsem do 64 minuty tak nějak lomil rukama a doufal, že místo něj brzy přijde náhrada v podobě Micka. Důvod byl jednoduchý: skoro každý souboj končil jeho faulem, zbytečně tvrdě dohrával stopery i gólmana a já si říkal, že na to už asi nemá. Až když heroicky slavil svůj první gól a viděl jsem, jak z něho stříká to nadšení a zadostiučinění, že na to pořád ještě má, pochopil jsem, jak moc se pere s tím, že ještě nechce být odepsaný a skončit ve starém železe. Pochopil jsem, že i z této jeho obrovské motivace (až bych skoro řekl přemotivovanosti) pramenily všechny ty fauly, kdy jsem si kolikrát říkal, že tím přece škodí týmu, když v normálních soubojích pořád fauluje a ukončí tím naše útočné akce. Nakonec se ukázalo, že má týmu pořád co dát a přeju mu, aby mu tyto dva góly zase vrátily jeho sebevědomí, které je pro každého střelce tak nepostradatelné, aby pak míče dokázal v zakončení čistě trefovat a zavěsit. Moc mu to přeju!
    Abych nebyl jen super pozitivní, dodám pár poznatků k našim chybám v kontextu dalšího dvojutkání se Sevillou:
    - Kolář to zabil, v tu chvíli by se ve mě krve nedořezal. On sice udělal všechno dobře, ale takhle nechat míč ladem, to měl asi nějaký blackout. Naštěstí nás to nezlomilo, skoro bych řekl že naopak. Příště ať hraje stejně odvážně, ale musí to dotáhnout do konce, jinak z toho může být větší průser, než kdyby zůstal stát na malém vápně.
    - díky našem skvělému pohybu jsme se dostali do mnoha nadějných situací, které jsme ale slušně řečeno zadrbali. Snad nervozita, nezkušenost, nebo je deficit techniky a fotbalových dovedností, nevím... Trocha větší fotbalovosti chyběla Traorému, což se ukázalo na jeho postu na podhrotu, když třeba sám na vápně přenechal míč jedinému obránci široko daleko, nebo když nedokázal přesně přihrát Masopustovi, který by jinak šel ze strany sám do pokutového území. V těchto situacích by se rozhodně hodil Stoch, který je směrem dopředu a fotbalovými kvalitami o třídu výše. On tyto situace dokáže řešit lépe a tu kvalitu prostě má, proto se tam na podzim tak našel a byl tak produktivní. A proto taky doufám, že se na tohle místo zase vrátí. Na druhou stranu i Traoré svou úlohu splnil a na Genk to očividně stačilo. Otázka je, co na to Sevilla. V tomto kontextu mě zaujalo, kolikrát Bosák lamentoval nad Zmrhalovým prvním dotekem. Jarda odehrál povedený zápas, jen tohle je žel něco, co ho dlouhodobě limituje. Celkově práce s míčem, dribbling a souboje 1 na 1 jsou jeho slabiny, ale zvlášť při zápasech do otevřené obrany je i přesto platný. Navíc umí dobře bránit. Já se osobně přiznám, že mám v oblibě trochu jiný, techničtější typ křídelních hráčů, ale dokud bude pro tým podobným přínosem jako včera, není důvod, aby nehrál. U něj bývá limitující nevyrovnanost výkonů, což je škoda, že podobné výkony nepodává pravidelně...
    Závěrem si ale celé mužstvo zaslouží pochvalu a naši podporu, postup je fantastický a takový výsledek jsem nečekal ani v tom nejdivočejším snu!

    PS. Klobouček, jak suverénně to zvládl v obraně Deli bez jediné minuty v některém z jarních soutěžních utkání. Popravdě bych ho velmi rád viděl v základu s Michaelem, byť Kúdela hraje taky skvěle. Ale prostě pokud je zdravý, měl by být na place, podle mě bez debat.

  24. .

    japhy     před 5 lety 25.02.2019 11:31 |  
    3 0

    Sice s křížkem po funuse, ale nedá mi to. Tak to aspoň zkrátím.
    Ti, co chtějí po Alanorovi všem zvýšit známky, by si měli uvědomit, že on hodnotí individuální výkony. Já bych za 9-10 hodnotil týmový výkon, protože jsme naprosto fantasticky vymazali silného technického protivníka.
    Např. takový Traoré nepochybně přispěl k dominanci naší zálohy, ale jako podhrot vepředu doslova zabil poměrně dost velice slibně vypadajících situací, a přitom to v těch chvílích neměl nijak složité.
    Na druhou stranu bych se zastal Koláře, protože na 3 si představuju o dost horší výkon.