Evropská liga

Slavia - Bordeaux 1:0

Slavia porazila v Edenu v prvním kole základní skupiny Evropské ligy šestý tým francouzské ligy Girondins Bordeaux 1:0 fantastickým gólem Jaromíra Zmrhala. Druhý zápas ve skupině skončil remízou a Slavia tak svou skupinu vede.

Trenér Jindřich Trpišovský mohl nakonec postavit úplně stejnou sestavu jako na Slovácku, uzdravili se Kúdela i Traoré a nastoupil také Coufal, který v týdnu vůbec netrénoval. Hosté postavili navzdory očekávání do zálohy i Jaroslava Plašila. Hosté začali v Edenu docela opatrně a přenechali aktivitu slávistům, první minuty byl míč prakticky výhradně na kopačkách červenobílých. Po prvním rohovém kopu hlavičkoval Ngadeu nad bránu Costila. Druhý roh také přinesl střelu Slavie, Jan Bořil se zjevil na zadní tyči úplně sám, ale míč trefil slabě a Costil neměl problém jej sebrat. Na druhé straně také po rohovém kopu hlavičkoval velmi nebezpečně Koundé, naštěstí mimo. První velká šance Slavie přišla v 18. minutě, Zmrhal pěkně uvolnil Hušbauera, jeho přízemní střela z hranice vápna prošla těsně vedle tyče. O chvíli později vypadal nebezpečně pokus Traorého, ke kterému se odrazil míč ze souboje Coufala se dvěma obránci, nová posila Slavie střílela ve vápně přes hlavu, míč však bránu přeletěl. Za hosty dvakrát zahrozil rychlý Kalu, poprvé jeho průnik ve vápně zastavil Kúdela, podruhé spadl, když se dostával za posledního obránce a pak se hodně vyčítavě díval na rozhodčího, který ukázal, že se má pokračovat ve hře. Kolem 30. minuty se hra prakticky vyrovnala. V 34. minutě získali slávisté míč a šli do rychlého kontru, který zakončil Traoré slabou střelou, kterou Costil lehce lapil. O minutu později už byl ale krátký, před Hušbauerem se otevřel prostor, ten navedl míč k vápnu a tam jej posunul do strany na Zmrhala, který poslal neskutečnou bombu pod břevno, kterou vsítil jeden z nejkrásnějších gólů Slavie v této sezóně - 1:0. V poslední minutě první půle střílel ještě v solidní pozici Hušbauer, jeden z bránících hráčů míč vykopl před brankovou čarou. Slávisté šli tak do kabin za vedení 1:0.

Vstup do druhého poločasu byl opačný než do toho prvního, míč drželi převážně hosté. Ti působili rozhodně nebezpečněji než v úvodní části zápasu, několik nadějných situací, kdy mohli jít do brejku, ale vinou přílišného držení míče nevyužili. Z této převahy nakonec vytěžili jen střelu Brianda z 30 metrů vysoko nad. Na druhé straně hlavičkoval Ngadeu o zem, míč však na bránu ani nedoletěl. Pak se dlouhé minuty před oběma brankami vůbec nic zajímavého nedělo, hosté dvakrát vystřídali, a poté se k hlavičce dostal ve vápně Tecl, mířil ale mimo. V 73. minutě spálil neskutečnou tutovku Souček, kterého našel z přímého kopu z hloubi pole Stoch, Souček však hlavičkoval pouze do Costila a z následné akce pak vypálil dělovku snad z 35 metrů Hušbauer, tentokrát se Costil jen díval, jak míč letí těsně vedle tyče. V 81. minutě se nejdřív nedohodli ve výborné pozici Tecl se Zmrhalem, aby se míč přeci jen vykulil před Zmrhala a ten vypráčil rukavice Costila. O chvíli později se podobně nedomluvili Coufal s Traorém. V 87. minutě vybojovali hosté přímý kop asi z 30 metrů, Kalu poslal míč ale vysoko nad. O minutu později vystřelili hosté vůbec poprvé v zápase na bránu, Cornelius ale mířil zpoza vápna přímo doprostřed a Kolář míč chytil. V závěru zápasu Bordeaux Slavii zatlačilo, sešívaní se ale ubránili a slavili zasloužené vítězství, které vystřelil spektakulární ranou Jaromír Zmrhal. Druhý zápas ve skupině FC Kodaň - Zenit Petrohrad skončil remízou 1:1.

Trenér hostí Eric Bedouet řekl k zápasu následující: "V prvním poločase jsme chybovali, v druhé půli jsme se zlepšili a s hrou jsme už byli spokojení. Chtěli jsme se po ligových zápasech naladit jinak. Měli jsme být v první půli hrát odvážněji, to mě trochu mrzelo, ale celkově tým odvedl dobrou práci a hrál naplno. Máme ve skupině tři týmy, které vedou tabulky, musíme se tomu přizpůsobit. Nezbývá nám než počkat, jak se skupina bude vyvíjet dál. Náš výkon v druhé půli je směr, kterým bychom se měli dál vydat, měli jsme šance, ale neproměnili jsme je."

Jindřich Trpišovský hodnotil zápas takto: "Jsme štastní za dobrý vstup do skupiny. Můžeme být relativně spokojení s výkonem do defenzivní části, chceme poděkovat lidem za atmosféru. První poločas jsme dobře eliminovali rychlé protiútoky soupeře, v útočné fázi jsme zase některé míče vyhodili a museli jsme rychle přepínat dozadu. Rychlost jejich přihrávání je obrovská, přesouvání a chytání se s hráči stojí strašně moc sil. Druhou půli hrálo Bordeaux výš a odvážněji, zavírali nám rozehrávku. My jsme se hodně naběhali bez balónu, ale i tak jsme mohli přidat druhý gól ze dvou vyložených šancí. I tak jsme spokojení s výsledkem a hrou do defenzivy, dopředu bych si představoval trošku lepší výkon. Soupeř v momentu, kdy dostal prostor, ukázal kvalitu. Nemyslím, že hrajeme dozadu bezpečněji. Hrajeme přesněji. Kromě toho je stav hracích ploch lepší než na jaře, nevyhazujeme tolik míčů a neztrácíme. Jsme jistější v první kombinaci, nepanikaříme i když nás napadají čtyři hráči. Hráči jsou na sebe také víc zvyklí a mají také lepší kondici. Jde také o sebevědomí týmu. Chtěli jsme zachovat kostru týmu ze Slovácka, kde jsme podali dobrý výkon. Čekali jsme na zdravotní stav Coufala i Traorého, nebyli úplně fit, šli přes bolest, ale moc chtěli hrát. Nehrozilo nějaké zranění. To byly jediné otazníky. Náš výsledek neznamená nic víc než dobrý vstup do skupiny, tím spíš že příště letíme do Petrohradu. Máme tři body, potřebujeme k postupu asi devět bodů, čeká nás ještě pět těžkých zápasů. Je to jen jeden krok z šesti, co nás čekají. Traoré do týmu zapadl velmi dobře, není to mladej janek, má vrozenou herní inteligenci. Pomohlo mu, že tu byl v repre pauze a nastoupil v NItře. Pomáhá také to, že kostra týmu drží, to mu pomáhá. Je velmi silný, když máme míč. Hrál dnes poprvé za nás v Edenu, před třemi roky přitom hrál v Táborsku na hřišti v lese. Je to komplexní hráč, je neustále v pohybu, dokáže rychle přepínat, to je pro nás moc důležité. Byli bychom rádi, kdyby ještě přidal nějaký kandadský bod. Kdyby měl Jarda Zmrhal střeleckého trenéra, tak dá dnes dva góly a ne jen jeden. Byl určitě naštvaný, že nevstřelil tu rozdílovou branku, od 75. minuty už měl křeče, ale chtěli jsme, ať vydrží na hřišti co nejdéle. Sbírá teď každý zápas kanadský bod, hraje ve velké pohodě. Se střídáním Matouška jsme čekali, museli jsme reagovat na střídání Corneliuse. Původně jsme chtěli dát Matouška za Tecla, ale protože Standa vypadal dobře, tak jsme mohli čekat až do poslední chvíle. To, že se Bordeaux dnes neprosadilo, bylo dnes především naším kompaktním výkonem. Dokud jsme měli síly, dokázali jsme jim narušovat první rozehrávku, naši stopeři hráli skvěle na Brianda, nepamatuju si, že by se dostal k míči a byl schopný se s ním otočit. Kdybychom v tomhle polevili, tak by si asi nějaké šance vytvořili. Některé výsledky nemají top, ale dávají hodně gólů. Myslím, že pro český fotbal je jediná šance zachytit trend, který je venku. Takhle se fotbal venku hraje. Skoro každý hraje dnes kombinačně, čekání v bloku podle mě brzy téměř vymizí. Je důležité eliminovat největší zbraně soupeře a to chce práci nahoře, charakter hráčů, kondici. Pokud necháte soupeře hrát, tak si s vámi udělá, co chce. Fotbal spěje ke komplexnosti, budou hrát hráči, kteří budou schopni hrát dopředu i dozadu. Mizí hráči, kteří jsou jen defenzivní nebo jen ofenzivní. Už teď přemýšlím, jak to postavíme na Bohemians. Hráči dnes usnou ve tři nebo ve čtyři, Bohemka je na tom skvěle kondičně, budou čekat na každou naši chybu. Pokud nejste v topu fitness, tak se tam těžko budete dostávat. Potřebujeme co nejlépe zregenerovat a v neděli nenabízet Bohemce šance, bude to úplně něco jiného než dnešní zápas, těžší než si spousta lidí myslí. Nechci ani myslet na to, že tu Tomáš Souček někdy nebude. Takový hráč se strašně těžko hledá. Zahraniční týmy nejsou slepé, nabídky mít bude. Musíme se na to připravit, jednou odejde, protože má neskutečné parametry. Nahradit takového hráče je podobné jako nahradit útočníka, co dá 30 gólů za sezónu."

1. - Čtvrtek 20. 09. 2018 21:00

Evropská liga, 2018/2019
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

35. Jaromír Zmrhal

FC Girondins de Bordeaux
FC Girondins de Bordeaux

Komentáře (258)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Bordeaux

    JS (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 20:26 |  
    6 15

    Tak hlavně, že jsme v létě za 60+ mega koupili Balutu. Ale Stocha ze sestavy asi jen tak někdo nedostane, i když se mu zrovna nedaří...

    • Re: Slavia - Bordeaux

      sicilianbrno     před měsícem 20.09.2018 20:37 |  
      4 3

      Že by změna u tebe? Už ze sestavy nevyhazuješ Zmrhala, ale Stocha? Ale s Balutou máš pravdu, on to v te noze má, skvělý pohyb, tudíž bych ho také rád viděl v základu, ale spíše za Zmrhala nebo Traoreho, oba zahrali ale dobře v Uheráku, tudíž zatím lávka...ale do hry se dostane...

      • Re: Slavia - Bordeaux

        zeleznik2     před měsícem 20.09.2018 20:45 |  
        1 0

        No budeme doufat, že Jardovi forma vydrží i nadále..no jinak Baluta a po uzdravení Sýkorka jsou dobrými alternativy...

        • Re: Slavia - Bordeaux

          zeleznik2     před měsícem 20.09.2018 20:46 |  
          0 0

          Alternativami

      • Re: Slavia - Bordeaux

        bongor     před měsícem 21.09.2018 00:01 |  
        1 0

        Sedět ve Slavii na lávce je čest,Vy z toho kluci děláte tragedii.

        • Re: Slavia - Bordeaux

          JS (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 00:07 |  
          1 3

          Samozřejmě, to vysvětluj hlavně těm hráčům, co sem přišli za 2,5 mega EUR hrát evropskej fotbal.. :)

          • Re: Slavia - Bordeaux

            bongor     před měsícem 21.09.2018 00:11 |  
            2 0

            Možná sis toho nevšim,ale fotbal se hraje v jedenácti.

            • Re: Slavia - Bordeaux

              JS (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 00:15 |  
              0 3

              Nekecej.

    • Re: Slavia - Bordeaux

      Virgil1956     před měsícem 20.09.2018 21:53 |  
      1 0

      Jeho čas přijde. Stejně jako Matouškův čas. Já mám radši sázku na chemii týmu než na skákání do sestavy jako to dělal pan Šilhavý.

  2. Tipovačka

    p!erreCORE     před měsícem 20.09.2018 20:27 |  
    1 0

    2;1 (1;0) Stoch,Pepan..

    !SKS!

    • Re: Tipovačka

      zeleznik2     před měsícem 20.09.2018 20:42 |  
      2 0

      I já dal stejný tip..

      • Re: Tipovačka

        buran     před měsícem 20.09.2018 21:53 |  
        1 0

        Vzácná telepatie já taky ,góly Jarda a Pepa!!

  3. Re: Slavia - Bordeaux

    Mimoň     před měsícem 20.09.2018 20:39 |  
    2 1

    Baluty je škoda, Stoch jestli nezapne tak nevím...ale jedéém hrr na ně!

    • Re: Slavia - Bordeaux

      Virgil1956     před měsícem 20.09.2018 21:51 |  
      4 0

      Trpiš sází na chemii týmu, Baluta i Matoušek nejsou horší než hráči v základu, tím lépe, když přijdou čerství do závěru zápasu. Jak říkal pan Bruckner, každý zápas má vývoj a často je lepší si nechat důležité hráče na střídání.

  4. Re: Slavia - Bordeaux

    zeleznik2     před měsícem 20.09.2018 20:40 |  
    0 0

    Dobrá zpráva Kúdela a spol k dispozici. Jablka vyrovnali v Remeši..hodně nečekaný průběh a gól jde za Koubkem..

    • Re: Slavia - Bordeaux

      sicilianbrno     před měsícem 20.09.2018 20:44 |  
      2 0

      Takovy debilni naivni branění jak to udělal ten jabloneckej v zavěru v pokutovým uzemi doufam u nás nehrozí..zbytečná ztráta bodu, jde me hl. o koeficient, plzen jen remiza..tak doufam, že my přispějeme plným počtem bodů....

      • Re: Slavia - Bordeaux

        zeleznik2     před měsícem 20.09.2018 20:47 |  
        1 0

        Také pevně doufám

    • Re: Slavia - Bordeaux

      Mimoň     před měsícem 20.09.2018 20:45 |  
      5 0

      nevím jak může být Koubek jedenn z nejlepších golmanů ve francouzské lize...v repre ještě neměl pořádný zákrok a za 2 zápasy dostal 9 gólů, přičemž v zápase s Austrálii to šlo hodně na jeho vrub

      • Re: Slavia - Bordeaux

        sicilianbrno     před měsícem 20.09.2018 20:50 |  
        1 0

        ono už posstavení te jeho zdi o nečem vypovídá :-)

      • Re: Slavia - Bordeaux

        zeleznik2     před měsícem 20.09.2018 20:50 |  
        3 0

        Upřímně nechápu..i ve Spartě nic moc, ale Rumuni prodávat vždycky uměli..pro mne sotva průměrný gólman

    • Re: Slavia - Bordeaux

      Travinho     před měsícem 20.09.2018 23:24 |  
      3 0

      Rennes není Remeš...jinak souhlas, to byla Lacina branka.

    • Re: Slavia - Bordeaux

      bongor     před měsícem 21.09.2018 00:02 |  
      0 0

      Divíš se koni,osvědčená díra Koubek přeci.

  5. Re: Slavia - Bordeaux

    sicilianbrno     před měsícem 20.09.2018 20:50 |  
    1 0

    co dresy, bílé záda nebo bude vyřiznutý jen čtvereček jak to měl Feeynord?

  6. Re: Slavia - Bordeaux

    Eskaes     před měsícem 20.09.2018 20:51 |  
    4 0

    Dámy a páni, je to dárek a svátek pro všechny Slávisty dnes-užijme si to všem škarohlídům navzdory. Cesta sem nebyla vůbec lehká!

  7. Re: Slavia - Bordeaux

    Mimoň     před měsícem 20.09.2018 20:52 |  
    2 1

    matoušek by mohl být v závěru docela dobrý žolík

  8. Re: Slavia - Bordeaux

    Mimoň     před měsícem 20.09.2018 21:00 |  
    0 1

    vždycky když vidím ty rozhodčí, tak mám obavy, aby nešli náhodnou hodně vidět

  9. Re: Slavia - Bordeaux

    Mimoň     před měsícem 20.09.2018 21:10 |  
    0 11

    proč zmrhal chodí na pravou stranu, vždy´t je tam k prdu

  10. Re: Slavia - Bordeaux

    Arya     před měsícem 20.09.2018 21:16 |  
    0 0

    Tak simulovat začli Frantíci docela brzy.

    • Re: Slavia - Bordeaux

      donford     před měsícem 20.09.2018 21:27 |  
      2 1

      Z Bordeaux nevyzařuje síla. Rozpačitá obrana, nekompaktní. To Kyjev jí měl jinou. Naši by měli jít víc do nich. (26. minuta)

      • Re: Slavia - Bordeaux

        Arya     před měsícem 20.09.2018 21:29 |  
        0 0

        Už jsme klidně mohli vést ...

  11. Re: Slavia - Bordeaux

    Mimoň     před měsícem 20.09.2018 21:29 |  
    1 4

    bořil to tam nějak nedává...

  12. Re: Slavia - Bordeaux

    Konraad     před měsícem 20.09.2018 21:36 |  
    8 0

    Švýcarský nůž Zmrhal!!!

  13. Re: Slavia - Bordeaux

    Arya     před měsícem 20.09.2018 21:36 |  
    3 0

    Zmrhaaaaaaal

  14. Re: Slavia - Bordeaux

    Mimoň     před měsícem 20.09.2018 21:37 |  
    4 0

    no ty koksoooooo!!! Je tam. Tohle Zmrhal umí moc dobře

  15. Re: Slavia - Bordeaux

    VanDel     před měsícem 20.09.2018 21:37 |  
    7 0

    Pane Zmrhal, kloubouček dolů :)

  16. Re: Slavia - Bordeaux

    ervin     před měsícem 20.09.2018 21:38 |  
    9 3

    Někteří zdejší odborníci mohou začít na Jardu nadávat....

    • Re: Slavia - Bordeaux

      japoko     před měsícem 20.09.2018 21:43 |  
      2 3

      Byl jsi rychlejsi....!!!

      • Re: Slavia - Bordeaux

        donford     před měsícem 20.09.2018 21:52 |  
        5 1

        Traoré by měl víc zpřesnit hru. Stoch, to stále není on. Dře, ale ještě drobet by to chtělo. Možná gól, aby se uklidnil? Dámy prominou, ale ten francouzský brankář má prsa jako žena. Nebo je tak nabušený stereoidy? V 2. půli věřím, že ještě aspoň jeden dáme. Zatím dobré a Zmrhalův gól do fotbalových čítanek.

        • Re: Slavia - Bordeaux

          Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 21:54 |  
          8 0

          Ten brankář má nabušený nejen prsa (který teda vůbec nevypadaj žensky), ale i ruce a břicho. Prostě má spíš figuru bodybuildera než fotbalisty. :-)

          • Re: Slavia - Bordeaux

            p!erreCORE     před měsícem 20.09.2018 22:01 |  
            0 0

            A zadničku jak broskvičku..

            • Re: Slavia - Bordeaux

              Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 22:02 |  
              7 0

              Tak na zadek chlapům nekoukám. :-D

            • Re: Slavia - Bordeaux

              Edenjejenjeden     před měsícem 21.09.2018 07:11 |  
              2 0

              Jéžíš,jsem na správný diskuzi,kam jsem to zas vlezl:-/

            • Re: Slavia - Bordeaux

              ervin     před měsícem 21.09.2018 07:12 |  
              2 0

              I ty šibale....

  17. Re: Slavia - Bordeaux

    sicilianbrno     před měsícem 20.09.2018 21:48 |  
    2 1

    za tím krásnej výkon, 10min sme si dali pauzu, ale jinak sme jasně lepší..trochu se bojím u Bordeaaux tech rychlých záložníků...vubec se nebojím jejich obranců :-)
    Nechcu to zakřiknout, ale zatím Tomáš Souček FAMOZNÍ výkon, ten kluk je všude, nekazí, skvělý přehled..snad mu to vydrží. Rozhodčí pouští docela hru, což nám vyhovuje....

  18. Re: Slavia - Bordeaux

    urs (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 21:49 |  
    4 1

    Zmrhy neskutečně!!! Tyjo, pokud poberem ty jejich brka vpředu, tak dostanou ještě minimálně jeden. To bránění maj žalostný, že pane Plašil, kdepa jsme byli při té pumelenici?? :)

  19. Re: Slavia - Bordeaux

    Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 21:50 |  
    4 0

    Zatím výborný. Mohlo to bejt i víc. Hodně se mi líbí Coufal, Souček, Kúdela a samozřejmě Jarda Bochánek. Jen pozor na toho malýho černocha (nejsem rasista?), jméno si nepamatuju, ale je zatraceně rychlej. Jestli nepolevíme, dáme to!

    • Re: Slavia - Bordeaux

      sicilianbrno     před měsícem 20.09.2018 21:56 |  
      0 3

      přesně tak, rychlost toho jednoho malyho černouška se také bojím, hl aby na něj nezbyl Ngadeu, realně by hrozila druhá žlutá karta..

      • Re: Slavia - Bordeaux

        Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 21:57 |  
        0 0

        To mě Míša trošku nasral, to byla docela zbytečná karta.

        • Re: Slavia - Bordeaux

          Pepino44     před měsícem 21.09.2018 00:55 |  
          1 1

          Nebyla, kdyby jej Míša nefauloval, šel by sám na branku. A spoléhat se na to, že je nemehlo a stejně by nedal, to bych nedělal.

    • Re: Slavia - Bordeaux

      Virgil1956     před měsícem 20.09.2018 21:57 |  
      3 0

      Je ze slovenský ligy, ale tam už se bojíme nakupovat :)

      • Re: Slavia - Bordeaux

        Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 21:58 |  
        2 0

        Tak to už jsem klidnej, ten se neprosadí. :-D

        • Re: Slavia - Bordeaux

          JS (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 23:24 |  
          1 0

          Neprosadil.. :D

  20. Re: Slavia - Bordeaux

    sicilianbrno     před měsícem 20.09.2018 21:53 |  
    2 1

    Jedna technická...pustil sem si ted zpětně gol Jardy a slyšel docela upřimnou radost Bosáka..vždy sem si myslel, že je to slavista, pak jisté období že je to spartan..tak co on teda je? Spíše slavista nebo dobrá herečka? :-)

    • Re: Slavia - Bordeaux

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 21:56 |  
      7 4

      No, já bychnapsal, co je Bosák, ale nechci být vulgární. Ale je!

    • Re: Slavia - Bordeaux

      Vlcoun     před měsícem 20.09.2018 21:56 |  
      3 0

      To nikdy neřekne ;) je to profesionál.

    • Re: Slavia - Bordeaux

      Boo_SKS     před měsícem 20.09.2018 21:59 |  
      2 0

      Zrovna Bosákovi bych jako jednomu z mála komentátorů věřil, že nikomu v ČR nefandí.

      Dneska se mi líbí, ale být to na mě, tak to komentuje Jirka Vrba :-)

      • Re: Slavia - Bordeaux

        p!erreCORE     před měsícem 20.09.2018 22:12 |  
        1 0

        Blbost,každej fandí ;)

      • Re: Slavia - Bordeaux

        p!erreCORE     před měsícem 20.09.2018 22:13 |  
        0 0

        Blbost,každej fandí ;)

    • Re: Slavia - Bordeaux

      Tealc     před měsícem 20.09.2018 23:20 |  
      0 0

      Zrovna nedávno mi říkal jeden advokát, že s ním byl na VŠ koleji a byl opravdu zarytý Slávista.. Jak to má teď netuším, z jeho komentáře mi přijde, že už je k nám chladnější.

    • Re: Slavia - Bordeaux

      quelhar (admin)     před měsícem 21.09.2018 08:52 |  
      1 0

      Bosak pokud je neco, tak bohemak...

  21. slavia-bordel

    Mimoň     před měsícem 20.09.2018 21:59 |  
    0 1

    bojím bojím, snad Ngadeu dohraje zápas, když má už tu žlutou

  22. Re: Slavia - Bordeaux

    Horacio11     před měsícem 20.09.2018 22:00 |  
    5 0

    Tak Csaplarovi pasti jsme se vyhnuli, to jsem rád. Teď už nemám obavy o výsledek

  23. Re: Slavia - Bordeaux

    Mimoň     před měsícem 20.09.2018 22:22 |  
    1 0

    Baluta na plac

  24. Re: Slavia - Bordeaux

    Mimoň     před měsícem 20.09.2018 22:26 |  
    4 0

    Stoch se mě poslední dobou moc nelíbí teda...

  25. Re: Slavia - Bordeaux

    Arya     před měsícem 20.09.2018 22:30 |  
    10 0

    Kodaň s Petrohradem zatím 1:1, ideální výsledek.

  26. Re: Slavia - Bordeaux

    Mimoň     před měsícem 20.09.2018 22:40 |  
    0 0

    plzeňákům moc nepomohlo včera že tam poslali nna závěr obránce...no snad záměr vyjde

  27. Re: Slavia - Bordeaux

    Virgil1956     před měsícem 20.09.2018 22:53 |  
    25 0

    Kluci skončili úplně vyšťavení, myslel jsem, že to Součka klepne, ten byl na doraz. Proto taky těch pár jeho nepřesností v závěru. A ještě jedna věc, viděl jsem snad nejlepší výkon rozhodčího za poslední roky.

    • Re: Slavia - Bordeaux

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 22:56 |  
      21 0

      Rozhodčí parádní, pískal to pro chlapy a ne pro slečny, to se mi líbilo.

      • Re: Slavia - Bordeaux

        Jaromir82     před měsícem 20.09.2018 23:10 |  
        7 0

        Jo, rozhodci naprosto presny a klidny vykon.

        • Re: Slavia - Bordeaux

          Edenjejenjeden     před měsícem 21.09.2018 07:08 |  
          3 0

          Ano přesně,rozhodčí vlastně skoro nebyl vidět,nekouskoval hru,ale přesto měl autoritu.

    • Re: Slavia - Bordeaux

      Martin 58     před měsícem 21.09.2018 01:27 |  
      6 0

      Přesný postřeh stran rozhodčího. V hledišti jsem si říkal, že takový výkon by měly uvádět na instruktážním videu. Absolutně nestranný, ponechávající běžné tahanice, neúzkostlivý, nenápadný, holandský frajer.

  28. jooooooo

    sicilianbrno     před měsícem 20.09.2018 22:54 |  
    12 0

    jooooo, kua to byly zbytečné nervy, člověk se bál, že tam padne nějaká šmudla od francouzů a zbytečné nervy, kdyby Souček dal tutovku a Zmrhal maxi tutovku, tak to mohlo být i na mexický vlny :-),... ale jinak nádhera, duležitý vstup do EL...
    nejlepší dnešní moji hráči: Ngadeu, Kúdela, Souček....

    • Re: jooooooo

      Martin 58     před měsícem 21.09.2018 01:37 |  
      4 0

      Tady se, podle mě, ukazuje rozdíl v pohledu na fotbal v televizi a přímo na stadionu, kde přítomnost pro komplexní, pokud možno objektivní hodnocení je nezastupitelná. Pokud nebudu hodnotit tým jako celek, tak u jednotlivců to bylo pro mě celkem jasné. Absolutní Titán Tomáš Souček, podle mě v současnu nejlepší český fotbalista, v cizině hrající v to počínaje. Pak další odchovanec Jarda Zmrhal, vynikající rychlá racionální hra, po snové pumelici vyšperkovaná pro něj netypickým herním sebevědomím a nakonec, co nejspíš v televizi tak vidět nebylo, Honza Bořil. Obsáhl neuvěřitelný prostor, nabízel se prakticky pořád na levém hrotu, abych to tak nějak trefně poznamenal. Výborný v obraně. Tito tři byli základnímy kameny pro náš dobrý týmový výkon.

      • Re: jooooooo

        sicilianbrno     před měsícem 21.09.2018 08:31 |  
        0 0

        To maš pravdu s tim rozdilem sledovat zapas v tv a živě, (sledoval sem slavii v uheraku a např chvilkovy vykon Matouška sem hodnotil pozitivne, narozdil od par přitomnych), ale tim, že Souček hraje ve stredu hřište tak videli všichni, že byl prostě u všeho s přesnosti a eleganci...od dalši desitky ho delila nepromenena tutovka a zbytecne zavahani na nasi pulce...

  29. Re: Slavia - Bordeaux

    VanDel     před měsícem 20.09.2018 22:56 |  
    3 1

    Tři body hlavní, ale proč takové nervy ? Kurňa ta impotence vepředu je žalostná, mohlo to být v klidu 3:0.....

    • Re: Slavia - Bordeaux

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 22:59 |  
      5 0

      Mohlo, no... Ale vyhráli jsme a byli jsme jasně lepší. Já jsem spokojen.

    • Re: Slavia - Bordeaux

      Boo_SKS     před měsícem 20.09.2018 23:02 |  
      2 1

      Bylo by naivní si myslet (a nefér od hráčů požadovat), aby každá šance skončila gólem. Takoví fotbalisti v české lize nejsou a asi nikdy nebudou. Já jsem rád i za ten gól, obzvláště po loňském podzimu.

      • Re: Slavia - Bordeaux

        VanDel     před měsícem 20.09.2018 23:04 |  
        4 1

        Každá nemusí, ale takové tutovky jako měl Souček a zejména Zmrhal by opravdu golem skončit měly. V dalších vyrovnaných zápasech by mohly hodně mrzet....

        • Re: Slavia - Bordeaux

          donford     před měsícem 20.09.2018 23:35 |  
          1 1

          Tak Suk při své šanci opravdu nezaváhal. I dobře umístil. Zmrhal to asi měl kopnout rovně před sebe, tedy k tyči. Ale neradím, to ne. :-) Oba pokusy jejich brankář perfektně zmařil. Ale dobře, že jsme si tyhle šance vypracovali. To také svědčí o naší celkové převaze.

          • Re: Slavia - Bordeaux

            VanDel     před měsícem 21.09.2018 08:04 |  
            1 1

            Sorry, ale brankář ty pokusy nezmařil nějakým skvělým zákrokem, oba dva ho prostě trefili.

  30. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Boo_SKS     před měsícem 20.09.2018 22:59 |  
    16 0

    Soucek opet naprosto dominantni, ten si na podzim udela jmeno a v zime udelame rekordni prodej. Jako vzdy vyborna obrana, prikladna bojovnost a opet musim ocenit Traoreho. Skvela technika, zpracovani, prehled a pohyb, hodne mi pripomina Tavarese. Ano, nekdy tam mel nepresnosti, ale snazi se hrat nahoru a konstruktivne, coz cenim. Vynikajici posila s okamzitou adaptaci. Troufam si tvrdit, ze kdybychom ho neprivedli, tak jsme ted pri zraneni Sykory nahrani.

  31. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    sicilianbrno     před měsícem 20.09.2018 23:04 |  
    14 0

    myslíte si, že si náš trenér dělal prdel, když řekl, že Coufal nechodí o poločase do kabiny a běhá kolem stadionu aby se udržel v provozní teplotě? :-)

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Virgil1956     před měsícem 20.09.2018 23:07 |  
      10 0

      Myslím, že si perdel nedělal, tomu se dá i věřit :)

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        bongor     před měsícem 21.09.2018 00:15 |  
        6 0

        Je to blázen,ale hodně sympatickej blázen.A ten jeho malej,to je teda eso.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Edenjejenjeden     před měsícem 21.09.2018 07:06 |  
      0 0

      No ten by snad nastoupil ,i kdyby se hrálo proti Bohemce už dneska:-)

  32. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Jaromir82     před měsícem 20.09.2018 23:08 |  
    16 3

    Super zapas. Vynikajici vykon, vyborna atmosfera.
    Chapete, jak rychle se zapracoval Traore? Neskutecny vykon, porad v nabidce, porad chce hrat.
    Zmrhy bohuzel potreboval stridat, snad to nebude nic vazneho. Nechapu, ze tam sel na leveho zaloznika Frydrych, ten je bohuzel totalne mimo :(

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Virgil1956     před měsícem 20.09.2018 23:09 |  
      6 0

      Bořil potřeboval pomoct, už toho měl plný zuby. Takže, já to chápu.

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        donford     před měsícem 20.09.2018 23:42 |  
        4 3

        To jo, ale Frýďa mu moc nepomohl. Spíš tam zmateně pobíhal. Já vím, není křídlo. Čeká se na Olayinku.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 23:11 |  
      9 0

      Až mě úplně mrzí, že je tomu Traoremu už 30.

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        sicilianbrno     před měsícem 20.09.2018 23:19 |  
        5 1

        Traore ma perfektni držení balonu, težko se od něj odstavuje (jedine s faulem)...jen mě u něj přijde, že je pomalej, hl v druhe puli moc rychlosti nepředvedl..ale libi se mě hodně. Až se vratí Olayinka, Sykora, k tomu Baluta, Matoušek, tak budu zase přijemné starosti koho tam dát :-)

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        Travinho     před měsícem 20.09.2018 23:51 |  
        5 0

        Zase tím roste šance, že nám hned nezdrhne...

        • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

          dalislavista     před měsícem 21.09.2018 07:34 |  
          0 0

          A hrát může klidně ještě třeba 4-5 let...

  33. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    bramburek (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 23:10 |  
    8 0

    Skvělej týmovej výkon a strašně důležitý vykročení do EL... vynikající výkon do defenzivy, kdy Bordeaux vystřelilo poprvý na bránu snad někdy v 88. minutě, a i do ofenzivy, kdy jsme byli hodně nebezpečný, a mohli jsme vyhrát i vyšším rozdílem...

    Parádní atmosféra, úžasnej večer... teď pořádně zregenerovat a v neděli smést vačnatce...

  34. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Andre18     před měsícem 20.09.2018 23:14 |  
    16 0

    Ženo promiň,ale po tom rozhovoru miluji Coufala.Silenec a malé slavistě k sežrání.Drzim palce ať je OK.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 23:15 |  
      3 0

      To byl prostě povedenej kauf!

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      belmis (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 23:21 |  
      7 0

      slyšel jsem blbě nebo se bál říct nahlas "černoši"? :-)

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        Virgil1956     před měsícem 20.09.2018 23:32 |  
        3 2

        Slyšel jsi dobře :)

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 23:37 |  
        14 1

        No jo, lidi jsou holt tak zblblí, že se bojí černochům říkat černoši, aby je někdo neoznačil za rasisty. :-D

        • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

          Pert     před měsícem 21.09.2018 07:46 |  
          6 1

          Nepřehánějte, v češtině má slovo černoch neutrální význam, stejně jako běloch. Problémem není jen hyperkorektnost, ale i tyhle zbytečné obavy - klasické dělání velblouda z komára.

          • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

            Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 16:06 |  
            1 0

            V češtině ano, já taky nekritizuju češtinu, ale blázny, kteří vidí rasismus ve všem. I ve slově černoch. Proto se to Coufal bál vyslovit, aby ho nějakej soudruh z antify nenazval rasistou.

            • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

              Pert     před měsícem 22.09.2018 19:50 |  
              1 0

              Já jsem si nevšiml, že by se Coufal bát říct černoch. To že by se měl bát se objevilo, snad jako vtip, až ve výše uvedených příspěvcích Belmise a Travinha. A najednou se to posunulo v debatu, jak už se nesmí říct černoch, což ovšem není pravda! Blázniví soudruzi jsou totiž na obou stranách a místo debat se vedou monology.

              • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

                Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 22.09.2018 23:04 |  
                0 0

                A já jsem si toho všiml. A zjevně jsem nebyl sám.

                • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

                  Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 22.09.2018 23:12 |  
                  0 0

                  A teď jsem si vzpomněl na jednu již velmi starou, ale veselou historku. Kdysi jsem debatoval se slečnou Katrin (mnozí jistě vědí) o Mickaelu Tavaresovi. Nazval jsem ho černochem a lady antifa mě napomenula, že se říká "afroameričan". Na mou otázku, co má Senegalo-Francouz společného s Amerikou, kde možná ani nikdy nebyl, mi odpověděla, že jsem rasista, nácek a xenofob. :-)

                  • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

                    Pert     před měsícem 23.09.2018 20:52 |  
                    0 0

                    No tak to je přesně to, co říkám. Slečna byla hyperkorektní a všude vidí nácky a xenofoby, Ty zase vidíš strach něco říct tam kde vůbec nebyl a kde k němu není důvod. Očividně jste si museli hezky popovídat :-)

                    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

                      Wulfstan (přítel SN)     před 30 dny 24.09.2018 02:58 |  
                      0 0

                      Tys asi toho Coufala neposlouchal, že ne? No, hlavně že kušníš. Tak si klidně kušni dál, mě už to nebaví.

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        Travinho     před měsícem 20.09.2018 23:53 |  
        13 3

        Smutný obraz dnešní společnosti... Vůbec to lidem, kteří si musí dávat pozor, aby je náhodou nějací pseudokorektni lidé nelyncovali, nezávidím.

        • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

          belmis (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 00:08 |  
          10 1

          Tak, tak... bohužel

          • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

            mihaal     před měsícem 21.09.2018 01:50 |  
            2 5

            buďte v pohodě..
            pod kotlem to bylo na černochy z francie klasické: huhuhuhu..

            • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

              belmis (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 09:06 |  
              3 0

              Jestli to tak bylo... tak mi to rozum nebere. Vždyť máme na hřišti taky naše černé kluky... Oba extrémy (rasismus, hyperkorektnost) jsou na h..no.

  35. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    jufoun (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 23:15 |  
    13 0

    Super výkon celého týmu, pro mě obrovské překvapení Traoré, jak se bleskově adaptoval a jak je platný i do kombinace.
    Asi bych místo Miňa postavil Balutu, ale nevím jak se jeví v tréninku atd.
    My jsme prostě frantíky vybouchali, sice ne KO v prvním, ale technickým KO po 94 minutách :)

  36. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    JS (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 23:18 |  
    13 11

    Tak jsem se vrátil domů s ambivalentním pocitem, že jsem sice nadšený, jak jsme Bordeaux mačkali po většinu času, ale také dost nespokojený kvůli neproměněným šancím, které nás také mohly stát tři body. Kdyby dali francouzi nějaký náhodný gól na konci zápasu, už bychom nezareagovali, přitom by to bylo vzhledem k vývoji zápasu pekelně nefér. Hušbauer měl na noze dva góly, Souček další 1000% na hlavě, a Zmrhal dal jeden krásný a v tutovce sám před brankou ze stoje napálí brankáře.. Já prostě nevím, co si o tom mám myslet.

    Perfektní Coufal, na to, že hrál se zhmožděným kolenem. Strašně mě vytáčel Stoch, který jako by neměl pevné místo v našem systému. Pobíhá kolem lajny a do středu, ale vždycky špatně. Místo aby se nabízel, běží vedle hráče s míčem nebo si zaběhne za bránícího hráče a není dosažitelný přihrávkou. Dopředu nic, standardky kopal spíš špatně. Poslední půlhodinu jsem si říkal, jestli už není čas na Balutu a z mého pohledu jeho stříání přišlo příliš pozdě.

    Overall jsem velice spokojený s herním výkonem. Kdybychom začali ještě dávat góly, byla by to totální bomba a nemuseli bychom se ve skupině obávat ani Zenitu.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      JS (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 23:21 |  
      6 0

      Jo a zapomněl jsem zmínit Traorého, který hrál fantasticky. Sice jsem si občas říkal, že zbytečně podržel míč, jenže on z toho vždycky vyšel nějakou geniální přihrávkou. Ani si nepamatuju, že by nějakou zkazil.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Tealc     před měsícem 20.09.2018 23:26 |  
      4 0

      On to opravdu kopal blbě, ale zrovna na tu Součkovu tutovku to kopl náramně!

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      pethead (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 07:11 |  
      2 0

      Člověče, ty snad bydlíš nad pokladnou, ne? :)) Já sotva vlezl do auta a ty už jsi doma i s napsaným hodnocením... ;)

      Jinak souhlas hlavně s tím střídáním. Řeším to při každém zápase a nechápu. Jenže on to pak Jindra vždycky nějak vysvětlí... :)

  37. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Ondráš     před měsícem 20.09.2018 23:25 |  
    4 0

    Ty jo, paráda! Tohle jsem vůbec nečekal, takovou dominanci a po celej zápas..těžko říct, jestli byli Frantíci tak marný, ale my hráli dobře. Tohle by mohlo lidi nabudit a chtělo by to konečně vyprodat vršovické derby! Prosil bych tedy zopakovat výkon i výsledek..i když hoši toho asi budou mít po dnešku proti běhavým klokanům plný brejle..pro mě je to každopádně v lize druhej nejprestižnější zápas, nějací usmrkánci z Plzně se tomu historicky nemůžou rovnat..strašně si přeju, ať to dáme! Chce to každopádně chlapíkům zajistit pekelnou podporu, tak v neděli všichni na místa!

  38. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 23:28 |  
    6 0

    Dnes se bude dobre po Bordeaux usinat, ne jako pred 22 lety (kurna ten cas ale leti...) Paradni vykon! Diky kluci za skvely vecer i kdyz u me bohuzel u tv. Traore me fakt bavi a cumim co je to za borce, o Souckovi ani neni treba mluvit, to je extraclass. Gol Zmrhala snad z jine dimenze. Proste jeste jednou vsem zucastnenym dekuji za krasny zazitek, hracum, divakum a nakonec i ten Bosak se dal posloucha. DIKY!!!

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      bongor     před měsícem 21.09.2018 00:21 |  
      16 2

      Mně Zmrhi málem urazil roh monitoru.A ten Trpiš ho bude pořád stavět a pořád stavět........................

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        Martin 58     před měsícem 21.09.2018 01:41 |  
        1 2

        Opět jedna třeskutá "Bongorovka" !!

  39. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Boo_SKS     před měsícem 20.09.2018 23:31 |  
    11 3

    tak vcera Plzen a dneska Dynamo dostali v domacim zapase v 95. minute gol na 2:2.

    ne, ze by to byla nejaka plnohodnotna karma, ale hodne to potesi

  40. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Ragnarok     před měsícem 20.09.2018 23:36 |  
    11 0

    Traoré -hmmmmmm. Souček? Kdy naposledy jsme takhle aktivně hráli s týmem ze západní vyspělé ligy, v podstatě nevěděli vůbec, co hrát. Jejich excellence krajní beci Slavie jsou tak masivní aktivum, že bez těch dvou šílenců už si nikdo z nás ani neumí představit Slavii, nevím, kdo by je mohl nahradit. Gól jak dělová ohnivá koule. Jo, světový fotbal za pár korun. Super.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Jakubisko     před měsícem 21.09.2018 08:16 |  
      0 0

      Mně se vybaví první poločas loni na Villarrealu a předtím...asi Valencia venku. :D Drahných pár let.

  41. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    afro     před měsícem 20.09.2018 23:37 |  
    21 0

    Vcelku jednoznacny zapas, kteremu by slusel vetsi golovy rozdil.

    + Dulezite a zaslouzene tri body na uvod skupinove faze EL.
    + Vyborny Soucek a Traore.
    + Vystavni gol JZ8.
    + Takhle precizniho rozhodciho jsem v Edenu dlouho nevidel.
    + Pekne choreo i fandeni.

    - Mala efektivita v zakonceni.
    - Mino by se mel zlepsit, i kdyz je to muj oblibenec.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Mimoň     před měsícem 20.09.2018 23:42 |  
      5 0

      Souhlasím ve všem i v rozhodčím,byl skvělý

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      smely (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 23:45 |  
      12 0

      Dovolím si doplnit ...taxme první no a coooo... na kterou chceš tabulku se podíváš....všude........ Slávie :-)

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        Jachym     před měsícem 21.09.2018 09:49 |  
        2 0

        Máme jako věčná Slavia nakročeno k tomu, abychom změnili jednu z našich přezdívek na "věčně první"... :-)

  42. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Mimoň     před měsícem 20.09.2018 23:41 |  
    2 1

    Tak zaslouženě dnes. Gratuluji klukům. Trochu mě mrzí Stochov, ale nakonec aspoň dobře kopal standartky. Ze dvou myslím byla velká šance. Napřed z rohu v 1. poločase na zadní tyči našel Bořila a pak v druhém z přímého našel Součka. Přesto si myslím, že nepřesvědčil. V něm se skrývá velká zbraň to jsme mohli vidět na jaře. Ačkoli hraje pravého záložníka tak dnes podle mě nedal ani jeden centr ze strany, ani si nezkoušel navádět míč na střelu z pravé strany. Nevím... když jsem viděl jak aktivně se rozehrával o poločase Baluta, tak si myslím že by mu slušela nějaká větší herní praxe. Je takový přímočařejší a hbitější. A dnes tam dobře vypíchl míč v době kdy frantici zacli na konci utahovat nebezpečně šrouby a upaloval s ním hned kolmo vpřed a od této chvíle jsme už konec zápasu kontrolovali
    Jinak dnes povedený týmový výkon. Jen jsme neměli moc produktivitu

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Virgil1956     před měsícem 20.09.2018 23:48 |  
      2 0

      Souhlas s Balutou, jen jsem si všiml takové drobnosti. Kdykoli přijde na závěr zápasu, tak vyrobí nebezpečný trestňák pro soupeře někde kolem šestnáctky. Asi chce Trpišovi udělat radost, že je důraznej nebo nevím :)

  43. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    bramburek (přítel SN)     před měsícem 20.09.2018 23:44 |  
    24 0

    Jinak v neděli proti vačnatcům by měl místo Stocha nastoupit Baluta, a na větší časovej úsek i Matoušek... Miňo by si měl odfrknout a dostat se znovu do jarní formy, a Alex by si pořádnou šanci v základu už zasloužil...

    Snad dokážeme pořádně zregenerovat, a vyrovnáme se jim v agresivitě... oni to maj založený jen na maximální bojovnosti, fotbalově se nám nemůžou vůbec rovnat, to jsme úplně někde jinde... pro ně to zas bude zápas roku, tak snad nás ty přemotivavaný dobytci moc nepokopou a nezraní nám nějaký další hráče... chtělo by to rychlej gól, pak už by se vezli...

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      bongor     před měsícem 21.09.2018 07:12 |  
      0 0

      Já Miňovi naprosto věřím,že se mu forma vrátí.To je kolikrát o maličkostech a najednou se vyloupne.

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        sicilianbrno     před měsícem 21.09.2018 08:21 |  
        3 0

        Taky mu věřim, že se do toho dostane, ale momentalně v naši našlapane zaloze taha za nejkratši konec, ta suverenita z jeho rozehravek, kombinace je najednou pryč, proto bych ho proti Bohemce nechal na lavici a dal šanci Balutovi..

  44. Malinko mi to přišlo jako náznak fotbalu s českými hráči kteří byli na za a styl JiT.

    Pakoll     před měsícem 20.09.2018 23:50 |  
    9 0

    Malinko mi to přišlo jako náznak totálního fotbalu s hráči kteří byli ještě nedávno za nekopy a styl JiT. Vysmivan a takřka nemožný v našich podmínkách hrát. Hráči vydrželi 90 minut v plném nasazení soupeř vyloženou šanci neměl.Já chválím celý tým a jmenovitě BrankářeO.K. za práci nohou ,Traoreho za rychlé zapracování do týmu a JZ8 za krásný góól.

  45. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Arutha     před měsícem 20.09.2018 23:59 |  
    2 1

    Jardo brzdi, ještě ze mě uděláš Zmrhalistu...

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Travinho     před měsícem 21.09.2018 00:14 |  
      10 0

      To není teda zrovna relevantní hodnocení. Jejich stopeři mají vyšší známky než naši, když jsme si vypracovali nějakých 6 - 7 gólovek a oni s přihmouřením obou očí jednu.

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        Fačín     před měsícem 21.09.2018 12:25 |  
        0 3

        Naopak bych řekl, že je to jedno z nejpřesnějších hodnocení, jaké jsem kdy viděl. Děkuji za odkaz, budu sledovat častěji.

        • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

          Travinho     před měsícem 21.09.2018 12:40 |  
          2 0

          Takže si také myslíš, že jejich stopeři byli lepší než ti naši?

          • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

            Fačín     před měsícem 21.09.2018 13:18 |  
            0 3

            Teoreticky ano, rozhodně měli víc práce a inkasovali jen jeden gól, a to byla navíc střela víceméně z dálky.. Ale na soupeřovo hodnocení se moc nedívám, to mě tolik nezajímá. Měl jsem na mysli hodnocení především našich hráčů.

            • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

              Travinho     před měsícem 21.09.2018 20:23 |  
              1 0

              Jo a mimo to pustili naše tak do dalších šesti nebezpečných zakončení. Branka padla právě poté, co se jeden ze stoperů nechal lacino obejít Hušbauerem.

  46. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Travinho     před měsícem 21.09.2018 00:12 |  
    7 1

    Jen dvě věci.
    1. Podle mého jsme zahráli ještě lépe než proti Plzni.
    2. Dost jsem se pobavil u hodnocení trenéra Bordeaux. Být majítelem klubu, tak by si po komentáři, že na druhém poločase chce stavět, zítra hledal práci. Moc slabších týmu u nás letos nehrálo.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 00:38 |  
      2 0

      Tak za první půli Koláře neprověřili vůbec, ve druhé aspoň jednou, takže já trenérovi rozumím. :-))

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        bongor     před měsícem 21.09.2018 07:14 |  
        2 0

        Tý vago,já se mu nedivím,víš co to je za úspěch,dostat se alespoň jednou přes obranu Slavie?

        • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

          Novi.sks     před měsícem 21.09.2018 08:38 |  
          1 0

          Je pravda, že já běžet s míčem proti našemu Míšovi, tak radši sežeru kopačky a jdu na pivo, než se o něco pokoušet... :D klobouk dolů, že jednou vystřelili!

  47. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Fulham     před měsícem 21.09.2018 00:27 |  
    16 0

    Že je Tomáš skvělej je tak nějak norma. Že Jarda hraje velký zápasy parádně taky. Ale dvě překvápka na této úrovni - Ibra - wow ! A Ondra Kudela - to je prostě opravdu noblesní, švihák lázeňský...je elegán a už ne náhodou hry jménem fotbal ozdobou !!!

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      bongor     před měsícem 21.09.2018 07:16 |  
      13 0

      Teď se ukázalo,že Nezmič a Trpiš rozumí fotbalu dokonce líp,než my tady na SN.Ibra je dobrej!

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        amon     před měsícem 21.09.2018 07:51 |  
        5 0

        Přesně!:-) od nezmiče jsem si hodně sliboval, u trpiše jsem měl otazník, ale ted se klaním až na zem a děkuji liberci za ně, za coufala a za všechny ostatní!!

        • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

          mart     před měsícem 21.09.2018 10:19 |  
          1 0

          oba dobre , :-) (jako Bongor [zdravim] i amon.
          Hezky den preje mart

  48. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    JaraK     před měsícem 21.09.2018 00:38 |  
    5 0

    Aniž bych četl jakýkoliv komentář, přidám své čerstvé postřehy z Jihu, nedaleko od komentátorů. Nejdříve soupeř - hráči rychlí, techničtí, dle mého názoru jim chybí systém, pokud ho do nich nový trenér implementuje, budou hodně nebezpeční. Herně mne zaujal střídající útočník č. 9, hodně nepříjemný.
    U Slavie se všemi spokojenost, možná jedině u Stocha mi pořád něco málo chybí. Subjektivně jen k několika hráčům - J. Zmrhal vynikající v podpoře útoku (+ luxusní gól evropského střihu), ale především v obraně, po vystřídání to nalevo (pode mnou) výrazně skřípalo. T. Souček roste opravdu pro Top ligu, jen jednou (aspoň co si pamatuji:)) to přehnal s bohorovností. Co oběhá, vybojuje, schytá a vydrží V. Coufal je opravdu obdivuhodné. Nakonec Traoré, v UH jsem byl rozpolcen, po dnešku nepochybuji - ve všem co jsem mu vytýkal se zlepšil a určitě to není jeho herní strop, působilo to na mne, že mu vyhovovala rychlejší hra.
    Atmosféra dobrá a co se rozhodčího týče, dle mého názoru v pohodě, celkem pouštěl hru, přičemž hráči obou týmů mu to usnadnili snahou hrát fotbal, nikoliv kopanou:)
    Já jsem spokojen, i když jsem neviděl očekávané tři góly (a to moc nechybělo), alespoň jsem trefil jednoho střelce.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      mis3     před měsícem 21.09.2018 08:35 |  
      0 0

      A. Cornelius, takový dánský Krmenčík - přišel na hostování, když Bordeaux neuspělo s nákupem Krmelce. Trochu sem se ho bál, bohužel ho absolutně nevyužili.

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        JS (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 08:40 |  
        0 0

        Bohužel? :)

        • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

          mis3     před měsícem 21.09.2018 09:31 |  
          0 0

          :-D díkybohu

          • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

            JaraK     před měsícem 21.09.2018 10:01 |  
            0 0

            Opravdu díky bohu:) Taky jsem se divil, proč ho nevyužili více, za těch pár minut předvedl víc přímočaré a efektivní útočné (naštěstí ne gólové) snahy, než všichni jeho spoluhráči za celý zápas. I po těch pár minutách si troufnu tvrdit, že se prosadí do základu a ve Francii s ním budeme mít herně problémy.

            • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

              Virgil1956     před měsícem 21.09.2018 10:46 |  
              0 0

              Souhlas. Naše jediná naděje je, že s hráči na hostování si trenéři občas vytírají zadek a že mu opět šanci nedá :)

  49. Nádherný den

    Kupsiiik     před měsícem 21.09.2018 01:54 |  
    32 1

    Na dnešek jen tak nezapomenu, neboť se mi dnes narodila další slávistka a v ten samý den Slavia sfoukla Bordeaux jako svíčku :-D Hoši děkuji za dárek pro mě a dcerku!!!

    • Re: Nádherný den

      JaraK     před měsícem 21.09.2018 02:46 |  
      5 0

      Tomu se říká správné načasování:) Přeji hodně radostí s rodinou, i tou slávistickou, a především s dcerkou.

    • Re: Nádherný den

      pethead (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 06:59 |  
      6 0

      Gratuluji k oběma výhrám! :)

      • Re: Nádherný den

        bongor     před měsícem 21.09.2018 07:19 |  
        4 0

        I já gratuluji a ať Ti to jde pořád tak dobře.

    • Re: Nádherný den

      Lord_Edmund     před měsícem 21.09.2018 07:19 |  
      2 0

      Obrovská gratulace !!!

    • Re: Nádherný den

      Vikac     před měsícem 21.09.2018 09:46 |  
      3 0

      Velká gratulace!
      Mně když se narodily dcery, tak byl vždycky titul. 2x ještě za Jarolíma. Tak Tobě i nám všem přeji, ať to máš stejně.

    • Re: Nádherný den

      Pepino44     před měsícem 21.09.2018 10:12 |  
      2 0

      Tak i já přeji nejenom dcerce ale celé rodině a Slávii hodně štěstí a mnoho radosti.

      • Re: Nádherný den

        donford     před měsícem 21.09.2018 10:29 |  
        2 0

        Za rok už bude třeba stát nebo padat na hřišti po zápase vedle malinkého Coufiho. Když jí tam propašuješ. :-)

    • Re: Nádherný den

      Fido22     před měsícem 21.09.2018 11:12 |  
      2 0

      Já také moc gratuluji. Hlavně zdraví miminku i mamince! Když dal Zmrhy gól, doufám, že jsi ho oslavil cucáním palce, jako naposledy Kúdela v Teplicích i se Slováckem. Jen víc malých slávistek a slávistů :-) . Já mám dva, holka má dětskou permici a kluk už studentskou.

    • Re: Nádherný den

      Silgar (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 11:39 |  
      2 0

      Tak gratuluji ať máš zdravou rodinku celý život.

      • Re: Nádherný den

        Kupsiiik     před měsícem 21.09.2018 21:05 |  
        0 0

        Pánové, celá rodina děkuje za všechny Vaše reakce! ;-)

  50. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    hiker42     před měsícem 21.09.2018 06:31 |  
    11 0

    Včerejší mač byl pro mě velkým zážitkem. Byli jsme dominantní, vyhráli jsme naprosto zaslouženě, a to je potom závěrečný chorál Bican-Puč-Plánička nejlepší. Dobrý je vždy, ale po výhře, s těžkým soupeřem, a po takovém výkonu jako hoši předvedli včera, je to jiný level :) Hráči zápasu - za mě Ibra Traoré a Tomáš Souček. + smekám před Vláďou Coufalem. Kluci dí-ky

  51. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Edenjejenjeden     před měsícem 21.09.2018 07:35 |  
    5 0

    Včera parádní zážitek,úžasná atmosféra.Vlastně jsme je do ničeho nepustili(snad kromě jedné hlavičky v první půli).Přitom v rozhovoru jejich trenér tvrdil,že měli nějaké šance,nevím,ale asi nejsem odborník:-(.Famozní,snad až na jedno drobné zaváhání v závěru,byl Tomáš Souček,a i podle komunikace na hřišti,mu hodně stouplo sebevědomí,už to neni ten kluk,který když něco pokazí,sklopí hlavu a maže zpátky.A k tomu,jak do šlapajícího týmu vklouzli Kúdela,a ted Traoré,už tu bylo mnohé řečeno.Snad k němu jen nepatrnou výtku,aby se nebál více chodit do zakončení,ale třeba nás ještě překvapí.Jinak v hledišti jsem slyšel,že snad Coufal skoro vůbec v týdnu netrénoval,jestli je to pravda,tak klobouk dolů.Včera tady někdo říkal,že Coufal neni bůh,já ho opravím,Coufal je bůh!

  52. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    DF007     před měsícem 21.09.2018 08:01 |  
    5 0

    Tak mám za sebou už i ranní vstávání, a nic příjemného to nebylo. Příjemný mám pocit z naší hry. Včera to bylo velmi dobré týmové vystoupení. Frantíky jsme k ničemu nepustili a sami jsme měli ještě minimálně dvě obří šance. Je škoda každé neproměněné. Asi nemá cenu vyzdvihovat jednotlivce, protože jsme hráli opravdu výborně jako kolektiv, což je hrozně cenné. A samozřejmě, že z výborného týmového výkonu poté vyskočí i individuality. Včera to byli především hráči ve středu hřiště, a to všichni tři.
    Na závěr musím vyzdvihnout neskutečnou ránu JZ8. Ta byla opravdu tak dokonale trefená, že lépe už to nešlo, ať už jde o razanci nebo umístění. Nádherná branka, ne které má obrovský podíl i KrálHušby.
    A dodatek k rozhodčímu - výtečný.

  53. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    martyni (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 08:17 |  
    4 0

    Skvelej vykon, nepustili jsme je vůbec k nicemu, sami si vypracovali dost sanci na to, abychom dali 2 - 3 goly, skoda ty koncovky. A to ještě nektery hraci podle me nebyli uplne v nejlepší forme, Stoch je zjevne v herni depresi, nic mu nevychazi, jednu standardku kopl dobře, ale plno jinych zkazil, ani Standovi to myslim moc neslo, často se rozhodoval blbe. Na konci uz mnohym dochazely sily, presto si frantici sotva mohli myslet na nejaky uspech. Soucek je neuveritelnej, nemel na place konkurenci, az na tu jednu blbost na konci si všechny mazal na chleba a ta jeho rozehrávka, klid, prehled, nadhera.. Jaromir neskutecnej gol, navíc on snad nezkazil jedinej balon, hlavne v první puli, Traore vynikajici, tezko se divit, ze hned hraje v zakladu, když predvadi tohle.. no a klobouk dolu před Coufalem.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Jachym     před měsícem 21.09.2018 09:16 |  
      3 0

      Spolu se Součkem byl nejlepším mužem na hřišti hlavní sudí ...:-)

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        martyni (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 11:42 |  
        0 0

        Jo, sudi taky nebyl spatnej:)

  54. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    VanDel     před měsícem 21.09.2018 08:25 |  
    14 1

    Jinak teda po včerejšku by myslím stálo zato, nechat jeden dva zápasy sedět Stocha a dát na hřiště od začátku Balutu. Stoch prostě nemá formu a Baluta by si zaloužil dostat pár šancí v základu. Možná by se Míra probral, když by párkrát naskočil do zápasu z lavičky.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Edenjejenjeden     před měsícem 21.09.2018 08:37 |  
      8 0

      Taky doufám,ze Baluta v neděli nastoupí v základu,a velký prostor dostane i Matoušek

  55. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    mis3     před měsícem 21.09.2018 08:32 |  
    4 2

    JSem náramě spokojen, přestože soupeř prokázal, že se zrovna nenchází na vrcholu. To jak se levý lźáložník několikrát vyflákl na bránění Cufiho bylo až komické.
    + My chcme prince Jardu na kelímkách mít!
    + Opět skvělý týmový výkon
    + vlažné UEFA MAFIA a pískot ostaních tribun
    + výborný rozhodčí
    + trenér brankářů GB - nejdřív při předzápasovém tréniku gólman vyrval obrovský drn, aby ho trenér gólmanů seřval na dvě doby a donitl ho ten drn zase našlapat zpátky a při střelbě se omlouval fanoušků když přestřelil bránku
    + potlesk pro Jardu Plašila
    + choreo

    - koncovka
    - pozdní střídání
    - návštěva

    Hoši děkujem

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Jachym     před měsícem 21.09.2018 09:45 |  
      0 0

      Mimochodem, co bylo na té plachtě? Z okraje severu jsem to nemohl vidět.

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        Vikac     před měsícem 21.09.2018 09:51 |  
        0 0

        Já byl výjimečně na východě včera....takže vím, že tam byl Slávista v kapuci, zádama ke hřišti, jak se kouká na turistický rozcestník Copenhagen, St.Petersburg, Bordeaux.

        • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

          daadyy     před měsícem 21.09.2018 09:53 |  
          0 0

          A nápis "Na cestě za slávou" nebo něco v tom smyslu..

        • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

          Jachym     před měsícem 21.09.2018 09:56 |  
          0 0

          OK. Díky. Stejné dilema řeším taky. Vypadá to na Kodaň...:-)

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        mis3     před měsícem 21.09.2018 10:00 |  
        0 0

        WE´RE on our way to big glory...

  56. Nádhera

    amon     před měsícem 21.09.2018 08:41 |  
    1 0

    Krásně se na to koukalo. Všechno tady už zaznělo. Za mě snad jen, že hřeje u srdce, když největší opory jsou našimi odchovanci. Přál jsem si, aby Matoušek nastoupil dřív a prosadil se a Valenta na lávce, taky pozitivní.. Přál mi švára (Anglán a velký fanoušek Arsenalu) k výhře a nádhernýmu golu a že doufá, že se potkáme v play off. Napsal jsem mu OK, ale radši až ve finále. Moc dobře si pamatuju náš zápas na Arsenalu.. :-). Trošku mě zamrzela slova Trpiše, Suka neudržíme a bude se muset hledat náhrada. Tomáš půjde za rekordní částku a někam do top ligy. Přál bych mu Anglii, ale tipnu si sérii A, kde jsou naši hráči poslední dobou v kurzu. Ted se připravit na klokana, tam to bude válka a bude to bolet, ale jsme fotbalovější a dáme to!

  57. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Dr. Fe1     před měsícem 21.09.2018 08:46 |  
    3 1

    Výborná práce, kluci děkujem ! K absolutní spokojenosti chybí jen větší efektivita, kdyby to bylo 2:0 nebo 3:0 tak by to více odpovídalo a nemuseli bychom se bát až do konce. Ale zaplaťpámbů že tam zasvištěla ta paráda Jardy Zmrhala ! Tak jsme snad tu domácí střeleckou nemohoucnost protrhli. 3:0 to bude příště :-)

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      donford     před měsícem 21.09.2018 09:45 |  
      4 0

      Četl jsem na stánku ráno titulek ve Sportu, že Zmrhalova pumelice znamená pro Slavii výdělek 15 milionů. Taky dobrý. :-)

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      kalex     před měsícem 21.09.2018 10:15 |  
      4 0

      3:0 Byl můj tajný tip. A zase tak daleko jsme tomu nebyli. Je to nádherné, vidět silnou a skvěle hrající Slavii.
      Od neděle jsem se dost hádal s fanoušky Slovácka, ale i oni včera sportovně uznali, že Slavia je momentálně u nás prostě top.
      Sice už je to trochu klišé, ale nedá mi to. Jarda Tvrdík trefil s Jendou a Jindrou bingo. Jdeme neustále nahoru a rozhodně to není strop.
      Božé, já su tak šťastný!!!

  58. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    mirecek1111     před měsícem 21.09.2018 09:17 |  
    1 2

    Musím přiznat, že jsme opravdu příjemně překvapený, takový zápas jsem nečekal. Ani ne tak proto, že bych nevěřil v naši sílu ale francouzi mě teda překvapili pořádně. Mě to přišlo, jako by sem přijela nějaká Karviná a ne tým z francouzské ligy - klasický ligový zápas kdy se nedaří vstřelit pojištovací gól ale soupeř je natolik jalový, že se pouze čeká, zda neuděláme nějakou individuální šílenost. A tu jsme naštěstí neudělali, francouzi tak neměli nárok a my máme skvělé tři body.

    Pokud je tohle opravdu realita součastného Bordeaux, tak věřím, že jsme schopni minimálně neprohrát na jejich stadionu a pak už to bude především o dvojzápase s Kodaní, jestli postup nebo ne.
    Hráče hodnotit nebudu, vše už proběhlo, jen sám také zdůrazním, jak skvělého hráče máme ve středu hřiště a věřím, že si bude chtít Tomáš Souček počkat aspoň do příštího léta na ligový titul a pak to už bude za desítku v eurech :)

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Virgil1956     před měsícem 21.09.2018 10:41 |  
      5 0

      Samozřejmě, že Bordeaux má své problémy (např. se určitě podepsalo vyhození trenéra), ale nenech se zmást. Je takové klišé, že soupeř hraje to, co mu protivník dovolí. Velmi správně to na tiskovce popsal Trpiš. Možná mají obranu průměrnou, ale útoční hráči jsou velmi dobří. Příklad - Plzeň proti CSKA. V první půli bys řekl, že Rusové jsou na úrovni naší druhé ligy, pak stačilo, aby jim Viktorka dala čuchnout a najednou byli o třídu lepší než Plzeň. My jsme jim prostě čuchnout nedali.

  59. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    mpik     před měsícem 21.09.2018 09:21 |  
    5 1

    Vzhledem k tomu, že jsem pamětník semifinále z roku 1996, je pro mě včerejší výhra pomyslnou odplatou. Tehdy na sebe narazili dva týmy budoucích hvězd, medailistů z velkých turnajů. Bejbl, Šmicer, Poborský - Lizarazu, Zidane, Dugarry. Dnešní Bordeaux bylo pro Slavii o mnoho snazší soupeř, než před 22 lety. Slavia se může pyšnit skvělou obrannou řadou, kde sice chybí Deli, ale Kúdela je skvělou náhradou. Což myslím nikdo při jeho nákupu nečekal! Součástí defenzívy je i Tomáš Souček, který roste do kvalit Bejbla, či Galáska. Jeho včerejší výkon byl výborný. O kousek hůře je na tom středová řada. Tam záleží, kdo je zrovna zdravý, či má formu. Vzpomeňme na jedinou ligovou porážku, kdy Stoch a Hušbauer hráli unavení a nakřápnutí. Oproti jaru se na podzim otočila forma Stochovi se Zmrhalem. Mína bojuje a naběhá kilometry, ale nejde mu to. Zatímco Zmrhal se na podzim probudil a už nevolám po jeho posazení na lavičku. Chytit by se potřeboval i Hušbauer, který také hodně maká. Ale pozor, nemyslím si, že by to bylo špatné, jen už to bylo lepší... Hodně mi chybí agilní Sýkora. A obrovské příjemné překvapení je pro mě Traore. Přišel, zapadl, zvítězil. Zatím hlavní tahoun zálohy. Kde vidím slabinu je zatím útok. Na rovinu: Škoda už je za zenitem, teď navíc zraněný. Standa Tecl je dříč, ale není to top útočník typu Lafata, Koller, Baroš, Kuka... A takového bychom potřebovali. Snad Olayinka po uzdravení? No každopádně se mi včerejší Slavia moc líbila a věřím, že má na to porazit všechny soupeře ze skupiny. Jen aby vydrželo zdraví klíčových hráčů.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      donford     před měsícem 21.09.2018 09:43 |  
      7 1

      Tecla si moc vážím. Co ten na sebe natáhne protihráčů! Co ran přitom schytá. Bez simulování, bez brekotu. Znovu a znovu jde do mlýnice. Zase tak uvolňuje ruce (nohy) dalším nabíhajícím. Dík Traoremu Sýkora chybí o něco míň. A Kúdela si obdivuhodně sedl s Míšou. Že je výborný, to jsem věděl, ale že bude hrát, s tím jsem moc nepočítal. A ještě poznámka - Suk už se dle mého Bejblovi vyrovná.

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        mpik     před měsícem 21.09.2018 10:10 |  
        1 0

        Aby nedošlo k mýlce, já si Tecla také vážím. Ale prostě TOP není. A s tím Sukem lze také asi už souhlasit...

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        Mike     před měsícem 21.09.2018 10:17 |  
        0 1

        Suk se asi Bejblovi vyrovná výkony, ale úspěchy rozhodně ne. Titul, semifinále Poháru UEFA, 2. místo na EURO a angažmá ve špičkovém španělském klubu. Těchto úspěchů však nyní žádný český fotbalista dosáhnout nemůže.

        • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

          donford     před měsícem 21.09.2018 10:40 |  
          1 0

          Suk je taky na začátku své - asi v brzké době - i mezinárodní dráhy. Titul z naší ligy už má, v poháru se teprv uvidí, kam dojdeme, a na umístění v Euru, na to si v jeho hráčské éře netroufnu vůbec pomyslet. Berbrliga to svojí povahou a založením nedovolí, nepřipustí. A angažmá? Moc mi bude zajímat, kde jí začne. Bejbl se chytil ve Španělích. Tak co třeba tam? Kroos tam taky moc uspěl. (dle mého v poli užitečnější než Kroos, v kopání rohů a trestňáků zase o dlouhé míle lepší Němec).

  60. Neděle Bohemka

    Mike     před měsícem 21.09.2018 09:30 |  
    1 0

    Jakou sestavu byste postavili na neděli ? Vím, že nikdo tady asi netušíme o zdravotním stavu hráčů, ani o záměrech trenéra, zda někoho nepošetřit a dát šanci někomu jinému. Ono ostatně na výběr moc není. Pokud se budou hráči cítit, já bych nechal sestavu v plné palbě ze včera. Hráči jsou již vcelku sehraní, po výkonu a výsledku bude sebevědomí nahoře a ještě jednou se musí kousnout před ,,oddychovkou" s Ústí. Tam už bude možnost vyměnit třeba 6 hráčů- gólman, Frydrych, Pokorný, Zelený, Baluta, Matoušek a nechat odpočinout klíčové hráče před těžkým dvojbojem Baník- Petrohrad. Za mě tedy maximálně 2 změny- Baluta za Stocha, a pak podle zdravotního stavu Coufala- napravo Bořil, nalevo Zelený. Určitě bych zachoval osu Kúdela, Ngadeu, Souček, Hušbauer, Traore.
    Bohemka bude těžký soupeř, ale podle mě zdaleka nemají loňskou výkonnost. Viděl jsem je se Spartou a se Zlínem, moc šancí neměli, bylo to takové upachtěné a se Spartou i takové bojácné a na Bohémku málo agresivní.
    Jinak máme docela štěstí na losy a pořadí zápasů. Po Evropské lize hrajeme doma Bohemka, Příbram, Dukla, Zlín, venku Opava a venku Jablonec, který samozřejmě Evropskou ligu hraje taky. V tomto se to povedlo neuvěřitelně.

    • Re: Neděle Bohemka

      DF007     před měsícem 21.09.2018 09:43 |  
      6 0

      Já bych určitě pár hráčů protočil. Neříkám celou základní sestavu, ale určitě bych nechal odpočinout Coufala, dal bych místo Stocha příležitost Balutovi a nebál bych se postavit Matouška místo Tecla. To je myslím základ, více změn by už nemuselo dělat dobrotu, snad ještě místo Bořila Zelený.

    • Re: Neděle Bohemka

      sicilianbrno     před měsícem 21.09.2018 09:50 |  
      0 1

      Coufal odpočinout ( i když nerad), za něj Zelený. místo Stocha Baluta a klidně od začátku někam zapracovat Matouška od začátku, jelikož proti týmum typu Bohemians už na podzim hrál...jen nevím za koho, jestli např Zmrhal nebo místo utočníka Tecla.

      víc změn bych určitě nedělal..Doufám, že se nám uzdraví i některý stoper (hl Deli), Ngadeu ma myslím 3 žlutou kartu již

      • Re: Neděle Bohemka

        mirecek1111     před měsícem 21.09.2018 09:59 |  
        6 0

        Ty žluté karty Ngadea jsou nebezpečné, doufám, že to neskončí tak, že nepojede do Ostravy, Liberce nebo nejebože na Spartu. Takže v neděli si musí dát majzla a v Ostravě by si jí asi měl nechat raději dát.. Vzhledem k tomu, jak rád nosí balóny v náručí po našich faulech to snad problém nebude :)

  61. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    sicilianbrno     před měsícem 21.09.2018 09:47 |  
    0 3

    Tak sem si nahlas spočital náš eventuelní bodový zisk ze skupiny a vyšlo mě toto:
    Nejlepší varianta: 11 bodů (doma: vyhra Bordeaux, Kodan, remiza Zenit, venku: výhra Kodan, remíza Bordeaux, prohra Zenit)
    Reálná varianta: 9 bodů (doma: výhra Bordeaux, Kodan, remiza Zenit, venku: remíza Bordeaux, Kodan, prohra Zenit).
    nejhorší varianta:....nemožné :-)

    Vyšlo vám to podobně?

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      mudrc     před měsícem 21.09.2018 09:49 |  
      3 4

      Co je to za stupiditu? Reálná varianta bude ta, která nastane! Nebo v jaké variantě včera prohrál Brusel v Trnavě?

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        Sedrousek     před měsícem 21.09.2018 12:15 |  
        0 0

        O tom Bruselu mi ani nemluv. Jedinej zapas!

        • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

          mudrc     před měsícem 21.09.2018 12:41 |  
          0 2

          Mně taky Sedrousku, mně taky!

          • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

            sicilianbrno     před měsícem 21.09.2018 12:59 |  
            0 0

            ..holt si špatně odhadl realitu...příště si na ni počkej a ušetříš peníze..

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        sicilianbrno     před měsícem 21.09.2018 12:58 |  
        0 1

        tak pro hnidopicha: "REÁLNĚJŠÍ varianta pro mě" ...a proč se tady teda dělají různé tipovačky? Protože lidi odhadují svuj pohled, jak by ta realita mohla vypadat...místo těch keců sis mohl zatipovat, ale to bych od tebe chtěl asi hodně...

        • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

          mudrc     před měsícem 21.09.2018 13:55 |  
          0 2

          Tak rozjíždíš tipovačku nebo co znamená nejlepší varianta, reálná, možná reálná, atd? To můžeš vlastně vypsat postupně všechny možnosti co přicházejí v úvahu a to už mi vlastně jako tipovačka ani nepřijde.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      mirecek1111     před měsícem 21.09.2018 09:54 |  
      0 0

      To se takto nedá plánovat, ono je to v reálu vždycky jinak, vždycky jsou nějaká překvapení, ať už positivní nebo negativní. Ale tou včerejší výhrou jsme se o boj o postup výrazně přihlásili. Jak už jsem psal výše, vzhledem k překvapivě slabému Bordeaux určitě máme na dobrý výsledek na jejich stadionu, třeba i jen tu remízu a potom to už bude pouze o tom, jak zvládneme dvojzápas s Kodaní.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      mpik     před měsícem 21.09.2018 09:57 |  
      0 1

      Nasimuluj si to na Playstation :-)))) A pak tomu můžeš věřit :-))))

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Edenjejenjeden     před měsícem 21.09.2018 10:00 |  
      3 0

      Loni jsme taky takhle počítali,a pak přišla Astana:-(

  62. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Ados     před měsícem 21.09.2018 09:55 |  
    0 0

    Hra, kterou se v podzimní části prezentujeme mě fakt baví. O to víc, že jsme schopni tento náročný styl předvést i v EL.
    Nevíte někdo, jakou finanční odměnu dostane tým za vítězství/remízu ve skupině EL? A kolik bodu si připíše do koeficientu?

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        kjandourek (admin)     před měsícem 21.09.2018 10:15 |  
        2 0

        Za výhru jsou dva body a za remízu bod to ano, ale v předkolech je to děleno dvěma... takže za výhru nad Bordeaux máme dva body a za plichtu s Kyjevem jenom půl bodu.... takže zatím 2,5 bodu

        • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

          mirecek1111     před měsícem 21.09.2018 11:13 |  
          0 0

          Za plichtu s Kyjevem nemáme nic. V předkolech LM se žádné body neudělují, až teď jsem si to uvědomil. Takže máme 2 body. Teoreticky 3, kdybychom už nic neudělali, protože garantované minimum za skupinu EL jsou právě tři body, ale fakticky máme 2 body.

          • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

            VanDel     před měsícem 21.09.2018 11:33 |  
            0 0

            V předkole LM se samozřejmě body udělují. Jak ti napsal kjandourek, za plichtu s Kyjevem máme 0,5 bodu. Viz.: http://www.coen.wz.cz/

            • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

              mirecek1111     před měsícem 21.09.2018 11:37 |  
              0 0

              A četl si ty stránky vůbec, když sem davas odkaz? :D

              • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

                VanDel     před měsícem 21.09.2018 11:47 |  
                0 0

                Vídíš hned tu úvodní stránku ? Za co myslíš, že tam máme ten půl bod ??

                • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

                  mirecek1111     před měsícem 21.09.2018 11:59 |  
                  0 0

                  OK, beru žě máš pravdu. Já jsem vždycky vycházel z toho popisu co je o něco níže pod tou tabulkou, kde se píše, že na vypadnuté z předkol LM se nevztahuje žádná bonifikace. Ale možná je to myšleno tak, že nedostávají žádné bonusové body navíc, ale např. za uhradnou remízu ten půl bod dostanou. Tím lépe.

                  • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

                    VanDel     před měsícem 21.09.2018 12:04 |  
                    0 0

                    Ono je to krapét jinak. Ten 0,5 bod za tu remízu s Kyjevem se počítá jenom do národního koeficientu. Do klubového se počítají až pouze ty bonusové a uhrané body ted ve skupině EL. Takže do národního jsme po včerejšku, pokud se nepletu, uhráli 2,5 bodu a v klubovém máme 5 bodů.

                    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

                      mirecek1111     před měsícem 21.09.2018 12:12 |  
                      0 0

                      Ale já se bavil o klubovém. Takže za předkola skutečně body nemáme. A máme jen 2 body = ta včerejší výhra. Ty garantované tři body jsou jen v případě, že bychom neuhráli více jak ty tři body.

                      Vemte si minulý rok, máme 6 bodů, a to jsou dvě výhry nad Izraelci, tedy 4 body, a dvě remízy s Astanou a Villarealem, tedy 2 body, dohromady tedy 6 bodů. No ale my přece ještě např. zremizovli zápas s Apoelem v předkolech LM, podobně jako ted s Kyjevem, a půl bod nemáme. Takže za předkola LM skutečně žádné body do klubového koeficientu nejsou. Takže máme 2 body. Kdyby ty garantované 3 body byly na beton, tak musíme mít za minulý rok 9 bodů a ne 6.

                      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

                        VanDel     před měsícem 21.09.2018 12:21 |  
                        0 0

                        To vím žes ty mluvil o klubovém, to mě došlo hned jak jsem tam na těch stránkach porovnal ty letošní zisky. Každý jsme prostě mluvili o něčem jiném.
                        Jak jsem psal ten náš letošní klubový zisk 5 bodů, to je asi opravdu špatně, bude to tak jak píšeš. Ty bonusové tři body se odvíjí až od konečného zisku po odehrání skupiny.......

                  • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

                    kjandourek (admin)     před měsícem 21.09.2018 12:04 |  
                    0 0

                    Přesně tak - bonifikace rovná se bonus - Plzeň jenom za účast v základní skupině dostává čtyři bonusové body... týmy vypadnuvší v kvalifikaci nedostávají navíc nic, ale co si uhrají, to mají...

                    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

                      mirecek1111     před měsícem 21.09.2018 12:19 |  
                      0 0

                      Ale to co si uhrají v předkolech LM se počítá jen do národního koeficientu. Do koeficientu naší Slavie jsme za Kyjev nedostali nic, Stejně jako jsme nedostali nic minulý rok za remízu s Apoelem.

  63. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    daadyy     před měsícem 21.09.2018 10:07 |  
    5 2

    Bordeaux není měřítko.. ;)

  64. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    rfslavia     před měsícem 21.09.2018 10:22 |  
    0 0

    vcera vybornej vykon ve vsech radach, nas fotbal bavi, a to je nejhlavnejsi...

  65. super výkon

    Max1     před měsícem 21.09.2018 10:25 |  
    5 0

    tak k včerejšímu zápasu řeknu jedno....naprostá spokojenost, super výkon (hlavně do zadu) a ty drobné vady na kráse nebudu zmiňovat.....to je jak u ženský s tou malou pihou, která ji udělá zajímavější :-D

    • Re: Krátký sestřih

      daadyy     před měsícem 21.09.2018 10:34 |  
      0 0

      Já na stadionu taky myslel, že pálil Kúdela.

      • Re: Krátký sestřih

        Jachym     před měsícem 21.09.2018 10:37 |  
        0 0

        Já sice vidím spíše blbě, ale podle náběhu a střely jsem Hušbyho poznal...:-)

        • Re: Krátký sestřih

          mig52     před měsícem 21.09.2018 10:53 |  
          4 0

          Téměř vše bylo napsáno. Branka JZ8 úchvatná. Až budou odcházet ze Slavie Souček a Míša, tak bude v Edenu velké slzavé údolí, takové borce bude těžké nahradit a ještě těžší najít na fotbalovém trhu někoho, kdo je přiměřeně zastoupí. Traoré - pěkná trefa sportovního úseku, navíc univerzál, parádní posila. Jinak velký posun ve hře vidím v tom, že beci dokážou vykombinovat situace, kdy dříve řešili odkopáváním či nakopáváním, takže máme déle míč na kopačkách, zakládáme protiútoky, má to větší kvalitu. Jen bude nutností zkvalitnit poslední a předposlední přihrávky. Zazdíme dost akcí, které by byly gólové, někdy chybí pár cm. Pak budeme o další level lepší, nebezpečnější a hlavně produktivnější.

        • Re: Krátký sestřih

          martyni (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 11:42 |  
          0 0

          Jo, byla to Hušbyovka.. :) nebyla to první takova jeho strela po odrazenym mici, premejslim, v jakym zapase to bylo.. taky tesne vedle.. nebylo to proti Kyjevu?

      • Re: Krátký sestřih

        Sedrousek     před měsícem 21.09.2018 12:19 |  
        0 0

        Ja na stadionu myslel, ze to bude gol a nevsiml jsem si kdo to palil!

    • Re: Krátký sestřih

      kjandourek (admin)     před měsícem 21.09.2018 11:05 |  
      2 0

      Díky za upozornění - opraveno :-)

  66. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 10:49 |  
    11 0

    Dobré dopoledne přeji Vám všem.
    V první řadě bych chtěl poděkovat všem hráčům a trenérovi za to, že jak bojovali za Slávii.
    Hned poté chci poděkovat všem fandům V Edenu a Tribuně Sever velká poklona. Fandění moc pěkné a tentokrát na úrovni, bez rachejtlí a smradu. A na závěr děkuji i za moc pěkný potlesk Jardovi Plašilovi. To je to, co Slávii dělá Slávií. Ve chvíli kdy vítěz uzná kvality poraženého takovým způsobem jako slávisté včera v Edenu, pak naplňujeme myšlenku Slávie se vším všudy.
    A ještě chci poděkovat JZ8. To byla šupa pod klacek, až jsem si prostě "dřepl" na zadek.
    Teď musíme být obezřetní a jak říká "náš" :-) trenér Trpišovský, zápas s klokanem nás bude hodně bolet. Kéž by se nám někdo uzdravil.
    Tak jak to vidí někteří z Vás, taky bych místo Míny Stocha zkusil od začátku Balutu. Míno je v zajetí své vlastní snahy dát gól a ta jeho snaha má úplně kontraproduktivní vliv na jeho výkon. Potřeboval by si vyčistit trochu hlavu a nastupovat několikrát jen jako "žolík". Určitě by mu to pomohlo. Pokud to dobře pochopí, tak se určitě neurazí....
    Jinak tam nebylo nic špatně.
    Shodujeme se zde povětšinou v názoru, že v našem mužstvu běhá chlapec, který je v současné době asi nejlepším hráčem Fortuna ligy. Jsem moc rád a vážím si jeho charakteru, kdy se nechová jako v minulosti někteří jiní mladí chlapci, chce zatím bojovat za barvy červenobílé a hlavně, nehraje si na žádnou primadonu. Určitě ho fotbal bolí a má toho někdy plné zuby. Nebrečí, že ho někde píchá, nefňuká při tom a maká. Moc si toho kluka vážím a je to už dnes pro Slávii hráč, který bude mít vždy naše velké uznání. Tak Ti Tomáši držím palce.
    Doufám, že se nám někteří marodi už uzdraví a proti klokanovi pomůžou. Možná, že se mnou někteří nebudou souhlasit, ale Milan Škoda by mohl určitě pomoci a nebo možná ten náš chlapec Muris. Také bych asi více roztáčel Zeleného, protože v Jablonci hrál dobře. I když vlastně ve středu příští týden hrajeme MOL cup. Tak se tam můžou chlapci ukázat, jak jim to jde a jak moc si váží toho, že hrají za červenobílé barvy.
    Jsem rád, že jsem celý život slávista.
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Jachym     před měsícem 21.09.2018 11:05 |  
      3 0

      Sokrate, jen malá drobnost. Trpiš je náš bez uvozovek...:-)

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 12:51 |  
        1 1

        Ahojky Jáchyme. Já jsem se domníval, že když napíšu "náš" a dám tam k tomu smajlíka, tak se to jako zvýrazní....
        že je opravdu náš, víš. Třeba jsem to ale popletl. Každý dobrý úmysl bývá po zásluze potrestán.........:-).
        Sokrates55

  67. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    iwanowicz     před měsícem 21.09.2018 11:22 |  
    3 0

    Tak toto byl paradni zapas, muzstvo vyborne pripravene na soupere, byli jsme celou dobu lepsi tym a bereme zaslouzene 3 body. Par poznamek k hracum, cela obrana zahrala vyborne,. Ngadeu, to je pilir cele defensivy, kolem nej se toci hraci, kvalita jeho hry je ale porad skvela. Miluju, jak vystupuje proti souperum a odzbrojuje je klidne hned na pulce. Opet diky za Kudelu, po vypadnuti nasich opor Jugase a Deliho, ukazal, ze ma kvality i na EL. Zaloha slape, jen Stoch ted nema top formu, ale za nim ceka na sanci Baluta a brzy urcite dostane prostor.. Take je super, ze nas tahnou odchovanci, Soucek a Zmrhal, to musi tesit kazdeho slavistu. Do utoku bych si uprime pral nejakeho snipera, ktery bude sazet jeden gol za druhym, no Tecl ma ale neskutecnou fyzicku a dorazi neustale na obrance, pracuje pro tym, zatimco obranci fyzicky uvadaji, on jede jak masina, takze dobry.. Diky trenerum za to, jak pracuji s tymem. Jsem zvedavy na konfrontaci se Zenitem, tam se ukaze, jak jsme na tom se sancema na postup ze skupiny..

  68. Jak jsem to viděl já...

    Alky (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 11:59 |  
    3 10

    Přispěji taky svojí troškou do mlýna. Slavii jsem naživo viděl zase po roce, protože poháry jsou jediná soutěž, která mi časově a ekonomicky vychází (seženu do auta kamarády, se kterými těch celkem cca 350 km dám za rozumnou cenu a hlavně v čase, který dá každý i zdaleka). Budu úmyslně zejména kritizující, protože chvalozpěvů už je zde dost. Včerejší zápas velmi slušný, ale nikoliv skvělý (z hlediska výkonu, z hlediska atmosféry skvělý byl).
    Nejprve zhodnocení hráčů. Souček, Traoré a Ngadeu výborní. Ale teď podle mě nejhorší. Stoch, Bořil, Zmrhal. Vysvětlím. Stocha tu hůř hodnotí víc lidí, takže jen krátce. Snaha nestačí, navíc většinou si vybírá v rámci možností špatná řešení jednotlivých situací. Měl jen dva dobré momenty. V prvním poločase centr na asi 50 metrů z pozice levého beka na pozici pravého záložníka či útočníka (byla z toho tuším i příležitost) a přímák v druhé půli na Sukovu "tutovku". Ale snad všechno ostatní zadrbal.
    Bořil, tady budu asi ve sporu s většinou, ale nestíhá kvalitně bránit, chybí mu rychlost, nemá odhad při hře hlavou. Často (skoro stále) hraje rukama. Včera mu někdy v polovině prvního poločasu během několika minut útočník utekl tak, že v jednom případě mohla být písknutá i penalta, protože mu nestačil, chytal ho rukama nohama, a nakonec ho částečně podrazil (útočící hráč to ale chtěl ustát - respekt),, ale rozhodčí to vyhodnotil pro nás správně. Měl tam i pár dalších faulů, které sudí nechal, ale takhle to příště být nemusí, a pak může být problém.
    A Jarda? Dal naprosto skvělý gól, ale co dál? Další, daleko větší šanci zazdil. A jeho bránění mi přijde takové alibistické. Stoupne si napůl mezi dva hráče, ti si ho vykombinují a on volným krokem jde zpět. Když se sprintem s někým vrací, je to v pořádku, ale vyhodnotit správně, koho bránit v prostoru mu moc nejde. No a nakonec efektivita. Na jeden skvělý okamžik jich má 10 špatných.
    Ostatní zahráli zhruba dle možností. Jen hned zkraje se nedohodl Ngadeu s Kúdelou a mohl z toho být gólový brejk, nebýt špatného řešení útočníka soupeře.
    Celkově to dobré bylo (ať to nevypadá, že chci jen kritizovat), ale mrzí mě, že často situace překombinováváme, protože většina hráčů si nevěří 1 na 1 (krom Hušbauera a Ibru), a když už něco uděláme, efektivita je špatná. Včera jsme MĚLI vyhrát aspoň tři nula. Vstup do druhého poločasu taky nebyl zrovna ideální. Z fotbalu jsem odcházel šťastný, ale přesto jsem měl nyní potřebu napsat i negativa.
    A ještě dvě důležitá pozitiva. Potlesk pro Jardu Plašila. Takhle se chovají správní fanoušci ne fanatici.
    A taky žádný ohníčky, vůbec mi nechyběly.
    Už končím, je to dlouhé a většina se mnou souhlasit nebude, ale nerad bych, aby nezaznělo, že ne všechno bylo ideální.

    Přeji krásný víkend všem Slávistům!

    • Re: Jak jsem to viděl já...

      mig52     před měsícem 21.09.2018 12:29 |  
      1 0

      Alky, tak pokud bychom hráli pohár s Ústím či Zápy, tak by té chvály tolik asi nebylo, ale hráli jsme proti 6. celku fr. ligy a nic na tom nemění skutečnost, že nyní mají nějaké trable. Nemám problém souhlasit s Bořilovým nedůsledným bráněním. Sám jsem to zde uváděl a kupodivu těch palců dolů bylo méně, než jsem čekal. Dle mne si Bóřa nedostatečně v defenzivě hlídá svůj prostor, je hodně přilepený na levého stopera. Vím, že to trenéři vyžadují, ale on to přehání a často nestihne protihráče blokovat. A rovněž občasné fauly poblíž našeho vápna mne netěší především proto, že většina z nich je zbytečných. Na druhé straně nám Bořil nabízí kvalitní ofenzivu a občasný nepřesný centr mu odpouštím, má to přes nohu. Prostě po straně jezdí jako žiletka. Vím, že bek má především bránit, ale jak poodhalil JiT ze své kuchyně, vyžaduje komplexnost, tedy i nekompromisní podporu ofenzivy od krajních beků. Pokud by měl Bořil kvalitnější defenzivu, tak nehraje u nás , ale v Dortmundu či Arsenalu.

      • Re: Jak jsem to viděl já...

        donford     před měsícem 21.09.2018 13:18 |  
        1 0

        Tak nějak se s výlety Bořky dopředu počítá. A včera za něj zase několikrát zaskočil Míša. Právě proto, že dopředu věděl ...

    • Re: Jak jsem to viděl já...

      Edenjejenjeden     před měsícem 21.09.2018 12:33 |  
      4 0

      Nejsme Real,aby bylo vše dokonalé,a já vůbec bych se nedivil,kdyby z některých hráčů Bordeaux vyrostli časem hvězdy,zas tak špatný tým Girondins opravdu není,je to takový lepší průměr francouzské ligy.My jsme je přehráli taktikou,ale třeba rychlost,start na míč,zpracování,to mají Francouzi lepší.A samozřejmě,že tam byly chyby,hlavně druhý poločas byl slabší,ale oni vážně nejsou žádní nazdárkové,ten zápas nás stál spoustu sil,a když ti hráči jsou na laktátu,pak to někdy vypadá,že jsou na hřišti poprvé

      • Re: Jak jsem to viděl já...

        donford     před měsícem 21.09.2018 13:15 |  
        7 0

        Souhlasím s Edenem. Uvědomme si, že Bordeaux skončio v lize jako šesté. V zemi současných mistrů světa!! A že jejich fotbalové podhoubí je velice rozsáhlé a má veliké úspěchy. Tam se rodí hvězdy každý rok. A plno takových nadějných a perfektních hráčů má i Bordeaux. I tam byl mezi nimi objeven Lizarazu, Dugarry a Zidane. A my jsme jim dovolili jen jednu ránu na branku, a to až v 87. minutě. Stejně jako Plzni. A tam si jejich Krmelec nevystřelil ani jednou! Co na tom, že jsme dali jen jednu branku. A další 2-3 dát mohli. Dáme je příště. Důležité je poznání, že i s takovým klubem jsme naší hrou nejen rovnocení, že jsme i lepší. To jsou zápasy, jaké v naší lize hrát nebudeme a nemůžeme. Proto ať je jich co nejvíc. Vsadil bych se, že právě zkušenosti s Kyjevem a také loňské zápasy nám k tomuto vítězství moc pomohli. Úžasná hráčská disciplina, dodržování taktiky a spravedlivé vydání se až na dno sil (až po křeče) ukázaly, jak moc je nutno se obětovat, aby se došlo co nejvíc k vrcholu. Proto ani příští zápas v Petrohradě není předem ztracený. Třeba nedopadne, ale my diváci, fandové si budeme jistí, že kluci pro dobrý výsledek udělají úplně všechno. Už vědí bezpečně jak.

        • Re: Jak jsem to viděl já...

          Alky (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 14:15 |  
          2 4

          Aspoň jsem tu nebyl ukamenován, jako někteří, co ať napíšou cokoliv, dostanou to sežrat vždy. Jinak já to nevidím tak, že jsme přehráli 6. celek fr. ligy, ale předposlední celek tamní ligy. Souhlasím, že tam mají pár hráčů, o kterých asi ještě uslyšíme (třeba zrovna ten útočník co hrál na Bořila - Kalu?), ale aktuálně na tom nejsou dobře. Včera to bylo vidět velmi zřetelně. Mimochodem, papírově je jejich kádr asi 5x dražší. Proč ale žádné české mužstvo nedokáže hrát kvalitní technický fotbal, když to dokáží i týmy z horších evr. lig? U nás se, když to přeženu, akorát běhá, strká, tahá a prasí. Ale abych viděl 3-4 přihrávky po zemi, v pohybu, přesně na hráče a z první, to ne. A nemusí to být nutně v šestnáctce, ale ani na půlce. To se to hraje 3x přes brankáře jak na kolovrátku. Podívejte se třeba na nároďák Islandu, nebo kohokoliv z Balkánu. Ti jsou na tom s technikou lépe snad všichni. Ať mi nikdo nenamlouvá, že hráč, který 5 týdně trénuje, 1-2x hraje zápas, není tohodle schopen? Tam bude hlavní chyba v přístupu a složení tréninků. Ale jinak máte vesměs pravdu. Bylo to celkově velmi dobré.

          • Re: Jak jsem to viděl já...

            donford     před měsícem 21.09.2018 14:26 |  
            3 0

            V minulém ročníku skončili šestí. Teď mají pomalejší rozjezd, nabrali nové hráče, mají potíže s trenérem, ale například v posledním kole dal jejich útok 3 branky (a obrana 3 dostala), takže útočný potenciál tam je. Jistě, zajíci se počítají až po honu. Ale už jen to, jak píše Alky, že i tak je jejich kádr 5x dražší než náš, cosi o kvalitě (v poměru k nám) také svědčí. Takže dle mého spíš půjdou tabulkou nahoru.

    • Re: Jak jsem to viděl já...

      donford     před měsícem 21.09.2018 13:21 |  
      3 0

      Zase na druhou stranu dle mého, Zmrhal se vracel a bránil daleko líp než Frydrych. Také je rychlejší. A protože to hrál opravdu poctivě, tak už ke konci nemohl a střídal.

  69. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Kzlo     před měsícem 21.09.2018 12:01 |  
    9 0

    Co se mne týče tak jediná kaňka byl pokřik UEFA Mafia. Alespon že zbytek stadionu to ocenil pískotem což zaskočilo i speakra. A to že to hlavní představitelé kotle ještě obhajují na Twitteru už vůbec nechápu.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Jachym     před měsícem 21.09.2018 12:06 |  
      5 0

      Nicméně ještě mnohem horší než ten pokřik je to, že za trest vymáhá UEFA Mafia miliónové částky...:-)

      • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

        Merlinus (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 12:37 |  
        12 0

        To sice je, ale tím hulákáním UEFA mafia na stadionu s tím VŮBEC, VŮBEC, VŮBEC, VŮBEC, VŮBEC a pro ty nechápavé ještě jednou OPRAVDU VŮBEC nic nezměníš, akorát Slavii zase "okradeš" o tisíce eur.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Merlinus (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 12:35 |  
      4 0

      Tak ono nás, nebojím se říct většina, pískala i na Tribuně Sever, taky toho ty křiklouni rychle nechali. Už se to tady rozebíralo asi 100krát, že řvát to přímo na zápase je totální demence a vůbec ničemu to neprospěje, akorát té mafii pošleme další peníze a pak zavřou hřiště pro diváky. Ale někteří si prostě pokoj nedají a musí to řvát. Je asi 100 jiných způsobů, jak na to upozornit nebo se snažit proti tomu něco dělat, ale řvát to na fotbale, když za to prostě -ať se nám to líbí nebo ne- jsou obrovské pokuty je kreténismus. Jen malá poznámka, minulý týden jsem mluvil s kamarádem co má kluka v žácích na Slavii a vyprávěl mi, že byli na nějakém víkendovém turnaji v Holandsku a že to byla velký zkušenost a škola pro ty kluky. Ale, že si museli prakticky všechno platit a že to byla docela pálka a že to není lehké ty peníze pořád shánět. Tak jsem si hned vzpomněl kolik takových turnajů by se dalo zaplatit z pokut za pokřik Uefa Mafia...

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Merlinus (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 12:41 |  
      11 0

      A podobně ještě k tomu dementovi, co tam v druhé půli hodil kelímek na hřiště směrem k rozhodčímu. Takoví dementi by se měli pomocí kamer identifikovat a dostat k vymáhání ty pokuty a na rok-dva zákaz na stadion. Pak by si to každý rozmyslel. Jsem ale rád, že tam na něj spoustu lidí pořádně vystarovalo ať se na to vysere. Podobně jako s tím pokřikem UEFA Mafia. Je potřeba se prostě nebát ozvat a těmhle lidem pořádně ukázat, že tohle ne.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Merlinus (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 13:06 |  
      9 0

      Tvrdík na twitteru: "Pri pohledu do tvari hracu po zapase jsem videl, ze davaji do hry srdce a jedou na doraz. Podobne jako fanousci na TS. Vzajemne se potrebujeme. Chci Vas poprosit, nevhazujte predmety na travnik a zdrzte se vsech aktivit vedoucich k moznemu preruseni zapasu. Nechceme zavreni TS!"

      Jen připomenu a upřímně se toho děsím, že v české lize máme čtyři nejbližší zápasy podmínečně uzavřenou TS. Takže jestli někdo bude házet cokoliv na hřiště, odpalovat dýmovnice, apod. tak ať vyzývám klub, ať pomocí kamerového systému zařídí, aby se takový člověk už na Slavii nikdy nepodíval.

  70. ...

    Fačín     před měsícem 21.09.2018 12:50 |  
    1 8

    Skvělý včerejší zápas. Moc jsem se bavil. Naprosto prvotřídní středová trojice Souček, Hušbauer, Traoré. Vynikající i levá strana Zmrhal-Bořil, naopak pravá strana nic moc, Stoch je opravdu pomalý a Coufalovi se příliš nedařilo, naštěstí nás to nic nestálo. No a až budeme hrát i s nějakými útočníky, tak to bude snad ještě lepší a budeme dávat víc gólů. Protože Tecl byl včera opět klasický koncový hráč, kolik akcí zase zazdil svojí nešikovností, to je nevídané.

    Jinak plus pro Tribunu Sever za to, že to zvládla bez pyra, s povedeným choreem. Plus všem fanouškům za sportovní potlesk pro Plašila (to se hned pozná, když někdo v minulosti nenastupoval za spartu) a velký plus pro rozhodčího. Takhle bych si představoval výkon sudího i u nás v lize, ale nejsem bláhový...

    • Re: ...

      Edenjejenjeden     před měsícem 21.09.2018 13:00 |  
      4 0

      Opět ti budu oponovat,Coufalovi se včera dařilo,a co se týče Tecla,tam částečně souhlas,včera to nebyl úplně jeho zápas,ale za to jak dokázal celý zápas odjezdit,napadat soupeřovi obránce,a vykoledovat si na sebe tolik faulů,si snad ani od tebe takové příkré hodnocení nezaslouží.Ale doufám,že v říjnu už těch útočníků budeme mít k dispozici víc...

      • Re: ...

        mig52     před měsícem 21.09.2018 13:07 |  
        3 0

        Pánové, tak to je bomba. JZ8 se při hodnocení svého gólu v šotu USMÍVAL !!!! :-)

      • Re: ...

        Fačín     před měsícem 21.09.2018 13:23 |  
        1 7

        Rozhodně nechci ubírat Teclovi snahu. Ale popravdě to považuji za elementární projev fotbalisty, že bude bojovat a dřít, obzvlášť v pohárech. Ale u něj jsou zoufale vidět ty nedostatky, především slabost v soubojích, kdy je pravidelně prohrává. A vůbec nestřílí, nepamatuji snad žádnou jeho střelu z dálky. No a s produktivitou to také není bůhvíjaké.

        • Re: ...

          Rooney     před měsícem 22.09.2018 11:23 |  
          3 0

          1. utocnika na hristi nemane proto, aby strilel z dalky. Od toho tam ma kolem sebe 5 zalozniku, protoze kridla nam zpravidla hrajou beci.
          2. Tecl rozhodne pravidelne neprohrava osobni souboje. Ano, logicky v nich neni tak silny jako Skoda, ale uz jen to, ze na nej v zapase bylo asi 5 faulu okolo vapna soupere o necem svedci.
          3. Pokud by takovou snahu a usili, jakou ma Tecl, davali do zapasu ostatni utocnici v lize tak ver, ze by ta nase liga byla hned pohlednejsi.
          4. Ano, produktivita by u nej mohla byt vyssi, s tim jedinym souhlasim, ale nadruhou stranu on diky svemu pohybu dokaze na sebe navazovat hrace a tim otevira prostory pro ostatni.

          Zaver? Ano, pokud chceme stoupat stale vys a atakovat pristi sezonu LM, bude to chtit utocnika evropskeho kalibru (pro me by to treba mohl byt Olayinka, ale uvidime az bude hrat), ale pro soucasnou Slavii je Tecl nejen dostacujici, ale i velmi platby hrac.

  71. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    travel (přítel SN)     před měsícem 21.09.2018 13:29 |  
    3 0

    Tak jsme se synem nemohli, samozřejmě ,na včerejším utkání chybět. Za sebe musím říci,že se mi naše hra hodně líbí a je vidět ,jak všichni hráči vědí,co mají hrát a to jak směrem dopředu,tak při bránění.Mám velkou radost ze zaslouženého vítězství,které mohlo být i vyšší a Jardův gol byl výstavní a jistě několikrát obletěl celou fotbalovou Evropu.Hráče nebudu jednotlivě hodnotit,protože všichni hráli naplno po celé utkání a nic nevypustili i když je pravda,že někomu se dařilo více a někomu méně.Myslím si,že obecenstvo bylo výborné a to nejen TS,jen těch diváků mělo být více,než 16,5 tisíc.Ocenit musím rozhodčího,už dlouho jsem neviděl rozhodčí,tak dobře vést utkání a to nemyslím jen naší ligu.
    Už se těším na neděli,jsem zvědav na sestavu,protože někteří hráči by si zřejmě potřebovali oddychnout a 2 dny jsou málo.Ať už nastoupíme s některými změnami v sestavě,tak bychom měli Bohemku s jistotou porazit.Takže v neděli v Edenu na viděnou!

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      Papol     před měsícem 21.09.2018 21:50 |  
      0 1

      Ale to si všichni můžeme přečíst, proč to dávat do novin?

  72. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    carevitchando     před měsícem 21.09.2018 18:08 |  
    4 0

    Do EL jsme vstoupili vítězně a sebevědomě. Kdybych napsal, že šlo o památný zápas, tak bych asi přeháněl, ale každopádně šlo ze strany Slavie o ukázněný, soustředěný a bojovný výkon. Když si za pár let na tento duel vzpomenu (že by přeci jen památný duel?), tak první, co se mi vybaví, bude nechytatelná pumelice Zmrhala. Tento hráč mě nepřestává překvapovat. Vždy, když nad ním pomyslně zvedám varovný prst, dá velmi důležitý gól. Jako včera, nebo v derby. Všichni vyzdvihují při této akci Hušbauera a má na gólu lví podíl, ale vše začalo u kolmice od Kúdely. Pozitivní je i to, že fanoušci se nenechali vyprovokovat a UEFA nám, zatím, nemůže zavřít hřiště. Jedno malé minus však přeci jen mám, moc se mi nelíbil Stoch. Jeho rohy a trestňáky byly slaboučké a očekával bych nadstavbu od tohoto hráče.

    • Re: Slavia - Bordeaux 1:0

      donford     před měsícem 22.09.2018 11:19 |  
      1 0

      U každého hráče se vyskytují sinusoidy ve výkonu. Má ji i Zmrhal, Škoda a má ji i Hušbauer. Takže taky Stoch. Jeho jaro bylo vynikající, a tak věřím, že i on se zase brzy "najde". Víme všichni, čeho fotbalového je schopen. A rozhodně na hřišti pořád dře. Nikdo ho nezatracuje, držíme mu palce a je vidět, že i Trpiš mu dává důvěru. Někdy to je jen o jediném gólu ze hry. Nakonec i při své současné neformě dal důležitou desítku Plzni. Ta se taky počítá.

  73. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    Eskaes     před měsícem 21.09.2018 22:40 |  
    0 0

    Ibra!

  74. Re: Slavia - Bordeaux 1:0

    A.Lima     před měsícem 22.09.2018 09:48 |  
    1 0

    Trošku se zpožděním :) Ale přece :)

    Tento zápas jsem si vychutnal od první do poslední minuty... na Hřišti jsme byli jen my .... Docela mě zarazilo,že Bordeaux bylo tak "slabé". Taky mě zarazila jedna věc a to ta, že jejich hráče Cornelius nenastoupil od první minuty, docela jsem si říkal proč.. Ale jejich problém :)

    Unás bych pochválil všechny... přiznám se, jsem spíše kritik Zmrhalových výkonů, ale tento zápas byl z jeho strany famozní, neustále se nabízel střílel přihrával, byl neúnavný bojovník v našich řadách a doufám, že bude pokračovat v těchto výkonech i nadále :) Co se týče Suka, tak není co napsat navíc, prostě až na jednu akci a to před koncem začal kličkovat mezi 4-ma protivníkama tak byl jeho výkon Excelentní... Chápu, že se lidem moc nelíbil výkon Stocha, ale třeba jeho standartka, kdyby skončila golem, myslím si,že by mu to pomoholo, snad ho trener podrží a dá gola co nejdříve a bude to Míňo z jara :)


    Každopádně děkuji Slavisti.. Tohle byl náš den náš zápas ! Už se těším na ligu, až znova vyběhneme na hřiště

    Forza Slavia

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen