Přípravná utkání

Slavia - Vyšehrad 7:0

Na generálku před ligou si Slavia pozvala do Edenu třetiligový Vyšehrad. Sešívaní potvrdili roli jasného favorita a výhrou 7:0 se před startem ligového jara dobře naladili.

Kouč Šilhavý nasadil sestavu v rozestavení 4-4-2. V základu začali ze zimních posil Lüftner, Flo a Sýkora, naopak jen na lavičce byl Barák.

Slavia začala velice dobře, když se hned ve 2. minutě gólově prosadila. Vyšehrad nezvládl odvrátit míč a Mešanovič hned mířil sám na Wintera. Zakončil s přehledem na vzdálenější tyč a sešívaní vedli 1:0. Vedení mohlo být po pěti minutách hry ještě vyšší, ale Zmrhal zazdil přečíslení 4 na 2 a Flo po pěkném průniku nedokázal přesně najít spoluhráče před odkrytou brankou. To dokázal po pár minutách Mešanovič, Škoda ale jeho přihrávku trestuhodně nevyužil a napálil ji nad. Po čtvrthodině hry se řítil na Wintera Mešanovič, brankář hostí vyběhl mimo vápno a našeho útočníka podrazil. Sudí Franěk dával výhodu, ale Zmrhal nedokázal míč v těžké pozici ani přihrát, ani umístit do odkryté branky. Rozhodčí se tak vrátil k zákroku a vzhledem k přátelskému charakteru utkání dal brankáři hostů jen velice milosrdnou žlutou kartu. Gól nevstřelil z další velké šance ani Jaromír Zmrhal. Winter na poslední chvíli tečoval míč, ale zastavit ho nedokázal. Až z brankové čáry balón odpravil Petr Ježdík. Hned o minutu později měl další tutovku Mešanovič, jehož ke skórování vyzval Sýkora. Našeho střelce ale tentokrát výborně vychytal Winter. Skóre po půli prvního dějství mohlo být klidně 5:0, ale slávisté se zastřelovali. To potvrdil opět Mešanovič, který sám před brankářem nedokázal zpracovat přihrávku. Rukavice brankáře hostí pak vyprášil po pěkné individuální akci Sýkora. Chvíli před koncem to tam slávistům konečně spadlo, Hušbauer hezky našel Sýkoru a ten se krásnou ranou trefil přesně mezi tři tyče - 2:0! V samotném závěru si slávisté připsali ještě dvě šance. Mešanovič se krásně uvolnil, ale Winter skvěle zasáhl. Poté mohl běžet sám na brankáře Sýkora, ale trestuhodně si míč ukopl.

Do druhé půle nastoupila Slavia s celou řadou změn - do hry nastoupili Bílek, Bořil, Alvir, Souček, Barák, Tecl a van Buren, na lavičku se usadili Frydrych, Deli, Hušbauer, Ščuk, Mešanovič, Sýkora a Škoda. Tlak ale zůstal stejný. Hned v úvodu obešel Wintera Tecl, ale jeho gólová střela byla vykopnuta z brankové čáry! To se červenobílým stalo už podruhé v zápase. Smutnit ale mohli jen minutu. Obraně totiž utekli Zmrhal s Teclem. Náš reprezentační záložník vyřešil akci správně a naservíroval nové zimní posile míč před prázdnou branku. Stanislav Tecl se nemohl mýlit a zaznamenal svou první branku po návratu do nejkrásnějšího dresu - 3:0! Na druhé straně vytvořil pro Vyšehrad první příležitost špatnou rozehrávkou Pavlenka. Hráči Slavoje ale nakonec nedokázali ani zakončit. A tak se gólově prosadila opět Slavia, za níž znovu skóroval Tecl. Ten si pěkně zaběhl za obranu a zakončil jistě na zadní tyč - 4:0. Slavia hrála velice dobře i ve druhé půli, rozdíl ale byl, že tentokrát šance i proměňovala. Van Buren se stejně jako před chvílí Tecl dostal za obranu, nizozemský snajpr řešil situaci úspěšnou kličkou brankáři a zakončením do prázdné branky - 5:0. Dvojice střelců z druhé půle pak byla i u další vyložené šance. Tecl unikl obraně, přihrával van Burenovi před prázdnou branku, ale ten trefil jen tyč! Další tyč napálil Antonín Barák z pěkné střely tak metr za hranicí vápna! Vyšehrad měl dnes opravdu velké štěstí. V 73. minutě už se ale Barák prosadil. Tomáš Souček vyslal ve vápně hezký centr a Barák neměl problém balon trknout hlavou do odkryté branky - 6:0. Hned o minutu později po skvělé přihrávce Alvira postupoval sám na brankáře van Buren, ale svou vyloženou šanci již podruhé zazdil. Tecl poté šel s van Burenem na jednoho obránce, prvně jmenovaný ale přihrávkou trefil jen bránícího hráče. Van Buren si ale chuť spravil v 89. minutě. Souček se skvěle uvolnil a Mickovi nahrál před odkrytou branku. 7:0!

Komentáře (177)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 v 1. poločase

    Jachym     před 7 lety 14.02.2017 17:17 |  
    4 0

    Góly krásné, některé akce velmi podařené. Hlavně ať se nikdo nezraní.

  2. Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 v 1. poločase

    dauby     před 7 lety 14.02.2017 17:17 |  
    7 0

    Tak zatim jasne nejlepsi hrac Slavie Sykora, je vsude, rychlost, technika, fyzicka, centry, umi vystrelit. To je posila jak hrom! A pak Muris, hraje ve velike pohode.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 v 1. poločase

      Kenny     před 7 lety 14.02.2017 17:25 |  
      0 0

      Souhlas, jen má někdy zbytečně rád míč. Jednou to mohl dávat Zmrhalovi před brankáře na střelu. V mistráku by to mohlo mrzet.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 v 1. poločase

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2017 17:25 |  
      1 0

      Tak doufejme,že mu to půjde i v lize,tohle je zatím takovej pouták,ale dá se na to koukat.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 v 1. poločase

      Ravik     před 7 lety 14.02.2017 17:26 |  
      0 0

      Vidím to úplně stejně. Muris mě překvapil technickým řešením některých situací. Zaslouží si v sobotu hrát. Samozřejmě víme, že sám na hrotu to není ono...

      Jsem zvědavý jestli trenér pošle do 2. poločasu 4 - 5 - 1

    • Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 v 1. poločase

      Borgetti     před 7 lety 14.02.2017 19:20 |  
      0 1

      Brácha jako fanoušek Chelsea, přirovnává Sýkoru k Edenu Hazardovi :-)

    • Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 v 1. poločase

      Robinator     před 7 lety 14.02.2017 19:57 |  
      0 2

      je to spise zapas na zvednuti sebevedomi, ale uz sem to tu psal, ze to taky nechapu, vysehrad..mohli jsme si pozvat nekoho obstojnejsiho z druhe ligy(olomouc,banik) apod...ale co, vyhra je vyhra a v sobotu hrrrr na jihlavu a tam si taky zastrilet :)

      • Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 v 1. poločase

        Robinator     před 7 lety 14.02.2017 19:57 |  
        0 0

        to melo byt dole, pardon

  3. Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 ve 2. poločase

    wotlemburg     před 7 lety 14.02.2017 17:25 |  
    4 14

    To si neumí domluvit na generálku nějaký prvoligový klub? Tohle je match jak někde na pouti v Houslicích. Herně jim to nedá nic, Vyšehrad se nedostane před branku, hrají jak po flámu a zahazují šance jako kdyby je to nebavilo.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 ve 2. poločase

      Kenny     před 7 lety 14.02.2017 17:29 |  
      3 0

      Kdo chce a zná ten si dovede něco vzít z každýho utkání.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 ve 2. poločase

      dupy77     před 7 lety 14.02.2017 17:29 |  
      1 0

      Je teda pravda že já taky moc nechápu proč Vyšehrad

    • Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 ve 2. poločase

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2017 17:37 |  
      6 0

      Pro Boha, ctyri dny pred prvnim ligovym zapasem, potrebuji tym "na rozehrani" a ne nejaky prvoligovy tezky zapas...

      • Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 ve 2. poločase

        wotlemburg     před 7 lety 14.02.2017 17:47 |  
        3 0

        No a podívej, druhá půle a je to o něčem úplně jiném. Akorát nevím co si Šilhaví počne s tím koho do útoku. Podle energie je teď Tecl o level výš než Škoďák v první půli. Tak kdo, Škoda a Mešanovič, nebo Van Buren a Tecl?

        • Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 ve 2. poločase

          koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2017 10:44 |  
          1 0

          Dle mého Milan za celou přípravu jednoznačně nejhorší. Naopak mile překvapil Luftner.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 ve 2. poločase

      smichov_2     před 7 lety 14.02.2017 18:29 |  
      5 0

      Bývaly ještě nedávno časy, kdy zdatným soupeřem byla i Líšeň.

      • Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 ve 2. poločase

        Sedrousek     před 7 lety 16.02.2017 06:17 |  
        0 0

        Nebo Prevysov.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 ve 2. poločase

      Travinho     před 7 lety 14.02.2017 18:53 |  
      4 0

      Svým způsobem máš pravdu. Myslím si, že lepší výkon než dnes Vyšehrad by podala i juniorka, protože to co předváděli bylo úplně tristní. Na druhou stranu 4 dny před posledním mistrákem to asi nebyla generálka v pravém slova smyslu, ale spíš aby si kluci ještě jednou zahráli a zvedli sebevědomí a to se povedlo.

  4. Re: Slavia - Vyšehrad 2:0 ve 2. poločase

    dArtagnan     před 7 lety 14.02.2017 17:37 |  
    0 0

    Hezky, sestava ve správném pořadí :-)

  5. Re: Slavia - Vyšehrad 3:0 ve 2. poločase

    Cana78     před 7 lety 14.02.2017 17:39 |  
    1 1

    ta Landova runa je zatím Vyšehradu na zádech prd platná :-)

    • Re: Slavia - Vyšehrad 3:0 ve 2. poločase

      Matysek     před 7 lety 15.02.2017 00:28 |  
      0 0

      Ježiš co to je zase za šaškárnu? :D

  6. Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2017 18:00 |  
    11 0

    Alvir má neuvěřitelně přesné a časované kolmé přihrávky

    • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

      malan (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2017 18:24 |  
      0 4

      A bude je mit i v lize?:)

      • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2017 18:32 |  
        2 0

        Proč by nemohl? Tedy pokud bude hrát. Bude tam na tu přihrávku mít samozřejmě méně času. Ale to platí pro všechny fotbalisty, nejen pro něj.

        • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

          malan (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2017 19:13 |  
          1 1

          No prave, mene casu;)

          • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

            belmis (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2017 19:16 |  
            0 0

            Takže už žádný náš hráč v lize nedá jinou přihrávku než na tři metry? :-)


          • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

            Hartigan     před 7 lety 14.02.2017 19:59 |  
            1 0

            Jestli ma Alvir s necim problem, tak to dle meho nazoru urcite neni zpracovani mice a hra z prvni...takze bych nemel moc starost z toho, jestli v techto disciplinach bude stacit na nasi ligu.

            • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

              belmis (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2017 20:04 |  
              2 0

              Přesně tak. Po minulém zápase v přípravě už dvě takové průnikovky dal. Psal jsem, že už na jaře bude dobrý. Takové přihrávky myslím nedá ani Dočkal.

              • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

                malan (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2017 22:21 |  
                0 0

                Slo o poutak kde mu nekvalita soupere neco takoveho dovolila. Bude to tak i v lize? To me zajima.

  7. Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

    Alanor (admin)     před 7 lety 14.02.2017 18:08 |  
    3 0

    Líbí se mi to, Vyšehrad má velkou kliku, že nedostane desítku. Jinak k van Burenovi, který se tu často řeší. On je šikovný, ale co vím, tak na lavičce vysedává kvůli slabší koncovce, což je u útočníka docela problém. Dnes to myslím ilustroval dostatečně, i když je pravda, že se zahazovali i jiní.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

      Kenny     před 7 lety 14.02.2017 18:18 |  
      0 3

      Na něm je vidět, že je ohromnej poctivec a dříč. Ale teď je otázka, jestli to na současnou Slávii stačí. Myslím, že Mikula nebo Voltr mají podobný naturel a odešli. Čímž neříkám, že chci aby odešel, koneckonců mi to ani nepřísluší.

      • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

        Alanor (admin)     před 7 lety 14.02.2017 18:20 |  
        4 0

        Van Buren je určitě kvalitnější. On by mohl být výborný, jen mu údajně chybí ta chladnokrevnost v zakončení, proto tolik nehraje. Často se tu nad tím spekuluje, že by si zasloužil víc šancí, tak se to snažím trochu osvětlit. Prodávám, jak jsem koupil. :)

        • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

          Kenny     před 7 lety 15.02.2017 11:28 |  
          0 0

          OK. Já tady nikdy neplakal, že nehraje. Naopak když přišel, připadal mi hroznej. Toulal se po place bez jakékoliv akcelerace a výběru místa. Musím ale přiznat, že se jednoznačně zlepšuje. Určitě má ohromnou vůli a chuť se prosadit. Ale bohužel si myslím, že to co on nám momentálně může nabídnout, splňuje např. i Standa Tecl a zatím ve vyšší kvalitě. Vím, že teď se do mě pustí jeho (MVB) fanklub, bohužel své argumenty nějakou statistikou podložit nemohou a doufat nestačí. :-)

    • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

      Komix     před 7 lety 14.02.2017 18:20 |  
      0 0

      Teď Radek Černý říkal, že si na podzim stěžoval i na ''těžké nohy''.. každopádně jako hráč se mi hodně líbí, je to uplně jinej typ, než dvojice Mešanovič a Škoda a jsem rád, že máme typově různorodé útočníky. Rád bych ho na jaře viděl na hřišti častěji- pokud budeme hrát na dva hroty, bude jeho vytížení určitě lepší.

      • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

        rak (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2017 18:31 |  
        6 0

        Podle může být dobrý do zavřené obrany soupeře. Je takový "průrazný".

      • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

        Fallen (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2017 18:34 |  
        3 0

        To byl pan Syrovátka

    • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

      dropt     před 7 lety 14.02.2017 18:29 |  
      10 1

      Je pravda, že van Buren není takový střelec jako Škoda s Mešanovičem, ale jeho kvality jsou jinde. On svým neortodoxním herním projevem pomáhá vytvářet množství gólových situací a pravidelně když je na hřišti padají góly.

      Osobně se domnívám, že schopných střelců máme hodně (není účelné mít jich na hřišti 10), a právě proto by nám jeho přítomnost na hřišti spíše prospěla než uškodila.

      • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

        Jachym     před 7 lety 14.02.2017 18:38 |  
        0 0

        Souhlasím. Kdykoli přišel na hřiště, hru oživil. Buď dal gól, přihrál na něj nebo velkou šanci jako dnes dvakrát trestuhodně spálil...:-)... Jinak dva podobné kiksy na své pozici má na svědomí Pavlenka. Pokud bych byl příznivcem spikleneckých teorií, řekl bych, že měl vsazeno na to, že Vyšehrad dá gól... Lepší přihrávky do šance totiž dnes soupeř nedostal...:-))

      • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

        Travinho     před 7 lety 14.02.2017 19:11 |  
        0 0

        Ale místo koho?

        • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

          dropt     před 7 lety 14.02.2017 19:30 |  
          1 7

          V současné formě a rozestavení 4-4-2 100% místo Škody. A osobně bych ho dával i na pravý kraj v 4-5-1. Nalevo bych opět dle formy v současnosti upřednostnil Sýkoru před Zmrhalem (což se mnohým líbit nebude :-) ).

          • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

            Hartigan     před 7 lety 14.02.2017 20:07 |  
            4 6

            Van Buren dnes opakovane strelecky selhal, bud netrefil prazdnou branu nebo nedokazal uspet proti samotnemu brankari nebo mohl nahrat lepe postavenemu Teclovi na hattrick. To, ze se dokaze dostat do sance proti unavenemu souperi v druhem polocase nesvedci o nicem jinem, nez ze se dokazal prosadit proti unavenemu Vysehradu. Nic vic. V lize nic prevratneho nepredvedl co by mu melo pomoci do sestavy, naopak kdyz nastoupil, tak toho spoustu spalil. Je mi to lito, jeho pracovitost je mi sympaticka, ale on v soucasne dobe na ligu ve Slavii proste nema. A uvahy o tom, ze by mel nahradit Zmrhala, Skodu nebo Sykoru jsou s prominutim zcestne.

            • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

              dropt     před 7 lety 14.02.2017 21:11 |  
              4 4

              Nechci tu rozjíždět další bezpředmětnou debatu. Zápas jsem neviděl, dokážu si představit, že selhal, a přesto jeho "tým" zvítězil na vstřelené góly 5:2, přičemž on sám dal o dva góly více než Škoda. Co nechápu je, jak může někdo tvrdit, že nemá na ligu, přičemž dostal z útržků pouhých 89 minut, za které přispěl ke gólu a do další gólovek se dostal nebo přihrál. Vždy naši zkostnatělou hru oživil.

              • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

                Hartigan     před 7 lety 14.02.2017 21:52 |  
                1 3

                Promin, tys napsal v soucasne forme a zapas si nevidel? :-) :-) :-) Jinak to, ze Van Buren nema na ligu si nemyslim jen ja, ale evidentne si to nemysli dva treneri, kteri ho pravidelne sledovali na treninku. Ja sam videl nekolik treninku a vim, ze ma krome techniky problemy s promenovanim sanci i tam, takze neni divu, ze ho treneri nestavi casteji. Jak jsem rekl, je mi jeho pracovitost velice sympaticka, ale nekdy to zkratka nestaci.

                • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

                  dropt     před 7 lety 14.02.2017 22:09 |  
                  3 4

                  Viděl jsem všechny předchozí a v pátek se podívám i na ten dnešní. Z dostupných informací se zdá se nic nezměnilo. Např. v zápise je Škoda uveden 1x a van Buren 5x.

                  Myslím, že trenéři spíš nemají koule Škodu posadit než, že by si mysleli, že na to van Buren nemá. V jiné hráčské konstelaci to mohlo vypadat jinak.

                  Nezpochybňuji, co říkáš. Tréninky nevidím, ale důležitější jsou zápasy a v těch van Burenova hra platila na všechny soupeře vč. Anderlechtu, zatímco třeba Škodova hra byla v mnohých zápasech bezzubá. Všichni víme, že Škoda umí rozhodnout zápas, ale taky víme jak umí být bez chuti a problém je, že moc nelze poznat jaký den zrovna má. Osobně preferuji na hřišti hráče, od kterého vždy dostanu určitý standard a ten má pro mě dnes vyšší van Buren.

                  • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

                    Hartigan     před 7 lety 14.02.2017 22:40 |  
                    2 1

                    Tahle debata nikam nevede...myslím, že chceš být jen zajímavý kontroverzním názorem. Řict o trenérovi, který posadil Kessela na tribunu, že nemá koule posadit Škodu je toho jen dalším důkazem. Nechme si každý svoje názory, ale ty bys měl na těch svých možná ještě trochu zapracovat. Pěkný večer.

                  • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

                    Boss82     před 7 lety 14.02.2017 22:47 |  
                    2 4

                    To jsou docela silná slova vzhledem k tomu, že M. Škoda je nejproduktivnějším ligovým hráčem, jehož góly a přihrávky nám zajistily nemálo bodů, zatímco M. van Buren zatím neukázal vůbec nic, kromě 3 gólů v přípravě do sítě soupeřů z nižších soutěží.

                    Navrhovat, že by měl hrát místo Škody je úlet. Navrhovat, že by měl hrát kraj zálohy, kde pravděpodobně, kromě asi 15 minut u nás, v živote nehrál, je úlet ještě větší.

                    • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

                      dropt     před 7 lety 14.02.2017 22:57 |  
                      0 3

                      Ano, jsou. A vlastně si je potvrdil, protože posadit takového hráče, který je několik posledních sezon naším hrdinou chce hodně velký koule.

                      Zda je to úlet bychom se dozvěděli pouze pokud by to Šilhavý udělal a tomu nevěřím.

                      Více o tom s tebou nehodlám diskutovat, promiň.

                      • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

                        Boss82     před 7 lety 14.02.2017 23:37 |  
                        2 2

                        To není o tom mít nebo nemít koule, to je o tom nebýt blázen. Nejproduktivnějšího hráče týmu a nejlepšího střelce posledních let by totiž nikdo příčetný neposadil. A už vůbec ne proto, aby uvolnil místo hráči, který nejspíš ani na trénincích úplně nepřesvědčuje.

                      • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

                        martyni (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2017 14:00 |  
                        0 1

                        Ackoli mi prijdou vykony van Burena sympaticky, tak my taky prijde silena myslenka, posadit kvůli němu Škodu. Nechápu, jaký smysl by mělo vyměňovat klíčového hráče, s jehož výkony je drtivá většina slávistů maximálně spokojena. Vykaslat se na to, co funguje a doufat v zázrak, že něco jiného bude fungovat ještě líp? No to se mi moc nezda.:)

            • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

              mpik     před 7 lety 15.02.2017 13:52 |  
              2 0

              Selhal? To je váš pocit. Ve skluzu trefil tyč (zkuste někdy sám, jak se míč ve skluzu kontroluje) a snažil se obstřelit vyběhnutého gólmana. Na druhou stranu obě gólové akce vyřešil s přehledem. Sleduji MvB ve všech dostupných přípravných utkáních a vede si velmi dobře. Dokonce i lépe než Škoda. Pro mě je aktuálně jedničkou Muris Mešanovič, který dává góly prakticky pokaždé. A myslím, že s MvB by to byla silná ofenzivní dvojka.

              • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

                martyni (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2017 14:02 |  
                1 0

                Muris dává goly, když na něj ostatní pracují. Opakovaně nezahrál dobře, když měl být jediným útočníkem. Škoda je oproti němu komplexnější a užitečnější hráč.

              • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

                japhy     před 7 lety 15.02.2017 14:03 |  
                1 0

                Jako případná facka na probrání Škoďáka by to nemuselo být špatný :)

          • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

            Travinho     před 7 lety 14.02.2017 20:30 |  
            0 0

            Já ti nevím, ale sázet na dva rychlostní útočníky proti celku, který to pravděpodobně zavře, mi nepřijde moc rozumné.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

      1rytir     před 7 lety 14.02.2017 19:17 |  
      8 4

      Hlavně, že Škoďák dnes v koncovce zářil. Mimochodem dnes každý z útočníků byl lepší, než Škoda, který navíc působí, jakoby hrál bez zájmu. Možná by právě on mohl jaro začít na lavičce.

      • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

        Boss82     před 7 lety 14.02.2017 19:34 |  
        2 10

        Jako vtip dobré, jako vážně míněný příspěvek smutné.

        • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

          1rytir     před 7 lety 14.02.2017 19:37 |  
          12 1

          Proč myslíš? Nejsem určitě sám, kdo vidí, že zatím má Milan do podzimní formy pořádně daleko. Tecl i Buren byli fakt lepší.

          • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

            Robinator     před 7 lety 14.02.2017 20:00 |  
            6 0

            Skoda na me zatim pusobil ve vsech pripravnych zapasech i v minulosti trosku bez zajmu a elanu..dejte mu ale sanci v ostrym zapase, uvidite, ze to bude neco uplne jineho..on vi, ze ma zaklad jisty a proto o nej nemusi tolik bojovat a hraje na pul plynu

            • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

              koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2017 10:49 |  
              1 0

              Což je docela smutné zjištění ..

              • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

                Robinator     před 7 lety 15.02.2017 11:03 |  
                0 0

                tak smutný..někdo to tak prostě má..nemůže se třeba pořádně namotivovat + další faktory..

          • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

            Travinho     před 7 lety 14.02.2017 20:33 |  
            0 0

            Milan potřebuje centrované míče do vápna, pak bude zabiják. Dneska jsme hráli trochu jinak, což je vzhledem k vytažené obraně Vyšehradu (nevím proč s tímto nastoupili) logické.

          • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

            Boss82     před 7 lety 14.02.2017 22:53 |  
            1 1

            To tady poslouchám už hodně dlouho, že Škoda má do jarní/podzimní/loňské/předloňské (a já nevím jaké ještě) formy daleko, ale na konci sezony je stejně vždy nejlepším střelcem, který nám zajistil spousty bodů.

            Nesuď na základě přípravy, počkej na ligu.

            • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2017 23:02 |  
              1 0

              Tak to by od útočníka, který nenastupuje v základní sestavě jen když je zraněn asi špatně, kdyby se nestal nejlepším střelcem týmu.
              Chudák Šilhavý, který by dle tvé poslední věty neměl soudit dle přípravy. Asi si zaváže oči v šatně a ukáže na 11 hráčů, kteří si proti Jihlavě zahrají a pak se uvidí jak jim to půjde.

              • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

                Boss82     před 7 lety 15.02.2017 12:25 |  
                0 0

                Nejde jen o to, že je nejlepším střelcem (byť ani to není zdaleka samozřejmostí), jde o jeho celkový přínos naší hře jako celku.

                Šilhavý má ale k dispozici nejen přípravné zápasy, které vidíme my, ale denně vidí hráče na tréninku, má k dispozici jejich detailní fyzické testy, perfektně je zná i z povahové a mentální stránky věci atd.... Má prostě neporovnatelně více informací, na základě kterých se může rozhodovat.

                Bežný fanoušek vidí akorát přípravný zápas a na jeho základě může těžko něco objektivně hodnotit, protože nezná pokyny, jaké hráč dostal před zápasem, nezná další důležité okolnosti (např. neví, jestli nemají zrovna hráči těžké nohy, protože dopoledne absolvovali náročný trénink; nezná zdravotní stav hráčů atd.) a navíc to hodnotí velmi neobjektivně, protože má své oblíbence (kterým podvědomě nadržuje) a své neoblíbence (kterým naopak neodpustí žádnou chybičku).

                • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

                  Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2017 20:32 |  
                  1 1

                  Trenér má taky svoje oblíbence a neoblíbence... Takže i trenér může hodnotit neobjektivně.
                  Pokud ale hráč v přípravě zápas odchodí a je ve stejné fázi přípravy jako zbytek týmu a ostatní okolo něj ''žerou trávu'', tak je přece něco špatně a to, že někdo byl minulý půlrok neznamená, že bude mít předplacené místo v sestavě. (nenarážím na žádného z hráčů, myslím to všeobecně)

            • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

              dropt     před 7 lety 14.02.2017 23:06 |  
              1 0

              Víš, co jsou to "opportunity costs"?

              • Re: Slavia - Vyšehrad 6:0 ve 2. poločase

                Boss82     před 7 lety 15.02.2017 12:17 |  
                0 0

                Samozřejmě vím a na mém názoru, že by měl hrát M. Škoda a nikoliv M. van Buren to nic nemění.

  8. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

    Travinho     před 7 lety 14.02.2017 18:20 |  
    8 0

    Tak pokud trenér počítal se sestavou z první půle na sobotu a se zbytkem na lavičku, tak mu po dnešku rozhodně nezávidím, protože druhá půle určitě lepší půle první.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      Novi.sks     před 7 lety 14.02.2017 18:28 |  
      0 0

      Druhá půle byla taková živější, kdežto ta první mi připadala spíš profesorská...
      Ale to bylo možná tím složením, kdy často i v předchozích přípravách hrál ten mladší tým líbivější a živější fotbal.

      • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

        afro     před 7 lety 14.02.2017 20:03 |  
        2 6

        První poločas hrál Hušbauer, no. Haló Bossi, jsi tu? :-)

        • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

          Boss82     před 7 lety 15.02.2017 12:37 |  
          1 0

          Ano, jsem. Pokud vím, tak Hušbauer výborně nahrál na gól Sýkorovi.

          Nicméně musím říct, že i Alvir se mi ve druhé půli velmi líbil. A ukázal, že je schopen hrát dobře i z pravé strany zálohy. Otázka je, jestli by byl schopen takhle dobře zahrát i proti kvalitnějšímu soupeři. Ale celou přípravu vypadá dobře, možná v něm dříme příslib vynikajícího hráče.

          • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

            afro     před 7 lety 15.02.2017 14:27 |  
            0 0

            :-)
            Tak ono to včera moc vypovídající nebylo, protože Vyšehrad nám to hodně usnadnil (třeba ty náběhy za obranu). Ale osobně se mi i přes gól a další řekněme dvě stoprocentní šance prvních cca 20-25 minut vůbec nelíbilo (proto ta narážka). Co se týče Hušbauera, tak zatím je samozřejmě celkem jasný základ, ale jak dlouho...

            • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

              Boss82     před 7 lety 15.02.2017 15:10 |  
              0 0

              Tak jasně, pořádně nás prověří až liga. A to platí pro Hušbauera, Alvira a vlastně všechny hráče. Naše dominance ve druhé půli už mohla být také hodně zapříčiněna únavou hráčů Vyšehradu.

              No, hlavně už aby to začalo:-)!

        • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

          Romino     před 7 lety 15.02.2017 13:22 |  
          1 1

          Se soupeřem jako je Vyšehrad nelze nic usuzovat, tady pak i Hušbauer vypadá jako Fabregas, zápas byl opravdu jen o tom, aby si hráči osahali trávník a pohráli s míčem.

          • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

            JS (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2017 13:50 |  
            0 1

            Hušbauer jako Fàbregas :'D

            • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

              afro     před 7 lety 15.02.2017 14:31 |  
              2 0

              Walcott, Fabregas. Jestli dá někdy omylem Hušbauer gól hlavou, tak čekám příměr k Mandžukičovi... :-)))

  9. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0 ve 2. poločase

    Grobar     před 7 lety 14.02.2017 18:22 |  
    2 0

    -na Jihlavu prodaných téměř 11 tisíc lístků
    -škoda, že může hrát pouze jedenáct hráčů, hodně se mi dnes líbil Sýkora, Mešanovič, Tecl, Zmrhal, Flo a vlastně všichni hráli dobře
    -teď náročnou přípravu zúročit v lize, věřím v devět bodů po třech klech
    -ať už je sobota!!!

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0 ve 2. poločase

      Grobar     před 7 lety 14.02.2017 18:24 |  
      0 0

      * kolech :)

  10. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

    DeanMoriarty     před 7 lety 14.02.2017 18:24 |  
    4 0

    Zdá se mi to, nebo měli hráči Vyšehradu na zádech tu Landovu šaškárnu? Že by za tři roky liga mistrů?!

  11. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

    dauby     před 7 lety 14.02.2017 18:36 |  
    0 0

    Sluselo by se doplnit i posledni tri stridani...

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      dauby     před 7 lety 14.02.2017 18:41 |  
      4 0

      Jinak v druhem polocase se mi moc libil Tecl.

  12. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

    Travinho     před 7 lety 14.02.2017 18:57 |  
    8 0

    Jinak ještě bych se vyjádřil k dnešnímu výkonu útočníků. Stejně jako asi většině se mi nejméně dneska líbil Škoda. Nicméně musíme vzít v potaz, s čím na nás Vyšehrad vyrukoval. Zaprvé hrál fakt blbě, ale co především, hrál naprosto nepochopitelně vysoko a tím nechal naše rychlé útočníky zabíhat za jejich obránce. Bohužel mám pocit, že to co dnes předvedlo trio Buren, Tecl a Mešanovič moc nelze vnímat jako bernou minci, protože v lize jim nikdo nedá ani polovinu toho prostoru a většina týmů proti nám bude hrát úplně jinak. Proto mě trochu mrzí, že se dnes Vyšehrad nezavřel v jednácti do vápna a nesnažil se urputně bránit, protože právě s tím na nás zřejmě první dva soupeři vyrukují.

  13. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

    qwertz0099     před 7 lety 14.02.2017 19:00 |  
    1 0

    Hezký výkon, chtělo by to takhle zopakovat i proti JIhalvě a snad jíí porazíme. Jinak složení zálohy a útoku bych si při systému se 4 záložníky a 2 útočníky nebo s 5 záložníky a 1 útočníkem dokázal představit. Ale co obrana? Za mě stoprocentně Deli, ale kdo vedle něho? Luftner se jevil o trochu lepší formě než kapitán Jirka Bílek, tak nevím. To samé krajní obránci. Frydrych i Bořil, tak i Flo a Švento nehrají na těchto pozicích špatně, tak jak byste jí poskládali? (zápas jsem neviděl celý, píšu to s předstihem)

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      afro     před 7 lety 14.02.2017 20:10 |  
      0 0

      Na základě výkonnosti v přípravných zápasech bych asi postavil obranu ve složení Frydrych, Luftner, Deli, Bořil (s odřenýma ušima před Floem), ale tipuju, že JŠVCD to postaví takto: Frydrych, Bílek, Deli, Flo.

      • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

        afro     před 7 lety 14.02.2017 20:14 |  
        1 0

        Do sestavy jsem nepočítal se Šventem (nevím, proč nehrál), u kterého se mi líbila kombinace se Zmrhalem a kdyby byl fit, tak bych ho asi na LB upřednostnil na slabší týmy, což Jihlava při vší úctě je.

        • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2017 00:10 |  
          0 0

          Jihlava pro nás není slabší tým. Bilance 5 proher, 4 remízy a jen 2 výhry

          • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

            afro     před 7 lety 15.02.2017 08:09 |  
            0 0

            Bejvávalo. ;-) A hrajeme doma...

            • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

              malan (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2017 09:00 |  
              1 0

              1:0, 89' Mešanovič :)

              • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

                afro     před 7 lety 15.02.2017 09:54 |  
                0 0

                Jako že budu mít 89 minut stažený půlky? Děkuju pěkně. Jestli mi nebylo líp, když jsem byl v posledních letech byl v té ehm letargii. ;-)

                • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

                  afro     před 7 lety 15.02.2017 09:55 |  
                  0 0

                  Píšu jak retard. Za to může ta natěšenost na sobotu, asi... :-)

                • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

                  malan (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2017 11:17 |  
                  0 0

                  Co by to bylo za fotbal, kdyby Ti neprověřil kardiovaskulární systém? Připadám si jako schizofrenik, očekávám pohodovou výhru 3-0 a zároveň mám obavy ze společné bilance. A vychází mi z toho těsná výhra v závěru:)
                  Naštěstí existují způsoby jak na sebe nenechat působit nervozitu z výsledku..

  14. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

    MarcoDomi     před 7 lety 14.02.2017 19:05 |  
    2 13

    Tempem hry takový pouťák no účel to ale splnilo. Doufám že se Pepek Hušbaurů dobře díval na to jak by měl vypadat mozek středové řady v podání Alvira. Sestava na Jihlavu za mne
    Pavlenka- Frydrych,Deli,Bílek,Flo - Sýkora,Barák,Alvir,Zmrhal - Buren,Mešan

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      Travinho     před 7 lety 14.02.2017 19:22 |  
      7 0

      Rozhodně ne.
      1. Alvir byl dnes výborný, ale Jihlava bude hrát úplně jiný fotbal než dnes Vyšehrad a nebude tam mít na vše tolik času. V přípravě pak v zápasech, kde neměl tolik prostoru přeci jen úplně nepřesvědčil.
      2. Přesně tyto zápasy Milan Škoda prostě hrát musí a nic na tom nemění ani jeho nemastný neslaný výkon dnes. Proti Jihlavě může rozhodovat kvalita ve vápně a ve vzduchu, a tam je od nás Milan z útočníků nezpochybnitelná jednička.
      3. Pokud budeme hrát na dva uprostřed, tak tam musí být alespoň jeden hráč, který bude mít primárně defenzivní úkoly.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      kerim1969     před 7 lety 14.02.2017 21:22 |  
      4 0

      Tak jsem si pustil ještě jednou cca 30 min.druhého poločasu a soustředil jsem se vyloženě na Alvira a mohl jsem
      obdivovat pět nádherných průnikových přihrávek z kterých byly dva góly, dvě tyčky a jedna neproměněná vyložená šance. Vidím to jako velký tlak na Pepu aby si udržel základní sestavu.

  15. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

    triangl77     před 7 lety 14.02.2017 19:23 |  
    2 0

    Taky se mi zdál dneska Milan nejslabší z útočníků,ale Jihlava bude hrát úplně jiným stylem. My budeme tlačit oni budou bránit v jedenácti s spoléhat na brejky.Tam si myslím , že bude Milan zase platnější na ty souboje ve vápně,ale hlavně bude záležet na tom v kolikáté minutě dáme gól.




  16. Čermák

    Borgetti     před 7 lety 14.02.2017 19:32 |  
    8 0

    Potěšil mě i junior Čermák na levém křídle. Byl dost aktivní a hlavně se mi líbily jeho centry, kde po jednom z nich trefil van Buren břevno. Je otázka jak by hrál v ligovém zápase, ale dnes jsem v něm viděl určitý potenciál. Nasazení do hry mu určitě nechybí.

    • Re: Čermák

      edenian     před 7 lety 14.02.2017 22:35 |  
      0 0

      Me se libil taky hodne. A myslim ze je docela rychlej. Na toho se tesim az bude v acku :-)

      • Re: Čermák

        VaSsa     před 7 lety 15.02.2017 09:31 |  
        1 0

        Také se mi líbil, ale pak tam zkazil pár balonů a na 15 min zmizel ze hřiště. Takovej Bazal, tak snad dopadne lépe.

  17. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

    Guly (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2017 19:40 |  
    14 0

    K zápasu se vyjadřovat moc nebudu, protože to moc nemá smysl, Vyšehrad to nesmyslně otevřel a chodili jsme tam jako po másle.

    Spíš mě zajímá jiná věc. Dnes při přenose bylo řečeno, že Švento, kterej hrál pár let v Německu, tak říkal, že takovou přípravu snad nezažil, Flo říkal údajně totéž, Mick van Buren si stěžoval na těžké nohy, že na takovou přípravu nebyl zvyklý. Pak ale odcházej do zahraničí hráči jako Kadeřábek, Skalák, Jankto atd a ti zase tvrdí, že příprava na západě je úplně někde jinde, že tempo je vyšší. Tak já teda nevím.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      Borgetti     před 7 lety 14.02.2017 19:47 |  
      5 0

      To jsem si taky říkal. Je to trenér od trenéra a jaké má klub ambice a jelikož Slavia má ty nejvyšší ambice a nejlepšího trenéra, tak z toho vychází, že má Slavia těžké a kvalitní tréninky, což je dobře. Jak se totiž říká:"Těžko na cvičišti, lehko na bojišti" nebo naopak.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      sasky     před 7 lety 14.02.2017 19:55 |  
      4 0

      Tezko soudit, ale kdyby jenom priprava vyhravala tituly, tak je Magath nejlepsi trener nana svete.

      • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

        Sracken     před 7 lety 14.02.2017 21:05 |  
        5 0

        Tak to je samozřejmě nesmysl. Kvalita přípravy není dána obtížností a množstvím dávek, ale jejich kvalitou. Možná proto neměl Magath úspěchy od doby, kdy se začali prosazovat opravdoví odborníci v roli kondičních trenérů. Nejde jen o kondici, ale hlavně o koordinaci a stabilitu a pevný jak stabilizační systém, tak kotníky, kolena atd. V tom jsme velmi pozadu za západem. V televizi je vidět, jak si to Blažej s Marcem strkají, přebírají balon, rychle rozehrávají, mění směr pohybu a to vydrží v tomto drtivém tempu 90. minut - něco nepředstavitelného pro jakéhokoli současného českého hráče. A je to vedle talentu právě o koordinaci, kdybyste viděli, co ti kluci dělají třeba na gymnastickém míči atd. - naši kluci by to možná nezvládli ani na pevné podložce. V ČR zatím nikdo neinvestoval dostatek prostředků do komplexní pohybové přípravy, snad jedině mládež Sparty v tom jede hodně, mimochodem i díky našemu bývalému hráči Hašlerovi. To, že moderní trendy jsou cestou k úspěchu je vidět i v Německu (Hoffenheim, Lipsko). Musíme v tom udělat ještě další kroky. Máme už hodně pohybově nadaných hráčů (Sýkora, Tecl, Afričané a další) a tohle by nás posunulo zase na další level. Odborník na toto do realizačního týmu by byl vítanou posilou, nejlépe cizinec, klidně z prostředí amerických univerzit.

        • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

          Jachym     před 7 lety 15.02.2017 08:28 |  
          0 0

          Ale dej pokoj s americkými univerzitami... :-)) Já dělám vytrvalostní běh a odborníků - schopných kondičních trenérů (s "celostním" přístupem k tělu) a fyzioterapeutů v jednom, tady vidím dostatek. V dnešní době volného cestování a informačních technologií dělat z nás zapadákov, který neví zhola nic o těch tvých "moderních trendech" je úplně od věci...

        • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

          sasky     před 7 lety 15.02.2017 11:55 |  
          0 0

          Hele ty nesmysle. Reagoval jsem na příspěvek, kde se řešila obtížnost přípravy. S tím, co jsi napsal ty totiž naprosto souhlasím, snad až na tu poslední větu. Odborník může být i Čech a nevím, proč by zrovna prostředí US univerzit mělo být natolik výjimečné a to zejména pro fotbal. Myslím, že odborníků nalezneme jak v ČR (např. Aleš Pařez, který vede druhým rokem kondiční přípravu hokejového Liberce), tak v Evropě dostatek (třeba zrovna z té Bundesligy). Každopádně s komplexní pohybovou přípravou je naprosto nezbytné začít v přípravkách, nejpozději v žácích. Jsou pohybové schopnosti, které už po nějakém 13. roku věku už nedoženete. Ale mám pocit, že Plíšek už najal nějaké trenéry, kteří se tomuto věnují i u dětí.

          • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

            japhy     před 7 lety 15.02.2017 12:22 |  
            1 0

            Jako argument proti US použít toho Pařeza mi nepřijde zrovna nejlepší...

            • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

              sasky     před 7 lety 15.02.2017 14:59 |  
              0 0

              Něco na tom bude :) Nicméně jsem to bral tak, že ne vždycky musí být nutně cizinec lepší. Že ty znalosti už jsou i v Evropě, potažmo v ČR a kondiční trenéry nějak moc nesleduju, Pařez je ale prostě do očí bijící zjev v ČR (jiný a přesto úspěšný).

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      Hanzwalter     před 7 lety 14.02.2017 19:58 |  
      0 0

      to Guly... mam 3 kamarady co hrali ve Sparte a vsichni hraji na zapad a prvni ligy a nezavisle na sobe potvrdili, ze je obrovsky rozdil v treninku a pristupu a ze se to se Spartou neda porovnat a vcera jsem v OC Andel potkal taky jednoho hrace Sparty a dali jsme rychle kafe a rikal, ze priprava zatim ok, ale ze vubec netrenuji oproti predchozim letum a ze strasne jedou rozbory a taktiku....pry pravej opak co u Stastneho...

      • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

        Travinho     před 7 lety 14.02.2017 20:37 |  
        6 0

        Že se s tou lůzou bavíš...

        • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

          Hanzwalter     před 7 lety 14.02.2017 20:42 |  
          4 0

          Tak znam je od malicka ty kluky a to, ze kopali ci kopou za Spartu je skoda, ale jsou rozumny a zadny fanatici. Kazdy fanatik at uz Slavista ci Spatan co nevidi na levo a na pravo je dle meho spatne....ale vetsina fans sparty jsou fanatici:-) ty hraci jsou v pohode a normalne se kamoseji i se slavistickyma hracema... ale pry ne s Plzenakama a na jejich cerne listine je top 2: Limba a Petrzela:-)

          • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

            Travinho     před 7 lety 15.02.2017 08:10 |  
            2 0

            Rozumní a hrají za Spartu? Sám moc dobře víš, že tyto dvě věci se vylučují!

            • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

              afro     před 7 lety 15.02.2017 08:21 |  
              2 0

              Na druhou stranu, ať hodí kamenem, kdo nemá nějakého kamaráda sparťana...

                • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

                  afro     před 7 lety 15.02.2017 09:52 |  
                  0 0

                  Tak to upřímně gratuluju.

          • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

            edenian     před 7 lety 15.02.2017 20:49 |  
            0 0

            k posledni vete / Vzhledem k tomu, ze jde vylozene o sympataky tak tohle umisteni drzi nejspis ve vsech ostatnich 15 klubech :-). A pravem.

      • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

        Novasinho     před 7 lety 14.02.2017 21:49 |  
        3 7

        Jako já ti rozumím, co jsi tímto příspěvkem chtěl asi říct, ale to že kámošíš se sparťanama a co oni dělají na tréninku, mi vůbec nezajímá a asi nebudu sám...

  18. alvir

    Hanzwalter     před 7 lety 14.02.2017 19:54 |  
    7 3

    kamarad co trenuje mensi ve Slavii mne rikal na fotbalku, ze je Alvir na treninku uplne jinde nez ostatni borci a ze pokud to ukaze v lize tak mame borce evropské kvality.... dalsi kamos co dela pro jednoho manazera mne zase rikal, ze nakup Tecla je trosku take politicky fotbalova vec, ze po tom co nevysla spoluprace s Peltou po strance sponzoringu repre tak jsme si ho trosku udobrili.... nevim co z toho co tu pisu je 100%, ale dva me dobre zdroje to potvrdili... to jen tak pro info;-)

    • Re: alvir

      Hartigan     před 7 lety 14.02.2017 20:09 |  
      6 0

      A rekli ti prosim tve dva zdroje v cem presne sponzoring repre nevysel? CEFC je sponzorem narodaku, tak moc nechapu proc by si meli udobrovat Peltu.

      • Re: alvir

        Hanzwalter     před 7 lety 14.02.2017 20:12 |  
        2 0

        JT domlouval jinou firmu Cinskou a pak po neschodach mezi JT a Peltou to nedopadlo a jeste jsme pry odtahli Hyundai tusim. Zeptam se ho na to, nerad bych varil z vody. CEFS melo take byt vetsi sponzor nez nakonec je;-)

        • Re: alvir

          Hartigan     před 7 lety 14.02.2017 20:17 |  
          0 1

          CEFC odtahlo Hyundai, ktery je stale sponzorem narodniho tymu? To, ze Hyundai odesel ze sponzoringu ceske ligy je proto, ze Mlada Boleslav odmitala kvuli vlastni spolupraci se Skoda Auto plnit smlouvu se STES, ne kvuli CEFC. Myslim, ze v tom tve zdroje maji trochu zmatek...

          • Re: alvir

            Hanzwalter     před 7 lety 14.02.2017 20:23 |  
            0 0

            U Hyndai jsem psal, ze tusim ze to tak je a ze se na to radsi zeptam. To, ze mela jit jedna velka Cinska firma k repre a nesla a ze tam byl nejaky spor je pry jasna vec... nerikam, ze je to 100%, ale zakulisni veci se dejou a dit budou a nemam duvod tomu neverit. V kazdem kseftu jsou ruzne osobni vazby atd a nevidim de facto na tom nic spatneho pokud to neni za hranou zakona.

            • Re: alvir

              bongor     před 7 lety 14.02.2017 20:33 |  
              2 0

              Ale na druhou stranu,ono se toho nakecá,u piva nebo u kávičky.Často bývá na každém šprochu....,ale dál už se to rozeběhne podle fantazie vypravěče.

              • Re: alvir

                Hanzwalter     před 7 lety 14.02.2017 20:39 |  
                0 0

                Stim Bongore souhlas, ja jen napsal.co slysel a radsi k tomu uz sve dal nedavam... proste jen info;-)

            • Re: alvir

              sasky     před 7 lety 15.02.2017 11:59 |  
              0 0

              Ale odešlo ze Slavie. V portfoliu partnerů už se neobjevuje minimálně od Vánoc.

    • Re: alvir

      deny91     před 7 lety 16.02.2017 00:59 |  
      0 0

      Doufám, že tuto svou pověst Alvir potvrdí co nejdříve i v soutěžních zápasech :-)

  19. Sestava

    dauby     před 7 lety 14.02.2017 20:30 |  
    3 24

    Od autora clanku zadna reakce, takze sireji : je hezke, Alanore, ze po pul roce uz umis napsat sestavu zprava doleva, ale to je tak vsechno. Je to neprehledne, ctenar ani nepozna, kde konci zaloznici a zacinaji utocnici. A ze v 60 minute nastoupili 3 mladi hraci, ti uniklo uplne. Tenhle amaterismus na jinak dobre vedenych strankach me fakt vytaci. Prace kvapna malo platna. Nechapu, proc kdyz hledam nejakou informaci o zapase, musim vzdycky prekliknout na oficialky. Jako obvykle si tu pak vyslechnu, ze jsem hnidopich a at chodim na jine stranky a schytam spoustu minusu. Ale nemuzu si proste pomoci. Tohle mi fakt vadi.

    • Re: Sestava

      Travinho     před 7 lety 14.02.2017 22:18 |  
      15 0

      Bože, bože, bože. Jasně jsou tam jak faktické, tak i gramatické chyby, ale kdo z nás je nedělá? Jedná se o fanouškovské stránky, kde píšou lidé na úkor svého volného času. Kdybys toto vyčítal profesionálnímu novináři, který sedí osm hodin u pc a nic jiného nemá na starost, tak bych některé z tvých výhrad chápal, ale tady bys měl spíše projevit vděčnost za to, že se někdo o tyto výborné stránky stará a ne si stěžovat na věci, které jsou naprosto malicherné.

    • Re: Sestava

      JS (přítel SN)     před 7 lety 14.02.2017 23:37 |  
      0 2

      To jsem také už posledně urgoval, aby ty pomlčky byly jen mezi řadami hráčů a ne mezi všemi posty... :)

    • Re: Sestava

      quelhar (admin)     před 7 lety 15.02.2017 00:06 |  
      6 0

      Mam pocit, ze uz jsme to tu vysvetlovali, ale pro uplnost tedy znovu: Sestavu vytvari system stranek z hracu, kteri jsou danemu zapasu prirazeni. Donedavna meli hraci jen 4 kategorie (brankar, obrance, zaloznik, utocnik), to opravdu bylo hodne spatne, bohuzel trvalo dost dlouho, nez to autor webu opravil. Ted uz mame kategorii dostatek. Mas pravdu, ze pri zobrazeni na mobilu se sestava stale zobrazuje neprehledne (na velke obrazovce tenhle problem neni), byt tedy clovek alespon elementarne obeznameny s kadrem Slavie by dle meho nazoru nemusel mit problem identifikovat, kde konci obrana a zacina zaloha.

      Takze znovu a porad dokola - tva vytka spravne smeruje na SN, ale nikoli na redaktory, kteri dane clanky tvori, ale na webmastera, ktery web programuje...

      • Re: Sestava

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2017 00:18 |  
        5 0

        A není důležitější, jak to vypadá na hřišti než jak to čtu na displeji?
        Tyhle žabomyší problémy (z mého pohledu) bych vůbec neřešil. Mně osobně by stačila sestava v abecedním pořadí. :)

  20. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

    Hadropich     před 7 lety 14.02.2017 20:32 |  
    1 15

    Tak si myslím, že nám tento zápas ukázal, co nám schází na ligovou špičku. Je to to, o čem zde nikdo vůbec nemluví a je to zásadní. Sparta i Plzeň umí o moc lépe zpracovávat balony, jak v běhu, nebo na stojícího hráče. Je to zásadní pro čas, který hráč potřebuje na přihrávku, nebo něco vymyslet. Máme naběháno. i víme, co chceme hrát, ale ve zpracování strašně za špicí zaostáváme. Nejsem pesimista a už se těším na sobotu do stodvojky, doufám že tu Jihlavu dáme bez potíží.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      bongor     před 7 lety 14.02.2017 20:42 |  
      14 1

      Ligová špička jsme my,Slavie Praha a nic nám do nás neschází.Sem tam někomu ten balon odskočí,kdyby nám vždy lepil a tak dále, tak by ti kluci hráli jinde,ne v kaprlize.Ale i samotným velmistrům z toaletný se to mezi nohama plácá jak by smet.Nevidím na nich ani procento navíc oproti našim klukům.SMRK.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      Novasinho     před 7 lety 14.02.2017 21:54 |  
      4 0

      Sparta i Plzeň umí lépe zpracovávat balóny? Bavíš mi :-)) Úplně zbytečný a bezvýznamný příspěvek zdá se mi...

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      Boss82     před 7 lety 14.02.2017 22:57 |  
      9 0

      V derby na Letné to moc nevypadalo, že by hráči Sparty uměli lépe zpracovávat balony, Hadře. A rozhodně to nevypadalo, že bychom za špičkou zaostávali.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      Romino     před 7 lety 15.02.2017 13:31 |  
      1 0

      Já myslím, že proti top mezinárodnímu fotbalu celá kaprliga (a nejen špička) neumí zpracovávat balony : )

      • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

        Pepino44     před 7 lety 15.02.2017 15:03 |  
        0 0

        Tak s tímhle, byť nerad musím souhlasit. Při zpracování balonu to našim hráčům odskakuje moc. Nejlépe to bylo vidět u Sýkory v poslední minutě prvního poločasu, kdy si zpracoval míč ve volném prostoru, až mu balon utekl k brankáři (téměř 5m). Je možné, že si to chtěl zpracovat do pohybu, ale i tak to bylo velmi špatné, když byl sám před golmanem. A takového zpracování tam bylo na můj vkus mnoho a to nejenom u Sýkory.

        • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

          kjandourek (admin)     před 7 lety 15.02.2017 15:56 |  
          0 0

          Já mám dojem, že o tom brankáři nevěděl... že si to zpracovával tak, aby dalším dotykem zakončil a teprve potom se podíval, kde stojí gólman...

  21. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

    Fulham     před 7 lety 15.02.2017 08:08 |  
    3 0

    Ve Sportu zarputile cpou Michaela do základu s Jihlavou... jinak celkem pěkná dvoustránka od Podroužka a Hraběte. Boha já se těším.

  22. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

    Obr     před 7 lety 15.02.2017 08:27 |  
    4 3

    Prvni pule byla hrozna holomajzna. Nevim, jak ten zapas hraci brali, ale pro me skoro ostudnej vykon. Hrozne dlouhy hriste, bez pohybu, kluci jako Deli, Husbauer, Pavlenka, Skoda na me pusobili, ze jsou uplne z formy. Rikal semOstatne Pavlenka tam mel behem celyho zapasu par nepochopitelnejch rozehravek.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      Obr     před 7 lety 15.02.2017 11:28 |  
      0 0

      To "Rikal sem" tam nepatri. Mam nejakej zpomalenej telefon a obcas si dela, co chce....
      Doplneni komentare: Jestli by kluci meli hrat jako v prvni puli i proti Jihlave, tak bych to asi ani radsi nechtel videt a evokovalo by to ve mne myslenku, co proboha delali v te priprave????

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      Jachym     před 7 lety 15.02.2017 12:33 |  
      0 0

      Hrozně dlouhý hřiště? Je možný, že ho přes zimu natáhli, abychom na něm na jaře soupeře utahali...:-))

  23. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

    zeleznik2     před 7 lety 15.02.2017 11:59 |  
    2 0

    Tak jsme si s chutí zastříleli. Sestava z prvního poločasu zřejmě v sobotu vyběhne na Jihlavu. Van Buren s Teclem po dvou gólech, Sýkora se jeví jako skvělá posila, snad to na jaře klapne a titul bude po sedmi letech náš!!

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      Obr     před 7 lety 15.02.2017 13:41 |  
      2 0

      Jestli budem hrat tak, jako v prvni puli, tak si na titul muzem nechat zajit chut.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      Jachym     před 7 lety 15.02.2017 14:59 |  
      0 0

      Když to vyjde, bude to po osmi letech.

  24. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

    jose01     před 7 lety 15.02.2017 18:59 |  
    1 3

    zdravím, pokud to tady někdo zmínil tak se omlouvám, ale kombinace červené trenky a stulpny je strašná, snad to nebude i lize, nějak se to k dresu nehodí

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      JS (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2017 19:29 |  
      2 4

      Ovšem nejstrašnější do kombinace jsou modré stulpny, které zažívají teď na Twitteru velký lobbing. Za sebe chci říct, že tedy ne.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      afro     před 7 lety 15.02.2017 22:13 |  
      4 0

      Taky doufám. Osobně preferuji bílou (trenýrky i stulpny), protože je nejelegantnější. Teď když to po sobě čtu, tak to zní skoro až metrosexuálně... ufff.

      • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

        JS (přítel SN)     před 7 lety 15.02.2017 23:01 |  
        3 1

        Proč dáváš rovnítko mezi nějaký estetický dojem a metrosexualitu, ať už to znamená cokoliv?

        Také si myslím, že současná podoba dresu je nejelegantnější a přidávání dalších barev jen roztříští vizuální dojem směrem k „papouškovství“.

        • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

          afro     před 7 lety 16.02.2017 07:47 |  
          0 0

          Byla to tak trochu nadsázka, ale jako vtip slabé, uznávám.

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      Borris     před 7 lety 16.02.2017 09:13 |  
      0 0

      Mnohdy s Luhovým souhlasím, ale tady to docela hodně přehnal. Napsat že vyhazujeme peníze za zoufalce? Co si to dovoluje! Nebo ty jeho kecy o tom, jak čínské peníze jsou jen dočasné, že to je jen krátkodobé atd. Podle mě tentokrát vyplodil hromadu keců.

      • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

        kratas88     před 7 lety 16.02.2017 09:27 |  
        0 2

        jak víš, že nemá pravdu, nebo že ji naopak má?

        • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

          Borris     před 7 lety 16.02.2017 10:47 |  
          0 0

          Já neřekl ani jedno, ani druhé. Jen to, že je to podle mě hromada nesmyslů, to co napsal.

      • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

        Petr9608     před 7 lety 16.02.2017 09:38 |  
        0 3

        Za kabaret jménem Van Kessel Buntes jsme ty prachy fakt vyhodili. Ale tak jednou se nákup povést nemusí.

      • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

        kjandourek (admin)     před 7 lety 16.02.2017 10:04 |  
        2 0

        On vyplodil hodně zajímavého.... ale aby to podpořil, tak to obalil hromadou keců ...

        jestli jsou Čínské peníze dočasné netušíme nikdo ... Všichni tady chceme věřit, že CEFC vydělává hromady peněz na celém světě jenom proto, aby jich část utápěla ve Slavii ... samozřejmě z hlediska běžného člověka, který se pohybuje v českém podnikatelském prostředí (ať už jako zaměstnanec, nebo podnikatel), musí někomu vrtat hlavou, jestli je to vůbec možné ... že by se přece ty peníze měly rentovat ...

        Vyhazování peněz za zoufalce je samozřejmě pohled jedné osoby .... Každý nákup se nepovede - Kessel byl úlet, ani Mihalík moc nevyšel ... na druhou stranu za Baráka dostáváme víc peněz, než jsme utratili v letošním zimním přestupovém období a cena MNN už také hodně přerostla pořizovací hodnotu...
        Chápu, že třeba okolo Tecla se vznáší aura hráče, který v Plzni nakonec pohořel a byl potupně vyměněn za Kopice...
        každopádně z mého pohledu ten hráč už zažil boje o titul, evropské poháry, ligu mistrů, dával góly na stadionech o nichž si zatím můžeme nechat jenom zdát...

        na druhou stranu musím souhlasit s tím, že klub musíme budovat odspoda.... vytvářet podmínky pro jeho fungování tak, aby i po zastavení toku peněz i nadále fungoval - výchova mládeže, zázemí, rehabilitace, rozpracovaný skauting ...
        Věřím i tomu, že v Plzni jsou s tím dále - to už nedokážu posoudit, Milan Luhový tvrdí, že se byl na všech stadionech podívat ...

        Luhový v podstatě kritizuje, že u nás se cpou prachy hlavně do hráčů... já vnímám, že A tým, je výkladní skříní klubu: i v té vychvalované Plzni přece napřed nabrali hráče od erbéček, potom s nimi vyhráli ligu,postoupili do LM a až teprve potom s dalšími penězi v zádech začali dobudovávat stadion ... Vždyť první základní skupinu ligy mistrů hráli u nás :-)

        Takže podle mého názoru i u nás to běží správně ...

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      Robinator     před 7 lety 16.02.2017 09:21 |  
      0 0

      Toto je zajimavý: Bude velice zajímavé sledovat, jestli bude Holoubek během zápasů koučovat před lavičkou, nebo sedět na ní a přenechá vše Tomáši Požárovi, který je veden jako oficiální hlavní kouč Sparty.

      Pokud dojde na první případ, měla by nově utvořená Ligová fotbalová asociace, vedená Dušanem Svobodou, zakročit a potrestat oba aktéry podvodu s trenérskou licencí. Podotýkám, že ve Španělsku byli Zidane a jeho asistent za stejný prohřešek potrestáni suspendováním na tři měsíce.

      To jsem zvědavý, jak to bude..

      • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

        afro     před 7 lety 16.02.2017 09:33 |  
        0 0

        Bude to tak, že potrestaní určitě nebudou. Jinak zajímavá informace o tom Zidanem (Skloňuje se to vůbec?).

        • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

          Robinator     před 7 lety 16.02.2017 09:45 |  
          0 0

          je to zajímavý, o tom jsem vůbec nevěděl..v ČR se to asi skloňuje, jinak netuším :))

          jinak v tom, že bychom měli utrácet více peněz dovnitř klubu souhlasím, pokud máme teď takové finanční možnosti, měli bychom utratit více peněz na mládež a zázemí klubu.

          • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

            afro     před 7 lety 16.02.2017 10:20 |  
            0 0

            Ono se tak asi i děje, ale otázka je jaký je poměr těchto investic k těm ostatním (nákup hráčů, platy). Každopádně, evidentní je, že CEFC chce co nejrychlejší úspěch a mně se to líbí. :-) Mimochodem, třeba stadion je klíčová věc a tam se snad koná...

            • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

              Robinator     před 7 lety 16.02.2017 10:24 |  
              0 0

              celý mi to přijde, jak kdyby všichni záviděli, přitom v zahraničí je běžné, že týmy vlastní arabové, číňani...v premier league vlastní cinani taky par klubu, myslím..

              • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

                afro     před 7 lety 16.02.2017 11:18 |  
                0 0

                Mimochodem, Luhový má teda nebývalé znalosti z kuchyňky Plzně. To nezní úplně přesvědčivě...

                Jo, je to samozřejmě částečně závist. V Anglii myslím vlastní číňané Wolverhampton.

                • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

                  Robinator     před 7 lety 16.02.2017 11:23 |  
                  0 0

                  a ještě Thajci vlastní Leicester..což je zajímavý :))

                • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

                  Robinator     před 7 lety 16.02.2017 11:25 |  
                  0 0

                  jo a ještě Swansea sponzorují číňani, to jsem měl na mysli

            • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

              Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2017 18:52 |  
              0 0

              Ja bych byl v klidu. Je to zavist. Nekde jsem cetl, ze jen za hrace ktere privedla CEFC bychom vydelali vic, nez kolik CEFC do Slavie zatim investovala...

          • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2017 10:45 |  
            1 0

            No tak asi těžko jde teď investovat do zázemí, když nám stadion nepatří. Nedovedu si představit, že tam vybudujeme za desítky milionů regenerační jednotku někomu cizímu.. Myslím, že tyhle investice nás teprve čekají a teď prostě cpeme peníze do kádru protože je ani jinam cpát nemůžeme..

            • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

              Fačín     před 7 lety 17.02.2017 12:48 |  
              0 1

              No hlavně se tu několik let do posil (hotových hráčů), neinvestovala ani koruna, takže jen doháníme, co se za Řebíčka zameškalo.

  25. Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

    Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2017 09:57 |  
    1 0

    Pocet divaku - Co myslite Vy?
    podzim 55 075
    Jihlava 14 000
    Plzen 18 000
    Teplice 11 000
    Sparta 18 000
    Hr.Kral 9 000 chce to akci
    Jablonec 9 000 chce to akci
    Dukla 9 000 cche to akci
    Brno 15 000 boj o titul
    Total 158 075
    Pumer na zapas 10 538

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      Robinator     před 7 lety 16.02.2017 10:10 |  
      2 0

      pokud se bude hrát do poslední chvilky o titul, myslím si, že pod 10 tisíc snad nikdy návštěva nebude

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      afro     před 7 lety 16.02.2017 10:22 |  
      0 0

      S Brnem je to hodně vizionářské. Záleží na tom, kde budeme hrát...

      • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

        Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2017 11:54 |  
        0 0

        m,as pravdu s tim brnem nehrajem doma, takze to brno je mimo

      • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 16.02.2017 12:23 |  
        0 0

        Na Strahově (dle vyjádření JT na tiskovce)

        • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

          afro     před 7 lety 16.02.2017 12:57 |  
          0 0

          To jsem vůbec nezaznamenal...

        • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

          afro     před 7 lety 16.02.2017 14:47 |  
          0 0

          Jsem opožděnej...

    • Re: Slavia - Vyšehrad 7:0

      DF007     před 7 lety 17.02.2017 17:13 |  
      0 0

      Tak za mě:
      Jihlava 15500
      Plzeň 18000
      Teplice 15000
      Sparta 18000
      Hr.Králové 13000
      Jablonec 14000
      Dukla 15000
      Brno 14000 (Myslím, že Strahov to pobere)

      Asi optimistická verze, ale pokud vyjdou první tři kola, tak to vyjde.

  26. AAA auto partner Slavie

    Petr9608     před 7 lety 16.02.2017 13:10 |  
    1 1

    Moc to potěšující není. Jedná se o firmu, co zkrátka nemá v obecném povědomí lidí dobrou pověst. I když třeba já osobně bych věřil tomu, že se dá v tomto bazaru koupit dobrý vůz, tak prostě i u mne tato firma nevyvolává takový dojem, že by, dejme tomu, samotná žena, jejíž znalosti aut končí u toho, že má ŘP sk. B, mohla říct "Chtěla bych menší vůz do 100 000 Kč, dopručíte mi nějaký?" a nebyla jí následně podstrčena nějaká jebka. Spíš bych měl za to, že koupě ojetiny tam je jakýsi "boJ", na něž si musíte opatřit zbraně např. v podobě mechanika atp. A to je zkrátka špatně.

    • Re: AAA auto partner Slavie

      Petr9608     před 7 lety 16.02.2017 14:10 |  
      0 0

      špatné téma, prosím o vymazání