Přípravná utkání

Slavia - Mezökövesd 1:2

Slavia v prvním z dvojice zápasů proti maďarskému soupeři překvapivě prohrála 1:2, přestože nasadila silnější sestavu. Jedinou branku Slavie vstřelil Škoda.

Do prvního zápasu postavil trenér Trpišovský silnější sestavu s většinou opor. Zápas se hrál za silného větru, který významně ovlivňoval hru. Slávisté začali dobře, už po pěti minutách našel Souček na zadní tyči Hušbauera, ten vrátil míč před bránu Teclovi, který trefil tyč. Slavia si udržovala převahu, ale další větší šance dlouho nepřicházely. Až v 25. minutě hezky střílel z dálky Škoda, brankář soupeře míč vyrazil a následovala série dvou rohových kopů, po tom druhém se hlavou prosadil právě Milan škoda - 1:0. Kapitán Slavie byl v ráži, o tři minuty později k němu na roh vápna doputoval míč po centru z opačné strany a prudkou ranou jen těsně minul. O chvíli později pěkně pronikal do vápna van Buren, kterého soupeř zastavil faulem ještě před pokutovým územím. Z přímého kopu poslal míč na bránu Hušbauer, golman maďarského týmu ale tento pokus lapil. V závěru poločasu trefil Zmrhal z přímého kopu jen zeď a soupeř z protiakce přestřelil, první půle tak skončila výsledkem 1:0.

Do druhé půle vstoupili slávisté o poznání hůř než do té první a po deseti minutách inkasovali vyrovnávací branku. Obrana za sebe pustila útočníka maďarského týmu a ten lehce přehodil špatně postaveného Kováře - 1:1. Ten pak jen o minutu později vychytal tutovou šanci Mezökövesdu. Slávisté si pak opět vytvořili územní převahu, ta ale k šancím nevedla, naopak soupeř mohl z občasných protiakcí jít do vedení, v 71. minutě, ale jeden z jeho hráčů hlavou těsně minul. Kovář pak chytil prudkou střelu soupeře z přímého kopu, v 83. minutě však už byl bez šance. Slávisté rozehráli rohový kop, ale k míči se dostal soupeř a šel prakticky od svého vápna sám na brankáře, před Kovářem přihrál volnému spoluhráči před prázdnou bránou a bylo to 1:2. Ani v závěru zápasu se sešívaní do šance nedostali a odešli tak ze zápasu poraženi.

Sobota 07. 07. 2018 11:30

Přípravné zápasy, 2018/2019
1 - 2
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

27. Milan Škoda

Mezökövesdi SE
Mezökövesdi SE

56. a 82. Drazic

Komentáře (135)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mezökövesd

    první rytíř     před 6 lety 07.07.2018 11:18 |  
    1 0

    Sestava: Kovář - Coufal, Jugas, Ngadeu, Bořil - van Buren, Souček, Hušbauer, Zmrhal - Tecl, Škoda
    Lavička: Kolář - Petrák, Šilhan

    • Re: Slavia - Mezökövesd

      Balvan86     před 6 lety 07.07.2018 11:36 |  
      2 2

      To vypada uz jako sestava na ligu. Chybi tedy Stoch a Baluta...

      • Re: Slavia - Mezökövesd

        Hanzwalter     před 6 lety 07.07.2018 12:00 |  
        0 0

        Jsem zvedav na sestavu druheho zapasu;-)

        • Re: Slavia - Mezökövesd

          Faris (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 12:21 |  
          0 0

          kdo tam hlavně bude v útoku? asi nějaká mladá puška, když všichni tři naši hlavní hrají teď

          • Re: Slavia - Mezökövesd

            TSeguinTS     před 6 lety 07.07.2018 12:22 |  
            0 3

            Mešan, Musa.. asi budeme pak hrát na jeden hrot.

            • Re: Slavia - Mezökövesd

              kjandourek (admin)     před 6 lety 07.07.2018 12:24 |  
              3 0

              Muris pro zranění do dnešního dvojzápasu nezasáhne...

              • Re: Slavia - Mezökövesd

                Faris (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 12:29 |  
                2 0

                včera v tom pěkném videu s ním bylo, že pomalu začne nakukovat v září. tzn teď s ním nikdo počítat nemůže a i v tom září čekám ze začátku max 20 minut

              • Re: Slavia - Mezökövesd

                TSeguinTS     před 6 lety 07.07.2018 12:30 |  
                1 0

                Aha díky.)

              • Re: Slavia - Mezökövesd

                Pepino44     před 6 lety 07.07.2018 12:30 |  
                1 1

                Tak samozřejmě , pokud trénuje samostatně, těžko nastoupí do zápasu. Spíše počítám tak září.

            • Re: Slavia - Mezökövesd

              Lantenac     před 6 lety 07.07.2018 12:30 |  
              4 0

              Muris v rozhovoru sám říkal, že první zápasy bude hrát nejdřív v září, když půjde rehabilitace podle plánu.

          • Re: Slavia - Mezökövesd

            Edenjejenjeden     před 6 lety 07.07.2018 12:24 |  
            0 3

            Asi Musa,na chvili možná Mešanovič,pokud je teda zdravej,jinak mě nikdo nenapadá.Nebo jsme koupili útočníka,a podařilo se nám ho přede všemi utajit:-)

            • Re: Slavia - Mezökövesd

              Faris (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 12:30 |  
              0 0

              že by Olyianka, nebo zrovna Bakambu?:-)

            • Re: Slavia - Mezökövesd

              Kzlo     před 6 lety 07.07.2018 13:13 |  
              1 0

              Mesanovic těžko říkal v rozhovoru že v září snad bude do zápasu

  2. Re: Slavia - Mezökövesd

    Majki300 (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 11:54 |  
    1 2

    A co je s Vantrubou? Na toho jsem se dnes těšil..

    • Re: Slavia - Mezökövesd

      celtix     před 6 lety 07.07.2018 11:56 |  
      2 0

      Nic s ním není. Hrajeme dva zápasy.

      • Re: Slavia - Mezökövesd

        Majki300 (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 12:01 |  
        0 0

        Myslím si, že ve druhém zápase se K. a K. akorát vymění.

  3. Re: Slavia - Mezökövesd

    Hanzwalter     před 6 lety 07.07.2018 11:59 |  
    1 1

    Zatim jsme jasne lepsim tymem, ale to finalni reseni je bud zbrkle a nebo pomale.... tak hosi pome;-)

    • Re: Slavia - Mezökövesd

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 12:00 |  
      0 0

      Teď to bylo naprosto ideální. :-)

  4. Re: Slavia - Mezökövesd

    Fulham     před 6 lety 07.07.2018 12:05 |  
    5 1

    Mick je výbornej...

  5. Re: Slavia - Mezökövesd

    JS (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 12:11 |  
    6 11

    Tahle sestava se mi moc nelíbí. Vypadá to jako pod DUmlem. Taky hrajou jako pod DUmlem.

  6. Re: Slavia - Mezökövesd

    TSeguinTS     před 6 lety 07.07.2018 12:21 |  
    4 3

    Z mého pohledu až nechutně dominujeme a ovládáme zápas.

    • Re: Slavia - Mezökövesd

      kalex     před 6 lety 07.07.2018 12:24 |  
      2 2

      Tým na úrovni českých budějovic.

      • Re: Slavia - Mezökövesd

        Konraad     před 6 lety 07.07.2018 12:26 |  
        7 1

        Takový tým porazí každý lepší prvoligový celek. Oh wait... ;)

        • Re: Slavia - Mezökövesd

          TSeguinTS     před 6 lety 07.07.2018 12:29 |  
          3 1

          lepší prvoligový celek ano...... :-) horší ne

      • Re: Slavia - Mezökövesd

        bongor     před 6 lety 07.07.2018 17:00 |  
        1 0

        No vždyť ČB včera porazili buzny taky 2-1.Trefil jsi to výborně.

        • Re: Slavia - Mezökövesd

          kalex     před 6 lety 07.07.2018 19:30 |  
          0 1

          No to jsem ale kurrrrva nechtěl. :()

  7. Re: Slavia - Mezökövesd

    první rytíř     před 6 lety 07.07.2018 12:23 |  
    9 9

    Zatím spíše platonická převaha. Velice špatně zahrávané standardky. Levá stran neexistuje, zvláště Zmrhal, jakoby ani na hřišti nebyl. Hraje se do šířky, průnikové kolmé přihrávky nejsou. Vše se centruje, nepřesně, na Škodu. Jasně chybí tvůrčí střed a při stylu vše na Škoďáka jsou Tecl i Mick k ničemu. Zkrátka nic moc.

    • Re: Slavia - Mezökövesd

      JS (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 12:26 |  
      10 13

      Chtěl jsem napsat podobné shrnutí 1. poločasu.

      Za 14 dní nám začíná liga a v té hře není vůbec žádný posun. Ani když hrajeme s nějakými téměř druholihovými Maďary. Po tom půlrove JiT u Slavie bych si ten TOTÁLNÍ FOTBAL představoval fakt trochu jinak.

      • Re: Slavia - Mezökövesd

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 12:53 |  
        2 4

        Téměř druholigoví Maďaři hrají první ligu.

        • Re: Slavia - Mezökövesd

          JS (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:48 |  
          1 3

          Jo skončili dvě místa od sestupu...

  8. Re: Slavia - Mezökövesd

    davidovky1     před 6 lety 07.07.2018 12:31 |  
    5 6

    Fotbal jako vždy nekoukatelný,ale čemu se divit ze stejnýma hráčema ani jinak to nejde hrát.Zmrhal hezká standartka kopnutá,jinak opět neviditelný ale pořád bude hrát.Nelepší Nick.

    • Re: Slavia - Mezökövesd

      Kenny     před 6 lety 07.07.2018 12:45 |  
      1 0

      Kterej?

      • Re: Slavia - Mezökövesd

        Fulham     před 6 lety 07.07.2018 12:46 |  
        1 0

        Domi..

  9. Re: Slavia - Mezökövesd

    SKSVenca     před 6 lety 07.07.2018 12:46 |  
    15 2

    První poločas relativně v pořádku, ale do druhé půle musel nastoupit jiný tým, jinak si ten výpadek nedokážu vysvětlit.
    V posledních zápasech mě neskutečně štve Jarda Zmrhal, který hraje úplně bez zájmu. Pochopím výpadek formy, ale musí být vidět snaha, ale ten kluk na to úplně kašle což je nepřípustné.

    • Re: Slavia - Mezökövesd

      VanDel     před 6 lety 07.07.2018 12:52 |  
      7 8

      Bacha na to. Jakakoliv kritika Zmrhala se tu neodpousti !

      • Re: Slavia - Mezökövesd

        SKSVenca     před 6 lety 07.07.2018 12:54 |  
        11 1

        Já mám Jardu rád, je to odchovanec, ale není možné, aby hrál takhle bez zájmu. Nemusí se dařit, ale musí být vidět alespoň snaha a tu u něj postrádám. Přitom dokáže zahrát velmi dobře.

        • Re: Slavia - Mezökövesd

          Kenny     před 6 lety 07.07.2018 13:21 |  
          3 1

          Zmrhal není typ hráče, kterej by vynikl v zápase, kdy hrajeme do plnejch. Dnes není nikdo schopnej soupeře něčím překvapit. Alibismus bez snahy o rychlej přechod, nepřesnosti, zoufalá práce s míčem. Bohužel zatím nevidím ani náznak nějaké změny herního stylu směrem k totálnímu fotbalu.

      • Re: Slavia - Mezökövesd

        davidovky1     před 6 lety 07.07.2018 12:55 |  
        14 15

        Zmrhal ve Slavii nemá co dělat nejmín 2roky!!!Žádnej posun ve výkonosti a to ho trénovali ze to období 4treneři.Neobejde ani popelnici,centr nedá narážečka je vůbec neřešitelná.

        • Re: Slavia - Mezökövesd

          JS (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:47 |  
          1 7

          Přesně tak.

    • Re: Slavia - Mezökövesd

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 12:56 |  
      4 3

      Řekl bych klasickej Zmrhal jeden zápas mu vyjde,pak víc nevyjde.to už je kolorit.

      • Re: Slavia - Mezökövesd

        VanDel     před 6 lety 07.07.2018 13:21 |  
        2 9

        S takovym koloritem at tahne do haje, na to mu neni nikdo zvedavej.

        • Re: Slavia - Mezökövesd

          vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:24 |  
          6 1

          Tak tyhle řeči se tady vedou co je Zmrhal u áčka a on přežil všechny trenéry a ti ho víceméně pořád stavěli.

          • Re: Slavia - Mezökövesd

            VanDel     před 6 lety 07.07.2018 13:29 |  
            4 6

            Coz neni absolutne zadna znamka toho, ze je Zmrhal dobry fotbalista. Spis to ukazuje na stale bidnou uroven Slavie.....

            • Re: Slavia - Mezökövesd

              vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:44 |  
              4 0

              To je samozřejmě na vkusu každého soudruha jaký,že je to plejer,nicméně když připustíme,že je to fotbalista na howno,tak pak všichni ti trenéři jsou nýmandi.když ho pořád staví.Ve vedení asi další nýmandi když se s ním prodloužila smlouva.

              • Re: Slavia - Mezökövesd

                VanDel     před 6 lety 07.07.2018 14:08 |  
                1 6

                Nedavne prodlouzeni jeho smlouvy je pouze dukaz toho, ze je to naprosto tuctovy a tim padem neprodejny hrac.

                • Re: Slavia - Mezökövesd

                  vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 14:55 |  
                  3 0

                  Ovšem odpověd jsi mě nedal,jak je to s tím vedením a trenéry a proč je neustále stavěn.

  10. Re: Slavia - Mezökövesd

    Snivec     před 6 lety 07.07.2018 12:57 |  
    4 4

    ja to zapnul az ted a je to jasnej valec, za deset minut se dostali jednou za pulku

    • Re: Slavia - Mezökövesd

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:05 |  
      3 4

      Drtíme je jak drtička odpadu odpad. :-)

      • Re: Slavia - Mezökövesd

        Snivec     před 6 lety 07.07.2018 14:12 |  
        2 0

        az jsem z toho usnul :)

  11. Re: Slavia - Mezökövesd

    Hanzwalter     před 6 lety 07.07.2018 13:09 |  
    18 4

    No tak to vypinam.... neda se na to poslednich 20 minut vubec koukat.... pomala zaloha... zadny napad.... nakopy.... podceneni soupere.... ostuda... takhle hosi NE!

  12. Re: Slavia - Mezökövesd

    kerim1969     před 6 lety 07.07.2018 13:14 |  
    11 2

    Tak tohle nemůže nikoho bavit, ať jdou běhat do lesa. Absolutně bez nasazení, žádné sprinty, nic.

  13. Slavia - Mezökövesd

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:18 |  
    11 1

    Tak to bylo hodně bídné, Tfuj! :-(

  14. Re: Slavia - Mezökövesd

    Edenjejenjeden     před 6 lety 07.07.2018 13:20 |  
    6 2

    Tak druhej poločas absolutní hrůza:-(.No jsem zvědav na druhý zápas,a snad konečně uvidím Balutu,kreativita nám prostě chybí.

  15. Re: Slavia - Mezökövesd

    no-nick     před 6 lety 07.07.2018 13:22 |  
    11 0

    Ještě že jsem stihl vysmát všem spartanskym kamarádům už před zápasem...

    • Re: Slavia - Mezökövesd

      bongor     před 6 lety 08.07.2018 13:32 |  
      0 0

      To jsi nic nezkazil,těm se můžeš smát každej den,oni na rozdíl od nás si myslej jaký jsou mistři světa,k nám ten nešvar ještě nedorazil až na pár výjimek.Na to si musíme dávat pozor,aby nás taky každej neměl plný zuby.

  16. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    tolsimir     před 6 lety 07.07.2018 13:23 |  
    11 11

    Jen se bojím, aby se po vzoru Uhrina nedával trenérovi neustále na něco čas, aby se následně, bohužel pozdě, zjistilo, že nebylo moc na co čekat.. Dvě přípravy a půlsezóna už je myslím dost na to, aby tohle již nešlo brát jako berličku. Tím neříkám, že bych trenéra nyní vyhazoval, to samozřejmě ani náhodou, furt je to jen příprava. Ale čekám v lize razantní zlepšení. A jen si nejsem jistej, jestli je reálné

  17. Re: Slavia - Mezökövesd

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:23 |  
    9 1

    soupeř na úrovni Slovácka, Karviné-opět bohužel nejsme schopni otevřít obranu. Tato sestava na to neměla, to jsou spíš atleti, chyběl tam technik typu Stoch, snad někdy uvidíme i to, co je v tom Balutovi. Do takových zápasů bych nedával Součka, hodí se spíš do zápasů s vyrovnaným nebo lepším soupeřem.
    Potvrdilo se, že dva útočníci neznamená lepší útok. Když už je Škoda podhrot, čekal jsem na něj nákopy, prodloužení na rychlého Tecla. To nebylo.
    Prohru bych nepřeceňoval, hrálo se kolem oběda, horko, bez atmosféry, neatraktivní soupeř, ale ani nepodceňoval, snad se trenéři z toho poučí a v zápasech, kde o něco půjde, to bude lepší.

    • Re: Slavia - Mezökövesd

      mig52     před 6 lety 07.07.2018 13:33 |  
      3 2

      Urazil jsi Slovácko, vážně. Kolikrát jsi ho viděl hrát. Žel, umí to jen po vápno, protože druhého Došana nesehnali, ale v poli často koukatelnější než Slavia.

      • Re: Slavia - Mezökövesd

        Faris (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 14:18 |  
        1 0

        Slovácko mám rád, pocházím z té oblasti. A neurazil, bylo rádo, že se zachránilo. A že nemá kanonýra, to je prostě jejich chyba a hlavně ho nemá většina týmů v lize. Výsledek v tabulce mluví jasně.

        • Re: Slavia - Mezökövesd

          kalex     před 6 lety 07.07.2018 20:26 |  
          1 1

          No já jsem přímo z uh. Občas vemu kluka. Ale ti jsou rádi, že jsou rádi. Nejsou love, není láska.

  18. Re: Slavia - Mezökövesd

    Asant     před 6 lety 07.07.2018 13:24 |  
    12 3

    Hra bez zálohy. JZ se nudí a hraje bez zájmu. Hušby rozehrávka z místa levého beka. Už se jenom probudit a zjistit že nás trénuje DUml.

  19. Re: Slavia - Mezökövesd

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:25 |  
    7 3

    A varovny prst byl zdvizen! :-)
    Teda prohrat s podprumernejma madarama a jeste dat gol jen z rohu to je tedy prekvapko.. i kdyz podle sestavy ani tak ne - tohle rozestaveni s temito hraci fungovat nebude. Sledoval jsem to jen na jedno oko ale prislo mi,ze v prvni puli jsme hrali celkem dobre,sance byli ale opet nas trapila finalni faze proti zatazenemu souperi.. druha uz byla celkem bezradna..Tak snad si Trpis zase overil,co fungovat nebude :-)

  20. Re: Slavia - Mezökövesd

    první rytíř     před 6 lety 07.07.2018 13:25 |  
    9 5

    Pánové, náhledná ukázka toho proč jsme na některé výkony v minulosti tolik nadávali. Vše se opakuje pořád dokola a progres nulový! K čemu hra na jednu branku, když nemáme zakončení, jsme pomalí zcela ve všem (pohyb, přihrávky, zpracování balonu, napadání), nestřílíme, hrajeme alibisticky, někteří bez zájmu a neumíme reagovat na rychlé brejky, navíc na jejich aktéry nestačíme rychlostně ani herně. Netuším co na herním soustředění nacvičujeme. Pokud je to ovšem toto, tedy to, co důvěrně známe z minula, potom je veškerá práce zbytečná. Pokud se někteří smáli prohře Sparty s Budějkama, pok jim povím, že tato naše porážka je ostudnější a ne že ne!

    • Re: Slavia - Mezökövesd

      Divizni (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:34 |  
      3 2

      Ostudnější asi ne, protože ty budějky sparťany, hlavně ke konci zápasu docela přehrávali. Dal bych to tak na stejnou úroveň-stejná ostuda.

  21. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    VanDel     před 6 lety 07.07.2018 13:26 |  
    11 5

    Tym, ktery si dela ambice na LM,se necha ztrapnit od podprumernych madaru. Jestli my si nenamlouvame neco, k cemu mame na hony daleko.....

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      Ondráš     před 6 lety 07.07.2018 13:55 |  
      2 4

      :D No rozhodně si tady někteří tu naší dominanci jenom malujou..myslím, že v lize ještě budeme čumět..ale dnešní přípravu bych až tak neprožíval. Celkově ale rozhodně nemáme na ligu nějakej špičkovej kádr, jak si to tady snaží hodně borců namluvit.

  22. Dlouhodobý problém

    Lantenac     před 6 lety 07.07.2018 13:27 |  
    5 3

    Hra do plných a malá kvalita ve finální fázi útoků, dva největší problémy naší hry, které se dlouhodobě nedaří odstranit.
    Jarda Zmrhal je opětovný vítěz hry na schovávanou, ten hráč je v nejlepším věku a měl by být tahoun a opora týmu, ale s takovými výkony by měl být na pomezí tribuny a lavičky.

  23. Re: Slavia - Mezökövesd

    mig52     před 6 lety 07.07.2018 13:27 |  
    5 3

    Jasně, uvědomuji si, že je to zápas z těžké přípravy a nemíním ho hodnotit, ale "maličkost" přece jen. Pokud naši hráči nezvládnou elementární zpracování míče po lehké přihrávce, balón jim vyskakuje tu ke kolenům, jinému po koule, třetímu nad ramena, dalšího přeskočí, či jej zaskočí postranní lajna, tak je zbytečné diskutovat a těšit se na věhlasnější posilu, které se nemůžeme dočkat. Nevím, zda to jde pustit ze záznamu, tak stačí si tam dát 90 minutu a asi 30 vteřinu, co provedl Jarda Zmrhal.( A to patřím k těm, kteří Jardu uznávají!!!). A něco podobného provedli hráči x krát. Kladu si otázku, může za toto tvrdá příprava, tedy fyzicky rozklepaný organismus? Rád bych četl odpověď někoho, kdo má zkušenosti z trénováním na vyšší úrovni nebo třeba fyzioterapeuta atd.

    • Re: Slavia - Mezökövesd

      Karel13     před 6 lety 07.07.2018 13:36 |  
      1 4

      S tím zpracováním míče máš naprostou pravdu. Ale stejné problémy měl i soupeř. Napadl mě silně přehuštěný balon, protože to zpracová ní skutečně nebylo n ormální ...

      • Re: Slavia - Mezökövesd

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 20:41 |  
        1 0

        Stoch to rika v rozhovoru po druhem utkani: hriste bylo velmi suche a extremne tvrde = mic hodne odskaval a bylo to videt v obou zapasech..

  24. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    Divizni (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:29 |  
    8 2

    Já viděl pouze druhý poločas. Zhodnocené je to od ostatních zcela správně. Já jen nechápu, jak po tomhle vlažném výkonu, mohli naši hráči popadat na trávník únavou. Vždyť tohle už je přece herní soustředění a tam musí jít hráči na plac odpočatí. Nebo se letos změnily tréninkové metody?

  25. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    ajsag     před 6 lety 07.07.2018 13:31 |  
    13 2

    Pořád si myslímže místo nakupovaní hráčů do defenzivy by jsme měli sehnad nějakého opravdu koncového hráče. Spoléhat se jenom na Škodu nebo Tecla to stále nepůjde. Nemyslím útočníka z načí ligy. Tady už žádní nejsou. Bezzubí jsme byli už proti Slovanu.

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      VanDel     před 6 lety 07.07.2018 13:34 |  
      7 6

      Presne ! To ze je priprava v plnem proudu a my nemame zadnou poradnou posilu do utoku, je hroznej provar naseho vedeni. S timhle vyletime z tretiho predkola LM jak namydleny.

  26. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    Arya     před 6 lety 07.07.2018 13:33 |  
    3 5

    Je to jen příprava,takže klid.
    RB se taky nepropadla hanbou po prohře s Budějovicema..

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      bongor     před 6 lety 08.07.2018 13:38 |  
      0 0

      Jenže ty už na to Štramák dlouho připravoval a teď mají podobnýho národního umělce.My se teprve zabíháme.

  27. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:35 |  
    4 0

    Nojo, tak co už... odvetu vyhrajeme 5:0 a bude klid.

  28. Progres!?

    Oberyn_7     před 6 lety 07.07.2018 13:37 |  
    14 2

    Rád bych se pár řádky vyjádřil k dnešnímu prvnímu utkání.

    Je to příprava, tudíž na výsledek tolik nehledím a spíše se chci podívat kam se za 6 měsíců od příchodu pana Trpišovského posunula Slavia. No řekněme, že minimálně já v tom žádný obrovský progres nevidím, ale rád si počkám na ligu a poháry. Nyní k samotnému zápasu.

    První poločas a hlavně dobře fungující dvojice na pravé straně snad ukázala směr. Nebyla to žádná hitparáda, ale celkově první poločas měl alespoň nějaký pohyb a zájem o hru. Líbil se mi aktivně hrající Mick a takto si představuji, že se někdo pere o základní sestavu. To se bohužel nedá říct o Jardovi. Ač nejsem jeho největší fanda, tak nemám potřebu kritizovat Zmrhala za každou přihrávku, ale hrát takto bez zájmu mě vážně štve. Jestli bychom dokázali napočítat jeho 2-3 povedené akce za zápas, tak je to moc.

    Druhý poločas už to byla vyloženě bída. Bez pohybu, bez zajímavé myšlenky a přišlo mi, že i bez zájmu. Opravdu to skoro až fyzicky bolelo, jak se na to nedalo dívat. Takto opravdu ne pánové! Tam nebylo snad nic co bych mohl pochválit a to jsem chtěl být spíše pozitivní!

    Takto si opravdu nepředstavuji, že se hráči perou o základní sestavu. (čest výjimkám) Toto byla sestava, která už je pod trenérem oněch 6 měsíců a vážně se mi ten fotbal nelíbil. Doufám, že druhá sestava ukáže větší hlad se trenérovi ukázat a uvidíme hezčí a dynamičtější fotbal.

    Btw: druhá inkasovaná branka byla jak přes kopírák s tou proti Zlínu. Jsem rád, že se tým poučil. ;)

  29. dost bída

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:41 |  
    13 2

    viděl jsem jen kousek prvního poločasu a celej druhej, a byla to bohužel dost hrůza... ty maďaři jen bránili, občas podnikli nějakej rychlej brejk, a bohatě jim to stačilo... naši statický, bez pohybu, bez nápadu, většinou jen vyklusávání, žádný náběhy a sprinty, není invence, moment překvapení, proti zaparkovanýmu autobusu to s takovýmhle výkonem a hlavně nasazením logicky nemůže stačit

    dlouhodobě, už od dob Uhrina, se mi nelíbí středová dvojice Hušbauer, Souček... to je pak hrozně pomalý, utahaný, k nim tam prostě musí bejt tryskomyši Baluta a Stoch, aby to mělo nějakou šťávu... Jarda Zmrhal bohužel špatný, jak výkon, tak nasazení...

    na to, že je to už herní soustředění, a 2-3 zápasy do ligy, tak by to už nějak mělo vypadat... tohle byla opravdu bída, takhle hoši teda ne

    • Re: dost bída

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:49 |  
      1 1

      Tak to bude vypadat i v lize většina bude u nás bránit a čekat a my to tam rvát do plných,nic nového, vše bude při starém.Žádnej totální fotbal se konat nebude.

      • Re: dost bída

        rfslavia     před 6 lety 07.07.2018 13:56 |  
        7 3

        s hracema bez techniky (zmrhal) a pohybovy nadanosti (soucek skoda) takovej fotbal hrat proste nemuzes....

      • Re: dost bída

        Ondráš     před 6 lety 07.07.2018 13:58 |  
        5 2

        Tak to se ale dalo čekat..kdo není naivní, tak mu musí být jasný, že s takovým kádrem rozhodně nikoho na molekuly nerozeberem. Často budeme mít starosti sami se sebou, aby nám míč neublížil..radši od toho moc nečekejte, já můžu být jen příjemně překvapenej, rozhodně ne zklamanej.

      • Re: dost bída

        Edenjejenjeden     před 6 lety 07.07.2018 14:44 |  
        7 1

        Tak totální fotbal to dnes opravdu nebyl,ale zase musíš uznat,že to byl totální hokej:-)))

  30. Totální fotbal?

    JS (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:43 |  
    2 6

    Doufám, že kromě stoperské dvojice první zápas hrála veskrze „béčková“ sestava.

    • Re: Totální fotbal?

      Vici     před 6 lety 07.07.2018 18:04 |  
      2 0

      Tak zrovna Jugi byl pri zakladani utoku a kriznych pasech excelentni natolik ze mu od 20 min zakazali prihravat dal nez na 5 metru :) a v kombinaci ho zacali vynechavat

  31. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    rfslavia     před 6 lety 07.07.2018 13:53 |  
    9 5

    tak doufam ze zmrhal se skodou v zakladu nebudou...trpis snad prozrel a neudela stejnou chybu jak silhavej, kterek bohuzel na tenhle nakopavaci totalne neucinej system dojel....

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      p!erreCORE     před 6 lety 07.07.2018 18:38 |  
      1 0

      Šilhavý

  32. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    warhammer (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 13:58 |  
    9 2

    Co mě vadí nejvíc, je, že tzv. totální fotbal jsme zkoušeli hrát pouze první dvě jarní kola. Pak jsme od něj ustoupili kvůli údajně nevhodnému složení kádru a nutnosti získávat body. Všichni zastánci nové cesty tvrdili, že tímhle stylem začneme hrát nejpozději od nové sezóny, až si JiT tým vhodně doplní. Docela jsem se na to těšil, ale nic takového na naší hře nevidím ani náznakem.

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      Ondráš     před 6 lety 07.07.2018 14:04 |  
      8 6

      Nestrašte pořád s tím totálním fotbalem:D Buďte rádi, že dostal Trpiš rozum..totální fotbal si hrajte v okrese.

      • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 14:13 |  
        8 0

        Je úplně jedno, jak tomu budeš říkat. Pojem " totální fotbal" je jenom pracovní název. Jde o to, že byla ohlášena výrazná změna stylu hry proti předchozím trenérům. Výrazně agresivnější, běhavější, ofenzivnější.

  33. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    Simpson     před 6 lety 07.07.2018 14:11 |  
    7 10

    Vyhazov Šilhavého byl v zásadě nevyhnutelný, neboť již evidentně nebyl s kabinou na stejné lodi... Na druhou stranu je zde pocit, že dnes na trenérské židličce určitě lepší trenér nesedí, spíše naopak... Udělali jsme dva kroky zpátky, někam zpět k Dušanu Uhrinovi, bohužel...

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      Simpson     před 6 lety 07.07.2018 14:13 |  
      7 9

      za Šilhavého to loni žádná sláva na podzim taky nebyla, ale na druhou stranu bylo vidět, že si dokázal analyzovat své chyby, poučit se z nich a postupně je odstraňovat. A byl zde pocit, že to k něčemu vedlo. Ten nyní nemám, nezlepšuje se nic, naopak mi to přijde, že se v tom náš nezkušený realizační tým tak trošku plácá. A my trpíme

      • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

        Simpson     před 6 lety 07.07.2018 14:19 |  
        8 7

        A ještě poslední dodatek - i přes to všechno, co se kolem Trpišovského napovídalo, tak on v Liberci skutečně žádný pohledný fotbal nehrál, bylo to všechno hlavně o bojovnosti, agresivitě. Jasně, měl to těžké, když se mu furt měnil kádr. Ale i tak měl dostatečně dobrý mančaft na to, aby se nemuseli v Liberci bát o sestup, nýbrž bojovat o poháry. Přesto ještě někdy ve dvou třetinách soutěže 16/17 byl Liberec kolem třináctého místa

  34. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    Obr     před 6 lety 07.07.2018 14:23 |  
    9 8

    Vy, co vyhazujete trenera po dnesnim zapase, jste smesni. Nehral Baluta, Stoch, Zeleny. Kadr neni kompletni. Je to priprava, tak se uklidnete chytrolini...

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      Simpson     před 6 lety 07.07.2018 14:25 |  
      5 7

      Vzhledem k výkonům, jaké zatím Zelený předvádí, je to asi jako říct, že nehrál Gino Van Kessel. To fakt oslabení pro mančaft nebylo. A promiň, ale to není jen o dnešním zápase, ale i o bídném jaru okořeněném ostudnými výkony a výsledky s Jihlavou, Zlínem apod.

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      Pepino44     před 6 lety 07.07.2018 14:48 |  
      10 2

      Tak podle mne to žádné oslabení nebylo. z počítané základní sestavy chyběl pouze Stoch a možná Baluta (kterého ještě nikdo neviděl hrát). Pro předvedený výkon nenalézám omluvy. Je pravda, že je to pouze příprava, ale i hazardování se jménem Slávia. To, jak se hráči pohybovali mi připadalo, že vstávali ráno ve čtyři hodiny a střihli si maraton v docela slušném čase. Pokud by se to potvrdilo, beru zpět a omlouvám se. Ale hráčům se spíše moc nechtělo. Byl sakra znát rozdíl v pohybu Maďarů a našich hráčů. No asi bylo na ně moc horko. Možná, že nějaký chytrolín byl spokojen a dovede si to okecat.

      • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

        Obr     před 6 lety 07.07.2018 19:02 |  
        3 4

        Jestlis to sledoval, videl bys dost automatizmu, ktery na jare videt nebyly. Nechci se rozepisovat, protoze to nema cenu. Pokud si myslis, ze neni rozdil, kdyz hraje Stoch a fotbalista! za 2.5 mega (jasne, cena neni to hlavni, ale asi kazdej vidi, ze to tam proste ma), neni se o cem bavit. Absence Sykory to taky podtrhuje. Divali jste se vcera na Belgii? Jak by to asi dopadlo bez Hazarda, Bruyneho, Lukaka? Ze mame problem v utoku, kde chybi bombardak, a na strednim halvu, kde nam chybi aka Modric, je bez pochyby. To ale neni jenom nas problem a rozhodne to neni trenerovo maslo, protoze takovejch rozdilovejch hracu je malo a chce je kazdej lepsi mancaft.

  35. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 14:26 |  
    16 7

    Jezis tady je zase narku :-)
    Ja uz jsem svuj nazor napsal,tak jenom pro ostatni bych doplnil,ze je treba se zamyslet,zda to nebyl treba pokus o to vyzkouset si,jak na zaparkovany autobus bude ucinna dvojice Skoda-Tecl a k tomu podpora od krajnich hracu (nova dvojice Coufal+Buren). Nebral bych to jako nejakou bernou minci jak se postavime souperum v Evrope ci jaky mame skutecne kadr ale jako snahu najit co nejefektivnejsi system do ligy proti 80% souperu. Kvuli tomu byl podle me i schvalne vybram takovy souper. Ja verim,ze to Jindrovi odpoved dalo a zkusi neco jineho.. Kazdopadne uz mu (u me) skoncila doba hajeni,takze od prvniho ligove zapasu si budu peclive vsimat,kam se posouvame. Uz nebude prostor pro omluvenky ale aklimatizace (na kterou mel u me narok na cele jaro)..

  36. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    Simpson     před 6 lety 07.07.2018 14:31 |  
    5 7

    Když si člověk vezme dnešní sestavu, zjistí, že tam krom Hušbauera není žádný technický fotbalista. Všechno ostatní buď běžci, co mají problém se zpracováním a vedením míče, neřkuli s kombinací jako Coufal, Bořil, Zmrhal nebo Van Buren, či útočníci a stopeři, kteří mají přeci jen jiné přednosti. A Souček k tomu. A v kombinaci s tím, že se hráči dnes evidentně nepředřeli (přičemž právě bojovnost a rychlost by měla být této sestavě vlastní a býti jí výhodou), se asi není zas tak moc čemu divit

  37. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    Edenjejenjeden     před 6 lety 07.07.2018 14:40 |  
    4 0

    Tak ve druhém utkání v základu Vantruba i Baluta,na hrotu Musa.

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      warhammer (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 14:48 |  
      3 0

      Zajímavá sestava. Doufám, že si spravíme chuť.

  38. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    tomblesk     před 6 lety 07.07.2018 15:01 |  
    0 4

    Maďarský Mézék zaúřadoval, stačilo jim rychleji zaběhat - 2x a dali dva kousky. Sice se to stává, ale tady je to škoda.
    Nemuselo k tomu dojít - v první půli mohlo být rozhodnuto, už do 30. minuty. Výsledek je ostuda, ale zase to nebyli nějací nazdálkové. Hráli účelně, co chtěli a co umějí dobře … a vyhráli. Vcelku právem, i s jedním gólem z jasného ofsajdu. /První určitě - pravda bez záznamu, jinak se tady užereme/
    Nechci do hloubkového rozboru, ale soupeř s rychlým brejkem je naše smrt. Jsme jak supící lokomotiva někde před Kořenovem v Jizerských horách . Sdílím nářky těch o žádném posunu ve hře. Furt stejné jako za DUmla i Šilhavky. Zůstává a začíná být vážný až průserový problém okrajů zálohy / souhra+forma/ neforma/. Čas letí jako splašený, aby nás vybraní syrečkáři nerozebrali a nezhltli… A rubači z Karviné to dojebou a může být po další sezoně s bojem o titul. /I s kecama, že se vše rozhoduje až ve 30. kole!!!/Tuhle sestavu jsem viděl jako ligovou, a nejen já …
    Nechme toho, z nasranosti se dobrý dojem vydolovat nedá.
    Snad odpoledne to ten Mézék sehraje jinak a my taky...Snad?? Trenéra nevyhazuju, ale zvedám prst a říkám ty, ty, ty. Snad by od něj stačil jediný pokyn: hrajte fotbal, který trénujeme a o kterým mluvíme /no jak kdo /Malá útěcha: totální fotbal není fotbal za totality - Prešovy, Trnavy, Žiliny, iLBC ve 2. lize a jiní, včetně tehdejší Plísně - to už je snad úplně pryč. I na tom MS se občas neurodí /ni hra, ni výsledek/. Takže vše při starém - věřit a zase věřit plus doufat, ale nezoufat. jsme přece slávisté ...

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      Alcapone     před 6 lety 07.07.2018 16:34 |  
      3 0

      Já bych to nedramatizoval je příprava cíl je nezranit se. Liga začíná za 14 dní a formu potřebujem hlavně na předkola ty jsou cca za měsíc. A ti syrečkáři z Loštic kde se olomoucký tvarůžky vyráběj hrající 1B třídu nás zákonitě můžou porazit tak v poháru, ale museli by mít formu jak hrom a dostat se hodně daleko. ;-)

  39. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    Grobar     před 6 lety 07.07.2018 15:08 |  
    14 5

    Příprava mě nechává naprosto chladným, ale myslím že by si tady mělo spoustu lidi uvědomit kde jsou limity české ligy, a že vybudovat mužstvo v našich končinách, které bude hrát důstojnou roli v LM je velice náročné. Taky bych chtěl aby tu hráli hráči kteří to umí perfektně s balonem, jsou rychlí, výbušní, fotbalově jim to myslí atp... Jenomže tyto fotbalisti si rozeberou top ligy a my se musíme smířit s lepším průměrem a to se ještě každý přestup nepovede, tak to prostě chodí. Těžko budeme mít rozpočet několik miliard ročně. Musíme zůstat nohama na zemi, trpělivě a s pokorou budovat tým na který budeme právem hrdí, ale těžko toho dosáhneme když budeme odvolávat trenéra po každém přáteláku.

  40. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    Slavia1892     před 6 lety 07.07.2018 15:30 |  
    12 8

    Az v olomouci vyhrajem 3:0, tak tady budou vsichni tleskat a strikat, jak je trpis uzasnej trener a je videt progres a dari se nam totalni fotbal, ta hysterie je fakt usmevna:D

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      houston (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 15:54 |  
      9 6

      Tomu se říká - bezdůvodný optimismus. Pokud by tvoje slova byla podpořena i jen trochu viditelným zlepšením, přikývl bych. Ale takhle ses jenom zařadil do průvodu zdejších optimistů. Mně ani hráči a ani JiT o zlepšení nepřesvědčují. Radost mi nedělají a už jsem příliš stár na to, abych věřil na prudké zničehonic zlepšení.

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      kerim1969     před 6 lety 07.07.2018 16:00 |  
      4 4

      Ale já jsem chtěl tleskat již dnes, jdu zápas od zápasu, teď je příprava, tak se hodnotím přípravu.
      Na Olomouc nemyslím.

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      Divizni (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 16:01 |  
      3 0

      .....až tam vyhrajeme 3-0. Už aby to bylo.

  41. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    Vici     před 6 lety 07.07.2018 18:13 |  
    2 6

    Na hlouposti ohledne vyhazovani trenera nema smysl vubec reagovat. Jen mi prijde skoda hrat tyhle 2 zapasy jako Slovan - Zizkov a 2x Madari.
    Neda se pak nic vyzkouset ohledne rozestaveni. Vubec se nedostaneme k 3-5-2 nebo 3-4-3 protoze potrebujem dostat do hry vsechny hrace a proste stoperi 2 zapasy neodkopou.
    V tyhle fazi uz bych ladil zakladni sestavu s ruznymi variantami rozestaveni.
    Dostat vsechny hrace do hry jsme mohli uplne na zacatku herniho soustredeni. V podstate bych zapasy s madarama a rapidem otocil.
    Jinak o vysledky nejde tak proc nezkouset. Vysledkove me zajima jenom generalka.

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      JS (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 20:25 |  
      4 6

      Jestli sis nevšiml, tak tady lidi nehodnotí výsledky, ale předvedený výkon.

      • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

        Vici     před 6 lety 07.07.2018 21:24 |  
        5 9

        Jestli si tedy nikdo nevsiml tak jsme v polovine pripravy tudiž ten predvedeny vykon je v tuhle chvily zajimavy maximalne z hlediska fyzicky protoze fyzyckou pripravu jiz za sebou mame.
        O souhre atp nemuze byt rec takze je to vsechno hrany na silu.
        Nikde nepisu ze se mi to libilo. Ale snad to splnilo účel až na tu výtku ohledně 2 zápasů.
        Podle mě už by jsme měli ladit základní sestavu ale jsem laik a snad vědí co dělaji.
        Jinak i s prohrou problém nemám. Částečně mě zajíma generálka. Ale hlavně vstup do sezóny. Pak začnu hodnotit. Teď fakt ne.

        • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

          Slavia1892     před 6 lety 07.07.2018 22:02 |  
          4 4

          Vici podepisuju!! Lepe bych to nenapsal, hysterie mistnich odborniku neni na miste.

        • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

          JS (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 22:05 |  
          8 7

          My nejsme v žádné polovině přípravy, jsme 14 dní od začátku ligy a k sehrání už máme jenom JEDEN zápas. Navíc ti hráči mají být už dávno sehraní, protože v totožné sestavě nastupují pod JiT už PŮL ROKU.

          • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

            Boss82     před 6 lety 07.07.2018 22:38 |  
            7 4

            Takže co navrhuješ? Vyhodit trenéra a realizační tým, rozprášit celý kádr a začít všechno budovat od nuly?

            • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

              JS (přítel SN)     před 6 lety 07.07.2018 23:18 |  
              4 12

              Nevím. Podle mě to byla chyba hned od začátku angažovat provinčního trenéra. Pokud chceme budovat mezinárodně konkurenceschopný kádr, potřebujeme k němu také ostříleného kouče. Ale v současné situaci by měl být nejspíš JiT informován, že se od něj očekává nějaký pokrok směrem k modernímu fotbalu, nebo může být odvolán. Také bych mu doporučil rozšíření realizačního kádru o odborníky na jednotlivé tréninkové aspekty atd. Podle mě jen v Čechách si myslíme, že kvalitní přípravu lze zaštítit jedním trenérem, asistentem, kondičním koučem a trenérem brankářů. Ale v zahraničí vypadají realizační týmy trochu jinak.

              • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

                vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 08:07 |  
                5 0

                Ty nevíš, no hlavně, že víš o tom že angažování provinicniho trenéra byla chyba.

                • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

                  JS (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 08:09 |  
                  3 8

                  No promiň, ale už s hráči pracuje půl roku – dvě přípravy a ostrou půlsezonu a já nevidím žádný rozdíl v předváděné hře.

                  • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

                    no-nick     před 6 lety 08.07.2018 09:22 |  
                    6 0

                    Počkej s tím soudem do soutěžních zápasů... Dle přípravy to není úplně fér

                    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

                      JS (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 09:43 |  
                      1 5

                      No ok, počkám, jenže bohužel mám před očima to, že s DUmlem jsme takto čekali, až jsme málem vyfičeli z EL ještě před Anderlechtem a nebyli konkurenceschopní ani Plzni.

                      Jako pořád chci věřit, že JiT to někam posune. Ale ten půlrok mi zatím moc nepomohl...

                      • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

                        SKSVenca     před 6 lety 08.07.2018 09:46 |  
                        9 0

                        Pamatujete si vůbec na letošní domácí zápas s Plzní? Plzeň se skoro nedostala za půlku, hráli jsme skvěle a to byl ten styl, jakým se chceme prezentovat. Věřím, že trenéři dělají maximum pro to, aby byly takové výkony minimálně častější a těším se na sezónu!

              • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

                Boss82     před 6 lety 08.07.2018 22:13 |  
                6 0

                Šilhavého si tu vyhazoval pár měsíců poté, co získal s týmem překvapivý titul. Trpišovského pomalu vyhazuješ po pouhém půl roce u nás, protože se ti nelíbí herní projev v nějakém přáteláku v přípravě.

                Tvá trpělivost s trenéry mi připomíná Křetínského, který ve Spartě už 10 let ukazuje, jak se nemá dělat fotbal, trenéry tam točí jako na orloji a výsledkem je, že dovedl tento bohatý klub k celým dvěma titulům za 10 let! Vše pak vyvrcholilo v této sezóně, kdy se se Štramákem vydal prakticky přesně tou cestou, kterou tu navrhuješ, a výsledkem bylo nejhorší umístění Sparty v novodobé historii.

                Děkuji, nechci!

            • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

              Fačín     před 6 lety 08.07.2018 09:13 |  
              5 18

              Ano. Přiznat si, že byla chyba vodit sem amatéry bez zkušeností a bez jazykové výbavy Nezmara s Trpišovským a dávat jim pravomoci na "posilování" týmu. Což se taky daří - skvělé nákupy hvězdných hráčů Koláře, Kúdely, Pokorného, Coufala, čímž jsme tak akorát zalepili Liberci jednu sezonu. Daří se i herní posun - už jsme zase zpátky tam, kde jsme byli pod Dumlem. Prostě samé dobré zprávy - tréninkové metody jak za socialismu, jen běhat, běhat, dřít, dřít... Ale že si kluci nepřihrajou na tři metry, pan progresivní trenér nevidí a trénovat to nebudou. Chaos v obraně, mizerná střelba a produktivita. Takže díky a jdeme najít radši nějaké opravdové odborníky.

              • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

                JS (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 09:41 |  
                2 5

                Trochu drsně popsáno, bohužel i tak se na to dá nahlížet.

                Především ta „fotbalová“ příprava, která utavila hráče tak, že to vstřebávají ještě na herním soustředění. Už chybí jen ty klasické běžky.

              • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

                Boss82     před 6 lety 08.07.2018 22:02 |  
                7 1

                Tak tohle je fakt moc, jdi už se léčit, ty pseudoexperte.

                • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

                  Fačín     před 6 lety 09.07.2018 09:52 |  
                  0 4

                  Která věc konkrétně z toho není pravda?

                  • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

                    Jachym     před 6 lety 09.07.2018 10:05 |  
                    4 0

                    Já si třeba taky myslím, že odchod Jardy Šilhavého byl tehdy chybou a já bych byl býval první, který by ho podržel. Nicméně ani Šilhavý nebyl žádný lingvista. A stanovené cíle nakonec Trpiš splnil, vyhrál pohár a udržel druhé místo, když odstup od třetího dokonce mírně navýšil.

                    Před poslední sezónou byly přivedeny tři přestárlé hvězdy, které očekávání nenaplnily. Skoro všichni jsme se shodli, že tudy cesta nevede. Nový přístup mi připadá daleko smysluplnější. Loni byla u mnohých velká očekávání v souvislosti s (na papíře) hvězdnými posilami. Nynější tým, jehož hlavní osa zůstala zachována, ale bude podle mě lepší než ten loňský.

                  • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

                    Boss82     před 6 lety 10.07.2018 00:26 |  
                    2 0

                    Ani jediná, proto jsem ti také napsal to, co jsem ti napsal.

          • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

            Vici     před 6 lety 08.07.2018 10:05 |  
            4 0

            14 dni do zacatku ligy, tyden do generálky (ktera jeste neni začatkem sezóny) a mame za sebou tyden herni pripravy. Nemám na mysli běháni po horách bez balonu.

        • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

          Fačín     před 6 lety 08.07.2018 09:06 |  
          3 6

          V polovině přípravy??? Rád bych upozornil, že před ostrým startem sezony nás čeká už jen Rostov jako generálka, takže ve skutečnosti jsme na konci přípravy.

          • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

            Vici     před 6 lety 08.07.2018 10:06 |  
            6 1

            Ano v polovině herní přípravy.

            • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

              Slavia1892     před 6 lety 08.07.2018 12:21 |  
              11 7

              My jsme opravdu klub uplakanych fanousku v kazdy situaci, at uz zacne sezona, protoze tady se to fakt uz neda...prestupy,priprava atd. atd. furt jenom samej narek!

              • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

                Edenjejenjeden     před 6 lety 08.07.2018 12:40 |  
                10 1

                Dokonce si v tom někteří přímo libují.

              • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

                mig52     před 6 lety 08.07.2018 19:45 |  
                9 1

                Slavio 1892. Máš pravdu a s palců dolů si nic nedělej. Stačí se podívat, kolik je příspěvků po zápase, který jsme prohráli a kolik po tom vítězném. Jistě, ta prohra přišla v tom prvním, takže bylo víc času na psaní k tomuto střetnutí, ale času nato přebít ho bylo dost. A v tom 2. zápase bylo co pochválit, ale my raději drbeme, brečíme, bojíme se, kritizujeme. Vem si přispívatele JS. Často má i pravdu, ale píše to tak pesimisticky a s despektem, že se to časem nedá číst. A navíc jsem od něho téměř nečetl něco pozitivního, co by se mu líbilo, z čeho má radost, atd., atd. Asi se neumí radovat, užít si to. Tož asi tak.

              • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

                jufoun (přítel SN)     před 6 lety 08.07.2018 21:25 |  
                7 1

                My ne pouze někteří neustále točí kolovrátek, Zmrhal, provinční trenér, Nezmar, čínané, ono se vždy něco najde.
                Netvrdím, že je vše ideální, ale tento fanklub uplakánků je teda síla.

  42. Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

    SKSVenca     před 6 lety 08.07.2018 22:14 |  
    10 2

    Pro věčné kritiky našeho trenéra: Zítra v 15:00 bude O2TV Fotbal vysílat záznam našeho zápasu s Plzní, který jsme zcela ovládli. Doporučuju se podívat, ať vidíte, jakým stylem se chceme prezentovat a jak náš styl zdecimoval bohužel mistra ligy, protože jste to evidentně úplně zapomněli.

    • Re: Slavia - Mezökövesd 1:2

      VanDel     před 6 lety 09.07.2018 07:39 |  
      3 7

      Co to je za nesmysl ?? Proč bychom na to měli zapomenout my fanoušci ? Neřešíme tady spíš to, že tenhle styl evidentně úplně zapoměli hráči a trenér ?