Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 1. kolo

Slavia vykročila za obhajobou titulu vydřenou výhrou ve Zlíně. Zvláště úvod zápasu přečkali sešívaní bez obdržené branky jen s velkou dávkou štěstí.

Vstup do soutěže měli červenobílí takřka hororový. Zlín na náš tým vletěl a během tří minut si hned připsal dvě dobré šance, přičemž ta Fantišova byla stoprocentní. Úvodní tlak se sice lehce otupil, domácí byli ale nadále lepší. Po obrovské chybě Součka jsme mohli děkovat jen včasnému návratu Kúdely a zejména opět nešikovnosti Fantiše, který zaváhal před prázdnou bránou, když ještě předtím volil kličku v situaci dva na brankáře. Slavia se sice osmělila a také zahrozila šancemi Zmrhala a Olayinky, celkově to ale bylo hodně málo. Poločasové skóre 0:0 se pro nás dalo považovat za malou výhru, když nás podržel brankář Kolář.

Druhý poločas už byl naštěstí o něčem úplně jiném. Slávisté se uklidnili a výrazně přidali. K dobru jim hrálo i to, že domácím po zběsilém úvodu viditelně došla šťáva. Celé druhé dějství se tak v podstatě odehrávalo na polovině Zlína. Slavia se svou převahou naštěstí naložila lépe než domácí a dokázala ji přetavit v branku, když se v 70. minutě po několika šťastných odrazech pohotově trefil Hušbauer. O vedení jsme se ale strachovali do samotného závěru, protože dobré šance neproměnili znovu Zmrhal i střídající Král. V nastaveném čase jsme pak měli i trochu štěstí, když jsme na poslední chvíli zblokovali nebezpečnou střelu. Nakonec tak jde o dobrý vstup do soutěže, i když tomu katastrofální vstup do zápasu vůbec nenasvědčoval.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - V první půli nás několika dobrými zákroky podržel. První střelu Džafiče sice nekryl úplně jistě, pak se ale vytáhl proti gólovkám Fantiše a Poznara (tam se poté pískal ofsajd, i tak to ale byl velmi dobrý zákrok). Následně si poradil i s nepříjemnou střelou z úhlu. Co se týče chytání, tak to pro mě byl výkon na osmičku. Nakonec ale dávám "jen" lepší sedmičku kvůli třem nezdařilým výkopům, které znamenaly brejk do otevřené obrany (naštěstí vše bylo zpacifikováno v zárodku). Když se nepovede odkop a míč skončí v autu, tak to není žádná tragédie, takto to ale bylo nebezpečné.

Vladimír Coufal - 5 - Ze začátku zápasu nevěděl, kam dřív skočit. Postupem času nabral stejně jako celý tým na jistotě. Ve druhé půli si velmi dobře naběhl na přetažený centr a střílel z voleje o kus mimo. Kdyby to vyšlo, tak by to byl ukázkový gól ala totální fotbal. Určitě ale má ve svém výkonu ještě značnou rezervu. Přeci jenom to byl spíš "jarní" Coufal, kdy měl (i vlivem zranění) slabší formu než minulý podzim.

Ondřej Kúdela - 6 - Hned v úvodu zaspal a podskočil míč, z čehož byla tutovka Fantiše. Od té doby ale zabral a držel naši obranu. Pohotově odklidil míč po vyražené střele, zaskvěl se pak skvělým obranným zákrokem proti Fantišovi před prázdnou brankou. Ve zbytku zápasu působil jistým dojmem a patřil k našim nejlepším hráčům. Lepší šestka.

David Hovorka - 5 - Start do prvního ostrého zápasu v sešívaném měl hodně nevydařený. S Poznarem si nevěděl rady a prohrával jeden hlavičkový souboj za druhým. Po velmi slabé první půli se ale zvedl a druhý poločas odehrál takřka bezchybně. Výborně četl hru, předskakoval protihráče, kteří se tak ani nebyli schopni dostat do soubojů, a přispěl tím tak k naší územní převaze. Za první poločas trojka, za druhý sedmička, dohromady průměrné hodnocení.

Jan Bořil - 5 - V úvodní pasáži to naší levé straně moc nešlo. Bořilovi třeba utekl Džafič po snadném prodloužení Poznara (což byla první chyba obrany, konkrétně Hovorky). Bóřa ale postupem času přidal a nakonec neodehrál špatný zápas.

Peter Olayinka - 3 - Na jaře měla jeho výkonnost spíše sestupnou tendenci a včera nový ročník Peter začal doslova bídně. Sice se snažil, ale míče mu strašně odskakovaly a v obranné činnosti pak přemíra jeho snahy znamenala zbytečné fauly, jako tomu bylo třeba v nastaveném čase. Snad jediným pozitivním momentem byl jeho náběh do zakončení po centru Součka. Není se co divit, že byl po poločase stažen.

Tomáš Souček - 4 - Ačkoliv umí zahrát mnohem lépe, což pravidelně předváděl celou minulou sezonu, tak i tak měl pro naši hru Tomáš význam. Snažil se dozadu, několik dobrých věcí měl i dopředu, viz centr na Olayinku z první půle nebo jeho důraz před rozhodující trefou. Známku mu ale sráží velká minela, když v nepříliš obtížné situaci zkaženou malou domů vyslal dva hráče Zlína vstříc Kolářovi. Tam se mohl lámat zápas...

Ibrahim Traoré - 6 - Nezačal nijak zvlášť dobře. Práce s míčem mu až příliš trvala a několik balonů tak ztratil. Postupně ale přidal a nakonec patřil ve hře k naším nejplatnějším hráčům. Dokázal zabrat dozadu a stejně tak zklidnil naši rozehrávku. Výbornou hlavičkou po standardce navíc málem vstřelil branku. Skvělá byla situace ze druhé půle, když zvládl s elegancí vykličkovat z obležení tří protihráčů.

Josef Hušbauer - 7 - Hráčem zápasu pro mne sice byl Kolář, v poli ale nejvíce vynikl Hušbauer. První půle nebyla ani z jeho strany nic extra, alespoň se ale snažil řešit věci fotbalově. Ve druhé půli jeho výkon vyrostl. Součkovi se tentokrát až tak nedařilo, takže naše útočné snažení dirigoval právě Pepa, který nakonec i zápas rozhodl pohotovou trefou. Naznačil tak, že pro Slavii nadále může mít důležitý (a v některých zápasech třeba i klíčový) význam.

Jaromír Zmrhal - 4 - Křídlům se zápas ve Zlíně nepodařil a absence Masopusta byla citelnější, než bychom si přáli. Zmrhal sice předvedl několik výborných náběhů, co je to ale platné, když všechny tři dobré šance zazdil špatným zakončením. Hlavně druhá situace po autu Van Burena byla tristní, když napálil brankáře přímo doprostřed břicha. Bezchybné to od Jaromíra tentokrát nebylo ani směrem dozadu. Slabší čtyřka plus varování - musí výrazně přidat, jinak do základu nepatří.

Mick van Buren - 4 - S nadsázkou řečeno: znovu "přihřál polívčičku zlým jazykům (mezi které se počítám i já)", kteří tvrdí, že když nastoupí od začátku, tak je poloviční. Tým mu to sice neusnadnil, stejně tak to ale Van Buren neusnadnil týmu, když ztrácel míče hlavně kvůli slabšímu prvnímu doteku. To vyniklo zvláště v situaci ve druhé půli, kdy byl v dobré šanci sám ve vápně, ale než si zpracoval míč, tak byl pokrytý a místo gólové střely začal kličkovat směrem z vápna. Nejlepší včerejší Mickovou akcí tak bylo pohotové vhazování, kterým vyslal do šance Zmrhala. Takový výkon ale na základ nemůže stačit, zvlášť když se v dobrém světle představil Júsuf.

Petr Ševčík - 6 - Nedá se říci, že by výrazněji zazářil, naši hru ale svým klidem na kopačkách jednoznačně pozvedl. Neztrácel míče a dobře kombinoval, částečně důrazem pomohl i k první brance. Řekl si o více prostoru.

Júsuf Hilál - 6 - V prvním startu za Slavii se předvedl v dobrém světle. Makal a navíc přidal i nadstavbu v podobě kvality. Ať už nohama nebo hlavou, situace pravidelně řešil dobře a ve prospěch Slavie. Pokud ještě se zlepšenou kondicí získá větší drajv, tak se máme na co těšit!

Alex Král není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

1. kolo - Pondělí 15. 07. 2019 18:00

Fortuna liga, 2019/2020
0 - 1
0 - 0
FC Zlín
FC Zlín

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

70. Josef Hušbauer

Komentáře (137)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    o-cab     před 5 lety 16.07.2019 16:49 |  
    7 3

    vcerejsek urcite nebylo vubec jednoduche hodnotit nicmene velice dobre sepsano. za sebe jenom +1 jak Kolarovi tak Kudelovi, bez nich bychom odjizdeli s trojkou - ty jejich momenty byly naprostym zakladem uspechu a je nutno je hodnotit v tomto kontextu. kdyby dal Husbauer tri goly tak taky nedostane pouze 7.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Boo_SKS     před 5 lety 16.07.2019 17:11 |  
      7 4

      Kolářovi víc určitě ne. Pokud Součkovi snižujeme známku za chybu, která nakonec nevedla ke gólu, tak u Koláře zkrátka musíme reflektovat hned 3 strašně pokažené odkopy (byť byl pod tlakem), které byly nízké, krátké a hlavně doprostřed hřiště na zcela volného protihráče, který mohl postupovat do zcela otevřené obrany. Zkrátka taková ta jeho klasika, kterou předvádí alespoň jednou za zápas, ale až na odvetu se Sevillou (byť tam to bylo až po následujícím rohu, protože někdo výtečně zblokoval tu střelu směřující do brány) to nikdo nepotrestal.

      Pokud by Zlín měl víc kvality, tak z těch třech akcí šel do velkých šancí a pravděpodobně dal nějaký gól. Na tomhle musí Ondra hrozně zapracovat, protože jak nakrátko má tu kopací techniku excelentní a ty narážečky z první zvládá s přehledem, tak tyhle delší odkopy pod tlakem opakovaně a dlouhodobě moc nezvládá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        slavanda     před 5 lety 16.07.2019 17:47 |  
        10 8

        Kolářovi bych dal výjimečně taky o bod víc, ty špatné odkopy měl vysloveně po tom, co ho dostali pod tlak ti naši výborní stopeři s výbornou rozehrávkou, co mají výbornou výstavbu hry odzadu :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          fps     před 5 lety 17.07.2019 13:43 |  
          1 5

          jojo, za mě nejlepší výkon za tu dobu co je Kolář u nás, hodně nás v první půli podržel, mohlo to být v pohodě 0:5 po půli díky těm dvěma zoufalcům na stoperu, těm bych já dal v hodnocení 0, hodnocení 6 a 5 je dle mě úplně mimo

  2. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 17:07 |  
    24 7

    aby měl Tomáš Souček horší známku než Hovorka, tak to potěš pánbůh teda... :-/

    Souček udělal jednu chybu, Hovorka chyb několik, k tomu x prohraných osobních soubojů a hlav... to že v první půli hořící obraně, velmi vypomohl v půli druhý k utlumení převahy Zlína právě Tomáš Souček, kterej od poločasu hrál téměř třetího stopera, aby jim pomohl eliminovat Poznara, s kterým si nevěděli rady, to autorovi bohužel zřejmě uniklo...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      gazza     před 5 lety 16.07.2019 17:35 |  
      6 9

      Soucka mam rad .ale vcera to nebylo jen o jedne chybe .Mel tam daleko vice zkazenych micu a podle me vcera horsi jeste jako Hovorka

  3. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 17:08 |  
    5 3

    Nová sezóna a podle mě opět skvělé hodnocení. Jenom si od včerejška říkám, co s tím Olayinkou. Jinak Hovorka celkově opravdu nepropadl. Já ale doufám, že za Ngadeua přivedeme náhradu, třeba také za 16 mega, nebo kolik stál on. Nebrečím nad ním, takových stoperů běhá, jen ho najít.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    gazza     před 5 lety 16.07.2019 17:32 |  
    2 5

    Takze Miska nam take utekl , V Belgii tam bude mezi svymi .Mluvi se tam hodne francouzsky a je tam hodne cernochu .S timhle stavem ,ale melo vedeni pocitat ,Tvrdik si myslel ,ze jsou to srdcari ?To jiz dnes prakticky az na male vyjimky neexistuje. Bude to tezke hrat bez tech dvou vezi a take bez utoku .,ale ja verim ze to zvladnem Takze priste dame Teplice a jede se dal.SKS

  5. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Travinho     před 5 lety 16.07.2019 17:32 |  
    12 5

    U Hovorky by šlo ještě zmínit, že u šance Fantiše si jej měl hlídat on. Ač teda primární chyba šla za Kúdelou. Taky u nebezpečné střely na Koláře po jedné z šancí, to byl on, kdo blbě odkopl míč. Pak se ale zvedl. Naopak ke Zmrhalovi jsou podle mého zbytečně přísný, když třeba v první šanci řešil vcelku solidní řešení a ještě našel výborný centrem na zadní tyči Coufala. Hlavně v první půli byl jeden z mála našich hráčů, kteří byli viditelní. Asi bych jejich známky s Hovorkou prohodil.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    pehacko     před 5 lety 16.07.2019 17:36 |  
    16 11

    prohodit znamku soucka a hovorky a nemam s hodnocenim zadny problem. to “kladne” hovorkovo hodnoceni za druhy polocas je prace soucka, ktery musel hlavickovat a vyhravat souboje za nej... suk udelal jednu minelu a hovorka prohral asi dvacet souboju.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      JS (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 17:46 |  
      16 8

      Jj Suk to odnesl pro dobrotu na žebrotu.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Faris (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 18:03 |  
    9 2

    Hodnocení Sportu pro Hovorku:
    Známka Sportu 6 (dobrý)

    Ačkoliv se úplně nevyvaroval chyby, dokázal podat ve svém prvním soutěžním utkání za Slavii sebevědomý výkon. Dobře předskakoval, dovolil si kličku, rozehrával.

    A je po problému, stoper jak víno:-)
    Já myslím, že je potřeba trochu zachovat odstup, možná do toho dáváme těžké emoce. A ta bolest, co máme, potom negativně ovlivňuje i vnímání. Pokud zvládneme Teplice, což musíme, tak věřím v dobrou sezonu. Asi už nebude jízda do ČF evropské ligy, ale jaro bych rád zase zažil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      donford     před 5 lety 16.07.2019 18:14 |  
      9 4

      Spíš je k zamyšlení:
      Buren 4
      Olayinka - 3
      Zmrhal - 4
      Čili ti dopředu dost podprůměr. A ti co je nahradili, byli bodově lepší. A tady si myslím, že Trpiš měl dopředu dost odhadnout se znalostí každodenních tréninků, jak na tom který hráč je. K mému překvapení neodhadl, ale pak střídáním zachránil, co se dalo.
      Hovorka zřejmě za velikou obětavost, vedoucí až ke sebezničení (zranění) dostal 5, ale Poznar s ním cvičil až moc. A nelítostně. Pro ligu je H. průměr, ale co pro LM či EL? Pořád si myslím, že potřebujeme na stopera jednoho rychlého a vysokého bijce, tvrďocha.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Travinho     před 5 lety 16.07.2019 19:26 |  
        5 2

        Ale to přeci závisí na spoustě faktorů.
        - Soupeř neměl ve druhé půli tolik sil.
        - V první půli se chytil jednou akcí a nabral sebevědomí.
        - My naopak po šancích soupeře znervózněli, načež to nešlo celému našemu týmu, s čímž se svezli i daní jednotlivci.
        - A dalo by se pokračovat. Nikdo nemůže s jistotou říct, že sestava z druhé půle by takhle hrála už od začátku. Nebo snad Traoré vystřídal Traorého nebo Hovorka Hovorku? Porotože i jejich výkony šly v druhé půli prudce nahoru.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          donford     před 5 lety 16.07.2019 21:03 |  
          4 2

          Máme ten nejnabitější kádr v lize. I proti Zlínu. Myslím proto, že na znervóznění jaksi nemáme příliš právo. Traoré hrál docela dobře už od začátku. A Poznar přehrával Hovorku svou výškou bohužel i v 2. půli, i když se snad Hovorka přece jen po půli zápasu uklidnil. Ovšem dle mého Poznar i Fantiš jsou průměrní ligoví útočníci. I v naší lize jsou lepší. Síly znatelně docházely Zlínu počítám tak od 70. minuty. Byť nás na konci zápasu ještě sevřeli. Známky útočících jsem opsal od hodnotícího. Vyjadřují celkově podprůměr. Ano, Trpiš střídáním určitě útok posílil. Podotýkám, že Olayinka nehrál dobře ani v přípravě. I když se snaží na hřišti nechat vše. Počítám, že proti Teplicím to bude lepší. Nejsou tak dobré doma jako Zlín. Nemají takovou podporu diváků a v útoku jsou dle mého také slabší Zlína. Chápu, že první zápas je vždycky o poměření sil s ostatní ligou, o jakémsi stanovení mantinelů, a o úspěšném nástupu vůbec. Vyhráli jsme venku s neoblíbeným soupeřem, který se pod Csaplárem ještě o něco zlepšil, takže jsem rád, že to je za námi. Jistě nejvíc si z toho vzali trenéři. Trnava a Žižkov byli jen tréninkovými soupeři.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Travinho     před 5 lety 16.07.2019 23:56 |  
            2 5

            - Znervóznět může každý i Barcelona, kór v prvním ligovém kole.
            - Poznar je sice průměrný ligový útočník, ale ve fyzických soubojích patři k absolutní špičce.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Slawek     před 5 lety 17.07.2019 13:38 |  
            3 0

            Toho neoblíbeného soupeře nám přisoudili novináři a to podle jarního zápasu, neboť si zoufale přáli jeho zopakování. Ale jaksi a všichni zapomněli dodat, že neoblíbeného soupeře jsme z 29 zápasů 22 x porazili a většinou s naprostým přehledem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Thane (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 08:23 |  
            0 1

            Ja bych jenom rek ze problemy s vysokyma utocnikama mel i Ngadeu. Nehorel ale v nekterejch teech zapasech problemy mel. Mozna to jenom vyniklo diky jeho obvykle dominanci ale i tak.
            K tomu co se tyce Hovorky tak se mi nelibil ale nevim do jake miry je to tim ze od nej cekam ze ty souboje bude prohravat. Kolikrat jsem videl prohranej souboj a rikam si no jo Hovorka..a on to byl Kudela nebo Boril..

  8. Hovorka

    Cross     před 5 lety 16.07.2019 18:07 |  
    12 16

    Včera jsme neviděli celkem
    nic novèho. Zmrhal střílel do brankáře, kdyby ho chtel trefit, věřím, ze by gól dal. Hovorka ukázal, ze jeho výkony ve Spartě nebyly nàhodné, jeho údajný špičkový výskok byl jemu i mužstvu k
    ničemu. Koláŕ odkopàval půl metru nad terènem - to se nedá naučit ten balon zvednout? Dále: reprezentant Král nenî v základu, ikdyz pràvě svým důrazem by na Zlín odzacatku urcite platil. Celkově: Hušby byl na osmičku, Hovorka na čtyřku, se zbytkem hodnocení by se dalo souhlasit. Ale nikdo by se nemohl divit, kdybychom vcera prohrali dva jedna, s touhle obranou a útokem Liga mistrû je iluzí. Pořàd se tváříme, ze nàs Transfermarkt podhodnocuje. Možná jo, ale ne o tolik.

    • Re: Hovorka

      JS (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 18:23 |  
      3 15

      Ha! To je skvělý nápad. Zmrhalovi by to měl někdo poradit. Ať se při zakončování soustředí na trefování brankáře. To bude mít hned bilanci 15+ gólů za sezonu.

      • Re: Hovorka

        lassiter     před 5 lety 16.07.2019 23:08 |  
        3 0

        Hele fakt máš na víc.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    gazza     před 5 lety 16.07.2019 18:14 |  
    15 3

    Ja si nemohu pomoct ,ale me se libil Traore a ne poprve .Prakticky v kazdem zapase ve kterem nastoupi zahraje dobre az vyborne .

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 18:26 |  
      5 4

      Mně také. Podle mě byl jediný náš záložník v prvním poločase, který snesl trochu přísnější měřítko.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        kjandourek (admin)     před 5 lety 16.07.2019 21:25 |  
        4 1

        V první půli se mi až tak nelíbil, ale podle mého názoru se tak nějak chytil tou hlavičkou do tyče... od té chvíle mi přišlo, že šel o dva levely výše :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          belmis (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 21:30 |  
          1 3

          Nemyslím si, že to od něj byl v prvním poločase nějaký dobrý výkon, ale ti ostatní tentokrát i včetně Součka na mě působili ještě hůř. Ono ale za první poločas ze všech hráčů těžko někoho pochválit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            kjandourek (admin)     před 5 lety 16.07.2019 22:08 |  
            5 5

            První půle obecně byla o tom, že Zlín se dobře připravil na první kolo, zatímco my směřujeme svou přípravu tak, aby forma gradovala na konci srpna a první ligová kola budeme ještě brát trochu jako přípravu...

            To je podobné, jako když na MS hraje ve skupině první zápas favorit, který ví, že jeho forma musí být TOP až na vyřazovací boje, proti outsiderovi, pro něhož by postup ze skupiny byl snem a celou svou přípravu zaměřil na první duel... :-)

            Souhlasím s tím, že v první půli hráli všichni pod své možnosti a to včetně Traorého... Jak jsem psal, přišlo mi, že ten se ve druhé půli chytil tou tyčkou, a třeba Hušbauer zase tím gólem - po něm už přesnými průnikovkami poslal do sóla Yusufa a Krále samotného na gólmana :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Eskaes     před 5 lety 16.07.2019 22:51 |  
      11 0

      za mě od jeho příchodu k nám svou celkovou platností: Traoré > Olayinka

  10. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    japhy     před 5 lety 16.07.2019 19:36 |  
    8 1

    Dost lidí tu JiT vyčítalo netrefenou sestavu. Já bych ani neřekl, protože:
    1. Určitě vycházel z posledního vzájemného zápasu, kde byli na křídlech Stoch s Balutou, tak dal logicky na křídla atlety.
    2. Těžko by vývoj zápasu zvrátilo jediné střídání Olayinka/Ševčík

    Jakkoliv jsem z jeho příchodu nebyl nijak nadšenej, nebyl bych teď na něj tak přísnej. Stačilo by, aby hrál Poznar na Kúdelu a šilo by se naopak do něho. I když Kúdela svůj výškový hendikep řeší celkem šikovně, když se nestará o míč, ale snaží se rozhodit útočníka, aby ten nehlavičkoval, kam chce. Když si odmyslím ty hlavičky, bylo to OK - čtení, dirigování, rozehrávka, vyvážení míčů...Uvidím, co další zápas a další útočník.

    Každopádně si s tou situací vzadu budeme muset nějak poradit. Přesně proto jsem pořád psal o nepostradatelnosti alespoň jedné "gorily" vzadu, zvláště pro náš fotbal. Když budou soupeři pořád vycházet vysoké míče na útočníka, můžeme v klidu zapomenout na celý náš presing, budeme to pak totiž my, kdo bude běhat od ničeho k ničemu. Já osobně jsem celou dobu čekal, že se bude častěji skloňovat jméno Ondry Čelůstky, v repre se mi hodně líbil.

    Hodně pozitivně beru fakt, že se nám podařilo převzít otěže zápasu, i když tomu zhruba 30 minut nic nenasvědčovalo. A jestli soupeř vydržel jen tu půlhodinu, tak to jasně přepálil. A ne zrovna málo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Fačín     před 5 lety 16.07.2019 23:17 |  
      2 9

      Děkuji za zmínku o Čelůstkovi. Vysoký, silný chlap, navíc už s notnou dávkou zkušeností. To by mohla být velká pomoc. Ale tohle jméno pan Nezmar a spol. nezná.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Sedrousek     před 5 lety 17.07.2019 13:05 |  
        0 1

        Zna ale je pomalej!

  11. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Dru Zeree     před 5 lety 16.07.2019 19:47 |  
    9 1

    No tak jsem si to dal ještě ze záznamu. A musím říct, že až na ten námaz od Suka (který se stane v naší lize tak jednou za rok) měl dobře hrající Zlín jednu vyloženou tutovku, kdy obrana zaspala. Na to, že spolu hráli kluci poprvé mistrák to tak hrozné nebylo. Musím poznamenat, že především útočné trio absolutně v první poločase obraně nepomohlo a neudrželi míč ve předu snad ani na 1 minutu. Jak přišel Jusuf a Ševčík, byli jsme schopni to držet mnohem výš a obránci pak v pohodě zlíňáky stíhali a do žádné golové šance je už nepustili.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Lunaris     před 5 lety 16.07.2019 19:52 |  
      12 2

      Největší průser tohohle zápasu byla mizerná hra křídel, trefně autor hodnocení poznamenal, že Masopust chyběl víc, než se možná čekalo. Olayinka takhle hrát nemůže a Zmrhal při bránění nezvykle propadal, Hovorka proti nim zahrál z partesu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Dru Zeree     před 5 lety 16.07.2019 19:55 |  
        10 3

        Já bych zkusil na křídle Balutu. V přípravě mnohem lepší než Olí a Princ. A rád už bych viděl Souček-Král-Stanciu. To by mohlo být technicky dost na výši. I když třeba i ten Hušbi bude moc pod tím Stanciem hrát

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          chosejn     před 5 lety 16.07.2019 22:27 |  
          1 2

          V Teplicich se asi Baluty dockas

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        fps     před 5 lety 17.07.2019 13:31 |  
        1 1

        kdy Bořil a Coufal museli dost často hrát v místech kde mají hrát stopeři, tak by pak měli čas a sílu hrát nahoře na křídlech, to byl ten hlavní problém, špatná hra stoperů, jak dozadu, tak dopředu

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      fps     před 5 lety 17.07.2019 13:25 |  
      1 2

      tak to si pak koukal špatně, koukni na cca 2, 3, 5, 27, 36 minutu, co tam ti dva ne/stopeři předváděli byla jedna velká hrůzy, úplně v pohodě to mohlo být po půli 0:5, stačilo kdyby měli pořádného střelce

  12. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Lunaris     před 5 lety 16.07.2019 19:49 |  
    15 4

    U tohohle zápasu je nejpodstatnější to, že se zvládl za 3 body, i když se nám v něm nedařilo. Loni jsme takových zápasů moc neměli, buď to byl válec a nebo nemastná remíza. Já jsem z toho nadšený.
    A ten Hovorka v mezihře vůbec špatný nebyl, jen je třeba si uvědomit, že těžko bude vyhrávat hlavy proti o 20 kg těžším kolohnátům, to asi těžko můžeme čekat. Z naší strany fans je píčovina Hovorku takhle srážet, potřebujeme ho sebevědomého. Na první zápas to mělo vzestupnou tendenci, takže za mě ok, počkám si na další zápasy. Jeden typově odlišný stoper ale přijít musí, tomu se nevyhneme. Já bych tady viděl rád zase Kubu Jugase, mrzí mě, že byl takhle odstaven. Rozehrávku má slabší, ale zase má jiné přednosti, které jsou při bránění taky podstatné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      p!erreCORE     před 5 lety 16.07.2019 21:00 |  
      19 3

      cituji: "A ten Hovorka v mezihře vůbec špatný nebyl, jen je třeba si uvědomit, že těžko bude vyhrávat hlavy proti o 20 kg těžším kolohnátům, to asi těžko můžeme čekat. "

      a já právě chci obránce, který ty hlavy vyhrávat bude. Nic moc proti Hovorkovi, ale prostě skálu potřebujeme teď už dvojnásob.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        urs (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 22:49 |  
        2 1

        Tak on prý Genk potvrdil příchod pětice hráčů za cca 7mukionů Euro, ale MDD mezi nimi nebyl.., tak pozor.., třebas ještě Jarda lobuje :) viz. sport na idnesu, kde to píše někdo v komentářích:

        Gent v posledních 12 hodinách představil pět nových hráčů. Reubena Yema, Mikaela Lustiga, Jana Van den Bergha, Elishu Owusu a Alessia Castro-Montese celkem za cca 7 milionů eur. Michaela Ngadeu však stále nikoli. Vypadá to, že jednání se stále vedou a údajně se jich stále účastní i Slavia.

        UEFA dnes rovněž rozhodla, že KV Mechelen nebude diskvalifikovan z evropských poháru, takže Gent evropské poháry hrát nebude.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 23:04 |  
          2 1

          Nebyl to Genk, ale Gent. (Mezi Genkem a Gentem je asi takový rozdíl, jako mezi Ostravou a Ostrovem (nad Ohří). Ale třeba jde jinam, než do Gentu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            urs (přítel SN)     před 5 lety 17.07.2019 07:36 |  
            1 1

            :D
            Tak tim pádem je to v rejži, ale upřímně, kdo si má ty belgický přesmyčky pamatovat :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              Slawek     před 5 lety 17.07.2019 13:25 |  
              0 1

              Především ten, kdo o tom chce psát.

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                urs (přítel SN)     před 5 lety 17.07.2019 20:46 |  
                1 0

                Moc se ti, Sláwku tedy omlouvám a slibuji, že si již nikdy nespletu Genk s Gentem! Howgh :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            SirCohen     před 5 lety 17.07.2019 09:05 |  
            3 1

            A nejedná se ani o MDD, ale o MNN:-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Jitka kamenice     před 5 lety 16.07.2019 21:36 |  
    17 5

    Nebyla bych tak prisna na Hovorku, dejme mu cas at se srovna s nasim stylem hry. Me vic zklamal Mick, ktery podle me nepredvedl temer nic, po vymene za Jusufa se nas utok ozivil, ale mohlo to byt i unavou zlina

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 16.07.2019 22:59 |  
      13 1

      Mick nepředvedl nikdy (nebo možná skoro nikdy) nic, když hrál od začátku. Jeho síla je nastoupit v cca 70. minutě a dorazit unavenou obranu.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Ondráš     před 5 lety 16.07.2019 23:11 |  
    17 15

    Hovorka byl v pohodě vy maniaci. Už máte některý fakt rozhodnuto o třídním nepříteli. Radši byste asi přivedli na poslední chvíli nějakýho 100 kilovýho čerta a šoupli ho hned do kvalifikace o LM ne? Se proberte.
    Hodně v pohodě taky Kolář, Hušby, Ševčík a Traore. Naopak špatný Souček, Zmrhal a Olejník.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      chrobak     před 5 lety 17.07.2019 09:01 |  
      14 0

      Nevím, co by se tady dělo, kdyby Hovorka udělal stejnou minelu jako Suk. To už by snad visel na virtuálním kandelábru.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    La Tortuga     před 5 lety 17.07.2019 07:19 |  
    10 9

    Zapas ukazal - jsme bez stoperu a bez utoku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      mis3     před 5 lety 17.07.2019 08:52 |  
      8 1

      vyhráli jsme 1-0

  16. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Ragnarok     před 5 lety 17.07.2019 08:51 |  
    8 18

    Rozpočty Slavia i Sparty jsou nesmyslné. Platit hráčům odměny, které jim na planetě zami dá právě jen Slavia a Sparta je neskutečný nesmysl. Kluci jako Hušbauer, Frydrych, Kovář, Hovorka, Kúdela, Zmrhal, Škoda, Tecl, Zelený, Holeš mají ve Slavii nejvíc, co by za jakoukoli činnost lidé jejich úrovně mohli vydělat v celém dosud známém vesmíru. Máme rozpočet minimálně destkrát větší než většina klubů v lize, přesto třeba ve Zlíně nebyl zdaleka takový rozdíl vidět. Rozhodně máme blíž k bundesligovým klubům, než ke Zlínu. Ve scoutingu, ticketingu, mládeži za kluby s podobnými rozpočty zaostáváme. Je to asi jako když má uklízeška standardně 15-20 tisíc, vy byste si otevřeli novou firmu a rozhodli se uklízečkám platit 100 tisíc s tím, že je chcete přetáhnout o jinud. Přitom by stačilo dát těm uklízečkám 30. Takhle jsme akorát sami sobě zničili trh a znemožnili existenci klubu po případném odchodu čínských investorů. Hráči od nás nemají kam odejít, díky velmi vstřícné politice odvodů pro profesionální sportovce v ČR mají v čistém zdaleka nejvíc v celé Evropě (ano, i hráči Monaka mají vyšší zdanění, protože Monako bylo asociací nuceno se registrovat ve Francii) krom divokého východu. Prostředí je to dost nespravedlivé vůči běžným lidem, protože díky známostem profesionální hráči ždímou zdravotní systém, ačkoli do něj přispívají velmi málo. Já například vím, že jsem do systému odvedl 3x více než jeden hráč fotbalové Slavie, ale on jel z minuty na minutu na nákladné vyšetření, zatímco malé dítě po úrazu na trampolíně na totéž vyšetření čeká několik měsíců.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Gino     před 5 lety 17.07.2019 08:56 |  
      5 0

      Problém je, že mícháš dohromady rozpočty tak velkých klubů jako je Sparta a Slavia a porovnáváš to s provinčníma týmama, které nemají žádné velké mládežnické akademie/zázemí, žádné velké scoutingy atd. atd. Rozpočet Slavie není jen rozpočet áčka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      SuperAukro     před 5 lety 17.07.2019 16:40 |  
      0 5

      Je to trochu vyhrknuté vše najednou, ale dá se s tím souhlasit. Podtrhnul bych hlavně tři témata. Placení do zdravotnicví, přeplácení "hvězd" a bobtnající rozpočet SKS, který bude opravdu zajímavý tvořit, až odejde Číňan.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Cross     před 5 lety 17.07.2019 23:28 |  
        2 1

        Má se snad rozpočet zmenšovat? A platíme snad hráče aspoň na úrovni spodku velkých lig?
        Pokud se nám to nelíbí, rozpočet je velkÿ a platy rovněž, pojďme tedy ve Slavii hràt Lacross, ženský basketbal, anebo curling...,

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          SuperAukro     před 5 lety 18.07.2019 14:50 |  
          0 3

          Ano i ne. Jistěže, pokud budou úspěchy, hlavně v lize, resp. něco také v LM, není na místě se o tom bavit. Na českou ligu a jen jarní účast v EL jsou to ale částky neadekvátní. Jak říkám, pokud se to výsledky podloží, nemám s tím problém. Ale dopadnout jako Sparta, o to také nestojím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      ezechiel     před 5 lety 17.07.2019 23:01 |  
      1 3

      NO z toho výčtu hráčů jsou i takoví, kteří nemají enormní platy, ale do toho nevidím. Každý má svou úlohu v týmu a snad si jí váží.

      Mě spíše zaráží, že hráč za 80 Mega hraje pravidelně tužku a jeho přínos pro hru bývá dost diskutabilní a k tomu hráč za 68 Mega pravidelně vytírá lavičku nebo tribunu. Tohle jsou věci, které mě více zaráží. Když sem příchází hráč za vysoké peníze, měl by ukázat už po jedné sezoně svou kvalitu ! Měli by být pevnými kameny základní sestavy dominovat na hřišti, což nedokážu zhodnotit, jak je moc velký je jejich přínos a proč každý zápas diskutujeme, jak hráli a nehráli a proč vůbec nehrají nebo se nevejdou ani mezi střídající.

      Jediný kdo mě svým poměrem plat/výkon nejvíce štval byl odchovanec Necid, který u nás posledně hostoval za 2 miliony měsíčně a to se taky velmi nepovedlo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        SuperAukro     před 5 lety 18.07.2019 14:52 |  
        0 3

        Ale i tak, 2 .mil měsíčně, to dělá 24 mega za rok, kdyby tu tak byl. To je pořád levnější než někteří za 80 mega plus plat, kteří tu leští lávku. :)

  17. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Gino     před 5 lety 17.07.2019 08:53 |  
    1 0

    Tak co ten MNN? Včera byl celý den v Belgii a stále nic? Ticho po pěšině... je možné, že Slavia stále ještě bojuje za jeho setrvání?

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      cheechoo1     před 5 lety 17.07.2019 09:50 |  
      3 6

      Po tom, co napsal Tvrdík na Twitter to je zbytečná otázka. Ten ho odepsal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Gino     před 5 lety 17.07.2019 11:54 |  
        2 0

        Nevěřím. Ale nechal bych ho (MNN) za trest podepsat tu novou smlouvu a bez výstupní klauzule (nebo s klauzulí na 6 mega eur) :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        spravnej_jezedak     před 5 lety 17.07.2019 11:59 |  
        7 0

        Právě naopak:-)
        Vidíš jak má dlouhý prsty? Gent bude možná bez pohárů...

        Pro novináře: Jedná se o vtip, ne o domněnku, ověřenou informaci či podklad pro sepsání článku:-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      ehad     před 5 lety 17.07.2019 11:19 |  
      0 1

      Pisou, ze Gent stale nevi, jestli bude hrat pohary. A tim padem se zadrhnul i prestup Ngadea.
      Uvidime, ale ze by prisel zpatky, tomu moc neverim.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Gino     před 5 lety 17.07.2019 11:20 |  
        2 0

        Proč ne? V zimě taky odjel do Fulhamu a pak odehrál v SKS parádní jaro.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          ehad     před 5 lety 17.07.2019 12:42 |  
          0 0

          Ja bych to bral. Uvidime, jen by mel zacit trenovat co nejdrive ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      milos2     před 5 lety 17.07.2019 17:07 |  
      1 1

      To si asi nejde moc dobře představit. Po tom co udělal a jak Tvrdík reagoval (oprávněně). Hlavně by to byl hodně divnej vzkaz do kabiny. Prostě ne, nikdo nesmí být nenahraditelný, to je cesta do pekel a jsem si jist, že to Tvrdík, Nezmar i JT moc dobře vědí. A to píšu s tím, že jsem ho měl jako hráče moc rád, moje nevlastní dcera jeho možný odchod obrečela a psala mu francouzsky dojemný dopis, aby zůstal....

  18. Baluta

    cheechoo1     před 5 lety 17.07.2019 09:48 |  
    6 3

    Doufám, že se ho dočkáme v základu, protože to, co tam předvádí Olayinka, to je tuze špatné. Všimněte si, že prakticky nepřejde jeden na jednoho, to je u krajního halva dost podstatná záležitost.

    • Re: Baluta

      iwanowicz     před 5 lety 17.07.2019 09:55 |  
      3 16

      Baluta zase nepracuje smerem dozadu, to je po roce ve Slavii taky tuze spatne. Na zaklad zatim nema.

      • Re: Baluta

        jiras_     před 5 lety 17.07.2019 10:36 |  
        11 2

        Baluta nebojuje, Zmrhal pracuje dozadu, MNN nemá rozehrávku... Ty bludy se drží. Btw když Olayinka ztratí každý míč, v čem je to lepší než někdo, kdo se občas nevrátí? Pomůže víc obraně tlačit soupeře, nebo odevzdat míč a pak se teda vrátit?

          • Re: Baluta

            SirCohen     před 5 lety 17.07.2019 10:51 |  
            12 1

            Pěkně ho tam natřel:) ale zajímalo by mě, jak by z toho vyšli další hráči v tomto zápase, kdyby se dostali pod takový drobnohled.

            • Re: Baluta

              nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 17.07.2019 11:48 |  
              8 1

              Naprosto souhlasím, pokud si sednu a rozeberu takhle výkon každého hráče s důrazem na jeho chyby, tak mi až na výjimky vyjde, že máme tragický tým plný nekopů, kteří nenabíhají do správných prostorů, nevolí správná řešení, nevrací se ideálně, propadají při bránění atd.

              Neříkám, že je Baluta neomylný nebo že nemá rezervy především dozadu, ale nevěřím tomu, že by ve Zlíně byl méně platný než Zmrhal nebo Olayinka.

              • Re: Baluta

                SuperAukro     před 5 lety 17.07.2019 16:22 |  
                2 5

                Je tady rok nebo ne? Kolik, že stál? Už vím, mega mega balík. A ani po roce se takový hráč nedostal do základu. Jestli nic, tak je to z jeho strany smutné. To byl tedy kauf...

                • Re: Baluta

                  ezechiel     před 5 lety 17.07.2019 23:05 |  
                  0 3

                  Takových "velkých" kaufů nám nevyšlo více.

                  • Re: Baluta

                    SuperAukro     před 5 lety 18.07.2019 14:48 |  
                    0 3

                    Ano, bohužel. Myslím, že řada lidí zde si to moc neuvědomuje a chybí trochu pokora.

              • Re: Baluta

                ezechiel     před 5 lety 17.07.2019 23:04 |  
                1 2

                Baluta hrál minulou sezonu ve Zlíně a jeho výkon se rovnal nynějšímu Peterovi O i Zmrhalovi. Proto si myslím, že nenastoupil.

            • Re: Baluta

              iwanowicz     před 5 lety 17.07.2019 13:48 |  
              4 2

              To nevim, kazdopadne na tom ale neco bude, kdyz na nej rve opakovane i trener a ani po roce se skoro nedostal do zakladu. Co tady ctu, tak ziskava gloriolu genialniho hrace, na kteryho si vsichni zasedli. Ja zase mam pocit, ze az nastoupi Stanciu, tak se uz do sestavy jen tak nedostane.

          • Re: Baluta

            Gino     před 5 lety 17.07.2019 11:12 |  
            5 4

            Spousta domněnek. Vypl jsem to po dvou minutách.

    • Re: Baluta

      Navyseals     před 5 lety 17.07.2019 10:00 |  
      5 1

      Všimni si, v jakých zápasech Olayinka hrál dobře. Nebyli to zápasy proti týmům ze spodku, kdy hrajeme do plných, ale proti týmům, kdy se hrál otevřený fotbal. On je brejkový hráč, stejně jako třeba Matoušek.

    • Re: Baluta

      Tomastu     před 5 lety 17.07.2019 21:29 |  
      2 0

      Baluta je v kategorii hráčů jako Kenia, hezký se na to kouká, ale efektivní to moc není. Doufám že na pravém křídle bude co nejdříve Masopust.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    mis3     před 5 lety 17.07.2019 10:26 |  
    8 1

    Trpiš: Hušbauer byl v prvním poločase jeden z nejběhavějších hráčů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Akuls     před 5 lety 17.07.2019 16:48 |  
      4 3

      No jo, ale on není atlet, ale fotbalista a navíc hráč na pozici10ky. Mnohem zajímavější by proto bylo, kdyby JiT informoval o jeho počtu kontaktů s míčem, počtu vyhraných soubojů, počtu přesných přihrávek a to hlavně finálních a předfinálních, počtu nebezpečných střel, počtu vybojováných standardek v okolí velkého vápna, počtu vybojovaných penalt či počtu vstřelených gólů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        kjandourek (admin)     před 5 lety 17.07.2019 16:57 |  
        7 2

        No penalt jsme zahrávaly spoustu v tomhle zápase to bude těžké vypočítat...

        Každopádně Hušbauer dal jediný gól zápasu, vypracoval tutovku pro Zmrhala, nacentroval z rohu na hlavu Traorého (tyč), poslal dopředu průnikovku na Yusufa a na konec zápasu vymyslel přihrávku po níž byl Král sám před brankářem...

        dle statistik Fortuna ligy měl tři přihrávky do gólové šance, tři předfinální přihrávky... lépe na tom z celé ligy v prvním kole byl jenom Kayamba, který měl pět přihrávek do gólové šance a jednu předfinální... Mimochodem Čermák, který si připsal tři gólové asistence měl bilanci 3-2 :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Akuls     před 5 lety 17.07.2019 18:12 |  
          4 2

          Vy po mně teda jdete:
          a) tak jako ve formuláři, nehodící si škrtněte, ale především tyto činnosti jsou v naplni práce 10ky. Pochopitelně všechny za poločas často stihnout nejdou, ale Hušbauer v prvním poločase nestihl vlastně žádnou. Jistě běh je nutnou podmínkou, ale kreativní hráč musí přidat něco navíc a hlavně hroťák by si od něj zasloužil nějakou průnikovou kolmicí po zemi do běhu za obranu.
          b) asi jste přehlédl, že hodnocení JiT, které uvádí mis3 se týká činnosti Hušbauera jen v 1. poločase. Podle mne se na našem bídném výkonu v prvních 30-ti minutách zápasu podílela hlavně slabá hra naší zálohy a tedy i Hušbauera. I JiT sdělil v pozápasovém rozhovoru něco v tom smyslu, že ze vstupu mužstva do zápasu byl na mrtvici. Doufám, že mi zase nebudete říkat jako po Opavě, že trenér si kritizovat hráće dovolit může, ale fanoušek ne, ten má být rád, že se vyhrálo. Pochopitelně, že jsem za to rád a možná ještě víc mne těší, že jsme se v druhém poločase zvedli a hlavně Hušbauer a Traoré se na tom hodně podíleli. Asi nám to trochu usnadnil i Zlín, kterému v 2. poločase docházel dech.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Boss82     před 5 lety 17.07.2019 20:13 |  
            5 6

            Ehm - tak se podívejme na celkové hodnocení Hušbauera z úst našeho trenéra. Snad vám to otevře oči, Akulsi:

            Jediný gól Slavie vsítil v 70. minutě záložník Josef Hušbauer. „Minulý rok byl v lize spolu s Tomášem Součkem náš nejvytíženější hráč, a takhle do toho vstoupil i teď. V prvním poločase byl jedním z nejběhavějších, a kdybych měl vybrat našeho nejlepšího hráče v utkání, byl by to on. V druhém poločase přidal i kvalitu. Jsou určité situace, ve kterých je silný. Dal gól, poslal do šance Alexe Krále,” chválil svého tvůrce hry trenér Slavie.

            „První poločas se mu tohle ne úplně dařilo, bylo to i tím, že byl pod velkým tlakem soupeřových hráčů. Je to přesně role pro něj, ne náhodou měl loni přes dvacet bodů. I tentokrát to měl být typologicky nejtvořivější hráč na hřišti, jeho role by se neměla v letošní sezoně měnit, ve většině zápasů bude nastupovat na pozici klasické osmičky,” má jasno Jindřich Trpišovský.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              Akuls     před 5 lety 17.07.2019 21:22 |  
              3 4

              Mis3 to tedy hodně zestručnil. JiT se vyjádřil tradičně velmi diplomaticky, ale prakticky to viděl stejně jako já, takže otevírat oči fakt nepotřebuji. Stručně řečeno v druhém poločase zahrál Hušbauer, stejně jako celá Slavia, o hodně lépe než v prvním. Vzhledem k dost průměrným výkonům ostatních hráčů souhlasím i s tím, že byl Hušbauer ve Zlíně opravdu asi naším nejlepším hráčem.
              Podle mne ale ve Zlíně nehrál Hušbauer 8, jak snad říká JiT, ale 10. Osmičku hrál podle mne Traoré a 6 Souček, i když tentokrát si střihnul vzhledem k výškovému deficitu našich stopérů něco jako ofenzivního 3. stopéra.
              A ještě závěrem, přesto, že byl Hušbauer tentokrát našim nejlepším hráčem, tak bude muset hodně přidat. Podle mne 10 bude hrát Stanciu, 6 Souček a na post osmičky bude tím pádem velká tlačenice (podle abecedy Baluta, Hušbauer, Král, Ševčík, Traoré). Bude to mít Pepa hodně těžké.

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Boss82     před 5 lety 17.07.2019 22:25 |  
                3 4

                Souhlas, že ve Zlíně hrál spíše 10 než 8. Trpišovský to asi myslel tak (a vyjadřoval se tak i v předsezonních rozhovorech), že s Hušbym počítá ve většině zápasů na pozici 8, až bude k dispozici Stanciu.

                Jinak že je na pozici 8 tlačenice, to je bez diskuze. Jen nevím, proč zmiňuješ, že by to měl mít těžké zrovna Hušbauer. Těžké to budou mít přeci všichni hráči, protože každý z nich bude muset přesvědčit trenéra, že je na danou pozici ten nejvhodnější. To se ostatně týká i té 10, kde ani Stanciu nebude mít flek předplacený, pokud nebude hrát dobře. Jsem přesvědčen, že JiT postaví vždy ty hráče, kteří budou mít nejlepší aktuální formu, a kteří nás dovedou k nejlepším výsledkům.

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  Akuls     před 5 lety 17.07.2019 22:39 |  
                  2 5

                  No protože čekám, že přes své proklamace bude JiT chtít dávat přednost dynamičtějším hráčům než je Hušbauer a tentokrát už asi nejen v evropských pohárech, ale i v lize, i když ve fotbalových gladiátorských hrách se Spartou, Plzní, Libercem apod. je jeho role stále nezastupitelná. No uvidíme. Škoda, že takovou konkurenci jako ve středu zálohy nemáme také ve středu obrany nebo na hrotu útoku.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                    Boss82     před 5 lety 18.07.2019 00:10 |  
                    6 3

                    JiT to bude točit dle soupeře a dle typu zápasu, zahrají si všichni. Hušby není tak dynamický, ale zase má oproti svým konkurentům jiné přednosti.

                    Co se týče středu obrany, tak o tom toho tady bylo napsáno už tolik, že asi nemá úplně smysl rozebírat to znovu. Já to nevidím zdaleka tak dramaticky jako jiní - Deli a MNN byli samozřejmě výjimeční a nahradit je bude nesmírně těžké. Na druhou stranu ale věřím Kúdelovi i Hovorkovi, případně si na stoperech dovedu představit Frydrycha a Krále. Ano, budeme na těchto postech o něco slabší, ale ne tak zásadně, jak si tu velká část osazenstva myslí. Navíc je pořád možnost, že nějaký kvalitní stoper ještě přijde.

                    A pokud jde o útok. Rok - rok a půl zpátky jste mě tu přesvědčoval (a několikrát jsme se tu o to pohádali), že nemůžeme být úspěšní, pokud nepřivedeme dva útočníky, co dají po 20 gólech za sezónu, a středního záložníka, který bude mít bilanci minimálně 10+10. Já Vám tvrdil, že takové útočníky nepotřebujeme, protože náš systém hry funguje na jiném principu (naše útočná činnost není tolik závislá na produktivitě útočníka), a góly budeme dávat i bez nich, a že kvalitní střední záložníky v týmu máme. O tom, kdo z nás měl pravdu, měly rozhodnout výsledky Slavie v loňské sezóně. Výsledek? Double, čtvrtfinále EL = sezóna snů. Nižší produktivitu útočníků jsme nahradili právě oním systémem hry, a záložníky, kteří by měli alespoň 10+10, jsme měli v týmu hned tři - Hušbauera, Stocha a Součka.

                    A ani letos nemám z naší ofenzivní síly strach. Škoda bude chtít za každou cenu ukázat, že ještě neřekl poslední slovo, vrací se nám Tecl, velmi dobře vypadá Yusuf, Souček s Hušbauerem zůstali, očekávám probuzení Baluty a Ševčíka, a jako třešinka na dortu dorazil Stanciu. Odešel pouze Stoch, což mě sice mrzí, ale vzhledem k příchodům to je akceptovatelná ztráta. Směrem dopředu budeme ještě lepší než v minulé sezóně.

                    Takže já jsem v klidu, očekávám další vynikající sezónu a moc se na ni těším.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                      Akuls     před 5 lety 18.07.2019 00:50 |  
                      3 7

                      Líbí se mi Váš optimismus, nicméně mám pocit, že jsme se dostali do situace, že o úspěšnosti či neúspěšnosti sezóny se bude rozhodovat hned v srpnu t.r. ve 4. předkole CH.L. No a po odchodu našich černých perel a opětném neposílení týmu o hrotového útočníka to moc dobře nevidím.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                        Martin 58     před 5 lety 18.07.2019 06:52 |  
                        8 1

                        Je Jusúf tak malý, že jste ho přehlédnul pane Akulsi anebo je to podle Vás někdo, kdo není titulu hrotového útočníka hoden?

                        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                          Akuls     před 5 lety 18.07.2019 10:22 |  
                          0 6

                          Co pak o to, postavu má luxusní, ale instinkt střeleckého zabijáka u něj vidět není. I při velké marodce to zatím na základní sestavu nevypadá, takže to na žádné velké posílení bohužel nevypadá, ale spíš se bude jednat jen o rozšíŕení kádru.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                            bububu (přítel SN)     před 5 lety 18.07.2019 12:24 |  
                            6 1

                            Mně tedy Jusúf v přípravě i ve Zlíně velmi zaujal, nemůžu souhlasit, že by neměl instinkt střeleckého zabijáka. Jeví se velmi dobře, jeho potenciál je značný. Bohužel jej zatím limituje fyzička, ale až jí nabere, žije se více s týmem a plně se adaptuje na systém JiT, tak to podle mě bude neskutečný zabiják. Říkám, že Jusúf má potenciál být obrovskou trefou do černého.

                            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                              obiwan     před 5 lety 18.07.2019 12:55 |  
                              4 1

                              Mně se Yusuf také zamlouval a tak jsem na konci přenosu dost zíral, když Švancara vykládal, že to byl nejhorší hráč utkání...

                      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                        Boss82     před 5 lety 18.07.2019 13:08 |  
                        0 3

                        No já byl optimistou na rozdíl od vás i loni, a jak se ukázalo, byl to optimismus oprávněný.

                        Předkolo LM je důležité, ale rozhodně to nebude jediné měřítko úspěšnosti sezóny.

                        Pokud jde o údajné neposílení na pozici hrotového útočníka, tak Yusuf je co? Brankář? Nebo snad kustod?

                        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                          Akuls     před 5 lety 20.07.2019 00:57 |  
                          0 4

                          Ano, posílili jsme o útočníka, jehož největší předností je podle JiT hra zády k soupeřově brance. Jak řekl klasik, není to trochu málo, Antone Pavloviči?

                          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                            Boss82     před 5 lety 20.07.2019 17:00 |  
                            3 1

                            To vytrháváte z kontextu. Navíc Yusuf má i spoustu dalších dovedností než jen hru zády k bráně.

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Martin 58     před 5 lety 18.07.2019 06:47 |  
                4 2

                Osobně si myslím, že JiT se vůbec nevyjadřuje "tradičně" diplomaticky, ale velmi pregnantně, takže, i když člověk utkání neviděl, dozví se od jeho dlouhého a kompletního pozápasového hodnocení úplně všechno a nakonec si dokáže udělat o utkání plastický obraz.
                V tomhle je JiT mistr nad mistry a dělá ligu zajímavější, stejně jako například jiným způsobem Caplár a Hašek, když už to nedokážou vysokoškolsky vystudovaní novináři.

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  Akuls     před 5 lety 18.07.2019 10:34 |  
                  2 1

                  To diplomatické vystupování JiT na tiskovkách spočívá v tom, že si tam nikoho nechce rozházet. Je hodný a ochotný k novinářům, vždy pochválí hru soupeře, omluví jejich fauly s tím, že v tom určitě nebyl úmysl (viz Barošův loket na spánku Součka), nepláče kvůli výkonu rozhodčího, zastane se i svých chybujících hráčů, i když pokud vím, tak jim potom dá spolu s asistenty při rozboru zápasu u videa pěkný fén. Prostě ctí zásadu, co se doma uvaří, to se i doma sní. Podle mne je to tak správné a také se mi líbí, že se od něj na tiskovce něco dozvíme, i když některé jeho výroky je vzhledem k jeho slušnosti třeba brát s rezervou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 17.07.2019 18:04 |  
      7 6

      Chápu, že ho chce podržet, jelikož říkal, že slyší na něj hodně kritiky, ale dle Tracab po prvním poločase nejběhavější Traore 6.292 m
      Olayinka 6224 m
      Coufal 6002 m
      ...
      ...
      Hušbauer 5.485 m
      Méně než Hušbauer měl jen Hovorka 5.235 m
      a Zmrhal 5031 m - a tam je to k zamyšlení..

      Za celý zápas se pak přes Hušbauera dostal i Hovorka, takže jediný, kdo naběhl méně byl Zmrhal.
      Takový Ševčík za druhý poločas 6.619 m - suverénně nejvíc

      A ještě důležitější věc v běhání je ta, kolik z toho ten hráč naběhá ve sprintu.


      Méně než Hušbauer měl akorát

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Gino     před 5 lety 18.07.2019 08:53 |  
        5 2

        No a nepřijde ti to divný? Fakt ne?
        Že by to bylo tím, že trenér hodnotí běhání jinou optikou, než jenom počet metrů? Ono totiž můžeš naběhat i 7000 za poločas, ale když je to odnikud nikam, tak tím neoslníš.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          belmis (přítel SN)     před 5 lety 18.07.2019 09:17 |  
          2 4

          Právě mi to přišlo jako sci-fi, tak jsem jen ověřil fakta, nic víc. Určitě to není jak píšeš.
          Buď hráč naběhá víc nebo míň. A druhé kritérium v jaké rychlosti. A tam opět budou hovořit data v neprospěch JH10 ještě víc než celkový počet naběhaných metrů.
          Tohle jsou měřitelné věci a okecat se nedají.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            belmis (přítel SN)     před 5 lety 18.07.2019 09:25 |  
            4 4

            A je až s podivem, jak tady někteří nesnesou tabulku s pravdivými údaji, která opraví nepravdivý výrok.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          belmis (přítel SN)     před 5 lety 18.07.2019 10:13 |  
          1 5

          A nemáš Gino moc dobré mínění o Součkovi, Traorem, Ševčíkovi, kteří naběhají za zápas o kilometr a půl víc , ale běhají odnikud nikam.....

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Gino     před 5 lety 18.07.2019 10:54 |  
            2 2

            Nikdy jsem nic takového nenapsal. I když Ševčík si moje srdce ještě nezískal. Dal jsem ti jen možnost, jakou třeba uvažuje trenér, když říká, že Hušby byl nejběhavější a ty výrok našeho trenéra napadáš počtem odběhaných metrů.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              belmis (přítel SN)     před 5 lety 18.07.2019 11:05 |  
              2 4

              Nikdo není neomylný a jsou dvě možnosti. Buď se JiT mýlil nebo to řekl schválně , protože přibývají kritické hlasy ohledně pohybu JH10.
              Já to nevím, dal jsem sem jen tabulku odpovídající realitě, trenéra jsem nenapadal. A když tedy řekne, že je JH10 nejběhavějším hráčem a on je ve skutečnosti v prvním poločase třetím nejméně běhavým hráčem, v celém zápase druhým nejméně běhavým hráčem včetně stoperů, pak tvou optikou se on jediný na hřišti pohybuje správně, zatímco ostatní odnikud nikam. Jinak by nemohl být nejběhavějším hráčem.

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                SirCohen     před 5 lety 18.07.2019 11:08 |  
                2 1

                Nebo nejvíc běhal vždycky před naší lavičkou a trenér pak má zkreslené vnímání:-D

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Gino     před 5 lety 18.07.2019 13:03 |  
                1 0

                belmisi... na to by ses ale musel zeptat přímo Trpiše... a polemizovat s ním, tady se jen můžeme dohadovat, jak to myslel a nemyslel...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        SirCohen     před 5 lety 18.07.2019 09:24 |  
        2 4

        By mě zajímalo, jestli JZ8 udělal aspoň 10 km za celý zápas, ve druhém poločasu jsem o něm nevěděl až do té doby, než spálil tu tutovku chvilku před koncem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          belmis (přítel SN)     před 5 lety 18.07.2019 09:43 |  
          2 2

          Zmrhal 10.595, Husbauer 10.946,.... Coufal 12.471, Souček 12.348.
          Kdyby ale Ševčík s Traorem hráli celý zápas, byli by tento zápas nejlepší z našich

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            SirCohen     před 5 lety 18.07.2019 09:54 |  
            1 2

            Dík, to mi přijde slušně olajdaný, měl někdo míň?

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              belmis (přítel SN)     před 5 lety 18.07.2019 10:18 |  
              2 2

              Kolář 4.684 m :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                sasky     před 5 lety 18.07.2019 14:18 |  
                1 1

                Už z tohohle čísla ti musí být jasné, že Tracab je k ničemu. To musejí počítat včetně rozcvičky a přestávkového obíhání toalet, která je volná. Jinak není absolutně možné, aby gólman přeběhl hřiště 20x tam a zpátky.

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  belmis (přítel SN)     před 5 lety 18.07.2019 17:25 |  
                  2 1

                  Nevím, sasky. Vezmi si, že pokud někdo jen jde rychlostí 5 km/hod, tak ujde za čas zápasu včetně nastavení přes 7,5 km. Tady někdy stojí, někdy běží. Mělo by to být reálné.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            butters     před 5 lety 19.07.2019 02:41 |  
            1 1

            Měli bychom koupit pár Keňanů a Etiopanů. Ti za 90 minut naběhají skoro 30 kiláků.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              belmis (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 05:56 |  
              1 1

              I ve sprintu? Nemyslím si :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          kjandourek (admin)     před 5 lety 18.07.2019 09:53 |  
          2 0

          Třeba toho centru, po kterém Coufal pálil z malého vápna z voleje sis nevšiml?

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            SirCohen     před 5 lety 18.07.2019 10:23 |  
            2 2

            Toho centru ano, jen jsem si nevšiml původce:) co tam měl dál?

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              kjandourek (admin)     před 5 lety 18.07.2019 10:42 |  
              5 1

              Tak je to se Zmrhalem pořád... na hřišti dělá spoustu věcí správně a z první, takže se u balónu moc dlouho nezdrží a pokud se na to člověk nesoustředí, tak ani nezaregistruje, že se do nějaké akce kolikrát i zásadním způsobem zapojil.... všeobecně po levé straně jsme toho tahali docela dost, měl tam hodně narážeček s Bořilem i středovými hráči... jenom prostě není tak nápadný, takže je snadným terčem :-)

              I v té gólové akci měl prsty: balón dozadu na Bořila, ten posouvá Součkovi a Tomáš jde do vápna... Já vím, ono to zní jako nulový příspěvek k výstavbě té akce, zvláště, když ten míč šel jakoby dozadu.... ovšem já tam naopak vidím schopnost vyhodnotit situaci... správně zjistit, že ve vápně ještě není dost hráčů na centr, že protihráčů je tolik, že samostatná akce má malou šanci na úspěch a tak podobně.... Uznávám, že z hlediska fanouška, který nemá potřebu tu akci analyzovat do detailu to vypadá, jako že nic neudělal... ovšem věřím tomu, že trenér by mu více vyčinil za centr do nikam, či do místa, kde je přesila obránců... případně za ztrátu míče při pokusu o kličkování mezi dvěma soupeři...

              Ale jak říkám, chápu to.... většina fandů má raději hráče, co to pětkrát zkusí, čtyřikrát o míč přijdou, ale jednou to vyjde, než frajera, který to nezkusí ani jednou, ale vždycky při tom udrží balón... ovšem pro hru mužstva jako takovou je často užitečnější ten druhý...

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                SirCohen     před 5 lety 18.07.2019 10:47 |  
                1 3

                Já mám JZ8 hodně rád, je to můj oblíbenec, ale byl jsem fakt hodně překvapenej, když jsem ho ve Zlíně viděl před koncem v šanci, myslel jsem, že už je dávno dole. Na mou alespoň částečnou obranu, pokud nejsem přímo na stadionu mám problém udržet pozornost, zvlášť když se místo fotbalu hraje kopaná.

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  Boss82     před 5 lety 18.07.2019 12:55 |  
                  4 3

                  Takže pak vlastně hodnotíš něco, co jsi ani pořádně neviděl. Tak tím se mnohé vysvětluje, a myslím, že takových vás tu bude hodně.

                  Já, pokud jsem doma, tak sleduji zápas tak, že mi neunikne ani vteřina hry, mám vypnutý mobil, v žádném případě u toho nejím, nepiju, neodcházím na malou, přítelkyně (ani nikdo jiný) na mě nesmí mluvit:-), v místnosti musí být absolutní klid - prostě každý zápas Slavie je posvátný a podle toho k tomu přistupuji. A i tak si každý zápas pak pouštím ještě jednou, abych si on něm udělal co nejpřesnější úsudek. A obzvlášť pečlivě sleduji záznam zápasu v případě, když jdu na zápas do Edenu, protože tam člověku během fandění chtě nechtě nějaké věci uniknou, a lidi okolo zkrátka ruší:-).

                  Tím ti nechci vnucovat, že mé sledování fotbalu je správné a tvé špatné, každý ať si to sleduje tak, jak uzná za vhodné, ale troufám si tvrdit, že mé zhodnocení zápasu a výkonů hráčů je pak mnohem přesnější a objektivnější, než zhodnocení lidí, kteří to sledují jako ty - neudrží pozornost a věnují se deseti věcem okolo, včetně mastění příspěvků sem na SN během hry.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                    SirCohen     před 5 lety 18.07.2019 13:18 |  
                    0 4

                    A to ti dám i za pravdu, moje hodnocení nejsou ani přesná, ani objektivní, snažím se je tak neprezentovat a šetřím s nimi.

                    Zápas vidím jen jednou (někdy vůbec, když se to blbě sejde), pak si ještě pustím sestřih a nejzajímavější situace si dám klidně i opakovaně. A to z jednoho prostého důvodu - jinde než na stadionu mě to už vlastně ani nebaví. A to mluvím jen o zápasech Slavie, na jiné fotbaly nekoukám skoro vůbec, leda tak repre, když je tam hodně našich kluků.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                      Boss82     před 5 lety 18.07.2019 22:01 |  
                      1 1

                      Jsme na fanouškovském fotbalovém fóru, tak mi přijde celkem zvláštní, že mi píšeš, že tě sledovat fotbal vlastně ani nebaví. Ale v pohodě, je to tvoje věc. Jen je pak od tebe trochu nefér, že tu nejdřív natřeš J. Zmrhala, aby z tebe následně vypadlo, žes ten zápas vlastně ani moc nesledoval.

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Martin 58     před 5 lety 18.07.2019 11:24 |  
                4 0

                Skvěle zhodnoceno. Spousta lidí dává přednost tomu, když hráči "tahají" míč, protože to v případě úspěšných kliček vypadá zábavně a není při tom tolik vidět, že tím často trpí mužstvo. Ale v současném fotbale je na takový způsob hry málo místa, většina úspěšných akcích je vedena formou rychlého posunu míče z nohy na nohu mezi spoluhráči a v tom je přínos Zmrhala značný. Řekněme, že i proto mi tolik nevadí odchod Stocha s tím, že byl nahrazen Stanciuem, protože si myslím, že útočná fáze se opět zrychlí a spolu by hrít asi nemohli.

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Boss82     před 5 lety 18.07.2019 12:38 |  
                4 4

                +1000

                Tvá schopnost přemýšlet nad fotbalem v mnohem širších souvislostech, než to dokáže naprostá většina běžných fanoušků (kteří tu pak nesmyslně tepou do kluků jako jsou Jarda Z., Pepa H., Ondra K., David H. atd...), je obdivuhodná. Myslím, že se svým myšlením mnohem více blížíš fotbalovému trenérovi (případně nějakému scoutovi nebo analytikovi), než obyčejnému fanouškovi.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            SirCohen     před 5 lety 18.07.2019 10:23 |  
            0 1

            Mimochodem, to měl být jasný gól, podzimní Cuf by ho tam fouknul ani by nemrknul.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Boss82     před 5 lety 17.07.2019 20:29 |  
      8 9

      Prosím Tě, Hušbauera tu veřejně nechval, pokud si nechceš ničit nervy. Se 100% jistotou na Tebe totiž nastoupí jistý Belmis (místní podivín, který svůj život zasvětil absolutní a nikdy nekončící dehonestaci tohoto hráče) a bude Tě prostřednictvím absurdních argumentů přesvědčovat, že Hušbauer byl nejhorší hráč na hřišti, a že kdyby místo něho nastoupil kdokoliv jiný z našeho kádru (druhého brankáře Kováře nevyjímaje), tak by naše hra měla diametrálně odlišné parametry a Zlín bychom smetli minimálně 4:0, aniž by domácí za celý zápas ohrozili naši bránu.

  20. Zachovejte paniku...

    Crispo     před 5 lety 17.07.2019 11:36 |  
    26 6

    Někteří z vás se snad posrali. Nebývám sprostý, ale to co se tady v poslední době člověk dočte to je masakr. Byl to první zápas, formu směřujeme na kvaldu LM, i tak jsme vyhráli velmi těžký zápas. Jako mistr ligy nemáme tři body z takových zápasů předplacené, i Real Madrid nebo Barcelona nevyhraje každý zápas s drtivou převahou, tak to berte v úvahu. A odsuzovat hráče po prvním ostrém zápase? To snad ne. Tým se pořád ladí, Jusuf se dostává do kondice, Stanciu a Tecl taky, Masopust byl mimo, Hovorka je nový v týmu, prostě těžký začátek ligy a máme tři body a nulu vzadu. Někteří z nás jsou hysteričtí jak puberťačky, že nemáme dvoumetrovýho stopera, ale tipuju že JiT ví co chce hrát a s jakými hráči, tak neodsuzujte hráče, tým, Nezmara, Tvrdíka atd. po prvním zápase, a poslouchejte co trenér v rozhovorech říká.
    Každý ví, kdo by měl a neměl přestoupit nebo nastoupit v základu, ale pokud nejsme v týmu, tak víme s prominutím hovno.
    Být kritický je v pořádku, ale to co tady někteří předvádí je hysterie a panika, jak kdyby Slavii koučoval Ščasný a sportovní ředitel byl Brouk Pytlík.
    Borci klid, slunce svítí, Slavie funguje, v neděli zase liga, SKS FOREVER.

    • Re: Zachovejte paniku...

      uru100     před 5 lety 17.07.2019 11:57 |  
      11 1

      Ve fotbale všichni (hráči, trénér, údržba trávníků) dostávají peníze (samozřejmě nemyslím 1A třídu :)). Jen fotbalový fanoušek ne, ten jediný peníze zaplatí (lístek na zápas, TV poplatek, dres atd.). Proto si myslím, že výsadní právo každého fanouška je být chytrý, mít názor na sestavu, kritizovat cokoli. A vzájemně samozřejmě fanoušci spolu nesouhlasí. A my fanoušci tak rádi někdy o tom všem diskutujeme :) a prosazujeme svou. Je to naše právo :). Takže v buďme v klidu. Jen mě mrzí, že i tady jsou se fanoušci jednoho klubu dokážou urážet. Pro ten jiný názor. Teď nemyslím Tebe @Crispo a to, žes byl sprostý. Ale tak obecně. Mějte se.

      • Re: Zachovejte paniku...

        Crispo     před 5 lety 17.07.2019 12:30 |  
        7 0

        S tím naprosto souhlasím. Vadí mi urážení a hysterie. Na takové fans jsem příspěvkem mířil :-)

  21. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    ezechiel     před 5 lety 17.07.2019 23:26 |  
    13 2

    Těžký,velmi těžký zápas na úvod a čekal jsem, že to bude podobně náročně a těsně zvítězíme. Zlín hrál dobrý pressing, kterým nás zatlačil a první půli jsme přečkali hlavně jen tak tak. Mohl nás potěšit Jarda, avšak mu to nepálilo jako s Bordeaux nebo Petrohradem, kdy dával vítězné goly.

    Mezi nové "oblíbence" ke Kolářovi se přidal Hovorka. Ač má své chyby a svou minulost, tak zase i díky jeho přispěním gol nepadl, kdy poslední střelu zblokoval (jestli šla do brány nevím), takže i on stojí za 0 vzadu, i když hlavní díl patří Kolářovi. S Kúdelou se oba sehrávají a první poločas byl prakticky celý tým na vystřídání a nebylo to celé "jen" o stoperech. Avšak Síla Slavie se ukázala, že i když se nedaří, jsme schopni přetlačit soupeře, kterej na nás jede na 150% a my se nesložíme, jak "železno-rezavá komedie". To je hlavní úděl naší obrany. Svůj nejlepší zápas nezahrál ani Coufal s Bořilem a podpora od předstoperů taky nebyla valná,protože Souček mimořádně velmi kazil a ani Traoré si první půli nebyl jistý. Obě křídla byla mimořádně slabá, jako posledně ve Zlíně duo Baluca, Stoch, kteří hráli obdobnou tužku, kterou nyní předvedli Peter O. a Jaromír. Hušbauera jsem si první půli prakticky nevšiml, naštěstí ve druhé půli ukázal, jak je mimořádným hráčem pro náš tým a Buren byl ztracen.

    I přesto, že první půle byla mizerná, tak mě těší, že JiT umí věci vyhodnotit a stáhl nejslabší článek a příchod Ševčík bylo skvělé oživení. Hned jsme začali soupeře tlačit a přestávali je prakticky pouště za půlku. Jusúf se též předvedl v dobrém světle a Král se neztratil.
    Z toho mám největší radost, že i když první poločas byl děsivý, tak se umí tým zvednout, ukázat pravou sílu a druhá půle byla parádní. Opravdu jsme hráli skvěle a urvali 3 těžké body, které se budou počítat. Hlavní je, že se umíme oklepat z nezdaru, dobrá práce.

    Proti Teplicím čekám jinou sestavu s ohledem na to, že pro nás je stěžejní zápas v půlce srpna a nyní by měli hráči mimo základní sestavu ukázat, že jsou neprávem zapomínání nebo naopak právem vytírají lavičku nebo tribunu. Já věřím směru JiT už od počátku, takže věřím, že příchody Hovorky , Holeše a i Stancia ukážou , že nynější Slavie je ještě silnější, než minulou sezonu. Takže první překážka k titulu odvalena, negativita není tolik potřeba, protože Spolu Silnější.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      voiceman (přítel SN)     před 5 lety 18.07.2019 00:53 |  
      13 2

      Chtěl jsem taky něco napsat, ale děkuji. Mé myšlenky jsi vyslovil za mě. Stopro souhlas! Jen si ještě neodpustím malou poznámku: ano, taky se mi nelíbí jak někteří naši hráči hrají. Ale nikdy bych se nesnížil k tomu jim nadávat do kopyt, posílal je v lepším případě do Příbrami, v horším do p....e. Kdo někdy fotbal hrál, ví, že nic nejde jako v PC. A konkrétně: Hovorka, jó, je strašně jednoduchý udělat z něj tady kopyto, sparťanskýho trola atd. Já to mám jinak. Ten kluk teď hraje za Slávku, tak za ním stojím a podporuju ho. Ty plivance, co tady musím číst, mě upřímně:?! Jo, serou.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    cheechoo1     před 5 lety 18.07.2019 09:41 |  
    6 3

    Proti Teplakum Holeš, Baluta, Yusuf a Ševčík do základu. Howgh.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Thane (přítel SN)     před 5 lety 19.07.2019 08:31 |  
    2 1

    Neprislo taky nekomu ze jsme meli v prvnim polocase strasne tezky nohy? Mne prislo jako by se nemohli poradne rozbehat..

    A pak me mrzi ze nedostal sanci Baluta zejmena kdyz nebyl k dispozici Masopust..

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Rooney     před 5 lety 19.07.2019 10:23 |  
      2 1

      Ano meli a bylo to jeste umocneno tim, ze Zlin jel prvni polocas na 150%... Ale ono to koresponduje s tim, co rikal JiT behem pripravy, ze v zacatku sezony pujdeme trochu do rizika s tim, ze top formu musime vyladit na predkolo LM. Nas tym proste sazi na obrovskou fyzickou zatez a v tom nam extremne kratka priprava moc nepomohla.

      Baluta urcite sanci dostane, ale takhle behavy souper by pro nej asi nebyl idealni, kor pokud by byl na kridle.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    vršek     před 5 lety 19.07.2019 15:34 |  
    6 1

    Hušbauer.
    Začnu tím, že jsem tohoto hráče ve Slavii nechtěl, a to nejen pro jeho sparťanskou minulost.
    Stačila jedna sezóna, kdy se stal pro náš tým skutečným ligovým lídrem. Jeho ligové výkony mají setrvale vysokou úroveň bez ohledu na to, jak se týmu daří či nedaří. Prokázal, že je obětavým bojovníkem s nadstandardně vysokou produktivitou a jeho herní vyspělost a zkušenosti jsou v ligových zápasech pro Slavii, dnes již z dlouhodobého hlediska velikým přínosem. Jistě, každý máme své hráče oblíbené a neoblíbené - avšak tvrdit, že Hušbauer nestíhá je nesmysl, a argumentovat počtem naběhaných kilometrů je velmi omezené měřítko pro posuzování výkonu fotbalisty. Jistě, kdyby ještě ke své produktivitě přidal Olayinkovu rychlost byl by hráčem evropské úrovně, ale to by ještě teď italskou ligu...
    Docela by mně zajímalo, kam by toto "běžecké" měřítko řadilo plzeňského Horvátha...