Přípravná utkání

Slavia - České Budějovice 0:2

První přípravný zápas této letní pauzy odehrála Slavia v Čelákovicích proti ligovému nováčku z Českých Budějovic, jemuž bez několika opor podlehla 0:2.

Utkání můžete sledovat online na Slavia TV.

1. poločas: Kovář – Zelený, Hovorka, Kúdela, Frydrych – Zmrhal, Hušbauer, Hromada, van Buren – Škoda, Tecl

Zápas hraný za velkého horka začala sestava se dvěma útočníky. Na Slavii bylo znát, že část kádru jde do zápasu z těžké fáze přípravy a druhá část cizinců či reprezentantů se naopak teprve zapojuje po dovolené. Úvodní branku vstřelil ve 20. minutě Ledecký po dvojitě hrubě nepovedené rozehrávce od Van Burena. Dynamo pak na hřišti působilo konsolidovanějším dojmem, což potvrdilo druhou vstřelenou brankou do šatny. Hovorka se snažil složitou situaci řešit fotbalově, ztratil míč a následně fauloval ve vápně. Jeho chybu pak potrestal nechytatelně kopnutým pokutovým kopem Kladrubský.

2. poločas: Markovič - Holeš, Hovorka, Frydrych, Zelený - Traoré, Ševčík - Baluta, Langhamer, Olayinka - Júsuf

Do druhého poločasu nastoupila z větší části obměněná jedenáctka hráčů. Šanci dostali i mladíci Markovič a Langhamer. A právě náš mladý brankář se hned musel činit, když v gólové šanci vychytal Ledeckého. Slavia pak hrála lépe než v první půli a zejména aktivní Baluta několikrát nebezpečně střílel. Staněk si však se všemi pokusy dokázal poradit. České Budějovice tak mohly slavit získání cenného skalpu mistra, byť pro Slavii šlo jen o rozkoukávací duel na začátku přípravy, v němž se vůbec nepředstavilo několik opor.

Středa 26. 06. 2019 18:30

Přípravné zápasy, 2019/2020
0 - 2
0 - 2
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

SK Dynamo České Budějovice
SK Dynamo České Budějovice

20. Ledecký
42. Kladrubský (pen)

Komentáře (213)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - České Budějovice

    Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 18:06 |  
    2 1

    Sestava Slavie v 1. poločase:
    Kovář – Frydrych, Kúdela, Hovorka, Zelený – van Buren, Hromada, Hušbauer, Zmrhal – Tecl, Škoda

    • Re: Slavia - České Budějovice

      buran     před 5 lety 26.06.2019 18:11 |  
      0 2

      Ty jo to je sestava no 7:0!!!

  2. Re: Slavia - České Budějovice

    p!erreCORE     před 5 lety 26.06.2019 18:14 |  
    1 3

    5:3

  3. Re: Slavia - České Budějovice

    Rhu-rhu     před 5 lety 26.06.2019 18:19 |  
    3 2

    3:0

  4. Re: Slavia - České Budějovice

    Taky     před 5 lety 26.06.2019 18:21 |  
    2 1

    4: 2. Samej hokejovej vysledek.
    Letni HOTkej.

  5. Re: Slavia - České Budějovice

    carevitchando     před 5 lety 26.06.2019 18:26 |  
    2 2

    0:0 Stanciu nedá penaltu.

  6. Re: Slavia - České Budějovice

    rak (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 18:29 |  
    4 0

    Hezky nám na to hřiště svítí. Tam bude na slunci určitě přes 40. Hlavně to přežít.

  7. Re: Slavia - České Budějovice

    Lunaris     před 5 lety 26.06.2019 18:36 |  
    4 0

    Jen doufám, že podobná vedra nebudou při mistrovských zápasech.

  8. Re: Slavia - České Budějovice

    carevitchando     před 5 lety 26.06.2019 18:41 |  
    5 1

    Tvl ten spíkr tam :-D

  9. ...

    PetCC     před 5 lety 26.06.2019 18:44 |  
    4 1

    Tank Buren :-)

  10. Re: Slavia - České Budějovice

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 18:51 |  
    3 3

    ten čelákovickej hlasatel je hustej… prej "Slavia, pojďte... Slavia, jedéém…" :-)

  11. Re: Slavia - České Budějovice

    Virgil1956     před 5 lety 26.06.2019 18:54 |  
    0 2

    Buren třikrát za sebou odevzdá míč soupeři, a je to 0:1 :)

    • Re: Slavia - České Budějovice

      celtix     před 5 lety 26.06.2019 19:00 |  
      1 1

      Chtěl jim dát náskok :)

  12. Re: Slavia - České Budějovice

    tomblesk     před 5 lety 26.06.2019 19:09 |  
    0 11

    20 min. zatím Ok Hromada - ----- rozpaky?: Tecl, van Buren, Zmrhal. Hovorka /asi jeho minela/nebo kúdela?/ - jediná šance CB/ tempo uměrně horku, snad se něco ujme … MISTŘI přidat!!! gól serie minel /MvB,kúdela a šup tam. Gólman CB do Slavie, neváhat - výběh, hra nohama = paráda!!!

    • Re: Slavia - České Budějovice

      nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 19:25 |  
      3 0

      Nejsem si jistý, jestli úplně přesně chápu, co ses snažil říct, protože tvé použití lomítek, pomlček a jiných znaků považuji za extrémně kreativní, tak budu reagovat jen na ten konec. Brankář ČB nepředvedl zatím nic, co by mě přesvědčilo o tom, že by k nám měl přijít. Souhlasím s tím, že tempo je nepřímo úměrné teplotě. Fotbal zatím obecně nic moc, z obou stran.

  13. Re: Slavia - České Budějovice

    slavistajiri     před 5 lety 26.06.2019 19:18 |  
    8 3

    Chce to posily :)

    • Re: Slavia - České Budějovice

      VanDel     před 5 lety 26.06.2019 19:18 |  
      8 5

      Do každý řady dvě !

      • Re: Slavia - České Budějovice

        VanDel     před 5 lety 26.06.2019 19:21 |  
        2 6

        Pro mene chapajici minusare- to byla ironicka reakce na zjevnou puvodni ironii.......

  14. Re: Slavia - České Budějovice

    PetCC     před 5 lety 26.06.2019 19:18 |  
    4 6

    Toto není kritika, jen konstatování: Hovorka splnil normu a v každém zápase, kde jsem ho viděl, vyrobil šanci soupeře.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Virgil1956     před 5 lety 26.06.2019 19:21 |  
      1 0

      No dostal to hodně do špeku, ale měl to vyřešit líp.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Thane (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 21:32 |  
      2 0

      Ten si tady asi dneska udelal fanousku :)

  15. Re: Slavia - České Budějovice

    tomblesk     před 5 lety 26.06.2019 19:18 |  
    4 9

    Hovorka - nešikovnost = penalta … jako ve Sraltě !!!

  16. Re: Slavia - České Budějovice

    Novi.sks     před 5 lety 26.06.2019 19:19 |  
    2 3

    Od prvního gólu teda utrpení... My že máme vpředu dva útočníky? No, asi jsou na klobáse a pivku...
    Přitom začátek vypadal dobře, tak snad v druhé půli něco předvedeme a otočíme to třema fíkama...

  17. Re: Slavia - České Budějovice

    Mimoň     před 5 lety 26.06.2019 19:21 |  
    2 2

    Balu to rozpumpuje

  18. Re: Slavia - České Budějovice

    ptaty     před 5 lety 26.06.2019 19:22 |  
    4 2

    Pane jo to se to rýsuje, krom Hromady vše na hostovani

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Virgil1956     před 5 lety 26.06.2019 19:27 |  
      1 1

      Příšerné jsou kraje, Zelený hrozný, Frydrych ještě horší, Van Buren věnoval Budějákům první gól a vepředu si nerozumí s nikým, jako by s nima hrál prvně. Zmrhal klasika, takže průměr. Škoda není vidět, Tecl se snaží. Nemáme střed hřiště, Hušby s Hromadou nestíhají proti třem, hrát na dva útočníky nějak neumíme... Ale tu ligu stejně vyhrajeme. Těžko na cvičišti... :)

  19. Re: Slavia - České Budějovice

    Virgil1956     před 5 lety 26.06.2019 19:22 |  
    2 0

    Kdo to chytá za Budějky? Hraje dobře nohama :)

  20. Re: Slavia - České Budějovice

    první rytíř     před 5 lety 26.06.2019 19:22 |  
    4 7

    Teda pánové, to je hra. Ty Budějky jsou techničtější, přesnější, běhavější, zkrátka lepší. To, co tam v první půli předvedla Slavie je hodně špatné. Horko? Budějovicím není? Jsme nepření, nepřihrajeme si, o šancích ani nemluvím. Jasně, že je to příprava, ale proč s ostudou?!

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Virgil1956     před 5 lety 26.06.2019 19:28 |  
      4 0

      Možná je to tím, že Budějky necepoval do umdlení až do včerejška Trpiš :)

    • Re: Slavia - České Budějovice

      malan (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 19:35 |  
      3 0

      sám jsi ostuda..

  21. Re: Slavia - České Budějovice

    Andreas     před 5 lety 26.06.2019 19:23 |  
    4 0

    Csaplárova past nastražena :-)

  22. Re: Slavia - České Budějovice

    Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 19:23 |  
    2 0

    Na střídání tam nejspíš budeme mít: Holeš, Baluta, Olayinka, Traoré, Ševčík, Hilal.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      donford     před 5 lety 26.06.2019 19:27 |  
      2 0

      Nejvíc to horko zmáhá Škodu. Myslím, že většinou na hřišti není. :-)

  23. Re: Slavia - České Budějovice

    Mimoň     před 5 lety 26.06.2019 19:25 |  
    5 2

    lidi co by jste chtěli. Krátká dovolená, náročná sezóna za námi, ostrej nástup aby se vykompenzovala kratší příprava a venku 35 stupňů....

    • Re: Slavia - České Budějovice

      houston (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 19:28 |  
      4 11

      Co chtít ? Nebejt o dost horší než Budějovice. Nic víc. To teplo je všem.

      • Re: Slavia - České Budějovice

        Mimoň     před 5 lety 26.06.2019 19:33 |  
        4 3

        alee budějovice nehráli pohár, nehráli El, budějovice nehráli ani tu nádstavbu , neměli hráče v repre, už jsem to psal, to není vůbec porovnatelný!!! a jejich dovolená byla také delší a rozhodně nejedou přípravu v takové intenzitě...kapišto?

        • Re: Slavia - České Budějovice

          houston (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 19:36 |  
          2 2

          A hlavně, nechtějí hrát CHL...

      • Re: Slavia - České Budějovice

        Sedrousek     před 5 lety 27.06.2019 02:08 |  
        0 0

        Hlavne Budejovice rozhodne nebyli lepsi. Jen potrestali dve nase chyby.

  24. Re: Slavia - České Budějovice

    mihaal     před 5 lety 26.06.2019 19:30 |  
    7 1

    Po tydnu nabirani kondice, je tohle jenom takovy zpestreni pripravy..

    • Re: Slavia - České Budějovice

      VanDel     před 5 lety 26.06.2019 19:41 |  
      2 2

      Tak Budejovice jsou taky predpokladam v priprave...

      • Re: Slavia - České Budějovice

        mihaal     před 5 lety 26.06.2019 19:59 |  
        4 0

        Budejovice zacali pripravu o tyden driv a uz hrali tri zapasy..

  25. Re: Slavia - České Budějovice

    Mimoň     před 5 lety 26.06.2019 19:30 |  
    4 0

    ted jsem zvědavý jaký bude rozdíl, když tam mám teď ty svoje oblíbený koně :-D

    • Re: Slavia - České Budějovice

      gazza     před 5 lety 26.06.2019 20:05 |  
      3 6

      Olayinka jeden na jednoho neco strasnyho

      • Re: Slavia - České Budějovice

        puchy     před 5 lety 26.06.2019 22:56 |  
        2 2

        Pane Gazzo,to se neříká!!!Je rychlej,do kombinace,běhvej a tah na bránu má a vůbec prima.....

        • Re: Slavia - České Budějovice

          gazza     před 5 lety 27.06.2019 06:07 |  
          1 3

          O pardon pane Puchy ja jsem zapomel ,ze jsem se dotkl super star ,ktery se nesmi kritizovat..Jiz se to nestane.Jinak samozrejme je to priprava a liga je neco jineho.Takze vlastne klidek .Uvidime co se Slovanem,Austrii a Trnavou .Ono to pujde .Takze SKS!

  26. Slavia Budějky

    Mimoň     před 5 lety 26.06.2019 19:34 |  
    1 0

    hezká střela baluty...

  27. Re: Slavia - České Budějovice

    VanDel     před 5 lety 26.06.2019 19:39 |  
    1 2

    Baluta pekne aktivni......

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Sedrousek     před 5 lety 27.06.2019 02:11 |  
      1 0

      Trpisovsky ho tam pekne serval asi v 75 minute:
      Balu ty uz zase chodis pesky!!

      • Re: Slavia - České Budějovice

        VanDel     před 5 lety 27.06.2019 08:41 |  
        0 1

        Ke konci utkání už pravda moc vidět nebyl.

  28. Re: Slavia - České Budějovice

    zeleznik2     před 5 lety 26.06.2019 19:40 |  
    1 1

    Je to první a jediný zápas kdy jsme domácím týmem, ale i s náhradníky bychom měli, Budějky přejet, opak je pravdou, levá strana hrůza, obrana děsivá, útok prakticky bez šancí, konečně hrajeme na dva hroty a Škoda neviditelný. Soupeř zatím lepší..

    • Re: Slavia - České Budějovice

      rak (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 19:43 |  
      1 0

      Tak teď už Budějky lepší nejsou, ale štve mě množství rohů, ze kterých nemáme vůbec nic. V tom jsme úplně jaloví.

  29. Re: Slavia - České Budějovice

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 19:43 |  
    4 11

    Plejeři SKS jsou ještě asi na pláži,což bych chápal, ale mělo by se mít na paměti alespoň to jméno slavie.

  30. Re: Slavia - České Budějovice

    gazza     před 5 lety 26.06.2019 19:46 |  
    2 10

    Jednim slovem hruza a des prvnich 60 minut Jak nejaka rekreacni jedenactka po nejake parbe v hospode.

  31. Re: Slavia - České Budějovice

    gazza     před 5 lety 26.06.2019 19:47 |  
    1 13

    Normalne si nas mazou na chleba

  32. Re: Slavia - České Budějovice

    tomblesk     před 5 lety 26.06.2019 19:49 |  
    0 17

    Zatím je to výuka od CB o jednoduchosti, Slavia = profesorský výkon, hrozí ostuda ...

    • Re: Slavia - České Budějovice

      malan (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 20:03 |  
      16 0

      mezinárodní!!!

  33. Re: Slavia - České Budějovice

    VanDel     před 5 lety 26.06.2019 19:52 |  
    2 3

    Na ty standartky a rohy to chce opravdu toho Stanciua :)

  34. Re: Slavia - České Budějovice

    houston (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 20:05 |  
    8 0

    Druhá půle lepší první.

  35. slavia-budějky

    Mimoň     před 5 lety 26.06.2019 20:07 |  
    10 1

    hrát fotbal v takových vedrech a zátěži není normální, ale je fakt že hlavně první sestava se na to dost vykvákla. ta druhá už je lepší a nebýt skvělého brankáře tak gól už mají

    • Re: slavia-budějky

      gazza     před 5 lety 26.06.2019 20:14 |  
      0 9

      To je pravda ,ale bez zaujatosti mohli jsme take ve druhe pulce 3 krat inkasovat a co se tyka pocasi jsou to doprd... snad profesionalove ne?A pocasi je pro oba dva stejne

    • Re: slavia-budějky

      sTizz (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 20:21 |  
      5 0

      Vzhledem k tomu,ze diky kratke dovolene jsou Trpisovy treninky maximalne intenzivni,bych o vykvaknuti se na fotbal v tomto pripade nemluvil :)

  36. Re: Slavia - České Budějovice

    tomblesk     před 5 lety 26.06.2019 20:09 |  
    3 16

    Jediné pozitivum = ten dorostenec, je vidět, že chce, což se o jiných dá říct těžko !!! Vzpomínám na 3.ligu ve Španělsku … taky chaos bez nápadu, hrůza, snad poučení pro nácvik sehranosti. Totální fotbal je daleko, ještě, že nejde o body !!!

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Mimoň     před 5 lety 26.06.2019 20:14 |  
      9 2

      Tome už ses uklidnil? :-D

      • Re: Slavia - České Budějovice

        tomblesk     před 5 lety 26.06.2019 20:53 |  
        1 12

        Nemůžu - večer mi čekají sralťani v hospodě - to bude nářez. Oni mají fotbal na hovno, tak čumí na nás, byť to nepřiznávají, ale kecat budou - co jim mám říct - ty klišé z tiskovek? Bohužel teď už musí chlapci myslet na jméno klubu - snad to horko mi v hospodě pomůže - ale takhle nějak začínají sešupy. bojim, bojim !!!

        • Re: Slavia - České Budějovice

          Arya     před 5 lety 26.06.2019 20:57 |  
          6 2

          Klid,existuje takovej jeden moooc ošklivej tým, co během přípravy všechno vyhraje a v lize je jim to stejně k ničemu.

          • Re: Slavia - České Budějovice

            pehacko     před 5 lety 26.06.2019 21:45 |  
            4 1

            a to jeste hraji radsi pripravu s benesovem...

        • Re: Slavia - České Budějovice

          wimpy     před 5 lety 26.06.2019 21:03 |  
          6 1

          Děláš si srandu? Tohle jsou přáteláky na začátku přípravy, teď můžou jet třeba rychlosní vytrvalost.

        • Re: Slavia - České Budějovice

          Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 21:03 |  
          11 1

          Tohle uz jsem tady tvrdil davno: ty nejvetsi kriticke vyblitky tady pisou zoufalci, kteri se nedokazi srovnat s tim, ze je v praci/hospode/rodine cekaji spartani s jejich trapnymi posmesky. Nebyt jich,tak se tyhle zoufalci chovaji a vyjadruji uplne jinak. Takovym jako ty bych pral, aby pri kazdem pokusu radosti ze Slavie dostali facku a na ksicht se jim obtiskly ty jejich blitky, co pisi kdyz se nedari..

  37. Hvězda utkání

    Edenjejenjeden     před 5 lety 26.06.2019 20:15 |  
    11 1

    Tak pokud by se volila hvězda zápasu,jednoznačně by musel vyhrát místní hlasatel :-DDD

    • Re: Hvězda utkání

      pehacko     před 5 lety 26.06.2019 20:22 |  
      2 1

      presne, ten byl z celeho fotbalu nejlepsi a nejzabavnejci!

      • Re: Hvězda utkání

        VanDel     před 5 lety 26.06.2019 20:33 |  
        3 4

        A hlavne zcela objektivni a nezaujatej !

      • Re: Hvězda utkání

        dalislavista     před 5 lety 26.06.2019 22:44 |  
        2 0

        Hláška: "Mám tady upozornění od hasičů, lidí hodně pijte, ať vám neni špatně, dobrou chuť!" pobavila.

  38. Re: Slavia - České Budějovice

    warhammer (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 20:16 |  
    2 3

    Doufám, že toho Hovorku jsme koupili kvůli zatím nevyužitému potenciálu, který v něm Trpiš vidí, a ne na zakládě jeho současné výkonnosti!

    • Re: Slavia - České Budějovice

      donford     před 5 lety 26.06.2019 20:22 |  
      4 6

      Tak první trénink po dovolený. Jen dvě poznámky: Hovorka - malej, rudej a eště penaltovej. Škoda na hřišti v první půli vůbec nebyl.

  39. Re: Slavia - České Budějovice

    celtix     před 5 lety 26.06.2019 20:16 |  
    21 1

    Langhamer dobrý výkon.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      hamlo1 (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 20:26 |  
      12 1

      Markovič taky a i Baluta

  40. Re: Slavia - České Budějovice

    Virgil1956     před 5 lety 26.06.2019 20:20 |  
    8 1

    Tak druhá půle lepší, zlepšil se Zelený, dobře Baluta, ten mladý Langhamer nebyl horší než Hušby, Hromada nebo Ševčík. Nepsal jsem tu předtím nic proti Hovorkovi, ale nepřesvědčil mě. Nedělejme z té porážky vědu, hráči jsou zatavení z přípravy, takhle zatím vypadal každý první zápas po Trpišovského fyzické přípravě :)

  41. Re: Slavia - České Budějovice

    pehacko     před 5 lety 26.06.2019 20:21 |  
    6 4

    tak budejovice maji za sebou nejlepsi zapas v sezone a my ten nejhorsi... pro nas je fajn, ze takova mala facka prisla hned na zacatku. k vykonum takhle v priprave nema cenu nic psat. nicmene nam schazi tvurce hry a zabijak do vapna. pokud vazne prijde stanciu, tak verim, ze pomuze nejen jako tvurce hry, tak ale pomuze probudit i nejakeho utocnika. pokud neprijde, tak tuhle pozici musi dostat mino stoch a ja bych se toho osobne vubec nebal...

    ps: hovorka dnes hral jako u bolsevika... stridal jiste chvilky a hodne nejiste. jeho hra je jako den a noc... kdyz zustanou nase cerne stoperske perly, tak strach nemam, pokud odejdou, tak tohle neni za ne nahrada ani na trenink

  42. Ostuda a ne že ne

    první rytíř     před 5 lety 26.06.2019 20:22 |  
    6 14

    Tak jako my nepotřebujeme útočníka? Posily do obranné fáze, které jsme asi tolik potřebovali, nepřesvědčily. Jediné plus hra kluka z dorostu. Ten ty naše mnohé "mistry" jasně přerostl. I když o nic nejde, je to ostuda a ne že ne! Jako jediní ze špičky ligy jsme úvodní zápas nezvládli. Docela mne štve ten hazard s jménem Slavie!

    • Re: Ostuda a ne že ne

      sasky     před 5 lety 27.06.2019 08:58 |  
      5 0

      Není to ostuda, ty ostudo. Prostě první zápas v přípravě. Jinak jseš taky schopnej porovnat soupeře Plzně, Sparty a Slavie v přípravě? Plzeň tradičně s Doubravkou (nějaká divize nebo co), Sparta s Benešovem (ČFL?) a žádná hitparáda to ani v jednom případě nebyla. Slavia hrála s prvoligovým týmem. Mně je třeba prohra úplně ukradená, hlavně když dobře natrénujou.

  43. Re: Slavia - České Budějovice

    Qope     před 5 lety 26.06.2019 20:24 |  
    4 2

    není pravidlo, když to nejde v přípravě tak to pak jde v sezoně? ... :-)

  44. Re: Slavia - České Budějovice

    profesor     před 5 lety 26.06.2019 20:25 |  
    6 9

    Tak jsem se těšil na náš první zápas. No byl jsem zklamán Hovorkou- ten , že je lepší než Kuba Jugas ani náhodou, no a Milan by už fotbalu měl dát vale, nestíhá a nebyl vůbec vidět. No nic je to jen příprava.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      VanDel     před 5 lety 26.06.2019 20:30 |  
      2 5

      Souhlas profesorskej !

    • Re: Slavia - České Budějovice

      pehacko     před 5 lety 26.06.2019 20:38 |  
      2 4

      kuba by tam nechal aspon srdce, kdyby mu to neslo...

  45. Re: Slavia - České Budějovice

    SuperAukro     před 5 lety 26.06.2019 20:27 |  
    5 10

    Hovorka zatím jako u Sralťanů, velké nic. Je to začátek, tak jsem zvědav, kdy se projeví jeho úžasný potenciál.

  46. Re: Slavia - České Budějovice

    tomblesk     před 5 lety 26.06.2019 20:30 |  
    4 39

    Blamáž, výkon= průser. Slavia na léčení. Diagnoza: NEPLODNOST, někteří hráči = neviditelnost /Ševčík, jusúf,/ Aspoň náznak bojovnosti jedině u Olayinky, jinak nikdo a ještě ten dorostenec. Navíc chyby jak v přípravce, sehranost na prd. Výjezd do Blavy a Trnavy = vyhozené peníze. A tam teprve hrozí průser .. .Ale ten golman CB /Staněk?/ to byla ukázka, chytil co měl i něco navíc, vyběhnutí a nohama slušně, figura výborná, koupit, hned...Hodně poučné, snad bude diskuse i o prémiích! Mají hrát pro diváky! Takhle NE.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      malan (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 20:32 |  
      12 10

      vypadni.

    • Re: Slavia - České Budějovice

      VanDel     před 5 lety 26.06.2019 20:34 |  
      6 5

      Cece, ja jsem taky castej kritik, ale kam se na tebe hrabu :)

    • Re: Slavia - České Budějovice

      pehacko     před 5 lety 26.06.2019 20:41 |  
      5 1

      neblazni, kdyz budeme kupovat kazdeho golmana, ktery proti nam zachyta, tak se nam nevejdou do satny,.. na druhou stranu by to byla dobra taktika, koupit vsechny brankare soupere...

    • Re: Slavia - České Budějovice

      SuperAukro     před 5 lety 26.06.2019 21:13 |  
      4 17

      Trochu drsné hodnocení, ale je zábavné sledovat, jak se všichni mohou umínusovat, aby ti dali najevo, že tady se kritika Slavie nenosí.

      • Re: Slavia - České Budějovice

        mis3     před 5 lety 27.06.2019 08:59 |  
        3 0

        to je lež, všichni se tu nějak kritcky vyjadřují, ale je potřeba trochu nadhledu a kontextu... tohle je jen jednovatej hejt, nic jinýho

        • Re: Slavia - České Budějovice

          SuperAukro     před 5 lety 27.06.2019 11:45 |  
          0 10

          Ukaž mi příspěvek, který nechválil, ale naopak něco v SKS kritizoval nebo nesouhlasil s "hlavním proudem" a přitom nebyl zavalen mínusy...

          • Re: Slavia - České Budějovice

            SirCohen     před 5 lety 27.06.2019 12:28 |  
            5 0

            Neměl bys respektovat tu červenou, železo?

            • Re: Slavia - České Budějovice

              SuperAukro     před 5 lety 28.06.2019 11:15 |  
              0 5

              Škoda, že jsem se alespoň jednoho takového komentáře na ukázku nedočkal.

              • Re: Slavia - České Budějovice

                p!erreCORE     před 5 lety 28.06.2019 11:57 |  
                4 0

                Ahoj! Jsi Dr. Fe1?

                • Re: Slavia - České Budějovice

                  SuperAukro     před 5 lety 28.06.2019 14:04 |  
                  0 5

                  Nikoli.

                  • Re: Slavia - České Budějovice

                    JS (přítel SN)     před 5 lety 02.07.2019 09:20 |  
                    1 2

                    Rovnou další ban tady pro mistra Dr.Fe 1, prosím.

                    • Re: Slavia - České Budějovice

                      SuperAukro     před 5 lety 02.07.2019 23:20 |  
                      0 4

                      Ban pro mne? Ty jsi slušný chlapec, hned od pohledu.

                • Re: Slavia - České Budějovice

                  SirCohen     před 5 lety 28.06.2019 15:49 |  
                  3 0

                  Vyjde zítra Slunce?

                  • Re: Slavia - České Budějovice

                    SuperAukro     před 5 lety 02.07.2019 23:19 |  
                    0 4

                    Proč se dotazuješ mne? Já jsem snad nějaký prognostik? Toho hledej na Hradě. Je mírně či více mimo, záleží na počasí a miluje Rusko.

                    • Re: Slavia - České Budějovice

                      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 06.07.2019 00:24 |  
                      2 1

                      On se ale neptal tebe, joudo. Ptal se pierrecorea.

                      • Re: Slavia - České Budějovice

                        SuperAukro     před 5 lety 06.07.2019 03:40 |  
                        0 3

                        A poznat to bylo jak, nejoudo?

      • Re: Slavia - České Budějovice

        tomblesk     před 5 lety 01.07.2019 01:44 |  
        0 0

        Asi mám nějaký netušený fanklub. Hodnocení drsné, ale k fotbalu patří spíše, než lichotky a rozdávání vzdušných polibků. Ostatně ta neplodnost /Slavie/ je těžko léčitelná až chronická řečeno diagnostickým žargonem, to už víme ze závěru sezony a na kouzelné proutky prostě nevěřím !!! Těžký život fanouška je ...

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 21:32 |  
      2 3

      S tím Staňkem souhlas, jinak noukoment. :-)

    • Re: Slavia - České Budějovice

      ColinSKS     před 5 lety 26.06.2019 21:51 |  
      3 3

      koukal jsem na stanka metr od něj a je a-malej a b-přihrblej a c- je rudej. vůbec bych se jím nezabýval. takových běhá hafo. Markovič je lepší, i když třeba úplně ještě na dvojku nemá

    • Re: Slavia - České Budějovice

      Marwek23 (přítel SN)     před 5 lety 27.06.2019 06:47 |  
      1 0

      už docela chápu, proč z tebe mají sralťani srandu...hodně jim to svým pesimismem ulehčuješ. Ber to s nadhledem, je to jen příprava, zkoušíme různé taktiky, herní nácviky i sestavy budou jiné. Klid, na ligu budeme dobře připravení.

      • Re: Slavia - České Budějovice

        tomblesk     před 5 lety 01.07.2019 01:47 |  
        0 0

        Klid ti docela závidím, ale zkusme tuto debatu hodnotit po 3. kole!! Tam se ukáže, co kdo viděl dobře nebo špatně ...

  47. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    Ondráš     před 5 lety 26.06.2019 20:43 |  
    5 9

    Dobrej trapas, příprava nepříprava. Na druhou stranu, bez pořádný ostudy a facky by ta příprava byla taková šedivá. Když uděláme titul a v lize jim nasypeme min. trojku, jsem ochoten na tu dnešní kaňku zapomenout.

  48. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    Srdcar114     před 5 lety 26.06.2019 20:44 |  
    7 0

    Neviděl bych to tak tragicky,je třeba připomenout,že chyběli Kolář,Coufal,Ngadeu,Deli,Bořil,Souček,Král,Masopust a Stoch,tedy devět hráčů základní sestavy.Ukazuje se,jak důležité bude udržet hráče z loňské základní sestavy.Důležitý je samozřejmě Souček,ale i oba černoušci stopeři.Doufejme,že zůstanou.

  49. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    Obr     před 5 lety 26.06.2019 20:49 |  
    11 2

    Jeee tak sme prohrali, no bóže.

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      Arya     před 5 lety 26.06.2019 20:53 |  
      7 3

      Přesně, naprosto zbytečná hysterie od některých

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      Ondráš     před 5 lety 26.06.2019 20:54 |  
      5 1

      Já bych na tom začal hledat ty pozitiva..ty první vlaštovky..třeba ten klučík mladej, o dalších ještě popřemýšlím.

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      VaSsa     před 5 lety 27.06.2019 13:10 |  
      0 0

      Nejdůležitější zápas dosavadní sezóny!

  50. příprava

    Grobar     před 5 lety 26.06.2019 20:54 |  
    2 5

    Za čtrnáct dní jsme tady podle mnohých zapomněli hrát fotbal, tento zápas po tvrdé přípravě mě vůbec nevzrušuje. To že Stoch nehrál bohužel lecos naznačuje, myslím že někdo jako Stanciu by byl dobrá náhrada.

    • Re: příprava

      rak (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 21:03 |  
      2 0

      Já bych ještě nepanikařil. Nebyl se slovenskou repre? Teď na Slovanu či v Trnavě by ale hrát mohl.

    • Re: příprava

      kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 21:10 |  
      7 1

      Nehrál nikdo, kdo byl s repre a nastoupil do přípravy předevčírem...

  51. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    Phate     před 5 lety 26.06.2019 21:02 |  
    3 2

    Viděl jsem jen druhý poločas od 54 minuty, ale až do konce jsme soupeři nepůjčili balon. Měli pak už snad jen jednu šanci a ta byla nejspíše z offsidu. Takže bych to neviděl zase tak tragicky.
    Navíc zápas po těžké přípravě (hráči týden prakticky jen běhali) a předtím 14 dní odpočívali. Pro soupeře 4. zápas a že by něco ukázal, to tedy taky ne. Podle online přenosu jsme jim ty dva góly v podstatě darovali. Za víc řádků ten pouťák fakt nestojím, protože v lize jim dáme 4 fíky.. ;)

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      rak (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 21:06 |  
      3 2

      Ty góly jsme jim opravdu darovali, zvláště ten první. Tragedii bych z toho určitě nedělal, ale z té převahy ve druhé půli tam tedy něco padnout mělo. Pořád je ta efektivita bídná. Jusufa jsem si nějak zvlášť nestačil všimnout.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        Phate     před 5 lety 26.06.2019 21:11 |  
        2 0

        Něco z toho určitě padnout do brány mělo. Občas mi přišlo, že to klukům na tom terénu dost skákalo.. a pak si to před střelou vždycky tak dlouho zpracovávali, až z toho nebylo nic.

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

          ColinSKS     před 5 lety 26.06.2019 21:48 |  
          1 4

          trávník byl luxusní

          • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

            Phate     před 5 lety 26.06.2019 23:06 |  
            1 0

            Upřímně nevím, to jsem z toho přenosu nevykoumal, ale že jim trvalo zpracování občas dost dlouho je fakt.. :D

            • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

              ColinSKS     před 5 lety 27.06.2019 07:02 |  
              1 2

              já to měl na vlastní oči a celkem jsem koukal, jak hustej pěknej trávník mají na to plácku. možná to bylo málo pokropený a taky o malinko vyšší než by mohl být.

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      Phate     před 5 lety 26.06.2019 21:08 |  
      6 1

      Mimochodem, Daniel Langhamer směrem dopředu dost dobrý. Dozadu a v soubojích zatím horší. Ale to je logický, potřebuje nabrat svalovou hmotu. Na svůj věk hodně dobrej hráč! :-)

  52. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    ColinSKS     před 5 lety 26.06.2019 21:11 |  
    7 8

    ted jsem prijel a pocity jsou hodne rozpačité. přišlo 1700 lidí, skoro všichni slávisti, a chlapci to pojali hodně volně. sledoval jsem hovorku a bylo to jeden z našich nejhorších hráčů. velmi dobře mu sekundoval zelený a dále pak škoda, kterého jsem si všimnul až při odchodu do kabin. vzhledem k tomu že vůbec nefungovala zálha se ale nebylo čemu divit. bohužel první gol vyrobil MvB naprosto nepochopitelnými 2 nepovedenými příhrami za sebou. takže v první půli nic. druhá byla o poznání lepší, ale jen po vápno. jusuf odříznutej, holeš všechny centry za hráče, jednou pěkně vystřelil. ševčík nevím co si o něm myslet a nejlepší na place langhamer. Baluta se snažil ale neměl s kým, Olayinka taky nic. celkově mi to přišlo jako že je vedro a když tedy se musí hrát tak to nějak odchodim. ale je to jen příprava

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      Pakoll     před 5 lety 26.06.2019 21:31 |  
      5 5

      Ať to dopadlo jak to dopadlo jména se vždycky pišou s velkými písmeny přezdívky můžou s malými.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        ColinSKS     před 5 lety 26.06.2019 21:41 |  
        6 9

        to neřešim. to si řeš sám :)

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        p!erreCORE     před 5 lety 27.06.2019 08:40 |  
        2 2

        Přezdívky se píší také s velkými písmeny (Hušby x hušby)

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        tomblesk     před 5 lety 01.07.2019 01:56 |  
        0 0

        Někdy blbne klávesa shift - a na velkých písmenech je to vidět hned. K diskusi o fotbale diagnostika počítače a češtiny autora holt tady mívá prostor. Já si překlepů nevšímám, blbostí ano, jakož i netolerance a tam už je i pravopis jen doprovodným znakem myšlenkové úrovně pisatele !!! Některým stačí jen klávesy plus a mínus, což je na myšlenkové bohatství zoufale málo. Proti gustu však … víme: budiž políbení!

  53. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    coogee     před 5 lety 26.06.2019 21:16 |  
    12 3

    Tak asi řešením by bylo vyměnit nebo poslat na hostování aspoň polovinu mančaftu! :-)
    Já to neviděl, ale soudě podle některých komentářů, budeme rádi, když se zachráníme.
    Přestaňte hysterčit a dělat nesmyslné závěry z prvního přípravného zápasu!

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 21:26 |  
      7 1

      Na hostování? Do fabriky! :-)

  54. Jako vazne???

    Rooney     před 5 lety 26.06.2019 21:28 |  
    18 1

    Tak ja doufam, ze nektere prispevky jsou nasledkem dnesniho vedra... Nebo to jako myslite vazne? Vykon byl samozrejme spatny, zejmena tedy v prvnim polocase. Ale hraci toho maji po minulem tydnu urcite dost, sam JiT rikal, ze to kondicni bude jeste intenzivnejsi, nez loni. A pro nas to byl prvni zapas, kdezto budejky maj zasebou uz 3 zapasy + tyden navic. A k tomu to pocasi. Ja sem uplne v klidu, body se zacnou pocitat az v lize a tam to bude uz zase nas lonskej valec.

    Co me potesilo byl vykon Langhamera, ktery krom fyzickych parametru mezi ostatni v klidu zapadl a Baluta, ktery se hodne snazil a byl videt.

    A taky je na zamyslenou, ze tento zapas byl vicemene pro fanousky a kdyz to tak ctu, mozna bude lepsi se na to priste vykaslat a v klidu se pripravovat...

    • Re: Jako vazne???

      ColinSKS     před 5 lety 26.06.2019 21:44 |  
      5 4

      mám totožný názor

    • Re: Jako vazne???

      kjandourek (admin)     před 5 lety 26.06.2019 21:51 |  
      3 4

      Tak on Trpišovský už po svém nástupu v zimě 2018 říkal, že přáteláky moc nemusí, že je raději, když může s mužstvem pilovat systém - tenkrát tedy kvůli porci, která byla domluvena ještě za Šilhavého, takže se něco hrálo každé tři dny a nedalo se to vypovědět...

      letos hrajeme jenom tenhle zápas z plné kondiční přípravy pro fanoušky... a potom dva zápasy, které jsou jakože o nějaký pohár: o Ferdinanda Daučíka jakožto tradici, kterou jsme založili loni místo čs.superpoháru a s Trnavou o ten superpohár.... a to Tvrdík dost kritizoval, že nás do toho šoupli, aniž by se vůbec někdo ptal, jestli nám termín a místo vyhovuje...

      • Re: Jako vazne???

        Akuls     před 5 lety 26.06.2019 22:03 |  
        5 1

        Ještě 2.7. na herním soustředění v Rakousku s Austrií Wien.

      • Re: Jako vazne???

        Rooney     před 5 lety 27.06.2019 13:08 |  
        3 0

        Jj pamatuju si, ze mu to vadilo, kdyz nas prebral. On take JS zadny velky system hry nemel, takze nebylo moc co pilovat a spis bylo lepsi hrat zapasy, aby se kluci sehrali.

        Zaroven nekolikrat poznamenal, ze ten zapas v CR mezi kondicnim a hernim kempem hrajeme jen proto, aby nas mohli videt fanousci a kdyz sem si tu cetl ty keci o ostude apod., tak si rikam jestli se na to nevykaslat... A nebo to odehrat s nejakym slabsim tymem (treba nekdo z CFL), nez jsou budejky.

  55. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    špílmachr     před 5 lety 26.06.2019 21:31 |  
    2 3

    Já zápas neviděl,jak si po půli vedl Markovič? Měl nějaký zákroky?

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      ColinSKS     před 5 lety 26.06.2019 21:40 |  
      10 5

      vedl si skvěle, chytil 2 goly, jeden tedy neschopností útočníka. jinak působil velmi jistě, na můj vkus my mohl mít o pár cm víc a o pár kilo víc. rozhodně lepší kováře z první půli.

  56. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    japhy     před 5 lety 26.06.2019 21:33 |  
    3 3

    3,2,1...teď:" Pepa nemůže hrát s Hromadou ve 4-4-2" :)

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      JS (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 21:41 |  
      2 8

      3,2,1 - Zmrhal už má pět minut po dvanácté na to uskutečnit přestup někam pryč.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        ColinSKS     před 5 lety 26.06.2019 21:42 |  
        4 11

        bohužel si myslím 15 minut po 12 - tohle sks prokaučovala, zmrhy měl být venku už 2 roky

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

          JS (přítel SN)     před 5 lety 26.06.2019 22:01 |  
          4 8

          Pravda.

  57. Hodnocení.

    dubas     před 5 lety 26.06.2019 21:43 |  
    18 6

    Mužstvo rozpustit, protože ti hráči nemají na to hrát ve Slavii. Všichni ven, do kamenolomu nebo do dolů, nejlépe uranových, Trpišovský, ten může trénovat tak maximálně Žižkov, rozhodně nemá na to trénovat mužstvo jako je Slavia. Jestli jsem na něco zapomněl, tak se omlouvám :-)))))))

    • Re: Hodnocení.

      ColinSKS     před 5 lety 26.06.2019 21:45 |  
      3 9

      pálenka z moravy? 58%?

      • Re: Hodnocení.

        dubas     před 5 lety 26.06.2019 21:49 |  
        4 5

        Ironie na 100%? :-))

        • Re: Hodnocení.

          ColinSKS     před 5 lety 26.06.2019 21:54 |  
          4 7

          jasně že to je ironie a nadsázka (to pochopil myslím každý) ale ptám se proč?

          • Re: Hodnocení.

            dubas     před 5 lety 26.06.2019 22:07 |  
            4 2

            A četl si níž některé příspěvky, ti kluci mají za sebou těžkou sezónu, téměř žádný odpočinek a týden galejí na kondičním soustředění. Ano nejsem rád, že se prohrálo, ale tenhle výsledek je o ničem, vzhledem k faktu v jaké části přípravy jsme a kdo všechno nehrál. Tak ta tragédie není na místě.

            • Re: Hodnocení.

              ColinSKS     před 5 lety 26.06.2019 22:12 |  
              3 9

              tak to se asi shodneme na 100%, myslím že by se to nemělo hrát. ale když SKS bohužel vyhlásí, že je to pro fanoušky, aby viděli posily atd, takbych si - já naiva - představoval, že tam něco bude. třeba nasazení na 70% - první půle byla tragická, budějky naopka to nasazení a motivaci měly

    • Re: Hodnocení.

      Ragnarok     před 5 lety 26.06.2019 21:46 |  
      3 2

      Toto je kvalitní názor!

  58. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    SKEP     před 5 lety 26.06.2019 22:00 |  
    3 3

    Po přestávce mne velmi zaujal útočník Hilál. Ne tedy výkonem, nýbrž módním výstřelkem v podobě extravagantně vyhrnutých nohavic u trenýrek. Dle vzpomínek řady pamětníků podobně vyšňořen nastupoval na hrací plochu někdejší snajpr Tesly Žižkov Paška, t. č. vlivný agent.

  59. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    ervin     před 5 lety 26.06.2019 22:01 |  
    5 9

    Ano je to příprava ale jsem zklamaný prostě za Slavii se musí hrát jinak, teplo pro oba stejné ale v přístupu rozdíl. Někteří naši hráči to pojali jako plazovy fotbálek na pláži....Nasadily jsme nějakou laťku a je potřeba ji nejen udržet ale i zlepšovat at hraje kdokoliv pořád je to Slavie......

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      ColinSKS     před 5 lety 26.06.2019 22:04 |  
      6 7

      já chápu že je to příprava, ale JiT deklaroval, že chce tým ukázat fanouškům, kterých přišlo fakt hodně a mám takový trpký pocit, že hráčům to bylo krom lanhamera jedno

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        tomblesk     před 5 lety 01.07.2019 02:03 |  
        0 0

        A to ten dorostenec byl na kondiční přípravě v Rakousích taky - asi měl úlevy ...

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      Ondráš     před 5 lety 26.06.2019 22:11 |  
      6 2

      Je to Slavia..ale jinak souhlas.

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      Virgil1956     před 5 lety 27.06.2019 07:11 |  
      2 0

      Myslím, že ani tak nešlo o teplo, to je pro oba stejné, ale je to o tom, že Slavia tímto zápasem skončila velmi náročnou kondiční přípravu a Budějky už mají dva týdny herní soustředění a odehrány tři zápasy. A že ta Trpišovského příprava tentokrát byla (vzhledem k její krátkosti) prý opravdu krutá :)

  60. ...

    PetCC     před 5 lety 26.06.2019 22:17 |  
    3 2

    Tak už před zápasem jsem si říkal, že dneska je zbytečný se nějak honit. Zkrátka ať se jen proběhnou před diváky.
    Ani jsem o žádnej maximální výkon nestál, Hlavně ať se pořádně připraví na sezónu.

  61. Můj pohled na zápas

    asanin     před 5 lety 26.06.2019 22:17 |  
    16 10

    Mnoho hráčů z prvního poločasu potvrdilo, že na základ v současné Slavii to prostě není. Ten výkon byl katastrofální, byť chápu, že vedro bylo enormní. I mně jako divákovi tam bylo hnusně, U Tecla a Hromady to beru, tam ta nerozehranost prostě je znát. Ale to co předvedli Hušby a Škoďák - opory týmu? To bylo fakt zlé... K tomu se přidal špatný Zelený, Van Buren... Zmrhal byl taky zavařenej... Nikomu se nedařilo a pohybu bylo málo... Druhou půli už to bylo znatelně lepší... Dobře hrál Traore a velmi se dařilo dvojici Holeš (až na ty centry), Baluta... Ti dva tam na pravé straně měli spoustu nabezpečných situací... Jusuf herně velmi dobrý, ale ta fyzička bude asi hodně slabá - přišlo mi, že po 30-i minutách byl hotovej... Velmi mě mrzelo, když Trpiš cca pět minut před koncem seřval Balutu ve stylu "Už tam zase jen chodíš", když se snad jedinkrát za poločas nenabídl do prostoru, kam si Trpiš představoval... Mrzí mě to v kontextu toho, že za celý zápas na nikoho takto nezařval, přitom seřvat si zasloužilo více hráčů... Nakonec si nechám stopery (nemyslím tím jen Hovorku)... Opět se mi potvrdilo, že kdyby měli zmizet MNN i Deli, tak to bude velmi špatné... Náhrada za ně prostě není...

    • Re: Můj pohled na zápas

      wimpy     před 5 lety 26.06.2019 22:20 |  
      9 5

      I ty, Brute? Každej druhej rok řešíme propadák v prvním přípravném zápase. Ty woe, vždyť jsi to hrál, víš co to je hrát zápas uprostřed kondiční přípravy...

      • Re: Můj pohled na zápas

        Jakob     před 5 lety 26.06.2019 23:34 |  
        4 3

        Jako nechápu že někdo řeší výkon po tomhle zápase!!! Vždyť to nemá ani nejmenší vypovídající hodnotu. Jako fakt ani trochu... Já to každou přípravu pořád dokola...

    • Re: Můj pohled na zápas

      mpik     před 5 lety 26.06.2019 22:21 |  
      11 8

      Už na konci sezóny jsem jmenoval Škodu, Zmrhala a Hušbauera jako adepty na odchod. Vůbec mě slabý výkon z jejich strany nepřekvapuje. A zejména u prvních dvou je pro mě pokračování nepochopitelné.

    • Re: Můj pohled na zápas

      Hanzwalter     před 5 lety 26.06.2019 22:26 |  
      6 10

      No uplne bych z toho nedelal zavery, ale tvrdim dlouhodobe, ze Husby a Skodak byt je mam rad uz na SKS nemaji fyzicky.... mozna na nasi ligu na Slovacko a Pribram, ale na EL ne a na LM uz vubec NE a Mino Stoch posledni dobou nemel formu moc a radsi bych, kdyby 10tku misto nej hral NICO. Muzu s tim plno lidi nesouhlasit, ale NICO ma standartky ne CR urovne, ale EL ci LM urovne a muze byt v boji o LM zasadni a moc si ho k nam preji a tem 3 veteranum bych podekoval se vsemi poctami a dal jim moznost hledat si jine angazma a nebo je zaclenil do prace s mladezi.

  62. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    Harvey     před 5 lety 26.06.2019 22:44 |  
    6 2

    Vůbec se mi nelíbí, že tyhle zápasy uprostřed kondiční přípravy hrajeme. Já radši tu Slávku oželím a kluci pilujte systém a kondici. V lize mistrů si Vás užiju až až.

  63. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    špílmachr     před 5 lety 26.06.2019 22:59 |  
    3 2

    Po rozhovoru s Trpišem mi něco říká že Stanciu fakt přijde ikdyž to prej není aktuální.Podle me když odejde Stoch tak ho uděláme

  64. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    Novi.sks     před 5 lety 26.06.2019 23:16 |  
    2 3

    Jako jo, dobrý to nebylo... Škoda, že jsme v druhé půli nedali nějaké góly, tam už slušné závary byly, takhle holt podle mě zbytečná prohra, dát aspoň jeden gól, vypadalo by to líp :)

    Jinak vyhrát 3:1 nad 11. týmem ČFL, nebo prohrát 0:2 s vítězem FNL, který ji vyhrál o parník, v tom nevidím rozdíl. Ba ne, těch 3:1 je trapnější...

  65. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 27.06.2019 00:54 |  
    5 0

    JT: Ve fotbale neni nic starsiho nez vcerejsi titul (double). Trenujeme 10 dnu a Jindra klukum tradicne dava na zacatku kapky, ze sotva chodi. Takze za prohru s Budejovicemi nerozpustim tym ani neodvolam trenera. Ani vedeni klubu za zdrazeni permic o 3% (mezirocni inflace 2,9%).

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      ColinSKS     před 5 lety 27.06.2019 06:57 |  
      4 3

      JT zas něco pustil ale na oficiálkách ohldně permic furt nic

  66. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    Pepa...     před 5 lety 27.06.2019 01:12 |  
    0 1

    vůbec o nic nešlo, v lize dostanou bůra v suchým triku... po zápřahu, bez dovolenkářů... trpiš patrně na ně, kdo si chce dneska zakopat...?

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      Pepa...     před 5 lety 27.06.2019 01:13 |  
      1 0

      nikdo nepíše, že se taky v tom všem musí pilovat změna pravidel...

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        Ladislav (přítel SN)     před 5 lety 27.06.2019 01:25 |  
        1 1

        Když už jsi zmínil změny pravidel, tak pokud hráč dostane žlutou za oslavu gólu, a VAR pak ten gól zruší, tak ta žlutá zůstává v platnosti ...

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        ColinSKS     před 5 lety 27.06.2019 06:56 |  
        1 3

        myslel jsem si že jedno z pravidel je že ve zdi nesmí stát utočící hráč ale včera se mi zdálo, že jich tam bylo dost

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

          mis3     před 5 lety 27.06.2019 08:54 |  
          0 0

          přesně, podle mě to zatím hráči ani rozhodčí neví (nechápu) a přitom rozhrávka od gólmana ve vápně se pouštěla, tak nevím...

          • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

            SirCohen     před 5 lety 27.06.2019 09:05 |  
            0 1

            U nás jsou v platnosti až od 1. července ;-)

            • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

              ColinSKS     před 5 lety 27.06.2019 10:43 |  
              0 3

              ale rozehrávka ve vápně se pouštěla, tak to je asi takové zahřívací kolo :)

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

          tobro     před 5 lety 27.06.2019 09:39 |  
          1 0

          Útočící hráč by neměl být součástí bránící zdi v době kopu! Jinak asi metr...

          Už teď pravidlová.komise říká, že to bude pro rozhodčí velmi složité celou situaci v reálném čase "uhlídat". Dokonce uvažovali i o tom, že by hlavní stříkal čáru sprejem (cca 1 m ode zdi) jako u trestňáků, ale pak to (raději) zavrhli...

          • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

            tomblesk     před 5 lety 01.07.2019 02:11 |  
            0 0

            zatím ta pravidla /nová/ aplikují jen na MS žen. Na Copa América to zatím asi nedošlo. Ale uznávám, že ten VAR tam řeší líp - i když praxe třeba v rugby to zdaleka nedosahuje. Už ani opakovačky nedávají v čekacích pauzách. Holt horká Jižní Amerika … a naše česká kotlinka jsou od sebe daleko.

  67. hlasatel

    ColinSKS     před 5 lety 27.06.2019 07:10 |  
    3 5

    byl ze včerejška úplně nejlepší ze všech. týpek si to vyloženě užíval, protože tohle komentovat se mu podaří max 1x za 10 let. Evidentně za tím mikrofonem sedává let pár desítek a bylo to vážně dost dobrý, takový návrat o 35 let zpátky, včetně toho zvuku z tlampače. A protože neměl moc co říkat ale strašně chtěl, tak každých 20 min hlásil čas a stav a pak asi 3x zopakoval, že fanoušci nemají vbíhat na hřiště. :-D

    • Re: hlasatel

      mabr     před 5 lety 27.06.2019 08:19 |  
      5 1

      Nevím, zda to byl ten samý hlasatel, jako kdysi, když tam Slavia ještě pravidelně jezdila na turnaj. Každopádně i ten dosti komentoval dění na hřišti a bylo to takový roztomilý...

      Jinak Slavia ještě jezdívala na turnaj do Nové Včelnice a ten jsem miloval. Uzení čerství pstruzi, pohodová atmosféra jižních Čech, chata, prázdniny a hlavně bez internetu (!!!) jsem tehdy kupoval deník Sport a hltal, co se kolem Slavie děje.

      • Re: hlasatel

        ColinSKS     před 5 lety 27.06.2019 10:44 |  
        2 4

        jo to byly doby .... taky si pamatuji, pohodička, pivečko, včera ten koumák nebyl sto natočit pivo.

  68. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    Pepibican     před 5 lety 27.06.2019 08:00 |  
    4 1

    Neřešil bych první pouťák, dle sestavy jak z prvního, tak i z druhého poločasu je evidentní, že i kdyby se udělala "ideální" jedenáctka z těchto dvou sestav, stejně by to byl paskvil, který by nemohl vedle sebe hrát. Samozřejmě bude naprosto klíčové a zásadní, jestli se udrží Simon, Míša a Suk, jinak zle s námi, tito jsou v našem týmu absolutně nenahraditelní, a už vůbec ne kýmkoli z české ligy. Věřme, že zůstanou, v opačném případě to bude docela těžký zásah do skvěle fungující mašiny...

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      ColinSKS     před 5 lety 27.06.2019 08:07 |  
      1 11

      nemůžu souhlasit, promiň. musíme vždy mít kvalitní náhrady a nevymlouvat se na to, že je někdo nenahraditelný. včera to byla příprava, čekal bych, že se alternace porvou o místo líp ale bylo vedro. na druhou stranu budějky se líp pohybovaly, ale to je možná dáno tím, že mají už větší zápasovou praxi a nemají tak široký kádr. Jediné co bych řekl že byl trochu omyl JiT deklarovat, že tento přátelák je pro fanoušky, aby viděli SKS doma, to se opravdu nepovedlo.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        mis3     před 5 lety 27.06.2019 08:50 |  
        5 2

        já nesouhlasím, přišli skoro 2 tisíce lidí, my jsme si to s klukem užili, on byl nadšený že může být tak blízko hvězd a dokonce si s nima plácnout.... o výsledek nešlo. Spiš "... něco jako droga..."

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

          tobro     před 5 lety 27.06.2019 09:13 |  
          3 1

          Přesně tak. V rozhovoru JiT (mimo jiné) uvádí, že utkání.s.budějkama bylo zakomponováno do přípravy namísto herního tréninku, ergo, chlapci hrajte dívám(e) se...

          "A co vám zápas obecně ukázal? - Hráli jsme ho místo herního tréninku. V pátek odjíždíme na kemp a času je hrozně málo, byla to součást tréninkového procesu. Chtěli jsme, aby se kluci dostali taky na hřiště, na dobrém povrchu s dobrým soupeřem. Jsme hodně unavení – není divu vzhledem k počasí a k tomu, co hráči absolvují. Udělali jsme chyby v rozehrávce a dostali góly, ale od toho je příprava, abychom si některé věci vyzkoušeli."

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

          ColinSKS     před 5 lety 27.06.2019 10:45 |  
          1 5

          jako já to tam mám rád, člověk ne tak často může zápas sledovat od lajny. ale chybělo mi tam víc zápalu pro hru. asi jsem naivní.

  69. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    mis3     před 5 lety 27.06.2019 08:48 |  
    3 1

    Za mě to byl zápas dvou poločasů. V prvním při rozestavení 4-4-2 jsme bohužel nedokázali dostat útočníky do hry a čtyřčlená záloha nestíhala. Obrana tak byl pod neustálým tlakem. Ve druhém poločase a změně na 4-5-1 jsem zápasu dominovali a vytvářeli jsem si šance - které jsem tradičně spalovali. Pětičlená záloha hrála velmi dobře a velmi platný byl u Jusúf. Stál jsem za brankou Dynama ve druhém poločase a v podstatě se hrálo jenom tam. Výsledek neodpovídá průběhu, spíše to měla být remíza. Nejvíce se mi líbili asi Jusúf, Baluta a mladý Langhamer, kdyby trefil ten volej, tak by to byl debut jako prase...

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      SirCohen     před 5 lety 27.06.2019 09:04 |  
      4 1

      Langoš mě taky dost zaujal, ale je to ještě takovej plašmuška:) pamatuju si jeden moment, kdy ho střídající budějičák (holá hlava, nevím jméno) odstavil od míče s takovou lehkostí, až mi ho bylo líto:D Ale jinak co jsem viděl, tak super výkon, je to slibný hráč.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        mis3     před 5 lety 27.06.2019 09:21 |  
        1 0

        jojo, jenže ten měl tak o 20 kilo víc, to si taky vybavuju...

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        ColinSKS     před 5 lety 27.06.2019 10:46 |  
        1 4

        jak ho ten záložník odnesl na zádech, to bylo fakt dobrý. ale jinak přehled ve hře skvělý, tělesná konstrukce - makat a 10 kilo svalů přidat

  70. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    Edenjejenjeden     před 5 lety 27.06.2019 09:08 |  
    2 1

    Já bych ten včerejší zápas opravdu nějak zásadně nehodnotil,vím jen,že někteří trenéři před přípravnými zápasy,kde se neočekává takové nasazení,ještě dopoledne zařazují intenzivní treninkovou jednotku,aby se tělo fotbalisty více zvyklo na zápasový rytmus,dělá to např. Klopp.A hráči evidentně včera měli těžký nohy,hlavně v první půli to bylo markantní.Druhý poločas výrazně lepší,zaujal Langhammer,v tom klukovi něco je....

  71. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    DeeDee     před 5 lety 27.06.2019 09:44 |  
    2 0

    Budějovice mě překvapily svým vysokým presinkem. Překvapil mě mile mladý brankář Markovič a Yusuf.

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      ColinSKS     před 5 lety 27.06.2019 10:49 |  
      1 5

      největší positava byl langoš a markovič, oba ale musí zapracovat na těle. dneska hráči musí mít nějaký fyzický fond viz holeš - když jsem viděl holešova lýtka, tak jsem si řikal, že to snad ani není možný, jako moje stehno

  72. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    asanin     před 5 lety 27.06.2019 09:49 |  
    3 2

    Musím říct, že Trpišova věta z rozhovoru na oficiálkách "Reprezentanti to mají ještě horší. Je dost možné, že první ligová kola budeme muset začít bez nich, protože mají málo času.“ mě hodně straší...

  73. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    pethead (přítel SN)     před 5 lety 27.06.2019 10:23 |  
    18 0

    Z Čelákovic jsem dorazil večer zcela upečen a neměl jsem sílu číst vaše hodnocení. Nestíhám ani teď, tudíž se omlouvám, pokud budu opakovat již vyřčené či diskutované... nicméně rád bych i přes porážku vypíchl pár pozitiv.

    1) Daniel Langhamer. Už jsme tu o něm psali před pár dny a myslím, že včera dokázal, že talent je to obrovský. Doufejme, že ještě dospěje, a to především co se "muskulatury" týče. Se současným somatotypem by nám ho všichni ti Costové a Frýdkové zrakvili dřív, než by se na hřišti rozkoukal...

    2) Júsuf Hilál. Co se tělesné konstituce týče pravý opak Langhamera. Vydrží-li mu zdraví a píle, může být nejlepším útočníkem ligy. Je ohromě silný, na svou výšku neuvěřitelně technicky vybavený, má končetiny s dosahem chobotnice... kolikrát si jen ČB hráči mysleli, že už mají míč v držení, načež Júsuf natáhl nohu a vzal si ho zpátky. :)

    3) Jaroslav Zelený. Včera podle mě výborný. Pozičně přesný, rychlá rozehrávka, pár superpřesných přenesení...

    4) Jakub Markovič. Pro mě nejpříjemnější překvapení, byl jsem z něj doslova nadšen (vlastně už od poločasového rozchytávání). Na svůj věk osobnost, klid a sebevědomí z něj úplně prýštilo. Ale hlavně... takhle kvalitní hru nohou jsem snad u brankáře ještě neviděl. Ať už je gólman sebelepší ve hře nohou (včetně Ondry Koláře), vždycky při pokusu o kličku apod. tak nějak poznáte, že je to gólman. U Markoviče ne – klidně by podle mě mohl hrát v poli. :)

    Třeba jste to viděli jinak, ale znáte to... tisíc očí, pět set názorů. ;))

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      ColinSKS     před 5 lety 27.06.2019 10:50 |  
      0 8

      ad 3 - jarda se mi vůbec nelíbí. má takovou tělesnou kontrukci, která nevypadá moc běhavě. navíc mu chbí dobrý rozhodování v tísni. to je pro beka nutnost. ale 100 pohledů 1000 názorů

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      Taky     před 5 lety 27.06.2019 11:19 |  
      2 0

      Právě jdu z očního, tak mě napadá, že těch tisíc očí může znamenat i víc názorů, než pět set, jednookých mezi námi bude možná víc, naž si myslíme... :-)
      Langhamer i Markovič se mi líbili hodně.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        Ragnarok     před 5 lety 27.06.2019 11:21 |  
        2 1

        Mně taky, ale o Markovičovi mi odborníci psali, že na to absolutně nemá a že jsem ho nikdy neviděl chytat.

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

          pethead (přítel SN)     před 5 lety 27.06.2019 12:23 |  
          3 0

          Zajímavé bylo včera jeho srovnání se Staňkem, o němž se tu taky spekulovalo jako o možné posile. Staněk byl na čáře famózní, chytil nám tak 2–3 tutovky. To je to, po čem tu mnozí volají v případě Ondry Koláře (i když podle mě i on předvedl v sezoně několik podobných super zákroků). Ovšem ve chvíli, kdy měl Staněk rozehrávat, byla to naprostá hrůza... když už ne rovnou aut, tak alespoň protihráč. Nedalo se nevzpomenout na všechny ty sparťanské a sevillské gólmany v Edenu. ;))

  74. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    Jachym     před 5 lety 27.06.2019 12:36 |  
    0 3

    Včera sice o nic nešlo, jsme v plné přípravě, ale to včerejší soupeř taky. I když nastoupili na rozdíl od nás v nejsilnější sestavě. Dostávají také do těla na soustředění na Lipně a včera ze odsud přesunuli neklimatizovaným autobusem. Takže na tréninkovou únavu a vedro by se mohly vymlouvat oba týmy. Popravdě řečeno, ani se jim nedivím. V době zápasu jsem ve stejném dresu jako naši kluci v Čelákovicích běžel na pražském výstavišti firemní štafetu, naštěstí z většiny byla trasa zastíněná stromy...:-)

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      necich     před 5 lety 27.06.2019 12:49 |  
      3 0

      Myslím, že jsou v úplně jiné fázi přípravy.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        sasky     před 5 lety 27.06.2019 13:14 |  
        2 1

        Tak v úplně jiné fázi asi ne, ale rozdíl bude v tréninkových dávkách. Ne, nechci hledat omluvu nebo výmluvu pro porážku, jen je mi prostě ukradená :)

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

          kjandourek (admin)     před 5 lety 27.06.2019 13:21 |  
          5 1

          Tak hlavně my máme za sebou týdenní soustředění vysloveně kondičního charakteru, kterého se nezúčastnili reprezentanti.... a ti reprezentanti nehráli ani včera... tzn. třetina kádru mimo hru a zbytek zatavený... Jak jsou na tom Budějky netuším, ale určitě mají k dispozici celý kádr...

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

          necich     před 5 lety 27.06.2019 13:39 |  
          3 1

          Rovněž nic neomlouvám, jde jak píšeš o nic. Nováček Fortuna ligy ČB zahájil přípravu 10. 6. a zápas s námi je již čtvtým přípravným zápasem. Dle mého uvažování jsou diametrálně v jiné fázi přípravy než my. My měli utkání místo zápasového tréninku dle JT jako součást fyzické přípravy. O sestavě nehovořím.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        Jachym     před 5 lety 27.06.2019 14:00 |  
        0 0

        Ano, sehráli již několik přípravných zápasů. Ale jsou nyní také na kondičním soustředění, kde intenzivně makají, navíc museli na utkání cestovat pěknou štreku 230 km v pekelné výhni. A i když prohru v žádném případě nezveličuji, chci jen poukázat na to, že letním drilem neprochází jen Trpišovského družina...

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

          pethead (přítel SN)     před 5 lety 27.06.2019 14:07 |  
          0 1

          A to se jim klimatizace rozbila, nebo jaký byl důvod, že jeli takovým busem? Pokud to bylo z finančních důvodů, má někdo představu, jaká může být řádově úspora oproti klimatizované verzi 460km cesty?

            • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

              pethead (přítel SN)     před 5 lety 27.06.2019 14:48 |  
              0 0

              Aha, díky. To je tedy upřímně lituju...

              • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

                necich     před 5 lety 27.06.2019 16:17 |  
                1 0

                Určitě to není nic příjemného, ale dříve žádné klima nebyly a museli jsme to vydržet. Jet autobusem do Bulharska v červenci byla chuťovka. Ještě dnes je velké procento atut bez klima, co má říkat traktorista, který má traktor bez klima a musí v tom sedět 6 hodin? :)

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

          necich     před 5 lety 27.06.2019 14:21 |  
          3 0

          Tak jasně, všechny mančafty procházejí letním drilem, otázka je jak intenzivním a jak objemným. Pokud na to máš o týden více tak je to podstatný rozdíl. Proto říkám, že jsou v jiné fázi příravy. Naši jsou ve fázi, že "nemohou skoro chodit", někde jsem ten výraz četl.

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      La Tortuga     před 5 lety 27.06.2019 19:32 |  
      1 2

      Bezel jsi ve slavistieckem, tak to jsem Te videl. Stromovka byla dabelska:-)

  75. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    Simis     před 5 lety 27.06.2019 19:44 |  
    2 0

    Videl jsem vcera pouze druhy polocas a nepripadal mi nejak spatny - spousta peknych kombinaci, sanci, obcas i nejaka pekna individualni akce, Budejovicim jsem skoro nepujcili balon. Krom toho, byl to prvni pripravny zapas po dovolene a po narocne fyzicke priprave.
    Individualne se mi hodne libili Markovic, Sevcik a Langhamer. Jusuf ukazal velky potencial, pokud se nezrani, tak by to mohl byt velky prinos. Naopak vubec se mi nelibil Hovorka, snad se do toho v pristich nekolika zapasech dostane.

  76. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    buri     před 5 lety 28.06.2019 07:09 |  
    0 3

    První půle nemohla dopadnout jinak... Ukázalo se, že všechny posty zdvojené kvalitně ještě nemáme... Druhá půle už ukázala zlepšení. Markovič překvapil a myslím si, že golmany máme vyřešené... Na Jusúfa se moc těším.

  77. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    SuperAukro     před 5 lety 28.06.2019 11:17 |  
    1 9

    I když první přípravný zápas, rozhodně ve mě podnítil soustředit se na výkony Hovorky, tenhle člověk bude mít mou pozornost.

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 06.07.2019 00:27 |  
      1 0

      "podnítil v tobě soustředit se" Hele, tvá podivná čeština mě nutí k jedné otázce: "Nebyl jsi v minulých životech Lukatomem, slavou, marťasem, bahnhofem, pražákem, a colinsem?"

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:2

        SuperAukro     před 5 lety 06.07.2019 03:40 |  
        0 4

        Nikoli.

  78. Re: Slavia - České Budějovice 0:2

    gazza     před 5 lety 30.06.2019 19:34 |  
    0 3

    Tvl Boril