Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 29. kolo

Slávisté podali v Mladé Boleslavi velice dobrý výkon a v pěkném zápase dokázali vyhrát na půdě těžkého soupeře.

Strach z možného úspěchu na nás byl vidět proti Jablonci, poslední tři zápasy mají ale hráči výborný přístup. Dávají do toho absolutně všechno, mají maximální bojovnost a nasazení a i když se občas nervy projeví (Frydrych s Duklou), tak zatím těžký konec ligy zvládají lépe než soupeř z Plzně. Teď už chybí poslední krok - zbývá na Strahově porazit Brno. Bude to opět těžká šichta, ale když si zachováme tento přístup k zápasu, tak věřím, že celou sezonu dotáhneme do vysněného konce. Co se týče exilu na Strahově, tak v tom nevidím velký problém. Hráčům se v závěru ročníku lépe daří na venkovních hřištích a v Edenu na nás po dvou nezvládnutých zápasech byla trochu deka. Stadion Evžena Rošického navíc není prokletý, nýbrž na něm Slavia slavila zřejmě svůj největší úspěch novodobé historie, když přešla do Ligy mistrů přes slavný Ajax. Pojďme na něj navázat a symbolicky tak završme rozloučení se Strahovem, na kterém jsme odehráli sezonu 2008/2009, ale titul slavili v posledním zápase v nově otevřeném Edenu. Věřím, že v sobotu si stadiony pozice vymění a Strahov se dočká titulu, který na něj za ty dlouhé roky patří!

Teď si ještě rozeberme zápas v Mladé Boleslavi. Pražané vstoupili do zápasu výborně a brzy šli zaslouženě do vedení. Během celé první půle byli lepším celkem a vedení mohlo být i vyšší. Vydařil se i vstup do druhého dějství a pojišťující branka visela ve vzduchu. Nestalo se a Boleslav se s příchodem Chramosty na hřiště zvedla. Pryč byl chabý výkon, domácí přidávali obrátky a velice nám zatápěli! Druhá půle byla reklamou na fotbal, hrálo se v obrovském nasazení nahoru - dolů. Středočeši měli ve druhé půli asi více šancí, ale opět nás podržel výtečný Pavlenka a v součtu celého zápasu si troufnu tvrdit, že Slavia nakonec po velice dobrém výkonu zaslouženě zvítězila! Navíc na půdě jednoho z nejsilnějších českých klubů, jemuž šlo v zápase taky o vše. Bravo! Hráči ukázali, že tvoří skutečně nejlepší tým v lize a o titul se mohou připravit jen sami vlastním strachem. Ale vzhledem k ukázkovému přístupu našich hráčů v posledních zápasech jsem přesvědčen, že to zvládneme! Hurá na Strahov!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 8 - Opět ukázal, jak obrovskou oporou pro náš tým je. Špičkový zákrok musel předvést jen jeden proti šanci Železníka, ale dobře pokryl i nebezpečnou střelu Přikryla a včas vyběhl a zúžil střelecký úhel Chramostovi, který v tutovce pálil vedle. Kromě toho bych i vyzdvihl Jirkův přínos v pacifikování centrů. V tomto zápase musel nebezpečný míč z vápna boxovat mnohokrát a vždy si vedl naprosto spolehlivě. Základní stavební kámen týmu!

Michal Frydrych - 5 - Ze svého nepovedeného vystoupení proti Dukle se oklepal a těžký zápas v Boleslavi zvládl. Obrana sice celkově nebyla nejjistější, ale je třeba brát v potaz sílu domácích. Frydrych navíc neměl větších problémů. Dopředu byl jeho přínos průměrný.

Michael Lüftner - 5 - Naši stopeři nejsou v posledních zápasech v úplné pohodě, i tak podávají standardní ligové výkony a nedá se říct, že by hořeli. Takové to bylo v sobotu i od Lüftnera. Celkově obstál, i když měl pár slabších momentů a několik zbytečných faulů (za jeden z nich obdržel i žlutou kartu).

Simon Deli - 5 - Začal velice dobře a jak si všimli komentátoři, tak dlouhou dobu snad neprohrál jediný souboj. Menší zaváhání měl, když si míč zpracoval na ruku a zbytečně z toho byla standardka pro domácí. Ve druhé půli už to měl těžší a měl velké problémy s agilním Chramostou. Toho nakonec v závěru neuhlídal, ale předcházel tomu i prohraný hlavičkový souboj od Bořila.

Jan Bořil - 5 - Dopředu hrál dobře a i v závěru se nebál táhnout míč po lajně, což ilustrovala situace před naším druhým gólem. Blýskl se i pěknou individuální akcí, po níž trefil břevno. Do obrany to ale bylo horší. Právě přes jeho stranu šla většina nebezpečných akcí Boleslavi. Nejdříve nezachytil on ani Deli náběh Chramosty, který ve vyložené šanci naštěstí pálil vedle. V závěru pak prohrál hlavičkový souboj, po němž padla snižující branka. Dopředu dobrý + dozadu nic moc = průměr.

Stanislav Tecl - 6 - Tentokrát ukázal výkon, kvůli kterému ho Slavia v zimě kupovala. Skvěle mu vyšel začátek zápasu a tlak Slavie do značné míry pramenil právě z jeho aktivity. Několikrát vybojoval míč, povedeně centroval a připsal si i výborný průnik, při němž se na lajně zbavil dvou protihráčů. Postupem času se ze hry poněkud vytratil a střídal, ale celkově podal velice dobrý výkon. Jen tak dál, takového Tecla chceme vidět!

Michael Ngadeu Ngadjui - 7 - Zápas se mu povedl. Skvěle se prosadil po rohu hlavou a zaznamenal již pátou branku v ročníku. Z pozice výrazně defenzivnějšího hráče je čtvrtým nejlepším střelcem Slavie! V první půli byl výborný i herně a byl nejlepším hráčem ve středu hřiště. Ve druhé půli se mu už nedařilo tolik, stejně jako celému týmu. Celkově ale podal v důležitém zápase výborný výkon.

Josef Hušbauer - 6 - Další nadprůměrný výkon Hušbauera, i když tentokrát nebyl až tak výrazný jako v posledních zápasech. Ale to i díky výbornému výkonu Ngadeua, který ho do určité míry zastínil. V sobotu zahrál Pepa opět dobře, vyzdvihl bych i jeho povedené standardky. V závěru si výborně sám vybojoval tutovou šanci, ale jak přiznal, tak mu už chyběly síly a neřešil ji dobře.

Jaromír Zmrhal - 6 - Odvedl standard a hlavně se výborně kopnutým rohem podílel na první brance. Herně sice nebyl tolik vidět jako na začátku Tecl, ale své si odvedl a i díky asistenci zanechal v sobotu pozitivní dojem.

Muris Mešanovič - 6 - Mešanoviče zdobila od úvodního hvizdu obrovská bojovnost a i když nakonec sám gól nevstřelil, tak hrál dobře. Patičkou trochu šťastně našel Zmrhala, po jehož zakončení došlo ke gólovému rohu. Na začátku druhé půle pohotově pálil, ale moc prostoru k zakončení neměl a Vejmolu nepřekonal.

Milan Škoda - 6 - Ačkoliv branku nevstřelil, tak se opět ukázalo, jak je důležitý pro naši hru. Podržel míč, založil akci před druhým gólem, několikrát i sám dobře odcentroval. Sám měl jednu šanci, ale z prudké přihrávky v dobrém prostoru nedokázal zakončit.

Ruslan Mingazov - 7 - Ukázalo se, že je ve výborné formě. Chvilku mu trvalo, než se dostal do zápasu, nakonec ho ale svým gólem rozhodl, i když je jasné, že u toho měl velké štěstí. Z nepovedené střely se stala geniální klička a zakončení už se Ruslanovi povedlo na výbornou. Je dobře, že se dal dohromady alespoň na půl hodinu hry.

Jasmin Ščuk - 6 - I jeho střídání nám pomohlo. Slavia v té pasáži začala hrát nesmyslně otevřený fotbal a příchod Ščuk nás zkonsolidoval a uklidnil. Jasmin si navíc připsal chytrou a velice dobrou nahrávku Mingazovovi před druhým gólem Slavie.

Mick van Buren není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

29. kolo - Sobota 20. 05. 2017 17:00

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
1 - 2
0 - 1
FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

89. Chramosta

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

11. Michael Ngadeu Ngadjui
85. Ruslan Mingazov

Komentáře (69)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2017 14:07 |  
    8 0

    Hodnoceni ok není co vytknout,jinak se ptám místních rádoby odborníku co říkají na to,že MNN nebyl posazen na lavičku jak po tom neustále volají.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      JS (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2017 14:20 |  
      1 16

      Já si myslím, že to byl požadavek legitimní. Vyplývá to mimo jiné i z Alanorova hodnocení z poslední doby. Od něj má za posledních pět zápasů má podprůměrnou známku 4,6. Lépe se to chápe i ze slovního hodnocení:

      Dukla 5
      „Vzpomínám si, že zrovna zápas na Dukle patřil mezi nejméně povedené v sezoně z Michaelovy strany. Tentokrát odvedl standard, i když je zjevné, že velká forma z podzimu a začátku jara, kdy dominoval obranné hře ve středu hřiště, je minimálně pro teď pryč. Střídal tak dobré momenty se slabšími. Názornou ukázkou bylo výborné vybojování míče a průnik do otevřené obrany Dukly, kdy si ale předkopl míč a zadarmo ho tak zase odevzdal.“

      Bohemka 6
      „V posledních zápasech se mu nedařilo tak, jak byli fanoušci Slavie zvyklí, proti Bohemce ale navázal na svá povedená vystoupení v sešívaném dresu. Celý zápas byl přesný, vyhrával souboje a hrozil ze standardních situací. Jedinou kaňkou je, že se zranil a odehrál tak jen padesát minut. Kdyby podobný výkon udržel po celý zápas jistě by měl lepší známku, takto dávám "jen" lepší šestku.“

      Jablonec 4
      „Podprůměrným výkonem potvrdil, že patří mezi hráče bez formy a že je daleko horší než v průběhu podzimu a na začátku jara. V rozehrávce si připsal víc nepovedených momentů než těch dobrých, nepovedenou souhrou s Lüftnerem založil i první velkou šanci Jablonce.“

      Zlín 3
      „Podobně bohorovný výkon jako u Deliho. Nevím, jestli afričtí legionáři měli přehnanou důvěru ve své schopnosti, nebo nedostatečný respekt před soupeřem, ale jejich výkon byl celkem podobný. I Ngadeu několikrát naivně ztratil míč, byť je pravda, že až do tak šíleného dobrodružství jako Deli při gólu se  nepustil. Směrem dopředu to byla mizérie. Ngadeu asi získal pocit, že zápas strhne svou nečekanou rozehrávkou, a tak začal sám vymýšelt místo toho, aby míč odevzdal v tomto směru zdatnějším spoluhráčů. Výsledek byl tristní, spoustu zadarmo zakopnutých míčů z jeho kopačky.“

      Slovácko 5
      „Výkon půl na půl. Hlavičky vyhrával velice jistě, bohužel je ale trefoval do špatných prostorů, kde je sbírali hráči Slovácka. Hodně míčů vybojoval, některé ale lehkovážně ztratil a jemu ani spoluhráčům se nedařilo podržet míč. Připsal si i ostrý faul a dalším nedovoleným zákrokem v rychlém sledu si koledoval o vyloučení.“

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2017 15:21 |  
        9 1

        Pro mě je to klíčový hráč a to na jakémkoliv postu směrem dozadu, no k tomu občas přidá gol.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      no-nick     před 7 lety 21.05.2017 15:31 |  
      7 0

      Tak já si to dovolil tvrdit i v podcastu a můžu na to říct je to, že jsem neskutečně rád, že mi MNN výkonem zavřel pusu;)

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2017 15:40 |  
        2 4

        Je vidět,že nejsi odborník :-),ale nic ve zlém všem nám jde o společnou věc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Travinho     před 7 lety 21.05.2017 21:43 |  
      1 2

      Michaela proti silnějším týmům, obzvlášť venku potřebujeme. Problém máme proti soupeřům, kteří zalezou před vápno a hlavně brání, protože tam pak potřebujeme uprostřed více kreativity a méně síly.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    TSeguinTS     před 7 lety 21.05.2017 14:23 |  
    3 0

    Mužstvo ukázalo velikou vnitřní sílu a také kvalitu! A to při absenci dvou (nejspíše) nejlépe technicky vybavených hráčů (Barák, Sýkora). Že byl Mingi na lavičce muselo snad jasně značit, že ještě není zdravotně fit, trochu mne pak mrzí, že lidi nadávaj, že tomu JŠ nerozumí, když dostal přednost Tecl. Ten se ale předvedl, výborný výkon od něj, připomenu jen, že patří mezi velmi zkušené hráče co se týče odehraných těžkých zápasů. Možná také proto jsme ho kupovali, možná také proto takto jezdil a kritika ho nepoložila.
    S Brnem se bojím, že to bude křeč. Snad již budou marodi připravení, na Strahov se šíleně těším.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2017 14:38 |  
    2 0

    OT: Zavadil dostal od majitele Zbrojovky Brna letenku + lístek na Manchester United - Ajax, který se bude hrát ve středu. I toto může být ten detail, který nám pomůže k titulu. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 21.05.2017 14:40 |  
      1 0

      Co si budeme povídat, Brnu už o nic nejde, Zavadil se rozloučil doma a nedává moc smysl, aby proti nám hrál. Zvlášť když má Zbrojovka docela zajímavou mládež, která čeká na šanci.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2017 15:09 |  
        0 0

        Brnu o nic nešlo už ani proti plzni a hráli s nejlepším co měli. Střídal pouze jednou, takže ani formou střídání nepustil mladíky na hřiště.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2017 15:18 |  
        2 1

        Bych je všechny ožral a podplatil :-)))))

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Alanor (admin)     před 7 lety 21.05.2017 15:20 |  
          6 1

          Nepovídej, ty už jsi jak Petr9608 před Boleslaví. :) Titul si vyhrajeme sami a poctivě.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2017 15:54 |  
            0 0

            Taky jsem je ve vipce ožral :-)))))))

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      lassiter     před 7 lety 21.05.2017 14:52 |  
      0 0

      No škoda že mu Habanec taky nenechal vychutnat střídání v poslední minutě s potleskem... Já koukal na livesport a říkám si pohoda, ještě má dvě střídání, šetří si je na konec a nějakej čas uběhne, a on se na ně vykašlal :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Tochal (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2017 15:40 |  
        1 0

        Nevykašlal, chtěl ho stáhnout, jenže než mu to rozhodčí dovolil, Plzeň dala gól. Škoda, věřím ale že to v sobotu dotáhneme :)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2017 15:50 |  
    12 0

    U gólu na 2:0... nebýt v situaci Bořil, ale někdo jiný tak kopeme standardku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      PetCC     před 7 lety 22.05.2017 14:22 |  
      3 0

      Jo, to je přesně to, co na něm oceňuju.
      Nakopnou ho, noha se mu podlomí, ale on neupadne, okamžitě se zvedá a jde tvrdě dál!

      Tohle mi zkrátka dělá velkou radost.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    qwertz0099     před 7 lety 21.05.2017 16:08 |  
    0 0

    Vystižné hodnocení. Příští zápas doufám v naší výhru 3:1. 3 góly pro Slávisty a jeden gól pro Zavadila.Je jeden z posledních zástupců téměř vymřelého druhu, kterému fotbal jde a navíc ho ti hráči hrají i pro tadost.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    roygrey     před 7 lety 21.05.2017 16:48 |  
    4 0

    Super výkon. Hráči se mi líbili, i ti kritizovaní na fóru. Bylo vidět jak hrozně chtějí. Až na asi dvě desetiminutovky ve 2.půli jsme byl spokojen. Plzeň neskutečné štěstí.
    Pokud Slavia zopakuje výkon a šlápne do toho tak...
    raději ne, abych to nezakřiknul!

  7. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2017 17:25 |  
    1 0

    Mě docela zaráží s jakou bohorovností jsou si plzenští jistí, že budou mít titul, že nevHrajeme a že oni naopak maj titul v kapse. Doufam, zme jim vytřem zrak

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Fridleifsson     před 7 lety 21.05.2017 18:42 |  
      2 0

      Jedno je očividný. Svoje naděje na titul vidí v mnohem lepší světle, než bychom je viděli my, kdybychom byli před posledním kole v jejich pozici.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Juje     před 7 lety 21.05.2017 21:01 |  
      0 0

      Nevíte někdo jak to bude s absencemi pro příští kolo za 4 žk u Brna a Plzně? V Brně se docela žlutilo...

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2017 21:08 |  
        0 0

        Nikdo z karetně ohrožených kartu nedostal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      iwanowicz     před 7 lety 21.05.2017 21:08 |  
      0 0

      Taky me docela prekvapilo, ze maji Jihlavu uz za porazenou a 3 body doma..

  8. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Akuls     před 7 lety 21.05.2017 17:59 |  
    4 4

    Tentokrát se s Alanorem trošku neshodnu. Podle mne si všichni obránci zaslouží 6. MB je doma nejlépe střílející tým a když to dopadlo tak jak to dopadlo, tak obrana logicky musela podat mírně nadprůměrný výkon. Milan Škoda je pro SKS v současné době nepostradatelný, nicméně asi i díky nedávnému zranění včera maximálně 4. Podle mne měl být střídán MvB on a ne Zmrhal. A nejvíc se liším s Alanorem u Ščuka. Na toho jsem si včera dával extra pozor, protože nesouhlasím s jeho místním fanklubem, že je lepší na pozici DZ než MNN či Souček. Včera rozhodně po svém příchodu naši hru ani nekonsolidoval a ani neuklidnil. Za 27 minut měl jen jeden kontakt s míčem (paradoxně díky Bohu hned přihrál Mingazovovi na gól, ale to největší penzum práce bylo na Škodovi), resp. v jednom případě s protihráčem (porazil jednoho Boleslaváka před vápnem a byla z toho nebezpečná standardka), ale jinak kde nic tu nic, naprosto neviditelný a to je u záložníka na postu tzv. hráče č. 6 , opravdu hodně špatné. Včera pro Jasmina maximálně trojka. Hlavně díky jemu posledních 30 minut nevypadalo dobře. JŠ ví co dělá, když ho nechává zahřívat lavičku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 21.05.2017 18:11 |  
      6 3

      Obrana 1 inkasovaný gól, 2 vyložené zahozené šance soupeře a další náznaky. Jasně, Boleslav je útočně silná, ale je třeba si přiznat, že nás podržel Pavlenka. Obrana nepropadla, ale ani nepůsobila jako nepropustná hráz. Za mě průměr.

      Škoda hrál dobře. Odvedl spoustu práce a byl pro tým platný. Minule proti Dukle citelně scházel.

      Ščuk tam šel na 25 minut, takže aby dostal trojku, tak by musel udělat nějaký kiks. Naopak se naše hra po jeho příchodu zvedla a uklidnila. Výborná nahrávka na gól si pak zaslouží zvednutí o stupeň sama o sobě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        bongor     před 7 lety 21.05.2017 18:38 |  
        9 2

        Pro mě nejlepší Hušby,neskutečně makal,druhý Míša a třetí Bořil,těm bych přidal.Naopak mému oblíbenci Superbovi bych určitě bod ubral.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Akuls     před 7 lety 21.05.2017 18:56 |  
        4 4

        Obrana začala mít starosti, když přestala v posledních 30 minutách fungovat záloha a MB začala mít velkou převahu. Přesto ale všichni záložníci dostali minimálně 6. Proto si myslím, že ji měli dostat i všichni obránci.
        Nemohu si pomoct, Škoda včera vzhledem i ke svým schopnostem podal jen průměrný a možná, že i podprůměrný výkon. Měl několik nadějných příležitostí v začátku poloćasů, ale nic se neujalo. Končil včera hodně vyčerpaný, sotva pletl nohama. Kdyby nebyl naťuknutý Mešanovič, tak bych střídal jeho. Snad by i potom padl ten druhý gól na kterém měl spolu s Bořilem větší zásluhu než Ščuk. Podle mne ho tam JŠ nechával již jen kvůli obranným hlavám.
        No a Ščuk i s 4 minutovým prodloužením hrál 27 minut. Podle mne je horší než kiks skutečnost, že na své pozici neměl praktický žádný kontakt s balónem, žádný vyhraný souboj. Hodně vyčerpanému MNN vůbec nepomohl. Naše hra se nezlepšila. Měli jsme sice o jednoho záložníka více, ale vidět to nebylo. Převaha MB byla v posledních 30 minutách velká. Držení míče v té době bylo tuším 65 : 35 pro domácí. Ščuk včera podprůměrný výkon.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    DF007     před 7 lety 21.05.2017 19:20 |  
    3 0

    Tak si opět myslím, že Alanor byl na naše hráče velmi přísný. Vysvětlím to asi následovně: v Boleslavi před námi uspěly (tedy vyhrály) jen dvě mužstva. V celkovém kontextu si myslím, že se hrál vynikající zápas, plný dramatických situací, pravda na obou stranách, a rozhodně jsme nebyli horším mužstvem. Naopak si myslím, že výhra byla zasloužená. Hráči dřeli jako koně, vyhráli zápas, který jednoznačně rozhoduje o titulu.

    Já bych jen chválil a známky minimálně o bod zvýšil. U některých jsem měl dokonce o dva body více (Hušbauer, Tecl). Ale když si ty 10 nechává Alanor na příští týden, tak to akceptuji.

  10. ...

    Travinho     před 7 lety 21.05.2017 21:48 |  
    6 1

    Já bych rozhodně přidal Bořilovi. Dopředu hrál výborně. Dozadu se sice nevyvaroval menších chyb, ale třeba prohraná hlava před gólem? Šel do souboje s o hlavu větším soupeřem. Jaká je šance, že jej vyhraje? Tam musí být primárně pokrytí ostatní hráči.

    • Re: ...

      Alanor (admin)     před 7 lety 21.05.2017 22:33 |  
      2 1

      Koukni na záznam, všechno šlo přes naši levou stranu. A nebyly to jen menší chyby, viz tutovka Chramosty.

      • Re: ...

        Travinho     před 7 lety 22.05.2017 08:01 |  
        2 0

        U toho Chramosty mi přišlo, že ho měl mít Simon, když se koukneš na záznam, tak uvidíš nalevo nepokrytého hráče, od kterého Honza odbíhal, aby zkusil zabránit v zakončení Chramostovi. Spíš je pro mě nepochopitelné, kolikrát jsme hráli vzadu jeden na jednoho, včetně inkasované branky.

      • Re: ...

        PetCC     před 7 lety 22.05.2017 14:24 |  
        0 0

        No to ale taky hodně závisí, kdo tam hraje od soupeře a jak brání záložník před ním.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    sicilianbrno     před 7 lety 21.05.2017 22:07 |  
    2 1

    Tentokrát sem byl na zapase Brno plzeň na stadionu (veliká škoda, veřil v ten bodík) takže hráče slavie nemužu hodnotit, Gol plzně v nastavení mrzí, ale věřím, že vše uhrajeme za týden proti Brnu. Pokud ne, tak si titul nezasloužíme..to sice ani Plzen ne, ale ta si to určite doma nenechá utéct. Su optimista :-)

  12. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    w8888     před 7 lety 21.05.2017 22:32 |  
    9 2

    V Bolce jsem byl a souhlasím s hodnocením s jednou jedinou výjimkou. Naším nejslabším hráčem byl v sobotu Škoda. Sice se snažil, ale bylo to k ničemu. Šestka je nesmysl. Naopak mě překvapil Tecl. Když jsem ho viděl v základní sestavě, tak jsem se loučil s titulem a on přitom docela zabral. Až mi bylo líto, že tak brzo střídal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Travinho     před 7 lety 22.05.2017 08:39 |  
      4 0

      To střídání mi fakt líto nebylo, jelikož bylo už minimálně 5 minut znát, že je úplně zatavený...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 21.05.2017 22:37 |  
    0 0

    Pokud by měl někdo 2 lístky navíc na Brno, tak bych měl zájem. (nemusí být vedle sebe)

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Ondráš     před 7 lety 22.05.2017 09:55 |  
      0 0

      Takových 90% "Šuralů" už tady bylo..i když tehdy to bylo tuším 95%.
      Jugas by byl super, ale zatím moc nevěřím..

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        kjandourek (admin)     před 7 lety 22.05.2017 10:11 |  
        1 0

        Ale to nebylo "podle Mádla" ;-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          PetCC     před 7 lety 22.05.2017 14:26 |  
          1 0

          Mádl sice fotbalu na hřišti prd rozumí, ale má kontakty mimo hřiště :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          travel (přítel SN)     před 7 lety 22.05.2017 14:54 |  
          0 0

          To bylo podle Procházky

  14. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    spravnej_jezedak     před 7 lety 22.05.2017 08:15 |  
    2 0

    Boril a Frydrych stejnou znamku? To snad ne, ne?:-) Jinak me v prvnim polocase velmi prijemne potesil Tecl, bohuzel v druhem polocase me prekvapilo, ze od nejake 50. minuty byl uplne vystaveny..

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 22.05.2017 12:44 |  
      0 0

      A kdo by ji měl mít vyšší? Frydrych lépe bránil, Bořil zase útočil.

  15. ..

    Robinator     před 7 lety 22.05.2017 10:26 |  
    3 3

    s hodnocením bych souhlasil. Nejvíc mě zaujala "geniální klička" Ruslana :)) to jsme se doma pobavili, následně to zakončil krásně s chladnou hlavou :) MNN zahrál taky dobře, ale že se skvěle prosadil? :) To byla obří chyba golmana,.. ten roh byl kopnutý přesně do míst, kde si to má stáhnout na 100% golman, takže tak..Jinak od všech výkon daleko lepši než na Dukle, závěr sice trochu na infarkt, docházeli nám síly, což je trošku na pováženou, ta naše fyzička,..nebylo to poprve

    • Re: ..

      kjandourek (admin)     před 7 lety 22.05.2017 12:54 |  
      6 0

      No tak chyba gólmana... Balón šel tak blízko branky, že musel skákat bez rozeběhu, zatímco Michaela nechala obrana Bolky pěkně rozeběhnout, rozpřáhnout rukama a vyskočit... Takže bych spíše řekl, že Vejmolu nechala obrana Bolky "na holičkách"... Zkušenější brankář by možná šel více Michaelovi do těla a hrál to na faul, mimo jiné i proto, že MNN měl při tom výskoku ruce všude okolo...

      Já si nemyslím, že to je jenom o fyzičce jako takové - spíše o způsobu hry... I za stavu 1:0 do toho jdeme naplno, neumíme se zklidnit, podržet balón a odpočinout si... hrajeme pořád náročný styl hry... a ten se nedá vydržet devadesát minut...
      Tady nám pořád chybějí zkušenosti se zápasy, které je třeba vyhrát a je jedno jak... prostě nám chybějí ta léta, kdy jsme se plácali u dna tabulky... a nehráli poháry

      • Re: ..

        donford     před 7 lety 22.05.2017 13:13 |  
        1 0

        Taky jsem ten gól MNN komentoval podobně. Svědík se ale svého hráče nezastal. Naopak. A přitom to byl on, který nejhloupějším, zcela netrenérským možným způsobem prokoučoval Bolku v Plzni, při vedení 3:0!!! Zaříznul jim útok a nasadil 5 obránců, kteří se navzájem pletli. A proti nám postavil 4 útočníky!
        Ano, naši kluci v obavách o vítězství do toho jdou pořád a bez odechu naplno. A pak na konci sotva pletou nohama. Takhle panikařit budou i v posledním utkámí. Bohužel. Nelze za to nikoho odsuzovat, mají to v hlavách. Je to o zkušenostech. I oni se to naučí.

        • Re: ..

          kjandourek (admin)     před 7 lety 22.05.2017 13:23 |  
          5 0

          Naučí... samozřejmě - holt nám chybějí ty roky, kdy jsme se plácali dole... vezměme si, že od doby Borise Korbela do roku 2009 jsme pravidelně hráli o titul... I když jsme pustili tři, čtyři klíčové hráče, tak pořád v týmu bylo dost lidí se zkušenostmi z bojů o nejvyšší příčky... byla tam určitá kontinuita. Teď jsme nabrali spoustu kvalitních hráčů, ale s výjimkou Hušbyho a Tecla vlastně bez zkušeností s tlakem v boji o titul :-)

          Taky za to nikoho neodsuzuji - jenom na to poukazuji v souvislosti s tou fyzičkou :-)

          • Re: ..

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 22.05.2017 13:37 |  
            0 0

            A co Švento, Flo, Bílek nebo Mingazov? Ti také vyhráli titul.

            • Re: ..

              kjandourek (admin)     před 7 lety 22.05.2017 13:45 |  
              0 0

              Pravda... Švento a Bílek jistě zkušenosti mají... U Floa a Mingyho netuším, jakým způsobem k titulu dokráčeli :-)

              • Re: ..

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 22.05.2017 13:59 |  
                2 0

                Flo: v mistrovské sezóně (2013/2014) nastoupil do 24 zápasů ze 30-ti. (počet odehraných minut: 1959), také přispěl v té stejné sezóně k zisku v národním poháru (od osmifinále nechyběl v sestavě)
                Mingazov: v mistrovské sezóně (2009/2010) nastoupil do 16-ti zápasů z 27. (počet odehraných minut 1091), posledních pět utkání nebyl ani na lavici náhradníků, i když předtím nastupoval v základní sestavě (ještě ze začátku sezóny chyběl 5 zápasů, pravděpodobně v obou případech kvůli zranění)

                • Re: ..

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 22.05.2017 14:05 |  
                  1 0

                  hezký - díky za doplnění... :-)

                  mě šlo spíše o to kdy byl titul potvrzen... a s jakým náskokem?

                  Přeci jenom, když máš pět kol před koncem dvanáctibodový náskok, tak je to docela sranda - to je pět mečbolů, to žádný nápor na psychiku není... to je něco jiného, než když v posledním kole hraješ o všechno a nesmíš zaváhat...

                  • Re: ..

                    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 22.05.2017 15:42 |  
                    0 0

                    Flo: Molde vyhrálo titul o 11 bodů (22v, 5r, 3p). Titul si zajistili minimálně o 5 kol dřív než liga skončila.
                    Mingazov: Skonto Riga výhralo titul o 6 bodů (22v, 3r, 2p) v posledních čtyřech kolech měli týmy, které na konci ligy skončili na 2., 3., 4., a posledním 10. místě. Potvrdili si titul kolo před koncem, kdy remízovali s 2. týmem. (potřebovali jakýkoliv bodový zisk)

                    • Re: ..

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 22.05.2017 15:56 |  
                      1 0

                      takže Flo s Molde až takové nervy neměl... Mingy možná ano, ale zase si je protrpěl na tribuně (parně se zraněním) ...

                      Jako ano, samozřejmě - také to jsou zkušenosti....

                      Ale jak jsem psal výše, pořád je to malá část mančaftu, co je má....

                      Když to vezmu historicky, tak vždycky, když přicházeli noví hráči... a byli to už kvalitní, ligou prověření borci.... tak přicházeli do týmu, který byl zvyklý každoročně bojovat o titul.... Když přišel Dostálek, už tu byli Kuchař, Horváth a Ulich, Když přišli Tomáš Došek a Luděk Zelenka, už za nimi tvořila hru zkušená záloha, když přišel Gedeon, měl před sebou zkušenou útočnou dvojici a Dostálka vedle sebe... a tak by se dalo pokračovat ... Piták, Skácel a Vachoušek přišli do zkušeného týmu, dodali mu drajv... a za pár let už předávali zkušenosti Šventovi s Krajčíkem
                      :-)

                      • Re: ..

                        EdCable     před 7 lety 23.05.2017 08:22 |  
                        0 0

                        Jeste bych zapocital Ngadeua, prece jenom je to mistr Afriky, taky si prosel nekolika hodne vypjatymi zapasy a zvladl je.

            • Re: ..

              zeleznik2     před 7 lety 23.05.2017 16:47 |  
              0 0

              No Švento je po operaci, Bílek a Flo jen na lavičce, pravidelně hraje jen Ruslan, ale nejzkušenějším hráčem základu je bezesporu Hušby.... třeba Dušanovi zkušenosti by se, docela hodili...

        • Re: ..

          Kenny     před 7 lety 22.05.2017 19:19 |  
          1 2

          On to Svědík proti Plzni neprokaučoval. On jenom nepochopil, že mu to někteří obránci prodali.

      • Re: ..

        Robinator     před 7 lety 22.05.2017 13:14 |  
        1 1

        s tím souhlasím, zkušenosti chybí, občas je třeba balon podržet a uklidnit to a dalších x věcí, ale to přijde časem..o to se nebojím..

        Jinak k tomu gólu, obránce tam být mohl, ale bylo to fakt brankařovo území a jak píšeš, tam si prostě brankař musí jít, na tvrdo, za cenu faulu, který se vždycky píská jako útočný..to byl celkem darovaný gól..ten centr letěl dlouho, nebyl ostrý..s tím si měli poradit :)

        • Re: ..

          kjandourek (admin)     před 7 lety 22.05.2017 13:36 |  
          2 0

          Určitě - když máš prostředky a nakupuješ kvalitní hráče, tak vždycky budeš hrát nahoře a získávat zkušenosti....

          Boris Korbel s tím začal v roce 1991.... a od té doby každý hráč, který přicházel - a mohla to být sebevětší hvězda - přicházel do týmu, kde měl každý víc zkušeností s bojem o titul, než on ... Do takového vlaku se potom naskakuje daleko snáze... :-)
          Bohužel tahle kontinuita se přetrhla v roce 2009...

          S tím gólem budu fakt spíše na straně chybující obrany.... Chápu, že gólman má k dispozici ruce a je v malém vápně chráněn nepsanými pravidly.... Kdyby stále s MNN vedle sebe a rozebíhali se na ten centr ze stejného místa, tak ho asi dostane, ale takhle... kdy balón šel sice dlouho,ale za něj, takže víceméně couval a Michael byl jako rozjetý tank... To prostě neměl šanci... Stačilo, aby s Míšou někdo z obránců šel... nejprve se tedy měl někdo nacpat mezi něj a bránu, aby se nemohl rozeběhnout... a potom s ním alespoň jít do výskoku, aby si nemohl vybrat místo, kde ten míč trefí ... takhle tam proti němu byl ten gólman jako králík proti hladové kobře...

      • Re: ..

        Travinho     před 7 lety 22.05.2017 18:39 |  
        0 0

        Golman si ten prostor pro rozběh musí najít. Míč letěl poměrně dlouho, takže si klidně mohl odcouvnout, ale je pravda, že obrana mu nepomohla. Ale myslím si, že Jirka Pavlenka by to bez problémů měl.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 22.05.2017 11:22 |  
    6 0

    Co se týče sporu MNN vs. Ščuk. mám rád aktivní hráče, ze kterých cítím zodpovědnost za výsledek. MNN, Hušbauer, Barák jsou aktivní, chtějí hrát, nechovávají se.. ne vždy se vše povede, někdy je forma lepší někdy horší.. u Jasmina mám pocit, že si jde zahrát fotbálek na pohodu, nepouští se do větších akcí.. v drtivé většině zápasů mi přišel hodně nenápadný, v sobotu též, přihrávka na gol byla super, ale jinak jsem si ho na hřišti vlastně nevšimnul.. Nevím tedy, jestli akuls skutečně počítal jeho doteky s balonem, nezdá se mi, že by to byl jediný, ale je pravda, že jeho příchod nesplnil očekávání, že naše záloha bude posílena a bude držet míč. Naopak, od té doby začaly přibývat šance Boleslavi, stejně jako ve druhé půli doma s Jabloncem, kdy se MNN stáhl stopera za Deliho. Podle mě by Jasmin do toho měl mnohem víc šlápnout, na základ to není a sobotní výkon na 6 taky ne.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    TSeguinTS     před 7 lety 22.05.2017 13:50 |  
    3 0

    Jinak k té žluté kartě Lüftnera - v tv jsem to ještě neviděl, ale seděl jsou k tomu opravdu blízko a bylo to čistá simulace od Chramosty, nic kvůli čemu by mohl spadnout a svíjet se.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Travinho     před 7 lety 22.05.2017 18:40 |  
      4 1

      Překvapuje tě to?

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        TSeguinTS     před 7 lety 22.05.2017 18:49 |  
        5 0

        Ne, s ohledem na vše ostatní a především na tu eskapádu vedle bránícího Frýďi vedoucí k penaltě, nepřekvapuje. Překvapuje mě, jak to komentátoři v pohodě vezmou a označí jako faul. Pak za to má ML ještě mínus ve slovním hodnocení. Přitom měl v tu dobu lepší start na míč a byl k němu blíž, což samozřejmě Chramosta, jakožto absolvent gymnázia vyhodnotil a zachoval se tak jak umí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      travel (přítel SN)     před 7 lety 22.05.2017 23:56 |  
      0 0

      Co to je za kec,že Vukadinovič spíš do sparty,když mi už o něj nemáme přece zájem.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    samyeto     před 7 lety 23.05.2017 13:34 |  
    0 2

    Pokud má někdo volný jeden nebo dva lístky na Brno prosím pište na marachem@centrum.cz díky

  19. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 23.05.2017 17:44 |  
    3 1

    Jan Malý hodnotil takhle:

    Pavlenka 7 - Bořil 6 - Deli 7, Lüftner 6, Frydrych 6 - Ngadaeu 8 muž zápasu - Zmrhal 6, Hušbauer 7, Tecl 6 - Muris 6, Škoda 5.

    Mingazov 6, Ščuk 5.

    Liga fanoušků:9

    Střely: 3:4/1

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      bongor     před 7 lety 23.05.2017 20:28 |  
      2 0

      Jugas podepsal Slavii-smlouva na 3 roky.Zdroj Zprávy tel.Nova